EN | ES |

85-12B

85-12B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Že se že by se zjistili když se stali opravdovým poctivým správci jako ti co měli vrozené ty hřivny je jenom spravovali ne věcí božích což je všechno co vás o klopu je z včetně tělesnosti tak že když se do toho dostanete do této toto způsobu myšlení a jednání myšlení i jednání takže vám to potom de samo na tomto zůstanu to jde samo že mile se stane to poctivým správci který nemyslím na sebe nýbrž na to tím že hospodaří ne že by na něj myslela tím že hospodaří pro něho tak myslí vlastně na něj tak pak se dostanu do situace ve které užít jde takhle hospodařit pro toho. Boha a jak mi to de tak tady je první nebezpečí že tam se zabití protože toho z toho jha původně těžkého se stalo jho lehké velice lehké ale jenom na tohleto stupni jakmile potom přejdu na další stupeň který je velice těžký a to znamená zbavit se i sebe to potom ukazoval ježíš kristus po sem narození že než to tamto ten první stupeň byl celý ukázáno to správcovství před jeho narozením jo on ti židi měli takhle spravovat všechno co je co bylo božího rozumíte byli správci boží věci ale potom měli sebe opustit on říkal zapři sama sebe to je horší že tom nemusí sebezapírat on ji musí být dobrým práce. Ten tak sobě se zapíral do toho naopak sebe celýho musí vložit oni musí být při smyslech a oni mu ji mohou být ještě svý že ale jakmile se dostanou za tuhleto stupni tak přes musí přestat být tři ti učedníci páně nebyli svý v tom smyslu že nejednali mocí rybáři ne nýbrž mocí ježíšovou moc jinou než svou to je to si musí být být vědy že to není jejich moc jo tak že nebyli svých v tom oleji ch moc to není schopnost brž kristova schopnost ve mně jo tak v tom mu sedět čili to potom začnu být zase těžké a tam potom nestačili vírou to může by se mi řekla jak to vírou jsme stačím tam to pokulhává tak je to v nejlepším pořádku řeknu na to protože voni tu víru museli po tím křížem ztratit tam víra končí na nebi totiž jak správně říká že se to nevedu představit jak je to na jiné na tom nebi ale. Tam není oprávněná víra tam není oprávněn naději protože proč bych věřil že mám tady vás před sebou když mám tady před sebou a když jste nevytratí před sebou nebo v sobě boha tak nemůžete věřit to je nesmysl musíte to vědět ne a ale s tou vírou se obyčejně dramaticky způsobem člověk loučí protože se v zabydlil to jim bylo jako na tom prvním stupni ten lety zabydlit nejdál ale že mu to šlo samo a těm učedníkům to taky šlo samo ne tak to je bylo vede za těžko zdali za se z toho období kde jim všechno to samolibost dělali ne ale bez bez hnutí proměnilo samo že ten dělali mocí nikoliv svou a teď se toho měli vzdá noty plakal to vám řeknu ty byli z toho zoufalí na. Toho svatýho jana který přes tuto fázi nešel ten šel okolo cestou lásky takže je to dramatické na každém tom mezi stupni ale stojí to za to to překonat protože opravdu nakonec není to cesta poznání ani cesta víry nýbrž je to cesta lásky v podstatě ten člověk kdyby nemiloval který je na věčnosti vědomě tak by zjistil že tam není definitivně že se odtamtud jde dál padnout ale jestliže miluje tak nespadne takže marně se modlíte k ke světci on to nebo ono když to není ve vůli boží tak on vás nevyslyší protože miluje toho boha. A jako milující dítě nebude překračoval vůli toho otce rozumíte by to ale ve vůli boží tak vám může pomoct tak konkrétně že kdyby se vracela přímo pánu bohu tak ta konkrétní nebudete a po nebude tak přijatelná nebude tak srozumitelná jako od toho světce například pomoc od samy které si je pro daleko srozumitelnější než přímo pocházející od boha protože on je konkrétní řekne na to ne to šedesát čtyři mendl vy se teprve silně chyba ta a tu tu se nezná neopouštěj jistotu mezemi