EN | ES |

84-26B

84-26B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Jo tak jestliže vstoupí do anahaty též to lotos tak tam zažívá extazi citovou ne a z toho je zase vyveden nazpátek k tomu se říká satori to menším mysl a když jsem dostane do vyššího stavu než anahata šlo všudy a na sahasrára tak pořád jsou to extaze ze kterých zase padá dolů a to vlivem toho že se dostal k bohu nýbrž od představy jeho určité úrovně vědomí ovšem to vědomí pochází od boha jako tohleto naše to je pochopitelné o něčeho co od boha pochází ale co je stvořeno nebo co je tvořen anebo celé nově podporováno nějakou jeho představou a tomu zastírá dokonale. Schopnost poznat přímo boha a jestliže potom on to všechno vodhodí v indii to představy a soustřeďuje se bez představ tak devadesát devět procent v této fázi nejen dříve všech těch jogin zde zkrachuje a nejsou schopni se na to nic soustřeďovat oni se soustřeďuje opravdu na nic protože dlouho se vláčit s těmi představami a teďka jim to bez představ neskýtá zaujatost a protože nejsou zaujati tak je to něco mechanického a mechanické soustředění na nic jiným na nic čili tohleto se nestane například křesťanskou mystiku když na to je správné jako třebas pan mistr karta ne o začátku ale dostane brzo bez představy proniká do toho nic se zajetí se zaujetím sem vrcholným zaujetí. Dejme tomu když jsem ho následoval v tom smyslu vod těch sedmnácti let tak jsem měl žádnou představu o bohu jsem mu nevěřil jsem nevěřil nireka neřekl na boha jsem věděl že je v víc než věřit že ano a neměl nepoznal jsem k tomu žádnou představu že jsem věděl že to vnitřně věděl jako jsem předtím věděl že je to správné že je něco nesprávné nebo nestane a teďka věděl že je bůh to jsem vás to byla to byl to byla řada to byla z ale akce a to nebylo nic extrémy to bylo stupňovitě kvalitativně co jiného ne kvalita nová ale pro to totéž jako posázená jenom řeka jsem si byl vědom že je to bůh který se vůbec citovat nevědělo jo. A a bylo to dokonalejší a bylo to soustavnější a tak dále takže jsem nikdy nezačal mít představu o bohu nikdy jsem si nepředstavoval písmeno i nohách a dělal jsem mantrická cvičení se si nepředstavoval v tom nějakou karmu nic takovou žádnou představu taktně vínku zvuku zvukově jsem si to představoval jsem si neuvědomoval že je to je to představy používám kdybych byl jsem byl patrně byli takový bude typ nepotácí od mládí zpíval a jsem ten nutně tak na vozem v sobě že kdybych si byl zvukově v sobě to neříkal tak jsem ta mantram nikam jsem to s nima nedotahl a je zajímavo že jsem to říkal v tom těle a jsem brzo nebyl schopen to dále říkat. To kam jsem se dostal ta skutečno kam se do byla mocnější než to moje přeříkávání a když jsem to neříkal tak se dostal za představu z rukou taky čili záhy se se ho zrovna i na zvuku představu tak jsem taky ni nemohl nemohl stát nebyl někde ke mně pán bůh mluvil to blahý následky v tom smyslu že se mohu čím dál lépe samovolněji stýkat s pravdou která nemá osobní lidský tvar. Není to nějaká napovídá vod nějakýho pane ježíše krista který přede mnou sestoupí nýbrž a nebo že se legitimaci nějaký si aurobindo ghos není třeba nýbrž je to vědění jako takové které přichází a vím že je správné a poznám ho od toho že si to třebas vymyslím stál seznam co si přitom musím vymyslet abych to ilustroval to a dobře vím a rozenává to od toho jádra kteří že si nevymyslel kterému se ustavičně podivuje a které je tady samo. Takže tato cesta která o kterém můžeme říct že v evropě téměř opuštěná a v indii rovněž tak cesta poznání ta je to je cesta podle mého názoru budoucnosti a jestliže sloužím v tomto případě jako zkušený králík moc toho na cestě dokážu ale jestli se vám zdá že se moudřejší než normální mystik který těmto