EN | ES |

83-16

83-16


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Praví se tam na počátku nebylo ani nebe a ze byl chaos duch boží se nad tímto chaosem vznášel ne nic nestvořil ale první den udělal to že oddělil vody od země a tak dále to nebudu všechno líčit na tom nezáleží to tam řečeno že a vím že to to náš tak že to nemusím opakovat ale poslední den pořizuje za tebe všechno opačně bethe opačně to temně vzniklo v tom listopadu roku. Třicet devět když sem se to najednou dověděl opačného hlediska ten ve a se najednou podobní genezi nikoliv tak jak se stal napsán nýbrž co je za tím napsal a za tím napsaný je tohleto bůh bere hlíd a nechává do toho duši a člověk se stává živým tvorem a tak stvořil buněk upozorňuju na jednu věc že opravdu v oblasti a se to to co je za pomocí ho jinak vysvětlit než takový lidí re nebo nejsnáze takovým příměr totiž že duch který byl zdechnu do hlíny moment do hmoty. Byl dávno předtím u boha ale nebyl ve hlíny nebyl člověkem a mocným to znamená stvoření nezačíná tím u člověka že by byl bůh vložil ducha svého do člověka a začal ten byl teprve existovat posílí nýbrž že ten duch byl někde jinde než který hlíny ho tam je jenom přenesl tamto ti tomu nelezte neříká prostě v dech svého ducha hotovo a protože by je věčný tak ten by být ve víty věčný to je logické čili tam nezačlo nezačal sestava shodě a tak taky tam nedostal a plat nic z toho o čem se mluví bibli to tam nezačal být našli my můžeme mluvit o tom ústy třebas čínských filozof kteří říkají by křesťani aby indové vy se v jedné věci zásadně mýlí se v nebyl stvořen malý pravdu i nemají pravdu když se na to díváme z hlediska člověka tak prosím duch se ocitl ve hmotě a vypadá to jako když to tím všechno vzniklo. Všechno se rozdělil všechno se dejme tomu z jedno jednoty nějaké se všechno z ozvalo do mnoho sti nebo změnilo se mnoho to znamená dejme tomu my víme neska podle nějakého modlu začátku byly takové teorii tam nemohli ti to není a to my že se teprv tak klesla tak šel křesla tak se to potom ty hmota ta hmota se boha vůbec vytvářet prosím tak tohleto je otázka která je zodpovězena bibli a nikde jinde než by byli to mohlo být všeliké moderní naše které tomu ho prostředka říkat a je to stejný nesmysl jako když si řekne někdo mostu do před křesťanské napřed byla kráva. No to nevadí že se mluví o velkým se k nám to vůbec nevadí ale mně to vadí že napřed byla kráva je to je to jak je to modlete napřed to je nesmysl zrovna jako když takhle prostředků vezmu že že ten bůh takhle spojilo člověka to je nesmysl kromě který jsem se jednou ocitl za tou hranicí a ab ano mysl jenom to že je tady věčný život který z nějaký za tím řeknu základní zdůvodním se proměňuje zase řeknu záhadné způsobem protože nechci se ti teďka baví kdybyste si tak se tím ta vypuzen ale myslím že bysme to dneska nezvládl chtít volil při hlasem vládneme to pravdu neovládal. Že totiž nějakých zahrady důvodů ten v tu svou věčnost ze začal kromě orat na časoprostorový seno časoprostorový se tento je sen tento je pravé tak asi jako je rozdíl mezi knihou kterou napsané napíše autor a mezi autorem můžeme říct pokoj se že to jirásek je to i hlásku toto stvoření není být. To je kniha boží bych tak rozumíš tomu čili když takhle na tom lety tak vůbec není odporu mezi byl napřed nějaký seb nějaký jiný modlí je platný nebo je přidával nebo si zase byl nějaký ho nebo tak na tom někdy vůbec nezáleží na nezáleží na tom že je věčný život a že existuje práci a věčný princ podle kterého se věčně věčnost předělávám na časnou na čas a prostor v jenom ven toto je také jedna z vlastností věčnosti to tato oprostit předělat bezčasové na časové jestli je ale možno předělávám bezčasové na časové tak je také možná se statek časového na bezčasové to je po to tedy pořád vykládáme cesta zpět v časoprostorového na bezčasové. Teď bych řekl je tady skutečnost neměl na která nepodléhal nemu vývoji na žádném vývoje závislá naprosto nezávislá a přesto veškerý vývoj pochází a je tady závislá utečte která se vyvíjí a která je vrcholně závislá na nezávislé neměnné skutečnosti za tím vším ano tak takhle pak ta vypadají a jinak by se to vysvětlí tak je to všechno špatně ale všechno špatně čili to říkáš atena nebo vytkl to je mi jedno kdyby to říkal nevím jak zasvěcenec tak vždycky nemluví ne že bych chtěl mu být nepravdu ale nemluví pravdu celou ale upozorňuju na jednu věc že indové dobře vědí že existuje křesle poznávání postupné vývojového také ještě poznávání absolutní které spočívá v umře. Z toho absolutního k nám něco připlývá není to ale absolutní v pravém slova smyslu protože to nikdy neví plně co nám přizvete je to se nikde ztratí částečně rozloučit to po cestě to je to prochází různými úrovněmi než to jedno této nejnižší o a kde tato úrovní be není úroveň a be a te jak aby tady neskácel čil nýbrž celá řada jiných úrovní než to vyjde za úrovně ten bůh je za úrovněmi za všemi úrovněmi ten není na úrovni be a se ten nějaké rozšířené vědomí a se ale to není ještě on. A tak bych chtěl říci že správné pojetí těchto věcí bylo jestliže aniž to víme ustavičně jsme živi v této neměnné skutečnosti jak po stránce bytí tak po stránce poznávání tak po stránce blaženosti lásky tak pak je také pravda že nemůžeme u to neměnnou část poměřovat tím či to se pořád není po této stránce seno vývoje je jenom med lidský opravdu ale není to podstata věci podstata věci je nic se neví a. Protože kdyby nebyl někde základ který se nevy který je neměnný tak se nemůže nic vyvíjet tak po této v tomto více nic nevy to je asi tak jako vlnění oceánu které nedosáh do hloubky ano to vlní mění všechno její to partnera a a velikost vln podle větru a dole ta hloubka tom vůbec neví neví nesmím se nevyjádřil přesně je tak dispozic ost mezi hlubinu a ne tím vrahem ne ale správně říkal ježíš petrovi a takle a tam si ho malinko klekat aby se stal učedníkem páně. On říká jak to bylo s tím petrem jsem petr a tam mu říkám bylo to takle ten pan ježíše do viděl petra lovit ryby petrovi padneš no poznána lovil a nic neplodila když by mu přistoupí a říká za táhne tu svou dále na hlubinu a on říkal pane od ranku logika nic se nebudou bylo tak nebo to mi tady to všechno pohleděno řikal natáhne rod udělena dbal to udělám ale bude to marné to udělám jenom kvůli to byl by takový to trní a nedá si nedal pokoje za táhl a hlubině a na lovil tolik listí sítě praskl soudí jeho a on říkal tam ne ty nejsi obyčejný člověk ani jsem si libo. To sem šel za mu za to řekl od dneška budeš lovit duše a ne lidi a to je ta opačná situace než jaká je líčeno veškerou teorii vývojovou pro tu tam nejsou lidi pro tu tam není pravá to udělal tam je i ta hlubina prázdná i ta hlubina lidské mysli je prázdná ale tam kde mně ubil a lidské mysli a padli velice hlubokých člověk plnit svou hlasem na to. Ale tam není vůbec ani zrnka věčné pravdy bohužel protože on na to šel vývojově to je překonaná záležito aspoň pro no ale proti číňani napřed to učili bez bez toho vývoje rozumíš mně to učí úplně mládě by se vodě tady byla nějaká pravda pro jak jsem vám potřel kou líčil jak kterou jsem nemohl o které jsem vůbec nebál počítat jestli to podobenstí nebo boží do toho nic nebylo jsem měl jistotu že to co mně to napovídá je pravda a to byla i síla to uskutečnit. A protože toto existuje hloubi duše každého člověka každé duši i to nejhorší duchovně tak je možno takhle opačným