EN | ES |

83-11B

83-11B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A viděl že sem vám podobenstvími pana po tolika výkladech zase na došlo vršku jiného hlediska tak především mistři se patrně dopouští ty nebo je vzdálen pravdě nebo správnému sledu ten kdo odděluju to co tam ježíš kristus řekl od toho co se dělo tak tíži tři že ne protože nevím jestli jednám správně prosím to překládám úvaze považuju všechny drakovi za pouhý komentář k jeho život to víte mi to se mi takhle zjevila v tom koncentráku když ten esesman chtěl zabít jsem najednou chápali ješi život že bylo pro objev protože on. Je život to dneska křesťani nechápali takhle jako kontinuální symbol vývojový jím se člověk dostává ze stavu absolutní trnuli na úrovni hmotného vnímání po nejvyšší me a je to tam symbolicky znázorněno jakými prostředky jenže ty prostředky bibli nesrozumitelné kdyby se občas jim něco neřekl takže když ježíš kristus na určitých úrovních něco říká k tomu co svým životem ukazuje tak komentářem umožňuje abychom snáze pochopili tomu dění se tam děje tíž tak je to taky naším životem když potřebujeme dění tohoto života tak je nám málo platné že klouby s toho vnikám. Že tomu rozumíme když to praktikuje me my musíme dění tohoto ži dění tohoto života brát z rukou boží a vnikal do toho jako s hospodaření hřivnami a když takhle do toho vnikám tak potom pochopíme jaký smysl třebas to podobenství o hospodaření s hřivnami že tady míněno to co zažíváme v tomto světě že víme že když začneme tímto životem žít že to podáte to v našem vědomí není jako by nám to odevzdal začátku našeho života a potom nás nechal na holičkách ne jednoho dne přišel aby z toho a si to přestože ovšem někdo vůbec ani ne dozraje k tomu aby pochopil že jsou to hřivny ne jeho ale boží to je jiná. Si že ani do nepochopí že se to je že to nejsou jeho hřivny v tom svým božím jemu svěřené jak to co může na cestě vůbec ne to dokázat ovšem je to vypadá to jako bych nemilosrdenství tamní boží že se mu tou tamas ne se k tomu betonového života ale ve skutečnosti život je věčný a je sme ho brát pocit oddělenosti že by to někde začínalo někde končilo narození a smrt nejsou mezníky jiné než převrat převést a to nestojí za tolik radosti ani za tolik pláče aby i při přelití člověk buď se radoval nebo žalovat na to že někdo umře když třebas se naje narodí člověku dítě rodině tak. Ten duch vzdal na sebe oděv tím samozřejmě způsobil že se uzavřel do úplné dospělosti že si do toho ne nevstoupí nějaký ruší vyvodit a potřeba u to bylo ruší li bysem vydali toho toho tvrdého zákona zaujatosti pro du to hmotu ježíše tam nevznikne takovýto prvek ruším to považuju za ruší prvek nenormální tak ten člověk dokonce svého růstu nemůže se dostat do duchovním nauka a nemůže z nich vyvodit nějaké poznání boha a je to v pořádku protože oděv který ho jedni takže my bychom měli být vlastně nešťastný že okamžikem narození je člověk uvězněn v tomto světě že a že nemá toho času vůbec žádné možnosti pokud se. Se setká s někým kdo je za touto zdí se soto po povedou ale teď když si to všechno přeskočím jsem tento podus říct a stanu na nějaké vysoké úrovni kdy se loučí ze svými učedníky a jde říká že kdo jíme tělo a po krev a tak dále jak to tady říkal bude mít život věčný ne prosím vás kdy toto platí toto platí tehdy vy jste loučí ze svými učedník když je zároveň opírá o jejich víru a slibuje jim za tím že budou mít život věčný vybudoval a vy budou jíst jeho tělo čili je absolutně. Nemožné aby někdo kdo se dostal do stavu učednictví a nedostal k poslední večeři aby z toho měl to co z toho měli učedníci páně aby opravdu nezemřel na věky toto si církev neuvědomuje