85-06B
85-06B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
jsem
musel
toto
předtím
předeslat
o
tom
mojžíšovi
a
to
všechno
ano
tak
to
je
všechno
Vy
říkáte,
když
tam
v
komentáři
mluvím
o
absolutním
dobru,
že
musí
taky
existovat
absolutní
zlo.
Tedy
to
jste
na
velkým
omylu.
Protože
tím,
že
existuje
absolutní
zlo,
tím
se
člověk
do-
dobro
pardon,
absolutní
dobro.
Tím
se
člověk
vymyká
z
páru
dvojic,
rozumíte?
Když
se
vymkne
z
páru
dvojic
nepotřebuje
k
tomu
chápání
nebo
vnímání
absolutní
ho
dobra
protiváhu
zla
čili
absolutní
zlo
neexistuje
ano
jenom
relativní
dobro
relativní
zlo
a
absolutní
dobro
spočívá
v
něčem
co
bychom
my
běžně
lidé
vůbec
dobrem
nenazval
tedy
dejme
tomu
jestliže
ježíš
kristus
řekl
můj
otec.
Nebeský
jedině
dobrý
tak
já
si
myslím
že
nikdo
s
námi
z
nás
se
s
ním
nesetkal
takže
vůbec
nevíme
co
to
to
dobro
vlastně
je
to
si
nedovedeme
lidsky
vůbec
představit.
a
jakmile
bychom
si
ho
lidsky
představili
tak
už
by
to
nebylo
nic
absolutního
nýbrž
bylo
by
to
relativní
bylo
by
to
lidské
ano
on
se
lidi
naž
o
tu
představu
toho
ale
pak
to
po
lituji
a
už
to
není
absolutní
podívejte
se
máme
v
ruce
nebo
k
dispozici
prostředky
kde
bychom
se
pomocí
níž
bychom
se
mohli
dokonale
odosobnit
dokonale
zdát
sami
sebe
a
tím
prostředkem
je
například
dejme
tomu
obyčejné
mantrická
cvičení
opakování
nějakého
mantram
v
těle
jestliže
si
opakujete
nějaké
mantram
těle.
Ale
jestliže
to
toho
mantram
skládáte
nejenom
zvu
nebo
nějaký
mechanický
způsob
vnímání
tak
to
má
ten
následek
že
celou
svou
tělesností
se
obětujete
že
je
že
je
to
to
není
dost
přesně
řečeno
že
to
bych
to
musel
rozvést
aspoň
na
půl
hodiny
já
už
sem
to
ale
udělal
v
minulosti
taks..tak
si
troufám
znovu
to
opakovat
já
to
řeknu
radši
podle
příkladu
se
já
jsem
zažil
já
jsem
byl
takový
primitiv
v
těch
sedmnácti
letech
jsem
si
myslel
že
to
mantram
které
říkám
že
to
je
něco
co
mně
celého
odnese
k
bohu
rozumíte
co
mě
vytrhne
ze
mě
samého
popadne
mě.
To
a
vodnese
něco
k
bohu
ovšem
protože
jsem
to
říkal
v
těle
tak
že
mě
tam
vodnese
i
s
tělem
že
se
vším
co
jsem
vo
tom
vůbec
na
nespekulovali
jak
jak
to
bude
nebo
proč
to
tak
je
to
sem
považoval
za-
samozřejmou
věc
to
mantram
má
tuto
platnost
až
se
to
ve
mně
udělá
on
taky
udělalo
to
mantram
si
mě
celé
bralo
ode
mně
sebíralo.
sebrali
zevní
od
boha
oddělenou
podstatu
zbavovalo
mě
jí
samovolně
aniž
jsem
věděl
jak
to
dělá
nebo
čím
je
to
způsobeno
prostě
já
jsem
to
jenom
věřil
já
jsem
jenom
že
se
tu
moc
má
to
mantram
to
byla
ta
víra
fakticky
a
víra
způsobená
nikoliv
slepotu
nýbrž
že
jsem
dělal
nějaké
duchovní
cvičení
které
jsem
nevyčetl
nýbrž
o
něm
věděl
nějakým
mým
způsobem.
A
viděl
jsem
z
oblasti
do
které
jsem
se
pomocí
toho
mantramu
dostával
rozumí
tak
že
to
bylo
vlastně
propojoval
už
něčeho
co
co
už
napřed
bylo
propojeno
vono
totiž
na
tom
nezáleží
že
to
takhle
nejde
u
normálního
člověka
protože
já
jsem
potom
byl
přemluvil
svými
spolu
obrany
mystickým
abych
to
takhle
nechal
bys
to
nedělal
že
to
nikde
není
napsáno
že
bych
se
mohl
zbláznit
a
že
by
to
nebylo
správné
tak
já
jsem
nakonec
je
poslechl
a
za
pět
let
narodí
těch
dvou
měsíců
prvních
jsem
prodělal
tentýž
vývoj
který
proběhl
za
první
dva
měsíce
tím
mantram
který
mě
bylo
vzdělán
odjinud
z
toho
centra
bych
tak
řekl
duchovního
tak
ono
to
jde
pomalu
i
tím
normálním
mantram
třebas
jeho
a
ne
to
jde
tak
ji
udělat
ovšem
musí
člověk
při
tom
a
to
jsem
měl
tu
výhodu.
Protože
jsem
to
mohl
udělat
se
odevzdávat
celý
pomocí
toho
mantram
celí
se
odevzdala
ne
to
odříkávat
celý
se
odevzdávat
celý
se
odevzdal
sebe
sebe
se
dávat
s
tím
magie
se
dávat
k
bohu
to
je
zástupná
oběť
ano
to
mantram
zástupnou
objektivní
celýho
mýho
já
ne
takže
já
když
neumím
své
já
odevzdat
tak
odevzdávám
mantram
a
tím
sebeodevzdá
rozumíte
asi
tak
že
to
takhle
dělám
tak
já
jsem
nebyl
jistě
na
nejlepší
míře
schopností
třebas
na
které
se
možná
vy
tak
když
to
to
bylo
u
mě
pět
let
tak
já
si
myslím
že
vás
by
to
nemělo
trvat
delší
dobu
než
pět
let
kdyby
člověk
měl
tu
disciplínu
a
dělal
by
to
v
tomto
duchu
záleží
na
tom
duchu
přátelé
a
ne
na
tom
kvůli
se
toho
vod
řekne
protože
už
záhy.
