EN | ES |

84-30A-Vi

84-30A-Vi


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A sku nemám na otázku tak jsem dožral opravy vám spíš radil abyste to zharmonizována tím způsobem že byste nedýchala zdržováním dechu nebo prodlužování dechu nebo myšlením na dech nýbrž že by bylo dobré aspoň přechodně dělat duchové syčením způsobem že sebete soustřeďovat jenom na vyplý do slov ten jde o to vyléčení levice. Jenom naší pos a budete pozorovat jestli tím no sem ovšem matka nekonal si obdiv spíme tam nebyl vstupovat ten tu ne ka bude za ani ší že se to to je potom třeba jestli jenom na boha když to veme tomu devíti tak se jenom tak se ho nalezl bok a ono se to přenesl na ten na druhou stranu taky jasnou si třetí obracet takhleto potože nebo třebas postem tam poslal a ne se to převede na druhou stranu ale toto dýchání uvolněné nenásilně bez zdržování jenom prostě pozorovat jak ten dech tam plynule dech do vivéka ten následek že se samovolně začne dech prodlužovat. Samovolně a jak se začne samovolně prodlužovat tak to za následek rozšiřování že je a když to potom člověk spojí se to trošičku jako stabilitu se spojí třebas s tou s vrcholu a ty to můžete tak to může být do koná vnitřní modlitba ano ale prosím vás kombinací dechem který nelekejme nedíváte se kam to de protože tady jsou do vašich nových nějakých anomálii to jsem si to neuvědomil ale jsem sem se mi podle porodila se mnou a aby nedostal se dostávalo tohleto že by to šlo třeba zase střelil někde a pak někam nahoru a která se tradic stál neužívá tak by potom byla labilní ne. Tak prosím vás dělej to tím způsobem že jenom se soustře se na to řítí a zjistíte časem nechtějte to se stalo a víte časem že se de pro du že samovolně jak jsem vám prodlužuje des aspoň dvojnásobně samovolně tak to za na sek rozšíření vědomí samovolné zase aniž se snažit ho řízení vědom kdybyste to činna to násobí tedy prodloužil ale to musel být samovolné nechtěně to asi se nedokážete tak byste měla takové šíře vědomě jako třebas moje manželka měla třebas před smrtí protože jsem ten dech un prodlužoval tímto způsobem a to mělo za následek pokud měl jsem měl vůbec čas na že se ze stalo i ty nejasnější bolesti a. Takže alenko máte moderní medicíny promiňte mně lékaři za sebou co myslíte když nebo co myslíš sem manželku kdykoliv nějaký bolesti tak jsem prováděl jejím tělem svůj dech nehmotný textu převedu potom jak a ona bez neši nebo byla tak strašný bolesti se ztrácel a ve se dostala do pomalého ne svatí pro a s je maličtí člověk a v tom a pomalým dechu dělá vidění jiného světa nesto ne nějakou taky andělé bo tak ale prostě byla jiném světě ne které bylo velice dobře a tento svět nevnímá a když potom se dech zase normálně zkrátil tak se samovolně na se taky samovolně ztratilo tohleto vědomí syčí. A ona říkala že se se nebojí smrtí protože se ocitl ve světě o kterém předpokládá ten posmrtný stav tak jsem se chtěl zeptat myslí že by bylo možné kdyby to byl dělal soustavně když vyskytuje měli útlum at bolesti a někde do ne za ty prášky se zakročil tím že jsem ten des zní prováděl a bolesti se ztratili úplně přišel bych mohl tímto způsobem díval tu rakovinu léčit. Že si ve příznakem že stará jako vydal postupuje a když přestalo tak že ta jako vina se stáje nebo ve toužím to bych si to je odbyto netroufají naše tvrdí protože ta bolest tam i tam záleží taky na tom že tam položení být vnímána i když ty pocity pro ni trati podněty pro ni existují a že se to může odtud prosim někde na ten nepovede ne ta sem že prostě že to třeba de přes