EN | ES |

85-23B

85-23B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To jsem vysvětlil proč jsem si zrovna obral za úkol vysvětlit spravovali pas vůle jsem zatím jenom říkal vlastně do vysvětlil nebo to opakoval že je to i proti toku to nad vesmírové nestvořené vůle která proniká do vesmíru a dost podobného do naší klece jako duch proniká mříže mi nebo síto vinou ke asi tak. A tak to jsem to ste to za sebou všichni že tuhletu úvodní kapitolu a teď jsem jmenoval konkrétní systémy napřed specifické a jak se tou vůlí dostat nazpátek a do dělám tento kus to být dneska tak se potom budu obírat obecně tou vůlí ne takhle řízeno vůlí jako milovati budeš pána boha svého to je řízena vůle ale nežízní vůlí protože my bohužel. Vůli obyčejně neřídíme my se dáváme vli prostředím okolnostmi no vším možným to nebo tíži tak a to je třeba umět taky zvládnout toto ne organizován pásmu vůle tak jak se sem se napřed všímal toho co vytknu z tohoto našeho lidského používání vůle ježíš kristus jako něco co by nás mohlo z toho chybného toku vůle vymanit z toho pokušení velkého pochází od boha abychom se svezli. S tím obrovským tokem vůle shora k nám to řeknu takhle lidově no a radil abychom si předrželi prvního příkazu lásky ozval podle starého zákona prvním příkazem který je první příkaz milovati budeš pána a svého z celého srdce svého z celé duše své z celé mysli své a z veškeré síly své a milovati budeš bližního jako sebe samého či tam v tomto no to není příklad v tomto doporučení vidíme dvě od sebe se od lišící věci. Nebo příkazy nebo doporučení jedno ta první z celého srdce z celé duše z celé mysli s veškerou silou čili absolutně totálně a druhá část daleko lev nejí milovat bližního jako sebe sebe milujeme nedokonalé protože sebe neznáme kdybychom sebe znali čím lépe sebe známe tím máme tendenci lépe sebe vychová totiž milovat ale to je dáno tím že například ten kdo jde po duchovní cestě to vlastně největší obecný světě protože chce ne nějakou pomíjející věc ale věčnou spásu to je obecný sobce. Protože se zná sebe navíc o to že že je spasitel a že nějakou takovou součást pomocí níž se může do spásy vejít když to normální člověk který na to nevěří kterou znamená to se po této stránce nezná že to možnosti něm sou ten si to nepřeje a taky je tedy menším sobcem nevěděl jsem většího sobce než duchovním založení člověka pořádně duchovně co že všechno to je sobec v tomto ztra takže když se tohleto když kristus si vybral vrcholné sobce aby vůbec byla naděje že za ním půjdou. Takže se stav se to co vy si sebe sví bylo tak velké že voni byli ochotni opustit i své rodiny své zaměstnání ta pochovat a svoje nechat náhodička když budou mít naději že získali vlastní spásu no to je to je sobectví bez ale tedy jenomže musíme si uvědomit jednu věc že přeci jenom přsže byli sovětští nebyli bezohledně jak to tady líčím sem to spali napřed dramatizovat protože ježíši něco pošeptal do ušk. Co to tam není napsáno nebojte se když budete za tou spásou to znamená budete hledat království boží pro sebe vše ostatní vám bude přidáno to znamená i se po stran vaše rozdílný o všechno vy se nebudete od chvíle muset o nic starat no a to je tedy chytl za srdce a tak se za něj tak se za ním dali oni ovšem nevěděli že i když tomu porozumí že to nebude mít trvá toto. Toto jich sobectví že je zase kolem sebe uvidí u lidí kteří nejdou ke spáse a všechno je jim bližší v tomto světě protože je to konkrétnější chytat si uličky a živit rodiny a než něco vyspělého hledat takové spása přestože staré spisy