EN | ES |

85-30B-Kido_038

85-30B-Kido_038


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A proto voni tomu bojuju jinak se si to klidně myslel že se převtělujeme ale mám obavu že právě ty jsi řekneš jsem neschopen jsem hříšník nemám ty schopnosti a nemám ty možnosti nemám ty předcházející vtělení dispozici ten vývoj duchovní nemáme nikam to nedotáhnu a něco diamant radí nevycházet z pozice hříšníka nebo neschopného člověka vycházet ze své vnitřní moci která je nekonečná vy jste věčné mate si to a pak houby záleží jesi si myslím že budu tisíckrát vtělen anebo že to musím udělat teď jak jsem si jednou vědom že jsem vnitřní když se to ovšem dovím a když jsem si tím jist jsem město snadno přešlo do tohoto způsobu myšlení protože časem na to nešel vírou a když jsem k tomu přidal víru v předcházejících vtělení tak to byla víra to sem tomu přidal víru ale protože tu víru to se nedostanete na konec tak si ji musel taky určitého ho dne se zbavit promiňte promiňte mně ji jsem se zbavil protože to byl balast víry který napřed byl velkou výhodou velkou výhodou ale kdyby byli věřili i nadále učedníci páně se přesvědčili že je něco lepšího než víra že vědění lepší tak by jednal nesmyslně když mám tebe před sebou tak tebe nemusím věřit ne když si přede mnou. No prosím a tebe znám ty který se mi ptáš který tak věrně sleduje cestu k bohu všech prostředků užívá abys k němu dospěl si ochoten veškeré oběti na tomto světě možné nevěřím že by byl bůh otec tak milosrdný tak špatný že i když by nechal v této nejistotě do hodiny smrti z důvodů do kterých my nevidíme ale patrně z lásky třebas. A než není důvodu tam to který my nevidíme že by v okamžiku smrti když budeš v situaci kdy se vy si uvědomí že opravdu nic nedokážeš to před tebou není žádná naděje že by něco dokázal tak pak věř že z těch tří ctností víra naděje a láska všechny jsou propojeni ale ústí všechny do lásky a když se zbaví hodinu smrti naděje zbaví se i víry ale láska ti zůstane a je tato láska přenese přeroste do vědomého soužití s bohem zaručuju další důstojno věren nezůstane vědom nemohu ti zaručit ale zůstal věren a dostaneš bavím vítězství jak říká svatý pavel. Toto pátek třináctého září devatenáct set osmdesát pět takleto desátého srpna zemřela na rakovinu tady horní části těla za duším doktorka medicíny martinkové ta tady bude menoval na jako nitky tak aby se že to jít o to martinkové a. Přála si abych pomáhal při tom odchodu jsem samozřejmě řekl jedině duše jinak to nemohl jak vás nemůžu ty sedět a tak se se mnou vnutil a nikdy před prázdniny ona byla nás černý ještě se mně podívat a jsem tam za taky byl ten na ni podívat a ona mi to znovu říkala a říkala že se usiluje asi zotročen zemře taky zrušení zemřel tomu se být hrozná smrt postupně se situace na konec že jo. A najednou se tam u ocitla čista jasna že na kterou nikdy předtím neznal jak mi píše lístků ošetřovatelkou z bohnic bude mít říkat marta a tady tam potom sloužila dne i nocí a píše mi o tom protože mluvili spoustu nitkou o těchhletěch věcech a o mně píše mi tenhleten dopis váže pane vesele milý příteli pod dítky martinkové zemřela v sobotu desátého. Se z nás tady to není napsáno ale jsem to srpna v devět hodin promiňte mi to to oslovení neznáme se příliš zevně ale o to lépe vás vysvětluji vnitřně tak že se mi blízkým za poslední dobu když jsme si to když jsem si popíral ve dne nosti na stěhování u nich ona hovořil o vás a o tom co máme společného naše společenství tichou byl velkým honím zážitek jejím přáním bylo ještě jednou poděkovat za vše dopise to poděkoval tedy to vona neví ta matka. Teprve musím vysvětlit svůj postoj aby nevznikl mylný dojem o ech nosti a dobro