EN | ES |

85-20B

85-20B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To by se přestalo o spáse zvláštním způsobem že ona při tom nebyla řecky a všechno co jsme tam v devět hodin večer dělali sem a tam říkal ona si okamžitě zapsal nechtě do se najednou spát probudil se zapsal si na papír a jak jsem přišel do gotvaldova potom prázdninách s toho nějak srpnu nebo konce se co jedno upadat šest prázdna tak to začla číst jsem měla u vás zvláštní ne sem říkal jsem to nebyl se to bylo zjevení jsem vás viděla je šel takovýmu zatemněnost chrám. Svatýho vojtěcha ve vrčeni a tam stýkal tohoto celý vykládal přesně takhle to nekradl jsem říkal a to je cesta pro jsem to začal dělat a dneska vím z čeho tu radost pokud to pochází že kdykoliv jsem něco dělal jak se to tam uváděl tak ta radost nastala ani jsem si přál to byla nová sle dovětek ale dneska v rostlinu pořád byl to umřela. Dlouho to nevydržela protože vono žít tak dlouho v radosti to je to není cíl to je nechci že degradací ale ten lidský dans nevydrží on se spálí lékaři konstatoval že zemřela na rakovinu ale neříkám že bych tomu o tom pochyboval ale hlavní příčina byla v něčem jiném že vona se spálil vnitřně samo sebou to mohlo mít taky rozbijete něco co normálně by se jenom bojí právě pro jakou tu vyšší teplo to nebo nevím co při tom produkuje a v čem to tady pozůstával opakuju tu to co jsem řekl těm lidem protože tam je zastoupen v této radě přechod mezi činností a mezi modlitbou vnitřní jsem těm lidem radil že oni mně řekli. Teď nám ukáže jakým způsobem si představuješ vnitřní modlitbu jsem říkal nejlépe bude když vám to ukáže ukážu nás že názorně tady žijete v zevním světě tady se o tom povídá tady se třebas i modlíme jeden druhému pomáháme jen druhého podporujete to je všechno hezké ale není to pravé slova smyslu vnitřní modlitba kterou by měl být i tenhleten život ale vono jestli to modlitbou není to život váš teď vás naučím jak v tomto životě také se budete modlit ale musí se to napřed zkusit jenom v modlitbě samotné a tebe odtamtud to převedete to ostatního života než se to u převedl do z modlitby do života tak to trvalo od roku ti devět set tisíc devět set třicet bych mohl říct ne do roku třicet devět. A paní brtnové to nastalo okamžitě že to bylo zázračné tento sem nemohl pochopit to že to na zdálo čtyři sta kilometrů zachytila přátelé a přesně v tom rozsahu a do všech detailů jak jsem to tam říkal to na osobně samo o sobě jsem není při tom nemyslel vůbec to samo o sobě bylo zázračné maso přál aby se ona podle toho řídila že ona která tam nebyla je tím nejdůležitějším z účastníků tělesně nepřítomnosti důležitější než všichni přítomní která se to musí dovědět a říkal jsem pudeme k tomu chrámu opatřuje jsme si klíč při sme k němu zase se tam nevstoupíte vy máte nějaké starosti starat se o to aby se například byli spaseni abyste například něc abyste jednali správně abyste pomáhali svému bližnímu abyste nebyli nemocný všecko pozitivní starosti i negativní starosti a všechno dohromady dva zneklidňuje si vstoupíte k jakékoliv vnitřní modlitbě toto vás bude zneklidňovat ho ovšem dneska řeknu že se tak vás a nebudete klovat aniž by co vám teďka urazit. Takže teďka poradím jak se budete vnitřně modlit se říkal aby vás ty starosti nezneklidňovat to je totiž proto tak důležité když kristus nad tohleto rušení při vnitřní modlitbě poukázal jak ona největší hřích nestarejte se že jo a to jim jediný vykládal jako neřest jako hřích ostatním všechno odpouštěl neboť nevěděli co činí ne. A protože byste