85-30B-Kido_038
85-30B-Kido_038
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
proto
voni
tomu
bojuju
jinak
už
se
si
to
klidně
myslel
že
se
převtělujeme
ale
já
mám
obavu
že
právě
ty
jsi
řekneš
já
jsem
neschopen
já
jsem
hříšník
já
nemám
ty
schopnosti
a
nemám
ty
možnosti
já
nemám
ty
předcházející
vtělení
dispozici
ten
vývoj
duchovní
nemáme
já
nikam
to
nedotáhnu
a
něco
diamant
radí
nevycházet
z
pozice
hříšníka
nebo
neschopného
člověka
vycházet
ze
své
vnitřní
moci
která
je
nekonečná
vy
jste
věčné
já
mate
si
to
a
pak
už
mě
houby
záleží
jesi
si
myslím
že
budu
tisíckrát
vtělen
anebo
že
to
musím
udělat
teď
jak
jsem
si
jednou
vědom
že
já
jsem
vnitřní
já
když
se
to
ovšem
dovím
a
když
jsem
si
tím
jist
já
jsem
město
snadno
přešlo
do
tohoto
způsobu
myšlení
protože
časem
na
to
nešel
vírou
a
když
jsem
k
tomu
přidal
víru
v
předcházejících
vtělení
tak
to
byla
víra
to
sem
tomu
přidal
víru
ale
protože
tu
víru
to
se
nedostanete
až
na
konec
tak
já
si
ji
musel
taky
určitého
ho
dne
se
jí
zbavit
promiňte
promiňte
mně
ji
jsem
se
jí
zbavil
protože
to
byl
balast
víry
který
napřed
byl
velkou
výhodou
velkou
výhodou
ale
kdyby
byli
věřili
i
nadále
učedníci
páně
už
se
přesvědčili
že
je
něco
lepšího
než
víra
že
vědění
lepší
tak
by
jednal
nesmyslně
když
já
mám
tebe
před
sebou
tak
tebe
nemusím
věřit
ne
když
si
přede
mnou.
No
prosím
a
tebe
znám
ty
který
se
mi
ptáš
který
tak
věrně
sleduje
cestu
k
bohu
všech
prostředků
užívá
abys
k
němu
dospěl
si
ochoten
veškeré
oběti
na
tomto
světě
možné
já
nevěřím
že
by
byl
bůh
otec
tak
milosrdný
tak
špatný
že
i
když
by
tě
nechal
v
této
nejistotě
až
do
hodiny
smrti
z
důvodů
do
kterých
my
nevidíme
ale
patrně
z
lásky
třebas.
A
než
není
důvodu
tam
to
který
my
nevidíme
že
by
v
okamžiku
smrti
když
už
budeš
v
situaci
kdy
se
vy
si
uvědomí
že
už
opravdu
nic
nedokážeš
to
už
před
tebou
není
žádná
naděje
že
by
něco
dokázal
tak
pak
věř
že
z
těch
tří
ctností
víra
naděje
a
láska
všechny
jsou
propojeni
ale
ústí
všechny
do
lásky
a
když
se
zbaví
hodinu
smrti
naděje
zbaví
se
i
víry
ale
láska
ti
zůstane
a
je
tato
láska
tě
přenese
přeroste
do
vědomého
soužití
s
bohem
zaručuju
další
důstojno
věren
nezůstane
vědom
nemohu
ti
zaručit
ale
zůstal
věren
a
dostaneš
bavím
vítězství
jak
říká
svatý
pavel.
Toto
pátek
třináctého
září
devatenáct
set
osmdesát
pět
takleto
desátého
srpna
zemřela
na
rakovinu
tady
té
horní
části
těla
za
duším
doktorka
medicíny
martinkové
ta
tady
bude
menoval
na
jako
nitky
tak
aby
se
že
to
jít
o
to
martinkové
a.
Přála
si
abych
jí
pomáhal
při
tom
odchodu
já
jsem
samozřejmě
řekl
jedině
duše
jinak
to
nemohl
jak
vás
nemůžu
ty
sedět
a
tak
se
se
mnou
vnutil
a
nikdy
před
prázdniny
ona
byla
nás
černý
ještě
se
mně
podívat
a
já
jsem
tam
za
ní
taky
byl
ten
na
ni
podívat
a
ona
mi
to
znovu
říkala
a
říkala
že
se
usiluje
asi
zotročen
zemře
taky
zrušení
zemřel
tomu
se
být
hrozná
smrt
postupně
se
situace
až
na
konec
že
jo.
A
najednou
se
tam
u
ní
ocitla
čista
jasna
že
na
kterou
nikdy
předtím
neznal
jak
mi
píše
lístků
ošetřovatelkou
z
bohnic
bude
mít
říkat
marta
a
tady
tam
potom
sloužila
dne
i
nocí
a
píše
mi
o
tom
protože
mluvili
spoustu
nitkou
o
těchhletěch
věcech
a
o
mně
píše
mi
tenhleten
dopis
váže
pane
vesele
milý
příteli
pod
dítky
martinkové
zemřela
v
sobotu
desátého.
Se
z
nás
tady
to
není
napsáno
ale
jsem
to
srpna
v
devět
hodin
promiňte
mi
to
to
oslovení
neznáme
se
příliš
zevně
ale
o
to
lépe
vás
vysvětluji
vnitřně
tak
že
se
mi
blízkým
za
poslední
dobu
když
jsme
si
to
když
jsem
si
popíral
ve
dne
nosti
na
stěhování
u
nich
ona
hovořil
o
vás
a
o
tom
co
máme
společného
naše
společenství
tichou
byl
velkým
honím
zážitek
jejím
přáním
bylo
ještě
jednou
poděkovat
za
vše
dopise
to
poděkoval
tedy
to
vona
neví
ta
matka.
