EN | ES |

82-25

82-25


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Dále vyžaduje od člověka aby nežil aby přestal s mít ten nesmí být smír ke jestli před tím směrem byl tak teďka musí přestat jinak ruší všechny účinky tohoto této cesty protože tato cesta si vyžaduje čím dál tím víc čím na vyšší stupeň sice stoupá dokonaleji prožívat přítomný okamžik. A jestliže člověk s vrostli jak to dopadne nebo jak to bylo tak nějak tak není plně v přítomném okamžiku či nemůže nastat to spojení s tím vědění to existuje jenom přes přítomný okamžik přes vnitřní mého ne a protože mohu od vás o všech říct i o sobě jak jsem teďka že teďka momentálně nežijeme přítomného okamžiku proto ne že povídám protože to že půjde mluvím z paměti ne tak nejsem v přítomnosti tak proto statky se se mnou neděje nic takového co se ote tedy nám tak proto vám musím říct že ten se stal velice náročná. jsem tam totiž řekl že jsem se nikdy nesnažil o to být duchovně založen věřit v boha naopak jsem k tomu měl odpor a jak tedy potom mám radit lidem kteří mají víru v boha nemají k tomu odpor a nebylo bych chybou kdyby se nechopili těchto vlastních prostředků ne a nešli jimi k bohu bylo bych bo ovšem upozorňuju vás na jednu věc. Těmhletěm lidem kteří mají tu touhu o tom bohu po cestě k němu mají dvě nebo několik takových obtížích momentů na cestě které těžko překonají řeknu aspoň mu prom aspoň některých z nich a především ten že tu víru kterou mají nějak se naučili od někoho to je vliv okolí myslí si že je to víra ale ona to víra není. To je přesvědčení nějaké to je veliký rozdíl mezi přesvědčení a vírou kdybych kýmkoliv s tím do takhle naučen věří mluvil jako nevěřící u ujišťuji váže bych ho vodnaučil této víře kdybych němu jako nevěřící jako vzdělaný věcí který by byl přesvědčit jo to dovedu to zvanou předvést každého z vás jako takhle věříte mu udělat nevím věcí ho na to šup za hodinu budete nevěřit takovým co se o to budeš špatně odemě prosté bych to vrátil nazpátek to se mi stalo jedním knězem tím takhle provedena že to neudělám jsem to udělal a pak jsem ho nechal do rána se trápit teprve druhý je to s ním se naučená víra není pravá víra právě a jenom taková která tyto znaky budete li co jedovaté ho brát ne odívám hadí jedovaté ho píti ne ko dílo a tak dále řeknete li tuhletomu. Pro mou a by vodešel z ale do moře tak von tam odejde to je víra takovou nemám takovou viním te a jedině to je víra takhle definoval kristus víra neslevím to je víra ale jak to bylo s tou vírou u těch kterého uzdravoval měli takovou víru ponese neuměli uzdravit prosím vás jako pak měli víru v boha a je to tenhleten první ben na který tady narážíme a který při této víře dělá veliké potíže když třebas ten křičí cíl. Žebra na křižovat se slepých křičel ježíši slunce a do nou oku k okřikovali ho kolem jdoucího přivádělo učedníci byl pána tebe nemá čas ježíš k němu přišel a řekl mu co si přeješ dobře věděl co si přeje chopil prosím vás to je hra krásná hra lásky že ho potřeboval vymanit z jeho víry svýho vono potřeboval vymanit jeho víry to upozorňuju vás dávejte pře oni pozor a teď mu řekl co si pře on mu řekl chci vidět a ty máš tu velikou moc aby se z toho to řeknu šířeji to tam napsáno aby tomu bylo rozhodnutí na tomu věřím že ty šli schopen to udělat a on říkal ty tomu věříš. Opravdu tomu ježíš tak dobře tak budeš vidět aby a pro pohlédnu ne a on viděl ne vám řeknu kdyby byli lékaři tehdy na tom místě zjišťovali za jakých okolností začal vidět tak by nezjistil ničího než co zjistili u jedné takle zázračně vyléčen dívky od pátera pia teďka ve dvacátém století když on takle vyléčil jednu divu slepotu že ona potom od chvíle viděla a ono se dostala podle kasta kontrolu tak lékaři zjistili že ta dívka nemůže vidět že prostě nemá vyvinutý zrak a ona viděl. Takže ten slepý taky od narození slepý nemohl vidět těma sama o čeho viděli jinak a lépe ne to nevadí on viděl chtěl vidět tak by děl to nebyla záležitost jeho víry prosím vás tohleto ale co a hlavně důležitého citem říci že ten ježíš za jeho víru na sebe a tou mocí kterou měl od boha to provedl a ne tou vírou ta víra byla začátečním momentem který byl nutný kdyby ho byl nevěřil ten slepý tak nebyl mohl nevy mohl býval ustaven jo a že mu věřil mohl být uzdravit ta víra opravdu uzdravila to je pravda jako začáteční starým uzdravení to tam fungovalo ta víra ale jako konečné ne on se musel odevzdat tomu ježíši. V ode dosti nebyla nebyl moment víry to byl moment odevzdanosti to byl dalšího čivo ze svého chtění pustil on to převedl svou vůli převedl