84-06B
84-06B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Pro
se
tady
necháte
se
že
když
si
nepřejete
nebo
když
není
vaším
přáním
abych
já
tomu
věřil
k
čemu
je
to
potom
že
tady
se
mě
já
vám
něco
řeknu
tohleto
vybírám
toku
z
toku
myšlení
které
ustavičně
odněkud
někam
plním
ne
to
se
podobá
tomu
co
je
bibli
řečeno
že
duch
boží
plyne
nevíme
odkud
nevíme
kam
a
nezáleží
na
tom
že
to
nevíme
a
on
beztak
bude
plynou
a
já
vás
tady
nechávám
a
nebyla
zji
proto
protože
si
říkám
zařazuje
vás
do
toho
druhu
nebo
jakosti
toku
myšlení
které
vám
tady
předkládám
a
to
má
za
následek
že
už
tam
jednou
te.
A
není
třeba
k
tomu
za
moc
vůbec
žádný
postoj
ale
tím
se
tam
člověk
byl
jednou
tak
už
tam
trošičku
patří
tímto
způsobem
kdybych
s
vámi
ustavičně
jednal
tak
to
co
tady
říkám
by
vám
bylo
zcela
samozřejmé
a
nakonec
byste
bez
toho
vůbec
nemohla
být
že
a
pokud
by
to
ve
mně
bylo
živější
než
ten
váš
způsob
života
když
se
váš
poměr
pět
sem
kdyby
můj
poměr
k
věcem
a
klidem
byl
živější
to
smyslu
vlitější
e
než
ten
váš
tak
by
to
přemohlo
ten
váš
postoj
abyste
se
dostal
do
mého
postoje
ani
by
vám
ty
věci
vnutil
jenom
tím
že
by
se
to
slyšela
no
to
se
nestane
protože
vy
nemáte
možnost
ne
boha
proto
ta
bude
na
a
tobě
otrávil
ale
je
daleko
důležitější
že
se
to
vydržela
protože
to
je
kus
já
se
obdivuju
vám
tedy
to
vydržíte
protože
to
musí
být
strašně
vzdálené
protže
který
to
nikdy
neslyšel
jaký
to
tady
vedle
meze
i
to
je
hrůza.
No
já
bych
to
bych
na
vaši
místě
nevydržel
kdykoliv
před
sedmnáctým
rokem
u
mě
takový
věci
někdo
říkal
tak
jsem
vodtamtud
vodešel
a
ale
okamžitě
po
sedmnáctým
roce
kdy
se
zase
byl
proti
zaujat
tak
jsem
pode
když
mluvil
někdo
světsky
hned
jsem
odešel
já
jsem
to
nemohl
poslouchat
obojí
bylo
chybné
vy
to
první
i
to
druhé
že
každý
má
právo
na
svůj
silo
a
na
svou
úroveň
a
vyjadřoval
se
podle
toho
ale
to
jenom
přirozené
je
to
také
upřímné
já
bych
byl
rád
kdybysi
tak
to
jednu
věc
o
nesto
že
já
to
říkám
tak
to
myslím
jo
že
to
nemyslím
že
se
nepřetvařuju
tak
na
nějaký
o
duchovní
veliká
na
nýbrž
že
něco
cítím
co
se
normálně
necítí
a
je
podle
toho
mluví.
A
můžete
se
divit
jako
alenka
výše
v
v
že
on
to
napsal
japonci
velice
zasvěcený
to
ale
nikam
se
tímto
máte
tuniku
to
je
knížka
něco
na
ve
spojitosti
máme
dycky
hadem
to
všichni
byl
taky
asi
složena
ne
asi
jo
s
tím
způsobem
to
ukázat
že
modlit
se
bez
vědomí
o
co
se
modlím
a
co
tím
vlastně
je
míněno
není
správné
tento
a
vůbec
modlitba
já
musím
především
vědět
co
říkám
proč
to
říkám
a
k
čemu
mě
to
navádí
a
nemyslete
si
vám
to
nějakým
způsobem
dneska
vysvětluju
že
to
je
teďka
za
tím
vaším
porozuměním
to
je
začátek
vy
to
můžete
pozměňovat
jak
chcete
jak
na
to
stačíte
daleko
lepším
způsobem
k
tomu
že
se
provádět
než
jak
vám
radím
když
do
toho
dorostete
a.
Pak
tedy
samozřejmě
ta
modlitba
nabývá
hodnoty
řek
bych
živé
že
odpovídá
vašemu
způsobu
života
vašemu
způsobu
myšlení
a
když
modlitba
neodpovídá
způsobu
myšlení
ale
žití
a
činnosti
tak
je
to
lež
od
a
do
zet
tam
musí
být
jednota
mezi
tou
modlitbou
a
mezi
tou
činností
toho
člověka
ano
takže
vy
musíte
ježit
toto
co
vám
říkám
se
vám
nehodí
a
jesi
to
neodpovídá
vašemu
stylu
života
tak
to
zavrhnete
klidně
i
se
nestane
a
modlete
se
tak
nebo
do
takové
takové
úrovni
jak
vám
to
vyhovuje
kdybyste
si
to
té
to
dneska
říkám
otčenáši
přečti
třeba
na
ulici
místech
mít
za
sáhodlouhý
spisů
tak
byste
si
že
ne
různě
ale
přeci
na
jiné
úrovni
to
vykládám
všude
jinde.
A
ne
stav
dejme
tomu
v
tom
o
tři
to
vykládám
asi
takovým
nejvznešenější
způsobem
tento
psal
pro
velice
trpící
svou
manželku
před
smrtí
aby
otčenáš
chápala
tak
jako
člověk
odcházejí
z
tohoto
života
to
znamená
velice
důsledně
a
takže
když
se
modlíme
potom
dál
přijď
království
tvé.