Teprve
musím
vysvětlit
svůj
postoj
aby
nevznikl
mylný
dojem
o
mé
ech
nosti
a
dobro
du
nosti
dlouho
ne
tím
utrpením
jsem
si
zcela
od
stejně
zůstala
pouze
služba
a
prolil
komentovat
a
to
znamená
ten
jejich
duchovní
pokrok
se
projevil
tím
že
považuje
za
své
poslání
sloužit
lidem
a
považuje
za
se
další
poslání
nezdráhal
se
být
průchodícím
domem
vyšší
sil
to
znamená
aby
se
to
ta
trní
tekla
ta
síla
kterou
na
potom
pomáhá
není
příliš
ctění
ani
nechtějí
činím
protože
my
jinak
nelze.
Není
nic
de
ani
žádná
snaha
konat
dobro
to
sloužím
protože
jsem
byla
poslán
sloužit
někdy
je
těžší
přijímat
než
dávat
po
bych
větle
ní
myslí
té
se
martinkové
mohla
mou
péči
přijímat
tak
samozřejmě
a
vlastní
nemohoucnost
a
malost
také
že
po
této
stránce
to
bylo
dobře
urovnáno
protože
jakmile
člověk
zneklidňuje
naše
co
u
nemohoucností
svou
neschopností
tak
už
tím
že
ho
to
zneklidňuje
se
například
lituje
nebo
tak
tak
už
si
zatarasuje
cestu
příliv
boží
síly
a
vona
ho
ona
ji
v
první
řadě
dostal
tohoto
stavu
když
se
nebude
litovat
aby
se
nelitovala
aby
se
nepo
za
malou
nebo
nepatrnou
a
tak
dále
čili
počíná
si
velice
moudře
od
dětství
mám
světlo
a
vedení
velblouda.
To
znamená
to
její
vedení
mluví
ví
ano
projevoval
se
to
vždy
stejnou
otázkou
mámi
kdo
to
ve
mně
mluví
a
kdo
to
ve
mně
svítí
a
je
zajímavé
jakým
způsobem
ona
za
vedle
na
úplně
opačným
způsobem
než
já
že
totiž
veden
k
tomu
že
ten
vnitřní
vůdce
ví
k
čemu
vychovává
toho
dotyčného
jedince
tak
podle
toho
mu
dává
dary
nebo
k
dispozici
schopnosti
které
může
přitom
svým
způsobů
výkonu
nebo
výkonu
svého
po
poslání
potřebovat
já
bych
tohleto
byl
nikdy
nemohl
potřebovat
že
si
já
jsem
se
nikdy
neptal
matky
k
do
toho
měsící
do
se
žádné
světlo
neviděl
anebo
do
toho
mně
povídá
přes
že
se
nic
neslyšel.
Kdybych
i
dneska
něco
slyšel
tak
se
rovnou
hlásím
těch
bohnicích
u
tu
letý
marty
že
jako
potřebuju
do
práci
a
ona
se
tím
naopak
vychovala
k
té
věci
čili
jak
je
to
individuální
a
v
tom
se
vyznal
dně
vnitřní
duchovní
vůdce
který
lepší
než
zevní
nějaký
vůdce
pochopitelně
sem
puberty
zase
bolet
to
rozvoje
logického
myšlení
bylo
vše
přikryto
až
do
doby
prvního
samadhi
to
jsem
právě
to
bílé
světlo
na
ní
poznal
před
tím
prošlo
pak
se
vše
rozvinulo
v
plné
intenzitě
stejně
snadno
jako
komunikuješ
se
světem
vnějším
komunikujeme
se
světem
vnitřním
proto
jsem
při
prvním
setkání
si
to
byla
upozorněn
kdy
buď
pozor
na
na
sluchem.
A
vnímal
jsem
velkou
duchovní
ochranu
kterou
má
a
slyšela
sem
rozklad
s
touto
ženou
buď
v
nejtěžších
chvílích
jejího
života
vedle
v
noci
a
neopouštěj
dokud
ji
bezpečně
převede
na
druhou
stranu
a
ne
odevzdáš
do
naší
náruče
tak
jako
všechny
přední
i
ty
co
přijdou
po
ní
a
tak
jsem
pouze
plnila
úkol
ona
si
to
nepřítele
jako
dobročinnost
nýbrž
jenom
jako
poslušnost
v
tomto
se
shodujeme
já
jsem
jenom
poznával
co
je
správné
a
to
už
potom
nebylo.
Ničím
co
bych
si
mohl
přičítat
k
dobru
já
jsem
prostě
poslouchal
něco
co
se
mi
zdá
být
absolutně
přirozené
že
nějakou
schopností
svou
přirozenou
poznávám
z
toho
co
měli
radí
že
je
to
správné
nebo
ne
a
poslouchat
to
bylo
snazší
než
poslouchat
radu
která
neměla
tuhleten
tudletu
sílu
vnitřní
k
někdo
radil
a
nebylo
to
řek
bych
požehnáno.
Tím
pocitem
správnosti
vnitřní
tak
jsem
musel
se
k
tomu
rozhodovat
s
zase
se
štípat
abych
tu
si
u
sebe
našel
kdežto
tadyhle
jakmile
je
to
poznání
z
vnitřku
tak
člověk
nejenom
ví
co
má
dělat
ale
matek
sílu
k
tomu
aby
to
uskutečnil
že
tak
ono
to
bylo
velice
snadné
a
já
jsem
to
nepovažoval
za
nic
co
bych
si
jako
měl
v
sobě
přítel
k
dobru.
Je
ska
dosáhla
v
tomto
posledním
období
svého
života
také
vrchol
duchovního
to
co
dokázala
bylo
oslabují
odevzdáno
a
zvládnu
to
bylo
mnohé
pře
nesení
vědomí
z
jednoho
těla
do
druhého
ztotožněním
a
v
tom
dýchat
vono
je
důležité
aby
opravdu
přitom
totožný
mohla
dýchat
ona
dýchat
nemohla
ale
jakmile
se
začne
ztotožňovat
mohla
dýchat
jestli
ticha
hmotně
té
jiná
otázka
ale
měla
dojem
že
snadno
dýchá
při
tom
ztotožnění
to
jenom
dodávám
vy
jste
viděli
jaké
za
zrady
ze
při
tom
dělo
protože
ten
člověk
je
mimo
normální
stav
ne
a
tak
může
člověk
co
co
by
normálně
nedokázal
pro
jiné
dát
jistotu
když
už
na
nic
nebylo
síly
že
i
bez
jejího
úsilí
je
možné
určité
duchovní
oblasti
dostát.