způsobem této hlubiny vylovit všechno co se prostředkem a věřím že ste to hlubiny logiky šatem věřit ale bohužel moc u přeceňovat vývojovou teorii on ještě dědi cem toho rodina všech těch ostatních přestože na kouká patra ale neuvědomuje si že je tím poznamenán jako třebas dvacáté století ještě poznamenáno devatenáctém století v tom absolutní všech fyzických semitských prost. sem ten relativismus tehdy byl neznámý a to je věc a taky ho to ale vy jste tím pořád poznamenán a pořád budeme tvrdit něco takového to platí o ve do nestát mým století a když si připomínejte se že jsem říkal že vývoj neexistuje tak jsem mluvil v po absolutního hlediska to znamená jsem se měl vyjádřit komplexně nese říct vývoj existuje v rámci těch jednotlivých úrovní že se můžeš dostat od a do nebo od do ce tam je možný vývoj ale před hranici žádné úrovně totiž které zákonitosti se nemůže ta vývojově jak říkali že kristus narodí na ze které ti musí být otevřeny a proti žádný vývoj to je ve ven. A čili když tvrdím není vývoje tak mám zároveň pravdu i nepravou pravdu mám v tom smyslu že není vývoje v tom tím slouží bych se tímhletím způsobem vývoji mohl dostat bohu není možno takový dvoj neexistuje ale vývoje možný v rámci úrovně dítě je malé nemá úroveň dospělého člověka ne a tak dále a ten vývoj tady cizí jíme celé přírodě by tíme ten vývoj ale to je všechno bez roli zákonitosti jedné úrovně která sebe nepřekryje to je něco co nám mluví aspoň mluví o tom že vývoj fakticky neexistuje že je to vězení že to považujeme za vývoj to je poletovat táto plese jo ze které nemůžete hnout jaký pak je to vývoje. A takže po této stránce je to takhle po stránce zákona jak si o tom mluvil jo to tak dycky nedovedu říct to řekl velice hezky ale se pokusím o něco let asi tak byste to mohl to opakovat moh dycky co by že ale jsem často mluvil o tom že existují různé druhy zákonitostí logicky se stavech ano že existuje nějaký zákon pro tento časoprostor v velí a to je jedna úroveň. A ta zákonitost že nepřekročitelná že my můžeme letět jakkoliv daleko do vesmíru nakonec jeho se nedostaneme pořád téže kleci zvláštní tu plete tento vesmír nemá konce si říkají dneska podle nějakého modlitbu někdo kdo chce to je ano rozpadu tahle tam potom všechno povídačce povídání o kleci ani se klepu nabývá nebo se nedostavuje do toho vůbec nic není na to není rozhodující to je emanuje ale za touto zákonitostí říkám zápas o tom slovíčka za dovolí aby potom promluvil existuje jiná zákonitost která zdánlivě je mimo této zákonitosti kosti je na tom bohu uvnitř této zákonitosti. Takže dejme tomu když ten mrtvý zje na správní úrovni tak nemusíme hledat jeho existencí někde mimo rámec vesmíru je pořád dimenzí pořád to co prostorově dále toti ale vidíte co to prostor jinak než my jinak tím vládne že si řekneš že tohleto je uka že každý vidí čas jinak že to že to to jsou důkazy který si ten se to absolutně křivě důkazy vo tom u časoprostorové. Záležitosti to nebudu dál ani doplňovat to všechno nepovažuju za vhodné vůbec neba ty to jsou jsou samý deme protože jestliže někdo to považuje za delší a že do a kratší a někdo to vidí tak ten svět a bojí to vidí ona tak vidí jenom z jiného hlediska tutéž ke ano se mi do toho toho hlediska nic méně říká o ničem co je za klecí takže tam odvozeného to rozumíš to mi a proto že to nemá ge je tady to miluješ podstatu za nějaké následky a nevím co všechno se tam děje tam to kterou ani vědec cesta nedovede ro rozpoutat to je zajímavý protože na to nebo patě než no ale ten jestliže existuje do sebe vložení řek bych takových několik zákonitostí jestliže ne vývoje ale prostě všeho dem který nastává tím že se do hraje na jedné úrovni a si převede vy kam si převeden na úroveň jinou. Ne vývojově si převedl na úroveň jaká pak vývoje v úroveň nebo vývojových způsob když když někdo zemře tak není hotovým slovem a to je to úrovní vaši o tom ale dítě ani dospělý člověk žádným není hotový aby mohl říct při zasluhují tady odsud vypadnout takle si pane ten kdo přestane přes čas a prostor ji zasahuje ale ne to do umíral nikdo z nich si nedovoluje si neodjel správně by si řekl jsem překonal lidství nepřekonal dostal se na jinou úroveň lidství jednou úroveň sem to prostorového mání a je noste v téže kleci jinak zabarvený ne a jimi možnosti tam byl třeba nějak v kleci dříve tam byl jako plat nikdo jako ptáte chtěl jeho tak postile sta lítat no tím se svět nemění myslet proto pekle ale na gunami a všemi úrovni je něco co nemá úroveň. Toho po kterém se kráčeti není pravé tao to on nemá úroveň to není žádná úroveň která by se mohla vyvíjet nebo mít nebo zabíjet nebo nevím co všechno byste s tím mohlo dít nebo mohla tře ničit nebo mohla byste začít někde po nezačíná to nikde nekončí to se vymyká rámci veškeré klece takže když se někdo ocitne tato rámce nebo aspoň odtamtud slyší nějaký a jako třebas se měla slyšel to mládí ten a odtamtud vysoká tak se ocitá aby se tlustou za klecí ano jakmile se ocitá na kteří třeba je tak pracně jasně jako tak primitivně že tomu vůbec nerozumíme neví co to je že že se to nedovolím a blaho to velice který to na ve bohem že jo že k nim jste pílí říká si věřím v boha vůbec mu nevěří ne jsem tehdy věřilo jsem si že nevěřím a tak na tom nezáleží ale záležito by se se dostal takle a že z tohoto pohledu po zaklepe aby tady marně říkáte my se jinde me dovede posuzovat tu klec a to se mu to potom jeví jako na jako řada odvozený ch skutečností ne leží. Odvozený skutečností z pravé skutečnosti odvozený ch a za bezpečných hrad babi takže předehru nelze a když se někdo ocitne samozřejmě na úrovni nitru tak může na tu ničí snadno zvíře když se určitý ocitne za všemi úrovně my tak může na všech lidí že tak že pán bůh di o židé úrovni všechno je mu jasné a všechno může řídit a podobně tyto je zvláštním způsobem ne že by zasahoval nýbrž prostě je v tom je tomu a to je to hlavní svíce že tomu to je větší dokonalý způsob myšlení ježíše tahá jako fíky rokem divadle něco jiného no a tak jsem to rozřešil tak pro sebe aspoň jestliže mi tady je vrozeno. Že nějaký materialismus přeci říká jakým způsobem se hranice klece překročit že to je tím způsobem že to musím opakovat protože jinak by to nebylo rozumět že se kvantita v kvalitu a že člověk ruce prostředky jako je třebas to plní pod po vodu voda vo li že ale na ten přírodní jev změny kupení nemá vliv tou že přírodní zákon který nevládne a tento přírodní zákon sám o sobě způsobuje a to doplňuji promiň že se přemění kvantita určitou jinou kvalitu ano a to je přeci překročení. To je meze v hranice mezi úrovněmi upozorňuju na jednu věc že tam toto předvádí krásné a hezké může představovat sem přechod jesi úrovni ho to může přestat může se toho ale jednak pro laika mateřské nepředstavuje přechod úrovně nou úrovni jednak toho na taky nechce todleto to ty od požadovat li úrovně na úroveň to ne na jenom rámci klece vysvětluje změnu kvantity balit prosím ano. bych jenom k tomu chtěl ještě to tady mně dvacet poučkou v tom že ježíš kristus dobře věděl jak se přechází kterékoliv úrovně do království božího že to není moci lidské že to milost od boha která otevírá ty lidi takže každé přirovnání které my použijeme po tom přechod jednoho do druhého jako bitvy ší do vyšší pokyny kvality liší do vyšší kvalita tady to znamená v úrovně na úroveň to není to řešení které nám setká zaží kristus bych to ještě on nebyl protože to