85-20B
85-20B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
To
by
se
přestalo
o
spáse
zvláštním
způsobem
že
ona
při
tom
nebyla
řecky
a
všechno
co
jsme
tam
v
devět
hodin
večer
dělali
sem
a
tam
říkal
ona
si
okamžitě
zapsal
nechtě
do
se
najednou
spát
probudil
se
zapsal
si
na
papír
a
jak
jsem
přišel
do
gotvaldova
potom
prázdninách
s
toho
nějak
srpnu
nebo
konce
se
co
jedno
upadat
šest
prázdna
tak
mě
to
začla
číst
já
jsem
měla
u
vás
zvláštní
ne
sem
říkal
né
jsem
to
nebyl
se
to
bylo
zjevení
já
jsem
vás
viděla
je
šel
takovýmu
zatemněnost
chrám.
Svatýho
vojtěcha
ve
vrčeni
a
tam
stýkal
tohoto
celý
vykládal
přesně
takhle
to
nekradl
já
já
jsem
říkal
a
to
je
cesta
pro
mě
já
jsem
to
začal
dělat
a
já
dneska
už
vím
z
čeho
tu
radost
má
pokud
to
pochází
že
kdykoliv
jsem
něco
dělal
jak
se
to
tam
uváděl
tak
ta
radost
nastala
ani
jsem
si
jí
přál
to
byla
nová
sle
dovětek
ale
dneska
v
té
rostlinu
pořád
byl
to
umřela.
Dlouho
to
nevydržela
protože
vono
žít
tak
dlouho
v
té
radosti
to
je
to
není
cíl
to
je
nechci
že
degradací
ale
ten
lidský
dans
nevydrží
on
se
spálí
lékaři
konstatoval
že
zemřela
na
rakovinu
ale
já
neříkám
že
bych
tomu
o
tom
pochyboval
ale
hlavní
příčina
byla
v
něčem
jiném
že
vona
se
spálil
vnitřně
samo
sebou
to
mohlo
mít
taky
rozbijete
něco
co
normálně
by
se
jenom
bojí
právě
pro
jakou
tu
vyšší
teplo
to
nebo
já
nevím
co
při
tom
produkuje
a
v
čem
to
tady
pozůstával
opakuju
tu
to
co
jsem
řekl
těm
lidem
protože
tam
už
je
zastoupen
v
této
radě
přechod
mezi
činností
a
mezi
modlitbou
vnitřní
jsem
těm
lidem
radil
že
oni
mně
řekli.
Teď
nám
ukáže
jakým
způsobem
si
představuješ
vnitřní
modlitbu
já
jsem
říkal
nejlépe
bude
když
vám
to
ukáže
ukážu
nás
že
názorně
tady
žijete
v
zevním
světě
tady
se
o
tom
povídá
tady
se
třebas
i
modlíme
jeden
druhému
pomáháme
jen
druhého
podporujete
to
je
všechno
hezké
ale
není
to
pravé
slova
smyslu
vnitřní
modlitba
kterou
by
měl
být
i
tenhleten
život
ale
vono
jestli
to
modlitbou
není
to
život
váš
teď
vás
naučím
jak
v
tomto
životě
také
se
budete
modlit
ale
musí
se
to
napřed
zkusit
jenom
v
té
modlitbě
samotné
a
tebe
odtamtud
to
převedete
to
ostatního
života
než
se
to
u
mě
převedl
do
z
modlitby
do
života
tak
to
trvalo
od
roku
ti
devět
set
tisíc
devět
set
třicet
bych
mohl
říct
ne
do
roku
třicet
devět.
A
paní
brtnové
to
nastalo
okamžitě
že
to
bylo
zázračné
tento
sem
nemohl
pochopit
už
to
že
to
na
zdálo
čtyři
sta
kilometrů
zachytila
přátelé
a
přesně
v
tom
rozsahu
a
do
všech
detailů
jak
já
jsem
to
tam
říkal
to
už
na
osobně
samo
o
sobě
já
jsem
není
při
tom
nemyslel
vůbec
to
už
samo
o
sobě
bylo
zázračné
maso
přál
aby
se
ona
podle
toho
řídila
že
ona
která
tam
nebyla
je
tím
nejdůležitějším
z
účastníků
tělesně
nepřítomnosti
důležitější
než
všichni
přítomní
která
se
to
musí
dovědět
a
říkal
jsem
pudeme
k
tomu
chrámu
opatřuje
jsme
si
klíč
při
sme
k
němu
zase
se
tam
nevstoupíte
vy
máte
nějaké
starosti
starat
se
o
to
aby
se
například
byli
spaseni
abyste
například
něc
abyste
jednali
správně
abyste
pomáhali
svému
bližnímu
abyste
nebyli
nemocný
všecko
pozitivní
starosti
i
negativní
starosti
a
všechno
dohromady
dva
zneklidňuje
ať
si
vstoupíte
k
jakékoliv
vnitřní
modlitbě
toto
vás
bude
zneklidňovat
já
ho
ovšem
dneska
řeknu
že
se
tak
vás
a
nebudete
klovat
aniž
by
tě
co
já
vám
teďka
urazit.
Takže
já
teďka
poradím
jak
se
budete
vnitřně
modlit
se
jí
říkal
aby
vás
ty
starosti
nezneklidňovat
to
je
totiž
proto
tak
důležité
když
kristus
nad
tohleto
rušení
při
vnitřní
modlitbě
poukázal
jak
ona
největší
hřích
nestarejte
se
že
jo
a
to
jim
jediný
vykládal
jako
neřest
jako
hřích
ostatním
všechno
odpouštěl
neboť
nevěděli
co
činí
ne.