du nosti dlouho ne tím utrpením jsem si zcela od stejně zůstala pouze služba a prolil komentovat a to znamená ten jejich duchovní pokrok se projevil tím že považuje za své poslání sloužit lidem a považuje za se další poslání nezdráhal se být průchodícím domem vyšší sil to znamená aby se to ta trní tekla ta síla kterou na potom pomáhá není příliš ctění ani nechtějí činím protože my jinak nelze. Není nic de ani žádná snaha konat dobro to sloužím protože jsem byla poslán sloužit někdy je těžší přijímat než dávat po bych větle myslí se martinkové mohla mou péči přijímat tak samozřejmě a vlastní nemohoucnost a malost také že po této stránce to bylo dobře urovnáno protože jakmile člověk zneklidňuje naše co u nemohoucností svou neschopností tak tím že ho to zneklidňuje se například lituje nebo tak tak si zatarasuje cestu příliv boží síly a vona ho ona ji v první řadě dostal tohoto stavu když se nebude litovat aby se nelitovala aby se nepo za malou nebo nepatrnou a tak dále čili počíná si velice moudře od dětství mám světlo a vedení velblouda. To znamená to její vedení mluví ano projevoval se to vždy stejnou otázkou mámi kdo to ve mně mluví a kdo to ve mně svítí a je zajímavé jakým způsobem ona za vedle na úplně opačným způsobem než že totiž veden k tomu že ten vnitřní vůdce k čemu vychovává toho dotyčného jedince tak podle toho mu dává dary nebo k dispozici schopnosti které může přitom svým způsobů výkonu nebo výkonu svého po poslání potřebovat bych tohleto byl nikdy nemohl potřebovat že si jsem se nikdy neptal matky k do toho měsící do se žádné světlo neviděl anebo do toho mně povídá přes že se nic neslyšel. Kdybych i dneska něco slyšel tak se rovnou hlásím těch bohnicích u tu letý marty že jako potřebuju do práci a ona se tím naopak vychovala k věci čili jak je to individuální a v tom se vyznal dně vnitřní duchovní vůdce který lepší než zevní nějaký vůdce pochopitelně sem puberty zase bolet to rozvoje logického myšlení bylo vše přikryto do doby prvního samadhi to jsem právě to bílé světlo na poznal před tím prošlo pak se vše rozvinulo v plné intenzitě stejně snadno jako komunikuješ se světem vnějším komunikujeme se světem vnitřním proto jsem při prvním setkání si to byla upozorněn kdy buď pozor na na sluchem. A vnímal jsem velkou duchovní ochranu kterou a slyšela sem rozklad s touto ženou buď v nejtěžších chvílích jejího života vedle v noci a neopouštěj dokud ji bezpečně převede na druhou stranu a ne odevzdáš do naší náruče tak jako všechny přední i ty co přijdou po a tak jsem pouze plnila úkol ona si to nepřítele jako dobročinnost nýbrž jenom jako poslušnost v tomto se shodujeme jsem jenom poznával co je správné a to potom nebylo. Ničím co bych si mohl přičítat k dobru jsem prostě poslouchal něco co se mi zdá být absolutně přirozené že nějakou schopností svou přirozenou poznávám z toho co měli radí že je to správné nebo ne a poslouchat to bylo snazší než poslouchat radu která neměla tuhleten tudletu sílu vnitřní k někdo radil a nebylo to řek bych požehnáno. Tím pocitem správnosti vnitřní tak jsem musel se k tomu rozhodovat s zase se štípat abych tu si u sebe našel kdežto tadyhle jakmile je to poznání z vnitřku tak člověk nejenom co dělat ale matek sílu k tomu aby to uskutečnil že tak ono to bylo velice snadné a jsem to nepovažoval za nic co bych si jako měl v sobě přítel k dobru. Je ska dosáhla v tomto posledním období svého života také vrchol duchovního to co dokázala bylo oslabují odevzdáno a zvládnu to bylo mnohé pře nesení vědomí z jednoho těla do druhého ztotožněním a v tom dýchat vono je důležité aby opravdu přitom totožný mohla dýchat ona dýchat nemohla ale jakmile se začne ztotožňovat