EN | ES |

Text view

84-12B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tady je otázka jestli viděl je dycky žák který jde zdola nahoru mohl tu svou cestu umožňoval tím že by zároveň na to šel shora dolů že by se to někde stalo na poloviční cestě nebo jak tedy jako s tou upozorňuji že toto se indii děje zásadně že není možno jít jenom zdola od toho je tam duchovní učitel který musí mít za sebou tu cestu celou a ten působí shora se to působení shora to je působení jeho zaujatost na ho vůli a vůli toho žáka on bere jeho vůli a zaměňuje vůlí svou a tím způsobuje ten žák je zaujat zaujat shora. Neboť ten mistr je nahoře ano do toho mi u nás neděláme a vy ne to dělají je to odpovězeno tady někdo z vás dojem že tohleto ta víra z toho svůj ce nebo tak že nahrazuje se v evropě zpovědí že o ovšem není to tak úplně pravda protože bez povědět ten kněz se nesve s tím povídavým tak aby za ním šel chodil sledoval ho opravoval a vnukal mu sílu k dalšímu uskutečnění pustí vodě jak to říká ten úplně něco jiného ano že se na vane voni taky zpovídali zpověď tvrdě potírají jako něco co se nemá dělat říkají tady člověk rozebírá sám sebe a dostává se do skrupulí které by neměl kdyby na sebe takhle detailně nepohlížel jo znáte do míry že jsem tak a tak špatný nebo tak to nevadí ale rozebírat to eště to někomu předkládat to nepovažuju oni za správné prosím to je jich způsob janevim toho nebudu mluvit. Ale oni musí tento způsob který neuznávají na hlad něčím jiným na taky umírá hodnější jiným jinak kdyby něco co rušili a nenahradil tak by to byla chyba to byla mezera vy učení na tu moji tam nemají ta jejich cesta je bez mezer narozdíl od naší se si to v četné mezery to tam to jde nahoru dožil odlivy příliv mystická smrt o vůbec neznají co to je vůbec nevědí co je to vnitřní umírání co to smrt na kříži nemají páru o to je to z nich nezažil nikdo ale to taky ovšem tento jenom do určité míry a dál to nejde pak se ten člověk musí stát partyzán aby šel kousek dál a taky se jim kteří se jako ramakrišna vykládat těmi partyzáni starý. No tady jsme si řekli že to inda ského žáka brzdí ke stran kterou si jasně předvedl nebo do které se nutil nebo vsunul na určité úrovni a že tedy pomocí představy tam otevřete no to takým otevřel pro sebe svět který za tím a to sem stojí nebo krokem vědomí která s tím souvisí tu otevře. Ale otázka z jestli se chce žák by mohl se představit vzdát a tím byste dostal dál ne otázka velice oživí protože třeba protože on se dycky musí vzdát ale on se vzdává teprve od pod dozrání představy neboť ten jeho mistr vých kdy je zralá kdy je když se bez těžkostí a bez zlých následků opustit panna maria mohla opustit stav své ho mládí nedotknout neposlou v okamžiku kdy tomu dorostla. Nějakým vstupem mohla dítě opouští lůno matčino do roste to dělá potíže když tam není je dost dlouho že jo a je to tedy uka obecně platný že představy představa která vede toho žáka by byla překážkou kdyby zro se stavu ne odhodil byla překážku ale byla by nepřekonatelnou překážkou pro další vzestup kdyby kdyby nedozrál takže k tomu je třeba aby se strhalo jenom zdravé ovoce bych tak řekl. A to je třeba mistra který by to na tom žáku poznal to je pozná že ta představa toho úrovně o něho zralá a pak ji odvozuje svou mocí že de na toho žáka by nebylo spojeno víte byli byl toho zamilován a tak je ten se představit komu to konečně de tak by to dělal do smrti jsem to říkám že ty vlastní zkušenosti mně to šlo tak je nedonutil jinak než koncentrákem abych se toho vzdal toho svého počínání a budoval se při tom na indii že ramakrišna říkal do odložte na jednom místě aby se dostali k hodně no tak je to odpovězeno je to tedy otázka dost bolestivé když