určitou ktery mozkové ho kamene přesto neprojde a když to neprojde do mozkové kultu budeš nebudu ta la dotalo mu a domu co by se ta povolení vnímána a ta ale ty. Nic činí po ji nemocí poznat rozumíte povídám nestal to protože je to je ta je to nádor tam tam na koníku že ano a že odtamtud to postupovalo páteří třeba do hlavy a tam to potom takhle řádil to je a bych musela na prostě ta položila o tu nenabyde se ta bolest řešil abych mohla je našim si výlevy že to tak nebo ne a to je to a kde to se nedá ani zjistit že tak pasivita se vůbec nedá teďka ne ale kdyby kdybych při tom byla to se asi nedal zdi víte byla osten že no to řeknu jak jsem to dělal to to možná napoví co bylo. To se mně zůstat se t levo jo takhle je levou rukou sem jít držel tak abych co největší plocha odváděl tu svou pranu odtud pryč jo a tady jsem sahaly a vedle sem tu pranu tělem pak pilně do spona sem tady jsem vyváděl ven a zase jsem sám pomalu dýchal že jsem ji vede sem a zase takhle přes to tělo sem a ven zase k semena jsem dám bolet to neměl takže jsem provedl celou páteří sem to provedl ne proti neřekne. No to nevadí nechci léčit jako vinu ale je bylo mně divné že vždycky to učinkovalo jo že nikdy ta bolest nepokračoval kdyby ne dvě minuty a předtím to třeba kterak dost dlouho než jsem se dostavil ti že tam dáváš to nevadí to dobrý tak ti ne to ještě to se vás netýká vy víty nemáte v římě ale tam totiž cesty nikdy nevytvořili nějaký státní útvar do nemohli bez pochopit že by mohly být nějakým mocenský stát který by ovládal okolí takže eto jsou pověstný tím že nikdy nikoho neohrožoval. A ten vůdce jejich byl určené jenom aby uvnitř k méně vládl aby řídil spíše ten kmen než aby vládl čili víte zvláštní druh vedení nikoliv politické ho nebo komenského nýbrž také ho přirozeného jak to přirozeném rodu být tam vy nějaká hlava a nějaké úly potom a tak dále čili to je na tomto jménu krásné že to všem toho je dneska nositelem tak si toho obyčejně není vědom odkud je to za to ale všude v čechách od podivoval přes prahu po nápadní čechy kde je chrám svatého víta potom s páně operaci mohou se tam je to nejvýznamnější tak tam bylo dřív božiště keltská. Například v praze zahrada nech božiště k s my jsme na krkem sídlit postavili ten chrám svatého víta a aniž jsme se nepokoušejte pře jmenovat z keltská hantýrky do křesťanství víta se oděli do křesťanského hávu že jsme ho svatého křesťanského a von byl svatým keltský tohle to není výjimečná záležitost protože ta to a pluk s třebas to je osm adama svatý a tak dále a tak dále ona tak jiří tak jak k tomu přišel a je nejstarší svatí prostě byli převzali z pohanské doby takzvané pohanské doby nebe zle protože padnu z bylo ten kovaný od těch venkova kteří si zachoval ještě svou původní víru. A protože to nebylo možno vymýtit těch lidí to bylo příliš zakoření tak se radši ta vláda nebo ta církev připojila k tomu jejich kultu nazval ho křesťanským a nedělo křesťanství přizpůsobit nějak ho přizpůsobit bylo to ještě velice odlišný začátku takže kdybyste byli přišli do svatyně toho nějakého víta i na tom pražské hradě tak byste tu mši svatou nepoznali jak i dneska znáte to bylo sice také v podstatě to čemu my říkáme pojídáním boha teho fáze ale za jiných průvodních zjevů se to dělo. Tak to je k tomu vítovu a teď tady mám dotaz budu mluvit toto přejít a mám tady dotaz jak se připravit správně na zpověď a přijímání a tak mně promiňte a teďka budu mluvit k těm víte rozumíte mi že to bude trošičku jinak než jsem to říkal předtím ale jsem se dneska ráno