85-26A-11
85-26A-11
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
vlivem
toho
že
jsem
zažil
stvoření
světa
v
momentu
bez
časové
náročnou
jednadvacátého
list
holubice
devět
vlivem
okolností
který
jsem
vám
mockrát
říkal
tak
jsem
to
už
tehdy
neoděl
do
obrazů
ani
do
jednoho
z
těch
obrazů
starýho
zákona
ale
staro
se
v
mém
nitru
něco
co
se
stali
co
se
stane
zná
ze
zárodek
v
matčině
těle
úplně
obdobně
že
v
matčině
těle
a
takový
nějakou
vývojovou
exploze
všechno
prochází
o
nedělené
buňky
až
po
člověka
to
překonává
v
miliardy
nebo
milióny
let
tý
boje
a
tyto
milióny
let
nebo
to
je
dne
ani
tolik
vývoje
ot
obrazu
který
je
z
věčně
nebe
starém
zákoně
až
po
nynější
chápání
vědecké
nebo
to
co
já
z
tohoto
vědeckého
chápání
vím
se
plynule
propojilo
takže
já
vím
jak
tehdejší
obraz.
Souvisí
s
obrazem
do
kterého
jsem
to
oděl
vlivem
nynějšího
způsobu
svého
myšlení
který
je
tvrdě
ovlivněn
nižším
postojem
člověka
k
ve
vědě
a
náboženství
ano
takže
kdyby
ten
obraz
vám
řekl
moc
by
vás
to
potěšil
ale
zase
by
to
byl
takový
šedivý
obraz
a
já
se
jako
toho
mystice
abyste
v
tom
vidím
veliké
nebezpečí
né
nepravdu
ale
veliké
nebezpečí
protože
za
čas
bude
se
překonat
jednak
tím
že
věda
udělá
pokrok
a
že
já
tím
budu
taky
na
každém
nebo
člověkem
byl
na
každém
a
byl
zase
s
operovat
vytvořit
jinak
ale
nejenom
to
že
se
bude
moci
ukazovat
jako
jsem
neska
kořene
nena
ještě
začala
to
ne
ale
jako
třebas
na
skvělého
panna
ale
ale
berte
má
na
asi
mělo
latinsky
ale
ta
malá
že
už
jako
když
stavěl
svoji
víru
nebo
své
argumenty
své
představy
na
tehdejším
stavu
přírodních
věd
že
už
dneska
je
to
neudržitelné
a
že
tedy
lhal
to
nade
nelže
ani
nelhal
tehdy
ten
pan
a
dal
beru.
Von
mluví
pravdu
z
pozice
na
které
stojí
právě
a
ta
vývojová
teorie
neska
vládne
si
je
tam
a
je
otázkou
jenom
jednou
jestli
já
se
k
ní
připojí
a
nějakým
způsobem
pomohu
opravdu
pomohu
lidem
aby
pochopili
věci
které
jsou
těžko
jinak
pochopitelné
tak
jsem
velice
milosrdný
na
jedné
straně
ale
na
druhé
straně
se
opouštím
veliké
neomalenosti
a
neříkám
chyby.
Že
si
myslím
že
vývojová
teorie
bude
věčně
vládnout
to
bych
si
neměl
myslet
protože
až
to
někam
do
táhneme
pomocí
té
živé
teorie
stačí
celou
zavrhneme
ale
kompletní
komplet
já
jsem
ji
zavrhli
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
ale
vaši
to
neříkám
veřejně
protože
bych
nemohl
s
vámi
se
vůbec
domluvit.
Protože
vy
pod
dojmem
správnosti
této
teorie
když
žijete
ale
když
já
jsem
zažil
tehdy
stvoření
světa
a
na
stojíte
jeho
konec
kde
je
ten
vývoj
když
už
ono
to
skončilo
všecko
pro
mě
tehdy
jsem
na
se
ocitl
na
pozici
něčeho
co
se
nevyvede
ten
vývoj
který
ty
osm
tady
svědky
to
je
jak
říkal
vivekananda
to
jsou
vlny
na
oceánu
božství
ano
nic
víc
a
to
není
ta
vlna.
Když
na
ni
po
lišíme
jednostranně
dnešní
pozice
poznání
rozumového
mysli
tak
ta
byla
jde
nahoru
ale
ona
fakticky
nejde
ani
nahoru
ani
do
to
je
relativní
takový
to
je
teorie
relativity
tady
by
pomohla
člověku
aby
to
správně
chápal
když
máte
předmět
na
vině
a
je
to
vlna
která
s
něčím
neteče
tak
když
ta
byla
stoupá
tak
ten
předmět
témže
bodě
den
nahoru
když
klesá
ten
že
bodě
de
dolů
takže
vy
tam
na
ten
tu
třebas
horkou
zámku
která
stoupá
z
vlnou
a
když
ji
prominete
dolů
na
dno
je
to
nízké
dno
miskou
tohoto
ho
povrchu
a
ona
se
stojí
za
se
na
tom
nu
na
tom
místě
kde
původně
odkud
stoupla
tak
takhle
se
pohybuje
a
ne
takhle.
