EN | ES |

85-04A

85-04A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


dojem když znáš dobře moje povídání o zkušenosti takzvané náboženské Máš dojem, že jsem v pravém slova smyslu experimentoval, nebo že jsem měl chuť experimentovat? Nikdy ne. To na experimentovali možná lékaři, to je pravděpodobné, to se strefovali, to je jasný. experimentoval nějaký pane te v taky pravda ale a na experimentovali přírodní vědy to je taky pravda ale sám jsem ne extase nechtěl extatika jsem byl vždycky bude mít i meditovat věcí najednou jsem tam spadl když jsem se nevědomýho stane nějakou úroveň kde se tam jako patřil do vyšší úrovně protože jsem předtím něco provedl o čem se nevěděl že to ty následky netušil jsem ty následky čili tady se v náboženství těle něco jakmile se vymkne z toho bludném. Otočení se kolem sama sebe jakmile sebe zapřeš tak se dostaneš někam jinam než k tomu kladnému ne nebudu to dal definovat a že to je předané kam tohleto za následek že vybřednete z logiky s analogie ta pomohla jenom to nějak pochopit ježíš po seděl že když bude analogicky mluvit kvas jako království božím že to je co je pochopitelné že to osobitým způsobem jako jako ten kvalt třebas ale věděl že to není vůbec království boží nikdo aniž si nemyslel že království boží je kvas on říkal je podobno kvas ne ten rozdíl ale to podobenství spočívá ta správnou potom se ti spočívá v skutečnosti že se podstata věci mění tím vstupem toho procesu by se to na stupeň se rozpoutává že je to že začne fungovat to vaše začne fungovat ne asi tak tak člověku prostě náboženství způsobuje kvas který dokud funguje. Tak nepřestane formovat dokud nehodí všechno co tam bylo vloženo jo a proto ježíš kristus mohl říct nepřišel přes mír ale oheň a hoří do dokud to všechno nehoří a to je něco naprosto ne vědeckého a s tím se bude muset těžko věda jako pod potýkat o to že ono to nejde se s tím vůbec zbytečně se tím potýkam na jedné straně musíme přiznat ježíšovi že to byl nejmírněji člověka bude ten řekne takovou věc protože si je dobře vědom že za tímto spálením všeho spali lásky k sobě těm nejbližším svým stojí něco daleko lepšího co je vyjádřeno krásně symbolem své ne který popelem povstává tak ne. Můžu mám bys tomu nebo ne že to tam tak tady z toho komentáře k těm se nový kapitole o modlitbě někdo tady z vás vsadili myšlenku že člověk se je tam si před ech je tam přeci napsáno umět čoveče stává vědomě nesmrtelným na otcovský dům nešlo. A vědomější slyšíte tady se ptá jestli chce vzpomínce se dostává člověk vlastní vůle na otcovský dům vzpomínce na otcovský vlastní vůle nebo z donucení okolnostmi ne nebo hraje tak bych na to odpověděl takhle že se tam přijít k tomu z různých stran osobně bych jako o sobě věděl že jsem tam dostal z donucení že zásadně doručí nikoliv z vlastní vůle a to své výhody i nevýhody nevýhody že to bylo násilí které neuznává za správnou metodu a výhoda byla v tom že jsem do toho vůbec nemusel a vlastní vůli čili taky se nemusel vlastní vůli odporovat někdy to je ta výhoda proti vám je to dete plnou pannou za že to ne antonína cena to platný kam se nedo hrabete a protože se toho ožil příliš vlastní vůle a to se nedá tapetě a bude vám otevřeno tam vůle nehraje žárovka a on člověk nevyučuje kdy k tomu přestat kdy to přestává být klepání a když se to násilí otevírání co se nedá provést takže bych řekl že nejsnazší vstup do této oblasti poznání věčného života ten pochází. Z násilí a to odůvodním teďka jo když se člověk zrodí