na to chystá protože jsem předvídal jakou otázku dostanu. Ačkoliv jsem si to jenom mysleli a tak jsem to vyložil jednou to se teďka budu říkat tady ku ale teď to vyložím znovu a detailněji když někdo jde takové zpovědi a takovému přijímání o kterých si slibuje změnu ve svém životě tak by bylo nejlépe kdyby si uvědomil že základem toho rozhodnutí jít se vyzpovídat anebo přijmou tělo páně nesmí být jít se vyzpovídat a přijmout tělo páně nýbrž základním motýlem důvodem proč to dělá musí být změna smyslu života. hned se pustím protože jsem na to zvyklí to dokumentovat pustím se do příkladu ze svého života když jsem roku třicátého se dověděl z vnitřního pramene že dosavadní smysl mého života bez boha kterému jsem nevěřil že je je životem plytkým marný zbytečným. To mně bylo jasné a že tedy těch sedmnáct let prvních svého života jsem žil zbytečně marně a tak dále že jsem je promarnil tato léta tak jsem říkal teď ovšem za mnou těch sto sedmnáct let se táhne se jich musím zbavit a je tady přeci instituce kterou jsem hluboce podceňoval před tím a to je zpovědi kde člověk se může zbavit svých hříchů tím že je předá bohu si s tím pán bůh dělá co chce a že potom přijme v tom svatém přijímání sílu k tomu aby změnil svůj způsob života svůj smysl života na nový pod novými vedoucím myšlenkami. Takže správná zpověď a správné přijímání mít takový jednorázový vyhraněný význam když člověk se chce odklonit od dosavadního způsobu života musí mít napřed jasno od všeho se chce odklonit menší jasno může mít k čemu se chce přikročit o může mít tu představu jenom rámcově od toho v budoucnosti ale musí to být jako větší spolupráce na poli z hospodářem říká ti to něco jo. To znamená umět lépe ten život brát z rukou božích toto předsevzetí takhle rámcově by stačilo aby člověk měl právo vůbec jít ke zpovědi jestliže nedělá toto rozhodnutí změnit smysl života tak se po spojení zase vrací k tomu minulému životu a může s chodit ke zpovědi třikrát dni nebo každý den a místo aby se změnil zůstává z trčet na tom místě kde byl předtím malinko zlíně hlavu a se si lehne tak to bych byl rád kdyby tohleto nevyvedlo. Tak jsem totiž měl dojem že je třeba se zbavit toho pocitu že jsem žil marný životem jestliže totiž člověk a to je bohužel tvůj případ člověk nemá tento vyhraněný pocit že to bylo zbytečné co dosud žil neboť on za tím založil rodinu vystudoval něco vykonával ve svém povolání těžko bude mít dojem že to bylo zbytečné nebo plytké nebo marné. Tak se teďka v této přípravě budu snažit dokázat zvláštním způsobem že svým způsobem to bylo plytké kdybych byl totiž ten svůj život nechtěl hodit přes palubu a nechtěl začít nový bych se byl pořád obracel za ním a byl bych seděl na dvou židlích protože jsem ale odstraňoval všechny překážky z cesty které by můj pohled zdržovali nedovolovali by pohlédnout v před nýbrž zastavit se u překážky a pod dívat se pořád dozadu kdyby byl tyto překážky neodstranil které my zabraňovali pohledu před tak bych opravdu nebyl mohl začít soustavně provádět nový smysl života. Ale že jsem věděl že mezi mnou a bohem stojí dosavadní způsob mého života bez boha s ho nepotřeboval pána boha sem zdál to nebyla zase pravda ale myslel jsem si to tak jsem šel ke zpovědi kde jsem chtěl ten svůj dosažný život odložit to nebyla zpověď i k hříchu ty jsem v tom taky řekl ale nakonec k velkému úžasem toho doktora urbana který byl mi zpovědníkem jsem řekl důstojný pane ale největším hříchem je že jsem žil bez boha a to nechci dál dělat jestli toto nepovažujete za můj největší hřích