EN | ES |

85-32A

85-32A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Čili mohu tvrdit že obecným pravidlem jestliže se byl litujete pro svou nevědomost pro svou ne pokrokovosti na duchovní věcech tak to samo o sobě stačí abyste nemohli nic dosáhnout v tomto oboru že to vám to vás ničí po stránce klidu a bez klidu nemůžete se k bohu dostat a těch všelijakých nekážu je daleko víc ale při tomto bodě je důležitá tato překážka ta vám tedy nejvíc vadí a teď jestliže jsem se přestal. Dyť to at jako by bylo někde připraveno pro setkání s bohem jako by někdo někde přešlapoval abyste se mnou přes setkal a jakmile jsem mu dal k tomu pánu tím že jsem přestal sebe litovat tu byl to platí na vás na všechny ten bůh neříkám netrpěl to by ho příliš jako po zval čeká trpělivě na setkání s vámi a z obrovskou mocí. To není jenom trpělivosti ale moc hluboké ho poznání existence lásky takže jakmile jsem se přestali trvat tu byl a takovou mocí pojal do své náruče že jsem nebyl schopen se odtamtud dodneska vymanit no a to máte roku třicet do roku osmdesát pět to je dost let když to ta dlouho trvá tak mohu vám provedli že to asi pravé řek bych popadne že protože jsem ani chvilinku předtím nevěděl že se to stane ani se potom netoužil vůbec jsem potom netoužil tak tento moment byl pravý v tom smyslu že bez touhy potom se to dostavilo že není třeba mít. Je možné to mít ale není třeba mít touhu obecnou pro sebe spásu to když se ten mít tak je to v pořádku ale musí se smířit s jednou věcí že nebudete mít poznání ty učedníci páně měli strašně malinkou malinké poznání proti mně kterejš době protože si přáli spásu pro sebe a proto jsem si nepřál nikdy spásu pro sebe tak jsem od začátku cesty od těch tří a půl let sem daleko větší poznání než jaké je přidáno každému kdo si přeje pro sebe něco z toho a zkrátka byl jsem připravován na cestu poznání protože největší reformu nejnáročnější reformu dneska potřebuje na na joga. Neboť narůstá rozumové poznání a je třeba z pozice rozumu umět zaútočit a jestliže nedokážeme z pozice rozumu za útočit na ty brány nebeské tak je nesejeme dneska těžko myslitelné že bychom láskou to tekly nebo v existencí beznadějné dneska je naděje při dnešním pokroku myšlení je naděje že právě s v oblasti rozumu se tam dostaneme bych to měl nějak aspoň krát se odůvodnit prostě to myslím ten můj názor pochopitelně dycky každý svou přestu a taky považuje za neděle to je v pořádku protože je začátečníkem a ta musí považovat za nejlepší tak by nebyl schopen po žhavé něco jít po něčem jiném. Ale proč to myslím protože nikdy do hlas lidí aspoň na tom vzdělán západě a nebo někde jinde se nesloužilo tolik rozumových argument pro život a pro povolání v něm jako právě na naši školách tam se pro dostatek času na výchovu vůbec nevychovává ale vychovává se rozum k myšlení jediná výchova která se poctivě provádí že vám tam v každém oboru předvádějí soustavu myšlení. Takže jestliže se člověk oddá tomu tak začne být matematik nebo fyzikem nebo čímkoliv jiným zvláště před ním vědách je to zřejmě že to patrně v extatik jedna je to jedinečné ty se do vás soukají doba zrovna tak kdyby hudební ci porovnali tu dnešního dvu s tou hubou třebas starověku nebo středověku tak bych zjistil že ty bude sice dneska daleko zrušení než byli tehdy to se podobná to se nehrálo tím tempem jak to by dneska bez hoden na to koukal jak se mu to hraje panečku nebo mozart tomuto takhle nezahálí jako nějaké láska své harmonie pak a totéž to říkám vo hudební ctí to platí o jakémkoliv umění. Malý tví třebaže s tou tam dneska směry bez si říká v tech co je k nepoznání co je to