EN | ES |

85-06B

85-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


jsem musel toto předtím předeslat o tom mojžíšovi a to všechno ano tak to je všechno Vy říkáte, když tam v komentáři mluvím o absolutním dobru, že musí taky existovat absolutní zlo. Tedy to jste na velkým omylu. Protože tím, že existuje absolutní zlo, tím se člověk do- dobro pardon, absolutní dobro. Tím se člověk vymyká z páru dvojic, rozumíte? Když se vymkne z páru dvojic nepotřebuje k tomu chápání nebo vnímání absolutní ho dobra protiváhu zla čili absolutní zlo neexistuje ano jenom relativní dobro relativní zlo a absolutní dobro spočívá v něčem co bychom my běžně lidé vůbec dobrem nenazval tedy dejme tomu jestliže ježíš kristus řekl můj otec. Nebeský jedině dobrý tak si myslím že nikdo s námi z nás se s ním nesetkal takže vůbec nevíme co to to dobro vlastně je to si nedovedeme lidsky vůbec představit. a jakmile bychom si ho lidsky představili tak by to nebylo nic absolutního nýbrž bylo by to relativní bylo by to lidské ano on se lidi naž o tu představu toho ale pak to po lituji a to není absolutní podívejte se máme v ruce nebo k dispozici prostředky kde bychom se pomocí níž bychom se mohli dokonale odosobnit dokonale zdát sami sebe a tím prostředkem je například dejme tomu obyčejné mantrická cvičení opakování nějakého mantram v těle jestliže si opakujete nějaké mantram těle. Ale jestliže to toho mantram skládáte nejenom zvu nebo nějaký mechanický způsob vnímání tak to ten následek že celou svou tělesností se obětujete že je že je to to není dost přesně řečeno že to bych to musel rozvést aspoň na půl hodiny sem to ale udělal v minulosti taks..tak si troufám znovu to opakovat to řeknu radši podle příkladu se jsem zažil jsem byl takový primitiv v těch sedmnácti letech jsem si myslel že to mantram které říkám že to je něco co mně celého odnese k bohu rozumíte co vytrhne ze samého popadne . To a vodnese něco k bohu ovšem protože jsem to říkal v těle tak že tam vodnese i s tělem že se vším co jsem vo tom vůbec na nespekulovali jak jak to bude nebo proč to tak je to sem považoval za- samozřejmou věc to mantram tuto platnost se to ve mně udělá on taky udělalo to mantram si celé bralo ode mně sebíralo. sebrali zevní od boha oddělenou podstatu zbavovalo samovolně aniž jsem věděl jak to dělá nebo čím je to způsobeno prostě jsem to jenom věřil jsem jenom že se tu moc to mantram to byla ta víra fakticky a víra způsobená nikoliv slepotu nýbrž že jsem dělal nějaké duchovní cvičení které jsem nevyčetl nýbrž o něm věděl nějakým mým způsobem. A viděl jsem z oblasti do které jsem se pomocí toho mantramu dostával rozumí tak že to bylo vlastně propojoval něčeho co co napřed bylo propojeno vono totiž na tom nezáleží že to takhle nejde u normálního člověka protože jsem potom byl přemluvil svými spolu obrany mystickým abych to takhle nechal bys to nedělal že to nikde není napsáno že bych se mohl zbláznit a že by to nebylo správné tak jsem nakonec je poslechl a za pět let narodí těch dvou měsíců prvních jsem prodělal tentýž vývoj který proběhl za první dva měsíce tím mantram který bylo vzdělán odjinud z toho centra bych tak řekl duchovního tak ono to jde pomalu i tím normálním mantram třebas jeho a ne to jde tak ji udělat ovšem musí člověk při tom a to jsem měl tu výhodu. Protože jsem to mohl udělat se odevzdávat celý pomocí toho mantram celí se odevzdala ne to odříkávat celý se odevzdávat celý se odevzdal sebe sebe se dávat s tím magie se dávat k bohu to je zástupná oběť ano to mantram zástupnou objektivní celýho mýho ne takže když neumím své odevzdat tak odevzdávám mantram a tím sebeodevzdá rozumíte asi tak že to takhle dělám tak jsem nebyl jistě na nejlepší míře schopností třebas na které se možná vy tak když to to bylo u pět let tak si myslím že vás by