85-16A-K1-52
85-16A-K1-52
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Čím
se
lišil
ten
vedoucí
ten
vidoucí
o
to
se
toho
tím
že
ten
spisy
psal
vidět
takže
mu
bylo
odstraněn
přání
vidět
a
tím
mu
byla
odstraněna
jedna
jedno
zcestí
že
šel
za
tím
viděním
a
mu
to
bylo
odstraněn
tento
dostatek
že
neviděl
tak
mohl
zastoupit
tohleto
přání
něčím
vyšším
mohl
přitom
mohl
tou
záleží
na
na
ně
obyčejně
se
to
nestalo
ale
protože
za
ním
chodili
celé
zástupy
tak
já
myslím
že
pro
tyhlety
věci
oni
ho
aspoň
uctívali
že
třebas
vedlo
jenom
úctu
či
němu
a
to
taky
dost
a
to
a
myslím
že
to
je
ten
taky
mu
byl
aspoň
něče
nebo
tak
jak
to
tam
není
řečeno
tak
já
nemůžu
odhadnout
ježíš
kristus
za
vašimi
zázraky
na
ukázku
poskytoval
ukázku
toho
co
si
z
toho
máme
vzít
pro
sebe.
Příklad
svůj
dal
jsem
vám
smět
se
tady
se
mluví
o
efekt
jenom
ježíšových
zázraků
že
se
nikde
nemluví
konkrétně
o
efekt
těch
zázraků
apoštolská
že
a
říká
se
že
dělali
zázraky
že
léčili
a
tak
dále
s
těmi
ale
jak
to
dopadalo
jenom
jednou
se
to
špatně
dopadlo
ale
jinak
co
vyvedli
to
tam
není
ice
ano
že
ano
a
proč
se
tam
mluví
jenom
o
těch
zázracích
tě
dělal
právě
jenom
ježíš
a
jenom
o
některých
z
nich
protože
se
vybíral
ty
evangelista
brali
jenom
ty
které
měli
význam
příklad
příklad
líto
příklad
pro
člověka
který
bude
nastat
ježíše
krista
a
tam
je
řečeno
jestliže
uvěříš
tvá
víra
musí
být
ustavičně
zázrakem
posilována.
Co
ty
musíš
vědět
ta
víra
je
si
je
pravá
jestli
je
opravdu
živá
tak
má
za
následek
činnost
nezainteresované
to
znamená
děláš
něco
pro
bližního
a
on
říkal
radujte
se
na
duším
pane
ztratí
svými
primitivním
pak
když
sám
nemá
nic
pláči
nic
to
tak
vono
nepodal
protože
má
se
vžít
do
pozice
toho
druhého
jako
by
to
byl
on
sám
to
znamená
rozšiřuje
vědomí
na
toho
svého
bližního
tak
jako
bys
to
byl
sám
který
trpí
jako
byste
byl
ty
sám
který
potřebuje
tvého
ochrany
nebo
tvé
pomoci
byste
samaritán
který
odsoudil
svýho
na
hlavního
nepřítele
ne
a
když
to
takle
vezmete
tak
víte
že
tenhleten
zázrak
to
všechny
ostatní
měli
za
úkol.
Člověka
pozdvihnout
mystickou
pozměňovali
těch
učedníků
jeho
na
takovou
úroveň
na
které
byly
bez
těžkostí
by
byli
mohli
bez
těžkostí
uvěřit
že
on
je
synem
božím
o
to
jim
šlo
o
tom
už
o
jestliže
toto
dokázal
že
považoval
za
nutné
a
říkám
považoval
to
je
v
uvozovkách
věděl
že
je
to
nutné
že
musí
ustavičně
těmi
zázraky
podporovat
víru
těch
svých
učedníků
aby
byla
živá
aby
taky
voni
mohli
dělat
zázraky
a
tak
dále
ale
na
ně
aby
byla
živá
tak
pak
ovšem
je
nutno
říct
že
víra
která
nevede
k
zázrakům
v
tom
smyslu.
Že
která
by
nevedla
k
té
spojitosti
s
ostatním
světem
ve
se
najednou
začne
projevovat
že
celé
prostředí
vleku
slouží
nějakým
způsobem
zázračně
o
pomáhá
že
on
se
nemusí
namáhat
tam
kdyby
si
ji
musel
namáhat
že
ono
no
mu
to
samo
přichází
jako
kdyby
to
byl
zázrak
do
ruky
hotové
a
o
tom
jsem
musí
ten
člověk
věřící
přesvědčovat
ne
že
by
potom
toužili
do
potom
to
že
tak
se
tak
se
to
zabrzdí
ale
vono
to
samo
dostavuje
jako
ten
víš
kristus
bez
vybídnutí
z
těch
žáků
dělal
ty
zázraky
to
by
byl
nějaký
chromý
nebo
slepý
to
jo
ale
žáci
mu
nikdy
neříkal
udělej
tamhleto
nebo
tak
že
jim
to
nedařilo
tak
si
to
tam
pozvali.
Tak
je
vám
snad
jasné
že
víra
bez
soustavných
důkazů
bez
proudu
důkazů
že
je
správná
přestane
být
živá
ano
a
proto
ježíš
kristus
hlavně
proto
dělal
ty
zázraky
aby
tu
živou
víru
v
bez
těch
učednících
zachoval
aby
byli
schopni
ty
tři
roky
dělat
taky
zázraky
kdyby
je
byl
pořád
nepo
něco
vlastními
příklady
tak
oni
taky
přestal
ta
za
jak
dělat
jakmile
vstoupil
na
kříž
zdánlivě
bezmocně
tak
voni
žádný
zázrak
neudělali
až
teprve
stalose
z
mrtvých
mu
šlo
kvali
dvacátého
července
devatenáct
set
osmdesát
pět
mám
tady
krásnou
otázku
jednoho
z
vás
nebo
nadávat
koho
kde
mně
připomíná
že
já
se
na
přisouzeno
že
jsem
v
komentáři
fiore
na
straně
té
a
té
napsal
že
jsem
se
mýlil
když
jsem
si
myslel
že
jsem
byl
nějak
francouzem
minulém
vtělení
a
že
jsem
že
teďka
vyjde
se
mi
nikdy
nebyl
neboť
člověk
je.
