EN | ES |

84-28B-b-x-84

84-28B-b-x-84


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tak na na straně druhé a obojí se zázračným způsobem o zázračným vylepšila z toho důvodu že on věřil jestliže ježíš kristus říkal víra tvá uzdravila tak nelhal to ne že bych byl býval pokorný a nebyl by si přiznal že on to udělal ne kdyby byli nevěřili tak on žádný ani jeden zázrak neudělal tak to protože to otázku ještě ano co člověkem který není schopen milovat co v tom životě dělat když opravdu touhu dopředu jít ne tak se to nemá. A co s ním nebo vy jste ovšem tu otázku probrat tak co si jak si počínat takový člověk který se ne podívejte se bych to napřed odpověděl že s tím nebudete souhlasit ale to nevadí o sebe přece zase se vepře opřete lásce se vzít vám řeknu že neznám člověka který by byl schopen milovat je schopen který by byl schopen milovat ne neznám ještě. Nepoznám není a nebylo jich na světě protože jestliže to beru potom nejvyšším sto nejvyššího hlediska kdyby bůh nemiloval v nás tak my jako o hlasem bychom taky nemilovali čili je to on který miluje a my se pří dáváme při jeho lásce takže otázka by měla znít jsou lidé kteří se neumí otevřít lásce boží proto ji nepociťuji a mystici že sami nedokážou milovat oni nedovedou pustit pána boha ke slovu ke slovu lásky a tak je to i s poznáním tak je to i s existencí. To pořád všechno prýští vod boha bez mezer pořád a kdo to nedokáže to pustit k sobě tak je o tu tvář k boží skutečnosti připraven jeden o existenci vlastní jen o lásku jeden poznání a tak dále tak například nejzajímavější po této stránce je stránka poznání protože o bohu máme velice chabé všichni velice chabé poznání nevíme si s tím rady ani s věčným životem to si nedovedeme dost dobře srovnat protože von to všechno tak úplně logické není nový kou na to nestačíme. Tak tam by bylo dobře říci slov k tomu jakým způsobem se člověk může otevřít neboť to je daleko těžší než otevřít se lásce jak se může otevřít poznání božímu aby jím proudí o více než dosud a tu je třeba říct tohleto že totiž my vlivem svých předsudků lidských si představujeme boha se všemi vlastnostmi lidsky jako dokonalou lidskou bytost a to způsobuje že do tohoto pojetí nemám nebo v tomto pojetí nemá místo žádné vyšší poznání boha než lidské to je všechno sražen na velice nízkou lidskou úroveň protože my jsme na úrovni lidské se vším ostatním tak i tamto co by vynikal z to by poradila tuto úroveň a bychom byli rozpolcení vnitřně to se nestane my prostě nepoznáváme boha jinak než lidsky a to je velice málo a proto vlastně o něm nevíme vůbec nic. Jelikož na svět jest je obrazů se podobenství a to je tedy velice problematická záležitost takže jsem chtěl odpovědět na otázku jak to tedy zařídit aby námi použil více toho poznání o bohu nebo poznávání boha abychom mohli toho boha poznal jako poznávám třebas vás nebo vy mně abychom poznávali toho boha upozorňuju vás na jednu skutečnost že ti kdo se dostali do tohoto poznávání boha například v evropě eckhart. Tak říkají že je to poznávání daleko dokonalejší než poznávání odvozené ze smyslového vnímání a zpracování rozumem a tedy že boha poznáváme dokonaleji přestože málo ale dokonaleji než cokoliv na tomto světě poznáváme smysly a zpracovávám rozumem a to řek člověk který opravdu se dostal za smyslové poznávání boha to de totiž velice těžké poznal smyslově a když to to řekl tak musíme mu věřit protože to byl velikán že nelhal a že mluvil se vlastní zkušenosti o tom co vlastně to poznání je. Přímé poznání boha bez smyslů znamená dostat se ze svého lidství nechápat lidství jako se to udělá za nějaký vrcholný stav nýbrž za prostředek k poznání boha jestliže