mohla dýchat jestli ticha hmotně jiná otázka ale měla dojem že snadno dýchá při tom ztotožnění to jenom dodávám vy jste viděli jaké za zrady ze při tom dělo protože ten člověk je mimo normální stav ne a tak může člověk co co by normálně nedokázal pro jiné dát jistotu když na nic nebylo síly že i bez jejího úsilí je možné určité duchovní oblasti dostát. Nejenom že je to možné ale je to nutné bez vlastního pustil dosáhnu totiž ježíš kristus říkal klepejte byla otevřeno ale bude otevřeno on to svým vlastním musí čelem neotvírá on se disponuje k tomu aby mu bylo otevřeno on si si tu sílu k tomu otevření spřádá v sobě vnitřně ale není si toho vědom jako jsem si nebyl vědom těch třináct let před sedmnácti rokem sem stáda tudletu sílu ne a že potom ona mně otevřel z druhý strany že jo ale jsem byl tím překvapen to sem nevěděl že se tak může stát protože si tím vůbec nevěřil a nebyl jsem si jenom pro že bych se na dosloužil. Tak to největší problém všech vás protože vy narozdíl ode ko provest nikdy nebyl ale vás všechny to problém si přejete toho boha dosáhnout tu spásu dosáhnout a to je neříkám že je to špatné to je nutné a že na by se ani neklepali ale jenom tím se nedá k němu dojít rozumíte to se dojít ke dveřím na tom touto trnuli ne malo myslíte protože špatně vládne nebo nepatřím způsobem nacházíte s vůlí boží schází vám něco v manipulaci s vůlí boží tento bod nechyběl všechno jiné my třebas co vám nechybí chybělo a se sem například nevěřil v tom nechybělo ale. Tohleto mu chybí a jsem nevěděl že to pán bůh jsem tedy od něho nic nechtěl jsem jenom byl vděčen za to že vím co mám právě dělat momentálně a to ne vždycky pokud jsem rozuměl na to stačí se si to vyřešil sám no ale to všechno budete to komentář znovu psáno protože jsem potřeboval se domluvit jestli a ne jak na to jako když světit aby to šlo bez toho násilí které u tehdy to dokázalo nastoupil pravý stav by si povídačce tom dopisu dál nezávisí na těle prožívaný jako věčná jednota boží přítomnost do které vše co bylo i co bude ústí zde a nyní prožívaný. Opravdu to není možné tuto jednotu prožívat nebo nic se dopracovat pokud do toho vkládá člověk jenom svou vlastní vůlí tím tímto jako nejde to byste tím potom později dokonaleji záviselo to však bohužel na rychlost a dosažení tohoto stavu no to znamená že si vona ten stav který vona nezažil a někdy sama ti nezažila měla zažít tak ta marta se musela svatou stavu dostat aby mohla ten stav přenést protože jinak když v něm není tak ho nepřede. A ona tady o sobě říká a často po polích rocích kdyby tam u nich a pracovní no napřed který nebyla schopna to tak rychle uskutečnit dodávám šlo pak pouze jediné ztotožnit ona se ztotožňuje s o to jisto do náruče a spočinout s ve světle to dám něco veslovat eště to tady nejsou napíšeme interní byla velmi statek pomalá smrt duševním mistra . Nabízela jsem fyzických chvílích moci jsem původně zdravotní sestra povoláním říkala my mohu nechci chci tebe a jeho skrze tebe jak ona dobře cítila že ten bůh skrz tu martou do může vstoupit a její vůlí by se to bylo nestalo on ovšem ze své vůli hrozně moc slevil ta jsa že věděla že je neschopná že že je nemožná čili že to že nic že to je výborné. Toto by pochopil kdokoliv z vás když do toho všechno vloží místo aby z malo mylně a místo aby byl zoufalý nebo neklidně aby prostě to složila to je důležité ji přijata jogu tento vysvětloval na jiných místech musela vše odevzdat i touhu pomoci i touhu pomoci svůj soudit kdyby například dejme tomu kde motivy se i na ježíši kristu kdyby třebas ježíš kristus neměl sou systém nebo tam plakal třebas tam matka na zemřelý synem taky byl nepřišel by by nezříká syna který ale