Schopen
něčeho
jiného
než
tohoto
ale
já
nebudu
to
ještě
celé
rozebírat
jenom
abych
zodpověděl
tuto
otázku
by
je
jak
je
to
možné
že
napřed
jesudian
který
věří
v
převtělování
a
má
příležitost
a
schopnost
také
dostávat
zprávy
s
téhož
centra
že
rozšířeného
vědomí
že
on
pořád
věří
na
převtělování
a
nevadí
mu
to
a
není
to
pro
něho
omyl
tak
do
se
tady
mýlí
když
si
nebo
karel
makoň
tak
to
je
pro
mě
je
to
úplně
směšné
protože
on
se
nemýlí
nikdo
dávejte
dobře
pozor.
Tyhle
ty
informace
z
tohoto
rozšířeného
vědomí
o
sou
informace
pro
tento
svět
pro
tuto
naše
existenci
a
proto
abychom
mohli
z
té
své
pozice
ve
které
se
momentálně
nacházíme
dostat
se
dál
čili
je
to
vedení
přátelé
je
to
vedení
to
je
relativní
pravda
ne
absolutní
pravda
takže
tady
platí
to
heslo
o
které
jsem
tam
také
mluvil
který
ho
se
držel
ten
akademie
na
ráno
bylo
vi
ceny
rada
ne
říkal.
Neustále
o
čas
to
jsem
se
mýlil
ale
nikdy
se
nepochyboval
o
správnosti
toho
co
jsem
právě
zastával
to
je
správné
vedení
on
byl
správně
veden
on
totiž
jak
proč
jakých
okolností
je
správně
člověk
veden
když
se
celé
něčemu
věnuje
když
zapomene
na
sebe
a
jde
za
tím
tam
je
veden
ne
tam
jde
kam
je
veden
nepečujte
se
jedná
podle
toho
co
mu
je
napovězeno
no
tak
já
jsem
taky
jedno
podle
toho
co
by
to
napovězeno
a
jestliže
jsem
potřeboval
ale
nebo
bylo
zapotřebí
srovnat
učení
ježíše
krista
z
učením
indickým
tak
jsem
musel
přijít
na
to.
V
určitém
okamžiku
až
pochopitelně
až
se
to
pralo
vzájemně
že
ten
ind
má
zapotřebí
rozeznávat
sousto
nějaké
balíky
nebo
nějaké
idej
které
člověka
posedají
protože
on
při
své
spise
soustavě
myšlení
do
kterého
to
krásně
zapadá
toto
potřebuje
takhle
to
potřebuje
vědět
tomu
stačí
protože
on
i
když
je
to
třebas
křesťané
jako
ten
jesudian
není
na
tolik
křesťané
jako
třebas
evropa
on
přeci
jenom
je
odchování
indii
a
ta
matka
indie
něčemu
naučila
a
von
její
něčím
povinován
je
opravdu
povinován
indii
za
to
co
mu
dala
a
nemůže
se
postavit
na
zadní
no
jak
se
říká
nebe
tomu
vzpěčoval
než
to
já
mohu
já
na
to
právo
mám
jestliže
mně
můj
vývoj
vede
k
tomu
nebo
můj
úkol
navádí
k
tomu
nebo
vedení
které
s
tím
souvisí
navádí
k
tomu
abych
srovnal
učení
ježíše
krista
učením
indickým
převtělování
a
já
bych
to
řekl
teď
takhle
jak
se
to
dá
srovnat
jo
že
totiž
jak
člověk
vejde
do
tohoto
světa
když
před
tím
byl
čistým
duchem.
Tak
vlastně
se
tomu
království
božímu
které
se
zde
vtělilo
stala
veliká
křivda
tak
řečeno
lidsky
bylo
ukřižován
nebo
bylo
násilně
no
tomu
království
boží
se
učinilo
veliké
násilí
tím
že
muselo
opustit
tu
jedinečnost
té
svobody
ne
a
přejít
sem
do
toho
těla
a
tady
se
batolí
s
těmi
chybami
lidskými
že
jo
a
jestliže
ten
člověk
si
myslí
že
bere
na
sebe
vtělení
minulé
a
nebo
jestli
si
myslí
že
je
to
idea
která
ho
posedá.
Tak
je
to
pravda
takhle
kombinovaná
že
totiž
jestliže
já
vejdu
sem
na
tento
se
tak
jsem
vlastně
extatickým
stavu
okamžitě
jsem
vyhozen
z
té
své
pravlasti
já
jsem
mimo
to
je
extaze
která
spočívá
v
tom
že
já
jsem
mým
o
svou
vlastní
vědomí
se
mnou
svou
vlastní
a
jak
potom
s
tím
počínám
s
tím
stavem
extatickým
od
začátku
svého
zrození
ze
to
už
je
záležitost
osobního
vedení
a
je
otázka
jest
jediná
tohleta
odpovědět
aby
bylo
se
dalo
všechno
srovnat
v
tom
co
já
si
myslím
s
tím
tam
je
to
vedení
vede.
Jestliže
já
třebas
jako
ind
potřebuju
věřit
na
karmu
na
převtělování
na
osud
a
tak
dále
prosím
to
mě
vede
tento
systém
je
vede
v
tom
nesmí
být
mezera
že
mně
tento
systém
nevede
nevede
jiný
systém
a
to
je
milost
láska
a
podobně
že
a
tam
tohleto
je
takovým
řek
bych
neblahý
příznakem
který
ruší
tuto
jednotu
toho
co
myšlení
pro
mě
buď
je
to
karma
anebo
je
tady
láska
boží
že
ano
dyž
si
to
musím
potýkat
všechno
jakápak
láska
boží
ne.