na vůli ježíšovu svou li s vede se vzdal a teď měl svou vůli působit ježíš rozumíte tomu a to to dělá největší potíž na této vaší cestě že by tento moment nevystihnu že se pořád lite své vůle věřím chci a tak dále to je přes určitou úroveň dál nedostanete. Takže věřící křesťané na úrovni křičí křesťané na úrovni kam se mohli dostat zůstávali obyčejně trčet a i když to byli velice sveřepé lidé a museli bojovat s velkými stagnaci protože nevěděli že ze svého chtění musí slevit správně říká po cherubínský angelus silesius šefr svým vlastním veden kdyby zbylo jenom špetka z vlastní vůle nevedlo tví božího to měl úplně pravda a i při takovém obyčejným sprosté zázraku že on mu vládl zrak že třeba se badá vlastní vůle o svatě vzdával vlastní vůle to o čem neuvědomoval ale my proti to rozborem snadno poznáme on vlastní vůli neměl oni předal tomu ježíši ne. A teď to je jeden moment který vám tam vadí a kdybych vám měl poradit jak přes to to by bylo dost pracné ale je tam další několik momentů ne které vadí že totiž ta víra kterou vy máte jedna učený a že jsou četné závady když nemáte schopnost rozlišovací tak to berete hlava nechá že si něco v tom přeberete je to možné ale berte tam například za správné že nemůžete udělat víc než ctnostně žít a tím si vysloužit království boží není pravda vůbec ne kdyby toto byla pravda že by ctnostný život stačil a to jsem rád že jsem že jsem byl toho uchráněn. Kdyby stačil jenom ctnostný život tak by neměl pravdu potom ježíš kristus který nám bohatém mladíku chtěl aby se vzdal kromě toho četl cnostní ten mladík veškerého svého majetku čili dalšího čeho zapotřebí které víře vzdát se všeho svého a to se musí postupně napřed svého a teprve potom sebe to nejde hned sebe napřed musíte od začí od toho svého od boha to své a teprve potom se dostat k tomu k tomu vzdání se sama sebe za sama sebe to není žádná akademický záležitost to je faktické vzdání vás vám to tam dojde do fáze kdy se budete mít vzdát nejenom svého ale to vzdání se sebe totiž znamená vzdání se života. Člověk musí mít dojem při tom sebevzdání že přestane žít kdyby ten dojem neměl a kdyby to nebyla dokonce skutečnost že přestává žít tak byste sebe nestal a kdyby se takhle vzdal sebe a že by fakticky přestal jako při modlitbě že jsem je nedýchám tak se stávám žít že každý lékař by řekl že přestal žít v chvíli zjišťoval tak taky sem ještě nezemřel jsem se přesvědčil že to co jsem vnitřně uskutečnil ve von modlitbě se potom musí uskutečnit taky zevně disponovat gestapák chtěl vzít ten život tak jsem ten život musel jsem se ho musel vzdát při vědomí a nepř nějakém modlitbě to nebyla žádná modlitba musel měl čas kdyby se začal modlit tak u dávno zabil a ne vůbec čas na o myšlení na boha ani vůbec ne prostě to byl ten byl rozvíjen proti mně jsem to vzdal a ten moment stačila by přestal vidět a aby se ode dostal pryč že no ale zrovna tak špatně rozumíte tomu vzdání se svého. Tomu je v křesťanství úplně špatně rozumět to je ta jedna naučená stránka víry která je ale absolutně chybná kdyby byli kdyby totiž byl chtěl ježíš kristus od svých učedníků aby se vzdali svého šlo svého tím že by od toho utekl nechali tobě že tak by byl nedovolil těm rodina svých učedníků aby za ni chodili a aby on celý tři roky živil. Ty rodiny těch učedníků a i známých všech chodili za ježíšem to byla marta minimálně dvě stě padesáti lidí jak říkají jak říká tradice dovy se za ním pořád táhli a on je všechny živil protože podmínka pro zázrak pro něho bylo tady tam musíte taky živit kromě toho udělal taky zázraky třebas nějakýho rozmnožení ale to dělal jenom se symbolický důvodů normálně je dal živit ty lidi a když přišel kam z učedníky tak všichni je museli živit von tam přišel jenom tak správnou on tam musel když přišli který maria magnet museli je živit všechny. Nikoho nevede do kláštera nikoho nevě do ústraní nikomu neřekl ty musíš odejít ze světa to bylo moje ze začáteční chybné pojetí věci když to nebo naučené jsem chápal že musím toho všeho nechat ne to je chyba to byla nepo neúplné pochopení pravdy ve kterém dvou že do dneška katolická církev a všechny církve ostatní teprv se jo ale ono to stejně zle ale nedělali aspoň kláštery tohleto když se člověk odeberte do kláštera všeho nechá čeho se zbaví nemá žádný majetek to způsobuje že on nerozvineli svůj život když nerozvinete nemá nejmenší naději se dostat na vyšší stupeň poznání na cestě poznání je třeba nikdys pozici celou řadu věcí vědění všechny statky pozemské které k tomu potřebuje klid zařízení třeba domácnosti všechno potřebuje