je hrozné to mají ten malíř když projde školou musí zvládnout normální malý sví figuruje všechny možné obor ale jakým způsobem když s takovým malířem se dostanu dohromady a von jenom dělá takový márnice a mu řeknu prosím prodělá jenom tohleto nic jiného neumíš tak musí kráse ni si a na vole i takovým způsobem že kouká jak to taky umí. On říkal no ale tohleto abstraktní umění a to ostatní to není pro jenom mo da ale to je touha z toho krunýře těch varů to je touha se dostat za v tom je poslání duchovní brumlá dále prosím vás mimochodem řečeno tohleto mně říkal nějaký pro který jestli je tomu autor naší remis nejlepší abstraktního umění vystavuje bohužel jenom za hraničí teďka je na tom zdravotní velice špatně ale sekal se svým jednou ta je někde za prahu jeho bytí a ukazoval my obrázky které dědičný tedy ale ukazoval mi také si říkal a umístěn normálního on říkal to sil že je to ten samozřejmé. Proč to dáš to dělali to všichni přede mnou a se nemůže v tom oboru dál jít figuruje tak jak to znáš anebo v krajině ska krizi tak to nejde a to bych moh mluvit o výtvarní tví jiném třebas o sochař tví a tak dále jsem mluvil taky ze sochař například se spe to je můj spolu žák kterou orání ceny že ano a oděla hrozný krát tedy to co. Ta se mu říkal od dráhy jsem ti dycky na tom že jsem s ním byl v genezi vona ho k je mi jsem ti dycky považoval za výstředního člověka tak ty si v tom ty v tom pokračuji v tom vyžívá a von říkal tak podívej se a tady ukázal celou řadu nedali který vytvořil a byli to normální vedeli účelné pro nějaký účel on říkal ne musím takový dělat normální věci ty si vydělává ale to je tím chci dyby dělá vám to je pro mou radost a jestli je to pro mou radost tak je to něco víc než zabil ne to je pro vyšší oděna no tak jsme se z ale domluvili že není tak jak vypadá ale myslím že je pravý umělec umí v tom svém oboru všecko jenomže považuje něco v tom umění třebas rafael a považuje za překonaného nebo karla anebo jiné takové a hudbě považuje třebas za překonaného dejme tomu za překonaného mozart ale nepovažuje za překonaného brna povídal pan šos takový. Dobrému mému známe mu který se s tím dostal do styku neříkal mu tam musím pracovat uka po smrti tak že ho mohl pomlouvat tak si to vláda představuje kdybych nepracoval tak jak se to na představuje to potřebuju prodat to je vládě bych tak řekl to je karta pro prone určeno ale kromě toho jsem taky dělám něco prodat dost zase tak ss stejně mluví a mně se strašně líbí bit mezi námi vrní a pracuju podle jeho vzoru to je můj ideál. A vám předvedu říkal jak k nějaké syn oni to chvilinku je de pro podle brna ale protože bych narazil na odpor své vlády tak ta tam po větou pastušku takže vono tam vypadá to moh ale odvede se to rozevřete s to praskne a to je služba státu toho to to to to to mezitím to tak to pomalý ne a tam to je tam to je moje záliba brtnové ve které nesmím od daleko potože voni by to poznal že je to vona a že že to abstraktní mění a že že se to to nemá světský slovům prostě a tak dále a on to přikázal abyste věděli že to není snazším mění tak zle a ještě budu citovat posledního a to lovit vyšel jeho životopis doporučuji to přečíst je to dost odborně napsané opravdu v duchem. Hlubokým porozuměním a uvidíte jak měl pohnut života jak se zmíral všelijakých rozpor ech ale nevím jsem se tak daleko nesto životu se nedostal abych vám mohl list jestli tam bude to co o něm vím že on nakonec říkal to co dokáže umělec kterémkoliv oboru a třebas v tom spisovatelským tak to není konec prosím vás jestli umění skončí tady někde tak přešlapuje na místě a nemá začas právo se zažívat vůbec