EN | ES |

83-23B-K

83-23B-K


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tady neříká jeden z vás to přirovnání to je krásné ale zapomínáš při tom obrazu říci že to že ten petr z hlubině kde ryby o učení nebýval vyložil spoustu ryb nebylo způsobeno tím že tam hodil ty sítě tomu se taky udělat ale jenom tím ne základem toho úspěchu bylo to že to poradil ježíš kristus ano to je právě ta největší chyba indů co dělají toto soustředění na tenhleten svět se do jeho největší hlubiny to nám radí bůh protože nám sem nás poslal to jeho rada kdy. Člověk ty jsi bůh jeho rada a my jsme člověkem to je to nejlepší co na mohl poradit to by mělo úplně stačit k tomu abychom vylezou tu ryb pane jenom to abychom se dostali opravdové pravdě opravdu není větší možnosti pán bůh na nemůže poslechnout větší milost nemyslete že větší mívá něco nutné když něco vnukal se cele správné a ten nesprávné ne největší milost je v tom že jsem člověkem toto by si měli být to vyšším měli být indové vědomi oni užívat lidskou přirozenosti daleko větší měrou třebas než my učit sám ale na druhé straně je to přeci jenom okrajové pořád je to okrajové a podstatu toho hmotného života buď se nesim nebo vůbec nechápou. A nepomůže jim si říkají to iluze nebo skutečnost pro nic nepomůže sou sami střepiny ale důležité je že jsem člověkem to znamená že se transformátor a že temně samovolně teď probíhá transfuze věčného ale celého věčného do pomíjejícího jak jsem měl to nepotřebuju vědět jak na maria to nevěděla to může stát celé stalo stalo se to ono to soustavně vjemy a života probíhá čili ono je třeba se k tomu jenom připojit toto než pochopila svatá terezie a byla to nějaká do bráno ženská to i to trvalo osmnáct let neříkám že je to pochopitelné tento moment ale ono nakonec pochopil že se jenom připojit že nemá lézt na ten kříž. Sama že se připojit k tomu který tam je který tam věci na tom kříži je který je věčně nad kříži na kříži jako ježíš většině pod křížem jako jan přestože se nám to líčí jako nějaká historická událost která je jednou proběhla víckrát ne nepravda tvoření jak se pořád to to zlo a pro promiňte mně stvoření se ta je permanentní záležitost jo která pořád probíhá odpočinek boží nad tím co stvořil je permanentní záležitost jeho tvůrčí tedy úkol je permanentní záležitost jeho vykupitel ský úkol je permanentní záležitost jeho osvícení je temení za jeto všechno máme dispozici tím že vidím tento svět jsem osvěcováni bohem bez jeho. Osvícení by ho neviděl a to je veliká muset rozenává rostlinou nebo s kamenem nebo se koníku co ty vidí si toho mohou vyvodit mi toho můžeme vyvodit sestup do nebe si to o vzpomenou jaká je to vzácná příležitost že a mezi říkám ono to nic není dej nám nějakou radu jakou větší radu vám mohu dát než jako dal pán bůh on je přitom když máte na tu hlubinu věc on je přiká nemůže být mimo to jde nemůže být stranou bez ho pomoci byste tam nevěděli na tu hlubinu jo a povím dělat potřebovali učedníci páně vědět co mají dělat kdyby byl věděli co mají dělat tak se nespojili na pána ježíše spolehněte se na boha z pole. Ten se na boha spolehněte se na boha spolehněte se na boha a nebudete vědět co máte dělat nesplete se na nějakou radu konkrétní společně sme se na boha budete hle dvě děti vynese ho nemusím vymáhat dojem že si přeju abyste následovali vůbec ne dyť s to co co seno z tohoto říci nechcete abys si nepřežil toho s vámi a a tak dále prosím když jsem řekl že na oblaku se vracíte k tomu co vás odvádí od boha a velice upřímně a celobytostně tak tady bylo předto neviděl jsem v izraeli větší nevěru k někomu jako ty si tímto vyslovil k nám ale si tohoto vašeho obratu na obranu velice. Vážím