EN | ES |

84-02A

84-02A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


komentoval tak bych se nedostal ke konci vstou komentáři rezignuju na to tyto věci vy psal jenom pořád se vracím k k základní pravdě a tu pořád omílám to mi musíte prominout vím že nestačím na ty podrobnosti a že by bylo zbytečné kdybych je taky líčil protože voni vyplývají z toho základu ano ty podrobnosti každý musí po svém se k nim musí dopracovat ne aby nic se bylo na základní zaujatosti aby se náhodou nezjevil v nějaké dílčí pravdě které by se chopil a na kterou by o tom pěstoval dejme tomu vegetář tví to to by byla chyba kdybych byl teďka vegetář em to by byla degradace nebo promiňte mně kdybych se teď například modlil. Kdybych se ještě dneska modlil jak se modlí lidé tak to je pro hotový duchovní pád protože buď sem pochopil jak se modlit životem anebo jsem to nepochopil když jsem to nepochopil jak se modlit a tak se musím modlit tak musím dělat koncentraci všechno co jsem dělal padesát let ale v tom momentu jak jsem pochopil jak se modlit životem například teď se modlim. Tak tohleto nedělám slovo modlitby přes ústa nepřenesl ano protože bych si dokazoval že neví co je ten život nebo čím že být modlitbou a že když ji není třebas jenom minutu tak se protiví tak sedím na dvou židlích. Kdybych se třiadvace hodin modlil a jednu hodinu spal tak tou jednou jinou spánku se proviňuji proti tři asi oděná modlitby že to jsem bohu nepatřil to jsem za ním nešel do Ovšem je eště otázka kvality modlitby jestli to není jenom prosebná modlitba jestli je to modlitba kerou se odevzdávm bohu se to tak vyšší modlitba odevzdání bohu bych třeba se hodiny se odevzdal boha pak se neodevzdávali tam je mezera a pro tu mezeru budu se na dvou židlích musím se modlit ve spánku i v bdělosti ano pořád tak jako bych se vůbec nemodlil to mně musí být tak přirozené jako jsem předtím jedl jenom pil a měl se dobře. A dělal všechno pro sebe a teď se vode chce abych jenom tou měrou dělal pro sebe jako pro bližního ne víc abych se děl a to není sedí na dvou židlích to je zřením skutečnosti že cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích jste učinili že a to musí ženy prominout. To se například raději dívám na muže než na ženy se ženy líbí líp než mužové ale voni to považujou zaručeně za sprosté se dívám na jejich tělo to točí si myslím že se to považuju za sprosté proto proto proto se jako bojím se na podívat protože když s tebou mluvím tak sem tebe dívám bezostyšně protože do tebe bez se v tom vemme. Ty jsi jsem ty rozumíš a tím se mi možná daří to nevím na tom aby se mi to podařilo to je vedlejší to je otázka vůle boží a taky mýho postoje tím se mi možná daří aby on v tom těžil víc než dosud žije takže dejme tomu po rozchodu se mnou musíš ještě cítit že srdce hoří jestli nehoří jsem to špatně je to moje chyba protože jsem se o to snažil abys v tobě byl ano. Takže jaká je teďka moje zaujatost moje zaujatost je proto dílo proto dílo boží že bůh nás všechny postavil sem do toho života abychom v jeho dílu pokračovali kdyby on zůstal jenom na nebi v tom svým dokonale stavu a nepoznal sem svého syna aby se tohleto nic nevěděli ale to že je to věčná záležitost toho spasitele ustavičně posílá i skrz i s z vás a svého osvětitel i i skrz vás tak prosím to je život modlitby on takhle v nás trpí takhle následně pro nás pro nás přišel pro nás nemocné že. Tak tak jsem to těla asi to je jak jsem ji nazval jiřinka krycim jménem ne o nějaké paní smí všech která se modlila za papeže a začne trpět tak bych moh mluvit ještě o nějakém rychlík vi jak