se musí ten žák vzdát své představy aby moh jít dál nebo říkáš my tady když to tedy ho ten mise pomáhá tak to asi tak kleci není no jistěže bez pocit toho mistra aby to bylo daleko bolesti věší ale víme se setkání do takovýho s ramakrišnou stopu chtěl na počkat. Boha bez představy styk s bohem bez představy pana a mne a on zase měl svou matku káli které se ucházel že které šel jak toho pro něho bolestně se vzdát z matky káli a říká se tam aspoň pak to říká ramen von mystický ježíš bytím život není indie že se vzdal po dlouhé naléhat a po vlastní dobré vůli prorazit přes tuto úroveň dál no a jestliže jednou potom poslechne tak to potom nestanou ovšem. Nebýt mistra tak by asi neposlechl a to je příliš zamilován a to vím co mně práci třebas když někoho se někdo ocitne na úrovni ho odtamtud dostat by budu říkat jenom přesně mi byste milost anebo stáňa nechtěl odtamtud ale je jsem že tím se s tím zakopávat naší vzestup to bylo jasný ale nechtěl se opravdu zase jiný třebas zažíval obdobný stav jako oni když si pro něj šel ke si ho opakovat tak se mu to neprovedl to je obdobná chyba že totiž ten stav nezáleží na lidské vůli nýbrž záleží na tom čemu křesťani říkají milost a ne bych to řekl detailně nebo srozumitelněji na tom do jaké míry se člověk vzdal z vlastní vůle je to správná manipulace s vlastní vůli která způsobuje sebe ze stupně na stupeň no a ten mistr toto správném poli s vůlí zná ale u každému to nejde protože dejme tomu gotama buddha ani posedla letech školení budu nich mistrů ten dosáhl tohoto stupně kdyby se byl dostal do vědomostí s bohem a musel všeho nechat a zanechat veškeré své snahy aby se tam dostal tak je to to potom to našeho. Jediný cílem je jedním způsobem aby to lépe řekl jiným způsobem se ty to že člověk se neze nějaký cíl a pak ho opouští když dozraje do stavy a dostane se za no tak kdybych řekl že ano tak by stejnou měrou nemluvil pravdu jako řeknu že ne ano i ne to znamená že na individuálním případu ano a bych nerad a možná že by nějaký příklad kdy škodil. Třeba to prosím ze svýho života abychom kázal jak to s tím relativně správně cílem dopadá když jsem v překonám věku chtěl jednat správně tak relativní cíl můj byl se zaři podle toho co poznávám za správné a tak jsem to dělal za sedmnácti let ale to mně nestačilo čím dál tím méně mně to vyhovovalo jenom tímhletím způsobem jít kupředu a to převažovala kvalitu jsem stál před věčnou podstatou a sem chtěl soužit že všem musel jsem sloužit to bylo tak nutkavé že nebylo jinak možné než sloužit a toto se mi zdálo být správné a na to kojeno relativně správné po dobu devíti let pak to to neplatilo sem se shrnu sem odvracel od této stránky svého života když jsem sloužil bohu a. Jsem považoval tento život zase z za stejně plytký jako ten předešlý se žil úplně bez boha proč sem se nucen opravdu donucen odvrátil od této fáze kdy jsem sloužil bohu protože jsem poznal že si myslím že mu něčím svým sloužím svou pozornosti svou zaujatostí a to bylo málo potože nic nemáme ze sebe všechno máme od něho to to je tak stejná chyba kterou dělal svatá terezie z avily a na kterou upozorňuje dříve než jsem na to přišel jsem měl toho velice vděčen že řekla nemůžeš přeci bohu nic zdát to uchy prá jsem dělala taky všechno pochází od něho tak co bys mu milostivě něco dával to sebe není možné ten nesmysl hotový nesmysl. Jestliže mu něco dáváš tak si buď vědom jenom toho že on to zaprvé nepotřebuje protože dává jeho věcí ale že to potřebuješ ty abys mu to dal že by se dostal sám ze sebe a že by se dal těch darů který ti dává to ru aby se sebe mohl být aby se s nimi mohl své při tom uzavření okruh směrem do boha neboť bohatou vyšlo a teď to svatý nazpátek ho zavřeným