84-30A-Vi
84-30A-Vi
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
sku
já
nemám
na
otázku
tak
jsem
dožral
opravy
vám
spíš
radil
abyste
to
zharmonizována
tím
způsobem
že
byste
nedýchala
zdržováním
dechu
nebo
prodlužování
dechu
nebo
myšlením
na
dech
nýbrž
že
by
bylo
dobré
aspoň
přechodně
dělat
duchové
syčením
způsobem
že
sebete
soustřeďovat
jenom
na
vyplý
do
slov
ten
jde
o
to
vyléčení
tý
levice.
Jenom
naší
pos
a
budete
pozorovat
jestli
tím
no
sem
ovšem
matka
nekonal
si
obdiv
spíme
tam
nebyl
vstupovat
ten
tu
ne
já
tě
ka
bude
za
ani
ší
že
se
to
to
je
potom
třeba
jestli
jenom
na
boha
když
to
veme
tomu
devíti
tak
se
jenom
tak
se
ho
nalezl
bok
a
ono
se
to
přenesl
na
ten
na
druhou
stranu
taky
jasnou
si
třetí
obracet
takhleto
potože
nebo
třebas
postem
tam
poslal
a
ne
se
to
převede
na
druhou
stranu
ale
toto
dýchání
uvolněné
nenásilně
bez
zdržování
jenom
prostě
pozorovat
jak
ten
dech
tam
plynule
dech
do
vivéka
má
ten
následek
že
se
samovolně
začne
dech
prodlužovat.
Samovolně
a
jak
se
začne
samovolně
prodlužovat
tak
to
má
za
následek
rozšiřování
že
je
a
když
to
potom
člověk
spojí
až
se
to
trošičku
jako
stabilitu
až
se
spojí
třebas
s
tou
s
vrcholu
a
ty
to
můžete
tak
to
může
být
do
koná
vnitřní
modlitba
ano
ale
prosím
vás
kombinací
dechem
který
nelekejme
nedíváte
se
kam
to
de
protože
tady
jsou
do
vašich
nových
nějakých
anomálii
to
já
jsem
si
to
neuvědomil
ale
jsem
sem
se
mi
podle
porodila
se
mnou
a
aby
nedostal
se
dostávalo
tohleto
že
by
to
šlo
třeba
zase
střelil
někde
a
pak
někam
nahoru
a
která
se
tradic
stál
neužívá
tak
by
potom
byla
labilní
ne.
Tak
prosím
vás
dělej
to
tím
způsobem
že
jenom
se
soustře
se
na
to
řítí
a
zjistíte
časem
nechtějte
to
se
stalo
a
víte
časem
že
se
de
pro
du
že
samovolně
jak
jsem
vám
prodlužuje
des
aspoň
dvojnásobně
samovolně
tak
už
to
má
za
na
sek
rozšíření
vědomí
samovolné
zase
aniž
se
snažit
ho
řízení
vědom
kdybyste
to
činna
to
násobí
tedy
prodloužil
ale
to
musel
být
samovolné
nechtěně
to
asi
se
nedokážete
tak
byste
měla
takové
šíře
né
vědomě
jako
třebas
moje
manželka
už
měla
třebas
před
smrtí
protože
já
jsem
ten
dech
un
prodlužoval
tímto
způsobem
a
to
mělo
za
následek
pokud
měl
jsem
měl
vůbec
čas
na
ní
že
se
jí
ze
stalo
i
ty
nejasnější
bolesti
a.
Takže
alenko
máte
moderní
medicíny
promiňte
mně
mě
lékaři
za
sebou
co
myslíte
když
nebo
co
myslíš
já
sem
manželku
kdykoliv
nějaký
bolesti
tak
jsem
prováděl
jejím
tělem
svůj
dech
nehmotný
textu
převedu
potom
jak
a
ona
bez
neši
nebo
byla
tak
strašný
bolesti
se
ztrácel
a
ve
se
dostala
do
pomalého
ne
svatí
pro
a
s
je
maličtí
člověk
má
a
v
tom
a
pomalým
dechu
dělá
vidění
jiného
světa
nesto
ne
nějakou
taky
andělé
bo
tak
ale
prostě
byla
jiném
světě
ne
které
bylo
velice
dobře
a
tento
svět
nevnímá
a
když
potom
se
dech
zase
normálně
zkrátil
tak
se
samovolně
na
se
taky
samovolně
ztratilo
tohleto
vědomí
syčí.
A
ona
říkala
že
se
už
se
nebojí
smrtí
protože
se
ocitl
ve
světě
o
kterém
předpokládá
ten
posmrtný
stav
tak
jsem
se
chtěl
zeptat
myslí
že
by
bylo
možné
kdyby
to
byl
dělal
soustavně
když
vyskytuje
měli
útlum
at
bolesti
a
někde
do
ne
za
ty
prášky
se
zakročil
tím
že
jsem
ten
des
zní
prováděl
a
bolesti
se
ztratili
úplně
přišel
bych
mohl
tímto
způsobem
díval
tu
rakovinu
léčit.
Že
si
ve
příznakem
že
stará
jako
vydal
postupuje
a
když
přestalo
tak
že
ta
jako
vina
se
stáje
nebo
ve
toužím
to
já
bych
si
to
je
odbyto
netroufají
naše
tvrdí
protože
ta
bolest
tam
i
tam
záleží
taky
na
tom
že
tam
položení
být
vnímána
i
když
ty
pocity
pro
ni
trati
podněty
pro
ni
existují
a
že
se
to
může
odtud
prosim
někde
na
ten
nepovede
ne
ta
sem
že
prostě
že
to
třeba
de
přes
určitou
ktery
mozkové
ho
kamene
přesto
neprojde
a
když
to
neprojde
do
mozkové
kultu
budeš
nebudu
ta
la
dotalo
mu
a
domu
co
by
se
ta
povolení
vnímána
a
ta
ale
ty.