to nemělo trvat delší dobu než pět let kdyby člověk měl tu disciplínu a dělal by to v tomto duchu záleží na tom duchu přátelé a ne na tom kvůli se toho vod řekne protože záhy. Když jsem si nad tím začal jsem to nemohl říkat a to mně napřed velice nechutnalo jsem to mantram nemohl říkat to nešlo protože z druhé strany si to bralo ne a slovo je potom překážku ze začátku je pomůckou a potom je hned překážkou takže jsem to nemohl vyslovovat jsem začal vyslovovat ale hned to přešlo do mlčení takže mantrická ničení předsedou mlčení a přešlo do úplný odevzdanosti bohu jestli si žáci ježíšovi si byli na hoře tabor přítomný promění páně jak tam ježíš mluví s eliášem a z mojžíšem a viděli je jak si rozmlouval tak voni to tlumočil lidsky jako rozmluvě mezi ježíšem mojžíšem a eliášem nic takového se vnitřně není Dělo kdyby bylo kdyby to bylo takhle těžkopádně probíhalo tak si toho jednak moc neřekli a je tak by z toho byli tak hloupí jako ti učedníci páně do tamtu vodešli on než by se byl nic nepoučil i za sebe nic nevzal žádný balíky byl nepřes a to řeknu po svém od mojžíše a eliáš on si potřeboval tehdy vzít od mojžíše eliáše nějaké balíky navíc které potřeboval nutně k tomu zkušenosti na kříži a další a šel si na horu tabor pro a vzal si jako světsky ty tři svoje učedníky a ti to zažívali jako rozumu a ne jako přijímání balíků a přejímá balíku znamená bezeslovní předáni kdyby si ten eliáš předávali ten plášť tomu svému žáku elíšovi tak při tom nebylo. Třeba nic říká to obsahu toho co mu předal tam nebylo slovo o tom řečeno a ten obsah byl předán vás chci jenom upozorňuju ještě na jednu věc že to se děje soustavně tohleto nejenom u ale všude kde kde kde prázdnota podívejte se třebas vám ukazoval na příkladu svatýho se na kupertinského který dva roky se trápil nad tím že když si konečně vymodlil kněžství a neuměl latinsky jenom měl co tím příst kde byl vyřízen tak plakal dva roky ve své komůrce no a oni mu to dovolili protože si říkal činí pokání ne to brali takhle nevěděli že on je zoufalý a tím že neumí latinsky a že jenom místo číst si to my modlil vlastně neprávem pro člověka ne hodného a za dva roky přichází do jeho celý muž a říká mu josef. Tu pláče protože nemáš tuniku to znamená pláště se nosí při mši svaté ti tady dávám předal mu tu tuniku a my josef kupertinský tech vli uměl latinsky a byl ne mu zdejším teolog celé itálii tak tomuto se říká ne lineární způsob vnímání že se mu to jemu stalo v podobě obrazu že mně do předává tuniku je to zaviněno tím že von si myslel že že tu tuniku vlastně nemá fakticky rozumíte proto se mu to takhle projevilo kdyby bylo nebylo bývalo zapotřebí tohoto obrazu tak by se byl dověděl ještě mnohem více než když to bylo zastřeno tím obrazem ale nestalo se zůstal při tom prostým člověkem a on nepotřeboval například to skloubit s jinými náboženstvím nebo síly poznáním z jiných strany světa jako. Třebas potřebuje dneska my ve dvacátém století protože to přestává být hezky aby si všichni na sobě jakou kolik prsty a především o by na sebe okatě prostě ateisti a věřící myslí si že každý pravdu ten a cesta že pravdu a ten věřící nemá pravdu ani jeden na ni nulová pravdu všichni na to jdou pomocí obrazů a tím obrazem zbavuju tu podstatu pravé pravdy absolutní pravdy něco jenom relativně teďka třebas kdyby tedy člověk nevěřil neměl představu o bohu a chtěl by se odevzdat tomu čemu nevěří a o čem nemá vůbec představu tak máte dojem to vůbec není možné správně to říkáte říkáte úplně správně jenomže on si může způsobit. Způsobem života svým způsobem života tak že je nositelem něčeho většího než je víra že nositelem poznání jsem vám to předváděl mockrát za svým životě a promiňte to bylo řekl ještě jednou a ve zkratce když sem otec a půl letech šel za správný které jsem nepoznával rozumem jako se