jejich svaté vo tom mluvili že je to možné tak ono přeci jenom bližší košile než kabát no a tak se praví v bibli že za strázní asi tak přibližně zase ježíši nevěřili že by to bylo uskutečnitelné. Tohleto co jim si to maličko se za mnou způs budete především na království boží jak vás na tom du uvádět tak bude do toho království se dostanete budete věčnými bytostmi které nebudou umírat budete živy začněte životem zde na světě začnete být tady živý mi způsobem než jak jsou živi ty ostatní lidi ty jsou mrtví vých očí říkal ježíš kristus že nemají ten pravý život nemají zrak to pravda života nejsou si ho vědomí totiž takže si jenom jenom toho co vzhledem k tomuto vnitřnímu životu je mrtvé to jsou mrtví a proto říkám tají mrtvé a tak dále. No a takže on viděl a on to věděl tedy budu mluvit lidsky jako to poznával není to pravda on dělo si dělat a co jak to dopadne všecko ale protože on procesu z nešel první on opakoval tu cestu po všech proroci starozákonních takže starozákonní proroci mohli přesně říct to s ním bude dít protože oni tou cestou prošli oni věděli že kdyby přišel mesiáš tak je tady cesta kterou on se musí ubírat takže mohli přesně říct se s ním všechno staré. A oni taky byli kamenovati vyháněli z domova a to znamená citována způsobem je zajímavý že ve sto starém zákoně každý pro který jim říkal něco co člo národu proti srsti kde se museli trošku osobní něčeho vzdát třebas těch dobrodiní těch vedlejších bohů těch požitku toho blahobytu těch filištinských což byli cesty řečeno féničané to byl násobit bohatý a jejich deviza životní byla čím větší bohatství tím je to lepší že jo námi to způsobili pád protože někdo římě řekl že karta musí být zničeno a to byly bratra se ničen protože ne proto že by tak byli kolik ohrožoval řím to si nemyslete ale protože tam bylo co krást. Hodit dobře věděli co se tam li kolikrát na návštěvě a měli to obrovské bohatství a to se jim za chtělo pro let a to nebylo ono karta o po celém obohý toho co zevního moře byli si boha ostatek ve španělsku byli jižní francii byli že my víme že tenten měli o sama roste van si bacil musi a porůznu jinde no a při tom tam měli vedle toho ostatní řekové nikdo z těchhletěch lidí ne dobývali ty kraji věty ostatní obchodní měly ale byly pro své ty osoby velikým bohatstvím velikým umění přenesl tak dále to římani všech a viděla říkat to když se ho chráníme to se budeme mít no ale to trošku zabíhá z ono lekne a musí že si zase po proudu vůle. No a teď tedy když že ježíš kristus radil tohleto tak jsem považoval za nutné než obecný začnu mluvit o tom jak vládnout za každých okolností vůlí že řeknu něco co je jako snáze pochopitelné a co je dopracováno věděním poznáním ježíšovým a to je to jak to udělat z těch konkrétních případech při lásce k bohu to znamená přijal se domů veškerou než kterým citem srdcem veškerou celou synem schopnostmi dycky mi zm veškerou duší celou duší celou myslí a veškerou silou tak tohleto jsem tady říkal na tu sílu to jsem ještě neříkal během těch dnů to ještě zopakuju že jsem vlastně nemluvil ještě o tom obecném užití dojem o speciálním užití tak jak si nám dovolil o tom mluvit ježíš kristus protože on myslel že je tento výběr je nutný udělat aby. Ten člověk za jeden život se dostal do toho vědomí věčnosti že když bude tak papír klovat po všech různých svého života takže bude sbírat tu vůli brzy tam brzy on jde je v tom nebude žádná soustava tak to nikam nepovede tam byl pro soustavné jednání a tak řekl milovat budeš bližního nedokonale protože sebe taky