EN | ES |

84-31A

84-31A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Pozor která nejsou racionální která prostě jsou jaksi přirozená to jsou sice náboženství která my hluboce podceňujeme přírodní náboženství a tak dále ale ty mají pravdu neporušenou protože k tomu nebyla žádná filozofie přidána která změnila původní smysl tak to je taky neudržitelné tohleto se k tomu potom později dostanu to budu komentovat o to že vyčkej času z toho pana watse moc toho nezůstane živého ale mám jediné svou příležitost se dotknout věcí otázek který neklade nikdo ale klade si je va a od něho hezké to je člověk takového druhu že a do takové hloubky se dostávají že se krve otázky které si jiný člověk kromě. Jeho nemůže klást ani umět si krást otázky to je nejtěžší vůbec takže tady mám svědka že když někdo jiný klade otázky tak to k jinak to být z že to je umění veliké a toto umění ovládá vlas bezvadně on se dostává do hloubek třebas to řeší špatně ale von se do toho pouští s odvahu ne a dokumentuje to jako to dali třebas někteří církevní cítí jedno takže člověk by mu málem věřit ale on nestojím o to abych abychom mu věřili on to předkládá jako vědec pro smýšlení a kdybychom se setkali tak se velice dobře pobavíme a velice se budeme dobře doplňovat nebudeme proti sobě stát v žádném případě o sta po smrti takže není tak těžké se s ním setkat dokud je člověk živ tak. A je to těžké protože musí se za ním někam je e ten za ním někam kde se nemusí o mně vědomí tady například a říká že ego nemůže udělat nic k tomu aby přerostlo přes sama sebe odkázán to aby se tam prostě by tam usnulo tak to nemá pravdu rozvinuté ego dospělý člověk v tomto studiu velice snadnou možnost se dostat za sebe za lidství že on nepochopil vůbec nebo neví vo tom kdo mu to neřekl křesťanství za ne napověděl jenom ty činnému to aby mu to lovili dobře a on to taky je cituju ale on si to nedával dohromady ježíš kristus zrovna jako ty činění vede člověka za lidství který že to ego musí zemřít ne v tom smyslu že by zahynulo jak tak napovídá to dokud zono nezahyne že nýbrž zároveň jak jiné tak se zro. To znovu zrozuje ten člověk tak to ego vlastně se vrozuje do nesmrtelného a proto ego může udělat všecko a bez ega by se nemohlo udělat nic k tomu aby připravilo půdu do toho nesmrtelného vědomí věčného neohraničenou za ohraničeno svou se může dostat tím že sebe vzdává tím že se v sobě umírá se divím že se na to zapomněl při této větě právě kterou se tam citoval no tak ta vo se takovýhle stávají i vědci jinde na to vzpomíná a říká opak no při tom je to opravdu hlava otevřená jenomže je vidět že váhá a že že prostě si neví rady sám se sebou a to je proto dělá že jak ty experimenty a tak dále kam to všechno povede. My se mu zvířata nebo květiny nemohou se svým egem jít dál to je pravda tam protože je to tam se u nich vlivem organismu který mají k dispozici ne vyvine do takové míry jako u člověka může kam vývoj toho do takové míry jak se tam na vyvinout je způsoben tím že k dispozici úplný transformátor že všech sil i všech vjemů které k němu přicházejí takže nakonec třebas to dopadá tak že ze začátku je závislý na věcech smyslových a tak na vůbec závislí není že a takzvané mimo smyslové vnímání a tam potom se dostane k těm věcem božím a ale musel to začít ego a bez ega by to nešlo zvíře které nemá dospělé ego bych tak řekl toho to dělat nemůže mít na to nepomyslet. Podívejte se cest teče junga s kolektivní jáství e patřím stádu tyto tendence mají i lidé patřit nějakému stádu kdy pan švajcra veliký potíže tam v