považuju tento svůj stav lidství za prostředek tak a od boha daný tak první co musím na této cestě poznání udělat je že ho nebudu vlastnit. Že tento prostředek budu přijímat dík od boha jako hřivnu kterou svěřil abych s hospodařil a budu s zásadně hospodařit tak jak to ukazuje v tom podobenství o hřivnách že ani nenapadne ani nenapadne a opakuju ani nenapadne abych si z toho něco pro sebe nechal to lidství celé patří bohu celé od boha pochází a celému patří čím dřív ten člověk přejde na tento způsob člen tak tím dřív se mu otevře také vědomé poznávání boha protože jestliže on. Opravdu toto na svěřil jako svůj vlastní nástroj tak od jeho nástroje je velice blízko k němu samému že ten je zřejmě v jeho rukou to se mu nemohlo vymknout z jeho rukou nebo z jeho dosahu takže se dostávám vám do oblasti božské tím že to takhle chápu a tím velice rychle narůstá poznání věcí božskýho tak jsem mluví jenom o prvním kroku samozřejmě ale klíčovýklíčovou by mělo být a kdyby se to bylo podařilo křesťanství aby to bylo dokázalo bylo by udělal nerost aby se odnaučili křesťani aspoň vlastnit a aby vlastnění nahradit správcovství ne to dycky opakuju pořád a kdyby se tohleto stalo že by jenom spravovali. Tak by se brzo dočkali toho že by přišel hospodář s nimi účtovat kdo vlastní s tím nemá co z účtovat protože ten si to přivlastňuje ten ne hospodaří pro hospodáře pro boha ale do hospodaří pro hospodáře pro boha k tomu zaručeně přijde do jeho vědomí se dostane bůh a začne s ním účtovat jako je v tom podobenství řečeno tam není nikdy řečeno někde že by někým sto kdo by byl něco vlastnil do vlastně ten nebyl připraven z účtování tam nebylo co s účtovat ten zemřel jako pes jako zvíře ten ztratil svůj život neboť to hledal pro sebe že ten ten člověk který ten život nedá prostřed ke svým hospodaří pro to hospodáře. Ten aniž kdy se to stane a aniž po tom touží aby se to stalo ten se v každém případě dočkal setkání s bohem sem například dejme tomu v mládí nevěřil na boha do sedmnácti let a jsem v sedmnácti letech jsem s ním setkal z toho důvodu že jsem hospodařil nevěděl jsem že pán bůh si to přeje se svou vůlí tak abych jako nedělal to co je v vůli nýbrž co mně ukázáno jako něco co je správné. A když jsem se toho pořád držel tak najednou aniž jsem si to přál protože se nevěřil jsem si nepřál setkat se sbohem jsem tomu nevěřil že vůbec je najednou jsem se ocitl tváří v krásného věčné přítomnosti v jeho jo věčné skutečnosti bych tak řekl tak převratná událost jsem životě nezažil a mělo to do dneška ty blahé následky že se z toho nemohu vymanit a že pořád musím těmto věcem přisluhovat tak mohu zaručit že to se stane každému kdo nevlastní ani sám sebe do sebe zapíráte například jsem to dělal jenom v otázce ve po stránce vůle a do toho bez mého vědomí a bez mého přičinění bez mého chtění tam jsem říkal v sedmnácti letech to byl začátek věcí pochopitelně to byl konec ale znova o to převratné životě si. bych chtěl váš názor opravit když někdo zemře a ztratí svůj život ježíš ježíš kristus říkal kdo hledá svůj život ztratili on nelhal ztratí je a jsem tomu dodal zemře jako pes tak ta duše se ztratí ne o své nesmrtelné duši vůbec nic nevíme nikdy jsme se s nesetkali takže ta se ani neztratí protože jsme se s ještě nepodal. Takže bohužel sme se s ještě ne potkal my se potkala nebo setkáme jenom se smrtelnou duší která se začlo vyvíjet nesmrtelné duše od okamžiku našeho zrození ta se ztratí čili to je co to nepravé které jsem nevybaví smrtelná duše to se ztratí živen nebo později po smrti se ztratí a není to na škodu protože to nebylo pravé ale moje pravá individualita která pochází z věčnosti a do věčnosti se vrací