Nic
činí
po
mě
ji
nemocí
poznat
já
rozumíte
povídám
nestal
to
protože
je
to
je
ta
je
to
nádor
tam
tam
na
koníku
že
ano
a
že
odtamtud
to
postupovalo
páteří
třeba
až
do
hlavy
a
tam
to
potom
takhle
řádil
to
je
a
já
bych
musela
ví
na
jí
prostě
ta
položila
o
tu
nenabyde
se
ta
bolest
řešil
abych
mohla
je
našim
si
výlevy
že
to
tak
nebo
ne
a
to
je
to
a
kde
to
se
nedá
ani
zjistit
že
tak
pasivita
se
vůbec
nedá
já
teďka
ne
ale
kdyby
kdybych
při
tom
byla
to
se
asi
nedal
zdi
víte
byla
osten
že
no
to
já
řeknu
jak
jsem
to
dělal
to
to
tě
možná
napoví
co
bylo.
To
se
mně
zůstat
se
t
levo
jo
takhle
je
levou
rukou
sem
jít
držel
tak
abych
co
největší
plocha
odváděl
tu
svou
pranu
odtud
pryč
jo
a
tady
jsem
jí
sahaly
a
vedle
sem
tu
pranu
tělem
pak
pilně
do
spona
až
sem
tady
jsem
vyváděl
ven
a
zase
já
jsem
sám
pomalu
dýchal
že
jsem
ji
vede
sem
a
zase
takhle
přes
to
tělo
sem
a
ven
zase
k
semena
jsem
dám
bolet
to
neměl
takže
já
jsem
provedl
celou
páteří
sem
to
provedl
ne
proti
neřekne.
No
to
nevadí
já
nechci
léčit
jako
vinu
ale
je
bylo
mně
divné
že
vždycky
to
učinkovalo
jo
že
nikdy
ta
bolest
nepokračoval
kdyby
ne
dvě
minuty
už
a
předtím
to
třeba
kterak
dost
dlouho
než
já
jsem
se
dostavil
ti
že
tam
dáváš
to
nevadí
to
dobrý
tak
ti
ne
to
ještě
to
se
vás
netýká
vy
víty
nemáte
v
římě
ale
tam
totiž
cesty
nikdy
nevytvořili
nějaký
státní
útvar
do
nemohli
bez
pochopit
že
by
mohly
být
nějakým
mocenský
stát
který
by
ovládal
okolí
takže
eto
jsou
pověstný
tím
že
nikdy
nikoho
neohrožoval.
A
ten
vůdce
jejich
byl
určené
jenom
aby
uvnitř
k
méně
vládl
aby
řídil
spíše
ten
kmen
než
aby
vládl
čili
víte
zvláštní
druh
vedení
nikoliv
politické
ho
nebo
komenského
nýbrž
také
ho
přirozeného
jak
to
přirozeném
rodu
má
být
tam
vy
nějaká
hlava
a
nějaké
úly
potom
a
tak
dále
čili
to
je
na
tomto
jménu
krásné
že
to
všem
toho
je
dneska
nositelem
tak
si
toho
obyčejně
není
vědom
odkud
je
to
za
to
ale
všude
v
čechách
od
podivoval
přes
prahu
až
po
nápadní
čechy
kde
je
chrám
svatého
víta
potom
s
páně
operaci
mohou
se
tam
je
to
nejvýznamnější
tak
tam
bylo
dřív
božiště
keltská.
Například
v
praze
zahrada
nech
božiště
k
s
ké
my
jsme
na
krkem
sídlit
postavili
ten
chrám
svatého
víta
a
aniž
jsme
se
nepokoušejte
pře
jmenovat
z
té
keltská
hantýrky
do
křesťanství
víta
se
oděli
do
křesťanského
hávu
že
jsme
ho
svatého
křesťanského
a
von
byl
svatým
keltský
tohle
to
není
výjimečná
záležitost
protože
ta
to
a
pluk
s
třebas
to
je
osm
adama
svatý
a
tak
dále
a
tak
dále
ona
tak
jiří
tak
jak
k
tomu
přišel
a
je
nejstarší
svatí
prostě
byli
převzali
z
pohanské
doby
takzvané
pohanské
doby
nebe
zle
protože
padnu
z
bylo
ten
kovaný
od
těch
venkova
kteří
si
zachoval
ještě
svou
původní
víru.
A
protože
to
nebylo
možno
vymýtit
těch
lidí
to
bylo
příliš
zakoření
né
tak
se
radši
ta
vláda
nebo
ta
církev
připojila
k
tomu
jejich
kultu
nazval
ho
křesťanským
a
nedělo
křesťanství
přizpůsobit
nějak
ho
přizpůsobit
bylo
to
ještě
velice
odlišný
začátku
takže
kdybyste
byli
přišli
do
té
svatyně
toho
nějakého
víta
i
na
tom
pražské
hradě
tak
byste
tu
mši
svatou
nepoznali
jak
i
dneska
znáte
to
bylo
sice
také
v
podstatě
to
čemu
my
říkáme
pojídáním
boha
teho
fáze
ale
za
jiných
průvodních
zjevů
se
to
dělo.
Tak
to
je
k
tomu
vítovu
a
teď
tady
mám
dotaz
budu
mluvit
toto
přejít
a
já
mám
tady
dotaz
jak
se
připravit
správně
na
zpověď
a
přijímání
a
tak
mně
promiňte
a
já
teďka
budu
mluvit
k
těm
víte
rozumíte
mi
že
to
bude
trošičku
jinak
než
jsem
to
říkal
předtím
ale
já
jsem
už
se
dneska
ráno
na
to
chystá
protože
jsem
předvídal
jakou
otázku
dostanu.
