82-31A
82-31A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
bere
další
vzestup
ce
ubírá
odtamtud
nahoru
čili
to
není
nebezpečí
to
je
tak
blízké
jako
když
se
z
pole
spoloči
do
anahaty
a
pro
to
bezpečné
cesta
odtamtud
nahoru
ale
zespoda
nahoru
té
strašný
nával
to
se
dá
sice
nějakým
citovým
zaujetím
dostat
takle
takhle
nahoru
ale
má
to
hru
rub
následky
na
lidský
organismus
jo
že
je
to
spály
nebo
mezi
tak
proto
se
to
nedoporučuje
ale
mravní
s
s
s
s
s
bohem
pomocí
vnitřního
víra
v.
Ano
se
toho
nedovedl
zbavit
to
to
se
rovná
by
tak
převedl
na
tuhletu
hantýrkou
indickou.
Takovýmu
malinkýmu
pohybu
hadí
síly
dole
muladhaře
jenom
takhle
kývá
hlavičku
a
mrazení
v
celým
těle
to
vůbec
nemá
kde
stupeň
ladí
si
ale
vůbec
nic
společného
to
se
má
dojem
o
to
probíhá
ve
vlnách
že
jo
celým
tělem
ale
máte
jenom
ten
smysl
že
to
předělávám
mezi
buněčný
harmonii
na
nějakou
novou
a
taky
to
spaluje
ten
lidský
hodnota
že
on
se
může
spálit
je
možné
ale
je
to
jenom
protože
nula
dí
silou
ale
nehnuli
směrem
nahoru
nýbrž
dovolil
aby
pořád
se
do
ní
míchal
nějak
nějak
nějakým
systémem
meditační
třebas
nebo
soustřeďovacím
trvalé
hýbat
silou
aniž
ví
jak
samovolně
už.
A
má
to
za
následek
vůle
to
mrazení
do
probírání
mrazení
celém
těle
takže
když
weinfurter
říká
hrůzou
tě
stávají
vlas
jakoby
při
tom
to
je
otázka
hadí
síly
tak
má
pravé
jenom
po
té
stránce
otázka
svatí
si
to
je
a
ne
že
by
tam
s
tou
padat
hlavy
nýbrž
že
se
obrací
proud
prany
který
normálně
se
solárního
plexu
ne
do
všech
součástí
těla
a
přebytek
ve
dolů
kdežto
tady
se
v
muladhaře
zakotven
a
teď
řádí
po
celým
těle
jo
a
kde
tedy
nahoru
obrací
obrácený
postup
a
s.
Jestliže
například
pociťujete
veliké
teplo
v
hrudi
třebas
při
soustředění
tam
já
vám
jenom
řikám
například
lidi
a
potom
řeknu
ty
ostatní
konce
činy
když
si
to
v
teplo
hrudi
to
vůbec
není
mystický
stav
upozorňuju
vás
já
bych
radši
já
jsem
od
přísný
pán
já
bych
nejradši
řekl
že
jakýkoliv
pocity
ještě
nejsou
mystikou
to
bych
moc
řízný
to
je
moc
řízné
já
vím
že
to
to
byste
nevydrželi
pro
mě
je
to
tak.
A
já
to
ne
nikomu
nemohu
vnucovat
ale
já
jsem
se
přesvědčil
že
tomu
tak
je
na
sobě
že
dokud
jsem
měl
jakýkoliv
pocit
těle
například
překvašování
celého
těla
bylo
to
velice
účelné
protože
se
před
ty
buňky
se
jako
při
způsobovali
budoucím
poznání
které
by
byl
jinak
cestu
se
stalo
překročení
nevydržel
fyzicky
by
ho
byl
nevydržel
ale
samotný
myslí
stav
to
nebyl
teprve
potom
to
poznání
následovalo
až
už
jsem
nepociťoval
v
tom
po
to
kvašení
nebo
a
nevím.
Jenom
v
ní
a
nebo
cokoliv
nebo
tu
hru
a
nebo
kdekoliv
jinde
to
znamená
pro
se
pořád
ještě
v
času
prostoru
a
mystika
de
za
tento
čas
a
prostor
já
jsem
do
té
míry
přísný
říkám
jenom
když
si
jakékoliv
dimenze
se
dostanete
pryč
v
jakékoliv
meze
tak
z
té
mystikem
ano
když
se
nedostanete
dimenze
pryč
tak
ještě
to
není
mystický
stav
to
znamená
pocit
není
dimenze
pryč
to
je
ještě
v
dimenzi.
Takže
jestli
si
to
vy
myslíš
čtvrtou
dimenzi
nebo
já
nevím
kolikátou
mou
to
všechno
byla
bolení
ne
všechno
dimenze
to
není
žádné
duchovní
poznání
podle
mě
nějaké
to
je
ale
s
mystikou
to
nemá
nic
společného
kdysi
ten
odtud
kde
a
vrací
se
do
otcova
domu
a
ten
není
už
v
času
a
v
prostoru
mezi
tím
může
přejít
co
potká
řečení
se
může
setkat
se
všem
bude
bojovat
e
pravda
ale
ještě
to
není
spojení
s
bohem
spojení
s
bohem
je
takové
jaké
zažil
svatý
pavel
že
říkal
já
jsem
vstoupil
do
třetího
nebe
za
to
bylo
v
těle
nebo
mimo
ně
nevím
ale
protože
se
to
bylo
extatické
povahy
ani
to
ještě
nebylo
to
pravé
protože
potom
ještě
pronásledovat
křesťané
navalí
no
čili
ani
toho
ještě
nezbavilo
velikých
omylů.