Tak
to
by
mělo
být
člověku
jasné
že
tehdy
král
byl
absolutním
vládcem
když
tato
modlitba
vznikla
čili
přijď
království
tvé
to
znamená
panu
ty
bože
ve
mně
aspoň
mě
nemám
právo
chtít
aby
pana
někde
jinde
nebo
mu
nařizovat
já
ti
dávám
právo
k
tomu
já
se
uvolňuju
to
zase
se
zase
trpná
zase
záležitost
tady
k
tomu
aby
ty
ve
mně
kraloval
aby
se
ve
mně
vládl
abys
ty
dával
všemu
po
svém
celému
mému
jednání
ano.
Ono
to
království
boží
přichází
řek
bych
neslušně
a
pozorovat
jestlipak
byste
řekli
a
neby
se
to
že
teď
tady
je
že
se
protože
a
jsem
tady
nepa
ale
se
metody
my
lidé
protože
on
řekl
kdekoliv
se
dva
nebo
tři
shromaždí
ve
jménu
mém
tam
jsem
já
uprostřed
nich
a
to
je
veliká
vymoženost
lidského
tvorstva
oproti
zvířatům
kdyby
se
shromáždil
dvě
nebo
dva
nebo
tři
víře
dvě
nebo
si
zvířata
tak
by
uprostřed
nich
nebyl
bůh
ne
neviděli
by
se
tou
absolutní
inteligencí
boží
nebyl
vůbec
by
z
toho
nebylo
nic
dalšího
pramene
dostal
pouhý
mravencem
individuálně
jednajícím
a
tak
dále
ale
jestliže
oni
se
z
husou
třebas
ty
mravenci
počtu
tisíce
a
tisícům
arménů
a
najednou
u
nich
jak
tady
dobře
říkal
ten
luise
to
má
vznikne
jednou
deset
za
tu
se
vzala
inteligence
ser
inteligence
která
z
těch
marsu
který
jsi
po
svém
najednou
dělá
jedno
tělo
půlka
i
přesně
zaměřením
určitým
směrem.
A
voni
začnou
třebas
ta
věznit
každý
z
jiné
strany
na
svém
místě
aniž
se
porodí
s
tím
druhem
začnou
stavět
mravnějších
že
to
zapotřebí
a
stavu
ho
tak
dlouho
dokud
to
nepostavím
a
jakmile
ho
postaví
ho
sice
že
každý
po
svém
a
von
říká
listem
ať
nikdo
neříká
že
tady
po
tuto
dobu
co
oni
stavěli
to
mravní
že
kdyby
zcela
nový
kvalitativně
zcela
novými
tvory
vytvořili
součást
jednoho
jediného
těla
jako
vy
které
jednotné
jenom
do
neříká
že
za
tím
stojí
nějaká
nestojí
za
tím
nějaká
inteligentní
stadiu
nějaká
starý
inteligence
ale
existuje
ta
stupeň
inteligence
i
v
nás
jenomže
my
můžeme
přivolat
jenom
když
jsme
dva
nebo
tři
pohromadě
kdežto
u
těch
mravenců
je
zapotřebí
tisíce
mravence
aby
ví
přivolali
a
nevznikne
z
toho
nic
než
mravní
sumery
inteligence
o
jsou
voni
dělat
mraveniště
než
to
my
jsme
schopni
přivést
sem
do
našeho
vědomí
království
boží
to
je
vono.
Čili
jak
přichází
království
boží
kde
dva
nebo
tři
ve
jménu
božím
se
shromaždí
co
to
je
jestli
já
mám
třebas
nějakou
modlitbu
o
které
třebas
jenom
věřím
že
mě
k
tomu
bohu
vede
tak
ta
modlitba
je
tím
druhým
o
se
svý
žádným
myslel
je
tím
druhým
vedle
mě
tak
už
jsme
se
dva
shromáždil
moje
mysl
moje
vůle
a
ta
modlitba
a
už
je
s
námi
bůh
to
znamená
se
přibližujeme
relativně
podstatě
boží.
A
království
boží
přichází
až
do
našeho
vědomí
upozorňuju
vás
na
to
že
to
třebas
netuší
te
protože
to
takhle
neděláte
a
kdyby
se
to
takhle
dělali
tak
by
tomu
tak
bylo
nemuseli
byste
vymyslet
nějaký
tantrický
cvičení
nebo
nějaký
já
nevím
m-
relaxace
nebo
já
nevím,
co
všechno
prostá
modlitba
které
byste
věřili
že
od
boha
pochází
a
k
bohu
vás
vede
by
vah
opravdu
vedla
a
byla
by
tím
druhým
při
kterém
by
ten
předtím
bůh
byl
přítomen
a
čím
dál
vědoměji
no.
Tak
já
nebudu
jmenovat
všechny
fáze
příchodu
království
božího
protože
nechci
se
tím
něco
vsugeroval
ale
upozorňoval
že
jsem
vyjmenoval
jenom
malinkou
možnost
toho
příchodu
že
pro
mě
osobně
to
království
boží
zase
přichází
ustavičně
ovšem
jenom
musím
říct
že
je
to
citelné
nebo
znatelné
nebo
po
znatelné
pro
člověka
nebo
že
je
to
důležité
aby
to
věděl
jenom
tehdy
když
se
postaví
na
jiné
stanovisko
než
své
když
se
postaví
hodně
v
blízko
k
tomu
zdroji
to
znamená
když
přestane
být
svůj
já
jsem
kdykoliv
jsem
se
stal
dít
svůj
tak
jsem
se
tomuto
zdroji
poznání
že
všechno
z
něho
pořád
vychází
a
všechno
ke
mně
pořád
přichází
i
ostatní
modlitbu
jsem
se
dostal
teprve
tehdy
když
jsem
sama
sebe
se
vzdal
v
tom
koncentráku
a
předtím.