Ačkoliv
jsem
si
to
jenom
mysleli
a
tak
jsem
už
to
vyložil
jednou
to
se
teďka
budu
říkat
tady
už
tě
ku
ale
teď
to
vyložím
znovu
a
detailněji
když
někdo
jde
takové
zpovědi
a
takovému
přijímání
o
kterých
si
slibuje
změnu
ve
svém
životě
tak
by
bylo
nejlépe
kdyby
si
uvědomil
že
základem
toho
rozhodnutí
jít
se
vyzpovídat
anebo
přijmou
tělo
páně
nesmí
být
jít
se
vyzpovídat
a
přijmout
tělo
páně
nýbrž
základním
motýlem
důvodem
proč
to
dělá
musí
být
změna
smyslu
života.
Já
hned
se
pustím
protože
jsem
na
to
zvyklí
to
dokumentovat
pustím
se
do
příkladu
ze
svého
života
když
jsem
roku
třicátého
se
dověděl
z
vnitřního
pramene
že
dosavadní
smysl
mého
života
bez
boha
kterému
jsem
nevěřil
že
je
je
životem
plytkým
marný
zbytečným.
To
mně
bylo
jasné
a
že
tedy
těch
sedmnáct
let
prvních
svého
života
jsem
žil
zbytečně
marně
a
tak
dále
že
jsem
je
promarnil
tato
léta
tak
jsem
říkal
teď
ovšem
za
mnou
těch
sto
sedmnáct
let
se
táhne
já
se
jich
musím
zbavit
a
je
tady
přeci
instituce
kterou
jsem
hluboce
podceňoval
před
tím
a
to
je
zpovědi
kde
člověk
se
může
zbavit
svých
hříchů
tím
že
je
předá
bohu
ať
si
s
tím
pán
bůh
dělá
co
chce
a
že
potom
přijme
v
tom
svatém
přijímání
sílu
k
tomu
aby
změnil
svůj
způsob
života
svůj
smysl
života
na
nový
pod
novými
vedoucím
myšlenkami.
Takže
správná
zpověď
a
správné
přijímání
má
mít
takový
jednorázový
vyhraněný
význam
když
člověk
se
chce
odklonit
od
dosavadního
způsobu
života
musí
mít
napřed
jasno
od
všeho
se
chce
odklonit
už
menší
jasno
může
mít
k
čemu
se
chce
přikročit
o
může
mít
tu
představu
jenom
rámcově
od
toho
v
budoucnosti
ale
musí
to
být
jako
větší
spolupráce
na
poli
z
hospodářem
říká
ti
to
něco
jo.
To
znamená
umět
lépe
ten
život
brát
z
rukou
božích
toto
předsevzetí
takhle
rámcově
by
stačilo
aby
člověk
měl
právo
vůbec
jít
ke
zpovědi
jestliže
nedělá
toto
rozhodnutí
změnit
smysl
života
tak
se
po
spojení
zase
vrací
k
tomu
minulému
životu
a
může
s
chodit
ke
zpovědi
třikrát
dni
nebo
každý
den
a
místo
aby
se
změnil
zůstává
z
trčet
na
tom
místě
kde
byl
předtím
malinko
zlíně
hlavu
a
se
si
lehne
tak
to
bych
byl
rád
kdyby
tohleto
nevyvedlo.
Tak
já
jsem
totiž
měl
dojem
že
je
třeba
se
zbavit
toho
pocitu
že
jsem
žil
marný
životem
jestliže
totiž
člověk
a
to
je
bohužel
tvůj
případ
člověk
nemá
tento
vyhraněný
pocit
že
to
bylo
zbytečné
co
dosud
žil
neboť
on
za
tím
založil
rodinu
vystudoval
něco
vykonával
ve
svém
povolání
těžko
bude
mít
dojem
že
to
bylo
zbytečné
nebo
plytké
nebo
marné.
Tak
já
se
teďka
v
této
přípravě
budu
snažit
tě
dokázat
zvláštním
způsobem
že
svým
způsobem
to
bylo
plytké
kdybych
byl
totiž
já
ten
svůj
život
nechtěl
hodit
přes
palubu
a
nechtěl
začít
nový
bych
se
byl
pořád
obracel
za
ním
a
byl
bych
seděl
na
dvou
židlích
protože
já
jsem
ale
odstraňoval
všechny
překážky
z
cesty
které
by
mě
můj
pohled
zdržovali
nedovolovali
by
pohlédnout
v
před
nýbrž
zastavit
se
u
té
překážky
a
pod
dívat
se
pořád
dozadu
kdyby
byl
tyto
překážky
neodstranil
které
my
zabraňovali
pohledu
před
tak
bych
opravdu
nebyl
mohl
začít
soustavně
provádět
nový
smysl
života.
Ale
že
jsem
věděl
že
mezi
mnou
a
bohem
stojí
dosavadní
způsob
mého
života
bez
boha
s
ho
nepotřeboval
pána
boha
sem
zdál
to
nebyla
zase
pravda
ale
myslel
jsem
si
to
tak
jsem
šel
ke
zpovědi
kde
jsem
chtěl
ten
svůj
dosažný
život
odložit
to
nebyla
zpověď
i
k
hříchu
ty
jsem
v
tom
taky
řekl
ale
nakonec
k
velkému
úžasem
toho
doktora
urbana
který
byl
mi
zpovědníkem
jsem
řekl
důstojný
pane
ale
největším
hříchem
je
že
jsem
žil
bez
boha
a
to
já
nechci
dál
dělat
jestli
toto
nepovažujete
za
můj
největší
hřích
tak
ta
celá
moje
zpověď
byla
marná.