Když
jsem
si
nad
tím
začal
jsem
to
nemohl
říkat
a
to
mně
napřed
velice
nechutnalo
já
jsem
to
mantram
nemohl
říkat
to
nešlo
protože
z
druhé
strany
si
mě
to
bralo
ne
a
slovo
je
potom
překážku
ze
začátku
je
pomůckou
a
potom
je
hned
překážkou
takže
já
jsem
to
nemohl
vyslovovat
já
jsem
začal
vyslovovat
ale
hned
to
přešlo
do
mlčení
takže
mantrická
ničení
předsedou
mlčení
a
přešlo
do
úplný
odevzdanosti
bohu
jestli
si
žáci
ježíšovi
si
byli
na
hoře
tabor
přítomný
promění
páně
jak
tam
ježíš
mluví
s
eliášem
a
z
mojžíšem
a
viděli
je
jak
si
rozmlouval
tak
voni
to
tlumočil
lidsky
jako
rozmluvě
mezi
ježíšem
mojžíšem
a
eliášem
nic
takového
se
vnitřně
není
Dělo
kdyby
bylo
kdyby
to
bylo
takhle
těžkopádně
probíhalo
tak
si
toho
jednak
moc
neřekli
a
je
tak
by
z
toho
byli
tak
hloupí
jako
ti
učedníci
páně
do
tamtu
vodešli
on
než
by
se
byl
nic
nepoučil
i
za
sebe
nic
nevzal
žádný
balíky
byl
nepřes
a
já
to
řeknu
po
svém
od
mojžíše
a
eliáš
on
si
potřeboval
tehdy
vzít
od
mojžíše
eliáše
nějaké
balíky
navíc
které
potřeboval
nutně
k
tomu
té
zkušenosti
na
kříži
a
další
a
šel
si
na
horu
tabor
pro
ně
a
vzal
si
jako
světsky
ty
tři
svoje
učedníky
a
ti
to
zažívali
jako
rozumu
a
ne
jako
přijímání
balíků
a
přejímá
balíku
znamená
bezeslovní
předáni
kdyby
si
ten
eliáš
předávali
ten
plášť
tomu
svému
žáku
elíšovi
tak
při
tom
nebylo.
Třeba
nic
říká
to
obsahu
toho
co
mu
předal
tam
nebylo
slovo
o
tom
řečeno
a
ten
obsah
byl
předán
já
vás
chci
jenom
upozorňuju
ještě
na
jednu
věc
že
to
se
děje
soustavně
tohleto
nejenom
u
mě
ale
všude
kde
kde
kde
prázdnota
podívejte
se
třebas
vám
ukazoval
na
příkladu
svatýho
se
na
kupertinského
který
dva
roky
se
trápil
nad
tím
že
když
si
konečně
vymodlil
kněžství
a
neuměl
latinsky
jenom
měl
co
tím
příst
kde
byl
vyřízen
tak
plakal
dva
roky
ve
své
komůrce
no
a
oni
mu
to
dovolili
protože
si
říkal
činí
pokání
ne
to
brali
takhle
nevěděli
že
on
je
zoufalý
a
tím
že
neumí
latinsky
a
že
jenom
místo
číst
si
to
my
modlil
vlastně
neprávem
pro
člověka
ne
hodného
a
za
dva
roky
přichází
do
jeho
celý
muž
a
říká
mu
josef.
Tu
pláče
protože
nemáš
tuniku
to
znamená
pláště
se
nosí
při
mši
svaté
já
ti
tady
dávám
předal
mu
tu
tuniku
a
my
josef
kupertinský
tech
vli
uměl
latinsky
a
byl
ne
mu
zdejším
teolog
celé
itálii
tak
tomuto
se
říká
ne
lineární
způsob
vnímání
že
se
mu
to
jemu
stalo
v
podobě
obrazu
že
mně
do
předává
tuniku
je
to
zaviněno
tím
že
von
si
myslel
že
že
tu
tuniku
vlastně
nemá
fakticky
rozumíte
proto
se
mu
to
takhle
projevilo
kdyby
bylo
nebylo
bývalo
zapotřebí
tohoto
obrazu
tak
by
se
byl
dověděl
ještě
mnohem
více
než
když
to
bylo
zastřeno
tím
obrazem
ale
nestalo
se
zůstal
při
tom
prostým
člověkem
a
on
nepotřeboval
například
to
skloubit
s
jinými
náboženstvím
nebo
síly
poznáním
z
jiných
strany
světa
jako.
Třebas
potřebuje
dneska
my
ve
dvacátém
století
protože
už
to
přestává
být
hezky
aby
si
všichni
na
sobě
jakou
kolik
prsty
a
především
o
by
na
sebe
okatě
prostě
ateisti
a
věřící
myslí
si
že
každý
má
pravdu
ten
a
cesta
že
má
pravdu
a
ten
věřící
nemá
pravdu
ani
jeden
na
ni
nulová
pravdu
všichni
na
to
jdou
pomocí
obrazů
a
tím
obrazem
zbavuju
tu
podstatu
té
pravé
pravdy
té
absolutní
pravdy
ví
něco
jenom
relativně
já
teďka
třebas
kdyby
tedy
člověk
nevěřil
neměl
představu
o
bohu
a
chtěl
by
se
odevzdat
tomu
čemu
nevěří
a
o
čem
nemá
vůbec
představu
tak
máte
dojem
to
vůbec
není
možné
správně
to
říkáte
říkáte
úplně
správně
jenomže
on
si
může
způsobit.