Těch
lékařů
a
v
těch
sedmnácti
letech
a
tak
dále
a
mezi
tím
mockrát
to
nebudu
všechno
líčit
to
by
bylo
s
zdlouhavé
a
musel
trošku
bobovi
mě
nejde
o
tom
mluvím
o
sobě
by
se
se
odvolávám
je
a
na
to
je
na
sebe
jenom
proto
abyste
vidět
že
to
z
vlastní
zkušenosti
že
to
není
vymyšleno
to
není
od
přestanou
že
k
nebo
tak
nějak
to
království
boží
tady
přichází
ke
každému
z
nás
jenomže
my
si
toho
nejsme
vědomi
protože
jsme
daleko
o
zdroje
ze
kterého
přichází
a
tím
ví
sme
zdroje
a
kterého
přichází
čím
méně
patříme
sobě
a
čím
se
více
odevzdáváme
tomu
zdroji
je
zajímavé
co
dělá
lidské
rozhodnutí
jakou
má
moc
přibližovat
člověk
do
to
do
bezčasovosti
to
nadčasově
čas
a
prostor
ve
kterém
tady
žijeme
pro
vás
není
klecí.
Ale
pro
mě
by
byl
neřešitelnou
kleci
ten
čas
protože
že
to
celý
vesmír
nemusí
nikdy
troufat
že
do
něho
vkročit
třebas
jenom
jednou
nohou
jsem
na
té
planetě
tvrdě
zasazen
ale
byl
by
pro
mě
klecí
v
tom
případě
kdybych
neměl
možnost
se
přiblížit
k
tomu
zdroji
kdybych
nevěděl
dneska
že
odtamtud
všechno
pochází
že
se
toho
mohu
dotýkat
už
ne
sám
nýbrž
s
tím
od
koho
to
pochází
takže
když
přistupuju
k
vám
tak
už
tam
ne
přistupuju
sám
kdyby
to
nemělo
jiný
význam
než
ten
že
nikdy
se
nesmí
být
sám
tak
by
to
bylo
dostat
dostačující
ale
ono
to
má
ještě
jiný
vliv
tak
já
jsem
mluvil
o
tou
času
a
prostoru
ve
kterém
je
zamícháno
mnoho
věcí.
Které
my
považujeme
za
věci
ale
ono
jsou
to
například
tady
mám
se
mu
nějaké
baráky
nějakou
krajinu
a
vás
tady
a
ten
tuto
místnost
tak
to
považujeme
za
realita
za
něco
skutečného
co
nevidím
ani
necítím
a
myslím
na
vzduch
co
nejím
ani
nevidím
tak
to
nepovažujeme
areálu
když
si
říkáme
že
to
realita
je
přemýšlíme
se
do
toho
ale
to
je
ten
proud
časoprostorový
který
všude
plyne
ten
časoprostor
ni
tomu
říkají
že
se
vesmír
rostou
je
nebo
tak
ale
je
to
pnutí
splynutí
času
a
prostoru
ano
je
to
tok.
A
do
toho
toku
sme
zasazeny
a
nemůžeme
se
v
tom
to
zastavit
jsme
tedy
dějem
v
tomto
toku
kterému
říkáme
člověk
a
ten
děj
někde
začíná
a
ten
dělník
kde
končí
to
nevadí
do
tohoto
ku
zase
za
padáme
a
jsem
se
vyhnout
jako
nějaký
jiný
dej
no
a
ty
tomu
říkám
třebas
převtělování
na
tom
nezáleží
a
tomu
říkám
sbírá
ní
dojmu
ne
na
cestě
no
tak
to
je
jedno
ale
prosím
vás
ode
dneška
vých
vás
zavazovat
jedné
věci
když
se
chybět
ke
květiny
která
roste
u
vaší
cesty
netrestala.
Tak
si
natna
to
abyste
ji
cítili
jak
voni
neobejde
zblízka
viděl
její
krásu
ale
zase
jděte
dál
než
kte
ji
růst
že
tak
květina
nic
na
světě
není
jenom
pro
vás
že
to
má
všechno
širší
dosah
a
taky
v
tom
proudu
času
to
má
nějakou
cenu
kterou
my
nemůžeme
do
hodnotit
svou
inteligentní
na
to
nestačíme
já
bych
to
nějakým
přirovnáním
vysvětlil
kdybychom
nespalo
vli
uhlí
v
tech
troufá.
Tak
bychom
mohli
rozvíjet
a
to
my
a
to
by
bylo
to
už
bude
najednou
o
velice
snadné
uhlí
a
nikoliv
úrazu
a
to
byli
bychom
mockrát
víc
s
tímto
způsobem
než
se
dosud
topí
pánu
bohu
do
bokem
a
ještě
bychom
dokonce
nezam
prostředí
jako
ano
sféru
takovýhle
věci
co
dosud
děláme
no
a
tomu
dospějeme
všemu
k
tomuto
vědění
sám
neska
říkám
ale
tak
je
to
taky
s
tou
květinu
a
se
vším
s
čím
se
tady
setkám
nepodceňujte
to
jako
neříkejte
si
to
je
lotr
nebo
to
jenom
květina
nebo
to
je
dobrý
člověk
do
toho
nocí
neznamená
nesmí
se
od
takovéto
hodnocení
ledaže
by
se
to
potřebovali
proto
abyste
věděli
a
tím
člověkem
nebo
s
tím
tou
věcí
jednat
a
ale
když
nepotřebujete
jednat
tak
nehodnost
zbytečně
protože
ty
kteří
něco
tatraj
te
cestu
si
svým
hodnocením
správnou
cestu
k
tomu
dotyčnému
nou
té
dotyčné
věci
ono
se
jí
obyčejně
prioritu
je
to
znamená
způsobuje
že
my
nemůžeme
se
tak
svobodně
dostat
k
tomu
k
čemu
bychom
se
měli
dostat
no
tak.
To
když
chcete
tou
etiku
dělat
radost
tak
prosím
vás
slušný
ji
vod
prosté
ona
vo
tom
neví
na
vo
tom
neví
ale
vy
si
to
myslíte
že
vo
tom
neví
protože
je
mně
osobně
známo
že
květiny
také
cítí
krásné
prostředí
a
daří
se
jim
dobře
tam
kde
si
jich
hledí
a
tak
si
ne
špatně
kde
na
ně
kašle
v
odpuštěním
ano.