sami nedokázali v tom chrámu přistoupit k bohu mezi vámi a bohem by stáli vaše starosti tak vás žádám abyste poctivě tady před tím chrámem složili všechny starosti prosím vás uděláme o tak že ho to tady budete zkrátka je k tomu vchodu tady tady tady to odkládáte to odložte se toho řeknete dobrovolně řeknete těch svých starostí na tu chvilinku tam budete teprve potom vejdeme že se že ta zřekli jste se o ni samozřejmě řekli že se řekli my jsme tam vešli. A jsem říkal ještě před tím tam přijete jako čistý duch který si nic nežádá který stojí jenom převáží boží tady máš tady jsem pro tebe jsem tady pro tebe a ne pro sebe a tato myšlenka pomine nebude jasná zřetelné vás nepovede k tomuto zaujetí tak ji opakujte to myšlen slovně třebas ale co nejkratším způsobem vy ste se ne topili ve slově ale formulací to je to nejhorší co by to mohli dělat zase chvilinku třebas v tom stavu budete a pak se vrátím nazpátek a řekneme si jaký to na vás mělo účinek mně řekli když se vrátil nazpátek a co teď teď si oblékna zase ty své starosti na sebe. A to je nechali si oblékáte ale prosím vás obleku te se jenom to co vám pán bůh svěří nepředpisuje mu k co vám z toho co jde odložil vrátím a jedna z nich josefa řekla my si že to nebo no paní boží po přeci jenom trvala nějakou úlevu jako když něco mně chybí co je dobře že mně chybí. To je to velice inteligentně řekla že totiž další známka pokroku na této cestě je že začnete být čím dál bezstarostnější a ne proto že byste byli na dáš těší ale že vám bude chybět ta zbytečná starostlivost zbytečné starostlivost no no tak bohužel ta paní osla i ta definice sou neska a včas neska na pravdě boží nemůžeme se s ním o tom pohovor je mi líto ale je tady svědek na kterého to nepůsobilo nijak tak a řekne jsem to tam toto nedělal se tam dělal viď to tam prošlo a není to jeho vina že tam necítí. To není jeho vina vím přesně proč von nic necítil on byl nejbližší tomuto italem necítil nic protože tehdy nebral vážně a ženě byl býval bral vážně tak to taky cítil jako paní dotazován brno tam nebyla nesmyslně vážně asi jako bere paní bylo nasadit bere fanatickou matiky a to je si to vážím nějak ale pro je to dobrý jenom abych se neudělal jaký gotamo bych že to to nemá člověk dělat mám člověk takle patřit bohu a ne nějakým prostředníkem že jo. Tak to je další bod tak bych z toho mohl vyvodit tohleto jednejte tak cha chovejte se ke svým schopnostem tak nebo uživit se schopnosti tak abyste všechno dělali jako když to neděláte samovolně ne abyste se to do toho museli nutit ne abyste se museli přemlouvat hleďte dobrovolně co nejvíc dobrovolně ke všemu přispívat a když neumíte dobrovolně přistoupit tak napřed se trošičku postavte z můžete svůj vnitřní odpor. A pak budete schopni dobrovolně věci přistoupit tak když to by musí být okamžitě rozhodnutý jestli věci přestoupíte si provedete tak řeknete k tomu svému prostředí okamžiku si to musím rozmyslet nic ji rozmýšlet nebudete to ne my jenom žete protože nemůžou pochopit že to děláte když se pozastavíte nad tím nám který vám nejde k duhu a který máte proto jestli vám vyplyne z toho z chvilky toho nulová ne toho vašeho oporu i na kosti. Něco člověk nazval vědění o tom že je to správné to udělat nebo že je to správné že to neudělá tak to buď udělejte nebo nedělejte začátku se vám bude bohužel stávat že jsem málokdy tohleto objeví byste museli určitostí zanedbat protože vám nikdy to nevyplyne neska nebo neví ústí to do tohoto pocitu je to správné nebo je to nesprávné ale tak samo sebou musíte to dělat