83-23B-K
83-23B-K
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Tady
neříká
jeden
z
vás
to
přirovnání
to
je
krásné
ale
zapomínáš
při
tom
obrazu
říci
že
to
že
ten
petr
z
té
hlubině
kde
ryby
o
učení
nebýval
vyložil
spoustu
ryb
nebylo
způsobeno
tím
že
tam
hodil
ty
sítě
tomu
se
taky
udělat
ale
jenom
tím
ne
základem
toho
úspěchu
bylo
to
že
to
poradil
ježíš
kristus
ano
to
je
právě
ta
největší
chyba
indů
co
dělají
toto
soustředění
na
tenhleten
svět
se
až
do
jeho
největší
hlubiny
to
nám
radí
bůh
protože
nám
sem
nás
poslal
to
jeho
rada
kdy.
Člověk
ty
jsi
bůh
té
jeho
rada
a
my
jsme
člověkem
to
je
to
nejlepší
co
na
mohl
poradit
to
by
mělo
úplně
stačit
k
tomu
abychom
vylezou
tu
ryb
pane
jenom
to
abychom
se
dostali
opravdové
pravdě
opravdu
není
větší
možnosti
pán
bůh
na
nemůže
poslechnout
větší
milost
nemyslete
že
větší
mívá
něco
nutné
když
něco
vnukal
se
cele
správné
a
ten
nesprávné
ne
největší
milost
je
v
tom
že
jsem
člověkem
toto
by
si
měli
být
to
vyšším
měli
být
indové
vědomi
oni
užívat
lidskou
přirozenosti
daleko
větší
měrou
třebas
než
my
učit
sám
ale
na
druhé
straně
je
to
přeci
jenom
okrajové
pořád
je
to
okrajové
a
podstatu
toho
hmotného
života
buď
se
nesim
nebo
vůbec
nechápou.
A
nepomůže
jim
ať
si
říkají
to
iluze
nebo
skutečnost
pro
nic
nepomůže
sou
sami
střepiny
ale
důležité
je
že
jsem
člověkem
to
znamená
že
se
transformátor
a
že
temně
samovolně
už
teď
probíhá
transfuze
věčného
ale
celého
věčného
do
pomíjejícího
jak
jsem
měl
to
nepotřebuju
vědět
jak
na
maria
to
nevěděla
to
může
stát
celé
stalo
stalo
se
to
ono
to
soustavně
vjemy
a
života
probíhá
čili
ono
je
třeba
se
k
tomu
jenom
připojit
toto
než
pochopila
svatá
terezie
a
byla
to
nějaká
do
bráno
ženská
to
i
to
trvalo
osmnáct
let
já
neříkám
že
je
to
pochopitelné
tento
moment
ale
ono
nakonec
pochopil
že
se
má
jenom
připojit
že
nemá
lézt
na
ten
kříž.
Sama
že
se
má
připojit
k
tomu
který
už
tam
je
který
tam
věci
na
tom
kříži
je
který
je
věčně
nad
kříži
na
kříži
jako
ježíš
většině
pod
křížem
jako
jan
přestože
se
nám
to
líčí
jako
nějaká
historická
událost
která
je
jednou
proběhla
víckrát
ne
nepravda
tvoření
jak
se
pořád
to
to
už
zlo
a
pro
promiňte
mně
stvoření
se
ta
je
permanentní
záležitost
jo
která
pořád
probíhá
odpočinek
boží
nad
tím
co
stvořil
je
permanentní
záležitost
jeho
tvůrčí
tedy
úkol
je
permanentní
záležitost
jeho
vykupitel
ský
úkol
je
permanentní
záležitost
jeho
osvícení
je
temení
za
jeto
všechno
máme
dispozici
tím
že
já
vidím
tento
svět
jsem
osvěcováni
bohem
bez
jeho.
Osvícení
by
ho
neviděl
a
to
je
veliká
muset
rozenává
rostlinou
nebo
s
kamenem
nebo
se
koníku
co
ty
vidí
si
toho
mohou
vyvodit
mi
toho
můžeme
vyvodit
sestup
do
nebe
ať
si
to
o
ní
vzpomenou
jaká
je
to
vzácná
příležitost
že
a
mezi
říkám
ono
to
nic
není
dej
nám
nějakou
radu
jakou
větší
radu
vám
mohu
dát
než
jako
dal
pán
bůh
on
je
přitom
když
máte
na
tu
hlubinu
věc
on
je
přiká
nemůže
být
mimo
to
jde
nemůže
být
stranou
bez
ho
pomoci
byste
tam
nevěděli
na
tu
hlubinu
jo
a
povím
dělat
potřebovali
učedníci
páně
vědět
co
mají
dělat
kdyby
byl
věděli
co
mají
dělat
tak
se
nespojili
na
pána
ježíše
spolehněte
se
na
boha
z
pole.