protože nechápe vůbec že ta symbolika než je a života úzce souvisí s jeho výrok říka dílo patří tam kde vznikl v určité fázi vývojové který ježíš kristus životem ukazoval a vede člověka ke svatému přijímání nic proti tomu nemám ale způsobuje že to degraduje vede konat příklad jiným svátostem a tak je degraduje že ta úroveň takovou že nic z toho době domů se nedostane do tam stalo co nějaký nátěr vnitřní tam nastane ale o tom nemá člověk vědomí. Čili neříkám že je to není ničemu ale ten ničemu tak teď jestliže člověk se stane učedníkem páně jestliže pro sebe pro sebe nežije nýbrž žije stejně pro bližního jako pro sebe jestliže si vzal za úkol plnit škálu hodnot označen evangeliu a hlavně otčenáš tak ten se ocitá samovolně aniž jak aniž musí přistoupit ke stolu páně když on říká točíme na mou pamatuji to není samovolnost to je vybídnutí k tomu aby to tak činil i když to tam říká tak je možné se k tomu dostat samovolně přes člověk do toho. Prostě doroste a jestliže se tam dostal jenom z vlastní vůle a ne tím co předcházet tak to není správná příprava ke svatému přijímání a nemá to účinky života věčného a o tom se může přesvědčit protože život věčný je na člověku aspoň pro jeho nitro a v jeho nitru poznat věčný je moc asi to někde napsal co to je život věčný nějakým to o tři nebo tam i to je napsáno že že se vyjadřuje mocí jak ti nějakými nimi ještě způsobem dostat do si musíte přečíst stane to tady nebudu opakovat že si to co je to život věčný to tam je napsáno a z toho se dovíte že kdyby věčný je především zjevení pravdy na úrovni nikoliv pro. Rozumu nýbrž za rozumem že nevíme ani jak se k tomu dostane prostě to tady je že je to existovat za úrovní této existence že je to milování za úrovni lidské lásky to znamená vědomě ve mně miluje bůh jestliže tohleto člověk dosáhne tak jako učedník je připraven dokonale a ten když teď třebas chtěně příjme tělo páně jak se tady říká to ustav si a co tam u stanete a to je jeho krev je připraven pro život věčný říkám je připraven to život věčný a jak se si se naučil každý výrok ježíše krista radím tam kam patří když například on říká milujte nepřátele své. A když vám někdo na jednu stranu tváře ránu postavte druhou může si to ctít na někom do se nedostanu to úrovně že by ve svém bližním přestal vidět nepřítele který ho přece a na padá ne to se nemůže stát a teď jestliže ten ježíš kristus tedy od nás chce abychom se vydali co si můžeme dovolit a co ne tak především bych chtěl opravit spojení mění a noste že ta svatá terezie chodila svatýmu přijímání jako my dneska de pak v době bylo zakázáno víckrát ne jednou za rok oni svatému přijímání zakázal církví kdyby byla bývala chtěla mít k. A přistoupit než jedno musela m zvláštní povolení biskupa a o to vona nikdy nežádal čili to nebylo tak prosazovaná jako dneska to za sebou důkazu přípravu o které tady mluvím a tady kladu kam při pracoval osmnáct let než vona přijala ježíše krista takovým způsobem že měla z toho život věčný ale pak to život věčný měla a jak ho přijala přijal jeho tělo a jeho krev na kříži s tím že se přidala jeho oběti rozumíš tomu přidal se k ho obětí a tím přijal jeho tělo on svým tělem za znova trpěl na kříži svou kříže svou ke znovu vléval za tu svatou terezii a tím získal trvale život věčný tak že od doby se toto stalo ježíš jejíma nohama chodil jejíma rukama pracoval takže sem zbytečně podivoval jak to všechno stačí při při tom chatrné zdraví a při tom. To je věku že se neunavuje a on jim říká prosím vás jak se mu ona vy tato nedělal to je kristus tak teď na proudí tomu to je a kdy je to takhle úplné že je to celkem řídké případ protože není obsažena příprava u člověka