Tak
já
nevím
já
jsem
asi
strašně
dětinný
člověk
protože
já
jsem
si
ještě
z
toho
útlého
mládí
zachoval
tu
dětinskostí
smyslu
že
bych
nehodil
kamenem
protože
by
ho
to
bolelo
kdyby
padl
na
to
o
zem
já
s
ním
hodím
patrně
do
řeky
ne
ta
nasekáš
to
to
neumím
házet
kamenem
no
protože
to
řek
se
mi
to
tak
nebyl
třikrát
kamenem
tady
oře
vy
se
tak
přetočit
přes
přes
břehy
protože
kromě
toho
kamene
tam
nic
neteče
že.
No
tak
my
jsme
to
odpověděl
že
tyto
chvíle
který
spolu
prožíváme
že
připomínal
že
máš
být
zároveň
činný
ale
také
při
tom
trpný
vůči
té
vyšší
síly
která
v
tom
vě
působí
že
se
jí
máš
podávat
to
je
to
největší
životní
umění
to
je
pravé
životní
umění
být
při
vrcholné
činnosti
trpný
to
znamená
neznal
se
zneklidňovat
situací
která
vládne
a
tím
se
dokáže
mnoho
věcí
který
by
se
jinak
nedokázal
ale
to
by
o
to
by
nešlo
ale
jde
o
to
že
touto
trpnosti
člověk
harmonie
tu
svou
fyziku
to
svůj
tělesnost
takže
ji
o
zdržuje
daleko
víc
než
léčení
nebo
já
nevím
to
je
prostě
nejlepší
příchod
které
pije
podle
mého
názoru
ta
rovnováha
mezi
trpností
a
aktivitou
pokud
je
zjednána
ano.
Tady
mám
venku
že
když
ježíš
kristus
řekl
kde
jsou
dva
nebo
tři
ve
jménu
mém
ve
jménu
mém
tak
tam
jsem
uprostřed
nich
a
tady
je
proti
myšlenka
zdánlivě
proti
myšlenka
že
člověk
kolikrát
potřebuje
samo
tou
aby
se
na
tom
bohu
moh
lépe
přiblížit
a
kdyby
ji
neměl
tak
by
to
přiblížení
nenastalo
vůbec
že
kolikrát
potřebuje
klid
jenom
sám
že
aby
ty
jsi
nebyl
bohužel
při
tom
sem
předtím
řekl
ale
to
je
jedno
já
budu
něco
opakovat
ale
jinými
slovy
beztak
tak
máš
taky
pravdu
že
takový
taková
samoty
která
není
tou.
Mu
to
tou
pouští
žádnou
nýbrž
sebevzdáním
ne
bohu
že
to
je
užitečnější
než
cokoliv
jiného
ale
ale
musí
předtím
a
potom
předcházet
a
následovat
nějaké
posvěcení
toho
okamžiku
věřte
mi
kdyby
člověk
odešel
do
této
samoty
a
neudělal
všecko
co
měl
udělat
pro
se
ho
jedneho
svědomí
pro
tu
společnost
ve
které
žije.
Tak
nejenom
že
by
neměl
právo
na
tu
samoty
ale
také
by
v
ní
nezažíval
to
co
tady
o
čem
tady
mluvíš
jestliže
já
bych
to
řekl
ježíš
kristus
radil
dávejte
císaři
co
je
císařovo
a
vite
bohu
co
je
božího
že
nespokojil
se
s
tím
že
by
dával
člověk
jenom
jednostranně
a
že
by
někam
utekl
do
samoty
a
tam
se
odevzdával
bohu
to
je
nesprávné
kdyby
nedal
k
tomuto
světu
to
musí
snažit
tomu
vládlo
to
světa
všechno
co
on
si
vyžaduje
tak
by
tam
to
nemělo
ten
užitek
viztež
z
celé
ty
klášterník
celý
klá
který
tady
zkrachovaly
fakticky
na
to
že
se
utekl
předčasně
ze
života
ve
kterém
se
neudělal
stavu
dělat
mělo
dobře
to
pochopil
klášterník
mnichem
ovšem
působil
mimo
klášter
na
nápravu
slunce
je
zvrhle
tehdy
v
šestnáctém
století
a
když
mu
tam
přivedli
jeptiška
která
upadal
do
extaze.
A
říkali
mu
prosímtě
my
tady
máme
jednu
svatou
by
se
s
ní
ale
setkat
tak
něj
přiveďte
oni
přivedli
a
ona
jak
viděla
takovýho
svatýho
ode
mě
dělal
svatý
tak
okamžitě
upadl
do
extáze
hluboké
extaze
načež
milý
plic
který
začal
po
laskat
a
tak
dlouho
ji
pohádkové
až
se
z
toho
dostala
jo
začal
včas
tak
jsem
dostal
brzo
ta
a
říkal
co
si
to
dovoluje
upadají
do
extaze
to
je
ta
samotná
které
máš
tady
řeč
když
tady
je
onen
je
zvrhlá
která
potřebuje
nápravy
pojď
se
mnou
a
budeme
ji
napravovat
ona
šla
a
napravovali
snem
si
oni
budeli
do
plnou
ve
mezi
zlé
lidi
a
rozdělili
si
nohy.
No
tak
jenom
tím
chci
říci
že
existuje
nějaké
jít
nějaká
jednota
mezi
zevní
a
vnitřní
činností
a
ta
musí
být
zachována
pokud
člověk
nepochopí
tuto
jednotu
tak
se
cítí
být
třebas
ve
společnosti
opuštěn
a
hledá
tu
samotnou
a
pokud
nepochopí
samo
to
a
to
ještě
těžší
pochopit
samotnou
její
po
jí
kladnou
stránku
tak
se
tam
znít
brzy
unaven
tím
osamoceně
a
hledá
společnost
obojí
je
chybné
a
je
to
způsobeno
nedostatkem
poznání.
To
poznání
se
dostaví
tehdy
když
člověk
opravdu
udělá
to
co
v
dané
situaci
udělat
může
s
klidem
dělat
muže
ty
klášterníci
v
tom
klášteře
si
mysleli
že
dělají
to
nejlepší
pro
společnost
tím
že
utíkají
se
do
samoty
tam
se
třebas
za
společnost
modlí
že
ani
se
modlíme
vaše
u
těch
modlitebních
klášterníků
třebas
kamení
ne
nebo
dominikáni
ale
to
že
byli
špatně
poučeni.