dokonale nemiluješ protože sebe neznáš proto říkal budeš milovat bližního jako sebe samého to znamená nedokonale ne z celého které mysli ne jako sebe to málo špatně a to bude stačit jako výpadní branka k tomu ostatnímu. Protože on ne jinde zase řekl to že to musíme doplnit divy rok a nemůžeme celého ježíše krista vysvětlit jak můžeš milovat boha když nemiluje bližního který před sebou čili vono sice na druhé místě milovat bližního ale ježíš kristus ukazoval že v praxi se tomu musí přednost čili do hledá spásu musí se naučit milovat bližního jako sama sebe a tak ty své učedníky vedl k tomu aby milovali bližního nadal je silou to bylo záměrné o které museli mít jistotu že to není jejich síla že ta doba petr a ostatní si nebáli tam byli v tom růstu neměli schopnost dělat zázraky a najednou je měli schopnost tak že musím vědět že to není jejich vůle a jejich síly tak tyhlety rybáři a ostatní přizval rovnou od prvního dne pomoci bližnímu. A to trvalo celé tři roky a tím způsobil jim vnukal myšlenku že kdyby nepomáhali bližnímu jako sobě tak v sobě pomalým že že se dostanou spásy kvalita byla jiná ale bylo to pomoc sobě takže na do spásy jsem nedopracuje to je se ne dopracuji takže oni chudáci od prvního okamžiku přestože předtím li třebas rybáři museli pomáhat bližnímu a bez ustání o něž tvar od rána do večera pořád do práce aby se jim to neznechutil tak občas li na nějakou žranici že hned na první rozmnožil ten chlast že aby ukázal že toto nemá být to co von se mu on je nutí k pomoci bližnímu že to nemá být odděleno od běžného života to musel ukázat od co jeho rozsahu života že to není žádný útěk do kláštera jak to křesťani ne špatně ale z donucení okolnostmi pochopili by byli nevzal žil výškách k kláštery tak se s křesťanství vůbec nezachovalo protože kupodivu ti pohani kteří vtrhla do křesťanského světa báli se bohu v klášteřích a ty nechali na pokoji ostatních všechno pranýřovali když to byla velká bohatá města o třeba zří kdežto a byl třebas malinký klášter astra ský a to zachovali z to zůstalo nesmít a my tam do dneška ten klademe. Takže vono to byla vono to bylo znovu ze všecko oni nevěděli že to takhle ty pohani se budou chovat snad možná že to věděli ale udělali dobře že ti krátký založili jenomže pak když se to stalo devizou že když si pořádný člověk takle do kláštera to je ten lepší křesťan tak to je chybné to je chybné a to je tedy jenom pro někoho a zaručeně to není interní jóga nýbrž se to specializovaná jóga ve kterých ve které je jsou dycky nějaké mezery něco není podchycena to potom bude překážet pusťte si toho mnicha dobře vyškolený po všech jeho extazí do světa a oceán tam brně z první nevěstou to je pravděpodobné. O to od toho tou zkazky indie že jo tak ten král tam lety svatý na tom břehu a ne že si maria ten mudrc který byl rájem toho krále mu říkal marod když je to dělá potíže a nemůžeš uživit tak tam poslušen ský na to postil ta žensky jeden po druhým z těch světců přicházel tou maharišim zvolal abych si vzal tu a tu semeno tato že jeho máte potom nebudu živit jako do co monistický o živit on tam to hned to nevím to nebudu na okam on tam byla asi dva tři těch šest tisíc kterým by tam původně měl no tak strašně proti svatému mudrci to takto zařídil. Ale je zajímavý že ten mudrc který mu tam radil tomu kávy když na takové to je pověstný král malá ty to to je za to z toho poslala a že ten mudrc živil ve světě že nebyl někde v klášteře že byl veřejném rádce toho krále a že ten král vybral to že byl velice moudrý král že si vybral právě