A
my
na
to
dneska
jdeme
takhle
že
jo
a
vono
to
de
takle
a
ono
to
je
úplně
jinak
no
a
tak
zkrátka
a
dobře
co
prosím
já
tedy
vás
tuto
já
mám
toto
nechci
vnukat
tohleto
myšlenku
vůbec
ne
ale
máte
tady
styk
s
podivný
člověkem
který
nepovažuje
tuto
skutečnost
kterou
zažíváme
za
klam
na
rozdíl
od
mnohé
nových
indů
ale
považuji
její
za
skutečnost
která
se
nám
jeví
relativně
chybně
prosím
matouš
kristus
když
sestoupil
z
té
věčné
slávy
se
které
byl
u
boha
já
budu
klice
a
lidsky
obrazně
vzdáleně
pravdy
absolutní
když
sestoupil
s
ní
z
ní
sem
do
toho
stvořeného
začal
být
člověkem
z
masa
a
kostí.
Tak
pokud
se
ztotožňoval
s
tímto
člověkem
z
masa
a
kostí
a
zároveň
zůstával
v
tom
nebi
vnitřně
tak
to
přesto
bylo
obrovskému
slovy
obrovské
sebezapření
protože
on
si
musel
být
vědom
toho
že
ten
pohyb
do
kterého
se
dostal
a
ve
kterém
není
on
si
mě
bral
já
jsem
že
ten
pohyb
ho
omezuje
a
proto
mohl
o
sobě
říci
já
jsem
méně
než
otec
můj
ano
to
to
omezen
jenom
pod
pociťoval
jasně
a
to
bylo
větší
utrpení
než
se
dostat
na
kříž.
Protože
on
chudák
mohl
dělat
jenom
relativní
dobro
on
se
o
tom
vyjádřil
tak
že
není
nejsem
dobrý
muž
a
ta
let
zázrak
křížený
a
tam
za
za
uzdravení
a
za
za
odpuštění
hříchu
a
a
to
všechno
je
relativně
relativně
správné
relativně
prospěšné
relativně
dobré
ale
nikoliv
absolutně
dobré
než
to
v
tom
stavu
nebe
kdybych
v
něm
byl
zůstal
jenom
v
něm
zůstal
tak
byl
absolutně
dobrý.
Tak
byli
zajedno
s
otcem
a
byl
nebyl
menší
než
otec
rozumí
si
není
v
tom
stavu
v
menší
než
otec
nebo
liší
než
duch
svatý
ale
von
tady
říká
dneska
vám
nemohu
říct
nebo
zprostředkovat
to
co
vám
podstatu
je
až
u
svatý
protože
já
jsem
méně
a
to
nestačím
to
neřekl
ale
do
z
toho
vyplývalo
ale
až
já
odejdu
až
budu
povýšen
odejdu
příjdu
svatý
ten
mám
to
všechno
vysvětlí
tak
on
totiž
tím
řekl
o
ně
ktomu
šel
utěšoval
oni
by
si
byli
zoufalý
mu
říkal
nebojte
se
toho
to
je
nutné
v
té
vývojové
to
vývojovém
vašem
procesu
duchovním
já
maličko
od
vás
pode
jdu
maličko
a
neuzříte
mě
říkal
přesně
maličko
uzříte
mě
že
jo.
Tím
je
velice
těšil
že
voni
když
je
dokonale
opustil
na
tom
kříži
a
si
se
obě
tak
to
nepovažoval
za
maličkost
ale
uvědomili
si
jistě
ho
slova
že
ta
byla
řečen
velice
významné
okamžiku
křestním
budou
čil
maličko
a
neudržíte
mě
a
maličko
už
ne
tak
říkali
vono
to
asi
možná
přece
jenom
kladné
že
se
s
ním
zase
uvidíme
přičemž
nevěděli
o
jedné
závažné
věci
až
možná
na
tom
svatýho
jana
že
vidět
se
s
ním
není
to
hlavní
vy
tady
jako
zbytečně
forzíruje
te
nebo
dávat
po
nebo
že
je
lepší
kdybyste
toho
ježíše
krista
smyslově
vnímali
by
tady
s
vámi
byl
to
ne
to
by
po
mnohých
stránkách
znamenalo
že
by
vás
třebas
posuzovalo
neboť
mnozí
a
většina
která
viděla
ježíše
krista
ho
dokonce
za
to
nenáviděl
že
ho
vidí
pro
následovala
a
nakonec
ukřižoval
ta
většina
ukřižoval.
Ačkoliv
tam
z
ní
by
byl
a
byl
tak
veliký
to
není
vidět
na
povrchu
tam
byly
kosti
protože
smysly
to
znamená
ten
příkrov
plače
jak
jsem
tady
říkal
a
ta
hráz
rozumová
nám
zabraňuje
abychom
viděli
to
vnitřní
a
že
kdyby
tady
byl
zní
nebyl
kristus
tak
vy
si
to
neuvědomí
te
a
vy
třebas
budete
křižovat
nebudete
s
co
usuzovat
o
něm
jako
třebas
ti
farizeové
kdyby
on
věděl
s
kým
má
tu
čest
když
tam
byla
ta
maří
magdalena
tak
by
vyhodil
s
tady
z
místnosti
a
to
se
vám
to
říkat
znovu
opakuji
já
dycky
že
je
pro
se
vám
to
říkal
tak
já
rekapituluju
ano
rekapituluju
tohleto.
Svatá
terezie
řekla
mě
zjevil
ježíš
kristus
že
od
doby
když
vstoupil
na
nebesa
už
se
neobjevil
nikdy
na
zemi
a
nikdy
se
na
zemi
neobjeví
v
podobě
lidské
a
já
s
ním
komunikuješ
dokonaleji
než
lidské
podobě
za
to
ji
za
tento
výrok
si
velice
cením
protože
myslím
víme
že
kdybychom
s
ním
li
ve
styku
lidské
jo
to
době
že
by
to
bylo
odejdeš
co
by
nás
mohlo
potkat
nebylo.