To
je
nevymanil
z
obrovského
utrpení
které
s
tím
bylo
spojeno
že
nevedou
mu
hříchu
nečiní
ale
způsobuje
veliké
utrpení
oni
mi
připomněli
veliké
utrpení
na
té
cestě
k
bohu
a
přes
úžasné
překážky
které
o
kterých
se
nám
vůbec
nezdá
museli
přecházet
a
my
je
nemáme
vůbec
jich
překážky
a
je
to
z
toho
důvodu
že
neděláme
tuto
chybu
že
jsme
lépe
poučeni
takže
voni
dělali
něco
pro
společnost
a
já
vím
mysleli
si
nedělají
víc
s
věděla
než
fakticky
dělají
dělali
ale
to
utrpení
jejich
prostě
bylo
nezmění
takže
je
to
nepříkladné
když
já
mluvím
kterýmkoliv
člověkem
který
si
přečetl
nějaké
životopis
svatých
a
viděli
a
v
každém
život
to
bych
se
viděli
to
úžasné
utrpení
svatých
tak
řekli
co
je
to
za
pořádek
když
ten
svatý
je
takhle
trest
jak
je
to
možné.
Tak
já
bych
tady
není
to
tam
něco
tam
já
bych
tady
opakoval
jednu
maličkou
tendenci
a
v
podobě
napřed
nějakého
krátkého
děje
člověk
který
byl
x
let
veden
indii
osobně
nakonec
byl
jimi
odkázán
na
krista
že
voni
dál
ho
vést
nemohou
okamžiku
jak
byl
odkázán
na
kristu
začal
trpět
a
předtím
nikdy
netrpěl
a
trpěl
až
do
své
smrti
protože
se
mu
nepodařilo
pochopit
že
ten
kristus
při
té
nadstavbě
nad
indii
od
něho
chce
aby
byl
ničím
aby
se
úplně
vzdal
sama
sebe
to
znamená
že
byl
ničím.
A
jako
to
chtěl
u
tý
svatý
terezie
dokud
máme
byla
ničím
dokud
si
myslela
že
něco
dává
bohu
tak
a
jako
se
to
vysvětlila
který
si
tak
to
byl
veliký
omyl
ten
kristus
řekl
té
terezce
prosím
tě
ty
jsi
stěžuje
že
už
nemáš
co
dát
dyť
si
mu
jak
živa
nic
nedala
to
všechno
vode
mě
to
je
ta
emanační
teorie
trnem
tady
mluvil
který
se
držte
tak
vám
tyto
otázky
odpovídá
že
postavené
všechno
anebo
boha
soustavně
všechno
dostane
do
boha
tak
ty
klášterní
tři
trpěli
z
toho
důvodu
že
se
dopouštěli
trvalého
omylu
ano.
A
jedině
například
se
ten
dotyčný
které
mluvil
že
trpím
až
do
smrti
trpěl
až
teprv
před
smrtí
těsně
pozná
že
už
opravdu
si
nemůže
to
znamená
by
byl
ničím
jak
byl
ničím
všechno
ustalo
a
on
opravdu
zvítězil
nad
sebou
ne
a
utrpení
přestalo
tak
se
stává
před
smrtí
každému
ne
ale
on
z
toho
jiného
vyššího
důvodu
nemyslete
si
lékař
mě
říkat
tak
jen
to
vy
že
léčba
moje
dokáže
víc
než
vaše
přirozenost
kdyby
tady
nebyla
spolupráce
s
vaší
přirozeností
kdybyste
nespolupracovali
já
vám
řeknu
ještě
jak
máte
svou
pracovat
musí
být
lékař
vysvětlit.
Tak
by
ta
moje
ba
byla
buď
málo
učinná
neboť
vůbec
neuži
na
proč
se
a
audienci
paní
kamenický
po
vyčkat
pak
to
vychází
už
napolovic
vyléčen
jeho
na
především
dbá
na
tuto
psychoterapii
ona
zapojím
toho
patřit
voře
výše
velikých
které
působí
strašně
pomalu
normálně
normální
okolností
by
to
bylo
nalézt
a
u
toho
pacienta
působí
rychle
protože
ona
toho
vložila
sebe
ne
já
jenom
připomínám
protože
já
to
nemohu
zapomenout
když
moje
přišla
se
svým
takou
tam
je
někde
vzpouře
němec.
Četné
ho
moře
a
byla
by
na
to
umřela
protože
už
vůbec
nezapíral
který
si
lí
a
my
a
všechno
už
nemohla
poli
já
jsem
ji
dotáhl
horečně
k
paní
kamenické
do
radit
ona
řekla
no
to
dítě
vaše
by
umřelo
je
vám
to
jasné
protože
má
s
tím
tak
takovýho
rázu
že
antibiotika
který
jsou
ji
karmou
působit
zákonu
je
jednou
při
přerušil
a
to
že
měl
to
ska
toho
dost
a
potom
přerušil
a
tak
to
nebude
působit
tak
prosím
vás
půllitr
olovo
zamíchat
věříte
s
byl
velké
žíct.
Vedou
až
se
to
spojí
zamíchat
to
tak
abyste
dokonale
spojilo
a
nechat
ji
koktat
ať
to
nepijete
odcházel
ale
pořád
každou
chvíli
přes
den
koktat
za
půldruhého
dne
to
měla
horečku
ne
deště
více
nebude
mít
žádnou
horečku
a
a
všechno
opadne
a
bude
mi
chutnat
tak
s
taky
stalo
a
to
ale
dneska
živa
že
ano
a
na
prostě
provedl
při
tom
psychoterapii
na
řekla
s
naprostou
jistotou
že
se
z
toho
dostane
ta
celá
tak
ta
celá
to
začla
brát
a
opravdu
se
z
toho
nic
dostala
kdyby
to
byla
při
tom
neřekla
to
tak
vy
se
nešlo
například
našeho
bývalého
mistra
školství
hlavní
na
vona
tímto
touto
příchod
trpí
vyloučil
vyléčila
vona
mi
z
měl
tak
lidí
ruce
branami
třeba
ten
hlavní
že
vůbec
se
nemohl
ukázat
tak
veřejnosti
bylo
možné
tak
nakonec
protože
tam
předtím
už
byl
svoboda
ne
a
jiní
po
ten
tá
ti
přišel
i
von
a
říkal
podívej
se
na
mě
ruce
no
hezký
to
on
to
bude
trvat
asi
tak
měsíc
než
to
dostanete
pryč
ale
za
měsíc
budete
mít
úplně
zdravé
ce.
