EN | ES |

82-31A

82-31A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


bere další vzestup ce ubírá odtamtud nahoru čili to není nebezpečí to je tak blízké jako když se z pole spoloči do anahaty a pro to bezpečné cesta odtamtud nahoru ale zespoda nahoru strašný nával to se sice nějakým citovým zaujetím dostat takle takhle nahoru ale to hru rub následky na lidský organismus jo že je to spály nebo mezi tak proto se to nedoporučuje ale mravní s s s s s bohem pomocí vnitřního víra v. Ano se toho nedovedl zbavit to to se rovná by tak převedl na tuhletu hantýrkou indickou. Takovýmu malinkýmu pohybu hadí síly dole muladhaře jenom takhle kývá hlavičku a mrazení v celým těle to vůbec nemá kde stupeň ladí si ale vůbec nic společného to se dojem o to probíhá ve vlnách že jo celým tělem ale máte jenom ten smysl že to předělávám mezi buněčný harmonii na nějakou novou a taky to spaluje ten lidský hodnota že on se může spálit je možné ale je to jenom protože nula silou ale nehnuli směrem nahoru nýbrž dovolil aby pořád se do míchal nějak nějak nějakým systémem meditační třebas nebo soustřeďovacím trvalé hýbat silou aniž jak samovolně . A to za následek vůle to mrazení do probírání mrazení celém těle takže když weinfurter říká hrůzou stávají vlas jakoby při tom to je otázka hadí síly tak pravé jenom po stránce otázka svatí si to je a ne že by tam s tou padat hlavy nýbrž že se obrací proud prany který normálně se solárního plexu ne do všech součástí těla a přebytek ve dolů kdežto tady se v muladhaře zakotven a teď řádí po celým těle jo a kde tedy nahoru obrací obrácený postup a s. Jestliže například pociťujete veliké teplo v hrudi třebas při soustředění tam vám jenom řikám například lidi a potom řeknu ty ostatní konce činy když si to v teplo hrudi to vůbec není mystický stav upozorňuju vás bych radši jsem od přísný pán bych nejradši řekl že jakýkoliv pocity ještě nejsou mystikou to bych moc řízný to je moc řízné vím že to to byste nevydrželi pro je to tak. A to ne nikomu nemohu vnucovat ale jsem se přesvědčil že tomu tak je na sobě že dokud jsem měl jakýkoliv pocit těle například překvašování celého těla bylo to velice účelné protože se před ty buňky se jako při způsobovali budoucím poznání které by byl jinak cestu se stalo překročení nevydržel fyzicky by ho byl nevydržel ale samotný myslí stav to nebyl teprve potom to poznání následovalo jsem nepociťoval v tom po to kvašení nebo a nevím. Jenom v a nebo cokoliv nebo tu hru a nebo kdekoliv jinde to znamená pro se pořád ještě v času prostoru a mystika de za tento čas a prostor jsem do míry přísný říkám jenom když si jakékoliv dimenze se dostanete pryč v jakékoliv meze tak z mystikem ano když se nedostanete dimenze pryč tak ještě to není mystický stav to znamená pocit není dimenze pryč to je ještě v dimenzi. Takže jestli si to vy myslíš čtvrtou dimenzi nebo nevím kolikátou mou to všechno byla bolení ne všechno dimenze to není žádné duchovní poznání podle nějaké to je ale s mystikou to nemá nic společného kdysi ten odtud kde a vrací se do otcova domu a ten není v času a v prostoru mezi tím může přejít co potká řečení se může setkat se všem bude bojovat e pravda ale ještě to není spojení s bohem spojení s bohem je takové jaké zažil svatý pavel že říkal jsem vstoupil do třetího nebe za to bylo v těle nebo mimo nevím ale protože se to bylo extatické povahy ani to ještě nebylo to pravé protože potom ještě pronásledovat křesťané navalí no čili ani toho ještě nezbavilo velikých omylů. Ale velice dobře ho to připravilo k tomu aby rychle mohl asimilovat ježíšovu na že nemyslím že je blázen ten