EN | ES |

84-14A

84-14A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To nestojí proti indickém učení nýbrž to toto učení dokonalou v nějaká upanišáda k nějakým dám ne a nedoříkali že upanišády se musí pořád psát tak píšu tady s vámi další upanišády ano další upanišády ale jak vám říkám před třetím století před naším letopočtem tohleto co vám dneska říkám voni indové znali protože jsem se setkal se sebou jakoby z toho asi čtvrtého století před naším letopočtem a od něho vím tyto věci mám volně k dispozici protože se nesnažím je mít dispozici mimo to nejde ale plyš je potřebuju tak je mám dispozici a jestliže je tomu takhle tak pak. Je možno při tom vstupu do království božího postupovat dvojím způsobem muže hledám království boží především a vše ostatní li přidáno i to že vidím do různých úrovní a že z toho za čerpá vám zkušenosti a že mohu sobě pomáhat třebas i jiným to je způsob jaký navrhoval ježíš způsob hora on říkal on práce učedníky za učedníky je bral jenom proto že si přáli spásu že chtěli na to shora. Že si nepřáli procházet otevírání různých čakramů páteři ne postupně na to oni žili rovnýma nohama do nebe a to bylo na nich sympatické to je ta cesta shora ovšem oním ukázal že to tak prudce nejde že budou muset také vykročit zdola aby se ty dva proudy zdola a shora nějak setkali kdyby totiž nebylo třeba toho lidského vytvoří všeho se toho nepravého to je nepravé individuality které vznikají o tak by toto bylo nebylo muselo nastat ale on musel popadnout toho rybář on ho od toho rybář sví musel odvést ono musel naučit dělat zázraky a to je ta cesta zespoda se tou cestou dostal na nějakou úroveň asi ke čtvrté vo lotosu anahata. Tak teprve potom shora začal působit jinými silami to je to co se často děje s člověkem že najednou on se moc zaží a když toho nechá tak najednou něco za vane shora a převrátil ho to naruby vy jste buddha který se sedmadvacet let snažil zdola po indickou a sedmadvacet let to nešlo po sedmadvaceti letech zhora přišla pomoc která ho která do plnila to co u ježíše krista je taky ukázáno jako působení zhora ovšem to působení shora existuje i při tom že člověk jde zdola například rybář petr začal dělat zázraky což jako rybář nebyl schopen dělat ne to bylo působení zhora čili když se de na to shora tak to působení shora působí i při cestě nastoupení zdola. Teď to je cesta ježíšova cesta indická spočívá v tom že se de zásadně zdola říkám zásadně tak bych měl udělat takovou poznámku že to není tak úplně zásadní ovšem se to opomenout ale bych nerad opomenul nenasadil na tom je že ten člověk si je ochoten ten jogický žák sahaly ochoten zdola jít a všechno podstoupit aby se dostal nahoru zdola si to vy vy budovat celý ten systém toho transformátoru oživit lidského tam tou živ čili je to o životní lidské transformace všech těch úrovních o kterých se vám říkal že v člověku spí odkud se kuje takzvaná režie ano to on oživuje. Ale není to tak zásadně zrovna takhle protože je tam osobnost učitele která včas zbavuje toho žáka těžkostí které by nastaly tím že by ten žák užíval jenom vlastní vůle on ten žák potřebuje se vlastní vůle zdát jako všude i na cestě ježíšově a i vůle po spáse se musí umět vzdát a teď je to ve hodnotami ten mistr kdy a jak co se zařídit že tou cestou prošel ten veliká výhoda do toho žáka a on si jenom víru v boha zamění ve víru v učitele na ze pěti velkých jog. Které vy znáte jenom bhaktijoga dovoluje věřit v boha když čtyři ostatní kráčel atakdále ne ty čtyři ostatní zakazují víru v boha ano a mystická čtyři ostatní jo to z toho jednoduchého důvodu že ve víře nemůže existovat