A
protože
byste
sami
nedokázali
v
tom
chrámu
přistoupit
k
bohu
mezi
vámi
a
bohem
by
stáli
vaše
starosti
tak
vás
žádám
abyste
poctivě
tady
před
tím
chrámem
složili
všechny
starosti
prosím
vás
uděláme
o
tak
že
ho
to
tady
budete
zkrátka
je
k
tomu
vchodu
tady
tady
tady
to
odkládáte
až
to
odložte
až
se
toho
řeknete
dobrovolně
řeknete
těch
svých
starostí
na
tu
chvilinku
tam
budete
teprve
potom
vejdeme
že
se
že
ta
zřekli
jste
se
o
ni
samozřejmě
řekli
že
se
řekli
my
jsme
tam
vešli.
A
já
jsem
říkal
ještě
před
tím
tam
přijete
jako
čistý
duch
který
si
nic
nežádá
který
stojí
jenom
převáží
boží
tady
mě
máš
tady
jsem
pro
tebe
já
jsem
tady
pro
tebe
a
ne
pro
sebe
a
tato
myšlenka
pomine
až
nebude
jasná
zřetelné
až
vás
nepovede
k
tomuto
zaujetí
tak
ji
opakujte
to
myšlen
slovně
třebas
ale
co
nejkratším
způsobem
vy
ste
se
ne
topili
ve
slově
ale
formulací
to
je
to
nejhorší
co
by
to
mohli
dělat
zase
chvilinku
třebas
v
tom
stavu
budete
a
pak
se
vrátím
nazpátek
a
řekneme
si
jaký
to
na
vás
mělo
účinek
mně
řekli
když
se
vrátil
nazpátek
a
co
teď
teď
si
oblékna
zase
ty
své
starosti
na
sebe.
A
to
je
nechali
si
oblékáte
ale
prosím
vás
obleku
te
se
jenom
to
co
vám
pán
bůh
svěří
nepředpisuje
mu
k
co
vám
z
toho
co
jde
odložil
vrátím
a
jedna
z
nich
josefa
mě
řekla
my
si
že
to
nebo
no
paní
boží
po
přeci
jenom
trvala
nějakou
úlevu
jako
když
něco
mně
chybí
co
je
dobře
že
mně
chybí.
To
je
to
velice
inteligentně
řekla
že
totiž
další
známka
pokroku
na
této
cestě
je
že
začnete
být
čím
dál
bezstarostnější
a
ne
proto
že
byste
byli
na
dáš
těší
ale
že
vám
bude
chybět
ta
zbytečná
starostlivost
zbytečné
starostlivost
no
no
tak
bohužel
ta
paní
osla
i
ta
definice
sou
neska
a
včas
neska
na
pravdě
boží
nemůžeme
se
s
ním
má
o
tom
pohovor
je
mi
líto
ale
je
tady
svědek
na
kterého
to
nepůsobilo
nijak
tak
a
řekne
jsem
to
tam
toto
nedělal
se
tam
dělal
viď
to
tam
prošlo
a
není
to
jeho
vina
že
tam
necítí.
To
není
jeho
vina
já
vím
přesně
proč
von
nic
necítil
on
byl
nejbližší
tomuto
italem
necítil
nic
protože
mě
tehdy
nebral
vážně
a
ženě
byl
býval
bral
vážně
tak
to
taky
cítil
jako
paní
dotazován
brno
má
tam
nebyla
nesmyslně
vážně
asi
jako
mě
bere
paní
bylo
nasadit
mě
bere
fanatickou
matiky
a
to
je
já
si
to
vážím
nějak
ale
pro
ně
je
to
dobrý
jenom
abych
se
neudělal
jaký
gotamo
bych
že
to
to
nemá
člověk
dělat
mám
člověk
takle
patřit
bohu
a
ne
nějakým
prostředníkem
že
jo.
Tak
to
je
další
bod
tak
já
bych
z
toho
mohl
vyvodit
tohleto
jednejte
tak
cha
chovejte
se
ke
svým
schopnostem
tak
nebo
uživit
se
schopnosti
tak
abyste
všechno
dělali
jako
když
to
neděláte
samovolně
ne
abyste
se
to
do
toho
museli
nutit
ne
abyste
se
museli
přemlouvat
hleďte
dobrovolně
co
nejvíc
dobrovolně
ke
všemu
přispívat
a
když
neumíte
dobrovolně
přistoupit
tak
napřed
se
trošičku
postavte
až
z
můžete
svůj
vnitřní
odpor.
A
pak
budete
schopni
dobrovolně
té
věci
přistoupit
tak
když
to
by
musí
být
okamžitě
rozhodnutý
jestli
té
věci
přestoupíte
si
provedete
tak
řeknete
k
tomu
svému
prostředí
okamžiku
já
si
to
musím
rozmyslet
nic
ji
rozmýšlet
nebudete
to
ne
my
jenom
žete
protože
nemůžou
pochopit
že
to
děláte
když
se
pozastavíte
nad
tím
nám
který
vám
nejde
k
duhu
a
který
máte
proto
jestli
vám
vyplyne
z
toho
z
té
chvilky
toho
nulová
ní
ne
toho
vašeho
oporu
i
na
kosti.
Něco
člověk
nazval
vědění
o
tom
že
je
to
správné
to
udělat
nebo
že
je
to
správné
že
to
neudělá
tak
to
buď
udělejte
nebo
nedělejte
začátku
se
vám
bude
bohužel
stávat
že
jsem
málokdy
tohleto
objeví
byste
museli
určitostí
zanedbat
protože
vám
nikdy
to
nevyplyne
neska
nebo
neví
ústí
to
do
tohoto
pocitu
je
to
správné
nebo
je
to
nesprávné
ale
tak
samo
sebou
musíte
to
dělat
postaru
že
nemůžete
li
se
říká
chvilinku
si.