tak se neztratí takže je dost nesmyslné modlit se o spásu duše které duše. Celé jestli smrtelné tak je to marné e takže by ten člověk vnitřně umřel dříve než umře fyzicky to potom ano pak ale to nemůže nastat po smrti nýbrž k tomu se něco tady na světě a jestli se o nesmrtelnou duši tak mu modlit se aby nebyla ztracena je zbytečné protže to ta ztracena být nemůže ta je věčná před námi i po nás věčnost a to je rozdíl oproti katolickou mínění uka tolika je myšleno nebo je dovoleno aby si mohl myslet že nějaká věčnost například duše lidské začíná narozením kdepak to je nesmyslné učení co začíná musí končit. Ale protože duše nezačla v okamžiku narození nýbrž je věčná tak taky nemůže končit ovšem kdyby se to takhle říkala katolicky tak voni by nemohli jako za tou spásou jít výš by to nedoví jak se stali by museli založit novou kategorii kategorii duši smrtelné a kategorie duše nesmrtelné a možná že by někomu ta smrtelná duše za tolik nestálo aby se snažil jít spasit že by říkal o to aby se smrtelná tak tady se ne ne mu ještě jednu nesmrtelnou tak to takhle nekomplikujte na jsou pro tu spásu duše ovšem neví vůbec jasně co to vlastně spasit ten to to je není vůbec se stalose o to nestaral zajímavý že mi moc jsme padli v během těch dva tisíce let my katolíci o tom od nechtějí trojici a nevím co všechno božského ale o lidské duši vůbec ne my vůbec o nich nemáme ani zdání my říkáme o mluvím o nějakým očistci o nějakém peklu o nějakém ráji o nějakém nebi ale kdybych se zeptal třebas kněze nejlépe fundovaný teologa katolického co myslí tím očistcem například tak on je to ne odpoví. On neví co co to je nebo proč to je nebo tak to von řekne nýbrž e lidská není ještě tak dokonalá aby mohla po smrti přitom to do nebe tak se musí ještě dál po smrti očista když jsem říkal tohleto jednou geny zpovídal při první generální zpovědi atenách letech tak se mu říkal důstojný pane vy mně teďka asi přestože měla rozhřešení odmítne nebo to zruší te protože věži věřím na rekreaci jsem okl a my katolíci na vina ranci nevěříme a von se duchaplně zeptal jak jste kte víře přišel četbou a nebo zkušeností. A jsem říkal zkušeností vím že se převtěluje a von říkal jestli zkušeností tak to rozhřešení moje platí to nezruším protože my se od vaší zkušenosti musíme po bavit jestli není chybná potom přijďte ke mně po zpovědi a my se o tom pobavíme to byl doktor urban představený všech klášterů františkánský československu ještě dneska žije chudák přes devadesát let a ještě tam jede skomírá sever čechy a ten ten člověk byl velice strohý nikomu nic ne nedovoloval ale tohleto ho velice zajímalo jak jsem moh v zkušenosti přijít tak se mu říkal všechno od píky jak jsem se dověděl o tom předcházejí vtělení a on říkal to velice zajímavé. Ale teď musíme rozřešit otázku toho očistce vy jste mně vlastně dal možnost abych vám to lehkým způsobem daleko dokonalejší než to vykládám z z kte vy nebo on byl tak je ře tak nebo tady jste kazatelny abych vám to mohl vysvětlit když vy věříte na převtělování nikomu to neříkejte katolíkovi že je věřit a představa je to vaše osobní zkušenost ne test pro sebe proti nic nebudu říkat co je nám to vyvracel když by tomu věříte to součást naší víry ale věřte mi že to čemu my říkáme očistec. K tomu jinde říkají jiných náboženství reparace ano jestliže my po smrti nejsme tak daleko na tom tak dobře na tom abychom mohli přijít do stavu nebe tak se dále očistu jestli tomu někdo říká že vstupujeme znovu do nějakého těla anebo jestli se to děje někde jinde na tak do toho nám katolíkum nic není my jenom víme že u většiny duší se to takhle děje tak vy tomu říkáte na nac prosím vás před katolíky tomu