okolí tedy být ano to je dávat kdyby bylo pravda se ty říkáš co mám vůbec e který dělal když z toho není vůbec zapotřebí všechno je od něho ne. No jo ale odpovím takhle jestliže ježíš kristus si přijal dvanáct učedníků do učení ne potřeboval je nebo ne potřebovat potřeboval je nebo nebo ne nepotřeboval obojí je správná odpověď jakým způsobem je potřeboval tím způsobem je nepotřeboval oslavovali je pro ty jiné kterým to měli dále říci že kdybych si pán bůh stával někde na nebi ve stavu nebe tak se to někdo nedoví a když tady lidi rybáři nevím co to všechno bylo celník podobným nehlava to budou lidem říkat tak jim to budu říkat politicky ne tak aby tomu rozuměl aby proto byli zaujati tím nezištným bohem nikdo nemůže být zaujat je nemožné tak po této stránce on je potřeboval ano po této ste tatáž úroveň jak potřeboval své tělo potřeboval je proto aby to mohl lidem zvěstovat se. A nepotřeboval nepotřeboval je z toho ani je ani své tělo protože dříve než to tělo měl a dříve než měl ty učedníky tak to tažení směrem k bohu tady pořád bylo jenomže bylo lidem nesrozumitelné a doba se změnila a být trošičku srozumitelnější protože jak nám dobře známo věda udělal nějaké pokroky nebo rozumu dělal nějaké pokroky a je třeba ho dosti hnout i na probrat v oblasti náboženské jsem dopoledne říkal že se třebas zastavilo náboženství na nějaké dogmatu víry ve třináctém století svatý tomáš akvinský to tedy byl veliký pokrok ty do přechod ta dogma ale nese to důvod toho že může být po víře klidně šlapáno. A nic se neděje a ničím se neprobíhá ti kteří po šla pou protože kdo chvíli stá ten není živ to je to oblasti se nedá zastavit nedá se nic kodifikovat jsem si zákonitost sva to nejde jim dove říkají my musíme bát na to by pořád někam nové nové potěšit to znamená nově a nový výklad véd tedy se nemusí měnit ale být za ty se musí mít podle doby podle vyspělosti lidí a tak dále ano a to se tedy děje pomocí takový těch učedníků že voni to vede své doby mohli nějakým způsobem neřídit. A tak podivejte se řekl jsem vám jo se musím takhle obrátit to mít a musím tady mužům podívejte se řekl jsem vám ve zkratce tohleto dneska odpoledne že člověk když to není vědom žije na všech úrovních časoprostorových nežije na nich vědomě protože se ztotožňuje jenom s touto jedinou úrovní které říkáme hmotný svět a časem a prostorem který zde tonete probíhá. A tohleto ztotožnění je způsobeno tímto jsem taky ještě měl tuto ho to do toho zkratka ho že je způsobem si přivlastňuje tento život vlivem smyslových ho života vlivem základny tělesné kterou máme a toto přivlastnění způsobuje že nemůžeme se z tohoto vědomí dostat dál že máme jenom toto vědomí jenom co si přivlastňujeme to vědomí máme jenom máme vědomí jenom toho co si přivlastňuje opakuju znovu ano čili kdybychom měli mít vědomí něčeho jiného tak bychom si to také museli přivlastňovat ano. To znamená řečeno z jiné stránky museli bychom mít být zaujati tím nebo když něco chci vlastnit a vlastním tak jsem tím zau jak to vlastnictví je způsob velice nutkavé to za to sice je způsob nejsem ka ve zaujatosti a kdyby na to nutkavá zaujato byla zaměřena především na království boží tak by to mělo za následek že bych nahoře tam za těmi úrovněmi se dostal do věčného života a odtamtud je vidět směrem dolů nebo se může oráče no dolů všechny úrovně takzvané to znamená veškerá režie proto člověk který chce dostal tam nahoru nezažívá nic z toho čemu říkáte režii režije ačkoliv je pořád toho svědkem že ta režie bezvadně funguje ale že to není režie že je to oživený jeho vnitřní život ano. Dokud on totiž vědomě nežil na těch úrovní odkud se to jako vy režije odkud ten vliv pochází tak si myslel že to nějaká režie tomu