jako ukázku co byste dokázali kdyby jste pod tím světlem za téhož věta při kterém kradl pánu bohu čas a prostor a život lidský mu ho odevzdávali kdyby se to četli bhagavadgítu a říkal tam někde ramakrišnovi kdybyste ho odevzdávali jsem si jist že byste dokázali jenže tomu divy se daleko tíže konkrétně takhle slouží než jak vysloužit konkrétně kterékoliv myšlence jako třebas stáňa obětmi obě obětavě toho tak to je konkrétní bude ale stejně konkrétně nedovede jít k bohu ale tu jestliže umí udělat oběti obětavě pro ostatní. si toto ještě třeba vina dát ne to teprv to vy to nebere ského to budu mazat bohu bu a při mele mu to to nadávat se tady když a dělal celý rok mu to vyčítám lidsky že to příště nesmí být a a tak podobně ne ale on tímto způsobem jak konkrétně přistupuje k věcem například k tomu finanční se jsem podniku s tím technice neumí přistoupit k tomu bohu a zase bych řekl že se ty se sem mohli zeptat a ty to dovedeš a jak to že to dovedeš jestliže tomu člověku bylo umožněno ale to každému z vás umožňuje vám aby od sebe totálně odstoupil. Tak tou chvíli mu umožněno aby poznával pravdu on to tedy provedl to odstoupení od sebe tím s tou chvíli mu umožněno aby pozná ta a tak že ho ta pravda přemáhá přemáhá to že považuje za povinnost udělat třebas obě nebo tak nebo něco provést se svým pacient em nevím to českou nebo ty obalamucování žáků ne tak jak si to takhle děláte opravdu celobytostně tak takovým způsobem a ještě silnějším do člověka vede k sledování vůle boží a jakmile se člověk naučí se a vůle boží volí boží tak ho přestane uspokojoval že se vyje vůli vlastní to je nutný obrat ke kterému jednou musí dostat do jít pokud němu nedojde tak pořád jednou se takový. Jednou se ona ale když jednou víte která bude ve vašem životě přednost když to pociťujete a když se tím řídíme tak pocit obrovskou moc která vás normálně nebyla to je jako ti učedníci páně najednou v sobě li moc dělal zana tak pak vás nikdo dostane k tomu abyste patřili tomuto světu takovým způsobem jako předtím nikdo na vás nepozná že mu tak nepatříte my mu patříte v očích těch kteří vás sednu lépe a více než o ni neboť se chápete věcí na které jsem vám to předváděl na kterou oni se vůbec netroufají ale vynecháváte kupodivu věci které jsou malicherně čili to z vašeho života dělá přímo čarou cestu napřimovat tam příliš se moc nekouše jako červ. Jdete bez mohou kupředu nemáte ani hadí nožičky e tak vono mi dete kupředu a to z toho důvodu že poznáváte přednosti které se ti sobci svým způsobem plněním vůle boží ono to je dlouho postaveno na sobectví celá ta cesta jenže zjevil ho sobectví a kupodivu člověk to jako soběstačné a ten lká vyrob že by se toho ne okamžitě zřekl protože proti sobectví nemohl by to plnit když ještě to jinak nejde ne sobectví u těch učedníků to nešlo to smrti na kříži jenom sobectvím a z dokonale dohoní dokonaleji sobectvím kupředu ano vás že každý máme upřímnou tendenci to čichat upozorňuju vás na to že. Taky nám to nejde že když máme upřímnou ten den si zachovat si tento život která stál říkám budu to čím se bude nepřímo tendenci zachovat tento život a potom ztrácíme tak nedosáhneme jenom toho abychom se je to život zachoval jenom že on nezachová ale ne pohybujeme se jenom v tomto bludném kruhu na to je přeci pán bůh do moudrý aby to zařídil tak že to nejde to by nebyl možný pokrok tady líčí my například po bdělém stavu který prožíváme celý den se ubíráme do klidného spánku a tam vycházíme z toho co odění ho bludném kruhu ne toto je pro nás skutečnost jediná skutečnost ve které žijeme a pro kterou. Žijeme a kterou si přejeme zachovat tam najednou sníme máme jiné tělo přejeme si to zachovat a je to něco