EN | ES |

85-16A-K1-52

85-16A-K1-52


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Čím se lišil ten vedoucí ten vidoucí o to se toho tím že ten spisy psal vidět takže mu bylo odstraněn přání vidět a tím mu byla odstraněna jedna jedno zcestí že šel za tím viděním a mu to bylo odstraněn tento dostatek že neviděl tak mohl zastoupit tohleto přání něčím vyšším mohl přitom mohl tou záleží na na obyčejně se to nestalo ale protože za ním chodili celé zástupy tak myslím že pro tyhlety věci oni ho aspoň uctívali že třebas vedlo jenom úctu či němu a to taky dost a to a myslím že to je ten taky mu byl aspoň něče nebo tak jak to tam není řečeno tak nemůžu odhadnout ježíš kristus za vašimi zázraky na ukázku poskytoval ukázku toho co si z toho máme vzít pro sebe. Příklad svůj dal jsem vám smět se tady se mluví o efekt jenom ježíšových zázraků že se nikde nemluví konkrétně o efekt těch zázraků apoštolská že a říká se že dělali zázraky že léčili a tak dále s těmi ale jak to dopadalo jenom jednou se to špatně dopadlo ale jinak co vyvedli to tam není ice ano že ano a proč se tam mluví jenom o těch zázracích dělal právě jenom ježíš a jenom o některých z nich protože se vybíral ty evangelista brali jenom ty které měli význam příklad příklad líto příklad pro člověka který bude nastat ježíše krista a tam je řečeno jestliže uvěříš tvá víra musí být ustavičně zázrakem posilována. Co ty musíš vědět ta víra je si je pravá jestli je opravdu živá tak za následek činnost nezainteresované to znamená děláš něco pro bližního a on říkal radujte se na duším pane ztratí svými primitivním pak když sám nemá nic pláči nic to tak vono nepodal protože se vžít do pozice toho druhého jako by to byl on sám to znamená rozšiřuje vědomí na toho svého bližního tak jako bys to byl sám který trpí jako byste byl ty sám který potřebuje tvého ochrany nebo tvé pomoci byste samaritán který odsoudil svýho na hlavního nepřítele ne a když to takle vezmete tak víte že tenhleten zázrak to všechny ostatní měli za úkol. Člověka pozdvihnout mystickou pozměňovali těch učedníků jeho na takovou úroveň na které byly bez těžkostí by byli mohli bez těžkostí uvěřit že on je synem božím o to jim šlo o tom o jestliže toto dokázal že považoval za nutné a říkám považoval to je v uvozovkách věděl že je to nutné že musí ustavičně těmi zázraky podporovat víru těch svých učedníků aby byla živá aby taky voni mohli dělat zázraky a tak dále ale na aby byla živá tak pak ovšem je nutno říct že víra která nevede k zázrakům v tom smyslu. Že která by nevedla k spojitosti s ostatním světem ve se najednou začne projevovat že celé prostředí vleku slouží nějakým způsobem zázračně o pomáhá že on se nemusí namáhat tam kdyby si ji musel namáhat že ono no mu to samo přichází jako kdyby to byl zázrak do ruky hotové a o tom jsem musí ten člověk věřící přesvědčovat ne že by potom toužili do potom to že tak se tak se to zabrzdí ale vono to samo dostavuje jako ten víš kristus bez vybídnutí z těch žáků dělal ty zázraky to by byl nějaký chromý nebo slepý to jo ale žáci mu nikdy neříkal udělej tamhleto nebo tak že jim to nedařilo tak si to tam pozvali. Tak je vám snad jasné že víra bez soustavných důkazů bez proudu důkazů že je správná přestane být živá ano a proto ježíš kristus hlavně proto dělal ty zázraky aby tu živou víru v bez těch učednících zachoval aby byli schopni ty tři roky dělat taky zázraky kdyby je byl pořád nepo něco vlastními příklady tak oni taky přestal ta za jak dělat jakmile vstoupil na kříž zdánlivě bezmocně tak voni žádný zázrak neudělali teprve stalose z mrtvých mu šlo kvali dvacátého července devatenáct set osmdesát pět mám tady krásnou otázku jednoho z vás nebo nadávat koho kde mně připomíná že se na přisouzeno že jsem v komentáři fiore na straně a napsal že