nemůže vládnout a že ho to zbavuje dokonce pocitu svobody že von nemá vlastní svobodu že ho nesvobodný člověk protože i třebas nejlepším slova smyslu jako to ta doktorka látková mně hlásila že před tou operací všecko u probíhalo tak jako by to nějaká neznámá síla řídila aby to dopadlo tak to dopadnout a že vona ote dojem že není svobodnou bytosti že něco nám to tady všechno řídí nějaká režie tak jsem jim to ještě nenapsal neměl jsem čas ale napíšu ji tam a ty v tomto smyslu vám píšu opis jo pouti opis nebo nevím komenským o z vás pout ten opis aby dělali co jsem ji tam napsal že si je tam napsal v podstatě tohleto není to žádná režie nýbrž. Nežijete vědomě na těch úrovních které na vás působí a proto je považujete za nějaké režie které nevidíte které jsou zákulisí kteří to je taky nesmí být vidět dívá dívá ve takovým dívám který nevidí režie a to by ho klamal to bylo taky bavilo dojmu opravdu masité hry a vono je třeba aby ta hra vám připadá být opravdová a že to musím dát trošku dál nějak strašně prvkem jed bych to za potom když to sám poprskal teďka prosím dál tohle tam dobře taky dát to ten takový sku a. Tak bych vám radil abyste hledali především království boží ale nejste nutkání k tomu nevíte proč by se to měli dělat nebo máte ještě do času eště vám nehrozí smrt nebo odchod svého to života tu nutkavost do se musíte pravice bych vědeckým způsobem dokud někdo něco nepoznává nemůže být tím pobíjeni nemůže se mu to zdát být potřebné teprve to poznává tak se mu to zdá být potřebné opouští šli sám sebe zapírá šli sám sebe vystupuje sám ze sebe a objevuje se před sebou vyšší forma života a tak že budeš muset být zaujat a nebudeš ani vědět jak se to mohlo stát inici děl ono to bude fungovat jako když jsem opouštěl svou vlastní vůli od těch tří a půl roku za sedmnácti tak se na jeho dostavilo vědomí věčného života to se dostavilo bez vůle nejmenší vůli se do toho nevložil jsem netoužil po pánu bohu jsem netoužil po vlastní spáse ani toužit nikdy nebudu a vám o tom vykládám celý roky a vášnivě protože. Je to to ne a jsem poznal a bez vlastní vůle a jestliže vám ty věci vykládám tak zase bez vlastní vůle do přikrývají myšlenky které mám vám říct no nemusím o nich přemístit čili to je mi novým důkazem že je to správné ti musím o tom všem co říkám vědět že je to správné jinak se do toho nepouští dneska se například zjistil dokončeno neprávem jak jsem to zavrhl polovině věty ano. Takže buďte bez starosti to vám říkám je správné relativně správné vono absolutní správnost neexistuje absolutní pravda také neexistuje protože nemůže vůbec rozumem pochopit existuje ale rozumu to nedá pochopit tak že ještě je dobře říkat že neexistuje jako říkají mně sté že ano a teď poslední co bych tomu chtěl říct že tedy když člověk sám od sebe odstupuje tak se v něm vytváří prázdnota a ta prázdná nádoba do sebe láká kromě toho nízké taky něco vznešeného a jestliže je člověk naplněn touhou. Něco lepšího ze sebe vytvořit do stačí že o tom představují jak se to může stát ono se to stane a bude tím lepší naplněn neboť prázdnou na dobou když se sebe nezdá nebude prázdnou a dobou nebude mít nutkavost hledání království božího takže hledání království božího nebo nutkavost tohoto počinu se naučit kdyby se to nedělal dal naučit taky že kristus o tom trnem lovil sem nevystoupil tím životem a neukázal jak se to dělat věřit tomu že se to dáno čit. To to všechno neřeknu tak prostě to se nechci tomu vyhýbat a říká když ti zemřela manželka tak vlivem tom utrpení které předtím zažila a vy v těch stavů které předtím zažívala si vodbyla dvacet vtělení když zemřela manželka říkáš osobě tak vlivem toho svého založení nebude muset příští na utrpení nebude muset