mudrce který nebyl někde zalezlí do do ašramu nýbrž který žije mezi lidmi a to to bylo velice rodina moudré on totiž sám král že na kam měl tři sta šedesát sedm že takže mi pěkného ne. To je a byl to veliký asi ten volně ale veliký bohatství jenže šest tisíc dalších světců že mi to bylo trošku moc aby byl možná ne svý hle neměl todleto tak prosím vás tohleto jsem tak v podstatě tady říkal že jo o těch minulých dnech a takže jsem to asi zopakoval jenom bych chtěl říct proč je tam řečeno jaký vůbec možné že je tam řečeno z celého srdce z celé mysli celému veškerou silou když to nic absolutně takového nelze přivtě udělat protože tohleto je předpis pro vnitřní trpný stav jako ten předpis nevadí budeš bližního nemůže být předpis pro vnitřní nějaký stav my a bližního je třeba konkrétně kdežto milovat boha je nutno abste von je vzhledem k nám něčím abstraktní čili tam ta láska se vy produkovat jedině v oblasti trpné modlitby a tam potom když ji provedeme na patřičné úrovni tam potom není žádnou potíží milovat z celého srdce a tak dále komplexně absolutně. To znamená do království boží se nevracíme jenom částí své bytosti nýbrž toto stvořené co máme k dispozici se musí tam odebrat celé ve svých základech bez své původu ve svém ře jádro všeho totiž pochází od boha a tím věčným dem celým neokleštěná o nic tam musí člověk jít a tak je třeba rozumět tomu z celého srdce z celé mysli takže předem když jsem na poli hospodářově mohu jenom trénovat na to jak celistvě komplexně během trpné modlitby se k tomu bohu dostanu abych se k němu dostal a to je zase opakuju znovu krásně řečeno v tom podobenství o práci na poli a práci v domě jestliže přes den jsem práci na poli a to nebudu opakovat co se to všechno proč je to tak. Tak když mám přijít do domu to znamená když mám se dostat do trpného stavu předem nemohou být trpný stav kdy se tam do toho pletu trpný stav sedění na dvou židlích když potom večer třebas vstupuju do toho domu otcova toho trpného stavu tak se musím cho opravdu trpně nesmím od toho hospodáře nic chtít jak je tam obrazně řečeno jakmile něco malinko chci tak to není trpnost tam nejde o trpnou aktivitu tam jde jenom o trnitá se musím třebas aktivitou že tam jdu dostat do stavu trpnosti kde ne jenom sloužím a u stránce s ničen činný veškerou svoji bytostný tomu hospodáři. A v první řadě je třeba jak tam je v tom podobenství řečeno se umí a odít se novým šatem to potom on rozvedl různých podobenstvích ježíš kristus umíral nohy říkal že když někdo byl poznána svatbu a nepřišel tam ve svátečním šatu tak že byl vyhozen a tak dále to všechno jenom říkal proto aby nám to dokreslit si věděli detailně rady s tím jak se to dělá aby člověk byl trpný a vypočítavosti se dostal k tomu bohu nej kříž za vnějším symbolem nebo obrazem je o těch pannách moudrých a nemoudrých to se mi tak zdá nebo o těch hřivnách to se mi zdají být nejvýznamnější to je ty dvě podobenství ale to ostatní co to stejné důležité jenomže že to není nároky ukázat něco tam chybí není nejsou ta komplexní. No a to ještě do říkám takže když ten služebník vstupuje do do most podává kde se vlastně učí trpnosti tak ještě není služebníkem užitečným tam ta řeč tam o tom je protože za tím neudělal se nestal součástí nebo neprovedl to co je nejužitečnější to co je v pravdě užitečné jedině užitečné vrátit se totiž do boha a to se nedá aktivní způsobem to je to je největší potíž proto si ježíš na tomto pod opravdu po hráz z mými symboly aby nám to ze všech stran ozřejmil jak je mu nutno přejít z aktivity aktivní