dvojnost ne zakazuje víru jako takovou ale musí zaměnit ten žák víru v boha za víru učitele a to je víra konkrétnější když se ukázal nám ta víra být neúčinná oni totiž víru neúčinné v tej zaměnit zabíralo a to se jim tedy daří jestliže ten mistr poznal v tom žáků příbuznou bytost sobě tak je schopen tou vírou v mistra ho zdál a ta víra vy stran si být nelo to tedy. Ježíš to ramakrišna zvlášť krásně ukazuje ve svých obrazech jak ta víra mistra působí a teď jestliže tedy ten žák de zdola jaké to výhody že on totiž začne žít postupně na všech úrovních to znamená pro něho neexistuje nějaká ne vysvětlitelné režije. Nýbrž on je svědkem režie v sobě ve svém nitru on kde se ocitl na jaké úrovni co z toho pochází jaké možnosti co dělat co nemá dělat vyš z větší sebou schopnost rozlišovací a když se dostane třebas do anahaty do čtvrtého lotosu které oživí tak když ta lidská schopnost soustavně milovat správně milovat se schopností rozlišovací milovat to znamená ne tam kde by to bylo házení tradičním nýbrž tam by je zapotřebí která sk a k by mohla dobře působit teď takhle to ladí to je všechno kladné a toto stránce záporné tehdy je to že z těchto různých úrovní vznikají vlastnosti nové o toho člověka které on neumí zaměstnat. A oni ty vlastnosti jenom toho svědky kde jsem k voze mystice ty ho potom strašit o honí ne anebo ty ho mají k tomu abych zneužíval nebo jich užíval špatně abych neužíval na to hledání království božího a to potom o tom mluví velice drsné ramakrišna odsuzuje tyhlety syny tyto zázračné síly proto oni nemohli indové při tomto pojetí cesty pochopit proč je radíš kristus a zázraky které jsem ji mluvil nedivím to že sem to šli tak že když ty zázraky obecně dělá tak byl nemožný tak byl proti neschopný pro tu vyšší cestu protože dělal zázraky tak u toho zůstal zůstat ale a to se u ježíše nestalo ani o jeho žáku oni by se oni by se byli taky možná na to vrhl ale on byl jejich učitelem který to nedovoluje jedna záporná stránka druhu záporn stránkou je to v této cesty. Že i když von ten člověk oživí všechny lotosy všechny úrovně když na všech úrovních žije tak on tam žije pomocí obrazů jako zde na světě žiju pomocí obrazu kterým se vytvořil o tomto světě indové říkají že to tak si vytvoří voni postupně obraz o všech úrovních který by prošli je to sedm tedy úrovní kterými se prošlo tam podle toho indického pojetí ono jich víc oleji státnicích ale to zeme nich sedm a jestliže jich sedm tak to za následek že je to sedm do přikrývající se obrazu vzájemně se prolínají ch tam totiž ty přehrady mezi těmito sférami neexistují takže ten člověk. Je pln obrazu to z toho pochází bezvadně krásná literatura indická která oplývá obrazy to je prostě básnické nádhera a si nemohu pomoct nádheru to zůstane ale kromě krásy to nemá v sobě nic hlubšího protože každý obraz zabraňuje přístup k něčemu co je za obrazem. Když například se díváte do corda a víte tam svůj obraz běda chceteli se dostat za ten obraz rozbijete zrcadlo když do toho vrazíte a zjistíte že je to všechno je že ten obraz v tom zcela nebyl neskutečný to je obraz který se si zvolil tedy kulhá na odvahy ale vysvětluje momentálně situaci takže se ho držím čili jakýkoliv obraz na nás ubírá o možnost pravého poznání nýbrž my chápeme jenom v obrazech a to není pravé poznání co jíme vzorce ale kterékoliv úrovně co není to pravé to je jenom zrcadlí se skutečnost co se celý sto na této fázi vývoje v tomto světě je jinou skutečností než která se staly v astrálu sestra a začal dosadí manipuře anahata to bylo škatulky a na výši a ran tak se tam jsou všude obrazy. A indové říkají si