kdyby byl měl soucit při tom jak to prováděl ten zázrak tak se na tak proběhl. Ten o on musel s tím soucitem přestat vždycky v okamžiku kdy jsem než ten zase čl dělat tak například dejme tomu přijde k němu na to že tu věc případem tady to museli přestup živou matku a mrtvýho syna to bylo o těžké vysvětlit lovit ale to to by tak stalo nesmrtelný a ale tento pojem s naší když přišli slepci si před slepec nebo dva ste si a chtěli aby je nechal vidět tak on zkrátka se jich zeptal co si přejete vědělo dobře co si přeje oni řekli abychom věděli věříte ve mně ano čili teď mu předali svou vůli svou vůli který si žijete v této rozdělení. Jedné bytosti do dvou klepe ta jedné straně a ježíš kristus na straně druhé a to jsme ale jeden jediný tak i jednají dělá individua my my jsme to jenom změnou individuali to si myslel tak dokonaleji vnitřně rozdělen než třebas ještě tam přitom na zraku protože nevolte podstatě nic nevíme ale jestliže ten ježíši bys dále byl soucit tak by nebyl klidný on dále musel zachovat absolutní klid že lesní dny bylo to leze i v pocit pomoci skrze můj tvar. I když intenzivně napojení existovalo stále proto bylo možno hned druhý den večer po odchodu těla být spolu ve stavu na prostého ztotožnění a postele se spočinout v oblasti rostlinné činného světla kde se tvar rodí a zase rozpoutají dále jít nechtěla zůstat v této oblasti pomáhat a sloužit na mně se to poslední neposlal náš říkala nový ne pořád říkáte že mám být zachována pro tu službu lékařskou se říkal na to budete taková a mu to na tom nevě nic nemění situaci protože situace taková že posloužit budete tak vona se to za země do hlavy a který po smrti dělat nějakýho toho ladem. ale taky tam může pomáhat musela přenést tento stav do onoho zde a nyní pro je zde a nyní tam i když to zažíváme jako jednu jedinou oblast vím kde je a také místo tu že bylo splněno vše jak mělo pouze vám o tom mohu napsat musím se přiznat že jsem nečetl vaši knihy pouze do nich nahlédl mám však pocit jako by stejně všechna vaše slova byla. Obsažena v mém nitru doba kdy jsem procházela křesťanskou mystikou jogou buddhismem a dalším vším možným i nemožným třeba ním teorie asi pro mně minulá není na to prostor jsem bez stavu kterému úsměvem říkám hlupák boží. Pouze konám co je třeba pro ostatní a pokud když chtěla něco pro sebe jak si to nejde nebo třeba usnul je to jednoznačné a jednoduché k tomu bych konec toho dopisu a společný píše dál a musí setkat ale to tam se nedostal tady ale důležité je abyste si uvědomovali to abyste nezapomněli na tohleto že se vyvolal hlupáka božího že ona potřebuje při tom úkolu který koná nebýt být ničím jiným způsobem než mentálně. A za tím co mně to jde přes mentální oblast týto jako karma logicky přes svěch činnost a proto zcela jiný způsob nebo prostředky kterými působí například bych dejme tomu kdybych měl hlas tak se hlásím na bázni blázince jako to se mnou zle ona kdyby ho neměla tak by nemohla této věci dělat že vytk je ten duchovní se moudrý ovšem máte mu nevýhodu zase nevýhodu taky to co je u nich vy do nemůže všechno zmoci najednou na to máme výhodu že ona se nikdy nedostane k velkému duchovní poznání ona nebude ani potřebovat vědět proč je po tak nebo nebude to ostatní komu vykládat to budeme se obtížné pro ni to vám ji úkol ty věci vyložit. A proto nemohu to slyšet slovem to by se toho řeklo strašně málo vážil a řikal jenom že jsem se toto všechno dověděl co mi tam říkám bez časem okamžiku tak kdyby se to mělo mně bývalo vykládat mít vám bůh ke mně mluvil tak to ještě dneska nedoříkal vůbec i se vůbec nedověděl to co sem se dověděl na ten okamžik rozumíte úplně jiný způsob ovšem to taky za následek jiné