vůle že je co chci do vůle kde nic pro sebe nechci a přes ty vůlí vládnu. Ten kdo tam přichází ten služebník v tom stav vládne vůlí ale zvláštním způsobem ne pro sebe ne protoho podařit čili zabít svou vlastní vůli to je velice povolání sice v katolictví ale to je ne říkám špatně ale jenom polovičatě vysvětleno takže je to zbaví svůj vůle tak a rovni čí všecko on ji musí usměrnit od své vůle k vůli toho. Který je původem jeho částečné vůle a to se musí podřídit čili veškerou svou vůli musí podřídit této vůli boží no a ten hospodář se jak si tam sedí pěkně a čeká přijde unavený sluha po slouží mu na krmí ho a když to dobře dopadne tak ten hospodář řekne tak při sedni taky a po je se mnou no a když to špatně dopadne tak ho vyhodí z toho a říká si služebník nehodný neužitečný kdyby tam se člověk přihrnul a to tak bohužel člověk dělá při ne se do vnitřní modlitby a něco od pána boha chce to je napřed ztracené. Ale jak mu to vysvětlit že je to špatně když on to celý život takhle dělá a kdyby nechtěl i v tomto oboru tak by se nedostává ten prah on ještě než se dostane do toho domu může chtít třebas aby se k tomu bohu dostal a aby ten bůh mu něco přinesl na zpět ale běda jak překročí ten prosté vnitřní modlitby tak se mi fakticky začne musí ze tím způsobem myšlení přestat jsem to líčil tady jím různým takovým způsobem narada józe a jiným příklad to si tam potom přečteš to je nebudu říkat no a ještě bych měl říct úvodem proč jsem začal a ne početí zastat začal devátý budeš pána boha svého z celého srdce svého protože sice nejsnáze vyburcovat citem nejsnáze planetě do takové výši že opustíte veškerý rozum. A začnete jednat nerozumně to znamená my se vytrhne te z toho normálního rozumné ho způsobu myšlení a ne se mimo sebe i tím střelte celou svoji bytost vy jste extatikové fakticky vidím tu potřebu po extazi na zažitých v divadle na konce tech každý člověk je přirozeně přirozenou potřebu extaze a když se do dostává tak je šťasten. Toto ježíš kristus to nevěděl a proto radil začni tady odsud stím citem za sama nám to ti pode nejsnáz je to ráno ovšem upozorňuji vás na jednu věc kdyby byl zůstal u tuhletoho této rady tak by nemusel říct ostatní a tak by to nebylo správné taky protože z toho to citu se musíte dříve nebo později vymanit jelikož by vás strhal lidská bytost není postavená to aby točila delší dobu cit to to se podobá asi jak jsem tady říkal letu beru šk že jo která malé životní síly. Slabé srdce co se se ne ale málo životní sil takže když z vašeho prstu zle ne tak ale ne vždycky to nebíčka ale potom zase sane taky při tom extázích ale to to ne to je do nebe a ne zase se stanete na zemi ale je tady dobrý základ položen láskou tohleto extaze ale dobrý základ je položen co s to že totiž nejste spokojeni s tím stavem dostanem se se vrátili kuse nevěděli že je to vězení tak ste tam byli spokojeni ale teď se tou extazí minimálně dovídáte jednu věc že jste byli předtím ve vězení a se tetě zase vám tam není dobře kdysi tu první extázi. Rok v těch sedmnácti a něco letech tak jsem potom nemohl být spokojen v tomto životě a nemusel mi spokojen se žádným žádnou blažeností kterou mně sliboval tento svět to některému jsem chodil ke zpovědi nemoh pochopit že nemohu řešit to se s tím že to bylo nic proti tomu zájem tam zažil co bych to věnoval někde na ženské nebo na nějaké nějaké sukně vykopávky a tak dále když mám tam takový nemožnosti že jo koukal jsem se tam vrátit sobecky no no tak von to nakonec pochopila že kam mně ho přesto svolí aby se neřekl se opadla