věcem nerozuměl tak se vám to nezdá a to není závislé na nýbrž na tom že jsem se bez představy dokonce by šel bez představy a zůstala mu zaujatost tak ho tohoto nemine toto ho nemine to je zákonité ano jinak když jde představou tak prostě ta představa chopí a hříčka ho a tím ho dostává do stavu který kterým se přibližuje k v podobě boží dejme tomu matka káli tímto způsobem hříčka svýho syna ramakrišnu ne. Oni se měli rádi podstatě a ono tak se rád mystik s pánem ježíšem dopadnout marii že jo to je stejně no a to je sice hezké ale on musí zažít ja nevím kolik extazí aby se za tohleto dostal protože jsem měl také nějakou představu o o světu jsem si mezi tím vytvořil tak jsem také musel přes extaze projít nebavil jsem se toho ale do před sem věděl že to je nepatřičný stav že v budoucnosti to bude muset jít bez extazi ovšem tomu sem je doroste neska ano poznání které mám o těchto věcech na to nepotřebuju upadlo nějakého transu kdyby do něho upadl tak to považuju za neřest to přeci mám za sebou. A říká přirozené je to co je samovolné to co samo přichází nevíme odkud a taky to nedá potom definovat to tady prostě je a je zbytečné spekulovat na tom vo tom odkud to přišlo ne nebo kam se to ztrácí to jako ten duch o kterém mluví ježíš kristus že nevíme odkud nějaká matko považuje vada přirozené a takhle za přirozené všechno považují dejme tomu to pravé přirozené považuji to tao pravou přirozenost ne to je nedefinoval celé to se samozřejmou sebou rozumí ale miláčci zapomíná nu věc. Že tohleto ta které absolutně nedefinoval temné a samovolně ze sebe vypouští po znamená soustavně tvoří skutečnost kterou my jsme schopni vnímat tak ji nějak definovat ne jak říkala to ne to niko samovolně ale jsme schopni definovat nějak takovou jaká je výslednici tato skutečnost se ustavičně vytváří z skutečnosti ne definovat temné čili z toho pevného zdroje který se nemění poprvně jsem tyhlety věci vysvětlil když jsem vykládal třebas podobenství nebo zázrak který provedl ježíš kristus na rozmnožovat chlebů a chlebíček. Tam dokázal jak je to s tou ne definovat nosti a do jaké míry je to nedefinoval jenom v tom smyslu lidského způsobu chápání že když se odněkud něco odebírám tak to tam ubývá ne a když se k něčemu něco přidává tak to tam přibývá toto o principu ta neplatí neboť jestliže být nějaký stvořitel který něco tvoří. A tak on jest on se nestává a co tvoří se stává z toho co jest a protože to jest tak jsem na tom nemůže nic není protože to jest a z toho se může cokoliv stát ustavičně se může cokoliv stávat na tom vědec nemění ale tím je to definováno dáte to když rovnat nedá ježíš kristus to definoval podobenstvím v tom že ubíral tak dlouho z těch několika málo chlebů a několika málo rybiček dokud se všimně na chytili do bude vesmír časoprostorový potřebovat tohoto nasycení bude potřebovat existovat tak se z této podstaty stvořitele může pořád brát a nikdy tam nebude umírat ubývat nebude třeba žádného třesk kde se to všechno narodí nebude třeba žádného zase nějaké víry šest na všechno zmizí vůbec ne. Prostě odtamtud všechno jde a tam se všechno vrací a tím že se tam všechno vrací a pořád odtamtud něco jde tak tam nebývá vidíme jednu stránku jenom věci ale je tu druhou tam taky ustavičně všechno v krku sesouvá tam ustavičně se nahražuje to co se vydalo to je bere tu mo bili prosimvás a to je snadno vysvětlitelný všecko ovšem když sem se díváme jenom křesťansky na boha jako stvořitele to je veliká chyba to indové jsou dál matka káli která je stvořitelka je taky zároveň než výčitkou to je správné a pak to logické a pak to všechno přímo ale zo taky k to v oblasti stvoření v oblasti tedy existence tak je to v oblasti poznání a tak je to v oblasti lásky prosím se odvolám nějakýho