EN | ES |

85-29A-14

85-29A-14


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


neví o tom že jsou na poli hospodářově a to taky nevím jsem to dávno věděl ale-nebo jsem se do toho vmýšlel... ale chyba je další v tom že jsem se do toho jenom vmýšlel to taky nevěděl kdyby totiž byl ráno při tom rozhodnutí věděl tak jsem z toho nemohl sejít jsem si jenom to nařídil jsem jenom nějakým způsobem nasměroval vůli ale všechny okolnosti se kterými jsem se během dne setkal tu vůli vsunul do jiných kolejí takže není divu že jsem o ten směr původní přišel. Čili jak to udělat aby se vrátil do těch původních kolejí vůle aby v pořád šla tam kam potřebuju a vyšla aby se ubíral než řeknu jak to udělat kterým člověku stačí říct jak to nedělat dokonce takový velký filozofa mu de jako byl sokrates tomu stačilo ne z to ne co nemám dělat tak možná že vám to bude stačit vám řeknu co byste neměli v tom případě jakmile zjistíte že jste ztratili poslední stopu dobře vůle být na poli hospodářově jak to zjistíte tak co se to vlastním zjistili vy jste zjistili že jste ztratili směr do domu hospodáře vás ještě že jste ztratí když si uvědomujete že jste ztratili směr do domu hospodáře tak si vzpomíná se na otcovský dům přátelé to je ten nejmenší způsob jak si vzpomínáte na otcovský dům velice jemný a vy si ho taky takhle nekašlete ale my si že jste pochopili teď že to je vzpomínka na otcovský dům takhle začal vzpomínka na otcovský dům u toho marnotratnýho syna že se mu dařilo špatně vono totiž když zapomenete to co je předsevzetí vono se vám to nedaří vy jste v roztěkaní vy jste neklidný lítost nebo nevím co všechno protože jste na to to přece zapomněla to vyprchal a to je výtečná příležitost k tomu jestli vzpomněl na otcovský dům ten marnotratný si by se byl vůbec nevzpoměli by plné kapsy býval peněz plno přátel kteří ty jeho peníze potřebovali že to si nepoměr vykračujete z toho....předsevzetí do toho na to pole hospodáře tak máte plné kapsy peněz by potřebovala velice prudce a to nikoliv špatný moment nýbrž velice nadějný moment moment největší milosti protože aniž víte že si vzpomínáte na otcovský dům když si vzpomínáte na otcovský dům a to je-v tom je obrovská síla tak bych vám radil a teď vám říkám co co udělat. co ne nýbrž co ano. za stavte se v tomto momentu kdy zjistíte že jste všechno ztratili a že vás to nekyne nepovažujte to zneklidnění musíte nějakou disciplínu za stavte se na okamžik se zastavit. A spějete nikam ani do otcova domu nic jenom jsem za stavte nic vyprázdnit se od toho svýho neklidu řeknete si vím že je tak dlouho ne to to by pro bylo veliké příkoří dlouho být ne budovat klidný to za dokonce ano vteřinku nebo několik vteřin dosáhnete li to na dvanácti ři toto uklidnění vrátí se předsevzetí které jste ráno nabyli nebo do které se v vmýšleli ne jako něco do čeho se se vmýšleli nýbrž jako něco živého co vás povede za se určitou dobu dokud toho se nepovede to opakujte znovu a tak to pude dál do večera a večer budete mít tak sílu takovou touhu vej do otcova domu že vás tělo je udrží mimo ani vy sami sebe neudržíte. A nebudete vědět k tomu to udělal to nezáleží přátelé že ...jakým způsobem na tom způsobu nejméně záleží víte proto vůbec neříkám dělejte potom v tom pít to od toho říkám jenom to co by se nemělo dělat ten tam nemá myslet na to jak být odměněn za ten den nemá vzpomínat na to být umět od vzpomínek že být opásání novým sebe to znamená to dělat z úcty tam přicházet úcty s vděčností že může tam vstoupit to všechno je dovoleno ale