To
jenom
na
tom
něco
rozmysli
to
opustit
to
by
v
tom
viděli
zradu
ne
ale
my
se
do
toho
vedete
a
třebas
z
odporem
to
nepovede
k
ničemu
pořádnýmu
že
to
vás
bude
ten
odporuje
totiž
a
proto
nemůže
vést
ke
spojení
s
bohem
ale
když
i
takhle
to
budete
opakovat
že
nezapomeňte
to
mezeru
mluvu
do
toho
vložit
pamatujete
si
to
aniž
to
uvědomujete
se
setkali
jste
se
v
té
ne
bohem.
A
vono
to
postupně
do
vás
znám
váze
vás
něco
narůstala
jako
narůstala
ve
mně
něco
já
jsem
jednal
podle
toho
co
je
správné
nebo
nejednal
že
to
nepovažovat
správné
a
až
to
dorostlo
od
sedmnácti
let
do
toho
vpádu
boží
existence
do
mého
vědomí
to
by
samo
sebou
u
vás
nemuselo
trvat
tak
dlouho
u
paní
brtnová
to
po
nějaký
dlouhých
letech
plného
snažení
pochopitelně
trvalo
zlomek
vteřiny
že
jo
to
není
vázáno
na
čas
přátelé
když
tedy
aspoň
vím
nebo
předpokládám
nebo
věřím
že
síla
k
kterékoliv
mé
schopnosti
lidské
pochází
od
boha.
Tak
já
musím
před
začátkem
vstupu
do
otcova
domu
to
znamená
před
koncentrací
nebo
meditaci
co
to
děláte
při
vnitřně
jim
musím
nutně
ani
lovit
sebe
jako
někoho
kdo
to
dělal
já
jsem
nic
neudělal
udělal
bůh
ať
to
bylo
dobré
nebo
špatné
to
ne
rozhoduje
nebo
brali
te
se
v
tom
pane
bože
ty
jsi
dneska
ve
mně
působil
tím
vším
co
já
jsem
dělal
přes
den.
Dovol
mně
abych
ti
za
to
poděkoval
a
pro
pusť
mě
do
svého
domu
tento
balík
celý
samosebou
musím
nechat
pochopit
to
je
to
je
něco
co
on
dělal
já
bych
nebyl
proto
nechává
ně
ten
starosti
že
jsem
proto
se
toho
boha
doprošovat
o
to
aby
přijal
moji
dobrou
vůli
zbavit
se
sama
sebe
nepřivlastňovat
nic
z
toho
co
jsem
dělal
to
jsem
nebyl
já
to
si
byl
ty
předtím
to
musím
být
já
em
toho
dne
to
je
ten
diametrálně
rozdíl
proto
je
to
tato
cesta
jedna
jako
těžší
než
ta
předešlá
se
říkal
ten
citem
ale
tady
je
to
pán
bůh
který
to
dělá
jo.
No
a
když
tam
vstoupím
do
toho
otcova
domu
tak
pak
platí
tatáž
pravidla
jako
ta
která
jsou
popsána
v
tom
jak
ten
služebník
jednal
v
tom
otcově
domě
a
to
už
nebudu
vykládat
to
bude
vždycky
stejné
já
se
musím
dostat
ale
z
jiného
stanoviska
z
jiného
východiska
jiným
způsobem
trošku
jiným
způsobem
k
tomu
stavu
který
vede
ke
spojení
a
tam
to
co
jsem
dělal
předtím
jako
by
já
to
mě
musí
k
tomu
přibližovat
k
to
musí
být
takové
povahy
aby
mě
co
já
jsem
vám
popsal
že
že
by
mě
to
mohlo
přibližovat.
Tak
to
je
všech
úvodem
chce
mu
tomuto
slevil
přednášek
se
vám
řekl
že
teď
vás
budu
poučovat
o
správné
manipulaci
s
vůlí
manipuluje
se
správně
s
vůlí
podle
toho
odkud
vycházíte
s
tou
svou
ve
se
ta
vůle
chápe
ta
vůle
se
může
chápat
citu
ta
vaše
vůle
se
mu
že
chápat
veškeré
vaší
činnosti
pokud
se
chápe
jenom
citu
tak
ta
činnost
zůstává
jako
lich
nebo
hluchý
nebo
ještě
nikam
vedoucí
proto
nestačí
milovat
z
celého
srdce.
Ale
vono
tak
je
nestačí
milovat
veškerou
svou
činnosti
znamená
veškeré
duše
to
tak
ještě
nenaučíte
řekl
ježíš
kristus
potom
ty
další
dvě
podmínky
čili
upozorňuju
vás
že
ta
východiska
která
zvolíte
nejsou
konstantní
nýbrž
kdykoliv
pociťujete
že
byste
měli
více
patřit
bohu
ne
více
z
něho
mít
nikoliv
prosí
vede
ten
tu
ten
tlak
z
jeho
strany
my
to
myslíte
že
že
to
potíže
to
že
je
to
vaše
přednost
né
nikoliv
tehdy
pociťovat
že.
Potřebujete
mu
patřit
tak
neza
nedávejte
tento
toto
hnutí
mysli
nýbrž
okamžitě
mu
v
jeho
v
té
z
té
pozice
ve
které
jste
budete
patrně
v
pozici
činné
bude
to
provádět
a
teď
to
začnete
dělat
konkrétně
na
základě
této
pohnutky
vnitřní
já
bych
chtěl
patřit
bohu
čili
jestliže
se
to
objevilo
během
vaší
činnosti
tak
patrně
touto
činností
teta
to
vzít
je
máte
patřit
bohu
rozumíte
tak
tentokrát
uděláte
víru
a
nebudete
to
činnosti
patřit
jenom
tomu
co
máte
dělat
nebo
vůbec
nebudete
patřit
pardon
tomu
co
děláte
nýbrž
se
vepři
bohu
té
výjimka
která
která
není
dovolena
a
tam
na
seprat
ale
tady
nebo
nebudete
míře
že
při
tom
na
bohu
na
boha
ale
bude
to
dělat
kvůli
němu
vůlí
něj
do
mě
kvůli
němu
ne
kvůli
tomu
který
on
to
nařídil
nebo
vůli
vašem
povinnostem.