jsem se mýlil když jsem si myslel že jsem byl nějak francouzem minulém vtělení a že jsem že teďka vyjde se mi nikdy nebyl neboť člověk je. Schopen něčeho jiného než tohoto ale nebudu to ještě celé rozebírat jenom abych zodpověděl tuto otázku by je jak je to možné že napřed jesudian který věří v převtělování a příležitost a schopnost také dostávat zprávy s téhož centra že rozšířeného vědomí že on pořád věří na převtělování a nevadí mu to a není to pro něho omyl tak do se tady mýlí když si nebo karel makoň tak to je pro je to úplně směšné protože on se nemýlí nikdo dávejte dobře pozor. Tyhle ty informace z tohoto rozšířeného vědomí o sou informace pro tento svět pro tuto naše existenci a proto abychom mohli z své pozice ve které se momentálně nacházíme dostat se dál čili je to vedení přátelé je to vedení to je relativní pravda ne absolutní pravda takže tady platí to heslo o které jsem tam také mluvil který ho se držel ten akademie na ráno bylo vi ceny rada ne říkal. Neustále o čas to jsem se mýlil ale nikdy se nepochyboval o správnosti toho co jsem právě zastával to je správné vedení on byl správně veden on totiž jak proč jakých okolností je správně člověk veden když se celé něčemu věnuje když zapomene na sebe a jde za tím tam je veden ne tam jde kam je veden nepečujte se jedná podle toho co mu je napovězeno no tak jsem taky jedno podle toho co by to napovězeno a jestliže jsem potřeboval ale nebo bylo zapotřebí srovnat učení ježíše krista z učením indickým tak jsem musel přijít na to. V určitém okamžiku pochopitelně se to pralo vzájemně že ten ind zapotřebí rozeznávat sousto nějaké balíky nebo nějaké idej které člověka posedají protože on při své spise soustavě myšlení do kterého to krásně zapadá toto potřebuje takhle to potřebuje vědět tomu stačí protože on i když je to třebas křesťané jako ten jesudian není na tolik křesťané jako třebas evropa on přeci jenom je odchování indii a ta matka indie něčemu naučila a von její něčím povinován je opravdu povinován indii za to co mu dala a nemůže se postavit na zadní no jak se říká nebe tomu vzpěčoval než to mohu na to právo mám jestliže mně můj vývoj vede k tomu nebo můj úkol navádí k tomu nebo vedení které s tím souvisí navádí k tomu abych srovnal učení ježíše krista učením indickým převtělování a bych to řekl teď takhle jak se to srovnat jo že totiž jak člověk vejde do tohoto světa když před tím byl čistým duchem. Tak vlastně se tomu království božímu které se zde vtělilo stala veliká křivda tak řečeno lidsky bylo ukřižován nebo bylo násilně no tomu království boží se učinilo veliké násilí tím že muselo opustit tu jedinečnost svobody ne a přejít sem do toho těla a tady se batolí s těmi chybami lidskými že jo a jestliže ten člověk si myslí že bere na sebe vtělení minulé a nebo jestli si myslí že je to idea která ho posedá. Tak je to pravda takhle kombinovaná že totiž jestliže vejdu sem na tento se tak jsem vlastně extatickým stavu okamžitě jsem vyhozen z své pravlasti jsem mimo to je extaze která spočívá v tom že jsem mým o svou vlastní vědomí se mnou svou vlastní a jak potom s tím počínám s tím stavem extatickým od začátku svého zrození ze to je záležitost osobního vedení a je otázka jest jediná tohleta odpovědět aby bylo se dalo všechno srovnat v tom co si myslím s tím tam je to vedení vede. Jestliže třebas jako ind potřebuju věřit na karmu na převtělování na osud a tak dále prosím to vede tento systém je vede v tom nesmí být mezera že mně tento systém nevede nevede jiný systém a to je milost láska a podobně že a tam tohleto je takovým řek bych neblahý příznakem který ruší tuto jednotu toho co myšlení pro buď je to karma anebo je tady láska boží že ano dyž si to musím potýkat všechno jakápak láska boží ne. Rozumíte mně dobře čili to nestojí proti