těle tady nabral . Se stáňou ten eště jednou době provedu ti kteří to tady neslyšeli voni přišli ke mně do ošetřovat nesu co tam vlastně dělal proč nám nikoho nechci přijmout na vlitá du přišli tam to za takový stromem se objevili najednou tabule dokonce my si to byl bohu tomu ke najednou byli dva že mluvím byl a víc pravý co ty tu vlastně děláš v tom ušili ne ty tady máš obrovskou řeku velice pusou a právě na se dáš doly velice vlak a šatu a vestoje a bez veta jak si to představuje si to nebezpečné. Tak bych chtěl říci že se podařit člověku to co tam na to je tam upozorňoval že totiž plnou přes řeku je velice nebezpečné protože člověk vždycky neúměrně mi prostředky přes tu řeku pluje dycky neměli vypadá jako jako strašně nebezpečná záležitost když se člověk dostává třebas úrovně hmotné na úroveň astrální i to je nebezpečné takže nový okultního prahu a že ho o tak je nesmíste ne něco na to je pravda tvář není tak úplně bez pravé ověřte to na to je dycky je to učitel nebezpečí že sem přechod člověk vůbec nepřežije ne že se bude muset vládce vracet dvacet původní stav a tam třebas pokroucen vědomím a tak dále no ale přeci jenom úroveň na úrovni to je sedění pohleďte jemu napřed to co my tady říkáme si se tam to je taky přeměna kvality nižší na kvalitu vyšší pravda do to my tady říkáme není přeměna kvality jiš na kvalitě vyšší nýbrž přeměna úrovně kterékoliv do království božího na ne všech kvalit odvozený. Do něčeho to nemá kvali marně se snažíme různými vlastnostmi ideální vy lidskými boha márnice nebo představit ho nebo definovat není to správné takový bůh vůbec neexistuje říkal buddha a proto na boha nevěřil že na takového boha nevěřil to je lidská bytost dokonalá lidská abych to to vůbec věkem nemá nic společnost tam se vyskočit něco za člověkem vašemi úrovni mi to po do toho se ne ještě nenapoví třebas jistota tím daleko je ještě bůh jo ale uvnitř toho také zatím a uvnitř z toho a k tomuto přechodu jakékoliv úrovni do toho to mu který je za úrovně mu tam nebe. Do toho se člověk nedostává lidskou silou nebo lidským úsilí nebo vývojovou nějakou cestou tož pomocí shora zásadně pomocí on může připravit pro tu pomoc ho roce tu že se vypráví zapři sama sebe vezmi svůj kříž následuj než že je to soudy přípravy který dobře známe a pak připraví se s tu ale tam musí se vstoupit hora někdo že kdo to se tam žije to co říkám no bita a tady chápeš to hranice vypravit. Když my jsme si tady říkali ale možná že se přitom nebyla že napřed se člověk v kleci jenom pouhým červ ke nebo jak pak může se mu otevřou dvířka vyletět nemůže budete plat pod a bude rádi se šplhá on se musí stát ptákem který křídla slibuje vývoj uvnitř z toho na úrovni tam je možný ten vývoj úmyslně nim samozřejmě to jsem ti pořád říkal že je to možné nit úrovně miluje možný vývoje za či vědomé existuje v tom smyslu dostat se do duchovní oblasti to není. Ulici klece práci klece vobrátil e svou platnost opakuju po tobě a máš úplnou pravdu se o bohužel musím souhlasit a dal mi vo tom neřekli že za tou kleci nemá vůbec žádnou platnost že by to dobře chápeš a nebudeme to o tom ty áno proto abys měl prst to sice to není třeba na potřebuju mít vedena no podívejte se jsem tu věc zjednodušil let považuju za všechny úrovně o aby to bylo jednoduché nepovažuju za věci za klece ve sebe vložené jak sem to říkal že oni se do se vleže nevím o kleci jako časoprostorová záležitost že jo a o věčnosti mluví jako nečasové záležitosti jo tak asi tak a jednoduše na všechno teďka to zjednodušeně tak to mi promiňte to ti nebude věc komplikovat. Pro ke klecí a kamkoliv barvy a jakéhokoliv tou jedno jakékoliv úrovně to úroveň toto guny a za těmi musíme se za ty za ty musíme jít ano no a to je možné jenom tím že proděláme nějaký vývoj uvnitř klece to je možné ale i umíte klece jak my tam napovídá jsou větě úrovně kde ani mezi nimi se nedostaneme dál bez pomoci shora i tam zasahuje to věčnost ano ale vybřednutí z kterékoliv úrovně to je absolutně záležitost boží čili nikoliv záležitost vývojová že u boha není žádný vývoj stabilitu ano. U toho se neumí která mnoho byli toho že oni ani kdybyste mně je na boha jít po než kam nemůže tak takové nebo ti ne protože to je ne ta nebo a ne to víš a vyšší do nahoty nebo ja nevím no je. I do do tam všechno jsem říkal že když se člověk ocitne v příbytku u boha že je tam možný zase ještě vývoji von se ocitnete hranicemi veškeré klece a přesto podléhá vývoji nebo je možný vývoj tím že věčně dosahuje ano to je ten rozdíl mezi ním a mezi bohem ale to nemá nic vývojem jakými známe jak nám dostupná společného protože tam neexistuje vývoj v tom našem smyslu že se něco dosáhne. Nýbrž že se něco dosahuje tady například pro to se to vývoj který známe se dostali nějaká úroveň mění se nějaká kvantita nějakou kvalitu to je prostřední jasné ale tam žádná kvantita nemění žádnou kvalitu nýbrž kvalita se prohlubuje ano nebo zlepšuje na kvalita a takže tam je ustavičný vývoj v tom smyslu zvláštním který není po měřitelnost to vodou teorii na nižší našich nižších úrovní to musí myslí že člověk nemůže ani nechce nemůže vypadnout z toho že by nebyl doby vinu a nevím nevypadá z toho protože si přeje že že živen touží po tom abyste dále bohu mohl přibližovat ne. Že jsme tam mluvit tak bych rád něco řekl tele nesměl ani chvilinku napadnout nic jiného a nesmíme tím zavřít svoji povinnost dostat se ztratila proto všechna ta to povídání mají na jenom cítit cestu z klece to znamená zlomit odpor rozumu mně nejde o nic jiného ne zlomit odpor rozumu protože jsem si vědom toho že rozum výborně přidržuje v této kleci že to den nejlepší dráhu jestliže se držím úsečka a by to znamená mentálního proto vánek smyslových vjemů a to mi tady předvádí ten do čím dokonale tak vůbec se nestačil říkal jak se ven i když si o tom říkám to je ta elán pro seco tak tam se šatem nebo invoni jiným tam v kleci. A nám ne prosím vás o to především zastavit změnu myšlení myslící toho principu že to je začátek věcí a to je začátek přípravy k tomu abych se z klece dostal jestliže ten tak teďka použiju vyrovnaný tele byl všem samotnou na jednu nohu kulhat i ten pták kleci poletuje které mistr která se mění která se pohybuje která není spálit která pravé co jiného přemýšlí o ničem jiném uvažuje jestliže jsem tam pohybuju když se otevře let a můj pohyb je velice prudký. Po toho mysli tak ani nepozoruje že se otevřela kleci protože se podobám atomu ve kterém ty části se tam kolují a jestliže je někde ten atom otevřený tak na tom kolovat místo a tomu se nemění tam otevřený vůči jinému a tomu prosím on se sní nějaký se spojuje o nějakých moje tím pádem že vůči těm mohli klam určitému většímu společenství a to otevřel ale na podstatě toho atomu se vůbec nic nemění tamto všechno k vytaženi jako předtím ano to tak podoby to tak vision tak se to tak si je no a totiž nevím návěsy ne to. Jestliže tedy je tomu takhle jestli tomu takhle je tak nesmím stát o to jak otevírat k let že je jak jaký mám otevřít její beztak mu otevřeno je mně otevřeno klepejte a bude vám otevřeno a ten kdo otevře tokem popadne a stavem za tokem jo to je vám takové tažení přátelé to sem pomalu v tom předškolním věku že si nemůžete pomoci jakým způsobem jsem toužil po tom jednat správně to bylo tažení že nějak nevědomé když jsem nevěděl čím to kde to je a na tom nezáleží že si to po nějakou filmu představujete na věrně nezáleží a mně to