A
pak
to
bude
mít
dvojí
následek
že
vám
přejde
třebas
ta
pohnutky
že
do
vás
ne
nebudete
vláda
že
se
ztratí
to
znamená
že
jste
tady
udělali
nějakou
chybu
a
o
to
chyba
jsme
tady
říkali
jaké
by
se
mohli
při
tom
dělat
a
nebo
že
to
je
jediná
míra
únosnosti
pro
vás
že
víc
neunesete
z
toho
přiblížení
že
se
dá
nemusíte
přiblížit
pro
to
že
by
se
to
neunesli
že
by
tu
zodpovědnost
toho
přiblížení
nebo
nesli
co
je
to
to
bude
dost
přiblížení
z
toho
pochází
nějaké
vědění
nějaké
poznání
a
to
je
závazné
to
není
poznání
jedna
a
jedna
jsou
dvě
to
když
vím
tak
to
nemusím
od
aplikovat
v
životě
nemusím
vůbec
počítat
kdežto
k
té
vidění
podle
kterého
se
musím
zařizovat
takže
většinou
chybu
bývá
to
tak
by
si
avatar
tak
že
není
naděje
že
byste
se
podle
toho
mohli
řídit
kdyby
to
ve
vás
zůstalo
to
hnutí.
Že
byste
před
mnohými
činnosti
které
by
vám
třebas
nebyli
milé
toto
odmítli
a
potom
byste
si
zatarasí
cestu
definitivně
jiné
úplně
ale
a
delší
dobu
a
trvaleji
třebas
takže
nezoufejte
si
a
až
ta
pomůcka
přijde
znovu
znovu
na
tu
kněze
čili
i
tady
jako
jsem
to
radil
v
tom
prvním
případě
jde
o
klepání
na
dveře
ano
o
jiného
a
jestliže
to
provedete
jednou
za
den
tohleto
tak
zpočátku
to
stačí
abyste
si
že
vliv
to
stačí
se
to
jedno
provedl
ale
říkám
že
by
to
stačilo
ale
aby
v
tom
nebyla
mezera
vzpomeňte
si
že
by
se
taky
během
dne
měli
něco
z
rukou
boží
brát
příměji
než
ze
svý
vlastní
hlavy
dobře
to
vlastní
schopností.
Že
když
se
ocitnete
situaci
kdy
je
toho
na
vás
moc
tak
byste
neměli
si
říkat
je
toho
na
mě
moc
a
jít
na
kafe
nic
si
odpočinout
nýbrž
všechno
pochází
od
tebe
já
jsem
vám
vždycky
tuhleto
znázorňoval
příkladem
kdy
jsem
suploval
eště
dvanáctou
hodinu
kde
jsem
dvanáct
hodin
vyučování
za
sebou
ne
když
jsem
věděl
že
to
z
vlastní
síly
neudělám
že
to
vůbec
že
tam
budu
tak
se
klín
a
že
to
vodbydu
a
nebo
čekat
a
zaviněn
ne
že
sem
vám
tehdy
vykládá
to
si
pamatuju
logaritmy
po
někomu
to
tam
byl
místo
mě
někdo
tam
jiný
vyučoval
tý
logaritmus
říkal
co
máte
logaritmy
a
my
tomu
nerozumíme.
Já
jsem
před
tou
přídou
si
řekl
nesmím
to
sice
neříkala
já
to
musím
formulovat
aby
jako
bych
si
byl
řekl
pane
bože
já
jsem
to
neříkal
já
to
nedokážu
já
jsem
už
mátoha
aby
si
měl
trošku
počinu
protože
představa
byla
pěti
minuta
a
ještě
mi
z
ní
nebyl
pět
minut
tele
přišel
a
říkal
prosím
tě
veme
ještě
to
tu
hodinu
já
nechci
pustit
domu
to
jsou
lajdák
oni
říkají
bych
měl
pustit
do
ní
proto
utíká
do
hodinu
to
není
možný
ji
tam
od
učit
jak
to
udělej
ne
já
jsem
tam
přišel
s
tím
že
to
co
budu
dělat
to
svatým
na
ramena
boží
Pane
bože
ty
přede
mnou
já
za
tebou
sem
říkal
jsem
todleto
ale
tak
jsem
to
myslel
a
pán
bůh
šel
přede
mnou
a
ne
ko
si
vrtalo
neříkal
jak
se
vám
vyložil
do
darem
do
smrti
na
to
zapomeneme
my
tomu
tak
dobře
rozumíme
že
kdyby
to
takhle
vykládal
ten
kantor
ta
se
říkal
prosím
vás
nestali
a
svědomí
my
ho
to
na
něj
nedáte
v
nadávat
tepla
jako
se
dávali
to
krát
ono
jaký
pak
pozor
my
jsme
posledního
něku
máme
sebou
pět
hodin
předešlých
my
nejsme
soustředění
ale
vy
se
nás
zaujal
tím
způsobem
jak
jsem
na
to
šel
na
sem
vám
to
šel
nekone
sám
jsem
se
divil
jak
jsem
na
to
šel
rozumíš.