karla makoně který toto poznal. V tom v těch zanech pět tisíc koncentráku že protože miloval vědomě pro vědomě bůh ve mně jsem nepotřeboval nic do toho vkládat ze sebe a lásky nebýval ani mně při tom nic nechybělo ani jsem při tom nebyl vysledovat jsem k tomu prostředku který ostatní potřebujou k tomu aby nebyl vyslaným například voni se potřebovali najít a říkali tady se nezajímá jako bychom možná to to děláš ty protože není možné tak takový výkon etika že po všech pavla nech a de na to bere síly jako jsem nebral síly. Protože ta síla prostě jsem byl průchodicím domem k procházel a k bohu se se vracela jelikož to si to nepřivlastňoval tak se okamžitě k bohu vracela a dokonce se mi lidmi se tam vracela jiří došel se vracel okamžitě k bohu touto silou lásky kterou jsem ho objevil ano pásky boží když krz miloval bůh k poznával bůh a trní existoval bůh tak nemohl být žádné újmy na existenci nemohlo být žádné utrpení nemohlo být žádného konce tam kde existence vznikala tam se zanikla a. Byla ve zbroji a za druhé vlastně nevycházela jsem tehdy si říkal dyť to není cesta po které se kráčí dyť teďka z toho ba nevycházím v tom bohu se a on tady děláte ty věci rozumíš nikam sta nepotřeboval vodejít za se nepotřeboval jít do nějakého pavel jiného tak kdybych tam byl šel tak by zastřelili jsem tam šel jako se tam nešel a zrovna tak nejsem tady že jo dál nechcete věřit že byste že nám nějakou oběť když někdo prahy. Ta pravda ani jo čínský a tomu bohužel ani pan vam nerozumí ne tomu uchází a takhle ho budu opravovat protože von důsledně žito tam říct joba nezná nebo důsledně nepěstuju nebo důsledně uznává emanační teorie súfijů ta je jediná práva z toho poznání které jsem poznal to znamená že jsem nabyl to znamená ze zdroje ne ubývá do protože se do všechno pořád vrací není něco vypuštěn ze zdroje aby si to dělalo všechno po se nýbrž to zase se vrací nazpátek všechno to je koloběh a tím jsme povídá. A tady se mi odporuje v tom smyslu že taky ne duch není ono něčeho třebas ubývá ve skutečnosti je mění se něco třebas energii a bude třebas hmoty a přibyde energie nebo tak nějak se sprá vysvětlit ale upozorňuju vás na jednu věc že to tak jednoduché je protože tyto proměny dávno objevila kniha pro ve staré činy si tak třicítce před naším letopočtem že prosím vás pojem se na ten osmi body nebo osmi zna kokr čínským a to někdy namalován jak ty proměny probíhají nejsou se taky je hluché jak to tady líčím důvodu praktický ale jsou to pro nitrem nakonec vrací původnímu stavu a je to asi tak že. Cesta kterou se to ubírá je smyslově nevnímat el kdyby existovala jenom sledoval ten energie nebo se dovíte hmota smyslově a rozumově jako že je to tak tak to děláme tak by to bylo velice těžkopádné ale on existuje jiná úroveň e jemná a na to se indové říkali že jich sedm ne kromě toho co je na úrovni a tam se děje obdobně totéž co jste takže dejme tomu tedy dojem že umírá ubývání hmoty a přibývá někde energie nebo nějaký jinak tak se to děje. Tak možná že se mýlíte protože vidíte jenom to z jednoho z hlediska ze hlediska rozumového a smyslového a rozumového nebo pomocí aparátu pře jakých na stavech eště že ří rozumem se doplňuje a si sice doplňuje a tak dále a to všechno je klaní se na nějakém stanovisku které nemůže být nikdy všestranné to my přepadl připadá jako když by se jepice dívala. Třebas na člověku člověka sama zahyne za chvilinku a vy vo tom třeba ale tak by člověka považoval za věčného ženě protože ten žil před žije po a on nevidí ho začátku nevidí jeho konce tak je to představu lidskou o bohu každá představa lidská o bohu je apriorně chybná protože je lidská a ten i my takhle lidsky na to nemůžeme jít to jediná moje omluva že na to jdeš lidsky a že jinak než lidsky