Ten
se
na
boha
spolehněte
se
na
boha
spolehněte
se
na
boha
a
nebudete
vědět
co
máte
dělat
nesplete
se
na
nějakou
radu
konkrétní
společně
sme
se
na
boha
budete
hle
dvě
děti
vynese
ho
nemusím
vymáhat
dojem
že
já
si
přeju
abyste
mě
následovali
vůbec
ne
dyť
s
to
co
co
seno
z
tohoto
říci
nechcete
abys
já
si
nepřežil
toho
s
vámi
a
a
tak
dále
prosím
když
jsem
řekl
že
na
oblaku
se
vracíte
k
tomu
co
vás
odvádí
od
boha
a
velice
upřímně
a
celobytostně
tak
mě
tady
bylo
předto
neviděl
jsem
v
izraeli
větší
nevěru
k
někomu
jako
ty
si
tímto
vyslovil
k
nám
ale
já
si
tohoto
vašeho
obratu
na
obranu
velice.
Vážím
jako
ukázku
co
byste
dokázali
kdyby
jste
pod
tím
té
světlem
za
téhož
věta
při
kterém
kradl
pánu
bohu
čas
a
prostor
a
život
lidský
mu
ho
odevzdávali
kdyby
se
to
četli
bhagavadgítu
a
říkal
tam
někde
ramakrišnovi
kdybyste
ho
odevzdávali
já
jsem
si
jist
že
byste
dokázali
jenže
tomu
divy
se
daleko
tíže
konkrétně
takhle
slouží
než
jak
vysloužit
konkrétně
kterékoliv
myšlence
jako
třebas
stáňa
obětmi
obě
obětavě
toho
tak
to
je
konkrétní
bude
ale
stejně
konkrétně
nedovede
jít
k
bohu
ale
tu
jestliže
umí
udělat
oběti
obětavě
pro
ostatní.
Já
si
toto
ještě
třeba
vina
dát
ne
to
teprv
to
vy
to
nebere
ského
já
to
budu
mazat
bohu
bu
a
při
mele
mu
má
to
to
nadávat
se
tady
když
a
dělal
celý
rok
mu
to
vyčítám
lidsky
že
už
to
příště
nesmí
být
a
a
tak
podobně
ne
ale
on
tímto
způsobem
jak
konkrétně
přistupuje
k
věcem
například
k
tomu
finanční
se
jsem
podniku
s
tím
technice
neumí
přistoupit
k
tomu
bohu
a
zase
bych
řekl
že
se
ty
se
sem
mohli
zeptat
a
ty
to
dovedeš
a
jak
to
že
to
dovedeš
jestliže
tomu
člověku
bylo
umožněno
ale
to
každému
z
vás
umožňuje
vám
aby
od
sebe
totálně
odstoupil.
Tak
tou
chvíli
mu
umožněno
aby
poznával
pravdu
on
to
tedy
provedl
to
odstoupení
od
sebe
tím
s
tou
chvíli
mu
umožněno
aby
pozná
ta
a
tak
že
ho
ta
pravda
přemáhá
přemáhá
to
že
považuje
za
povinnost
udělat
třebas
obě
nebo
tak
nebo
něco
provést
se
svým
pacient
em
já
nevím
to
českou
nebo
ty
obalamucování
žáků
ne
tak
jak
si
to
takhle
děláte
opravdu
celobytostně
tak
takovým
způsobem
a
ještě
silnějším
do
člověka
vede
k
sledování
vůle
boží
a
jakmile
se
člověk
naučí
se
a
vůle
boží
volí
boží
tak
ho
už
přestane
uspokojoval
že
se
vyje
vůli
vlastní
to
je
nutný
obrat
ke
kterému
jednou
musí
dostat
do
jít
pokud
němu
nedojde
tak
pořád
jednou
se
takový.
Jednou
se
ona
ale
když
jednou
víte
která
bude
má
ve
vašem
životě
přednost
když
to
pociťujete
a
když
se
tím
řídíme
tak
pocit
obrovskou
moc
která
vás
normálně
nebyla
to
je
jako
ti
učedníci
páně
najednou
v
sobě
li
moc
dělal
zana
tak
pak
už
vás
nikdo
dostane
k
tomu
abyste
patřili
tomuto
světu
takovým
způsobem
jako
předtím
nikdo
na
vás
nepozná
že
mu
tak
nepatříte
my
mu
patříte
v
očích
těch
kteří
vás
sednu
lépe
a
více
než
o
ni
neboť
se
chápete
věcí
na
které
já
jsem
vám
to
předváděl
na
kterou
oni
se
vůbec
netroufají
ale
vynecháváte
kupodivu
věci
které
jsou
malicherně
čili
to
z
vašeho
života
dělá
přímo
čarou
cestu
napřimovat
tam
příliš
se
moc
nekouše
jako
červ.
Jdete
bez
mohou
kupředu
nemáte
ani
hadí
nožičky
e
tak
vono
mi
tě
dete
kupředu
a
to
z
toho
důvodu
že
poznáváte
přednosti
které
se
ti
sobci
svým
způsobem
plněním
vůle
boží
ono
to
je
dlouho
postaveno
na
sobectví
celá
ta
cesta
jenže
zjevil
ho
sobectví
a
kupodivu
člověk
to
jako
soběstačné
a
ten
lká
vyrob
že
by
se
toho
ne
okamžitě
zřekl
protože
proti
sobectví
nemohl
by
to
plnit
když
ještě
to
jinak
nejde
ne
sobectví
u
těch
učedníků
to
nešlo
až
to
smrti
na
kříži
jenom
sobectvím
a
z
dokonale
dohoní
dokonaleji
sobectvím
kupředu
ano
vás
že
každý
máme
upřímnou
tendenci
to
čichat
upozorňuju
vás
na
to
že.