Způsobem
života
svým
způsobem
života
tak
že
je
nositelem
něčeho
většího
než
je
víra
že
nositelem
poznání
já
jsem
vám
to
předváděl
mockrát
za
svým
životě
a
promiňte
to
bylo
řekl
ještě
jednou
a
ve
zkratce
když
sem
otec
a
půl
letech
šel
za
správný
které
jsem
nepoznával
rozumem
jako
se
mě
představu
o
bohu
žádnou
věděl
jsem
že
je
to
tvá
na
boha
nevěděl
já
jsem
to
točil
co
přirozenou
záležitost
že
to
poznávám
co
je
správné
něco
je
na
to
že
to
vnuknutí
od
pána
boha
a
ono
to
je
ale
jsem
to
nevěděl
rozumíte
mi
a
já
sem
se
žádným
tole
vo
tom
neradi
kdyby
to
byl
řekl
tomu
knězi
možná
nějakýmu
tak
on
by
mě
byl
říkat
máš
od
pána
boha
té
voda
říkal
jsem
si
to
nebyl
vůbec
vědom
já
jsem
prostě
rozeznal
s
několika
alternativ
který
by
byly
předložený
světem
událostmi
že
čím
tu
správnou
kterou
jsem
se
terezie
potom
chopil.
Jestliže
tedy
člověk
jde
životem
tím
způsobem
se
snaží
jednat
správně
bez
ohledu
na
sebe
jestli
mu
to
dělá
dobře
nebo
ne
nebo
jestli
mu
to
je
roku
prospěchu
nebo
není
prostě
rozumíte
jenom
nese
se
správnou
věci
domu
věc
a
to
je
schopno
moc
lidí
že
domu
o
věc
o
správnou
věc
já
to
vidím
v
té
jiné
tomu
člověku
tam
jde
o
to
aby
tu
času
část
správně
udělal
aby
správně
vy
soustu
žil
tomu
jde
o
věc
takže
já
to
musím
ateista
když
jsem
mohl
říci
vy
když
sou
studií
té
nemyslíte
na
sebe
to
je
ta
z
této
správné
jakým
jste
to
tak
se
správně
postupuje
na
cestě
do
věčného
života
zapomínáte
na
sebe
a
je
vám
o
věc
já
taky
zapomněla
se
na
sebe
a
člo
mně
o
věc
a
bude
se
to
dělal
i
let
tak
to
dorostlo
v
poznání
boha
a
je
že
ten.
Bůh
před
nou
objevil
ve
své
podstatě
se
tak
to
bylo
něco
tak
přemáhat
člověka
je
to
přemohlo
nejenom
ten
můj
a
teismus
ten
tam
neměl
žádný
místo
už
já
jsem
věděl
že
jsem
křivdil
všem
lidem
kteří
věří
to
jsem
věděl
vod
tý
chvíle
že
že
jsem
mě
hluboce
podceňoval
babičku
a
svíčiče
všechno
prostě
říkal
k
čemu
nemožné
mu
oni
věříme
to
už
jsem
přestal
říkat
to
sem
věděl
voni
věří
ale
neví
čemu
protože
on
si
to
představujou
lidsky
když
ten
já
jsem
to
nepotřeboval
vod
tý
chvíle
protože
jsem
dorostl
k
tomu
odosobnění
sama
sebe
já
jsem
v
sobě
měl
mít
to
rozumíte
protože
jsem
jednal
správně
pro
toho
boha
který
nemá
tvar
a
tedy
nemá
obraz
který
není
vě
bez
toho
a
bez
obrazu
bez
bez
mé
na
beze
všeho
ano
cesta
je
velice
rychlá
touto
to
způsobem
ovšem
je
to
věc
disciplíny
jedna.
A
správně
bez
ohledu
na
sebe
nedbat
na
to
jestli
to
bude
nějaký
duchaplný
následky
jestli
jestli
jako
přijdu
k
nějakému
poznání
duchovnímu
která
se
bez
nevěděl
že
to
že
to
bude
takhle
fungovat
že
sedmnácti
letech
stát
tváří
v
tvá
palubu
to
zamane
věděl
a
přeci
já
jsem
ho
to
taky
nestál
já
sem
jenom
musím
říct
jedna
trošičku
prospěchářství
říkám
trošičku
ono
to
nebylo
tak
úplně
pravda
ale
já
to
radši
řeknu
špatně
tak
handicap
aby
se
to
stane
pochopili
když
sem
neposlechl
to
co
je
to
bylo
správné
a
všemu
se
měl
sílu
to
uskutečnit
tak
jsem
byl
za
to
tvrdě
trestán
tím
že
mě
tento
dar
představoval
fungovat
ve
mně
ano
že
jsem
přestal
mít
tu
schopnost
správné
rozeznávat
pro
se
mít
ten
cokoliv
vládce
a
já
tu
schopnost
rozlišovací
nutně
potřeboval
pro
svůj
život
si
přestali
jaký
to
má
výhodu
pro
člověka.
Že
se
nemusíte
stát
co
máte
udělat
a
co
nemáte
udělat
že
to
víte
ne
ze
sebe
se
s
tím
nebudete
chlubit
že
já
to
vím
já
jsem
se
vědoucí
ale
že
to
někdo
ví
na
kterého
je
absolutní
spolehnutí
že
když
se
vyprázdníte
tak
to
víte
jestli
je
to
zapotřebí
to
víte
taky
vy
ne
nebudete
z
toho
jasno
nic
nemůžu
přivlastnit
ani
nejmenší
z
toho
co
jsem
kdy
zažil
od
těch
třech
a
půl
te
synu
učit
jako
něco
vlastního
to
nebylo
z
mýho
rozumu
to
nebylo
z
mého
poznání
to
bylo
proto
že
že
mě
ty
lékaři
naučili
vyprazdňovat
se
o
sobě
tělesnosti
ne
je
zajímavý
při
tom
nejzajímavější
přitom
je
prosím
vás
a
to
si
co
jsem
nepatří
ale
že
ty
husy
v
tom
předškolním
věku
mě
poznali
jako
bratra
že
se
chtěl
mně
chovali
jako
k
člověku
který
je
schopen
do
jich
ráje
vstoupit
tak
mě
to
náledovaly
prosím
vás
čím
je
to
že
ty
husy
mají
větší
schopnosti
než
člověk
daleko
věří
schopnosti
po
této
strany.