pověsti to a dělej to tak jak ti teďka jediný tady je mi to španělské a potom taky španělsky na napsal do mu deníku hlavě toho spisu a podle toho se zařídil a opravdu to bylo velice důležité abych to byl věděl tak také světec pomáhá kdežto pán bůh nemluví ten to představa naše všechno říkáme s bohem. Ne pán bůh když tak nemluví kdežto ta a ta terezie uměla španělsky fakticky panně mluví ne protože otčenáš byl pro příliš těžký a on měl jenom přeříkával což jako by se nemodlili to je stejný tak si vymyslím modlitby který vím byli přístupní a to zase modlit mohli modlit se za cením nebo zaujetím ne to není špatné při musí vycházeli ti ne to pořádku to von se modlitby jenom střelné nese řekne jenom jedno slovo třebas ty jsou správné a dokonce ježíš kristus na to ukazuje v evangeliích tak dejme tomu když se zjevil učedníkům po svém zmrtvýchstání nebyl přítomen svatý. Tomáš a když se znovu se šli ty učedníci a říkají mu že tam byl mezi nimi kristus tak von nevěřil říkal to byl přeci ukřižován to nebudete vykládat a zjevil se znovu ježíš kristus mezi nimi a říkal tomáši blahoslavení kteří neviděli a uvěřili ale jsem tady i pro tebe který toho nejsi schopen vlož ruku do rány vlož ruku do mého boku pro bodech a svatý tomáš říkal ale pane dyť vidí to bych to dělal on to ovšem řekl jednu tam je to jedním svému psáno pane můj a to je návod na středu modlitbu on uznal jeho vládu to je víc než u zlatého skutečnost. Jeho vládu na při království tvé plnil na teď nou vládni a taky umřel násilnou smrtí že čest ním vládne radoval že ani nepít svatý tomu antilopy hrob severního a je zajímavé že to je hrob který za pádu aur do španělska kdy oni dobyli celé španělsky že se nepodařilo dobýt let hrob to si nesmírně španělé váží protože mají o tom dokumenty že zůstal v rukou pasů a ty ho uhájili a proto takové mají uva že to tak dobrý a se vesmí ve své řeči být kázání a svůj tisku náboženské že a udržují se podobu. Dva tisíce let ačkoliv nemají vlastní státy bez své národním povědomí toto mi odpověděla tam básničku na které hranici španělska o tom viděla máme modlit vedli papeže to nám uchránilo naší našeho nato to že my pořád máme někoho kdo nám pan do mám básnicky mluví a máme svou vlastní trati a tak dále a španělské stát si netroufá proti tomuto za zakročit protože sápe že si to nechce rozdat jo asi e e jak ten svatý tomáš dobře za působil převést ba škole to správně chápu to a nemám to chápu správně nejsou takový vlasy jak se nám jeví na koho se s ním mluvil tak si to velice míru mělo vydal neví jak na to aby tu autonomii měli která by na tom zaručeně vlastní a říct než je to španěl sebral všechno i pro svatého tomáše nevěřícího je ta cesta. Stav ano neříkám že jsem šel cestou tomášovi ale tak něco přibližně ho že pokud jsem se nepřesvědčil za jsem tomu nevěřil ale i pro ta cesta nejenom pro vás říci říkal jo ti učedníci páně to měli skvělé pře viděli zázraky toho ježíše a snadno věřili protože byl tady důkazy byli tady výsledky kdežto my ježíše u sebe nemáme ani ho zázraky nevidíme a proto těžko tomu věříme a těžko s tím můžeme zařídit jenom z těch povídá ek tvých toto nejde ale opravdu to je třeba zapomenout že naše podstata je věčná že mezi a kristem není rozdílu a že tedy my toho krista máme blíž než si myslíme když ježíš kristus řekl. Řeknu teď vám někdo že království boží je tady nebo tam nevěřte tomu království boží je ve vás čili to je blízko a ono se na mně jenom kdy jsme jenom líný jako nechci říct jako prase ale jako minimálně dvě prasata každý leží na jiným boku jo chro tady si vzájemně do tváře a tím se jim mícháme ne no tak takový se mi a to je v jednom člověku to do vo prase třetí syna no a takže potom samozřejmě jsme líný to krista za protože ta mana vzdát se sami sebe