A
co
mám
dělat
no
tak
já
mám
tady
pravý
med
jo
tím
to
budete
mazat
a
dycky
to
zavážu
ta
aby
se
to
nezmazal
potom
to
mě
to
za
ne
a
zase
to
za
vážnou
dalším
jedem
a
oba
se
ti
pořád
ne
ne
kupovat
brž
vod
nějakého
soukromý
a
berte
to
zaměstnáte
mi
ukázat
jo
milý
pan
mistr
přišel
už
za
čtrnáct
dní
a
neměl
na
ruka
vůbec
nic
a
lékaři
o
dva
roky
léčivá
by
to
nebylo
ničemu
a
tak
to
zkoušeli
lékaři
ty
vede
vůbec
to
nezabral
vůbec
to
nestarají
vyléčit
brala
by
se
sem
říkal
paní
kamenická
víte
dobře
to
se
řekl
že
říkali
že
to
nedáme
že
dělit
čím
je
to
říká
ho
z
toho
vložila
sebe
a
to
je
ta
psychoterapie
já
sebe
do
toho
vkládám
čili
ten
lékař
by
si
měl
trošičku
vědomovat
že
s
tím
pacient
em
a
povinnost
žít
ovšem
toho
bude
velice
zatěžovat
pochopitelně
jako
to
paní
kamenickou
že
by
po
toho
pacienta
měl
žít
že
by
pro
něho
něco
měl
aspoň
malinko
udělat
ne
když
ne
víc
tak
aspoň
tu
příchod
které
ti.
Že
bych
ho
léčil
jeho
duševním
stavem
ten
dělá
moc
ten
hlavní
protože
před
tím
tam
byl
v
troufal
a
s
manželkou
a
svoboda
a
tak
dále
tak
von
uvěřil
on
živě
tak
on
byl
schopen
to
přijmout
ne
a
v
tom
duchu
to
dělal
to
je
ten
duch
je
daleko
důležitější
takže
ona
paní
kamenická
říkal
to
nebyl
jenom
ale
se
lékaři
až
je
možný
těmi
my
léky
nikoho
nevyléčí
těmi
vyléčení
jenom
já
když
vona
mně
podávala
třebas
tuhlety
vila
ve.
Toho
léku
pro
liduško
ona
mě
jenom
nepodal
na
říkal
podívejte
se
a
ty
lama
pohladila
ho
můžete
si
ho
to
myslet
to
chcete
ale
ona
měla
poměr
k
té
vaší
manžel
ona
tě
na
ni
dobře
vzpomněla
a
má
k
ní
poměr
a
ten
její
poměr
kte
mate
ten
překračuje
kilometry
to
my
u
těch
cení
víme
i
po
přes
tak
ho
metrů
můžou
úsvit
jo
takže
když
si
přitom
vaše
manželka
vděčností
nebo
tvém
a
říkat
vděčnosti
vzpomene
za
paní
pominou
a
to
bude
dvakrát
účinné
ale
musí
mít
a
taky
šlo
celá
sem
poradil
teďka
to
nedělá
to
nevěděl
já
sem
to
špatně
poradil
tak
to
bude
potom
učiní
řikal
buď
buďte
bez
starosti
když
toto
bude
dělat
a
když
zahálka
poměr
k
tomu
léčení
tak
se
to
do
léčí
no
silu.
Byl
nějaký
mistr
a
je
eště
je
je
se
koan
který
občas
chodí
po
československu
ano
dá
se
to
nejlepší
skupinou
naší
těch
jo
místu
a
ten
řekl
otevřeně
to
je
vedoucí
pracovníci
v
tom
který
joze
víte
je
mi
to
líto
já
vám
musím
říci
že
žena
není
rovnocenný
mužem
že
je
na
tom
daleko
hůř
na
cestě
k
bohu
že
máme
mnoho
předností
pře
ženou
já
jsem
říkal
prosím
vás
paní
doktorka
až
se
s
ním
uvidíte
s
tím
dojmem.
I
když
to
už
říkat
nebude
tak
ho
za
městem
to
protože
tohleto
neměl
říkat
to
není
pravda
já
chci
k
tomu
dát
jiný
směr
je
to
takhle
žena
pokud
je
to
opravdová
žena
tak
se
dovede
odevzdávat
a
dokonce
situaci
do
ve
kterém
by
se
člověk
vyskočil
z
kůže
ten
muž
a
vona
se
odevzdává
ale
tato
odevzdanost
způsobuje
že
ona
na
té
duchovní
cestě
po
stránce
trpnosti
má
velikou
přednost
před
mužem
velikou
přednost
že
tam
ta
trpnost
je
nutná
modlitba
trpná
trpná
je
začátkem
mystické
modlitby
a
dokud
se
nedával
jak
káže
být
trpný
tak
nemůže
na
cestě
vůbec
nic
do.
Například
ten
v
tajně
stane
kalibán
je
tolik
aktivním
že
že
nemůže
na
té
cestě
udělat
po
určité
době
přes
určitou
míru
ani
krok
protože
nesleví
z
toho
svýho
mužskýho
aktivního
počínání
na
té
cestě
on
chce
k
tomu
bohu
to
je
tedy
to
znamená
že
ten
muž
začátku
pokud
chce
k
tomu
bohu
se
dostat
a
tvrdě
do
vrážím.