Ale
velice
dobře
ho
to
připravilo
k
tomu
aby
rychle
mohl
asimilovat
ježíšovu
na
že
já
nemyslím
že
je
blázen
ten
člověk
to
nemyslí
na
říkám
jenom
že
já
bych
byl
blázen
která
za
nikoho
jiného
nemluvím
než
já
bych
se
považovat
za
blázna
jo
protože
po
těch
skušenostem
které
mám
vím
že
hlas
by
pro
mě
znamenalo
takové
okleštění
tady
že
by
moh
říct
okleštění
na
minimum
dyž
je
to
ohromující
a
vznešené
tak
co
se
dá
řečí
vyjádřit
to
je
tak
málo
proti
tomu
co
se
dá
bez
řeči
najednou
z
vědět
tato
kdyby
mně
to
byl
někdo
vykládá
tam
v
tom
okamžiku
toho
jak
se
ten
gestapák
opustil
ne
co
by
mě
mohl
za
to
za
ten
zlomek
ktery
vyložit
jsem
nemohl
slyšet
žádný
hlas
já
jsem
to
najednou
věděl
a
protože
mám.
Tenhleten
jaksi
moment
srovnání
sobě
ne
tak
proto
kdybych
slyšel
najednou
hlas
že
mě
třebas
velice
vznešené
pravdy
v
to
vykládá
tak
to
považuju
za
trest
minimálně
za
osobní
trest
ty
nejsi
ochoten
poslouchat
to
co
bez
hlasu
víš
a
protože
to
musíme
říkat
po
lopatě
hlasem
protože
to
je
toho
strašně
málo
proti
tomu
co
tě
můžeme
říct
bez
hlasu
ale
ty
nejsi
schopen
to
poslechnout
tak
tě
za
za
trest
přibíjení
hlasu
to
je
záležitost
čistě
lidská
hlas
v
tom
ani
krok
za
tímto
světem
hlas
nic
neznamená.
To
jenom
interpretace
pro
tento
svět
může
být
skvělá
může
to
být
obrovská
moudrost
ale
nikdy
se
nedovíte
kdo
to
je
zatím
to
to
může
být
velice
vznešená
bytost
velice
moudrá
bytost
ale
nikdy
nepodal
ty
matce
i
když
řekne
já
jsem
třebas
já
nevím
do
tak
já
bych
k
tomu
osobně
nevěřil
podívám
se
na
obsah
té
moudrosti
například
jedna
jeptiška
třebas
teďka
ve
dvacátém
století
francouzka
to
nakonec
takový
skvělý
hlad
te
kus
kristem
já
vám
to
jenom
řeknu
jiným
způsobem
dávno
před
námi
žila
maria
s
adresy
ne
a
tam
měla
dvojí
způsob
zjevení
styk
pannou
marií
s
ježíšem
a
svatými
na
jedné
straně
a
vědění
od
téže
o
budoucnosti
světa
jo.
A
to
že
vykládala
co
panna
maria
zaživa
jak
to
bylo
ježíšem
kristem
já
jsem
si
to
všechno
četl
něco
věnovali
dominikáni
z
amerika
i
oku
ne
karel
já
jsem
to
zase
vrátil
dík
vod
že
on
to
mají
došly
přeložen
to
velké
dílo
všech
těch
soukromý
zjevení
té
marii
s
a
kréda
a
velice
z
toho
cení
ale
já
si
to
necením
protože
to
zamícháno
blábolil
oboru
jsem
ti
který
se
vůbec
nestalo
a
už
se
to
dokázal
že
to
je
nepravda
když
se
tohleto
prozradilo
že
to
je
úplně
vedle
ta
svatá
marie
adresy
tak
to
mělo
ten
blahý
následek
církev
zakázal
nebo
nedoporučoval
přinejmenším
věřit
soukromém
zjevením
já
těmto
soukolím
zjevením
jako
katolík
a
teďka
po
pořád
katolíka
postím
jim
nemám
povinnost
věřit
církev
mě
říká
nevěřte
buďte
opatrní
že
tam
se
nikdo
ne
legitimně
je
tak
Já
si
to
třebas
vážím
a
ona
má
z
toho
pomá
třebas
a
jasno
nemá
ale
je
vůbec
nic
já
jsem
vám
to
jenom
podívá
vy
odkud
to
je
no
a
víte
jak
jsem
to
rychle
četl
už
jsem
to
věděl
bylo
pět
stane
já
jsem
si
byl
hotový
jedna
dva
tři
to
co
by
mu
to
tím
zlosti
tady
vysvětluju
postup
jeli
že
se
teď
svý
to
tady
má
zatím
jako
zkoušku
a
potom
to
dostanete
ostatní
toho
své
a
opět
se
protože
já
to
není
toto
poloze
nebo
v
této.
Špatné
proto
spatně
tou
překladu
na
vady
zmoci
protože
to
jak
my
říká
tedy
více
i
pro
kou
sápat
tím
všechna
dem
ale
jde
o
něco
jiného
tak
mě
přesně
rozepsán
indická
cesta
ve
všech
možných
detailech
jak
daná
tak
dva
ti
tak
všechno
ostatní
cesta
poznání
a
rada
tam
porta
všecko
ale
on
míří
k
ničemu
jinému
on
míří
a
to
své
eště
neměli
roce
k
josef
sebe
zdokonalování
a
tady
sebe
tak
dokonalá
je
za
všemi
těmito
joga
a
spočívá
v
tom
že
člověk
sebe
ztrácí.