a byl starý bavit spolu o těchto věcí na chodil bavit tento bod těchto duchovně důležitých věcech pochopitelně získával sem i on. Tak to je tím je řečeno když chceš totálně milovat boha citem nemůžeš to dělat během dne v činném životě z toho důvodu že žádné činnosti nemůžeš náležet celé vždycky činnosti náleží jenom tím co v sobě ovládá váš a o čem s tedy výš a to není nikdy to nejsi nikdy celý čili musíš navázat na tohleto částečné. Něčím absolutním když svůj cit se dostane za normální úroveň s tak strhne extazi vytrhne se z těch všech ostatních duševních mohutností strhne je na stranu toho citu dyž pýchy než se k tomu pánu bohu nebo představě o něm tak to bylo přestat zkušený mystiků to tam zažívá byla citovou extazi čili blaženost a pak se z toho tamtud prací rodu jsem říkal tak to je takový nedokonalý způsob ale přesto absolutní způsob odejít od sebe. No a pak totéž zkouší z duší to znamená duše si musím se tedy lidskou duši sme ne věčnou ale lidskou duši jsme ten se definoval jako svou hn vždycky vlastností když všemi lidský vlastnosti se snaží k bohu jít sester den to nejde byl lidé tou nebo onou vlastností zase k tomu bude třeba vnitřní modlitby ale jinak tváře ne méně extatický kde hrneš všechny ty vlastnosti lidské do jednoho toku a tím jedním tokem je narůstající zaujatost. A k bohu to je podporováno z nitra tak že nakonec se to změní na snažil ty a pak cítí že pán bůh se snaží být než ty a když se jenom podvolujeme jeho tažení se stává trpný tvá modlitba stává trpná a tam je naděje že získá to poznání to spojení vědomé s bohem totéž stratí o mysli během dne můžeme potřebovat tam se říká z celé mysli se během nemůžeme potřebovat jenom tu část mysli která není totální která je praktická která nám umožňuje pomocí částečných vědomostí jsem se vás dobrý trvá ne matou takou si to vědomostí dělat staň. Ale není nám k ničemu ta duševní vlastnost která v životě pomíjejícím nepřináší hodnoty nebo neváží tam nějaké hodnoty viditelné myslím viditelní hodnotami rozumím i hodnoty umělecké si ale to je daleko větší část těch schopností které tady máme než to co víme eště a který jíme a tou my přede nemůžeme disponovat jsem tady litoval že tam na to nebudu to je strašně dlouhá přednáška to nebudu říkat a proto je pro snazší pro v tomto úvodu to vysvětlit na mysli. Mysl kterou používáme v běžném životě je ta je ta mysl která je užitečná která nám užitečné zprostředkuje spojení s tímto světem spojení s tímto světem a to je malá část naší mysli to je ta část mysli která je pružný která se mění s potřebami pro tento svět takže když chci číst tak vybalím z této duševní zásobárny schopnostem tu potřebuju počítat počítám když potřebuju se na něco koukat vybalím schopnost zraku a tak dále čili ta mysl dělej jenom po po povrchu věcí. A tato milost tato mysl mně nemůže dovést k tomu nic přirozenosti boží neboť ta vede jenom k tomu něčemu k tomu stvořenému a ne k tomu nic přirozenosti boží to nic přednostní boží to je to je něco co se vyskytuje na dně mysli ale k tomu du se nedostávám protože nejsem trpný jsem činný a proto zase se doporučuje jiný druh trpné modlitby který mysl odvádí do této trpnosti a no a ta mysl která se stane trpná ta mysl potom. Vstupem poznání se dostává vědomí o bohu tam byly stupně předtím a toto je vstup když na listí zana poznání a poslední co jsem ještě nedoříkal je veškerou silou jsem tady jenom napověděl že by neměl se nikdo snažit veškerou silou svou se k bohu hledět dostat vědomě protože on někdy ten člověk veškerou svou silu co k