EN | ES |

83-23A-K

83-23A-K


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Došel znaky pravé lásky všechno na naší co ty všechno dovede na nést to je podivuhodné všemu věří to je přímo dojemné jak antonín dovede rychle uvěřit ve všechno je všechno doufá taky doufá všechno trpí taky láska nikdy nepadá. Prosti pominou jazyky přestanou most pomine neboť poznáme jen částečně pro ruku me pro kamene částečně ale když přijde dokonalost pomine vše se částečné pokud jsem byl dítětem mluvil jsem jako dítě když je jsem jako dítě usuzovat sem jako dítě když jsem se stal můžeme překonal jsem dětský stupeň dosud totiž vidíme jen ze celém a zádech potom však vidíme tváří v tvář dosud to známe je částečně potom však. Poznáme zcela jak sám budu poznání tak trvá víra naděje láska a to trojice největší však z nich je láska usiluje usiluje o lásku z duchovních darů pak nejvíc se snaží snažte abyste dovedli po roku to na se netýká sledujeme tak láskyplný člověk si máš mnoho vlastností lásky na kolik maličkostí toho každý nezá se dokonalý většinu těch znaků lásky pravé lásky máš a čili nejsi onen vůči tím planým člověkem nejsi bych se těžko. On někoho mohl opřít jako o tebe to je to bych opřít se od svůj slib by bylo pro větší jistotu to opřít v oblasti můj slib že se mi to kdybych se sousto al a něco sliboval jak bych budu věřit tobě sobě čili mám za to že si člověk velice vážně věci přistupují a proto si myslí že si hlavní a nemiluje na váž o se kterou přistupuješ pět sem je přesvědčuje o něčem pamě že nemiluješ kdy si u tebe vázne poznání a ne láska čili takovýmto způsobem se špatně znáš poznání u tebe tak pokulhává že které by bylo třebas střílet desetkrát a den a bylo by to málo ne proto malé poznání. Ale jak to že vedle lásky to poznání tak vázne protože špatně užívá prostředků lásky a se teď chopím promiňte mně ostatní užití prostředků lásky jestliže některý těch prostředků ti nejde a neumíš ho použít a nemůžeš tedy protože to není v podstatě není to své přirozenosti není to to půs e se tomu říká česky tak prosím musí jiný prostředek zastat ten který nedokážeš uplatňovat a tak bych zase se pustil do toho známého předpisu ježíše krista jaké jsou prostředky lásky prostředkem lásky je láska k bohu. Láska k bohu láska k bližnímu to jsou dva takový činitele na které se naše láska úplnou a pomocí nichž se naše láska rozvíjet začnou toho bližního bez naší milovat bude bližního jako sama sebe prosím to je nemožné to se o tebe nemůže chtít to nedokážeme nikdo z nás dycky jsme si sobě bližší než někdo jiný tak z toho si nedělej že tady vás než v tom vás veme všichni máme sebe vždycky radši než toho druhého takže ono je třeba k tomuto tah zespoda který je nutný je a nesměl i opovrhovat přidat tak shora. A tak shora je milovati budeš pána boha svého to je tak shora a protože láska k bohu není takzvaná přirozená vlastnost to je vlastnost které křesťani říkají od boha vlitá nebo nadpřirozená někdo tak nějak jako asi víra ke své blaženou víru taky za nadpřirozenou vlastnost úkoly za přirozenou to je něco od boha dané ho. Tak podívej se každému je dáno něco jiného to by není dána ta láska která se dospívá v člo i když je to stalo ale není to tak běžné jako třebas u některých jiných z nás to znamená ta láska srdcem citem není u tebe na výši ale dejme tomu když tam potom dál ježíš říkal milovati budeš nikoliv jenom z celého srdce ale ze vší duše se vším mysli a se vší síly. Tak si vědom jak bys moh tu lásku vyvinout pomocí těch jiných prostředků pomocí lásky myslí pomocí lásky silou pomocí lásky duší ti řeknu nejlépe ti půjde když tu lásku budeš rozvíjet duší silou to neplete brzo vadné ty brzo zmechanizuje i proces lásky ale duší to pude výborně neopomíjejí co to je to duší tady ježíš myslí na duši takovou jaký