běžného k tomu aby se na této úrovni stalo nejsem proti nízké oni která se pěstuje křesťanství ale de to tak nízko úroveň že u většiny lidí to budí dojem že se vůbec nic neděje tím méně se vstupuje do věčného života utočí života je to fakt to rozšíření vědomí takové že tento svět se mi začne jevit jako malá součást toho velkého světa božího a odtamtud vstupuju sem do toho světa a ne odtud sám odtamtud sem to je přijetí království brž to je přijetí jeho. Jeho těla a jeho krve že z toho kříže stávám z mrtvých to nějaký síly ta z mrtvých a jako starý z mrtvých nemohu zemřít mám život věčný a z tohoto života věčného vstupuju do tohoto soustavy spojovat života něco paní nepozná že žiju někde jinde a tady to co zažívám je pouhá od vena toho věčného života od vina tak dokonale dokonalá že kdokoliv tam jednou tak sestoupil a tu o vinu tady zažíval žil za daleko dokonaleji daleko účinně daleko úspěšně daleko méně úspěch ani e lekne bych produktivní ji než kterýkoliv jiný člověk to není odstup od to světa to je pravý přístup k tomuto světa světu z pozice boží a to je to přijetí toho ducha pravého. To je oběti ježíše krista na kříži to jestliže tedy ježíš kristus svým životem a svých výroky ukázal nějakou cestu tak bychom si neměli dovolit cesty něco ubírat kdybychom ji brát tak jak se nám ukázal my si stěžujete že v písmu nebylo všechno napsáno obro tolik že opravdu to bylo držet jednak lidské síly my nemůžeme lidskými silami to dodržet pomocí poslušnosti pomocí dodržování zákona který jsme si sami ne vymysleli třebas na rovného se dostat k nějakému osvícení a se stali tohoto osvícení jednat nejenom vlastní silou ale silou boží k tomu abychom se. To je další stupeň že takhle postupujeme tak je možno se nakonec dostat na kříž a tak mrtví stav jestliže ale něco o pomineme z tohoto vzestupu tak se s námi stane to co učedníky svatého pavla že je pořád musel napomínal protože tam se přeskočila nějaká pasáž on je pokřtili protože o sestoupil duch svatý ale nebylo to komplexní převrácenou člověka byl to jenom přemožen toho člověka v tom smyslu že on věřil živě věřil no a občas také kolika protože jeho tělo se hlásil o myslela se tam je vidět řek pořád u se napomíná sám v těch zpovědí a napomínání nepotřeboval pro sebe ale pro ty který pokřtil pořád popsal. To je to napověděl jak těch napomenutí č že co přeskočili tak se nepovažujme něco přeskočit mu pavlovi to nemám za zlé že on sám také něco přeskočil a dělal mu to v tom velké potíže jak se přiznání který epištol duch je zajisté připravena tělo je slabé a tak dále by byl přeskočil tak chtělo ve své slabosti by mu bylo velice prospěšné právě tou chou slabostí protože tu by právě dokonale vyložil k tomu sebezničení o to šel k tomu názoru že pro tu slabost to tělo musí na určité úrovni odpadnout pocit snést a tak dále to se tak vykládali no u svatého pavla samotného k tomu kdo sou zřejmě v okamžiku smrti a von se ocitl na vysoké úrovni ale potřeboval ještě zemřít následovat aby to dokončil. A je zajímavé právě nebo svatý jan který miloval toto nepotřeboval tohleto protože on se vůbec od krista nevzdaloval on byl pořád při něm on mi tedy nechával ani jedno jeho slovo ani jeden jeho čím ani ten čin z toho zmaření na kříži nevynechal nevynechal a to je nám páně vzorem protože ježíš kristus jasně ukazuje spasí budu jenom ti kteří milovali ale to musí být dostává láska a tu nemáme sílu tak si ji musíme hledat tu sílu u boha tím že ho budeme poslouchat kdo miluje říkal ježíš kristus kdo poslouchám příkaz jinak to nejde než poslušnosti se naučit lásky že se citem snažím milovat a buduju své emoce tak to chvilinku jde a jak s tím unavím nejsem. Ten