to není ve se nedokáže buďte buď horší a nebo studení ale ne vlažní to vyvrhnu vás svých v pravý se bibli takže jsme nebo není úst kristovi tak je to zaviněno tím že jsme líný. Ale jsme vlažní no tak to je jediná chyba a ne že nám chybí důkazy důkazy by se okamžitě dostavil kdybychom blažení nebyli pochopitelně když jsem byl týrán těmi lékaři tak jsem nemoh zůstat vlažným protože mně šlo o život i to dítě se rádo že se měl nesmírně rád a plakal jsem nedo to ne do toho jsem křičel aby ten doktor nic neudělal sem měl dycky těch doktorů vítr že jo a tak maminka samosebou vydal tlačení do rukou těch lékařů a že si myslela že to třebas bude naposled co vidí a udělala to ale tím že takhle mučili tak se vymanit co se dalo rozumíte si podnítilo to ji načež sem musel z dálky ve které jsem byl vzdálen od smyslů vrátit ke smyslu a to se ne. A to vrátit se protože mně tělesnost k tomu nutila že jsem zbyla kompletní jsem se dostal do smyslové činnosti tak jsem tu smyslu činnost začal znovu a když s něčím začínáte vole a to vždycky děláte dokonale když po druhý nebo potřetí to a tam se vám o trní a to dělá samovolně tak nebo nebo samočinně nebo tak polovičatě takže jsem byl znovu a znovu po něco vám toho abych něco dělal pořádně abych se toho života držel větší vervou abych se snažil do něho proniknout tak tím že to potom všechno stalo my se nemohu chlubit protože to zavinila ře ani jako dvě ani to jedno prase majiteli vo vás dojem tyto lidi co jste sedí že jste velice jako hadí to malíře se mýlí ale v tom von ten dojem mají jenom bych řekl že jste. Že člověk velice zvídavý a to je v pořádku protože kdo netouží něco se dověděl ten tak nic nedoví a do touží se něco dovědět se taky nic nedoví že jestli zůstane u touhy jenom to musí za tu touhu čili ta koho není špatná ale je to pohádce disponování se k něčemu vyššímu k čemu on zase musí se přimět když se nesmíte přimět jenom k tomu abyste si to vyslechl abyste to přiznal že je to správné aby se s nýbrž aby se s tím taky řídil že ale pokud možno okamžitě a pak samozřejmě to význam daleko sáli eto takhle ba to jenom odsuzuje my si ho všem říkáte vy jste čím vy si říkáte dyť to nemyslím jenom pro sebe to mám na gedeona to chci taky ty ostatní asi že to neuskuteční snad to přesně do uskuteční takový se. Proti ko jsem to je výmluvy to je vymlouvá pustá na to vám neskončím to prosím vás nechtějte aby někdo jiný to uskutečnil co tady slyšíte tímto od sebe pak máte právo chtít od jinýho aby to taky uskutečnil musíte být předcházet příkladem jsem se musel se sem manželství smířit s tím že manželka třebaže byla dobrá katolička podnětech povinnosti a to se nesmířil zase s tím co dělám a považoval to za koná ku nadstavbu které nerozuměla nechtěl ani rozumět tak a nezařízli podle toho ale když soustavně viděla příklad že to tak dělám a několikrát je taky podezříval že to dělám špatně a že to nedělám tak konečně přistoupila na můj druh cesty. Ale nebyl bych ji k tomu přiměl ani vlastní zkušeností to vás upozorňuju nýbrž tím že měla tři děti a další dětí nechtěla tak asi přistoupila na jiný způsob života aby neměla další živý to je takže vono v tom je zase nějaký háček ono v tom nebyla jenom přednostní manželky nýbrž taky sebeláska že to mohl tři děti je dost tak se nedivím a byl jsem moc rád že to nějak za nějaký konec klo někde takže ono i ten příklad čověk musím trpět když když dobrovolně ten příklad dělá a stačí se poctivě příkladem tomu druhému a musím trpět vot aby to vydržel aspoň těch šest let než ten dotyčný sem obrátí a to je člověk který na kterou máte denně třebas vliv člověka na něho na něho se může provádět intenzivně ten vliv tak tam by to mohlo trvat taky celý život to bys to ho vrátil. A proto nemá být soustředěn člověk na to