člověk chápe aby pochopil že mluví člověku který o své duši a že duši považuje za souhrn lidských vlastností tak těmi přirozenými lidskými vlastnostmi se snaž milovat boha a rozpojeno v lásce. Jste si možná zjistil nevím možná že mu jako hodinách možná určitě ne ale a si si zjistil jsem životě že když někomu něco uděláš dobrého bez ohledu na sebe že nechci dělá to dobře ale že víš že je to správné že vy že je to správné a že by s ani nedokázal to udělat jinak a proto ti radím aby si tyto vlastnosti který tady jsou chopí blbost dobročinnost nikomu nenávidět. Nebo nosit se nena dívat se nechoval se neslušně na svého prospěchu to je ta nezainteresovanost nerozšiřovat se nevy počítat jinému co zlého vyvedl za umět na to zapomenout a to je komentuje malinko nerada se křivdy která někomu byla učiněn ale mít radost z pravdy to jsou nesčetný možnosti jak v sobě pěstovat lásku to je to správné na cestě lásky jak vám tady bylo krásně zjeveno o čem nemusíš přepáleno ech je to správné nebo ne to je zaručeně správné takhle jednat jo touží žádný vyšší poznání shora že to světě nedostává ale tady je to předpis a toho předpisu sebe zásadně držet toho jednoduchého tak rozvine lásku duší to znamená všemi si my schopnostmi všemi svými vlastnostmi když je to nepude modlitbě si z toho nedělej ono se to půjde jinak v tom běžném životě o si to tam de ale děláš jednu velkou chybu že tam kde ti to jde. Tam se vlastně modlí a ty vo tom nevíš přednášky modlitbě se unavím mně se to zmechanizuje eto se nikdy nezmechanizovalo to v tobě vždycky stouplo se tobě zvětšovala všeho si dříve nebyl schopen později si schopen byl a ve vyšší míře si toho byl schopen bych neřekl že promiň miloši že bych byl že by byl býval před dvacetiletý schopen toho téhož aktu jako vůči tadyhle sedi miloši jo že by to byl tak prováděl kdyby se měl býval doma ty svoje dcery ještě jo protože jsem měl doma. Ale protože ty jsi teďka postrádal projev lásky k těm celá nemoc nemohlo pro projevit protože byli daleko od tebe jedna někde na jiné prti a jedna dokonce na na jiné kontinentu tak si radostí přijal možnost projevit svou lásku to vnitřně uspokojovalo víš a v tom si vzrostl protože to nebyli kvílení to byli lidé cizí nebo to byl člověk cizí a němu chovala vlastnímu to je důležité si uvědomovat todleto je čili ti dokonce máš potřebu lásky že toto do je nelásky plný tak nemá potřebu lásky ale kdy to potřebuje k máš a chápe se radostně když ji můžeš projevit. Že modlitba nebo druh modlitby kterou pěstuje neposkytuje tohleto tu příležitost to je my úplně jasné dávno a proto se při takhle unavuje tím nechci říct že by si měl opustit ty se v odosobňuje ty se v obětuji jo také oběť když ježíš kristus říká ci milosrdenství do sem si jsi schopen ale si si taky schopen sebeobětování tam tu obětován mysli na ke sto před chvil vysvětlil tak tou modlitbou sebe obětuj bohu budešli sebe čím dál dokonaleji a uvědoměl přistupovat k modlitbě a obětovat sebe k tomu bohu tak ta modlitba přestane unavovat při tom tvém láskyplným dalo že totiž se kdyby se totiž tamhle asi. Ta antonínovi stalo totéž co že by říkal nějaké mantram a nemohl by ho dál říkat protože by shora při na něho vstupovala moc která by mu znemožňoval zůstat na úrovni řeči a aby se do mysli která nemluví ano a která nás osvobozuje tak by si z toho začal být zoufalý a když ta sto aku chybu a pořád by si do týrali tímhletím prostředkem protože by považoval za nesprávného opustit. jsem to taky tu chybu chvilku dělal ale opustil jsem přeci jenom ten prostředek toto mantramu když to prostě nešlo a když síla která za tím byla se stále stupňoval no a toto by si právě promeškal to je ten přístup ježíšův k nám který můžeme snadno promeškal pro svou za poznat po se přesné plnění to i naší tady mně říká ne z vás