soustavně se udržovat emocionální stavu citovém takže ti došli srdcem kupředu velice často zkrachovaly a této kdo tam šli poslušností tak nikdy dneska choval přestože poslušnost sama není jediný receptem dejme tomu zem poslušnosti byl jak víme svatý ignác z loyoly jenomže byl to voják tu posluhoval jako kámen že to není správné pochopení poslušni je mu to stačilo toho svaté a ale těm řádový vracím všem co nestačilo proto no. Že se dopustil z jeho postavení bratřích základních přestup proti tomu to pravé doby poslušnosti jelikož střádali například pro svoje zařízení bohatství které přerostlo přes úroveň vhodnou pro tu dobu a a moc střádaly taky pro ten svůj řád takže papež nebýval musí no než ten řád rušit pro obrovskou moc kterou je velikým měli a pro obrovské bohatství které to nebylo vzorem se stane takže poslušnost sama není všecko že jste si jiného svatého třebas svatém františka tam mu nešlo no o poslušnost to musíte o lásku zase. Protože pěstoval u dobu a lásku správně ale pěstoval dost dobře jsem našel říkat říkat svatýho františka nesmějí teďka být mezi vámi a ten svatý františek postara jednu věc pokulhávalo o něho poznání on se k poznání dostává jenom tím že prostě opomíjel lidský rozum pohoda s ním považoval ho za v trošku nebo něčeho něco co nepatří do toho díla to tedy to je překonaná záležitost tak tam byla chyba. Že vázlo poznání kdyby bylo bývalo nemá zno poznání tak věděl ten svatý františek že i ta cuku letu česky řečeno malinký kousek země jsem před stal potom procentu lítam ta maria do jenže kostel je tam od asi se a tam nad tou původní chatě svatýho františka je z budování stal tak my víme kde se modlil a to všechno zachováno to jeho prostředí a to bylo veliké bohatství ze na zemi to řek nesmí to pravé bohatství které je živé lidské tělo než on fakt františek došel k tomu že to živé tělo lidské je bohatství od boha dané ho že s ním mu síla na jako kolem nýbrž jako s těle při pomoc. Že mu musí dát taky na jejich takový byl dávno podvyživení na trpěl všemi možnými chorobami podvyživení si a ho nepostavil vůbec na nohy toho osla a míra si eště bohu letech ponížil a všemi těmito nedostatky vzor nerozumného způsobu postupu neříkám že se nestal svatým prosím stal ale na cenu úžasný chobot a obětí které nejsou za nové zve si jeho současný třebas svatého toho kazatele sva z těch z vynikal poznání obrovským poznáním ale a velikou poslušnosti dokonce oběma ale válka jiná stránka že totiž přeceňovat lidské. Poznání my neumíme správně zasadit lidské poznání do celé od toho kontextu cesty musím vědět že co jste lidským poznáním ověřit že to obal pravdy to musíme vědět a on si myslel že to obal pravdy není a proto právě v dominikánským řádu vzniklo potom hnutí tomáše jakýho kde rozumové pochopení věci pomine povýšil na soustavu platnou pro celou církev on si to nepřát on přišel na to než se to vydalo na to není pravda ani mu to vytratit ruky aby dali to a on musel to ex protože by ho byli zabili musel utéct to je ta je do fázi tam byl trošku stranou že jo to vás taky okolností nikdo těch není na. Dozorem protože každý se dopustil nebo když se dopustil trvale přechodně třebas po kterých vot se dopouštěl nějaký základních chyb které my můžeme klidně opravit v naší době klidně opravit když bez předsudků přistupujeme k celému učení ježíše ke který oni neznali vůbec modlitby když jeho života neznali ani dominik a svatý fakticky nikdo oni si prostě ze zprostředka vzali ukřižováni ježíše krista to bylo všechno ten svatý dominik ne přesně co ji nasazovat říše ale ten svatý františek a převáděl potom měl prvně v křesťanství stigmata se zmaterializovaně tu nauku ježíšovu to