EN | ES |

84-06B

84-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Pro se tady necháte se že když si nepřejete nebo když není vaším přáním abych tomu věřil k čemu je to potom že tady se vám něco řeknu tohleto vybírám toku z toku myšlení které ustavičně odněkud někam plním ne to se podobá tomu co je bibli řečeno že duch boží plyne nevíme odkud nevíme kam a nezáleží na tom že to nevíme a on beztak bude plynou a vás tady nechávám a nebyla zji proto protože si říkám zařazuje vás do toho druhu nebo jakosti toku myšlení které vám tady předkládám a to za následek že tam jednou te. A není třeba k tomu za moc vůbec žádný postoj ale tím se tam člověk byl jednou tak tam trošičku patří tímto způsobem kdybych s vámi ustavičně jednal tak to co tady říkám by vám bylo zcela samozřejmé a nakonec byste bez toho vůbec nemohla být že a pokud by to ve mně bylo živější než ten váš způsob života když se váš poměr pět sem kdyby můj poměr k věcem a klidem byl živější to smyslu vlitější e než ten váš tak by to přemohlo ten váš postoj abyste se dostal do mého postoje ani by vám ty věci vnutil jenom tím že by se to slyšela no to se nestane protože vy nemáte možnost ne boha proto ta bude na a tobě otrávil ale je daleko důležitější že se to vydržela protože to je kus se obdivuju vám tedy to vydržíte protože to musí být strašně vzdálené protže který to nikdy neslyšel jaký to tady vedle meze i to je hrůza. No bych to bych na vaši místě nevydržel kdykoliv před sedmnáctým rokem u takový věci někdo říkal tak jsem vodtamtud vodešel a ale okamžitě po sedmnáctým roce kdy se zase byl proti zaujat tak jsem pode když mluvil někdo světsky hned jsem odešel jsem to nemohl poslouchat obojí bylo chybné vy to první i to druhé že každý právo na svůj silo a na svou úroveň a vyjadřoval se podle toho ale to jenom přirozené je to také upřímné bych byl rád kdybysi tak to jednu věc o nesto že to říkám tak to myslím jo že to nemyslím že se nepřetvařuju tak na nějaký o duchovní veliká na nýbrž že něco cítím co se normálně necítí a je podle toho mluví. A můžete se divit jako alenka výše v v že on to napsal japonci velice zasvěcený to ale nikam se tímto máte tuniku to je knížka něco na ve spojitosti máme dycky hadem to všichni byl taky asi složena ne asi jo s tím způsobem to ukázat že modlit se bez vědomí o co se modlím a co tím vlastně je míněno není správné tento a vůbec modlitba musím především vědět co říkám proč to říkám a k čemu to navádí a nemyslete si vám to nějakým způsobem dneska vysvětluju že to je teďka za tím vaším porozuměním to je začátek vy to můžete pozměňovat jak chcete jak na to stačíte daleko lepším způsobem k tomu že se provádět než jak vám radím když do toho dorostete a. Pak tedy samozřejmě ta modlitba nabývá hodnoty řek bych živé že odpovídá vašemu způsobu života vašemu způsobu myšlení a když modlitba neodpovídá způsobu myšlení ale žití a činnosti tak je to lež od a do zet tam musí být jednota mezi tou modlitbou a mezi tou činností toho člověka ano takže vy musíte ježit toto co vám říkám se vám nehodí a jesi to neodpovídá vašemu stylu života tak to zavrhnete klidně i se nestane a modlete se tak nebo do takové takové úrovni jak vám to vyhovuje kdybyste si to to dneska říkám otčenáši přečti třeba na ulici místech mít za sáhodlouhý spisů tak byste si že ne různě ale přeci na jiné úrovni to vykládám všude jinde. A ne stav dejme tomu v tom o tři to vykládám asi takovým nejvznešenější způsobem tento psal pro velice trpící svou manželku před smrtí aby otčenáš chápala tak jako člověk odcházejí z tohoto života to znamená velice důsledně a takže když se modlíme potom dál přijď království tvé. Tak to by mělo být člověku jasné že tehdy král byl absolutním vládcem když tato modlitba vznikla čili přijď království