člověk to nemyslí na říkám jenom že bych byl blázen která za nikoho jiného nemluvím než bych se považovat za blázna jo protože po těch skušenostem které mám vím že hlas by pro znamenalo takové okleštění tady že by moh říct okleštění na minimum dyž je to ohromující a vznešené tak co se řečí vyjádřit to je tak málo proti tomu co se bez řeči najednou z vědět tato kdyby mně to byl někdo vykládá tam v tom okamžiku toho jak se ten gestapák opustil ne co by mohl za to za ten zlomek ktery vyložit jsem nemohl slyšet žádný hlas jsem to najednou věděl a protože mám. Tenhleten jaksi moment srovnání sobě ne tak proto kdybych slyšel najednou hlas že třebas velice vznešené pravdy v to vykládá tak to považuju za trest minimálně za osobní trest ty nejsi ochoten poslouchat to co bez hlasu víš a protože to musíme říkat po lopatě hlasem protože to je toho strašně málo proti tomu co můžeme říct bez hlasu ale ty nejsi schopen to poslechnout tak za za trest přibíjení hlasu to je záležitost čistě lidská hlas v tom ani krok za tímto světem hlas nic neznamená. To jenom interpretace pro tento svět může být skvělá může to být obrovská moudrost ale nikdy se nedovíte kdo to je zatím to to může být velice vznešená bytost velice moudrá bytost ale nikdy nepodal ty matce i když řekne jsem třebas nevím do tak bych k tomu osobně nevěřil podívám se na obsah moudrosti například jedna jeptiška třebas teďka ve dvacátém století francouzka to nakonec takový skvělý hlad te kus kristem vám to jenom řeknu jiným způsobem dávno před námi žila maria s adresy ne a tam měla dvojí způsob zjevení styk pannou marií s ježíšem a svatými na jedné straně a vědění od téže o budoucnosti světa jo. A to že vykládala co panna maria zaživa jak to bylo ježíšem kristem jsem si to všechno četl něco věnovali dominikáni z amerika i oku ne karel jsem to zase vrátil dík vod že on to mají došly přeložen to velké dílo všech těch soukromý zjevení marii s a kréda a velice z toho cení ale si to necením protože to zamícháno blábolil oboru jsem ti který se vůbec nestalo a se to dokázal že to je nepravda když se tohleto prozradilo že to je úplně vedle ta svatá marie adresy tak to mělo ten blahý následek církev zakázal nebo nedoporučoval přinejmenším věřit soukromém zjevením těmto soukolím zjevením jako katolík a teďka po pořád katolíka postím jim nemám povinnost věřit církev říká nevěřte buďte opatrní že tam se nikdo ne legitimně je tak si to třebas vážím a ona z toho pomá třebas a jasno nemá ale je vůbec nic jsem vám to jenom podívá vy odkud to je no a víte jak jsem to rychle četl jsem to věděl bylo pět stane jsem si byl hotový jedna dva tři to co by mu to tím zlosti tady vysvětluju postup jeli že se teď svý to tady zatím jako zkoušku a potom to dostanete ostatní toho své a opět se protože to není toto poloze nebo v této. Špatné proto spatně tou překladu na vady zmoci protože to jak my říká tedy více i pro kou sápat tím všechna dem ale jde o něco jiného tak přesně rozepsán indická cesta ve všech možných detailech jak daná tak dva ti tak všechno ostatní cesta poznání a rada tam porta všecko ale on míří k ničemu jinému on míří a to své eště neměli roce k josef sebe zdokonalování a tady sebe tak dokonalá je za všemi těmito joga a spočívá v tom že člověk sebe ztrácí. A z vlastně míří k tomu k čemu normální do tak není bez protože je normální se pokoje s tím že z toho člověka udělá zasvěcence a jde pán hotového jogina pustí ho do světa ne ale je není o tom protože ještě je něčím naopak otec cítí být jako každý svatý že něčím jen že to znamená a kdežto správně to říká eckhart že teď teprv začíná vil