tak ta celá moje zpověď byla marná. A takhle to nebudeš moc ty to říkat ti to řeknu alternativ potom to napřed musím uvádět jako svůj příklad viděla jak jsem na to šel a on říkal z toho nemohu vyzpovídat protože to není hřích solí že je bez boha ale když nedělají ty hříchy které jsou v desateru a které jsou v tom zrcadle tak z tohoto samotného se nemohou zpovídat protože víra v boha je nad přirozená věc. Která se dostává člověku které se stal člověk jenom řek bych vás za no milostí boží a tu si nemůže člověk zasloužit ta musí z milosti boží být člověku dána které charisma a to znamená zdarma daná věc nebo schopnost a tak jestliže s byla zda zdarma dána tak to byla milost od boha a když se nemůže zpovídat to že se tu milost neměl jsem říkal že se tedy nemohu z toho zpovídat tak odejdu jste zpovědnice a považujte za člověka který krvi vůbec nešel protože potřebuju budoucnosti žít s novým smyslem života. Pro boha a ne pro sebe tam boha a ne pro sebe všechno co budu zdánlivě dělat pro sebe anebo pro někoho jiného pro bližního tak to chci od teďka dělat pro boha ten bližní a všechny okolnosti okolo ne budou jenom sloužit k tomu abych to moh konkrétně pochopit na abych to moh konkrétně dělat neboť je mi známo to toto jsem tam všechno neříkal ta přidávám pochopitelně ale udělal jsem s tím úvahu před tím takovou ve to je mi známo že pán ježíš ukázal že spaseném ten kdo někoho miloval způsobem nezainteresovaný o vlastní blaho ne že mu nezáleží na tom co z toho bude mít nýbrž mu záleželo na o tom co tomu bližnímu provede dobrého. A takže teďka chci sloužit bohu a celým životem sloužit bohu si myslím že kdyby přede mnou stál ten dosavadní život kde se mu nesloužil a takže bych občas byl v pokušení sloužit také tomu co z mysli nemělo spojitost s bohem. Čili bych seděl na dvou židlích a tím bych neutralizovalo vliv z toho nového života toho nového smyslu života přestože bych se o staral zajímalo snažil tak bych jednou to dělal pořádně jenom by to dělal nepořádně jednou bych to dělal jenom kvůli sobě a jenom kvůli pánu bohu a tak by se to pořád sídlo by se otupilo to ostří toho mého rozhodnutí a ono to rozhodnutí by neprosil k bohu musím mít stroje rozhodnutí před sebou které z syna poli hospodářově a nemoh v jeho domě jinde nejsi jestliže si myslí že si někde jinde nebo chová se podle toho že si mysíte s nikde jinde se usebe někde. Tak to způsobuje že se protivíš bohu a že ne náš správně přestože to může být na oko velice dobré ale nemá to ten punc pravosti je to postaveno na obrovské nevědomosti že jsem tady proto na tom světě abych jednal pro sebe. Zatímco jsem byl sem poslán aby se vrátil jako marnotratný syn do otcova domu nebo marnotratný dcer do otcova domu tak les musím počínat všechno jsem promrhal tím dosavadním spím způsobem života nemá nic my zbývá jenom jedna věc jedna neděje vrátit se do otcova domu a k tomu je důstojný pane musíte dopomoci že zbavíte tohoto hříchu a on říká jeli to takhle že toto považuješ takhle přísně takhle přísná církev není ale ty takhle přísně považuje z toto za hlavní hřích tak samo sebou klidně mohu dát rozhřešení protože mých očích to hřích není a přidám to k tomu a. A můžeš jít se s tím velice uvolněn a prošel to říkám protože každý jiný člověk který by to takhle dělal by to nemohl takhle udělat podle tohoto receptu se to nedá udělat to může když žádný život lidský není napodobitelný jenom ježíšův život je napodobitelný náš lidsky ne každý svou individuální cestou ale princip je v tom správný jsem chtěl ukázat jenom na princip