to co se na trpné vlastnosti von se uvádí do trpnosti tímhletím způsobem a tam bude ve stavu trpném a když se do něho neuvoď nevede drobnými krůčky tak skok neudělá prosím to je vše to ještě rostlin prosím vás bych to tam dal to bude recept prosím máš to tam jestliže by tady někdo z vás říká dostanu se do situaci kde jak rozumně nejsem schopen rozhodli schopen vyřešit situaci v klidu a a v pořádku aby to někam vedlo kam to vesmí rozumu ji na to nestačí a moc začne se možná rozum i dokonalejšího člověka než jsem nebo inteligencí že člověka než jsem prostě není rozumné ho řešení řeknu obecně ale když takové rozumné řešení není to je báječné. Když na všechno je řešení totiž u boha ten je všemohoucí je na všechno řešení vyjde to řešení je není v úseku zředěného vědomí á je v dalším úseku ne zředěného vědomí které je za tím a a za tím rozum mistře stanu ho rozumově sta přestanu přistupovat dále rozumem k tomu to je ten zlatý klíč a von dobře známo rozumově přestanu to zpracovat nesu se potom nenamáhám se to by bylo veliké zneklidňování protože bych došel k názoru nakonec že jsem neschopný a že je to nepude a že prostě se na to nehodí nebo nevím co by všechno mohl celou vyvodit a nic z toho není správné ne že bych se neoděl o to co a obecně nejde anebo relativně to nedom to nejde tak jenom to neumím na tom nezáleží ale vám radím. Za stav ten myšlenkový pochod počkejte malinkou a pusťte se do toho řešení znovu ovšem jestliže se přišli k názoru že to opravdu rozumově řešit nejde nedělejte to jak vám to radím protože je to převládne potom jak znovu začnete on vám ten rozum řekne dyť ste se jednou snažili co bych se snažil znovu vždyť ono to nejde to je nesmysl vám to předvádí jako nesmysl pokračovat v tom tak prosím vás nezneklidňujte se tím že by se znovu začli tento za vidí krachuje tam není možno s ním pokračovat dál vy musel v tomto případě odstoupit od rozumového řešení a dát se do partií ho řešení částečného řešení jo udělat díru v tom řešení kterou se prorazit někam za tu dílu cestu dílu přesto za kterou představuje rozumová rozumová možnost. a jestliže vy víte že by nebylo rozumné to vůbec řešit ale že něco z toho je rozumné co třebas s tím celkem jenom malou souvislost ale se to rozumově řešit seš jste v ten pacient ten částečný úkol zase rozumově a když zase tam narodíte na tu stěnu tak budete muset zase se zastavit a dva z částečný je se částečku uplatnit a uskutečnit a můžete zcela malou částečkou ale protože si počínali nikoliv jenom rozumně nýbrž moudře mou se protože jste se ne zneklidňovaly to je ta moudrost to. Tak z toho malin-toho z toho řešení malé části. do řešení celku způsobem nečekaným že buď se to jako by samo mezitím by řeší to jsem se stal ulity že přátelé ve sboru říkali jak ty víš že si-ses měl toho chopit když my jsme nechtěli že je to nerozumné a ty si to vzal no jsem věděl že sebe s tím třebas něco stane nebo přišel jsem protože jsem měl taky sem si se to třebas vyřeší a když to jestli to opravdu je nerozumné to se ode chce a to kolikrát ty ouřadu a nerozumného předkládají že tak nic si z toho nedělám nezneklidňuju se tím nýbrž řešim to malinké části. Takže jak mu ho jestli to ještě rozumné takže všichni mají dojem že sem se toho že pustil dívají se na pět jak to skončí ale neučí se nic jiného než u toho začátku skončím tak to je také správné řešení podle mého názoru to teďka znám systém správnosti že se nemusím ptát se správné a je systém a na ten systém najdu například řešení by se na šlo vím že řešení je a neřešim