jako člověka tomto světě obrovské násilí přátelé to i to dítě dívá najevo když pláče když mu musíte vyrazit dech a tak dále a když se těžko smiřuje v existenci tohoto světa kde se musí o sebe víceméně starat a tam v matčině životu se nesmí jemu vo to starat to je pro něho těžký přechod čili násilně přitažené úkolu který je začátkem toho procesu povýšení člověka syna člověka na kříž které vede k vědomému věčnému životu čili první krok každý z nás na této cestě dělá násilí neboť on si nevymyslel ten po rod ten dobyl po roven že. A ono je mu to násilím vnucen že se tady objevil ano a jestliže se v tomto násilí potom soustavně pokračuje jako třebas v mém životě se v tom víceméně pořád pokračovalo vzápětí rok a půl podle narození se další násilí na vykonával a po další dva roky no tak prosím vás to musím považovat vzhledem k situaci a ne obecně platné to není za nejlepší systém toto násilí protože je to opravdu posunulo tak rychle kupředu že do dneška z toho žiju nedá se jenom říct pasivně pochopitelně sem musel na tom něco dělat se například musel být poslušen toho co jsem považoval za správné a nebo se znal jako správné a tak dyby to byl nedělal tak jsem někde ustrnu nebo vypadl nebo by to nebo nežil ale. Říkám že je to jenom metoda hodná pro jednu výhodu velikou roli chtěl podškrtnu že když je včas nastoupena ale u každého čas to právo e tady z nás narodil to je násilím nastoupená cesta poznání jestliže čas nastoupena a v čas je v pokračování pak za následek prudký vzestup poznání nikoliv lásky nikoliv něčeho jiného ale poznání ve mně velice prudce vstoupil. Pře k myš kvocient poznávací protože jsem poznal co je správné co nesprávné což člověk ještě sebe ve vašem věku nepoznává protože váhal si ho udělat to nebo ono to se nikdy nestalo tady mám například dejme tomu přátelé kteří neustále s tíha dopisy a po dotírá udělat nebo jak se k tomu poslední to posledně nikdy nestane todleto to tak vám nepíšu ty dopisy protože jsem byl na tu cestu za z pozice násilí a to je pozice která prudce zbavuje člověka jeho osobní představu cestě a nadržuje je obecně platnými vhled. Takže neska bez a před tím bez obrazu a bez představy o bohu se mohl překročit oblast víry a mohl se ocitli za vírou jsem se do tou vírou ocitl v předškolním věku ne to bylo brzo kdežto učedníci páně a jsem nebude přesto ještě učedníkem páně se dostali za víru teprve pod křížem jdou za křížem tak jsem prostě to všechno by vem tohoto vstupu násilí další od těch vstupem budu taky mluvit a tím mluvím o toto protože to nejbližší jsem se dostal přes překážky které přes které byste se například nedostali ti ovšem chcete mít nějakou představu jsem nepotřeboval mít apriorní představu o něčem do čeho to vedlo říkam to vedlo a potom když jsem si třeba během cesty jakou představu o dělal kryje zjistil že je lepší si nedělat protože to dycky jednak ne však si to člověk představuje i dy jinak a upnout jinak to je ta cesta která nepředvíd. Která jenom že to co dělá je správné to není předvídání či to není pravý způsob inteligence nemá to nic společnost inteligencí inteligence je schopnost předvídat bych jinak nedovedl inteligenci nazvat každá věda nám předvádí tuto schopnost inteligenčním v tom že předvídání co lékař předvídá kam určité příznaky povedu a tak dále ne to to předvídá všichni předkládají každé vědě předvídat stavba hmotou nějakého stroje to je předvídání a s jakou funkci to bude mít. A ne by se to nepodaří samozřejmě nic to podaří ale to je jiná