tvé to znamená panu ty bože ve mně aspoň nemám právo chtít aby pana někde jinde nebo mu nařizovat ti dávám právo k tomu se uvolňuju to zase se zase trpná zase záležitost tady k tomu aby ty ve mně kraloval aby se ve mně vládl abys ty dával všemu po svém celému mému jednání ano. Ono to království boží přichází řek bych neslušně a pozorovat jestlipak byste řekli a neby se to že teď tady je že se protože a jsem tady nepa ale se metody my lidé protože on řekl kdekoliv se dva nebo tři shromaždí ve jménu mém tam jsem uprostřed nich a to je veliká vymoženost lidského tvorstva oproti zvířatům kdyby se shromáždil dvě nebo dva nebo tři víře dvě nebo si zvířata tak by uprostřed nich nebyl bůh ne neviděli by se tou absolutní inteligencí boží nebyl vůbec by z toho nebylo nic dalšího pramene dostal pouhý mravencem individuálně jednajícím a tak dále ale jestliže oni se z husou třebas ty mravenci počtu tisíce a tisícům arménů a najednou u nich jak tady dobře říkal ten luise to vznikne jednou deset za tu se vzala inteligence ser inteligence která z těch marsu který jsi po svém najednou dělá jedno tělo půlka i přesně zaměřením určitým směrem. A voni začnou třebas ta věznit každý z jiné strany na svém místě aniž se porodí s tím druhem začnou stavět mravnějších že to zapotřebí a stavu ho tak dlouho dokud to nepostavím a jakmile ho postaví ho sice že každý po svém a von říká listem nikdo neříká že tady po tuto dobu co oni stavěli to mravní že kdyby zcela nový kvalitativně zcela novými tvory vytvořili součást jednoho jediného těla jako vy které jednotné jenom do neříká že za tím stojí nějaká nestojí za tím nějaká inteligentní stadiu nějaká starý inteligence ale existuje ta stupeň inteligence i v nás jenomže my můžeme přivolat jenom když jsme dva nebo tři pohromadě kdežto u těch mravenců je zapotřebí tisíce mravence aby přivolali a nevznikne z toho nic než mravní sumery inteligence o jsou voni dělat mraveniště než to my jsme schopni přivést sem do našeho vědomí království boží to je vono. Čili jak přichází království boží kde dva nebo tři ve jménu božím se shromaždí co to je jestli mám třebas nějakou modlitbu o které třebas jenom věřím že k tomu bohu vede tak ta modlitba je tím druhým o se svý žádným myslel je tím druhým vedle tak jsme se dva shromáždil moje mysl moje vůle a ta modlitba a je s námi bůh to znamená se přibližujeme relativně podstatě boží. A království boží přichází do našeho vědomí upozorňuju vás na to že to třebas netuší te protože to takhle neděláte a kdyby se to takhle dělali tak by tomu tak bylo nemuseli byste vymyslet nějaký tantrický cvičení nebo nějaký nevím m- relaxace nebo nevím, co všechno prostá modlitba které byste věřili že od boha pochází a k bohu vás vede by vah opravdu vedla a byla by tím druhým při kterém by ten předtím bůh byl přítomen a čím dál vědoměji no. Tak nebudu jmenovat všechny fáze příchodu království božího protože nechci se tím něco vsugeroval ale upozorňoval že jsem vyjmenoval jenom malinkou možnost toho příchodu že pro osobně to království boží zase přichází ustavičně ovšem jenom musím říct že je to citelné nebo znatelné nebo po znatelné pro člověka nebo že je to důležité aby to věděl jenom tehdy když se postaví na jiné stanovisko než své když se postaví hodně v blízko k tomu zdroji to znamená když přestane být svůj jsem kdykoliv jsem se stal dít svůj tak jsem se tomuto zdroji poznání že všechno z něho pořád vychází a všechno ke mně pořád přichází i ostatní modlitbu jsem se dostal teprve tehdy když jsem sama sebe se vzdal v tom koncentráku a předtím. Těch lékařů a v těch sedmnácti letech a tak dále a mezi tím mockrát to nebudu všechno líčit to by bylo s zdlouhavé a musel trošku bobovi nejde o tom mluvím o sobě by se se odvolávám je a na to je na