jsem mluvil dříve a to tam není to znamená tak tam budí že známého k tomu abych posílil ten vin názor že si protiřečím ano to na se musím posílit eště abych to mohl vyvrátit vůbec to že do slabý případ ale vezměme si toho rychlík který dokud byl v rukou indů tak mu všechno šlo kupředu krásně bez potíží bez životních nebezpečí že-poznání zůstalo jednoho dne mu ti indové řekli my jsme v tobě provedli očistu všech tří těl to teďka nebudu říkat co to sou ty tři těla na a více učí nemůžeme. Teď to ostatní musí udělat u tebe ježíš kristus my se tím vzdává mezi stáváme a předávám ježíši kristu a on viděl nic víc než viděl cuku které mu byla podává ano a myslel si že je to ježíš kristus uteku viděl který jeho přítel mi řek který se mnou jednal o tom halil a teď mně to dal do pera všechno my to dal písemně abych k tomu rozuměl co voni zažívali ale jakmile tenhleten rychlý se chopil toho ježíše krista rázem ta zahodí a pohoda duchovního vzestupu končila. Začalo utrpení ale tak strašné které nekončilo do smrti protože ten ježíš kristus na něm chtěl z sebezápor sebezápor zvláštního způsobu sebezápor tak velký že to nevede jenom očistě nějakých tří Ale vede to k očis-vede to k poznání mimochodem indové co to že mám k nim velikou úctu po stránce poznání jsou úžasně pozadu oproti tomu co hlásali ježíš kristus. A to to poznání je tam úžasně dopracováno. ten symbolice může to bohužel symbolické vím že to dřív nevyhovovalo jsem tomu tak neni nerozuměl no a ten tomu taky nerozuměl takže on on z toho nevyčetl důležitost toho sebezáporu on z toho nevyčetl že poznání navíc opět tomu svatý indové učili je možné jenom tehdy sám sebe člověk zapřel a v tom nejlepší co v sobě tak dejme tomu to řeknu zase ano to ježíši protože jde nemohu jestliže ten ježíš je tři roky. Uchránil proti veškeré mu zlu všechno jim dával na talíř hotové voni mohli dělat zázraky nikdo jim v tom nebránil nikdo je nepronásleduje nechybělo měli pořád co jíst o jejich rodiny bylo postaráno tak nakonec když měli se dostat do nebe do toho stavu nebe tak platí co říká církev v tomto stavu z těch tří křesťanských ctností víra naděje lásku nemá další funkční oprávněnost naděje víra pro to musí odpadnout musí odpadu přečet jsou z počátku nepostradatelným ctnostmi tak se trans cestě nepostradatelným opakuji a podtrhuju ale pak musí odpadnout von to dokázal tím že vstoupil na potupně kříž. Veškerou moc kterou předtím měl ztratil v jejich očích takže když spasitel sám ztratí veškerou moc a je degradoval na obyčejného lotra který tam vedle něho taky měl a taky umřel bídou zvířecí smrti tak kde je v pás kde jejich víra v toho mistra je takle rázem zbavil veškerých těchto dvou nebo všech těch dvou ctností křesťanských stavěl to na jiném principu než na víře a lásce a prázdnotě a ráno on ji vyprázdnil a jedině toho jana nevyprázdnil protože ten byl svou láskou prázdný ta prázdnota je zvláštní dotalo ta kvalitu lásky. Tomu nechal ano takže sám byl na kříži a trpěl a svatý jan pod křížem netrpěl s ním na kříži ale byl láskyplně s ním spojen láska řeknu to utrpení na kříži tady prosím je zase další takový moment který skvěle doplňuje to co předtím jsem řekl o sebezáporu láska jen větším sebezáporem tomu to jsem právě před tím říkal předtím byl přednášce na zkažena Že milovat je největší tvůrčí síla atakdále miluj že to dokonce ježíš musel nařizovat dokonce tohoto nejde se dostat dál než než ti indové to intonuji. Jakápak byla láska toho totapuri ho k tomu kdo si odpálil od jeho ohně posvátného fajfku když se na něho obol a vyhnal ho no hnusným způsobem a námi