úplně jiného než todleto obdobné ale kromě toho že existuje řada od dob tohoto a do kterékoliv období bychom se dostali vědomě tak si budeme přát zachovat každou z nich jo tak existuje také nikoliv obdoba skutečnost která je za všemi těmito obdobami úrovněmi za všemi úrovněmi všemi gunami vašemi úrovněmi a tu nemůžeme my zachovat protože ta se zachová sama od sebe a východisko do je kterékoliv úrovně protože pán bůh to zařídil tak že my nejsme pořád bdělý nýbrž také sníme. A také máme tvrdý spánek ve kterém vůbec nesmíme že které si odpočíváme od tohoto světa do existence oddělené neříkal že se u boha a chci tapas indickým ote souhlasím ale když je tomu tak nebo tomu tak není tak on nás nenechává ustavičně stranou nebo jenom v tom co považujeme za jedinou skutečnost takže my jsme soustavně pomalinku připravováno k tomu z toho jednou vít tím se za slovu máte tím přede se tam na někam jinam tak tím se stáváme pružnější mi než jak si myslíme o sobě že jsme my děláme jenom jednu chybu a to je v pro tebe faktické že a to je galské pro všechny například i po tu pro smrti že voni aby ten jsem podceňujeme někdy když to to co významné symbolické ho tak. Výjimečně na to dáte ale že si myslíte že to není skutečnost stejného rázu jako to leta a pak se teprve po smrti učí plním krůčku tam v oblasti ono se dokonale žít de oblasti tady ovšem ta to není žádoucí ale je to dobrý víc pružnost nic víc taky nevěděla kterak se může ten národ který tisíc sedm set let čeká mesiáše vymanit zača jeho rovného čekání krutou krutého a dokázala přes to ten kruh porušit čili čili odpovědi odevzdaností odevzdanosti a to vám pořád říkám. To je vybřednutí sku prosím kdyby vám neřekl a dívka páně staniž po nesla tvého tak ježíš se nemohlo ježíš se nemoh narodit on musel najít objektem byl schopen toto říct upřímně a taky to provést o podat odevzdala se odevzdat jestliže bude čistým životem jako třebas pama a to znamená dělala to co považoval za správné soustavně vlito tíž zápor sestava jako za správné dáte věc tak ta ho dopracoval to bylo to lékařích do napřed řádně využívá svého života pro to co je správné konkrétně protoře kantor taky řečeno podívejte se tady se často ptáte jak poznat úroveň na které jsem. Podle toho také správně volit prostředky jestliže jsme marnotratní syny všichni tak záleží tedy na tom v které fázi své marast jsme jedna z nich je tak kdy promrhá me ve své to že to máme ještě dost a není naděje že v době i když se si vzpomněli neby nám připomněl co to děláš všechno takhle promarníš tak to nebereme vážně protože máme ještě v kapse ale potom když nám docházejí peníze když se když totiž se nám nedaří tak doučíte počítat na svou kapsy si musím počítat že takhle to dlouho nevydržím a domu se vrátit nemohu a když se totéž říkají co před tím tytéž tíž lidé tak řekne jakým od. Vědě je že vím že patřím do otcova domu se nemohu vrátit z toho důvodu že kdyby otec zjistil že jsem že mám tak málo v kapse že z toho jsem vůbec nic nezískal než že jsem to promarňoval tak by zaručen domov a to je další fáze že se si být nechci li pokoře ale uznává nesprávnou svého jednání ano ale necítí se být jak si dost oprávněn k tomu aby se vrátil ale teď na stavová další fáze kde on ji zlepšit protože nemá co by uplácal tak ho pošlou vepře ale nastane tam být a v krajině a on musí vepři být a v krajině to znamená tíseň osobní. Nehodnost událostí na něho doléhá jací takovým způsobem že on považuje za nutné se z toho stavu psána vepři je líčí ho s koryta s vepři se dostat za nutné aby se z toho dostal ještě nějaký čas v tomto stavu pobývá než si řekne půjdu v tom okamžiku když se řekne půdu kam se asi vzdále o otcova domu