z toho dolu ženám třebas schopnost se utkat s někým se kterým se musel ustat aby se to aby se řešení na šlo. Tak prosím vás když nemáte tu odvahu tak si říkáte tak to je správné že nemáte ne nesprávné vy musí to že byste se přitom řek neklidu ale někdo kdo to odvahu máte se by to nezneklidním ten prostě poradí prorazím tím klidem porazíš o nepřítele tím klidem ale ty třebas to nemáš tak touto cestou nemůžeš jít co potom dělat co potom dělat samozřejmě je zapotřebí od věci ustoupit rezignovat ne ale když rezignuješ bez ohledu na sebe. Bez on na to jak budeš vypadat rozumíš před lidmi když se tím nebudeš zneklidňovat tak najde řešení ale rázem ne úvahou rázem bude vědět co je správné a ne alternativ která překvapím toho se kterým bych se byl původně musel hádat se s ním nebudeš muset had čeho přemůže tou moudrostí která je za tím že se nehádal se nezneklidňovat protože když se neklidem bohové sebrali rozum rozumíš a tím ti znemožnili tím pozbyli ale když je nezneklidnit mezi tím tak se sebe stane řešil tak si tak máš ty povinen nestranně bych tak řekl a zvítězíš. Se do no to je to teďka sta máš jak to udělat když znám správné řešení ale nechce se mi do něho do toho řešení to ti nedá uklidňuje odpověď když se ti toho nechce tak musí zvážit do jaké míry vy si přišel od klid ovšem ty máš nemáš právo nechtít přijít o klid pokud neví že tím klidem se dostáváš jedině tím kde se stala ko když nechce přijít ok jenom pro své duševní pohodlí tak nemáš právo být klidný vůbec na to právo nemáš ty máš právo být klidně jenom tehdy když že je to hlavní prostředek kterým se vědomě spojili s bohem tak kdybych jako byl před řešením který by zřejmě zbavovalo klidu protože se ti toho nechcete také způsob jak se zbaven klidu tak prosím . Začni pokud bych ti moh vůbec radit protože obecně těžko to bych musel konkrétně znát příklad o který jde. řešit jinak než způsob který považuje za správný který považuje za správný protože jak jsme tady nesprávně řekl vím znám správné řešení je otázka jestli ho znáš ty se neznáš jestliže pro nejsem do něho nejsem dorostli se ti žije a nechce tak neznáš správně to s to řeší není to správné řešení správné řešení je takové které nezneklidňuje čili musíš hledat poctivě a klidně řešení jiné do kterého by se ti chtělo jo. To je ten o této obchází sama sebe obecný toho jáčko které se rádo jo tam přísně to roz soudit co mi tady navrhuje š tak bych řekl asi říká dokud rozeznává mezi příjemným a nepříjemným nejsi schopen vystihnout to totiž osvobodit se nejsi teprve přestane še to znát mezi příjemné nepřijali vstupovat do nepříjemného stejně jako do příjemného když to nebude zužoval tak pak si na pravé cestě po které se nedá kráčet protože cesta která vede rozlišování mezi příjemným čím není cesta to není cesta kupředu to nepotírejte to jsem odosobnit to se ne zapírá jestliže něco považuju za správné a nechce se mi do toho. Tak se všímáme jenom příjemného než je na se nepříjemného to je to co bylo se jako od si my člověka odsoudila on by tedy vedl daleko přímější m způsobem člověka než třebas dodělám ale jestli by tam vznikla taková situace že byste n člověk začal litovat nebo že by byl neklidný tak by to bylo ještě horší než jak to říkám to se nedá jednoznačně odpovědět prosím jestli si včas nevzpomeneš...na to mohl větru ze čit a to vlastně si sto mne tak obyčejně přitom další pnutí se zneklidní prosím to si odpustí neudělal z to konstatuju uče to konstatuju a jestli je možno to napravit tak to na pravda když není možno odstup od