sem říkal prosím a to si myslí že se to stalo za ten můj stupeň poznání kdy jsem to všechno bral obrazně a ty to bereš bezobrazně toto se za styděl utekla víc a o nebylo vůbec snahu takle je na tom indie je to moderní případ oni totiž nepochopili všechny straně kteří je skute nám to pochopil proto tak nutil poznávání nohy k tomu abych to psal ten komentář protože říkal musíš když si vzdal jednou do jeho vleku kdy jsem dostal vyvo sebevzdání toho sebezáporu zase vynuceného tak musíš z z toho něco říct těm lidem přeci to není možný abych si to nechal pro sebe to uznávám že tak ten sebezápor prosím je postaven zaručeně napřed běžném poznání a poznání je postavena před běžném sebezáporu jedno ruku v ruce s druhým jde tím že my my si to ovšem neuvědomujeme a teď mně to promiň že budu takhle mluvit tím že my se ocitáme na tomto světě a to bych nerad vysvětloval toho de nechtěli tím že se odstavil to světě tak se podobá menší kristu podrobuje se největší sebezáporu přečká si od otce. Jakmile si jednou vzpomenete na jeho otcovský dům v chvíli své postavení budete považovat za hrozné vězení a budete z něho utíkat ze sebelásky třebas utíkat bych byl u toho otce nejhorším služebníkem nejposlednější tak by se měl líp než tady v tom vězení největší než štěstí člověka je v tom že toto necítí takhle že si není vědom že je vězněm kdežto. jsem v v tom předškolním věku si byl dost jasně vědom toho---těch lékařů ne z toho sebezáporu že jsem vězněm v tomto světě protože jakmile jsem nejednal správně cítil jsem se být proviněním jakoby v ochi jak jsem jednal správně o okovy byly rozvázány k dalšímu poznání správného. kupředu a tak to šlo dál kouše všechno líčím o to nebudu tady líčit. Tak ono je ho pravdu těžko říct co napřed co potom v tom světě všechny závislosti příčiny a následky jsou tak dokonale dohromady spojeno že pokud neznáš první příčinou všeho tak můžeš cokoliv před vadit čemkoliv a cokoliv poradit čemukoliv nikdy se nedopustíš chyby chyby se dopustíš jenom tehdy si nejsi vědom toho že celé moje vědomí pochází od boha ustavičně je udržováno vědomím božím že protože mám vědomí tohoto světa tak je to způsobeno tím že on si ho skrze mně uvědomuje. Jestliže mám nějakou lásku oči čemukoliv tak jenom jenom proto že on skrz miluje on je to který miluje jestli jsem schopen cokoliv učinit tak jenom proto že on sílu k tomu činu že všechno co dělám zřejmě my to připraven to dělám to je jeho moc o něčím tělem oni milujícím on je poznávající jo a to je velice nadějné protože tady se bych se znovu vrátil ramakrišnovi a vzpomněl si na to jak zaplesal ten. Tanečník pod tím stromem když mu narada řekl že jenom tolikrát se chtěli kolik je těch listů na tom stromě A to že zaplesal okamžitě byl spasen jak slabý nátěr je toho co nás oddaluje od boha to je velice slabý nátěr a jakmile se jím pro klove jednou tak se mi díváte jenom na jako na nátěr takže se nebojte v něčem odporovat to je jednáte to je ak kterým chcete na bavit to co říkám to nejde k podstatě věci postavě je v tom středu která je ničím o tom se nedá vůbec mluvit. to je jediné konkretní to nic. a z toho všechna abstrakta jsou lety skutečnost který zažíváme z toho pocházejí je to abstraktum vědomí je to abstraktum lásky je to abstraktum poznání jsou specializovaná abstrakta úzká abstrakta z konkretnosti toho nic taky není představitelné by v tom nic mohlo být všechno kdyby to opravdu nebylo nic. To se nam musí lidsky jevit jako nic to je kvalita to je úžasná kvalita nikam se všechno nevede do toho nic a z ničeho nemůže všechno vyvěralo než toho nic to musí