A
takhle
to
nebudeš
moc
ty
ví
to
říkat
já
ti
to
řeknu
alternativ
potom
já
to
napřed
musím
uvádět
jako
svůj
příklad
viděla
jak
jsem
na
to
šel
a
on
říkal
z
toho
tě
nemohu
vyzpovídat
protože
to
není
hřích
solí
že
je
bez
boha
ale
když
nedělají
ty
hříchy
které
jsou
v
desateru
a
které
jsou
v
tom
zrcadle
tak
z
tohoto
samotného
se
nemohou
zpovídat
protože
víra
v
boha
je
nad
přirozená
věc.
Která
se
dostává
člověku
které
se
stal
člověk
jenom
řek
bych
vás
za
no
milostí
boží
a
tu
si
nemůže
člověk
zasloužit
ta
musí
z
milosti
boží
být
člověku
dána
které
charisma
a
to
znamená
zdarma
daná
věc
nebo
schopnost
a
tak
jestliže
s
tě
byla
zda
zdarma
dána
tak
to
byla
milost
od
boha
a
když
se
nemůže
zpovídat
to
že
se
tu
milost
neměl
já
jsem
říkal
že
se
tedy
nemohu
z
toho
zpovídat
tak
já
odejdu
jste
zpovědnice
a
považujte
mě
za
člověka
který
krvi
vůbec
nešel
protože
já
potřebuju
budoucnosti
žít
s
novým
smyslem
života.
Pro
boha
a
ne
pro
sebe
tam
boha
a
ne
pro
sebe
všechno
co
budu
zdánlivě
dělat
pro
sebe
anebo
pro
někoho
jiného
pro
bližního
tak
to
chci
od
teďka
dělat
pro
boha
ten
bližní
a
všechny
okolnosti
okolo
ne
mě
budou
jenom
sloužit
k
tomu
abych
to
moh
konkrétně
pochopit
na
abych
to
moh
konkrétně
dělat
neboť
je
mi
známo
já
to
toto
jsem
tam
všechno
neříkal
ta
přidávám
pochopitelně
ale
udělal
jsem
s
tím
úvahu
před
tím
takovou
ve
to
je
mi
známo
že
pán
ježíš
ukázal
že
spaseném
ten
kdo
někoho
miloval
způsobem
nezainteresovaný
o
vlastní
blaho
ne
že
mu
nezáleží
na
tom
co
z
toho
bude
mít
nýbrž
mu
záleželo
na
o
tom
co
tomu
bližnímu
provede
dobrého.
A
takže
já
teďka
chci
sloužit
bohu
a
celým
životem
sloužit
bohu
já
si
myslím
že
kdyby
přede
mnou
stál
ten
dosavadní
život
kde
se
mu
nesloužil
a
takže
bych
občas
byl
v
pokušení
sloužit
také
tomu
co
z
mé
mysli
nemělo
spojitost
s
bohem.
Čili
já
bych
seděl
na
dvou
židlích
a
tím
bych
neutralizovalo
vliv
z
toho
nového
života
toho
nového
smyslu
života
přestože
bych
se
o
ně
staral
zajímalo
snažil
tak
já
bych
jednou
to
dělal
pořádně
jenom
by
to
dělal
nepořádně
jednou
bych
to
dělal
jenom
kvůli
sobě
a
jenom
kvůli
pánu
bohu
a
tak
by
se
to
pořád
sídlo
až
by
se
otupilo
to
ostří
toho
mého
rozhodnutí
a
ono
to
rozhodnutí
by
mě
neprosil
k
bohu
já
musím
mít
stroje
rozhodnutí
před
sebou
které
z
ní
syna
poli
hospodářově
a
nemoh
v
jeho
domě
jinde
nejsi
jestliže
si
myslí
že
si
někde
jinde
nebo
chová
se
podle
toho
že
si
mysíte
s
nikde
jinde
se
usebe
někde.
Tak
to
způsobuje
že
se
protivíš
bohu
a
že
ne
náš
správně
přestože
to
může
být
na
oko
velice
dobré
ale
nemá
to
ten
punc
pravosti
je
to
postaveno
na
obrovské
nevědomosti
že
já
jsem
tady
proto
na
tom
světě
abych
jednal
pro
sebe.
Zatímco
jsem
byl
sem
poslán
aby
se
vrátil
jako
marnotratný
syn
do
otcova
domu
nebo
marnotratný
dcer
do
otcova
domu
tak
les
musím
počínat
všechno
jsem
promrhal
tím
dosavadním
spím
způsobem
života
nemá
nic
my
zbývá
jenom
jedna
věc
jedna
neděje
vrátit
se
do
otcova
domu
a
k
tomu
je
důstojný
pane
musíte
dopomoci
že
mě
zbavíte
tohoto
hříchu
a
on
říká
jeli
to
takhle
že
toto
považuješ
takhle
přísně
takhle
přísná
církev
není
ale
ty
takhle
přísně
považuje
z
toto
za
hlavní
hřích
tak
já
samo
sebou
tě
klidně
mohu
dát
rozhřešení
protože
mých
očích
to
hřích
není
a
přidám
to
k
tomu
a.
A
můžeš
jít
já
se
s
tím
velice
uvolněn
a
prošel
to
říkám
protože
každý
jiný
člověk
který
by
to
takhle
dělal
by
to
nemohl
takhle
udělat
podle
tohoto
receptu
se
to
nedá
udělat
to
může
když
žádný
život
lidský
není
napodobitelný
jenom
ježíšův
život
je
napodobitelný
náš
lidsky
ne
každý
svou
individuální
cestou
ale
princip
je
v
tom
správný
já
jsem
chtěl
ukázat
jenom
na
princip
a
teď
se
pokusím
ten
princip
připodobnit
k
tvému
způsobu
myšlení
a
k
tomu
dosavadnímu
životu.
