EN | ES |

Text view

85-31A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Byl tady předěl pásek který opakuji poslední větu zpověď jsem vám tím způsobem že jsem se ho ptal jak se ho rodinné poměry a on mi říkal no rodiny nebo měli jsou těžké protože se neshoduju z mámou ani státu je nenávidím jsem říkal no tak tady máš výbornou třicet začít milovat ho moc dál nemohu začít milovat aby se takovou žáru ženu která na nemá ráda která mně dokazuje že jsem nehodný syn komu studuje vysokou školu berte ročníku roky když ho tišinou tak úplně nehodnotit to nemůže být zajímá se o tyhlety věci ne no to neber vážně jaké o tobě mění ale s nějakým způsobem to zasluhuješ jiným způsobem než si myslíš. A to matka taky nevy jakým způsobem zase zeš a nechtějí vod vědět jak si to zas luštit nemůže vědět ale co je důležité důležitější je že si to ty zasluhuješ pocit zasluhuješ protože ta matka si zasluhuje aby si miloval protože ne tak to nemyslíte vážně jestli bych cokoliv dokázal tak nechtějte abych zase aby znova tady začal nebo aby právě tady začal ve nemohu začít to je pro nejtěžší oře protože todleto takový těžký úkol hned na poprvní na prvním místě jsem říkal protože tato duchovní cesta jestli být pravdu chová cestu je si být sou malichernou musí to být velkorysá cesta musí začít tam kde je středních těžkostí ale ne někde na periferii opravovat se v maličkostech to je to nikdy se dostane k tomu středu. Ty se musíš napravovat v tom středu tvého dění a tady je na výš matku to jsem rád že ne na víš matku tam jsem naučit milovat a vona nenarodí vona je s tebou tak že by se budete střeva takže se mu se musíš pořád osvědčovali a to potřebuju aby to nebylo jenom sporadicky aby si opravdu měl možnost každý den tu příležitost se s setkat a tu lásku osvědčovali on říkal prosím vás tak nevím ale to nebudu moci protože tam je leze z krku a se přímo vyjádřil. A že jsem tak a tak starý třebas tři a dvacet let a to přeci jsem dokonale poznal tak nebudete vykládat že ji mám ten začít milovat že ono to nejde to nejde a si říkal vono to de podíváme se na tvou matku z blízka prosím čím je nebo čím byla byla blesk z povolání v divadle plzeňské jo jak dlouho osmadvacet let tak si představte osmnáct by na se jako palec jsem je říkal se vám těžké povolání jako třebas v kantor promiňte že ho považuji za těžké považuju za těžší povolání než třebas honit ale palec sbalení povolání je daleko těžší než kantor řekl on říkal páč protože ta palec na tom podivu vystavuje své tělo na ukázku mužů. A ty v tom těle nachází zalíbení touží po ta touha když si ji to třebas nevyjádřil to třebas nekončí nějakým stykem s těmi muži tak ta touha přeci do je pořád zase na ta spojitost tady je a se si nějakým způsobem musí vypořádat kromě toho jestli to a on říká moje matka nikdy nikým nikde nespal ta muži v tomto tom studia věrná tam nebyl nebyla ta chyba proč se o rozváděl ta byla ende se neptal kde ale to je jedno. Musíte patrně rozházel s ideologických důvodů no ale to nevadí si politický důvodů byl na jiné straně než ona si tak nějak nebo je eště on studoval mozky ty roky a tam se stal pomohla ekonomika tak dále no a vono zase byla zde a na jiné názory asi patrně tam to někde začlo pokud se to roznese ostatních oboru a říkal toto řešit nebudeme to je jiná věc to není třeba řešit to jsou postranní záležitosti které si vyšší sami sebou ale co důležité vědět jak ta matka toho a těch osmnáct set let tam na tom jeviště vydržel on přeci musela vědět že stane že ji ubývá po jov schopnost že jiné předčí a spravedlivě nebo nespravedlivě a tím že si pomáhají třebas nějaký jiným způsobem k tomu úspěchu než čistě uměleckým a ona když tak nejednal když byla poctivě tančí í a vydělávání si poctivě ta vona si