ale přesto to nesmít jeho majetek. Víte utect od něčeho neznamená to nemít svatá terezie správně říkala tady ty moje jeptišky jejich tělo je tady ale duch je jich je venku ty ty jsou v zajetí toho co mají vnitřně že ano mít jako bych to neměl že ano asi tak nějak vím že to je těžko vysvětlit ale vládnout s tím jako v práce on to správně vysvětlil v tom podobenství o hřivnách ne celý svět se vším co mám k dispozici považovat za hřivny od boha no a ani kousíček si pro sebe neuštípnout bych to řekl bych to udělal jakou vsuvku člověk ve světě úkol proto je tady aniž ho zná. Neví napřed jak byl dopadat to jak to kam to všechno spěje mohlo by se říct že ten úkol konečný by se dal vyjádřit slovy vědomě se spojit s bohem toho čeká toho nemine v tomto vtělení nebo následující tou jedno ale úkol lidsky se rozdělit na dvě části úkol vůči společnosti a vůči sobě to je první část to znamená sebe musím živit krmit spát odpočívat všechny věci fyziologické potřeby přitom musím dělat že ano a to je a musím taky dbát na společnost ve které žiju musím na ni ohled to je jeden úkol nebo ohled na společnost ohled na sebe to je jeden úkol který musím splnit ale tato povinnost jakmile duchovně roztrhá do druhé povinnosti kterou o druhé původně vůbec nejsem informován a tak znamená že musím s tím co mám k dispozici k bohu ano že bych měli by bohu že bych neměl čekat na smrt fyzickou nýbrž před bych měl vnitřně umřít a dostat se do vědomého spojení s bohem. A tyto dva úkoly člověk každý a proto se v tom nevyzná nezná ani ten první úkol do jaké míry sloužit společnosti tak teprve se nevyzná v tom druhém neví do jaké míry oživil automatismu dvě a jaké míry tam nějaké povinnosti a tak dále ale ten člověk v žádném případě nesmí být zabit jestliže třebas dejme tomu špatně pochopeno to zabití no to to je jinak míněno to vnitřně míněno takhle kdyby například dejme tomu tento spol no to nevadí tak to tam nebude to taky jsem ji nestane to člověk spol mi něco ale. Člověk vždycky i v tom světcích moodyho vých byl veden k tomu aby žil a ne aby umřel všimněte si ta bytost ho vedla k životu a ne k smrti aspoň těch kterým on zpovídal ano a tak je to i duchovním světem když tam ten gestapák nezabil tak někdo shora bych tak řekl lidově vedl k tomu abych tady žil aby ten který dále stavět byl dále naživu ten musí být zachován a kaž potom blahořečím toto král stavem že třebas prodloužíš život člověka budete den třebas to zdá být zbytečné a říkáte si svědomí mně říká že do a lepšího zabít toho člověka on se tady trápí není pravda vy jste průchodicím domem božský pouhým relátka takovým pojítkem s bohem a vy nevšímáte požehnání boží i v tom nejhorším svém stavu. jsem se setkal s lidmi kteří právě v tomto vrcholném zoufalém stavu se obrátil na víru a začal je nový život ale to by nebylo toho hlavní nemusí to ani být to není třeba ale že nějakou dobu jsou ještě cení em těch vyšších sil to je důležité to tělo ztratí tak nebudou mít tuto možnost jenom v tomto tělesné univerzální transformátorem sem to dobře za uvědomuju při styku se svou manželkou po její smrti že vona nemá k dispozice univerzální transformátor se může poraď jenom v tom svém prostředí řekněme mu říkáme astrální a tam dokonce jsou ještě nějaké stupně a po těch to tých tam může kráčet ale se kráčet nemůže. Takže ani ji tam nemohu provádět tam kam tam mohu a tak drží se na to celí vám shora syn ho stupně ne než na na kterém na pro je tam svoboda jako tady tak si tak ale musím být zachován stačí to tady bych od vás chtěl aby se naučili dialektický mu myšlení promiňte mi že totiž na této cestě novou to opakuji neexistuje žádná absolutní pravda se nedivím ježíši kristu když se ho pol prý bila ptal co je pravda že na tom mlčel. My teďka taky kladete otázku třeba ti co mám dělat co je pravda proč ježíš mlčel není lepší odpovědi než že věřte tomu ale si teďka protože nebude to je horší odpověď ačkoliv jsem vám bude líbit ta bylo povědět ale bude horší než jako do jěžíš kristus to si po později uvědomíte vám řeknu říkáte disponovat se to to musí člověk chtít se disponovat že ano to znamená člověk žít takovým způsobem aby klidně před svým svědomím mohl říci jsem udělal všechno abych správně žil abych nikomu nepřekážel aby mu byl nápomocen aby se snažil o to mít hrát neříkám stejně jako sebe ale jak to dokážu ne Ale jedna věc je tady důležitá vám si to vykládá tady v tom komentáři a vy ho ne tak nedostanete do ruky vám to musím vysvětlit detailněji tohleto možná že to detailněji než jako tady v tom momentu když se tam vykládá o posledním