Já
jsem
začal
si
dneska
pamatuju
tím
schema
tem
při
základních
stupňů
matematických
sečítání
lítání
násobení
dělení
umocňování
odmocňování
a
z
toho
jsem
potom
se
dostal
do
ale
tu
jo
kázal
sem
na
tu
vymoženost
že
se
místo
násobení
jenom
sečítá
takhle
to
to
byly
nadšení
že
jo
ten
kam
to
také
nevykládal
no
rovnou
se
k
věci
ne
že
neměl
na
večer
škola
to
čas
a
se
nedivím
se
mám
čas
roste
vstupoval
a
jedna
ta
žákyně
potom
o
tom
vyučování
ke
mně
přišla
a
říkala.
Vy
jste
nebo
to
mně
říkal
už
předtím
pardon
na
vás
je
vidět
že
tomu
spalováno
přišel
absolutně
odpočaté
to
sem
si
to
to
se
na
nás
vytáh
ale
to
se
nám
dokázal
jak
se
má
vyučovat
to
to
to
se
chtěl
vytáhnout
na
to
co
tady
vyučuje
vět
říká
pojďte
se
mnou
a
já
jsem
tři
dni
i
jsem
se
ji
bude
stát
na
místo
jsou
tam
všechny
tříbila
protože
bylo
konec
učení
a
já
jsem
věděl
jak
jak
jsem
v
těch
třídách
vyučoval
tak
se
ukázala
před
denní
školu
že
sem
byl
čela
od
rána
a
potom
hodinou
představa
v
ku
polední
a
zase
další
šest
hodin
večer
oni
řekli
ano
všude
se
tady
podepsala
patrně
se
to
nešilhal
vy
jste
čo
dvanáctou
hodinu
dneska
že
ho
polední
hodinou
přestal
ku
prosím
jak
se
to
dokázal
mě
potom
řekla
ta
jedna
žákyně
jsem
říkal
někdo
má
v
sobě
zdroje
radosti
a
dobýváno
tím
způsobem
dostává
se
k
němu
tomuto
zdroji
tím
se
třebas
vochlasta
a
je
radostný
až
budu
brání
někdo
má
v
sobě
zdroji.
Životnosti
a
dostává
se
k
tomu
že
se
trénuje
hrozně
dlouho
se
trénuje
až
se
na
trhu
tak
že
že
točí
životnost
a
rána
rekord
a
někdo
má
v
sobě
zdroj
poznání
a
dostává
se
k
tomu
druhým
dlouhým
čte
až
v
sobě
vypěstuje
samovolné
chápání
věcí
že
mu
to
jde
samo
že
je
to
přestali
ty
zvládne
tak
že
na
to
nemusí
přemýšlet
to
říká
nebo
tak
vono
o
tom
má
tak
svou
ben
dohromady
z
toho
je
mentální
ostatní
matematikou
že
mu
to
jde
bez
těžkostí
tak
ani
jedním
tímto
způsobem
já
na
to
nejdu
se
strašně
těžkopádný
způsob
se
jí
říká
ten
zdroj.
Toho
našeho
vědění
toho
na
naší
existence
je
v
nás
samotný
není
ve
sportu
mimo
nás
všechno
co
je
v
nás
dobrého
a
velkého
roste
znás
vnitřku
pamatujte
si
že
totéž
říká
jesudian
že
ne
z
vnějšku
to
že
já
při
tom
studiu
něco
to
je
pomůcka
jenom
taková
zevní
abyste
to
nějak
vybavilo
snáze
protože
já
sportu
to
je
taky
jenom
taková
zevní
slabá
pomůcka
ale
zdroje
síly
zdroje
ho
vědění
zde
jmého
bytí
a
všeho
je
pevně
vevnitř
nemě
nábožensky
založený
lidi
říkají
pán
bůh
ale
řeknete
mu
jak
chcete
v
lidském
těle
je
to
obsaženo
a
jestliže
to
mi
nede
proměny
lidské
mysli
a
lidských
citů
tak
se
dostanete
k
tomuto
zdroji
tak
jako
já.
Ale
nesmíte
upadnout
dobře
i
tomu
pochopitelně
za
stavte
věřte
si
uteče
si
vědomí
a
vyprázdnit
se
od
prchavá
myšlenek
a
pro
chabých
citů
a
řekla
zesmutněl
a
odešla
říkal
tomu
nerozumím
jak
bych
to
mohl
dokázat
já
sem
se
s
tou
žákyni
potkal
etika
po
pětadvacet
ne
to
ne
po
patnácti
letech
pamatujte
v
plzni
a
večírku
a
ona
mně
říká
prosím
vás
nedělal
by
se
taky
jogu
stala
na.
Já
jsem
říkal
no
no
já
jsem
to
překládal
jesudian
taky
však
věci
já
to
překládám
prostě
ví
že
jsem
přeložil
víc
svoje
a
takový
těch
východ
naukách
no
já
jsem
si
to
měla
ne
myslet
a
jak
já
jsem
na
to
mohla
přijít
tehdy
že
je
to
z
jógy
e
to
máte
z
jógy
já
jsem
teďka
chodím
byla
na
jogu
my
tam
učíme
se
relaxaci
duševní
a
tělesné
a
mě
tam
tenhleten
stav
zdrojový
nějak
připadá
já
se
dostávám
do
stavu
ve
kterém
jsem
víc
než
se
normálně
člověk
je
na
jsem
tak
radostně
klidná
že
já
to
potřebuju
a
já
s
tou
silou
větší
než
dosud
jsem
poznával
v
sobě
potom
vstupuju
do
života
a
to
je
správné
to
by
se
na
vás
měl
dát
pozor
se
nacházíte
něco
co
se
tam
nemá
nacházet
má
sem
se
při
tom
samosebou.