úkoly pochopitelně to jsem potřeboval říkám jsem že je to dobré že je to to tam to byla dosah září devatenáct set osmdesát pět a. se dneska mám na programu vám říci abych to měl z krku jednou proč dycky městě to možná ještě více obtěžovat jindy ale se této radši hned dneska za tepla abych to doplnil než abychom to vyplnili potom na pokračování se seto po doplnit jakkoli budete chtít do jakékoliv hloubky a my na to poměrně do času a rád bych mluvil o vnitřním duchovním vůdci protože to je otázka velice aktuální z toho důvodu že kdekdo z mých přátel si stěžuje že postrádá tohleto vedení ano že nemá vedení a proto. Jako to co říkám bere jako bernou minci to a se vůbec nijak ani vzdáleně nepodobá tomu vnitřnímu duchu vůdci protože v tom není obsažena síla k realizací to co říkám vy se můžete a hnout tím co říkám ale zaručeně nemáte nemohu vám vlít nemáte tu sílu vlito moci která spočívá v poslušnosti toho co považujete za správné nebo za co těm duchovním sebe jako správné ukazuje ti je tedy vy se po tolik let ptáte pořád na věci které byste dávno měli od toho vnitřního cesta. Tak promiňte mně ne že by došla trpělivost ne že někdy za tolik let sem se odhodlal vám to vysvětlit proč tomu tak je a jak by tomu nemuselo tak ten dále být že by bylo milé kdybyste se postavil na vlastní nohy ne kdybyste že obtěžoval to není ale ty to poměrně půdou trvat věčně tak jednu také nebudeme moc týkat že ano a je patře ju pojíst abyste byli na holičkách te jako by sami že vím dobře že když jsem třebas odešel a ten den kde se bude koncentráku tak tam byla řada mých přátel kterým jsem duchovní radil a jeden z nich se dostavil k ubyla jsem byl interní od praně ostatních nevěděl že se jestli popravu nebo nebo ven a říkal takle co si bez tebe počne tady nebudeš. A tak jsem říkal jestli vás vedl skrze váš vnitřní duchovní vůdce tak jsme budete na holičkách ten se vždycky najde prostředek kterým by vás i nadále vedl jestli jsem to ale vedl tak budete dokonale vyřízeni a protože jsem si jist tím že vás nevedu že vím co je to vedení to je předávání důvod moc nýbrž že vás vede váš vnitřní duchovní vůdce a to vidím také z toho že tomu rozumíte nebo nerozumíte co říkám a tím souhlasit nebo nesouhlasí tak vždycky máte natolik sílu že na cestě setrvává a jestliže člověk promiňte mně při malém osvícení které máte prominete mi cestě pořád setrvává tak je to dáno jinou pomocí než aby vám to ten duchovní vůdce vnukal jsou jiné stejně cenné pomoci například tadyhle jak jsem vám četl ten dopis jak jsem četl dopis ty marty. Tam ji ten duchovní sebe jinými prostředky než přesto si to kdyby mně byl třebas pán jako vykládal co udělat a co nemá udělat to nikdy nedělal slovy tak to vy ještě možná šlo toto nedělej tamto dělej konkrétně je představ do události nebo představu na kterém záleželo ale kdyby šlo o poznáním chodí to znamená o vysvětlení proč něco se děje nebo neděje a jak bych to mohl stát jinak kdyby se člověk tomu jinak postavil to jako by těžko mohl vysvětlit jednou větou to by nešlo to nemusel dlouze opisovat. A proto slovně kdyby to dělal a pro pořád dostanou do ruky tak mši arubin a jiné a oni nutí abych je komentoval abych to dlouze vysvětloval pro ty kteří nemají tenhleten dar majiteli třebas jiné a větší než ale zrovna tenleten dar nemají aby to věděli samovolně jak to je a proč to je kdežto. Třebas začnu z počátku promiňte mně zase když třebas s ním matka konečně poradila co je správné po takovémto strefovat ona je to sice poradila tak že to bylo přibližně tak jak si když to bylo správné jak ten duchovní syst představoval že je správné ale říkám přibližně ona nikdy těmi slovy se nevyjádřil tak jako se vyjadřuje