Rozumíte
mně
dobře
čili
to
nestojí
proti
sobě
přátelé
když
já
půjdu
cestou
karmajógy
tak
musím
si
všechno
odpykat
když
potom
se
stojí
bhaktijogy
já
mluvím
no
v
indii
zatím
tak
si
to
tykat
nemusím
tam
se
dostanu
do
oblasti
milosti
kde
platí
jiné
zákonitosti
rozumíte
mně
dobře
čili
nevede
tohleto
co
se
dovídáte
z
rozšířeno
vědomí
jako
nějakou
absolutní
pravdu
nýbrž
to
berte
jako
relativní
pravdu
jako
něco
potřebné
pro
toho
člověka
na
tom
stupni
vedení
pro
mě
nejenom
pro
mě
ale
prostý
svět
podle
mého
názoru
je
zapotřebí
ne
aby
se
zná
stali
lepších
indové
kteří
věří
na
převtělování
nýbrž
abychom
se
stali
jak
správně
říká
ramakrišnova
mise
celá
od
ramakrišny
až
po
nikoho
abychom
se
stali
lepší
křesťané
lepší
mohamedáni
lepšími
těmi
kterými
jsme.
A
pak
se
to
musí
přes
všechno
přehodnotit
co
v
té
o
tom
užitek
čistému
je
co
tam
v
tom
systému
se
nehodí
do
toho
systému
mého
tím
já
se
nesmím
zabývat
nebo
lepším
ruší
padá
lépe
řečeno
protože
já
to
tento
rozpor
mě
nevzniká
já
nevzniká
mě
doporučuje
to
převtělování
nebo
nějaký
balíky
to
není
pro
mě
žádný
rozpor
že
když
já
vím
že
je
to
extáze
tak
já
vím
že
jsem
posednut
a
jestli
jsem
posednut
minulým
životem
svým
anebo
někoho
jiného
na
tom
houby
záleží
musíte
se
indie
myslet
že
to
jeho
život
no
tak
my
se
tady
přesta
se
všechno
přivlastňujeme
tak
to
je
základní
chyba
naše
ovšem
z
toho
přivlastňování
si
všeho
musíme
jednou
víc
i
ten
intuicí
ten
ind
ovšem
pokud
jde
cestou
logickou
ale
zůstane
trčet
před
křížem
tak
se
z
toho
nemusí
vybavit
že
ten
může
stát
svůj
ten
že
je
to
svatým
že
jo
no
a
tím
nemohu
se
zase
z
toho
byl
zbaven
roku
třicet
třicet
devět
té
svatosti
to
je
to
nemohou
potřebovat
tento
způsob
myšlení
to
je
něco
co
mně
co
by
mě
vadilo
rozumíte
mě
takhle
na
to
berte
něco
bere
to
takhle
relativně
jako
relativní
pravda
vedení
jo.
Tak
je
to
tím
shodně
jsem
například
gotvaldově
řekl
někdy
jednu
osmdesát
pět
a
končil
jsem
tím
přednášku
před
odchodem
protože
jsem
věděl
že
na
to
nemůžu
tam
na
to
potřebě
čí
čas
tak
je
to
dneska
po
vina
to
nebude
konečná
odpověď
nýbrž
bude
to
začátek
odpovědi
jak
to
s
tím
převtělování
jedno
na
tom
nezáleží
převtělování
v
každém
případě
je
o
tom
není
pochyby
jenomže
ani
těmi
prostředky
kterými
vládne
třebas
doktorka
fiore
ani
tím
co
se
dovídáme
že
si
vlastní
zkušeností
se
nedopátrá
me
jestli
je
to
pravda
že
to
co
já
zažívám
je
moje
převtělování
nebo
není.
Protože
jak
jsem
vám
teď
před
chvilinkou
říkal
vždyť
já
jsem
posedlý
dyť
já
jsem
v
extázi
dyť
já
nejsem
ve
stavu
normálním
normální
stav
je
stav
čistého
ducha
který
má
jasné
spojení
s
bohem
jak
jsem
já
od
toho
daleko
jenom
tenhleten
duch
mně
může
říct
co
je
to
převtělování
nikde
jinými
to
říct
nemůže
čili
je
užitečnější
si
myslet
že
to
není
protože
já
si
to
nemohu
prověřit
ale
vono
to
je
to
převtělování
jenomže
ten
duch
přeci
vládne.
Těmito
událostmi
hlavě
bez
těžkostí
zařizuje
věci
tak
aby
to
vedení
bylo
vůbec
tím
duchem
možné
pokud
mu
to
člověk
dovolí
pochopitelně
že
se
tak
má
právo
dělat
násilí
království
božímu
to
taky
berte
na
vědomí
a
pomalost
to
dokonce
znemožňovat
to
znamená
úplně
ne
to
tažení
tady
pořád
je
ale
od
co
jak
co
to
to
se
to
pravé
převtělování
fakticky
že
ten
duch
boží
který
je
v
nás
a
tedy
individualizovaná
v
té
individualitě
odcházejí
je
z
tohoto
světa
při
smrti
zanechává
si
dojem
na
úrovni
řek
bych
božské.
A
tenhleten
dojem
není
napsán
někde
v
idejích
které
mě
potom
posedají
nýbrž
ten
dojem
je
napsán
který
je
zapsáno
u
boha
nic
se
neztratí
všechno
pán
bůh
je
všem
člově
nutí
všechno
ví
vý
o
tomto
dojmu
taky
který
má
ten
člověk
který
si
z
tohoto
života
s
sebou
vzal
rozumíte
mi
a
z
tohoto
dojmu
potom
nastává
tendence
která
pochází
z
toho
nesmrtelného
ducha
vtělit
se
tam
a
tam.