od tohoto momentu myslet že se musí stát čím a jestli se to nenastane tak se nedostane tomu spáse ty tomu se svobodě vnitřní ale to teďka vylíčím na jednom případu který se mystická předváděl tady v době ale je to co bezprostorové pošle nebudu se menoval lidi opyleni jeden člověk byl veden od mládí indii měl za myst to se neprosím vás v evropě a co to slovo to je zaměstnávala a ten lotos se máme tibetskými nějakými letec. A můj přítel který o tom psal zase ti ve tím mužem byl při za do skupiny a teď se stali ten tady moravě tedy by moh odolat oni si špacírovat do těch rámec on byl naší a sedm práce na krát tibetu tuleten můj přítel zcela vědomě a tam se máteli zval jednota tedy ty vety a když krizi adepti který tam měli práci ti byli ladí ale říkali může tou tažení kolik set let a tak dále to je všechno to něco ale když ho dovedli na konec indické nebo tibetě cesty tak místo aby ho prohlásili zasvěcence tak mu řekli a teď musíš za krista protože tam. U toho krista nějaká nadstavba indie to dete šepři se z toho dalšího do víte jak to dopadlo nebudu mluvit o tom jsem příteli protože se ještě naživu do větnou o tom do gotamo stal ten se život který ten zemřel pro šedesátého pátého to století tak to došlo který byl outlém mládí vede tímto způsobem ten člověk že totiž pěti letech začal být osobně veden pěti letech přeškolním věku byl osobně veden jenom potom předčí toto A dověděl se všechno o svých nich vtělení a všechno o své budoucnosti tak je jako dítě přeškolním věku plakal na tvou budoucí říkal latu maminka by proč pláče li to není tak něco se ti co třebas zdálo že to není pak ještě ale von počínání ho a jakým závady způsobem napřed ve vedení vracet egem kterou před do toho egypta toho tibetu tam mu věnovali jeho nástroj které mám lišit hody tomu říkám nebo i ty. To pojem o ten je transformátor postily ne ten přímo prová to tak že on si přešel on došela nějakému jemněji tak vznešenému že potom voni po této cestě dále vést nemohla tu stupni ho předali kristu aby šel tak kristem a to je zajímavé že v tom momentu začal utéct ale strašně to. Tak to to se stalo toto předáni zase do čtyřicet dva ty čtyřicet dva a on se hned po válce dostal době e žes a půl roku byl vězně potom ochotno a zcela opuštěn zemřel to vypadá jako že to bylo velice nepoveden že ten ind ho předal kristu když jste s ním takhle zacházel. Ale je to pro nás velice poučné protože krista a chce tímto jak to ukázal v tom svém životě abychom to tady líčím abychom postupně postupně sebe opouštěl to to zopakuju jenom heslovitě napřed ti jeho učedníci po pustiny pak opustili svou víru neboť on jim dal pořádný kr přes jejich víru když šel po tu na potupnou smrt a nemohli podivte anebo si nechtěl pomoci punc sám přil a tadyhle by to indii končil před tím že. Je to on šel na kříž za oni potom se stal svůj pokoj to ještě joga jak tak dokázat pokoj ale potom to další to cítí ho to toho dne dokázat to znamená ten přechod napřed on postel práce přestanou na tu posvětit daleko a oni to dobře věděli a když plete ma člověk si nevěděli rady s tím jak se stát ničím tak to muselo jako jenom dneska se řeknu končit tak že nakonec byl absolutně nemožný že byl vochrnutý že sebe nemohl považovat za nic ne jako zničeného naznačeno člověka který nikam předse může záva to že takovým nástrojem se nedá nic mela ne v tom momentu byl nejsilnější kam k tomu aby sebe uznal jako na nic rozumíte takže věřím že je to člověk ten dotyčný svobodný ale nakou obrovskou cenu utrpení a my jsme toho byli svědky i jiných světů evropských že obrovským utrpení se prohloubení je to to takhle musí být vůbec