představu o bohu žádnou věděl jsem že je to tvá na boha nevěděl jsem to točil co přirozenou záležitost že to poznávám co je správné něco je na to že to vnuknutí od pána boha a ono to je ale jsem to nevěděl rozumíte mi a sem se žádným tole vo tom neradi kdyby to byl řekl tomu knězi možná nějakýmu tak on by byl říkat máš od pána boha voda říkal jsem si to nebyl vůbec vědom jsem prostě rozeznal s několika alternativ který by byly předložený světem událostmi že čím tu správnou kterou jsem se terezie potom chopil. Jestliže tedy člověk jde životem tím způsobem se snaží jednat správně bez ohledu na sebe jestli mu to dělá dobře nebo ne nebo jestli mu to je roku prospěchu nebo není prostě rozumíte jenom nese se správnou věci domu věc a to je schopno moc lidí že domu o věc o správnou věc to vidím v jiné tomu člověku tam jde o to aby tu času část správně udělal aby správně vy soustu žil tomu jde o věc takže to musím ateista když jsem mohl říci vy když sou studií nemyslíte na sebe to je ta z této správné jakým jste to tak se správně postupuje na cestě do věčného života zapomínáte na sebe a je vám o věc taky zapomněla se na sebe a člo mně o věc a bude se to dělal i let tak to dorostlo v poznání boha a je že ten. Bůh před nou objevil ve své podstatě se tak to bylo něco tak přemáhat člověka je to přemohlo nejenom ten můj a teismus ten tam neměl žádný místo jsem věděl že jsem křivdil všem lidem kteří věří to jsem věděl vod chvíle že že jsem hluboce podceňoval babičku a svíčiče všechno prostě říkal k čemu nemožné mu oni věříme to jsem přestal říkat to sem věděl voni věří ale neví čemu protože on si to představujou lidsky když ten jsem to nepotřeboval vod chvíle protože jsem dorostl k tomu odosobnění sama sebe jsem v sobě měl mít to rozumíte protože jsem jednal správně pro toho boha který nemá tvar a tedy nemá obraz který není bez toho a bez obrazu bez bez na beze všeho ano cesta je velice rychlá touto to způsobem ovšem je to věc disciplíny jedna. A správně bez ohledu na sebe nedbat na to jestli to bude nějaký duchaplný následky jestli jestli jako přijdu k nějakému poznání duchovnímu která se bez nevěděl že to že to bude takhle fungovat že sedmnácti letech stát tváří v tvá palubu to zamane věděl a přeci jsem ho to taky nestál sem jenom musím říct jedna trošičku prospěchářství říkám trošičku ono to nebylo tak úplně pravda ale to radši řeknu špatně tak handicap aby se to stane pochopili když sem neposlechl to co je to bylo správné a všemu se měl sílu to uskutečnit tak jsem byl za to tvrdě trestán tím že tento dar představoval fungovat ve mně ano že jsem přestal mít tu schopnost správné rozeznávat pro se mít ten cokoliv vládce a tu schopnost rozlišovací nutně potřeboval pro svůj život si přestali jaký to výhodu pro člověka. Že se nemusíte stát co máte udělat a co nemáte udělat že to víte ne ze sebe se s tím nebudete chlubit že to vím jsem se vědoucí ale že to někdo na kterého je absolutní spolehnutí že když se vyprázdníte tak to víte jestli je to zapotřebí to víte taky vy ne nebudete z toho jasno nic nemůžu přivlastnit ani nejmenší z toho co jsem kdy zažil od těch třech a půl te synu učit jako něco vlastního to nebylo z mýho rozumu to nebylo z mého poznání to bylo proto že že ty lékaři naučili vyprazdňovat se o sobě tělesnosti ne je zajímavý při tom nejzajímavější přitom je prosím vás a to si co jsem nepatří ale že ty husy v tom předškolním věku poznali jako bratra že se chtěl mně chovali jako k člověku který je schopen do jich ráje vstoupit tak to náledovaly prosím vás čím je to že ty husy mají větší schopnosti než člověk daleko věří schopnosti po této strany. Duchovní co nosti daleko větší voni jsou voni jsou nesení do ráje každý den se do něho dostávají ovšem dál nemohou čili prostředek který je výtečný pro husy není víc než