Duchovní
co
nosti
daleko
větší
voni
jsou
voni
jsou
nesení
až
až
do
ráje
každý
den
se
do
něho
dostávají
ovšem
dál
nemohou
čili
prostředek
který
je
výtečný
pro
husy
není
víc
než
tý
prostředek
když
má
se
dostat
za
za
to
dál
nést
a
nebudu
ale
mám
chuť
podívejte
se
lidi
to
pudete
se
to
takhle
ta
veškerá
vývojová
teorie
která
na
přírodních
vědách
panuje
má
tam
opravdu
postavení
výsostná
a
ještě
ho
bude
mít
delší
dobu
protože
ještě
není
dodělán
eště
to
se
na
ní
noc
může
upravit
a
vylepšit
tato
teorie
je
postavena
na
základě
rozumových
úvah
to
znamená
na
jedné
sedm.
Mně
z
těch
možností
které
my
máme
to
je
strašně
málo
čili
ono
nám
pana
má
malou
vypovídací
hodnotu
neříkám
že
špatná
ale
má
malou
vypovídací
hodnotu
já
už
dneska
jsem
velice
opatrný
aby
se
nedo
pustil
těch
všech
chyb
jako
třebas
nějaký
pan
adresnost
že
na
tehdejším
stavu
přírodních
věd
postavil
své
teologické
úvahy
nebo
jako
šat
tak
nade
žena
stavu
přírodní
věc
ve
dvacátém
století
postavil
se
to
logické
úvahy
za
souč
to
neplatí
protože
se
už
ty
přírodní
dy
pokročilý
vod
tý
doby
kdy
to
psal
ačkoliv
to
je
třebas
přednosti
lety
že
to
zase
už
napřed
zeti
moc
dlouho
tak
vy
na
pokračuje
velice
rychle
a
už
ho
můžeme
potírat
novými
přírodovědecky
i
poznatky
tak
ráda
že
ano
a
ta
a
té
chyba
že
on
má.
A
podstatě
pravdu
jenomže
si
pomáhá
prostředky
které
jsou
pomíjející
takže
když
já
třebas
vezmu
vývojovou
teorii
jaká
jak
se
dneska
traduje
tak
bych
chtěl
o
ní
říci
tohleto
je
to
všecko
pravda
pokud
budu
předpokládat
že
tento
vesmír
je
oddělenou
úrovní
časoprostorovou
od
jiných
často
časoprostorových
úrovních
jenomže
o
těch
nic
nevíme
a
tento
vesmír
není
od
těchto
úrovní
oddělen
já
vám
to
řeknu
bájeslovně
roku
třicet
osm
jsem
se
ocitl
na
nejzazším
východě.
Tím
úseku
naší
tehdy
ji
republiky
na
zakarpatské
rusi
nahoře
hořela
dva
tisíce
padesát
osm
metru
byl
večer
bývalo
se
krásné
nebe
o
radžo
a
na
tom
nebi
z
jedné
strany
nápadní
a
ze
strany
východ
stáli
proti
sobě
jasně
vy
klesne
všecky
vojsko
ve
středověkém
odění
na
koních
skokem
mi
ctít
stáli
proti
sebe
připraveni
k
boji
to
bych
chtěl
aby
vám
napověděl
až
se
tam
byl
eště
z
jím
polem
že
je
to
tak
že
to
nebylo
zeleninou
pro
mě
to
každý
do
tam
byl
tak
to
musel
vidět
že
věci
jsou
připraveni
k
boji
rok
před
válku
když
ještě
válka
nebyla
ano
čili
je
tady
spojitost
jinými
úrovněmi
o
kterých
teorie
vývojová
né.
Málem
nejmenší
pán
teprve
až
se
na
ocitne
mezi
těmi
věci
někdo
kdo
bude
znát
to
souvislost
jinými
úrovněmi
vědomí
tak
bude
moci
té
úžasné
výši
na
které
je
tato
teorii
něco
ještě
přidat
za
tím
je
to
beznadějné
budou
se
točit
o
začarovaném
kruhu
a
nepřijdou
na
to
jak
ke
kvalitě
jedné
se
mohla
přidat
kvalita
druhá
na
to
nepřijdou
protože
nevědí
že
je
někde
připravena
a
že
jenom
čeká
tam
bude
prázdno
ne
ale
když
já
vím
že
tomu
takhle
je
že
například
utrpení
které
jsem
měl
z
koncentráku
mě
vyprázdnil
do
té
míry
se
tam
se
na
ten
balík
dostal
ne
ten
by
byli
nepřipravil
já
se
na
mě
nemusel
nic
přiděláva.
Manou
to
byla
nová
kvalita
rozumíte
a
tady
je
stav
to
ale
opravdu
a
huntě
no
když
se
na
tak
opatrně
s
ní
o
velice
na
dobře
slouží
ale
neříká
nám
téměř
nic
o
duchovní
záležitostech
v
tomto
smyslu
že
například
když
se
tam
mluví
o
nějaké
ráji
tak
to
opravdu
nebylo
na
hmotné
úrovni
že
člověk
sestupoval
od
boha
na
tuto
hmotnou
úroveň
tam
je
ten
sestup
znázorněn
velice
duchaplně
znázorněn
obrazy
z
názorech
se
obrazy
vůbec
dá
znázornit
nejdu
cho
plněji
tak
to
byl
to
byla
cesta
shora
dolů
tam
znázorněna
ale
naše
vývoj
teorie
může
sledovat
jenom
zdola
nahoru
postup
do
ho
rozumíte
jak
se
ví
že
třebas
buňka
jak
se
dělal
nemate
ale.
Tam
soužit
jí
a
tak
dále
to
je
to
je
jeden
ten
ne
ale
ten
hodnější
absolutně
chybí
a
že
ji
chybí
to
tak
to
je
velký
nedostatek
této
vlito
je
to
chápete
že
proti
indům
mohu
říct
nikdy
jsem
nebyl
dejme
tomu
buňka
potom
prvkem
potom
životem
ž
živočichům
mužství
potom
pozemským
potom
nějakou
vopicí
a
potom
člověkem
nikdy
z
ne
nikdy
ne
ačkoli
bude
napovídat
že
tomu
tak
je
se
to
se
do
jenom
zdola
ale
je
pravda
že
těch
osm
miliónů
vtělení
mezi
nimi
jsou
opice
proc
vod
ní
zvířata
ve
mně
sou.