nemám žádný výtečný účinek své cesty nevidím ho svým se mohu dlouho směřoval ale představte si přátele kdybych teď umřel bez těchto užitečný výsledku tak bych promrhal své city úsilí z výsledku vykonat jenže zapomínáš meli přítel na jednu věc než umíráš tak opouští sama sebe to co neumí zatím udělat chtěně nechtěně ho opouští zrovna jako v tom útlém mládí to bylo nechtěl opuštění že zrovna nezabili to je jak se říká lidský náhodička a jsem se dostal do stavu smrti do stavy blízkosti smrti a proto ty změny a nemysleli se umírá na to šup ty si musíš jenom říkat umřeli správně myslím jeho vy takle uli přirozenou smrtí. Budu nedobrovolně vypuzen ze svého pocitu tělesnosti a ocitnu se tedy mimo toho který se se svým byl pomocí pocitu tělesnosti ztotožňuje se svým tělem a to jáčko sem bude chápat něčeho jiného že samo vedu ch nebude těžit to je přirozené že řecky o něco opřen než opřeno o tělesnost tak bude občanem říká správně ran některých případech ho opravdu malinko že to některých neříká některých případech člověk v okamžiku smrti v velké světlo ne a z jeví se mu věčnost říká jo ano. No a moody jeho svědkové říkají tak že některých případech se jim zjevil se které bytost která je soudil a tak dále a ti mohu zaručit že nebude nic promrháno a že se ti v tomto okamžiku kdyby se nic jiného nestalo předtím zjeví velikost boží a daleko dokonaleji se zjevila po těch čtrnácti operacích při vědomí že jsem byl dítě a nebyl jsem nebyl by schopen tak velkého poznání jaké by si měl předtím být vemte tím ty ty uši dospělý člověka jestli ho unese nebo nemusel jít při tom stanou neupadne nepraví na tom nezáleží bezohledně by si byl svědkem velikosti boží a to by tak nadchlo. Že všechny roky svého počínání by si v chvíli hrál řečeno česky ano čili když ji musíš přát jenom jednu věc abys nezemřel násilnou smrtí a všechno ostatní se vůbec nestarej protože o těch proměna nemáš vůbec zdání co se dělo při okamžiku mám když jsem byl jako malí dítě tak když jsem byl nucen umřít jo to na opakovali dohodnou tak jsem se ocitl mimo nad touto úrovní a mělo to za následek jsem chtěl dělat správně a tak dále a jsem měl vnitřní nutkání který román člověk nemá dobře že kdyby se to nutkání měl takže by si měl úspěch by si že nic co by si dělal bych se nezmechanizovalo rozumí tak to by bylo dobré viď dovíš a tak to bude dobré jo takže tak budeš umírat dejme tomu když v tom dobře dopadne ještě nic nepřejde kt nezničí mozek někdo víš v tom tak to bude dopadat tak šest dvanáct hodin a se to dobu sto báječně všechno rozluští. Tomuto výklad antonínovi snu dvacátého třetího sedmý i si devět set osmdesát tři co jsem tomu výkladu řekl předtím nebudu opakovat jenom podstatu věci my máme pro to velké dílo kterému říkáme cesta k bohu připraven materiál sobě a jsou to zlomku pravdy vždycky jednak velké jednak malé a obaly některé co my nemáme obaleno to znamená nevíme vůbec jak k sobě patří. A o nich který jich víme proto některé máme v obalem to jsou konglomeráty myšlenek o kterých můžeme říci že víme že k sobě patří jsem to organicky spojil ovšem je tady jedna věc důležitá jestliže vybalím pro své do svého vědomí ty velké kusy tak zase vybalím jenom kusy ne celek ještě ne hotovou věc tomu říkám obaly pravdy pořád i tomu vnitřku že nad tím malé věci ne těm se vůbec při tom rozboří nemůžeme dostat eště nestranně moc a je to v mnoha o palec. bych to řekl takhle například takovým velkým kuse pravdy hledejte království boží a vše a nám ve přidáno takový malinký kousky se co jednotlivé výroky ježíše krista nebo jednotlivá jenomže je kroky v životě ježíše krista a tomu je těžko rozumět když ten celek na uniká když to nemáme složeno dohromady no ale tady jde o něco jiného že je totiž někdo kdo a to je antonín si přeje dosáhnout úspěchu na cestě