EN | ES |

85-17B

85-17B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Se máte před sebou člověka který jsem začal ubírat k bohu pomocí nějaké představy neměl představu o bohu napřed předtím než se začal k němu ubírat jo čili to je jiná pozice než je vaše vaše pozice je mám představu o bohu věřím v boha a pomocí této představy se k bohu ubírám. Tak jakmile to nebude hrát touto vaší představou se jim musím držet to není ta moje ne to je vaše zdravá si musím držet musím vstoupit na vaší pozici abych ste byli schopni mně sledovat že vám to ty líčil opačně tak byste řekli že řeč moje tvrdá že to není možno tomu rozumět a že není možno se tím řídit a to bych byl nerad vás nechci uvádět do oblasti údivu to ne. Tak prosím ze stanoviska víry se stane ska věřícího člověka jakým způsobem se mám dopracovat zastavení myšlení zastavení přeměnu mysli změn mysli jako věří se musím k tomu toho dopracovat jako nevěřící jako nevěřící měl snadnou pozici proti a poznat vás bude moc a jenom to předmět svoboda no jak je to snadný jsem snad mi to bylo proto že ti lékaři na mně provedl nějaké násilí kterým odstraněny si to smysly ne a tím strom taky rozum a vaše víra je vlastně rozumové přijetí třebas absurdní věcí ne ale přijetí těch věcí za správné. Kdežto to se ode ne vyžadovalo protože tyto mezery padli tyto závory to meze toho úseku vědomí byli několik ty tam ale byly slabé byli oslabena a trvale byli oslavován takže jsem potom znovu došel k dalšímu stupni zase pádem na jiné úrovni z vyšší liší veške bych tak řekl a to je to se opakovalo v koncentráku na novo mockrát a o tom nemluvím protože by to komplikovalo věc tak jak je to při vaší víře. Opakuju co jsem včera řekl a to musím bohužel opakovat to mi musíte prominout že my omylem křesťané považujeme to co řekl ježíš kristus o sobě že bude povýšen na kříži on řekl na kříž a budu povýšen potáhnu k sobě všechny kdo uvěří syna člověka v takovém případě jeho spasitel kou moc bude spasen ne asi v tom smyslu tam zní tak tohleto znovu vysvětlím že totiž křesťani to považujou za příklad ježíše krista který musíme následovat tak nějak bez napodobuje my se prostě musíme spolehnout na to že von nás spasil. A to není pravda to je řek bych hříšné spoléhání boží nás nezasil tím že vstoupil na kříž ježíš kristus nás spasil tím že k jeho oběti se připojujeme k jeho oběti na kříž se připojíme neživá necháme ukřižovat ale že mu dovolíme aby se kvůli nám dal znovu ukřižovat jenom jeho mocí můžeme vnitřně umřít toho si buďte dobře vědomi na celé své cestě že to co ve vás způsobuje. Sebezápor odstoupení od sama sebe nepřišli dejte nikdy v sobě jako vlastní zásluze že to není vaše zásluha to je milost od boha která je umožněno tím že to laskavě dovolíte pánu bohu a vás nebudu učit ničemu jinému než jak jak mu to dovolit aby ve vás měl působit že von to udělal hned kdybych jste vy dovolili takovou obrovskou moc lidská představa která mu to nedovoluje. Která je to lidská představa která mu to nedovoluje že hledám především tento svět a ne království boží to si uvědomte že to je pravda stoprocentní co vám říkám nedovede státi vidí o si to procentní že vy všichni i hledáte království tohoto světa to znamená zabydlení na tomto světě a ne království boží především a pro toho nedosahujete proto nedovolujete aby pán bůh překročil prah vašeho vědomi že se následkem toho pořád vězení te dobrovolně ze někdy taky nedobrovolně velkým nechutenství možná v tom úseku ab kumulovat ab jo pořád to mi znáte o který začíná smyslovým vjemem a a končí zpracování rozumovým nebo citovým b o to úseku zředěného vědomí se. Spojujete to je sedění úsek vědomí rozšířené vědomí nespočívá v tom že by bylo nakaženo do dálky tam