řekněte očistec a bylo to vyřízeno. Těmi prostředky a to jsem říkal v tom komentáři se divím že mi to schválně znovu říkáš těmi prsty které kterými to doktorka fiore zjišťuje se to zjistit nedá jestli je rance nebo ne protože pro jasné že to co se tam vona dovídá jsou představy která existují o nějakých životech které byli prožité jestli jsou to životy těch pacientů kteří to na svých bedrech právě nesou to je otázka to tam zodpovězeno není čili ta intonaci jaký zjišťuje fiore ta neexistuje ona se tam nesetkala pacient em který by ji byl dokumentoval těmi svými velice důkazný mi případy že ledna zase je. Ale proč se to nemůže dovědět fiore protože v okamžiku smrti si dělá nesmrtelná duše dojem o tomto životě a s tímto dojmem odchází zase do věčnosti to je ne to je dojem řek bych ne časoprostorový to není dojem dojem který by se dal vtěsnat do nějakého děje to myslí že to nevede dobře představit že děj který zde probíhá a který vnímáme jako život od narození ke smrti že se také změnit dojem který nemá časový průběh v jednorázový dojem mám s tuhletím veliké zkušenosti že takového něco existuje třebas. Ten esesman chtěl zabít a jsem vzdal tenhleten život jak jsem ho vzdal protože jsem říkal beztak živ nebudu tak ho vzdát jsem ho vzdal a v chvíli jak jsem ho vzdal tak jsem najednou pochopil celý smysl ježíšova života jeho průběh jeho života detailně do všech částí ten dej jeho života nedějové jako jako nějaký vývojový stav rozumíte kterým se nám z názoru jak my dějově se do toho dostáváme takže jsem bez ohledu na část najednou pochopil celý symbolismus ježíšova života prosím vás to bylo předěláno časoprostoru událostí který se asi starý tam někde v palestině na bezčasový stav na dojem o tom dojem tak mocný že v tom do toho dojmu se vejde i příčin proč tomu tak je co v tom ději přímo obsaženo není. Tam někde o tom ježíš kristus něco říká po přišel a tak dále a proč odešel a proč musí být popraven ale celistvě ten dojem tam není příčině podbarvené totiž dojem převedením do časoprostoru a my se dodneška do hadu jem pro jak je to možné že jeden člověk si tamle byl ukřižován na kříži a spasil celý svět to je prostě panenství a pro většinu lidí i pro katolíky hloupost že to možnost není si oni říkali to mi tam potom v koncentráku řekli že se mýlili ty katolíci ale není tomu tak oni se neměli ale ale to tady nebudu se být a to by bylo celého poledne na to si jenom říci. Že v tom bezčasovém pohledu na život je obsaženo mnohem víc než v jakémkoliv časovém rozhraní života do mnoha vtěleních takže když třebas ta nesmrtelná duše je schopna vona toho schopna je na konci života si udělat tento bezčasový dojem tak z toho bezčasového dojmu potom při znovu vtělení člověka rozvíjí časový rozhraní časový průběh ale to rozvinuto bezčasového dojmu přátelé takže když si někdo dojem jako ta fiore doktorka že před zrakem těch pacientů se rozvinul nějaký minulý život to je dojem klamný ten život byl ten život existoval ale třebas to nebyl jejich to se nedá z toho zjistit naopak vím že se to chytl že takové dojmy z minulých vtělení různých lidí to jsou pásky které se chytají každého člověka jak je přístupen těm dojmů nebo těm myšlenkám a takže tam měla například pacienta kterého zbavila kuřátka v době neměl potíže s se snažení výšek a za osmnáct let přichází k znovu a na nepřekonatelné odpor nebo bázeň z výšky tak že se nemůže nemůže konat správně svoje zaměstnání. Ačkoliv právník em a i tam to vadilo proč neměl tento pocit když se léčil z toho kuřátka proč ho nabyl ten pocit po osmnáct letech to nebyly o předcházející život jak se mu to zdá když to potom líčí nýbrž to byl dojem který sám ho znovu nepil