věc to nebudeme tady řešit tak to je metoda kterou jsem nastoupil kdysi ale bez předvídání bez jeden ského předvídání že je totiž neměl když ty principy vědeckého myšlení v sobě zakotven taky jsem nemohl víte školním věku ale měl jsem jistotu že to co jsem ji jeví jako správné je opravdu stranou se měl jistotu ne tušení jistotu takže protože to byla i v toto na rozdíl od ostatního co bylo jenom tušení jsem se toho dobře snadno držel čili to jsou přednosti i nedostatky této cesty to násilí je do sem vy největší nedostatkem přitom řečeno mít násilí a že by potom prvním roku násilí který musíme provést všichni měli na sva další mírnější kroky jako u každého z vás druhým takovým vstupem na tu cestu je experiment dobrovolně prováděn experiment. To je metoda kterou si nesmírně vážím a protože to velice blízká metoda k tomu prvnímu není to tam to neví nikdy metoda menoval v tom moje ale toto je me to experimentu v tom smyslu že člověk příjme jako hypotézu za správné tohleto člověče snažte jednat jinak než jak dosud jednáš snad se sebe zapřít a jednat jinak než do vynáší najít si jiné důvody pro to svoje konání jinak to motivováno svoje konání a ono se objeví že to tu novou motivaci se ocitneš dál za tím normálním způsobem myšlení a zpracování myšlenek. No prosím takže i tento člověk na tu základní ideu se to základní hypotézu se také obejde bez víry a to je druhý takový přístup jak jsou výhody této metody nebo nevýhody no tak jsem že se by nemusel o tom dvou se mluvit jenom by neska se řekl že výhodou tento metody je že člověk se může vložit do toho experimentovaný takovým způsobem že zapomene přitom na sebe myslí ne ten experiment ne a to je vycházení ze sebe velkou nevýhodou toho je že. Prováděl je tento experiment může mít nějaké předsudky to řečeno před běžné představy o tom jak by to mělo dopadnout a to jak se to dovídá bývá většinou slovní výraz čili nedokonalý víra takže on nedovede si představit vlastně tak to jak to dopadá a tam to vede to toho si neudělá jasný obraz čili on se dostává v této oblasti jak termínu většinou do představ a ty to představy ho úžasně brzdí. Takže stránka poznávací je za brzděno lidskými představami on se to úměrný na lidskou úroveň všecko nebo zastavit lidské úrovni takže on lidskou představu o bohu on se stýká s bohem jako s člověkem dokonale kontrolu bytostí nebo tak nějak to neříkám že to je zbytečné se v tom nějaké posvěcení je ale zaručeně v tom není velká míra poznání příměr se takhle stýkám li s bohem pomocí představy osobní tak nikdy to v tom poznání daleko nedotáhnu třetí cestou kterou je možno jít je cesta víry vyloženě cesta víry která člověka vede k víře třebas krista nebo cokoliv jiného co se tak věřit ale. Tato cesta víry tu špatnou vlastnost že vždycky vždycky nutno aby zkrachlo to je zákonité na to o cestě dycky to musí přestat jednoho dne a začít za vírou někde za věrou se musí začít to velikou výhodu to v tom že kdo uvěří ten opravdu dělá další krok k tomu spojení vědomému sbohem tak mohutný že naděje že bude spasen jak ježíš kristus říkal přímo nabeton že spasen bude dovím ovšem on říkal do věří v syna člověka který byl povýšen na kříži to je něco jiného to mile pouhá víra nějaký slovíčka styk další cestou jak víte že se stará s ky o tom měla nebudu mluvit ovšem cesta lásky. Ta mnoho úskalí které nespočívá v tom že by musel tam být vám musel jaká krize ale že poznání jde daleko za láskou že nejde ruku v ruce který člověk protože nedokáže poznává tou láskou