dokončím ze který by byl nikdy neuměl najít cestu nazpátek proč on ji tak snadno nachází zároveň s od vo. Nohou se tam vrátit protože tady když člověk nemá vůbec nic a když není se sebou spokojen se dostavuje samovolně poznání shora směru směrem k bohu to není pouhá poučenost kterou předtím do něho lidí ty jeho přátel říkal si byl jednou otce co po se vám nevrátí copak to to tady děláš proč tady provádět to nepůsobí jako to že zná kde je od s domů že o tom to se mně stalo poprvně v tom útlém ladem věděl co je správné ano tak jsem tím tou chvíli mířil do otcova domu aniž jsem ho měl před sebou tak to ale tím jsem jednal správně čit fázi člověk potřebuje jednat správně když nechce jednat. Jinak než správně tak za čas se mu dostane tohoto požehnání se je více že pán ne ne veliké hlouposti začátku ale jenom duší co je správné z začátku a tušení lidsky velice labilní záležitost ale to tušení se potom promění v jistotu takže že se to proměnit no vystou a to je cesta do otcova domu čili v tom si trošku věku jsem byl na cestě od do co a do a nic víc další fáze je že přichází k otcovu domu přichází otcovu domu to je to moje sedmnáctý rok ne a teď nachází tam se ho bratra který se nikdy z toho otcova domu nevzdal ale je případ. Tragický protože každý na této cestě poznáme svého bratra určitou část svého které je ještě v ráji a říkáme si že by nebylo správné z toho ráje vypadnout a že že je to dostačující pro ten pokrok a prostě veme se tady je nejbližším zanesení v této fázi daleko větší než ta předešlých tam je člověk vrcholně nespokojen ale teprve když se člověk dostane a to je další fáze vývojová veliká odměnu za to že se vrátil z toho stavu marnotratní tak bezpečně za pud toho který zůstal v tom ráji který chce být v ráji nebo zůstal v tom ráji a říká si je to správné. V tom ráji takže mu nehrozí to nebezpečí ustrnout v ráji a myslím že se všechno není tedy naděje bez proti celé to se sice vrátit podívejte se teď vám řeknu jenom závažnou myšlenku kterou vode dobře znáte a promiňte mi že budu říkat znovu nikdy si z otcova domu neodešel a proto když do něho vstoupí tak si jenom začneš uvědomovat že si tam vodjakživa a pořád co odtamtud odešlo to bylo něco okrajového kterému my říkáme vědomí určité skutečnosti která je jediná. To je nazýváme iluzi a to odešlo z toho otcova do nic víc my se od boha nemůžeme od trhu přátel to nejde a to je vidět že rozhodnu okamžik vzpomínáme na otcův dům protože a spona v nás nějaké obsažena nejsou hodné podmínky pro aby se vybavil protože tato skutečnost ze zažívaní je pro nás pokud se nám v aspoň trošku dobře daří je pro nás rozhodující je klecí tak pevnou že nás nepustí podívej se jestliže by například se stalo že by dítě nějakou technickou závoru a la těch lékař že to bylo taky tak ne se dostalo ke spojíte na otcovský dům třebas ve formě toho že chce dělat správně že spona na otcovský dva který ka prozradil ne tak jestli to zastane celou celé to ručně zní ne ti řeknu. To marní to je taky promarnění promarnit se jiným způsobem než takhle postupným promarnit můžeš velkým zaujetím například dejme tomu a to není víře dejme tomu šavel promarnil své zasvěcení gamaliela a to nebyla maličkost byl jsem předtím nebýt nevím na to bylo v těle nebo mimo to něco je tak on to promarnil tím že dal zabíjet křesťany a viděl zaujatost křesťanů pro toho boha a ta zaujatost jakmile se vyprázdnil od své touhy je zabíjet a jakmile uznal že moji mají pravdu přešla samovolně na něj a byl sice ježíšem kristem. si pamatuju na výrok se života se životopisů svatý daleci z avily když to ideu vida kde praví jsem se divil a že jedna z mých se ste za to nato dobu asi dvou dní to dělala vývoj