příští vtělení tolik trpět nebo tak nějak ne že bude meškat život a to mně řekl před rokem nebo předvoji prostě kdy ty smrti nastaly jo asi předěl a před třemi jak a teď říká že převtělování neexistuje a kde je těch dvacet životů ten slib toho odbourána dvaceti životu. To je to co jsem dneska dopoledne říkal a co se také vysvětlit člověk splácí věci jiným způsobem než jak si vy představujete člověk splácí třebas dvacet životů tím způsobem že spojíme ji jiný způsob myšlení za svůj že si přivlastní jiný způsob myšlení že vstoupí do jiné oblasti hodnocení přivlastňování a tak dále takže ona ta manželka moje třebas si ušetřili dvacet spád nějakých balíků v živitelce mi byla tej mi by musela procházet že jo. Kdyby se tohleto nestane a neříkám že nej převtělování říkám že převtělování je ale že tam je nezjistil kdo se to převtěluje ty představy které napadá člověka to není ten člověk který se tehdy ji který je tedy někdy prožíval minulosti to není to může padnout odkud kolik není možné smazat něco co jednou bylo napsáno že vo který byl napsán není smrtelný ten se musí nějakým způsobem platit tím že se využijeme ano a to je ten způsob převtělování rozumíš tomu dobře ne tak ještě jednou. Převtělování jak se nám jeví po indickým způsobu vypadá jako že někdo se odněkud někam zase vtělí jo takhle ve skutečnosti to není protože jsou to představy z minulých životů kohokoliv neříkám toho člověka který se k narodil který vlivem toho že ten člověk jejím blízek svým způsobem myšlení svým založeným svým genetickým základem to znamená dědictvím po otců ne ne po přechází vtělení tím blízko takže je tyto představy přitahuje a voni se. Oni se potom projevuje v jeho životě jako to jednou u náleželo a to jednou prožil ale je to není to pravda pravda to je ta že jenom tu představu svou situací mentální a životní přitáhl sem se totiž o tom přesvědčil že tomu tak je protože jsem vždycky podle okolnosti přitáhl jinou a novou představu a dokonce tím způsobem že se dala prakticky využít například teď třebas mohu momentálně užívat vědomě čtrnáct takových představ čtrnáct dělení tak řek to se taky říct že tato vtělení překonává tak se se si ušetříme čtrnácti let musel do čtrnácti životů vplout abych ty zkušenosti měl nepotřebuju protože jsou mi k dispozici z toho důvodu že sem jim otevřen těm to představám že se mu blízké že jsou mi příbuzné ano a tak by si kam se třebas manželka ošetřovat dvacet životů tak si říkám tak říkám tím tak dalece se stala širokým vědomím že se do tebe vejde dneska realizace dvaceti životů ano s tím těmito třemi neděle mi poslední svýho života pro si ušetřili dvacet těch představ který by na spadli a byla by nucena je prožívat jo. Takže například jsem ze začátku svého života prožíval život šatobrián a po stránce že on žil dvojím způsobem života jednak byl nestáli ve svém poměru ženám že měl pořád nějakou jinou stupni okolo sebe a na druhé straně propagoval naboženskou obrodí což jako se nehodoval tak ho to trápilo takže teďka když přepadl a byla vhodná pro to doba jeho podobnýho špatné svědomí z toho že žil dvojí životem tak jsem byl veden k tomu aby jednal správně abych tento náboj vypil ne vypil jsem ten nábojem zrovna tak jak vidíte vyvíjí náboj spisovatelským on si o sobě říkal mši a li ver stroj na knihy ne a máte možná dojem o taky takový tak to jsem ještě nevěl úplně protože když se tohleto věnuje nějaké mu jinému oboru než politické mu jako to věnoval většinou než jsou přední nepřáteli a tak dále tak je to v pořádku a se s tím vydržel do konce života Když se modlíme v klidu jevím v těle křížený je možné aby když myslíme si tou individualitou lidské tělo tělesnost živou která být vzkříšení je to možné se