zále prostory jak to tak líčím obrazně to obraz který tuhá si nevinen intenzita vědomí je rozšířené vědomí intenzita vědomí že vy rozeznáváte rozšířené vědomí tím že je máte intenzivnější vědomí než jste měli před tím že nespíte že nemusíte že vás to se nestává te mechanickým nýbrž že se stáváte intenzivněji vědomím. Pro ji byste se jenom příklad když třebas v tom předškolním věku od jednoho a půl roku do třech a půl si do dneška pamatuju že to bylo intenzivní vědomí které tam vstoupil do hlavy a které způsobilo jednu mém životě tak to muselo být nějaká síla toho vědomí jenom proto byla tak silná to povaha toho vědomí že tam byly zrušen tím meze a nebylo to zředěného odstupu vstupu bude vědění protože nešel přes smysly a proto všichni do máte víru řečí tento vstup touto svou představu vy máte nějakou ve člověk věřící zředěného vstup do svého úseku vědomí čili to vědomí je žití než úsek téhož vědomí člověka který tam nešel vírou kantoři ne představu neměl představu o bohu. Moje poznání bylo v předškolním věku daleko intenzivnější než je vaše dneska v dospělém věku o tom není pochyby vy na beton nepoznáváte co je správné vy jste často na rozpacích proto tady sedíte kdežto jsem nikdy nebyl nikdy nebyl na rozpaky nikdy ne a to nebyla moje zásluh a to byla ta slova těch lékařů protože oni za to očko sebrali a nemohli ho definitivně ani smyslové vjemy další nahradit nikdy ho o nenahradil takže větší míra nepřesto nepřes zredukovaný ho vědomí do fází rozumíte bylo to původně malá intenzita poměrně malinko se liší si od vaši intenzity vědomí ale to bylo tehdy intenzivnější. To třebas pozorovali učitele obecné škole že jsem okamžitě po jednom přečtení pohled produkovat co jsem přečetl to bylo sebe delší sem to mohl reprodukovat ale bez chyby a po jednom přečtení že to znamená to je intenzita pohledu na tu stránku si to paměťně pomalost to každý umělec tudleto vize paměť to to znamená výtvarní měl a umělec třebas hudebně dalo ženy že ten to zase den pamě to znamená sluchový paměť že jo absolutní sk tomu říkají tak nějak zase nemám pochopitelně nic nejednou straní do nějaké míry tento dar nemám padl to de tento dál tak by měl na něm bazírovat odtamtud by měl pokračovat. No ale jestliže jste v takovém stavu zředěného vědomí nic se nestalo vy musíte vědět že ta představa se vodbourat dvojím způsobem buď postupně a nebo pohledem za bych tak řekl indové tímto způsobem pohledem za sve netroufají ani jeden z nich jít ani za pomocí mistra si to netroufají dělat. Protože oni znají radžajógu to jejich nejdokonalejšího a a ta se na za jak tady jste se přečtli jak se se může i i to mým komentáři cesta dlouhého putování to znamená postupně se zbavují představ že tento svět je jediná skutečnost tím že otevírají novou skutečnost se sem vědomí to znamená rozšiřuju se tomu říká vědomí že jsme se to dělali intenzivní o tu intenzita toho druhého stánku jo potom intenzity třetího článku a čtvrtého článku a tak to jde dál. To je dlouhé putování a se jim nedivím že věří že to se se to za jeden život nedá udělat to jim věřím a že je to velice pomáhá jejich pojetí rekreaci k tomu aby ty nezoufali na této cestě že i největší mistr když je vede takhle postupně kolikrát s to je asi zoufalí že toto můžu ne tak pomalu že on se nerad zříká představy která ho někam dál dovedla kde předtím nebyl ste si to když vás dovede přestavovat do oblasti třebas fázi stala jenom kde by jste vědomě spící. Ne vy nemusíte spát a ve spánku se vzhůru toho spí ale vaše vědomí je tak bdělé že v tomto celé světě bez mezer ten se mu to se neztratí a navíc o světě jiném o kterém tady vůbec neměl páru to je ta tak v tom snu tak náhodnou nějakou nebo zabarvenou reminiscenci ne