to je to co říká odněkud toto prožil za něj ale on to zaručeně nebyl že kdyby to byl zaručeně byl tak tak se s tím nesl oddán těch osmnáct letech o netrpělo kuřátka nýbrž taky ten strach z výšek a to nebyl ten případ a on. Ten člověk je vyléčen potom když to řekne a to zase ráno do karmy mnou vysvětlí že to před prožil minulém životě že to bylo ani a von ztrácí ten pocit úzkost z výšek si to kde je karmický zákon kde se to někomu vysvětlí tak se zbaví karmy pak to karmický zákon říká ten si to vod slouží to si vůbec se vytoužil ale ani nejmenším míře si to nesloužil a ono to mizel čili to všechno na hlavu postaveno to co ona si myslí že to podporuje ale ona to poráží ta poráží indii to lidově indii na sto procent a nechtěla. To je to povědomí je velice široká základna a kdybych ho rozebíral co v něm je všechno obsaženo tak bych se nedostal dneska ke konci a jak jak to končí ale se omezím promiňte mi jenom na je malinký obrázek my umíme česky mluvíme česky myslíme česky a po smrti žádný lidský jazyk nepotřebujeme neboť tam máme schopnost se dorozumívá myšlenkovým obsahem obsahem ten není ani český ani francouzsky ani anglicky ani mezi ani nám afriky nějaký ne nýbrž to je obsah myšlenkový takže když například dejme tomu někdo se dovede s někým stýkat obsahem myšlenkovým jako třebas žák indii z mistrem. Představu v yoganidra tak ten žák třebas je čest a ten mistr je ind a voni se do rozumí bez překladatel protože obsahem si to řeknu obsahem myšle si to řeknu a ten člověk růst po smrti do toho obsahového myšlení a toho styku s jinými bytostmi obsahové způsobem ano takže pomalinku zapomíná na tu svou rodinou řeč takže máme případy že ten člověk je tam třebas šedesát let a on si nedovede vzpomenout na svou rovnou řeč. A dejme tomu my jsme tady máme tak antonín přeložil knížku léčivá ruce od jeho anglického no vinaře který líčí zásah do toho ana pude angličan na pacient ech na této naší úrovni léčí je že tím že léčí ch elektrické tělo a to spojení s tělem fyzickým takhle čí i fyzické těžkosti to je ten pan mluví prostřednictvím nějakého médiem mluví přesto angličtinu. Ale mluví velice pomalu protože von tam tu a tišinu nepotřebuje jenom když léčí ty pacienty aby ji vysvětlil dejte pravou ruku tam seděl let do jinak nebo něco takového a nebo jim sdělil jak jakým způsobem ten pacient pokračovat dál a tak to říká velice pomalu z toho jsem poznal že tam se anglicky ne dorozumívá ano a taky který tuto schopnost jsem nabyl nedorozumění se ob jazykově v tom koncentráku když jsem z celého obsahu řek bych dějové ho ježíšova života najednou dostal dojem o které se nevěděl že je možný takle v kostce. Tak tím jsem vlastně rozuměl všemu co si tam říkali ačkoliv to bylo na masky a se tam dělo ačkoliv to byl dělal a jsem to věděl najednou samo sebou dostat nedá nedá se to zachytit pamětně jsem psal jako diví proto že jsem se s konce tak aby to všechno taky ti ale do dneška to píšu a nejsem schopen to popsat ale všechny ty moje spisy jsou dílem pokud byli psali po roku třicet devět jsou dílem tohoto vhledu in si tohoto vedu do věcí božích pomocí dojmu a ne pomocí analytického způsobu myšlení neboť naše myšlení je lineární jedno po druhém tedy analytické kdežto tento způsob vhledu to je syntetické záležitost vrcholně syntetické ano. Tam najednou v padne člověk do nějaké vidění jako když máte nějakou intuici nebo možná tušení nebo něco tak a najednou něco víte co rozumově vám sdělena nebylo ale vy máte je třeba jít to tu nebo aspoň tušení toho že to takhle je poznání které to se mi dostalo tam v tom koncentráku po tomhletom vpádu toho vhledu do podstaty boží ne a tam jsem se dověděl že jediným