Nejenom
že
je
to
možné
ale
je
to
nutné
bez
vlastního
pustil
dosáhnu
totiž
ježíš
kristus
říkal
klepejte
byla
otevřeno
ale
bude
otevřeno
on
to
svým
vlastním
musí
čelem
neotvírá
on
se
disponuje
k
tomu
aby
mu
bylo
otevřeno
on
si
si
tu
sílu
k
tomu
otevření
spřádá
v
sobě
vnitřně
ale
není
si
toho
vědom
jako
já
jsem
si
nebyl
vědom
těch
třináct
let
před
sedmnácti
rokem
sem
stáda
tudletu
sílu
ne
a
že
potom
ona
mně
otevřel
z
druhý
strany
že
jo
ale
já
jsem
byl
tím
překvapen
to
sem
nevěděl
že
se
tak
mě
může
stát
protože
si
tím
vůbec
nevěřil
a
nebyl
jsem
si
jenom
pro
že
bych
se
na
dosloužil.
Tak
to
té
největší
problém
všech
vás
protože
vy
narozdíl
ode
mě
ko
provest
nikdy
nebyl
ale
vás
všechny
to
problém
si
přejete
toho
boha
dosáhnout
tu
spásu
dosáhnout
a
to
je
neříkám
že
je
to
špatné
to
je
nutné
a
že
na
by
se
ani
neklepali
ale
jenom
tím
se
nedá
k
němu
dojít
rozumíte
to
se
dá
dojít
ke
dveřím
na
tom
touto
trnuli
ne
malo
myslíte
protože
špatně
vládne
nebo
nepatřím
způsobem
nacházíte
s
vůlí
boží
schází
vám
něco
v
té
manipulaci
s
vůlí
boží
mě
tento
bod
nechyběl
všechno
mě
jiné
my
třebas
co
vám
nechybí
mě
chybělo
a
se
sem
například
nevěřil
v
tom
nechybělo
ale.
Tohleto
mu
chybí
a
já
jsem
nevěděl
že
to
pán
bůh
já
jsem
tedy
od
něho
nic
nechtěl
já
jsem
jenom
byl
vděčen
za
to
že
vím
co
mám
právě
dělat
momentálně
a
to
ne
vždycky
pokud
jsem
rozuměl
na
to
stačí
se
si
to
vyřešil
sám
no
ale
to
všechno
budete
to
komentář
znovu
psáno
protože
já
jsem
potřeboval
se
domluvit
jestli
a
ne
jak
na
to
jako
když
světit
aby
to
šlo
bez
toho
násilí
které
u
mě
tehdy
to
dokázalo
nastoupil
pravý
stav
by
si
povídačce
tom
dopisu
dál
nezávisí
na
těle
prožívaný
jako
věčná
jednota
boží
přítomnost
do
které
vše
co
bylo
i
co
bude
ústí
zde
a
nyní
prožívaný.
Opravdu
to
není
možné
tuto
jednotu
prožívat
nebo
nic
se
dopracovat
pokud
do
toho
vkládá
člověk
jenom
svou
vlastní
vůlí
tím
tímto
jako
nejde
to
byste
tím
potom
později
dokonaleji
záviselo
to
však
bohužel
na
rychlost
a
dosažení
tohoto
stavu
no
to
znamená
že
si
vona
ten
stav
který
vona
nezažil
a
někdy
sama
ti
nezažila
měla
zažít
tak
ta
marta
se
musela
svatou
stavu
dostat
aby
mohla
ten
stav
přenést
protože
jinak
když
v
něm
není
tak
ho
nepřede.
A
ona
tady
o
sobě
říká
a
já
často
po
polích
rocích
kdyby
tam
u
nich
a
pracovní
no
napřed
který
už
nebyla
schopna
to
tak
rychle
uskutečnit
dodávám
šlo
pak
pouze
jediné
ztotožnit
ona
se
ztotožňuje
s
ní
o
to
jisto
ví
do
náruče
a
spočinout
s
ní
ve
světle
já
to
dám
něco
veslovat
eště
to
tady
nejsou
napíšeme
interní
byla
velmi
statek
pomalá
smrt
duševním
mistra
ná.
Nabízela
jsem
fyzických
chvílích
moci
jsem
původně
zdravotní
sestra
povoláním
říkala
my
mohu
nechci
chci
tebe
a
jeho
skrze
tebe
já
jak
ona
dobře
cítila
že
ten
bůh
skrz
tu
martou
do
ní
může
vstoupit
a
její
vůlí
by
se
to
bylo
nestalo
on
už
ovšem
ze
své
vůli
hrozně
moc
slevil
ta
jsa
že
věděla
že
je
neschopná
že
že
je
nemožná
čili
že
to
že
už
nic
že
to
je
výborné.
Toto
by
pochopil
kdokoliv
z
vás
když
už
do
toho
všechno
vloží
místo
aby
z
malo
mylně
a
místo
aby
byl
zoufalý
nebo
neklidně
aby
prostě
to
složila
to
je
důležité
ji
přijata
jogu
tento
vysvětloval
na
jiných
místech
musela
vše
odevzdat
i
touhu
pomoci
i
touhu
pomoci
svůj
soudit
kdyby
například
dejme
tomu
kde
motivy
se
i
na
ježíši
kristu
kdyby
třebas
ježíš
kristus
neměl
sou
systém
nebo
tam
plakal
třebas
tam
matka
na
zemřelý
synem
taky
byl
nepřišel
by
by
nezříká
syna
který
ale
kdyby
byl
měl
soucit
při
tom
jak
už
to
prováděl
ten
zázrak
tak
se
na
tak
proběhl.