africe přiměřených a jednoho kmen aby se všímal vůbec všeho do velké jemu pomáhal při léčení že to nebyl jeho člověk to je prostě jenom nevyspělý a způsob byli ten nebyli zlosti způsob vlastnění on vlastní takovým přízemním způsobem může vlastními vznešeném způsobem ale před se to je veliká chyba to vlastnictví ale chyba rámcová takle nás aříká taky dovede to je jasné ale u toho zvířete nejde jenom o nějaký stádový pud nebo o stádový ja. A to si nikdo nemyslí protože ten kdo si to myslí ten se nesměl setkat se zvířaty kterém tedy by byl rozuměl ale bych jsem třeba s porozuměl těm zvířatům těm husím které vytváření dokonale stádo a jedno stádo bojuje proti druhému kromě toho tak každá husama své individuum se individuální lásky které ne že by stálo proti tomu kolektivu to ne to si neodvažuju to je ještě příliš slabé ale klepaří si že jo pro sebe namlouvali si vzájemně ne a von ten do ty nebo a začne si sebe vybíral takže to je úplně lidské jako lidské jedná von najde sympatické husí dívku že a napřed se tvoří a potom a tak. Ale a to je dlouhý proces kolikrát řeší než u člověka to nejrychleji o toho tvoření k tomu v tom faktu než jak u člověka takže tam některé věci toho se vyvíjí proč do určité míry to může jednat daleko hrdě než lidské dokonce například reakce rostliny na prostředí toho víte rostlin na to prostředí na kolem stojící nebo kolem rostoucího rostliny to je dotalo velice známá věc některé se snáší které se nesnášejí že ano a koneckonců plnili my na toho důkazem že jiné takové houby no tak mi ji v neříká že tam je jenom nějaké kolektivní a tam si taky to dří své že kdybych šel ke kameni. Tak nebylo by tak těžké zdůvodnit protože to všichni olovo znají že nerost se objevují ve společenství jeden vedle druhého a ne z téhož druhu ale příbuzný se hledají ta je dokonce příbuznosti olovo ze tříbí a s úroneň to jsou příbuzný a oni se dívej sebe člověka napadá že se třebas jeden zdržovat ne prosím no nebudu řešit nejsem geolog a nejsem nech ale nikdo nemyslí že na to dívá bez z těchto zkušeností biolog ž že pravdu že si myslí tam nějaký individuum není tam je individualita a jsem měl to štěstí že jsem sice to věci neznal ale že si bral na jazyk třebas kámen vltavy a stýkal sem se svým kamenem jako s . Jo oku nával jsem ho pozoroval sem ho život a ten den kámen ještě doba chování protože s tím jsem si zvlášť dobře na jazyku po hrál dycky ten měl nějaké záření které vyhovovalo jeho jáčko vyhovovalo mému takže vono to nakonec je záření to vyzařuje a je tedy aktivní v tom smyslu například dejme tomu jakápak je to snaha nějak kolektivní nebo kolektivního když jeden motýl na vzdálenost taky lotr v ticho maří jak máme zkušenosti pro vědecké letí za druhým motýlem druhého pohlaví jak ho cítí necítí co se tam nejde vítr tvým směrem ale záření přesahuje přes těch tři sta po boty sta kilometrů takže von to záření toho druhému síla chtěl oni se najdou takže ten rok nemůže vymřít třebas že. Na daném ostrov žije partner oni se najdou a tak vidím že to tam veliké vlastnosti které lidské ani nemá že jiné vlastnosti protože si vlasti jsou přizpůsobení tomu životu to rostliny nebo toho motýl nebo toho zvířete nebo toho kamene a tak dále jak to ta příroda udělala aby to pasovali k tomu stavu toho kamene rostlin žete ano stádo nýbrž schopnost záření svého doma pociťovat to je zcela individuální a vyhraněně individuální záležitost ho který byl vypuštěn z jiného hnízda a voni nám vod veze zase ke svému nezůs se vrací ano protože jeho individualita tam vznikla ne a tam zase tíhne