Taky
nám
to
nejde
že
když
máme
upřímnou
ten
den
si
zachovat
si
tento
život
která
stál
říkám
budu
to
čím
se
bude
nepřímo
tendenci
zachovat
tento
život
a
potom
ztrácíme
tak
nedosáhneme
jenom
toho
abychom
se
je
to
život
zachoval
jenom
že
on
nezachová
ale
ne
pohybujeme
se
jenom
v
tomto
bludném
kruhu
na
to
je
přeci
pán
bůh
do
moudrý
aby
to
zařídil
tak
že
to
nejde
to
by
nebyl
možný
pokrok
tady
líčí
my
například
po
bdělém
stavu
který
prožíváme
celý
den
se
ubíráme
do
klidného
spánku
a
tam
vycházíme
z
toho
co
odění
ho
bludném
kruhu
ne
toto
je
pro
nás
skutečnost
jediná
skutečnost
ve
které
žijeme
a
pro
kterou.
Žijeme
a
kterou
si
přejeme
zachovat
tam
najednou
sníme
máme
jiné
tělo
přejeme
si
to
zachovat
a
je
to
něco
úplně
jiného
než
todleto
obdobné
ale
kromě
toho
že
existuje
řada
od
dob
tohoto
a
do
kterékoliv
období
bychom
se
dostali
vědomě
tak
si
budeme
přát
zachovat
každou
z
nich
jo
tak
existuje
také
nikoliv
obdoba
skutečnost
která
je
za
všemi
těmito
obdobami
úrovněmi
za
všemi
úrovněmi
všemi
gunami
vašemi
úrovněmi
a
tu
nemůžeme
my
zachovat
protože
ta
se
zachová
sama
od
sebe
a
východisko
do
ní
je
kterékoliv
úrovně
protože
pán
bůh
to
zařídil
tak
že
my
nejsme
pořád
bdělý
nýbrž
také
sníme.
A
také
máme
tvrdý
spánek
ve
kterém
vůbec
nesmíme
že
které
si
odpočíváme
od
tohoto
světa
do
existence
oddělené
neříkal
že
se
u
boha
a
chci
tapas
indickým
ote
souhlasím
ale
když
je
tomu
tak
nebo
tomu
tak
není
tak
on
nás
nenechává
ustavičně
stranou
nebo
jenom
v
tom
co
považujeme
za
jedinou
skutečnost
takže
my
jsme
soustavně
pomalinku
připravováno
k
tomu
z
toho
jednou
vít
tím
se
za
slovu
máte
tím
přede
se
tam
na
někam
jinam
tak
tím
se
stáváme
pružnější
mi
než
jak
si
myslíme
o
sobě
že
jsme
my
děláme
jenom
jednu
chybu
a
to
je
v
té
pro
tebe
faktické
že
a
to
je
galské
pro
všechny
například
i
po
tu
pro
smrti
že
voni
aby
ten
jsem
podceňujeme
někdy
když
to
to
co
významné
symbolické
ho
tak.
Výjimečně
na
to
dáte
ale
že
si
myslíte
že
to
není
skutečnost
stejného
rázu
jako
to
leta
a
pak
se
teprve
po
smrti
učí
té
plním
krůčku
tam
v
té
oblasti
ono
se
dá
už
dokonale
žít
de
oblasti
tady
ovšem
ta
to
není
žádoucí
ale
je
to
dobrý
víc
pružnost
nic
víc
taky
nevěděla
kterak
se
může
ten
národ
který
tisíc
sedm
set
let
čeká
mesiáše
vymanit
zača
jeho
rovného
čekání
krutou
krutého
a
dokázala
přes
to
ten
kruh
porušit
čili
čili
odpovědi
odevzdaností
odevzdanosti
a
to
vám
pořád
říkám.
To
je
vybřednutí
sku
prosím
kdyby
vám
neřekl
a
já
dívka
páně
staniž
po
nesla
tvého
tak
ježíš
se
nemohlo
ježíš
se
nemoh
narodit
on
musel
najít
objektem
byl
schopen
toto
říct
upřímně
a
taky
to
provést
o
podat
odevzdala
se
odevzdat
jestliže
bude
čistým
životem
jako
třebas
pama
a
to
znamená
dělala
to
co
považoval
za
správné
soustavně
vlito
tíž
zápor
sestava
jako
za
správné
dáte
ná
věc
tak
ta
ho
dopracoval
to
bylo
to
lékařích
do
napřed
řádně
využívá
svého
života
pro
to
co
je
správné
konkrétně
protoře
kantor
taky
řečeno
podívejte
se
tady
se
často
ptáte
jak
poznat
úroveň
na
které
jsem.