si na to nechceme jít. Ale přizval při zveme si poznání to znamená ztrať sama sebe toho který takhle lidsky myslí a ejhle objeví tam někdo tak lidsky nemyslí do vyšli nadlidsky ten do se u objevuje třech a půl letech nemyslel lidsky přátelé ten nemysleli ten to matka považoval za to do hlava nebo nebo za nějak náladovost ne ale byla to nadlidský způsob myšlení nerozumný iracionální ho a tam jsou kořeny pravdy v tomto na lidském způsobu který není myšlení to je mysl bůh je nemysl bůh je ne záměr jo to není nic nic tak plánovaná lidského to je to je řízení systém řízení. Organické ho a ono není organickým nerozumím jenom hmotné nebo tak hrubě přírodní a organický myslím rozumím všechno co se na kterékoliv úrovni vědomí odehrává všude takže dejme tomu říkat že to se přiblížit přírodě a že tedy být tím přirozenější to je chyba protože my nemůžeme napojovalo zvířata dost lidé a tak dále v jejich způsobu. Jakým zažívají tu přírodu mi zažíváme jinak protože máme lidské které je vychováván k tomu aby překročil samo sebe aby se dostal do věčnosti dalších chyba která při tom to myšlení existuje ta sme si minulo vykládal se stáňou že se pořád praví zrno které nezemře nevdá nového nové úrovni že nebo ztratí svůj život na jedné a podobně vypadá jako že se něco zahodí se něco zničí a pak se znovu obnovím na jiné úrovni ale z něčeho jiného to pravda toto hyne do míry do jaké míry se znovu zrozuje. Ruku v ruce s vnitřní smrtí ne znovuzrozování téhož někde jinde na úrovni vyššího poznání ovšem nectili neměli vůbec žádné poznání na to nebo strašně my zen poznání po této nebo niko protože co to voni to oděli nějaký obraz a ty jsou hroznou příčí ale toto prostě vychází z obrazů toho co tady vidí a se k nim nevrací takže dojem že umřelo a když kristus to nemůže nijak vysvětlit nikomu jinak než takhle že to zemřelo ale prosím vás jakým způsobem uvědomte si dobře zemřelo zrno kdyby zemřelo zrovna tak že by opravdu zemřelo kdybyste nic zároveň nerodí nový život tak by nová uvede vznikla to nikdy nezavřel a předtím zemřel potom znám není památka že ano. Ale teď si ještě k tomu spěte tuhletu v plete fakt že ta individualita je věčná i když sestupuje do toho těla lidského tak se tím věčně žila ne jenom vytváří život kterým se oboje obohacen zkušenost této individuality a s tou obohacen to si zase se vrací nazpátek je to tedy obohacení rostou bych tak řekl nějakou láskou že tak to vydrží kam to nese a je to systém který se od boje bez těchto obrazů který tady říkám to je jenom tak že tam abys by to ilustroval ale ježíš kristus nemohl to bez těch obrazů bez vyjádřit upozorňuju vás že těmi obrazy to vyjadřoval synteticky. Kdežto s tím co ukazoval svým životem to vyjadřoval analyticky a teprve když dáte jeho analýzu to znamená jeho život kus po kuse za sebou od toho jak přišel od boha a si bohu vrátil s tím co říkal tak teprve poznáte že ta syntéza vedle analýzy svou platnost že jedno bez druhé jeho je nepochopitelné a že si musíme nesmíme vystačí jenom z něho řeči jako to se dost čili když si musíme taky pomoci z jeho symbolikou života o najdeme v tom symboliku vlastního života na pasuje to na to a to běží jo a pak se bohužel se osobně přesvědčit že tomu tak je a ne jenom argumentovat otce sama o sobě není průkazný protože musí být podepřena zážitkem zkušenost můžu říct že to co tady říkám všechno jsem zažil čili. A kdybyste příteli za slovo jak jsem to že když jsem schopen vám to vysvětlit a protože jsem schopen vám to vysvěl místo toho by vám sto lžu život a bylo by to totéž řek bych kam jsem v něm došel lidsky obtíže to úplně odpovídá tomu předpisu ježíšova života čili co je tomu vy říkáte režie ne to není režie to je vnitřní zákonitost věcí vnitřní zákonitost duševního vývoje