prostředek když se dostat za za to dál nést a nebudu ale mám chuť podívejte se lidi to pudete se to takhle ta veškerá vývojová teorie která na přírodních vědách panuje tam opravdu postavení výsostná a ještě ho bude mít delší dobu protože ještě není dodělán eště to se na noc může upravit a vylepšit tato teorie je postavena na základě rozumových úvah to znamená na jedné sedm. Mně z těch možností které my máme to je strašně málo čili ono nám pana malou vypovídací hodnotu neříkám že špatná ale malou vypovídací hodnotu dneska jsem velice opatrný aby se nedo pustil těch všech chyb jako třebas nějaký pan adresnost že na tehdejším stavu přírodních věd postavil své teologické úvahy nebo jako šat tak nade žena stavu přírodní věc ve dvacátém století postavil se to logické úvahy za souč to neplatí protože se ty přírodní dy pokročilý vod doby kdy to psal ačkoliv to je třebas přednosti lety že to zase napřed zeti moc dlouho tak vy na pokračuje velice rychle a ho můžeme potírat novými přírodovědecky i poznatky tak ráda že ano a ta a chyba že on . A podstatě pravdu jenomže si pomáhá prostředky které jsou pomíjející takže když třebas vezmu vývojovou teorii jaká jak se dneska traduje tak bych chtěl o říci tohleto je to všecko pravda pokud budu předpokládat že tento vesmír je oddělenou úrovní časoprostorovou od jiných často časoprostorových úrovních jenomže o těch nic nevíme a tento vesmír není od těchto úrovní oddělen vám to řeknu bájeslovně roku třicet osm jsem se ocitl na nejzazším východě. Tím úseku naší tehdy ji republiky na zakarpatské rusi nahoře hořela dva tisíce padesát osm metru byl večer bývalo se krásné nebe o radžo a na tom nebi z jedné strany nápadní a ze strany východ stáli proti sobě jasně vy klesne všecky vojsko ve středověkém odění na koních skokem mi ctít stáli proti sebe připraveni k boji to bych chtěl aby vám napověděl se tam byl eště z jím polem že je to tak že to nebylo zeleninou pro to každý do tam byl tak to musel vidět že věci jsou připraveni k boji rok před válku když ještě válka nebyla ano čili je tady spojitost jinými úrovněmi o kterých teorie vývojová . Málem nejmenší pán teprve se na ocitne mezi těmi věci někdo kdo bude znát to souvislost jinými úrovněmi vědomí tak bude moci úžasné výši na které je tato teorii něco ještě přidat za tím je to beznadějné budou se točit o začarovaném kruhu a nepřijdou na to jak ke kvalitě jedné se mohla přidat kvalita druhá na to nepřijdou protože nevědí že je někde připravena a že jenom čeká tam bude prázdno ne ale když vím že tomu takhle je že například utrpení které jsem měl z koncentráku vyprázdnil do míry se tam se na ten balík dostal ne ten by byli nepřipravil se na nemusel nic přiděláva. Manou to byla nová kvalita rozumíte a tady je stav to ale opravdu a huntě no když se na tak opatrně s o velice na dobře slouží ale neříká nám téměř nic o duchovní záležitostech v tomto smyslu že například když se tam mluví o nějaké ráji tak to opravdu nebylo na hmotné úrovni že člověk sestupoval od boha na tuto hmotnou úroveň tam je ten sestup znázorněn velice duchaplně znázorněn obrazy z názorech se obrazy vůbec znázornit nejdu cho plněji tak to byl to byla cesta shora dolů tam znázorněna ale naše vývoj teorie může sledovat jenom zdola nahoru postup do ho rozumíte jak se že třebas buňka jak se dělal nemate ale. Tam soužit a tak dále to je to je jeden ten ne ale ten hodnější absolutně chybí a že ji chybí to tak to je velký nedostatek této vlito je to chápete že proti indům mohu říct nikdy jsem nebyl dejme tomu buňka potom prvkem potom životem ž živočichům mužství potom pozemským potom nějakou vopicí a potom člověkem nikdy z ne nikdy ne ačkoli bude napovídat že tomu tak je se to se do jenom zdola ale je pravda že těch osm miliónů vtělení mezi nimi jsou opice proc vod zvířata ve mně