Nejlepší
je
to
vnitřně
svým
komunikovat
a
to
máme
všichni
stejnou
možnost
jako
jim
milá
svatá
terezie
z
avily
to
je
rekapitulace
toho
předešlého
prosím
já
jsem
řekl
jednu
relativní
opravdu
největší
chybou
člověka
je
že
ne
uzavírá
okuh
velký
okruh
to
znamená
když
od
sebe
odcházejí
a
dělal
třebas
úkon
lásky
když
němu
že
se
vrací
k
sobě
a
to
je
z
rovní
toho
velkého
okruhu
z
velkého
okruhu
který
by
mohl
učinit
činí
malý
okruh
to
je
velký
okruh
divadla
tak
to
udělám
něco
z
lásky
k
bližnímu
nechci
za
to
nic.
A
proto
za
to
nic
nechci
dospěje
to
až
k
bohu
a
od
boha
se
to
promítne
domě
ani
já
vo
tom
vím
a
něco
ve
mně
roste
k
mému
spasení
tak
když
nastane
konec
světa
tak
najednou
tento
čin
tam
stojí
jako
něco
co
mě
spasil
to
je
velký
okruh
než
to
malý
okruh
je
udělám
něco
dobrého
prodlužovat
jako
předtím
ale
mám
z
toho
radost
a
říkám
si
to
jsem
kabrňák
a
to
jsem
zabrzdil
ten
velký
okruh
a
zmenšil
se
o
na
malinký
okruh
od
sebe
k
sobě
otřes
bližního
k
sobě
od
sebe
k
bohu
a
odtamtud
nezas
k
sobě
je
to
že
k
bližnímu
je
k
bohu
odtamtud
zase
k
sobě
že
já
například
dejme
tomu
k
vám
dneska
mluví
tak
já
mluvím
zástupce
božím
zástup
tim
boha
zde
na
zemi
že
ano
jako
byl
zástupcem
božím
ten
esesman
který
mě
velebit
velice
svým
zástupcem
božím
ne.
Já
jsem
po
pociťoval
obrovskou
úctu
k
tomu
že
má
takový
úkol
to
bylo
všechno
ve
vteřin
se
samo
ale
bezčasově
ne
předtím
když
mě
chtěl
zabít
ale
v
tom
v
té
chvíli
jak
to
chtěl
zrovna
provést
já
bych
vám
se
říct
něco
o
té
průraznost
představy
o
bohu
až
tady
mně
bylo
vytýká
no
nebo
správně
namítá
no
že
jestliže
my
pomocí
představ
se
ubíráme
k
bohu
a
jestliže
není
cesta
víry
možná
bez
těchto
představ
že
musíme
z
představy
o
bohu
mít
že
tak
pak
si
že
i
tento
život
který
žijeme
je
životem
který
je
umožněno
pomocí
představ
o
tomto
světě
jako
o
skutečnosti.
Zaručeně
jsou
kontinuitu
svou
bez
mezerou
naléhavostí
neboť
já
smysly
pořád
vnímám
tento
svět
a
to
museli
to
pořád
zpracovávám
před
přebíral
do
pozadí
představy
o
bohu
kde
já
pořád
ten
sem
situaci
kde
by
l
tuto
představu
mohl
podněcovat
po
zbudovat
zjednat
zlepšovat
po
vyhovět
na
ostatní
představy
tak
na
viděla
vedoucí
představou
ne
a
tedy
ta
víra
je
chabá
upadá
a
je
bez
nadějná
tudíž
nevede
mě
k
tomu
cíli
protože
je.
Za
taková
na
představa
mi
o
tom
světě
které
se
mi
tady
být
skutečnější
než
tam
nebo
vnější
lepší
a
tak
dále
důvěrně
ji
se
s
ním
mystikem
ne
jak
z
tohoto
rozporu
víc
jak
ty
představy
o
tomto
světě
jak
to
udělat
aby
nám
nestáli
v
cestě
aby
nebyli
silnější
než
přestalo
o
bohu.
Tak
prosím
vás
to
je
jednoduché
abyste
nez
nezrušil
cestu
víry
tak
tu
víru
mu
jste
jenom
malinko
pozměnit
a
to
v
tomto
smyslu
všecko
i
ty
představy
které
tady
mám
o
tomto
světě
i
o
bohu
mají
sílu
od
boha
aby
mohli
existovat
ano
je
existence
fyzická
duševní
všechno
pochází
od
boha.
Čili
nesmím
se
zlobit
na
pána
boha
že
mě
uvádí
v
pokušení
že
to
co
je
jiná
skutečnost
nýbrž
musím
si
vážit
toho
že
to
jako
jedinou
skutečnost
vidím
jestliže
beru
tento
život
vážně
jestliže
tento
život
dopracovával
to
znamená
reálné
se
v
něm
pohybuju.
Když
jsem
před
úkolem
provádím
ho
neutíká
od
něho
nelituju
se
za
to
že
mi
stojí
to
lid
sil
že
že
pomocí
něho
se
dostávám
naprostou
jistotou
ke
hrobu
a
odřeknu
přibližuju
když
toto
nedělá
nýbrž
provádím
ho
proto
že
ho
mám
provést
jak
jsem
před
ním
já
považuju
za
danou
svoji
povinnost
když
ten
úkol
předem
stojí
ho
zmoci
a
to
proto
že
bez
vůle
boží
se
to
nemohlo
stát
co
se
mnou
děje.