vývoje lidského systému smrtelná nesmrtelná duše to je režie nýbrž si jste vnitřní systém to je ta vnitřní zákonitosti jo. Vyprá to jako neši samosebou toho pytel to proti tomu se mají vám taky proti tomu nebudu dál bude a to si vyklučili to to je velice povrchní pohled proti tomu že se mám když máte poprvně boha ho máte tak si myslet že to nežije o to vychází to žije vůbec není my nevíte že buddha řekl žádný bůh neexistuje jenom zákon si tedy zákonitost a on o dobře věděl to je lepší vyjádření boha než pán bůh sou sama to je opravdu skvělým vyjádření boha je tady zákon a ten vládne ve všem jednotě a politicky to znamená nařizovat to ne nýbrž organicky o to plyne ani nevíme jak odkud kam ale vono to cestou vrcholně zákonité ano a nikdo se z toho nevím k ne a je to tak je mně oné vedení že člověk žasne nad tou režie. No prosím prosím vás když to zrno je mi tady dotazován zemře nebo zdánlivě zemře a vyro se z něho klas na tom pracuje sto další rok stejných jako tamto původní které takzvaně zemřelo a tamto zrno bylo individualitou ne vzniklo tady s to nových individualit anebo to jedna a tatáž individua jordán z to malinkých takových částečka nebo jak k tomu je napřed odpově čínský s tím nevede spokojeni. Máteli dojem že se něco dělí a ono se to neděli tedy dojem že se něco spojuje ono se to mu protože to co se zdánlivě spojuje dávno spojeno a to co se dělí je dávno rozdělenosti točí skok poď ovšem to asi pro kladete celým celou čínou vite tak takhle na to jde číňan a neptá ze rozumíš nerozumíš protože to a to takhle nebudu říkat tím se také říkat nebudete říkat to mu říkat takže to bude přijatelné jo jenom chci říci že existuje jedna jediná nesmrtelná duše. Ale existuje mnoho příbytků u boha proč by měla mít jedna duše mnoho příbytků u boha ne pro toho rozdělena ty příbytky nebo to je to je ta otázka kterou my a nemůže to není jenom v tom zenu jak se že se jednoho stane tohoto ne ale že od věčnosti je tady stanoven nějaké omezení pro stovky který projde časoprostorem pro člověka je určeno že bude jenom v příbytku u boha a nebude nikdy bohem že není pravda co říkají indové že by řekl splynul s bohem nic nic se to nestane nýbrž člověk obe ustavičně dosahovat ano. A jestliže vidíš je že jedno semeno se převedlo ve sto jiných sebe tak to je jenom výraz toho že je to systém kterým se dosahuje jediné rozdělení nebo spojováním bych to vylíčil radši přízemní a řekl bych. Buňky se mnozí dělení je to tak to je bez pohlavní způsob dělení ne a buňky když se rozmnoží v nějakém organizmu tak vytváří organizmus který se chová jinak než kterákoliv buňka která ho vytvořila je to tak jako celek se choval úplně jinak takže nikdo doby nevěděl že složen buněk by neřekl že to je souhrn buněk který tahnout za jeden pro vás nebýt se méně za jeden provaz voni si taky za jiné pobíjejí ale prosím vás je tomu tak že jsou závislí na tom organismu který vy budovali a ten osum j jiný úkol. Takže dejme tomu že řekneš z jednoho semene jedné budu vyroste z to bude to semeno a tak vytvoří nový organismus prosím vás a ten rod z tomu říkáme klas a ne to se mimo v tom klas te ten nový organismus který je složen ze sto se to se mentálně tohleto di pochopíte protože ona musí dycky daleko vozit než takle než takový klást ne ale je to obdobné a pak je to jenom schopnost toto dělení přináší na svět schopnost dojít když úkolu a ne k nové individualitě. Musí si uvědomovat jednu věc že jestliže člověk se rodí na tomto světě a umíral na tomto světě tak se to vůbec nesrovnává s tím že že semeno umírá to není umírání semena že tady třebas umře to s tím nemá nic společného jo když se tady narodí někdo to nemá nic společného že co se s semene to prosím nesměřuje to je úplně jiná kategorie pojí. Toto