který který sem potřeboval desítky let je v tajemství božím že to tak te udělat ale de to de to mi o jeho její sestře která to tímto způsobem ta fricový nevíme že to byla svatá narušena to nebyla velká svatá když si to takhle rychle šlo protože ta velká svatost tímhletím vaším způsobem. Tím těžkopádným způsobem tím pousmání se na každém kroku protože to berete vážně tak vážně tak řek bych těžkopádně vážně že si tam od by tebe svý a že ani nepotřebujete žádný honí vůdce k aby zavázal nějakou vůli na sebe ona potřebujeme ke vyspat odbyde to my směřujeme k velké svaté zaručeně jestliže jsem byl jedovatý ale zaručeně velkým svatým nebudu nikdy protože jsem to šlo velice lehce přechod proti vám jak vy sami vidíte ne abych to tedy osobně na řekl o sobě ale vy to tak cítíte že mi to šlo věcem říkáte to by se to říkal nebo tak dále ale nebudu proto velký svatým jo tak se o to nestojí ale je to potřeby tých svatých. To prosila protože bez nich by ten svět se nehnul upřel oni jsou solí země ty učedníci páně byli velcí svatí a proto těžce umírali poučení velikém a takdále k velké toti potřebovali pohledu fázi přes všechno to že měli ducha svatého nevím všechno eště tohleto potřebovali nasadit láska nová je moh oprostit od těch ostrov je možno dosáhnout a to prvního nebe svou vůlí nelze protože dosáhnout nebe je možno vůlí boží spojit se s vůlí boží konat vůli boží kdo koná moji vůli říká o miluje a do miluje toho vezmu k sobě tečka se k. Průvodce pole bych ten ten většinou se říká že je sedm nebi to znamená to mně připomíná něco co mně říkají tam v tom astrálu von je říkal my taky víme že je tady sedm úrovní a ta sedmá úroveň to je dokonalá očista přebývání v bohu a podobně ale většina z nás se nedostane za toho sedmého nebe nýbrž bude se musel znovu vtělovat to je jejich názoru sice poznamenáno hlásím a vám to jenom říkám že obdobně myslí se i na úrovni a strana není to tak úplně něco co by se vod být jenom taky za je to velice zajímavé jestliže ve starém izraeli se mluvilo o stupních nebes. Tak si to jako přebírám tak že oni nějakou extazi se dostali do zvané nepravé spásy jako tomu líčím ani jak to vyčítají indům která platila jenom pro což jest nemožná záležitost sám sebe vyčlenit a být spasen z toho prostředu spasena své vyčlenil být sám spasen ta svatá terezie říká spasena jsem ale nebudu mít pokoje dokud poslední duše nebude spasen a je asi tak tady padá ta spáse svatý terezie protože jsem ve spojitosti se všemi duše ale to nic tak jestliže to byla nějaká extase kterou a to byla extaze u toho svatýho pavla. U toho šla tedy který se dostal do třetího nebe tak bych to radši nazval vstupem do ráje to co oni nazvali se nazývají sedmi nebe si to sem do nějakého stavu rajského ze kterého se zase padá že to třebas je to tak dokonalý stav rajský že během celé manvantáry se o tom spadne bohužel to je jiná věc si myslím že celá řada andělů možná že se to myslím chybně jinde si myslím a něco jiného se vůbec toho ráje nedostane na to a to jsem nestanou se lidmi to stalo tam dokonce mantry a budou pomáhat bohu při tom ustavičném tvoření a při tom všemu tvorstva všemu tomu vývoji je to možné ona asi takových taky zapotřebí a proto se to takhle děje a je listina myslím že by bylo správné kdyby všichni odtamtud odešli a prodělal si. Marniví a vrátili se nazpátek otci ale je to nerozhodující jak to s těmi nebi je kdybychom rozli na tolik kolik sem sfér tak jsou to úrovně a bůh je nad úrovněmi co se týče dobrých skutků snahy kterou máme po spojení s bohem no to je něco o čem řekl ježíš kristus všech proto budou mít místo království nebeském ti učedníci kteří svůj život obětovali pro něho a tak dále čili my na