Tak
má
velké
nedostatky
před
tou
ženou
takže
kdybych
to
tak
srovnávali
staticky
se
to
tak
si
to
shromažďovalo
co
si
se
to
že
jsem
ty
živo
to
příst
v
četl
ze
všech
stránek
tak
deseti
mužů
devíti
sane
a
z
těch
že
deseti
žen
ze
začátku
devět
jich
projde
tou
první
branou
trpnosti
jo
opačný
poměry
to
a
opravdu
v
tak
tomu
poměru
jedna
ku
devíti
nebo
jednak
deseti
ale
teď.
Když
potom
se
dostanou
do
jiné
fáze
když
už
konečně
v
těch
devět
mužů
z
těch
deseti
padlo
na
té
cestě
a
dalo
se
jí
protože
jim
to
nešlo
vlastní
vůli
vlastní
vůlí
to
nešlo
tak
ten
jeden
konečně
se
také
odevzdá
to
není
ovšem
mužský
záležitost
ale
von
to
von
se
přemůže
on
sebe
tak
dalece
předělá
že
se
trpně
odevzdá
a
ten
potom
je
daleko
lepší
než
ta
žena
která
se
zpočátku
odevzdala
ale
pak
nedovedla
do
toho
vložit
příliš
zdravé
a
pravé
aktivity
taková
svatá
terezie
která
je
mi
příkladem
ovšem
to
dovedla.
Ale
víte
že
jí
jako
takové
takovému
veliká
duchovnímu
tao
strašnou
práci
se
odevzdat
to
prase
odevzdat
že
totiž
než
se
odevzdala
než
uznal
že
nic
pánu
bohu
zatím
nedala
proto
se
jí
nemůže
dát
protože
už
nemá
od
boha
co
to
trvalo
osmnáct
let
osmnáct
let
omylů
než
se
dostal
za
tuto
fázi
kde
se
trpně
všechno
odevzdávala
ale
to
nestačilo
k
tomu
aby
vnitřně
umřela
protože
neměla
co
odevzdávat
teprve
když
byla
pokraj
smrti
když
ji
nosili
prostěradle
a
měla
zánět
nervů
tak
uznala
že
nemá
už
co
by
bohu
dala
a
v
tom
případě
se
jí
odevzdal
bůh
jí
ne
a
zvítězil
mocí
boží
ne
vlastní
kdepak
bych
by
muž.
Dovolil
aby
se
to
stalo
jenom
mocí
boží
tedy
já
vám
tady
nám
na
stávám
takové
momenty
z
rozdílné
považováni
takle
totálně
rozdílné
povahy
ženské
na
mužské
nejsou
já
to
jenom
tak
školsky
při
křeslo
při
varuju
abyste
věděli
jaké
přednosti
a
na
taky
jsou
na
cestě
muže
a
postiženo
jestliže
a
teď
mě
prosím
vás
prominete
by
to
tady
poslouchá
ze
specifický
jestliže
že
na
například
při
pohlavním
soužití
s
mužem
se
nevede
odevzdat
tak
toho
chudák
nic
nemá.
A
je
to
má
to
potom
tvrdý
nervové
následky
a
nikdy
nezažijí
organizmus
a
nikdy
si
nesení
toho
manželskýho
soužití
nebo
toho
pohlavního
soužití
když
ten
muž
zase
neumí
na
druhé
straně
vyhovět
ženě
aby
prostě
se
podřídil
tomu
jejímu
cyklu
orgánu
tak
na
tom
on
taky
špatně
protože
manželka
se
skládá
voni
s
nespojíte
dále
tak
já
vám
jenom
to
ty
věci
říkám
proto
že
jsem
v
tomto
této
oblasti
dělal
veliké
zkoumat
sám
a
protože
jsem
byl
krátce
taky
manželem
asi
šest
let
no
na
papíru
se
mi
byl
se
třicet
let
ne
ale
fakticky
takhle
jak
to
říkám
plně
šest
let
a
za
tý
doby
jsem
dělal
ustavičné
zkoušky
těchto
věcí
to
měla
země
že
je
manželka
velkého
asi
na
tom
nevěděla
hodinku
ink
ale
po
šesti
letech
toho
pravého
manželskýho
života.
Mě
řekla
když
s
s
mě
bral
a
tvrdil
si
že
si
mě
nebere
viděl
leda
z
rukou
božích
že
nejsi
můj
že
já
nejsem
tvá
nýbrž
že
si
že
mě
pán
bůh
to
mě
svěřuju
a
tebe
svěřuju
mě
a
zase
naopak
že
a
tak
já
jsem
si
toho
měl
strach
ale
po
šesti
letech
vidím
že
to
nebylo
tak
zlé
na
naopak
a
tak
tě
prosím
abych
s
mě
dovolil
abych
s
měla
vstoupit
na
tvoji
cestu
abych
taky
nebyla
tvá
a
aby
se
taky
ty
nebyl
můj
nýbrž
aby
abychom
oba
byli
boží.
A
jak
toto
do
řekla
protože
to
myslela
vážně
tak
v
tom
okamžiku
dostala
takové
skvělé
vedení
že
od
toho
roku
padesát
jedna
do
roku
osmdesát
jedno
znamená
třicet
let
udělala
veliké
pokroky
na
duchovní
cestě
před
tou
ženou
si
nikdo
netroufal
například
mluvit
špatně
nebo
nebyl
před
ní
nikdo
takový
jaký
byl
předtím
jejich
přítomnosti
byli
jít
lidé
jiní
já
jsem
o
tom
mluvil
s
jejími
spolupracovnice
mi
exponován
kam
a
opravdu
tomu
takhle
bylo
vona
měla
vrcholným
vliv
na
své
okolí
proto
záření.
Toho
svého
rozhodnutí
rozhodnutí
totiž
září
má
určitý
záření
no
tak
proč
vám
to
všechno
říkám
abyste
věděli
že
není
žádná
přednost
mezi
mužem
a
ženou
zaží
na
tom
jaký
postoj
zaujme
když
ta
žena
zaujímal
zažívá
tento
postoj
tak
já
vidím
dneska
po
smrti
jak
je
tam
má
řek
bych
výhradní
postavení
takový
protekční
tak
já
například
vím
že
moje
matka
která
je
sedmnáct
let
po
smrti
ne
to
ne.