Tak
pak
už
jenom
potřebuju
jednu
věc
přidat
té
víře
a
to
my
lidé
víry
budou
mít
možná
za
zlé
rozum
přidat
já
tu
víru
přeci
jenom
musím
trošičku
korigovat
rozumem
to
možná
svatý
augustin
se
obracím
hrobě
ale
prosím
vás
sme
ve
dvacátém
století
se
v
období
svatýho
roku
někým
pátým
se
tým
století
tak
prosím
vás
jestliže
se
k
vám
přibližuje
nějaká
situace
a
já
vám
tady
radím
berte
ji
od
boha
což
by
znamenalo
veliké
posvěcení
té
činnosti
zdokonalení
já
vás
za
stavu
ju
brzdí
a
říkám
říkám
proč
a
opatrně.
Říkám
opatrně
koriguje
tuhleto
že
je
to
ve
vůli
boží
ty
si
to
nepochopil
to
je
dobrý
kolik
je
když
tam
potřeboval
něco
měří
to
ti
si
to
mě
udělat
si
poznámku
dělejte
si
prosím
vás
poznámky
nebojte
se
toho
tím
je
neruší
koriguje
do
protože
jestli
máte
rozum
taky
od
pána
boha
jako
máte
od
pánaboha
tu
událost
která
k
vám
přistupuje
tak
považujte
je
za
rovnocenný
partnery
za
rozený
pomůcky
vývoje
nepodceňujte
ten
rozum.
Tím
způsobí
že
nebudete
nikdy
vykořisťovat
událostmi
které
vám
přistupují
ne
lidmi
udělals
jako
takovými
naopak
události
vám
začnou
stále
dokonaleji
sloužit
se
si
často
říkám
jaký
táto
lidi
dělají
že
mě
všichni
slouží
neví
co
dělají
pochopitelně
by
měl
co
dělat
tak
řeknou
po
ty
za
to
nestojí
ale
protože
to
nevědí
co
činí
a
poctivé
mě
slouží
a
s
tím
více
mě
slouží
je
jim
více
já
beru
je
z
rukou
božích.
Tak
víra
moje
kdyby
šel
cestou
víry
a
bohu
zasta
že
do
cestou
víry
stoupá
tímto
viděním
té
obrovské
pomoci
boží
co
já
zatím
stojí
čili
já
se
budu
stýkat
vědomě
s
bohem
na
té
cestě
víry
bych
se
že
já
jsem
si
tě
viny
ve
možnost
se
stýkat
vědomě
s
bohem
když.
Na
to
du
tak
jak
vám
radím
já
vám
to
řeknu
ještě
zase
s
událostí
pomocí
událostí
se
svého
života
ten
člověk
který
tam
měl
být
popraven
nebo
zničen
zabit
esesmanem
to
byl
člověk
věřící
už
který
věřil
to
bylo
poznání
který
přechodně
věřil
je
taky
možné
na
cestě
poznání
převod
věřili
neopírali
o
poznání
ten
se
nemoh
otakar
nešlo
opřít
se
poznání
tak
by
se
jenom
opřít
se
o
víru
a
podstata
této
víry
byla
panu
k
těm
opustil
ty
jsi
na
von
dělal
si
to
všechno
špatně
a
teď
budeš
zabit
a
zasluhuješ
si
to
nebe
proč
ale
na
tom
přeci
nezáleží
je
to
nevíš
jistě
je
to
správné
protože
se
řídil
to
jsem
si
to
jasně
nebyla
to
řeči
poznání
byla
to
řeč
víry
takhle
vypadá
řeč
víry
a
ne
se
to
přesně
opustil
a
tento
takhle
věřící
člověk
sebe
opustil.
Prosím
vás
na
cestě
víry
musíte
se
naučit
jako
na
kterékoliv
jiné
cestě
sebe
opouštět
sebezapírat
a
to
zase
mu
řekl
správně
nějaký
pan
augustin
věřím
protože
je
to
nesmyslné
to
je
záležitost
na
cestě
viny
velice
důležitá
věřit
přestože
se
mi
to
mě
rozumu
jeví
jako
nesmyslné
já
se
s
bohem
nikdy
nesetkám
já
ho
nikdy
nevidím
jeho
působení
a
já
mu
k
tomu
mám
věřit
to
je
nesmysl
samo
sebou
když
tomu
začnu
věřit
a
to
se
tomu
povolovat
začnu
k
tomu
přisluhovat
tak
si
to
uctívat
začnu
tak
ono
se
to
změní
v
takovou
absolutní
nevědomost
a
osobně
se
mění
nějaké
povědomí
je
čeho
jak
jsem
to
teďka
je
líčil
před
chvilinkou
právě.
Takže
na
cestě
víry
věci
postupuju
kupředu
zrovna
tak
daleko
na
cestě
poznání
že
totiž
tím
že
se
pozastavuje
na
cestě
víry
tím
že
ztrácím
sám
sebe
na
cestě
ví
že
sebe
zapírám
prostě
říkal
to
to
je
trošku
mocné
na
mě
aspoň
takle
dyť
to
co
se
mi
předkládá
k
provedení
já
nejsem
schopen
provést
ale
nezoufám
si
neozve
se
jako
bídný
hříšník
neschopný.