A
z
vlastně
míří
k
tomu
k
čemu
normální
do
tak
není
bez
protože
je
normální
se
pokoje
s
tím
že
z
toho
člověka
udělá
zasvěcence
a
jde
pán
hotového
jogina
pustí
ho
do
světa
ne
ale
je
není
o
tom
protože
ještě
je
něčím
naopak
otec
cítí
být
jako
každý
svatý
že
něčím
jen
že
mě
to
znamená
a
kdežto
správně
to
říká
eckhart
že
teď
teprv
začíná
vil
od
tohoto
momentu
myslet
že
se
musí
stát
čím
a
jestli
se
to
nenastane
tak
se
nedostane
tomu
té
spáse
ty
tomu
se
svobodě
vnitřní
ale
já
to
teďka
vylíčím
na
jednom
případu
který
se
mystická
předváděl
tady
v
době
ale
je
to
co
bezprostorové
pošle
nebudu
se
menoval
lidi
opyleni
jeden
člověk
byl
veden
od
mládí
indii
měl
za
myst
to
se
neprosím
vás
v
evropě
a
co
to
slovo
to
je
zaměstnávala
a
ten
lotos
se
máme
tibetskými
nějakými
letec.
A
můj
přítel
který
mě
o
tom
psal
zase
ti
ve
tím
mužem
byl
při
za
do
té
skupiny
a
teď
se
stali
ten
tady
moravě
tedy
by
moh
odolat
oni
si
špacírovat
do
těch
rámec
on
byl
naší
a
sedm
práce
na
krát
tibetu
tuleten
můj
přítel
zcela
vědomě
a
tam
se
máteli
zval
jednota
tedy
ty
vety
a
když
krizi
adepti
který
tam
měli
práci
ti
byli
ladí
ale
říkali
může
tou
tažení
kolik
set
let
a
tak
dále
to
je
všechno
to
něco
ale
když
ho
dovedli
na
konec
té
indické
nebo
tibetě
cesty
tak
místo
aby
ho
prohlásili
zasvěcence
tak
mu
řekli
a
teď
musíš
za
krista
protože
tam.
U
toho
krista
nějaká
nadstavba
té
indie
to
dete
šepři
ví
se
z
toho
dalšího
do
víte
jak
to
dopadlo
já
nebudu
mluvit
o
tom
jsem
příteli
protože
se
ještě
naživu
já
do
větnou
o
tom
do
gotamo
stal
ten
se
život
který
ten
zemřel
pro
šedesátého
pátého
to
století
tak
to
došlo
který
byl
outlém
mládí
vede
tímto
způsobem
ten
člověk
že
totiž
pěti
letech
začal
být
osobně
veden
pěti
letech
přeškolním
věku
byl
osobně
veden
jenom
potom
předčí
toto
A
dověděl
se
všechno
o
svých
nich
vtělení
a
všechno
o
své
budoucnosti
tak
je
jako
dítě
přeškolním
věku
plakal
na
tvou
budoucí
říkal
latu
maminka
by
proč
pláče
li
to
není
tak
něco
se
ti
co
tě
třebas
zdálo
že
to
není
pak
ještě
ale
von
počínání
ho
a
jakým
závady
způsobem
napřed
ve
vedení
vracet
egem
kterou
před
do
toho
egypta
toho
tibetu
tam
mu
věnovali
jeho
nástroj
které
mám
lišit
hody
já
tomu
říkám
nebo
i
ty.
To
pojem
o
ten
je
transformátor
postily
ne
ten
přímo
prová
to
tak
že
on
si
přešel
on
došela
nějakému
jemněji
tak
vznešenému
že
už
potom
voni
po
této
cestě
dále
vést
nemohla
tu
stupni
ho
předali
kristu
aby
šel
tak
kristem
a
to
je
zajímavé
že
v
tom
momentu
začal
utéct
ale
strašně
to.
Tak
to
to
se
stalo
toto
předáni
zase
do
čtyřicet
dva
ty
čtyřicet
dva
a
on
se
hned
po
válce
dostal
době
e
žes
a
půl
roku
byl
vězně
potom
ochotno
a
zcela
opuštěn
zemřel
to
vypadá
jako
že
to
bylo
velice
nepoveden
že
ten
ind
ho
předal
kristu
když
jste
s
ním
takhle
zacházel.
Ale
je
to
pro
nás
velice
poučné
protože
krista
a
chce
tímto
jak
to
ukázal
v
tom
svém
životě
abychom
to
tady
líčím
abychom
postupně
postupně
sebe
opouštěl
to
to
zopakuju
jenom
heslovitě
napřed
ti
jeho
učedníci
po
pustiny
pak
opustili
svou
víru
neboť
on
jim
dal
pořádný
kr
přes
jejich
víru
když
šel
po
tu
na
potupnou
smrt
né
a
nemohli
podivte
anebo
si
nechtěl
pomoci
punc
sám
přil
a
tadyhle
by
to
indii
končil
před
tím
že.
Je
to
on
šel
na
kříž
za
mě
oni
potom
se
stal
svůj
pokoj
to
ještě
joga
jak
tak
dokázat
pokoj
ale
potom
už
to
další
to
cítí
ho
to
toho
dne
dokázat
to
znamená
ten
přechod
napřed
on
postel
práce
přestanou
na
tu
posvětit
daleko
a
oni
to
dobře
věděli
a
když
plete
ma
člověk
si
nevěděli
rady
s
tím
jak
se
stát
ničím
tak
to
muselo
jako
jenom
dneska
se
řeknu
končit
tak
že
nakonec
byl
absolutně
nemožný
že
byl
vochrnutý
že
sebe
nemohl
považovat
za
nic
ne
jako
zničeného
naznačeno
člověka
který
nikam
předse
může
záva
to
že
takovým
nástrojem
se
nedá
nic
mela
ne
v
tom
momentu
byl
nejsilnější
kam
k
tomu
aby
sebe
uznal
jako
na
nic
rozumíte
takže
já
věřím
že
je
to
člověk
ten
dotyčný
svobodný
ale
nakou
obrovskou
cenu
utrpení
a
my
jsme
toho
byli
svědky
i
jiných
světů
evropských
že
obrovským
utrpení
se
prohloubení
je
to
to
takhle
musí
být
vůbec
ne
je
to
tím
že
neznali
to
bolí
byli
že
krista
nedovedli
před
zařídit
těmi
netělesnosti
a
je
ale
neméně
zajímavé
že
jim
to
tedy
nikdo
nenese
slovo
ani
to
ty
potom
spoje
později
proto
nepatřil
je
to
kapitola
nedověděl
takže
když
bylo
zapotřebí
z
milosti
boží
se
stát
ničím
tak
sem
musel
zdraví
já
se
tak
roste
svoboda.