to můžeme zapomenout ale neumíme proto se musí mezi to postavit smrt na kříži ale mohla to zapomenuto není takže tam je to správné. Jesiže toho člověka která za byla na to zapomene zvláštním způsobem že to začne považovat za nic co dosud dělal ty učedníci páně považuje všechno zranit že to byli veliké zázraky a poslali se mu zády a přestali věřit ježíše krista on si potom musel ukázat ukazovat to rány aby ho byl zase začli věřit a jsem taky považoval v sedmnácti letech všechno předtím za nic přestanete zase za nic a třeti devíti letech zase za ni dal to nevedu tímto způsobem tímto touto cukatůra protože když kristus ukázal že taky těmito skoky jedině se nemusí kupředu napřed to byly skoky on se zrodil na tomto světě že to bylo skok směrem dolů potom v jordánu skok napří i skok ne ale. Ale to není jediná metoda nebo jediný prostředky tím se pokračuje nýbrž jiným prostředkem je že od roste určité pravdě určitým prostředkem a přirozenou přirozeným pochodem samovolně se chopím prostředků nového si myslím že když jan šel pod kříž za tím ježíšem se nepotřeboval nějak přemlouvat nýbrž to bylo samozřejmé pro něho že tam půjde s tou pannou marií no a tak tedy na každém novém stupni vývojovém se nám něco stává samozřejmým co před tím bylo naprosto nedostupný dokonce nepochopitelný a ty jedno tak samozřejmě že nejsme schopni jednat jinak a to nás zase vynáší dál a to se. Se stane za to zapadne jak se to vypotřebuje síla toho a vždycky se chce od člověka aby nastoupil další mocnější prostředek jenom další míra odosobnění a to o dalšími ro osobní se dostaví samovolně novým prostředek jako u to je nepřečetl a nebyla to pravda samovolně se dostaví otázku antonín se ptal ta moje jak dal říká zdánlivě neuspěl na duchovní cestě je ona způsobena mou tvrdost že sem neschopen a nebo mně kostí to znamená že neumím držet nějakou linii jo kterou by se někam došlo. Stačí ta a bych řekl jednak to dost a jednak něko ti prostí v tom smyslu že ty velice toporně píše na prostředcích které si zvolil a oni nikam nevedou ale ty jsi říkáš doví kdy nebo možná že by ještě a tak dále mohli někam vést a tím ztrácí strašně moc čas protože jakmile nějaký prostředek třebas neříkám světský takový dobré konání nebo špatné konání ale třebas koncentrace jak vede soustavně únavě no to je to to případ tak. Podle na špatně nemysli že tyto klasické prostředky meditace soustředění a tak dále jsou vhodné tak jak chce přednášeli ty jsou vhodné tak jak jsou úspěšné když nejsou úspěšné sou nevhodné a neznamená to mám zanechat že to vane cha ale že to žila zásadně jinak jsou lidé a jsem si myslel že to pro tebe bude takovým způsobem podnětem kteří to musí dělat ala postil to znamená každý týden zásadně nový postoj a z toho vyvodit novou meditaci to jsem myslím navrhl a to si možná dělal mám dojem při tvé stálosti kdybyste dělal tři roky že by si z různých postojů ty nejí. Činnější vybral těch by se chopil to byl pro třeba si všeho zkoušeli te a dobrého se držte a z toho vy si potom se dostal na nějakou ustálení tu kdybys ty principy nemusel tolik měnit způsob a začít to a druhá a druhá jestli nejširším to ti řeknu že si příliš někým jak se dovedeš držet toporně něčeho co si uznal jednou za správné toto všech důkazy o tom že to na tebe nepůsobí tak zrovna tak se chápeš zevních příznaků třebas své slabosti kterými se dává shodil. A protože slabý ne všichni a když se po sobě blížíme tak nemůžeme od sebe odejít vracíme se k sobě příliš úzký okuh odstupu od sebe přestože snaží těm jiným metodami od odstup oci a ne nestra se snaží tou prostí o otce od sebe ano ale to otázka jestli je to odstup od tebe protože se držíš svých věcí který si uznal