Nýbrž
jenom
se
nad
tím
pozastavím
a
v
cestě
víry
dále
pokračuji
jestliže
je
tady
ježíš
kristus
který
jednou
tuto
víru
cestu
víry
chválila
tak
to
nemůže
být
cesta
špatná
a
na
té
cestě
víry
jak
dokazoval
svým
životem
nastávají
tyto
la
guny
tyto
mezery
asi
zákonitě
ona
si
vystěhovat
zákon
když
voni
stát
dní
potom
co
přešli
do
jeho
učedníci
už
nevěřili
a
von
musel
udělat
zázrak
chlastám
aby
mu
znovu
uvěřili
kani
galilejské
to
prosím
to
slovo
do
pranice
nebo
čím
do
pranice
do
podivný
čím
a
potom
musel
pořád
dělat
za
a
ale
to
co
nevyčítal
svým
učedníkům
že
musí
pro
podporuje
víry
dělat
ustavičně
zázrak
to
vyčítal
těm
kteří
nebyli
jeho
učedníci.
Vy
plemeno
hadí
chcete
vidět
znamení
a
vám
nebudou
dána
já
bych
měl
vysvětlit
kdy
jsme
tím
plamenem
hadí
a
pak
nemáme
právo
na
znamení
a
jestliže
tím
plamenem
hadí
nejsme
a
to
byli
učedníci
ty
nebyli
plemeno
malí
ty
byli
solí
země
to
je
rozdíl
z
dvěma
tratě
lišil
od
těch
kteří
se
měli
rádi
a
ty
byli
plemeno
hadí
ty
tí
farizeje
se
něj
strašně
rádi
my
jsme
dobří
si
říkali
my
plní
mez
my
se
měli
rádi
a
tím
byli
plemeno
hadí.
To
je
totiž
velice
výstižný
plemeno
hadí
jedovatý
hradu
totiž
že
oni
všechno
ostatní
už
nou
ne
a
sebe
ne
pro
sebe
jsou
dobří
a
oni
štíply
do
toho
ježíše
krista
že
je
tak
to
velice
hezky
vysvětlil
tímto
vědním
pojmem
kdežto
ti
učedníci
se
vzdali
už
svých
rodin
svého
majetku
a
té
bezpečnosti
toho
přebývání
relativní
setni
přebýval
v
tomto
země
tao
domova
zde
na
zemi
a
proto
byli
solí
země
že
se
tohoto
vzdali
a
čím
jako
se
víc
vzdáváte
sama
sebe
napřed
toho
co
máte
rádi
a
potom
sami
se
sebe
tak
tím
víc
z
té
slanýho
tak
ve
ní
na
této
zemi
a
tím
víc
to
důležitější.
Tak
já
myslím
že
tak
prosím
vás
nepochybujte
laskavě
o
tom
že
ježíš
kristus
vedl
své
učedníky
cestou
víry
a
cestou
lásky
cestou
poznání
taky
on
byl
v
ale
to
říkal
že
nastane
až
potom
ne
za
té
doby
kdy
on
je
vedl
cestou
víry
a
cestou
lásky
cestou
lásky
je
vedlo
pro
za
za
ty
tři
roky
to
poznáte
tím
že
mě
měl
k
tomu
vydělali
dobře
pro
bližní
ne
se
okamžitě
je
nutil
k
tomu
aby
pomáhali
bližnímu
ano
všestranně
tak
to
prosím
nepochybujete
že
je
vedl
cestou
lásky
jo
že
vedl
cestou
víry
o
tom
nepostavíte
protože
ustavičně
podporoval
víru
zázraky
a
různými
dovětky
k
tomu
například
říkal
kdybyste
měli
byl
jako
a
tak
dále
to
toho
styčný
nebo.
A
pořád
apeloval
na
jejich
víru
říkal
vaše
víra
je
malá
já
potřebuji
zvětšit
ne
pořád
se
snažil
o
to
aby
ta
víra
jejich
rostla
výsledek
toho
byl
že
jakmile
se
dostal
na
ten
kříž
ještě
než
se
na
něj
dostal
když
už
jako
bylo
vidět
že
to
s
ním
jde
kopce
a
že
ho
popraví
tak
ta
je
víra
zla
a
ta
říkáte
někde
na
slovenský
že
úplně
se
ztratila
veškerá
ta
sta
čínou
vel
velice
mocné
ho
ježíše
krista.
Se
ukázala
být
slabou
nedostačující
ale
on
to
věděl
on
to
věděl
že
je
taková
je
že
v
oblasti
víry
nemůže
působit
tak
že
by
ta
víra
přečkaly
určité
události
to
je
nemůže
předčítat
nesmí
přečkalo
by
to
nebo
povaha
věci
na
je
říkáš
jestliže
někdo
věří
tak
právě
v
okamžiku
kdy
mu
den
obstát
nebo
něco
takovýho
tak
se
ukáže
se
o
tu
víru
opře
a
že
s
radostí
třebas
příjme
popravu
nebo
tak
potřeba
svatá
jana
z
arcu
nebo
jako
učedníci
křesťanští
že
při
s
radostí
na
na
tu
popravu
a
tomu
já
říkám
víra.
No
jo
a
jak
to
že
to
nešlo
těm
učedníkům
když
měli
před
sebou
to
ve
ježíše
krista
protože
si
učedníci
neměli
zasebou
seslání
ducha
svatého
kdežto
ty
učedníci
páně
jeden
jako
druhý
ať
dělo
svatá
je
na
z
arcu
anebo
ať
si
to
ty
první
učedníci
i
měli
za
sebou
mě
co
co
je
povišoval
do
stavu
ve
kterém
na
popravu
mohli
jít
bez
hlesu
a
s
radostí
takovou
míru
ducha
měli
v
sobě
takovou
míru
se
slanýho
ducha
že
se
nám
o
tom
vůbec
nezdá
ta
víra
byla
podporováno
tímto
duchem
například
dejme
tomu.