obrácení jiných když si být vědom toho indického že když sebe nenapraví nikoho nenapraví napřed se napravit sebe a potom ty ostatní že to příjemnější než napravovat druhé je to taky líto vám tady kázat než sebe opravovat buďte bez starosti jsem mluvil o dvou prasata tak u sebe mu mu ho mu jít po stanete no ale mi to dobře tohleto říkání že jo to tři znáte a kdybyste nevěděli v praxi tak byste řekli tak dobrý nej že troufám mluvit i proti jesudian budete číst třebas ten komentář a víte že v druhé fázi když jsem pod jejich vedení to psal že sem i tam si dovolil upozornit že nemají ze všem pravdu že se mýlí věčem a tak dále to to si dovoluji přestože máme to důkazů o tom. Co snad jaké zázraky to nadto cestě tak uděláme jeden kroku předat dva roky nazpátek a to si napíšu teďka říká ten dotyčný to si nehraju jako bych mohl za ten jeho výrok že jo že si ho nabral ne a teď si na hraje něco to to nadávání na to tak podívejte se posuzovat co je pokrok a co je cesta zpátky se rozumem nedá jestli z toho posuzoval jinou hodnotou než rozumem prověřoval jinou no tak prosím udělal si za dosti spolsky jeden kupředu ale se pochybuju že tomu tak je tady mám na sta svého života nebudu ho menoval protože nejmenuju taky toho na kterého vykládám ale. Ten to svědek my musí potvrdit jinak se s ním rozejde zlem jestli ten dotyčný kterého je svědkem za znamenal žádné změny během těch do bot to věcí na nebo za znamenal chci na něm na tom svědkové abych říkal že se za znamenal prosím můžete svědek říct jako ten jeden páter který měl u sebe nějaký něco od papeže a říkal nahlas to nemám a mysli si tady v tom toleto nemá rozumíte a to neřekl ale před to ne tak takhle samou ský mi ne odpověď nýbrž jenom řekněte jestli máte den ten váš manžel se trošičku mění k lepšímu no tak ona strach z manžela no ale ten vidět máš to dobrý. Eště máš doma nějakou korytu víš mám ne nemá tedy prosím nemá ale je to tedy známka že opravdu co my tady řekl je plánu do suchu protože on jednu vlastnost špatnou to vám musím prozradit protože nejmenuju ho tak on si to dál jenom z rámce sám že je především netrpěli občas a tu ze netrpěli vy a za druhý se ve bezvadně litovat když to když je zapotřebí nebo tak by zapotřebí není a kdyby to vlastnosti neměl zabili a daleko rychlejší pokrok a z toho také on usuzuješ že vlak kupředu a jeden krok a o tři kroky třeba dozadu ale je to tím že je třeba zrovna ve stavu po ražen tví rozumíte a v tom jsou položení se cítí být strašně dole. mu vy tam jenom jednu věc dycky toto je proražení spí není dokonalé když se podobá těmi přátelům plzně kte říkají my jsme se před tebou ctíme tak maličtí že to není ani hezké vypadá z této podražené nápad z toho z toho umenšení sama sebe jsem říkal přátelé z to vám neví co vás nejmi z toho du že se cítíte být malý a to je málo vy se musí týt být cíl k ničím a tak taky říkám prože navázat tohoto pána je slabá on musí být poradil jako jsem byl třebas úplně poradí v tom koncentráku nezbylo míněno než ten život ne ne protože za to nestálo a stejně to nestalo za nic sedmnácti letech úplně po ražen jsem. Opravdu byl to omyl toto přenést vždycky omylem protože něco to vyneslo to předešlé ale jsem v tom prorazil vnitřně všechno a měl jsem dojem že to bylo na nic že jsem nic se musí věřit znovu čili upozorňuju vás že proti tuhletomu způsobu myšlení je jiné ce začínat pořád znovu ale nejenom každý den ráno jak jsem marii před tím ale hlavně před tím vstupem do domu hospodáře tam musím nechat paměť venku mimo ten dům a proto to nedokážete ta paměť bude s vámi a bude vám plemeno a tak dále tak vám radím abyste upřímně to co jste za den provedli obětovali bohu upřímně mu to obětovali abys když to nedokáže tomuto upřímně obětovat tak abyste si to u něj aspoň s