sebe jenom proto abyste vidět že to z vlastní zkušenosti že to není vymyšleno to není od přestanou že k nebo tak nějak to království boží tady přichází ke každému z nás jenomže my si toho nejsme vědomi protože jsme daleko o zdroje ze kterého přichází a tím sme zdroje a kterého přichází čím méně patříme sobě a čím se více odevzdáváme tomu zdroji je zajímavé co dělá lidské rozhodnutí jakou moc přibližovat člověk do to do bezčasovosti to nadčasově čas a prostor ve kterém tady žijeme pro vás není klecí. Ale pro by byl neřešitelnou kleci ten čas protože že to celý vesmír nemusí nikdy troufat že do něho vkročit třebas jenom jednou nohou jsem na planetě tvrdě zasazen ale byl by pro klecí v tom případě kdybych neměl možnost se přiblížit k tomu zdroji kdybych nevěděl dneska že odtamtud všechno pochází že se toho mohu dotýkat ne sám nýbrž s tím od koho to pochází takže když přistupuju k vám tak tam ne přistupuju sám kdyby to nemělo jiný význam než ten že nikdy se nesmí být sám tak by to bylo dostat dostačující ale ono to ještě jiný vliv tak jsem mluvil o tou času a prostoru ve kterém je zamícháno mnoho věcí. Které my považujeme za věci ale ono jsou to například tady mám se mu nějaké baráky nějakou krajinu a vás tady a ten tuto místnost tak to považujeme za realita za něco skutečného co nevidím ani necítím a myslím na vzduch co nejím ani nevidím tak to nepovažujeme areálu když si říkáme že to realita je přemýšlíme se do toho ale to je ten proud časoprostorový který všude plyne ten časoprostor ni tomu říkají že se vesmír rostou je nebo tak ale je to pnutí splynutí času a prostoru ano je to tok. A do toho toku sme zasazeny a nemůžeme se v tom to zastavit jsme tedy dějem v tomto toku kterému říkáme člověk a ten děj někde začíná a ten dělník kde končí to nevadí do tohoto ku zase za padáme a jsem se vyhnout jako nějaký jiný dej no a ty tomu říkám třebas převtělování na tom nezáleží a tomu říkám sbírá dojmu ne na cestě no tak to je jedno ale prosím vás ode dneška vých vás zavazovat jedné věci když se chybět ke květiny která roste u vaší cesty netrestala. Tak si natna to abyste ji cítili jak voni neobejde zblízka viděl její krásu ale zase jděte dál než kte ji růst že tak květina nic na světě není jenom pro vás že to všechno širší dosah a taky v tom proudu času to nějakou cenu kterou my nemůžeme do hodnotit svou inteligentní na to nestačíme bych to nějakým přirovnáním vysvětlil kdybychom nespalo vli uhlí v tech troufá. Tak bychom mohli rozvíjet a to my a to by bylo to bude najednou o velice snadné uhlí a nikoliv úrazu a to byli bychom mockrát víc s tímto způsobem než se dosud topí pánu bohu do bokem a ještě bychom dokonce nezam prostředí jako ano sféru takovýhle věci co dosud děláme no a tomu dospějeme všemu k tomuto vědění sám neska říkám ale tak je to taky s tou květinu a se vším s čím se tady setkám nepodceňujte to jako neříkejte si to je lotr nebo to jenom květina nebo to je dobrý člověk do toho nocí neznamená nesmí se od takovéto hodnocení ledaže by se to potřebovali proto abyste věděli a tím člověkem nebo s tím tou věcí jednat a ale když nepotřebujete jednat tak nehodnost zbytečně protože ty kteří něco tatraj te cestu si svým hodnocením správnou cestu k tomu dotyčnému nou dotyčné věci ono se obyčejně prioritu je to znamená způsobuje že my nemůžeme se tak svobodně dostat k tomu k čemu bychom se měli dostat no tak. To když chcete tou etiku dělat radost tak prosím vás slušný ji vod prosté ona vo tom neví na vo tom neví ale vy si to myslíte že vo tom neví protože je mně osobně známo že květiny také cítí krásné prostředí a daří se jim dobře tam kde si jich hledí a tak si ne špatně kde na kašle v odpuštěním ano. Tak nevím jsem asi strašně dětinný člověk protože jsem si ještě z toho útlého