uměním nýbrž nějakou reprodukuje neříkám říká rubem že neprosí umění je něco méněcenného ale i v reprodukčním umění musí mít přednost ten člověk který reprodukuje a ne ten kdo je reprodukován. Tam musí být duch toho kdo reprodukuje bych vám radil abyste si poslechl u nás třebas panen ku který se mi nelíbí protože když poslouchá člověk který je hromadit klavír a srovnává ho z ro z se stejně rovným kazí em někde jinde ve světě nekone nám ta jména a nemůžu citovat jo prosim vás to poslouchá ovšem někde mám při dost poslouchat jak bych chtěl třebas denně že jo to nemám čas tak řeknu o tatáž věc interpretace někým jiným je úplně jiná než u toho panen no tak to je extempore zdánlivě strašně stranou stojící ale není to pravda světě kupředu ale nejvíce kupředu v oblasti rozumu. Tolik spěje kupředu že se pomocí rozumových schopností můžeme vzájemně třebas i zničit a taky jak doufám napravit kdyby věci byly nepokračovali hitler a tak dále se všemi válečné ky a i dneska s těmito dělají potřebujou zbraně tak by byl svět mírové protože nikdo by nevážil ale věda je v područí těch státní politiky a to je chyba a je že bude jednou područí duchovních věc tak se věci na světě obrátí tentýž rozum světem téhož rozumu můžeme krást ničit manit vraždit jako můžeme dělat duchovní věci. E to věk si netroufal od rozumu tohleto chtít ale ší aurobindo ghos si troufá a dovádí rozumovou aplikaci do krajnosti nikdo nepromluvil vo joze tolik jako on všichni toho považoval co tajného co se nehodí pro dav on první to zveřejnil a bere to úplně za jiný konec než jak to ty jogini v indii berou ne že bych oponoval ale dejme tomu jogíni si myslí jak sem dneska říkal možná že když dělá karmajógu tak se snaží nezainteresovaně nezainteresovaně pracovat bez ohledu na výsledek a aby si nevytvořil novou karmu to je karma joga a tím se dostane za karmu tedy za dualismus. Kdežto on říká on karmu nazývá ano to u toho nadpisů on karmu nazývá jógu božský činů ne čím u toho karma jogina jako by ten karma nedělal to je nadpis tou jinak pyšný za mi to nebudu že to budete neřek na komentáři k tomu je tomu širokou sobě a jestliže to jsou to činy boží tak musím tu karmou provádět v budu tak. Že si mám uvědomovat že bůh je jediným činitelem a že se k jeho činností jeho tvůrčí činností jenom přibližuju k tomu jsem dneska klidu mluvil při tvůrčí činnosti se toho nebudu dál dotýkat ano když dovolíte ale takhle bere taky bhaktijógu jako lásku boží a nikoliv toho člověka takle na na jogu jako poznání pocházející od boha a ne poznání toho člověka což je opačného z opačné konce opačné konce totéž jako normální zna jóga jenomže východisko je nové a myslím že ten rozum může najít nová východiska takové jaké třebas předkládá šrí aurobindo ghos. A proto si myslím že v rozumu je neříkám spása ale mohu v tom vidět dobrý začátek lepší budoucnosti že jsme v rozumem stali tady jako že dneska na hustil do malinkého člověka tolik vědomostí že by se za nestyděl komenský jejich daleko víc násilím a teď jenom je u dovést k nějakému cíli jinému než hmotnému. Tak jsem byl veden ty to před na praktickou stránku jak jsem byl veden tak řeknu bylo mně dovoleno rozumově se rozhodovat ne hned se opírat o nějakou vyšší sílu jsem taky nikdy za vyšší čí nepovažoval to co jsem považoval za správné dovolovat za přirozenou vlastnost člověka že je toho člověk schopen tam nahoře jsou žárliví tak to neměli za zlý ale jsem tak dlouho čerpal z rozumu jsem se ocitl na holičkách nevěděl co s rozumem dál jak s ním pomocí něho se dostat dál a teprve pak jsem se zastavil rozumu nečinnosti ale v klidu. Bez rozloučení že to dál