znamená on to nedovede pochopit jinak ne nemáteli bylo to bylo chabé a kdybychom šli od jednoho svatého ke nemu tak bychom nakonec stanuli u takových absolutně neznal ch svatých. Jako je to bez a dlouhou dobu taky svatá terezie svatý jan z kříže kteří byli dále všichni tuhleti a s tou to učitele cítí na to svatýho kantor ani svatý církvi ani není si tele světě tim méně jeho jeho učitel ano a to matky bychom tak museli se lidí kteří tomu nejenom rozuměli ale to že taky správně praktikoval a museli bychom mít právo svobodně přistoupit k jejich učení a smět se podle nich řídit pak bychom toto všechno co dělali za dost těžkých a nepřesný podmínek mohli opravu ano a když si vezmeme ty modernější svatý abychom nedostali těch starých třebas do na budo ten se mi za. A být daleko dále než přeci nějaký pokrok v tom vidět ten stan staví na enlezn způsobu myšlení a nezačí svatý nejvyšší je ne značný svatý je větší něco je svatý literu tam začíná nový ty svatého radostného ne křižovalo na kříži to je radostné poselství jak se často i ve mši prozrazuje že to nejhroznější roste obrat tak dále radostná záležitost no a po něm nastoupil celá padat světců když nejlepší je svatý naše stavech i svatý dost bosko a možná že v nové době ten páter pio který se hodně trpěl ale dělal to za své bližní tam o sobě by byl nemusel vůbec vety ten byl nestaral to své bližní ale on to nedovedu. Vy jinak než katolík to byl ještě poslušný staro se do věku nebo o tom stanovit katolík který si myslel že si to musí větším jdou vodsloužit než jak je hodno šlo je ono tak že je trpěl úrovni neuměl po tou viru svá že neúměrně trpěli to jsou i moderní době nebo v nové době příklad nebo svatá terezie z lituje že voni něco tam jako nepochopili s to protože nechápali symboliku ježíše krista si ho žita to člověk žasne jak takový skvělý mistr jako je pio že sem řeší roku šedesát osm to století jak nerozuměli ži kristus to přímo držíte k tomu přiznává tím že ho vykládá aspoň to neměl dělat a ale dejme tomu ten. Don bosko se pokoušel o ta ježíše krista ale chápal ho radosti jako radostně milující člověk a myslím že ten byl poměrně nejdál kdybyste měli možnost si přečíst pořád vůči o opis tohle toho svatého tech ov konec jinak albertova to taky samotné stojí ale nechová životopis tohoto světce skvěle napsali života byli nesedět víte jak na to jít ovšem církvi tehdy budí odpor protože jak víte jeho by sku moh chtěl dopravit do blázince neštěstí on byl tak dalece osvícen když tam přijel koán chro něho biskup který nenápadně vodvést do blázince tak svatý don bosko přistoupil k tomu koán pozdravil slušně biskupa. A řekl komu za zabil dveře a řekl končí mu tak rychle s tímhletím pánem do blaze se je nebezpečný blázen a odvezli biskupa dobrá si a víckrát měl s něho vod nich pokoj postaví dneska a to je nová doba to je konec devatenáctého století se musíte svatý bránit potí církvi své tímto usne že pošle do blázen se své představy jediná možnost dneska jak se chtěli uhájili vstup do rozhovoru a tak vám navrhnu tak přednes e nebo rozbor dělat rozbor takových stanovit ek různých nebo východisko do věčného života protože každý z malými a kromě toho jsou nějaká obecná východiska která. To přímo tradiční tak například v evropě je tradiční východisko aniž si to přiznáváte že těch duchovních věcí a ty tokem protože jestliže věda si vzala rozum za vedoucího činitele a drží se jeho tak musí dojít k tomu čemu říká věčný rozpor náboženství vědom a říkám že mají pravdu protože náboženství které postaveno na tomtéž rozum na které je postavena věda neobstojí žádné náboženství které rozumovým prostředky nebo rozumovými prostředky se postavit po bok