My
si
že
troufat
to
napovídá
můj
život
protože
nebylo
to
co
takové
jako
u
něho
to
bylo
zdárně
ale
taky
nebyla
data
toto
svoboda
zde
na
tomto
světě
vyměněno
za
koncentrák
pak
zase
a
tak
dále
ale
pak
mě
měl
být
za
ten
život
jak
se
to
se
domníval
ale
bylo
to
nárazově
než
to
u
něho
to
páchlo
protože
jsem
měl
to
štěstí
že
ten
ježíš
je
pan
té
chvíli
jsem
se
úplně
znal
život
a
že
mně
prozradil
celou
tři
poli
který
ten
postup
nedo
šli
do
všech
do
tam
než
to
jemu
ne
protože
on
se
takhle
celé
sebe
neznal
rozumíte
mi
ono
to
musel
dospět
nějakým
způsobem
tak
to
je
vlastně
no
co
tím
ježíš
nám
to
takhle
nejeví
tak
jak
je
to
vinno
celý
že
není
dycky
špatné
to
co
třetí
závi
paní
když
jsem
tohleto
vykázat
včera
jednomu
člověku.
To
by
tomu
říkal
kdyby
jako
ten
tak
situacích
že
nemá
že
mu
nejde
a
to
je
to
třeba
do
mít
a
kdyby
se
tak
mohl
objevit
v
tibetu
třebas
sedmnáctkrát
jako
tamten
byl
hmotně
s
jinou
funkcí
těla
jinou
k
a
tam
byl
mocně
utekla
tam
hodna
vymáhat
ale
vědomě
to
tam
všechno
chápal
a
vědomě
se
začne
sem
nebo
říká
a
co
by
se
na
to
říkal
to
by
se
považoval
za
úspěch
a
no
výtečný
prospět
a
to
bylo
zničení
to
by
bylo
znemožněn
další
city
tohleto
takovýhle
běž
proč
ho
potom
jsou
tady
neklidu
když
asi
úspěchy
měl
to
tenten
té
strašný
primitivismus
muset
si
za
je
někam
do
tibetu
nebo
ví
tam
převeden
pomocí
ona
nýbrý
a
pomocí
astrálního
stavu
nejaké
stěně
ku
vší.
Když
vono
to
jde
jenom
to
vědě
ne
bez
vidění
postava
bez
to
ta
no
tak
z
toho
důvodu
protože
když
si
člověk
který
má
ten
den
svytý
dní
to
bylo
věcně
ve
nikoho
ježíše
krista
tam
někde
v
tom
klidu
ty
si
chráněn
před
pokračování
těchto
stav
té
ochabne
říct
jak
je
to
s
tou
individualita
individuali
za
obecně
řečeno
celým
v
různých
tvorech
dříve
než
se
stane
individuali
toho
kráse
bránu
člověk.
Je
to
pocit
oddělenosti
který
má
zvíře
zrovna
jako
rostina
ona
člově
ale
ten
pocit
oddělenosti
v
tom
v
jiné
kvality
než
ten
sny
a
nekončilo
a
je
lež
kdybychom
řekli
obrazně
se
děje
tohleto
bůh
si
ukládám
omezení
kameni
větší
nebo
buňce
větší
než
prostě
samotné
a
v
rostlině
za
si
bere
mé
větší
omezení
než
třetí
a
člověk
o
si
ukládám
menší
omezení
než
do
se
letí
čili
člověku
je
tak
individualita
jak
se
projevuje
projevem.
Možnosti
boží
moci
to
znam
rámci
složitosti
organismů
do
kterého
se
vtěluje
a
aby
nezrušil
jenom
existenci
tak
si
klade
omeze
ano
a
čili
není
to
vinou
člověka
že
je
takhle
omezen
to
je
ve
bůh
ten
člověk
je
takhle
na
to
je
vinen
že
se
požírací
na
nižší
úrovni
životě
to
za
že
jeden
žil
život
a
druhého
to
ty
by
nimi
a
voni
tak
dlouho
až
se
studium
nepociťuje
vzájemně
používají
ty
vrní
kdy
necítí
vinu
z
toho
že
požírá
nikoho
aniž
by
měl
třebas
had
to
není
pro
něho
provinění
to
by
bylo
špatné
bytost
jako
to
také
nové
nestojí
jak
provinění
něco
co
někteří
jiný
zase
jako
promění
už
o
ty
tlí
protože
se
dostali
ocitli
na
jiné
úrovni
takže
my
musíme
sami
vlastní
iniciativy
tak
to
už
je
úroveň
člověka
vybalovat
tu
moc
boží
z
toho
obalu
do
kterého
je
uvězněn
takhle
musíme
spolupracovat
na
tvůrčí
činnosti
boží.
To
znamená
jestliže
tou
individualitou
pro
rodíme
druhý
s
individuality
v
tom
smyslu
že
přestaneme
vnímat
sebe
jako
oddělenou
bytost
tak
oděli
vode
řiká
a
pocit
oddělenosti
to
řekl
já
ne
tak
to
je
to
nejhroznější
to
stojí
mezi
námi
a
bohem
ale
není
to
zaviněno
člověkem
nýbrž
to
je
ne
odpustitelný
nebo
neznatelný
nebo
nepochopením
prostě
stupeň
vývoje
bez
kterou
bychom
se
nemohli
dostat
k
tomu
pocitu
oddělenosti
je
zajímavé
že.