tomu vůbec věřit tomu se nemusí věřit v fakt že těla spíše existuje ovšem ne tak jak se to takhle lidově představuje lidé totiž ta individualita pravá na ni zavázán na tělesnost ale prochází různými tělesnosti na cestě nazpět podle podobenství o marnotratném synu. Tam ty fáze jsou znázorněny jako že se mu napřed dobře vedlo to je jedna fáze a potom se modlo hůř a potom tam byla bída v krajině a von je ve přijal po si vzpomněl na otcovský dům to jsou různé fáze nebo různé životy nebo jak chcete a tím vším procházel než si vzpomněl na otcovský dům pak se na vzpomněl a vešel do něho tak tohleto nám napovídá co je to těla vzkříšení když tam totiž ztopil do toho otcova domu a než tam vstoupil tak si mil jenom toho že vůbec není hoden toho aby se tam objevil že v očích toho otce musí být přestat být jeho synem protože se provinil že tedy v očích toho otce nebude ničím to je to nic co potřebujeme. Abychom ti byli tak jestliže například on pomocí toho čím se provinil se stávání čím tak to je to těla vzkříšení jo že tomu těžko snadno tomu ale této plete pravý způsob těla vzkříšení že tím se jeho tělesnost ta po dem jeho nico nosti se kterou se definitivně ocitl před tváří boží v otcově příbytku ano. Když jsem mluvil o vlasti který které se ušetřili tak to znamená že se chopí jiné představy než ty které překonala rozumíš že věda dvacátém dne ne ty ve chtění které bude bude mít to bude první třebas vtělení rozumíš budou celí chápat jiné představy tyto za sebou proti těm bude i mně rozumíš tomu tak to myslím ano. Prosím převtělování existuje ale ne to co se dovídá fiore v tom z povídání pacientů u jejich podvědomí ne v tom jsou v tom nejsou obsaženy jejich převtělování jejich minulá vtělení nýbrž v tom jsou přestože jenom představy které je toho času služ služ a přepadení zničí dělají je život život utrpení života životu trpní a totéž bych mohl říct o svém vlastním životě kdy ty představitel přepadení dělají z mého života soustavu poznání jo nepřipadalo na to to první a nějakou ještě mezi tím nepřepadne mně představy které by sužovali nýbrž přepadení představy které mně povznáší protože jsem na naladěn. A to nejsou maje předchází vtělení prosím nýbrž to jsou představy do kterých jsem dorostl symptom nedorostl jsem do pacienta nýbrž do člověka který být poučen a poučovat jo takže nedělejte si nejmenší let že se že když ten vy máte dojem že něco víte o sem se králi tím tělem že je to vaše předcházející vtělení jsem tomu také věřil že jsem byl že to byli janem ne ale vy skrze sem se mýlil to byl jenom představit šatobrián a jeho představy které jsem chopili a vy byli se na ano a potom když jsem vybití nastoupili okamžitě jiné protože jsem byl chytlavý na tyto představy které jsou typu a naše to byla ne a jiní takový lidé jemu podobní prosím kdo se to tedy nadržuje. Zase jsem znovu vstupuje tvoje nesmrtelná individualita které indové říkají atman ty si nesmrtelný jo od věčnosti existující atman tu si to který to bije to je jediná individualita která přežívá která nevznikla a proto také nemůže zaniknout vadila ta je poradit temná ta je věčná neboj se o ale všechny ty nově navozený individuality protože vznikají tak také musí zaniknout žádnou těch individualit. Nemůže zachovat která vzniká nemůže zachovat na trvalo se z nikdy z nějakým bohužel tahem nesetkám ta je pro ztracena okamžikem jeho smrti a smrti ano není třeba protože to prostě tím způsobem se dohrálo ano ke všemu přicházíš protože za těmi ty individuality tady vznikne dokonale krí pokraj zakrývají u tají tu pravdu individualitu na ni přijdeš tak řekneš sem věčná bytost svobodná. A mám u boha v tom příbytku o ženy úžasný zkušenosti z těch četných představ kterými jsem