Ona
se
momentálně
vzpomenu
na
žádný
příklad
ze
života
těch
učedníků
protože
máme
to
dost
dávno
ale
ale
oni
opravdu
se
opírali
od
ducha
který
nich
žil
a
ne
o
svou
víru
víra
není
ten
duch
to
je
něco
na
byto
takové
vlivem
milosti
pochopitelně
to
je
ten
duch
v
tom
co
člověka
to
člověk
umožňuje
aby
šel
kupředu
na
té
cestě
k
bohu
ale
není
to
rovno
poznání
které
měly
třebas
s
tím
učedníci
prvnímu
ředním
když
já
jsem
se
bude
divit.
No
to
a
to
tak
podivu
hodně
nebudu
říkat
prvním
učedníkem
byl
svatý
štefan
tak
se
říká
aspoň
na
to
bych
si
měl
spojenou
při
tom
když
byl
kamenovat
svatý
těká
on
byl
v
klečel
a
jmenován
on
si
on
musel
stát
při
tom
nová
ní
se
muselo
stát
to
byl
předpis
aby
aby
se
mohl
celý
kamenovat
a
když
už
jako
to
nemoh
vydržet
tak
si
taky
sem
kleknout
a
potom
se
s
měl
do
konce
jeho
to
musel
to
kamenovali
úplně
takže
on
je
obyčejném
znázornil
jako
kamene
já
si
tam
stojí
mládence
se
šaty
svatýho
ještě
pána
před
přes
ruku
drží
šat
toho
svatýho
eště
pána
aby
ty
kameni
mohli
dopadat
na
holé
tělo
svatého
ště
pána
tato
ště
pana
těch
hezky
udělal
nich
obrazech
vidíte.
Jak
má
oči
sepjatý
k
nebi
jak
má
vidění
boží
je
podporovala
podporováno
poznání
které
ve
víře
je
ve
je
ale
v
malé
míře
obsaženo
v
malém
míře
obsaženo
takže
vlivem
toho
že
tam
malej
jí
je
obsaženo
tak
ta
víra
dodělá
tam
kde
člověk
si
vývojem
přichází
do
oblasti
vnitřním
smrti
jo
kde
to
znovuzrození
pokročí
tak
že
to
je
proces
ten
proze
znovu
zemi
pokročit
tak
že
on
umírá
vnitřně
a
znovuzrozovat
se
téměř
definicí
téměř
definitivně
eště
ne
to
mě
ře
věcně.
A
v
tom
případě
se
víra
musí
ztratit
proto
klidně
říká
ježíš
musí
ztratit
proto
říká
klidně
ježíš
kristus
svatýmu
petru
dříve
kou
zakokrhá
třikrát
mě
zapřeš
nevyčítám
to
petr
se
mu
zapři
hází
za
ním
podle
i
na
smrt
umoří
prosím
tě
to
ty
ty
ty
něco
nalháváš
dyť
já
vím
že
za
mnou
nepudeš
nevyčítám
to
on
říká
amen
pravím
ti
klidně
jím
než
kohouta
k
ha
třikrát
mě
zapřeš
tak
to
vypadá
s
věřícím
petrem
věřícím
petrem
nevěřili
nemysli
si
že
on
nevěřil.
Ten
jenom
věřil
to
je
je
vzorem
víry
vzorem
víry
a
jenom
tam
vede
víra
ne
dál
ti
učedníci
ty
učedníci
páně
poč
tě
pána
až
po
další
byli
v
tom
momentu
kdy
byli
mučeni
a
z
radostí
šli
do
toho
byly
dál
než
svatý
petr
tam
před
tím
křížem
to
ti
budete
potom
byl
na
tom
líp
pochopitelné
ale
tam
ne
ta
nikdo
až
na
svatýho
jana
nebyl
na
tom
líp
než
svatý
petr
všichni
se
rozutekli
a
voni
to
taky
říkal
všichni
se
rozute
všichni
mě
opustíte
protože
já
jsem
vás
vedl
cestou
víry
tou
já
dodávám
a
já
vím
jak
tam
ten
se
s
tě
dopadá.
A
že
tam
se
má
člověk
pořád
ještě
sebe
radši
než
toho
zatím
svou
vírou
jde
on
už
třebas
opustil
všechno
své
ale
sebe
ne
vírou
sebe
neopustíte
neboť
víra
součástí
vás
samých
toho
vašeho
té
moje
víra
dycky
dra
ne
moje
moje
víra
se
liší
od
víry
druhého
kdybychom
našli
dva
věřící
lidi
a
nechali
je
poctivě
vyložit
svou
víru
tak
se
začnou
hada
protože
je
to
jejich
víra
každého
osobní
víra
a
to
je
osobní
záležitost
přátelé
to
je
přetvoření
veliké
milosti
veliké
milosti
víra
veliká
milost
boha
do
osobního
využití
do
osobního
použití
do
osobní
transformace
tu
transformaci
tu
schopnost
transformační
my
máme
myslím
že
sem
definici
víry
provedl
dost
dokonale
protože
ono
se
to
nedá
jedním
slovem
to
se
musí
takhle
jako
dynamicky
takové
že
to
musí
vysvětlit
no
ale
proto
je
víra
špatná
vůbec
ne
jenže
upozorňuju
vás
na
to
že
já
jsem
nevěřil
nikdy
až
na
ty
tři
dni
to
jsem
věřil.