postaru že nemůžete li se říká chvilinku si. To jenom na tom něco rozmysli to opustit to by v tom viděli zradu ne ale my se do toho vedete a třebas z odporem to nepovede k ničemu pořádnýmu že to vás bude ten odporuje totiž a proto nemůže vést ke spojení s bohem ale když i takhle to budete opakovat že nezapomeňte to mezeru mluvu do toho vložit pamatujete si to aniž to uvědomujete se setkali jste se v ne bohem. A vono to postupně do vás znám váze vás něco narůstala jako narůstala ve mně něco jsem jednal podle toho co je správné nebo nejednal že to nepovažovat správné a to dorostlo od sedmnácti let do toho vpádu boží existence do mého vědomí to by samo sebou u vás nemuselo trvat tak dlouho u paní brtnová to po nějaký dlouhých letech plného snažení pochopitelně trvalo zlomek vteřiny že jo to není vázáno na čas přátelé když tedy aspoň vím nebo předpokládám nebo věřím že síla k kterékoliv schopnosti lidské pochází od boha. Tak musím před začátkem vstupu do otcova domu to znamená před koncentrací nebo meditaci co to děláte při vnitřně jim musím nutně ani lovit sebe jako někoho kdo to dělal jsem nic neudělal udělal bůh to bylo dobré nebo špatné to ne rozhoduje nebo brali te se v tom pane bože ty jsi dneska ve mně působil tím vším co jsem dělal přes den. Dovol mně abych ti za to poděkoval a pro pusť do svého domu tento balík celý samosebou musím nechat pochopit to je to je něco co on dělal bych nebyl proto nechává ten starosti že jsem proto se toho boha doprošovat o to aby přijal moji dobrou vůli zbavit se sama sebe nepřivlastňovat nic z toho co jsem dělal to jsem nebyl to si byl ty předtím to musím být em toho dne to je ten diametrálně rozdíl proto je to tato cesta jedna jako těžší než ta předešlá se říkal ten citem ale tady je to pán bůh který to dělá jo. No a když tam vstoupím do toho otcova domu tak pak platí tatáž pravidla jako ta která jsou popsána v tom jak ten služebník jednal v tom otcově domě a to nebudu vykládat to bude vždycky stejné se musím dostat ale z jiného stanoviska z jiného východiska jiným způsobem trošku jiným způsobem k tomu stavu který vede ke spojení a tam to co jsem dělal předtím jako by to musí k tomu přibližovat k to musí být takové povahy aby co jsem vám popsal že že by to mohlo přibližovat. Tak to je všech úvodem chce mu tomuto slevil přednášek se vám řekl že teď vás budu poučovat o správné manipulaci s vůlí manipuluje se správně s vůlí podle toho odkud vycházíte s tou svou ve se ta vůle chápe ta vůle se může chápat citu ta vaše vůle se mu že chápat veškeré vaší činnosti pokud se chápe jenom citu tak ta činnost zůstává jako lich nebo hluchý nebo ještě nikam vedoucí proto nestačí milovat z celého srdce. Ale vono tak je nestačí milovat veškerou svou činnosti znamená veškeré duše to tak ještě nenaučíte řekl ježíš kristus potom ty další dvě podmínky čili upozorňuju vás že ta východiska která zvolíte nejsou konstantní nýbrž kdykoliv pociťujete že byste měli více patřit bohu ne více z něho mít nikoliv prosí vede ten tu ten tlak z jeho strany my to myslíte že že to potíže to že je to vaše přednost nikoliv tehdy pociťovat že. Potřebujete mu patřit tak neza nedávejte tento toto hnutí mysli nýbrž okamžitě mu v jeho v z pozice ve které jste budete patrně v pozici činné bude to provádět a teď to začnete dělat konkrétně na základě této pohnutky vnitřní bych chtěl patřit bohu čili jestliže se to objevilo během vaší činnosti tak patrně touto činností teta to vzít je máte patřit bohu rozumíte tak tentokrát uděláte víru a nebudete to