bylo že to bylo tažení boží které tehdy mnou vládlo na neříkám že někdy ty by bylo více tam může měli podiví že to bylo někdo prašivka a to bude brána ne ne jako vánek kladná velký oporu tomu bohu ale pak je tedy také pravda že toto tažení existuje všude. Někde si toho někdo není vědom že tam ne si toho není vědom a člověk normální se to taky není vědom ale tím že nastává nějaký vývoj uvnitř nějaké úrovně tak to je následek toho tažení následek toho tažení tím je možný možný vývoj uvnitřním rovné ale toto tažení nemůže působit za rámec určité úrovně protože porušil zákon zamontovat vám toto otálení horní a pak jestliže z jednáte vy podmínky to znamená budete klepat jak se říká tam můžete se nadá toho že vám bude otevřeno tedy říkáš. No tvůj případ není náš případ protože tam to byla souhra na od která způsobila že si byl operován že to dobře dopadlo že gestapak nebo esesman zabít a že to přežije a a tak dále že si byl vzal ze studia který bavilo a tím systematicky je soustava národ která na nepotká a nepotká čili není to pro nás chutná cesta ale bych vás v něčem chtěl opravit se to věcí vás přitom neučím nikdy jsem neučil nebo nikdy jsem vás nepovídal k tomu abyste skočili pod kde kalů nebo aby se dali trápit nějakým esesmanem nýbrž jsem vás vždycky k tomu abyste svou vůlí se snažili dospět tam kam se dospět dál s tím že ji budete muset modifikovat a nakonec opustit ano. A to bylo do detailní propracováno jestliže jsem měl pokud jsem měl nějakou přednost z počátku ne potom před vámi tak to bylo způsobeno tím že jsem na to na všechno šel samovolně že sem nechtěl získat poznání spásu vědomí o bohu to vůbec nešlo a nikdy o tom nepůjde od to nezačne jít jako vám o to jde od začátku nehodí kde ale tím se dostáváme na takové ho předtím o kterém je prže plete stany naše a nemůžeš tam napovídat vás to sem to ne vás učím samovolnosti od začátku a čili samovolně jsem si jist že jedním z prostředků. Kterým se dostanete k otevřeným nebo otevřeným věření nebo ke dveřím který vám budou otevřeny je ten že se na na určité úrovni samovolně jednat a tak jsem říkal a prosím vás upomeňte si to tam je z toho mocí opomene když se stalo samovolné popadnou marii abyste s narodil ježíš kristu tak se narodil to co nebylo samovolné tisíce mi se tech vzdálenosti národě po se stal samovolně vona opustil svou vůli kterou chtěla se uplatnit v židovském společnosti stala se ne a tím se vystačila možnosti toho narození ježíše krista když potom se vzdal ježíš dejme tomu. Svého pobytu ve společnosti ve které žil u vlastně jenom tehdy když se to stalo samovolné když by tam všechno šlo to vám mu to chudákovi třicet let se dostat samovolnost a dostal se do toho potom dejme tomu nastal na poušti stav kdy samovolně se dostavila dostavil a ji jen on zlačněl no to prostě se dostavilo samo třicet dní se postil ne se poctivosti cení pak následek toho je který nemůže nějak ovlivnit svou vůlí že se sama dostaví žízeň nebo hlad ne když tak jak se poctivá zavázal na musí vyžaduje a když třebas potom dále ta samovolnost se uplatňovat na vyšším stupni na kříži a tak dále přepočteno nově tak pořád. Tady byla otázka ustání jedné mohutnosti a za toho spánku nastoupení mohutnosti nové toto ustání to je ten přechod jedné úrovně na druhou a nakonec na úrovně dostat se za úrovně uspal ho podělí a dám aby v tom spánku z něho udělat jemu ne to tak uspal třebas. U spali okolnosti i apoštoly ty učedníky zahalena getsemanské aby on se mohl dostat na kříž je je za cenu ustání se tam do stavu kdyby se byli s ním modlili tak by to bylo ne dopadnout těsně nesměli modlit se lidskou tak jedním z prostředků je aby usnul třebas taky je rozum na tom rozhraní za úrovněmi tam musí se zastavit jeho činnost a i nejlepší teorie proto jedině proto jsem ten tolik ale v rámci svítit možností že on si volně uznávám to provinění takový ve nejsem ale pro ten náš účel je to neučil ne a to je proto jsem totiž nevědí proto ty potřebuje zastavit činnost rozumu pro ten moment když chceme přejít jinak nepřejdeme kdyby ten člověk který tam slepá na ty dveře že mají být otevřeny. Začal přemýšlet proč mu není otevřeno tak byste zneklidnil to člověk vtělil a ti li ten neklidný způsobil že by tam přestal třebas že by tam byl to nevydržel a odešel vy otec ne aby pane klidný jako ten mrzák to u toho rybníku petry tak se dočkal tak mu bude osel tohleto vyprázdnění nádoby to tak dobře znali ti číňani že to je tak nutné že tak musí prostředek že to platí i mezi úrovněmi ten člověk se musí například ten vědomím na hodím si života a smrti dostat před úroveň bez které dosud žil a tím přejde do úrovně jiné no tak se tam zase snu takže ji mezi úrovněmi platí pro to usnu a platit také za úrovněmi takže jsem říkal opakoval jsem nový prostudovat ten prostředek který jsem tak to menoval že spánek je také jedním účel mých prostředků jak se dostal tak mluvení podívejte se jestliže člověk usíná a pít dejme tomu třetinu života. Tak to ten kladný smysl že to neposlal nýbrž že se tam vědoma věcmi kteří tím by se vůbec nevyrovnal kdyby byl neučí pramene jsem měl přednost si to nebylo že se líčili jakým způsobem se ve snu čili vyrovnávat těžkostmi třebas tělesnými těžkostí které fyzickými těžkostí a on se to ve snu všechno srovnat zvláště nějaké duševní po ruky se dají desku postupně vyrovnávat od všechno. Když tady říkám že jsem nikdy nechtěl klece že sou po mně nebude se nějaký plete vyběhnout to sem měl jak se mohl mých ti ty se neměl jsem v kleci jak jsem mohl s je že jsem mohl v nich ti když jsem věděl že jsem nevěděl že se z vít tak jsem nevěděl sem věděl že se s ním jak jsem si to moh přát nemohl si to přímo tak jak to že jsem z moh být když jsem si to nepřál jak mu někoho k tomu mně aby si to přál když vám jsem se neptal a se své jak se jak to de vodím jsem vyšel jak je to možné jak se to možné jak je to možné je to možné tím že mechanickým způsobem začátku ho mýho života to jsem byl nějaké úrovně vystaven praví stane vystaven. Jako dyž je prostě by svatý vyhozen na neznámým ostrov ano a teď si dělej to chce a protože je tam vyřazeno astrá tak touhu nechávat své rád jsem měl po vědomost o tom že zařídit se podle toho co je správné vyvede těžkostí. A ne zařadit se mně do těžkostí za vede a to byl jediný důvod proč sem tyto věci dělal jsem při tom se měli to je málo velice ro a byl jsem sobcem dítě ani nemůže jinak víc než otcem a přesto to co bezstarost dál vím vyššímu obětí a tak dále je to pojem ten jednu věc kterou jsem moc radoval a kterou bych chtěl teď a vně stal tisíc staneme hodně zdůraznit totiž není pravda říkají indové že by se mělo vymazat naše nebo tak to není pravda to takové lidové podání věci ale to je nátěr slabý nátěr pravdy musí se jedno založit za jiné . A zase za další a a tak dále i vím mnou se nabydou jiné schopnosti to vyš jiné chobot než to nižší mi máme proto tak protože tou lidskou byto že tam těch připraveno to do daleko více než jedno a tím způsobem stal s se dáme přes úrovně ne za ale přesto úrovni to ježíš kristus právě ukázal s vývoje života že takhle se napřed šplhal přes úrovně nesim úroveň těch tím set let a přes rodit ti let a před hodně chce třicet dní na poušti a přes úroveň těm cíle učil ho úřadu ne pořád se si oni také šplhal tímto způsobem jak tam ty říkám a je třeba k tomu nou nového to které například se vším jenom jednoho toho života ježíše krista že si to všechno