soudu ježíše krista tak se tam říká syn člověka přijde s veškerou mocí sou s anděly že a velké ek slávě o začne soudit a nesoudit podle tohoto hlediska ty kteří byli dobry ty pro nalevo napravovali který bylo na do věčného zavržení že jo napravo nalevo tak ono to jako naše jednoty strany ale je mi zavrhl a druhé přijme které víme ti kteří jemu dali pít jemu dali jíst jeho navštívili v nemoci nebo v žaláři že ano. Tak by se řeklo a katolická církev chybně ustupovala no když si dobročinný tak je to v nejlepším pořádku to je to to je projev lásky to není v nejlepším pořádku když oni si totiž představovali že ten sou který se tam líčí že to je fyzický konečný soud nad celým světem že nastane fyzický konec světa tak se mýlili to líčí individuální soud nitru člověka a tak taky všechny ty vlastnosti které se tam líčí jako spasitel třebas dali jste mi dali jste mi pít a tak dále jsou. Vlastnosti které ale vinou jeden jediný člověk to znamená tam se reprezentativní jenom stanoví že za všech i ne možných okolností mám milovat bez ohledu na sebe a jestliže člověk toto dělá on tam tomto případě ukazuje cestu lásky on neukazuje cestu poznání kterou je možnost se to se také je tam cestu lásky tito lidé kteří se cestou lásky tam je člo ji nepoznávali ty poznání u nich kulhal e říkali kdy jsme viděli kdy jsme dali my jsme dali napít mi tady cokoliv jste udělali pro nejmenšího z bratřích mých nepatrných mně jste učinili že ano. To znamená není třeba mít poznání vono to bez poznání láskou také dokonce to jde bez takových terezií bez ke těžkostí jsme viděli u svatýho jana ale je důležité vědět že se to týká jednoho jediného člověka a že poslední soud je nevyzpytatelná záležitost jak o se vyjádřil ježíš kristus a mám dojem že ho podezříván jak katolická církev a všechny ostatní že on něčemu jako nerozuměl nebo že to zalhal nebo tam bylo nějak přímo to áno pasován nebo tak nějak protože on říkal amen pravím vám tam dušoval a mentální jsou tady někteří mezi vámi který jste poslední soud zažijou no a to panečku pěkně víme že nějaká dohoda uplynula a takový nějaký fyzický soud nenastal čili z toho je vydatně věc že chtěl jestli se nemýlil ale si že a že myslel vnitřní soud jo přestože říkal všechny příznaky frází se všechny že musí se shromáždit všechny lidské bytosti jenom celobytostně ticha vlastnosti jeden a teď je bytosti jak jsem nikam nezname. To je podmínka celobytostně tam dít ano a druhá podmínka oproti těm sou dům který tady lidi líčíme molh moodyho a u poslední co se liší od těhletěch tím způsobem že je příjem zatracení hřích ztracena špatnost to znamená nebudu potřebovat řečeno vědečtěji dualismu k dalšímu vývoji nebudu potřebovat po tomto posledním soudu například tělo to nebudu potřebovat to tělo dohrálo roli se z něho vydobyl co se dalo ano že si ho budu mít tak jenom pro nějaký úkol který tady mám ale ne pro sebe ano. To znamená tam se vychází z dualismu jak se tam správně říká do věčného zavržení přijdou ty špatní tak je to a čáku tomu dává svatý jan který k tomu moc dobře že ve své piš že říká znovuzrození a to je to pravé znovuzrození to jste to znovu ten ducha to je tak konečně to opravdu to je spočívá v tom že člověk dál nehřeší ten nehřeší o seděl při tom začátečním znovuzrození které jsem prožil v sedmnácti letech bylo slabou kněza částem toho potravou neprosadím jsou nebyl pochopitelně že jsem nemohl řešit že mi to nešlo tehdy umyje to potom nastalo i se dopadla ta vlna rozumíte a tak nějakých několik let mi nešlo řešit protože mi to nešlo jsem z toho měl strach strašný pro ten ztracen nebo že. Kdepak bych byl jako dostával živ jako piš táto večer jsem tedy nemohl než považuju za správné si sahat ne že bych byl lékařem tak mu za jsem jako zrovna jako vy lékaři lžete a nepovažoval by to vůbec a třích ale tehdy ne to by byl nemohl udělat jsem nemohl dělat nemusím dělat žádný hřích tem a tak je stal bude jenom takové dobrém slova smyslu ne ale to ale mohu to udělat tedy jsem to nemohl udělat semeni prohřešek stát proti tomu automatismu dvě ten ho zabíjí na co ho potřeboval soustavně živit aby to šlo rychle kupředu upozorňuju vás že jsem touto cestou poznání šel tak letu přejdu že za těch čtrnáct let jsem prošel tisíce m set let toho židovského národa toho pobývání v palestině. A to je co říct jak se to všechno recepty termín a lidská ti a a tak dále to nebudu dál říkat zkrátka a dobře ježíš kristus stanovil cestu pro jeden jiný život ovšem pak se to musí kombinovat tak nestačí samotná láska se to to bylo trošičku aspoň s tím poznáním