Jenomže
kdyby
to
bylo
tak
že
on
by
si
to
mohl
vybrat
a
vono
by
to
platilo
to
by
bylo
ohromné
to
by
za
chvilinku
zrušil
existenci
vesmíru
a
to
říkám
rovnou
nebo
způsobil
že
by
lidstvo
přestalo
mít
smysl
že
by
třeba
to
strašně
rychle
kupředu
z
důvodů
který
nemůžu
teče
vysvětlit
hned
mentálně
že
bych
se
zaběhl
někam
jinam
vám
nemohu
říct
jak
je
to
možné
je
s
to
že
to
trpí
v
tom
zdržování
to
království
boží
že
ono
si
vybere
někdy
tak
špatně
přes
to
tě
zase
umře
nebo
nemůže
to
splnit
nebo
tak
nějak
co
v
té
ideji
je
obsaženo
nebo
že
se
to
té
ideji
přiblíží
jenom
velice
málo
protože
jsou
tady
jiné
okolnosti
genetického
charakteru
že
to
dítě
které
se
se
tady
narodilo
je
přístupno
vlivům.
To
celé
pochází
z
rodičů
znamená
těm
tendencí
které
mají
rodičům
těmi
přístup
něj
než
té
jemňounké
ideji
která
za
tím
stojí
a
která
přichází
u
boha
já
vám
budu
začátku
říkám
že
tady
dvojí
vedení
jedna
je
od
boha
a
jednou
lidí
že
tak
tohleto
vedení
od
boha
to
je
tak
jemná
záležitost
že
jestli
nejmocnějším
ze
všeho
ale
při
tom
tak
jemná
že
může
být
na
povrchu
porušena
na
povrchu
porušena
a
čímkoli
já
bych
to
řekl
asi
takhle
jestliže
tam
znemožníte
tomu
čistému
duchu
aby
se
zbavil
toho
domu
nebo
a
ho
vyvinul
nějakým
způsobem
jak
potřebuje.
Tak
on
to
dělá
tím
způsobem
že
klidně
po
volí
ustoupí
ale
zase
se
vrátí
jakmile
dáváte
pozor
se
vrátí
zase
zase
vás
při
táhne
jako
roubem
k
tomu
úkolu
který
si
sám
stanovil
čili
kdybych
to
líčil
tímto
způsobem
bylo
velice
těžké
rozumově
to
všechno
říct
to
strašně
zdlouhavé
musel
ukázat
na
příkladech
tak
byste
poznali
že.
To
působení
pocházející
od
boha
jestli
se
mocné
ale
není
zjistit
el
né
žádným
lidskými
prostředky
neboť
jak
já
to
neznám
od
posedlosti
ideou
které
jsem
byl
vystaven
protože
jsem
je
k
tomu
sklony
protože
jsem
k
tomu
měl
genetické
sklony
po
rodičích
ne
to
se
nedá
zji
rozlišit
my
to
totiž
neuměl
rozlišit
to
je
ale
podívejte
se
třebas
je
vám
to
řeknu
nějakém
malinkém
příkladu
zatím
se
s
tím
spokojen
že
mi
to
připadá
teďka
momentálně
jako
příklad
velice
aktuální
jako
se
stalo
předevčírem.
Tohleten
jesudian
si
přeje
aby
se
to
srovnání
indických
nauk
z
křesťanskými
a
se
všemi
světový
mi
naukami
rozběhla
pokud
možno
co
nejrychleji
na
světě
to
prostě
je
to
přeje
to
je
tažení
toho
ducha
to
je
tažení
to
není
jeho
osobní
přání
rozumíte
to
není
jeho
osobní
před
to
je
přání
boží
to
je
součást
toho
vrcholného
tažení
toho
vrcholného
osudu
kterýmu
se
nikdo
nevyhneme
že
k
bohu
se
musíme
všichni
vrátit
ano
a
teď
otázka
je
se
tam
vracíme
rychleji
když
se
vzdám
hádám
anebo
když
se
vzájemně
mají
máme
rádi
a
toleruje
a
jesudian
samo
sebou
výše
tento
druhý
případ
je
lepší
a
tak
když
já
tento
styl
myšlení
propaguji
tak
mě
všemožně
pomáhá
a
to
už
je
ho
lidská
záležitost
aby
se
prosadil
to
co
je
božího.
V
tom
co
já
hlásám
ano
takže
dejme
tomu
se
stalo
dneska
se
ten
o
tohleto
šestnáctého
tohoto
měsíce
šest
a
toho
července
osmdesát
pět
jsem
poslal
dobra
spis
jesudian
překlad
celého
jo
nebe
vychovali
oko
dobře
jsem
věděl
že
ti
dotyčný
mají
sedmnáctého
jed
na
léčení
do
karlových
varů
čili
že
nebylo
pravděpodobné
že
by
to
dostali
včas.
Ale
protože
jsem
věděl
že
správné
a
to
je
to
vedení
to
poslat
tak
jsem
to
poslal
ex
doporučuje
ně
a
jedine
ti
manželé
kteří
to
v
tom
brně
kteří
měli
sedmnáctého
ode
měli
od
rána
sedmnáctého
nějaké
těžkosti
připravován
takže
pořád
museli
za
jakých
důvodů
záhadné
ch
vkládat
ten
od
jest
ne
a
konečně
přišla
poušť
když
už
nastavovali
automobilu
a
už
měli
vod
je
a
tři
minuty
tedy
předvoj
zde
to
by
to
poslo
eště
tři
mleli
oni
to
dostali
do
ruky
takže
mě
píšou
o
že
teď
už
jako
věřit
na
náhodu
je
těžké
tak
podívejte
se
tady
jaká
je
tady
kombinace
vůle
jesudian
a
to
je
vůle
člověka
který
chce
správné
a
vůle
boží
který
chce
správné
přes
mrtvolu
třebas
lidí
rozumíte
a
přes
přes
její
vůli
osobní
i
přes
vůli
jesudian
k
tou
kombinací
se
to
dostane
tam
tam
všechno
se
má
dostat
do
trojkou
ovšem
někdy
to
trvá
dlouho
podle
toho
jak
to
nevadí
na
jak
to
přijímá
tak
tak
se
to
uskutečňuje.