procházel za těch lidských a jiných životů ano a mám tam představy o celém vývoji vesmíru a ovšem co s tím souvisí o celém časoprostoru o jeho existenci a tak dále a jsem o to bohatší a mně to my to k tomu abych v tom dále pokračoval aby na věčnosti se ocitl v situaci kdy nebudu stát o to abych v tom pokračoval nýbrž budu o to stát abych v tom pokračoval ano. To je rozdíl mezi spasený člověkem a ne spasený ne spasený člověk třebaže zažívá extazi tak zase z toho vypadne a nezažívá to spojení kdežto poslední člověk soustavně zažívá spojení s bohem vědomě zažívá spojení s bohem a se toho nedokáže ani nechce dokázat zříct a ten je tady spasen do není tady spasen po smrti spasen nebude všichni se musí převtělovat kdo takhle toto nesmrtelné musí znovu jít do těla ano do takhle nejsou tady spasení do bez mezer to neobracej k bohu nebo nejsou obrazně směrem k bohu ano stačí jedno obrácení vy dotvořeno a se jste byl zase solný kam musíš od toho odejít. A trvalo netouží se vrátit nelitovat sebe říkám vždycky když něco když budu sebe začínat litovat něčem co dělám tak to přestanu dělat že to je to nejhorší jedno z nejhoršího co si čeho jsem že člověk dopustit dělat něco při čem se musí sebe litovat být neví to kůži sobě to správné ale zase se není čí proto pochopitelně ale když se člověk vite tak se vrací k sobě od rance od boha dostal se k tomu koho lituje ano ty se musí dostat od sebe tím že přestane sebe milovat a přestane sebe litovat budeš milovat především pána boha svého z celé duše setak. Dobře tím se nějak věčná individualita vyví než na individualita se nemůže vyvíjet ona se jenom od svá toto odění věčné individuality dělá z něco co jiné duše může vést například odění svatý terezie z avily nás může protože ona je takovou věčnou bytostí u boha příbytek nás může vést podle zkušeností podle oděvu tedy podle zkušeností které nabyla za svého života li dobyla této svatosti nebo z tohoto poznání nebo tohoto spasení ano. Tady měl dostal namítá že věčná individualita se nemůže měnit to vím to že se nemůže ani odívat že to zbytečné kdyby tomu tak bylo tak ježíš kristus nesestoupil na zem prostě zanech takových myšlenek on se on se oděl tímto životem tímto lidstvím aby mohl k člověku promluvit to tuto potřebu ta věčná duše ta věčná individualita jo a proto se odívá ne kvůli sobě ale že se stává spoluspasitelem ano prosím tak podívej se není žádné rozdělí mezi bohem otcem bohem synem a bohem duchem svatým to není ta její žádný předěl jenom jedna věčnost ale to by to to vyjádření na různých funkcí tak jestli říká že bůh tři funkce stvořitele osvětitelem ne a spasitele napřed spasitele potom osvětitelem tak. Tím je prosím doufám netvrdím že jsou tři bohové a že jeden nemůže to co může ten druhý nýbrž tvrdí doufám jenom to že jsou tři tři tři tři funkce nebo známe nebo uznávám tři funkce boží z nichž jedna organicky doplňuje druhou vzájemně absolutním stolu k sobě působí a že tak která působí na zemi tak se stává menší než ta která nepůsobí my neboť o ježíš řekl jsem menší než otec. To tam jestliže ježíš rozdává najde nějakého mladíka který víry my a pět chlebu nebo tak něco nebo pět zbytek a dvacet by nevím a rozdává je mezi pět tisíc zástup že a lidí a jich nebývá tak to je symbol činnosti boha otce a boha syna bůh otec stvořil ty lidičky a syn je rozdává rozumíš tak je to to je. A kdyby nebylo stvořeno od sem tak je nemůže rozdávat anebo bych bývalo ale protože všechno ze zdroje pořád odchází ani tam nebývá tak těch rybiček pokud je někdo potřebuje nikdy nebude ani těch chlebů ano a proto spasení ježíšem kristem na kříži je spasení všeho lidstva ne nějakých jenom křesťanů toho nikdy nebývá kdokoli vo bude kdykoliv potřebovat