Když
potom
se
dostane
člověk
pocitu
oddělenosti
tak
ví
že
by
se
byl
k
němu
nikdy
ne
vypracoval
kdyby
mezitím
a
to
to
se
měli
neměnit
cítím
kdyby
mezi
ti
pořád
neposílal
jeden
člověk
druhého
no
tak
to
si
to
není
ale
symbolicky
ale
jeden
tvar
druhého
člověk
zase
to
trávu
a
na
ty
kráva
a
tak
dále
kdyby
se
vzájemně
ne
vraždili
tak
pro
nás
není
osvobození
bto
je
ruce
co
takhle
to
vypadá
v
oblasti
čínou
to
je
zákonitosti
které
jsme
svědky
toho
vytváří
samozřejmě.
Ohradu
mezi
touto
oblastí
a
oblast
je
vyššími
kde
už
tohoto
není
zapotřebí
že
například
abych
se
uživil
na
zájem
úrovni
nepotřebuju
někoho
tam
tady
musím
pořád
někoho
radit
eem
e
e
tak
nebo
maso
jdete
je
no
pořád
mu
se
někoho
vrať
abych
mohl
vůbec
být
živ
a
já
jsem
možná
tibetě
e
stavu
ta
si
možná
ale
tam
ten
si
potom
to
cesta
je
ale
potom
až
se
dostanu
za
a
tak
nejsem
na
tomhletom
způsobu
obživy
závislí.
A
to
souvisí
s
omezení
z
postupným
uvědoměním
pocitu
oddělenosti
dejme
tomu
ten
po
smrti
jsoucí
člověk
třeba
ten
tak
byste
roz
už
nemáte
vůči
oddělenosti
toho
druhu
jako
máme
my
třebaže
se
nikam
koně
nevyšplhal
toto
žiju
tak
už
v
té
a
oddělený
jako
my
si
dloho
druhého
a
vám
se
mu
říkal
když
ho
nikdo
čivo
ne
že
oni
myslí
tak
von
tam
i
jednak
ti
ostatní
tam
tedy
to
hranice
ruší
a
kdybychom
si
dál
po
těch
stupních
razili
že
ten
to
je
omezenosti
úplně
nebo
oddělenosti
úplně
odpadá
že
například
dejme
tomu
teď
všichni
lidé
kteří
jsou
osvobozeni
nás
poslouchají
aniž
by
je
to
rušilo
vi
klidu
aniž
by
to
zatěžovalo
a
nejsou
od
nás
oddělen.
To
nemají
pocit
oddělenosti
od
těch
si
na
nich
třebas
mysl
a
nezavazuje
například
dejme
tomu
to
řeknu
ten
je
vyšší
úrovně
bůh
myslí
na
všech
kdyby
ale
na
to
myslet
že
tady
se
vracet
by
se
zdá
na
to
myslí
nějaký
způsobem
není
o
nepotřebuje
zbudovat
sobě
nějakou
konkrétní
ten
tu
on
je
v
tom
obsahem
a
my
o
tomhletom
jeho
obsažen
ve
všem
nejsme
uvědomění
a
to
je
právě
proto
způsobu
nástupu
to
zná
jak
od
boha
tak
potom
ta
to
je
asi
tak
obecně
sem
v
těch
o
tom.
Tak
tady
je
vedle
toho
co
jsem
řekl
zařízení
genetické
které
působí
dycky
já
se
zcela
bez
přímého
svého
přičinění
stávám
čím
dál
oddělení
ší
bytosti
znamená
s
pocitem
větší
oddělenosti
bytostí
s
větším
pocitem
oddělenosti
než
třebas
v
době
svých
pěti
měsíců
života
nebo
de
se
ti
nebo
na
to
znamená
ta
individualita
se
rozrůstá
jenom
proto
aby
se
mohl
rozvinout
život
v
tomto
světě
pro
nic
jiného
ale
ty
důsledky
toho
rozvinutí
se
potom
splácí.
Ty
du
se
ti
to
rozumíte
splácí
a
kdyby
se
práci
s
vědomím
toho
co
se
prožil
tak
by
to
nevedlo
nikdy
k
žádnému
osvobozen
že
bych
jenom
naplňoval
přelož
svoji
paměť
novými
a
novými
vjemy
a
já
bych
se
v
oblasti
z
oblasti
v
jemu
nemohl
vymanit
je
třeba
mě
předat
toto
dědictví
bez
těch
okolním
vjemů
jenom
jako
tendenci
ano
to
se
přál
jako
ten
den
jako
snaha
po
něčem
ano.
Neboť
nebylo
nebyla
celá
řada
uskutečnila
věcí
v
během
života
a
k
tomu
uskutečnění
to
mířil
jenom
se
tam
nedospěl
tak
to
se
ke
mně
dostane
jako
tendence
a
z
toho
potom
vytvořím
novou
tendenci
možná
že
o
chloupek
vyšší
tak
to
v
té
předěl
padá
že
když
strom
na
zimu
ztratí
listí
tak
na
jaře
po
vyroste
novými
listy
asi
a
tak
je
to
s
tou
lidskou
rostlinou
která
se
převtělujeme
že
nové
listy
na
na
sebe
na
bere
to
je
to
nové
vtělení
ale
to
není.
Zdánlivě
ničím
minulým
zdánlivě
vešlo
ti
to
roste
ze
téhož
stromu
a
jestliže
je
to
do
tak
zase
duchu
kdy
ho
ve
listí
že
ano
to
je
ta
celková
tendence
když
jsem
byl
do
vem
tak
by
to
se
tu
berou
š
tomu
tak
nebudu
líto
a
jako
du
se
budu
je
dál
ta
individualitu
o
sebe
vidět
dál
to
je
řekne
tam
se
narozená
to
dotazu
jako
snáze
než
na
člověku
který
to
to
by
se
komplikované
poměrně
to
není
jenom
dub
nebo
líp
ne
to
je
komplikovat
do
velkého
vstupuje
že
totiž
já
od
rodičů
získám
nějakou
genetickou
bazi.