to probíhá v čím že nepotrestala ten čas to je no které. To vůli otcovu a jedině a nic jiného nedělalo než tělo vůli osobu to se lišil od toho předchozí ho velice radikálně představu že si to co udělali křižováni letech když ho tam hledali v tom chrámu a říkal promiňte mně se vrátím ale vy jste měli dobře vědět že se musí být v tom se mého otce myslíte že by byl potři letech takle poslechl svých rodičů vůbec to bylo jiné které nemělo takhle poslouchat ani svých vlastní velice toto by bylo odporovalo bere matka kdo jsou bratři tak mluvil po mistr potřetí neříkal. Byl se matce o lásce podal a ctil její přání a žil vesmíru celou společností ve které se zrodil ale to nebyla pravda po třeti letech to bylo jiné jinými kvalita mi a jiné v jinými kvalita mi zase existovalo u ježíše po zmrtvýchvstání to bylo jiné které bylo schopno předávat okolí těm svým učedníkům který předtím nemohlo jim dodatku podivu nemohlo jim dodat ne tak je to přes jak mám překonávat na názoru mu. bych měl za to že by se neměla byste člověk neměl snažit překonáno a vládu že kde ježíš říká překonají na váhu a dál rozví učení zcela stačí jsem nesnažil nikdy opřechod na závěru něco do toho rozumu vznikalo co k tomu rozumu nebylo a tento to neříkám že byl vyřízen ale ten byl tím způsobem povýšen vládu že musíme jenom vědět že si musíme být vědomi toho této sani rozumí odkud kam a von může a nesmíme od něho chtít aby nám odpověděl něco na co odpovědět nemůže být pohleďte čistě náhodný o to tam ta věčná náhoda která přede tady existuje ano takže. Kdyby člověk se nazval vlády osm tak bych si počínal zásadně chybně jelikož této úrovni rozum musí vládnout světlo pokud ji ne nemáme absolutně nutné bez světla nemůžeme být podívejte se ještě se jednou vrátím a asi nevím po kolikáté tomu podobenství o těch deseti pět něch pět bylo rozumných a rozumné tedy proto že mohu olej v lampička který tam ty neměli tam těm dohodli ten olej jako těm rozumným době když spali a čekali na ženicha vy spíme a čekáme na věčný život dohořívá návod fakticky. A tam ty měli ještě něco navíc co to bylo to navíc eště napřed než řeknu co to bylo to navíc tak všechno že kdyby to byli bývali neměli tímto výkyvem toho tak by byl ten ženich jednal ne a byl by říkal neznámá máte světlo my musíme nějaké světlo mýt abychom vůbec mohli obstát před tou věčností a mámeli světlo rozumu tak je to výborné my obstojí me vše věčností ale opravdu je třeba dělat tak jako ty moudré pane to světlo tam překlenout postaví my víme kdy máme na kupovat ten olej když ho máme ochrana jak ho máme zachovávat. Ale když s máme svítit ale před tu věčnost ho jenom stavíme ano to znamená řečeno jinak jestliže budoucí svůj život i jeho svého rozumu mým zasvětí širší skutečnosti než je to co může rozumu obsáhnout věčné skutečnosti pak mám ruce olej který je za tím který vyhodil to znamená za životem který končil za minulým životem a mám něco co mně umožňuje abych se ocitl se ženichem jedné jediné výroky podíl to mého věčným životě zkrátka. A tohleto je nutné čili bych nikomu nemohl radit aby se vzdal světla svého ne nýbrž aby ho pečlivě ochrana tak aby ho měl vždycky víc než jiný člověk jsem proto vyvinout rozvinout dětský život po všech stránkách nejenom postrádá a rozumíme ale po všech stránkách takhle to byl relativně to nejrozhodnějším neboť toho této situace se můžete taky jeden z příčin proč se může přejít přes tu úroveň jak se připravil to tak sem říkal často královnu život. Rozvinutý život mně umožňuje abych se dostal dál jestli například dejme tomu těch sta který stát lékařem a kdybych tuto toto to studiu promarněn nedokončil místo nemínil by to tak udělal tak se proviňuješ po ti světu které máš chybný něčím začal tak to máš udělat a snést to čet tam potil na boha to je stačí do aby šel dál ne ale nečekat a cesta ti budou nutí ale osobně šel dál a vyvíjel se osobně dál aby si jenom rozoumek žádný rozumový úzký nestojí v cestě duchovní poznání naopak ho podporuje když vím odkud tam ten rozum může a že propracoval z tohoto úseku není na škodě od a pro takového s není na škodu věci nýbrž ke prospěchu protože naplnění této úrovně a znamená vlastně do plnění nádoby tekutina na úroveň další a se ano a pak se může přesnou tichou cestou bez kok do další Když rozum do to otázku tuto to nedají rozumově nemají odpovědět můžeme to udělat nic neřekneme to to se by se rozumově povědět jede smysl a vynechám to nebo u toho všímat ten nesprávný způsob protože to uznáš že když něčemu rozuměl a řeknu protože tomu nerozumí že by si to ne že to nesmrtelné to je to přeci primitivní způsob myšlení toho byste si vy nedopustil je se mu nerozumím a nemohu rozumem do toho proniknout uznat že je toho nemohu rozumem pro nikoho a nebo se opasek to nejde rozumově i co jiné prostředky než rozum. Ježíš kristus řekl jednou petrovi když by to čisté na řekl tisíci boží říkal to ti neřeklo do které řekl rozum a to řeknu lidově potil řekl duch boží a proto ustanovil svým nástupcem protože on věděl že tyto věci nejsou věcí rozumu pochopení těchto věcích většího rozumu víc měsíc zjevení nalevo vhledu no tak to nějak nevadí ani lékaři a teprve lékaři při jeho životní karet. Ten by by si nedovedl udělat hle konkrétního na do setra je velice složitá tak byl poloviční lékařem polovičně nikdy by nebyl pro lékařem v pravým pátým by cílem o semene ale asi z vás a na učiteli taky na si taky nechce byl uměle aby to vedeno co mu rozumím na pomíchané pohled prosit pohled na věc ano aby potom mohl jak jednat podle tohoto pohledu jinak než ze stanoviska jednotlivých ved jednotlivých prvků jednotlivých ne nehet jak nosti tak. No tak ti se jednou je to tak to slyšeli nám to jako my že minulost považujeme za něco co je za námi ne minulost je něco co je živé to jsou ty živé stromy ze kterých podají živá semena ano jestliže nedám na svou minulost a proto jsem pořád to nosti své vlastní třebas všímám tak nerozumím správně přítomnosti a neumím zacházet správně tví toho si to znamená ze semeni které by mohly být zase ty. Tak neodporuje to vacovi je říká žít intenzivně v přítomném okamžiku a jiný také do ano jindy z nešení duchové indie to též praví že ano neodporuje to tomuto co tady říkám dbát na minulost to znamená těkaly jít skutečně nebo skutečně život je ve skutečnosti život samotně říkají i toho mužové tak podívejte se je to za bavit na tom co přisuzuje všemu musím právě dobře vědět že například po kantor promiňte mi že se na něj považuju. Musím přeci něco v hlavě ne to je minulost kdyby se mi to za vy vykouřilo tak nejsem schopen dělat to co kam to ženu takovýmto způsobem ve mně musí být minulosti to znamená na musím stavět tam nesmí zatěžovat nesmí mně odvážit od odvádět od přítomného okamžiku nýbrž musí přítomný okamžik dělat živější skutečnější a možnost měm plněji se vyžívat rozumíte takhle minulost nestojí proti si tomu horší je to bych měl odůvodnit budoucí že to s o budoucnosti co tam udělám. To je dovoleno jenom věci kterého to není ctění nýbrž kázání milosti přes přítomnost do budoucího nějakého stavu věcí a to je dovoleno a to není potom s ním my se nám budu budoucnost nesmí být změním o budoucnosti nýbrž vkládáním fakt z minulosti a jejich existence přítomnosti a pak je to umožňuje zase přítomný okamžik správně posvětit tomu co třeba čeká nebo co udělám plně využívat přitom někam říkat že ono to není proti vacovi ani proti jiným světlem duch