sobě přátelé když půjdu cestou karmajógy tak musím si všechno odpykat když potom se stojí bhaktijogy mluvím no v indii zatím tak si to tykat nemusím tam se dostanu do oblasti milosti kde platí jiné zákonitosti rozumíte mně dobře čili nevede tohleto co se dovídáte z rozšířeno vědomí jako nějakou absolutní pravdu nýbrž to berte jako relativní pravdu jako něco potřebné pro toho člověka na tom stupni vedení pro nejenom pro ale prostý svět podle mého názoru je zapotřebí ne aby se zná stali lepších indové kteří věří na převtělování nýbrž abychom se stali jak správně říká ramakrišnova mise celá od ramakrišny po nikoho abychom se stali lepší křesťané lepší mohamedáni lepšími těmi kterými jsme. A pak se to musí přes všechno přehodnotit co v o tom užitek čistému je co tam v tom systému se nehodí do toho systému mého tím se nesmím zabývat nebo lepším ruší padá lépe řečeno protože to tento rozpor nevzniká nevzniká doporučuje to převtělování nebo nějaký balíky to není pro žádný rozpor že když vím že je to extáze tak vím že jsem posednut a jestli jsem posednut minulým životem svým anebo někoho jiného na tom houby záleží musíte se indie myslet že to jeho život no tak my se tady přesta se všechno přivlastňujeme tak to je základní chyba naše ovšem z toho přivlastňování si všeho musíme jednou víc i ten intuicí ten ind ovšem pokud jde cestou logickou ale zůstane trčet před křížem tak se z toho nemusí vybavit že ten může stát svůj ten že je to svatým že jo no a tím nemohu se zase z toho byl zbaven roku třicet třicet devět svatosti to je to nemohou potřebovat tento způsob myšlení to je něco co mně co by vadilo rozumíte takhle na to berte něco bere to takhle relativně jako relativní pravda vedení jo. Tak je to tím shodně jsem například gotvaldově řekl někdy jednu osmdesát pět a končil jsem tím přednášku před odchodem protože jsem věděl že na to nemůžu tam na to potřebě čí čas tak je to dneska po vina to nebude konečná odpověď nýbrž bude to začátek odpovědi jak to s tím převtělování jedno na tom nezáleží převtělování v každém případě je o tom není pochyby jenomže ani těmi prostředky kterými vládne třebas doktorka fiore ani tím co se dovídáme že si vlastní zkušeností se nedopátrá me jestli je to pravda že to co zažívám je moje převtělování nebo není. Protože jak jsem vám teď před chvilinkou říkal vždyť jsem posedlý dyť jsem v extázi dyť nejsem ve stavu normálním normální stav je stav čistého ducha který jasné spojení s bohem jak jsem od toho daleko jenom tenhleten duch mně může říct co je to převtělování nikde jinými to říct nemůže čili je užitečnější si myslet že to není protože si to nemohu prověřit ale vono to je to převtělování jenomže ten duch přeci vládne. Těmito událostmi hlavě bez těžkostí zařizuje věci tak aby to vedení bylo vůbec tím duchem možné pokud mu to člověk dovolí pochopitelně že se tak právo dělat násilí království božímu to taky berte na vědomí a pomalost to dokonce znemožňovat to znamená úplně ne to tažení tady pořád je ale od co jak co to to se to pravé převtělování fakticky že ten duch boží který je v nás a tedy individualizovaná v individualitě odcházejí je z tohoto světa při smrti zanechává si dojem na úrovni řek bych božské. A tenhleten dojem není napsán někde v idejích které potom posedají nýbrž ten dojem je napsán který je zapsáno u boha nic se neztratí všechno pán bůh je všem člově nutí všechno o tomto dojmu taky který ten člověk který si z tohoto života s sebou vzal rozumíte mi a z tohoto dojmu potom nastává tendence která pochází z toho nesmrtelného ducha vtělit se tam a tam. Jenomže kdyby to bylo tak že on by si to mohl vybrat a vono by to platilo to by bylo ohromné to by za chvilinku zrušil existenci vesmíru a to říkám rovnou nebo způsobil že by lidstvo přestalo mít smysl že by třeba to