činitelem je bůh. Tedy když jsem řekl z tohoto hlediska že nikdo není schopen milovat tak jsem se o tom zřejmě přesvědčil že tomu tak je ale teprve tam v tom koncentráku když jsem jasně pociťoval že skrz miluje bůh a kdybych on neměl ve mně nástroj který mu slouží k tomu aby projevil svou lásku skrze že bych nebyl schopen udělat ani jedno jediné gesto lásky tak z tohoto nejvyššího hlediska jsem mluvil ale jestliže je člověk například ramakrišna nebo jiní a hlavně evropu světci kteří milovali velice třebas začínají svatým janem schopen veliké lásky tak oni dříve nebo později musí k tomuto přijít že to nebyla láska od nich pocházející nýbrž že za všechno lásku kterou měli větší lásce boží ano že by nebyli schopni milovat kdyby bůh nemiloval. A myslím že toto jim dělá křesťanským mystikům největší potíže v vrcholné fázi např v vývojové bych vrcholné fázi a on si o terezii z avily která velice miloval a maloval boha a brala se veškerou svou vůlí k němu a vono to nešlo a teprve když ji ježíš kristus říkal terezko ty si myslíš dneska si na na pokraj svých sil když nosí v prostěradle máš zánět nervů a nemůžeš vůbec nic zdát a si před smrtí že si něco věnovala nebo dala to vypsat nikdo mi nic nemůže dát nikdo mi nic nemůže věnovat ani ty přes ten největší vůli nejlepší vůli všechno mně dát z toho důvodu že všechno máte vode jako hřivnu vám propůjčeno to není vaše. Vy na to jenom vracíte čím jsem vás nechal hospodařit ty jsi hospodařil a dobře na to že si neuvědomuješ že to není tvoje naštěstí ti nebylo dopřáno aby z toho nic se hřivny něco pro sebe ku ba protože se ti nepodařilo do vědomě vstoupit a vnitřně umřít a znovu zrodit se co není to žádný člověk nedokáže ale podívej se terezko ti tady předávám své utrpení na kříži vezmi si ho to je moje utrpení ne tvoje vezmi si ho. A ona pociťovala ty husy smrti ježíše krista na kříži se vším co okolo toho bylo ježíš kristus tváří v tvář které se znovu pro ni umřel na tom kříži a ona od chvíle vnitřně zemřela a vnitřně se narodila takže to je jedna z mála svatých která nabyla zkušeností vědomí o tom že sama není schopna ničeho bez pomoci boží a že tedy když si si člověk říká že miluje nebo že máte dojem o ramakrišnovi že miloval tak to je čistě lidský dojem který není správný. Ten ramakrišna i ta svatá terezie když se dostal takhle daleko museli si být vědomi toho že je to obrovská láska matčina tam toho ramakrišny kálí a u toho je u toho u terezky nesmírná láska je kriticky stala že ta spása kterou pro nás přinesl spočívá v tom že s každým z nás kdo mu tomu právo on znovu vstupuje na kříž ano znovu za něho umírá protože nikdo z nás není schopen na ten kříž vstoupit aby takhle vnitřně umřel to není z naší moci klepejte a bude vám otevřeno ne vy si otevřete. Ano tím že je to vysvětli dříve než kristus vstoupil na kříž vstoupil s každým předtím do se dostanete fáze do mu dal tomu právo na ten kříž a s každým s tím umřel vnitřně a s každým s tím se vnitřně znovuzrodil takže dejme tomu abraham vstoupil na kříž ježíšem dva tisíce let před kristem a mnozí jiní a proč tam vstoupil a bralo že obětoval to co nejradši syna izáka. Odstoupil od sebe jsem na ten kříž vstoupil v tom koncentráku když jsem odstoupil svýho života ale bylo hned vidět kdo to udělal proč se tam objevilo hned vědomí o tom ježíši kristu proč se mi nabyl vědomí třebas o nějakém krišnovi nebo co jsem od toho od toho krista předtím vůbec nestal jen se držel jenom indie mně to vrcholně stačilo jsem se na něho díval podezříval že je to zbytečně ukrajovat co indové říkají veřejně a od doby ne o by tím že toto nejdokonaleji propracované jóga. jsem ji ten to jsem to mockrát říkal že my