duchovní vůdce ten se nevyjadřují na pro se nevede přesvědčený a svou ne a vůbec se slovně nevyjadřují ale proto se nevyjadřují slovně tak se vyjadřuje obecněji a abstraktně ji. Takže mohu z toho co poradí na jednu situaci klidně usuzovat bez pomocí rozumového úsudku říkám usuzovat ale nikom rozum o vědět tedy o podobné situaci že mohu tímtéž způsobem postupovat jako tam kdy si takže pořád mám uší síť vědomostí o tom co mám dělat z minulých strach že sem se v životě obdobné situace řešili za obdobný okolností. Takže ani nepotřebuju setká a taky se neptá že to rovnou vím a to spěje k samovolné přijímání duchovní moudrosti z toho středu to znamená moc vo vnitřního duchovního vůdce bych napřed nese pustím do přednášky to byl takový kapka si o benevolenci je bych se pustil ještě do jedné věci bych definoval vnitřního duchovního vůdce když byste dovolili protože on když se nedefinoval potom se v tom brouzdá jsem pro to definovat kdybych tam nějaký pojem ještě nedefinoval za držte a nechte mně ho definovat abychom si potom dobře rozuměli to je ten pojem si dobře rozumíte ne tomu dobře rozumíte křesťani říkají že je to pán bůh že je vede bůh že nás vede bůh že nás živý může nás bůh. To odívá vším co si myslíme že je naše nemají nemají nepravdu oni totiž mají proto to smyslu že bez boha bychom ani chvilinku neexistovali že bez boha bychom nebyli schopni milovat že bez boha abychom nebyli schopni poznal ani běžné věci pomocí smyslů bychom nebyli schopni poznávat neřkuli něco co je za smysly čili je pravda ovšem toho než se straně jako většinou nevědí říkám většinou že ten proces. Je to vlastně tvůrčí proces že je to tvůrčí proces o to znamená že je to ustavičné tvoření pocházející od boha bůh vytváří svým vlivem oblasti existence takže pro jeho ustavičnou tvůrčí činnost existuju pro jeho ustavičné tvůrčí činnost existuje se opakuju záměrně tým vás nekoktám výjimečně pro jeho ustavičně činnost milujícího otce také sem schopen milovat kdyby on ustavičně nemiloval tak ani nebudu schopen ho milovat a nebo milovat kohokoliv jiného upozorňuju vás zvláštní tuhletu věc a že si dlouho myslíme jako jak jsem si myslel že boha třebas nedokonale milujeme. Ale je to pravda my bychom měli mít měřítko co to dokonalá ska v míře poslušnosti jestliže poslouchám víc než se normálně poslouchá člověka když poslouchám to co přikazuje bůh třebas v tomto známe manou ky nebo tak křesťanské tak miluju miluji ho víc než ten do neposlouchala myslím že dítě které je poslušné je dítě milující a tak to platí taky o člověku protože poslouchá tak miluje jsem byl přesvědčen do roku třicet devět že pána boha nemiluju a proto se modlil toto aby ho víc miloval to vám mockrát říkal ale ve smrti vycho se ho poslouchal tak jsme miloval víc než kterýkoliv známých člověk. Protože jsem si ale nedefinoval lásku jako poslušnost že jsem neznal ježíše krista dobře sem se se to jednou přeleju bibli a víckrát ne to mi šlo krku jsem tam nelíbil a s mu nerozuměl ale tam stojí že kdo miluje ten poslouchá kdo je ve milující kdo je poslušný ano říkal ježíš kristus a taky na sobě ukazoval že absolutně poslušný svého otce že nedělá nic proti němu a co je to dělat proti němu všechno budu muset definovat to je jedna pro sebe. Takže dejme tomu on nepotřeboval nic dělat pro sebe on se vyjádřil kdykoliv bych něco udělal pro sebe nevěřte mně ale nejenom to on pro sebe nehledal ani spásu ani to největší nedal pro sebe a on taky nepotřeboval protože věděl že od boha pochází a k bohu jde ale on na nejvyšší stránce života také chce abychom my postupovali stejným způsobem abychom pro sebe nechtěli ne zpočátku to můžeme chtít abychom postupně čím dál tím méně chtěli