být řek bych. Ne nestane toto tělo tímto nestane nesmí čemu protěžovat nesmí být na straně ničeho proto ty lidi tam jste na limě a prosím boha o pomoc nepomohl on není na straně trpícího jenom voni na na to je taky toho kdo nespravedlivě trestá on není na straně jednoho a nestaví se na stranu druhého pak on miluje pravdu a pravda je ta že když si ve stádiu vývoje přírodní zákonitostí tak se nemůžeš a nesmí z toho vymknout protože by se ocitl mimo jeho stvořené a to nejde jakmile se ocitneš nad tím nemůžeš do toho spadnout nazpátek marně se ohlíží že jsou ti co ničí li kde jsou tvoje starosti považuješ to všechno za zbytečné a nebylo to zbytečné bylo to všechno na úrovni přírodního nebo nějaké jiné vyšší úrovni důležité ovšem oni existujou úrovně to je všechno co se stává co začíná co emanuje a co do něho zase vstupuje do toho boha a je taky něco nad úrovněmi hýbe co je co je duchem všeho že a to jest je to bytí anebo láska nebo po ten to se nestává stáváme se poznávajícím v tomto oboru jakmile tam vstoupíme jsme poznávající jakmile tam vsouvám milující jakmile tam vstoupíme sme existující kdežto dneska se stáváme dospělými nebo starými senilní mi nebo mladém předtím nebo s tvrdím jak chcete tím co se stáváme je nerozhodující v toho čím jsme správně odpověděl laoce tomu kdo se ho ptal když se přijde podívat na velkého světec co si viděl vidím z karmu celého starce nad hrobem neschopného pohybu těžkopádného politováníhodného on říkal vidíš to správně to vidí zevně ale jestliže tenhleten stav opravdu neschopný v tomto životě dále žít že to to všechno i ta únava životem je umožňováno bohem tam pardon řikal. Tak taky víš prosto nechápe protože potu se nedá kráčet to není pravé toho pokud které by si mohl toto by mohlo porozumět to se nedá porozumět proč je to tak proč to není jinak ale věc že co se stává to není pravé tao tento život není tím pravým vnitřním životem kterým tady žiju neboť jsem poznal že moje cesta není cestou že prostě jest cestou se nestává nějakou cestou kterou bych musel objevovat tou cestou je takže když zahynu tak jsem nezahynul no tak to asi sem to pasovat světec opakuju dotaz proč považuješ za lepší. Když považuju všechno za pocházející od boha Než když-jsem zaujat tím svým. že třebas jsem zaujat nějakou věcí dobrou a proč by ten sebezápor byl lepší proč by na tam to poznání že všechno pokazí o o v něčem mělo vůbec pomoc jak jakou v tom vidíš pomoc řídíš v říkáš bych ti odpověděl takhle jestliže potřebuješ vlivem svého vývoje. Být zaujat čímkoliv čímkoliv je to výborná cesta tím svým když potřebuju zaujat a nedbáš na to že je to od boha je to skvělá cesta si myslím že když jsem do těch sedmnácti let nevěděl o bohu a nevěřil jsem na něj a byl jsem zaujat tím svým že jsem potřeboval jednat správně ne a že to zajímalo si ten experiment vycházel ne jako když pokus nějaký a on to vychází tak to zaujalo pochopitelně jak to nechytla to nebylo něco co jsem si kvalifikoval jako zásah od boha. Nýbrž jako něco prospěšného pro jsem z toho měl klid toto točení v kruzích jak ty řikáš ne vypadalo jako ho začarovaný kruh tak dlouho dokud se neukázalo že tímto točením v kruhu jsem se točil pořád v užších kruzích. Nebo že se něco ve mně tajně rodila že se ve mně něco znovuzrozovat při tom protože jsem při tom zásadně zapomínal na svou vůli a jednal jsem podle vůle nějaké zákonitosti. Tak jsem která nebyla země tak jsem se netočil jenom v kruhu nýbrž jsem se přibližoval nechtěně nějakému středu nějaké nové skutečnosti a ta se tady najednou objevila nečekaně ne hlásné než žádaný nepředvídaném