Ten
o
on
musel
s
tím
soucitem
přestat
vždycky
v
okamžiku
kdy
jsem
než
ten
zase
čl
dělat
tak
například
dejme
tomu
přijde
k
němu
na
to
že
tu
věc
případem
tady
to
museli
přestup
živou
matku
a
mrtvýho
syna
to
bylo
o
těžké
vysvětlit
lovit
ale
to
to
by
tak
stalo
nesmrtelný
a
ale
tento
pojem
s
naší
když
přišli
slepci
si
před
slepec
nebo
dva
ste
si
a
chtěli
aby
je
nechal
vidět
tak
on
zkrátka
se
jich
zeptal
co
si
přejete
vědělo
dobře
co
si
přeje
oni
řekli
abychom
věděli
věříte
ve
mně
ano
čili
teď
mu
předali
svou
vůli
svou
vůli
který
si
žijete
v
této
rozdělení.
Jedné
bytosti
do
dvou
klepe
ta
jedné
straně
a
ježíš
kristus
na
straně
druhé
a
to
jsme
ale
jeden
jediný
tak
i
jednají
dělá
individua
my
my
jsme
to
jenom
změnou
individuali
to
si
myslel
tak
dokonaleji
vnitřně
rozdělen
než
třebas
ještě
tam
přitom
na
zraku
protože
nevolte
podstatě
nic
nevíme
ale
jestliže
ten
ježíši
bys
dále
byl
soucit
tak
by
nebyl
klidný
on
dále
musel
zachovat
absolutní
klid
že
lesní
dny
bylo
to
leze
i
v
pocit
pomoci
skrze
můj
tvar.
I
když
intenzivně
napojení
existovalo
stále
proto
bylo
možno
hned
druhý
den
večer
po
odchodu
těla
být
spolu
ve
stavu
na
prostého
ztotožnění
a
postele
se
spočinout
v
oblasti
rostlinné
činného
světla
kde
se
tvar
rodí
a
zase
rozpoutají
dále
jít
nechtěla
zůstat
v
této
oblasti
pomáhat
a
sloužit
na
mně
se
to
poslední
neposlal
náš
mě
říkala
nový
ne
pořád
říkáte
že
mám
být
zachována
pro
tu
službu
lékařskou
se
říkal
na
to
budete
taková
a
já
mu
to
na
tom
nevě
nic
nemění
situaci
protože
situace
taková
že
posloužit
budete
tak
vona
se
to
za
země
do
hlavy
a
který
po
smrti
dělat
nějakýho
toho
ladem.
Já
ale
taky
tam
může
pomáhat
já
musela
přenést
tento
stav
do
onoho
zde
a
nyní
pro
ně
je
zde
a
nyní
tam
i
když
to
zažíváme
jako
jednu
jedinou
oblast
vím
kde
je
a
také
má
místo
tu
že
bylo
splněno
vše
jak
ví
mělo
pouze
vám
o
tom
mohu
napsat
musím
se
přiznat
že
jsem
nečetl
vaši
knihy
pouze
do
nich
nahlédl
mám
však
pocit
jako
by
stejně
všechna
vaše
slova
byla.
Obsažena
v
mém
nitru
doba
kdy
jsem
procházela
křesťanskou
mystikou
jogou
buddhismem
a
dalším
vším
možným
i
nemožným
třeba
ním
teorie
už
asi
pro
mně
minulá
není
na
to
prostor
jsem
bez
stavu
kterému
úsměvem
říkám
hlupák
boží.
Pouze
konám
co
je
třeba
pro
ostatní
a
pokud
když
chtěla
něco
pro
sebe
jak
si
to
nejde
nebo
třeba
usnul
je
to
jednoznačné
a
jednoduché
k
tomu
bych
té
konec
toho
dopisu
a
společný
píše
dál
a
musí
setkat
ale
to
už
tam
se
nedostal
tady
ale
důležité
je
abyste
si
uvědomovali
to
abyste
nezapomněli
na
tohleto
že
se
vyvolal
hlupáka
božího
že
ona
potřebuje
při
tom
úkolu
který
koná
nebýt
být
ničím
jiným
způsobem
než
mentálně.
A
za
tím
co
mně
to
jde
přes
mentální
oblast
týto
né
jako
karma
logicky
přes
svěch
činnost
a
proto
má
zcela
jiný
způsob
nebo
prostředky
kterými
působí
já
například
bych
dejme
tomu
kdybych
měl
hlas
tak
se
hlásím
na
bázni
blázince
jako
to
se
mnou
zle
ona
kdyby
ho
neměla
tak
by
nemohla
této
věci
dělat
že
vytk
je
ten
duchovní
se
moudrý
ovšem
máte
mu
nevýhodu
zase
má
nevýhodu
taky
to
co
je
u
nich
vy
do
nemůže
všechno
zmoci
najednou
na
to
máme
výhodu
že
ona
se
nikdy
nedostane
k
velkému
duchovní
poznání
ona
nebude
ani
potřebovat
vědět
proč
je
po
tak
nebo
nebude
to
ostatní
komu
vykládat
to
budeme
se
obtížné
pro
ni
to
já
vám
ji
úkol
ty
věci
vyložit.
A
proto
nemohu
to
slyšet
slovem
to
by
se
toho
řeklo
strašně
málo
vážil
a
řikal
jenom
že
já
jsem
se
toto
všechno
dověděl
co
mi
tam
říkám
bez
časem
okamžiku
tak
kdyby
se
to
mělo
mně
bývalo
vykládat
mít
vám
bůh
ke
mně
mluvil
tak
to
ještě
dneska
nedoříkal
vůbec
i
se
vůbec
nedověděl
to
co
sem
se
dověděl
na
ten
okamžik
rozumíte
úplně
jiný
způsob
ovšem
má
to
taky
za
následek
jiné
úkoly
pochopitelně
to
jsem
potřeboval
říkám
jsem
že
je
to
dobré
že
je
to
to
tam
to
byla
dosah
září
devatenáct
set
osmdesát
pět
a.