ministrantem z tohoto světa takže oni neumí to rozdělit co je vzpomíná na tento svět a a co je vlastně tamtím světem to mně manželka jako teďka za toho a takhle tak tak lesní to je to se mnou nedělej to sem dělal jsem tou tady byla tak prosím vás on tento člověk který tam vstoupí na tuto úroveň je tam živ jako je tady živ tak najednou vidí že tam není omezen jako tady že on se tam může pohybovat asi tímto způsobem potřebuje setkat světem tak je také k nim a bez ztráty času to nepotřeboval to minutu pak to my nepozorujete že jsem s ním protože ani na něm nic víc že jsem ztratil vteřiny k tomu abych se s ním ptal. Toto vám poskytuje otevření svadhistany to co jste si to tomu se říká yoganidra ne při vědomí napřed ve spánku co tomu naučí to a pak to přejde do běžného vědomí to to realizuje te to realizovat běžném vědomí tak vy ve dne toto jste normálně mohli být jenom ve spánku také zažíváte takže vy si běžně můžete pro inspiraci nějakýmu indovi. Co potřebujete a on za se k vám je pravděpodobně ze a přem bude chodit k vám než vy plete ch k němu to než se toto naučí druhé to bude eště trvat hle tato cesta podle mého názoru není v evropě správná na západě vůbec tak bych vám nedoporučoval sice umím spát a nespadli ale musím vám říct že z počátku to jenom pomáhalo ale velice zdržovali a se nedivím že mnozí indií jogini zabrzdí na tomto stupni a vono jim to stačí aby jako tam vydržel třebas celý život. Příklad toho člověka ix z hladce králové že který na této úrovni byl vyučování v tibetu na pokraj ky beru on sám přiznal že tam byl sedmnáctkrát ale tělesně tam byl a voni mu z reorganizovali systém tělesnosti této druhé tělesnosti a třetí tělesnosti systém tří tělesností těch smrtelných tělesností. Které jsou dány úrovněmi muladhara svadhistana manipura a teprve když mu tohleto realizoval když ho když mu ocitli toto vidění těchto světů tak že ho to nelákal tam dále přebývat a teprve potom mohl se dostat dál tak jsem ho dostal jako do správný když tak řekl o ale trva to u něho třebas pokud vím kde set let a u toho jeho přítele r to trvalo do konce života. Tak to je dost dlouho tak toto cesta bych nedoporučoval vůbec mělo najdeme postupně my na to jdeme cestou cestou poutanosti nebo zaujatosti a ta se stupňuje pomocí vnitřní modlitby napřed pomocí niko nepomine a začíná se vnitřní modlitbou tak jak to radil ježíš kristus že toto ježíš kristus říkal milovati budeš pána boha z celého srdce svého se vším mysli své řeší duše svého se vší síly své toto je recept na vnitřní modlitbu to je manipulace s vůlí při vnitřní modlitbě nikoliv ve dne vedle nemůžete celou duší milovat nikoho ve nemůžete milovat bližního jako sama sebe nic víc pána boha vůbec nemůžete milovat to nejde že ho nevidíte. Takže jestliže vy zprávy děláte vnitřní modlitbu tak musíte navodit se naučit navodit stav trpnosti ve kterém to teprve jde starosti znamená tam jste celí vám řeknu jak ten stav trpnosti se ve mně radil abyste věděli jak se k tomu tak tak dlouho a to nepůjdete buďte bezstarosti to by bylo zoufalé co jsem dělal jak to se mnou u malo ušlo někdo musí být způsobí králík taky se to sem ničím jiným víc jsem nezkušení králík všechny možné chyby jsem vypotřeboval bych těžko hledal nějakou chybu kterou bych byl nedělal tedy proto vám mohu vůbec radit to jako klece. Tak ze začátku když jsem vyšel z toho žlutého světla když jsem věděl když mi to do poradil napřed sebe dělal jenom že mám jednat správně a tak bez obsažné celkem nevěděl sem co je správné ale jsem maminko potřebuju jednat správně tak řekla no dítě to je správné to jsem katolicky založená vím co je správné na to máme přeci desatera to máme seznam hříchu a ctností no a hlavní ctnosti jsou víra naděje