Tak
jak
já
mám
teďka
vám
tady
říci
až
sem
je
to
vůle
lidská
a
vo
tu
je
to
vůle
boží
to
převtělování
tady
je
to
záležitostí
boží
a
tady
je
to
genetická
záležitost
po
rodičích
to
přeci
nemohu
obecně
říct
kdy
to
je
jak
to
nemohu
vám
to
mám
vysvětlit
to
je
tam
všechno
zamícháno
dohromady
takže
normální
smrt
to
nerozezná
na
normální
světem
rozezná
jasně
protože
jestliže
má
schopnost
rozlišovací
a
ta
od
boha
tak
osvítí
něco
správné
to
co
právě
dělá
nebo
to
to
co
je
jemu
uto
a
pak
už
je
jedno
jestli
od
koho
to
bere.
A
kdo
to
před
tím
prožil
její
stoje
že
kdybych
já
třebas
měl
s
něčím
začínat
a
vy
kdokoliv
v
tomto
světě
že
byste
nic
nedokázali
vy
se
musíte
chopit
hotové
ideje
už
zpracování
čili
to
že
se
do
vás
vtěluju
ty
balíky
nebo
vy
tomu
říkáte
předcích
není
obrovská
pomoc
ze
strany
boží
tam
jsou
hotové
ideje
rozumíte
které
se
do
vás
vadí
a
vy
můžete
vstou
to
hotovou
baterie
už
vládnout
dál
samozřejmě
nemáteli
schopnost
rozlišovací
tak
pak
je
to
pak
prostá
pustá
posedlost.
Při
které
jednou
děláte
to
a
podruhý
děláte
ono
kdežto
ještě
máte
schopnost
hříšností
tak
rozlišíte
balík
od
balíku
ano
vzít
správného
nesprávného
ale
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
nikdy
nerozeznáme
absolutní
pravdu
a
tady
v
tom
záznamu
není
který
se
k
vám
dostane
to
je
u
boha
a
ani
u
té
individuality
smrtelné
není
absolutní
pravda
obsaženo
tam
je
relativní
přibližování
se
absolutní
pravdě
rozumíte
mi
nic
víc
dál
to
nejde
člověk
se
nestane
bohem
v
je
vědoucí
nikdy
ne
a
dona
něm
bude
pořád
závislejší
závislejší
bude
jo
svoboda
bude
spočívat
v
tom
že
bude
čím
dál
tím
víc
závislejší
na
bohu
to
je
ta
jediná
míra
svobody
kterou
můžeme
dosáhnout
a
to
bude
tak
výtečná
že
každý
bude
toho
člověka
to
takhle
závislý
na
bohu
považovat
za
dolní
svobodné
za
schopné
udělat
věci
který
jiný
člověk
by
neudělal
ano
a
je
tomu
tak
fakticky.
Prosím
tadyhle
dovětek
k
tomu
převtělování
kdyby
člověk
musel
všechno
napřed
pochopit
než
by
to
mohl
provádět
to
lepší
to
duchovní
nižší
to
správnější
to
by
byla
zoufale
pomalá
cesta
protože
rozum
je
tady
ve
funkci
velice
omezené
že
totiž
neumožňuje
člověku
nic
jiného
než
smyslové
vjemy
zpracovávat
a
jestliže
je
třeba
k
tomu
abych
člověk
žil
duchovněji
nepracovat
jenom
smyslové
vjemy.
Tak
je
třeba
odejít
od
smyslu
ji
vjemu
proto
protože
každý
z
mysli
v
se
nakonec
ocitneme
rozumovém
zpracování
buď
vědomě
nebo
nevědomě
to
je
jedno
nebo
podvědomí
a
to
je
pořád
totéž
a
kdežto
co
se
neocitne
vezme
není
ani
rozumově
zpracovány
s
tímto
způsobem
se
dostává
člověk
každému
ke
správnému
duchovnímu
poznání
že
musíte
odejít
od
sebe
sama
od
toho
smyslového
člověka
který
smyslově
chápe
tyto
svět
jako
jedinou
skutečnost
proto
ježíš
kristus
řekl
zapři
sama
sebe
kou
to
máme
zapřít
toho
člověka
který
tento
svět
takhle
vytí
a
považuje
to
za
jedinou
skutečnost
celého
takového
člověka
moje
zapřít.
To
jsem
mě
právě
podařilo
vlivem
okolností
pochopitelně
u
těch
lékařů
potom
v
sedmnácti
letech
a
potom
v
těch
ztrácet
letech
ne
to
se
mi
podařilo
a
proto
já
tohleto
absolutní
jistotou
říkám
že
je
to
správné
tak
zapři
sama
sebe
a
ne
na
správné
meditaci
a
nebo
toto
tě
málo
pomůže
ne
že
by
to
bylo
k
ničemu
to
ne
ale
není
to
zdaleka
to
podstatné
to
podstatné
zapři
sama
sebe
sytit
ta
koncentrace
tvoje
pomůže
k
sebezáporu
prosím
nejlepším
pořádku
ale.
Pak
je
ovšem
jedna
otázka
jestli
tedy
když
je
ta
meditace
a
ta
konto
tak
tuze
dobrá
k
čemu
je
ten
méně
dobrý
ostatní
že
ještě
lepší
my
nejsme
mezi
tím
tvorem
nýbrž
my
jsme
tvoje
žijící
na
této
planetě
tento
život
má
právě
tento
vnitřní
smysl
a
dostal
se
k
tomuto
vnitřnímu
smyslu
života
a
ctít
ho
to
je
důležité
to
je
pochopení
další
ho
návodu
ježíše
krista.