dělá to tím způsobem že pátrá nebo ho zbavuje nebo si všímá stále nových analýzou kupení čím víc jich je tím je méně pravděpodobné že to vůbec dohromady. A víte dobře že jednoduchost těchto věcech je tím hlavním co se dosahnout ovšem i tenhleten recept například nemysli a jednej je recept velice nebezpečný v rukou takovýho typu jako je třebas antonín protože jestliže se toho on chopí tak si my si nic nemám dat nemá myslet nebo něco podobného tam takových nebezpečný předpisů v zenu a jinde je veliká veliké množství vás upozorňuju že je to velice nebezpečné zrovna jako je nebezpečný výrok. Všech mistr indických nebo většiny z nich o mají o iluzi k strašně nebezpečný výrok neříkám že v tom není kus pravdy ale je to velice nebezpečný se to se do ruky typu martiš a ty martiš to je osel který se nechce hnout z místa ani ho touze vším možným on se nehnete pokud se pokud nedospěje ke konáno své přirozenosti oslu ta je v martiš jako v nás stejně obsažen jenže čím víc se ho něčím pusťte tím více se stírám a neudělá ani krok. Čili jak na to proto jsem vám říkal kdy je to bezpečné řídit se takovým nic nedělej nebo nemysli proto sem vám ukazoval pořád na ten příklad za který nemohu ze svého útlého mládí jsem nepotřeboval přemýšlet o tom co jsem poznával jako správné napadne by o tom přemýšlel tak jsem tomu urazil ostří to nemělo povahu kdyby byl u ježíše někdo chvilinku přemýšlel o tom náro kterýmu dal ježíš kristus tak by ani nebyl uzdraven ani by se nestal učedníkem a tím méně něčím vyšším eště čili dvě kdy se bezpečně může použít toho nemysli jednej. Martiš jedna ale ne bezpečně jedná třeba více než mi ale ne bezpečně to znamená bezpečně který semena ne tak aby to někam vedlo bezpečnosti nebo nebezpečí prožívá ještě je lety tak řečeno nebezpečí otče na v tom že to nikam nepovede a že nakonec se ten člověk znechutit tou ustavičnou snahou která je jak se mu zdá nikam nevede říkám jak se mu zdá nikam nevede tak co je v první řadě zapotřebí zachovávat tu linii kterou naznačil ježíš kristus jednak otčenáši a jednak v tom jednodušším předpisu kdo chce za mnou přijíti zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj. Zapři se může podobrém zapřít se musí pomůže pole že ano ale v každém špatně že se musí zapřít jenom do takové míry jak se zapře může nastat poznání které tu vlastnost jakou nemá žádné jiné světské poznání že je v tom se žena nutkavost to uskutečnit to v tom poznání je obsaženo a ne jenom je to satan nutkavost ale síla k tomu uskutečnění tím jasně poznáte že je to něco pravého co se liší totálně od všech poznatků tohoto světa. Občas závidí lidem jak jsem taky včera přiznal kolik poznatků ve své hlavě na shromážděni světských nezávazné ale ono je to nechci říct že je to balast ale ono je to na této cestě často závadou protože to zastř tu pravdu která je závazné on se člověk užívá do nezávazné správ a tady zvlášť vidím víta jak ten se umí užívat do nezávazné ale jak tam do toho vpluje do oblasti tak je tam jako doma. A jak je v oblasti závazný sprác tak tam není jako doma tak se trápí týrán chvilku optimistickém s tou podle toho jak mu to vychází ale není tam doma a tak je to s každým člověkem jen si vezměte indy pět tisíc let se snaží minimálně tisíce o to aby běžný člověk se dostal k bohu a zkouší to všelijak například říkají toto všecko je iluze no to je velice chvályhodné snaha dostat ho z osla na tvrdost kdo on sedí na tomto považuje za jedinou skutečnost to je pod kývá snaha neříkám že to pravda ale je to poctivá snahou odtamtud dostat oni to dělají pět tisíc let on ten člověk že je to iluze že je to maje se ne ne on sedí na o sly za ku a jestliže on něco konečně dělá tak si vynalézá není to špatné jaké čakrami jsou v páteři jaké možnosti jsou pro člověka kterou sbalování malinký