A
do
tý
se
postupně
vtěluje
dojem
nesmrtelné
do
se
postupně
ne
najednou
jak
to
ta
váze
udrží
jak
se
s
tím
ztotožní
jak
je
schopnosti
bytosti
nese
schopna
to
vůbec
unést
a
něco
z
toho
vyprodukoval
protože
tam
se
to
bez
účelné
chtěje
do
toho
stvoření
do
učit
účelově
vtěluje
to
znamená
pro
se
v
domě
vtělil
ve
třech
letech
jiný
člověk
který
tam
předtím
nebyl
ne
proč
se
jiný
zase
v
domě
vtělil
v
sedmnácti
letech
jsem
se
ty
stěl
za
toho
minulého
do
cestě
netočil
proč
nějaký
jiných
šestadvaceti
letech
prostě
nějaký
třiceti
devíti
letech
protože
prostě
jsem
dorostl
do
toho
vtělení
to
převtělování
není
ohraničeno
narození
na
tento
svět.
Ta
je
na
tento
svět
se
v
podstatě
rodí
jenom
genetická
blaze
a
teď
se
na
ní
navěšují
ty
balíky
jak
ten
člověk
dorůstal
a
když
ovlivnit
jeho
život
myšlenkově
tak
aby
byl
schopen
na
sebe
nabalit
něco
jiného
tak
nabalí
něco
lepšího
to
není
předem
určeno
ti
je
se
mění
se
kvalita
když
jsem
tady
třebas
dejme
tomu
líčil
před
chvilinkou
jak
ten
dotyčný
člověk
napřed
byl
veden
indicky
ne
neměl
utrpení
a
bylo
to
zase
jasné
pak
byl
veden
křesťansky
a
najednou
měl
velké
utrpení
tak
to
je
vidět
že
on
na
sebe
nabalil
nový
balík
který.
Měl
smysl
nějakého
účelu
dovést
ho
osvobození
a
jestliže
to
měl
provést
ten
člověk
tak
musel
na
na
litovat
to
co
v
tom
balíku
byla
naznačeno
a
protože
nevěděl
že
k
tomu
je
zapotřebí
aby
byl
ničím
tak
musel
být
zevními
okolnostmi
patří
a
utrpením
dove
dovede
k
tomu
ochranu
a
tak
dále
ne
aby
poznal
že
je
ničím
a
v
tom
okamžiku
zaručeně
bylo
svoboda
je
to
tvrdé
ale
v
rámci
přírody
něco
zcela
běžné
si
to
dost
se
tam
dějí
běžně
kdyby
byl
se
dostal
na
jinou
úrovni
ten
než
na
tu
přírodní
na
které
se
dá
také
provádět
tak
by
to
bylo
bývalo
šlo
bez
toho
velikého
utrpení
bohužel
i
ti
křesťanští
světci
na
té
nejnižší
úrovni
to
všechno
prožívali.
Tak
podívejte
se
napřed
sem
tomu
pavlíkovi
definoval
boha
to
že
von
po
bohu
nic
nevěděl
nebo
měl
že
existuje
takového
tak
se
mu
napřed
definoval
sem
říkal
podívej
se
tady
kolem
sebe
něco
vidíš
něco
slyší
š
něco
cítí
něco
hmatáš
něco
ochutnáváš
to
všechno
patří
tedy
do
tohoto
světa
a
to
není
bůh
bůh
je
to
co
se
nedá
ani
hmatat
ani
cítit
ani
čichat
nic
takového
ani
viděl
ani
slyšet
ale
přeci
to
je
je
to
přestože
naše
smysly
na
to
bychom
doučit
deště
než
je
mu
to
nemohu
vnímat
ale
člověk
se
může
o
tom
přesvědčit
jinak
když
udělá
to.
Všemu
se
už
jednou
došlo
na
tomto
světě
já
ti
to
vysvětlím
už
dávno
před
tím
než
my
sme
žili
mnoho
tisíc
let
země
mezopotámii
byla
přelidněné
a
žili
tam
bohatí
lidé
kteří
měli
výhradní
právo
na
těmi
chudými
všechno
co
oni
chtěli
museli
tichu
dít
dělat
byli
totiž
tehdy
poddaní
který
si
nebylo
ještě
občanskou
si
ty
byl
jenom
poddaní
a
pán.
Kde
řeknete
jestli
poddaní
že
ano
a
neska
jsou
občanem
si
občanem
tohoto
státu
ale
tady
je
tomu
tak
nebylo
a
byl
tam
také
národ
který
byl
poměrně
poměrně
chudý
proti
těm
ostatním
a
takže
byl
těm
vyšším
nebo
matčina
od
poddán
té
zemi
b
se
říkalo
asýrie
a
ten
národ
byl
tehdy
veden
nějakým
abrahamem.
A
jednou
ten
abrahám
a
teď
budu
to
říkat
tak
jak
se
to
nestalo
ale
tak
aby
se
tomu
ty
rozuměl
vyš
takhle
bůh
nemluví
protože
protože
to
je
něco
co
se
slyší
on
se
slyšet
nedá
ale
ty
ho
můžeš
vnímat
tím
že
víš
o
něm
najednou
jak
si
řeknu
jakým
způsobem
potom
později
víš
co
chce
a
tak
dále
a
to
je
to
vnímání
boha
že
víš
o
něm
se
dá
vědět
jinak
než
smyslovým
poznáváním
a
ten
abraham
věděl
o
tom
pánu
bohu
říkal
mu
hospodin
tím
jiným
způsobem
než
že
ho
viděl
než
že
s
ním
mluvil
ale
já
ti
budu
říkat
jako
když
s
ním
mluvil
protože
jinak
byste
nepochopil
co
to
vlastně
ten
baví
chtěl
takže
všechny
ty
řeči
který
ta
vůbec
ve
omezit
abrahamem
a
mezi
bohem
to
jsou
ode
mě
smyšlená
věci
ale
pravá
podstata
těch
věcí
je
ta
že
on
věděl
co
pán
bůh
ce
k
pán
bůh
chtěl
tohleto
kdyby
se
tvůj
národ
abraháme
stal
také
majetníky
na
tom
majetku.