Já
se
dneska
mám
na
programu
vám
říci
abych
to
měl
z
krku
jednou
proč
dycky
městě
to
možná
ještě
více
obtěžovat
jindy
ale
se
této
radši
hned
dneska
za
tepla
abych
to
doplnil
než
abychom
to
vyplnili
potom
na
pokračování
se
seto
po
doplnit
jakkoli
budete
chtít
do
jakékoliv
hloubky
a
my
na
to
poměrně
do
času
a
rád
bych
mluvil
o
vnitřním
duchovním
vůdci
protože
to
je
otázka
velice
aktuální
z
toho
důvodu
že
kdekdo
z
mých
přátel
si
stěžuje
že
postrádá
tohleto
vedení
ano
že
nemá
vedení
a
proto.
Jako
to
co
já
říkám
bere
jako
bernou
minci
to
a
se
vůbec
nijak
ani
vzdáleně
nepodobá
tomu
vnitřnímu
duchu
vůdci
protože
v
tom
není
obsažena
síla
k
realizací
to
co
já
říkám
vy
se
můžete
a
hnout
tím
co
říkám
ale
zaručeně
nemáte
nemohu
vám
vlít
nemáte
tu
sílu
vlito
té
moci
která
spočívá
v
poslušnosti
toho
co
považujete
za
správné
nebo
za
co
těm
duchovním
sebe
jako
správné
ukazuje
ti
je
tedy
vy
se
mě
po
tolik
let
ptáte
pořád
na
věci
které
už
byste
dávno
měli
od
toho
vnitřního
cesta.
Tak
promiňte
mně
ne
že
by
mě
došla
trpělivost
ne
že
už
někdy
za
tolik
let
sem
se
odhodlal
vám
to
vysvětlit
proč
tomu
tak
je
a
jak
by
tomu
nemuselo
tak
ten
dále
být
že
mě
by
bylo
milé
kdybyste
se
postavil
na
vlastní
nohy
ne
kdybyste
že
mě
obtěžoval
to
není
ale
ty
to
poměrně
půdou
trvat
věčně
tak
jednu
také
nebudeme
moc
týkat
že
ano
a
je
patře
ju
pojíst
abyste
byli
na
holičkách
až
te
jako
by
sami
že
já
vím
dobře
že
když
jsem
třebas
odešel
a
ten
den
kde
se
bude
koncentráku
tak
tam
byla
řada
mých
přátel
kterým
jsem
duchovní
radil
a
jeden
z
nich
se
dostavil
k
té
ubyla
já
jsem
byl
interní
od
praně
ostatních
nevěděl
že
se
jestli
popravu
nebo
nebo
ven
a
říkal
takle
co
si
bez
tebe
počne
až
tady
nebudeš.
A
tak
jsem
říkal
jestli
vás
vedl
skrze
ně
váš
vnitřní
duchovní
vůdce
tak
jsme
budete
na
holičkách
ten
se
vždycky
najde
prostředek
kterým
by
vás
i
nadále
vedl
jestli
jsem
to
ale
vedl
já
tak
budete
dokonale
vyřízeni
a
protože
já
jsem
si
jist
tím
že
vás
já
nevedu
že
vím
co
je
to
vedení
to
je
předávání
důvod
moc
nýbrž
že
vás
vede
váš
vnitřní
duchovní
vůdce
a
to
vidím
také
z
toho
že
ať
tomu
rozumíte
nebo
nerozumíte
co
já
říkám
a
tím
souhlasit
nebo
nesouhlasí
té
tak
vždycky
máte
natolik
sílu
že
na
cestě
setrvává
a
jestliže
člověk
promiňte
mně
při
malém
osvícení
které
máte
prominete
mi
cestě
pořád
setrvává
tak
je
to
dáno
jinou
pomocí
než
aby
vám
to
ten
duchovní
vůdce
vnukal
jsou
jiné
stejně
cenné
pomoci
například
tadyhle
jak
jsem
vám
četl
ten
dopis
jak
jsem
četl
té
dopis
ty
marty.
Tam
ji
ten
duchovní
sebe
jinými
prostředky
než
mě
přesto
si
to
kdyby
mně
byl
třebas
pán
bů
jako
jí
vykládal
co
má
udělat
a
co
nemá
udělat
to
mě
nikdy
nedělal
slovy
tak
to
vy
ještě
možná
šlo
toto
nedělej
tamto
dělej
konkrétně
je
představ
do
události
nebo
představu
na
kterém
záleželo
ale
kdyby
šlo
o
poznáním
chodí
to
znamená
o
vysvětlení
proč
něco
se
děje
nebo
neděje
a
jak
bych
to
mohl
stát
jinak
kdyby
se
člověk
tomu
jinak
postavil
to
už
jako
by
těžko
mohl
vysvětlit
jednou
větou
to
by
nešlo
to
nemusel
dlouze
opisovat.
A
proto
já
slovně
kdyby
to
dělal
a
pro
já
pořád
dostanou
do
ruky
tak
mši
arubin
a
jiné
a
oni
mě
nutí
abych
je
komentoval
abych
to
dlouze
vysvětloval
pro
ty
kteří
nemají
tenhleten
dar
majiteli
třebas
jiné
a
větší
než
já
ale
zrovna
tenleten
dar
nemají
aby
to
věděli
samovolně
jak
to
je
a
proč
to
je
kdežto.
Třebas
já
začnu
z
počátku
promiňte
mně
zase
když
třebas
s
ním
matka
konečně
poradila
co
je
správné
po
takovémto
strefovat
ona
je
to
sice
poradila
tak
že
to
bylo
přibližně
tak
jak
si
když
to
bylo
správné
jak
ten
duchovní
syst
představoval
že
je
správné
ale
říkám
přibližně
ona
nikdy
těmi
slovy
se
nevyjádřil
tak
jako
se
vyjadřuje
duchovní
vůdce
ten
se
nevyjadřují
na
pro
se
nevede
přesvědčený
a
svou
mě
ne
a
vůbec
se
slovně
nevyjadřují
ale
proto
se
nevyjadřují
slovně
tak
se
vyjadřuje
obecněji
a
abstraktně
ji.