A
do
mě
se
jako
balíky
dostávají
v
devíti
měsících
pobytu
mateřském
těle
devíti
musí
pobytu
mateřském
těle
se
ty
balíky
všechny
nabalí
to
je
příliš
to
je
tam
je
klid
to
je
budete
ná
přeroste
to
všechno
nabalilo
aby
se
nabalila
tam
buňka
aby
se
rozdělil
aby
to
všechno
to
pře
vod
ní
živočichy
přes
tu
roky
vod
ní
živočichy
až
až
po
člověka
tedy
dneska
už
víme
že
za
neli
tisíců
opravdu
embryum
lidské
prodělává
celý
vývoj
jakými
předpokládáme
že
prošel
na
na
této
země
poli
od
zvířat
ve
vodě
až
potřebuje
si
potom
vystoupil
na
zemi
to
jsem
nebyl
já
to
jsem
nebyl
já
ale
já
to
všecko
musím
znovu
prodělat
tyto
vývoj
se
tady
musel
připravovat
aby
mohl
přijít
člověk.
Rozumíte
a
asi
to
člově
ano
a
to
to
musí
být
všechnu
ve
mně
musí
být
pro
musí
být
buňka
nedělené
musí
rodina
buď
a
všechno
musí
mě
fungovat
živě
musí
ve
mně
být
já
tím
projdu
ti
těmi
miliardy
čtyřmi
a
půl
miliardy
let
co
existuje
naše
planeta
já
pro
du
za
devět
měsíců
přátelé
tento
celý
celý
převtělování
tohleto
když
jsem
pochopil
tak
mě
jak
mě
blesklo
jak
se
třebas
mýlí
indové
že
jo
když
na
to
jdou
takhle
bytě
a
proč
se
neměl
ježíš
kristus
který
na
to
takhle
nešel
který
zásadně
rozdělovali
vod
a
převtělování
od
odpuštění
hříchů
a
a
tak
dále
neboť
znovu
to
opakuju
promiňte
mně
jestliže
přišel
do
jede
rodiny
kde
byl
od
narození
chromý
člověk
aby
to
taky
farizeové
ne
náhodně
on
si
je
tam
země
potřeboval
mít
a
on
řekl
tomu
chromému
od
narození.
Odpouštějí
se
svých
hříchy
a
ty
farmu
řekli
za
to
by
se
to
řekne
odpouštějí
se
ti
hříchy
ale
to
je
pořád
chromý
dyť
to
je
z
karmy
stá
záležitost
minulých
vtěleních
přeci
takhle
mu
to
říkali
a
ty
s
mu
vůbec
víc
jinou
pustil
tu
svou
se
taky
tu
karmu
a
přátele
to
není
bez
karmické
záležito
stavy
o
chromosti
odpuštění
jí
to
ne
shora
to
nejde
zdola
totožná
a
tam
a
a
abyste
tomu
věřili
že
tomu
tak
je
budeme
svou
sku
stal
a
choď
to
je
to
úplně
jiného
on
aniž
to
tam
ten
chromý
přál
odpustil
hříchy
to
znamená
ho
pustil
do
svobody
ducha
ono
pustil
do
úplné
svobodné
ho
života
a
on
by
se
pořád
mrzákem
to
a
na
mnohých
jiných
míst
ukazuje
že
to
s
karmou
a
převtělování
nemá
být
společného
to
co
od
dělá
opak
i
tomu
bojuje
pro
A
že
by
to
nebyla
pravda
že
dá
se
taky
převtělit
ne
ale
je
to
zdlouhavé
je
to
cesta
starověká
a
on
přišel
ukázat
novou
novověku
kde
to
jde
daleko
rychleji
za
jeden
jediný
živý
o
tom
už
totiž
on
tam
radí
cestu
pro
lásku
kdyby
existovala
nutnost
všechno
si
odčinit
karmicky
ne
tak
by
jeho
láskyplné
sestoupením
na
zem
nemělo
vůbec
smyslu
tak
buď
víte
s
nimi
jemu
a
nebo
věříme
ten
karma
no
převtělováním
to
vedle
sebe
nemůže
existovat
přátelé
to
je
to
nauka
o
všechno
je
pomůckou
výtečný
pomůckou
pro
inda
který
starověkým
způsobem
myslí
a
k
tomu
musel
být
představu
vychován
představu
staletí
pěstovanou
usebe
tomu
vychován
zapřít
rodině
řezbáře
se
zaručeně
zrodí
ze
zdá
který
už
existoval
že.
Ta
rodina
se
na
to
soustředí
a
pomůže
mu
aby
ta
představa
toho
minulého
nějakého
řezbář
se
z
toho
nového
řezbáře
nebo
narozeného
rodině
zbavila
on
byl
dokonalejším
řezbářem
než
ještě
ten
minulý
třebas
rozumíte
a
nepotřebuje
se
tomu
tak
učit
pracně
jako
my
třeba
když
nevíme
nic
o
převtělování
co
převtělování
je
pro
indy
velikým
požehnáním
je
ta
nauka
o
převtělování
kdyby
tu
neměli
tak
nezachovali
ty
svoje
skvělé
památka
umělecké
tu
svoji
výši
umělecké
měsíc
schopností
protože
by
byl
museli
zradit
na
to
školy
a
to
je
strašně
neško
pane
a
naše
školství
teď
strašně
kopance
to
už
egypta
věděli
že
to
daleko
rychle
jinak
pomocí
toho
ká
ne
a
to
je
to
dělali
jiným
způsobem
pomocí
představy
o
převtělování
se
dostanou
k
věcem
jak
který
by
se
bez
té
představy
bez
nedostali
voni
tou
představou
připoutali
sobě
balík
rozumíte
to
je
velice
důležité
život.