protože jestliže při tom ten člověk se nestará o to co poznává jak to poznává je mu to jedno a spol se na z naučenou víru a dával se zavést třebas nebo je zase ateista dává si také stejně zavést to je stejné ne stejně řeka víra jako na mu smyslem tomu to dneska dává všechno do jednoho rance tak pak se zbytečně vzrušuje ano a toto zdržení právě maximální míře u od padalo. Právě pro ten moment toho poznání který nebyl země pochopitelně si nemohu nic přičítat z toho sobě to všechno bylo vmanévrován do situace kterou jsem vůbec nepředvídal to jsem si vůbec nepřál to je veliká moje přednost že si dodneška nepřeju svoji spásu a kdybych začal psát tak jsem na vítě myslím že tomuto dobře roz to není myšlenka prochá sem neměl vyslovit. Ti učedníci páně ještě momentu že se tady učedníky páně přáli si sebe spásu svoji vlastní spásu a proto se dostali k ježíši oni věřili konec světa tehdy co všeobecně tedy myslelo že bude končit ta a u toho ježíše se se spasí ne a že je dostanu se do věčného života a že při tom fyzickým konci světa nepřijdou život a zadním šli a ježíšem to trpěl a trpělivě z toho vyváděl jak je vyváděl to je princip jakým se máte z tohoto vyvádět i vy okamžitě sebral a říkal tak vy kluci vy se te vlastní spásu vám ukážu jak utá vlastní spása tady je te a pomáhejte bližnímu a je ta cesta k vlastní spáse voni museli když pomáhali bližní plna svou spásu zapomenout kdyby by na ni mysleli tak nemohli pořádně dělat nic nemohli sedět na bouřili to on říkal ne se ten muži . A konečně když všechno uměli léčili bezvadně a všecko křísil třeba mrtvé což je maličkost proti li odpouštění hříchů tak nakonec museli ztratit i toho ježíše a víru něho že jim toho spasitele tam popravovali o byl bezmocný on nedostane kříž na kolo to musel být čeho todleto se nediv že se rozutekli ne a že se měli přitom rádi to bylo vidět z toho že ten petr aby nepřišel o život zapřel ježíše protože mohli taky s ním ukřižovat ne jediný jak víte ten svatý jan to nezapřel a šel po ten tíž to bylo oživit ne že mohl říkat aha to je von ukřižovat o tom o nebo popravit nebo tak na ale on nebyl sám sebou byl ty ježíšem který byl na tom v tom kříži. Tak to je cesta lásky tak daleko vyšší než poznání ale když se to kombinovanou mi tak je to úžasná kombinace tedy toho doporučuju tak nekopíroval co můžete poznat poznejte co můžete kdy můžete milovat miluji a tak dále rozumíte tak takový jednoduchý princip na to a neříkat z vlastní vůle nic ne naopak do všeho se musí vložit vůle ale bych to řekl takhle dneska do toho stará u když vám tady co říká nám pochopitelně by neměl vůli a to bylo žit tak jsem to nebylo že řeknu no jsem ztratil veškerou vůli co bych to bych pomáhal že to ne ale je to s tou vůlí je že například pokladete otázku která není v rámci toho co tady říkám je mimo ten rámec nejsem na ni připraven jako na toto připraven sem že ano to se to přeříkávám pětkrát že. Tak nejsem to připraven co myslíte že si doufám ne nebo že hledám odpověď ne vás ta jak se ptáte odevzdal i z vaší otázku bohu nic víc nedělám ne tam se po odpovědi jestliže se se ptal jenom z ze zvědavosti anebo jenom částečně z toho blaze tak podle toho dostanete odpověď víra jak odpovím jenom na tom se dívám jo. Tak to vypadá s tou cestou jo kde ta vůle se ztrácí ta se musí co chvíli ztratit když vy vyčerpám všechny vlastní prostředky ale musím je upřímně vyčerpat nesmím lenivé předávat svou pravomoc na pravou moc boží ba za nic neudělá když neudělám před ko co mohu z vlastní vůle z vlastního chtění ano takže takhle to musí dopadat tak bude nesmí vyhnout ani na jednom místě u vás ale musí pokaždý být zastavena když váš to zneklidňuje že svou vůli to nedokážete dal dotáhnout jak vás začne zneklidňovat tak nemůžete dál a zneklidňování vás zbavuje schopnosti spojit se s bohem neboť nevíte největší hřích pro . Neznám největšího většího řík než neklid to okamžitě zbavuje spojení s bohem vědomého takže správně říkají řekové že bohové chtějí to je se ho zbaví rozumu to to je pravda po i v řecku i tady tak jestliže prostě my žiju všechno řeků man dispozici a když vidím že by byl zneklidňován odstoupím nestarám se o řešení a znovu jakmile se uklidním přistoupím k věci znovu ale s klidu když se znovu zneklidní zase odstoupím a tak to dělám pořád tak se to potom podobá klepání rozumíte ne nalé a to je to co doporučuje ježíš kristus klepejte a bude vám otevřeno a je otevřeno otevřeno pokaždé a do takové míry jak to potřebuju nebo okolí ano. Vy ne ty te se moje manželka mně říkala prosím přestal z převracím duším to je taková