zrození vnitřní a vnitřní ničení tedy to je systém který funguje na jiné úrovni než na hmotné zrození a umírání ano ten přerůst tuhletu úroveň čili jestliže si ježíš kristus pomáhá takovým to přízemním způsobem tak on si byl dobře vědom toho že celou pravdu tím ne vystihne že tím vy s tím jenom tu část pravdy kterou on potřeboval aby tehdejší člověk pochopil a von potřeboval pochopit ten člověk že ten prosté vaší je zvláštním způsobem všemohoucí. Že jedno dno zrno padne na cestu ptáci ho se žerou jedno trní a tam zahyne pro dostatek světla jeho na skálu pro toto tak váhy a teprve nějaké kolikáté nevím pane do uvede země a a to co nás vím v těch ano to chtěl ukázat protože lidé by nemuseli pochopit co je to všemohoucnost boží museli bych si musel mysleli by si že co on dělá že on všechno může udělat tak nevypadá všeho co prosím to je přirozené řízení věcí to je všemohoucnost boží a ta vypadá jako celá řada za sebou celou se opakují omylů a sedne se opakují relativní pravda tak to vypadá celý příjemný cit a těch to vypadá přednést tak to vypadá také na všech těch sedmi úrovních o kterém se tady mluvil. Ale nevypadá to takhle nad úrovně neboť tyto úrovně pořád vycházejí z toho nic přirozenosti boží a do toho nic ustavičně vracejí tak se tam to neplatí tohleto jo no ale myslím že sem to moc málo vysvětlil na totiž opravdu mně schází slova a vcházel hada dokonce ježíši kristu on to nemohl vysvětlit jinak než takhle přízemním dvacátým století a o něco by se to mohlo vysvětlit srozumitelněji to je jasné taky jsme soto snažili ale přece jenom rozum si musí být vědom toho že kdyby nezahynul. Tak by se z něho nemohla zrodit nemysl která se může bohem setkat jestliže jsem se snažil z přeříkal nějakém mantram a sem ho nemohl říkat tak tak uvažující a povídat mysl musela zahynout v tom chvíli zahynu a pro ten okamžik zahynul pro ten případ zahynul a tam se narodila nemysl která bez přemýšlení bez uvažování se stýkala s tím co je nad myslí že se je za myslí co je za tím úvah tato úvahou zatím lidským plánovaná. Takže berte ty události z tohoto světa jako zrozování lidí na světě nebo rozvádět za na poli nebude to jako šablonovitá se na ožil se zrozuje tolik a tolik nových individualit nýbrž berte to jenom jako úkoly jedné a téže individuality která která povinnost povinnost zvládnout za daných okolností víc úkolů než za okolností dřívějších ano a proto jsem rozděluje na více sebe jedna a tatáž individualita nikdy nebude mít protože se ale rozdělí na víc semene tak zase se z toho zrodí další rostliny a tak dále že ano tak to na jedné straně říká a to je prosím věc kterou těžko vysvětlit jedna jediná individualita ale mnoho příbytků. Protože ta jedna jediná individualita je atman a ty mnohé příbytky to je bude to je prostě nesmrtelná duše která se vrací nazpátek k bohu když udělal ty svoje přemety tady na tom světě a se stal nastat vrací myslím že jsem ocitáme na poli velice těžko porozumíte a že bude třeba si to doma uvážit abych si to jsem rady mi to řekl to bych třeba na to nepřišel že je to nejasné protože osobně vím že je to jako husa na krámu ale jak je to takhle že to sobě neodporuje dospě neprotiřečí to neumím žádným obrazem vysvětlit jestli to podle nějaký obrazem aspoň přiblížit budu moct ale nepochopili se vo to ani číňani aby dost vysoko ani buddha ani ježíš kristus prostě zad na určité úrovni a řekl podobno jest. Čili není to totéž čili když řekl podobné království boží se rozsev ří který k jenom podobno není to totéž není to ono je to jenom podobnost a podobnost usuzovat na toto ost je velice obtížné prosím vás vás upozorňuju a je to možné za jedné okolnosti že by do toho podobenství pronikne te za ten obraz za ten obrat a to je pro velice snadné