musela být vědoma toho že to nikam nedotahne a že tedy odejde bez nějaké pot. A to muselo časem vzbudit dojem po ražen tví takže ona se v někde taky vládnout takže možná že tady ty vylívala tím děti a a tak dále a tak dále tak ono je obětí svého povolání vzpomeň na to nebo mysli na toho kdyby ty si byl na její místě a musel tam čit na scéně jak by si se k tomu tvářil kdyby stál a nemohl si a musel si cestě co by to v tobě způsobovalo. Ta tvoje matka byla na tom čím dál duševně a protože tam na to se to nemohla ven ty lovit ne a tam musí tam musela poslouchat tak tady nařizoval tobě a ty si musel poslat zase ty tak ona potřeboval někde se uplatnit tak to všechno ta nenávidí musí tobě to je pocit méněcennosti který vona si tímto způsobem i vůči manželovi který si způsobem se ho zbavovala tak potom jsem mu vykládal dál o mám mámeli mezi dokonale popřej a to vás nebude zajímat jsem začal s vámi jenom o hlavní součásti že ona byla vlastně oběti svého povolání a to se potom začil v tom poměru k rodině ano o to to uznal a říkal ale přesto bude nesmírně těžké se s tou matkou setkat na poli opravdu lásky matky dítěti nebo jdete k matce protože ještě o tom delší o neboli to to je nebudu smiřte konkrétní záležitosti jeho ale při měl jsem ho k tomu aby se opravdu začalo láskou tam kde to nejvíc ho. Kdyby byla třebas maří magdaléna se zřekla nevím jaké svoje své špatnosti a ne své úvah to je hlavní tak by byl ježíši vůbec nemilost a jestli řekla podstaty svého způsoby svého že jo to smyslu svého života tak to šlo rychle kupředu no a jsem mu říkal jakmile jednou se přemůže v tom smyslu že budeš mít rád matku i při tom že ji to nebe napřed aspoň za zlý že třebas krutě na padla že odmítl c c dobré službě nebo že ti nepo nepochopila nevím co všecko by se mohlo stát se to vy počítá tak tak asi pětadvacet sem si tak vzpomněl narychlo a tak prosím ty se k chovej jako kdyby nekřivdil jako kdyby ti přál to nejlepší jako kdyby milovala. A jedné z pozice milujícího tvora jak by to dělal člověk který byl eště nemiluješ neumíš to ale dělej to jako by to dělal člověk vyví který by nebyl předtím napaden který by nebyl a tak dále jo tej mu nebylo křivděno a víc se stane nečeká nečekali nečekali to co jak neska řeknu to řeknu proto aby věděl že to stane abys protože jim se s tou ne tak neuvidíme aby věděl že to účinky vidíš přeci najednou otevře v tobě něco co si předto nikdy nežilo že najednou budeš poznávat že je to správné že ji máš rád a bude to poznávat nikoli si m rozumem že rozumně pořád bude říkat no tak si to nezasluhuje ale na ten rozum nedej ty budeš poznávat vnitřně že je to správné. A budeš moc v této lásce pokračovat udělat další krok více ti nebudu radit ale to stane se na tu platformu na ten se dostal tomu školním věku že když jsem jednou poslechl tak potom dál to šlo snáze čím dál snáze k samovolnosti že se muž věděl co je správné a aniž jsem se potřeboval dotazovat jsem taky nedotahl aniž jsem potřeboval na tím váhat nebo tak nějak no tak s tím jsme se rozloučil a on odešel. Prosím vás vezměte se za nosný do ohledně te na své svědomí jestli opravdu v těch zásadních životních věcech se spravedlivý jestli tam nejste takový že byste dbali na sebe že bylo let na sebe jestliže berete v těch zásadních tech ohled ne že by se někomu tím učili křivdy ale berete ohled především na sebe a teprve potom to uděláte tak se nemůže se tomu vnitřní vedení vy musíte bez ohledu na sebe udělat to co víte že je správné a pak se stane to že čím dál rychleji a důkladněji budete bude odpadal vaše zemí a které vám diktovala který byl vlastní středem se se vytvářet nový střed a tím novým středem bude váž vnitřní duchovní vůdce a ten vám bude potom napovídat čím dál snáze. Tak zkrátka