činnosti patřit jenom tomu co máte dělat nebo vůbec nebudete patřit pardon tomu co děláte nýbrž se vepři bohu výjimka která která není dovolena a tam na seprat ale tady nebo nebudete míře že při tom na bohu na boha ale bude to dělat kvůli němu vůlí něj do kvůli němu ne kvůli tomu který on to nařídil nebo vůli vašem povinnostem. A pak to bude mít dvojí následek že vám přejde třebas ta pohnutky že do vás ne nebudete vláda že se ztratí to znamená že jste tady udělali nějakou chybu a o to chyba jsme tady říkali jaké by se mohli při tom dělat a nebo že to je jediná míra únosnosti pro vás že víc neunesete z toho přiblížení že se nemusíte přiblížit pro to že by se to neunesli že by tu zodpovědnost toho přiblížení nebo nesli co je to to bude dost přiblížení z toho pochází nějaké vědění nějaké poznání a to je závazné to není poznání jedna a jedna jsou dvě to když vím tak to nemusím od aplikovat v životě nemusím vůbec počítat kdežto k vidění podle kterého se musím zařizovat takže většinou chybu bývá to tak by si avatar tak že není naděje že byste se podle toho mohli řídit kdyby to ve vás zůstalo to hnutí. Že byste před mnohými činnosti které by vám třebas nebyli milé toto odmítli a potom byste si zatarasí cestu definitivně jiné úplně ale a delší dobu a trvaleji třebas takže nezoufejte si a ta pomůcka přijde znovu znovu na tu kněze čili i tady jako jsem to radil v tom prvním případě jde o klepání na dveře ano o jiného a jestliže to provedete jednou za den tohleto tak zpočátku to stačí abyste si že vliv to stačí se to jedno provedl ale říkám že by to stačilo ale aby v tom nebyla mezera vzpomeňte si že by se taky během dne měli něco z rukou boží brát příměji než ze svý vlastní hlavy dobře to vlastní schopností. Že když se ocitnete situaci kdy je toho na vás moc tak byste neměli si říkat je toho na moc a jít na kafe nic si odpočinout nýbrž všechno pochází od tebe jsem vám vždycky tuhleto znázorňoval příkladem kdy jsem suploval eště dvanáctou hodinu kde jsem dvanáct hodin vyučování za sebou ne když jsem věděl že to z vlastní síly neudělám že to vůbec že tam budu tak se klín a že to vodbydu a nebo čekat a zaviněn ne že sem vám tehdy vykládá to si pamatuju logaritmy po někomu to tam byl místo někdo tam jiný vyučoval logaritmus říkal co máte logaritmy a my tomu nerozumíme. jsem před tou přídou si řekl nesmím to sice neříkala to musím formulovat aby jako bych si byl řekl pane bože jsem to neříkal to nedokážu jsem mátoha aby si měl trošku počinu protože představa byla pěti minuta a ještě mi z nebyl pět minut tele přišel a říkal prosím veme ještě to tu hodinu nechci pustit domu to jsou lajdák oni říkají bych měl pustit do proto utíká do hodinu to není možný ji tam od učit jak to udělej ne jsem tam přišel s tím že to co budu dělat to svatým na ramena boží Pane bože ty přede mnou za tebou sem říkal jsem todleto ale tak jsem to myslel a pán bůh šel přede mnou a ne ko si vrtalo neříkal jak se vám vyložil do darem do smrti na to zapomeneme my tomu tak dobře rozumíme že kdyby to takhle vykládal ten kantor ta se říkal prosím vás nestali a svědomí my ho to na něj nedáte v nadávat tepla jako se dávali to krát ono jaký pak pozor my jsme posledního něku máme sebou pět hodin předešlých my nejsme soustředění ale vy se nás zaujal tím způsobem jak jsem na to šel na sem vám to šel nekone sám jsem se divil jak jsem na to šel rozumíš. jsem začal si dneska pamatuju tím schema tem při základních stupňů matematických sečítání lítání násobení dělení umocňování odmocňování a z toho jsem potom