strašně rychle kupředu z důvodů který nemůžu teče vysvětlit hned mentálně že bych se zaběhl někam jinam vám nemohu říct jak je to možné je s to že to trpí v tom zdržování to království boží že ono si vybere někdy tak špatně přes to zase umře nebo nemůže to splnit nebo tak nějak co v ideji je obsaženo nebo že se to ideji přiblíží jenom velice málo protože jsou tady jiné okolnosti genetického charakteru že to dítě které se se tady narodilo je přístupno vlivům. To celé pochází z rodičů znamená těm tendencí které mají rodičům těmi přístup něj než jemňounké ideji která za tím stojí a která přichází u boha vám budu začátku říkám že tady dvojí vedení jedna je od boha a jednou lidí že tak tohleto vedení od boha to je tak jemná záležitost že jestli nejmocnějším ze všeho ale při tom tak jemná že může být na povrchu porušena na povrchu porušena a čímkoli bych to řekl asi takhle jestliže tam znemožníte tomu čistému duchu aby se zbavil toho domu nebo a ho vyvinul nějakým způsobem jak potřebuje. Tak on to dělá tím způsobem že klidně po volí ustoupí ale zase se vrátí jakmile dáváte pozor se vrátí zase zase vás při táhne jako roubem k tomu úkolu který si sám stanovil čili kdybych to líčil tímto způsobem bylo velice těžké rozumově to všechno říct to strašně zdlouhavé musel ukázat na příkladech tak byste poznali že. To působení pocházející od boha jestli se mocné ale není zjistit el žádným lidskými prostředky neboť jak to neznám od posedlosti ideou které jsem byl vystaven protože jsem je k tomu sklony protože jsem k tomu měl genetické sklony po rodičích ne to se nedá zji rozlišit my to totiž neuměl rozlišit to je ale podívejte se třebas je vám to řeknu nějakém malinkém příkladu zatím se s tím spokojen že mi to připadá teďka momentálně jako příklad velice aktuální jako se stalo předevčírem. Tohleten jesudian si přeje aby se to srovnání indických nauk z křesťanskými a se všemi světový mi naukami rozběhla pokud možno co nejrychleji na světě to prostě je to přeje to je tažení toho ducha to je tažení to není jeho osobní přání rozumíte to není jeho osobní před to je přání boží to je součást toho vrcholného tažení toho vrcholného osudu kterýmu se nikdo nevyhneme že k bohu se musíme všichni vrátit ano a teď otázka je se tam vracíme rychleji když se vzdám hádám anebo když se vzájemně mají máme rádi a toleruje a jesudian samo sebou výše tento druhý případ je lepší a tak když tento styl myšlení propaguji tak všemožně pomáhá a to je ho lidská záležitost aby se prosadil to co je božího. V tom co hlásám ano takže dejme tomu se stalo dneska se ten o tohleto šestnáctého tohoto měsíce šest a toho července osmdesát pět jsem poslal dobra spis jesudian překlad celého jo nebe vychovali oko dobře jsem věděl že ti dotyčný mají sedmnáctého jed na léčení do karlových varů čili že nebylo pravděpodobné že by to dostali včas. Ale protože jsem věděl že správné a to je to vedení to poslat tak jsem to poslal ex doporučuje a jedine ti manželé kteří to v tom brně kteří měli sedmnáctého ode měli od rána sedmnáctého nějaké těžkosti připravován takže pořád museli za jakých důvodů záhadné ch vkládat ten od jest ne a konečně přišla poušť když nastavovali automobilu a měli vod je a tři minuty tedy předvoj zde to by to poslo eště tři mleli oni to dostali do ruky takže píšou o že teď jako věřit na náhodu je těžké tak podívejte se tady jaká je tady kombinace vůle jesudian a to je vůle člověka který chce správné a vůle boží který chce správné přes mrtvolu třebas lidí rozumíte a přes přes její vůli osobní i přes vůli jesudian k tou kombinací se to dostane tam tam všechno se dostat do trojkou ovšem někdy to trvá dlouho podle toho jak to nevadí na jak to přijímá tak tak se to uskutečňuje. Tak jak mám teďka vám tady říci sem je to vůle lidská a vo tu je to