ne je to tím že neznali to bolí byli že krista nedovedli před zařídit těmi netělesnosti a je ale neméně zajímavé že jim to tedy nikdo nenese slovo ani to ty potom spoje později proto nepatřil je to kapitola nedověděl takže když bylo zapotřebí z milosti boží se stát ničím tak sem musel zdraví se tak roste svoboda. My si že troufat to napovídá můj život protože nebylo to co takové jako u něho to bylo zdárně ale taky nebyla data toto svoboda zde na tomto světě vyměněno za koncentrák pak zase a tak dále ale pak měl být za ten život jak se to se domníval ale bylo to nárazově než to u něho to páchlo protože jsem měl to štěstí že ten ježíš je pan chvíli jsem se úplně znal život a že mně prozradil celou tři poli který ten postup nedo šli do všech do tam než to jemu ne protože on se takhle celé sebe neznal rozumíte mi ono to musel dospět nějakým způsobem tak to je vlastně no co tím ježíš nám to takhle nejeví tak jak je to vinno celý že není dycky špatné to co třetí závi paní když jsem tohleto vykázat včera jednomu člověku. To by tomu říkal kdyby jako ten tak situacích že nemá že mu nejde a to je to třeba do mít a kdyby se tak mohl objevit v tibetu třebas sedmnáctkrát jako tamten byl hmotně s jinou funkcí těla jinou k a tam byl mocně utekla tam hodna vymáhat ale vědomě to tam všechno chápal a vědomě se začne sem nebo říká a co by se na to říkal to by se považoval za úspěch a no výtečný prospět a to bylo zničení to by bylo znemožněn další city tohleto takovýhle běž proč ho potom jsou tady neklidu když asi úspěchy měl to tenten strašný primitivismus muset si za je někam do tibetu nebo tam převeden pomocí ona nýbrý a pomocí astrálního stavu nejaké stěně ku vší. Když vono to jde jenom to vědě ne bez vidění postava bez to ta no tak z toho důvodu protože když si člověk který ten den svytý dní to bylo věcně ve nikoho ježíše krista tam někde v tom klidu ty si chráněn před pokračování těchto stav ochabne říct jak je to s tou individualita individuali za obecně řečeno celým v různých tvorech dříve než se stane individuali toho kráse bránu člověk. Je to pocit oddělenosti který zvíře zrovna jako rostina ona člově ale ten pocit oddělenosti v tom v jiné kvality než ten sny a nekončilo a je lež kdybychom řekli obrazně se děje tohleto bůh si ukládám omezení kameni větší nebo buňce větší než prostě samotné a v rostlině za si bere větší omezení než třetí a člověk o si ukládám menší omezení než do se letí čili člověku je tak individualita jak se projevuje projevem. Možnosti boží moci to znam rámci složitosti organismů do kterého se vtěluje a aby nezrušil jenom existenci tak si klade omeze ano a čili není to vinou člověka že je takhle omezen to je ve bůh ten člověk je takhle na to je vinen že se požírací na nižší úrovni životě to za že jeden žil život a druhého to ty by nimi a voni tak dlouho se studium nepociťuje vzájemně používají ty vrní kdy necítí vinu z toho že požírá nikoho aniž by měl třebas had to není pro něho provinění to by bylo špatné bytost jako to také nové nestojí jak provinění něco co někteří jiný zase jako promění o ty tlí protože se dostali ocitli na jiné úrovni takže my musíme sami vlastní iniciativy tak to je úroveň člověka vybalovat tu moc boží z toho obalu do kterého je uvězněn takhle musíme spolupracovat na tvůrčí činnosti boží. To znamená jestliže tou individualitou pro rodíme druhý s individuality v tom smyslu že přestaneme vnímat sebe jako oddělenou bytost tak oděli vode řiká a pocit oddělenosti to řekl ne tak to je to nejhroznější to stojí mezi námi a bohem ale není to zaviněno člověkem nýbrž to je ne odpustitelný nebo