Ve
zra
začínáme
třetím
požadavkům
o
lásce
milovati
budeš
z
celé
mysli
své
tedy
česky
a
tak
bude
muset
definovat
mysl
celou
mysl
myšlenku
sem
vás
ne
puste
mně
je
vlastním
pojednání
dokud
to
nebudeme
definováno
míti
protože
víte
že
je
to
vlastní
povídání
té
věci
kolikrát
nevypadá
vůbec
s
kloudně
a
tak
aspoň
ty
definice
by
mohli
vypadat
kloudně
protože
tam
pracuju
po
nápovědou
kdežto
tam
když
mluvím
o
svých
zkušenostech
tak
pracuju
po
krutou
své
paměti
ne
a
to
je
ten
veliký
rozdíl
tak
já
bych
napřed
než
se
dostanu
vůbec
k
nějaké
definici
opakoval
látku
několika
slovy
my
jsme.
Zatím
mluvili
o
prvním
příkazu
jak
to
nazval
ježíš
kristus
příkazu
lásky
který
on
rozdělil
na
dvě
části
láska
k
bohu
láska
k
bližnímu
o
lásce
k
bohu
řekl
tolik
to
hlavní
totiž
co
řekl
a
je
toho
tolik
že
je
to
nezvedené
za
normální
situace
za
situace
o
které
kterou
my
definuje
me
jako
práci
na
poli
a
je
to
zelené
jenom
při
práci
v
domě
a
bych
rád
kdybyste
s
tím
souhlasili
protože
jinak
můj
výklad
nebyl
srozumitelný
musíte
tuhletu
hypotézu
přijmout
aspoň
na
dobu
mi
přednášky
ano.
Dále
jsme
tedy
vyšli
z
různých
už
jsme
měli
dvě
východiska
první
chodilo
budeš
milovat
ti
z
celého
srdce
svého
a
to
jsme
si
řekli
on
ten
cit
také
pochází
od
boha
jako
všecko
ale
není
celý
bych
měl
sebevětší
cit
tak
není
celý
protože
byl
prosit
pro
se
mou
zkušeností
která
přešla
přes
smysly
rozumu
a
tam
na
tom
konci
rozumu
byla
taky
místo
aby
přešla
výtku
do
rozumu
tak
přes
do
výtku
dost
citového
zpracování
a
tako
dovětkem
ještě
taky
rozumového
dopracován
tak
to
je
chabý
cit
i
ten
nejvznešenější
si
člověk
který
ho
vede
k
extazi
je
chabý
proti
citu
který
pramení
z
boha.
A
že
všechno
ať
jsou
to
smysly
ať
je
to
rozum
všecko
ať
je
to
celý
úsek
vědomí
tedy
mezitím
mezi
smysly
a
rozumem
to
všecko
je
z
řadě
té
zředěného
vědomí
boží
nebo
jedná
láska
boží
nebo
předělá
existence
boží
která
se
tady
projevuje
ve
smyslech
tam
už
je
to
existence
spíš
a
nebo
v
rozumu
a
tam
je
to
spíš
jeho
jeho
vědomí
takže
my
si
rozumem
můžeme
uvědomit
jenom
poměrně
málo
věcí
nebo
chabé
s
je
můžeme
uvědomit
ale
neměli
bychom.
Já
už
teďka
se
stránku
věci
neměli
bychom
podceňovat
toto
rozumové
uvědomování
to
co
zředěného
malé
nepatrné
uvědomování
pomocí
nepatrné
malé
uvědomovací
síly
zbytkově
bych
tak
řekl
to
co
prosíme
přes
smysly
do
toho
rozumu
totiž
nemůže
dostat
nic
co
nebylo
předtím
ve
smyslech
a
toho
je
strašně
málo
čili
vy
mě
právem
říkáte
když
někdo
obráni
jeden
smysl
buď
stářím
že
mu
ty
smysly
ochabuje
anebo
nějakou
chorobou
že
třebas
neslyší
nebo
nevidí
tak
ten
člověk
vlastně
má
ještě
menší
k
dispozici
menší
míru
rozumu
nemůže
mít
v
rozumu
totiž
ty
smyslový
počitků
ne
které
mám
které
mu
chybí
na
začátku
ta
začátku
té
cesty.
Ale
řekl
jsem
taky
že
to
ni
kterak
nemění
na
intenzitě
toho
proudu
mezi
a
mysli
a
mezi
rozumovým
zpracování
ba
naopak
jestliže
nestojí
v
cestě
jeden
smysl
třebas
sluh
tak
prochází
větší
intenzita
proudu
uvědomovací
ho
přes
to
přes
ten
úsek
ab
čili
ten
třebas
slepý
nebo
hluchý
není
na
tom
hůř
než
my
je
po
určité
to
spravedlivé
od
přírody
je
na
tom
lépe
než
my
on
má
on
si
uvědomuje
věci
kterých
si
my
třebas
kteří
vidíme
a
my
kteří
slyšíme
neuvědomujeme
on
má
náhražka
nějakou
v
tomto
proudu
v
tom
v
této
intenzitě
proudu
to
celkem
už
jsem
začínal
s
tím
co
chci
říkat
ale
až
jsem
je
to
vlastně
opakování
jo.
Tak
řekl
jsem
také
eště
bych
k
tomu
opakování
měl
dodat
že
přestože
na
prvním
místě
ježíš
kristus
kladem
milovati
budeš
celou
srdce
svého
není
nutné
abyste
tady
museli
začínat
to
východisko
třebas
je
pro
někoho
vhodné
a
i
pro
toho
pokoje
vhodné
někdy
je
nevhodné
a
to
platí
o
všech
ostatních
vhodných
lidských
kde
a
to
poslední
východisko
veškerou
silou
svou
je
nevhodné
pro
všechny
kteří
nemají
průpravu
v
tom
minulém
z
těch
minulých
východiscích
on
každý
má
průpravu
v
těch
minulých
východiscích
ale
slabou
a
musí
mít
opravdu
vyšší
průpravu
abys
vydržel
veškerou
silou
svou
jít
k
tomu
bohu
a
ne
strhal
ten
transformátor
přehnal
ho
ne
zablokovat.