dispozici o které . Z mohli zje a veškerou silou se něčemu věnuje i v běžném životě prosím to je to rozdíl oproti setkáním svým prvkům tam není možno se všechno co máme k dispozici něčemu věnovat v tomto světě ale sílu kterou máte dispozici můžete veškerou věnovat to je to nebezpečí že se můžete přetrhuje se obdivuju třebas her na divadle že to s ním neprší když se se dodělává takový výkon jde. Mám dojem že se dokonale v žil do pozice tak dramatické že by mohlo ho to stát zdraví taky třebas v umře na nejvyšší to co se stává tak proto jsem varoval a proto teďka to řeknu jako zvláštní kapitolu jo se k tomu dostaneme doufám asi ve z toho práva čemu říkám koupaliště že se k tomu jako dostaneme to nebude dlouho ale bude to velice důležité a teprve toto dokončím tak jsem chtěl potom obecně mluvit o použití vůle dneska se všimněme poslední ho doporučení lásce který řekl ježíš kristus milovati budeš pána boha svého z celé síly své. Upozorňuju vás že na rozdíl od běžného jednání v jiných oblastech než svou člověk se snaží celé něčemu věnovat ne sice silou ale třebas zaujetím jaký je rozdíl mezi zaujetím a silou napřed budu muset tadyhle rozdělit pojmy jako mám ve zvyku co by rozumím tomu silou tom zaujetím takovýhle věci takové hraničí meze musím tady před vámi prostřed ukázat na . Tak zdánlivě zaujetí které pro něco mám je silou ne to je něco co sílu poutá ono je to zaujetí pro něco poutá více méně moji sílu kterou mám k dispozici sílu mít duše sílu mých sval v třeba dohromady někdy potřebuju k tomu jenom duševní sílu ty posilu sval taky ne nebo jenom někde sílu a nebo vozem poměru tyto dvě věci se dohromady kombinuje ale dobře rozlišujte tedy zaujetí od cíli použití síly taky ještě není zaujetím to je třetí pojem k použití síly totiž mohu používat si aniž jsem zaujat. Někdo nutí abych tu si mu použil totiž bez ohledu na mého za mu zaujatost to je většina případů jak používám své síly se to sílu používám protože musím být zaměstnán že se musím vydělat a to není dobrovolné jsem tam zajel do takové míry abych to vůbec provedl aby do toho není veslu protože my za to to víc nestojí je to dělám jenom třebas to litanie na nejnižší úrovni abych se to dalo pověsti proto abych si vydal jsem chlebíček ne a nejde mi třebas o věcem jeho ten chleba to je ten nejhorší způsob žitý síly pochopitelně který nevede nikam výš no ale potom to tam různé stupně kdy víceméně záleží také nejenom na tom abych si vydělal tak na tom provedení no a nebo nakonec záleží jenom na tom efekt jaký to ten účinek jaký to a to zase není to nejlepší no ale záleží na tom jaký účinek si od toho slibuju a takže to se tak ono vítězí tak myslím že pojmy jsou dány teďka ovšem kdybyste byli s tím spokojeni tak by to pomine byli jasné tak je znovu provedu ale se ani nebudu ptát to potom bude ještě jednou opakovat tak co bych se moc ptal půjdu dál aby to co nejrychleji zmizel cestou. Je to potom tady bude vít rozvedu dokonaleji vy si zatím něco vy myslíte ještě na tak že je mně doplníte a donutíte mi abych do toho dodal co tam ještě teďka bude chybět tak jsem vám řekl člověk kolikrát i během dne ale hlavně během života musí nebo chce musí nebo chce využít veškerou sílu svou ovšem vyžije jenom když během dne využívá veškerou svou silou on vyžije jenom tu sílu o které bod jaké míry se znát do jaké míry seznam si tady dovolil přirovnat člověk tak e koni tažní koně. Kon si není vědom toho jakou obrovskou cíl zaručeně ne a proto je schopen dobře táhnout a proto je spo dobře tato kdyby si byl vědom toho jakou