Tak
to
je
něco
co
pomíjí
ve
své
funkci
s
lidským
životem
to
znamená
má
to
co
v
jenom
pro
ten
život
zde
na
světě
ale
já
bych
chtěl
od
toho
toho
národa
aby
žil
i
po
tomto
životě
aby
až
lekne
toto
tělo
něco
sou
slova
pravá
která
jsem
řekl
to
si
potom
se
nějak
přebrat
a
lite
svoje
tělo
kterýkoliv
tohoto
národa
byl
živ
bez
toho
těla
který
vnímá
smysly
jo
asi
tak
nato
řeknu
zaszase
se
mu
to
lkal
moc
večer
ne.
Řekl
a
vám
se
ptal
tak
jak
to
máme
udělat
abychom
byli
živi
věčně
a
on
říkal
no
především
bylo
třeba
aby
se
nezažívali
podle
těch
národů
kteří
vedle
vás
sou
bohatí
a
pořád
střádají
to
bohatí
a
vokradeni
jiné
dobývali
se
tam
vzájemně
vraždily
se
proto
bohatství
které
se
jim
kradl
takhle
nejednejte
nýbrž
vy
považujete
všecko
co
tady
máte
k
dispozici
za
mnou
svěřený
věci
když
je
k
nim
budete
mít
poměr
né
jako
majetníky
nýbrž
jako
správce
ode
mě
propůjčený
ch
věcí.
Tak
to
bude
první
krok
na
cestě
k
tomu
abyste
věčně
žili
on
říkal
to
já
nechápu
řikal
pra
jak
to
máme
udělat
no
tady
z
té
asi
to
udělat
nemůžete
protože
tady
máte
majetek
třebaže
menší
proti
těm
ostatním
si
musíte
se
odebrat
někam
jinam
kde
nebudete
mít
majetek
kde
to
vám
to
bude
propůjčeno
vědomě
od
mé
ode
mě
propůjčeno
řekněte
tomu
za
lesa
slibem
země
zaslíbená
ze
to
je
zaslíbenou
vám
do
té
doby
do
jaké
budete
mě
poslouchat
a
dyž
je
poschoval
to
bude
se
od
nato
protože
to
není
vaše.
Tak
abraham
přemluvit
svůj
národ
aby
si
do
země
že
se
nic
nebude
jeho
jejich
toho
národa
ale
kde
všechno
bude
boží
a
bude
mi
to
taženo
tak
dlouho
dokud
budou
dělat
dobrotu
oni
musí
byli
tu
dobrotu
dělat
poslouchat
ty
zákony
boží
a
tím
nastala
úplně
nová
situace
pro
ni
přestávali
být
při
vázáni
k
tomu
majetku
oni
se
odpoutali
od
majetku
ano
to
samo
sebou
říkal
je
ti
způsobem
a
nemoh
tolik
časově
to
do
vykládal
prosím
vás
by
se
nějak
přeberete
a
přišli
do
té
palestiny
a
ten
hospodin
je
chrání
před
nepřáteli
který
bylo
mnoho
kolem
filištínští
a.
Jenomže
jednoho
dne
ten
bůh
řekl
tomu
abraham
abraháme
já
bych
se
o
dále
nemohl
se
stýkat
vědomě
já
bych
se
nemohl
dát
projevovat
jak
bych
nemohl
dál
vést
a
proto
bych
nebude
tebe
a
nebude
ani
svůj
národ
kdyby
ty
si
nabral
nějaké
maje
a
nějaké
nějaký
majetek
na
tomto
světě
říkal
dyť
já
jsem
žádný
majetek
nezabral
já
všechno
co
tu
mám
zrak
mu
ji
národ
považuju
za
tvé
nám
propůjčena
myslíme
nosíme
ne
ne
abraham
by
se
mi
si
se
neznáš
ty
máš
toho
rozený
syna
izák
a
to
vlastní
té
tvůj
ci
to
nemyslíš
ty
si
o
něm
nevyčítejte
to
od
boha
ale
ona
si
že
i
ten
je
od
boha
takže
ty
se
ho
musí
zříct
vezmi
izáka
ji
na
tu
a
tu
horu
a
tam
ho
povrch.
Udělali
o
hranici
a
zapaluje
o
zapadnou
oběť
něho
obětuj
pak
ti
věřím
že
nemáš
majetek
do
tý
doby
máš
majetek
a
dokud
budeš
mít
já
nebudu
moci
splnit
svůj
slib
protože
já
jsem
zval
slíbil
věčný
život
jenom
tehdy
když
nebudete
mít
majetek
kdy
budete
jenom
správci
toho
co
tady
na
to
stě
máte
k
dispozici
abrahám
neza
váhal
vzal
dýku
založena
svého
program
syna
dříví
jeho
záda
až
je
na
tu
horu
když
stáhl
dýku
na
toho
syna
tak
se
to
líčil
dlouze
jak
ten
syn
setkal
proč
tam
do
a
otec
mu
říká
je
tam
do
opětovat
a
kde
máš
tu
oběť
o
že
ale
být
vůbec
nestarat
se
o
to
postara
čas
né
a
tak
dále
tam
jsem
všechny
líčil
podrobně
podle
bible
aby
se
mohli
jedno
prověřit
tak
se
to
bodu
stalo
a
teď
když
on
tak
tu
dýku
a
chtěl
zabít
tak
spojit
zastavil
tuto
říká
víš
teď
se
z
vnitřně
vzdal
toho
svého
syna
kterou
od
této
chvíle
není
ty
majetkem
protože
by
ho
byl
zabil
znamená
ty
s
něho
obětovat
to
stačí
já
nechci
abyste
abyste
zabíjeli
já
chci
abyste
patři
mně
a
ne
sobě.