protože jsem z obrazem do toho nešel se setkal s obrazem v tom podobenství a mně se okamžitě objeví to za tím obrazem je vy jste mohli na to přijít mých přečtený výkladech začínají třebas eva milostiv a že jsem za obrazem našel něco co by tam normální ten nenašel prosím to co by tam bylo many žena nenašel to je částečně vyjádřeno slovně vyjádřeno prosím to měl to málo to je taky obraz eště slovně vyjádřeno co není přímo v tom obrazu ne co je za . Tak prosím vás jenom o jednu věc rozlišujte přesně podobnost a toto st ano proto se velice těší na to nejvyšší ztotožnění které píše nebo psal teďka bude ty muže přeloženo ten va tam se budu moci snad s těmi pořádat tak že to bude tak přijatelné nesrozumitelné a lidskému rozum přijatelné to je ta ten rozdíl aby se mohl toho chopit se zaujetím někde o to aby se neztratilo zaujetí oni no nejde vysvětlit to o tom mně nejde věřte mi to někde o to abyste neztratil jak se říká česky glat abyste se zažili zaujetí neboť při tom že vidím za obrazy neztrácím založ na nadšení moje se stupňuje při například klade takovou otázka jako sem udělal ty ráje rozumově neodpověděl ve mně to z budí veliké nadšení protože znám odpověď bezeslovně. Upozorňuju vás že například když třebas něco pře ne to vykládám tak to vím v okamžiku kdy se k tomu podávám to napsat to vím ale bezeslovně ale když to potom převracím do slov tak to samosebou pokroutil chopte dělám to zase nějakou makoňovi nu že jo že není vono ale přeci on tam něco z toho co za tím obrazem slovním je zůstal asi přeci jenom takže možná že nemá se neprávem dojem že když jsem se o vyložil evangelium svatýho jana ani co no ještě jiného že jsem přece jenom v že se než se něco v tom dalšího objevilo co tam předtím objevím nebylo a to je to že jsem na to šel bez obrazu napřed. To vědění bylo bez obrazné neboť když jsem psal například vane svatýho jana v padesátých letech tak je tak se pokon centrálně by se bez obrazu to všechno viděl to bylo bez obrazné vidění věcí správné káli věcí o poznávání pravdy do obrazné protože jak byl by se mohlo v okamžiku poznat dít s to než co je ve všech nijak napsáno když se to nečetl jedno za druhým čili tady správně masem takzvané lineární chápání věcí o kterém se vyjadřuje nepokračovali zdlouhavé nejenom zdlouhavé ale neschopné něco ze sebe pořádného vyvést ano a potom zná ist ne vhled do věci. Což považuje za chápání daleko dokonalejší ano než tohleto a tento vhled do věci doufám že se to pochopili jsem měl z něho budeme plním stavu od těch třech a půl let že se chápal to správné ne nebo rozumné to nebylo rozumové to matka jasně pozná že to rozumné není to co dělám ani to že jsme se za to trestal nebylo těch očích rozumné nebylo to ve ale bylo to správné čili není všechno co je rozumné není všechno správné není všechno co je logické nejevíš ho správné logikou zvláště abys to tebou moc daleko se nedostaneme to je logika špatně opsané s od indů a vynechal tam tu třetí složku logiky kterou která idea běžná že věci zároveň sou a zároveň nejsou. To teologie není obsaženo tady v jsou tady a to nám chybí že když někdo řekne třebas že celý tento vesmír je klam že to báj a druhý řekne že je to skutečnost tedy že to není a třetí řekne že je to i skutečnost i kam dohromady takže ten třetí je nepoctivě háček který to tak kulminoval aby nikoho syn nedos hněvá není to pravda. Protože jestli to ten třetí pochopil že to jest i není pak si uvědomoval že se právem modlíme je to tady v otčenáši neuveď nás v pokušení to že si myslíme že toto je jediná skutečnost který že to skutečnost je to je to největší pokušení od pána boha které způsobuje že na takové na boha nevěříme za ním nejdeme nebo když si myslíme že je za ním že že ho věříme to radím nejdeme celým si