a dobře ten duchovní vůdce může nám napovídat jenom tehdy když sebe opouštíme a proto ježíš kristus říkal zapři sama sebe žádným recept nedal zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj ježíš kristus ukázal ještě v těch nejtěžších chvílích svého života před popravu nad říci že si nevěděl rady s tím co se s ním právě děje protože to ukazoval na že to bude náš případ že totiž říkal. Asi to řeknu vlastními slovy bože prozradí proč jsem takhle trestán proč jsem to bo opouštěn proč není pomoženo v těhletěch věcech a je to trošku možné pomoc vy cítil se opuštěn on to říkal slovy duše je smutná k smrti že to je totiž ta opuštěnost kterou pociťoval ten smutek vašich duší a všech ctím kdybych ho necítil ten obrovský smutek na tím daleko dokonce než vy si nejste mi. A si tím za vás protože jsem se jedno z toho vězení dostal třeba napřed jenom na chvíli vy si neuvědomujete že jste ve věz vězení tam vaše duše s ten co to s mečem s nejste nejsou vnitřní uši spojení my jsme si toho vědom ale ta tam jste na to stejní slyším cítím která nemusím osvědčovali žádnou trpělivost v tom že vám to říkám třebas padesátkrát protože slyším rozumíte a neslyšíte a proto se můžete musíte musíte se znovu ptát. No tak řekl jsem vám že je nutné se zapřít a jsem ho radil že je to nejlépe se to káže láskou nezainteresované láskou láskou která se vzdává veškerých následků pro sebe a že tedy pak je třeba taky vzít svůj kříž to znamená všechno co pochází z toho že věc jsem nerozumím že to dělám špatně že klopýtám že jdu jinam než bych měl ale ne z vlastní iniciativy protože my to dobře nejde a nevím jak ani někdo neporadí jsem si duchovní sem nestýkám takže bez vlastní vůli bloudí že dobré mínění že by to tak mohlo být to všechno jsem viděl na sobě mockrát a vidím to i na vás takže jenom čekám na ten moment kdy vystopovat vykoupe te a jakmile z něho vyhlídnuti neříkám že bude vyhráno ale budete vědět že jste ve vězení protože budete jasně pociťovat že jste ve vězení nejenom chvilkama ale pořád. Tak budete sobecky toužit cestou vězení dostat první dobrý případ životě každého člověka sobecky toužit se z toho vězení pokud se nevěděl že je to vězení tak jsem netoužil ale teď se rád mám rád dlouhou dobu je je pak eště nechal milosrdně vaše sobectví abyste pomocí něho se dostali kupředu z toho vás ne nevybaví hned nýbrž vás pomalu ji vadí velice milosrdně jemně neslyší nepoznatelné no a končí to tím v první fázi tedy že z toho vězení se dostáváte za cenu ústup nepospíchá svůj. bych to měl říct na nějakém příkladu budu mluvit o malých stupních jenom abyste to dobře pochopili třebas teď jsem jel do gottwaldova je vám jasno že jsem sem měl především protože pozvali ti posluchače to je vám jasné že to byla záměna protože u těch poslouchat to jsem nějakou hodinku a tady s vámi sem potom třebas dva dni čili to byla zmínka ale to zmínku jsem potřeboval z jiných důvodů vám to třebas potom vysvětlím jaký důvodů sem to potřeboval vím že je to správné a ten zájem stý ale pro kdybych je dal pro sebe tak bych sem nejel by byl radši v plzni vědo bych se takzvaným svým věcem a nebyl bych tady zahálel pro ty věci které je tam vážnou ne. Ale a taky by to bylo pro pohodlnější než se jezdit například teď vody v podělí a přijdu sem zase v sobotu si nemohu troufat nebýt tam čtyři dni a bylo mně to daleko příjemný sys cesta ukazuje no maličkosti jak se na sebe nesmí dbát chceli dokázat to co je mu ukázáno jako správné vám teďka řeknu proč se bylo ukázáno že toto je správné jednak proto že vám mám vysvětlit se to duchovní vůdce a jak působí a za jakých okolností to jsem si že napřed že to udělat to napověděl jesudian to tam musí jednou říct protože to je po čí kryt ve nechá takhle dlouho v tom platit