rozumíte mně tak by se o tom nepotřebujeme vědět. A taky to staro nepovažujme nikdy za něco nějaké slepé společenství v tom stádu existuje hierarchie stupňoval podle nějakých míříte které my dost dobře eště neovládáte takže tam třebas ve stádu slepice první slepice druhá slepice a tak dále a strany i pozdější to jde tak daleko že jenom tam nejspodnější slepice nám dokazuje že ji individualita je tak slabá že ona se okamžitě odevzdá do osudu smrti se připraví když ta první slepice klove se nechá klovat jsem musel kolikrát za zakročit že jsem měl rozuměl tam ta vrní zasáhla že ten koho bere tak na tu mladici že ano řádově daleko nižší postavení no tak se na ni vrhl. A z důvodů sobeckých jáčko bezvadné vlastní ci toho kohouta a jsem ji hnal seřezal sem ji a se netroufal jsem práskal opravdu k holý ona by byla tajíte ces to je to mladici a vona se dělal a trpěla co chudinka a víte že tam ladislava vztah že se držela že věděla že vode něco dostane dobrých vody nějaký doby dostala protože jsem držel palce a ta stará slepice nebo ta první slepice se mála oni mají paměť prosím vás to je záležitost eminentně individuální proč měla tamta tuto paměť věc individua ne to stádo tého ale to stádu existuje řád a to není nějaký celek uspořádaný no. Tom náhodně nýbrž to je přírodní zákonitost že se vytvoří velice záhy po u tvoření toho stála tam si rozdělí úlohy poslal bych tam se nesledoval protože jsem se celý se metodou a nebo měl i někdo vem potravu že ale husy tam jsem tomu rozuměl to dobře že tam tak podívejte se bylo mně tady řečeno že indické učení o budí a atman s podobně s křesťanským učení o panně marii a ježíši se přiblížit tím že se vysvětlí jak ta paralela vlastně v životě člověka funguje a takže k tomu by se dalo říct asi ve sol někde říkal asi tohleto. Člověk pochází od boha od boha přichází jenom že si na rozdíl od ježíše krista není toho vědom že od boha pochází vůbec ne a to je součást toho mnohoznačného velkého pokušení proti němu se ohrožuje v modlitbě otčenáš neuveď nás v pokušení protože si myslíme to by to je jenom malinká část toho velkého pokušení že nás porodila matka že že nás podíl rodiče což točí se mu se nedá nic namítat ale je to odpověď prostředka co bylo předtím když třebas dítě touto otázkou obdařit a začnu tady a vám taková vnoučata která se takhle zvedl a řekne. Tak jak to vzniklo s tím lidem nebo kde kde to dobro co bylo napřed nebo tak nějak tak jim prostě říkám podívej se to je jako z vltavou oni jsou prací u které vy by lite vy jste vltavy která se nám jeví jako tok který odněkud teče ani někam teče i možná víte že teče do moře ale teče pořád odněkud a to je v tomto případě se šumavy jsem tam jednou na šumavy byl a předržel jsem rukou tam je takový betonového ze které to jako pramení ruka vyveden do toho hezky přestože jsem na tom vývod ruku a tak to asi a s sem se a říkal. Ten to asi vltava teďka nepo teče že tam nastanou pramen do tam i jsem ho při držel a tekla pořád vltava protože ta vltava moc takových pramenů nejenom tamto označen jako oficiální pramen dotáhli a tak je to lidským životem že pramení odněkud jako tam vltava ze stálého pramene ze kterého vůbec se ubývá to je zdroj života který nezačal a který také nekončí to je ten život o kterém bychom mohli říct že jest kdežto tohleto co před tebou teče jako vltava to je symbol života který se pořád stává nově něčím co my na děláme třebas vltavou to znamená ani chvíli tam neteče tatáž řeka. A to je pořád nová a nová voda tak je to s pánem bohem a vy tomu ale pronikám je stejně