namáhá šli ta že to nejde kdokoliv jsem přijde do toho záhrobí a okamžitě věří v boha byl jakýkoliv ateista protože první co vidí fakt mám tělo který nemoh odrodilce od koho je a do mysli to že to pána boha upozorňuju vás že ta manželka se mýlí aby to nevykládám a my kdy se všichni ten začnou věřit z omylu se začnou věřit ale to v pořádku že to tělo které mají tam je taky od rodičů jo nebo ne to nevědí si od pána boha čim odpadal teď ale vo rodičů anebo ni to nevědí která je při tom a bych tam přišla bych řek nadělal a tedy si na to šup tedy že tam nepouštěli takhle tam nemohu říct takže nic si z toho nedělejte když nechce nechce to je nelehejte nikoho. Jak přejde přes práh bude věřit a nechtěj aby se vám zjevil ale kdyby se vám mohl jevit tak bych vám to vysvětlil že věří on říkají manželku co říká těžko říct že bychom věřili víme že bůh je jakým způsobem to víta se nich ještě nedostal ale dovede si to představit asi takhle od u toho útlého mládí a to že by to šlo. od těch svých tří a půl roku hlavně pomocí těch nou který převáděl do toho svýho ráje znám to žluté světlo to znamená transformaci tohoto vidění na vidění na vidění jiného světa ne a oni si tam dovedou užít oni se tam přivádí pomocí akupunktury voni o nich to pouto na co ve dovedou dělat na mně ji taky prováděli jak jsem možná říkal ne takže tam sem jako doma od klo mládí v oblasti ta manželka je a i nechceš oblastech nebo na není takže tam znám místa třebas je tomu nazí o chrámy voni to taky nazvat kam si pomohu tou hantýrkou kterou tady používám světelné chrámy nebo světelné města. Tam vám když přijdete do tak ho se které ho města tak především přestanete mít tělo když tam jsem tak nemám tělo tam jenom sem to je velice důležité nemít tam tělo tím že tam nemáte tělo nemáte tam ten pocit oddělenosti který způsobuje to naše pitomec že a vůbec to všechno zařízení které je v tom člověku to je mu odňato v chvíli se ocitne v tom takzvaném chrámu léto žluté světlo vím že je tam no že tam na byto v tom chrámu že tam nejsem sám že tam je hlava na hlavě nikoho nevidím o nich ale vím taky znam něch myšlení vím nějakým dobře kdybych neměl nějakou disciplínu. Nařízeno tak bych tam v tom chrámu zůstal samo sebou že bych se vyřídili pro tenhleten život a že bych ráno se neprobudila protože to bych to jsem s přehánět ale je to přeci jenom místo které nepřesvědčuje mně o tom že by existoval bůh tedy ale že existujou jiné stavy než tenhleten stav lidského bytí a vnímání rozumu a smysly to je sice smyslové vnímání neboť vidím světlo ne to je blaženosti tím tak je to taky hmatové nějaké pociťování ne takže smysly tam ještě nějakou roli hrajou ale řekl by katolíci vzdělání v teologii že to to nějaký duchovní smysly ne. Tak nechám je přitom ale zkrátka a dobře je to vyšší stav toho hlediska lidského ale je to nižší stav veden k tomu že když tam někdo je jako třebas manželka tak nemůže se dál přes to dostat nebo si i tam jako doma nebo vám to eště řeknu jedním takovým příkladem my sme splní měli dva výborné duchovní borců manželé mičanové ten manžel mičan ten zemřel když mu bylo devadesát let stalo tak když po smrti jeho manželka asi rok žádala aby se s ním směla setkat. Tak ten průvodce po tamním světě užívám hady tam se to žádný svět a to všechno tady jo ale ten sluhou po tamním světě řekl no když se setkali manželem tam zavedou ale co z toho budeš mít a nevím o ne o ne tady je na učení u nějakýho pana tvá debaklu nezaložený on tady školu v škole právě betelně a co vona viděla paní mičanová jenom žluté světlo ožil místo volní ani nenohla tou bit voni zakázal že jenom žluté nádherné v oblažuje otce světlo a to viděla si co si mohla vidět řekli jsem točilo je asi. Řečeno tím že transformace toho vědomí není transformace toho základu zdrojového vědomí nýbrž jenom toho nánosu ne toho co se přece přes lidský organismus nebo přes řízný astrální organismu a tak dále ale zatímco lidský organizmus může celou škálu všech frekvencí nechat sebou projít tak ten astrální dvojník jenom určitou míru frekvence a jsem to tady v tom komentáři znázornil asi takhle bude to obraz promiňte mně obraz dycky kulhá na jednu nebo nevě nohy ale čárek to stačí kdybychom si představili řadu čísel pět čtyři tři dvě jedna nula tak my jsme v oblasti ty vnímáme pěti smířit ta pětky každá ta oblast je přesně ohraničená dokud vnímám pěti smysly a zpracovam rozumově není přístup k na čtyrka pronikat dvojka jedničky nula vůbec ne jsem nucen vnímat jenom tento svět e to velké pokušení do které se modlíme aby nás pan bůh to bavil neuveď