obrovskou sílu že je větší než je lidská tak by se možná vrhl na člověka a po du aby ho je to pravděpodobné ale na rozdíl od tygra on si tohoto není vědom protože to ku se se ty jsi ku tak to je charakteristika koně opravdu v tom správným svá smyslu neděláš něco čemu někdo přiměl a ty mu na to skočí a děláš to ne bez repliky bez od mluvy ale jako tažní zvíře tak takhle obyčejně člověk v životě jedna a za takových okolností veškerou svoji sílu kterou zna o které své činnosti obětuje. No tak to není veškerá síla to je vidět že ani veškerou silou nemůžeme běžném životě manipulovat protože se neznáme takže jestliže ježíš kristus radí veškerou silou svou tak vlastně říká i tou silou o které ty nevíš jsou hrozily kterou znáš o které víš a síly o které nevíš tento souhrn tato sama síly je veškerá tvoje síla a bych teďka se všiml síly o které člověk neví který je daleko více než o které pochopitelně. Tak o které neví začnu k tomu jemnější neví o síle která ho udrží udržuje v existenci která udržuje ve všech kte ch lásky činnosti nečinnosti nenávisti sounáležitosti z něčím vědomí jsou náležitosti a tak dále to všechno je ta nejlevnější síla kterou si neuvědomuje tak že kdybych dneska řekl někomu. Tak bych se a toto co teďka řeknu běžnému člověku tak by se asi zapřel aby si moh ty člověče který je náš nenávidět musí mít k tomu sílu od pána boha požehnání pana ba podobě síly kterou do tebe pořád souká abyste li taky mohl nenávidět by říkal no to je pěknej pán bůh že jo a my máme na to příklady že tomu tak fakticky je hitler byl povahou svůj nenávisti člověk nenáviděl kdekoho kdo se mu nehodil to jeho sobeckých cílů ten se podobal teď je že on nás nutí ale abychom nenáviděli toho kterou on nenáviděl abychom měli rádi toho kterého ona měla ráda asi tak to takový byl díte ona byla teta malým to bylo protivný vydržet. S no ale od pána boha měla tolik síly že překypovala to u silou a řádil po celým domě a od celým okolí a takže moje matka třebas občas potřebovala se dostat z vědo okruhu působnosti plzeňského do gottwaldova aby si trošku kdy ho víra aby trošičku se zřekla a že sou lidé před kterými se neuniklo před kterými se tak taky neuniknete například mohou být celé systémy založené na lásce k někomu nebo k jedné tří dělá k nenávisti k jiným přidám a tak dále a tomu se vyhnout nedá a to není to nemysli ne jenom na komunismus prosím vás to myslím i na kapitalismus to my si na kterékoliv politické na kterékoliv politické řízení po lidské řízení by se bez tohoto neobešla žádné. No ale to politiky nejdeme teďka to vykládám proto abyste si uvědomili že tuto od této síle která je na pozadí všech našich činů bez které by který není možno nejenom něco dělat ale vůbec existovat ta je základem toho smy veškeré síly kterou máme k dispozici a my bychom ji mohli rozvi na tři proudy je to uměle školské rozmrzen že ty hranice který teďka postavím mezi těmi proudy ty neexistují ale ono se to dobře pochopí to takhle řeknu. Dělám školskou chybu že to odříkám jako se rozžvýkat chybně tedy nějakému malému tvorové lidskému strava než se mu dáno sti kde eště dělá třebas orientu a možná že i v evropě tak vám teďka rozví kam jsou to tři proudy od existence poutá a po poznání všeobecně známý tři proudy takhle od sebe oddělené neexistují mohl bych dlouze vykládat o tom jak souvisí třebas po existence spolu den poznání a s proudem lásky a do jaké míry a jak se to pozná a jak vymanit jak očistí třebas pro existence od proudu lásky nebo proudu pozná.

Download XMLDownload textWaveform view