vltava to nás mýlí že my to vidíme jinak staticky než jak fakticky to vypadá ve skutečnosti že totiž toto naše existence je něco co plyne co je v pohybu ale že to z něčeho co v pohybu není vycházet z něčeho co v pohybu není a kdyby něco takového nebylo stále ho z čeho by to vycházelo tak by dotekl náš život neexistoval by ani vyneslo ta vltava své olovo sečte pokud ty budeš stát na břehu vltavy říkám tomu vnoučeti nedostane se nikdy pramení tak nebude to ho to zajímat odkud to teče tak budeš mít dojem že to je prostě vltava a nic jiného neexistuje než tam vtav. Ale jako řeka kdežto ve skutečnosti ten kdo se dostane ke zdroji že ta vltavě nemohla existovat bez těch pramen a tak tak lidský život nemůže existovat bez pramene věčného čili žádný tvůj otec žádná tvoje matka není tím pravým tvým rodiče každá tvoje tvoje pravá matka a tvůj pravý otec je bůh stálý zdroj život který jest který nezačal a svatý pavel o tom říká že je od věčnosti pro člověka připraveno co kolik nevidělo a co u holi neslyšelo říká od věčnosti to znamená ten příbytek u boha který máme od věčnosti ten nezačal tam být my se my jsme nezačli být teprve tady narozením nýbrž. jako věčná podstata která je naše nitru sme věční a budeme věční smrtí to nemůže končit fyzickou smrtí tak mu to asi vykládám tak teďka přestanu takle dětsky mluvit považuju sem považoval za vhodné to říci takhle dětinské protože třeba ve zem přede to s to takhle vykládat s malým dětem a ono by se mělo začít u malý dětí protože ti jsou schopni k tomuto rozumět dětsky bez předsudků daleko snáze než dospělý člověk aby to převedeme do našich pojmů nesmrtelná duše stvořitel a tak dále především bych chtěl podotknout že těmto věcem by se špatně rozumělo kdyby člověk nepřijal. Hypotézu mohamedán svých sufijů že bůh je je stvořitelem že nestvořil nýbrž že pořád tvoří a že tedy stvoření je proces který pořád pokračuje a který nikdy nekončí a teď pozor to jsou manželé ba janovi ano tvůrce věčně tvoří a je věčný tak můžeme dát za pravdu materialismu že taky vesmír je věčný tedy něco takového nebo celá hmota nebo všecko tak že to je věčné proti v tom svou veliké rozpory mezi teologie a m. Syst ale bych je nepovažoval za vůbec rozumné tyto rozpory protože nábožensky založený člověk by si měl uvědomit že bůh pro jediný tedy je tvůrce spasitel zároveň osvětitel do svatým ale že je to věčná záležitost a ne že začal být spasitelem teprve jedna kříži nebo že začal někdy tvořit jak se nám to říká v bibli v genezi nic takového nezačlo to se muselo lidem takhle říct aby pochopili že že je to pomíjející tak se jim přibližovala pomíjejícnost všech věcí my to byste řekli všechno nepomine tak sem řekl začlo to a teď to také končí od to je vodbyto velice lehce velice snadno ale je tomu dáno do vínku veliké nepochopení noha věcí no tak to nevadí aspoň to někdo. Takhle chápe ale jestliže je pravda jako mysli ty súfiové že bůh je věčný bez své stvořitelské práci a protože je věčně stvořitelem nezačal být stvořitele někde podle genese ale je věčný tak taky ho stvoření je věčné on ustavičně věčně tvoří bych se teďka narazil na kopyto indické ty říkají že celý ten proces tvůrce tvůrčí dvě fáze manvantára a pole vesmírná noc a vesmírná den nebo voni to říkají ještě jiným symbolem to je pořád jenom symbol obraz nemyslet si že to skutečnost to je z obrazné znázornění podobné jako třebas u ježíše krista když říkal království nebeské podobnou to si na to není žádný klas to království. E to je podobnost to je obraz ano tak to taky kdy jsem řeknem vesmírový procesy