a za druhé že tam budu na tom se dání mít někoho na starosti nevěděl jsem koho tomu budu muset tyto věci říci a bylo tam jenom osm lidí přítomno ale přišel tam jedna bývalé postup aa která tam dosud nikdy nebyla. A když se tak přilíval konci toho našeho klaní tak jsem říkal protože se tady nikdy nebyla jsem zpovídal jednoho za druhým oni neklanět mluvil o svém životě tak přišla že na na jako na příchod protože říkal jsem byla z manželem delší dobu vedle ze a potom v postavy se tak to se tady neobjevila to je omluva jasná zase cizině a teprve teď jsem v jablku zase překládám španělštinu pro ty kolonie tam ruku ale bývalý státy tam je střední americe a jsem se dověděl že by to je něco říkali důležité ho tady mi to říkala sousedky byl bys tak dobrý a řekl by to nezkrachli co jsem jim tam před tím přednášel dvakrát tyto světu a před te čtyřmi roky a v tom před jeho roky a teď do se o tři roky jestli je to je. A ona řekla no to celý život hledám v tom a to to hledá kdo my to pučí kdo a teďka to se sval že to i to učí a tak dále tak pro tuletu duši sem věděl že jsem splnil v poslání tam vůči třídi je zase neměl do to bude nevěděl jaký okolnosti tam budou hrát roli to jsem nic nevěděl ale věděl jsem teď si vykonal to co bylo správné a tady bude správné když vysvětlím toho duchovního vůdce a jeho působení za jako nocí působí abyste měli k němu snazší přístup abyste věděli že to vaše vina když k vám nemluví a nikoliv vy na toho nějakého duchovní vůdce nebo nemilosrdenství od strany pánaboha vždycky jste vinni stoprocentně ne devadesáti že stoprocentně vy každý z nás tedy že nejsme vedeni osobně. Ale protože u to jako to brzo na stalo to vedení třebaže bylo pro lidské a nebylo soustavné tak jsem nikdy nebyl bez tohoto vedení sem když jim po znamení člověka že jsem byl bez něho jenom tři dni když životě začátku toho koncentráku a to jsem myslel že můj konec jsem byl bez toho vnitřního vedení jako vy jste celý život tak klidně si tu žijete to si to a jsem byl jenom tři dni bez toho vedení. Které bylo v době soustavné jsem vnitřně věděl co je správné soustavně a ovšem měl že by byl dycky poslechl to ne jinam ale věděl jsem to ale teďka najednou se neděl nic že jsem se od boha opuštěn to bylo peklo a to mně pomohlo k tomu že jsem to tak snadno vzdal k tomu esesmanovi který chtěl zabít jedna z pomůcek těch pomůcek bylo víc a jedna z hlavních pomůcek byla v tom spočívá v tom že jsem věděl že s tou na sloužim. Že jsem věděl že jsem jednal špatně nebo jsem se ještě že se jedná špatně a že si zasloužím toto že se najednou na huntě že se úplně nad takže když chtěl zabít a se říkal tak to dovršení toho co poznávám jako správné zabít jsem poznával že je správné jsem dokonce věděl že správné že zabije nemýlil se ten duchovní vůdce nemýlil on zavládl než zevně je. Něco podobného jako třeba to nepochopil a jsem taky nechápal do si ještě zaběhl vnitřně tak jsem to že byl pomocníkem k tomu zabití vnitřnímu tak jsem to taky nechám jako tak svatá jana z arcu říkal ten hlas říkal zvítězíš nezemřel zvítězíš no a byla upálena ono to s úsměvem na tu hranici byl udělal že to nebude pátej bude že zvítězí a že víru koukat na ten zázrak tam nikdy na zázrak tak ukájení přilil zdálky byli jak tam stojím a čekám na popravu čekali jenom protože musel vstát pozor kdy proti du se dycky dělalo před všemi aby bylo by to bylo odstrašujícím ne aby si nikdy nedovolil někomu oponovat nebo tak něco ten dotyčný vedle byl zabíjen proto že si při velkém masu pomáhal tam těla. To si po dvou asi měli tak to nakou prošlo bylo že na von se přát nenese tvá tomu přišel odpojil a zabilo o to že se přát na velel že jsem byl u toho díval se na to abych zůstal káže přijde na ne jsem věděl že tu ne to že