pro sebe protože dokud sem něco pro sebe tak nemůžeme dost dojít k vnitřní svobodě nejde to jsem z obou teprve tehdy absolutně rezignuju na něco pro sebe a pro sebe nic nechci. Měl jsem nedávno tento týden rozhovor jestli mám promluvit o třetí věci a to znamená o stránce poznání ale zaseli připomeňte mi že o pozná když mám mluvit kdyby na to zapomněl tykám musím tam vsunout jednu takovou mezi kapitolu a jsem tady tento týden dostal návštěvu jednoho které lese kterého jsem ještě neviděl miluje se román nebudu ho dal jmenovat a přivede mi ho jeden člověk který taky vysokoškoláka který prostě vodí postupně lidi kteří chtějí vidět ty proč tou moje spisy oni pučet tenhleten člověk říkal z těch vašich spisů jedno nevyplývá. Jakým způsobem to mám dělat abych se dostal k tomu způsobu vašeho poznání abych samovolně poznával bez dostává ne proto vás nerad obtěžuje jsem ale musím ptát protože si s tím nevymaní a přeci na tom záleží abych si věděl rady a proto za vámi jdu tak nemějte mi to zazl mluvil by co rozumně sem říkal to nikomu nemám za zlé když se někdo dvacet nebo třicet nebo čtyřicet je mu to nemám za zlé protože vím že není mentálně dospělý se mu to říkal no tak když je mentálně dospělý tu ten tam dospělost ještě budu muset znovu definovat to jsem taky slíbil to sem v tom mi taky připomeňte a tak musí se ptát a to je vidět naopak že dobrou vůli se se chce dostat dál že když ji čemu nerozumím a nevím proč to mám dělat tak to těžko budu splnit. No a tak po tomto úvodu se mu říkal román zdalipak ježíš kristus dal nějaký recept pro vnitřní modlitbu nebo pro nějakou relaxaci nebo po nějaké jogické pozice on toto všechno zná jogu znáš nedal co my se řítím po hra nikoliv ale von si byl dobře vědom že kteréhokoliv prostředku tohoto krize teďka jmenoval používáte vždycky se časem stane něčím mechanickým a jak se zmechanizuje jeho působnost končí. A proto ježíš kristus nasadil jinak neradil vůbec žádnou modlitbu ale totiž otčenáš von se otčenášem řekl ale tam radil a tu a jenom budu ve zkratce opakovat že to dohoda znáte že dříve než radil přijď království tvé tak radil posvěť se jméno tvé proč když říkal především nejste klálovství boží protože jestliže člověk nesvětí jméno boží tak nemá právo si přát aby v něm bůh vládl při království tvé a taky v něm váznout nebude a když nebude vládnu tak bude pořád přitvrdlý a při hloupý a nebude tomu rozumět jeho vláda spočívá také v tom že ten člověk z moci boží co dělat to je jeden ze způsobů jeho vlády a když prostě není dospělý k tomu aby to unesl tak mu to pán bůh neukazuje to jeho milosrdenství. Tak bych vám radil abyste především ctil ten příkaz modlitby posvěť se jméno tvé když chcete tu vládu v sobě pociťovat to znamená taky tu nápovědu co máte dělat že to nejde o nápovědu vlastní nýbrž že vám jde o to abyste viděl co na cestě dělal abyste mohli kupředu tato počítám že a nejde o zázrak nýbrž o to abyste věděl co máte dělat to on říkal že ano mu věřím a tak prosím vás berte na vědomí že tvůrčí proces je proces boží tvůrčí proces je procesem trvalým že trvá do dneška to vám jsem mockrát říkal to vo nemusím opakovat že který pán bůh v pořád těch šest dní provádí co je tam v krkem a že pořád vytváří nejenom ve vesmíru ale také v nás pořád všechno před svou každý lékař byla říkal že všechny buňky se přestože a tak to tam je ta si o nakonec pán bůh při tomto to se neděje jenom tak to je automatismus který pochází od něho přímo pochází od něho a jenomže náš organismus je pro ten automatismus zralý automatismu existuje třebas v kameni ale kámen není zralý jako transformátor pro to aby ho převedlo nějakýho života nějaký životní funkce kdežto my to převádíme. si