Podle
toho
také
správně
volit
prostředky
jestliže
jsme
marnotratní
syny
všichni
tak
záleží
tedy
na
tom
v
které
fázi
té
své
marast
jsme
jedna
z
nich
je
tak
kdy
promrhá
me
ve
své
to
že
to
máme
ještě
dost
a
není
naděje
že
v
té
době
i
když
se
si
vzpomněli
neby
ná
nám
připomněl
co
to
děláš
všechno
takhle
promarníš
tak
to
nebereme
vážně
protože
máme
ještě
v
kapse
ale
potom
když
už
nám
docházejí
peníze
když
už
se
když
už
totiž
se
nám
nedaří
tak
doučíte
počítat
na
svou
kapsy
já
si
já
musím
počítat
že
takhle
to
dlouho
nevydržím
a
domu
se
vrátit
nemohu
a
když
se
totéž
říkají
co
před
tím
tytéž
tíž
lidé
tak
řekne
jakým
od.
Vědě
je
že
já
vím
že
patřím
do
otcova
domu
já
se
nemohu
vrátit
z
toho
důvodu
že
kdyby
otec
zjistil
že
jsem
že
mám
už
tak
málo
v
kapse
že
z
toho
jsem
vůbec
nic
nezískal
než
že
jsem
to
promarňoval
tak
by
mě
zaručen
domov
a
to
je
další
fáze
že
už
se
si
tí
být
nechci
li
pokoře
ale
uznává
nesprávnou
svého
jednání
ano
ale
necítí
se
být
jak
si
dost
oprávněn
k
tomu
aby
se
vrátil
ale
teď
na
stavová
další
fáze
kde
on
ji
zlepšit
protože
nemá
už
co
by
uplácal
tak
ho
pošlou
vepře
ale
nastane
tam
být
a
v
té
krajině
a
on
musí
vepři
být
a
v
krajině
to
znamená
tíseň
osobní.
Nehodnost
událostí
na
něho
doléhá
jací
takovým
způsobem
že
on
považuje
za
nutné
se
z
toho
stavu
psána
vepři
je
líčí
ho
s
koryta
s
vepři
se
dostat
za
nutné
aby
se
z
toho
dostal
ještě
nějaký
čas
v
tomto
stavu
pobývá
než
si
řekne
půjdu
v
tom
okamžiku
když
se
řekne
půdu
kam
až
se
asi
vzdále
o
otcova
domu
dokončím
ze
který
by
byl
nikdy
neuměl
najít
cestu
nazpátek
proč
on
ji
tak
snadno
nachází
zároveň
s
od
vo.
Nohou
se
tam
vrátit
protože
tady
když
člověk
nemá
vůbec
nic
a
když
není
se
sebou
spokojen
se
dostavuje
už
samovolně
poznání
shora
směru
směrem
k
bohu
to
není
pouhá
poučenost
kterou
předtím
do
něho
lidí
ty
jeho
přátel
říkal
si
byl
jednou
otce
co
po
se
vám
nevrátí
copak
to
to
tady
děláš
proč
tady
provádět
to
nepůsobí
jako
to
že
zná
kde
je
od
s
domů
že
ví
o
tom
to
se
mně
stalo
poprvně
v
tom
útlém
ladem
věděl
co
je
správné
ano
tak
jsem
tím
tou
chvíli
mířil
do
otcova
domu
aniž
jsem
ho
měl
před
sebou
tak
to
ale
tím
jsem
jednal
správně
čit
fázi
člověk
potřebuje
jednat
správně
když
už
nechce
jednat.
Jinak
než
správně
tak
za
čas
se
mu
dostane
tohoto
požehnání
se
je
více
že
pán
ne
ne
já
veliké
hlouposti
začátku
ale
jenom
duší
co
je
správné
z
začátku
a
tušení
lidsky
velice
labilní
záležitost
ale
to
tušení
se
potom
promění
v
jistotu
takže
že
se
to
proměnit
no
vystou
a
to
je
už
cesta
do
otcova
domu
čili
v
tom
si
trošku
ní
věku
jsem
byl
na
cestě
od
do
co
a
do
mě
a
nic
víc
další
fáze
je
že
přichází
k
otcovu
domu
přichází
otcovu
domu
to
je
to
moje
sedmnáctý
rok
ne
a
teď
nachází
tam
se
ho
bratra
který
se
nikdy
z
toho
otcova
domu
nevzdal
ale
je
případ.
Tragický
protože
každý
na
této
cestě
poznáme
svého
bratra
určitou
část
svého
já
které
je
ještě
v
ráji
a
říkáme
si
že
by
nebylo
správné
z
toho
ráje
vypadnout
a
že
že
je
to
dostačující
pro
ten
pokrok
a
prostě
veme
se
tady
je
nejbližším
zanesení
v
této
fázi
daleko
větší
než
ta
předešlých
tam
je
člověk
vrcholně
nespokojen
ale
teprve
když
se
člověk
dostane
a
to
je
další
fáze
vývojová
veliká
odměnu
za
to
že
se
vrátil
z
toho
stavu
marnotratní
tak
bezpečně
za
pud
toho
který
zůstal
v
tom
ráji
který
chce
být
v
ráji
nebo
zůstal
v
tom
ráji
a
říká
si
je
to
správné.