vstříc Ale velkým kusů se vůbec nedostane běžný člověk se k velkým kusů vůbec nedostal kdyby věděl o všech neklame všechno tak to vůbec nemá žádnou platnost ničemu to není mi kteří o tom nevěděli jsme na tom časový lépe než ti kteří o tom dokonale byli uvědomili i vlastní zkušenosti byli o to uvědomim indové se mohli unavit jak je to možné že bez těch zkušeností vono to probíhá v tom člověku stejně jako u člověka který zkušenosti a který ty vědomosti které přecházejí tím zkušenostem to je všechno otázka zaujatosti a ta zato může nastat jenom tam kde člověk průchod to znamená ztratí sama sebe i ten balast je všech vědomostí musí člověk zapomenout že je že učený ježíš kristus. Jasně říkal blaho naším tobě otče toto že těm prosťáčkům a ne těm učením tohoto světa a tak přibližně to tak řekl a podívej sat nebudete jako maličký den maličtí to nevejdete a to mně říkal budete dětmi jako rozdíl čili tím nedáváme na indii jenom říkám že v našich evropských rukách zrovna tak jako rukách toho inda celé to učení je velice nebezpečné to znamená hrozí že přesto že to všechno člověk si bude jenom myslet že je na správné cestě ale vůbec po nepůjde a vůbec se podnikám nedostane jo takže nelze nelze jako zajistit po pouhou poučenost správný postup nedělejte si iluze o tom říkám že je hluboká pravda. Došlo v oděná je pouhý obalem obal sám jak víš dobře není podstatou věci a když se dostaneš na ten obal například v tom jednom balíku moje to v balíky dvou protože tady dualismus tam dole když jsem se tak zase to je to jenom příprava k něčemu neříkám že to je připraven ono je sice pravda že těch věcí na tom stole bylo hodně nebyli zabaleno viď a možná že bych byl stačili k tomu s něm možná dojem že to je dostačující k tomu aby se něco z toho nedo hromadí že on ten tvůj přestali věděl třebas jak se to dohromady dál a zaručeně to věděl ale když přišli tobě. To znamená toho podniku de si byl další dva veliký tato okamžitě chopil to je to jisté začal z toho svalovat ty můžeš maličký věci rozdali takže víš aspoň nebo po znáš odpově že je to něco co se hodí do toho velkého díla tomu že kří ale když jde o ty velké kusy na ty jsou svou mírou závaznosti to je ta velikost jejich daleko větší. Tak to neozval již protože ten závazek bytě ten závazek který z toho vyplývá z toho vybavení kdy způsobil že by se musel zanechat toho dosavadního způsobu myšlení s dosavadní způsob jednání že by se vlastně to co dělal nedělal děláš nedělal že by se vlastní nic nedělal a to je riskantní todleto protože by s ještě neuměl dělat tamto a by se nedělal to leta by nastala dlouhá mezera toho křesťanských dějinách mystiky bylo přímo řek bych nutné. Že tam nastával mezery které na kterých mnoho jich z toho stalo jak pozměním tak stagnaci skrupule mi a vším když mnoho byli na mezi se slepá bůh opustil veliká chyba do co ta i bez ta domněnky úplně chybná voni se ocitli na suchu protože nejednali správně jedno opustili například svět a do druhého se eště nedostali a mezi tím byla ta velká mezera. Takže z toho by mohlo vyplývat opatrně se všemi těmi informací které tady máme jenže tu informace nedovedete převést do opravdového následování tak je to zbytečná správ a času co to slyšíte a co všechno z toho vyvozujeme mentálně to není pro mentální odvozovat určeno nýbrž to je určeno pro jedné mysli jednej nemysl. Jak donutit víta aby jednal a nemysl to je nemožný je to člověk činu ale je to stejnou měrou člověk mysli a o to se to v něm bere a z toho sou všechny ty těžkosti pocházejícím věcem přemožen stával a a to mi kázat a tadyhle tento muž antonín jestli se méně myslící daleko méně myslící a daleko více jednající ale nejedná jedná totiž cestou řek bych tak nejmenšího odporu on to co dělá nedělá stylem ramakrišnovy. To znamená ten ramakrišna když se mu