Fakticky
převtěluje
ne
když
dokážou
s
žádaný
balíky
při
poutat
jako
byste
přesně
takže
není
třeba
říkal
že
to
není
pravda
že
si
že
při
radost
o
ho
říká
že
když
byla
forma
hotova
tak
do
toho
v
tom
byl
potom
mentální
ne
ale
je
to
to
je
tomu
tak
jenomže
to
strašná
zkratka
která
někdy
není
vhodná
na
to
vypadá
jako
to
tak
aby
to
lidská
záležitost
to
není
pravda
jako
on
tím
dokumentuje
jak
to
bylo
v
tajitim
naším
vobjevení
se
člověka
na
světě
ale
ne
tak
je
to
s
objeví
se
každého
člověka
při
jeho
narození
když
například
dejme
tomu
se
to
embryum
vyví
v
matčině
těle
tak
ten
duch
je
přidal
nakonec.
Proto
když
se
mě
ptají
jesiž
jsem
proti
přerušena
těhotenství
nebo
pro
tak
já
vlivem
těchto
zkušeností
musím
říct
že
duchovní
c
neudělali
když
ten
to
svý
přeruším
že
tam
vstupuje
až
nakonec
že
to
je
to
je
průběh
ná
záležitost
ne
jak
si
to
myslí
si
robindo
ho
že
to
historicky
podle
toto
mu
tam
vadí
v
celém
toho
spisu
mě
to
vykládal
že
mě
to
vadí
já
se
například
jsem
překládal
ty
posledního
kapitoly
čtyři
že
se
mu
velkému
podivu
jsem
to
nesměl
přeložit
tak
jak
mu
to
napsal
v
té
knížce
nýbrž
jak
mě
to
napovídal
takže
kdybyste
si
to
porovnali
z
originálem
tak
je
své
hrůze
se
znáte
že
se
to
nesrovnává
v
některých
z
mých
stech
originálem
ale
se
to
nesrovnává
v
dobrém
slova
smyslu
že
to
udělal
jaký
kruk
krok
kupředu.
To
se
si
aurobindo
po
smrti
přišel
k
nějakým
jenom
sem
který
neměl
za
tohoto
vtělením
možnost
se
jí
zmocnit
z
toho
důvodu
že
mu
představy
v
za
té
indické
mytologie
stály
mezi
ním
a
bohem
mezitím
čistým
duchem
a
a
to
se
dovedu
při
do
konce
života
protlačen
život
odložil
protože
říkal
no
to
není
asi
možný
když
člověk
v
tom
vyrostla
aby
se
toho
řekl
tady
byl
vyrostl
nevíte
tak
se
opravdu
nebyl
schopen
ty
věci
takhle
obecně
chápat
a
přichází
odkudkoli
a
že
jsem
nevěřil
začal
jsem
vod
útlýho
mládí
od
všech
plete
to
začal
poznávat
a
ne
věřit
poznávat
tak
to
byla
úplně
opačná
cesta
protože
dnešní
cesta
já
si
myslím
lidstva
pro
pro
jistou
nehodní
že
se
stav
poznání
kteří
v
tom
byl
nějaký
prvotní
právě.
Jestliže
my
to
poznání
rozumové
nedo
plníme
poznáním
shora
pořád
jenom
budeme
ho
formovat
zdola
tak
to
může
znamenat
katastrofu
pro
lidstvo
a
když
se
to
ale
s
to
poznání
doplní
poznáním
shora
tak
naopak
se
podle
znamená
veliké
smíření
já
to
co
tady
dělám
nepovažuju
za
nic
jiného
než
za
veliký
pokus
o
smíření
všech
možných
proti
jo
na
tomto
světě
v
oblasti
víry
a
nevíry
a
budí
náboženství
a
tedy
dál
já
si
myslím
že
promiňte
mi
že
jsem
nerodí
pracovník
em
že
není
k
podívejte
se
já
vím
že
pro
každého
z
vás
těžké
přijmout
za
správnou
myšlenku
že
my.
Ne
především
stavem
a
ne
tělem
že
tedy
když
my
se
vidíme
na
nějakém
místě
třebas
československu
byl
v
brně
tak
podléhat
dojmu
že
jste
brně
že
jste
tělem
žíti
v
brně
tedy
to
je
neříkám
dojem
pravý
ale
dojem
z
křesle
protože
to
že
vaše
tělo
je
momentálně
v
brně
nic
nemění
na
faktu
ve
jste
stavem
pro
který
je
únosný
pobyt
vědomím
v
brně
například
tam
přijdou
nebo
kde
se
ocitnou
duše
který
nepřijdou
k
po.
Není
nebo
to
nebylo
dovede
si
přijdou
k
poznání
to
jsou
tak
nesmyslné
otázky
že
kdybych
měl
vlastnit
tak
mně
hrůzou
budou
stávat
na
hlavě
protože
stav
spásy
je
stav
v
plním
místo
přátel
proti
tomu
bohu
od
začátku
aby
sem
si
vyženu
je
to
dávno
vybojovali
není
místa
pro
duše
které
jsou
spaseni
pro
ty
není
místa
proto
to
tak
těžké
se
s
nimi
sejít
jenom
ten
kdo
se
ocitne
mimo
čas
a
prostor
se
s
nimi
schází
protože
už
není
vázán
na
čas
a
naprosto
proč
já
se
snadno
stýkat
se
slibem
a
za
jakých
okolností
se
s
tím
stýkám
nebo
s
tím
yesudianem
jestliže
přestanu
být
člověkem
existující
v
těle
jestli
se
nebudu
ztotožňovat
se
svou
tělesnosti
a
to
měl
do
učil
lékaři
přeškolním
věku
tak.
Že
je
to
mě
nedělá
myslí
potíže
takže
jakmile
začnu
být
nějakým
člověkem
tělesným
v
první
řadě
tělesným
tak
přestanu
mít
tento
styk
když
ale
to
tělesnost
je
mým
sluhou
sluhou
aby
mohla
řek
bych
převádět
do
srozumitelné
řeči
to
co
já
vnitřně
bez
řeči
poznávám
bez
řeči
poznávám
tak
pak
ovšem
s
tím
tělem
a
na
to
tělo
pohlíží
úplně
jinak
jak
nám
prostředníka
který
tady
dneska
je
tady
třebas
nebude
na
tom
vůbec
nezáleží
protože
syn
člověka
zase
mluvím
s
pole
ježíše
krista
nemá
kam
by
hlavy
sklonil
když
zvířata
mají
svá
doupata
ptáci
mají
správný
zda
ale
syn
člověka
nemá.