vůle boží to převtělování tady je to záležitostí boží a tady je to genetická záležitost po rodičích to přeci nemohu obecně říct kdy to je jak to nemohu vám to mám vysvětlit to je tam všechno zamícháno dohromady takže normální smrt to nerozezná na normální světem rozezná jasně protože jestliže schopnost rozlišovací a ta od boha tak osvítí něco správné to co právě dělá nebo to to co je jemu uto a pak je jedno jestli od koho to bere. A kdo to před tím prožil její stoje že kdybych třebas měl s něčím začínat a vy kdokoliv v tomto světě že byste nic nedokázali vy se musíte chopit hotové ideje zpracování čili to že se do vás vtěluju ty balíky nebo vy tomu říkáte předcích není obrovská pomoc ze strany boží tam jsou hotové ideje rozumíte které se do vás vadí a vy můžete vstou to hotovou baterie vládnout dál samozřejmě nemáteli schopnost rozlišovací tak pak je to pak prostá pustá posedlost. Při které jednou děláte to a podruhý děláte ono kdežto ještě máte schopnost hříšností tak rozlišíte balík od balíku ano vzít správného nesprávného ale upozorňuju vás na jednu věc že nikdy nerozeznáme absolutní pravdu a tady v tom záznamu není který se k vám dostane to je u boha a ani u individuality smrtelné není absolutní pravda obsaženo tam je relativní přibližování se absolutní pravdě rozumíte mi nic víc dál to nejde člověk se nestane bohem v je vědoucí nikdy ne a dona něm bude pořád závislejší závislejší bude jo svoboda bude spočívat v tom že bude čím dál tím víc závislejší na bohu to je ta jediná míra svobody kterou můžeme dosáhnout a to bude tak výtečná že každý bude toho člověka to takhle závislý na bohu považovat za dolní svobodné za schopné udělat věci který jiný člověk by neudělal ano a je tomu tak fakticky. Prosím tadyhle dovětek k tomu převtělování kdyby člověk musel všechno napřed pochopit než by to mohl provádět to lepší to duchovní nižší to správnější to by byla zoufale pomalá cesta protože rozum je tady ve funkci velice omezené že totiž neumožňuje člověku nic jiného než smyslové vjemy zpracovávat a jestliže je třeba k tomu abych člověk žil duchovněji nepracovat jenom smyslové vjemy. Tak je třeba odejít od smyslu ji vjemu proto protože každý z mysli v se nakonec ocitneme rozumovém zpracování buď vědomě nebo nevědomě to je jedno nebo podvědomí a to je pořád totéž a kdežto co se neocitne vezme není ani rozumově zpracovány s tímto způsobem se dostává člověk každému ke správnému duchovnímu poznání že musíte odejít od sebe sama od toho smyslového člověka který smyslově chápe tyto svět jako jedinou skutečnost proto ježíš kristus řekl zapři sama sebe kou to máme zapřít toho člověka který tento svět takhle vytí a považuje to za jedinou skutečnost celého takového člověka moje zapřít. To jsem právě podařilo vlivem okolností pochopitelně u těch lékařů potom v sedmnácti letech a potom v těch ztrácet letech ne to se mi podařilo a proto tohleto absolutní jistotou říkám že je to správné tak zapři sama sebe a ne na správné meditaci a nebo toto málo pomůže ne že by to bylo k ničemu to ne ale není to zdaleka to podstatné to podstatné zapři sama sebe sytit ta koncentrace tvoje pomůže k sebezáporu prosím nejlepším pořádku ale. Pak je ovšem jedna otázka jestli tedy když je ta meditace a ta konto tak tuze dobrá k čemu je ten méně dobrý ostatní že ještě lepší my nejsme mezi tím tvorem nýbrž my jsme tvoje žijící na této planetě tento život právě tento vnitřní smysl a dostal se k tomuto vnitřnímu smyslu života a ctít ho to je důležité to je pochopení další ho návodu ježíše krista. bude budu povýšen bude syn člověka povýšen na kříži se rozumí potáhnu všechny to se znamená uctívat syna člověka své svou vnitřní podstatu jako něco svatého božího po vy na všechny ostatní hodnoty a ono se to po táhne z celého to po táhne kupředu