Povídání odlišného tu pasáž boží která byli slova potravu ješi péči vynechám protože jsem dneska se dotekl taky lépe ky ale mámeli svůj to ježíšem šiku tak je to tam tak prostředka mi musíme před něco předeslat když to tělo víte to je řekl že je to špatně klárka podle že se nedá rozumět když se nepochopí to co bylo předtím nebo než se nepřijme poteče nevíme řada předpokladu které předtím než ten při mohlo vůbec nastavovalo nebo musíme přímo za dané. A tak především jsme si dneska řekl že člověk se di viděl postupně do dali postupně že napřed pokud byl jeho duchu boha tak vůbec nežil v dualismu a pak do to daleko al napřed se jako do ráje to nemá do stavu nižšího než do nekonečné souvislosti boha to byl přechod do času neboť dále se se padá toho napřed stanoven a v tom ráji to se se rozředil na muže a ženu to bylo to další sestup do dualismu ale ten nebyl v ráji dokončím v ráji jeho do končení bylo předurčeno po jediným smrt stromu poznání to znamená ten dualismus se dostal taky do oblasti poznání a nejenom do oblasti bytí tak je tady vidíme cestu podání toho věčného do toho dualismu jak se dělo jakými fázemi probíhalo když potom. Ten člověk vypadl z toho ráje to znamená dostal se do strohého dualismu tak tam to začnou víte jiný význam jako dobro panně to zlou mi větší znamenalo protože když tam říkal dneska nepoznáváme boha a nestojíme o toho poznávat tak ten větší zlo jaké zažíváme nebyl to vědomí a to je tím horší ale je to obrovské lopatě uzavřeni úsek sebe a to je klece konají vám to bude nikdy je zněl takto neuvědomujete ve vědomí ten. Tam se potom dále praví že abel a ta je obětoval bohu tak nová oběť nebyla přijata neboť ten pohan ten kus o se toto podle mi symbol toho že jeho oběť nešla k bohu nýbrž je všemi vracela on vytvořil kain okruh od sebe k sobě to je tam znázorněno tím pojato není ten okruh který by byl bohu milý nebo bohu byl směřoval kdežto ten oheň nebo tím ohněm toho a byla soukat neděje čím je symbolicky řečeno že ten abel od sebe otupoval to je to ten teta pátek dobra kterým se člověk dostává na hranici víc možností. A a kain mu záviděl že bohem byla tato obě přijata a zabil svého bratra z tohoto kaina pochází které plemeno to znamená je to bez ru postaveno v tom smyslu že neposlou nebo myšlenky se člověk na této úrovně vývoje bez vás on musí zlo zažívat ve všech možných pán nejenom jako nějaký cíl ale tím že je nepoznali že celkové poznání nahražuje částečný a považuje toho za vrchol a chce se jim nápad po tom věčném to není možné tak nejenom postavte poznání žije vedl v tomhletom se on mluvil než postál po sane vidí že je kována jeden úrovni a posázená že si myslí že miluje a není to pravda to a konáte bůh ukovat jehova on to nějakým způsobem užívám jaký tou nebo ne to. Takže teď nemůže promluvit po tomto úvodu o lidi nemů hříchu ježíšem hřích spočívá v tom že jsme si tou vývojovou cestou na úrovni na úrovni dualismu trvalé nebo dosud trvale připoutanost a to je ježíše to znamená dokud se této úrovně dostaneme tak trpíme tím hříchem tím si tím pocitem rozdělení jednoho utrh a tím tou nutností používat na jako dobra k tomu vývoji. To je osudové to je jediné dostanou uznávám nebo že se musíme vrátit k bohu protože kdyby ho nechtěli ten daleko přímou sám to není bez taky spatně dědičném na této úrovni podivíny nejde než pak nedění ano jakojako slivovice masa nebo chtění že to že to tiše kontakt otázkách dali tedy. To tam tohoto bylo boha myslel na individualita tak se to ve probíhat na individualita do něho tou jak se ale stane že by těch čtyři a půl miliardy nebo za nebo světa si teplo na jednu vinou individualitu spojen procent tak která je ne ne dohlédnout ale upozorňuju vás na jednu věc o tom ta pátá protože najednou věc že totiž se nikdy neříkal že byla jedna individualita nýbrž jedna nesmrtelná duše jedná tato stala nezaměnil. To se lidi než a tak se takhle argumentovat když špatně užívám to byli vdova by a nedělo jedna jediná nerovná vyšel protože nesmrtelnost nemůže být v sobě rozdělena ale individualitě tolik kontakt duše potřebuje prostředky k tomu aby bylo věčnosti dosažení ee být na každé úrovni a každém času různém tísně je na tolika prostředku kolik je zapotřebí a a. Tu pokračovat v tom koncem všem sem dneska učit čem jsem mnoho řekl jaký je rozdíl mezi vaší cestou a tou kterou jsem šel přeškolním věku a potom později neříkám potom potřebám roce ale přeškolním věku a později a a to spočíval v tom že jsem nestudoval je věci že jsem tím na to obal svůj rozum nebo neuspokojovala svůj rozum že jsem neodpovídalo na dotazy jak. By to bylo správné rozumem nýbrž iracionální že jsem tím jsem se dovídal a přál jsem se dověděl co je správné dostával jsem odpověď nikoliv rozumovou nýbrž zase i racionální ne rozumnou prostě jsem dostával sílu abych uskutečnil to co jsem se dověděl o pravdě kdežto vy ze žádného studia v těch svých spisů nemůžete tuhletu si žít na takové míře neříkám že z nějaké to že nic se tam chtěl nést toho staří toho kvalita bylo ale dobře vím že studium samo nestačí k tomu aby pokryl tu potřebu za tím jít ta potřeba za tím jít je od odněkud odjinud jestliže ježíš kristus totiž praví klepejte a bude vám otevřeno. Tak to vypadá jako by to byl nějaký jednorázový akt klepání ne to je dlouhodobý způsob jednání a spočívá v tom že na každém stupni člověk klepe tak jak umí a prostředky které a trpělivostí kterou a schopnostmi které k dispozici a že ne klepám ten člověk na prvním stupni jako třebas na třetí nýbrž ind jiný proměněný s jiným postojem určitému klepání a tohleto je ve vašem životě nevyrovnal. Vy to které se zaměnit za jiné ne proměňuje se za jiné nýbrž děláte opravy na tom svém to je rozdíl a jsem nikdy opravil na tom nedělal o to mi taky nešlo opravovat sebe nešlo o to poslouchat něco to sem považoval za správné nebo sem poznával jako správné to nebyla otázka opravy nýbrž to byla otázka řek bych povinnosti ke které jsem měl nějaký stave síly uskutečnit a jestliže sem tímto způsobem jednal tak jsem velice prudce dosahoval něčeho jako zrání svého že to dohrálo a odpadlo jako zralý pro aniž jsem se snažil o to aby odpadlo a pro své vašem případě neděje tak. Jestli se to jakým způsobem to dál nahradit jestli studiem to je velice problematické po se nedá ani ale ještě by za tomu bylo třeba říci že to není tak zoufalá situace jenomže jinými prostředky se člověk dostává k tomu dozrání než jsem se dostávali protože vy se k tomu dostáváte obyčejně řek bych nedostatkem kontaktu tou úrovní za tou lidskou čili nějakým způsobem které se nebo nějakým způsobem neklidu a pocitem že vás ne to je u vás vidět soustavně. Dokud jsem který další rodí nedozrál to sem nějakému cíli tak jsem se vůbec neohlížel potom co bude v budoucnosti nebo kam to všechno spěl a jsem prostě plnil bez pochopení nějakou pravdu která byla zjevena čili všechno to šlo zjevením a ne z rozumové oblasti jako když něco a v tom byla tedy obrovská síla. No ale aby vás takhle přímo nezakazovala tak by chtěl říct tím že studuje te ty věci a dost se těch věcí přestože nemáte ty možnosti si to ověřit na tom vzestupu tak vaše cesta po této stránce že se nedostavuje zřejmé úspěch je daleko se dějí než je moje protože vy nemůžete se opřít o vlastní poznání do takové míry jako to odumírá. Tímto vlivem a ne tím že dozrává nýbrž tím že umírá nebo že se zmenšuje proto v tom snu o tom votroci bylo ukázáno že se to