sou. A do se jako balíky dostávají v devíti měsících pobytu mateřském těle devíti musí pobytu mateřském těle se ty balíky všechny nabalí to je příliš to je tam je klid to je budete přeroste to všechno nabalilo aby se nabalila tam buňka aby se rozdělil aby to všechno to pře vod živočichy přes tu roky vod živočichy po člověka tedy dneska víme že za neli tisíců opravdu embryum lidské prodělává celý vývoj jakými předpokládáme že prošel na na této země poli od zvířat ve vodě potřebuje si potom vystoupil na zemi to jsem nebyl to jsem nebyl ale to všecko musím znovu prodělat tyto vývoj se tady musel připravovat aby mohl přijít člověk. Rozumíte a asi to člově ano a to to musí být všechnu ve mně musí být pro musí být buňka nedělené musí rodina buď a všechno musí fungovat živě musí ve mně být tím projdu ti těmi miliardy čtyřmi a půl miliardy let co existuje naše planeta pro du za devět měsíců přátelé tento celý celý převtělování tohleto když jsem pochopil tak jak blesklo jak se třebas mýlí indové že jo když na to jdou takhle bytě a proč se neměl ježíš kristus který na to takhle nešel který zásadně rozdělovali vod a převtělování od odpuštění hříchů a a tak dále neboť znovu to opakuju promiňte mně jestliže přišel do jede rodiny kde byl od narození chromý člověk aby to taky farizeové ne náhodně on si je tam země potřeboval mít a on řekl tomu chromému od narození. Odpouštějí se svých hříchy a ty farmu řekli za to by se to řekne odpouštějí se ti hříchy ale to je pořád chromý dyť to je z karmy stá záležitost minulých vtěleních přeci takhle mu to říkali a ty s mu vůbec víc jinou pustil tu svou se taky tu karmu a přátele to není bez karmické záležito stavy o chromosti odpuštění to ne shora to nejde zdola totožná a tam a a abyste tomu věřili že tomu tak je budeme svou sku stal a choď to je to úplně jiného on aniž to tam ten chromý přál odpustil hříchy to znamená ho pustil do svobody ducha ono pustil do úplné svobodné ho života a on by se pořád mrzákem to a na mnohých jiných míst ukazuje že to s karmou a převtělování nemá být společného to co od dělá opak i tomu bojuje pro A že by to nebyla pravda že se taky převtělit ne ale je to zdlouhavé je to cesta starověká a on přišel ukázat novou novověku kde to jde daleko rychleji za jeden jediný živý o tom totiž on tam radí cestu pro lásku kdyby existovala nutnost všechno si odčinit karmicky ne tak by jeho láskyplné sestoupením na zem nemělo vůbec smyslu tak buď víte s nimi jemu a nebo věříme ten karma no převtělováním to vedle sebe nemůže existovat přátelé to je to nauka o všechno je pomůckou výtečný pomůckou pro inda který starověkým způsobem myslí a k tomu musel být představu vychován představu staletí pěstovanou usebe tomu vychován zapřít rodině řezbáře se zaručeně zrodí ze zdá který existoval že. Ta rodina se na to soustředí a pomůže mu aby ta představa toho minulého nějakého řezbář se z toho nového řezbáře nebo narozeného rodině zbavila on byl dokonalejším řezbářem než ještě ten minulý třebas rozumíte a nepotřebuje se tomu tak učit pracně jako my třeba když nevíme nic o převtělování co převtělování je pro indy velikým požehnáním je ta nauka o převtělování kdyby tu neměli tak nezachovali ty svoje skvělé památka umělecké tu svoji výši umělecké měsíc schopností protože by byl museli zradit na to školy a to je strašně neško pane a naše školství teď strašně kopance to egypta věděli že to daleko rychle jinak pomocí toho ne a to je to dělali jiným způsobem pomocí představy o převtělování se dostanou k věcem jak který by se bez představy bez nedostali voni tou představou připoutali sobě balík rozumíte to je velice důležité život. Fakticky převtěluje ne když dokážou s žádaný balíky při poutat jako byste přesně takže není třeba říkal že to není pravda že si že při radost o ho říká že když