jenom tuhletu tu musí v sobě pěstovat ustu ke své vnitřní podstatě k tomu chrámu božímu jak to říkal svatý pavel že ano a to je ten pravý sebezápor jestli by člověk opravdu tímto způsobem dělal svou koncentraci a meditaci po to by bylo správné pak ale vás musím upozornit na to že nesprávný v tom byl jenom to že si myslí že jenom když si sedne do koncentrace že to je jedině správné to není pravda pořád beru a toto ne nemají domyšleno indové ani jesudian ta myslela pořád beru celý život celým mého obsahem od boha. Čili nejsem schopen sám žít kdyby on opustil okamžitě přestane existovat jsem z jeho existence živ jsem z jeho poznání poznávajícím a z jeho lásky se milující jo a tohleto když jsem si vědom mám pak mu užít klidně a mu se modlit se nic svým životem a to bude správný život to bude správná meditace všimli ste si že a kde dobu vás k tomuto vedu ne protože jsem to pochopil jako na nejsprávnější způsob koncentrace a meditace před celý svůj život na uctivý poslušnost k bohu na poli nebo v domě a to říkal prosím že jsem dělají jak jsem vám kolikrát říkal tyto chyby. Jsem když uznávají stvořit tvoření ta tak to uznává jako je co se stalo že chyba to se děje oni pobývají tu ruce von se z je to dělal a pak šel tak si šel lehnout to namnoze větším stvořitelem von ji jako s to vite není věčný nedos stvořitelem to není pravda on je věčně stvořitelem zrovna tak je věčně osvětitelem ona taky věčně spasitelem věčně toto katolíci ani křesťani ostatní nechápou si myslí že je to když šel na světě co chce něco stalo informanosti se tady dostali které předtím nebyli se dostali na dispozici ano ale to je všechno ale informace tohoto druhu totiž mají zvláštní povahu nemají v sobě sílu uskutečnit to není pouhá informace vaše si nesmírně. Se z vás obavu že teď když hájím teorii idejí že jednoho dne taky řeknu že je to omyl a že tedy to není pravda především bych chtěl a abyste jako se mnou jednali slušně že totiž neříkám že je to pravda je to skutečnost totiž dost vyro hodně po daný obraz a ideje jsou také dost vhodným poddaným obrazem o skutečnosti je to nějaký způsobem skutečnost vystihuje jo a i ne je tedy v tomto smyslu jsou věčné zrovna jako všecko co je daleko pod nimi že také věčné hmota je věčná. A ale prosím vás tohleto bych rád podle pel výrokem nějakýho eckharda jo a to najdu v tom jo tyto přileje v tom spisu rada krišna na ano že si budete myslet že jsem si to to se znovu vymyslet že se mi tak hodilo abych se dostal sama styky ne tvrdím že to co platon hlásal idea že v podstatě je vyšší myšlenka než že to vyšší relativní pravda a že my než ty ostatní co známe ale že je to všechno relativní pravda radit jako je jako dejme tomu obraz martiš martiš je to relativní pravda něco svým způsobem je to martince lepší to avili ale je to tak jenom raduje obraz no a to je sodoma ještě noze tomu ale pořád je to to není skutečnost je to obraz proto například od roku třicet devět teprve přijde mi to vadilo mně nevadí že někdo stvořil svět za šest dní to mně nevadí protože vím že je to věčná záležitost to stvoření Že a že to skvěle vyrobeno obraz skvěle ne špatně ovšem chyba je na straně nábožensky založených lidí že tato zkušenost to jsem nabyl jednadvacátého listopadu třicet devět v že voni ji nemají tisíciletí nemají že ten není chyba na straně vědy že se od nich odloučil ta právo je potírat protože voni ztratili svoji duchovní výši oni nemají o co se opřít o pána boha stvořitele poslali na penze nebo ho zabili dokonce spasitele jim narodil teprve v betlémě no to je hrůza to se od jednadvacátého listopadu třicet devět neděje ten se pro nenarodil v betlémě že to řekne že se nenarodil že to všechno vymyšleno prosím je to myšleno co je mi do toho ono je to pravda. Ono je to pro vnitřní pravda znalo že se s panny marie