toho promeškal to promeškal jsi situaci nedá se nic dělat toho se zmešká si řádu přírodním a tam se je to to meškání když ryba porodí tisící ke a devět set tých devět set ti se žes ach vlastních více není to špatné to je dobré řešení ale na úrovni to je přírodní zákonitosti ne na vyšší úrovni tak se ocitl na úrovni přírody zákonitosti sežral z toho všecko pro tedy spočíval s tou ale máš plný žaludek neměli to za zlý když se totiž mohl odejít ničemu jinému co na plnilo větším. Bylo zapotřebí se přesvědčit jestli nejste si je něco navíc oproti tomu co se mnou udělali bez bez toho umrtví takže po stránce to byl experiment že jsem se chtěl přesvědčit ale když jsem věděl že je správné ten experiment udělal to nebylo v vůli a jsem věděl že je této zkušenosti zapotřebí pro lidi pro jiný lidi než pro . vám řeknu že kdyby to bylo nepřenesl nikomu nic ne z ošetřoval pře která měla na starosti pan ne když to je. Že teď se na to tak bylo která potom cti noci ke mně přišla po operaci a říkala jestli tak víte že záře že jste světelný a přišli se několikrát na podívat protože jsem byl světel takže ta dokumentovat s bych si vyšel jsem věděl že jsem si že ten se nevěděl ale to jsem se vystavit během operace jsem se vystavit jiné oblasti vědomí kde se září bych tak řekl to záření přechází i na lidské tělo tak to mně jako ještě kromě toho co jsem zažil to není jako do povědět že to bylo v pořádku a že to to zkušenost stojí za to. Ne proto že když by jako člověk se z tohoto stavu věcí se do koncentrace do do a nejste se že by jako zažil to ne nebo že by operace dopadli tak jak dopadli tam nebo taky ne ale že technika není tak zahození přátelé se vod doby koukal na techniku lékařskou zcela jinak než předtím a to bylo zapotřebí jsem se před tím koukal na techniku lékařskou strašně zpatra protože se mnou vyváděli tak nebylo hezký protože to byla jedna podařený operace za druhou oni nedostali ten hnízdě a do míry aby tam se dál nevytvořil on to nevybral dost dostatečně. A tam zase vytvořil zase vytvořil čtrnáctkrát sebou je to možný no to je řídit jsem ji nepřizná jméno zvláště když to za necho ještě chromou ruku ne to to to snad věříte že jsem takle na hleděl ale vod doby . lidově se jim vrcholně vděčni že se mohl porovnali věděním životě jeden člověk jediným životě co to dělá za takových ústí jak to dělali voni bez ztráty vědomí a to dělá sestrou vědomí a kdy se ztrátou vědomí jsem si toto potřeboval ověřit že se na to vědomí to dopadne líp než bez ztráty vědomí protože od doby se něco ve mně hnulo a to se nevrátil jsem se ti marně potom koncentráku se snažil dost a snažil to ta seb do toho stavu ve kterém jsem byl v tom koncentráku v tom spojení s bohem a čím více se snažil víte tím to bylo horší. A měl jsem za sebou to spojení nebylo nic správný že to je nesprávné užití vůle a teďka jsem se nesnažil o nic ne aby se něco se to napravil aby se vrátil tento stav to nesnažil se něco jinýho je prostý důkaz prostý experiment co to bude dělat to dopadlo jak chce jsem to nic nepředpisuje bylo mysli ne v pořádku sem věděl že je to správný to spise mi to bude že by to jinak chybělo v tom mentis si mohu ztotožnil dotaz jako by chybělo srsti o manželským stavu kdybych byl do něho nevstoupil to bylo vrcholně chyběla nesto bych se neobešel jsem se dostalo chtěl obejít byla moje vůle a nechtěl obejít klidně no ale to se musel proti vůli bojovat. Totiž ty vztahy musí působit nepřímo deme to zase na říkal že moje matka třikrát zapůsobila ne tímto mateřským vztahem na a nebýt