se dostal do ale tu jo kázal sem na tu vymoženost že se místo násobení jenom sečítá takhle to to byly nadšení že jo ten kam to také nevykládal no rovnou se k věci ne že neměl na večer škola to čas a se nedivím se mám čas roste vstupoval a jedna ta žákyně potom o tom vyučování ke mně přišla a říkala. Vy jste nebo to mně říkal předtím pardon na vás je vidět že tomu spalováno přišel absolutně odpočaté to sem si to to se na nás vytáh ale to se nám dokázal jak se vyučovat to to to se chtěl vytáhnout na to co tady vyučuje vět říká pojďte se mnou a jsem tři dni i jsem se ji bude stát na místo jsou tam všechny tříbila protože bylo konec učení a jsem věděl jak jak jsem v těch třídách vyučoval tak se ukázala před denní školu že sem byl čela od rána a potom hodinou představa v ku polední a zase další šest hodin večer oni řekli ano všude se tady podepsala patrně se to nešilhal vy jste čo dvanáctou hodinu dneska že ho polední hodinou přestal ku prosím jak se to dokázal potom řekla ta jedna žákyně jsem říkal někdo v sobě zdroje radosti a dobýváno tím způsobem dostává se k němu tomuto zdroji tím se třebas vochlasta a je radostný budu brání někdo v sobě zdroji. Životnosti a dostává se k tomu že se trénuje hrozně dlouho se trénuje se na trhu tak že že točí životnost a rána rekord a někdo v sobě zdroj poznání a dostává se k tomu druhým dlouhým čte v sobě vypěstuje samovolné chápání věcí že mu to jde samo že je to přestali ty zvládne tak že na to nemusí přemýšlet to říká nebo tak vono o tom tak svou ben dohromady z toho je mentální ostatní matematikou že mu to jde bez těžkostí tak ani jedním tímto způsobem na to nejdu se strašně těžkopádný způsob se říká ten zdroj. Toho našeho vědění toho na naší existence je v nás samotný není ve sportu mimo nás všechno co je v nás dobrého a velkého roste znás vnitřku pamatujte si že totéž říká jesudian že ne z vnějšku to že při tom studiu něco to je pomůcka jenom taková zevní abyste to nějak vybavilo snáze protože sportu to je taky jenom taková zevní slabá pomůcka ale zdroje síly zdroje ho vědění zde jmého bytí a všeho je pevně vevnitř nemě nábožensky založený lidi říkají pán bůh ale řeknete mu jak chcete v lidském těle je to obsaženo a jestliže to mi nede proměny lidské mysli a lidských citů tak se dostanete k tomuto zdroji tak jako . Ale nesmíte upadnout dobře i tomu pochopitelně za stavte věřte si uteče si vědomí a vyprázdnit se od prchavá myšlenek a pro chabých citů a řekla zesmutněl a odešla říkal tomu nerozumím jak bych to mohl dokázat sem se s tou žákyni potkal etika po pětadvacet ne to ne po patnácti letech pamatujte v plzni a večírku a ona mně říká prosím vás nedělal by se taky jogu stala na. jsem říkal no no jsem to překládal jesudian taky však věci to překládám prostě že jsem přeložil víc svoje a takový těch východ naukách no jsem si to měla ne myslet a jak jsem na to mohla přijít tehdy že je to z jógy e to máte z jógy jsem teďka chodím byla na jogu my tam učíme se relaxaci duševní a tělesné a tam tenhleten stav zdrojový nějak připadá se dostávám do stavu ve kterém jsem víc než se normálně člověk je na jsem tak radostně klidná že to potřebuju a s tou silou větší než dosud jsem poznával v sobě potom vstupuju do života a to je správné to by se na vás měl dát pozor se nacházíte něco co se tam nemá nacházet sem se při tom samosebou. Ve zra začínáme třetím požadavkům o lásce milovati budeš z celé mysli své tedy česky a tak bude muset definovat mysl celou mysl myšlenku sem vás ne puste mně je vlastním pojednání dokud to