plýtvat nebo je zaj hází perle sviním miluje co nemá být milován a nemiluje co by mělo být milován nebo nevyznal se v tom co vůbec láska je a tak dále a jsou ještě samo sebou jiné cesty a je to jsou ty hlavní tak bych aspoň řekl jednu cestu další to je cesta toho velkého putování. To je vlastně experiment ačkoliv v těžko mazat a s termínem že je to je na to vyzkoušeno a člověk tam to vede a přes jaké úrovni to vede to starat ale na který jde postupně přitom nemnoho čakramu do druhého která je se vrátím obzory svého poznání o šířeno a to je cesta řek bych nejjistější ze všech si nesmírně vážím ale to strašně dlouhé putování k tomu se bezvadně hodí představa v tam představa převtělování že člověk by si mohl zoufat ty by nevěřil se ještě museli padesát kráčeli než to dokončí když jak pomalinku mu to jde kupředu a člověk evropě pomalým jde kupředu tak nevěstou velkého putování nýbrž důsledně on si dělá třebas nějaké duchovní cizince nestará o něco jiného. Tak to jsou celý neporučil tak myslím že jsem vyčerpal těm netvrdím v ráji jsme jeli ze stromu poznání bez pojednání ze stromu velice stromu padl ne tomu života bez polední stromu z poznání a to mělo za následek že tento druh povídání násilnou udržovalo při tamním životě v ráji při udržovat se v životě ráji je třeba pojídat ze stromu života jsem se třebas ocitl v tom žlutém světle s těmi husami o krásné společenství vite. Tak jsem opravdu tam se najedl toho žlutého se o to toho požehnání které tam bylo v tom obsaženo v tom nesvedl a že se opravdu si potom jak jsem ho tam vyšel čili člověk pokud je v ráji tak ještě jenom opakuji z toho stromu života jenom proto aby si udržel život tam. Kdybych byl přestal jíst k těmi sam jak jsem byl z toho stromu života tak jsem se v tom stavu neudržel v tom stavu nebe sem s těmi sami tam v tom ráji jejich byl ale jsem opravdu to vychoval jsem se blaženosti odevzdal si tam ochutnal a to udržovalo že jsem tam pojídat ze stromu života to ne udržovalo po doby rozvedu kolem tam pojí dal vžít v životě na tamní úrovni kdežto člověk odchází od tamtud z ráje z toho důvodu že po pojídá ze stromu poznání že a po jde se tomu poznání znamená. Se stromu života čteme nově pojídat jiným způsobem abych to řekl hodně po lopatě on ovšem to bude porovnání které bude kulhat minimálně na jednu nohu a že se probudili že a tak pojídat se stromu poznání když ti oba dva a zároveň ze stromu života když ty dva stromy stojí uprostřed ráje vedle sebe a mohu trhat budu stromu najednou bych tak řekl to všechny na prostředku toho že je to znamená. To znamená pojídat dycky z úrovně tam jsem se vyšplhal s na tom stromu poznání je se pomocí hadí síly dostal třebas do manipury tak trhá na protějším stromu života manipuře ano čili jiné plody než které jsou tam dole někde u mana ano že dostanou dál zase trvám na úrovni čili získávám život pro úroveň na kterém jsem se poznání dostal a když se v tom poznání dostanu na ty úrovně tak ze stromu života beru toho vršku že ano z toho neško pouhý strom začíná věčnost. Takže je tím řečeno nevím jesi to vysvětlil to je převážně jsem říkal to byl konali mu novou ale jsem si toho dobře vědom nemohu jiný přirovnání najít než takové že jinak pojídá když z toho stromu života když je v ráji a neotevře se mu strom poznání než když potom být z ráje a ze stromu poznání pojídá příklad mýho života novou ho tady opakuju když jsem od útlého mlátit třech a půl let začal pojídat ze stromu poznání dobra a zla neboť jsem dělal to