zmenšuje ne to je jiný způsob než jakou umě ono se nevěnoval naopak zrálo kdybyste byli jinak založeni tak se vám to například ve snu bude jevit jako do trvající obilí a připravené kteří a tak dále to je vidět takový sme věc jak ten člověk kráčí kupředu tyto sice la nedávají obyčejně protože tímto způsobem ne že ten vyjdete do takové prázdnoty do takového vyprázdnění se od sebe které při láká zákonitě boha nebo jeho poznání nebo jeho touto a tak dále jenomže. Je to sice cesta pří řeší jenomže je neuspokojuje člověka netěšil jako třeba dejme tomu každý krok na cestě vy velikou po těch přinášel velikou radu vy tvor málo pociťuje e neříkám že byste ji nepociťoval ale málo pociťujete než to u to byl soustavný proradnosti takže vy často vás při tom vzdálenou že jste pesimisti i díváte dost jako volně na to a to je do řeknu si svou je to tak protože kdybyste byli radostí kdybych neměl pravdu a byli jste st tak tam je dopadne jako syn člověkem potí pramen okamžitě by se získal spojení s bohu a protože nejste tak to spojení ježíš kát. Čili vědec jinými prostředky ne věcech prostředky těmi pravými prostředky toho jogina který za dvě vtělení měl při tomu poznání aby to tam ten měl před sebou tolik chtění jako bylo lito stromě tomu se nepodobal potom točí a že pro vás tomu sem který málo před sebou ale jde na to strašně tvrdě to vidím na nával na budou jak to nějak to nejde to jsem takhle prodělat na to nikdy nešel jsem na to šel jako hru jako ke že sem povel v tomu a možná že proto že jsem si hře jenom chytl víš nebo dycky jsem měl partnera se svým jsem si hrál když si toho partnera nejste vědomí takže a tahleta hrál lásky se nedá u vás provádět jak je to se prováděla u čili že to jiné východisko. Dejme tomu bych měl za to že jsem se mýlil často pochopitelně že jsem si vysvětlen nemiluju a že na ten s tím se že nevěřím a to jsem všechno odvolá byste tak odolal i protože se nemiloval jsem hluboce výhoda že si vůbec neumím že je to láska není třebas tomu definovat jako lásku a jsem fakticky miloval tím všem poslouchat nekdo kdo miluje do poslušen a jsem si dokonce myslel že jsem neposlušen a to je prosím faktem který jsem často opakoval že jsem vzdalovalo protože jsem nikdy nepostřehli nebo nikdy se nebyl věkem toho že i když jsem poslechl že bych byl uskutečnil všechno co jsem poslechl tak jak je to bylo jak by tedy řekli předepsáno nebem to měl provést to bylo dycky nedokonalé a proto jsem mohl zase toužit po dokonalejším způsobem stené. Čili to bylo takové nějaké přirozenější jsem nebyl nikdy závislý na četbě nebo na poučování od jiných protože bych byl znemožnil tím způsobem přístup k tomu vnitřní pramene buď tady ten vnitřní pramen byl a pak se se oni opíral anebo tady nebyl a pak jsem neměl čím opo opřít tak se ani nedal tu oporu třebas četbě nebo se nestydím lidmi nikdy ne v tom se taky lišíme prostě nemáte v sobě řád hodnot o který by se se opřel tak pevný řád že byste měli toto je od boha a toto je pro od prostředník a a toto je od prostředí a cítí řady nebo čtvrté řady nebo tak nějak a tím to ztrácí také tu hodní průraznost neříkám hodnota průvodcem tak a ne to co nás chtěl říkám nemůže být tak průrazná jako když to člověku věřte když je to svět když to pochází volně zjevení vám to není podávalo ve formě zjevení nýbrž ve formě překračoval do mentální úrovně a to je ono proč sem dneska bude vás při miloši činost proti tomu zákonu vývoje protože ten tam nemá co dělat to je to klam jestlipak on si byl vědom ten svatý pavel že se vyvíjí k tomu aby se stal učedníkem nebo vývoj ale jestlipak to bylo honí oblasti a vedlejší že to vývoji byl pro to bych se tím tak spojím že on to nemusely být a vono se to v něm rozvíjelo a u vás je to tak že se ve vás vyvíjí ale vy si to vůbec nejste vědomí. Anebo dlouho to jste si vědomí bohu době se to tažen vývoj tady nějaký je a pochopil naší ale to to vám uniká právem že se nemáte okolo toho opírat o tu řek bych e m sebelásku nebo sebeuspokojení proto metr to je milovat boha že vám to udělá tento pohled no ale celku na to je to cesta která není tak radostná jako člověka takového který nejde za svou osobní spáse. Ty lidé jako třebas učedníci páně pokud je soustavně kristus nutil k tomu aby zapomínali na tu spásu pro kterou za ním šli ty byly dokonale spokojeni a dokonale radost a modli se radoval se všeho a nebyl to odstup budou to sem vás když on ježíš kristus jimi šel na nějaký hody tak byste řekli no tak jsem sloužili bohu na žádném jiném hodnota pro ni se nestal ten zázrak promění o dovede se nedělal zásadně do jednou krát to je mez ni začátku zázraků pro na vody ve víme začátek zázraků které se dějí v lidském životě a které se dají jiným způsobem vysvětlit tak že obyčejný. Výsledek lidské činnosti se mění na výsledek podpoře hora milostí na voda zřejmě něco co člověk musí načerpat odněkud a mu nebe nespadne čili to je lidská činnost že to by nepatrná to načerpal ale ta je přeměněna ve víno pocházející od boha tohleto je první fáze která u vás neprobíhá vůbec a to z toho důvodu že kdyby se u vás ty zázraky děly tak se v tom jak vás znám všichni zvířete a budete chtít do nekonečna aby se ty zázraky produkovali. jsem schválně tuto otázku a někomu jinému dni a říkal jsem kdyby si měl ty známky milost jako jsem měl nebo jako měl nějaký jiný a že se mohl stýkat s těmi svatými tak by toto asi tak ochotně pokoji nebo měl pocit blaženosti že by se asi o toho nikdy neustoupila a tak je to ochrana strany boží že tohleto nemáte že pán bůh vás dobře zná a že by vás to zkazilo nedopustí abyste byli taženi toto samo ne důkazem že jdete správnou cestou to nezáleží na tom že si myslíte že kolísá te a že chvilinku to děláte tak velike to neděláte ovšem číňané by na to řekli tohleto. Nikdy kolej všechno můžeš udělat jenom může stejně ta nemusí se na to ne jak než na to se zemí než číst a jenom můžeš číst ani na váhání boha nemysli ale prosím nikdy neváhej když než tak ště když se tak se a tak dále dělej jednu věc a ne se věnuješ třeba žito věkové v se viděli a proti přivede k samovolnosti protože ty tím že se veme činnosti odstoupí od sama sebe a když to dělá všechno polovičatě tak pro sebe násobí části stane pro sebe a část ve mu ještě činnosti a podobá se tím materialisti protože celý všech celý se neodevzdali všechno nevzdali vo mnoho všem ti číňani na to nejdou nábožensky do vírou nýbrž na to jdou duševně. Ale myslím že tam teďka budete číst toho druhu kapitolu si přijdete na své to nebudu moct popsat po kaly může a tam vemu a von to líčí to jedno abyste si uvědomili jaké bohatství myšlení které vám nám všem chybí je tam obsaženo že to je opravdu odpověď na to jak v budit automatismus dvě i když tedy to nemá být cílem nýbrž prostředkem a nemá to být si ale prostředkem ale oni protože na boha nevěřili tak oni v tom viděli cíl to jejich nevrlý chyba ne tom děje že nevěří v boha že to velicí a že v satori viděli cíl a poprosím je neví nevyzpytatelně špatné jak je možno že taková obrovská moudrost takhle se zvrhla na satori to dejme tomu v tom řekne kromě na těch starších spisech tato zorat není ještě obsaženo tam dostal tak sedmém osvojit našeho letopočtu a vyvrcholilo tom tím že se dostalo to došlo jako k a v japonsku bylo nutné aby se tam vůbec uplatnil zen. K tomu přidat něco japonský kazí to znamená oblasti zenu úvodním v číně zeptal proti konfucius ismy všecko musí vezmu nebudu vůbec duchovní