A
to
jsem
dostával
na
zrak
já
neříkám
to
je
v
lese
dostala
tak
to
to
nejmilostivější
to
se
mně
stalo
na
té
cestě
víry
je
nejlepší
dostává
na
fakt
je
bezvadný
tam
všichni
všichni
to
tam
byly
se
mnou
a
poctivě
věřili
mezi
tím
studenty
byly
poctivě
říci
i
ke
mně
přicházely
říkal
já
jsem
poctivě
věřící
a
jaká
toho
panu
nevěřím
nebo
když
tohleto
může
trpět
a
když
mě
nepřijme
ší
nepříjemná
pomoc
tak
já
přestávám
něho
věřit
kdyby
aspoň
je
ukázal
maličko
že
za
mnou
stojí
on
mě
to
nekážu
ale
copak
to
by
ani
tak
nevadilo
říkají
ale
já
tady
vidím
že
jak
který
takhle
má
sekat
modlí
se
byl
to
němec
a
my
jsme
se
na
to
dívali
všichni
a
on
byl
pasamade.
A
v
těch
pupek
v
těch
esesmanů
nebo
revolver
ma
nebo
poučka
čím
vším
co
měli
po
ruce
toho
sebrali
jeho
lí
a
všech
a
byl
ho
tak
dlouho
a
říkali
ty
hubou
říci
ty
proradná
německy
izrael
našeho
vůdce
takle
mluvili
ty
eště
modlí
ať
je
pomůže
ten
můj
pán
bůh
po
proto
jistě
přijde
a
pomůže
tě
a
právo
a
pád
ho
a
tak
to
mluvili
hlavně
k
židům
vy
máte
přeci
to
moc
hospodina
a
byli
to
hledala
já
se
zvláště
když
sem
to
byl
přitom
blízko
jak
semeni
vopičárna
tam
při
tom
hnutí
ty
židy
a
bůh
je
nepřišel
na
pomoc
nebyla
jejich
víra
potom
těch
lidí
já
myslím
že
v
té
chvíli
ta
víra
nesla
své
plody
správné
pro
dy
ale
toho
už
člověk
nemohl
být
si
my
smysly
svědkem
já
jsem
taky
jist
že
jestliže
ten
nějaký
pan
rychlík
jak
jsem
vám
tady
mysli
vykládal
přešel
od
těch
indů
k
tomu
vedení
kristem
a
vzal
to
za.
A
za
vedení
vírou
tako
tak
to
pochopil
tak
trpěl
až
do
konce
života
najednou
předtím
vůbec
nikdy
a
bylo
to
správné
protože
on
ze
sebe
neslevil
svého
se
vzdal
toho
co
od
těch
indů
měl
ale
ze
sebe
ne
on
byl
teďka
člověkem
víry
a
trpěl
tato
že
byl
svůj
když
za
kristem
to
je
cesta
víry
tak
a
tak
dále
von
si
to
přivlastnil
ten
svatý
petr
taky
si
přivlastňoval
toho
ježíše
a
a
všichni
ostatní
to
byl
jejich
mistr
hlavní
to
vyhnal
z
těla
v
tom
můj.
Co
je
naše
no
ale
tady
máte
před
sebou
člověka
který
tady
věřil
jenom
tři
dny
v
životě
a
musím
říct
bylo
to
jedinečné
já
se
ty
tři
dni
dověděl
to
co
jsem
bych
se
po
celé
cestě
poznání
nedověděl
se
dověděl
co
je
to
láska
boží
prosím
vás
to
je
za
všechny
prachy
abych
se
vyjádřím
neměl
v
tom
jasno
to
snažil
úpěnlivě
a
poctivě
o
to
abych
boha
miloval
to
že
jsem
měl
dojem
že
ho
nemiluju.
A
teď
najednou
jakmile
mě
začal
milovat
tím
že
jsem
byl
postojem
před
otázku
života
a
smrti
nemilosrdně
tak
mě
vybavil
konečně
z
toho
mého
z
to
z
toho
se
ve
své
země
jsem
se
musel
sebe
vzdát
a
von
teďka
přenosu
stál
to
je
velikosti
své
lásky
ale
tak
že
je
na
prvního
na
koho
jsem
pohlédl
a
to
byl
ten
jiří
došel
na
prvního
ne
toho
jsem
pohlédl
v
tom
jsem
byl
silou
jeho
lásky
to
sem
to
přece
nedovede
dovedl
já
sem
ho
miloval
jako
sebe.
Já
jsem
s
ním
cítil
že
on
si
myslí
že
že
tam
na
své
připraven
a
říkám
umře
ten
nevěřil
že
odtamtud
si
vodejde
ten
věřil
že
je
tam
umře
věřit
to
byla
velice
plodná
součást
jeho
víry
velice
plodná
mylná
ale
pro
na
to
tam
nezemřel
že
jo
ale
velice
dobrá
tyto
omyly
jsou
správné
já
jsem
ho
samo
sebou
já
sem
měl
povinnost
toho
omylu
když
měl
možnost
to
kombinovat
moji
poznáním
lásky
boží
vyvézt
tak
se
ho
vyvedl
z
toho
okamžitě
to
to
tady
nejsi
vůbec
těch
důvodů
co
si
o
tom
myslíš
ty
se
s
nikde
neprovinili
jak
si
myslíš
to
není
karma
nýbrž
to
je
projev
lásky
boží
jak
ty
bys
jako
doktor
se
dostal
těmto
věcem
ty
bys
to
nepřijal
jako
celek.