nejde tuto vlastnost jsem nabyl postupně teprve pochopitelně a jak jsem ji nabyl tak z každého toho takže pokyn čím dál tím automat ště ji začalo vycházet poznání které nebylo země ještě ale boku třicet devět znamená do koncentráku člověk devět let na přímé cestě jsem vždycky ten moment přechodu z rozumu ve činnosti do činnosti za rozumem poznával jasně že dycky bez koho plavě jak se říká jemu blesklo v hlavě musel to svítilo v hlavě mně se rozsvítil hlavě to byl momentální bylo o mentální zaplet a potom se mi co věděl co se předtím nevěděl a je zajímavé že potom jak jsem se to se o tom mocen jako toto se nedělo a dodneška žádný zamezí nevidím vůbec ne nepletlo odtamtud beru to jde bez světla byla to představa tohleto světlo no kdyby byl na se přísný tak vy museli to představu byla to byla představa světla že mám dojem že. To byl nějaký skřípat vína v tom lidském organismu že tam eště nešlo hladce že to tam ještě jist silo rozumíte mně opravdu tam mistři a že se že jsem neměl nikdy představu jako o bohu jako světle tak se nevěděl že bych měl vidět světlo tak se mu jim netoužil tam jestliže jsem to světlo viděl jasné světlo jsem ji ale tak jako jako ji záblesk ne ne tak to zřejmě byla otázka přepi přepne to nefungoval dobře a protože jsem se předtím a co tam vadilo vadilo tam že jsem se nevzdal svýho života že jsem příliš jako na fanda ještě tomu lidskému kdežto tam v tom se jakou jsem mu přestal fanda proto to přepi probíhalo hladce samovolně anebo prostě bez přepilný jsem tam v oblasti byl. Takže tam nastalo něco jsem o čem jsem psal v cesta vědomí obrácení světel že odtamtud mně bylo svý co na a tento život ale ne tímto životem jako to dělá tedy si s cítíte tam to nejde tam svítit od tam nejde vůbec to je jako tmou svítit na světlo s tvou světlo ne osvítí ten bez naději to není může být objekt našeho poznání nebo obě našeho osvícení bůh nemůže být objektem to je základem který svítí. Taky se a neuvěřil jestliže se nám zdá že nemá smysl vedena myslet ti smysl lidského života tak vám řeknu z života spočívá v tom že bůh své tvorstvo miluje že bůh své tvor smiluje a člověk je pozici ve kterém může část jeho lásky vrátit a tím že mu vrací část jeho lásky boží tak po této pásce se vrátí sám to je smysl dělat mého září devatenácet osmdesát pět. Podívejte se jsem tady včera mluvil o vnitřním duchovním vůdci a ba mi obecně známá instituce zevního duchovního místo který přichází z vnějšku a pomáhá vám na to instituce je známá z indie a v evropě neznámá z toho důvodu že církev ji zakázal to sem a protože říkal že jediný naším cem jak ježíš kristus takže za kázala totiž toho vůdce ani tak ne duchovního a jako to přenášení duchovní moci z jednoho člověka na druhýho to se v první dobách křesťanství dělalo ale církev jako nepovažoval to za správné aby se ovlivňovat nějakých člověk tím že se na něho přenese síla druhého člověka. A tak se od tohoto opustil a dopadá to teď tak upozorňuju vás na to že ten správný zevní duchovní vůdce třebas indický který přenáší svoji moc na žák musí být informován obdobně jako vnitřní duchovní vůdce protože jestliže volit správné metody postupu u toho žáka musí znát úkol toho žáka napřed. A podle toho úkolu potom volí prostředky ukazoval jsem vám včera tady příklad takové moudrosti vnitřního duchovního vůdce kterou mu všem musí mít v určitém míře také ten duchovní vůdce zevní že totiž ten vnitřní duchovní vůdce vedl nějakou mertu to dobu dáme nov tím způsobem že ji dal vnitřní slovo slyšela hlas a světlo a vydělal tedy světlo od útlého mládí vlivem nějakého utrpení které prožila a kdežto toto nikdy nedal jedna