neznatelný nebo nepochopením prostě stupeň vývoje bez kterou bychom se nemohli dostat k tomu pocitu oddělenosti je zajímavé že. Když potom se dostane člověk pocitu oddělenosti tak že by se byl k němu nikdy ne vypracoval kdyby mezitím a to to se měli neměnit cítím kdyby mezi ti pořád neposílal jeden člověk druhého no tak to si to není ale symbolicky ale jeden tvar druhého člověk zase to trávu a na ty kráva a tak dále kdyby se vzájemně ne vraždili tak pro nás není osvobození bto je ruce co takhle to vypadá v oblasti čínou to je zákonitosti které jsme svědky toho vytváří samozřejmě. Ohradu mezi touto oblastí a oblast je vyššími kde tohoto není zapotřebí že například abych se uživil na zájem úrovni nepotřebuju někoho tam tady musím pořád někoho radit eem e e tak nebo maso jdete je no pořád mu se někoho vrať abych mohl vůbec být živ a jsem možná tibetě e stavu ta si možná ale tam ten si potom to cesta je ale potom se dostanu za a tak nejsem na tomhletom způsobu obživy závislí. A to souvisí s omezení z postupným uvědoměním pocitu oddělenosti dejme tomu ten po smrti jsoucí člověk třeba ten tak byste roz nemáte vůči oddělenosti toho druhu jako máme my třebaže se nikam koně nevyšplhal toto žiju tak v a oddělený jako my si dloho druhého a vám se mu říkal když ho nikdo čivo ne že oni myslí tak von tam i jednak ti ostatní tam tedy to hranice ruší a kdybychom si dál po těch stupních razili že ten to je omezenosti úplně nebo oddělenosti úplně odpadá že například dejme tomu teď všichni lidé kteří jsou osvobozeni nás poslouchají aniž by je to rušilo vi klidu aniž by to zatěžovalo a nejsou od nás oddělen. To nemají pocit oddělenosti od těch si na nich třebas mysl a nezavazuje například dejme tomu to řeknu ten je vyšší úrovně bůh myslí na všech kdyby ale na to myslet že tady se vracet by se zdá na to myslí nějaký způsobem není o nepotřebuje zbudovat sobě nějakou konkrétní ten tu on je v tom obsahem a my o tomhletom jeho obsažen ve všem nejsme uvědomění a to je právě proto způsobu nástupu to zná jak od boha tak potom ta to je asi tak obecně sem v těch o tom. Tak tady je vedle toho co jsem řekl zařízení genetické které působí dycky se zcela bez přímého svého přičinění stávám čím dál oddělení ší bytosti znamená s pocitem větší oddělenosti bytostí s větším pocitem oddělenosti než třebas v době svých pěti měsíců života nebo de se ti nebo na to znamená ta individualita se rozrůstá jenom proto aby se mohl rozvinout život v tomto světě pro nic jiného ale ty důsledky toho rozvinutí se potom splácí. Ty du se ti to rozumíte splácí a kdyby se práci s vědomím toho co se prožil tak by to nevedlo nikdy k žádnému osvobozen že bych jenom naplňoval přelož svoji paměť novými a novými vjemy a bych se v oblasti z oblasti v jemu nemohl vymanit je třeba předat toto dědictví bez těch okolním vjemů jenom jako tendenci ano to se přál jako ten den jako snaha po něčem ano. Neboť nebylo nebyla celá řada uskutečnila věcí v během života a k tomu uskutečnění to mířil jenom se tam nedospěl tak to se ke mně dostane jako tendence a z toho potom vytvořím novou tendenci možná že o chloupek vyšší tak to v předěl padá že když strom na zimu ztratí listí tak na jaře po vyroste novými listy asi a tak je to s tou lidskou rostlinou která se převtělujeme že nové listy na na sebe na bere to je to nové vtělení ale to není. Zdánlivě ničím minulým zdánlivě vešlo ti to roste ze téhož stromu a jestliže je to do tak zase duchu kdy ho ve listí že ano to je ta celková tendence když jsem byl do vem tak by to se tu berou š tomu tak nebudu líto a jako du se budu je dál ta individualitu o sebe vidět