Tak
ty
ty
o
svém
životu
dostavil
nemůže
říct
že
byl
bez
boha
jako
já
jsem
si
to
mohl
dovolit
ovšem
nevědomosti
já
jsem
například
poslouchal
to
co
bylo
správné
a
to
nebylo
bez
boha
a
já
jsem
nevěděl
že
to
vedení
od
boha
no
to
nevadí
nevědomost
třích
nečiní
ale
způsobuje
veliké
obtíže
tak
jestliže
ty
nemůže
říci
že
si
žila
bez
boha
tak
se
také
nemůžeš
tak
jedno
jedno
straně
nebo
jednoznačně
odvrátit
od
dosavadního
způsobu
života
je
to
je
ta
ta
jediná
neplecha
při
podle
tom
že
tito
že
to
tobě
takle
snadno
nepůjde.
Že
ty
musíš
jít
z
jiným
přestože
se
tím
k
té
svoji
aby
sis
jako
něco
nenalhával
než
já
jsem
šel
že
od
teďka
budu
jedině
sloužit
bohu
ono
vy
to
ne
to
taky
z
toho
důvodu
že
není
za
tebou
zkušenost
kterou
já
jsem
měl
že
jsem
předtím
ne
sem
šel
ten
spojeni
poznal
že
jsem
nesmrtelná
podstata
je
moje
sedla
pro
se
stane
bůh
a
to
byla
to
bylo
zjevení
tak
mocné
že
jsem
byl
nucen
mu
sloužit
a
že
se
mužem
odprava
překážky
pohyb
jenom
o
to
honí
překážek
abych
a
v
té
službě
mně
i
nebránil
toto
toto
je
platformu
na
které
se
sejdeme
od
to
je
v
překážky
na
které
mně
brání
tomu
abych
k
tomu
bohu
mohu
sloužit
mohla
sloužit
čili
já
jsem
dosud
sloužila
dvěma
pánům
já
budu
teďka
víta.
Já
jsem
sloužila
ma
pánu
sobě
a
bohu
někdy
bohu
a
to
by
ale
spíš
v
sobě
a
bohu
to
znamená
já
jsem
měl
starosti
to
je
na
to
máš
plné
právo
do
dneška
aby
třebas
dítě
bylo
zdráv
aby
se
nám
dařilo
věci
které
by
se
měli
zdařit
podle
mého
názoru
které
nevím
proč
by
se
neměly
strašit
třebas
aby
to
manželi
všechno
vycházelo
jak
se
studiem
tak
zvol
ne
a
tak
s
tím
zaměstnání
se
vším
zkrátka
prostě
plná
hlava
starostí
takže
v
rámci
těchto
starostí
z
bývalo
málo
klidu
pro
setkání
s
bohem
já
jsem
se
následkem
toho.
Tak
s
tím
bohem
nesetkala
jako
dejme
tomu
ten
co
o
tom
vykládá
ne
že
by
pán
bůh
mě
neměl
stejně
rád
ale
já
sem
mu
nedával
a
příležitost
aby
se
se
mnou
setkal
protože
von
se
nemůže
setkat
než
rovným
jenom
rovné
s
rovným
se
setkává
a
co
je
ve
mně
rovno
tomu
může
o
to
není
všechno
co
já
dělám
nýbrž
klid
ten
pokoj
který
je
lidem
božím
ten
není
pohybu
pán
bůh
že
ano
to
je
to
to
je
ta
platformu
na
které
se
můžeme
se
jít
a
to
není
můj
dosavadní
život
takový
já
se
nemohu
modlit
takhle
pane
bože
způsob
až
se
ale
zpovídám
a
dostanu
to
to
tělo
boží
do
sebe
ať
mám
klid.
Ať
si
mě
nic
neruší
to
by
bylo
zase
myšlení
na
sebe
to
co
to
aby
člověk
se
odvrátil
od
sebe
už
by
zase
pro
sebe
na
to
na
svůj
vlastním
líní
nesmí
vypadat
pozornost
většinou
takhle
vypadá
a
proto
ty
zpovědi
a
ty
ta
přijímání
nejsou
dost
účinná
já
hned
se
dostanu
k
tomu
jak
by
to
mělo
vypadat
daném
případě.
A
teď
jestliže
tedy
člověk
e
takové
spojeni
měl
by
udělat
nějakou
úvahu
ve
které
by
se
přiblížil
k
nějakému
jasnému
rozhodnutí
jak
a
co
to
bude
dělat
potom
až
k
tomu
bude
mít
klid
a
pokoj
a
že
nebude
rušen
anebo
kdyby
byl
rušen
tak
to
musí
znovu
napravili
v
tom
předsevzetí
k
tomu
bohu
sloužit
a
jak
by
taková
úvah
podle
mého
názoru
měla
vypadat
přesvědčena
jsem
se
že
péče
není
nic
zbytečného
péče
pečlivost
od
cokoliv
není
nic
zbytečného.
Kdyby
totiž
byl
býval
ten
mladík
bohatý
který
od
mládí
dělal
dobře
pečlivě
dělal
dobře
takže
nehřešil
kdyby
byl
cit
tak
nepočínal
tak
jsem
neocitl
před
ježíšem
a
nenapadlo
bylo
bývalo
ani
se
zeptat
jak
se
dostanu
k
životu
věčnému
ale
že
něco
dělal
poctivě
tak
před
ním
stál
dostal
se
ho
ježíši
co
mám
dělat
abych
získal
život
věčný
a
ježíš
mu
říká
čili
dobře
dodržuji
zákon.