Se
tady
na
třináct
let
po
smrti
ještě
pořád
závislá
na
svém
těle
které
měla
tady
na
tomto
světě
tam
má
tělo
tam
se
s
tím
batolí
a
pořád
okolním
točí
a
no
vono
je
to
dobrý
na
celé
nestaneme
to
velice
prospívá
ale
pro
ni
je
že
se
ta
manželka
mně
říkal
prosím
tě
neříkej
vespod
že
já
tělo
nepotřebuju
nesnažte
mě
dostat
tělem
třeba
do
toho
žlutého
světla
výdobytek
těla
se
tam
nejste
setam
s
tělem
nemůžeš
dostat
já
taky
ne
tak
co
si
dělal
za
pokusy
se
mnou
noci
tam
neděl
v
ve
spánku
dostat
tělem
my
taky
spíme
a
až
já
budu
spát
a
ty
budeš
spát
tak
nikam
se
nerad
ty
musíš
být
děly
já
musím
být
dělá
a
pak
se
dostanete
taky
dostaneš
tam
kam
některý
dostat
taky
to
tak
stalo
že
vod
tý
doby.
Takže
my
děláme
pořád
těchto
vzájemných
cizích
pokroky
a
vás
potom
nebudu
informovat
protože
se
vidíme
jenom
málokdy
ale
jisto
je
že
sem
manželku
nepohřbil
a
že
je
pro
mě
stejně
živá
jako
když
tady
žila
a
při
tom
o
tom
nikdo
neví
kromě
vás
a
mě
ještě
to
koncentroval
být
paní
vám
neříkal
ale
to
já
se
vím
co
mám
dělat
to
já
zase
řeknu
protože
si
myslím
že
takové
poučení
tože
to
divoká
poučení
tak
někdy
někde
může
posloužit
protože
všichni
jednou
budete
na
druhým
břehu
a
budete
svědky
toho
že
jsem
mluvil
pravdu
a
že
do
do
té
doby
dokud
budete
závislý
na
tomto
těle
budete
se
s
ním
ztotožňovat
tam
v
podobě
astrálního
těla
což
je
náhražka
tohoto
těla
tak
nebudete
plně
žít
tamním
životem.
A
když
budete
plně
žít
tam
i
životem
tak
tam
budete
dokonale
svobodný
a
budete
dokonale
prospěšný
směrem
sem
například
dejme
tomu
zemřela
venku
kalibán
a
já
jsem
sytil
jak
její
zle
tak
jsem
hned
zavolal
manželku
a
poradil
jsem
s
ní
o
tom
aby
ji
pomohla
ona
ji
pomohla
tak
dobře
že
dneska
se
drží
voni
za
ručičku
a
chodí
je
tam
spolu
a
voni
si
rozumí
vona
ovšem
musí
mít
manželka
na
za
toho
ještě
tělo
když
jedná
s
ním
na
by
ta
zvenku
takle
ji
nechápala
bez
těla
ale
to
nevadí
nemůže
dělat
tolik
by
mohla
dělat
bez
těla
ale
přesto
její
tak
prospěšná
že
jí
uvědomila
třebas
venku
že
dneska
nemá
porušený
smysly.
Že
má
všechny
smysly
jako
normální
člověk
a
že
má
dokonce
to
ty
pohromadě
takže
může
zároveň
vidět
zároveň
slyšet
zároveň
tím
zároveň
hmatat
a
tak
dále
všechny
smysly
má
zároveň
čili
aby
se
klidně
odebral
k
tomu
svýmu
bratří
kori
aby
mu
to
dal
najevo
a
vona
se
i
na
to
ne
tak
se
zaříkal
mu
takle
po
bytě
to
tedy
to
je
to
ustraší
dál
ne
ne
ale
tak
sem
to
musel
stát
aby
to
to
to
neměli
na
se
mu
říkal
no
já
jsem
tam
ví
postál
ne
přes
manželku
aby
se
tam
začla
klepat
aby
si
zmiňoval
že
nemá
nemá
právo
na
ní
plakat
že
umřela
nýbrž
máš
povinnost
se
radovat
tak
tím
že
dneska
konečně
normální
že
má
všechny
smysly
jako
tady
neměla
na
to
světlo
že
byla
hluché
němá
no
a
tady
už
ochotně
na
nemá
není
a
dává
tě
najevo
klepáním
že
tyto
slyší
ho
na
to
slyší
ne
tak
nemůže
nic
jasnějšího
dělat
protože
to
právě
vadilo
v
tomto
životě
že
neměla
sluh
teď
klepe
no
tak
služba
tak
to
slyší
ne
to
je
přeci
krásný
důkaz.
No
tak
že
užívám
svou
manželku
i
po
smrti
a
dali
tvým
a
z
za
sem
říkal
náhodou
od
tých
ten
se
protože
voni
víte
tak
si
sem
si
to
vypučí
ale
já
už
jsem
ji
použil
v
jiných
případech
při
hledání
nevěstě
prosím
na
ovšem
marně
jsme
zkrachli
i
manželkou
a
víme
prosím
tady
mi
je
do
vás
říká
že
měl
dvakrát
asi
takový
to
pocit
jakmi
se
začal
modlit
otčenáš
tak
se
začal
propadat
s
vědomí
tohoto
světa
někam
do
nic
do
ničeho
in
tam
stálo
že
ztrácí
vědomí
že
by
mohl
ztratit
vědomí.
Rovněž
tak
když
se
mu
to
stalo
potom
mimo
modlitbu
v
koupelny
tak
také
přivolení
se
mu
stalo
že
takhle
se
začal
propadat
do
toho
nic
jak
stát
se
vědomí
toho
svýho
okolí
tak
z
toho
usuzuješ
že
asi
by
toho
nas
odchod
z
tohoto
světa
a
že
tedy
si
hrál
proti
to
tu
místo
kam
by
si
lehl
a
patrně
aby
něco
nepo
škodil
nebo
tak
nějak
ale
byl
celkem
z
toho
nepřímé
dotčen.
Že
ta..
Download XML • Download text
• Waveform view