dál to je řekne tam se narozená to dotazu jako snáze než na člověku který to to by se komplikované poměrně to není jenom dub nebo líp ne to je komplikovat do velkého vstupuje že totiž od rodičů získám nějakou genetickou bazi. A do se postupně vtěluje dojem nesmrtelné do se postupně ne najednou jak to ta váze udrží jak se s tím ztotožní jak je schopnosti bytosti nese schopna to vůbec unést a něco z toho vyprodukoval protože tam se to bez účelné chtěje do toho stvoření do učit účelově vtěluje to znamená pro se v domě vtělil ve třech letech jiný člověk který tam předtím nebyl ne proč se jiný zase v domě vtělil v sedmnácti letech jsem se ty stěl za toho minulého do cestě netočil proč nějaký jiných šestadvaceti letech prostě nějaký třiceti devíti letech protože prostě jsem dorostl do toho vtělení to převtělování není ohraničeno narození na tento svět. Ta je na tento svět se v podstatě rodí jenom genetická blaze a teď se na navěšují ty balíky jak ten člověk dorůstal a když ovlivnit jeho život myšlenkově tak aby byl schopen na sebe nabalit něco jiného tak nabalí něco lepšího to není předem určeno ti je se mění se kvalita když jsem tady třebas dejme tomu líčil před chvilinkou jak ten dotyčný člověk napřed byl veden indicky ne neměl utrpení a bylo to zase jasné pak byl veden křesťansky a najednou měl velké utrpení tak to je vidět že on na sebe nabalil nový balík který. Měl smysl nějakého účelu dovést ho osvobození a jestliže to měl provést ten člověk tak musel na na litovat to co v tom balíku byla naznačeno a protože nevěděl že k tomu je zapotřebí aby byl ničím tak musel být zevními okolnostmi patří a utrpením dove dovede k tomu ochranu a tak dále ne aby poznal že je ničím a v tom okamžiku zaručeně bylo svoboda je to tvrdé ale v rámci přírody něco zcela běžné si to dost se tam dějí běžně kdyby byl se dostal na jinou úrovni ten než na tu přírodní na které se také provádět tak by to bylo bývalo šlo bez toho velikého utrpení bohužel i ti křesťanští světci na nejnižší úrovni to všechno prožívali. Tak podívejte se napřed sem tomu pavlíkovi definoval boha to že von po bohu nic nevěděl nebo měl že existuje takového tak se mu napřed definoval sem říkal podívej se tady kolem sebe něco vidíš něco slyší š něco cítí něco hmatáš něco ochutnáváš to všechno patří tedy do tohoto světa a to není bůh bůh je to co se nedá ani hmatat ani cítit ani čichat nic takového ani viděl ani slyšet ale přeci to je je to přestože naše smysly na to bychom doučit deště než je mu to nemohu vnímat ale člověk se může o tom přesvědčit jinak když udělá to. Všemu se jednou došlo na tomto světě ti to vysvětlím dávno před tím než my sme žili mnoho tisíc let země mezopotámii byla přelidněné a žili tam bohatí lidé kteří měli výhradní právo na těmi chudými všechno co oni chtěli museli tichu dít dělat byli totiž tehdy poddaní který si nebylo ještě občanskou si ty byl jenom poddaní a pán. Kde řeknete jestli poddaní že ano a neska jsou občanem si občanem tohoto státu ale tady je tomu tak nebylo a byl tam také národ který byl poměrně poměrně chudý proti těm ostatním a takže byl těm vyšším nebo matčina od poddán zemi b se říkalo asýrie a ten národ byl tehdy veden nějakým abrahamem. A jednou ten abrahám a teď budu to říkat tak jak se to nestalo ale tak aby se tomu ty rozuměl vyš takhle bůh nemluví protože protože to je něco co se slyší on se slyšet nedá ale ty ho můžeš vnímat tím že víš o něm najednou jak si řeknu jakým způsobem potom později víš co chce a tak dále a to je to vnímání boha že víš o něm se vědět jinak než smyslovým poznáváním a ten abraham věděl o tom pánu bohu říkal