chovali podobu konci. To minimum chovej mi to tady protože vono se to na vyvalí a na to nevydržím že jo to znamená vysvětlím to způsobem zříkáte na tu chvíli paměti kdo se neumí říkat paměti ten na tom zle a to je ten člověk třetí vlastnost špatnou která jeho lékařské praxi se to řek moc že nás za lékařské praxi je velice užitečná a bez se neobejde tak se nedivím že ji užívá tak kde nemá užívat když přitom přijde do koncentrace tak se paměti míst že voni potom přes den potřebuje ne tak jak to najednou se říká tam se jim z říká tak to je těžko říct že to třetí vada sem to tak jednou řekl tak to je protože pamatujte si ostří několikrát že je velké umění nezapomenout na co se vzpomínat co se podržet paměti. Ale daleko větší umění zapomenout co se zapomenout že vám radím že před vstupem do domu hospodářova se na všechno zapomenout tak věřte mi že to rada praxi prověřena a že když na nedáte tak žádná koncentrace žádná modlitba žádný vstup se vám nepodaří jak byste chtěli nebo jak by bylo žádoucí lépe řečeno nýbrž přijde ta se svou pamětí a ta vás bude pronásledovat budete říkat aniž budete chtít pane jsem pro to ne to celý den pracoval buď tak dobrý a nech aspoň se tady najíst a potom he posloužit ne tak ne nic se nesmí na tom hospodáři ti tam musí se rovnou chtít jít mu sloužit po znamená mu patřit jak mohl si to přeje a on si to přeje nevypočitatelné vždycky jinak jednou si přeje jenom abyste. Radostně s tím pobili a podruhé si přeje abyste vůbec nebyli a to mně šlo taky na strašně na nervy že jsem chtěl být svůj a to záleží na tom jakým je člověk rozpoložení protože ne ke každé koncentrace vycházíte stejné situace v každé situaci každého dne s te jiní na jiném stupni nemá vyžene nějaký stupeň zaručený nějaký stupeň vývojový to právě kdyby to indové měli pravdu v tomto to by bylo krásné ale my jsme jenom potud na také vyšším spím pokud plníme podmínky tohoto stupně protože my máme pořád celé svoje malé všechny smysly a pořád se uvádění v pokušení abychom je užívali tak jak nám to vyhovuje a ne jak sebe máme mám ale přeci víc špatnosti. Proti nemůžeš taky ostatní špatnost jsou to dva důvody hlavně že by se mně doma nad sebou rozpaky protože znám jeho lítosti ost to je jedna jeden důvod a druhý důvod je že jsem proti takové podobné sebe analýzy protože to je vy výsek ce a to je něco co na dělali lékaři a to podstatně nepovažuju za správné úplně se distancovat od svých špatností protože jsem si jist tím že člověk těmi špatnostmi se právě může k tomu bohu dostat snáze než svými ctnostmi proč se maří magdalena svou špatnosti dostala snáze ke kristu než ten kdo si o sobě farizej myslel do jaký je čili buďme rádi že o nějaké špatnosti víme ale kdy. Bychom znali všechny najednou tak vás z toho zde mou je z nechtí zneklidní a za takové ze stavu bychom nemohli jít kupředu k nařídila zaručeně byla zneklidněn nýbrž když se tam složila u toho ježíše trvat kam jak dne dělá se stane co chce si to zasluhuje rovní velice záleží a se polích se který mluvím dycky dívám dívám se co je pro s únosné a co je neúnosné že jakmile vidím že to neudržel tak obrátim kartu a začne strany když si z látku hraji to znamená nedá mi potíže že ani dělám potíž ze sebe vybavit tak si mohu jenom hrát na stranu toho dotyčného který poslouchá mohu na to to jeho jáčko. A tak ne a to tedy dělám zásadně že jakmile bych nebral tak ten člověk se mi vymkne slechu protože silně pochybuju že bych vydržel tak dlouho poslouchat sebe by byl posluchače jako vy poslechne jako vy posloucháte to je obdivuhodné bych to nevydržel bdělým stavu bych to nevnímal si bych vnímal polovičku to by bylo moc a možná že ani to ne a vy to vydržíte mise poctivě snažím o to aby to bylo trošku barvy těší aby to nebylo aby aby to s vámi vzalo