toho působení tak ta dneska nejsem a neprovádím to dál co tady s vámi provádím ne za tak působila manželka zrovna tak moje děti i to je opravdu za všechny prachy že vím jak se rychle promešká příležitost na to u toho syna těch přechá bych se promešká že se musí hned za jsou někdy okamžiky kdy začne ve mně pro vědomí vědomě působit vůle boží že táhne a v tom případě mu nesmí ni do toho mluvit musím ji nechat táhnout tahne úklidem jenom pohyb svůj uklidím pojem uklidím jenom cestě jenom překážky cesty ne to není moje vůle není něco to by bylo uklízí překážek moje vůle je právě překážka to něja skrze překážek cesty je že taky ztratím svoji vlastní vůli. Kdyby byl ježíš kristus svou vůli neztratil v zahradě getsemanské tak se nedostal nahoru na tu horu on se modlil přeci jestli je to možné otče odejmi ode tento kalich ale ne ale ta vůle a to znamená pořád toužil aby se to nestalo že ano a to mělo za následek že umrtvil své nejlepší vlastnosti že jim tam že mu tam měli a že se ocitl se našem bez pomoci a musel uznat že toto je nesprávné že musí na to rezignovat takže musí nemilosrdně bez své vlastní vůle kupředu to neumím žít s promiňte mně si se kdybychom se na ostuda ještě přišel tak vám budu z důrazně a tyto momenty vylíčeno životě budovat že ji bude jít pravý že to že se to ve ne pro vás tam všechno jedno po druhý stratí jsem toto všechno říkal a vy to najednou vo tom nevíte to se to upoma znovu vědět že sem tam ho moc řekl. Během dne snažím se nevědělo dvou čili spěju někam uctívá někam nebo nesmělo někam nespí v tom co dělám to prostě dělám co ne správně ji dovedu ale ne hodnotím to v tom smyslu že jako je to ostuda že to dělám špatně nebo že je to výborné že to dělám dobře nýbrž že jsem na cestě a čím se snažím o dokonalejší jednání a myšlení ctím. Úplně ji konám vůli boží chce se vode aby při tom myslel na ten otcovský dům ale abych dokonale pracoval abych se osvědčil v malém ne ty mne ne se na mně chce a když se osvědčí v malém není v řečeno se osvědčí v povel ale je to pravděpodobné se disponuje a říkal ježíš kristus do se no si čí malé své velkém čili kdybych zároveň tím to jsem daří velice dobře že se jednám že snažím někdo správně zároveň chtěl dosáhnout království božího. Tak dělám je věci najednou nikdy nenapadlo tímhletím způsobem se dostat království božím líz že jsem měl praxi do těch sedmnácti let jsem po tom netoužil a potom jsem začal toužit ale vy jak tak pozoruju jak vás pustím řetězu anebo jak se dostane do jednání s lidmi nebo zevního světa tak sedíte na jiné židli než na které vás tady postavujou okamžitě to je opravdu listí a. Tento stav nemůže nastat nemůže ale pro je strašně okatí vy si to neuvědomí tele okatí křivda na království boží vy milujete dva pány tlapa a takže během dne se nevíte jako člověk nenávidí věcí toho pána který ho milovat jedině jako nenávidějícího jako neutrální. Protože jak to když byste ho nenávidět to se vám zdá být příliš příkrá a a to víte jsem neska poslední demě o může dovolit trošku za nadávat na lás konto řízně říct aby se to pochopili konečně jak to že nedá vidíte když jednáte třebas podle svého nejlepšího mínění správně protože jednáte svými silami a tak dále to všechno co nota to nebudu opakovat a tím co máte být vděčni za to že se živit se svými božím nemusel na něj myslet ale tady jsem ze zkazka vstupuje do toho zde tvou silou v tom kolikrát radil. A když ráno do toho vstupuju tak bych měl niko jenom prohlašovat ale vědět že by bylo správné kdybych uprosil pána boha to považuje