mu hospodin tím jiným způsobem než že ho viděl než že s ním mluvil ale ti budu říkat jako když s ním mluvil protože jinak byste nepochopil co to vlastně ten baví chtěl takže všechny ty řeči který ta vůbec ve omezit abrahamem a mezi bohem to jsou ode smyšlená věci ale pravá podstata těch věcí je ta že on věděl co pán bůh ce k pán bůh chtěl tohleto kdyby se tvůj národ abraháme stal také majetníky na tom majetku. Tak to je něco co pomíjí ve své funkci s lidským životem to znamená to co v jenom pro ten život zde na světě ale bych chtěl od toho toho národa aby žil i po tomto životě aby lekne toto tělo něco sou slova pravá která jsem řekl to si potom se nějak přebrat a lite svoje tělo kterýkoliv tohoto národa byl živ bez toho těla který vnímá smysly jo asi tak nato řeknu zaszase se mu to lkal moc večer ne. Řekl a vám se ptal tak jak to máme udělat abychom byli živi věčně a on říkal no především bylo třeba aby se nezažívali podle těch národů kteří vedle vás sou bohatí a pořád střádají to bohatí a vokradeni jiné dobývali se tam vzájemně vraždily se proto bohatství které se jim kradl takhle nejednejte nýbrž vy považujete všecko co tady máte k dispozici za mnou svěřený věci když je k nim budete mít poměr jako majetníky nýbrž jako správce ode propůjčený ch věcí. Tak to bude první krok na cestě k tomu abyste věčně žili on říkal to nechápu řikal pra jak to máme udělat no tady z asi to udělat nemůžete protože tady máte majetek třebaže menší proti těm ostatním si musíte se odebrat někam jinam kde nebudete mít majetek kde to vám to bude propůjčeno vědomě od ode propůjčeno řekněte tomu za lesa slibem země zaslíbená ze to je zaslíbenou vám do doby do jaké budete poslouchat a dyž je poschoval to bude se od nato protože to není vaše. Tak abraham přemluvit svůj národ aby si do země že se nic nebude jeho jejich toho národa ale kde všechno bude boží a bude mi to taženo tak dlouho dokud budou dělat dobrotu oni musí byli tu dobrotu dělat poslouchat ty zákony boží a tím nastala úplně nová situace pro ni přestávali být při vázáni k tomu majetku oni se odpoutali od majetku ano to samo sebou říkal je ti způsobem a nemoh tolik časově to do vykládal prosím vás by se nějak přeberete a přišli do palestiny a ten hospodin je chrání před nepřáteli který bylo mnoho kolem filištínští a. Jenomže jednoho dne ten bůh řekl tomu abraham abraháme bych se o dále nemohl se stýkat vědomě bych se nemohl dát projevovat jak bych nemohl dál vést a proto bych nebude tebe a nebude ani svůj národ kdyby ty si nabral nějaké maje a nějaké nějaký majetek na tomto světě říkal dyť jsem žádný majetek nezabral všechno co tu mám zrak mu ji národ považuju za tvé nám propůjčena myslíme nosíme ne ne abraham by se mi si se neznáš ty máš toho rozený syna izák a to vlastní tvůj ci to nemyslíš ty si o něm nevyčítejte to od boha ale ona si že i ten je od boha takže ty se ho musí zříct vezmi izáka ji na tu a tu horu a tam ho povrch. Udělali o hranici a zapaluje o zapadnou oběť něho obětuj pak ti věřím že nemáš majetek do doby máš majetek a dokud budeš mít nebudu moci splnit svůj slib protože jsem zval slíbil věčný život jenom tehdy když nebudete mít majetek kdy budete jenom správci toho co tady na to stě máte k dispozici abrahám neza váhal vzal dýku založena svého program syna dříví jeho záda je na tu horu když stáhl dýku na toho syna tak se to líčil dlouze jak ten syn setkal proč tam do a otec mu říká je tam do opětovat a kde máš tu oběť o že ale být vůbec nestarat se o to postara čas a tak dále tam jsem všechny líčil podrobně podle bible aby se mohli jedno prověřit tak se to bodu stalo a