a teď se pokusím ten princip připodobnit k tvému způsobu myšlení a k tomu dosavadnímu životu. Tak ty ty o svém životu dostavil nemůže říct že byl bez boha jako jsem si to mohl dovolit ovšem nevědomosti jsem například poslouchal to co bylo správné a to nebylo bez boha a jsem nevěděl že to vedení od boha no to nevadí nevědomost třích nečiní ale způsobuje veliké obtíže tak jestliže ty nemůže říci že si žila bez boha tak se také nemůžeš tak jedno jedno straně nebo jednoznačně odvrátit od dosavadního způsobu života je to je ta ta jediná neplecha při podle tom že tito že to tobě takle snadno nepůjde. Že ty musíš jít z jiným přestože se tím k svoji aby sis jako něco nenalhával než jsem šel že od teďka budu jedině sloužit bohu ono vy to ne to taky z toho důvodu že není za tebou zkušenost kterou jsem měl že jsem předtím ne sem šel ten spojeni poznal že jsem nesmrtelná podstata je moje sedla pro se stane bůh a to byla to bylo zjevení tak mocné že jsem byl nucen mu sloužit a že se mužem odprava překážky pohyb jenom o to honí překážek abych a v službě mně i nebránil toto toto je platformu na které se sejdeme od to je v překážky na které mně brání tomu abych k tomu bohu mohu sloužit mohla sloužit čili jsem dosud sloužila dvěma pánům budu teďka víta. jsem sloužila ma pánu sobě a bohu někdy bohu a to by ale spíš v sobě a bohu to znamená jsem měl starosti to je na to máš plné právo do dneška aby třebas dítě bylo zdráv aby se nám dařilo věci které by se měli zdařit podle mého názoru které nevím proč by se neměly strašit třebas aby to manželi všechno vycházelo jak se studiem tak zvol ne a tak s tím zaměstnání se vším zkrátka prostě plná hlava starostí takže v rámci těchto starostí z bývalo málo klidu pro setkání s bohem jsem se následkem toho. Tak s tím bohem nesetkala jako dejme tomu ten co o tom vykládá ne že by pán bůh neměl stejně rád ale sem mu nedával a příležitost aby se se mnou setkal protože von se nemůže setkat než rovným jenom rovné s rovným se setkává a co je ve mně rovno tomu může o to není všechno co dělám nýbrž klid ten pokoj který je lidem božím ten není pohybu pán bůh že ano to je to to je ta platformu na které se můžeme se jít a to není můj dosavadní život takový se nemohu modlit takhle pane bože způsob se ale zpovídám a dostanu to to tělo boží do sebe mám klid. si nic neruší to by bylo zase myšlení na sebe to co to aby člověk se odvrátil od sebe by zase pro sebe na to na svůj vlastním líní nesmí vypadat pozornost většinou takhle vypadá a proto ty zpovědi a ty ta přijímání nejsou dost účinná hned se dostanu k tomu jak by to mělo vypadat daném případě. A teď jestliže tedy člověk e takové spojeni měl by udělat nějakou úvahu ve které by se přiblížil k nějakému jasnému rozhodnutí jak a co to bude dělat potom k tomu bude mít klid a pokoj a že nebude rušen anebo kdyby byl rušen tak to musí znovu napravili v tom předsevzetí k tomu bohu sloužit a jak by taková úvah podle mého názoru měla vypadat přesvědčena jsem se že péče není nic zbytečného péče pečlivost od cokoliv není nic zbytečného. Kdyby totiž byl býval ten mladík bohatý který od mládí dělal dobře pečlivě dělal dobře takže nehřešil kdyby byl cit tak nepočínal tak jsem neocitl před ježíšem a nenapadlo bylo bývalo ani se zeptat jak se dostanu k životu věčnému ale že něco dělal poctivě tak před ním stál dostal se ho ježíši co mám dělat abych získal život věčný a ježíš mu říká čili dobře dodržuji zákon. To je to co ocitl snažíme a on říkal to dělám od útlého mládí dodržuji zákon ježíš měl z toho radost