Až
bude
až
budu
povýšen
až
bude
syn
člověka
povýšen
na
kříži
se
rozumí
potáhnu
všechny
to
se
znamená
uctívat
syna
člověka
své
svou
vnitřní
podstatu
jako
něco
svatého
božího
po
vy
na
všechny
ostatní
hodnoty
a
ono
se
to
po
táhne
z
celého
tě
to
po
táhne
kupředu
jenom
tuhletu
tu
musí
v
sobě
pěstovat
ustu
ke
své
vnitřní
podstatě
k
tomu
chrámu
božímu
jak
to
říkal
svatý
pavel
že
ano
a
to
je
ten
pravý
sebezápor
jestli
by
člověk
opravdu
tímto
způsobem
dělal
svou
koncentraci
a
meditaci
po
to
by
bylo
správné
pak
ale
vás
musím
upozornit
na
to
že
nesprávný
v
tom
byl
jenom
to
že
si
myslí
že
jenom
když
si
sedne
do
té
koncentrace
že
to
je
jedině
správné
to
není
pravda
já
pořád
beru
a
toto
ne
nemají
domyšleno
indové
ani
jesudian
ta
má
myslela
pořád
beru
celý
život
celým
mého
obsahem
od
boha.
Čili
já
nejsem
schopen
sám
žít
kdyby
on
mě
opustil
já
okamžitě
přestane
existovat
já
jsem
z
jeho
existence
živ
já
jsem
z
jeho
poznání
poznávajícím
a
z
jeho
lásky
se
milující
jo
a
tohleto
když
jsem
si
vědom
mám
pak
mu
užít
klidně
a
mu
se
modlit
se
nic
svým
životem
a
to
bude
správný
život
to
bude
správná
meditace
všimli
ste
si
že
a
kde
dobu
vás
k
tomuto
vedu
ne
protože
jsem
to
pochopil
jako
na
nejsprávnější
způsob
koncentrace
a
meditace
před
celý
svůj
život
na
uctivý
poslušnost
k
bohu
na
poli
nebo
v
domě
a
to
říkal
prosím
že
jsem
dělají
jak
jsem
vám
už
kolikrát
říkal
tyto
chyby.
Jsem
když
uznávají
stvořit
tvoření
ta
tak
to
uznává
jako
je
co
se
stalo
že
chyba
to
se
děje
oni
pobývají
tu
ruce
von
se
z
ní
je
to
dělal
a
pak
šel
tak
si
šel
lehnout
to
namnoze
větším
stvořitelem
von
ji
jako
s
to
vite
není
věčný
nedos
stvořitelem
to
není
pravda
on
je
věčně
stvořitelem
zrovna
tak
je
věčně
osvětitelem
ona
taky
věčně
spasitelem
věčně
toto
katolíci
ani
křesťani
ostatní
nechápou
si
myslí
že
je
to
když
šel
na
světě
co
chce
něco
stalo
informanosti
se
tady
dostali
které
předtím
nebyli
se
dostali
na
dispozici
ano
ale
to
je
všechno
ale
informace
tohoto
druhu
totiž
mají
zvláštní
povahu
nemají
v
sobě
sílu
uskutečnit
to
není
pouhá
informace
vaše
si
nesmírně.
Se
z
vás
má
obavu
že
teď
když
hájím
teorii
idejí
že
jednoho
dne
taky
řeknu
že
je
to
omyl
a
že
tedy
to
není
pravda
především
bych
chtěl
a
abyste
jako
se
mnou
jednali
slušně
že
já
totiž
neříkám
že
je
to
pravda
je
to
skutečnost
totiž
dost
vyro
hodně
po
daný
obraz
a
ideje
jsou
také
dost
vhodným
poddaným
obrazem
o
skutečnosti
je
to
nějaký
způsobem
skutečnost
vystihuje
jo
a
i
ne
je
tedy
v
tomto
smyslu
jsou
věčné
zrovna
jako
všecko
co
je
daleko
pod
nimi
že
také
věčné
hmota
je
věčná.
A
ale
prosím
vás
tohleto
bych
rád
podle
pel
výrokem
nějakýho
eckharda
jo
a
já
to
najdu
v
tom
jo
až
tyto
přileje
v
tom
spisu
rada
krišna
na
ano
že
si
budete
myslet
že
já
jsem
si
to
to
se
znovu
vymyslet
že
se
mi
tak
hodilo
abych
se
dostal
sama
styky
ne
já
tvrdím
že
to
co
platon
hlásal
idea
že
v
podstatě
je
vyšší
myšlenka
než
že
to
vyšší
relativní
pravda
a
že
my
než
ty
ostatní
co
známe
ale
že
je
to
všechno
relativní
pravda
radit
jako
je
jako
dejme
tomu
obraz
martiš
vě
martiš
je
to
relativní
pravda
něco
svým
způsobem
je
to
martince
já
lepší
to
avili
ale
je
to
tak
jenom
raduje
obraz
no
a
to
je
sodoma
ještě
noze
tomu
ale
pořád
je
to
to
není
skutečnost
je
to
obraz
proto
mě
například
od
roku
třicet
devět
teprve
přijde
mi
to
vadilo
mně
nevadí
že
někdo
stvořil
svět
za
šest
dní
to
mně
nevadí
protože
já
vím
že
je
to
věčná
záležitost
to
stvoření
Že
a
že
to
skvěle
vyrobeno
obraz
skvěle
ne
špatně
ovšem
chyba
je
na
straně
nábožensky
založených
lidí
že
tato
zkušenost
to
já
jsem
nabyl
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
v
že
voni
ji
nemají
už
tisíciletí
nemají
že
ten
není
chyba
na
straně
vědy
že
se
od
nich
odloučil
ta
má
právo
je
potírat
protože
voni
ztratili
svoji
duchovní
výši
oni
nemají
o
co
se
opřít
o
pána
boha
stvořitele
poslali
na
penze
nebo
ho
zabili
dokonce
spasitele
jim
narodil
teprve
v
betlémě
no
to
je
hrůza
to
se
mě
od
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
neděje
ten
se
pro
mě
nenarodil
v
betlémě
že
mě
to
řekne
že
se
nenarodil
že
to
všechno
vymyšleno
prosím
je
to
myšleno
co
je
mi
do
toho
ono
je
to
pravda.