na sem nevěděl že se to stane kdepák ani vteřinu předtím jsem to nevěděl tedy ho předtím sebe nevěřící nevě že jsem že exploze bo nebo nějaká nesmrtelná potom za člověka to by byl nikdo k tomu jednotě věřím že když člověk je něčím nějakou věcí zaujat. Třebas je to zcela svědka věc a je to jeho záliba osobní že to sice točení kruhu ale že ty kruhy se přibližuju tomu nic věčného věčné přirozenosti boží jsem si tímto způsobem zpovídal tu branu pu jak jsem vám říkal v tom vlaku s připomeňte si ten případ jak jsem tam vešel toho kup tak jsem věděl že vůči a jsem věděl že to pak pudu že vůči to je naše přebráno teďka se se vyvalí tam někde starej že mám nějakou povinnost a jakou jsem nevěděl nevěděl. A tak se stal prosím vás ukažte pas přes ředním rukou ho ukázal že se že se úředníkem a vy jste byla ka aur to jsem potřeboval děl jsem nevěděl proč konce říct se potřebuju zeptat jsem vás potřebuju se ta přátelé proč to děláte proč vona chce pít vrcholová sportu otce vítězit de ji vo tom vítězství ona řekla víte že na tuhletu otázku bych nemohl odpověď jednoznačně že mně jde o nějaké vítězství jenom taky pochopitelně protože když člověk dělá takovou řeholi jako a to nazval žejo lid tak by to bylo pro něho těžké sta mají kdyby to k něčemu nevedlo. Ale věřte mi že daleko větší pro váhu a cenu že jsem fanatickou v tom lékařství tomu fa jím pro je to nejkrásnější sport na světě asi proto že to umím ale abych to uměl zase se musela moc sebe zapřít to byla hotová řehole podívej se dneska je září je du na celým kdo a a kdybych o teďka od září netrval to víte co řádné ba na vysoké škole všechno ale kdybych oral září natrénoval bych nemohla potom cesta v tom mých je vítězit a nemoh to jít tam obsa vůbec tam nepatřila toho našeho kontaktu a jsem říkal no ale tak přece jenom stojíte vo to vítězství tak bych se že tam ještě dál že to mi dovídáte všecko že tam takhle jak se chováte k tomu kdo nad vámi vítězí. A v na řekla když nade mnou nějaká zvítězí tak především je napadne a to musí jako rozumné mu člověk po napadnout že ona prodělal prošla toutéž ze jako a že ji prošla důrazně ji a že to sebete sebezápor se nebo a to se by se sebe za to umí byla dokonalejší že se musela daleko dokonaleji o tom zapřít ten taky mluvila že se musel jako zapřít aby to ho do toho vložila tolik a tak ji ctím mám úctu ta jich srdečně po děkuju za vítězství blaho přejí by to věčně a nemám nejmenší nenávisti že předčí jsem říkal blaho vy rozumíte umění života. To je v tom je umění života aby aby člověk to ovšem vy se to čte právě v užších kruzích vůči něčemu co neznáte a za čím vůbec dítě dlouho nebudete moci napsal jsem spis umění žít a tady máte vytk skončíte svoji dráhu snad e se terénu tak potom prosím vás se na tu věrou obraťte a vám napřed to pučí a pokon vysvětlím nebude velkou ctít potkal se člověkem který je na poloviční cestě protože se za věcí a zapomínal při tom na sebe zapřel sama sebe myslím že každý to například jenom studoval že se musel hodně zapírat aby to do studovala protože to není hračka že. A to se dostal kupředu když se být někdo dobrým řemeslníkem musí nechat stranou své starosti a musí být jenom tím řemeslníkem a musí pracovat jenom na věci to je kus cesty kupředu to není pouhé točení se kruhu tam je kvalita sebezáporu v tou paní kvalita sebezáporu si že von vstoupí třeba do nějakého tím pracovník kde se musí podílet pokorně o své zkušenosti které normální někomu se nedával s tím ostatním kolektivem a dávat s těmi hlava mi nimi dohromady to je další kroku před od odstoupil další kvalitativně paní krokem