smiřují říkají napřed nemusíš poznat veta ru řiká bůh tam někde v padat třebas a jinde a teprve pak pozná že ve tvaru tak poznáš také beztak a pozná třeba neříkám že je z ale nebude z to pramen to vědění které by z toho pramení ty by to nebylo jenom obrazné oni to vidí v obrazu kdežto ten který nevidí obraz. To vidí v podstatě bez obrazné je to možná nesrozumitelné ale je toho daleko více než když je to v obrazem tak například když křesťanskými styk se stýká s bohem který je v tom obrazu předvádět jako dokonalá lidská bytost říkám je předváděl jako dokonale za bytost to si by ho stvořil člověk jako dokonalou lidskou bytost tak on s razil boží skutečnost na lidskou představu do lidské představy o bohu může shora mnoho přijít od boha ale nevejde se tam nic než lidské pojetí boha a to je strašně málo to je strašně málo počkat a vám to strašně bych řekl to je téměř nic. Takže takhle obrazně pojaté náboženství od starého zákona a zvláště v indii tam to přeje ne po obrazy způsobuje že ty lidé takhle pojímal náboženství a takhle se dostávají těm vrcholu náboženství nemají vůbec zdání co je to cesta pravého poznání nebo představa jakákoliv smazávám to poznání nebo ho okrádal snižuje nebo s ten člen na minimum. A promiňte mně že to musím říct měl jsem tu dávnou příležitost být nevěrce mládí promiňte mně čili nemít žádné obrazy o bohu žádné lidské obrazy o bohu to je nesmírné požehnání proto si každého ateistů strašně moc vážím pokud je schopen pokud je tak řek bych pružný že je schopen přijmout to co teďka říkám že to skvělá základna ostatní do vnitřnosti jsem bezpečně odstartovat do věčnosti bez lidských představ o bohu jsem potom v sedmnácti letech jsem se ocitl tváří v tvář nesmrtelné podstatě. Jsem považoval celý ten svůj život do se zná v těle neprávem sice ale tehdy právem za plytký protože byl bez boha že jsem nevěřil a jsem se nebyl ochoten přiznat k tomu že by v tom bylo něco správného jsem to všechno považoval za nesprávné neska vím že není to pravda že to bylo všechno straně jako život ateisty celý správné ale jsem si to tehdy myslel že je to nesprávné víte tady se o objevuje smělo kterou daleko větší míře měl ježíš kristus protože. Bůh svým světlem svítí i na nejsprávnější louži a ne protekčně von ustoupit od své rodiny ježíš proto aby protekčně a byl kromě milovat není to pravé a že on nemá zde své sídlo na tento svět tže je mimo všech úrovní jeho sídlo že království ho není z tohoto vědecká ke konce vyjádřilo jestliže jsem tedy bez představy se ocitl tváří v tvář bohu tak tato váznout boží zase nevnukl žádnou cestou opětné neviděl jsem tam nese byl sem ježíš kristus ve své oslabeno obě. Ani žádný svatý ani projít se nejsvětější nýbrž že byla se podstata která měla v sobě moc větší než byla moc vůle ta převrátil moji vůli směrem k a způsobila že jsem jich chtěl poslouchat že jsem uznal že je to pravá podstata člověka ta nesmrtelná individualita a tím setkal s tou nesmrtelnou individuu proto o tak mluvím protože jsem se s dost brzo skal. A že to je individualitě musím soužit o které normálně se s tím vůbec nevěděl vůbec sem nevěděl že je pán bůh že jsme nesmrtelný vnitřní protože to po tom nenapadlo ale teprve zkušenost někomu přivedla takže jsem ani v chvíli nezačal věřit jsem byl jsem byl navíc a navíc to zkušenost dodneška navíc nějaké zkušenosti které nevyžaduje a nikdy nebylo vyžadovat nějakou víru nepotřebuju věřit jsem nevěřící stoprocentně nevěřící člověk prosím bethesda vědomí protože občas se stal objeví nějaká myšlen která vám nebude sedět to je proto že mluví k vám nevěřící člověk který potřebuje jenom