usmál se a říkal to je v pořádku ale to nestačí sešli přijíti za mnou tak musíš ještě co máš rozdat chudým a to potom vysvětlím a teprve pak můžeš následovat že jestliže mezi mnou a tebou to vz obecným bude stát svůj majetek tak ty nemůžeš patřit a nemohu patřit tobě čili prvního odnětím musí být tohoto druhu mám dítě a mám manžela ne a tak dále mám děti a manžel promiňte mi jak se to netýká ale bych měl vědět že dvě věci tak zatím jsem je všechny brala jako své to umožňovalo abych se pečlivě o starala do této stránky je to správné kdybych jako je považoval nebo byla považovala za něco co není . A tedy mi do toho nic není kdybych pocitu maje nit vlastnictví přistupovala květ jsem a klidem tak co by nebylo tak principu majetníci nebo majetku nebo vlastnictví bych se méně nebo vůbec nestaral o to co není a stalo bych se o to co je me to mně bylo bližší jestliže ale teď změnit rozhodnutí v tom smyslu že ten manžel moje že ty moje děti celá moje situace pochází koneckonců od boha. Protože od boha všichni přicházíme i celý ten vesmír přichází od boha a k bohu se to všechno vrací pak nebyl můj názor na poměry rodině správný bylo mu ode moc hezké jsem se pečlivě starala ale nebylo de mi hezké stopa živa za své to starostí mezi mnou a bohem to je ta přehrada přes kterou se bůh nedostane do mého vědomí takovou moc o nemá motivy ve řečeno protože by vrátil řád svých věcí svůj řád a to nebude proti sobě království rozdělené je sobě to nebude dělat čili musím tuto přehradu zrušit. Ten jan tak klárka ten manžel to jsou od boha svěřené hřivny s nimi musím jednat a čím dokonaleji to budu dělat tím lépe tak jako se s hřivnami svěřenými z nich vůbec nic není určeno pro nýbrž všechno v tom nejširším slova smyslu je určeno pro boha z toho si nedělejte hlavu prosím vás nikdo z vás nejenom víta a nemyslete si nebo nemějte strach že by si to pán bůh mohl tedy vzít že bych vás o tom mohlo krást že by to mohl všechno popud naopak vím že kdybych byl býval po třebas to vemu zprostředka. Po své svatbě považoval manželku za svou považoval potom děti za své tak jsem je pro toto mínění všechny vy byl jako ty žárovka všechny jsem je vypil kdyby byli nevydrželi díl než pár dní na živu protože jsem k nim byl poslán jako k nástrojem božím a oni ke mně také tak vzájemně ano a jestliže bych to nepochopil tak jsou vedle zbytečný a dyby se byl m rozvedl to by bylo to nejsnazší nových je byl pobyl doby byli skomírá a to nevím co by se všechno bylo dělo bych se byl snažil svou vlastní silou o svůj majetek se stala ta bylo by to marné bývalo ale protože se bral z rukou božích tak jsem musel jednat pečlivěji než kdyby to bylo protože je to někoho většího než jsem to znamená to přidat na pečlivosti a ne ubrat protože jedná posvátným majetkem božím. Jako když třebas dejme tomu ti židé se nastaly zaslíbené země tak opravdu dělali totéž to tento papež koukal vod těch židů že když při někam do nějakého cizího státu tak řekne a po líbí se mi to je od boha daná země jo a oni dával najevo jsem zástupcem božím na světě a ctím tento majetek boží to není majetek váš a mu to přes sebe předávám jako správcovství jako správce jsem taky správce toho vašeho takzvaného majetku ne skutečnosti majetku božího a podobně takže ne aby si myslela že může být od této chvíle lajdák když ode tohle musí být pečlivější ale bezstarosti oni celá moje rodina žasl a ona by to mohlo eště dneska vykládat jak při pečlivosti kterou jsem zachovával ale bezstarostně že jim tekly ne třebas manželce velice často ale ne to vypadalo