od sebe a to je tedy jsem takovým příjmů protoko jenom tlumočníkem a musím říct že. Opravdu ten tým u vám ko československý tehdy byl v těch turína přišel na věci na které normálně zeši nepřišli a kubánci by byli na taky nepřišli protože v těch podmínkách ve kterých tam pro celou ty turína je to jinak než po nás se postaven sku ne tak to musí dát dohromady aby si ale vono sto něco vy jako ste inteligence rozumíte nějaký takový krizi který sem nebyl techniky kubánci nepřišel dobře vzdělaný a československý také ne a jsem jim přímo přitom překladu říkal dovolte abych k tomu něco kapitol komentovat se tam se španělsky a potom česky a říkal sem jim tady jste vyšší přátelé na něco na co byste jako jedinče nepřišli ne napadá vám. Že ta ordinace nepocházel jenom o toho kdo je tady vaším vedoucím pracovní kam se se choval zcela trpně ten to jenom archivu co vy ste tady všechno říkali ukázali tak ve své paměti je tak to zapisoval někdo si tak dále to nebylo přeci to hlavní hlavní byli tam ty nápad a ty přicházeli jako by náhodou jako by náhle z nebe spadli a byli tady ty nápad kde sem vzali přemýšlejte vo tom budete stačit. Že tyhlety věci které jsem zdánlivě tělu náhodné náhodně jsou kvalitativní zálohu nitru člověka která čeká na objev a tehdy se dostane navrch by ten člověk sebe umí více zapřít kdyby si byl každý hrál jenom na svém písečku a nezapřel sám sebe tak jste k těmto koncům nedošli to není pouhá náhoda to je to navíc ta kvalita vašeho sebezáporu takhle se ne tím mluvil. No a nebyl to ech ale byl to kubánci který říkal neměl jste na mysli nějaký nábožensky principy kopanec to řekl říkal měl ale proč jste tyhlety věci za tlačil jako krizi do karle se to tancovat v náboženství to se nemá kaizr a na to patří do věří jestliže se ovšem udělala to křesťanství na tu chvíli že do konat zval něco co řekl svatý třebas tomáš akvinský třináctém století a mysleli si že to stačí to udělal chybu tím se oddělili od vědy a věda po nich dneska kašle právem ale to náboženství to musí dokončit to musí dojít k tomu také dosahovat ustavičně znovu k věcem přistupovat znovu je vykládat na vyšší úrovni i na to nepude jo. To říkám samo sebou jenom vám ne a takhle se to to říkal tomu kubánci všechno ne to je to potom nestál no chtěli si v tom nejsou principy náboženské tak byste měli vědět že dávno vidím v tom operovali tu oper pel inteligenci která jsem velice vděčen a o to kapitolu u toho to mas že mi to objevil z jiné stránky a že se se se mnou shoduje vono se sem o tom sice skálopevně že to tak ale myslím si že to je nevědecký to jenom subjektivní nějaký důkaz ne a vědeckým se platí. to říkají dva tak to není tolik subjektivní když to říká někdo předtím ještě ale von to tam on tam ukazuje při každý to říká ne do třetí se tam nejlíp to tam psáno ta nejlíp líbíte příklad o poustevnický bůh asi patrně pro její zvědavosti pokladna jít za malinkou věci čku kulatou velikosti oslíku lidského a říká pravým ti nic jiného nebylo učiněno to je nené tedy my pohasl je to všechno tak složité bylo vytvořeno. To je tak jednoduchý to je dokonce ničeho ten tak jednoduchý základu všechno vytvořeno se ti člověk se stane opravdu věcem nemusí být navr k založený tak jak je to prosté nechte to jednoduché když jsem zvládl elementární matiku tak jsem si tak prostá vyšší matka jak je prostá a zdola když jsem nezvládl se mi jevilo jako něco semeno na to nestačím že jo ten pocit asi se znali všichni a to platí o každé vědě o každém lidském počínání že tam se nějakým způsobem dorůstá nějaké kvalitě která potom přemůže člověka přemůže to není