Česky
řečeno
dostal
se
tím
do
blázince
anebo
dostal
mozkovou
mrtvi
protože
ta
síla
té
vývoj
to
je
náboj
to
je
úžasná
pranická
mohutnost
a
maje
považ
bez
hlavě
je
velice
nebezpečné
na
samotná
říkal
že
je
takový
člověk
v
plzni
opásal
celým
domem
a
byl
výhodou
kdybychom
ho
byli
ne
napomenul
on
dělal
určitou
hathajógu
pozici
a
při
tom
dech
a
přitom
představu
a
vono
mu
to
dělal
radost
že
budu
na
ni
se
stěhoval
a
říkali
tady
je
země
cesy
a
vod
zatím
tuhle
ten
člověk
je
ale
v
té
poschodí
byl
nahoře
někde
dělal
tuhleto
jogu
tak
samozřejmě
když
se
s
velkou
radostí
a
rozhraní
tváří
obrátil
na
mě.
To
není
je
to
s
ním
tě
přestaň
stím
ne
neboť
dokud
jíš
ten
dům
tak
prosím
si
až
posledním
poslední
a
na
té
spadne
jenom
třech
a
ale
nedělej
to
proto
že
by
zničil
svůj
organizmus
a
to
pochopil
že
toto
jsem
měl
rád
tak
to
přestal
dělat
ale
myslím
že
by
dneska
ještě
živ
ale
chodí
okolo
mě
a
nevšímá
si
mě
protože
já
jsem
mu
za
to
takovou
vymoženost
jako
bourat
baráky
bez
náležet
to
tedy
bylo
moc
hezký
od
něho
tak
abyste
viděli
jaký
sidhis
vzbuzuje
a
ta
joga
když
se
nedělá
jenom
tak
přízemí
jako
je
děláte
vy
tím
nebudí
té
nic
ale
když
už
jdete
do
takového
ašramu
nebo
do
takového
tábora
kde
se
to
pěstuje
a
kde
na
to
jsou.
Nebo
vašimi
vedoucím
sou
lidé
kteří
tomu
dobře
rozumí
a
vědí
že
to
nejsou
pouhé
pozice
ta
joga
a
tam
byla
ska
to
ví
velice
dobře
že
to
komplex
osmi
věcí
dohromady
a
ona
toho
nenápadně
do
jaké
míry
to
se
ale
on
taky
třebas
zkouší
do
jaké
měli
to
skutcích
z
té
osmi
něco
dalšího
přátele
není
pravděpodobné
že
vy
jste
nezažívali
nějaké
svět
a
že
by
se
dostávali
do
stavu
které
na
které
nejste
zvyklí
v
běžném
životě
na
to
a
upozorňuju
a
priori
abyste
se
nedivil
do
čeho
to
upadá
a
kdybyste
se
s
tím
věřili
mi
látce
tak
by
řekl
škála
se
takhle
za
uchem
jako
teďka
řekl
a
vy
no
tak
to
mírněji
že
protože
já
bych
to
nevládla
s
vámi
názory
nemám
čas.
No
tak
to
je
zase
pořád
ještě
u
tak
já
myslím
že
bych
tomu
modle
o
skončit
bylo
všechno
provedeno
co
se
tam
řekl
a
v
pravý
hned
v
hmotu
sám
kráčím
těmi
světy
a
těm
přerozování
a
tak
dále
až
k
tomu
až
ta
situace
budete
ani
m
se
zase
sám
kráčím
k
tomu
bohu
z
toho
vězení
tohoto
světa
tak
nějak
to
říká
to
říkám
zdlouhavě
proti
jemu
to
kachně
ovládá
a
on
to
tam
říká
již
anglicky
todleto.
Tak
já
bych
mu
namítal
nikdy
sám
že
nikdy
sám
jak
to
že
je
to
si
může
dovolit
vy
jste
mě
měl
říct
říkat
sám
když
tady
on
nikdy
před
existencí
na
tom
cestě
nebyl
sám
a
nikdy
sám
nebude
protože
to
je
naprostý
nesmysl
přeci
protože
to
by
kdybych
mystiku
sám
tak
jemně
ale
ne
jenom
po
mě
v
tom
smyslu
že
bych
nebyl
živý
ale
že
bych
neexistoval
jako
hmota
jako
existence
vůbec
ani
prášek
by
poměrně
zůstal
by
byl
sám
o
nikdy
nebyl
sám
tak
já
mu
tohleto
musel
dovolit
a
nesnese
to
komentovat
z
toho
důvodu
že
si
to
přál
protože
říkal
dyť
já
mluvím
k
lidem
kteří
tu
o
sami
lstí.
Kteří
se
domnívají
sou
sami
já
musím
přistoupit
na
jejich
pozici
jako
taky
vím
že
jsem
ne
nikdy
nebyl
sám
a
tak
nepovažuju
to
za
lež
jestliže
ježíš
kristus
byl
až
hrál
se
žráči
a
pijani
nedělal
to
kvůli
sobě
nýbrž
kvůli
nim
aby
je
získal
to
i
kdyby
mě
znamenalo
že
byl
tím
žákem
a
pane
o
to
asi
jim
byl
pro
by
ho
to
bylo
bavilo
ale
on
prvním
zázraku
měl
anglicky
a
chlastám
rozmnožil
né
prosím
vás
to
do
za
jednání
on
on
se
snížit
nebo
přešel
na
jejich
úrovni
se
spojovat
potřeba
on
se
vnitřně
nesmí
žil
a
tak
von
mě
na
mít
při
tomhletom
když
jsem
to
chtěl
hned
komentovat.