nás v pokušení je že vnímám nato věl a myslím že jediná skutečnost jakmile. Se stanu nulu to znamená vymažu svůj život ne že bych se zabil ale ztratím sama sebe tak to ježíš kristus myslel tak se ocitnu v dle rozumíte to znamená na nejvyšším žebříku nad všemi frekvence mi to není žádnou to nulu frekvenci a odtamtud protože to zdroj všechno ostatní de vychází pokud do toho snadno proniknout to je největší výhrad cesty poznání že čím v se na ni dostanete kte je nic třeba veliký se dostane ten nebo do dvojka nebo celnický prostě tak snadno můžete dolů ta manželka mně říká na vás pořád vidí. A zvláště když vy na myslíte samo sebou tím ne zaměstnává pás vidět a když se mně pomyslíte jako teďka na ni po mysli třeba tak vona mně vnímá kde jsem že jsem tady výhra ne neznámé pochopitelně to ale vy vína výborně tady sem a že se jakém jsem prostředí a vidí všecky jakmile pustil smysly za se to přestane vidět ano takže protože na to dívá ze čtyrka pět nestre a řeknu to jde ale z pětky latu nejde a teprv to je najed na jedna jedno tuto na nulu to to vůbec nejde ano tak to je třeba říct od této škále těch hodnot a o tom o transformaci na transformace je totiž. Důležitá záležitost a myslím že právě ten kdo miluje se disponuje pro správnou transformaci neboť jestliže miluje bez ohledu na sebe tak vychází sám ze sebe tak je pro sebe mrtvý rozumíte takhle být mrtvý v vono on proseb nežije oni proto jiného a proto to ježíš kristus považoval za spasitel spasitel není koho milujeme bez ohledu na sebe ano protože při tom nějak neni dalšího nic nepoznává na tom nezáleží že bych vám něco poradil lékařům. Bylo by možno pacienta dostat k soudu o kterém jsem vám tady ta tady mluvil schválně uli tomu to je důvod proč sem to všechno říkal jenom tento moment je teďka nastal že bych byl pro to aby se do trati do vaší zamontoval agónie šlo by to jestli by se zamontoval agónie do a on by se dostal před ten soud a je to pravděpodobne by se dostal přes ten svou to týká vidíme vod těch tří moodyho tak by byla naděje že by získal odtamtud sílu aby se by překonal tu von nemá protože třicet let třebas kouří ne to to od něho chcete příliš mnoho nemůže říct to je prostě nemocné další kterou neléčí a nemáte čas ani lépe ale kdybych jako kdyby se mohla vmontoval do toho neska smrt. Ve které by von měl dosti času taková řekl bych to fázi aby jako nebyla moc hluboká ale aby se dostal se ten soud tak ten automatismus funguje automaticky po se nemusíte bože že musíte volat o pánu bohu bez ne to je automatismus jenomže utlumíme tyto funkce tak nepotřebuje se životní síla na automatismus jedna činnost od matiku to jedna ten člověk nespí nýbrž je v agónie prosím vás to je důležitý on se dostane před soud a ten soud ho odsoudí tím nad tím nadání tou schopností to nedělal. To sem zažívali svědkové moodyho vlastně u bohy jsi se ale začátek přece jenom znovuzrození znovuzrození z vody totiž A ne ten ten konec z ducha ale ten začátek a při každém tom znovuzrození ten člověk se stává novým člověkem proto ježíš kristus říkal dokonce byl jako malinký jeden z malinkých těchto nevede to království nebeského musíme začít znovu ten život jak ho máme znovu začít jsme plní sami sebe a v tom soudu je nějaká část naší bytosti odsouzen mrtvé na ano a odtamtud nevychází živá my se za ste a vůbec se k nelámu ne. A to je myslím to nejlepší na cestě poznání jsem se a poznání se provádí podle těch principů který popisu tady v tom modlím nám přebytek komentář poprvně to předvádím vůbec na veřejnosti bych neřekl tak když podle těch tisíc postupujeme přidal se to kte lásce tak podle mého názoru to musí být kombinace tak bezvadná že musí člověka vést bez jeho vůle. A bez jeho konkrétního přímého přičinění jenom tím že to není jako padne ne že on se dostane do stavu že se v manu je do stavu jako jsem vždycky vmanévrován na nebe se do stavu ve kterém to samo funguje on se naučí živit automatismu dvě a tento vopravdu automaticky udělá přeci člověku vy je srdce i když proč by jak zrak odkdy to neví tak to byl stejně a ten automatismu vo něm máte páru nebo nemáte když si vystihneme podmínky za kterých ho začnete živit. Tak on začne žít a začne fungovat začne jednat ale opo upozorňuju na jednu nebezpečí veliké nebezpečí přitom jakmile ho začnete živit jedno jakého začne být živ jinak než ve snu vezmeme taky netouží ale tak okrajové jenom malinko ale takhle při bdělém vědomí když je živ ty za vás jedná nebo něco vám zařizuje v tomto světě tak on si nemilosrdně kořistnicky vyžaduje další stravu ten se podobá malému nerozumným