byla forma hotova tak do toho v tom byl potom mentální ne ale je to to je tomu tak jenomže to strašná zkratka která někdy není vhodná na to vypadá jako to tak aby to lidská záležitost to není pravda jako on tím dokumentuje jak to bylo v tajitim naším vobjevení se člověka na světě ale ne tak je to s objeví se každého člověka při jeho narození když například dejme tomu se to embryum vyví v matčině těle tak ten duch je přidal nakonec. Proto když se ptají jesiž jsem proti přerušena těhotenství nebo pro tak vlivem těchto zkušeností musím říct že duchovní c neudělali když ten to svý přeruším že tam vstupuje nakonec že to je to je průběh záležitost ne jak si to myslí si robindo ho že to historicky podle toto mu tam vadí v celém toho spisu to vykládal že to vadí se například jsem překládal ty posledního kapitoly čtyři že se mu velkému podivu jsem to nesměl přeložit tak jak mu to napsal v knížce nýbrž jak to napovídal takže kdybyste si to porovnali z originálem tak je své hrůze se znáte že se to nesrovnává v některých z mých stech originálem ale se to nesrovnává v dobrém slova smyslu že to udělal jaký kruk krok kupředu. To se si aurobindo po smrti přišel k nějakým jenom sem který neměl za tohoto vtělením možnost se zmocnit z toho důvodu že mu představy v za indické mytologie stály mezi ním a bohem mezitím čistým duchem a a to se dovedu při do konce života protlačen život odložil protože říkal no to není asi možný když člověk v tom vyrostla aby se toho řekl tady byl vyrostl nevíte tak se opravdu nebyl schopen ty věci takhle obecně chápat a přichází odkudkoli a že jsem nevěřil začal jsem vod útlýho mládí od všech plete to začal poznávat a ne věřit poznávat tak to byla úplně opačná cesta protože dnešní cesta si myslím lidstva pro pro jistou nehodní že se stav poznání kteří v tom byl nějaký prvotní právě. Jestliže my to poznání rozumové nedo plníme poznáním shora pořád jenom budeme ho formovat zdola tak to může znamenat katastrofu pro lidstvo a když se to ale s to poznání doplní poznáním shora tak naopak se podle znamená veliké smíření to co tady dělám nepovažuju za nic jiného než za veliký pokus o smíření všech možných proti jo na tomto světě v oblasti víry a nevíry a budí náboženství a tedy dál si myslím že promiňte mi že jsem nerodí pracovník em že není k podívejte se vím že pro každého z vás těžké přijmout za správnou myšlenku že my. Ne především stavem a ne tělem že tedy když my se vidíme na nějakém místě třebas československu byl v brně tak podléhat dojmu že jste brně že jste tělem žíti v brně tedy to je neříkám dojem pravý ale dojem z křesle protože to že vaše tělo je momentálně v brně nic nemění na faktu ve jste stavem pro který je únosný pobyt vědomím v brně například tam přijdou nebo kde se ocitnou duše který nepřijdou k po. Není nebo to nebylo dovede si přijdou k poznání to jsou tak nesmyslné otázky že kdybych měl vlastnit tak mně hrůzou budou stávat na hlavě protože stav spásy je stav v plním místo přátel proti tomu bohu od začátku aby sem si vyženu je to dávno vybojovali není místa pro duše které jsou spaseni pro ty není místa proto to tak těžké se s nimi sejít jenom ten kdo se ocitne mimo čas a prostor se s nimi schází protože není vázán na čas a naprosto proč se snadno stýkat se slibem a za jakých okolností se s tím stýkám nebo s tím yesudianem jestliže přestanu být člověkem existující v těle jestli se nebudu ztotožňovat se svou tělesnosti a to měl do učil lékaři přeškolním věku tak. Že je to nedělá myslí potíže takže jakmile začnu být nějakým člověkem tělesným v první řadě tělesným tak přestanu mít tento styk když ale to tělesnost je mým sluhou sluhou aby mohla řek bych převádět do srozumitelné řeči to co vnitřně bez řeči poznávám bez řeči poznávám tak pak ovšem s tím tělem a na to tělo pohlíží úplně jinak jak