za správnou prosebnou modlitbu aby dal sílu jenom k tomu co je správné k tomu vodjakživa si přednostně dával tedy vlivem těch lékařů ale jestliže sílu ke všemu tak se budu chovat jako s zdárně syn toho začnu protože vono to bude působit v každém případě stejnou měrou a nerozezná co je správné a co je nesprávné takže budu pracovat pro sebe a ne pro hospodáře budu celý den na poli budu myslet co za to. Nesmí potom večer koncentraci ale více méně budu do dělat protože zaměstnancem a stát nebo nevím kým a kdyby nebyl tak nedostanu peníze a nebude se dokážu být jenom správně jednající když to to dítě které takhle to se ještě že tak by to začlo potom velkou vůbec můžu vám vykládat todleto to přeci nejednal správně proto a že že ho pochází maminka nebo že dostane to nějakou jinou odměnu vůbec ne když jsem převážel toho člověka v tom předškolním věku přeřekl ta přednesu naleje oblas tak že nepoznal že mám tři nebo rovnou každé bych neměl namáhat řekl jeden výrok převáží správně. Protože jde jenom to neřek co jsem říkám dál jenom o to aby se převezl jenom na to s přečká od toho nic ne že tím za to něco dám protože to neřekl ale protože víš že nesmíš převážet že to máš skute ruce zakázáno a tím méně že smí přijmout nějaké peníze to všechno dobře víš nejsi přeci převozník tady nemáme převozník hlavě nebylo převod sví to je na orlíkem si ne říct nejbližší převozník je na orlíkem proti vodě půl hodiny a přijdete tam a oni vás předvedu a ne tady. A jsem za řekl nýbrž jsem toužil toho člověka převést von to potřeboval jsem na jeho potřebu na nabyl jsem ji vyhovět takže když ke mně přistupuju věci které dělám tak si myslím že je to potřebné nic víc dál o tom nešpekuluj že a že to potřebné provádím že je ten dej správné protože to potřebné že to dělám ne potřebujeme pro mou okapu nebo po nějaké osobní uspokojení nýbrž že je to prostě potřebné. Tak takhle je to prosté přátelé ale takhle prostě jednat to dokáže to zákon snad jenom to dítě že jo ale ne takhle dospělý své který je na dobou kterou ve které bylo zkažený mlíko nebo spise mlíko nebo jako mého jak se tam něco naleje hned to ve vás kvasí ne se to strhne jsem pozoroval nesčetněkrát tady během toho jednání s vámi a když se to trhne tady tak jak by se to nedalo potom nejsem pesimisti. totiž to dělám všechno jenom proto že jsem si vědom toho že nemůže se stát že by něco nepřibylo se to dělá nezištně a snad mám napadne že to asi ze své strany dělám nezištně a vy taky samozřejmě tak něco obou ta jsme si rovni proto trošičku jíst něj protože chcete se dostat li z tomu bohu ne to může maximálně votravovat ale ani to není ani to se neseděl jestli že to děláte nezištně nebo aspoň za vás to dělám nezištně tak to musí na těch vážkách vašich zásluh při být na váze. A to je v pořádku ta váha vašich zásluze to dělám nezištně ta stoupá na nemám právo do vás žádat nezištně po se liší poslechl vy si musíte přát prostředek radostí boží to je dyž poslo ježíš kristus trpěl tak to musím trpět taky ne proč ne ovšem zpomaluje zvolme to zpomalení způsobem se dostanete pod kříž dál ne to způsob jo ale to ježíš předpokládá že tak dopadne že ne tím se spasitel že budete spasiti něho uvěřit kam napřed do sednete nepozornost že by něco přibývá najednou to tady byl hotový jako by hotový jako by to nebesa vůbec ne. tady někdo říká vy napa ani taky jsem jenom že by někdo něco ve mně přebývalo bych si nepřál uvést do rozpaků co co bych z toho měl kdybych ti řekl že sebe nezná do míry že neví že přibylo moc přibylo kdybych si nebyl