To
si
tě
nedělej
to
dyť
sám
říkáš
při
ježíš
byl
pro
to
dobrým
vůdcem
že
dovedl
sestoupit
na
úroveň
toho
člověka
že
se
vůbec
vtělil
kdybych
zůstal
ne
vtělený
tak
nic
z
toho
co
nám
tady
zanechal
pro
nás
tu
není
k
dispozici
mě
tímto
zatrhli
do
tak
dokonale
mojí
komentář
tos
jazyk
že
já
jsem
první
polovinu
vůbec
celou
komentoval
že
takových
momentů
jako
je
tenhleten
v
tom
hmotu
na
každé
stránce
několik
že
se
štípnu
a
říkat
eště
ne
ještě
ne
ště
ne
ale
vysvětlí
moment
měli
přečíst
jak
se
to
četli
trápen
nevím
to
jste
ho
to
máří
promiňte
ne
to
si
tam
nechte
v
tom
záznamu
todle.
No
nebo
když
já
píšu
třeba
něco
už
v
tom
komentáři
vám
by
měl
o
zrovna
tak
vy
sta
tisíc
se
do
dalších
dotazů
nebo
doplňky
nebo
repliky
které
by
zněly
dyť
to
neni
ná
pravda
dy
to
není
ve
spojitosti
s
tím
a
s
tímto
si
řekl
tam
a
tam
ovšem
nemusíte
znát
sem
já
řekl
to
já
se
nebo
mě
to
nevyhovuje
protože
to
není
není
to
komplexní
a
tak
dále
já
když
totiž
jsem
dělal
ten
komentář
tak
jsem
musel
vždycky
dvacet
vět
síly
setnout
co
jsem
co
mě
napadlo
a
jednu
napsat
aby
to
bylo
stené
tak
jsem
stal
komentář
k
píšu
jak
je
rok
taky
mluvím
s
vámi
já
pořád
škrtám
víc
než
co
řeknu.
Tak
toto
mě
na
vás
mrzí
že
já
jsem
očekával
jak
oni
si
přečtou
toho
ghose
ne
pro
se
toho
pana
yesudiana
ti
budou
mít
dotazů
my
nebudeme
za
ten
týden
s
tím
vůbec
hotovi
proto
já
jsem
vám
to
nechal
jenom
přečíst
a
honem
jsem
se
vrhl
do
toho
do
té
lásky
abys
abych
se
vůbec
dostal
s
ní
ke
slovu
pro
jsem
věděl
že
tamto
co
byste
měli
jako
říkat
o
tom
ghos
o
tom
aurobinda
to
vo
tom
panu
jestli
na
to
by
mohlo
být
tolik
že
by
nám
nebyl
čas
na
to
co
tady
se
mě
v
programu
udělat
s
vámi.
No
no
tak
ale
nic
nestalo
to
tvrdila
si
je
to
v
pořádku
to
já
nejvíc
poznám
večer
jak
ochotně
a
jakou
radosti
přejdete
na
jiná
tématu
než
to
já
když
jsem
vyšel
z
toho
prvního
z
té
první
toho
nebo
toho
prvního
přesune
mého
vědomí
z
toho
a
bé
balíku
do
širšího
vědomí
roku
třicet
sedm
za
běžného
stavu
tak
já
jsem
tím
byl
tak
naplněn
že
já
jsem
nemohl
my
se
to
nic
jinýho
nemohl
tedy
je
to
s
vámi
chabé
přátelé
strašně
chabé
ale
to
nevadí.
Ještě
to
málo
chabé
ještě
nejste
ničím
kdyby
to
bylo
úplně
chabé
tak
byste
se
zmotoří
ale
já
jsem
ustavičně
přesvědčován
situace
o
tom
jak
nejsem
nic
že
jsem
neska
nemohl
najít
ponoř
to
mě
opravdu
vedlo
abych
nezapomněl
že
jsem
nic
takovéhle
věci
tady
řeším
a
měl
bych
v
že
ne
sám
a
vůbec
ne
ze
sebe
a
onou
nenajdou
prosím
vás
to
je
to
je
připomínku
pro
mě
takový
já
jsem
blou
jo
já
si
občas
o
sobě
taky
něco
myslí
jako
teď
jo
a
kdybych
si
nepřipomínala
přes
musí
takového
něco
zmiňovat
se
stát
abych
se
za
se
dostal
na
správnou
pozici
ničeho.
Když
například
jsem
po
koncentráku
přijal
názor
lidí
že
jsem
na
svobodě
tak
jsem
přestal
být
prázden
tím
ničím
rozumíte
a
byl
jsem
svobodným
člověkem
podle
jejich
názoru
to
maličko
ačkoliv
o
to
že
to
není
správné
to
jsem
věděl
když
jsem
na
to
přistoupil
na
ten
jejich
názor
že
voni
se
s
tím
na
to
bodě
tak
já
jsem
sklouzl
z
toho
stavu
vědomého
spojení
s
bohem
to
stačilo
prosím
to
je
něco
to
kam
lidi
na
programu
milujte
pána
boha
svého
z
celé
mysli
své.
A
všimněte
si
že
tam
svého
a
své
že
je
tam
za
chycen
moment
přivlastnění
že
od
něho
v
tomto
výroku
ježíš
kristus
nepouští
protože
mluví
člověku
který
se
kontinuální
bez
mezer
všechno
přivlastnili
není
v
oblasti
lidské
možnosti
normální
takzvané.
Obsaženo
něco
co
by
si
nepřivlastnili
když
to
pochopí
tak
si
to
taky
přivlastňuje
vlastně
že
jo
rozumově
protože
pochopení
rozumové
protože
pochopení
rozumové
je
určitá
nepatrná
míra
přivlastnění
si
něčeho
co
se
beztak
nedá
udržet
ale
co
rozum.
Download XML • Download text
• Waveform view