co jsem považoval za správné ne. Tak to mělo za následek že ve mně narůstala na ustalo vědomí věčného života takže proto se šplhal potom méně nahoru v těch sedmnácti letech to bylo poznání věčného života čili jsem pro tu chvíli byl věčně živý to dneska vím že jsem ještě živí proto to to zažil že jsem jsem vyčítat že pan jesudian říkal se blíží doba kdy byla uzná že my jsme čistý duch tak prosím vás to opusťte panu mistry ano veliký zasta tak blíží se možná cit že za prvé za druhé ten jesi vy který mluví o lidském tvoru jako očitým duchu hledá pro něho. Zlepšení zády a na blažení a tak dále čistí duch se nezachovali ani nemá záplata ostrý je postaral do zvláštního světla co o tom dál debatovat ale von to klidně přehled ží pane si je mu to nebudu vyčítat pozornost říkám že on měl osla zase nějakou kostru to a on by to neudělal to třeba ale ho nechci srážet a doby a víte na to nejde o to ště jako dobře to musí se to všechno korigovat co budeš potu tváři pojídat jich let dokud se na vrátíš do země se které si byl vzat to by vypadalo jako že člověk musí se vrátit do ráje a ne do nebe do otcova domu podívejte se. Odtud z tohoto výroku pramení všechny ty nedostatky křesťanské věrou že oni si zásadně eto ráji z nebe zásadně že to je to jim do orání tedy že ten výrok ale schází k tomu do sito plete tato zkušenost že nelze jinak se dostat do nebe do stavu nebe tedy než přestání nejde to jinak a čili řečeno radžajógy styky do kte se dostat do vyšších úrovní než je to než je anahata čtvrtý lotos tak musí zkrachovat a nemůže to dokázat on musí se napřed objevit anahatě to znamená ráji a teprve odtamtud najde trvale východisko nahoru nebo za se v tomto případě když ho tam dostane zdola vadí se zase nepadá jenom v tom případě tam dostane zdola že projde těmi spodní mi úrovněmi takže ten člověk který se. Bere k bohu musí převrátit to neznamená že by tam u že by tam ustrnu ale to je pro něho východisko čili to řeknu ještě lidově ji žije z ráje tekoucí řeky a znamená to plnou čtveřice a to na to vlastně to o čem člověk může lidsky vědět smyslově rozumově a nemusí si přizvat na to nějaký vyšší poznání sice tomu takhle je že ten člověk je závislý na těch čtyřech řecká tak je tím také řečeno že musíš a smrtelné sebou na cestě. A to je řekli přirovnáním ty řeky musí obrátit nazpátek do ráje ne nechat vytýká musí se chopit musí je využít přímo ke vstupu do raport proudu se tam jde obyčejně když v těch naší je to by se do proti proudu že někam ho ráma jestlipak astrální život. Je také v času prostoru tak na otázka a jestli je to čas a prostor že tam dělám nějaké představy si a to neklidu je ne naráží na představy z tohoto světa a jestli postit dál sestře stává že tak bych řekl takle s těmi jinými úrovněmi vědomí eště tohleto naše co mám třebas úroveň ve spánku toho vědomí ano je tomu tak vždycky tak že tam často báj jiné dimenzi než zde jiné rychlost a prostoru tam také v jiné dimenzi než tenhleten prostor. Takže si to neklidu je neboť to takle že ten čas a prostor to je nějaká jako jeho tamní máme se tak nějaká úroveň ano ten astrální život je časoprostor na jiné úrovni rozumíš že to se nikdy nestřelí sem to úrovni si můžu přizvat představy z tohoto světa tam do toho světa ale když je tam mám tak oni nějak se nestřelí s představami zdejší lidí co je představa která si žije tam na úrovni toho povede. To bylo dycky ře že když na představí chrám tak to slanýho mimo mohli totiž to stav nenesla to nevěděli bys přestal bodech vlivem