vědy nemůže u dlouho přejít. Že náboženství není rozumová záležitost jenom rozumová zády nebo rozumová taková záležitosti to jenom po stránce že se to do určité míry do rozumu převést ale je to převod vždycky jenom jedné malinké části toho celku náboženského oproti tomu co v tom náboženství a tak začnu s tím faktickým vzorem když totiž lidstvo na západě době asi tak před dvěma tisíci lety začalo stavět rozum do popředí tak se muselo smířit s tím že navodí tak se protože jakmile ten. Rozum přišel nějaké vymoženosti v tomto světě fyzickém tak jimi potřeb to co zjevením bylo mu předesena tak dejme tomu potřel celou genezi říkal to není možné a neska víme že to není možné aby tak jak je to v genezi to vůbec nikdy vzniklo protože rozum se staví proti tomu že před pěti tisíci lety to nějak vzniklo to přeci sedi sem ti tuto není možné dneska si to dovedeme do konce tají vystihneme stala čtyři a půl miliardy let tak je potom je ta pravda náboženská kdy začíná někde pro nás genezi ale přeci jenom nemá pravdu vědom je to to nebudu hned na se vyvracet úplně aby tu asi nauku nepotřebuje nečtu ale jsem měl třeba možnost se setkat se svou. Přijdou kde bylo deset ateistů osm aktů a dva věřící a teď jsem říkal je asi něco říci do života tak sem říkal do věříte do nevěříte tak dva věří tam se nebáli druhýho a kde se a osm minut nevěřilo řikal to bude krásné tak budu mít ke všemu jsem asi tímto způsobem osobní devatenáctého století které postavilo tak vysoko rozum že si myslel tím rozumem vyřeší všechny zády věta ale čím dál postupovalo od dvacátého dobrý od do dvacátého století tak poznalo relativnost všech těch takzvaných neměli zákonů fyzika a jiných a by nalezlo konečně ústy a myšlenkou ani stanou teorii e. Jestli je všechno relativní pravdivé jenom ve stavu něčemu a když jsem tak pomine tak ta pravda také pomine tak pak dneska žádný dobře poučený a cesta netvrdím že jeho náboženství a který k to pravé nýbrž bude se ohlížet také pojem systém ale ta tuto ateismu ještě po jeho hledat dále materialisti devatenáctého svatý a vidění století ti prostě potíraly náboženství rozumem všichni jenom rozumem a nikomu se nepodařilo tím rozumem to náboženství úplně po třídy to zůstalo tak na poloviční cestě aby jsem vykládal to on tak říkat nebudu nebo si za co se podařilo materialistům potřít náboženství. Tak třeba tu genezi to bylo jasné že se jim to pořád velice bytě a zázraky ježíše krista se jim podařilo potřít a tak dále staň zmrtvých takže ho o to celkem bylo dost ale teď se mi říkal bohužel dneska víme od do podo a to je otázka dvacátého století respektive jeho nobelovu ceny že vedle vědomí máme také podvědomí to je veliký pokrok materialistické vědě a to znamená že totiž ten rozsah našeho vědomí které začíná smysly na jedné straně končí rozumem rozum zpracování m mentální pracovní na straně druhým a to je druhé těch smyslových vjemů to není všecko nýbrž po těmi smysly je další škála. Pod vědomé paměti které je daleko více než to co máme ve vědomí a jak to je dneska odhad je věda tak to co podvědomí k tomu co je ve vědomí je asi jedna ku deseti milionů síla podvědomí to je solidní takový odhad dnešní vědy psychologie berte toto na vědomí v tom podvědomí je tam to není uspořádány tak je to uspořádá člověk často z toho odejdu jedná protože si vzpomíná na něco co sice jasně vyhovění není ale on podle toho podle nové poledne po nachází východisko prosté vědomí jednání kdy se člověk něčemu vlivem vzniku jeho a vývoje ve společenským dění dostal do nějakého východiska tak on. A trvá takže s tím člověkem se nedá hnout to vychází z ze stejného předpokladu pořád nebo se stejný setkat teď jsem jim tam