co ale občas ne že se opustil snažím ale přesto z obdivuhodné jsem jednou poslouchal svoji přednášku kterou my přehrávali z mi a jsem na to šup nad tím usnul potom se přesvědčil jsem si to ani to se mnou otevřen oči sice ale. Stal jsem fakticky tak jsem se uložil jsem říkal je takový kradli ho vykládá no a tak jsem tu hodnotil že jsem klidně při tom usnul a takže víckrát jsem to nevydržel že jednou a eště za takových to okolností prosím vás jestli vy naší třídách spíte vyloženě spíte třebas otevřeno očima to nikomu nemám celé tady něco dělá tím způsobem mi neusne žijeme do ruky porosteš píšou aby se na ni napíchl k nehlava s tím se zajistím jo ale jinak kdyby to neměl o porád udát tak se rodí ale v tomuto tomudle přečíst tudleto ale jsem vinen a ne ten stáňa nebo vy kteří takhle spíte protože když zklame mluvím. Tak musím vaší vůli částečně převzít na sebe někdy víc někdy méně protože mně není příjemno abyste moc odporoval ale když převezmou vaší vůli tak vy neodporujeme a je všechno jasné protože moje vůle vstoupila do vás rozumíte ale tím se dostanete do báječné ho klidu ve triky jste zvyklí tady je to takže to je moje vina především rozumíte není vaše vina kdybych takhle si kdybych to to neuměl tak bych to co tady říkám považovali jenom za říkání ale je to aspoň z malinkého procentíčko považuju za vedení jenom do takové míry jak s převezmou rozumíte a to si na tom cením nejvíc protože my při tom spíte tak. Ty říkám těm co usnula omlouvají se říkám neomlouvejte se mně na to jsem musí posluchačů zvyklí za prvé ale za druhé řikam je to něco co znali staří řekové a říkali tomu spánek ve chrámu hodily se do chrámu vyspat vyléčil se ze svých chorou spali přitom tak se tady je otázka proč ten pán ježíš měl tím učiním nohy na konci a ne začátku i na že by tu čistotu celého těla který jim tím sliboval budeš celý čistý když si umínil je celý říkal petrovi který chtěl být mysel a proč to tedy udělal na. Konec z tohoto byli různé důvody asi tak momentálně vzpomínám tak deset ale řeknu ty hlavní jo tak podívejte se především celý ten vývoj který se tam vyskytuje to je vývoj náš a ne nějakého petra nebo jana a to je vývoj jednoho každého jedince čili všech apoštolů dvanáct dohromady jsou součástí toho vesmíru v malém který je na který je v nás tam v tomto vesmíru v malém existuje něco jako průběh životní sil to je pochopitelné ten přebytek životní sil misku na čerpáme prany daleko více kolik potřebujeme ten přebytek odchází nohama ne rukama nebo někam jinam nebo někud jinudy. A jestliže on umyl ty nohy tak von je zbavil oba zbavil zbavili je obalu který překážel tomu volního vode mu odpadu prany z toho člověka když teďka to řeknu konkrétně když třeba ten petr zapětí potom zapřel ježíše krista a měl umíte nohy znamená zbaven zády v nohách že se to nemohlo volně probíhat že to bylo za nešení a on se velice rmoutil nad tím že zapřel toho ježíše a tim to ten napřed řekl tak že by byl býval nemusel být tolik za rdvou ceny a von se spíš styděl nad sebou že že to bylo pod jeho čest když mu to je řekne a on tomu nevěřil tak teďka to nebylo příjemné. Ale věřte mi to že kdyby tento strach který tendenci těžko mysl nosti víte to se správně říká který pochází nohama strach boha hází nohama nebo těžkost těžkopádnosti myšlení nebo nebo že nenávist nebo nevím co všecko nohama a vono se řekne že nenávistí se z blaze představte si to ono mu mož odešla prana nohama tak jestliže on tohleto zažil že měl tak hroznou nenávist vůči sobě ona mu oživen hlava nebo třebas páchal sebevraždu jako ten jidáš že on měl být zachován pro církev do budoucnosti ano jsem uveden příklad jeden ale druhý příklad bych mohl uvést toho svatýho jana když mu umyl toho tak on se ocitl pod tím křížem. S naprostou samozřejmostí