se ne nedokážeme smířit rozumově na to je velice těžké se smířit s tím že existujou dvě skutečnosti jedna z druhé ovšem pochází a dvě existence a jedna zru pochází a vy lásky a jedna druhé pochází a dvojí poznání a jedno z druhého pochází a to život který jest ve ten jeden a ten co z toho pochází život který se stává životem snad narodím a tak dále a ten život v této ven za jo to je ten rozdíl jen si to velice hezky dovedou vyjádřit tak my se v tom ži v životě který se stává to je to ve než to boži je ustavičně v životě který jest který jest a kdyby tohoto života nebylo tak by nebylo z čeho by to píši tak by náš život vůbec neexistoval to je na tom úplně závislý a tak je na tom životě který je závislý tak ten všem poznání naše láska a všechno co z toho pochází všechny naše vlastnosti bych chtěl jenom po opravit malinko to svoje rčení že s každým z nás ten kristus znovu na kříž vstupuje. Protože dokonaleji vyjádřená pravda slovy jenom dokonale jiné dokonale ale dokonale vyjádřená pravda tvými slovy ni takto věčně se člo se bůh zapojení tak že s tím kráčí jeho vývojem a svým vývojem se vrací k sobě čili není to nějaká taková událost která se děje s mystikem třebas v okamžiku jeho vrch kdyby ho kolejí cesty nýbrž je to záležitost která se s každým z nás děje i z červené i s kamenem i s boku a s jakoukoliv části čí nesmí dokonce to děje v časem a prostorem čistým časem a prostorem do toho musí bůh vstupovat aby ten čas a prostor vůbec mohl existovat a to je jedno stené všeho toho ostatního všech těch transů se tam v tom poletuje ne v tom času a prostoru v těch je velice . To kladete otázku podstatný mám provedlo podstatným rozdílu mezi krišnu a měl s kristem bych byl nerad a vy jste tyhlety škatulky vůbec dělali protože tam v tom duchovnu neexistuje žádné kategorií žádné někdo navrch nikdo vespod někdo lepší aj do horší. bych se jako bych se toho zbavil vaší otázky pokoutně způsobem jo jestliže ježíš kristus jsem taky vin řek vidíte ukazoval při posledním soudu že ten bude spasen kdo nezištně pomohl hladovým žíznivého navštívil ho v žaláři nemocného a tak dále neboť co jste učinili menším z bratřích mých mně jste učinili bo svých ste učinili a to řekl. Že je to on tím žebrákem že nesmíme dělat takové kategorie někdo je výš měm je ten bůh a když přistupujeme k tomu jako k nástroji božímu tak jsme u prospěšní když mu dáme pouhou a mužů ano my mu dáváme něco co je pro nás spasitel a pro něho taky to nelze rozdělit bych to řekl na příkladu říká se o svatém martini že to byl římské voják který sloužil za doby kdy to okupovali tu kali okupovali nesmrtelní obaly římané sloužil v fůru za svatou sem nevíru tu od toho ro a nahoře a jednou na koni jeden do toho svého stanu hlavního a vidí tam na rohu třesoucího se zimou žebráka rozřízni svůj plášť a půlku mu dává známá historky to se pořád vykládá ze všech kazatelem a noci se mu zdá že k němu přistupuje krist a říká mu dal svůj plášť. dám víru v sebe ve mně a spasí za to ovšem ty jsi nevěděl že jsem to a to je na tom dobré kdyby byl že jsem to tak byste udělal radši protože by k pro někoho to je pro nějakou velice tady to udělal pro ubohého žebráka to jsem byl opravdu a tvář sluha celistvý no a ten svatý martin se opravdu sval světce mám byl září příkladem křesťana tak když teďka odpověď na otázku jaký je poměr mezi krišnu a mezi kristem tak bych to odpověděl tak to. Lidské plemeno na různých místech světa se různou rychlostí duchovně dostává kupředu jestliže ten bůh považuje za nutné von nepovažuje on neuvažuje ale to musím říct lidsky když považuje za nutné mu pomoci tomu národu v určitém bryndy nebo z úst situace do které se dostal