on něco ho přemohlo co vůbec netušil že existuje někteří tomu říkají h i tomu víte ne specielní na tom vůbec nezáleží a umí taky ještě aby se musel říkat pán bůh. Ta inteligence působí všude tam kde člověk odstoupí od sám sebe se stane součástí většího těla napřed a potom součástí všeho míra a potom za hranice všemi a se dostane že ano a protože transformátorem všech vesmírových sil jedině on jim je astrální tělo ne tam sem příklad muladharu nebo svatý touhy být tak se nemůže schopna formovat tak tento člověk může se opravdu během svého života ocitnout za hranicemi časoprostoru to kroužením. A on ho na tom rovnosti jestliže ten buddha takže nějakou nirvánu a jestliže ten eckhart začne co obdobného že se setkal s tím nic tak obojí pro nás užitečné z ne neříkám to všechno zažili tohleto mluví jenom o tom co je pro nás užitečné z toho jejich poznání že se připojili k tomu co z toho nic ustavičně pochází. Že se nedistancovali od toho proudu který ustavičně vychází z toho nic myslím že jak buddha tak někteří jiní veliká pochopili ten emanační princip že totiž všecko z toho nic ustavičně pochází že je to tamto je pro nás nic jenom proto že neumíme rozumově rozumně chápat jak z ničeho by něco mohlo povstat ale že je to tak asi jako ježíš kristus když rozdával chlebu a rybičku nepatrného množství rybiček a chlebu evu a ono těch chlebů a těch rybiček tak dlouho nebýval dokud poslední člověk nebyl nasycen čili přeloženo do vesmírové řeči dokud existuje ten vesmír a někdo tam potřebuje tvůrčí sílu boží tak pořád ta tvůrčí síla boží z něho pane ven a vytváří další světy a a tak dále a nejenom to. Odtamtud zase to všechno jde k němu to vypadá když se na to díváme daleko hlady dneska to dokážeme jakože něco se v tom vesmíru zase ruší že tam něco vybuchují a tam je co se ruší nebudeš se se něco spojeno nějaký díly nebo je to všechno menuje astronoma tak nemeju spasitelský úkol to je spasitelský úkol ovšem na úrovni existenční oni existenční plače si úkol vypadá tak že to co vyvinul zase do sebe vzal čili tak po sloup to nejde v tom vesmíru jako třebas to říkají indové že existuje. Pral jestli ráno po které zase vdechnuta o po kterém ten bůh vydechuje to manvantára ne a jak se začne vdechovat a se všechno tvrdé do něho toto je pravda jenom v tom smyslu že se to děje porůznu různě že je to individuální záležitost třebas to a tekla ke ne která dohrála svoji roli a strhne se a zase nějaký velký třesk pana genera a jiných před ním který od který to opsal neexistuje jako nějaká záležitost celo vesmírová nýbrž to jsou místní záležitosti že jo tak sem a tam e vesmír se vyskytuje protože je to permanentní proces tvůrčí a spasitelský. Ale kromě toho existuje permanentní proces osvěcovací jestliže se dejme tomu nepodaří o to je v přírodě zcela běžné aby někdo před tím spo hnutím byl osvícen nic se nestane je spolku v přírodě dojem nějaký pan tamas lev že to je věc návody že trpící nosti tam za hlavní roli že ta přiroz se strefuje nějak slepě a že ji to nevychází to velký omyl zase. Žádná nehodnost ta neexistuje to je přírodní zákonitost tam se to je zákon plýtvání tam se úžasně plýtvat a se nebývá jenom semeni pampeliškou který si věcí duchu na bůh a nikdy se nemohu tam se být dali mi se plýtvám vším možným ten princip přírodního zákona zákona časoprostoru ve kterém žijeme to je prostě od boha daný zákon že podle kterého to všechno se může rozvíjet harmonicky rozvíjet a harmonicky stavová a my v tom vidíme protichůdné boj zla a dobra nebo tak to vůbec neexistuje něco takovýho to je harmonicky působící zlo a dobro