zase protože on on byl předobrazem lásky ne předobrazem sebe důvěry jako byl ten nebo víry jako byl ten svatý petr to je předobraz víry a ne že tam ten předto lasky tak ta láska se chová jinak ta láska klesá nohama dolů nýbrž to se nese nahoru k tomu kříži jo a teď on musí mít no větší s zcela opačného důvodu že odtamtud se propojuje nahoru a on musí být spojen s tou zemí tím zářením zemské dokonale rozumíte aby mohl pochopit smysl oběti ježíšovi aby se s ním moh spojit aby von ježíš na kříži a ten jan poctivě byl jedno jako jedno aby ten jan mohl převzít tu matku ježíšovu. Aby se ta matka mohla stát jeho matkou aby nesmrtelná duše ho hmotný doby napomíná napovídala asi tak a to všechno zase způsobily ty nohy a tak bych moh těl důvodů na dvanácti apoštoly ukázat naše ale na víc případech jak to bezvadně působilo takže to je asi hlavní důvod co dva hlavní důvody proč ten ti to u na konec před tam byl rozhodující momenty kdy to zrovna potřeboval jsem to uvedl jenom příkladem svatýho petra ne a svatýho jana ale všichni to potřeboval že jo že to nepůsobilo u toho jidáše tohleto omývá nohou to si vysvětlíme taky ještě aspoň ten třetí případ protože ježíš mu dal sílu k opačném i poslední mluvil nedal tak to působilo tak vám ho nezradil a to se nestalo to co co jsou ježíš těl aby se stalo aby se nepříčí dostal aby byl opuštěn od řece a tak dále. Rozumíte a o to musel dát zvláštní ještě novou sílu nejenom umí mu nohy ale taky ještě něco to to se dědečka dávání jim být to víno a říká jest a pít neboť toto je tělo a to to je krev máte nového základ se za vás vyvá tak dále tak chtěl jim dát najevo že to jejich tělo to své tělo oni mají považovat za spojené s jeho tělem čili ho nemají považovat své tělo a to jim velice pomohlo k tomu aby se vydali na smrt neboť oni obětovali krista ne sebe oni opakovaly kristovou oběť na kříži oni sami neumíral oni mysím nebo on především únosný. A vstupoval s nimi na na věčnost je vědomě o kdyby byli to dělali jenom sami ze s vlastní vůle no z vlastní silou a měli za sebou to lámání chleba tak by to bylo s nima takle nedopadlo to je obrovská milost projevená konkrétně tak aby tomu porozuměli oni museli pociťovat v chvíli že se spojují vopravdu tělesně s tím kristem a protože to nebylo ještě dodělán tak ještě dva z nich žito mast ním že voni to znova opakoval potom při nějaké společné ne znovu jim to opakoval a tak dále aby to zch trik tohle ten moment protože musíme si myslet že ježíš kristus byl následkem svých svýho národa a ten šel cestou existenční to znamená my se asi že tělo lidské patří bohu. A v těle se s kříži člověk měli pravdu jedině v těle nastane vzkříšení těla vzkříšení to když jim stoprocentní žena než oni že je to ztišení který zažijí musí proběhnout za tohoto života v těle jinde to nejde no protože on touto cestou šel a tu cestou ukazoval ježíš kristus tak musel to potvrdit těmito ukazu a těmi symboly a apoštolové to potom praktikoval člověka po narození pokřtěného který nej od s ním děje zase několik kerý význam ale se ku zase ten co se mi hodí do ního stavu věcí a to je především to nejnižší tak se řek ten člověk by se měl být společným nějaké širší společnosti pokřtěný že a to je mu umožněno tím křtem si to uvědomuje. Do když mám ty dva no ty toho loutka že jeden pokřtím a druhý ne tak on ten starší který je pokřtěn se občas mluví tomu malému že on je popřej že tam ten že je pohan a tam ten plače nad tím svým bohatým že jo tak on se cítí být společnou si být společným nějakým v víře a v tom pokřtění že tak to je to minimum tuleten začátek ale je tady něco kdyby si všimli toho aktu křtu jako záruka v podobě hmota který to vnímat říkám že to vnímat a který na sebe brát tu zárukou toho vstupu toho mario dítěte do