Ono
je
to
pro
mě
vnitřní
pravda
znalo
že
se
s
panny
marie
panny
to
je
pro
mě
vnitřní
pravda
jinak
totiž
ve
mně
neproběhlo
než
ský
pane
a
tak
je
to
vnitřní
záležitost
se
pro
žita
no
tak
prosím
vás
tohleto
berte
jak
to
říkám
doslova
že
totiž
člověk
se
dopracoval
stále
vyšším
formě
nebo
vyššímu
obsahu
pravdy
ale
vždycky
to
bude
obrazné
mocně
se
obrazné
dokonce
až
bude
na
věky
žít
v
příbytku
otce
tak
ty
věci
bude
chápat
obrazně.
To
je
ta
bída
tam
v
těle
nebyl
víš
tak
my
jsme
říkaj
ale
je
jasno
že
když
se
setká
člověkem
jako
já
sem
si
matka
jenomže
jsem
já
tam
jako
třebas
to
ten
málo
ne
on
to
pořád
ještě
bere
obrazně
tako
obra
to
nemožná
že
by
to
ví
že
to
obraz
je
ale
ono
mu
to
nesli
dostačuje
on
jde
pořád
dál
tak
tím
obrazem
jo
on
to
přát
prohlubuje
po
smrti
to
prohlubuje
ale
ví
dobře
že
nikdy
se
dostane
nad
no
věcí
že
nikdy
všechno
neobsáhne
totiž
to
je
ta
konvergence
o
které
pořád
mluvím
že
k
bohu
se
ustavičně
přibližuje
a
to
právě
není
na
pána
boha
že
člověk
se
pořád
přibližuje
k
jeho
dokonalosti
ale
nikdy
nebude
tak
dokonalý
jako
bůh
to
je
podstata
toho
příbytku
o
otce
ano.
Ani
poslán
ce
stvořitel
z
ani
postaráno
nebude
nikdy
bohem
stvořitelem
nebo
nikdy
bohem
osvětitelem
nebude
nikdy
kolem
spasitelem
nebo
tak
jak
tak
tím
aspekt
nebude
mít
takhle
že
ano
ale
podívejte
se
například
a
takovou
svatou
terezii
z
avily
to
vám
budiž
ještě
jednou
řečeno
jak
ta
žena
která
je
čtyři
sta
let
po
smrti
se
jak
si
dneska
žije
v
tom
stavu
nebe
že
ona
se
stará
způsobem
kterým
by
se
nikdo
z
ze
smrtelník
vtěleních
nedovedl
postarat
takovým
jako
já
já
jsem
sem
to
krát
pět
a
půl
měsíce
ve
škodovce
a
zjistil
jsem
že
tam
není
nikdo
v
té
skupiny
kubánci
který
by
měl
nábožensky
založený
a
teprve
poslední
den
jsem
přišel
na
jednoho
který
četl.
To
co
jsem
nakou
poslal
hlad
nitra
i
ten
svůj
komentář
přestal
posla
tak
dostal
ten
dotyčný
další
v
španělsky
psanou
od
svatý
terezie
je
za
to
velice
rád
zase
s
jí
opisuju
a
je
to
projev
zase
to
půjde
na
komu
jak
ona
se
stará
o
ty
boží
kubánci
tato
žena
tomu
já
říkám
správné
na
správně
pochopila
co
je
to
spása
o
spáse
není
pro
ni
jestliže
ona
ji
nepřináší
ostatní
jí
nesl
ostatní
já
jsem
spasen
pro
to
lidstvo
pro
všechno
tvorstvo
a
pro
celý
čas
a
prostor
abychom
se
z
toho
vymanili
jestliže
třebas
ježíš
kristus
radil.
Aby
člověk
uvěřil
a
že
kdo
uvěří
spasen
bude
tak
řekl
převážně
část
lidí
a
on
musel
mluvit
obecně
tak
především
pro
tu
převaha
těch
ostatních
lidí
je
takové
povahy
že
v
celým
životem
se
řídí
nějakou
vírou
i
ten
kdo
si
myslí
že
vůbec
nic
nevěří
tak
věří
že
toto
je
skutečné
že
ano
ví
že
to
víra
a
takže
kdyby
toutéž
vírou
kterou
věří
v
jedinečnost
z
tohoto
světa
nezahálí
obdobně
také
na
cestě
k
bohu
tak
by
rozvoji
svůj
život
na
dvě
části.
Jedna
by
byla
záležitost
víry
v
tento
svět
a
druhá
záležitost
nevíry
boha
a
to
by
znamenalo
že
by
na
té
cestě
na
té
cestě
která
není
vede
na
vírou
nic
nedokázal
vy
dokážete
toto
životě
všelicos
udělat
pro
to
že
mu
věříte
že
věříte
na
pevnou
půdu
pod
nohama
to
je
víra
prosím
vás
on
tvá
teďka
bratříka
že
je
to
víra
že
ano
kdybyste
byli
tak
třetiny
jako
ten
vědec
čekat
vlivem
ty
tak
byste
měli
velký
pačesy
se
nepropadl
že
ale
to
je
víra.
A
je
to
zaviněno
tím
že
máme
ten
dojem
to
je
jsme
zvyklý
nebo
jsme
schopni
věřit
protože
máme
ten
dojem
že
je
to
fakt
to
je
dojem
a
on
říká
také
když
kde
to
na
cestě
k
bohu
musíte
získat
první
řadě
dojem
že
je
to
správné
a
proto
podporoval
od
začátku
své
učedníky
té
víře
sám
nevěřil
upozorňuju
vás
to
neznamená
že
byl
prováděním
ale
potřebovalo
věřit
život
ve
dvanácti
letech
nám
prozrazuje
že
věděl
že
jeho
otec
je
v
nebesích
a
že
von
je
jeho
syn
potřeboval
se
ve
věřit
když
to
věděl
on
to
od
začátku
věděl
takže
nevěřil.