bylo at a vono mu to stačí. si myslím že svatý jan jenom miloval a vono mu to stačilo kdežto ostatní jenom věřili a vono jim to určité chvíli vůbec nestačilo cesta víry je báječná cesta báječná každý mu ji závidí že může po jít nás po nemohu jít tak se stane mi zavřená patrně pro úkol který zde na tom světě protože mám to především zvěstovat nevěrcům že pro to stejně připraveno jako prostě věřící na rozdíl od těch věřících mají tu první fázi strašně těžkou cesty a tu druhou fázi úžasně lehkou. Kdežto ty věřící mají první fázi úžasně lehkou a tu další fázi úžasně těžkou protože se musí objevit pod křížem musí prodělat kříž a tak dále kdežto tito nevěřící nemusí na kříž ty prostým jenom odstoupí od sama sebe a je po kříži tohleto samo sebou nedokážu to nedokážu tak s lekl. Voni se potřebuju opřít o něco co je nad nimi a aby se mohli o to opřít o to je na to je třeba zapřít sama sebe a jak oni musí v tom momentu kdy to a tu třebas převracím napakoval víru o všem říkám na tak zvanou on to víra není tak se nauce k bohu tak musím a on to taky ještě nechce říkat města k bohu tak vám musím přesvědčit že se musí sám sebe zapřít a když je dospělý duchovně a nechce se zapřít ale přesto by je rád se rád by poznal něco víc tak za jednou nastanou jho životě okolnosti které ho donutí aby se zapřel že přijde a to stálo se mi to vědom případě a říká tedy jsem se nechtěl zapřít a jsem byl donucen dokonale se zapřít všechno opustit za jako tohleta doktor o tres mluvil musela se zcela zapřít několikrát životě aby mohla vůbec udělat další krok protože nešla na to původně cestou víry a na to jinak ne. to říkám jenom z toho důvodu abyste věděli že nikoho nemáte zavrhovat pro jeho mínění mínění je velice cesta záležitosti bez kraje takové zítra ona keni z toho nedělejte nedělejte si z toho hlavu a nese podle vnějšího mínění člověka se mého člověka to je nepatrná součást jeho to jeho mínění zítra ho nejdete při jiném třebas míní ano možná že ještě horší možná že lepším ale ani to lepší mění panství přesvědčil že je nastává cestě protože je člověk je proměnlivě bytostí a může být co chvíli přepadnout přepadnout nějakými těmi balíky představami kterého zcela posednou ano. Tak teďka mluvím otec cestě zdola ještě pořád jestliže tedy ten člověk si udělá představu třebas adekvátní úrovni na které se ocitl pak se ocitne před na konci toho pásu představ se všemi těmito představami nějak držen mi pochopitelně ne na chrání bez hadu asketů to ne a pomocí toho se dostane jenom zase v představě a teď nastane. Velice těžké zákonem aby se dostal za představu a proto ježíš kriste totiž indické učení říkají říká že napřed musíš poznat představě a potom bez představy prosím indové říkají mně ty si na to šel opačně než my indové bez představy k tomu si přebral představu a teď se ukáže jestli to vůbec takhle de my takhle vůbec nikdo jsme znás nešel to způsobili lékaři tobě se a vaše západ technika lékařská my tuto techniku neznáme naše ani nové a to takového by nikdy neudělala namysli vědu ale ta by tohleto nikdy nevyvedlo to je pro nás novinka říkají uvidíme co z toho bude. A zjišťovali postupně že z toho je daleko snazší přístup k poznání než mají oni že například zjišťuji že mám třebas přístup k poznání některého z nich které vzniklo třebas dávno před kristem u nich na které se dávno zapomněl ale oni dyž jdou do svých záznamů oni mají písemně za znam ale ne záznam darovaný když do těch záznamů tak zjistí že to byl ten a ten dotyčný člověk který takhle myslel a který toto považuje za správné živý ano ten nějaký začínal písmene v ten takhle mluvil takhle myslel