jenom pochopení pochopení správnosti tito kdyby byl při jejím úkolu. Při úkolu ten její vnitřní duchovní vůdce zvol prostředky kterými vlá vládnu a kdyby to bylo a pak zase u že bych jejími prostředky měl tyto věci vykládat kdyby například to co se s mnou stalo to jsem tam šel a říkal v koncentračním táboře bez nároku na čas jsem se dověděl všecko co je bibli napsáno v tom vnitřním kontextu který tam není napsán například v janem příkladem bez ztráty času jak dlouho by to pán bůh vykládal mně kdyby to říkal nějakou řečí ještě by to dneska nedopovídal by v jednom kuse vedle hnutím mluvil a rychle a to bych z toho měl protože to by se opomněl kdežto tohleto když potřebuju kdykoliv vím a kteroukoliv pasáž nám a zrovna jenom tu kterou potřebuji o tak se tam neplete. Kdežto ono potřebuje vždycky sílu k tomu co dělá a tato síla světská se tam neplete je to obdobné na toho ry tří ku milosti vy tahne to aby mohla dotyčnému člověku konkrétně pomoci je to obdobné prosim vás ale to přeci jenom jiné strany jak ten duchovní vůdce co komu dál protože zná jeho úkol ke kterému ho připravuje a totéž zevní vůdce duchovní. Jenomže zevní se duchovní nebere člověka který není tak připraven třebas utrpením jako byla ta marta nebo jako a nejde tady o připravenost nějakou pravém slova ti su duchovní nýbrž nebo nějakou vyspělost pomocí jak si to indové vysvětluji minulých vtělení nýbrž jde o připravenost situací. My jsme totiž často v určité situaci jinak připraveni než v následující situaci my jsme na různé úrovni v různých situacích ve kterých se nacházíme tak kdyby třebas možná ten buddha přišel k těm mistr kteří ho vyhodili v jiné situaci než s jakou tam přicházel tak by ho byli možná ani jeden z nich ne vyhodil čili tam je to riskantní kdo bude takovým duchovním vůdcem vnitřním přijat kdo ne ale vono se ukazuje vnějším pane a u toho vnitřního tou kam se je totéž že ten vnitřní také je takhle vybíravými toho důvodu že když situace mu toho člověka při hraje nemohu mým případě nebo případy marty tak on ho bere. Ale jakmile ten člověk nevi těší z nějakých důvodů z toho co mu ten duchovní se předložil to co z toho vytěžit to znamená že být poslušen když není poslušen tak to ztratí než jsem mnoho lidem stalo že se setkali s tím vnitřním sem duchovním jako třebas volby ten kirkegárd máteli nebo jiný a investovali to jiným způsobem než jak prvořadě měli učinit třebas ten a mezi šat investoval do vás nic tví do společenského života samozřejmě když to napřed ne prohloubili vnitřně potichu v soukromý. Tak se to ztratilo zrovna tak je ke dar ten to promarnil bojím společenským životem takže takzvaný kosmické vědomí které se u něho objevilo haslo a von ten ten tvůrce z tebe právě ten si stěžuje že toto kosmické vědomí víckrát nepřišlo že to ale způsobil sám to neví a je zajímavé možná že mu to někdo řekl se pochybuje o ten vede neřekl a jak mu dořekl nebo neřekl on toho dotyčného domu to řekl neposlechl on byl příliš zaujat společností jako se asi stalo dejme tomu to mu ato nový před mnoha lety a to způsobilo že se ten hlas vnitřní nebo tento vnitřní vedení dáli. Čili vnitřní duchovní vůdce je obdobný vnější mu a nemusíme my vůbec když o tom víme že tomu tak je nemusíme vůbec stát o to aby nás vedl nějaký vnější ce je to zbytečné že nikdy nemůže být tak dokonalý jako vnitřní vůdce ovšem ten vnitřní vůdce je choulostiví než ten zevní ten zevní totiž může svou vůlí působit na toho žáka protože tělesně přítomen. A tělesně může působit kdežto ten vnitřní vůdce tělesně působit nemůže on je odtělen o je mimo čas a prostor čili to vedle je daleko choulostiví a po