panny to je pro vnitřní pravda jinak totiž ve mně neproběhlo než ský pane a tak je to vnitřní záležitost se pro žita no tak prosím vás tohleto berte jak to říkám doslova že totiž člověk se dopracoval stále vyšším formě nebo vyššímu obsahu pravdy ale vždycky to bude obrazné mocně se obrazné dokonce bude na věky žít v příbytku otce tak ty věci bude chápat obrazně. To je ta bída tam v těle nebyl víš tak my jsme říkaj ale je jasno že když se setká člověkem jako sem si matka jenomže jsem tam jako třebas to ten málo ne on to pořád ještě bere obrazně tako obra to nemožná že by to že to obraz je ale ono mu to nesli dostačuje on jde pořád dál tak tím obrazem jo on to přát prohlubuje po smrti to prohlubuje ale dobře že nikdy se dostane nad no věcí že nikdy všechno neobsáhne totiž to je ta konvergence o které pořád mluvím že k bohu se ustavičně přibližuje a to právě není na pána boha že člověk se pořád přibližuje k jeho dokonalosti ale nikdy nebude tak dokonalý jako bůh to je podstata toho příbytku o otce ano. Ani poslán ce stvořitel z ani postaráno nebude nikdy bohem stvořitelem nebo nikdy bohem osvětitelem nebude nikdy kolem spasitelem nebo tak jak tak tím aspekt nebude mít takhle že ano ale podívejte se například a takovou svatou terezii z avily to vám budiž ještě jednou řečeno jak ta žena která je čtyři sta let po smrti se jak si dneska žije v tom stavu nebe že ona se stará způsobem kterým by se nikdo z ze smrtelník vtěleních nedovedl postarat takovým jako jsem sem to krát pět a půl měsíce ve škodovce a zjistil jsem že tam není nikdo v skupiny kubánci který by měl nábožensky založený a teprve poslední den jsem přišel na jednoho který četl. To co jsem nakou poslal hlad nitra i ten svůj komentář přestal posla tak dostal ten dotyčný další v španělsky psanou od svatý terezie je za to velice rád zase s opisuju a je to projev zase to půjde na komu jak ona se stará o ty boží kubánci tato žena tomu říkám správné na správně pochopila co je to spása o spáse není pro ni jestliže ona ji nepřináší ostatní nesl ostatní jsem spasen pro to lidstvo pro všechno tvorstvo a pro celý čas a prostor abychom se z toho vymanili jestliže třebas ježíš kristus radil. Aby člověk uvěřil a že kdo uvěří spasen bude tak řekl převážně část lidí a on musel mluvit obecně tak především pro tu převaha těch ostatních lidí je takové povahy že v celým životem se řídí nějakou vírou i ten kdo si myslí že vůbec nic nevěří tak věří že toto je skutečné že ano že to víra a takže kdyby toutéž vírou kterou věří v jedinečnost z tohoto světa nezahálí obdobně také na cestě k bohu tak by rozvoji svůj život na dvě části. Jedna by byla záležitost víry v tento svět a druhá záležitost nevíry boha a to by znamenalo že by na cestě na cestě která není vede na vírou nic nedokázal vy dokážete toto životě všelicos udělat pro to že mu věříte že věříte na pevnou půdu pod nohama to je víra prosím vás on tvá teďka bratříka že je to víra že ano kdybyste byli tak třetiny jako ten vědec čekat vlivem ty tak byste měli velký pačesy se nepropadl že ale to je víra. A je to zaviněno tím že máme ten dojem to je jsme zvyklý nebo jsme schopni věřit protože máme ten dojem že je to fakt to je dojem a on říká také když kde to na cestě k bohu musíte získat první řadě dojem že je to správné a proto podporoval od začátku své učedníky víře sám nevěřil upozorňuju vás to neznamená že byl prováděním ale potřebovalo věřit život ve dvanácti letech nám prozrazuje že věděl že jeho otec je v nebesích a že von je jeho syn potřeboval se ve věřit když to věděl on to od začátku věděl takže nevěřil. Ale věděl že ostatní lidi nemají tu schopnost vědět že od boha pocházejí a k bohu se vracejí čili je napřed řeknu to co von věděl on věděl od boha všichni jdeme a k bohu se všichni vracíme a proto