životem nýbrž jenom třebas nějakou koncentrací to si podle méno za den což jest se de na dvou židlích nic víc a jedno neutralizuje druhé jenom paralyzuji druhé ten den život který jde čela to to jde ho to se vzájemně pobýt to vede k větší utrpení jenom dál to nevede zatím utrpení se člověk možná vytříbí to je pravda jediní se může stát ale to boha cesta. Ale je to pokušení toto považovat jedinou skutečnost je to pro nás které nemáme vyšší poznání dělá se na to je a kdybychom na tom netrval že to není nás budeš nést tak bychom z této smyslností nemohli odstartovat dál my musíme se toho druhý takový jediné skutečnosti to je správné a musíme se snažit o to abychom rozšířili to svoje vědomí a ne tohleto rušili jenom to je to je to to ta kladná smrt lite jsem tady bojoval ten život toho jednoho sebe nese rozšířil do života ta semeno ne s tím nějaká pauza který mi kterou můžeme nazvat smrtí jako dejme tomu se to viděli užít že byl tři dni vono to smrt byla to smrt a to smrt se jednou stál a jednou jsem říkal že jo to jsem ta vede že. Jenom to nebyla zdání vás smrt to byla skutečná smrt ale nebyla to smrt protože on potřeboval dokázat svým životem co je to že semeno hyne a že se zároveň rodí on taky jiné marně a ne náhodou se ukázal v těch třech dnech kdyby v tom hrobě nějaké zahradnici a říkal nedotýká se mně neboť kráčím k otci. To znamená tam se něco zrodilo ten stav to absolutního klidu v tom hrobě byl stav rozený se nového semene že když ho tak dále takže jestliže pán bůh dopouští abychom my podlehli tomuto klamu tak ho musíme prosit a máme na to právo protože nám to tam v tom otčenáši vykládá že to je správné on nám dává právo prosit o to abych toto pokušení se nebyli trvale uvádění abychom toto nepovažoval jeho temnost a teď jestliže jednou vyjdu z této zkušenosti že toto jediný svět. A při no s možnosti jiného světa neříkám boha ale jiného světa tak to nemoh dopadne jako s mou manželkou před smrtí říká když to co jsem teďka zažívala při projednal delším dechu dyť to je skutečnost jak to že to teď tady není se jim říkal tu vod jednoduchý protože třikrát tady chechtal dýchal se citát pomaleji samovolně říkám pomalý kdyby si z toho při vodila uměle tak to následek jenom indický jogin radžajógy a to ne nevíme jde do toho stavu tak konkrétně jako si bral doveden ale prosím jestliže je to závislost dva jenom na dechu co člověk na tomto světě může si myslet o tom že to není pravá skutečnost protože to závislo na velikost na vycho dechu. ve snu dýchám jinak a proto se mohu stýkat s jiným světem kdyby dýchal jako teď tak se s tím světem nemohu setkat manželka teďka konečně před smrtí spala vedle na na postoj vedle před tím tam nesprávným že tam spala která a tak poslouchala noci pře třebas nespal a jsem přestávali vest o tak slova na hodina a si osvítil díval se na to trním se dýchal a že to bylo to oni tak probudil a říkal si tak bys umřel no tak víte se soustřeďoval a tím se tím jsem ztrácel dech a nestát jsem toto život byl jsem nějaké jiné skutečnost která jestli být uvědomována jestli je váš vědomovat tak nesmí cha. Je to proto neskutečné toto je tam to skutečnější není ale nedivím se někomu kdo zažívá extaze že tamto považuje za jeho skutečnost co tam v extazi zažil a toto neskutečné protože tam to zažíval daleko byste jím a rozšířeným vědomím než tohleto tato považovat za směrodatnější než tohleto to mohl nazvat jo ale že nám to není žádný klam které jenom skutečnost na jiné úrovni tak bych to vyřešil tím způsobem že skutečnosti na jiné úrovni vypadali jako klam a dokonce nás klamou tím způsobem že se toho chopíme a nemůžeme se z to tohoto omylu bavit a držíme se toho a třebas i zemřeme no a to je pravda ale.

Download XMLDownload textWaveform view