To
je
tvoje
povolání
k
tomu
při
spěje
ty
prosívá
bližnímu
jenom
do
té
míry
jak
je
tě
úřadě
dovoleno
protože
váš
na
to
bejt
kdežto
tadyhle
přistupuješ
k
lásce
boží
jak
tě
povolává
bůh
a
ne
diplomati
takhle
jsem
k
němu
mluvil
jo
já
na
to
nemám
diplomati
lásku
je
na
to
mám
boha
který
stojí
za
tebou
stejnou
měrou
jako
za
mnou
tedy
tebe
miluje
který
mu
přestává
věřit
jako
miluje
mně
který
mu
nikdy
nevěřil.
Já
jsem
nevěřící
ty
jsi
ty
jsi
jako
chybující
ve
víře
a
my
jsme
na
tom
stejně
já
který
se
nikdy
nedělal
byl
jsem
omilostněn
tím
přestože
jsem
byl
nevěřící
tak
mě
to
jako
že
jsem
pronásledoval
jako
svatý
pavel
tý
ten
jasně
co
za
podobno
jsem
páchal
ovšem
já
jsem
je
vět
to
nemám
dělat
na
v
a
ve
nýbrž
jenom
vnitřně
ne
tak
to
už
není
rozdíl
když
si
vevnitř
zcizoložil
už
jistý
založil
že
jo
to
je
pravda.
Tak
já
jsem
byl
takový
proradná
ke
to
jsem
si
uvědomoval
jak
jsem
předstoupili
před
ten
tvů
lásky
ale
kupodivu
za
všechnu
tohleto
bídu
mě
láska
neodsoudil
mně
dala
jenom
úkol
as
za
to
že
přede
mnou
stála
to
byla
jiná
moje
zásluha
že
přede
mnou
stála
že
já
jsem
o
ni
věděl
že
jsem
věděl
že
to
nejsem
já
že
to
nejsem
já
který
miluju
kolikrát
cenil
nějaký
úkon
své
lásky
své
lásky
ale
teď
jsem
věděl
že
jsem
to
že
jsem
dělal
velikou
přibylem
cenit
toto
že
v
tom
je
bůh
že
on
miloval
když
já
jsem
nepatrně
jak
projevil
lásku
účinek
mu
zkrátka
jiří
došel
když
toto
slyšel
tak
řekl
cokoliv
řekneš
já
udělám.
To
jako
kdyby
byl
řekl
pane
můj
totéž
tak
už
nebylo
třeba
víry
pak
už
měl
jistotu
a
to
co
potom
dělal
za
toho
strašnou
utrpení
na
to
šel
na
něho
rány
pořád
dopadali
na
mě
ne
vůbec
pořád
nebezpečí
života
já
ne
protože
já
jsem
byl
v
oblasti
lásky
a
on
se
tam
jenom
jako
tak
přiživit
ne
takže
mě
se
nestalo
nic
jako
tomu
svatýmu
janovi
se
taky
nic
ze
stavu
mu
klidně
po
kříž
a
oni
ho
neviděli
já
sem
ho
postoji
pušku
dní
mě
neviděli
já
jsem
měl
být
za
zabít
esesman
on
mě
neviděl
a
tak
dále
to
byla
soustava
takové
milosti
lásky
že
mě
bezpečně
prováděl
největším
nebezpečí
ten
bůh
lásky.
No
tak
já
bych
myslím
že
by
v
tom
měl
dokončit
byste
jasně
viděli
rozvi
mezi
ve
víru
a
kou
víra
není
něčím
zavržení
hodným
tady
je
nutná
na
té
cestě
jak
jim
ukazuje
ježíš
kristus
to
přeci
jasně
řekl
proč
bych
ho
degradoval
vše
krista
on
věděl
že
lásku
u
většiny
svých
učedníků
neprosadím
že
neprosadím
že
v
té
v
tom
období
těch
tří
let
se
to
je
příž
krátké
údobí
než
aby
překonali
tu
sebelásku
tak
ty
by
přestali
milovat
sebe
a
začli
milovat
jenom
boha
protože
boha
je
možno
milovat
jenom
tehdy
v
pravý
slova
smyslu
milovat
tehdy
když
sebe
přestanu
milovat
protože
láska
k
bohu
je
správná
láska
jediná
a
to
se
potom
projevuje
lásce
k
bližnímu
dokonalá
se
bližní
i
dokonale
lásce
k
sobě
ale
vono
to
de
přes
boha
von
von
miluje
bůh
a
já
jsem
si
vědom
toho
že
on
je
to
který
mně
dovoluje
abych
já
sebe
miloval.
Takže
potom
sebe
třebas
mě
možná
jako
bližního
a
tak
dále
a
všechno
co
je
tam
v
tom
povídáno
a
měl
by
víc
schopen
v
této
lásky
taky
nemluvit
nic
proti
víře
znát
její
relativitu
je
relativní
nutnost
a
zná
taky
relativní
noste
lásky
o
které
si
myslíme
že
je
naše
láska
a
toho
poznání
uteče
myslím
že
je
naše
pokání
ale
nestavit
to
proti
sobě
nestavit
rozum
proti
víře
ne
ty
do
ruku
v
ruce
to
jsou
slušné
meze
jako
má
víra
mé
tak
má
rozum
a
tato
dvě
omezení
to
jsou
omezení
na.
Download XML • Download text
• Waveform view