láska že ano tak toho když se bude držet tak víš co je správné správné věřit správné mít naději na věčný život a správné toto matka dovedla říct a správné je milovat. No co říkal matko to mně nic neříká na potřebuju konkrétně vědět si rady s bryndy se budu snažit pochodu situaci ve které že to on říká samosebou inteligentně ježíše to dítě mu říkal jsem říkal maminko se přesto se mi to dobře třebas radila vím že mi říkáš to správně trápením ale se pohledem řídit mu abstraktní pro to takhle nemluvil pochopitelně on to říkám tak aby tomu rozuměli zase vy tak to musí dycky promiň znovu znovu a romaina radila jsem neposlouchala neprotřel jsem okamžitě poznal že to není správné co radí a byla to bylo to přestane rada nic jiného než cesta stala. Tak ten vstup do oblasti správnosti do toho otevření se bohu jeho moudrosti ten přicházel plněním toho co jsem poznával za správné jestliže vy poznáváte za správné jako správné to že budete milovat bližního bez ohledu na sebe když víte že to správné mít rád to je to věc musí to za slouží aby byl za to milován nebo aby byl milován přesto že vám to k ničemu nebude dobré mám to k ničemu neposlou vzor samaritán že ano ne který slouží svýmu neuhasíná když sem je dokonce bezvědomí a nebudeme a to moc být vděčen jestliže odejdete od každého komu něco dobrého uděláte bez ohle na to že vám nebude moc odplatit a nebudete chtít od něho odplatu a v když nebudete chtít od něho odstavit se na dobré cestě jednat správně upozorňuju vás tu příležitost máte ustavičně než když mně jednat totiž nejednání. Může být plné omylů kde se mýlit protože nemáte tuhleto povědomí jako jsem měl v tom předškolním věku co je fakticky správné nebo relativně správné pro ten moment bude tomu pomáhat a nakonec pozna to že s tou malý nesprávné věci ale budete přesvědčeni že ho pomáháte správně po nevadí jak jsem vám říkal to je správný co řek ten a bralo vi se dané mýlit se není špatné ale nepochyboval že to co dělá je správné. Když nebudete pochybovat tak na to jdete celobytostně čemu se tady učíte celobytostním jednání když milujete nebo prokazovat lásku k bližnímu bez ohledu na sebe tak otupujete od sebe od části která není schopno milovat rozumíte od celé vstupujete či tím zbytkem celobytostně jdete a to je to živé čím zet a to je všechno či můžete vůbec jít co nepoznáváte tím nic nemůžete cit to to se narůstá postupně do celistvosti odosobnění ale je to jedině správná cesta a přijatelná pro všechny i kdo nejsou na tom tak dobře jako to dítě malé které to vědělo schopnost poznávat správné když mu někdo ještě poradil nebo a strašně toho nové straně nemyslete že vám to takhle pomalu půjde jako se řídili těmi radami tak vám to šlo daleko snáze než a teď. Když tedy byste se modlili tak bych vám radil jak se dostat do trpnosti jestliže se do trpnosti nebudete dostávat během dne těmi akty lásky jak jsem vám teďka předvedl marně se budete snažit udělat tak obrovský skok a do stavu trpnosti se dostávat modlitbě protože vy si vod modlitbu byl e slibovat především je co především je co pro sebe to znamená budete hlad svůj prospěch především a to se nechce především ctít za bohem to se chce a to nebudete schopni když budete chtít při aktu především toho bližního milovat a ne především smýt uspokojení z dobra uvede vám půjde o věc. A ten musí být tak lásky jenom v tak lásky takový jako bližní může a to potřebuje tu vaší pomoc když vám půjde o vědeckou záležitost uměleckou záležitost to je všechno akt lásky bez této roce todleto kdy budete patřit věci a budete mít dojem že je to správné že ji patřit to není nesprávného tak my se trénuje te v trpném stavu protože odcházíte od sebe a číně slouží te věci číně to je ta pravá