nám prostředníka který tady dneska je tady třebas nebude na tom vůbec nezáleží protože syn člověka zase mluvím s pole ježíše krista nemá kam by hlavy sklonil když zvířata mají svá doupata ptáci mají správný zda ale syn člověka nemá. Kam by hlavy sklonil to říká ve chvíli ježíš kristus kdy kam by hlavy sklony v očích nic bohu ale on mluví o synu člověka všimněte si ne o synu božím v nás syn člověka zde nemá místo to není jeho domov jestliže on si myslí že tady je svým domovem tak se mýlí ten nese základních omylů co je to o práci kolikrát jsem utekl když z tohoto takzvaného domova pán bůh bral k sobě to si ne ve starat z to bylo za tvrdý boj mezi mnoho a abych se dal aby se mu odevzdal abych rezignoval na místo a na čas a naprosto na to člověk musí rezignovat a pak ovšem odpadnou všechny otázky promění otázka kde jsou duše spasený kde jsou spasených to to to nejsou otázky na místě vůbec protože duše nepotřebuje mít místa. se spasen nebo ne spasen a duše je existujou dvě přeci existence jednak které která se stává například jsem narodim se stávám dítětem dospělý a spánkem a tak dále a mrtvolou to se člověk stává a potom je existence která jest a která je bez ohledu na to co se stává zdrojová existence a to je moje pravá existence vy máte sám boží v sobě že ano a tak dále chrámem božím říká svatý pavel člověk víc milující než a to způsobilo že se se takhle ptala že vám jde o ty duše by s nimi cítíte a ne nedo o mně a ostatního mluvy ukradeno že ano ne jsem člověk spasený a to by přeci stačí že jo tak vy takhle nemyslíte to je od vás moc hezký ale vám chci něco říct. Nikdo z nás neví na rozdíl od toho kdo prožil smrt co se děje člověka okamžiku smrti v okamžiku smrti možná k tomu spasení dochází me možná se vymaňuje me z času a prostoru aniž jsme předtím třebas jenom malý maličkost se o to snažili protože stačí že se zbavíme všech představ které jsme dosud živili v sobě a to jest že jsme tělem na kterém všechno záleží a od kterého všechno pochází a kterému jsme za všechno vděčni v okamžiku smrti když jíme že jsme k ničemu a že to tělo není klíče mu tak se ho tak snadno vzdáme asi jako v tom koncentráku ne jsem se ho vzdal a to potom za následek okamžité poznání takže rozdíl člověk člověka který například jako na. A to prožil tuto smrt v koncentráku tu vnitřní smrt myslím v koncentráku tak každý z nás zažije když to dobře dopadne a ne si to dovede v okamžiku smrti a tak možná těch spasených je daleko víc než mysli myslíme to mluví bhagavadgíta i kdybys byl největším hříšníkem mezi hříšníky přeplavíš se na sobce svých hříchů narodit se poznání poznání s mate všechny možné protože i ten nejtěžší hřích je velice slabou skořápkou na vnitřní podstatě člověka takže netrapte se prosím vás s tím pán bůh je rozumnější než my a vy toho víc než my a my si poradit se vším upozorňován co jsou to si slony co to vlastně je nechci nikoho omlouvat to je to činem ale v přírodě. A začne se na úrovni přírodním tam zlo čin není zlo činem nýbrž tam je čin průvodním jevem vývojovým bez kterého by se ta příroda bez víje nemohla tam jeden druhýho vraždí na pokání ale ne jako že by to měli za hřích kde ta to hříchem není u nich jsem si jednou všiml předškolním věku že na tom tvoru k radit slepice stím kohoutem mají hierarchii že je tam pohoupáte druhá slepice ta poslední a ta poslední smy se si dobou když se třebas něco se mi tam naposled běda když dívají odhání velice prostě na dávají strašení mi takleto říkají jak tomu bohužel rozumím tak že vím co si říkají že se ještě nalepeny stranou. Ona se drží obchází vám ty krycí slepice ta poslední slepice v řadě víte ale to by ještě nebylo to nejhorší ona se také nají ale voni když jsou najedli tak ji k tomu i pustí na konce ale jednou se stalo že ta roští slepice se vrhal na tu nižší slepici a