nebudeme definováno míti protože víte že je to vlastní povídání věci kolikrát nevypadá vůbec s kloudně a tak aspoň ty definice by mohli vypadat kloudně protože tam pracuju po nápovědou kdežto tam když mluvím o svých zkušenostech tak pracuju po krutou své paměti ne a to je ten veliký rozdíl tak bych napřed než se dostanu vůbec k nějaké definici opakoval látku několika slovy my jsme. Zatím mluvili o prvním příkazu jak to nazval ježíš kristus příkazu lásky který on rozdělil na dvě části láska k bohu láska k bližnímu o lásce k bohu řekl tolik to hlavní totiž co řekl a je toho tolik že je to nezvedené za normální situace za situace o které kterou my definuje me jako práci na poli a je to zelené jenom při práci v domě a bych rád kdybyste s tím souhlasili protože jinak můj výklad nebyl srozumitelný musíte tuhletu hypotézu přijmout aspoň na dobu mi přednášky ano. Dále jsme tedy vyšli z různých jsme měli dvě východiska první chodilo budeš milovat ti z celého srdce svého a to jsme si řekli on ten cit také pochází od boha jako všecko ale není celý bych měl sebevětší cit tak není celý protože byl prosit pro se mou zkušeností která přešla přes smysly rozumu a tam na tom konci rozumu byla taky místo aby přešla výtku do rozumu tak přes do výtku dost citového zpracování a tako dovětkem ještě taky rozumového dopracován tak to je chabý cit i ten nejvznešenější si člověk který ho vede k extazi je chabý proti citu který pramení z boha. A že všechno jsou to smysly je to rozum všecko je to celý úsek vědomí tedy mezitím mezi smysly a rozumem to všecko je z řadě zředěného vědomí boží nebo jedná láska boží nebo předělá existence boží která se tady projevuje ve smyslech tam je to existence spíš a nebo v rozumu a tam je to spíš jeho jeho vědomí takže my si rozumem můžeme uvědomit jenom poměrně málo věcí nebo chabé s je můžeme uvědomit ale neměli bychom. teďka se stránku věci neměli bychom podceňovat toto rozumové uvědomování to co zředěného malé nepatrné uvědomování pomocí nepatrné malé uvědomovací síly zbytkově bych tak řekl to co prosíme přes smysly do toho rozumu totiž nemůže dostat nic co nebylo předtím ve smyslech a toho je strašně málo čili vy právem říkáte když někdo obráni jeden smysl buď stářím že mu ty smysly ochabuje anebo nějakou chorobou že třebas neslyší nebo nevidí tak ten člověk vlastně ještě menší k dispozici menší míru rozumu nemůže mít v rozumu totiž ty smyslový počitků ne které mám které mu chybí na začátku ta začátku cesty. Ale řekl jsem taky že to ni kterak nemění na intenzitě toho proudu mezi a mysli a mezi rozumovým zpracování ba naopak jestliže nestojí v cestě jeden smysl třebas sluh tak prochází větší intenzita proudu uvědomovací ho přes to přes ten úsek ab čili ten třebas slepý nebo hluchý není na tom hůř než my je po určité to spravedlivé od přírody je na tom lépe než my on on si uvědomuje věci kterých si my třebas kteří vidíme a my kteří slyšíme neuvědomujeme on náhražka nějakou v tomto proudu v tom v této intenzitě proudu to celkem jsem začínal s tím co chci říkat ale jsem je to vlastně opakování jo. Tak řekl jsem také eště bych k tomu opakování měl dodat že přestože na prvním místě ježíš kristus kladem milovati budeš celou srdce svého není nutné abyste tady museli začínat to východisko třebas je pro někoho vhodné a i pro toho pokoje vhodné někdy je nevhodné a to platí o všech ostatních vhodných lidských kde a to poslední východisko veškerou silou svou je nevhodné pro všechny kteří nemají průpravu v tom minulém z těch minulých východiscích on