tvorby boží je de vychází boží on vydechuje vesmír se rozvíjí a potom vdechuje a vesmír se zabíjí vám řeknu tuhletomu dojmu indického náboženství podle hlad dnešní našem moderní a strom je a proto mluví o velkém řeku ne a ty hlupák se s tímto obrazem opíjí a myslí si že něco vynalezl a nebo že je to skutečnost to je obraz velký cesta obraz neříkám že je nastal neříkám že neobjevili někde tam na pokraji třebas persii a mezopotámii tam tehdy první lidé takže jestliže ten s A to starého zákona se opíral jenom o zkušenosti tamních lidí a on se jenom o opíral toho ještě odůvodním tak to všechno narazil na obraz na kopyto tehdejších národů které znal takže on třebas říká adam a vám měli různé syny a to potom je nedomyšlené protože oni si byla nějaké celou de to je vidět že to je míra jako obraz a ne jako skutečnost a ty syny nazývají jmény tehdejších národů takže dejme tomu tehdy známých národů a je jeden syn to sou hamy to jsou arabové se to jsou semiti to jsou dnešní židé a bývalý asyřané a tak dále to dneska vymřeli ale za dob vzniku ida. Ale to byl soudnější stát než izrael sám a tak dále ch byli chety ty taky vymřeli zkrátka například náš bez ří rozum který mi o tom poprvně říkal to byl náš archeologii rozluštil pít moh etické říkal nebýt starého zákona a kdybych ho byl považoval za balíku tak jsem nepřišel na to kde byli chety a nedostal jsem jejich písmo ale protože v tom starém zákoně zapsáno kam se odebírali z toho ráje a předpokládá se že se víme kde ten ráj ve protože to označen čtyřmi řekami které tam opravdu takou jejich starověkými názvy tak to třeba tam na pat někde alana nebo tam okolo že ten ráj byl jako by o totiž odtamtud se stěhoval ta skupiny lidí která osobě psala jako o prvních lidech ano a byla to jenom skupiny lidí a vývojem voni nešlo protože beztak se nestýkali jinými národy tak toto oni obrazně považovali za. Celé lidstvo chápete to v tom není žádná lež v tom jenom do mystika co tedy z domnění nějakého širšího dění ano to je musíme psát každý se takový místní patrioty oni byli takový mezopotámii smí patrný a tak si to takhle všechno v přítomni a převedli to do své oblasti tak na tom není chybného jenomže jenomže je to obrazné a jak to nevíme obrazně tak se dopouštíme velkého hříchu proti mohamedánskou že mohamed říká a to bych to považoval o sebe za velký hřích kdybych se proti mohamedovi v tomto smyslu provinil největším hříchem není jiného než brát doslova písmo svaté je to všechno obrazné který to měl velikou pravdu a bohužel to není mohamedáni nevědí oni. To když se odcházejí tuhletu s jako by tam ta úr nebyla a doslova to vykládají někde někde ne to se jim to hodí jako u nás to je to stejné ale jsem chtěl toto říct jenom proto abych se mohl dostat k tomu jak to s tím stvořením a jak to s tím člověkem je tak jestliže člověk od věků nějaký příbytek u boha nehledejte ho někde na nebesích to není místní časoprostorová záležitost jestli je to věčné tak to není časoprostorové čas a prostor co co vzniká co zaniká ale je to tedy součást našeho bytí my jsme uvnitř nejhlubší duši tím co by se dalo nazvat příbytkem u boha. Indové tomu říkají atman příbytek u boha to je individualita věčná individualita která se nikdy neztrácí prosím vás bych tady za tím zase ještě maličkou od končil do indie protože z toho co nám tady besantová líčí o indii to neříkají indové ale ona byste měli dojem že člověk vlastně abych jim o nedomlouval je takovým tvorem že se tady objevil teprve nějaké fázi kdy všecko ostatní bylo připraven jak se to v genezi říká a