To
je
to
co
ocitl
snažíme
a
on
říkal
to
dělám
od
útlého
mládí
dodržuji
zákon
ježíš
měl
z
toho
radost
usmál
se
a
říkal
to
je
v
pořádku
ale
to
nestačí
sešli
přijíti
za
mnou
tak
musíš
ještě
co
máš
rozdat
chudým
a
to
já
potom
vysvětlím
a
teprve
pak
mě
můžeš
následovat
že
jestliže
mezi
mnou
a
tebou
já
to
vz
obecným
bude
stát
svůj
majetek
tak
ty
mě
nemůžeš
patřit
a
já
nemohu
patřit
tobě
čili
prvního
odnětím
musí
být
tohoto
druhu
já
mám
dítě
a
mám
manžela
ne
a
tak
dále
já
mám
děti
a
manžel
promiňte
mi
jak
se
to
netýká
ale
já
bych
měl
vědět
že
má
dvě
věci
tak
já
zatím
jsem
je
všechny
brala
jako
své
to
mě
umožňovalo
abych
se
pečlivě
o
ně
starala
do
této
stránky
je
to
správné
kdybych
já
jako
je
považoval
nebo
byla
považovala
za
něco
co
není
mé.
A
tedy
mi
do
toho
nic
není
kdybych
pocitu
maje
nit
vlastnictví
přistupovala
květ
jsem
a
klidem
tak
co
by
nebylo
mé
tak
principu
majetníci
nebo
majetku
nebo
vlastnictví
bych
se
méně
nebo
vůbec
nestaral
o
to
co
není
mé
a
stalo
bych
se
o
to
co
je
me
to
mně
bylo
bližší
jestliže
ale
já
teď
změnit
rozhodnutí
v
tom
smyslu
že
ten
manžel
moje
že
ty
moje
děti
celá
moje
situace
pochází
koneckonců
od
boha.
Protože
od
boha
všichni
přicházíme
i
celý
ten
vesmír
přichází
od
boha
a
k
bohu
se
to
všechno
vrací
pak
nebyl
můj
názor
na
poměry
mé
rodině
správný
bylo
mu
ode
mě
moc
hezké
jsem
se
pečlivě
starala
ale
nebylo
de
mi
hezké
stopa
živa
za
své
to
mé
starostí
mezi
mnou
a
bohem
to
je
ta
přehrada
přes
kterou
se
bůh
nedostane
do
mého
vědomí
takovou
moc
o
nemá
motivy
ve
řečeno
protože
by
vrátil
řád
svých
věcí
svůj
řád
a
to
nebude
proti
sobě
království
rozdělené
je
sobě
to
nebude
dělat
čili
já
musím
tuto
přehradu
zrušit.
Ten
jan
tak
klárka
ten
manžel
to
jsou
mě
od
boha
svěřené
hřivny
já
s
nimi
musím
jednat
a
čím
dokonaleji
to
budu
dělat
tím
lépe
tak
jako
se
s
hřivnami
svěřenými
z
nich
vůbec
nic
není
určeno
pro
mě
nýbrž
všechno
v
tom
nejširším
slova
smyslu
je
určeno
pro
boha
z
toho
si
nedělejte
hlavu
prosím
vás
nikdo
z
vás
nejenom
víta
a
nemyslete
si
nebo
nemějte
strach
že
by
si
to
pán
bůh
mohl
tedy
vzít
že
bych
vás
o
tom
mohlo
krást
že
by
to
mohl
všechno
popud
já
naopak
vím
že
kdybych
byl
býval
po
třebas
já
to
vemu
zprostředka.
Po
své
svatbě
považoval
manželku
za
svou
považoval
potom
děti
za
své
tak
jsem
je
pro
toto
mínění
všechny
vy
byl
jako
ty
žárovka
všechny
jsem
je
vypil
kdyby
byli
nevydrželi
díl
než
pár
dní
na
živu
protože
já
jsem
k
nim
byl
poslán
jako
k
nástrojem
božím
a
oni
ke
mně
také
tak
vzájemně
ano
a
jestliže
bych
to
nepochopil
tak
jsou
vedle
mě
zbytečný
a
dyby
se
byl
m
rozvedl
to
by
bylo
to
nejsnazší
nových
je
byl
pobyl
doby
byli
skomírá
a
to
já
nevím
co
by
se
všechno
bylo
dělo
já
bych
se
byl
snažil
svou
vlastní
silou
o
svůj
majetek
se
stala
ta
bylo
by
to
marné
bývalo
ale
protože
se
mě
bral
z
rukou
božích
tak
jsem
musel
jednat
pečlivěji
než
kdyby
to
bylo
mé
protože
je
to
někoho
většího
než
jsem
já
to
znamená
ví
to
přidat
na
pečlivosti
a
ne
ubrat
protože
jedná
posvátným
majetkem
božím.
Jako
když
třebas
dejme
tomu
ti
židé
se
nastaly
zaslíbené
země
tak
opravdu
dělali
totéž
to
tento
papež
koukal
vod
těch
židů
že
když
při
někam
do
nějakého
cizího
státu
tak
řekne
a
po
líbí
se
mi
to
je
od
boha
daná
země
jo
a
oni
dával
najevo
já
jsem
zástupcem
božím
na
světě
a
já
ctím
tento
majetek
boží
to
není
majetek
váš
a
já
mu
to
přes
sebe
předávám
jako
správcovství
jako
správce
já
jsem
taky
správce
toho
vašeho
takzvaného
majetku
ne
skutečnosti
majetku
božího
a
podobně
takže
ne
aby
si
myslela
že
může
být
od
této
chvíle
lajdák
když
ode
tohle
musí
být
pečlivější
ale
už
bezstarosti
oni
celá
moje
rodina
žasl
a
ona
by
to
mohlo
eště
dneska
vykládat
jak
při
té
pečlivosti
kterou
jsem
zachovával
ale
bezstarostně
že
jim
tekly
ne
třebas
manželce
velice
často
ale
mě
ne
to
vypadalo
jako
že
to
to
třeba
zemře
nebo
já
vím
to
okolí
situace
tam
bývají.