teď když on tak tu dýku a chtěl zabít tak spojit zastavil tuto říká víš teď se z vnitřně vzdal toho svého syna kterou od této chvíle není ty majetkem protože by ho byl zabil znamená ty s něho obětovat to stačí nechci abyste abyste zabíjeli chci abyste patři mně a ne sobě. Všechno co tady proto si musí být s tebou spalováno a ode to je a ten národ to potom víceméně dělal ato se detailně rozvedl ten v tom ještě nějakého za še nebo jsem mojžíše a tak dále menoval jsem tomu to co pojmenoval jsem definoval sem se co říkám tomu všemu říkám který za se života nebo takového něco to jsem všechno pojmenoval a říkal jsem a tak ten národ si za tisíc sedm set let vysloužil právo aby jednou proběhl tento rozhovor mezi bohem otcem a jeho synem. říkal otec podívej se ten národ takovou dobu dělá dobrotu takovou dobu nevlastní takovou dobu je obyčejným pastýřem a obyčejným zemědělci a slouží mně a ze všech ze všeho co si viděl tak dává oběti ny a tak dále bylo by dobře kdybychom ukázali co je to život věčný a jak se do něho dostat jiná sem u kaší to pole tady z těch našich výši nebeskýho se to nedá ukázat oni to nepochopí oni to musí vědět konkrétně jako příklad sem říkal pudu ovšem upozorňuju že budeš muset sebe obětovat pochopitelně protože to je úkol bez kterého by se to nešlo provést. Von šel a obětovat teď jsem líčil celý ten život v směřující k oběti který se krista ti to vysvětlíte a to je proč von by ti von se pořád z toho ale na těmi kříži pro součet křížem a co to udělal nikdo to udělal nebo jak se to způsobilo tak se mu to vysvětlil asi tím způsobem že zkrátka ten ukřivděn ukázat jakým způsobem se každý obětovat že setam ta první fáze nevlastnit ale že je třeba sebe ztratit obětovat se tomu koho miluju. A učil je to tím způsobem že se obětovali pro svého bližního a když se to naučili tak pak bylo vyhráno pak nepatřili v sobě a nepotřebujeme k tomu bližní protože na brno ti nemohl dělat nároky toho jenom miloval bez ohledu na to co jim to vynese tak to muselo vypadat jo ale ho tady chvála o těch pravil ježíš kristus že ty jsou spaseni blíže jsem poslední soud a kdo je spasen ne tom. Von vám kupodivu ten pavlík všemu rozuměl jsem to samo sebou vykládal lidově nech vám ne taky trvalo víc hodin že se na se on klad otázky nebylo třebas teho si jasné a se pořád něho díval se tomu rozumí jakmile jsem viděl že nechápe nebo že toho rozhovoru říkal jsem zítra ale nejzajímavější na tom bylo tohleto že von nakonec řekl dědečku ty mně by proudem pohádek a jsem poznal že tohleto pohádka není to je pravda. To jsem na tom nejvíc cením to je v věci že to bylo účinné a bych opravdu přál každým z vás aby takhle učinil odstoupil třebas mu musel ještě mockrát opakovat aby se to do něho vlil ne ale ten první dojem mu je že by se dalo dítě tímto způsobem ovlivnit vinit ho způsob jednání a von příklad když teďka přijde ke svým rodičům tak on se pochlubit si někdo způsobem dědeček věc říkal čemu neska rozumím a čemu je možná nerozumíte vím proč jsou tady ty kříže ne a co to stalo a že on tolik miloval čeho ostatní za to neměli rádi protože nebyli schopni tlak ne a tak dále tak jednoduše to vykládá ne protože taky je se nenávidět proto že se závidí nějaké velikosti že a to von dobře pochopil že on sám cítí závislí učí někomu kdo je lepší než on nechce aby byl někdo lepší než on že a tak říkal jsem mu říkal to je jako s tebou tím nemáš rád jako delší než ty a který ho který nedostavil ani na pasiš a to tedy se stalo ši při tom tohleto ne protože to jsou stejní jako jsi ty a podobně jednají tak to je prosím si všechno.

Download XMLDownload textWaveform view