jako že to to třeba zemře nebo vím to okolí situace tam bývají. Sem říkal nebojte se co se staráte my sme jsem vás z rukou boží ten nezrodí jakmile beru něco kou božích tak my hospodařím na těch že hřivnách jenomže s tím rozdílem že je nejsou moje sou jeho ale mně jsou svěřeny abych s tím hospodařil a se musím si musím uvědomovat že ten hospodář jsem je to neříkal a vám to říkám jenom vám to že se to jenom myslel jsem nechal zkus i ve vlastním sáli abych tak řekl to je důležité a taky to nevycházet tak nevykládá to ani ty na každém rohu to je vnitřní záležitost toho člověka ten postoj musí být vidět v těch jeho činech a k tomuto způsobu jednání. By se člověk měl rozhodovat při takové generální zpovědi a je na mu přijímání to tady nestojí nic cestě k tomuto způsobu tak ne žádat pro sebe nějakou novou schopnost třebas v klidu to je panem uzná za vhodné co k tomu jaký nástroj požitek když ráno posílá na pole a to je můj život na které poslal tak říká toto pole budeš obdělával a tímhletím a večer bude účinek takový a tak dále předvídá nepotřebuju plánovat nepotřebuju předvídat jenom se chápu těch nástrojů co nejeví její s nimi vládnu. A ta boží znám protože to toto děti které mně byly svěřeny třebas tak ten boží panny jasný jsem jejich matka v zástupkyně matky stvořitelka chatu po a se musím chovat jako by to byla matka stvořitelka protože tvůrce je vlastně matkou celého vesmíru to je ženská záležitost a jestliže takhle na to du tak věřte mi že ta matka toho vesmíru protože velice milostivá oproti normální matce mně vždycky své odnoží ženské jsem teďka víta k dispozici všecko co budu potřebovat abych následoval v jejich slepě jich abych dělal tak jak ona by to dělala kdyby byla na mém místě. A co uvidíš že budeš pečlivě se starat jenom o to abys nevynechal něco co do péče patří ale dělala to klidně protože s víš že sílu k tomu a i ty prostředky i ty nástroje třebas ty děti toho manžela i ty okolnosti které se oproti rozvíjejí máš od boha čili co se obávat když všecko je od něho nic svého vlastního nic mu vlastně nevěnujete ti nevstoupí do hlavy že teď si lepší že mu teď něco dáváš. Nic mu nezačíná dál to že to nikdy tvoje nebylo jenomže si z to neuvědomoval teď ale víš nebo tušíš nebo předpokládá že to není tvoje a to je správný předpoklad to je důkaz toho je že je se vším se na tom světě lo učíme nic tady věčně to je na všechno propůjčeno od prvního narození od prvního dechu a a to jsme ti všechno je proč se vším se mu je rozloučit ničím nebo deme na onen svět čili je to opravdu propůjčeno jenom pozor neuspaly těchto hřiven ani ani malinko to jsou hřivny svěřené. Čili hospodář přijde a von při tomto způsobu jednání přijde velice brzo účtovat přijde a bude říkat jak si hospodařil tak si ani nenapadne mít kousek hřivny v kapse kdyby aby kdyby náhodou tělo všechno sever a by aspoň něco zbylo to není možné tohleto udělali dva manželé před svatým petrem když on nařídil všechen majetek všeho majetku se zbavit se aniž že si říkali no my to sice pro dáme ale něco z toho co jsme získali si necháme pro sebe nedáme to to je pokladny pro všechny jako službu všem a ten petr se jich ptal napřed přišel on a on setká dal si všechno ano a pak do mrtev že měl něco v kapse. A přišla o na ano měla něco v kapse padla mrtva takže to je symbol že ten kdo si něco nechá pro sebe je pořád mrtvý v tom kristovské slova smyslu do nejde za mnou je mrtev když si že je živ ale mrtev nechať mrtví pochovávají mrtvé ale vy jste živí dovedou jít za ním to znamená totálně celým životem to