mládí zachoval tu dětinskostí smyslu že bych nehodil kamenem protože by ho to bolelo kdyby padl na to o zem s ním hodím patrně do řeky ne ta nasekáš to to neumím házet kamenem no protože to řek se mi to tak nebyl třikrát kamenem tady oře vy se tak přetočit přes přes břehy protože kromě toho kamene tam nic neteče že. No tak my jsme to odpověděl že tyto chvíle který spolu prožíváme že připomínal že máš být zároveň činný ale také při tom trpný vůči vyšší síly která v tom působí že se máš podávat to je to největší životní umění to je pravé životní umění být při vrcholné činnosti trpný to znamená neznal se zneklidňovat situací která vládne a tím se dokáže mnoho věcí který by se jinak nedokázal ale to by o to by nešlo ale jde o to že touto trpnosti člověk harmonie tu svou fyziku to svůj tělesnost takže ji o zdržuje daleko víc než léčení nebo nevím to je prostě nejlepší příchod které pije podle mého názoru ta rovnováha mezi trpností a aktivitou pokud je zjednána ano. Tady mám venku že když ježíš kristus řekl kde jsou dva nebo tři ve jménu mém ve jménu mém tak tam jsem uprostřed nich a tady je proti myšlenka zdánlivě proti myšlenka že člověk kolikrát potřebuje samo tou aby se na tom bohu moh lépe přiblížit a kdyby ji neměl tak by to přiblížení nenastalo vůbec že kolikrát potřebuje klid jenom sám že aby ty jsi nebyl bohužel při tom sem předtím řekl ale to je jedno budu něco opakovat ale jinými slovy beztak tak máš taky pravdu že takový taková samoty která není tou. Mu to tou pouští žádnou nýbrž sebevzdáním ne bohu že to je užitečnější než cokoliv jiného ale ale musí předtím a potom předcházet a následovat nějaké posvěcení toho okamžiku věřte mi kdyby člověk odešel do této samoty a neudělal všecko co měl udělat pro se ho jedneho svědomí pro tu společnost ve které žije. Tak nejenom že by neměl právo na tu samoty ale také by v nezažíval to co tady o čem tady mluvíš jestliže bych to řekl ježíš kristus radil dávejte císaři co je císařovo a vite bohu co je božího že nespokojil se s tím že by dával člověk jenom jednostranně a že by někam utekl do samoty a tam se odevzdával bohu to je nesprávné kdyby nedal k tomuto světu to musí snažit tomu vládlo to světa všechno co on si vyžaduje tak by tam to nemělo ten užitek viztež z celé ty klášterník celý klá který tady zkrachovaly fakticky na to že se utekl předčasně ze života ve kterém se neudělal stavu dělat mělo dobře to pochopil klášterník mnichem ovšem působil mimo klášter na nápravu slunce je zvrhle tehdy v šestnáctém století a když mu tam přivedli jeptiška která upadal do extaze. A říkali mu prosímtě my tady máme jednu svatou by se s ale setkat tak něj přiveďte oni přivedli a ona jak viděla takovýho svatýho ode dělal svatý tak okamžitě upadl do extáze hluboké extaze načež milý plic který začal po laskat a tak dlouho ji pohádkové se z toho dostala jo začal včas tak jsem dostal brzo ta a říkal co si to dovoluje upadají do extaze to je ta samotná které máš tady řeč když tady je onen je zvrhlá která potřebuje nápravy pojď se mnou a budeme ji napravovat ona šla a napravovali snem si oni budeli do plnou ve mezi zlé lidi a rozdělili si nohy. No tak jenom tím chci říci že existuje nějaké jít nějaká jednota mezi zevní a vnitřní činností a ta musí být zachována pokud člověk nepochopí tuto jednotu tak se cítí být třebas ve společnosti opuštěn a hledá tu samotnou a pokud nepochopí samo to a to ještě těžší pochopit samotnou její po kladnou stránku tak se tam znít brzy unaven tím osamoceně a hledá společnost obojí je chybné a je to způsobeno nedostatkem poznání. To poznání se dostaví tehdy když člověk opravdu udělá to co v dané situaci udělat může s klidem dělat muže ty klášterníci v tom klášteře si mysleli že dělají to nejlepší pro společnost tím že