bude podobat si letadlem vystavovali o to jeden svý který nebyl to je totiž dělal jednu vy může polívku světla města mluví. To si tam se to nastavovalo toto to by to rance a to je sebevětší idealisty čet ty jsi čet prostě pana budiž že jo to máte asi ty když pozici tady že totálně zkažený lidé no tak to nic ale když se vám zdá ňáký sem tak jsem si měli uvědomovat jednu věc že to co jsem vám právě zdálo když to vypadalo velice dlouze tak to byl zlomek vteřiny metrech no proběhlo a proto ten váš jsem se nijak nestýkal s tímto vaším bdělým stavem nýbrž byl jsem. A ne koloval vzájemně jeden prý vyučoval takže se ocitnu třebas v tom v svadhistaně v tom v tom posmrtným životě tak to vyloučí tenhleten stav vědomí a teprve když to se stalo mi manželce tíhnu tuhletomu světu tak tím že se klaním nad tímto svým tak se s ním začnou stýkat jakmile zapomenu na tento svět tak úplně střelte z očí se jde z mysli se ji ne z vědomí ano a vůbec si to nepolevuje vzájemně ale když třebas jako to moje manželka na tom sítě budu pět mu se ohlížet po někom na doma dostavit tak chvíli budu s ním to znamená tady padá především. Prostor že jo že jsem kdekoliv ten mrtvý vidí a ten se mnou jenom to že padá prostor ale ta úroveň na které on je celá svým způsobem neříkám se přestože ale je najednou schopna něčeho co samotnou ruší neboť člověk který tam nerušeně žijete se nevšímá tohoto světa ten zapomíná to je ten klasický způsob přejít přes řeku let he že jo charakter přes řeku zapomenutí toto ti řeknu je dobře rozuměli při dostanu smrti znamená přes řeku zapomenutí a říct si tam novým životem a zapomenout na ten svět když si překládal ty například antoníne třebas z toho pana ana ne ty ruce léčivá tak ten ran plul snahou a mlčím ale pomalu a to z toho důvodu ne že byl starý ale z toho důvodu že si musel vzpomínat po jsem to angličtinu anglicky tam nepotřeboval mluvit on potřeboval vytaženi ve styku s těmi pacienty z tohoto světa ano. Čili tím říkám že tam to není jenom otázka jiné úrovně čas nebo průběhu času nebo jiné úrovně prostoru nýbrž je to také otázka jiných komunikační ch prostředků nových které my tady neznáme ano proto komunikační prostředky také se rozvineme od tamního života že my těmi prostředky ne vládneme a oni ji mi vládnou takže my se nestřelí na žádném poli miluji nevládl vede jako by pás nebyly to je asi tak jako teďka tady jsou všechny vlny délkou probíhající všech aparátu ne všech se aparátu tedy vyslance světě ne a ten cítíme následně jaké duší jako by to tady nebylo a je to tady když ten to levo nepouští e tak které by za pracuje že když to vysvěl pracuje no a tam také oni si vysílání něco žijou si tam a my ale protože nejsme radil na tu vinu tak to nepostřehneš ale kdybychom se na tu bylo rádi do to přešli do třebas ve snu do tamního světa tak rázem jsme tam a že sme zase tady samozřejmě a vnímáme to co tam je čili takovým způsobem se do co je nejsnazším stylem ten styl ten styk v obou dvou těchto světů nebo těch dvou úrovní ano odpovídám na tu věc vůbec nebo neodpovídám odpovídám co tam bylo na otázka že v otázce přestali řekl tolik. Že protože tam ten astrál k dispozici jemnější hmotu tak ta představa se snadno přemění tu jemnější hmotu ne neklade ta moc a takový odpor rozumíš a proto se snadno představa stává skutečností tam pře tady ne u nás ne protože to všechno strašně tvrdého že na to je to je asi ověřeno tak tam ta představa si můžeš ty tvořit a představu a tím si vytvoří skutečnost a z toho důvodu