trpnost to správné užití vůle to není vymazání vůle nýbrž to je sjednocení vůle za nějakým cílem. Během dne to nepřímé sjednocení vůle to znamená myslíte tam tomu bližnímu tam věci kterou považuje za správnou a tak dále ale potom slouží jenom k tomu bohu při vnitřní modlitbě víte ten malinký ale velice důležitý rozdíl že tototéž ne ale to je to přímější ta modlitba je přímější je mi prosím vás rozumět co tady říkám no tak podívejte se jesiže ježíš kristus říká milovati budeš pána boha z celého srdce svého a tak dále to znamená citu je tam čtyři fáze toho milování tak pak do radí začít začí ze srdcem. Ale protože považuje život lidský za celé k nepovažuje modlitbu zále jiný život než než ostatní činný život tak vás upozorňuju na to že tomu milovati z celého srdce se budete učit napřed v běžném životě ale nikdy to celého srdce nebude bude pokud se to učíte běžném životě ale to nevadí co se trénuje v neúplnosti nedokonale se to musí napřed na ten nová dokud to když to nena natrénuje v běžném denním činném životě co se tam nedá uskutečnit vůbec dokonale celého srdce tak to nedokážete z celou světe potom ve vnitřní modlitbě na to vás upozorňuju prosím vás je to dost jasně řečeno je ne. Takže vy musíte během nese osvědčit v lásce srdcem nepůjde to zatím z celého srdce ale bude to láska to sem neboť budete třebas při tom prokazovat lásku k bližnímu a o lásce k bližnímu neříkal ježíš kristus budeš milovat bližního z celého srdce z celé síly dole duše celé no nich čeho takového ne nýbrž budeš milovat bližního jako sama sebe a když to opakuju s minulá když máte milovat bližního jako sama sebe tak budete milovat nedokonale že sebe milujete taky nedokonale protože jste nevědomí nemůže sebe dokonale milovat když něho taky nebylo dokonalé mi a ježíš kristus to jako výpadní brána stačí totiž von že to stačí že to to budete učit na bližním kde jde než na bližním a tam se musíte osvědčit v tom odstupu od sebe jenom do míry dokonalosti jako byste milovali sebe a tam taky odstupuje nedokonale vod sebe že sebe neznáte jo dbám to nevadí a ze začátku se musíte trénovat jenom v lásce srdcem ne ještě z celého srdce ale srdcem to znamená cit přidám budiž vodítkem či si dva budiž takovým měřítkem správnosti. Když cit nenapoví že to správné tak to nedělám ze začátku se nehrnu do ničeho jiného než do oblasti citu kde je něci napovídá jasně že je to správné samosebou mýlíte se při tom mockrát cizí vaše čistý ale ten třebas komu věnujete není toho hoden ne a promrhá to nebo budete házet perle sviním to je se může stát než vás to neodrazovalo vás je to trénink na lásku celým srdcem a teprve to je neomylný láska. Ovšem jeho mi náza částečné povahy co osobě neudělá ale ne úplná nemilost úplnost to je rozdílná kvalita prosím vás on ji úplnou nebral mysli a celý to to je ze všeho co tam ježíš kristus řekl celé duše a to ještě není tak myslím že nebudu muset vám tady říkat co je to běžném životě uplatňovat láska soudcem doufám že to nebudu muset říkat to nebudu muset vysvětlovat vůbec ne jak se k tomu máte stavy a co máte při tom dělat v každém případě to láska to znamená nerád neohlí že se na sebe jak se modlíte na sebe to sebeláska do miluje bližního jenom proto že mu to dělá dobře a že z toho něco ten ho ještě vůbec nezačal milovat. Jeho musíte milovat toho bližního jako sebe sama proto že ona mu tu váhu musí od toho bližního minimálně tak nebo zrovna tak jako o vás když vám při tom aktuálně nejde o bližního jako po vás tak ta základ není úplná ta vás nevede ani k tomu celému milování srdcem rozumíte po nemyslete si že uděláte ten schod večer když se se dostanete k modlitbě když jste si to přes den nevyzkoušeli na necenil citem to znamená srdcem to