tedy za pět mu dvanáct že je to moderní výkřikem ve vesmíru a kdo kde jinde vyskytuje se ale že to bylo někde zapsáno takže je to předurčeno že se to tak dít. O tom vás tak tohleto trošičku z reziduum protože ten vývoj člověka i tak jak je líčený genezi není vývojem který začíná po stránce hmotné po stránce toho se s čím se člověk stává ne čím je vnitřně nezačíná někde bez opatrní nebo s opic a nápad nýbrž ten začíná někde co bychom nemohli nazvat hmotou existuje totiž dost jasné se do ten připomínku v genezi že napřed ten adam neměl k sobě družkou že to byl člověk který ještě nežil tak plně dualisticky. A to plácám z hlíny to je velice názorně řečeno že ten duch kterého vdechl bůh do člověka existoval napřed u boha protože on si ho nevytvořil tam všechno bylo vytvořena ten duch ne ten byl vdechnuta ten všimnete maličkostí tam jemných čili to je věčná záležitost a jestliže byl ten duch vdechnuta tak musíme si přiznat že nebyl tělesný pochopitelně to je nepravděpodobné že to byl duch tak se díváme potom na ta sportem málo říkají místa v genezi tak poznáváme je to dost hlásit. V pozná jak křičím plně poznáváme že ten dualismus ve kterém nyní žijeme se teprve tím procesem tvůrčím nastavoval že opravdu ze začátku na čadu toho vývoje ten dualismus neexistoval jako dneska proto ježíš kristus říkal že mu tam něco říkali komu bude patřit žena na nebi nebo v ráji když jako měla sedm mužů tady von se usmál a říkal tam se nežení člověk ani nevdává buďte bez starosti takže tam byla asi oblast než se tam objevila žena a konečně než se i objevil ten adam kde se lidé nedávali ale že je dnes nešli také dvojče dali plně do dualismu se ve dostávali a tam. A je době kdy se to tak můžeme říct oni si žili na úrovni která je dneska indy označování jako anahata pokud je to individualizována v těle ale ta individualizovaná oblast anahaty uprostřed prsou lotos anahata svou obdobu nebo svůj původ v celé oblasti vědomí které my nazýváme ráj a to je ta oblast vedou vědomí ve kterém žili lidé než s něho spadli a teď dál z toho je patrno že v tom ráji neměli tělo v našem slova smyslu a proto se tam neumíral kdyby měli tělo v našem smyslu. Tak by museli umřít i tam tam s nebyla známá čili smrt je taky do klesne dualismu ten pád z ráje který jsem vám tam liší velice dramaticky je tak skvěle dramaticky lícem proto abychom vůbec pochopili co se to vlastně stalo se stalo že se ten dualismus dostal do takové fáze kde musel probíhat spánek dvojic zlo dobro a všechny páry dvojic to před tím neexistovalo tak ten člověk neměl ten úkol který dnes takže i ten úkol člověka byl v ráji než je dneska a bych silně pohyboval že by byl někdy v budoucnosti nějaký jiný než je dneska. Protože správného vyjádřil ježíš kristus že od boha přicházíme a k bohu se máme vracet a že kvůli tomu přišel abychom byli jedno s otcem jako on čili vyšší cíl asi nemůže být ale důležité vědět že ten příbytek věčný který máme od věčnosti u boha ten nebyl vydán ještě stejným způsobem do člověka v ráji jako je do nás u nás nebyl přístupen tím způsobem jako je přístupen nám bych se snažil to nějakým způsobem zdůvodnit jestliže někdo žije svým vědomím na kterékoliv úrovni jejich sedm jsou označena z individualizovaná například indy jako muladhara svadhistana manipura anahata že jo a tak dále. Bych sedm na poslal radu tak to jsou oblasti že když se do nich ten ind dostane v radžas tak není v těle přátelé není v těle v tom ráji opět je bez toho hmotného těla a je spíše v nebezpečí že se zvrhle když z toho ráje zase spadne že se zrno