jsem ale jsem se vzdal z toho důvodu že jsem věděl že jsem se dopustil nějaké chyby teletem ještě nějaké a že pro tu chybu jsem tolik na holičkách a že jsem platil všechno vedení ale ve sme si je to přechodné do to přechodné stádium jednoho kladeno druhého a tam vždycky tam mezera musí být vy jste třebas tři mi v hrobě ježíše krista nebo tři měla záhrobí tak že ho tam mezera tam je mosty vy se na poušti nebo takovýho něco ne. Ovšem bych neměl zapomenout že to není nikdy otázka jenom jednoho jediného člověka a to nebyla jenom záležitost spásy nebo mého osvícení nýbrž minimálně ještě záležitost také matky jsem vám to řekl vám to ještě teďka připomenu prosím vás promiňte mi to znovu se mu ho tam vypadli by to v tom kontextu nebylo že než jsem se dostal koncentráku tak žádná ještě akce se brání do koncentráku nebyla man hromadně se byli první takovou akce v manou a jsem věděl najednou najednou jsem to věděl že se ocitnu před velikou těžkost životní a že v tom hraje roli i moje matka a že když se neřekne tou svou řek bych to ale těžko říct opičí ale na mírnou láskou maskou vůči synu že měla to ještě jako duchovní pracovníci radši než boha že když se neřekne tak bůh se řekne a zabije budu zabít i ona. Tak si říkal ty můžeš mně prospět teď mně musíš prospět jestli chceš v něm mračna hrad tím že přestane mít radši než pána boha prvním tvým miláčkem je teďka bůh a ne tvoje dítě ona plakala hořce sem měl poprvně plakat a naposled pak ta věřte mi to kdyby za mnou bila nestál v tom koncentráku to svýmu odhodláním je pomoci tak by se byl taky tak snadno nevzdal to byli v. Váhavý důvody pro sem se ocitl předtím esesmanem další vod bylo samo sebou dozrávání nějakého jednoho stavu nebo jedné úrovně a přecházejí na druhé úrovně to jsem nemohl kontrolovat a dalším důvodem bych že jsem do neposlušným na úrovni spodní že jsem neposlechl o co jsem měl vědět o změně duchovní modlitby to jsem neposlechl to taky víte dobře několikrát tedy opakoval tak to nebudu říkat ale mně jde o věc o podstatu věci že totiž člověk který toto sou jde musí ustavičně měnit míru odevzdanosti ta se musí stupňovat míru sebezáporu to neznamená zapři sama sebe jednou na lžičky a potom toho ne nýbrž postupně se musí zapírat víc a potom musí ještě stupňovat tu míru poslušnosti že jo to je důležité takže. dneska ani nenapadne když vím že správné být tady zůstat čistí to padne a bylo by tam dobře ale věřte mi to není v tom vůbec se nestane záslužné protože mně to ani nenapadne to jsem přece jenom vlivem toho vedení které užívám se dostal tak daleko aspoň že nereptal že to beru jako hotovou věc proti které je zbytečné reptat ne že by to nebylo možno jinak udělat je ale zbytečně bych ukazoval vrcholné nepochopením věci a proč bych to dělal když jde jenom o sebe lásku takže pomalý vlastního které tady ježíšovi šlo spočívá v tom že stupňujícímu. Sebezáporu mrtvi svoje a to zase spočívá v a tomu všechno musím definovat že převádím sílu vlastní vůle do vůle boží to je to umrtvené toho vlastního toho nepravého vlastního že když si dělám po své něco tak je to moje vlastní a posilu sám sebe a svůj svoje odpovědí nebo svoje svůj nevědomost nebo svoji osamocenost pocit oddělenosti od boha tak by to dál definovat asi tak kdežto oni to dělám jinak když sobě odporuju sebe zapírám tak ten pocit oddělenosti padá postupně a se přestává být oddělen jsem říkal taky tomu hromadit ty budeš tou matkou vnitřně tak pozná že stav lásky není tvůj že to od boha pocházející stav když jsem potom v tom koncentráku odešel od toho esesmana. Tak jsem nemiloval tak se mu se nikdy nemodlil abych miloval pána boha se dobře věděl že se nikdy nemiloval a že nikdy za nebudu prosím vás protože on je to který ve mně miluje a jestliže něco