musíte trénovat a. A teď jestliže potom takhle přes den se snažím podle přelož nutím se do situace kdy se myslíte zase vyskytne tak miluju srdcem to ten bližní nemusí být hmotný bližní to může být věc které náležitě třebas krásná věc která se vám líbí a vy tomu celý svůj cit věnujete to je taky láska k bližnímu to je tréning na lásku bližnímu dobrý ten mějte rádi krásné věci cesta krásy je tedy vidění krásy je velice prudká cesta k bohu je velice prudká přípravka bezvadná a a tak to s jinými cestami které tady nebudu všechny ty těch je víc. Cesta poznání například on tu bych jmenoval to je mi jako blízká ta se také pěstovat v tom relativním stavu běžného dění ne totiž se snažím tady poznávat protože ta věc si zasluhuje to poznání to cítím to je můj cit to je moje srdce které my napovídá že to zasluhuje příklad dejme tomu napovídá to co jsem dělal ty studia nem překládám ten cit mi to staň na to stačím citem a vy věděl že to je dobré že to je správné ano se nemusím dotazovat někde na výši i stane a tak to může být vaším povoláním je to správné proto že například přináší te peníze pro svou rodinu. To je odplata že to je hodni hoden je dělník od paty své to je něco jiného než odplata jiného vyššího druhu když o tu se smíme přát na a uznání takovýho něco vy jste vy totiž z hodní tedy ale vy čeho víc se ničeho nejste uznání nějakého vyššího uznání z vyšší instanttánní zpráva to vašeho instituce za to to ne to o tom nesmíte toužit to byste nemilovali to by se neučily milovat bližního jako sem za sebe rozumíte a tak to je ten vím toto bylo celý knížky psaní abych to to to všechno doufám to dokonce ty nedo říkám ale musí se se mnou trpělivost ji budu mít taky a budu se to ti to vysvětlit je to tímto způsobem děláte tak se tak se časem dokonale připraveni k tomu abyste s celým srdcem milovali to znamená stane se vám to co ježíš kristus říkal při posledním soudu A při tom podobenstvím posledním soudu že říkal měl jsem řízen dali jste mi píti měl jsem a jste mi jísti kde jsem žaláři navštívili jste mi by se nemocného by jsme viděli nikdy jsme ten vydělim nemusíte přitom myslet na pána boha nemusí toho vidět nemůžete o něm vědět děláte to probírat bližního komukoliv nejmenšímu z vracím že se toto udělej je jste učinili řekl ježíš kristus to buďte si jisti s tím se shledáte teprve při vnitřní modlitbě při tom soudu tam se dostává k si větší modlitbě hned počátku při při této přípravy k soudu k poslednímu soudu to je případ positu mu sílu odsouzení k tomu že vyjdete z tohoto časoprostoru roste oblasti kde dobro a zlo nehraje žáru že se ododěl od sebe a absolutní dobro nastoupí na místě relativního dobra a tím je vítězství na vaší straně rozumíte mně dobře. Neboť to relativní dobro které působilo tady a zatím dostavit to není to dobro o kterém může po konci světa absolutní dobro u otce ten její dobrý že ano a tak dále tak myslím že to to je pochopitelné a jakým způsobem vy si budete moc kompromitují máte milovat z celého srdce z celo srdce milovat znamená získat tak velkou zaujatost citovou že tuto zaujatost oni to víte jak se to mohlo stát že se prostě to natrénoval ono se to tím to stalo tak nemusel do toho že žádná jiná zaujatost to ne předčí. například dejme tomu když vám s za tím tady klepat nebo mluvit o světský věcí bych byl zezačátku v závaznosti jako jsem byl počátku tak valdo vás uteču rovnou uteču obleku se vemu kufr uteču z to to nedělám a kolik je to není milé ale nedělám to prostě vím že nemáte co zaujatost který taky nikdy natrénoval jsem tedy myslel že to bez tréninku do to šlo beztrestně a půl roku trvající to jsem si nepoužil znova předtím nevěří na pána boha se nevěděl že to je ten že je taky ten nová bez bez