Sem
říkal
nebojte
se
co
se
staráte
my
sme
já
jsem
vás
z
rukou
boží
ten
mě
nezrodí
jakmile
beru
něco
kou
božích
tak
my
hospodařím
na
těch
že
hřivnách
jenomže
s
tím
rozdílem
že
je
nejsou
moje
sou
jeho
ale
mně
jsou
svěřeny
abych
já
s
tím
hospodařil
a
já
se
musím
já
si
musím
uvědomovat
že
ten
hospodář
já
jsem
je
to
neříkal
a
já
vám
to
říkám
jenom
vám
to
že
se
to
jenom
myslel
já
jsem
nechal
zkus
i
ve
vlastním
sáli
abych
tak
řekl
to
je
důležité
a
taky
to
nevycházet
tak
nevykládá
to
ani
ty
na
každém
rohu
to
je
vnitřní
záležitost
toho
člověka
ten
postoj
musí
být
vidět
v
těch
jeho
činech
a
k
tomuto
způsobu
jednání.
By
se
člověk
měl
rozhodovat
při
takové
generální
zpovědi
a
je
na
ní
mu
přijímání
to
tady
nestojí
nic
cestě
k
tomuto
způsobu
tak
ne
žádat
pro
sebe
nějakou
novou
schopnost
třebas
v
klidu
to
je
panem
uzná
za
vhodné
co
mě
má
k
tomu
jaký
nástroj
mě
má
požitek
když
mě
ráno
posílá
na
pole
a
to
je
můj
život
na
které
mě
poslal
tak
mě
říká
toto
pole
budeš
obdělával
a
tímhletím
a
večer
bude
účinek
takový
a
tak
dále
předvídá
já
nepotřebuju
plánovat
já
nepotřebuju
předvídat
já
jenom
se
chápu
těch
nástrojů
co
nejeví
její
s
nimi
vládnu.
A
ta
boží
znám
protože
to
toto
děti
které
mně
byly
svěřeny
třebas
tak
ten
boží
panny
jasný
já
jsem
jejich
matka
v
zástupkyně
té
matky
stvořitelka
chatu
ně
po
a
já
se
musím
chovat
jako
by
to
byla
matka
stvořitelka
protože
tvůrce
je
vlastně
matkou
celého
vesmíru
to
je
ženská
záležitost
a
jestliže
takhle
na
to
du
tak
věřte
mi
že
ta
matka
toho
vesmíru
protože
velice
milostivá
oproti
normální
matce
mně
vždycky
té
své
odnoží
ženské
já
jsem
teďka
víta
dá
k
dispozici
všecko
co
budu
potřebovat
abych
následoval
v
jejich
slepě
jich
abych
dělal
tak
jak
ona
by
to
dělala
kdyby
byla
na
mém
místě.
A
co
uvidíš
že
budeš
pečlivě
se
starat
jenom
o
to
abys
nevynechal
něco
co
do
té
péče
patří
ale
dělala
to
klidně
protože
s
víš
že
sílu
k
tomu
a
i
ty
prostředky
i
ty
nástroje
třebas
ty
děti
toho
manžela
i
ty
okolnosti
které
se
oproti
rozvíjejí
máš
od
boha
čili
co
se
obávat
když
všecko
je
od
něho
nic
svého
vlastního
nic
mu
vlastně
nevěnujete
ti
nevstoupí
do
hlavy
že
teď
si
lepší
že
mu
teď
něco
dáváš.
Nic
mu
nezačíná
dál
to
že
to
nikdy
tvoje
nebylo
jenomže
si
z
to
neuvědomoval
teď
ale
víš
nebo
tušíš
nebo
předpokládá
že
to
není
tvoje
a
to
je
správný
předpoklad
to
je
důkaz
toho
je
že
je
se
vším
se
na
tom
světě
lo
učíme
nic
tady
ní
věčně
to
je
na
všechno
propůjčeno
od
prvního
narození
od
prvního
dechu
a
a
to
jsme
ti
všechno
je
proč
se
vším
se
mu
je
rozloučit
ničím
nebo
deme
na
onen
svět
čili
je
to
opravdu
propůjčeno
jenom
pozor
neuspaly
těchto
hřiven
ani
ani
malinko
to
jsou
hřivny
svěřené.
Čili
až
hospodář
přijde
a
von
při
tomto
způsobu
jednání
přijde
velice
brzo
účtovat
přijde
a
bude
říkat
jak
si
hospodařil
tak
ať
si
ani
nenapadne
mít
kousek
té
hřivny
v
kapse
kdyby
aby
kdyby
náhodou
tělo
všechno
sever
a
by
tě
aspoň
něco
zbylo
to
není
možné
tohleto
udělali
dva
manželé
před
svatým
petrem
když
on
nařídil
všechen
majetek
všeho
majetku
se
zbavit
se
dá
aniž
že
si
říkali
no
my
to
sice
pro
dáme
ale
něco
z
toho
co
jsme
získali
si
necháme
pro
sebe
nedáme
to
to
je
pokladny
pro
všechny
jako
službu
všem
a
ten
petr
se
jich
ptal
napřed
přišel
on
a
on
setká
dal
si
všechno
ano
a
pak
do
mrtev
že
měl
něco
v
kapse.
A
přišla
o
na
ano
měla
něco
v
kapse
padla
mrtva
takže
to
je
symbol
že
ten
kdo
si
něco
nechá
pro
sebe
je
pořád
mrtvý
v
tom
kristovské
slova
smyslu
do
nejde
za
mnou
je
mrtev
když
si
že
je
živ
ale
té
mrtev
nechať
mrtví
pochovávají
mrtvé
ale
vy
jste
živí
dovedou
jít
za
ním
to
znamená
totálně
celým
životem
to
znamená
brát
ho
jinak
pozměním
zorným
úhlem
že
to
je
prostě
od
boha
svěřený
hřivna
nejenom
nějaká
vlastnost
kterou
třebas
mám
ale
všechno
je
od
boha
svěřený
hřivna
tadyhle
se
musím
trošku
zastavit
že
tady
křesťany
dělají
největší
chybu.