nezjevila káli tak na ni dorážel on si myslíte ten muž že na to nemá že mu chybí elán te že je tupí že je chladný že je nelaskavý ale se mu včera říkal máš téměř všecky vlastnosti pravé lásky těmito se drží na boha aby se nám objevila a ne tím že jdu zvyku v ruce jako ramakrišna a říkám když se mi neobjevíš matko tak se zabít ne se musím zabít tím to je ta moje týkala že jednám bez ohledu na sebe a považuju toto za součást cesty že můj život je modlitbou. Podívej se se do volá vám vašeho svědectví ne vítovu znáte víta že by byl ochoten pro pravdu skočit do volně že by byl ochoten pro ni udělat všecko že dyby mu byla zjevena jen kdyby mu někdo řek a kdyby a kdyby ji on přijal za správnou aby přijal do pravdu a on by dokonce při tom přestal myslet jestliže to správce myšlenkový svět je to je bohatý to jsem se přesvědčil se z toho veliký strach že to jednou vyvede a že skočí a nějakou moji myšlenku a že to bude ale totálně hloupé ale to by nevadilo v tom byl on do nějaké utrpení a jinýho nakonec by to bylo dobré když někdo dejme tomu hloupě jednal že přeříkával jméno mistra a šel suchu nohou přes vodu tak to bylo sice hloupé protože v tom ta schopnost přejít přes sekundovat. Ale přešel přes řeku takže kdybych chtěl řekl cokoliv tak bylo by to dycky hloupé dycky ho p ale ty bys přes něco třeba přešel přes nějakou překážku ale ti nechci dál operaci proti taky žádnou nedám takovou která by byla pro tebe takhle zavazují tak si dával moc pozor abych takového něco nevyslovil protože odkud přišlo ke mně dycky to jsem si co si toho musím být vědom to poznání co mám dělat od nikoho z vnějšího světa ještě jednou to budu opakovat věděl jsem že mám jednat správně to ty výš taky. Nevěděl jsem co co je správné to ty taky který si občas myslí že co správné ale jsem jako malé dítě samosebou se nevěděl ještě to co je správné vina postavení než malé dítě a věděl jsem sebe třeba že je správné cena to zeptat to ty taky víš ptal jsem se matky ale teď pozor a kam mně řeka třebas něco ale jsem to neposlechl přes to nebylo to správné a to to doznal to schopnost dozrávací nemáš tak prosím proč nemáš protože za tím vy dotazem nestojí úměrná míra sebeodevzdání předešlého ne teď přitom že jsi ochoten ale celkového odevzdání života. si všímám tvý řečí který vedeš o jiných věcech o duchovních jak si neodevzdal život vůbec ne to nezná že si nemáš všímat věcí kolem sebe ale z toho ducha ve kterém to říkáš poznávám že to je pravý duch připoutanosti to drží způsobem kterým nemohu nějakým výrokem překonat to to se může překonat jenom snad ke by ne nějakou vnitřní krizí která od toho oper a nebo nějakým narazím z vnitřku toho poznání které nastane tím že se sám sebe vzdáš neúměrně větším způsobem než dosud. Tak nechtějí ode zase jako tady ten martiš vědět jak na to na to není recept to je zase jenom nějaký skřípe pravdy nebo obal pravdy který může vin uspokojit ale to vystřízlivění z toho bude horší než že to chvilinku uspokojoval to zdánlivě bylo v pořádku kdykoliv jste odešli od nějakého takového soustředění které jsme tady konali tak jste cítili nějaké jakou posilu ale nebylo to v pořádku protože se se chopil nějakého stříšku neuskutečnil jste nemohli jste uskutečnit pomocí toho to co ježíš kristus tělo pouhého učedníka ne od nějakého mistra všeho nechej a ji samou opustili tak v duši toho poli z vás. Nastane okamžik že když se plně soustředím na něco světského jestli pak se ne okamžik si říká toto je pravý vstup do boha takhle se soustředit a si po se někdo z vás chopí to míry zaujatosti a obrátí nad ho stranu kdyby si na vás velice cením že znáte věci jako se včera koukal na toho machač to ovládá z toho aby nedokázal a nebo. Mocí mých věcí jsem pořád se divím jak může trpět trpět takovým takovýho prosťáček takovýho neši u