nic v i ta takový týden prostý co tady jsme spolu něco přibylo tak bych to nedělal tady promluvilo ze stáňou máš dojem že když i v těch každý něco přibyde určitým způsobem ovšem na musím držet ruku aby to takhle řek kdybych ji ucukl že by mluvil jinak. jsem se s ním tělesně spojil a on chudák nemohl mluvit neřestný jak by byl chtěl o měl tendenci říct no člověk by málem neřekl se mu nemohl dovolit takový takovou neznalost protože on přeci tady zažil kdyby si vzpomněl ne ho dobrých věcí a něco v něm přibylo proč sem vůbec se zdí kdyby si nebyl vědom toho že se tady něco přibyde co si nejvíc cením ono těch kalech taky bylo to je důležité ve vás probíhal proces tříbení proces postupného rozlišování rozčarování hodnot. Rozdělení dobra a zla než totiž nastane poslední soud u každého z nás jako nastal třebas jednadvacátého listopadu třicet devět tak napřed se musí rozdělit jedno od druhého když ježíš kristus ukazuje jako v tom posledním soudu vypadá rozdělil dobré o špatný vite u vás není ještě definitivně to dobrotou zla rozděleno ruku v ruce a to správné to je nutné abyste nebyli schizofrenii. No tak dokud se to situace je tak si třebas nevíte to že v se vám sebral nějaké iluze nebo to si váží te méně než to že jsem vám nějakou naději dodal a bych byl rád kdybyste stejnou měrou si vážil to že nich indií se vás bavil jako že jsem vás oddělenou naději protože vyrovnanosti těmi hodnotami negativní a pozitivními je nutná této cestě a čím větší rovnosti dochází tím za menších těžkostí se de dopředu že okamžitě jakmile přestaneme se všímat ch to věci je okamžitě a je všímat něčeho a to je koš zachovat trpělivost dobrou nado a radost. v tom vidím co v tom vidím ne z radu s vaší strany nýbrž potřebuju vy slyšet svůj způsob života neopustil ho tak náhle pokračovat v něm to je to čím se vyznačuju můj život o to mám veliký pochopení to je ta máš sem neutekl nikdy z tohoto života když neutíká te a pořád ho pokračuje prosím pořád nemuselo by to být tak bezprostřední ze ne někdy při okatě ale že to je dáváte za pravdu že jsem správně udělal že jsem neodešel ze života do toho kláštera. Si od vás takže bych chtěl říct celou tu dobu co jsme tady a i vdova předešlých v nejvíc prany po receptech aby se podle toho dalo co dělat co by mělo výsledek a tak bych napřed mluvil o slovo recept v oboru duchovních receptů neexistují recepty v pravém slova smyslu protože když se tam třebas takzvaně dosahuje pomocí receptu bohu si normální zase to se dostavuje zdraví ne pomocí tuhletoho receptu se nedosahuje nic i když je to nejlepší recept jenom se člověk disponuje. To si upozorňuju vás čili jestliže ježíš kristus řekl příklad svůj dal jsem vám tak neřekl to vás vyléčí nýbrž to je příklad podle něhož se máte zažít podle receptu se zařídíte a ještě zase to nestačí to je jako kdybyste vzali pilulky tak to by mělo učinkovalo to ne že po jeho zařídíte a když se podle něho vaříte tak máte reálnou naději přes se naučíte na úrovni na které z . Se co jak bych řekl nedosahovat ale to bych vás vychovat mýlil je to bylo by to správné ale na úrovni na které jste zakotvit takovým způsobem aby byl vás zůstala poutanost jak vaším zaujetím tak takzvaná nadpřirozená shora takový recept je pravý duchovním receptem čili to předvedu na životě ježíše krista vynechám dlouhé pokání ho starověku protože to se tady všechno to brali ale aspoň se jedním příkladem dotknou starověku jak ten recept tam vypadá. Tak jestliže hospodin řekl kroutit jako že řekl to napomíná to vím že to neřekl ale on věděl