že a přestavá blízko k tamní skutečnosti která je vnější než tahleta skutečnost. Jak to že všechny křesťanské církve tvrdí že ježíš tou smrtí na kříži vzal na sebe hříchy světa ale byla nebo ží který s tím říci to je psáno přímo byli ne a jak takže oni na to nepřišli tam je to napsáno přímo byly takže těžko říct že von na to přišli tak to byla chyba v otázce ale tak to tam překonali tímletím a kdybych jenom říkal jedna to přišla bible nesměla ale ne boží který s hříchy světa. By byla se přišla tím způsobem že ten kdo se dostane na úroveň na kterém jsem dostal ježíš kristus svým životem tak opravdu se necítí být individuum sám pro sebe nýbrž spojeným s veškerenstvem a především vem tedy a pro toto spojení s ním s ním jesti toho světa krizích spočívají na mnoha základech ale jeden se důležitých základu žíct je nevědomost. A on si může ukazuje v čem spočívá to pravé vědění to znamená ukazuje pravdu tak s ním hřích nevědomost říct nevědomosti je tak velký že sem považoval že jeho důsledek znehodnocení života tak asi pro pravá se nevěděl že je pán bůh na dveře se tomu že se znát let a pravém jsem asi považovat života ničem. A jsem se to dověděl že někdo nějaký moje hříchy vnukl tohleto poznání tak tím vlastně pro ten život ježíšův začal mít smysl v tom smyslu spasitelském toto pokračovalo potom pořád dál nemělo si že tak byla špatně posouván otázka protože to je přímo v bibli zakotveno a kdybychom mně zatím šli dál tak bychom si zjistili že ta otázka tam je míněn jako nebo toto země míněno jako poznání že člověk je spojen s veškerenstvem a. To je to spojení na něm nezraní dokud to určité poznání a ten beránek který vstoupil na kříž a ztratil sám sebe my měl poznání vlivem toho kterého spojovalo veškeré to takovou vzdálenou odezvu toho pocítil v tom koncentráku že v okamžiku kdy jsem dal kam sebe tak nějak jako bych se museli se najednou poznával spojitost kterým světem a se vším poznáním náboženským a jedeme je jak se vyskytuje na světě a. Neříkal sem se sta spasitelem ale po tomhletom po této linii rozšíření vědomí člověk se stává aspoň spoluspasitelem totiž je schopen potom jak to vidíte a o těch věcech nejenom psát ale to je u melou otce píšu nýbrž víc ve spojení s těmi kdo se dostali za tu klec jako třebas yesudian dejme tomu a robindo ona to není melou to je moje pravé ten můj pravý život protože tam jsem mimo klesá jsem svobodný když jsem s nimi ne když odtamtud přinesu něco to je asi jako přenést ohled z olympu pomůcek to je velice blahodárné věc a ježíš kristus právě přinesl tento oheň ježto. Jestli bych to tady byla zmínka o ten který byl velice obtížný člověk vůči hospodinu bych tak řekl odtrhovala o přání mi a chtěl od něho znamení která mu nestačil ani aby se dělal jednou nebo dvakrát nebo víckrát tak nějak a tohle potom táhl do boje tého měl táhnout a to není jenom gedeona tak znamení sem žádal jiní dřívější a pozdější pardon a nebo vládce nebo pro kvést protože po tisíciletí byli zvyklí na to znamení židi tak vtělím vod ježíše také znamení on říkal vy. Plně hadí jaké znamení to ode chcete co to je znamená to řeknu svými slovy pochopíte aby se to aby to bylo sloužim milejší vždyť to je málo dostat znamení nejlepším znamením je že sami sebe zapřete a nebudete jednat světsky nebudete se řídit světskými záležitostmi svými okolí světským podněty a proto bych chtěl abyste nedostali na méně nýbrž abyste se řídili mými příkazy a žili podle toho pak nebudete potřebovat znamení rozumíš takže ježíš