ty jsi byl ty jsi asi se chopil si byl asi jeho před nebo sty a o převtělení no vůbec ne buďte bez starosti takovým velkým světcem jsem nebyl nikdy a nebudu nepotřebuju jsem světcem byl tento život a jsem a se z toho vypadl ale. Je to něco jiného z toho představy a ty by se tady v indii jsou tak buďné že dneska se v tom těžko vyznáte no ale buďte bez starosti bude a všechno možné abych to uvedl na společného jmenovatelem protože je načase aby nábožensky založení lidé nebo jeho li proti sobě to je hlavní důvod proč tyto všechny věci říkám abych směřoval a aby se obro na úrovni náboženství prosím vás když se nebojí na úrovni náboženství a o tam se neobracet jak se ozbrojen na úrovni politické kterážto úroveň je daleko méně dis než úroveň náboženská ode náboženská je vyspělá z toho důvodu víc že zasahuje do jiných úrovní než v této lidské ž to politika natahuje dál a zvolit řešit události. Je vždycky velice problematická záležitost no tak dobře tak děláme smiřovat čku my totiž se všichni snažíme o ozbrojen vám představuje svoji program ozbrojen na úrovni naboženskou přičemž myslím tím také a teismus a kterýmu se také náboženství tak ozbrojen na tak to ši roce pojaté úrovni náboženské ano když se to to podaří bude potom hračkou od volit a úrovni politické protože konec nakonec tohoto ozbrojen konec zbytkem toto ozbrojen bude že člověk snadno bude mít přístup k poznání podstaty věcí. A tomu nedovolí aby dělal něco nesprávného a válka je to nesprávného a a točení jednoho na druhého nebo podmaněna celého slabým to je něco co nepatří na úroveň lidskou to patří na úroveň čistě přírodní kde tímto způsobem se zjednává přirozeným způsobem rovnováha a tady u nás se tím způsobem rovnovážně na vás nemá že se provádí padesát milio lidí během této války osm minut běh minulé války to je to není přírodní dění které dění pomocí techniky tu techniku zvíře nemá k dispozici a proto tyto způsobem nejedná a tak tam je to přírodní přirozené. Tak teď jsem vám řekl že když potom ten člověk projde tím indickým způsobem zdola nahoru přes všecky představy a ocitne se konečně u možnosti chápat boha bez představy bez tvaru tak takový do existovali a ramakrišna se setkal jedním z nich totapuri to půl o něm věděl oni mají veliké vidění tak říkal jsem tady proto že si prošel všemi sférami. A posledním obrazem o bohu je pro tebe matka káli to je obraz o bohu to není bůh to obraz o bohu a protože si toho dos dokonale vyžil to dokonale využil bylo to prospěšné pro sme si mohlo vést celou řadu žáků pomocí matky káli oni králem mužsky napověděl jako hmatový jakou nemá i to bylo velice za ducha krásné ale v provedl je mu to řeka nějak jenom obrazně zrovna tak například svatý františek věděl mocí těchto obrazů co máte žáka koho ne toho se věděl který z jeho žáků si kolik toho vezme ne tak podle toho taky zasvěcovali někoho víc někoho méně a toho poradit sem stanovil svým nástupcem protože jsem si žil vzal z toho obrazu kterým ukázala panna maria nejvíc a takže on se nemusel trvat z vlastní vůle a on to dělal podle toho obrazové ho pochopení boha ale ukázalo se že ten to ta kolik který musel podařilo tedy aby se nakonec vzdal toho obrazu matky káli to on zkrátka živ srdcem provedl ramakrišna tak že nakonec i ta jeho. My tedy jeho vstup nebo přístup věčné věčnosti bez představ nebyl pravým přístupem k věčnosti pro ramakrišna ho o tom přesvědčil protože jak vám dobře známo ten často ukazoval na ten příklad když jako konečně tento poddaným zvítězil a na učil ho poznávat boha bez přívlastků bez tvaru ve představu tak zapálily z posvátný oheň na slávu toho vítězství