Takže
já
mohu
z
toho
co
mě
poradí
na
jednu
situaci
klidně
usuzovat
bez
pomocí
rozumového
úsudku
já
říkám
usuzovat
ale
nikom
rozum
o
vědět
tedy
o
podobné
situaci
že
já
mohu
tímtéž
způsobem
postupovat
jako
tam
kdy
si
takže
já
pořád
mám
uší
síť
vědomostí
o
tom
co
mám
dělat
z
minulých
strach
že
sem
se
v
životě
obdobné
situace
řešili
za
obdobný
okolností.
Takže
já
už
ani
nepotřebuju
setká
a
taky
se
neptá
že
už
to
rovnou
vím
a
to
spěje
k
samovolné
přijímání
duchovní
moudrosti
z
toho
středu
to
znamená
moc
vo
vnitřního
duchovního
vůdce
já
bych
napřed
nese
pustím
do
té
přednášky
to
byl
takový
kapka
si
o
benevolenci
je
já
bych
se
pustil
ještě
do
jedné
věci
já
bych
definoval
vnitřního
duchovního
vůdce
když
byste
dovolili
protože
on
když
se
nedefinoval
potom
se
v
tom
brouzdá
já
jsem
pro
to
definovat
kdybych
tam
nějaký
pojem
ještě
nedefinoval
za
držte
mě
a
nechte
mně
ho
definovat
abychom
si
potom
dobře
rozuměli
to
je
ten
pojem
si
dobře
rozumíte
ne
tomu
dobře
rozumíte
křesťani
říkají
že
je
to
pán
bůh
že
je
vede
bůh
že
nás
vede
bůh
že
nás
živý
může
nás
bůh.
To
odívá
vším
co
si
myslíme
že
je
naše
nemají
nemají
nepravdu
oni
totiž
mají
proto
to
smyslu
že
bez
boha
bychom
ani
chvilinku
neexistovali
že
bez
boha
bychom
nebyli
schopni
milovat
že
bez
boha
abychom
nebyli
schopni
poznal
ani
běžné
věci
pomocí
smyslů
bychom
nebyli
schopni
poznávat
neřkuli
něco
co
je
za
smysly
čili
je
pravda
ovšem
toho
než
se
straně
jako
většinou
nevědí
já
říkám
většinou
že
ten
proces.
Je
to
vlastně
tvůrčí
proces
že
je
to
tvůrčí
proces
o
to
znamená
že
je
to
ustavičné
tvoření
pocházející
od
boha
bůh
mě
vytváří
svým
vlivem
oblasti
existence
takže
já
pro
jeho
ustavičnou
tvůrčí
činnost
existuju
pro
jeho
ustavičné
tvůrčí
činnost
existuje
se
opakuju
záměrně
tým
vás
nekoktám
výjimečně
já
pro
jeho
ustavičně
činnost
milujícího
otce
také
sem
schopen
milovat
kdyby
on
mě
ustavičně
nemiloval
tak
já
ani
já
nebudu
schopen
ho
milovat
a
nebo
milovat
kohokoliv
jiného
upozorňuju
vás
zvláštní
tuhletu
věc
a
že
si
dlouho
myslíme
jako
jak
jsem
si
myslel
že
boha
třebas
nedokonale
milujeme.
Ale
je
to
pravda
my
bychom
měli
mít
měřítko
co
to
dokonalá
ska
v
míře
poslušnosti
jestliže
poslouchám
víc
než
se
normálně
poslouchá
člověka
když
poslouchám
to
co
přikazuje
bůh
třebas
v
tomto
známe
manou
ky
nebo
tak
křesťanské
tak
miluju
miluji
ho
víc
než
ten
do
neposlouchala
myslím
že
dítě
které
je
poslušné
je
dítě
milující
a
tak
to
platí
taky
o
člověku
protože
poslouchá
tak
miluje
já
jsem
byl
přesvědčen
až
do
roku
třicet
devět
že
pána
boha
nemiluju
a
proto
se
modlil
toto
aby
ho
víc
miloval
to
už
vám
mockrát
říkal
ale
ve
smrti
vycho
se
ho
poslouchal
tak
jsme
miloval
víc
než
kterýkoliv
mě
známých
člověk.
Protože
já
jsem
si
ale
nedefinoval
lásku
jako
poslušnost
že
jsem
neznal
ježíše
krista
dobře
sem
se
se
to
jednou
přeleju
bibli
a
víckrát
ne
to
mi
šlo
krku
jsem
tam
nelíbil
a
s
mu
nerozuměl
ale
tam
stojí
že
kdo
miluje
ten
poslouchá
kdo
je
ve
milující
kdo
je
poslušný
ano
říkal
ježíš
kristus
a
taky
na
sobě
ukazoval
že
absolutně
poslušný
svého
otce
že
nedělá
nic
proti
němu
a
co
je
to
dělat
proti
němu
já
všechno
budu
muset
definovat
to
je
jedna
pro
sebe.
Takže
dejme
tomu
on
nepotřeboval
nic
dělat
pro
sebe
on
se
vyjádřil
kdykoliv
bych
něco
udělal
pro
sebe
nevěřte
mně
ale
nejenom
to
on
pro
sebe
nehledal
ani
spásu
ani
to
největší
nedal
pro
sebe
a
on
taky
nepotřeboval
protože
věděl
že
od
boha
pochází
a
k
bohu
jde
ale
on
na
té
nejvyšší
stránce
života
také
chce
abychom
my
postupovali
stejným
způsobem
abychom
pro
sebe
nechtěli
ne
zpočátku
to
můžeme
chtít
abychom
postupně
čím
dál
tím
méně
chtěli
pro
sebe
protože
dokud
sem
něco
pro
sebe
tak
nemůžeme
dost
dojít
k
vnitřní
svobodě
nejde
to
já
jsem
z
obou
teprve
tehdy
až
absolutně
rezignuju
na
něco
pro
sebe
a
pro
sebe
nic
nechci.