takovýho rozumového dokud čte mezi sebou kteří jste rozumově všichni jak tady jste daleko dál než ale budím dojem že jsem inteligentně než vy není to pravda mám za sebou moc které se odevzdávám a to zastane jako u toho josefa kupertinského ovšem u ramen míře veškerou inteligenci kou které který je vůbec člověk schopen a tím jsem jsem oželil i určité na obecné škole tím chci říct to že vy neumíte. Nic dělat to co to o to co by neměl dělat osel když se neumíte sednout z toho co vás nese kupředu v tomto světě a do tohoto světa my se nebudete sednout aspoň na chvíli tou tímtéž není k bohu to je to co jsem pořád vykládal vám a pořád bych to měl opakované konečná i geny na tu že z který k přijde nejednáte s tím stejně jako na jedno že si manžel vizte v manželství s tímto světem o tom ani chvíli nenechávat na postup vás že tomu taky ale jiné manželství ten navázali když jste mu dokonale vrní a proto jakékoliv rady házení hra chy na svém. Ježíš kristus navázal manželství jiné než mi to myslím že když se navozovat s že mu nebylo jasno tým ale měl předpoklady pro to vám řeknu které ne žitím že byl avatarem aby brzo navázal nové řek bych spojení nového uvozovkách spojení protože to manželství s bohem naše starší než ten moc od otce je starší než jakýkoliv původ otče okolí jiného co mezitím bylo původem také ale odvozený to je ta teta mája kterou uznávám že odvozený původ považujeme za pravý původ se dostal k tomu tím že byl pronásledován herodem a že před ním utekl umět utíkat před rozumem když je toho zapotřebí když mám zachránit tu pravou podstatu. Tu pravdu která ve mně je a potom to všechno další spolupracovat tímto světem proto že musím být v tom co je mého otce a ne proto že musím být s tím světem to to je nejlepší příprava k tomu abych dostal do jordánu abych poznával trvale vůli boží a pak to šlo mayové se dál a říká třeba nemůžeme dělat vnitřní do než ce obsahem naší vlastní lite kterou stojíme tak mně říkáte vlastně obrazně řečeno tohleto. My zatím do nádoby která je zčásti naplněna vodou házím malé stříšku nebo větší píky malé kam ky poznání pravého a tím ta hladina vody duchovní stoupá okraji horní je symbolem že to bude přetýkat do našeho běžného vědomí jednou ano a je to zastane nahoru a vy mně říkáte tím že mi tam hází mezi maminky nebo tyto tam s vámi pomá to váze nebo tak nějak tak není totiž špatného protože hadí na se zvyšuje ale ono není možné aby to předešlo dokud ta hladina nebo je To je klamný obraz skutečnosti to další iluze celou noc ne lovili mistře a nic me nedožili to udělám a tam na tu hlubinu za jedu ale je to po chybné něco uložit pravdy jsou tam a jsou ve vodě jenom vejít na hlubinu nečekat to přece če přes okradl byla strašidlo věc těžkopádné záležitost ponořil se co to znamená podařit se všechno brát a hluboce ve všem. Nespokojit se zůstávat na povrchu věcí když například zvládá vám a z tady vzor třebas nebo zrovna ty se zvládá něco neříkám dokonale ale lidsky relativně dokonale aby se snažíte něco relativně dokonale zvládnout to tak jedinečná přecito dostat se do hloubky přátelé že málokterý člověk tuto příležitost tak snadnou jestliže něco zvládá vám relativně. To lidsky absolutně na to řekl že to dál lidsky nejde z mého hlediska relativně dál nedokážu a jsem na hranici svých možností ne anebo dokonce by ale na hranici možnosti říkal se jsem dost dospělá věda dát zatím nevede jestliže tenhleten z tohoto momentu se odeberu k bohu když jsem si se v tom vědomí že jsem na tom okraji tak jsem hlubině a ne na hodným okraji a to přetýká do toho se po nosíme svou myslí zastavím ji ano a tím třebas údivu že to tak je div je duch vděčnosti nebudu to za vracet na sebe jsem kabrňák nýbrž budu jenom universu to je dosahování hloubky prosím.

Download XMLDownload textWaveform view