to zapojení měl náramně radost a teď tam někdo přistoupí k tomu oni a zapálil si od toho ohně v fajfku no to ta pouto mohlo seno my si tady zapálil posvátný oheň a on si od toho zapaluje v a to. Máš a vyhnal ho a dal ho ramakrišna říkal začínám pochybovat od zasvěcení jak může dožrat že si někdo zapálil pásku od posvátného ohně co udělal tomu poté posvátnost co na něj obra a jak můžeš si myslet že máš nejvyšší pojetí boha když nevíš že všechno od něho pochází to nižší také a že ten člověk který si odpálil tu fajfku taky byl vyslance božím a udělal ten jenom proto aby tebe osvobodil od tých klamný představ. Ty si myslí že si na vrcholu vývoje a to tam vůbec nejsi protože je to těká tohleto to kdyby se tam byl tak je to neteklo tak budeš jednat jako bůh pravý bůh který na všechno svítí stejným světlem ani to špinavé louži nebo čistá lže no a ten fakt tak moc špinavý ne tak by si moh zapálil zimu protože jsem prošel tou cestou zdola nahoru na jako ty jakkoli bych nimi to nedošlo tak tam maska je přece byla k něčemu dobré že jsem takle zdola na to šel ne a cesty obrazy. Toto poli neřekl ani slovo a zmizel nevíme kam myslel ale dělal spisoval vědomí a jistě si šel na ty svoje mistry se s nimi poradit jak to je že jejich poznání není pravé prostě poznávat boha bez přívlastků to se někdy podobá ničemu ale tomu nepravém ničemu o tomto nic řekl znáš mistr eckhart. Ty se můžeš dostat k bohu jenom tehdy když se sám staneš ničím protože ta pravá přirozenost boží je také nic jenom jako nic se může dostat k ničemu přirozenosti boží rovné s rovným se setkává nemůžeme pochopit co je to to nic na straně boží ale můžeme pochopit se to nic na straně lidské a odtamtud pochopíme to druhé pokud se to vůbec to to lidsky pochopit co to nic co vy ženo od toho nic no vezmeme si příklad. Ze života eckharda nejběžnější jeho žáky da nějaká který byla to jeptiška dominikánský a ta pod vedením tohoto mistra zažívala boha a v tom vrcholném zažívání boha poznával ho jako nic ale ne jako nic které je v našem smyslu ničím nýbrž jako nic které je vším a ještě není konkrétně něčím bych to protože dneska máme od toho a odstup osm set let nebo chce m set let abych to mohl trošičku vlivem těch indů a ostatního od zřejmě lépe. Ten zdroj ze kterého všechno pořád prýští je jakoby neexistující jako by ničím ale protože z něho pořád něco vytk celá tato skutečnost které jsme svědky a skutečnost všech sfér o kterých jsem byl je skutečnost boha s představou to všechno z něho vytýká tak v tomto smyslu on je ničím že on ještě ve chvíli kdy to vy káně ho nyní žádnou tou konkrétní představou která potom jako taková se jeví při tom toku není pohybem nýbrž je klidem a to je to pravé nic že je to klid že to pokoj pro ježíš kristus před tím poznáním které z věta svým učedníkům říkal pokoj svůj dávám vám to je asi nejhlubší pochopení toho pojetí boha bez představy ano to je pokoj který není duševním marasmem kde se cítí. Ale pokoj ve kterém se poznává že z něho všechno vyvěrá že bez něho nic by nemohlo existovat my tedy se ocitáme a my jsme pořád v proudu toho co vyprýštilo nebo co prýští no tomu co to řád tedy skryt to se nestalo a jenom jednou to pořád prýští tuto emanační metodu nebo teorii kterou zavedli to náboženství to po mým vědomím súfiové mohamedánští plně za stav ale důsledně ji než oni si myslím že nic to nepíší ustavičně z boha vůbec neexistuje ale protože to pořád něho prýští a nejenom po stránce existenční a je po stránce poznávací i po stránce lásky. I po stránce blaženosti a tak dále to všechno je existující proto že to spojitost nic jenom to co je absolutní