správné a na druhé straně příliš nou něko že podléhá příliš dojmu které na tebe způsobili a těmi se dává strhnout buď malomyslnosti a nebo a to řeknu rovnou výsledné únavě jak nejlépe zapřáhnout své povolání svůj poměr rodině a svůj poměr k Byl do cesty k bohu upozorňuju vás na jednu věc jestliže ježíš chyba to svých od svatého petra tak mu napřed nechal za lovit hlubokých vodách a když petr poznal že nejde o obyčejného člověka tak vstoupil do řádový protože za a byl hodně tak si myslím že by to mělo být také s tebou že by si s měl každý večer poctivě říct nepřesto by rušilo co jsem dneska. Svým zaměstnání svým poměrem rodině mým poměrem čili jednání se sebou se přiblížil k bohu jaké konkrétní kroky jsem udělal jako je nesprávné totiž my se na každém kroku žádán bohu tak je správné myslet na to aby se to bolí bylo samozřejmě člověk takový je tedy se říká no aby se to bohu líbilo k tomu asi třeba abych sebezapíral na ten sebezápor velice neduhů pohled čím používati do své činnosti půjdu čím méně a na sebe čím více na sebe zapomenu tak. to dokonalejší služba bohu protože tomu jedeme a to samo přináší možnosti jak sloužit bližnímu tak to tam v tom obsažen je tak to se nemusí nějak zle dodat ale je to tam není obsaženo zapomeneme sebe a tohleto všechno er ohled na sebe na to řízně a to asi je ten systém který mám za párat a to by asi vyneslo největší přiblížení bohu povídám tady že si skřivanem a nikoliv sou čili velice bude záležet daleko více berte první krok nech na tomto sedění hasne takže bych obrátil svou odpověď dal jsem si poradit v tom smyslu že ti řeknu když jsem vám radil abyste se ráno. By se dávali od boha v janovi k tomu co si přeje že by bylo v jeho vůli že aby vám odebral sílu od toho ne toho se nemusí přát a aby vám další řeší k tomu co on si přeje abychom dělali samozřejmě kdyby to mělo být účinné tohleto tak bych musel od boha přicházet do tohoto světa musel bych se cítit potom plným právem i jak ne puštěn nebo puštěn od bojová posílám mezi nikoliv mezi beránky nýbrž mezi vlije ano a vezměte si sebou jak meč a opasek tak peníze a když vás někdo vyhodí dveří tak se řeka ta obdiv vím že. A od boha vědomě ráno nepřichází totiž se sice o soustředění nebo meditaci ale to jen nedoví do takového stavu ve kterém by si jasně pociťoval že se obrátilo v tobě světlo na že od boha tobě jdeme že by od boha co dělat čili nemůže to být účinné tak jak si to představuju prosím nedělej takže ti dám radu trošku jo nebo takovouhle když se ráno soustřeďuješ nebo mediumity se snaží o to aby se. Vybavil v domě svého jde na jehož prahu si aniž že do mně se ho otce odevzdanosti odevzdanosti je to trošku malinko jak je cestou k liší o toho ne si brát od boha rozuměl umě se odevzdávat odevzdanosti do jeho vůle tého síly protože ty konečně si vědomě sílu od něho tak odevzdaností ji budeš přes den nabývat teprve budeš přestože nabývat jestli je ta sou to co střední ani nepodíval odevzdanosti to znamená důkazů o tom že od boha přicházíš to totiž za následek odevzdanost jako jsem měl mít nevěděl jsem to důkaz o toho že je od boha pře. Vchází odpověď te správné že je to milost od boha že vod něho to beru a jsem z potom žil tak bych chtěl aby se navodil obdobnou situaci že když to nevíš co je správné když víš jenom že zhruba to je zaměstnání je věc bohem spálen a bohem daná tak potom stačí v v rámci této odevzdanosti to asi této polední si tomu úkolu být připraven k po slechu jeho vůle a to tím musím říci že bys neměl podceňovat jeho hlas na všech úrovních to znamená se s někdy všiml bůh tobě promluvil skrze. Pacienta jednou skrze sestřičku jednou skrze někoho letí

Download XMLDownload textWaveform view