V
tom
ráji
takže
už
mu
nehrozí
to
nebezpečí
ustrnout
v
ráji
a
já
myslím
že
se
všechno
není
tedy
naděje
bez
proti
celé
to
se
sice
vrátit
podívejte
se
teď
vám
řeknu
jenom
závažnou
myšlenku
kterou
vode
mě
dobře
znáte
a
promiňte
mi
že
budu
říkat
znovu
nikdy
si
z
otcova
domu
neodešel
a
proto
když
do
něho
vstoupí
tak
si
jenom
začneš
uvědomovat
že
si
tam
vodjakživa
a
pořád
co
odtamtud
odešlo
to
bylo
něco
okrajového
kterému
my
říkáme
vědomí
určité
skutečnosti
která
je
jediná.
To
je
nazýváme
iluzi
a
to
odešlo
z
toho
otcova
do
nic
víc
my
se
od
boha
nemůžeme
od
trhu
přátel
to
nejde
a
to
je
vidět
že
rozhodnu
okamžik
vzpomínáme
na
otcův
dům
protože
a
spona
v
nás
nějaké
obsažena
nejsou
hodné
podmínky
pro
aby
se
vybavil
protože
tato
skutečnost
ze
zažívaní
je
pro
nás
pokud
se
nám
v
ní
aspoň
trošku
dobře
daří
je
pro
nás
rozhodující
je
klecí
tak
pevnou
že
nás
nepustí
podívej
se
jestliže
by
například
se
stalo
že
by
dítě
nějakou
technickou
závoru
a
la
těch
lékař
že
to
bylo
taky
tak
ne
se
dostalo
ke
spojíte
na
otcovský
dům
třebas
ve
formě
toho
že
chce
dělat
správně
že
spona
na
otcovský
dva
který
ka
prozradil
ne
tak
jestli
to
zastane
celou
celé
to
ručně
zní
ne
já
ti
řeknu.
To
marní
to
je
taky
promarnění
promarnit
se
dá
jiným
způsobem
než
takhle
postupným
promarnit
můžeš
velkým
zaujetím
například
dejme
tomu
a
to
není
víře
ní
dejme
tomu
šavel
promarnil
své
zasvěcení
gamaliela
a
to
nebyla
maličkost
byl
jsem
předtím
nebýt
nevím
na
to
bylo
v
těle
nebo
mimo
ně
to
něco
už
je
tak
on
to
promarnil
tím
že
dal
zabíjet
křesťany
a
viděl
zaujatost
křesťanů
pro
toho
boha
a
ta
zaujatost
jakmile
se
vyprázdnil
od
své
touhy
je
zabíjet
a
jakmile
uznal
že
moji
mají
pravdu
přešla
samovolně
na
něj
a
byl
sice
ježíšem
kristem.
Já
si
pamatuju
na
výrok
se
života
se
životopisů
svatý
daleci
z
avily
když
to
ideu
vida
kde
praví
já
jsem
se
divil
a
že
jedna
z
mých
se
ste
za
to
nato
dobu
asi
dvou
dní
to
dělala
vývoj
který
já
který
já
sem
potřeboval
desítky
let
je
v
tajemství
božím
že
to
tak
te
udělat
ale
de
to
de
to
mi
o
té
jeho
její
sestře
která
to
tímto
způsobem
ta
fricový
nevíme
že
to
byla
svatá
narušena
to
nebyla
velká
svatá
když
si
to
takhle
rychle
šlo
protože
ta
velká
svatost
má
tímhletím
vaším
způsobem.
Tím
těžkopádným
způsobem
tím
pousmání
se
na
každém
kroku
protože
to
berete
vážně
tak
vážně
tak
řek
bych
těžkopádně
vážně
že
si
tam
od
by
tebe
svý
a
že
ani
nepotřebujete
žádný
honí
vůdce
k
aby
zavázal
nějakou
vůli
na
sebe
ona
potřebujeme
ke
vyspat
odbyde
to
my
směřujeme
k
velké
svaté
já
zaručeně
jestliže
jsem
byl
jedovatý
ale
zaručeně
velkým
svatým
nebudu
nikdy
protože
já
jsem
mě
to
šlo
velice
lehce
přechod
proti
vám
jak
vy
sami
vidíte
ne
abych
to
tedy
osobně
na
řekl
o
sobě
ale
vy
to
tak
cítíte
že
mi
to
šlo
věcem
říkáte
to
by
se
to
říkal
nebo
tak
dále
ale
já
nebudu
proto
už
velký
svatým
jo
tak
se
o
to
nestojí
ale
je
to
potřeby
tých
svatých.
To
prosila
protože
bez
nich
by
ten
svět
se
nehnul
upřel
oni
jsou
solí
země
ty
učedníci
páně
byli
velcí
svatí
a
proto
těžce
umírali
poučení
velikém
a
takdále
k
té
velké
toti
potřebovali
pohledu
fázi
přes
všechno
to
že
měli
ducha
svatého
já
nevím
všechno
eště
tohleto
potřebovali
nasadit
mě
láska
já
nová
je
moh
vá
oprostit
od
těch
ostrov
je
možno
dosáhnout
a
to
prvního
nebe
svou
vůlí
nelze
protože
dosáhnout
nebe
je
možno
vůlí
boží
spojit
se
s
vůlí
boží
konat
vůli
boží
kdo
koná
moji
vůli
říká
o
té
mě
miluje
a
do
mě
miluje
toho
já
vezmu
k
sobě
tečka
se
k.