pokojem ničím co se nepohybuje se nedá pojmenovat co jsem postihnout je schopno toho aby z toho všeho všechno vzniklo tak takhle to myslel ech ano jenomže neměl tento můj slovních dispozici který si pře radoval se s indie ne a tak že můžeme to vylepšit v tom smyslu že si řekneme ano jako nic máš jít k ničemu přirozenosti boží ale vědomi dobře že když tam vstoupí do tohoto nic. Tak se ztotožní s tím nic ale v očích okolí tvého budeš všemohoucí ježíš kristus který se s tímto nic ztotožnil byl se jevil sem ho okolí všemohoucí a přesto osobě říká že je menší než od a že dokonce ani dobrý že ne otec v nebesích je dobrý ale od opravdu ustavičně vycházel z toho nic nikdy mu ani chvíli nebyl nevidí k tomuto nic a kdyby se ho byl malinko pustil to znamená kdyby byl něco dělal pro sebe jako tom řekl aby mu nevěřili jestli vem z životě vystupuje te něco říkal on co dělám pro sebe nevěřte mně to všechno dělám pro vás a to je to co to nic dokáže no pořád dělá všechno proto co něho vyvěrá a nic pro sebe ale to je začátek pochopení věci. Tam v tom nic protože je to nic nebývá nic nemůže ubrat to se nemůže to nemůže ubývat jako je v tom podobenství o rozdávání chlebu a če ne nic tam dokud si to potřebuje tak minulý když to nepotřeboval tak by opravdu bylo opravdové nic by byl nepoctivě ale na druhé straně to nemůže být něco co někam vyplý a zmizí nýbrž zase to vrací okruhem nazpátek čili je to uzavřený tok takže kdo se přidá do toho. Vyvěrající ho a se tím náš e tomu se říká česky odevzdanost nebo abych řeči je pravá odevzdanost k bohu tak ten je unešení bohu ovšem bývá tam o nesen napřed citem a ale ježíš kristus byl proto abych ho ten na naše jenom citem nýbrž veškerou duší svou veškerou silou svou a tak dále a to znamená celobytostně k bohu jít. Byl pro tu tento v tuto formu lásky a tu formulaci považovat za první příkaz tak myslím že jsem tu přednášku dokončil jak je to že vznikne balík když se tady bylo řečeno ačkoliv to takhle řečeno nebylo že ten dojem si ta duše bere sebou do záhrobního života tak ten balík prostě zbavila nechal si ho sebou a tam se nějak rozplyne tak by znamenalo že ten balík je volný teprve tehdy když vona si ho ještě pěkné tam rozebere obalí ne vyžije a o toho že tam teprv vzniká svoboda toho balíku že můžete prvé potom ten balík někoho přepadnout zase tam je uvolněn a může se s tělo někam jenom není to pravda protože jsem vám řekl během přednášky a tam se to potom najdete. Že ty balíky se uvolňuje jakmile do žijou jakmile do hrajou svou roli v tomto životě my nabaluje me a vybalujete to bychom dybychom jenom namaloval to sou takovýmu praskl a ale my opravdu něco pouštíme a něco přijímáme mysl totiž ocitáme v toku toho co vyvěrá ustavičně boha by to i když chceme nemůžeme zastavit kdyby se nám podařilo to zastavit nějaký ze balíky nechat pro sebe trvale to by bylo hotové teklo proto jak ohromný byl poučen třebas k tedy říkal. Řečí toho mefistofela a ne k tomu faustovi vane ho ptá a kdy si nemele do toho pekla za to co mně tady děláš a on říkal víš teprve tehdy se zastaví před okamžikem který jste bude se zastaví setkám a to ještě pro sebe zanechat zvěčnit pro sebe zůstat v tom stavu žádném stavu se nedá zůstat v tom v chvíli jak budeš chtít zůstat v tom stavu ve tvém se ocitl ve s těch líbit a on tam německy aby to mohl citovat je to tak krásné že se mi to zalíbilo jak toto řekneš tak v tom mám v chvíli mám na tebe právo a přijdu si pro tebe a desku do pekla co je to tedy peklo teklo je přešlapování na. To je pravé peklo jiného pekla není a satan právě nás právo jakmile takle přešlapuje na místě že se si že