utíkají se do samoty tam se třebas za společnost modlí že ani se modlíme vaše u těch modlitebních klášterníků třebas kamení ne nebo dominikáni ale to že byli špatně poučeni. To je nevymanil z obrovského utrpení které s tím bylo spojeno že nevedou mu hříchu nečiní ale způsobuje veliké utrpení oni mi připomněli veliké utrpení na cestě k bohu a přes úžasné překážky které o kterých se nám vůbec nezdá museli přecházet a my je nemáme vůbec jich překážky a je to z toho důvodu že neděláme tuto chybu že jsme lépe poučeni takže voni dělali něco pro společnost a vím mysleli si nedělají víc s věděla než fakticky dělají dělali ale to utrpení jejich prostě bylo nezmění takže je to nepříkladné když mluvím kterýmkoliv člověkem který si přečetl nějaké životopis svatých a viděli a v každém život to bych se viděli to úžasné utrpení svatých tak řekli co je to za pořádek když ten svatý je takhle trest jak je to možné. Tak bych tady není to tam něco tam bych tady opakoval jednu maličkou tendenci a v podobě napřed nějakého krátkého děje člověk který byl x let veden indii osobně nakonec byl jimi odkázán na krista že voni dál ho vést nemohou okamžiku jak byl odkázán na kristu začal trpět a předtím nikdy netrpěl a trpěl do své smrti protože se mu nepodařilo pochopit že ten kristus při nadstavbě nad indii od něho chce aby byl ničím aby se úplně vzdal sama sebe to znamená že byl ničím. A jako to chtěl u svatý terezie dokud máme byla ničím dokud si myslela že něco dává bohu tak a jako se to vysvětlila který si tak to byl veliký omyl ten kristus řekl terezce prosím ty jsi stěžuje že nemáš co dát dyť si mu jak živa nic nedala to všechno vode to je ta emanační teorie trnem tady mluvil který se držte tak vám tyto otázky odpovídá že postavené všechno anebo boha soustavně všechno dostane do boha tak ty klášterní tři trpěli z toho důvodu že se dopouštěli trvalého omylu ano. A jedině například se ten dotyčný které mluvil že trpím do smrti trpěl teprv před smrtí těsně pozná že opravdu si nemůže to znamená by byl ničím jak byl ničím všechno ustalo a on opravdu zvítězil nad sebou ne a utrpení přestalo tak se stává před smrtí každému ne ale on z toho jiného vyššího důvodu nemyslete si lékař říkat tak jen to vy že léčba moje dokáže víc než vaše přirozenost kdyby tady nebyla spolupráce s vaší přirozeností kdybyste nespolupracovali vám řeknu ještě jak máte svou pracovat musí být lékař vysvětlit. Tak by ta moje ba byla buď málo učinná neboť vůbec neuži na proč se a audienci paní kamenický po vyčkat pak to vychází napolovic vyléčen jeho na především dbá na tuto psychoterapii ona zapojím toho patřit voře výše velikých které působí strašně pomalu normálně normální okolností by to bylo nalézt a u toho pacienta působí rychle protože ona toho vložila sebe ne jenom připomínám protože to nemohu zapomenout když moje přišla se svým takou tam je někde vzpouře němec. Četné ho moře a byla by na to umřela protože vůbec nezapíral který si a my a všechno nemohla poli jsem ji dotáhl horečně k paní kamenické do radit ona řekla no to dítě vaše by umřelo je vám to jasné protože s tím tak takovýho rázu že antibiotika který jsou ji karmou působit zákonu je jednou při přerušil a to že měl to ska toho dost a potom přerušil a tak to nebude působit tak prosím vás půllitr olovo zamíchat věříte s byl velké žíct. Vedou se to spojí zamíchat to tak abyste dokonale spojilo a nechat ji koktat to nepijete odcházel ale pořád každou chvíli přes den koktat za půldruhého dne to měla horečku ne deště více nebude mít žádnou horečku a a všechno opadne a bude mi chutnat tak s taky stalo a to ale dneska živa že ano a na prostě provedl při tom psychoterapii na řekla s naprostou jistotou že se z toho dostane ta celá tak ta celá to začla brát a opravdu se z toho