znamená brát ho jinak pozměním zorným úhlem že to je prostě od boha svěřený hřivna nejenom nějaká vlastnost kterou třebas mám ale všechno je od boha svěřený hřivna tadyhle se musím trošku zastavit že tady křesťany dělají největší chybu. Máš tam ještě pásku že totiž si myslí že k bohu můžeme jít jenom svými ctnostmi nebo těmi relativní pravda mi že to děláme dobře a tam to děláme dobře k bohu musíme jít celobytostně i když děláme strašně zle i když se proti víme tomu bohu tím že na této zapomínáme a se začínáme starat tak v tom případě se začínáme stát není to správné a to dneska ujal nesmíme zapomenout pro budit spícího ježíše krista na kamení se loď se našeho života neboť bychom utonuli dostaneme od něho vynadáno pochopitelně jako dostali ty učedníci co se staráte. No ale von udělali chybu že se starali a proto nastala bouřka nedostala bouřka předtím nýbrž se začal starat viděli nějaký mraky začal ji se starat a byla bouřka a když ji zrovna spal přestanete si to tak se to v životě jeví že se vzdána být bůh na míře vzdálen za že bychom nejvíc potřebovali jedno jeden z vašeho dny říkal telefonovat my jsme nad to je tohleto špatné zacházení s ježíšem kristem jo byl nad když ho může vzbudit že dostane bylo dáno vy mu taky vynadal tomu dotyčnému nebudu ho tady jmenovat ale lépe by bylo uveden bůh tento dovede pořádně z přitažené že a takže ten člověk to podruhý neudělá tohleto když to udělám tak. Že se to opakuje prostě protože to nebylo při tlačení při světla činím to smyslu znamená že to utrpení které se nese na člověka po tom co udělal špatně přestože s tou svou špatností jsou chaos jsou si s strachem s tou starosti bohužel probudil říkal prosím ty si tu spíš a se noste takové špatné věci nejmi třebas tohoto sedi svou rodinou a se mu nebo nevím se to za pořádek když na takhle utočí. Tak on řekne což nejsem s vámi to je pravda a co se strachujete vy malověrní to jste mými učedníky že se nestydíte a podobně že ano ale jim moc k tomu která pochází z něho aby se bouře utišil kdežto když vynadám třeba do telefon někomu tak moc mu k tomu nedám aby se bohu že utišil on třebas dojme se utišil ale to byla jeho víra. Toho člověka a ne moje síla víra obrovskou moc no tak jsem vytkl křesťanům že jsou schopni jít nebo si myslí že je správné ji z bohu jenom svými ctnostmi a protože je dycky člověk pomalu tak většinou svýho života k tomu bohu nejde za ty nesto si se stydí s těma chodí ke zpovědi potom je páše znovu a zase se v nich topí zase nesto jde do nekonečna to je z začarovaný kruh musím k bohu jít tak jako maří magdalena jo ta to bylo snadné ona byla jenom špatná nebo si uvědomovala že je jenom špatná vy si bohužel se vědomí sobě s o sobě že jsme také dobří a chtěli bychom mít jenom dobří a s tím co je dobrého to je naše to je naše dobrota naše ctnost. Tam se na neucházel o pána boha o pomoc samo nepotřebujete naše te naše schopnost ale v těch špatnostech kdyby nás tak chránit vod nich to není možné ta ctnost z toho nesnestěhoval to a to jsou ty páry dvojic to zatajit ve kterém žijeme v dvojnosti to dualismu není možno být bez nectností prosím víte to není vy si strašně ctnostný dítě ale nemůžeš být nectnostný taky to není možný ale musíš se vždycky štípnout a musíš si celá k bohu když tedy člověk je takový že něco dělá nedokonale nebo lajdácky něco opomene není do s pečlivý a to se člověk může stát to je vrcholná nectnost protože někdy třebas takový porodit způsobí veliké neplechy. V to jsem prostředí tak neměl by to jenom.

Download XMLDownload textWaveform view