Kam
by
hlavy
sklonil
to
říká
ve
chvíli
ježíš
kristus
kdy
má
kam
by
hlavy
sklony
v
očích
nic
bohu
ale
on
mluví
o
synu
člověka
všimněte
si
ne
o
synu
božím
v
nás
syn
člověka
zde
nemá
místo
to
není
jeho
domov
jestliže
on
si
myslí
že
tady
je
svým
domovem
tak
se
mýlí
ten
nese
základních
omylů
co
je
to
o
práci
kolikrát
jsem
utekl
když
mě
z
tohoto
takzvaného
domova
pán
bůh
bral
k
sobě
to
si
ne
ve
starat
z
to
bylo
za
tvrdý
boj
mezi
mnoho
a
abych
já
se
dal
aby
se
mu
odevzdal
abych
já
rezignoval
na
místo
a
na
čas
a
naprosto
na
to
člověk
musí
rezignovat
a
pak
ovšem
odpadnou
všechny
otázky
promění
otázka
kde
jsou
duše
spasený
kde
jsou
spasených
to
to
to
nejsou
otázky
na
místě
vůbec
protože
duše
nepotřebuje
mít
místa.
Ať
se
spasen
nebo
ne
spasen
a
duše
je
existujou
dvě
přeci
existence
jednak
které
která
se
stává
jí
například
já
jsem
narodim
se
stávám
dítětem
dospělý
a
spánkem
a
tak
dále
a
mrtvolou
to
se
člověk
stává
a
potom
je
existence
která
jest
a
která
je
bez
ohledu
na
to
co
se
stává
zdrojová
existence
a
to
je
moje
pravá
existence
vy
máte
sám
boží
v
sobě
že
ano
a
tak
dále
chrámem
božím
říká
svatý
pavel
člověk
víc
milující
než
já
a
to
způsobilo
že
se
se
takhle
ptala
že
vám
jde
o
ty
duše
by
s
nimi
cítíte
a
já
ne
nedo
o
mně
a
ostatního
mluvy
ukradeno
že
ano
ne
já
jsem
člověk
spasený
a
to
by
přeci
stačí
že
jo
tak
vy
takhle
nemyslíte
to
je
od
vás
moc
hezký
ale
já
vám
chci
něco
říct.
Nikdo
z
nás
neví
na
rozdíl
od
toho
kdo
prožil
smrt
co
se
děje
člověka
okamžiku
smrti
v
okamžiku
smrti
možná
k
tomu
spasení
dochází
me
možná
se
vymaňuje
me
z
času
a
prostoru
aniž
jsme
předtím
třebas
jenom
malý
maličkost
se
o
to
snažili
protože
stačí
že
se
zbavíme
všech
představ
které
jsme
dosud
živili
v
sobě
a
to
jest
že
jsme
tělem
na
kterém
všechno
záleží
a
od
kterého
všechno
pochází
a
kterému
jsme
za
všechno
vděčni
v
okamžiku
smrti
když
jíme
že
jsme
k
ničemu
a
že
už
to
tělo
není
klíče
mu
tak
se
ho
tak
snadno
vzdáme
asi
jako
já
v
tom
koncentráku
ne
jsem
se
ho
vzdal
a
to
potom
má
za
následek
okamžité
poznání
takže
rozdíl
člověk
člověka
který
například
jako
na.
A
to
prožil
tuto
smrt
v
koncentráku
tu
vnitřní
smrt
myslím
v
koncentráku
tak
každý
z
nás
jí
zažije
když
to
dobře
dopadne
a
ne
si
to
dovede
v
okamžiku
smrti
a
tak
možná
těch
spasených
je
daleko
víc
než
mysli
myslíme
jí
to
mluví
bhagavadgíta
i
kdybys
byl
největším
hříšníkem
mezi
hříšníky
přeplavíš
se
na
sobce
svých
hříchů
narodit
se
poznání
poznání
s
mate
všechny
možné
ví
protože
i
ten
nejtěžší
hřích
je
velice
slabou
skořápkou
na
vnitřní
podstatě
člověka
takže
netrapte
se
prosím
vás
s
tím
pán
bůh
je
rozumnější
než
my
a
vy
toho
víc
než
my
a
my
si
poradit
se
vším
upozorňován
co
jsou
to
si
slony
co
to
vlastně
je
já
nechci
nikoho
omlouvat
to
je
to
činem
ale
v
přírodě.
A
začne
se
na
úrovni
přírodním
tam
zlo
čin
není
zlo
činem
nýbrž
tam
je
čin
průvodním
jevem
vývojovým
bez
kterého
by
se
ta
příroda
bez
víje
nemohla
tam
jeden
druhýho
vraždí
na
pokání
ale
ne
jako
že
by
to
měli
za
hřích
kde
ta
to
hříchem
není
u
nich
já
jsem
si
jednou
všiml
předškolním
věku
že
na
tom
tvoru
k
té
radit
slepice
stím
kohoutem
mají
hierarchii
že
je
tam
pohoupáte
druhá
slepice
až
ta
poslední
a
ta
poslední
smy
se
si
dobou
když
se
třebas
něco
se
mi
tam
dá
až
naposled
běda
když
dívají
odhání
velice
prostě
na
dávají
strašení
mi
takleto
říkají
jak
tomu
bohužel
rozumím
tak
že
vím
co
si
říkají
že
se
ještě
nalepeny
stranou.
Ona
se
drží
obchází
vám
ty
krycí
slepice
ta
poslední
slepice
v
té
řadě
víte
ale
to
by
ještě
nebylo
to
nejhorší
ona
se
také
nají
ale
voni
když
jsou
najedli
tak
ji
k
tomu
i
pustí
na
konce
ale
jednou
se
stalo
že
ta
roští
slepice
se
vrhal
na
tu
nižší
slepici
a
tady
ji
bod
a
zvát
boha
a
tam
trpělivě
čekala
po
ní
až
bude
do
bita
dal
být
tady
pro
tu
latu
ano
pro
a
bylo
by
po
ní
proti
se
zase
nic
zbavit
jo
asi
pak
než
ten
kou
bral
na
tu
nižší
slepice
a
to
nebylo
ho
že
jo
to
asi
tak
já
jsem
tak
představu
lidsky
já
jsem
zakročil
samosebou
a
namlátil
jsem
té
vrch
slepicí
takže
vona
ti
slepice
slezl
ale
okruhem
pořád
se
okolní
šla
aby
se.