Měl
jsem
nedávno
tento
týden
rozhovor
jestli
mám
promluvit
o
třetí
věci
a
to
znamená
o
té
stránce
poznání
ale
zaseli
připomeňte
mi
že
o
pozná
když
mám
mluvit
kdyby
na
to
zapomněl
já
tykám
musím
tam
vsunout
jednu
takovou
mezi
kapitolu
a
já
jsem
tady
tento
týden
dostal
návštěvu
jednoho
které
má
lese
kterého
jsem
ještě
neviděl
miluje
se
román
nebudu
ho
dal
jmenovat
a
přivede
mi
ho
jeden
člověk
který
taky
vysokoškoláka
který
prostě
mě
vodí
postupně
lidi
kteří
mě
chtějí
vidět
ty
proč
tou
moje
spisy
oni
mě
pučet
tenhleten
člověk
říkal
z
těch
vašich
spisů
jedno
mě
nevyplývá.
Jakým
způsobem
to
mám
dělat
abych
se
dostal
k
tomu
způsobu
vašeho
poznání
abych
samovolně
poznával
bez
dostává
ne
proto
já
vás
nerad
obtěžuje
já
jsem
ale
musím
ptát
protože
já
si
s
tím
nevymaní
a
mě
přeci
na
tom
záleží
abych
si
věděl
rady
a
proto
za
vámi
jdu
tak
nemějte
mi
to
zazl
mluvil
by
co
rozumně
sem
říkal
já
to
nikomu
nemám
za
zlé
když
se
někdo
tá
dvacet
nebo
třicet
nebo
čtyřicet
je
mu
to
nemám
za
zlé
protože
vím
že
není
mentálně
dospělý
se
mu
to
říkal
no
tak
když
je
mentálně
dospělý
tu
ten
tam
dospělost
ještě
budu
muset
znovu
definovat
to
jsem
taky
slíbil
to
sem
v
tom
mi
taky
připomeňte
a
tak
musí
se
ptát
a
to
je
vidět
naopak
že
má
dobrou
vůli
až
se
se
chce
dostat
dál
že
když
ji
čemu
nerozumím
a
nevím
proč
to
mám
dělat
tak
to
těžko
budu
splnit.
No
a
tak
po
tomto
úvodu
se
mu
říkal
román
zdalipak
ježíš
kristus
dal
nějaký
recept
pro
vnitřní
modlitbu
nebo
pro
nějakou
relaxaci
nebo
po
nějaké
jogické
pozice
on
toto
všechno
zná
jogu
znáš
nedal
co
my
se
řítím
po
hra
nikoliv
ale
von
si
byl
dobře
vědom
že
kteréhokoliv
prostředku
tohoto
krize
teďka
jmenoval
používáte
vždycky
se
časem
stane
něčím
mechanickým
a
jak
se
zmechanizuje
jeho
působnost
končí.
A
proto
ježíš
kristus
nasadil
jinak
neradil
vůbec
žádnou
modlitbu
ale
totiž
otčenáš
von
se
otčenášem
řekl
ale
tam
radil
a
tu
a
jenom
budu
ve
zkratce
opakovat
že
to
už
dohoda
znáte
že
dříve
než
radil
přijď
království
tvé
tak
radil
posvěť
se
jméno
tvé
proč
když
říkal
především
nejste
klálovství
boží
protože
jestliže
člověk
nesvětí
jméno
boží
tak
nemá
právo
si
přát
aby
v
něm
bůh
vládl
té
při
království
tvé
a
taky
v
něm
váznout
nebude
a
když
mě
nebude
vládnu
tak
bude
pořád
přitvrdlý
a
při
hloupý
a
nebude
tomu
rozumět
jeho
vláda
spočívá
také
v
tom
že
ten
člověk
ví
z
moci
boží
co
má
dělat
to
je
jeden
ze
způsobů
jeho
vlády
a
když
prostě
není
dospělý
k
tomu
aby
to
unesl
tak
mu
to
pán
bůh
neukazuje
to
jeho
milosrdenství.
Tak
bych
vám
radil
abyste
především
ctil
ten
příkaz
té
modlitby
posvěť
se
jméno
tvé
když
chcete
tu
vládu
v
sobě
pociťovat
to
znamená
taky
tu
nápovědu
co
máte
dělat
že
to
nejde
o
nápovědu
vlastní
nýbrž
že
vám
jde
o
to
abyste
viděl
co
na
cestě
dělal
abyste
mohli
kupředu
tato
já
počítám
že
a
nejde
o
zázrak
nýbrž
o
to
abyste
věděl
co
máte
dělat
to
on
říkal
že
ano
já
mu
věřím
a
tak
prosím
vás
berte
na
vědomí
že
tvůrčí
proces
je
proces
boží
tvůrčí
proces
je
procesem
trvalým
že
trvá
do
dneška
to
vám
jsem
mockrát
říkal
to
vo
nemusím
opakovat
že
který
pán
bůh
v
pořád
těch
šest
dní
provádí
co
je
tam
v
krkem
a
že
pořád
vytváří
nejenom
ve
vesmíru
ale
také
v
nás
pořád
všechno
před
svou
každý
lékař
byla
říkal
že
všechny
buňky
se
přestože
a
tak
to
tam
je
ta
si
o
nakonec
pán
bůh
při
tomto
to
se
neděje
jenom
tak
to
je
automatismus
který
pochází
od
něho
přímo
pochází
od
něho
a
jenomže
náš
organismus
je
pro
ten
automatismus
zralý
automatismu
existuje
třebas
v
kameni
ale
kámen
není
zralý
jako
transformátor
pro
to
aby
ho
převedlo
nějakýho
života
nějaký
životní
funkce
kdežto
my
to
převádíme.