každý průpravu v těch minulých východiscích ale slabou a musí mít opravdu vyšší průpravu abys vydržel veškerou silou svou jít k tomu bohu a ne strhal ten transformátor přehnal ho ne zablokovat. Česky řečeno dostal se tím do blázince anebo dostal mozkovou mrtvi protože ta síla vývoj to je náboj to je úžasná pranická mohutnost a maje považ bez hlavě je velice nebezpečné na samotná říkal že je takový člověk v plzni opásal celým domem a byl výhodou kdybychom ho byli ne napomenul on dělal určitou hathajógu pozici a při tom dech a přitom představu a vono mu to dělal radost že budu na ni se stěhoval a říkali tady je země cesy a vod zatím tuhle ten člověk je ale v poschodí byl nahoře někde dělal tuhleto jogu tak samozřejmě když se s velkou radostí a rozhraní tváří obrátil na . To není je to s ním přestaň stím ne neboť dokud jíš ten dům tak prosím si posledním poslední a na spadne jenom třech a ale nedělej to proto že by zničil svůj organizmus a to pochopil že toto jsem měl rád tak to přestal dělat ale myslím že by dneska ještě živ ale chodí okolo a nevšímá si protože jsem mu za to takovou vymoženost jako bourat baráky bez náležet to tedy bylo moc hezký od něho tak abyste viděli jaký sidhis vzbuzuje a ta joga když se nedělá jenom tak přízemí jako je děláte vy tím nebudí nic ale když jdete do takového ašramu nebo do takového tábora kde se to pěstuje a kde na to jsou. Nebo vašimi vedoucím sou lidé kteří tomu dobře rozumí a vědí že to nejsou pouhé pozice ta joga a tam byla ska to velice dobře že to komplex osmi věcí dohromady a ona toho nenápadně do jaké míry to se ale on taky třebas zkouší do jaké měli to skutcích z osmi něco dalšího přátele není pravděpodobné že vy jste nezažívali nějaké svět a že by se dostávali do stavu které na které nejste zvyklí v běžném životě na to a upozorňuju a priori abyste se nedivil do čeho to upadá a kdybyste se s tím věřili mi látce tak by řekl škála se takhle za uchem jako teďka řekl a vy no tak to mírněji že protože bych to nevládla s vámi názory nemám čas. No tak to je zase pořád ještě u tak myslím že bych tomu modle o skončit bylo všechno provedeno co se tam řekl a v pravý hned v hmotu sám kráčím těmi světy a těm přerozování a tak dále k tomu ta situace budete ani m se zase sám kráčím k tomu bohu z toho vězení tohoto světa tak nějak to říká to říkám zdlouhavě proti jemu to kachně ovládá a on to tam říká již anglicky todleto. Tak bych mu namítal nikdy sám že nikdy sám jak to že je to si může dovolit vy jste měl říct říkat sám když tady on nikdy před existencí na tom cestě nebyl sám a nikdy sám nebude protože to je naprostý nesmysl přeci protože to by kdybych mystiku sám tak jemně ale ne jenom po v tom smyslu že bych nebyl živý ale že bych neexistoval jako hmota jako existence vůbec ani prášek by poměrně zůstal by byl sám o nikdy nebyl sám tak mu tohleto musel dovolit a nesnese to komentovat z toho důvodu že si to přál protože říkal dyť mluvím k lidem kteří tu o sami lstí. Kteří se domnívají sou sami musím přistoupit na jejich pozici jako taky vím že jsem ne nikdy nebyl sám a tak nepovažuju to za lež jestliže ježíš kristus byl hrál se žráči a pijani nedělal to kvůli sobě nýbrž kvůli nim aby je získal to i kdyby znamenalo že byl tím žákem a pane o to asi jim byl pro by ho to bylo bavilo ale on prvním zázraku měl anglicky a chlastám rozmnožil prosím vás to do za jednání on on se snížit nebo přešel na jejich úrovni se spojovat potřeba on se vnitřně nesmí žil a tak von na mít při tomhletom když jsem to chtěl hned komentovat. To