nauku byl to to rada se chovat to životě a voni vstoupili do japonsku tím že se smířil na japonský půdě ne doma kopci on sem a kázali tam a přivzali svou polovičku na tom správném chování vůči společnosti nebo nesprávném ale konvenční způsobem chování sebe společnosti. vám řeknu toto tento konfucius na ismus my všichni pěsti na to že kdybychom jestli nemůžeme troufat brát ohled na kom noty konce se které myslíme poznat udělat čili jinými slovy řečeno nejsme za orgánu nýbrž jsme před ním a tam zdát společnost ve které žije a pro nic máme zažít jsem vám těl jenom závěrem říci že abyste si se sebou nezoufali to je tady jiné východisko a jestliže se máte řídit moji řečí se času za nemá mluvím jenom v zkušenosti kterou mám a nedbám na vašich zkušenost abyste si nezoufali musíte si to brát jenom osobně že by to brát doslova a to vám potom pomůže aby se s tím li řídit tak je že se mluví o nějakém algoritmu tak prosím to se mluvil o období ne že to tak musí být a když se s tím způsobem musí postupovat argument řek bych klasický postup ano ale to je postup který jste mění případ od případu v rámci toho algoritmu jak tam algoritmus to dovolí ne třebas když mám patu rovnici bez absolutního člunu. To znamená i k na druhou du i rovná se nula tak to musím řešit tím způsobem že vy tu ix zbyde x plus jedna rovná se nula i krátkých zkušenosti a teď to ex přes závorou eroze a to druhé taky rozuměli vychází baví lety tohleto je algoritmu z vaší cesty že totiž vychází pořád vadí svědky abych toho vyvozujeme že se na dvou židlích nebo tak platí pak tam předána hodina ne ale není to to co by vám vadilo nýbrž vadí vám vaše řek bych taková. Se stane vaš vás působí před přeceňování toho sebe zmenšoval ježíš kristus neříkal zmenšuje zapři to je to rozdíl mezi zapřením a zmenšené zapřete odstoupit od sebe kdežto nešení to co dělal svatý pavel ne to je něco jiného to není v předpisu klasickém toho ježíše krista. Napřed u nás odstoupení od sebe a ne postupné umenšovat jako to bral svatý pavel tam proto dovolit protože byl na jiné úrovni všeho moc se zmenšoval toho zasvěcence se zmenšovat k své svatosti se nešlo od odstupoval že si máte po co odkud odstupoval ze svého kosti prosím není to taky ale mám dojem že nejsme na úrovni svatého pavla který si nemůžeme počítat který když svých osobností pan že musíme sebe prostě za píle a ten sebezápor nekonečně mnoho prostředků a způsobů a varů a tváří takže nesmíme mu vkládat do vínku jeden způsob sebezáporu víte dobře že nejvyšší způsob sebezáporem vlita pokud je správně prováděna ta by měla být vyvrcholením co denního sebezáporu. A jestli tomu tak je tak ta modlitba vnitřní na konci dne potom úspěch jestliže tomu neodpovídá ten se stupni ten toho dne tak úspěch nemá protože je vy vystaven na poušť kde hasne nenese člověk unaví tou koncentrací a ne aby ti popřála někdo pán říká že dojem že je to všechno co tady k dispozici poznávání mentálního typu to znamená na mentální úrovni a že je to vlastně brzdou. Toho to pravé poznání které je vyšší úrovni než mentální a že tedy by se mělo od tohoto mentálního způsobu poznávání ustoupit že by se mělo říkal že by se mělo této cesty tohoto způsobu poznávání s tou by protože je to to složka nemá moc uskutečnit to nemá moc uskutečnit to obsahuje je to obsahuje jenom tehdy když člověk se zrovna roznítit zahynu to uhasne že to je pravda a to je velký noste to cesty ale to je velice jemný způsob jakým se jde kupředu zdánlivě se přešlapuje na na místě ale jestliže člověk nepřestává mít touhu po tom poznání. Tak je to důkaz že nestojí kdyby se unavil a neměl dále touhu po poznání tak by bylo správné abyste to cesty ustoupil ale jsem toho názoru že i zdola se musí udělat všecko co se udělat může li že mohu věci poznávat tak je to tak jako když ježíš kristus mluvil zástup a tyto poznávali čistě rozumově tuto nepoznávali nějak měli uši řešení a neslyšeli měli oči vidění a neviděli a prosím do tedy říká protože přeci v tom byl duch duch pravdy který z nich zakotvila že si nebyli vědomi těch účinků takové ježíš kristus viděli něco obdobného co viděli potom apoštolové po něm sestupovat toho ducha svatého radit mohl v nich působit asi tak podobně jako působí bůh v kameni ten si toho nebyli vědomi že tam působí ale vono se mi přeci jenom honil. Tak tohleto berte na vědomí že ta cesta není tak špatné jak se vám zdá a že člověk jestli je intelektuálně založen taky ten intelekt doved to nejdále může ovšem neměl by z toho vyvodit to že ten intelekt měli za hranice svých možností když to nejde tak neměl byste zneklidňovat něk by tam stačit nějaké teorie které tam nepatří a tím si žalovat nějaký další vzestup tady máme ještě něco co se týká volby prostředků. bych vám probu aby se a on si prostředky které máte dispozici neboli sami to je jedno jedna nejúčinnějších ten nejí prostředků jak se dostat blíž bohu protože jestliže zvolím prostředek sám po úvaze a považuju za správný tak je to můj prostředek když jsem ho vzal odněkud modlí je to můj prostředek. Ale měl jsem právě tu výhodu že jsem nikdy neměl svůj prostředek neboť jsem poznal jako správné to přeci nebylo mého rozumu to nebylo od čáku do konce a do úspěšně nebylo a vám řeknu kdybych byl přešel do vlastnění toho prostředku tak ten prostředek pobyl svou činnost ale dejme tomu že jsem si přečetl vokolo něco co se myslel že weinfurtra psal ne když to nebyla pravda tak to nebylo mým prostředkem a tak to nad choval se sem tím byl unešena a to z toho důvodu sem si to nevynalézal že jsem to nevadilo to o nevyčetl že to je to nebylo a si myslím že v lidském životě nechci nějak tamto sama. To jsou k dispozici věku prostředky které si on sám ne vynalezne a že je to konglomerátu prostředku a nejsnáze pochopitelně ji pochopitelně jsou sitolik a přistupuju pomocí událostí to jsou prostředky které si jak se nám zdá nevybírat neboť oni vyplývají našeho vývoje a přispívá my se k nim musíme stavět jako ne to mezi sami ne vy nalezli ano a proto jsou velice účinné jsem kdysi byl například dneska v noci postaven před skutečnost že si dosloužil nějaké ženy k smrti tak to jsou prostředky které si zaručeně nevymazal ty vyplývají svého řemesla. A to je správné bylo sebe se tak vyplacena řada prostředků jo ta každého člověka vyplývají celá řada byla ta žena prostě který je veden k bohu a si myslím že to je to hlavní co se člověk bože když něco dobře starají rozmysli toho u podle pře to osobní úvahou ideální úrovní svou schválně rozumovým a tak to mám neříkám špatný účinek ale slabý účinek to právě nevymaní tady nám to nikdo se sem takhle definoval o že z toho se udělat prostě který uznává který je jeho prostředkem a který bych se zaručeně někam došla nedošla protože zase opakuju to co se stalo s tím tanečníkem pod. Pramen to nebylo jeho prostředek to byla jeho radost která způsobila to poznání čili duševní stavy způsobují to vaše poznání a přibližuji to naše poznání to je opravdu způsob kterým se dostáváme za tu bránu to znamená ještě to řeknu jinak jestliže člověk dožije tento život a ona se si z toho nesmrtelné je nějaký dojem tak ten dojem který si odnese přestává být hmotným to je něco co patří věčnosti a věčnost je to zase znovu vtěluje sem do tohoto světa a když prožívám stav ze kterého mám dojem důležitosti tak bych se ho bychom měl chopit a měl bych se odevzdat tomu na svých pociťování ale.

Download XMLDownload textWaveform view