ulity než že by tam duální žil tedy bych teďka do to byla pomlouvat tady aby to nebylo veřejně tak co si zapamatujete se za pamatuje se nezapomenout nedovede to je výborný a i to všechno zapomene když když jsem se snažil manželku dostat do toho ráje do oblasti která je u nás symbolizováno a. A to ale je to fakticky oblast která se nedá srovnávat často prostorově s vesmírem je to oblast mnohem svobodnější širším ráj to je stav který není omezen hranicemi vesmíru přátelé vůbec ne tak když mně když jsem tam se snažil to po smrti manželky manželku do této oblasti dostat tak ona klopýtala nemohla se tam dostat řekla potom podruhé při další chůze lidem marné i mrtvými řekla mně prosím děláš to špatně všimni se když si v tom žlutém světle to je ten v této toto rajský stav že tam nejsi tělesně jak mi tam může. Když dotáhnout vem astrálním těle jako se tam člověk nedostane v hmotném těle to musí z toho těla vy musí být vytržen z toho vytržení to s extáze nastane dostaneme ani teďka v tom spánku ty se musíš pro budit v tom spánku ty musíš se stát duší a z duší jako duši tam dotáhnout a opravdu jsem v tom ráji byl poprvně husami to tam mohu říct předškolním věku jakmile mi ty husy tam dotáhli do toho ráje do toho svého žlutého světla oni zradili proč by měli spadnout že si člověk nějak provinil tak potom nebudu padat zvířata kdy o to mohla ne tam mají kdykoliv vstup voni si jednou na břeh řeky a tam nějakou s jakou si akupunkturu se dostanou do toho svého ráje on je tam na to taky to akupunkturu dostali bych se tam normálně jako člověk nedostal ale protekční husou jsem se tam dostal opravu. To dělal jenom jedna husa protekční ta nejstarší nezkušení usa to dělá na akupunkturu a velice dobře takže jsem za deset minut byl v tranzu a byl jsem v tom že tím světlem se všemi husami sem se tam setkal ale ani jedno tělo jejich sem tam neviděl tam jsou ty husy netělesně a tak z toho dneska usuzuju protože jsem mezitím taky ještě něco jiného prodělal to jsem tam nechtěl dát protože bych to musel vykládat tolik že bychom se bych musel v brně zůstat delší dobu tak protože tam jsme neměli ještě tělo našem smyslu a nebyli jsme s tímto způsobem jako zde vázán na čas a prostor nebyli jsme ani tak dualistický jako jsme zde tak platí o této oblasti že ona. Poskytuje člověku daleko větší svobodu než tento svět po bys tomto světě tělo je strašně tuhle to člověku nedovoluje se z něho dostat aniž by se ta ti vědomí je to v astrálu tak tam jako to tělo je méně tuhleto je jemnější tam to de snáze a když se člověk v ráji a nemá ani astrální tělo a to právě manželka chtěla tam jako duše tak tam se dít tak dokonale svobodná že nemám žádnému křesťanskému mystiku za zlé že si myslel že je spasen když v tom naje se ocitl a proto křesťani zásadně pletou ráji z nebe e to je rozdíl ve stavu nebe in rozdílný a to je tedy propastný rozdílná věc ráj z toho se padá a ty jsem se dostal k dalšímu bodu jak se padlo z ráje a jak ta nesmrtelná duše buddhy se na. A s ujala a tak dále a tak dále tam ta nesmrtelná duše neměla jinou funkci v ráji než to řeknu lidově vono to tak není ale je to obraz prosím je to obraz než čekat ten člověk z toho ráje v padne před ten svůj úkol nemohla provést ke kterému je dnes tady v člověku povolání ano mohla toto provést teprve tehdy a může to považuje podle to ale je to dej to velice pomalu od ruky to znamená do vést nás a pátek do věčného života vědomého věčného života to tam z ráje to nejde tak tato nesmrtelná duše poprvně začala fungovat tehdy. V své dnešní funkci když člověk