nic dostala kdyby to byla při tom neřekla to tak vy se nešlo například našeho bývalého mistra školství hlavní na vona tímto touto příchod trpí vyloučil vyléčila vona mi z měl tak lidí ruce branami třeba ten hlavní že vůbec se nemohl ukázat tak veřejnosti bylo možné tak nakonec protože tam předtím byl svoboda ne a jiní po ten ti přišel i von a říkal podívej se na ruce no hezký to on to bude trvat asi tak měsíc než to dostanete pryč ale za měsíc budete mít úplně zdravé ce. A co mám dělat no tak mám tady pravý med jo tím to budete mazat a dycky to zavážu ta aby se to nezmazal potom to to za ne a zase to za vážnou dalším jedem a oba se ti pořád ne ne kupovat brž vod nějakého soukromý a berte to zaměstnáte mi ukázat jo milý pan mistr přišel za čtrnáct dní a neměl na ruka vůbec nic a lékaři o dva roky léčivá by to nebylo ničemu a tak to zkoušeli lékaři ty vede vůbec to nezabral vůbec to nestarají vyléčit brala by se sem říkal paní kamenická víte dobře to se řekl že říkali že to nedáme že dělit čím je to říká ho z toho vložila sebe a to je ta psychoterapie sebe do toho vkládám čili ten lékař by si měl trošičku vědomovat že s tím pacient em a povinnost žít ovšem toho bude velice zatěžovat pochopitelně jako to paní kamenickou že by po toho pacienta měl žít že by pro něho něco měl aspoň malinko udělat ne když ne víc tak aspoň tu příchod které ti. Že bych ho léčil jeho duševním stavem ten dělá moc ten hlavní protože před tím tam byl v troufal a s manželkou a svoboda a tak dále tak von uvěřil on živě tak on byl schopen to přijmout ne a v tom duchu to dělal to je ten duch je daleko důležitější takže ona paní kamenická říkal to nebyl jenom ale se lékaři je možný těmi my léky nikoho nevyléčí těmi vyléčení jenom když vona mně podávala třebas tuhlety vila ve. Toho léku pro liduško ona jenom nepodal na říkal podívejte se a ty lama pohladila ho můžete si ho to myslet to chcete ale ona měla poměr k vaší manžel ona na ni dobře vzpomněla a k poměr a ten její poměr kte mate ten překračuje kilometry to my u těch cení víme i po přes tak ho metrů můžou úsvit jo takže když si přitom vaše manželka vděčností nebo tvém a říkat vděčnosti vzpomene za paní pominou a to bude dvakrát účinné ale musí mít a taky šlo celá sem poradil teďka to nedělá to nevěděl sem to špatně poradil tak to bude potom učiní řikal buď buďte bez starosti když toto bude dělat a když zahálka poměr k tomu léčení tak se to do léčí no silu. Byl nějaký mistr a je eště je je se koan který občas chodí po československu ano se to nejlepší skupinou naší těch jo místu a ten řekl otevřeně to je vedoucí pracovníci v tom který joze víte je mi to líto vám musím říci že žena není rovnocenný mužem že je na tom daleko hůř na cestě k bohu že máme mnoho předností pře ženou jsem říkal prosím vás paní doktorka se s ním uvidíte s tím dojmem. I když to říkat nebude tak ho za městem to protože tohleto neměl říkat to není pravda chci k tomu dát jiný směr je to takhle žena pokud je to opravdová žena tak se dovede odevzdávat a dokonce situaci do ve kterém by se člověk vyskočil z kůže ten muž a vona se odevzdává ale tato odevzdanost způsobuje že ona na duchovní cestě po stránce trpnosti velikou přednost před mužem velikou přednost že tam ta trpnost je nutná modlitba trpná trpná je začátkem mystické modlitby a dokud se nedával jak káže být trpný tak nemůže na cestě vůbec nic do. Například ten v tajně stane kalibán je tolik aktivním že že nemůže na cestě udělat po určité době přes určitou míru ani krok protože nesleví z toho svýho mužskýho aktivního počínání na cestě on chce k tomu bohu to je tedy to znamená že ten muž začátku pokud chce k tomu bohu se dostat a tvrdě do vrážím. Tak velké nedostatky před tou ženou takže kdybych to tak srovnávali staticky se to