o tom abram co udělat on věděl co je správné nikdy nikdo nic neřekl a věděl jsem najednou co mám co je správné takle se recept vyskytuje ve vědomí lidském duchovního oblasti věděl to tak jasně a měl že měl dokonce moc k tomu to uskutečnit co v tom receptu bylo řečeno a hospodinu řekl když ode odtud kde sloužíš tam v tom městě ur kde slouží lidem. Tak převedu do oblasti takzvané změn zaslíbené kde budeš soužit nebudeš závislí na lidech nýbrž budeš závislí na a když budeš poslušen tak ta závislost se nakonec změní v tom že poslušného syna a spasitele a tak dále prosím vás tohleto když jim slíbil tak jim vlastně řekl nebo tomu abram vi řekl musí změnit řek bych. Područí područí vůči lidem v područí vůči mně nesmí být dal podřízeny lidem nýbrž budeš podřízení v tom bude první stupeň tvé svobody že totiž není z sloužil tam těm bohatší svým spolu bratřím těm asyřanů a teď nebudeš mít žádné nad sebou nikdo nezvládne nikdo ti nebude nařizovat že mu máš sloužit jenom budu na to bytí tady se toužit a odměny bude velká protože budeš v sobě střádat poklad o to pošlu proroky a všecko tohleto který to bude pořád poutě opravovat svojí cestu že jo takže nebudeš mohl dělat velké chyby když je neukazuje a ne nepolevuje se říká tak oni ti oni ti oni budou vědět co máš dělat a že zařídí tak bude v tobě stoupat hladina odměny k tomu že se tady objeví spasitel a tak dále tak abram samo sebou s tím souhlasili tyto podmínky se mu zdáli být velice dobré a větší ti to svým lidem tímto způsobem. Tady v asyrii z měli pozemky měli jste stáda sice menší než asyřané že von si bohatí bratři nebo z hospodařili s ze stáli asi řadu ale museli jste v každém případě odvádět těch svých stát všecko co oni od vás chtěli aby vás tam vůbec tak li čili byste byli v područí asyřanů a měli jste za to nějakou odměnu to co jste dostali jako odměnu to bylo vaše i dejme tomu v nejlepším případě měli jste stádo bylo vaše a to se jenom odváděl něco měli jste po zeme byl váš a z toho něco odváděl. Ale když to nemění na věci že jste byli vlastníky pozemky stát a tak dále nebyli jste pouhými ztrácí teď hospodin řekl z mění tedy svůj poměr k věcem tak že přestanete být jejich majiteli a začnete být jejich správci tak vám slibuju že za tuto změnu od vlastnictví ke správcovství vám pošlu svého syna který nám ukazuj ukáže cestu do království božího kde. Budete spravovat daleko větší počet nebo daleko větší majetek než jste měli tady a potom jak víte jim to ježíš kristus sám ukázal jak se to s těmi hřivnami a a tak dále že je to správcovství čili oni si byl někoho kdo je definitivně naučí spravovat a nevlastnit taky takhle se řekl hospodin abrahamovi ta půda není vaše to vám dočasně za slibuju a předávám mít do správcovství. Abyste mohli se to naučit to je váš duševní které bych tak řekl a spravovat protože jestliže nedorosteme do výše a nepřestanete být vlastníky nenesete být správci tak by se mohlo stát že za vám pošlu svého syna spasitele že ho také bude chtít vlastnit taky stalo a to nebude pro vás užitečné potom protože duchovní věci se vlastnit nedají tak jsem říkal ten začátek jaký je roz jsem si říkal vysvětlil jak jo i e je receptem lékařským a receptem duchovním ten vás nepřivádí oprávnění aby se něco vlastnili nýbrž abyste něčím vládli abyste něco spravovali čím jste dosud nevládli a co jste dříve ne spravovali běda jestliže na kterémkoliv stupni takže se třebas i to málo co máte k dispozici vlastnit a ne spravovat to je konec veškerého vývoje.

Download XMLDownload textWaveform view