tady ji bod a zvát boha a tam trpělivě čekala po bude do bita dal být tady pro tu latu ano pro a bylo by po proti se zase nic zbavit jo asi pak než ten kou bral na tu nižší slepice a to nebylo ho že jo to asi tak jsem tak představu lidsky jsem zakročil samosebou a namlátil jsem vrch slepicí takže vona ti slepice slezl ale okruhem pořád se okolní šla aby se. Se na brala odejdu jo jsem ji vynadal a řekl jsem ji to nesmí dělat na tu slepici nesmí dali a nenapadne se ty dotknout a tu slepý se sem vzal po svůj partner jsem ovšem slepici nedomlouval česky upozorňuju nýbrž my si rozuměli jiným způsobem tak slepice v vy potom při na jakmile se objevil na dvoře byla u ne a chodila se mnou místo se stále že prostě byla to moje slepice která věděla že u postavení první slepice tak chci říct že v přírodě je to velice tvrdé a tento zásah lidský samo sebou byl snad milosrdný vin pro tu slepici ale jsem si uvědomil že. To nebylo jenom milosrdenství protože ti ostatní slepice na že hrany zvláště v husím stádu když některá husa se jako dala nou přemluvit a byla víc mu než toho stáda taky pořád štíply klofaly ne a ona a nakonec říkal se musím se stát a promiň na tom nemůžu se bavit jak jsou tam bránit a on se se stala se mnou ta radit protože by byla sebe držela v tom stádu jsem na ni odkázal to stát tak je to v přírodě vypadá tam totiž není zlo činu tak není zlo činem ne třebas zabíjí jenom s choutky po zabíjení ne že by měl hlad ten lev zabíjen když hlad tže jak si to viděli z těch filmů ostatních věří jsou vedle těch leží ty dně ne ale vymi nedělá když se s je nažrán tak není koho se nevrhne na každého že a ani ten. Vrahem takže jestliže jestliže ježíš kristus se modlí za své katany bože odpustím nou oni nevědí co co činí tak on tím říká ty jsou na přírodní úrovni kde se nedopouštěl ještě vůbec žádný chyb zabíjejí ale nevědí že je to špatné jestliže je to dobré že kdyby totiž lidé váží proti sobě ve válce si mysleli že je to špatné tak by asi přestali válce tam se snažil zabije ty a ty jsou tak poslání jeden proti druhý mu že si myslí že je to správné že to někteří z nich si to myslí že to stačí aby o vládli druhý a tak se vraždí tak se zvažovat tentokrát padesát miliónů lidí ne no tak prosím tím si říci na úrovni přírodní existuje něco čemu se říká karma v tom smyslu oko za oko zub za zub a na. Pak ještě dva zuby za jeden z bez to to ještě možná je to horší kdežto na vyšší úrovni toto neexistuje když jsem v okamžiku nějakém v tom koncentráku zažil začátek a konec světa a odešel jsem od sama sebe tak od chvíle jsem přestal být na úrovni kde ostatní slíbili smazání ničení míry byli mučeni a jsem byl protěžování a neměl jsem vůbec la neměl jsem žízeň neměl sem bázeň a to nebylo způsobeno tím že bych byl nějak lepší ale že jsem byl na jiné úrovni nejen úrovni vědomí ze které tato úroveň naše ovládána tam jsem taky poznal že všichni lidé na světě by se mohli přerazit touhou něco dokázat když tímto není dáno vůli nemohou. Poznal jsem podle svého života že by bylo nejlepší kdyby si člověk nepřál tu spásu pro bylo nejlepší pře době kdy jsem si to vůbec nepřál do těch sedmnácti let sem dělal největší pokrok konk vás se stalo v sedmnácti letech že jste se ocitl tváří ta v pánu bohu nikomu z vás sedmnáct let se to nestalo no a že potom později ale dnes tehdy ne přes ten neprodělal ten vývoj sebevzdání ne zdali se vlastní vůle čili člověk musí nasadit v první řadě všechnu vůli aby se vlastní vůle vzdal ve smyslu konání dobra konáno ano a k tomu nás celá společnost mytí že my musíme z své produkt práce většinu dát pro celek a malinkou část si nechat pro sebe že ano čili my jsme vychováváni jsme v kapitalismu nebo socialismu to je jedno. K tomu cíli abychom se vzdával sami sebe a to je nutné dělat.

Download XMLDownload textWaveform view