víry v boha to jsem nevěděl o to de při ten přitom ne nesmíte v tom nu myslet na boha jako pane boží a to vám kvůli tobě abych večer těm milovat z celého srdce to ne ta musí jít o toho bližního rozumíte od věc o toho bližního chápete. A se ti na dvou židlích přes den a ne nebudete spra nebudete správně trénovat ten ten ne nevyjde jo že to přede někdo z vás napomíná povídá že i když do jenom o jednu čtvrtou lásky nebo učení se je to jedné čtvrtě to znamená učení se lásce srdcem že je pravděpodobné že vlastní silou na to nestačí nebo brzo ochabne protože vono mi to nepůjde o citu se situacích kde se nenajde vhodný objekt lásky a jsem vám říkal že ten kdo by mohl být milován pro své přednosti. Ten není vhodným materiálem vůbec pro učení se volání po se milovat bližního takového jaký je jak se z výší hlas takového jaký je to je teprve radši nás ne jaký bychom se ho přeložím si přáli mít ovšem k tomu jak vy říkáte správně bylo třeba někdy nadměrná pomoci boží abych byl toho schopen milovat někoho kdo si to svou povahou nezaslouží a přitom být si jist tím že nehájím perle svým že ano že se to neobrátí proti mně to co tady nikde není psáno že by se to neobrátil proti mně ty ho budeš milovat jenom pro kážeš lásku a ono se ukáže že on si do to není vděčen jenom nýbrž že bude začne na žena vykořisťovat třebas že. To je to nejhorší se na tom na tomto poli mu se stát že když když si ten pouze tak si absolutně nevědomí při tom to ještě nejde všemi mohutnost mi duše to ještě nejdeš veškerou svou silou a ti není tři veškerá tvoje síla takže ta je velká pravidlo že se budeš mýlit a že on se voni se řekne nějaký blbeček nějaký křesťan že na toho napaří me další úkoly a budeme od něho chtít když ho je toho schopen že jo aby ho moh využili jiným aktů lásky a my se zbaví je vlastních povinností vás upozorňuju na jednu věc nežádat si tady jiné ochrany od boha než aby bohové vás nezbavili rozumu koho chtějí bohové trestat zbaví ho rozumu ne. Nebuďte pani tři když se vám to nepodaří a když někdo vás se zneužít když vás chce zneužít odmítne te klidně mějte rozum hrsti rozum je od pána boha tady du bot máte totiž a to je rozum proto jste lid lidmi kdyby se na jiné úrovni nelidské toto nemohli dělat byste nemohli projít tou to školu a kde to školu bezpečně procházíte když si vzpomenete klidně na svůj rozum a klidně zůstanete v oblasti rozumu a strohým suchý řek bych studený rozumem studený rozumem rozřešíte situaci sekt do to ne ne není proti citu zaměřeno rozum nesmí stát proti tři rozum je vaším dobrým rázem. Si tam vždycky nepomůže protože cit někdy může býti veden povím životem a ten je pod životem intelekt pod ním interní neměl půjdou život poslouchá intermezza zen dovím životu jak tohleto v sobě znáte tak ne posloucháte takzvaný cit který je veden budem nýbrž posloucháte jenom ten cit který pude není veden který je veden pocitem správnosti daným rozumovou úvahou to je správné tady zakročit takhle tohleto správně udělat nebo tomu co jsem jmenovat a pak těch případů omylů bude poměrně málo ne že by nebyly ale nebude jich tolik protože je tomu pětkrát se mýlíte nepřeháním a jednou se strefíte jo ze začátku. Nebo běžné případě desetkrát se smíříte a je čemu se nesmíte ale tak se mnou nesmíte to bude pro vás takovou mohu nou poučen takovém takovým po naučen nebo takovou dobrou pohnut k tomu nebo takovým způsobem schopnosti rozlišení nebo takovým navození schopnosti rozlišení že příště snadno se strefíte na to za jedenáctém na to správné ano že to podruhý nebude za desáté nýbrž smazat a se dostane do situace a to nechci jako předbíhat pře se dostal k výkladu dokonce že se pokaždý z trefí. Že pokaždé to co uděláte bude správně namířenou ne