jak my to chápeme lidsky vedle sebe a ne proti sobě a tohleto myslím eckhart dobře pochopil a to dobře pochopil buddha a karmou sebou taky. Jenže v tak po křesťanskou ale ten buddha to pochopil zase po indickou v tom smyslu že jakmile vy van se tomu říká sem to si uče a že vysvětlit tak rázem se připojil k tomu proudu toho tu ruce který není jenom tvůrcem který neby síla jenom něco do světa nebo do časoprostoru ale také osvěcuje také táhne k sobě takže ti pravý zen buddhisti by se dneska jediný pravý nástupcem buddhy jak tak posuzujou pokud mu ho ti pochopili že ten život ponětí toho budí byl život milosrdný milosrdný vůči těm lidem kterým začal kázat že to byl on tomu říkají život slibný. A tím životem lito mým byl život ježíšův od začátku jeho existence na této pozemské pouti to byl život citový jenom pro stávání se vem sestoupil jsem z toho stavu nebe a největšího sebezápor byl že jsem sestoupil ne něco co se stalo např kříži to byla to bylo malinké extempore ale to co je jsem vstoupil do tohoto světa to byl veliký sebezápor a zažil to třeba s tou buddha teprve v těch svých nevím kolika třicíti pěti letech. Když odtamtud vstoupil mezi lidi a kázal tak se mnou střední cestu sebou střední se dostane ni cesta průměrný nýbrž střední cesta je cesta nezávislý je cesta k poznání pravého středu ze kterého pravého nic ze kterého všechno vychází rozm tak musíte ismus správně chápat myslím že zen buddhisti a svou sem aspoň jako menoval to takhle chápou do dneška jsou ještě na výši no a jaké pak je to tedy vanutí víte budu muset ještě chvilinku mluvit nevadí to že totiž není pravda jak my si představujeme podle klasický spisů mystických nebo jogický ch že. Ten žák ten satan nebo ten žák mystický musíte zbavit sama sebe a tím se objeví vědomě v náruči boží to takhle kdyby to šlo to by bylo krásné ale ono je to dlouhá cesta dlouhý proces který ježíš kristus jmenuje krajními body dokud se neznovuzrodí z vody a z ducha nevejdeš království nebeského to znamená začne to někde tou vodou symboly jordán a končí to tím duchem a to je seslání ducha svatého a ty apoštoly čili řečeno toto všechno dokud prožiješ. Tak to si neprodělal ten sestup který v lidském těle se a prodělat no a jestliže tomu takhle je tak pak nestačí dejme tomu samadhi se zbavit sama sebe na chvilinku protože kupodivu jakmile se z něho vyjde tak sem se je tam to celé to se tam se tých si vzpomíná jenom že bylo chvilinku svobodné čili nejde o to s vymazat to nýbrž ho zaměnit za jiné svatý pavel toto dobře pochopil. Co se totiž nazývá vymazání je záměna ono se to nedá to že to předvídá ty vymazání je dost přibližně to se přibližně v tomto se vymaže to je pravda ale že za tím je nějaké věčné které se nazývá v indii a man které se nemůže tímto vymazání vůbec smazat nemůže být tím vůbec dotčen a že tento atman vstoupí do člověka v okamžiku jeho narození. A vy vane směrem do člověka a ne ne jednou v vane ale pořád emanuje pořád vyzařuje směrem do člověka a tím dává průchod vývoji na nějakého tazvaného klamného které se toto že tímto světem to není klamného protože naráží vlivem toho organismu se kterým se spojilo tuto naráží na smyslové vjemy ne a narozené zpracování a samozřejmě to z toho musí vodítky kdyby nevyvodil důsledky tak jedná špatně čili to je správné jednání že se vytvoří nové takzvané nepravé ale není zase to tak jednoduché aby stačilo toto vyvanutí a rázem tady bylo nějaké věčné neboť první takové vyvanutí nastává nějak extazi a upozorňuju vás že to co zažíval buddha nebyla pouhá extaze anebo.

Download XMLDownload textWaveform view