ježíš kristus nepřešlapoval ani chvíli na cestě na místě že von třebas přišel z jordánu a to by vypadalo jako že to z toho získal byl vědomě synem božím ne ale ne on se hned šel poprat se ta naše po právně se se stane ji vítězem na něm znamená tím na tom na svou neprovinili to na svou dosavadní libido lito která se tady zrodila ten o doby musela sloužit tak hned se pustil do nějakého učitelského úkolu a zase do smrti na kříži a po nikdy nestál na místě že nedo seslání ducha svatého tak dále jenomže nebo dělat všechno najednou muselo jedno za druhým jít čili. Kdybych zůstal u ježíše krista tak bych říkal když se narodil na tento svět nabalil na sebe balík lidství ano a choval se do třeti let jako člověk normální člověk ve třiceti letech nabalil na sebe vůli boží ale jenom tu tvůrčí. Jenom tu tvůrčí částečně osvětitel sou ale především tvůrčí vůli boží která vytváří situace zde na světě a která například může taky uzdravovat zabije podobně a to je tvůrčí aspekt boží takže on se ucházel o vůli otcovu o vůli tvůrce a z působil tři roky ale po třech letech dočerpal tento balík by se dal odložil dokonale odložil takže i jeho učedníci měli dojem že jeho mistr zkrachl protože jiný balit neznali u něho nebyl tedy za neměli pohled shora na to jako on měl že on měl pole shora takže on když se dokonale vzdal tohoto života měl k dispozici osvětitelský úkol další balík. Kterým potom působil na své učedníky a úkol ten byl ten že budu povýšen to znamená ukřižován teprve pak ma muži mohu seslat ducha svatého to znamená ve pak můžete poznávat co nyní nepoznáváte co nemůžete poznat dokud víte obraz mistra při obrazu se nedá moc toho poznat něco něco jim tam vysvětlil ale žalostný málo proti tomu co potom voni poznávali po seslání ducha svatého. A jeli tomu tak tak ježíš kristus ukázal že něco se nabaluje na člověka a byl synem člověka taky něco se vybavuje pro člověka odstupuje například dejme tomu ten satanáš byl od pánem ježíšem po těch čtyřiceti dnech pobytu na poušti způsobem apage satane odstup ode to a ježíš kristus vědomě od sebe oddaloval balík odstup ode toto kterému dosavad dobře sloužilo stalo se po jordánu satanem předtím nebylo nebo výborným sloužit tím tak najednou bylo zvířat a von toho satana dál nepotřeboval v tomto smyslu tak ho odpálil no a jak vám říkám člověk se stává tvůrcem nebo. Majetky majetníkem nebo účastníků na jiných balících tím že v jeho životě se vždycky stane že musí ze sebe vystoupit aspoň částečně že se musí od řeknou něčeho že se musí odosobnit že musíte třebas něčeho velice milé vzdát si vzpomínám že většina lidí je schopna tyto věci přímo když je někdo velice milovaný zemře tak pak je míst o těch mých místo o nový balík a jestliže člověk musí odstoupit je donucen okolnosti a spitím životě tak je tam hned volná získa do které se dostane další balík také vzniká vliv balíku a samo sebou jestli ten balík je dost si řekl bych uchovat terezky dosti takový a krevní se tomu říká jinak a je tak nebudu říkat tak jestliže on je dost jedno slo máme tím. No jestli je dynamický jo tak on touto dynamikou vy tlačí ti staří balíky ve že to že byl no to se musí předtím říká ale jestliže do jiných tak vy výklad tyhlety menší balíky ven takže je řada balíků volná takže opravdu člověk který říši na tomto světě a střed takhle ty balíky tím že se ti že je nucen se odříkávat něčeho to kdyby se na to díval člověk který tak toto vidění tak by říkal ten za sebou nechává hadu balíku a někdo je zase chytá že i za takovým člověkem znamená chytnout něco co není třeba žádoucí ani aby člověk.

Download XMLDownload textWaveform view