si nedělej to dyť sám říkáš při ježíš byl pro to dobrým vůdcem že dovedl sestoupit na úroveň toho člověka že se vůbec vtělil kdybych zůstal ne vtělený tak nic z toho co nám tady zanechal pro nás tu není k dispozici tímto zatrhli do tak dokonale mojí komentář tos jazyk že jsem první polovinu vůbec celou komentoval že takových momentů jako je tenhleten v tom hmotu na každé stránce několik že se štípnu a říkat eště ne ještě ne ště ne ale vysvětlí moment měli přečíst jak se to četli trápen nevím to jste ho to máří promiňte ne to si tam nechte v tom záznamu todle. No nebo když píšu třeba něco v tom komentáři vám by měl o zrovna tak vy sta tisíc se do dalších dotazů nebo doplňky nebo repliky které by zněly dyť to neni pravda dy to není ve spojitosti s tím a s tímto si řekl tam a tam ovšem nemusíte znát sem řekl to se nebo to nevyhovuje protože to není není to komplexní a tak dále když totiž jsem dělal ten komentář tak jsem musel vždycky dvacet vět síly setnout co jsem co napadlo a jednu napsat aby to bylo stené tak jsem stal komentář k píšu jak je rok taky mluvím s vámi pořád škrtám víc než co řeknu. Tak toto na vás mrzí že jsem očekával jak oni si přečtou toho ghose ne pro se toho pana yesudiana ti budou mít dotazů my nebudeme za ten týden s tím vůbec hotovi proto jsem vám to nechal jenom přečíst a honem jsem se vrhl do toho do lásky abys abych se vůbec dostal s ke slovu pro jsem věděl že tamto co byste měli jako říkat o tom ghos o tom aurobinda to vo tom panu jestli na to by mohlo být tolik že by nám nebyl čas na to co tady se v programu udělat s vámi. No no tak ale nic nestalo to tvrdila si je to v pořádku to nejvíc poznám večer jak ochotně a jakou radosti přejdete na jiná tématu než to když jsem vyšel z toho prvního z první toho nebo toho prvního přesune mého vědomí z toho a balíku do širšího vědomí roku třicet sedm za běžného stavu tak jsem tím byl tak naplněn že jsem nemohl my se to nic jinýho nemohl tedy je to s vámi chabé přátelé strašně chabé ale to nevadí. Ještě to málo chabé ještě nejste ničím kdyby to bylo úplně chabé tak byste se zmotoří ale jsem ustavičně přesvědčován situace o tom jak nejsem nic že jsem neska nemohl najít ponoř to opravdu vedlo abych nezapomněl že jsem nic takovéhle věci tady řeším a měl bych v že ne sám a vůbec ne ze sebe a onou nenajdou prosím vás to je to je připomínku pro takový jsem blou jo si občas o sobě taky něco myslí jako teď jo a kdybych si nepřipomínala přes musí takového něco zmiňovat se stát abych se za se dostal na správnou pozici ničeho. Když například jsem po koncentráku přijal názor lidí že jsem na svobodě tak jsem přestal být prázden tím ničím rozumíte a byl jsem svobodným člověkem podle jejich názoru to maličko ačkoliv o to že to není správné to jsem věděl když jsem na to přistoupil na ten jejich názor že voni se s tím na to bodě tak jsem sklouzl z toho stavu vědomého spojení s bohem to stačilo prosím to je něco to kam lidi na programu milujte pána boha svého z celé mysli své. A všimněte si že tam svého a své že je tam za chycen moment přivlastnění že od něho v tomto výroku ježíš kristus nepouští protože mluví člověku který se kontinuální bez mezer všechno přivlastnili není v oblasti lidské možnosti normální takzvané. Obsaženo něco co by si nepřivlastnili když to pochopí tak si to taky přivlastňuje vlastně že jo rozumově protože pochopení rozumové protože pochopení rozumové je určitá nepatrná míra přivlastnění si něčeho co se beztak nedá udržet ale co rozum.

Download XMLDownload textWaveform view