Máš
tam
ještě
pásku
že
totiž
si
myslí
že
k
bohu
můžeme
jít
jenom
svými
ctnostmi
nebo
těmi
relativní
pravda
mi
že
to
děláme
dobře
a
tam
to
děláme
dobře
k
bohu
musíme
jít
celobytostně
i
když
děláme
strašně
zle
i
když
se
proti
víme
tomu
bohu
tím
že
na
této
zapomínáme
a
se
začínáme
starat
tak
v
tom
případě
se
začínáme
stát
není
to
správné
a
to
dneska
ujal
nesmíme
zapomenout
pro
budit
spícího
ježíše
krista
na
té
kamení
se
loď
se
našeho
života
neboť
bychom
utonuli
dostaneme
od
něho
vynadáno
pochopitelně
jako
dostali
ty
učedníci
co
se
staráte.
No
ale
von
udělali
chybu
že
se
starali
a
proto
nastala
bouřka
nedostala
bouřka
předtím
nýbrž
až
se
začal
starat
viděli
nějaký
mraky
začal
ji
se
starat
a
už
byla
bouřka
a
když
ji
zrovna
spal
přestanete
si
to
tak
se
to
v
životě
jeví
že
se
vzdána
být
bůh
na
míře
vzdálen
za
že
bychom
nejvíc
potřebovali
jedno
jeden
z
vašeho
dny
mě
říkal
mě
telefonovat
my
jsme
nad
ně
to
je
tohleto
špatné
zacházení
s
ježíšem
kristem
jo
byl
nad
ně
když
ho
může
vzbudit
že
dostane
bylo
dáno
vy
já
mu
taky
vynadal
tomu
dotyčnému
nebudu
ho
tady
jmenovat
ale
lépe
by
bylo
uveden
bůh
tento
dovede
pořádně
z
přitažené
že
a
takže
ten
člověk
to
podruhý
neudělá
tohleto
já
když
to
udělám
tak.
Že
se
to
opakuje
prostě
protože
to
nebylo
při
tlačení
při
světla
činím
to
smyslu
znamená
že
to
utrpení
které
se
nese
na
člověka
po
tom
co
udělal
špatně
přestože
s
tou
svou
špatností
jsou
chaos
jsou
si
s
strachem
s
tou
starosti
bohužel
probudil
říkal
prosím
tě
ty
si
tu
spíš
a
se
noste
takové
špatné
věci
nejmi
třebas
tohoto
sedi
svou
rodinou
a
se
mu
nebo
já
nevím
se
to
za
pořádek
když
na
ně
takhle
utočí.
Tak
on
řekne
což
nejsem
s
vámi
to
je
pravda
a
co
se
strachujete
vy
malověrní
to
jste
mými
učedníky
že
se
nestydíte
a
podobně
že
ano
ale
dá
jim
moc
k
tomu
která
pochází
z
něho
aby
se
bouře
utišil
kdežto
když
já
vynadám
třeba
do
telefon
někomu
tak
moc
mu
k
tomu
nedám
aby
se
bohu
že
utišil
on
má
třebas
dojme
se
utišil
ale
to
byla
jeho
víra.
Toho
člověka
a
ne
moje
síla
víra
má
obrovskou
moc
no
tak
já
jsem
vytkl
křesťanům
že
jsou
schopni
jít
nebo
si
myslí
že
je
správné
ji
z
bohu
jenom
svými
ctnostmi
a
protože
je
má
dycky
člověk
pomalu
tak
většinou
svýho
života
k
tomu
bohu
nejde
za
ty
nesto
si
se
stydí
s
těma
chodí
ke
zpovědi
potom
je
páše
znovu
a
zase
se
v
nich
topí
zase
nesto
jde
do
nekonečna
to
je
z
té
začarovaný
kruh
já
musím
k
bohu
jít
tak
jako
maří
magdalena
jo
ta
to
bylo
snadné
ona
byla
jenom
špatná
nebo
si
uvědomovala
že
je
jenom
špatná
vy
si
bohužel
se
vědomí
sobě
s
o
sobě
že
jsme
také
dobří
a
chtěli
bychom
mít
jenom
dobří
a
s
tím
co
je
dobrého
to
už
je
naše
to
už
je
naše
dobrota
naše
ctnost.
Tam
už
se
na
ně
neucházel
o
pána
boha
o
pomoc
má
samo
nepotřebujete
naše
te
naše
schopnost
ale
v
těch
špatnostech
kdyby
nás
tak
chránit
vod
nich
to
není
možné
ta
ctnost
z
toho
nesnestěhoval
to
a
to
jsou
ty
páry
dvojic
to
zatajit
ve
kterém
žijeme
v
té
dvojnosti
to
dualismu
není
možno
být
bez
nectností
prosím
tě
víte
to
není
vy
si
strašně
ctnostný
dítě
ale
nemůžeš
být
nectnostný
taky
to
není
možný
ale
musíš
se
vždycky
štípnout
a
musíš
si
celá
k
bohu
když
tedy
člověk
je
takový
že
něco
dělá
nedokonale
nebo
lajdácky
něco
opomene
není
do
s
pečlivý
a
to
se
člověk
může
stát
to
je
vrcholná
nectnost
protože
někdy
třebas
takový
porodit
způsobí
veliké
neplechy.
V
té
to
jsem
prostředí
tak
neměl
by
to
jenom.
Download XML • Download text
• Waveform view