z jeho lásky za chytím o osobní schopností tak je to dobré a čili láska kterou prokazuji komukoliv je jeho láska a to velice důležitý dopad na místo myšlení který si vaši vděčnost nepřivlastňuje nejsem za to vám vděčen že vy jste mi vděčni nebo o vím o jak chybně jste mně vděčný za to že vám projevuju nějakou pozornost třebas malou sem jedu nebo tak nějak. Tak jsem definoval začátek toho vedení a důvody by ten člověk může být tím vnitřním vůdcem veden upozorňuju vás že je to nesmírně moudré vedení které patrně hlavní smysl ten že vede člověka úkolu který je pro toho člověka připraven a tedy odpovídá te nesmrtelné podstatě toho člověka. Takže dejme tomu ta marta ošetřovat ne jaká které jsem vám mluvil byla jiný prostředky vedena k tomu vedení cem navádí na jinak než úplně opačnými prostředky bych se dají prostředky styděl a vona by poskytoval živa za absolutně neužitečné a neschopné člověka někam dovést který každý den veden ze své pozice a že nemůžete nikdy mně napodobovat vy z toho ze všeho berte obecné principy k tomu vás tady ano tady snažím vysvětlit. Takže dejme tomu to je ta ošetřoval a je vedena k tomu aby slyšela ošetřuje tuhletu ženu buď u do posledka věnuji se a po se od buď bdělá spojit s vnitřně a tak dále neboť ty nepomůžeš jinak než když se propojí vnitřně jako jedna bytost to se podařilo a vona se s ním vnitřně proto jako bytost a tím nic založeno náruče a převedli na druhý břeh. A tam ji hned postavila před úkol nebo mohla být postup postavena pro že to byla lékařka zase přes lékařský úkol takže ta lékařská zase dneska léčí s prozradila že dneska léčí a nemohla pochopit že jsem ji tady říkal vy budete muset léčit nesmíte umřít vy máte před sebou úkol čit a řekl ale vím že umřu jsem nic říkal kdo to umře prosím vás te živa dneska že je živa a že může léčit se domnívám to říkám tady na účet přítele překladatel že ona bude za chvíli daleko lepší než je mistr la. Tak i na tom mlčí tam vono se musí nějak které jenom věc to víte jak to třeba byl roky trvat a že to tam natrénuje ale to tam na to je to tak přejde na zdejší půda byl léčit taky tady na to vás upozorňuju a nebude nežít přes nějaké médiem jako tady cesta o čem ne přes toho asie nýbrž bude léčit přes jasné vědomí lidí to je veliký úspěch veliký pokrok v tomto oboru a ten úspěch je možný jenom proto že ona se v okamžiku smrti dostala dál než doktora ona se dostala v okamžiku smrti vědomému sou zvuku nekonečnem ano a to von se nedostal on sice předpokládal to a postupně do toho dorostl to smrti a po smrti než to vona v okamžiku smrti to byla to bylo velice mnoho. Úkol zná ten chodí vůdce přesně a podo také zná prostředky kterými toho člověka k tomu komu na dovést nemohla nemohl by dovést k tomu úkolu to je ošetřoval velký marty těmi prostředky které mám k dispozici a naopak mně by neprosil bych měl ty prostředky její na tom úkolu který mám technice od začátku co budu dělat tak že se mohlo stát že se třebas převážel někoho v pěti letech přes řeku ne on mně říkal budeš převozníkem jak to ten duchovní se tehdy věděl že budu dělat oko převést že jo nebo na moc to by že a von to myslel vážně znáte úkol ten chodí a jsem to tedy vůbec nepochopil říkal přesto nebo on se moh usmál se umíral no ani přes tuhletu ani přes někomu přes jakou jinou ale budeš převážet a bylo to velká řeka poděkoval říkal jsem bouracím převozníkem a von se s tím bavit peníz a to se se mnou. Kdybych jako neměl ten peníz v ruce tak bych věřil že to bylo zjevení nějaké jenom vnitřní které nikdo jiný neviděl protože zvířata na tom voře drak jeho přítomnost že by to na rádi na cizího člověka že husy prostě se bouři ne hučí ne a husy se všímali sami sebe bez neštěkl nikdo neutíkal on prošel dvorem jako by neprošel