Já
si
vzpomínám
že
když
jsem
třebas
z
husama
se
dostal
do
žlutého
světla
tak
mně
vždycky
oni
mi
na
dostali
dycky
jsem
odtamtud
vyšel
poněkud
lepší
ale
husy
zůstali
pořád
husama
oni
nebyl
lepší
z
toho
důvodu
ne
že
by
si
to
byli
nějak
nepřáli
nebo
voni
se
si
nepřál
nic
takového
ale
ale
oni
nebyl
neměli
ten
transformátor
neměli
tu
s
zub
zamontováno
přes
kterou
by
to
bylo
bývalo
to
žluté
světlo
plynul
a
bylo
by
votevřelo
tu
zdířku
rozumíte
ne
mě
tu
stisku
to
otevřela
já
jsem
byl
potom
lepší
že
už
si
několikrát
provedli
tím
žlutém
světlem
to
znamená
svýmu
rájem
tak
já
jsem
jednal
úplně
jinak
než
předtím
no
ale
já
se
trošku
vzdaluju
tématu
já
jsem
chtěl
definovat
doufám
jenom
toho
to
co
je
to
posvěť
se
jméno
tvé
jestliže
ten
tvůrčí
proces
pořád
probíhá.
Tak
já
ho
musím
chtít
jestliže
bůh
tedy
byl
považován
především
starce
tak
já
musím
chtít
jeho
tvůrčí
činnost
tím
že
lidí
budu
posvětit
bude
potřebovat
to
jméno
znamená
tu
činnost
pojmenovat
tou
činnost
tvůrčí
řek
bych
tak
řekl
boží
sám
budu
tvůrčím
způsobem
činný
když
já
nebudu
činný
tak
jsem
nepochopil
tyhlety
věci
správně
a
není
nejmenší
naděje
že
já
se
s
bohem
setkám
vědomě
já
nedospěju
vůbec
já
nedospěl
k
té
vládě
boží
v
sobě
já
musím
musím
řikám
musím
já
musím
chtít
jméno
boží
tím
že
budu
tvůrčím
způsobem
jednat
i
když
mě
to
nebude
příjemné.
Já
jsem
byl
na
tu
tvůrčí
činnost
naváděl
postupně
pomalinku
trpělivě
tím
svým
vnitřním
duchovním
vůdcem
protože
tentýž
kdy
člověk
jako
tentýž
tu
duchovní
celek
a
je
u
vás
to
ne
nikdo
jiný
jeden
jediný
je
on
tím
ty
duchovním
vůdcem
jsem
byl
veden
po
sme
sem
poznával
co
je
správné
to
byly
jenom
sprosté
zážitky
které
nebyly
kontinuální
a
jsem
mezi
tím
se
že
ho
dělal
rozumem
a
tak
dále
až
se
ve
mně
něco
narůstala
co
to
ve
mně
na
dostalo
nastal
účinky
nevlastní
vůle
já
se
tady
učil
nevlastnit
činnost
to
nebyla
činnost
moje
nýbrž
činnost
toho
který
mě
dávat
k
tomu
sílu
abych
to
uskutečnil
neboť
v
tom
co
jsem
věděl
co
je
správné
jsem
byl
se
byla
obsažena
také
síla
k
uskutečnění
a
to
tedy
nebyla
síla
moje
nýbrž
to
byla
síla
boží
nebo
to
vnitřního
duchovního
vůdce.
No
a
tak
jsem
mu
říkal
musíte
hromadně
jednat
tak
abyste
napodoboval
tvůrčí
sílu
boží
a
on
se
mi
ptal
a
co
je
toho
napodobovat
učíš
boží
to
my
umělecký
činný
jako
tvůrce
nebo
mám
byl
kostru
kterém
nějakých
stroj
nebo
co
to
je
ne
sem
říkal
ne
ne
to
není
to
na
zapotřebí
ale
je
zapotřebí
aby
miloval.
Neboť
pravá
tvůrčí
činnost
boží
spočívá
v
tom
že
on
své
tvory
miluje
a
protože
je
miluje
tak
je
bez
její
vůle
a
dokonce
bez
nich
vědomí
táhne
k
sobě
je
to
pomalý
proces
ale
to
ustavičné
tažení
k
němu
a
když
tedy
budeš
ty
taky
milovat
tak
budeš
napodobovat
jeho
tvůrčí
proces
a
říkal
to
je
mi
novinka
ja
tím
souhlasím
hlavní
že
s
tím
souhlasili
to
bylo
důležité
on
si
upřímně
souhlasili
a
říkal
ne
tak
jak
mám
začít
s
tou
láskou.
Já
jsem
říkal
podívej
se
to
musí
být
láska
nezištná
která
tobě
nepřináší
vůbec
žádný
užitek
kdybyste
myslel
na
to
poznání
boha
tak
jako
dosud
myslíš
že
by
to
chtěl
mít
pro
sebe
a
spásu
pro
sebe
tak
touto
cestou
se
tato
láska
nemůže
ubírat
prože
to
není
pravá
láska
to
je
obyčejný
kšeft
tak
to
nevadí
to
ježíš
trpěl
musí
učedníků
ale
nemyslí
že
touto
cestou
když
si
budeš
přát
být
spasen
že
se
dostane
do
toho
osobního
styku
ne
tak
ale
dostane
se
do
toho
osobního
si
u
tak
že
budeš
milovat
bez
ohledu
i
na
spásu
i
na
všechno
prostě
protože
si
poslušen
a
máš
úkol
milovat.
A
teďka
mám
říkám
o
tom
o
obecné
nemám
začít
já
jsem
říkal
tak
to
mně
musíš
poradit
ty
teď
mně
dovol
abych
se
zeptal
po
tých
příležitostech
milovat
a
tak
tím
spoje
moji
poctivě
ně
vy
prohlásit
jak
to
chtěl
rodí
vypadá
v
ten
okolí
abych
já
věděl
nemá
je
začít
a
teď
na
stojíte
já
mu
říkám
tak
ty
nenávidíš
matku
říct.
Download XML • Download text
• Waveform view