tak ho k dispozici ano k způsobem se liší vnuknutí nebo nějaká inspirace od toho co se nám dostává od záhrobní bytosti od bytostí který se oddělili ne nebo jak to neznal nebo to nerozeznáme ale bych řekl pravé vnuknutí. Nespočívá v tom že si ste vědomi nebo nenese sebou vědomí původce není třeba abych znal původce aby to vnuknutí tady bylo kdežto tahleta inspirace od těch záhrobního bytostí obyčejně připomene tu bytost se příliš osobní ještě ano je hodně osobní kdežto vemem inspirace a vnuku ti pocházející od čili aurobindo se je absolutně neosobním a přicházím nějakou pomoc která je mi dána například při výkladu jeho spisů nebo při překladu nebo tak takže se stýkal z jeho hází neměli byste předčasně že to je to tam ještě to. To člověk dostane užívejte se když mně kladete takové otázky které si vyžadují vnuknutí tak musím dělat několik věcí nemyslet na to jak odpovím jen na tu formulaci toho jsem obsah bych tím ztratil okamžitě by se mi ztratil ten velice jemná záležitost taky vidíte že občas to ztrácím že nejsem dospěje než jsem to uctivý vůči tomu co napadá ale v každém případě mně to povznáší ty vaše otázky protože to dostává pokud to není pohádejte strany do oblasti která přesahuje můj obíráme poznání tak si nekladu to otázky který by mně kladete nepotřebuju si krást a taky bych nedostane na odpověď ale vlivem vás dostanu neoději tak si tu odpověd na sloužil pro vaše otázky proto toužím považ otázka abych si zasluhoval tu odpověď jenom tím si zasluhoval že jsem ochoten to předávat. Nebylo by správné mýho správné představy všeho druhu ovšem je správně je mi uspořádaným a vědět znát jejich dosah například představa o bohu jaký mám lidská představa o bohu nemůže přivést do vědomého spojení s ním nýbrž jenom do lásky pode ho stavu třebas i to může to mu to pozvu de takže mně to naučí třebas milovati srdcem ale ne z veškeré duše své nebo cíli své nebo tak nějak to nejde o. Protože když ježíš kristus říká že ještě taky jiné stádo jiný oči kterému mluvit tak který povznést tak tím řekl vy lidé si uvědomí uvědomte jenom působení moje mezi vámi ne ale protože žiju na všech úrovní a nad nimi tak taky působím na všech úrovních i na jo a to je to jiné stádo který je daleko mocnější než jsou lidi na tomto světě a také k nim musí ježíš kristus mluvit a vadí jednomu z vás že přece to úrovně o kterých mluví jako o tajně hodnotný úrovních ježíš kristus. Že na nich není žádný pokrok že tam není možný pokud než tady tam svoji vždyť jsem vám říkal před chudí a vy to nespojuje do mně to vše chápe z pocitu oddělenosti že všechno to úrovně jsou v člověku samo taky působí kdyby nepůsobil a ty to úrovně uni člověka tak by se ten celek nemohl povznést žádná z těch úrovní zvlášť nemůže k bohu než celku jak jsou v člověku obsaženy mohou způsobit to je překonán který čas a prostor tomu se do ano pozoruju. Nedaří se těch úrovní je tolik se to vymykáš přestávám ale je to jak s jako z duhu de vidíme jenom sedm barev třebas ne ale co jich je tam ale ty pregnantní ty které je chápeme a vnímáme těch jenom třebas sedm no a tak je to s těmi úrovněmi druha je fakticky rozklad jednoho jediného co není vidět ano a jeví se nám jako ducha a když budeme na konci cesty tak to bylo všechno jednoduché a dlouho to nebude ale podle to něco z čeho tak ducha pochází ano touto vedlejší citem. Když dědi nějaký balík po někom a jenom jeden aspekt toho balíku se u projevuje tak ten neprojeví aspekt není odděleno od toho se mně projevuje nýbrž jenom je to nevhodné abyste to u projevilo rozumíš ale existuje ten balit celý že m jedna část se neprojeví a nevy žije jeho náboj této části zůstává ano a když se tento balík těch.

Download XMLDownload textWaveform view