dokazoval jak k tomu je třeba třetím dítětem je těžko hrou tím méně snadno se hned třebas dvacetiletý a tedy ma teprv ze starcem to vůbec nejde se hnout třebas ve starším člověkem době od větu že jedno opouští a druhé nastává například dejme mu takový zlo na stav u toho svého tam jsem tak jim to dokazoval a proto dnešní například marxismus ten znají toho svého ze dvou těchto částí z jedné částky kdy nebyl věřit si a důležitosti ne se obrátil na víru a byl přehnaně věřícím říkají to byla jeho senilnost zrovna tak třebas dejme tomu ramen rolland ne to co napsal předtím nebylo potravy náboženství a to to napsal ve svém podmínku. Asi a mystický život než indie bylo postaveno na hlubokém náboženském poznání říkali se milý to a my všechno vydám o roven a ale tento posledního spis mystický a se život indie nevdá protože to nepsal normální člověk to a senilní člověk on to tak krásně logicky skloubené a na štěstí ta daná která tam byla tato četla měla to od vás ten a řekla no to je bezvadný jsem se všemu nerozuměla ale to nepsal jsem jedničku věk to co by se nic nedokázal sekat takový zbita jim to tam jako na trati je ta jedna z těch nevěřící ch ano tak deme zase pouček dál a říkal jsem ale to že se postavil na stavu rozumu znamenalo že celou řadu praskne nerozuměli museli vyškrtnout jako. neříkám hloupé ale jako nemožné čili vymyšlené a jsem říkal přátelé že tomu nerozumím a vypořádal se s tím tak že řeknu že to hloupé tak do je hloupý jsem že jde o tom když tomu nerozumím nejsem hloupý tímto způsobem nevyřešíte vám to před sem to předváděl že není vyvrátil jsem všechny pochybnostmi vědy že genese není pravou platným líčím jim vzniku světa tady nebudu líčit asi to tak nakonec tomu ho udělat si to taky stanovisku říkám tak že se mi to podařilo jak se mi zdá ne obrátit je na víru ale dokázat tím že je to pravdivé líčení tehdejší poměrů palestině nablízku východě což voni vydávat za začátek světa že pro pro historickou. To oblast jejich světa to byl začátek no a teď jsem říkal kdyby bylo zůstalo lidstvo na úrovni konce devatenáctého století kdy vnikli fyzika zákony které se zapsal do stavu lékaře který se počítal všecko možné vystopovali vědy zvané tam všechno ostatní co zbylo lidem nedostupné ho kdybychom byli zůstali na této úrovni tak dneska jsme oprávněni k tomu náboženství úplně vyřadil náboženství se vysazuje z jiných důvodů samo svou slabostí a ne útokem materialistům uto ateismu je směšný pro každého náboženství založeného člověka protože říká jenom rozumem se to najít ale náboženství je postaveno na zjevení. A teď jsem jim říkal svoji životní zážitek jak moje náboženství bylo postava na dvě není a jakým zvláštním způsobem do postava naivní a že vy m že všech lidí kteří při přede mnou náboženskou cestou se dostali k tomu pravému spojení náboženství jenom zjevení vám jenom ve zkratce toho řeknu ale myslím že to se nemusíme dál zamotalo to říkal sem jim říkal ale tohleto náboženství není postaveno na rozumu ale dovoluje si od rozumíš to rozumí aby uznával náboženské pravdy to je jedna z největších chyb náboženství které se nám musí dopouští nemělo by se od rozumu chtít aby náboženské pravdy přijímal rozum nepotřebuje zabili se nemusí pocházet rozum o uznání rozumové uznání náboženských rasem měl vědět kam patří a. Které náboženské pravdy může uznat neměl by násilím to předurčovat to náboženství je jestliže například v jakékoliv náboženské pořádné soustavy to byli křesťanská nebo jiná něco musíme ubrat protože tomu nerozumíme a říkáme si pro rozumu odporuje tak to na boží děláme něco čemu se říká náboženství kam část vydáváme za tak a to potom stavíme na hlavu to zjevení které