tak on se vtěluje jeden a tentýž bůh řeknete mu kristus on se vtěluje jak mu tam říkají na tom přeci ne záležito lidské pojmenování a dává jim to do pera nebo uvědomuje o tom co momentálně při svém vývojovém stavu potřebují ale není to nikdo jiný než jedno je jeden jediný prvorozenství nikdy není víc a ještě na prvorozenství se musela vysvětlit neboť je to trojjediný bude jak vám známo a ta pro zasívá v tom že je to aspekt jednoho a téhož boha aspekt nikoliv postel ský nýbrž a spasitelský ano takže neslyším. Takže on tam prostě působil jednou jako krišna je to nevím do jak jinak ne jedno jako kristus ale pro je to věčně působící milost boží zase se na správném čase na pravém místě a pravým způsobem takže jestliže indové to tímto způsobem se dověděli tak se dověděli z úst krišno vých taky vo karmě jako o jedné cestě správné do nasadí na tuto páku karmy tak prosím může se dostat také k tomu spasení a to jsem ochoten a vysvětlit a on nasadím na cestu lásky dostane se k tomu spasení a tak dále říká jo nestane semeno tam balit říká. Na jedné stránce bůh se zrozuje vždycky když situace na světě je taková že je neudržitelné a lidi by to nedali dohromady vůbec vono by se to zvrhl přicházím abych věci napravil čili to odpovídá tomu pojetí rance znovu se vtěluju tam přímo takhle řečeno abych věci napravil takže jsem střelil tím s vámi celou indii o i s krišno dohromady protože ten kdo to takhle napsal to byl člověk samo sebou to nebo žádný krišna dobre jaký pisatelé ty ho takhle pochopil že tomu takhle je ale ono to není převtělování to je právě ta věc nýbrž to je ono je to jenom změna substance. Že totiž ten bůh bez jakéhokoliv převtělování musí působit tak jako tak na lidstvo jinak bytosti lidstva dopadlo špatně že jednou v těle a podruhé bez těla lidského prosím to je jiná věc tomu se může dál říkat vtělování a mezi tím ten pán bůh tady s námi nebyl to by byla nebezpečná myšlenka i bližní v tělem zrovna tak ten bůh s námi je a nám pomáhá víte takže indové plně nepochopili to co například v súfiové že všechno z boha pořád pochází ano tak jim to musíme prominout mohamedáni byli v tento smyslů dál než indové a soud jenže tito súfiové bohužel se musí skrývat před normálním mohamedán. City je zabili ty se a to z jen druhýho důvodu ten mystik který mohameda si nemusí skrývat před veřejnosti z toho důvodu že von zásadně pro mír a mohamedáni zásadně průměrně i s je zásadně pro smíření a voni zásadně jsou proti tomu smíření protože voni jsou všichni kacíři veden mohamedovi neboť když mohamed nad tvým hněvem nezapadá slunce to je jedna ze slu to se naučil to neumím ale to se eště umím tak jestli pak dneska vidíme mohamedány bez stavu kdy nad jejich hněvem nezapadá slunce nevidí takových tam není sou jsou z poschoval v horách protože by jinak ty ty vo život že by jim znemožnili ne těm ostatním aby se třískali aby se zabíjeli a to my si přejou aby se to nestalo to je jejich způsob života tak to to je degradace veliká to o náboženství podívejte se jak by to bylo dopadlo s tím křesťanstvím kdyby jako byl ježíš umřel jako mudrc ne násilnou smrtí na kříži. Tak vám musím říct že by to nedopadlo vůbec křesťanství pře to je to novum které ježíš kristus oproti těm předcházejícím jak mi říkáte intonaci my tomu říkáme avatary při vnesl do toho náboženství tu smrt na kříži vnesl jako něco nového on kris krišna taky zemřel násilnou smrtí před ním ale to bylo nutí hadem no tak to bylo něco jiného ale tohleten umřel opravdu z nenávisti lidí a to je to nové co je na tom nového že totiž indové si do doby ale ne dneska pořád ještě nevěděli rady zase z jinou věcí jak se.

Download XMLDownload textWaveform view