Ale
věděl
že
ostatní
lidi
nemají
tu
schopnost
vědět
že
od
boha
pocházejí
a
k
bohu
se
vracejí
čili
je
napřed
řeknu
to
co
von
věděl
on
věděl
od
boha
všichni
jdeme
a
k
bohu
se
všichni
vracíme
a
proto
je
možné
abych
já
vám
radil
ze
své
pozice
který
to
ví
vědomě
a
vy
to
nevíte
že
odtamtud
pocházíte
my
si
myslí
že
se
tady
narodili
a
že
tady
začal
život
to
je
veliký
omyl
já
vám
tady
říkám
příklad
vá
svůj
dávám
vám
od
boha
pochází
a
k
bohu
se
vracím
vy
teďka
momentálně
nemusel
za
mnou
přijít
to
já
vím
dobře
říkal
svým
učedníkům
ale
já
se
ucha
svatýho
pomocí
toho
která
potom
dostanete
zajímavý
dostanete
s
tam
pomocí
poznání.
Ne
bez
poznání
to
nejde
to
poznání
na
ní
chybí
protože
to
víra
v
tento
ženám
zastírá
poznání
víry
něčeho
jiného
on
je
musel
ježíš
kristus
soustavně
ty
učedníky
přesvědčen
o
tom
že
to
co
hlásá
je
správné
že
že
od
boha
pochází
a
že
k
bohu
se
vrací
jakmile
malinko
přestal
nebo
jak
tam
bylo
nějaká
malinká
mezera
už
mu
přestali
věřit
vy
ste
ten
příklad
vám
dobře
známý
já
to
nerad
opakuje
musím
protože
jste
mít
soustavu
tak
ty
budete
mít
zase
znovu
já
nevím
pokolikátý
že
už
udělal
první
zázrak
první
zázrak
první
zázrak
ji
ne
ne
že
bych
koktat
první
zázrak
v
káni
trní
zázrak
je
tam
psáno
a
to
se
svatý
jan
evangelista
nemýlil
to
popisoval
dobře
to
byl
první
řád
a
který
udělal
na
velikosti
byla
to
chvíle
kdy
jeho
učedníci
mu
nevěří
protože
je
tam
psáno
na
konci
toho
zázraku
že
mu
uvěřili
prosím
vás
okamžiku
kdy
je
přijímal
do
svých
služeb
doslouží
božích
ne
petře
čeho
mu
věřili
a
dejme
tomu
za
čtrnáct
dní
už
mu
nevěřili
takhle
to
dopadá
lidskou
vírou
přátelé
lidská
víra
musí
být
ustavičně
podporováno.
Vy
musíte
zapřáhnout
protože
cestou
víry
dete
a
nedá
se
a
vnitř
jiným
způsobem
při
vašem
způsobu
myšlení
jak
to
jednou
nebrali
na
sebe
představy
a
ne
představa
my
jsme
se
dostali
k
nějakému
poznání
jako
třebas
nemusí
páně
třeba
to
poznání
bylo
neúměrně
menší
oproti
poznání
ježíše
krista
je
bratrem
nějaký
základ
bez
představy
nějaký
základ
poznání
bez
představy
jaký
takový
malinký
základem
a
to
znamená
mohl
se
mít
jinou
cestou
a
to
vy
nemůžete
já
tady
mluvím
k
lidem
kteří
nemohou
jít
můj
cestou
nesnažte
se
mě
napodobovat
nebo
nesnažte
se
si
myslet
že
můžete
kohokoliv
napodobovat
to
napodobovat
jedině
ježíše
krista
protože
jedině
ten
vědomě
jde
od
boha
a
k
bohu
se
vrací
a
vy
musíte
někde
se
na
pasovat
na
tu
vědomost
že
od
boha
uchází
te
to
sem
vám
musí
projevit
město
projevilo.
Protože
míře
dejme
tomu
v
sedmnácti
letech
nebo
my
sedmnácti
ho
to
na
tom
a
nevěděl
jsem
že
se
mi
to
projevilo
o
třech
a
půl
let
to
jsem
nevěděl
o
to
podléhala
a
já
jsem
to
nepoznal
jako
dítě
že
to
je
projev
toho
že
od
boha
pocházím
že
totiž
když
jsem
rozumově
to
nepřijímal
to
co
mně
radili
a
přijímá
jsem
to
pomocí
něčeho
co
nebylo
z
rozumu
nebo
kazit
že
to
je
pochází
asi
něčeho
věčného
to
sem
nevěděl
to
už
a
nebyla
víra
to
bylo
vědění
to
bylo
základně
jakého
vědění
k
tomuto
základu
vidění
já
vás
pořád
vedu.
A
to
je
správná
manipulace
s
vůlí
tam
začíná
správná
manipulace
s
vůlí
já
se
musel
zapřít
sebe
sama
v
tom
smyslu
že
jsem
nesměl
dbát
na
matku
a
na
všechny
své
rádce
abych
se
zařídil
podle
jejich
rady
rozumné
rady
dobré
rady
relativně
dobré
rady
já
jsem
nesměl
na
to
dát
abych
se
mohl
řídit
to
ru
která
nebyla
rozumná
která
nebyla
založena
na
rozumovém
poznání
vůbec
ta
se
mé
matce
jevil
jako
ze
strany
toho
dítěte
tvrdohlavosti
na
dost
tak
mě
liší
a
svým
přítelkyně
to
dítě
těžko
vychovatelé
neboť
je
nové
a
tvrdohlavá
neposlechne
na
uměle
po
tahne
nevím
proč
já
jsem
to
na
tom
neklamný
důraz
a
tak
dále
prosím
takový
názor
a
mě
měla
matka
která
neviděla
do
věcí
a
bylo
to
v
pořádku
že
to
nevěděl
a
protože
i
když
se
potom
ocitl
na
duchovní
cestě
přímé
že
už
jsem
věděl
že
to
to
boha
za
bohem
po
těch
sedmnácti
letech
tak
i
tam
nemohla
pochopit
že
já
něco
dělám
to
co
vona
nedělá
a
to
co
nedělá
žádný
katolík
když
si
lehá
a
pana
do
tranzu
ve
kterém
nevím
vo
okolí
že
tam
se
mohlo
dělat
to
chtělo
já
jsem
o
tom
nevěděl
až
přišla
ke
mně
začalo
lotova
tak
mě
z
toho
dostala.
Download XML • Download text
• Waveform view