pojedl ze stromu poznání a když byl vyvržen z ráje tam je to rozložením dějově ono se časoprostorové to ne probíhalo ale tak je to mistrně líčení převedení do časoprostoru toho co se v časoprostoru neděje se děje mimo čas a prostor ale je to proces který probíhá vnitřně nějak tak zkrátka tento proces probíhá v každém člověku který po této cestě jde a většina z nich z těch lidí kteří prostě se dostanu na úroveň ráje čtvrtého lotosu tak tam uvíznu je to je extáze a v tom se otce ji a končí jenom v ráji a z toho zase spadnu ale jsou lidé kteří jako například evropě ekhart který se dostal o svatá terezie z avily který dostali za tuletu úroveň za úroveň a. Je na a ti by nám asi řekli o tomto dalším procesu vyhovím tohleto nesmrtelná duše tedy tam není žádné rozdělení že nestálo že dva něco jiného než pán bůh ale nebo že bych bylo víc je nesen duších než jedna jako jenom jeden pán bůh ale ta nese na duše úkoly a těch úkolů je nes četné množství a proto je tolik lidí a proto tolik smrtelný duši ek odvozený z jedné jediné nesmrtelné duše rozumíte mně tato nesmrtelná duše indové říkají buddhy to je aspekt boží jednoho a téhož boha který je z kolovat který úkol lidsky ti se člověka a dovést ho nazpátek do vědomého soužití s bohem koho koho tu. Smrtelnou duši která se vyvolat teprve tady od začátku tohoto vtělení vytvořil asi své a toto pochopit že patří k bohu a se všemožně snažit o to aby se do boha dostalo to se tomu člověku jeví jako vnitřní umírání takže nakonec přijde k názoru že sám sebe ztratil tak se to jeví že se taky tak jeví do stratí svůj život nalezne že on prostě dbal ježíš na to aby v těch obrazech to jsou obrazy mluvil tak aby tomu rozuměl ten kdo to prožívá a ten toto prožívá ten že je to ztráta toho ale on to nemohl říct jinak než dalším podobenstvím se to rozdělit analyticky dál a řekl to zrno které pak ne do půdy a zahyne vydá ze sebe po větou úrovni vy dále bez to násobí užitek. Čili tím řekl zároveň současně jak se umírá tak se znovu zrozuje a to zase jinde řekl to se musí to podá dohromady to bohužel křesťani to rozpitvával ale dohromady někdo dává i bije zážitek sebevzdání tak dokonalého aby se jim to v hlavě samo spojilo bez účastí člověka a teď jestliže ta duše se znovu zrozuje zároveň s tím jak umírá tak to je asi zase proces ne asi a zaručeně který ježíš označil jako nebudešli nouze z vody a z ducha nevejde do království nebeského to znamená celý ten proces znovuzrozování. Začíná křtem vodou a končí křtem nebo znovuzrozením z ducha v životě ježíšově je to znázorněno křtem v jordánu od křtu v jordánu po zmrtvýchvstání a potom seslání ducha svatého nebe vzetí na asi s ducha svatého prosím vás toto berte všechno jako skvěle vyšší po dané obrazy neříkám že se to nestalo ale chyba je na tom historickým nebo historickým pojetí těchto věcí tak že se to že mám za to jednou stalo vila to nestane to se permanentní děje tohleto permanentní spadat lidé z ráje permanentní se vrací. K bohu permanentní umírají na kříži to u to ten smrt na kříži sice historicky nastal době kristovi ale je věčná je to věčná záležitost kristus nenezačal existovat někde narozením v betlémě nýbrž to je prostě syn boží to je věčná bytost nestvořená čili taky jeho úkol jako syna to znamená jako vykupitele je také věčný jako je věčný stvořitel tak je věčný vykupitel voni méně a tak je ani věčný taky duch svatý jenomže mohou působit teprve tehdy například člověku ten člověk dostane do fáze vývojové kde to unese vůbec kde pod tím nepadne....

Download XMLDownload textWaveform view