Se
na
ní
brala
až
já
odejdu
jo
já
jsem
ji
vynadal
a
řekl
jsem
ji
to
nesmí
dělat
na
tu
slepici
nesmí
dali
a
ať
tě
nenapadne
se
jí
ty
dotknout
a
tu
slepý
se
sem
vzal
po
svůj
partner
já
jsem
ovšem
té
slepici
nedomlouval
česky
upozorňuju
nýbrž
my
si
rozuměli
jiným
způsobem
tak
slepice
v
vy
potom
při
mě
na
jakmile
se
objevil
na
dvoře
už
byla
u
mě
ne
a
už
chodila
se
mnou
místo
se
stále
že
prostě
byla
to
moje
slepice
která
věděla
že
u
mě
má
postavení
první
slepice
tak
já
chci
říct
že
v
té
přírodě
je
to
velice
tvrdé
a
tento
zásah
lidský
samo
sebou
byl
snad
milosrdný
vin
pro
tu
slepici
ale
já
jsem
si
uvědomil
že.
To
nebylo
jenom
milosrdenství
protože
ti
ostatní
slepice
na
ní
že
hrany
zvláště
v
husím
stádu
když
některá
husa
se
jako
dala
nou
přemluvit
a
byla
víc
mu
než
toho
stáda
taky
pořád
štíply
klofaly
ne
a
ona
a
nakonec
říkal
já
se
musím
se
stát
a
promiň
na
tom
nemůžu
se
bavit
jak
jsou
tam
bránit
a
on
se
se
stala
se
mnou
ta
radit
protože
by
byla
sebe
mě
držela
v
tom
stádu
já
jsem
na
ni
odkázal
to
stát
tak
je
to
v
přírodě
vypadá
tam
totiž
není
zlo
činu
tak
není
zlo
činem
ne
třebas
zabíjí
jenom
s
choutky
po
zabíjení
ne
že
by
měl
hlad
ten
lev
zabíjen
když
má
hlad
tže
jak
si
to
viděli
z
těch
filmů
ostatních
věří
jsou
vedle
těch
vů
leží
ty
dně
ne
ale
vymi
nedělá
když
se
s
je
nažrán
tak
není
koho
se
nevrhne
na
každého
že
a
ani
ten.
Vrahem
takže
jestliže
jestliže
ježíš
kristus
se
modlí
za
své
katany
bože
odpustím
nou
oni
nevědí
co
co
činí
tak
on
tím
říká
ty
jsou
na
přírodní
úrovni
kde
se
nedopouštěl
ještě
vůbec
žádný
chyb
mě
zabíjejí
ale
nevědí
že
je
to
špatné
jestliže
je
to
dobré
že
kdyby
totiž
lidé
váží
proti
sobě
ve
válce
si
mysleli
že
je
to
špatné
tak
by
asi
přestali
válce
tam
se
snažil
zabije
ty
a
ty
jsou
tak
poslání
jeden
proti
druhý
mu
že
si
myslí
že
je
to
správné
že
to
někteří
z
nich
si
to
myslí
že
to
stačí
aby
o
vládli
druhý
a
tak
se
vraždí
tak
se
zvažovat
tentokrát
padesát
miliónů
lidí
ne
no
tak
prosím
tím
si
říci
na
úrovni
přírodní
existuje
něco
čemu
se
říká
karma
v
tom
smyslu
oko
za
oko
zub
za
zub
a
na.
Pak
ještě
dva
zuby
za
jeden
z
bez
to
to
ještě
možná
je
to
horší
kdežto
na
vyšší
úrovni
toto
už
neexistuje
když
já
jsem
v
okamžiku
nějakém
v
tom
koncentráku
zažil
začátek
a
konec
světa
a
odešel
jsem
od
sama
sebe
tak
od
té
chvíle
jsem
přestal
být
na
úrovni
kde
ostatní
slíbili
smazání
ničení
míry
byli
mučeni
a
já
jsem
byl
protěžování
a
neměl
jsem
vůbec
la
neměl
jsem
žízeň
neměl
sem
bázeň
a
to
nebylo
způsobeno
tím
že
bych
byl
nějak
lepší
ale
že
jsem
byl
na
jiné
úrovni
nejen
úrovni
vědomí
ze
které
tato
úroveň
naše
ovládána
tam
jsem
taky
poznal
že
všichni
lidé
na
světě
by
se
mohli
přerazit
touhou
něco
dokázat
když
tímto
není
dáno
vůli
nemohou.
Poznal
jsem
podle
svého
života
že
by
bylo
nejlepší
kdyby
si
člověk
nepřál
tu
spásu
pro
bylo
nejlepší
pře
době
kdy
já
jsem
si
to
vůbec
nepřál
do
těch
sedmnácti
let
sem
dělal
největší
pokrok
konk
vás
se
stalo
v
sedmnácti
letech
že
jste
se
ocitl
tváří
ta
v
pánu
bohu
nikomu
z
vás
sedmnáct
let
se
to
nestalo
no
a
že
potom
později
ale
dnes
tehdy
ne
přes
ten
neprodělal
ten
vývoj
sebevzdání
ne
zdali
se
vlastní
vůle
čili
člověk
musí
nasadit
v
první
řadě
všechnu
vůli
aby
se
vlastní
vůle
vzdal
ve
smyslu
konání
dobra
konáno
ano
a
k
tomu
nás
celá
společnost
mytí
že
my
musíme
z
té
své
produkt
práce
většinu
dát
pro
celek
a
malinkou
část
si
nechat
pro
sebe
že
ano
čili
my
jsme
vychováváni
ať
jsme
v
kapitalismu
nebo
socialismu
to
je
jedno.
K
tomu
cíli
abychom
se
vzdával
sami
sebe
a
to
je
nutné
dělat.
Download XML • Download text
• Waveform view