společnosti tedy co vlastně nastupovat stoupat ducha svatého. Že to samo řádně napadlo ale je to tak protože taky ve starým novým zákoně v tom své zkusím apoštoly ský stav že duch svatý sestupoval na zástupy sestoupil na ty děti kteří neměli ještě rozum a nevěděli co je to děje ale na koho nesestoupil du svatý toho nepokřtil čili pomocí toho mokrá když to děláte potravou sestupoval duch svatý na toho otec ano a to byl druhý argument všem pokud ten mordu být toho vědom tomu tak je to nemusí vědět jenom musí přitom mít a musí se zaručit von co tam on se tam čte že věřím v boha tak von za něho věří všechno co ten ta církev vyžaduje vod věřícího křesťana von za něho slibuje ten se přes lidi který přesný slib opakování všech článků víry. Ne takže ten pod se zaručuje začátky tak například beru taky ty svoje vnoučata sem se za zaručil a potom musím z toho vyvodit důsledky že tak to by bylo to další že někdo se za zaručuje vždycky a třeba toho druhého pokud ten druhý není takhle schopen tohoto tak je to veliká škoda potože ona se to obchází tím že se mu něco věnuje k tomu otci a tím se od něho odstoupí to je nepochopení věci se mu ten člověk jenom celý celý život pořád a to být jeho duchovní dítě že si i dítě hmotné tak to to dítě duchovní tak tak se chovám třebas tomu pavlovi jako ke se mu duchovní dítěti a on to bere on říká že se si můj dědeček ale když říkal že si můj táta a to. Tu po bych nemoh mít dostatek to a tak musím vysvětlit jakým způsobem se jeho otec že to je něco mezi otcovství hmotným a mezi otcovském božím že jsem trošičku víš potom to stránce a že tedy musí po pokud v tomto smyslu ho vychovávám že je musím brát vážněji než cokoliv světského než napřed učitelem nebo tak že musí mít nějaký řád hodnot a že musíte v tom řádu hodnot stávat tomu co učím přednost za tím to dělá jakmile ho učím o těchto věcech tak dávám nic pozor a dával tomu absolutní přednost ano to je další věc třetí nebo nevím kolikrát je spočívá v tom že ta církev věří a nechme ji při tom věří že je tady nějaké charisma nějaká milost která při tom křtu sestupuje na to dítě. A že mu usnadňuje cestu k bohu tak to nebudu dál rozebírat ale upozorňuju vás že představa úžasnou sílu tak protože tu představu mají a pokud ho praví vyprodukuje tu představu ty kněží tak ono to představa funkci je funkční není a funkční působí přestanu sobě když to nemusíme brát tak karmicky tak jak nad smyslně tak je to síla pouhé představy která tohleto způsobuje a to by mělo stačit zatím jobem k moje jednoho dospělého člověka jinak ne nějaký černý prahy a vám řeknu ten člověk to dodneška cítí říká myslím že ten kněz přeci jenom aspoň ten kněz si myslí že dělal dobrou věc a si tam myslím to snad o to snad byste a nedělal ne. To jsem nevěřil a myslí že to že to nemůže nikomu aspoň škodit aspoň to si může mele že o můžeme před předpokládat a pak i to nějaký nepatrný význam samozřejmě těmto pokřtěným dávám najevo že to je málo že za tím musí stát že musíte nit křestním molo a není že to musí být rozhodnutí které tam za něho na to člověka dělá někdo jiný který musí ale realizovat ten za na kterého se to rozhodnutí udělal tak jim to vykládám ke sice děje to řekne je mu sice léta řekne jsem byl pokřtěn ale to jsem ještě tomu nerozuměl ska tomu vůbec nevěřím ne ale vono se nic nestalo protože no ten li čest by žádný neměl jsem nikdy z toho není vodbyl to svůj život žádný důsledek že ano tak mu řeknu to je to že si nic z toho neuskutečnil. Jestli dneska vlivem toho co jsme si to se dověděl ces toho litovat co jsi dosud dělal a chceš musí litovat to je důležité a musí že takle žil a se toho v důsledky nemá jinak ji žít za ji kostí ta jejich podmínek a za ním předpokladu a tady mých předse...

Download XMLDownload textWaveform view