ale jsem držel ruce ten se svatým kryštof jaký je to k. To je svatý kryštof jak je známo byl vysloužil měl by sloužim nějakým mámení voják a jako vysloužil voják šel přenášet na svém hřbetě lidi přes jednu a sou malo a sku řeku a tam ty málo ty řeky mají kolísaví tok jednou jsou rozhodne jednou jsou velice malé to přitom svým neviděla tedy ale jednou vybalovat vona přišlo malý dítě by to a poprosil ho do toho aby to dítě taky přenesl a on ten kristem říkal no to bude snadná práce dítě mu řeknu nebude. A bylo čím dál těší takže on málem tomu a to dítě muselo ulevovat a říkal tak ti pomůžu se trošku od lehčím a tak konec se to dítě přenesla a von říkal to dítě mu řeknu že kdybys věděl koho si nesl ty si nesl spasitele světa že sem si všechny hříchy světa pomáhal s těmi st a to co to bylo tak těžké všem ten spe keltský úkol tedy v spočívá že ten člověk který se od můj úkol ovšem ne tej spasitel by byla bych přitom mocní ke že jo při tom úkol že musím na sebe brát vy tomu říkáte karma kdepak to by se člověk v tom utopil musím prostě na sebe vrátím že se odosobním že sebe zapřu. Ty vaše těžkosti dej mám proto že jsem se jel tím že jsem se měl je odejít protože se zapřel kdyby to nic nestalo nemusel se zapřít tak to ne to znamená že se musím zapřít tak tím jsem částečně odňal ty vaše těžkosti musel si dobře vědom to sou spojitost které nejsou dost dobře pochopitelné ale takhle bavila a. Když tedy někdo nějaký úkol a ten duchovní vůdce přesně jakými prostředky povede tak byste si neměli a to je další rada velice důležitá to vám dal neměli byste si zoufat že prostředek kterým jste šli kupředu teď vůbec nepůsobí třebas že ho mu to hodit přes palubu že se ho nesmíte vůbec dotknout nebo že musíte navlíct nový prostředek se který ještě nejste seznámeni a který vám neslouží a se kterými si nevíte rady. To je důležité protože život ježíše krista nám to jasně ukazuje jakým způsobem se začít ukazuje od starého zákona od města ur přejít od vlastnění ke správcovství všechno spravovat ničeho se nezříkal všechno spravovat ale spravovat nevlastnit a pak jsou tam ty další fáze zase vysvětleny to budu vedla to jsem to mockrát svým vysvětloval ale tam rozpracováno přesně takže zříkat se rodiny to nemohu udělat dřív nebo společnosti to neudělal říct dokud jsme vstoupil do jordán a dokud někdo druhý nepřidal tu moc od boha která se vyjádřil a tento jestli můj milý v kterém se mi zalíbilo to je další rada víra prostředku tohleto mně dělalo vždycky největší potíž jsem totiž nikdy nebyl ochoten slevit z toho prostředku který používá a vyměnilo za nějakých který ještě je neznámý pro kdybych to definoval obecně tak by řekl cesta za duchovním cílem je cesta do neznáma. To je ta moudrost nejistoty je to moudré že do nejistoty kráčím tímto způsobem primitivním na světlo ve starověku že do úžasné nejistoty uváděli zasvěcovaného jo třebas egyptě vodil dostal hlubší modli aby měl dojem že se ho chtějí utopit a když se to pil tak teprve potom když se vzdal toho života pokud se ho vzdal tak byl prázdný a voni mohli nějaké poznání do něho vytříben. No tak to bylo jinde taky a umět tomu taky tak dycky bylo že tam vždycky nastávají nějaké mezery a ty nesmíte považovat za chyby jako se jsem všechny chyby udělal za lásku proč bych to dělali vy vím že tam byla mezera třebas tři dnu tam v tom koncentráku a že předtím byli mezera a to z toho důvodu že jsem si nevěděl lidově prostě nebo jsem i nepoužíval nebo se neposlouchala vy prostředkem tak a doufám že je tohleto všechno nebude váš případ že by nebudete přešlapovat na na místě a že vy todleto budoucnosti rovně. Ale upozorňuju vás jakmile nějaký prostředek se vás zmechanizuje opusťte lidem prostředek nový zmechanizovaně prostředek není správným