to nepoznal tím že vám bude někdo vděčen za to ale že vy nebudete pociťovat že jste něco dobrého udělali že vo sobě při tom nebudete vědět nýbrž od sebe tím odstoupíte jestliže se při tom aktuální k sobě nevrátíte rozumíte že k sobě nevrátíte pro jednu že jste to zvládli důkaz není přátele než tenhleten jak se v sobě vrátíte pocitem úlevy zadostiučinění nebo nastavení ruky dej mi za to něco tak jste to eště nezvládl jo jakmile to ale zvládne tímto způsobem jak jsem vám teďka řekl. Tak musíte začít školy na druhém stupni dělá ského nesmíte přešlapovat na mít ne si být spokojeni s tím že vám to jde no to si vás to nějakou chvíli tam po mrtev si to ale jenom proto aby to osvojili abyste jako abyste to zvládli abyste v tom dovedli se pohybovat abyste se přestali mířit vlasti citu aby ten cit vám byl jasným ukazatelem že je to správné aby si ta ukazoval ukazovat ukazovatelem správnosti a ne ukazovatelem omylu jo. Ale ne tou vejde si když nebudete vedeni citem rozhodovat oblasti kde cit nehraje žádnou roli to si ještě netroufáte tam ještě nebudete se pohybovat a tam vám to nepůjde ti ten žádnou všechno prosím vás mějte se o trpělo tak mám s vámi a pomalinku postupuje jo napřed vládě jedno potom za druhé a potom třetí a potom čtvrté a postupně to h nedali zje v vnitřní modlitbě jakmile to hned neuskutečníte v nic ne vytí modlitbě v tentýž den tak promarníme tu sílu. To uskutečnění na poli rozumíte vy musíte každý den po práci na poli vejít do hospodářova to prosím vám z toho není to je nezbytná z toho není vím by tam jenom malinko vkročil končí tam ale prosím vás ne proto aby se z toho něco měli aspoň pane bože nemám čas a jasně aspoň po klanět třebas únavou to je jedno ale aspoň se pokon uctivě se pokon te prosím vás nepovažujte tento akt za něco méněcenného jestliže jste unaveni je lépe se uctivě poklonili vůbec nic nedělat a není to na škodu není to na škodu hloubi hloubi modlitby není. To ještě neví co se s vámi děje ve snu co se tam děje ve spánku a tam ta duše jiří víte přechodu do spánku platí totéž o přechodu z a smrti jak říkají indové do dalšího života to to je na ni to je na tom hezký na co byste okamžiku smrti to se vám další životě projeví oni říkají jo ne na by ten balík pustíte a někomu to popadne bych řekl zase ne ale vono to tady v tomto případě a drsné od podoba ne někoho něho že von to a vás bez u toho a ne vás co mi tady někdo z vás říká o svých snech toho popadlo to co se ve dne dělal rozumíte to forma se to dramatizovalo se to všelijak a tady se to bude taky dramatizovat vám to řeknu například. Svatý martin příklad dobře znáte se k ří zch nevěřící ježíše krista v kůru městě tu s tam byl samo nebe jsem vadil tam ty svoje přátele na to místo kde se to stalo tam jenom o tom taková nějaká neska oni vědí kde se to stalo ve dneška viděl že brát před chrámem pohanské eště žebra špatně odděleného a ten žebrák se požadoval. Milost ti těch kolem jdoucí aby mu něco dali čím by se mohl při kraj ste země a lidi procházeli kolem jako by ho neviděli a martin měl s ním soucit a svůj plášť roztrhl tím mečem který měl v ruce a tu půlku na něj hodil a šel dál tomu bylo do do je brát on by nutný on nechtěl od něho žádný poděkovat on prostě běžela tom vyroste toho dělo mu to tam a běžel dál on nečekal se stane večer jakmile usnul zjevil jsem mu ježíš kristus a říkal mu ti děkuju za to co s udělal ty s dneska oděl. Pane kdo si ne jsem kristus semene jsem to neviděl jsem viděl že bral to jsem byl takhle je to to je správné pochopení toho co se nedělá vodnese o to žebráka nevěděl vo něm se tím vole zval potom on neznal a sice patrně kdy s ním nesetkal byli byl se slast že ano takhle.

Download XMLDownload textWaveform view