tak si to shromažďovalo co si se to že jsem ty živo to příst v četl ze všech stránek tak deseti mužů devíti sane a z těch že deseti žen ze začátku devět jich projde tou první branou trpnosti jo opačný poměry to a opravdu v tak tomu poměru jedna ku devíti nebo jednak deseti ale teď. Když potom se dostanou do jiné fáze když konečně v těch devět mužů z těch deseti padlo na cestě a dalo se protože jim to nešlo vlastní vůli vlastní vůlí to nešlo tak ten jeden konečně se také odevzdá to není ovšem mužský záležitost ale von to von se přemůže on sebe tak dalece předělá že se trpně odevzdá a ten potom je daleko lepší než ta žena která se zpočátku odevzdala ale pak nedovedla do toho vložit příliš zdravé a pravé aktivity taková svatá terezie která je mi příkladem ovšem to dovedla. Ale víte že jako takové takovému veliká duchovnímu tao strašnou práci se odevzdat to prase odevzdat že totiž než se odevzdala než uznal že nic pánu bohu zatím nedala proto se nemůže dát protože nemá od boha co to trvalo osmnáct let osmnáct let omylů než se dostal za tuto fázi kde se trpně všechno odevzdávala ale to nestačilo k tomu aby vnitřně umřela protože neměla co odevzdávat teprve když byla pokraj smrti když ji nosili prostěradle a měla zánět nervů tak uznala že nemá co by bohu dala a v tom případě se odevzdal bůh ne a zvítězil mocí boží ne vlastní kdepak bych by muž. Dovolil aby se to stalo jenom mocí boží tedy vám tady nám na stávám takové momenty z rozdílné považováni takle totálně rozdílné povahy ženské na mužské nejsou to jenom tak školsky při křeslo při varuju abyste věděli jaké přednosti a na taky jsou na cestě muže a postiženo jestliže a teď prosím vás prominete by to tady poslouchá ze specifický jestliže že na například při pohlavním soužití s mužem se nevede odevzdat tak toho chudák nic nemá. A je to to potom tvrdý nervové následky a nikdy nezažijí organizmus a nikdy si nesení toho manželskýho soužití nebo toho pohlavního soužití když ten muž zase neumí na druhé straně vyhovět ženě aby prostě se podřídil tomu jejímu cyklu orgánu tak na tom on taky špatně protože manželka se skládá voni s nespojíte dále tak vám jenom to ty věci říkám proto že jsem v tomto této oblasti dělal veliké zkoumat sám a protože jsem byl krátce taky manželem asi šest let no na papíru se mi byl se třicet let ne ale fakticky takhle jak to říkám plně šest let a za doby jsem dělal ustavičné zkoušky těchto věcí to měla země že je manželka velkého asi na tom nevěděla hodinku ink ale po šesti letech toho pravého manželskýho života. řekla když s s bral a tvrdil si že si nebere viděl leda z rukou božích že nejsi můj že nejsem tvá nýbrž že si že pán bůh to svěřuju a tebe svěřuju a zase naopak že a tak jsem si toho měl strach ale po šesti letech vidím že to nebylo tak zlé na naopak a tak prosím abych s dovolil abych s měla vstoupit na tvoji cestu abych taky nebyla tvá a aby se taky ty nebyl můj nýbrž aby abychom oba byli boží. A jak toto do řekla protože to myslela vážně tak v tom okamžiku dostala takové skvělé vedení že od toho roku padesát jedna do roku osmdesát jedno znamená třicet let udělala veliké pokroky na duchovní cestě před tou ženou si nikdo netroufal například mluvit špatně nebo nebyl před nikdo takový jaký byl předtím jejich přítomnosti byli jít lidé jiní jsem o tom mluvil s jejími spolupracovnice mi exponován kam a opravdu tomu takhle bylo vona měla vrcholným vliv na své okolí proto záření. Toho svého rozhodnutí rozhodnutí totiž září určitý záření no tak proč vám to všechno říkám abyste věděli že není žádná přednost mezi mužem a ženou zaží na tom jaký postoj zaujme když ta žena zaujímal zažívá tento postoj tak vidím dneska po smrti jak je tam řek bych výhradní postavení takový protekční tak například vím že moje