je možné abych vám radil ze své pozice který to vědomě a vy to nevíte že odtamtud pocházíte my si myslí že se tady narodili a že tady začal život to je veliký omyl vám tady říkám příklad svůj dávám vám od boha pochází a k bohu se vracím vy teďka momentálně nemusel za mnou přijít to vím dobře říkal svým učedníkům ale se ucha svatýho pomocí toho která potom dostanete zajímavý dostanete s tam pomocí poznání. Ne bez poznání to nejde to poznání na chybí protože to víra v tento ženám zastírá poznání víry něčeho jiného on je musel ježíš kristus soustavně ty učedníky přesvědčen o tom že to co hlásá je správné že že od boha pochází a že k bohu se vrací jakmile malinko přestal nebo jak tam bylo nějaká malinká mezera mu přestali věřit vy ste ten příklad vám dobře známý to nerad opakuje musím protože jste mít soustavu tak ty budete mít zase znovu nevím pokolikátý že udělal první zázrak první zázrak první zázrak ji ne ne že bych koktat první zázrak v káni trní zázrak je tam psáno a to se svatý jan evangelista nemýlil to popisoval dobře to byl první řád a který udělal na velikosti byla to chvíle kdy jeho učedníci mu nevěří protože je tam psáno na konci toho zázraku že mu uvěřili prosím vás okamžiku kdy je přijímal do svých služeb doslouží božích ne petře čeho mu věřili a dejme tomu za čtrnáct dní mu nevěřili takhle to dopadá lidskou vírou přátelé lidská víra musí být ustavičně podporováno. Vy musíte zapřáhnout protože cestou víry dete a nedá se a vnitř jiným způsobem při vašem způsobu myšlení jak to jednou nebrali na sebe představy a ne představa my jsme se dostali k nějakému poznání jako třebas nemusí páně třeba to poznání bylo neúměrně menší oproti poznání ježíše krista je bratrem nějaký základ bez představy nějaký základ poznání bez představy jaký takový malinký základem a to znamená mohl se mít jinou cestou a to vy nemůžete tady mluvím k lidem kteří nemohou jít můj cestou nesnažte se napodobovat nebo nesnažte se si myslet že můžete kohokoliv napodobovat to napodobovat jedině ježíše krista protože jedině ten vědomě jde od boha a k bohu se vrací a vy musíte někde se na pasovat na tu vědomost že od boha uchází te to sem vám musí projevit město projevilo. Protože míře dejme tomu v sedmnácti letech nebo my sedmnácti ho to na tom a nevěděl jsem že se mi to projevilo o třech a půl let to jsem nevěděl o to podléhala a jsem to nepoznal jako dítě že to je projev toho že od boha pocházím že totiž když jsem rozumově to nepřijímal to co mně radili a přijímá jsem to pomocí něčeho co nebylo z rozumu nebo kazit že to je pochází asi něčeho věčného to sem nevěděl to a nebyla víra to bylo vědění to bylo základně jakého vědění k tomuto základu vidění vás pořád vedu. A to je správná manipulace s vůlí tam začíná správná manipulace s vůlí se musel zapřít sebe sama v tom smyslu že jsem nesměl dbát na matku a na všechny své rádce abych se zařídil podle jejich rady rozumné rady dobré rady relativně dobré rady jsem nesměl na to dát abych se mohl řídit to ru která nebyla rozumná která nebyla založena na rozumovém poznání vůbec ta se matce jevil jako ze strany toho dítěte tvrdohlavosti na dost tak liší a svým přítelkyně to dítě těžko vychovatelé neboť je nové a tvrdohlavá neposlechne na uměle po tahne nevím proč jsem to na tom neklamný důraz a tak dále prosím takový názor a měla matka která neviděla do věcí a bylo to v pořádku že to nevěděl a protože i když se potom ocitl na duchovní cestě přímé že jsem věděl že to to boha za bohem po těch sedmnácti letech tak i tam nemohla pochopit že něco dělám to co vona nedělá a to co nedělá žádný katolík když si lehá a pana do tranzu ve kterém nevím vo okolí že tam se mohlo dělat to chtělo jsem o tom nevěděl přišla ke mně začalo lotova tak z toho dostala.

Download XMLDownload textWaveform view