prostředkem se při je martini jako koncentraci a se to říká ten mechanicky tak to nevede nikam to je nepatrný prospěch takle pane strany ani za řeč ale když dete jak radí šli aurobindo ghos jeho jako celým svým životem to znamená jestli to co je kristus radí slovy modlete se neustále tak pak samozřejmě to se nemůže nikdy zmechanizovat že situace do kterých se dostávali dáte se ustavičně proměn pokaždé jiné a vy musel čili dycky jiných s jiné situaci. Tak to ten úvod k tomu bych teďka byl rád kdyby se k tomu vyjádřili sem se možná vyjádřil nepřesně když jsem řekl a myslím že je to neřekl ale vy jste to slyšeli a důležité takže jsem to řekl že je noste je chybná a že to je přivlastňování si toho účinku ve své duši a to dobrou těžké se vzdát toho účinku ale vám radím jednu věc ježíš kristus radil rodiče se zahodí a pak plačící mi ale on říkal radu se sám se sebou vždycky z někým. Takže von tam byl no podobenství říká a jak žena na se na svém poli nějakou peru nebo nějaký poklad ne a to z vaše chy sousedky a radovaly se a plesal všechny to ukazuje jako příklad zorným že ten člověk který vnitřně a dost a neumí se zříct nedá se nemů sem se mi to to hezký podobenství tohleto neumí se říct a nejde mu to a bylo by to opravdu těžké na něho síly nechci pozve k radosti svoje přátele a to dělám soustavně. vám v se vnitřně dosti těla s pořád zvu vám říkám tehdy jsem zažil to ty a měl jsem z toho takovouhle z a toto toto mělo za následek to zlu ke své radosti si to nechám po sebe na rozdíl od ostatních mystiků před jednou předcházejících kteří to tajili ale je soudným ukázal že to je nesprávné že von to netají a že to nesmí tady ani a šli arubin boží téhož názoru že právě to o radostí kterou z toho mám vás musím podněcovat ale talon smysl jiné podněcovat umíš si nemá kosti tedy že nemá tento smysl vedou nena ale musí to být radujte se radujícími rozumíte to znamená i aspoň na pivo no když ani i na neumíš za to sice to podařilo jo ale nebude v tom sám rozumíš dobře tak říkám symbolicky vydalo chopil . Stačí to tady jeden z vás říká že starosti a že jim radí aby měli radost z toho to bylo ho vykonal nebyli kolem je to jeden z podnět mých prostředků které je velice účinný a takže o taky persky využívá správně při chodily využívá proti tomu nikdo by neměl ani ježíš kristus mít protože podívejte se ten člověk jako ten učení nikdo z nich není na vědomé cestě bohu a točí se dokolečka to znamená od radosti k bolesti v dualismu žije a jestliže ho přimějte k tomu aby se radoval ani netuší že ho dostáváte také k následně potom bolesti. Protože z čeho se dneska je příště to bude pociťovat jako dejme tomu ne bolest přímo třebas ale jako něco jsou si nezasluhuje radost a to se bylo třeba si že se to tak vlito bylo tak málo o to slova po celé ačkoliv to není po celý betelně si měl vážit v pořádku jenomže naroste takže každý dorůstá do duchovní velikosti a jestliže neví co to duchovní cesta a nezná nic těchto zásad který tady jmenuju tak se vůbec nestane když radost z vykonané práce že on tu práci vykonal pro někoho jiného to je ten účinek pravý přece jenom přešel do toho uskutečnění toho díla ne. A jenom vedlejší následek si po nechal ten člověk takže to je správné že si ho po nechal protože dělník je hoden své mzdy proto nejkrásnejší zda kterou on dostává nepřipravuje nikoho o to sebe máš právo o to připravit jenom tehdy když byl míry miluje boha a do míry ho poznáváš že je jeho musí z toho vykonat rovnat nemůže tak toho nebudeš o to připravovat to bys byl vopravdu hrozný chrám to čit neradím takže když dva dělají totéž není to totéž rozumíš ty musíš jednat jinak než ten učení ten činí musí mít z toho čím víc rostou tito tím je to.

Download XMLDownload textWaveform view