matka která je sedmnáct let po smrti ne to ne. Se tady na třináct let po smrti ještě pořád závislá na svém těle které měla tady na tomto světě tam tělo tam se s tím batolí a pořád okolním točí a no vono je to dobrý na celé nestaneme to velice prospívá ale pro ni je že se ta manželka mně říkal prosím neříkej vespod že tělo nepotřebuju nesnažte dostat tělem třeba do toho žlutého světla výdobytek těla se tam nejste setam s tělem nemůžeš dostat taky ne tak co si dělal za pokusy se mnou noci tam neděl v ve spánku dostat tělem my taky spíme a budu spát a ty budeš spát tak nikam se nerad ty musíš být děly musím být dělá a pak se dostanete taky dostaneš tam kam některý dostat taky to tak stalo že vod doby. Takže my děláme pořád těchto vzájemných cizích pokroky a vás potom nebudu informovat protože se vidíme jenom málokdy ale jisto je že sem manželku nepohřbil a že je pro stejně živá jako když tady žila a při tom o tom nikdo neví kromě vás a ještě to koncentroval být paní vám neříkal ale to se vím co mám dělat to zase řeknu protože si myslím že takové poučení tože to divoká poučení tak někdy někde může posloužit protože všichni jednou budete na druhým břehu a budete svědky toho že jsem mluvil pravdu a že do do doby dokud budete závislý na tomto těle budete se s ním ztotožňovat tam v podobě astrálního těla což je náhražka tohoto těla tak nebudete plně žít tamním životem. A když budete plně žít tam i životem tak tam budete dokonale svobodný a budete dokonale prospěšný směrem sem například dejme tomu zemřela venku kalibán a jsem sytil jak její zle tak jsem hned zavolal manželku a poradil jsem s o tom aby ji pomohla ona ji pomohla tak dobře že dneska se drží voni za ručičku a chodí je tam spolu a voni si rozumí vona ovšem musí mít manželka na za toho ještě tělo když jedná s ním na by ta zvenku takle ji nechápala bez těla ale to nevadí nemůže dělat tolik by mohla dělat bez těla ale přesto její tak prospěšná že uvědomila třebas venku že dneska nemá porušený smysly. Že všechny smysly jako normální člověk a že dokonce to ty pohromadě takže může zároveň vidět zároveň slyšet zároveň tím zároveň hmatat a tak dále všechny smysly zároveň čili aby se klidně odebral k tomu svýmu bratří kori aby mu to dal najevo a vona se i na to ne tak se zaříkal mu takle po bytě to tedy to je to ustraší dál ne ne ale tak sem to musel stát aby to to to neměli na se mu říkal no jsem tam postál ne přes manželku aby se tam začla klepat aby si zmiňoval že nemá nemá právo na plakat že umřela nýbrž máš povinnost se radovat tak tím že dneska konečně normální že všechny smysly jako tady neměla na to světlo že byla hluché němá no a tady ochotně na nemá není a dává najevo klepáním že tyto slyší ho na to slyší ne tak nemůže nic jasnějšího dělat protože to právě vadilo v tomto životě že neměla sluh teď klepe no tak služba tak to slyší ne to je přeci krásný důkaz. No tak že užívám svou manželku i po smrti a dali tvým a z za sem říkal náhodou od tých ten se protože voni víte tak si sem si to vypučí ale jsem ji použil v jiných případech při hledání nevěstě prosím na ovšem marně jsme zkrachli i manželkou a víme prosím tady mi je do vás říká že měl dvakrát asi takový to pocit jakmi se začal modlit otčenáš tak se začal propadat s vědomí tohoto světa někam do nic do ničeho in tam stálo že ztrácí vědomí že by mohl ztratit vědomí. Rovněž tak když se mu to stalo potom mimo modlitbu v koupelny tak také přivolení se mu stalo že takhle se začal propadat do toho nic jak stát se vědomí toho svýho okolí tak z toho usuzuješ že asi by toho nas odchod z tohoto světa a že tedy si hrál proti to tu místo kam by si lehl a patrně aby něco nepo škodil nebo tak nějak ale byl celkem z toho nepřímé dotčen. Že ta..

Download XMLDownload textWaveform view