Všechno
co
tady
proto
si
tě
musí
být
s
tebou
spalováno
a
ode
mě
to
je
a
ten
národ
to
potom
víceméně
dělal
ato
se
detailně
rozvedl
ten
v
tom
ještě
nějakého
za
já
še
nebo
jsem
mojžíše
a
tak
dále
menoval
jsem
tomu
to
co
pojmenoval
jsem
definoval
sem
se
co
já
říkám
tomu
všemu
říkám
který
za
se
života
nebo
takového
něco
to
jsem
všechno
pojmenoval
a
říkal
jsem
a
tak
ten
národ
si
za
tisíc
sedm
set
let
vysloužil
právo
aby
jednou
proběhl
tento
rozhovor
mezi
bohem
otcem
a
jeho
synem.
Já
říkal
otec
podívej
se
ten
národ
už
takovou
dobu
dělá
dobrotu
takovou
dobu
nevlastní
takovou
dobu
je
obyčejným
pastýřem
a
obyčejným
zemědělci
a
slouží
mně
a
ze
všech
ze
všeho
co
si
viděl
tak
mě
dává
oběti
ny
a
tak
dále
bylo
by
dobře
kdybychom
ukázali
co
je
to
život
věčný
a
jak
se
do
něho
dostat
jiná
sem
u
kaší
to
pole
tady
z
těch
našich
výši
nebeskýho
se
to
nedá
ukázat
oni
to
nepochopí
oni
to
musí
vědět
konkrétně
jako
příklad
sem
říkal
pudu
ovšem
upozorňuju
tě
že
budeš
muset
sebe
obětovat
pochopitelně
protože
to
je
úkol
bez
kterého
by
se
to
nešlo
provést.
Von
šel
a
obětovat
teď
jsem
líčil
celý
ten
život
v
té
směřující
k
té
oběti
který
se
krista
ti
to
vysvětlíte
a
to
je
proč
von
by
ti
von
se
pořád
z
toho
ale
na
těmi
kříži
pro
součet
křížem
a
co
to
udělal
nikdo
to
udělal
nebo
jak
se
to
způsobilo
tak
se
mu
to
vysvětlil
asi
tím
způsobem
že
zkrátka
ten
ukřivděn
ukázat
jakým
způsobem
se
každý
má
obětovat
že
už
setam
té
ta
první
fáze
nevlastnit
ale
že
je
třeba
sebe
ztratit
obětovat
se
tomu
koho
miluju.
A
učil
je
to
tím
způsobem
že
se
obětovali
pro
svého
bližního
a
když
se
to
naučili
tak
pak
bylo
vyhráno
pak
nepatřili
v
sobě
a
nepotřebujeme
k
tomu
bližní
protože
na
brno
ti
nemohl
dělat
nároky
toho
jenom
miloval
bez
ohledu
na
to
co
jim
to
vynese
tak
to
muselo
vypadat
jo
ale
ho
tady
chvála
o
těch
pravil
ježíš
kristus
že
ty
jsou
spaseni
blíže
jsem
poslední
soud
a
kdo
je
spasen
ne
tom.
Von
vám
kupodivu
ten
pavlík
všemu
rozuměl
já
jsem
to
samo
sebou
vykládal
lidově
nech
vám
ne
taky
trvalo
víc
hodin
že
se
na
se
on
klad
otázky
nebylo
mě
třebas
teho
si
jasné
a
já
se
pořád
něho
díval
se
tomu
rozumí
jakmile
jsem
viděl
že
nechápe
nebo
že
už
toho
má
rozhovoru
říkal
jsem
až
zítra
ale
nejzajímavější
na
tom
bylo
tohleto
že
von
nakonec
řekl
dědečku
ty
mně
by
proudem
pohádek
a
já
jsem
poznal
že
tohleto
pohádka
není
to
je
pravda.
To
jsem
na
tom
nejvíc
cením
to
je
v
té
věci
že
to
bylo
účinné
a
já
bych
opravdu
přál
každým
z
vás
aby
takhle
učinil
odstoupil
třebas
mu
musel
ještě
mockrát
opakovat
aby
se
to
do
něho
vlil
ne
ale
ten
první
dojem
mu
je
že
by
se
dalo
dítě
tímto
způsobem
ovlivnit
vinit
ho
způsob
jednání
a
von
příklad
když
teďka
přijde
ke
svým
rodičům
tak
on
se
pochlubit
si
někdo
způsobem
dědeček
věc
říkal
čemu
já
neska
rozumím
a
čemu
je
možná
nerozumíte
já
už
vím
proč
jsou
tady
ty
kříže
ne
a
co
to
stalo
a
že
on
tolik
miloval
čeho
ostatní
za
to
neměli
rádi
protože
nebyli
schopni
tlak
ne
a
tak
dále
tak
jednoduše
to
vykládá
ne
protože
taky
je
se
nenávidět
proto
že
se
závidí
nějaké
velikosti
že
a
to
von
dobře
pochopil
že
on
sám
cítí
závislí
učí
někomu
kdo
je
lepší
než
on
nechce
aby
byl
někdo
lepší
než
on
že
a
tak
říkal
já
jsem
mu
říkal
to
je
jako
s
tebou
tím
nemáš
rád
jako
delší
než
ty
a
který
ho
který
nedostavil
ani
na
pasiš
a
to
tedy
se
stalo
ši
při
tom
tohleto
ne
protože
to
jsou
stejní
jako
jsi
ty
a
podobně
jednají
tak
to
je
prosím
si
všechno.
Download XML • Download text
• Waveform view