Průvodce
pole
bych
ten
ten
většinou
se
říká
že
je
sedm
nebi
to
znamená
to
mně
připomíná
něco
co
mně
říkají
tam
v
tom
astrálu
von
je
říkal
my
taky
víme
že
je
tady
sedm
úrovní
a
ta
sedmá
úroveň
to
už
je
dokonalá
očista
přebývání
v
bohu
a
podobně
ale
většina
z
nás
se
nedostane
až
za
toho
sedmého
nebe
nýbrž
bude
se
musel
znovu
vtělovat
to
je
jejich
názoru
sice
poznamenáno
hlásím
a
já
vám
to
jenom
říkám
že
obdobně
myslí
se
i
na
úrovni
a
strana
není
to
tak
úplně
něco
co
by
se
vod
být
jenom
taky
za
je
to
velice
zajímavé
jestliže
ve
starém
izraeli
se
mluvilo
o
stupních
nebes.
Tak
si
to
jako
přebírám
tak
že
oni
nějakou
extazi
se
dostali
do
zvané
nepravé
spásy
jako
tomu
líčím
ani
jak
to
vyčítají
indům
která
platila
jenom
pro
ně
což
jest
nemožná
záležitost
sám
sebe
vyčlenit
a
být
spasen
z
toho
prostředu
spasena
své
vyčlenil
být
sám
spasen
ta
svatá
terezie
říká
spasena
jsem
ale
nebudu
mít
pokoje
dokud
poslední
duše
nebude
spasen
a
je
asi
tak
tady
padá
ta
spáse
tý
tý
svatý
terezie
protože
já
jsem
ve
spojitosti
se
všemi
duše
ale
to
nic
tak
jestliže
to
byla
nějaká
extase
kterou
a
to
byla
extaze
u
toho
svatýho
pavla.
U
toho
šla
tedy
který
se
dostal
do
třetího
nebe
tak
já
bych
to
radši
nazval
vstupem
do
ráje
to
co
oni
nazvali
se
nazývají
sedmi
nebe
si
to
sem
do
nějakého
stavu
rajského
ze
kterého
se
zase
padá
že
to
třebas
je
to
tak
dokonalý
stav
rajský
že
už
během
celé
manvantáry
se
o
tom
spadne
bohužel
to
už
je
jiná
věc
já
si
myslím
že
celá
řada
andělů
možná
že
se
to
myslím
chybně
jinde
si
myslím
a
něco
jiného
se
vůbec
toho
ráje
nedostane
na
to
a
to
jsem
nestanou
se
lidmi
to
stalo
tam
dokonce
mantry
a
budou
pomáhat
bohu
při
tom
ustavičném
tvoření
a
při
tom
všemu
tvorstva
všemu
tomu
vývoji
je
to
možné
ona
asi
takových
taky
zapotřebí
a
proto
se
to
takhle
děje
a
je
listina
myslím
že
by
bylo
správné
kdyby
všichni
odtamtud
odešli
a
prodělal
si.
Marniví
a
vrátili
se
nazpátek
otci
ale
je
to
nerozhodující
jak
to
s
těmi
nebi
je
kdybychom
mě
rozli
na
tolik
kolik
sem
sfér
tak
jsou
to
úrovně
a
bůh
je
nad
úrovněmi
co
se
týče
dobrých
skutků
té
snahy
kterou
máme
po
spojení
s
bohem
no
to
je
něco
o
čem
řekl
ježíš
kristus
všech
proto
budou
mít
místo
království
nebeském
ti
učedníci
kteří
svůj
život
obětovali
pro
něho
a
tak
dále
čili
my
na
to
můžeme
zapomenout
ale
neumíme
proto
se
musí
mezi
to
postavit
smrt
na
kříži
ale
mohla
to
zapomenuto
není
takže
tam
je
to
správné.
Jesiže
toho
člověka
která
za
byla
na
to
zapomene
zvláštním
způsobem
že
to
začne
považovat
za
nic
co
dosud
dělal
ty
učedníci
páně
považuje
všechno
zranit
že
to
byli
veliké
zázraky
a
poslali
se
mu
zády
a
přestali
věřit
ježíše
krista
on
si
potom
musel
ukázat
ukazovat
to
rány
aby
ho
byl
zase
začli
věřit
a
já
jsem
taky
považoval
už
v
sedmnácti
letech
všechno
předtím
za
nic
přestanete
zase
za
nic
a
třeti
devíti
letech
zase
za
ni
dal
už
to
nevedu
tímto
způsobem
tímto
touto
cukatůra
protože
když
kristus
ukázal
že
taky
těmito
skoky
jedině
se
nemusí
kupředu
napřed
to
byly
skoky
on
se
zrodil
na
tomto
světě
že
to
bylo
skok
směrem
dolů
potom
v
jordánu
skok
napří
i
skok
ne
ale.