zbyde se daleko snáze například jsem se přesvědčil u dětí že voni to vedení velice snadno nabývají musí hnout ča ale zase okamžitě téhož nebo budou to bych musel nad ním mít jít a musel bych je přistál tomu vedení aby mu byli aspoň dva tři dni čtyři dni poslušni když například třebas toho petříka jsem po dobu pěti neděl vedl za tím kristem tak se to vnitřní vedení se mu prorokovali ale teďka že ho opustím zase upadne že nikdo nebude kdo by to obnovoval. No tak ten člověk si v tom neumí ještě neumíš v tom chodit prostě že jsem v tom umělo dít čím je to zase ne byste že by to bylo nějakou přestanete vtělení nebo nějaká překáží připravenost ale bylo to tělesný stav toho člověka jsem byl tou společností vytčeno na periferii jsem si nemoh rád dětmi jsem se nemohl extravertním se moh tak dostat navenek tolik i dítě jsem musel zůstat intonovali ny a tím se to zachoval kdyby ta choroba byla přešla kdybych se byl směl hrát dětmi tak jsem to taky ztratil ale ska jsem s vámi vůbec od ti věcem mluví to že se sem ani si nevzpomněl že jsem to vede nějaký měl . Protože to bylo vedení tak jemné že jeho ztráta byla nasnadě a připravil to k jiné na tak měli po jsem ani nevěděl že je to pán bůh ani že je to vnitřní duchovnímu ani že to něco nepřirozeného na oni rozený ho nic takového jsem to bral jako svou svoji přirozenou vlastnost která patří na náleží každému člověku a tak se to nestalo je stoje očistě tím že zase lékaři pomohli podruhé dal ne se to obyčejně změnilo o tom že za kázali abych si hrál dětmi tím je přidržovat při intervenovali na to bývala a nenechala mi svět mi hra ona děti odhání a ode a jsem si musel na břitkou zavázán a hlas jednou pravou rukou v rybičku mi nebo dělat i rybníčku a chodil tam ke mně zvířata. A to je to třetí co mně pomohlo abych tak e aby ta interes zůstala na míře že totiž aby ten duchovní co jsem vo uplatnit ten vnitřní chodníkem že totiž to světlo které vzbudili lékaři tím že osamostatnil vědomí od smyslů a a s mozková že umožnil aby se ten proud toho vědomí nedostal na scestí nebo do úseku ab kde by to končilo tak tímhletím pomáhali dál zase husy který přiváděly do žlutého světla a obnovoval tu ten pohled do jiné oblasti odkud mohu být snadno veden do světle že živým světlem neuspěl byli vedeni i pacienti kteří neměli vůbec duchovní snahy předtím a odtamtud slyšeli jak se mají chovat potom a měli k tomu moc tak chovat a změnily svý způsob života tak to jsem nechtěl předeslat jo ale protože abyste si nemysli že moje postavení nějak výjimečné to bylo všechno způsobeno utrpením a když teďka jsem to četl anebo druhem utrpení nebo způsobem jsem se před nou utrpení musel chovat a jestliže u marty to bylo obdobné tak proto vona to zachoval dneška že vono to utrpení jak tam všechno dobu dlouho dobré to je ono. No to tak nebude to to byl velice krátké ježíš totiž musel plynule navázat na způsob vedení známé ve starém zákoně a to byli způsob vedení které by se daly chrakterizovat jedním slovem vírou vírou v boha vírou duchovního vůdce ne který ho třebas vedl a je vždycky vírou takže on nemohl tím že zachovával víru u svých učedníků docílit to že by je poučoval někdo a to byl duch svatý který nepůsobí vírou nebo zkušenosti. Ta víra stála zkušenosti v cestě neboť oni věřili ježíši kristu že je spasitel že taky je spasí že a on musel dělat ustavičně zázraky aby věřili že oni je tak je mohou dělat aby ho vůbec uvěřili neboť jsem vám často upozorňoval na to že udělal první zázrak kani a oni zřejmě předtím zázraky ještě neděle ale aby mu uvěřili vím znovu potřebovali uvěřit a to bude mu znovu věřili začali dělat zázraky a