se ti tady mela hlavu lépe řečeno přestáváme věřit že to zjevení bylo pravé ale to zjevení bylo pravé poté ta se že není třeba když to zjevení se člověku opakuje něco z toho umírat v že se to ty řecky jako pravé a se mi dokazoval jak to se dějí jest pravým zjevení a jak se to shoduje s rozumem po stane kam může jít to dostane. Dostali sme se ta daleko že těch osm ateistů prozradilo že si se nejsou zvyklí k nevěřit že se mi z toho ani ne vyváděl ale že jsou zvyklí v tom že si je to jediná cesta poznání že to patrně dělá cesta poznání a že při zále že náboženství také pravdu ale jinou sino světa a jinak vypadají a zdánlivě počinu stojící ale že se to zdánlivě proti kaž to není faktický oči tak to bude veliký ústup pekle že tedy v jednou se mohlo stát že by svornost vedle vedle vědy jsem říkal a to se taky stane že jsme za dostát nemůže je protože jsme se ty se trvá na stanovisko které sami o sobě nemohou existovat si tam ten kdyby člověk mohl ustat ze vodu a byl jeho nábožensky založený člověkem na zjevení to že to chudák. Protože to zjevení mu není dáno to by se musel obrat oni co to nezná tak dále nemohl být žít faktickým konkrétním takým životem kam rozum může dovést tam musí jít rozumem se zírat tak von to na životě ježíše krista že se ti let řídit esi rozumem že tedy skvělým a že poslouchal své rodiče a byl podřízen společnosti ve které žila a dále teprve přerostl přes tuto fázi tak odstavil rozum a byl poslušen toho co mu se říká zjevení to znamená od boha všechno přijímal a ne ze svého rozumu a říkal dokonce že kdyby byl přijal něco ze svého rozumu že by mu neměli věřit že všechno co dělá je vůle jeho otce takhle vypadá náboženství člověk že takzvaný svatý potom jsem říkal nakonec že tedy měli indové. Jednoho veliká na jaký kam a to byl vyložený materialista a ten říkal jestliže je omylem že my jsme lidmi jestliže omylem celý ten vývoj policií tak pak na tomto světě nemáme co dělat a na něco říct tak mám to hodně ho získám že to ale omyl není jestli to nějaký záměr se do tohoto vývoje když mu nerozumíme a že byl neuznáváme že je to bůh jestli je to nějaké vnitřní tažení v přírodě jestli příroda to takhle zařídili oni tomu říkají že to příroda takhle zařídil tak nic prostě musíme uznat že příroda naším vládcem a musíme z vydobýt co se vydobýt a on z vydobyl tolik že byl člověk. Nejvyšší poznání jaký je vůbec o sobě a možný a takže oni si ho váží stejně jako třebas ramakrišny nebo šankaračárjy nebo jiných sat ale byl to vyložený materialista který říkal my v tím di děláme tu chybu že potřebujeme hmotný život ten nutným a ničím nerad ani pomocníkem na cestě do věčného života a hmota je pro věčná ale vědomě není věčná když člověk to vědomí nevyužil ve hmotě to éry aby ji povýšil na vědomou kontinuální vědomou hmotu tak člověk se dostat do zdaleko že je aspoň přechodně vědomí ale musí to převést do vědomí věčného no a tak to je že takhle skončil materialista indický ne karma tak říkal jo tak taky to asi v jednom ho dopadnout i. Evropský materialismu no a on tak dopadne jak to dopadlo nemůže že se se ale indie normální indické stanovisko je spása člověka spása člověka náboženskou cestou jenomže jsou si toho vědomi že člověk není schopen jít všestranně že nějakou přednost a to se prvořadě chopit a pomocí této vlastnosti do věčnosti jít tak kdo je láskyplným člověkem tak deset tou oddanosti kdo je člověkem převážně poznávající ve cestou poznání z nana že a tak dále a to je čest proč pracují činným ne cestou karma karmajógy a tak dále těch hlavních co si pět to je to který některé je založena jedna základní chyba že totiž opomíjí cele.

Download XMLDownload textWaveform view