Ale
to
není
jediná
metoda
nebo
jediný
prostředky
tím
se
pokračuje
nýbrž
jiným
prostředkem
je
že
od
roste
určité
pravdě
určitým
prostředkem
a
přirozenou
přirozeným
pochodem
samovolně
se
chopím
prostředků
nového
já
si
myslím
že
když
jan
šel
pod
kříž
za
tím
ježíšem
se
nepotřeboval
nějak
přemlouvat
nýbrž
to
bylo
samozřejmé
pro
něho
že
tam
půjde
s
tou
pannou
marií
no
a
tak
tedy
na
každém
novém
stupni
vývojovém
se
nám
něco
stává
samozřejmým
co
před
tím
bylo
naprosto
nedostupný
dokonce
nepochopitelný
a
ty
jedno
tak
samozřejmě
že
nejsme
schopni
jednat
jinak
a
to
nás
zase
vynáší
dál
a
to
se.
Se
stane
za
to
zapadne
jak
se
to
vypotřebuje
síla
toho
a
vždycky
se
chce
od
člověka
aby
nastoupil
další
mocnější
prostředek
jenom
další
míra
odosobnění
a
to
o
dalšími
ro
osobní
se
dostaví
samovolně
novým
prostředek
jako
u
mě
to
je
nepřečetl
a
nebyla
to
pravda
samovolně
se
dostaví
otázku
antonín
se
mě
ptal
ta
moje
jak
dal
říká
zdánlivě
neuspěl
na
duchovní
cestě
je
ona
způsobena
mou
tvrdost
že
sem
neschopen
a
nebo
mně
kostí
to
znamená
že
neumím
držet
nějakou
linii
jo
kterou
by
se
někam
došlo.
Stačí
ta
a
já
bych
řekl
jednak
to
dost
a
jednak
něko
ti
prostí
v
tom
smyslu
že
ty
velice
toporně
píše
na
prostředcích
které
si
zvolil
a
oni
tě
nikam
nevedou
ale
ty
jsi
říkáš
doví
kdy
nebo
možná
že
by
ještě
a
tak
dále
mohli
někam
vést
a
tím
ztrácí
strašně
moc
čas
protože
jakmile
nějaký
prostředek
třebas
neříkám
světský
takový
dobré
konání
nebo
špatné
konání
ale
třebas
koncentrace
jak
vede
soustavně
únavě
no
to
je
to
to
případ
tak.
Podle
na
špatně
nemysli
že
tyto
klasické
prostředky
meditace
soustředění
a
tak
dále
jsou
vhodné
tak
jak
chce
přednášeli
ty
jsou
vhodné
tak
jak
jsou
úspěšné
když
nejsou
úspěšné
sou
nevhodné
a
neznamená
to
mám
zanechat
že
to
má
vane
cha
ale
že
to
má
žila
zásadně
jinak
jsou
lidé
a
já
jsem
si
myslel
že
to
pro
tebe
bude
takovým
způsobem
podnětem
kteří
to
musí
dělat
ala
postil
to
znamená
každý
týden
zásadně
nový
postoj
a
z
toho
vyvodit
novou
meditaci
to
já
jsem
myslím
tě
navrhl
už
a
to
si
možná
dělal
já
mám
dojem
při
tvé
stálosti
kdybyste
dělal
tři
roky
že
by
si
z
různých
postojů
ty
nejí.
Činnější
vybral
těch
by
se
chopil
to
byl
pro
ně
třeba
si
všeho
zkoušeli
te
a
dobrého
se
držte
a
z
toho
vy
si
potom
se
dostal
na
nějakou
ustálení
tu
kdybys
ty
principy
nemusel
tolik
měnit
způsob
a
začít
to
a
druhá
a
druhá
jestli
nejširším
to
ti
řeknu
že
si
příliš
někým
jak
se
dovedeš
držet
toporně
něčeho
co
si
uznal
jednou
za
správné
toto
má
všech
důkazy
o
tom
že
to
na
tebe
nepůsobí
tak
zrovna
tak
se
chápeš
zevních
příznaků
třebas
své
slabosti
kterými
se
dává
shodil.
A
protože
slabý
ne
všichni
a
když
se
po
sobě
blížíme
tak
nemůžeme
od
sebe
odejít
vracíme
se
k
sobě
má
příliš
úzký
okuh
odstupu
od
sebe
přestože
snaží
těm
jiným
metodami
od
té
odstup
oci
a
ne
nestra
se
snaží
tou
prostí
o
otce
od
sebe
ano
ale
to
otázka
jestli
je
to
odstup
od
tebe
protože
se
držíš
svých
věcí
který
si
uznal
správné
a
na
druhé
straně
příliš
nou
něko
že
podléhá
příliš
dojmu
které
na
tebe
způsobili
a
těmi
se
dává
strhnout
buď
malomyslnosti
a
nebo
a
to
řeknu
rovnou
výsledné
únavě
jak
nejlépe
zapřáhnout
své
povolání
svůj
poměr
rodině
a
svůj
poměr
k
Byl
do
cesty
k
bohu
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
jestliže
ježíš
chyba
to
svých
od
svatého
petra
tak
mu
napřed
nechal
za
lovit
hlubokých
vodách
a
když
petr
poznal
že
nejde
o
obyčejného
člověka
tak
vstoupil
do
řádový
protože
za
a
byl
hodně
tak
já
si
myslím
že
by
to
mělo
být
také
s
tebou
že
by
si
s
měl
každý
večer
poctivě
říct
nepřesto
by
tě
rušilo
co
jsem
dneska.