jenom vírou dělali ty zázraky a ne nějakým hlubším poznáním to se jim hrubě nedostávalo. Takže teprve ten kdo odbourá víru promiňte mně to tu kruté a postaví na jiný z to něco vyššího a to je třebas láska protože do duším tak ten může se stýkat vnitřním duchovním cenu po stránce patře se stýkal že totiž mu radí třebas ne slovně radí tu mo nebo předstírá ono předkládám tu moudrost. A ještě o tom žlutém světle žluté světlo jako víte že to je prostředí to není to není něco co bych si řeka nic prová to je záření které vyjadřuje prostředí do kterého se člověk dostal takže to samo neinspiruje teprve to člověk tam dělal jako neinspiruje toto ovzduší ničemu nebo to prostředí to tady ale umožňuje tady žít to prostředí žlutého světla nebo bylo to umožňuje tam žít v tom prostředí čili to by bylo záměna jednoho za druhé jenom to jako musím hned zdolat počátku a tím by to myslím bylo vysvětleno. A takže u se ušetřili práce v tom smyslu že jsem nebyl nikdy věřící nikdy a eště nejsem a nebudu a to z toho důvodu že jsem se dostal lidé utrpení do žlutého světla odkud jsem čerpal to bylo prostředí odkud jsem člověka moudrost která byla dána zkušeností ten kdo prošel muiho tímto žlutém světlem nabyl zkušenost a moc tu zkušenost opětovat tu zkušeností realizovat ve svém životě totéž se stalo mně. A jestliže například ta marta září bílým světlem tak vona je v prostředí záření určitého prostředí ve kterém může nebo ze kterého může získat sílu pro to aby propojil sebe kterýmkoliv člověkem který je ve stavu nebezpečí třebas životního nebo v přechodu z tohoto z této úrovně na jinou takže on to mohl udělat s tou nitkou ne tohleto že ona ji prostě vzal do náruče a propojil se bytostně s k tomu pomáhalo to že ona v tom bílém světle byla kdyby v tom to byl jsem to jsem ji zažil když nebyla v extázi přeci ale bíle světlo smí chodilo to je dovětek který zůstal kdežto to žluté světlo to není tak stále v tom musí být pořád obnovou. A jestliže není tak upadá na své velikosti na své intenzitě a tak jsem vám říkal husy právě způsobovali že mně ho včas obnovili a dostali ho na takovou intenzitou záření že potom nemohlo upadnout do takového stavu kde je neúčinné se tak řídké že neúčinné ale prosím za to jedině větším husám ovšem samo sebou do kterou který nechali zubama na to zapomněli že se nebudu hádat ma tak se u nás třebas zvířaty a to bude nebezpečnější pro tu ruku než si rád zimy který jsou rozumnější ne. No tak to je všechno desítek prože se nenechte se se mast těmi četli pojmy kterými a tady čím dál divit s oplývá stvořitel spasitel duch šaty vnitřní vůdce nesmrtelná duše inspirace intuice supramentální činnost a tak dále vám jsem tady švandovně říkal že kdyby to takhle bylo rozškatulkoval na věčnosti tak by tam zabloudila i pán bůh aby možná ještě neska se potulovat porá a nevěděli kudy kam ale ono to je jinak že totiž tyhlety kategorie nám mají označit náš duchovní vzestup my totiž touto podstatou zevní kterou vidíte jsme stvořenými. Čili musíme se napřed vypořádat s tou stvořeno částí vy se s musíme vy taky jako vypořádat v tom smyslu že nám nebude překážet že nám naopak bude pomáhat takže my můžeme říci že v určité fázi vývoje se odpoutává od stvořitele a přecházíme ke spasiteli jiné funkci téhož boha ve funkce. A proč protože to tělo nám nás poslouchá nejenom poslouchá ale vydá ze sebe všecko co může jestliže třeba dejme tomu jak jsem vám jistě říkal to tělo hned záhy při koncentraci ztrácelo svoji svoje kupení mírně řečeno tak muselo poslechnout to zaujetí které mělo povahu jinou než tu čí opačnou tvoří že jsem míře do toho nestvořeného tak to tělo aby