obrátil ne starý zákon ale jejich pozornost obrátil někam jinam od znamení naps života to jim strašně a že způsob neodpovídalo tomu co si od hospodina přáli že oni chtěli pořád znamení ale sami nebyl hodni toho aby ty znamenaly protože on se toho tím třebas kolikrát neřídili nebo tom pochybuje jako ten eden museli mít další a další znamení a tak dále a voni přestože kristus jim dal moc znamení ježíši dal moc no eště jim to nestačilo chtěli další znamení křísil mrtví a toto bylo dost znamení ne a voni ne oni mu přeci. A při tom odsouzení vyčítali to sám bohužel není v bibli napsáno von řekl že ve starém zákoně řečeno že hodí že s spadl nebo že se skočí ji nejvyšší věže a že jsem mu nic nestane on to odmítl udělat vy vona se poslechl a ne ze se skočil ten nejvyšší věže a že ho andělé víno a že jsou prostě cesta ne takže nedokázal toto starého zákona není tím mesiášem jak za za koho se vydává a tak dále a tak dále než se on říkal znamení nestačí sama jsou řek bych takové výjimečné případě by člověk neumí ještě sám vnitřně k věcem stopa tak jde po znamení potíž nebudu umět ještě ten to věcem soustavně rozumět nebo soustavně vnímat tak si otevřu nějakou knížku a tam to tam mají tu ne to jsou znamení ne že by hospodin přímo proti tomu byl ale to se to je dovoleno tehdy když nemam jiného světla kdežto on chtěl ježíš aby voni pochopili mají nové světlo že to světlo s ním chodí království boží vše mezi vámi ne co protože je další dalších. Zdrojů poznání nebo dalších stroj vědění když tady je tady je někdo vám dala návod jak máte žít a když podle nich nežijete tak pamatujte si nechci oběti ty si myslet že se si toho pána boha koupit jak chci milosrdenství a to zase si hlásám na každém kroku vy jste vy na karmu a jsem proti obracím mrtvých na živé a tak dále ne křížem uzdravuje těžce nemocné nevyřešil ten a tak dále a proti tomu nemohli namítat ale museli si myslet no tak ten pán bůh neska není tak hodný jako byl ve starým zákoně pučte gedeona si to mohl dovolit nebo si takhle těmi na medí způsoby totu že jít do toho boje kdežto člověk který se za ježíšem získává jistotu která není na znamení by dána jeho způsobem poslání tam stalo nějaké a tam se že za do patřil se rozumíte patřit to jenom patřit je to ta asi pořád . Tak další případ s tím gedeonem to teďka řeknu ve zkratce že to všechno víte a no to taky jestli patrně vy tak jenom výběr voják pro válku cizím národem byl proveden tak že hospodin mu řekl kdo bude pít přímo s po tok ten se hodí pro ten boj a do bude v jiným způsobem že to třebas dám to kličku nebo tak ten se pro ten bodem hodí a rukou lidí kterou vybereme tím způsobem že si myšlen ty co budou být z toho potomka tou vyhrne a jestli to nějaký smysl ano je to slyšet a. Jaký to vnitřní smysl že je totiž člověk který je příměji spojen přímým způsobem to přímější způsobem spojen s přírodou s fa je přímo jo na pomocí nějakých odvozený zdrojů nebo pomocí nějaké techniky nebo tak nějak ten blíž k vítězství na svým vnitřním nepřítelem neboť tak tu reálnou my tady máme se vším těmi vymoženosti po těch neško škole a nevím jako data ale ta za tak to všechno prodlužuje tu přímou cestu k bohu ten člověk který je přírodní tomu bohu daleko blíž protože je u toho zdroje toho života a zdroje života a tam slovo život. A takže život zachovají pro ten národ z toho důvodu že ty se jsou blízko života jsou schopni ho zachovat než při to jsou od něho dali protože na to jdou oklikou.

Download XMLDownload textWaveform view