vzpomínám že když jsem třebas z husama se dostal do žlutého světla tak mně vždycky oni mi na dostali dycky jsem odtamtud vyšel poněkud lepší ale husy zůstali pořád husama oni nebyl lepší z toho důvodu ne že by si to byli nějak nepřáli nebo voni se si nepřál nic takového ale ale oni nebyl neměli ten transformátor neměli tu s zub zamontováno přes kterou by to bylo bývalo to žluté světlo plynul a bylo by votevřelo tu zdířku rozumíte ne tu stisku to otevřela jsem byl potom lepší že si několikrát provedli tím žlutém světlem to znamená svýmu rájem tak jsem jednal úplně jinak než předtím no ale se trošku vzdaluju tématu jsem chtěl definovat doufám jenom toho to co je to posvěť se jméno tvé jestliže ten tvůrčí proces pořád probíhá. Tak ho musím chtít jestliže bůh tedy byl považován především starce tak musím chtít jeho tvůrčí činnost tím že lidí budu posvětit bude potřebovat to jméno znamená tu činnost pojmenovat tou činnost tvůrčí řek bych tak řekl boží sám budu tvůrčím způsobem činný když nebudu činný tak jsem nepochopil tyhlety věci správně a není nejmenší naděje že se s bohem setkám vědomě nedospěju vůbec nedospěl k vládě boží v sobě musím musím řikám musím musím chtít jméno boží tím že budu tvůrčím způsobem jednat i když to nebude příjemné. jsem byl na tu tvůrčí činnost naváděl postupně pomalinku trpělivě tím svým vnitřním duchovním vůdcem protože tentýž kdy člověk jako tentýž tu duchovní celek a je u vás to ne nikdo jiný jeden jediný je on tím ty duchovním vůdcem jsem byl veden po sme sem poznával co je správné to byly jenom sprosté zážitky které nebyly kontinuální a jsem mezi tím se že ho dělal rozumem a tak dále se ve mně něco narůstala co to ve mně na dostalo nastal účinky nevlastní vůle se tady učil nevlastnit činnost to nebyla činnost moje nýbrž činnost toho který dávat k tomu sílu abych to uskutečnil neboť v tom co jsem věděl co je správné jsem byl se byla obsažena také síla k uskutečnění a to tedy nebyla síla moje nýbrž to byla síla boží nebo to vnitřního duchovního vůdce. No a tak jsem mu říkal musíte hromadně jednat tak abyste napodoboval tvůrčí sílu boží a on se mi ptal a co je toho napodobovat učíš boží to my umělecký činný jako tvůrce nebo mám byl kostru kterém nějakých stroj nebo co to je ne sem říkal ne ne to není to na zapotřebí ale je zapotřebí aby miloval. Neboť pravá tvůrčí činnost boží spočívá v tom že on své tvory miluje a protože je miluje tak je bez její vůle a dokonce bez nich vědomí táhne k sobě je to pomalý proces ale to ustavičné tažení k němu a když tedy budeš ty taky milovat tak budeš napodobovat jeho tvůrčí proces a říkal to je mi novinka ja tím souhlasím hlavní že s tím souhlasili to bylo důležité on si upřímně souhlasili a říkal ne tak jak mám začít s tou láskou. jsem říkal podívej se to musí být láska nezištná která tobě nepřináší vůbec žádný užitek kdybyste myslel na to poznání boha tak jako dosud myslíš že by to chtěl mít pro sebe a spásu pro sebe tak touto cestou se tato láska nemůže ubírat prože to není pravá láska to je obyčejný kšeft tak to nevadí to ježíš trpěl musí učedníků ale nemyslí že touto cestou když si budeš přát být spasen že se dostane do toho osobního styku ne tak ale dostane se do toho osobního si u tak že budeš milovat bez ohledu i na spásu i na všechno prostě protože si poslušen a máš úkol milovat. A teďka mám říkám o tom o obecné nemám začít jsem říkal tak to mně musíš poradit ty teď mně dovol abych se zeptal po tých příležitostech milovat a tak tím spoje moji poctivě vy prohlásit jak to chtěl rodí vypadá v ten okolí abych věděl nemá je začít a teď na stojíte mu říkám tak ty nenávidíš matku říct.

Download XMLDownload textWaveform view