Svým
zaměstnání
svým
poměrem
rodině
mým
poměrem
čili
jednání
se
sebou
se
přiblížil
k
bohu
jaké
konkrétní
kroky
jsem
udělal
jako
je
nesprávné
totiž
my
se
na
každém
kroku
žádán
bohu
tak
je
správné
myslet
na
to
aby
se
to
bolí
bylo
samozřejmě
člověk
má
takový
je
tedy
se
říká
no
aby
se
to
bohu
líbilo
k
tomu
asi
třeba
abych
já
sebezapíral
na
ten
sebezápor
má
velice
neduhů
pohled
čím
používati
do
té
své
činnosti
půjdu
čím
méně
a
na
sebe
čím
více
na
sebe
zapomenu
tak.
Mě
to
dokonalejší
služba
bohu
protože
tomu
jedeme
a
to
samo
přináší
možnosti
jak
sloužit
bližnímu
tak
to
tam
v
tom
obsažen
je
tak
to
se
nemusí
nějak
zle
dodat
ale
je
to
tam
není
obsaženo
zapomeneme
sebe
a
tohleto
všechno
er
ohled
na
sebe
mě
na
to
řízně
a
to
asi
je
ten
systém
který
mám
za
párat
a
to
by
mě
asi
vyneslo
největší
přiblížení
bohu
povídám
tady
že
si
skřivanem
a
nikoliv
sou
čili
velice
bude
záležet
daleko
více
berte
první
krok
nech
na
tomto
sedění
hasne
takže
bych
obrátil
svou
odpověď
dal
jsem
si
poradit
v
tom
smyslu
že
ti
řeknu
když
jsem
vám
radil
abyste
se
ráno.
By
se
dávali
od
boha
v
janovi
k
tomu
co
si
přeje
že
by
bylo
v
jeho
vůli
že
aby
vám
odebral
sílu
od
toho
ne
toho
se
nemusí
přát
a
aby
vám
další
řeší
k
tomu
co
on
si
přeje
abychom
dělali
samozřejmě
kdyby
to
mělo
být
účinné
tohleto
tak
bych
musel
od
boha
přicházet
do
tohoto
světa
musel
bych
se
cítit
potom
plným
právem
i
jak
ne
puštěn
nebo
puštěn
od
bojová
posílám
mezi
nikoliv
mezi
beránky
nýbrž
mezi
vlije
ano
a
vezměte
si
sebou
jak
meč
a
opasek
tak
peníze
a
když
vás
někdo
vyhodí
dveří
tak
se
řeka
ta
obdiv
vím
že.
A
od
boha
vědomě
ráno
nepřichází
totiž
se
sice
o
soustředění
nebo
meditaci
ale
to
tě
jen
nedoví
až
do
takového
stavu
ve
kterém
by
si
jasně
pociťoval
že
se
obrátilo
v
tobě
světlo
na
že
od
boha
tobě
jdeme
že
by
od
boha
ví
co
má
dělat
čili
nemůže
to
být
účinné
tak
jak
já
si
to
představuju
prosím
nedělej
takže
já
ti
dám
radu
trošku
jo
nebo
takovouhle
když
se
ráno
soustřeďuješ
nebo
mediumity
se
snaží
o
to
aby
se.
Vybavil
v
domě
svého
jde
na
jehož
prahu
si
aniž
ví
že
do
mně
se
ho
otce
odevzdanosti
odevzdanosti
je
to
trošku
malinko
jak
je
cestou
k
liší
o
toho
ne
si
brát
od
boha
rozuměl
umě
se
odevzdávat
odevzdanosti
do
jeho
vůle
tého
síly
protože
ty
konečně
si
vědomě
sílu
od
něho
tak
odevzdaností
ji
budeš
přes
den
nabývat
teprve
budeš
přestože
nabývat
jestli
je
ta
sou
to
co
střední
ani
nepodíval
odevzdanosti
to
znamená
důkazů
o
tom
že
od
boha
přicházíš
to
má
totiž
za
následek
odevzdanost
jako
já
jsem
měl
mít
nevěděl
jsem
to
důkaz
o
toho
že
je
od
boha
pře.
Vchází
odpověď
te
správné
že
je
to
milost
od
boha
že
vod
něho
to
beru
a
jsem
z
ní
potom
žil
tak
já
bych
chtěl
aby
se
navodil
obdobnou
situaci
že
když
to
nevíš
co
je
správné
když
víš
jenom
že
zhruba
to
je
zaměstnání
je
věc
bohem
spálen
a
bohem
daná
tak
potom
stačí
v
ní
v
rámci
této
odevzdanosti
to
asi
této
polední
si
tomu
úkolu
být
připraven
k
po
slechu
jeho
vůle
a
to
tím
musím
říci
že
bys
neměl
podceňovat
jeho
hlas
na
všech
úrovních
to
znamená
se
s
někdy
všiml
bůh
tobě
promluvil
skrze.
Pacienta
jednou
skrze
sestřičku
jednou
skrze
někoho
letí
Download XML • Download text
• Waveform view