nepřekáželo muselo se toho nejlepšího nejhlubší ho aspektu stvořeného což je to nota zbavit dovol se změnu uskuteční. Nebylo ve skutečnosti plyne protože nebylo vidět ale by bude kupení stvořitelské protože než to všecko vzniklo tak to muselo být nějak v plánu u boha prosím vás mluvím to dycky také bych to měl být takhle než to všechno vzniká tak je to v myšlenkách boží nebo v idei boží nebo tak nějak čili všechno je připraveno napřed co se tady uskutečňuje lidé kteří se narodí za tisíc let jsou v tom plánu božím obsaženy nějakým způsobem ano. To sice galaxie ne a umírajícího ničící se ty všechny jsou připraveny to není předurčenost to není časová záležitost vůbec ne to je jenom jakým způsobem vysvětleno jakým psem klovat věci do časoprostoru a jakým způsobem v tom to prostoru a nikam no a jsem právě záhy v tom časoprostoru za nikam tělesně a tím se dostal rychle do oblasti jednak z prasete a jednak do vlasti ducha je víte tomu rozumím daleko solidněji než jak on to vykládám vás tím nechci mýlit ale když tolik katolíci tak vás musím upozornit že to nedělám to jenom škatulku z toho důvodu aby se vyznal v těch stupních poznání tak dejme tomu je mám za sebou možná boha stvořitele ne řek bych jako někoho osm překonal na něho kterého šlape jako třebas je znázorňován. Durga že šlape naživu a jenom zázrak to ne takovou moc člověk nemá jako durga třeba ale to ten význam že jsem změnil prostředky vývojové a že si to musí zrašit nějak v tom mém poznání když jedny prostředky ne zamění za druhý jsem po že a dal mantrická týče nic počátku přesně podle číny nebo indie a to jsem podoby letech přestal dělat a proto byl nutné se u vypořádat novými pojmy které náleží do jiné oblasti než tam který ského než tedy tvůrčí stvořitelské. Takže jedno jestli řeknu vnitřní vůdce patří k nesmrtelné duši nebo vyplývá zdroje duše nebo z ducha svatého nebo na to nedejte to je moje pomůcka k tomu abych vám to vysvětlil možná bych někdy mohl říct vy pocházíte četla a ďábla a vůbec bych se nemýlil ne jestliže tomu duchovnímu vůdci odporujete tak jste satanskou povahy a celá takhle přísně bych s vámi mluvil že někdo z vás do takový důsledně této oboru toho. To je se matiky by mohl vyčíst že se považuju za božského a jeho považuju za satanskou ale byl nějaký svatý petr který říkal celý svět je ve zlu postaven že ano a napsal si to do jednoho toho svýho listu prosím vás měl pravdu ten kdo neposlouchá vědomě boha je ve zlu postaven ten musí být zlem vychováván a věřte mi to jsem si nebral vyššího nebo vznešenějšího úkolu než ten jsem se úzce si umínil že se budu snažit všemožně abyste se dostali z toho způsobu dualistického vedení vedení zlem i dobrem. Protože to je analytické vedení kde jedno stojí proti druhému a by řízen nečetli mi páry dvojic znamená hrozně trpět a to chtěl ježíš kristus aby to to přestalo a jelikož jsem ho pochopil že to chtěl tak ho následuje v tom smyslu že hlásám systém jak se dostat za ten dualismus ho ovšem za táhneme do oboru pochopení boha a tam máte několik kaly tak se tam dostanete tak vidíte že není rozdílu mezi třebas svatou terezii z avily. A duchem svatým přestože vám to nemá smyslu předkládat ale ona z toho ducha svatého tak plynule bere bez mezer co potřebuje mezi tím nejsou vůbec mezery ale ani nejmenší jako třebas u nebo u vás že můžete ji ztotožňovat v tom smyslu s duchem svatým že ona v něm žije a s ním žije ve duchem svatým není ono je příbytkem u boha a tak se zase takhle moje nebudete v tom dál s tím dál obírat ale nešpekulujte odkud pochází vnitřní ce důležitější pro nás je vědět.

Download XMLDownload textWaveform view