dítěti které když hlad tak své jako na hory že ano a není utišení dokud to stavu nedostane. Takže by se vám mohlo stát že by člověk který by mu nedával tu stravu že by upadal do stavu že by omdlíval rozumíte že by nebyl při normálním vědomí že by oblíkat že mu sebral ten automatismus dvě všecko na jsem neprozradil na sobě že protože jsem nevěděl jak to dělat jako živit věděl jsem o tom nic tam o tom mám celou teorii za sebou že a postavenou na určitém zážitku jsem v mládí čas to umím omývala automatismus dvě byl živ a když nebyl jsem nevěděl že není ne to si najednou o sebe a tolik smí šťastná jsem ho dlel. se na to lékaři dívali jak chtěli jsem prostě von dlel a to je nesprávné to dokonce by mohlo vypadat jako padouši se ne nebo mohlo se se při tom nevrátil moc prostě umění v hlavě ne od od od klam mozku a bylo po mně nebylo třeba stát dlouho nebo takový věci no to bylo taky tím že lékaři tehdy neměli to na svou si krve mně tolikrát operovali sebrali něk novou nedali ne tak kdy se neprodělal potom španělsku užitku a to všechno ne přidalo ještě ale toto nebezpečí tady existuje čili vy potom musíte disciplinovaně jakmile ho jednou oživíte ho krmit. A to se krmí především lásku k bližnímu tady ta druhá složka padá v úvahu jak miluju po je na kmen ovšem de si přitom nejde a sebe jakmile při tom jdu za tím efekt em abych že by to dělá dobře že jsem vám rád že tím ozdobil že je to moje ctnost jsem pou k myš dobytka tak činem sice známe i lékařsky jak na to takovýho pacienta aby přestal kouří pocit zisk spánek uvést ho do bozi a von vlivem toho post chytit ho stavu do to dovede a lékaři se kteří dovedou. Nemůže použit nechutná uto a vůbec nikdy ne kouří jenomže to není správné toho degraduje on ten člověk není úplně hotovým člověkem celým člověkem není on je toho do smrti on sice nekouřit to platné ale není celým člověkem není může vykonávat ty funkce normálního člověka čili to bych neuznával vím například u nás v domě byl člověk který měl veliké bolesti zubu anebo se zbavit dal se hypotéza a ten hypochondr do pozice ho spánku ten člověk do smrti neměl vůbec žádný bolesti hlavy vod chvíle co se to to se nebo taky navěky tu ale zuby u všech nezi pa. Bez bolestně mu vypadali čili ta bolest taky někdy ochranu že tak to by se muselo velice opatrně a tím to bych radši ne neradil začínám by ho nemá se oživení automatismu dvě když ho oživen tak ten mu včas řekne co udělat od toho do roku třicátého devátého a velcí přípravy i předtím vím co dělat co vám před tento automatismus dvě se nestane jenom o toho člověka nýbrž od toho jeho okolí taky ten není nemá ten nás nevede k pocitu oddělenosti nýbrž naopak pocitu společenství ne se všemi takže dejme tomu sem štrnáct dní před koncentrákem věděl že čeká veliké nebezpečí ne za se mi ho příčiny a mohl jsem taky za dyško co se dalo zařídit k tomu aby v tom někdo pomáhal to překonat například řekl jsem přes matce že když bude mít tak ráda jako do jako matka že to stojí při kterém se mi nábožensky založený a při tom mým založení že je to bude stát s smrt život tedy protože Ta jejich láska stojí mezi mnou a bohem a ona říkala co čeká se nevěděl přesně co řka nebezpečí života a ty můžeš tomu zabránit smrti tím že přesné také milovat a na stroji na mém místo boha a věřte mi to kdyby to to byla neudělala kdyby ten automatismus dvě mi to neřekl jsem věděl jak jsem to najednou dověděl tak ona je zabila vlastně svou láskou. Ještě nezapomeňte byl s tou věc kterou řekl ježíš kristus cokoliv jste učinili menším z bratřích mých mně jste učinili on se cítil být v těch druhých on byl předobrazem karet představa ten člověka otevřeným automatismem dvě a řeknu vám řek kdokoliv v ten automatismus dvě o otevřen ost míře daleko menší tak je přeci jenom poněkud více v těch druhých lidech než se sám sobě. A jestliže je stejnou měrou vých lidech jako v sobě tak pak je schopen něčeho co nás ježíš kristus chtěl miluj si ho bližního jako sebe dokud tam nejste v tom čověk tak ho nemůžete milovat jako sebe marně se vo to snažíte neuskutečnitelné záležitost je tam si dřív říkal ten kristus byl nějaký kompromisní on chtěl jenom v milovat bližního jako sebe to je přeci málo že to měl milovat víc než se ne nesprávné jestliže otevřu automatismus dvě tak ho miluju jako své protože jsem měl a proč by tedy nebýt nějaký rozdíl není v tom rostlin a to teďka převedu na tu úroveň třebas astrální protože máme raport s tou manželkou tak jsem také v nějakým způsobem a že nepotřebuju se zažít on navázání tohoto styku on je ten styk na vázán ten když ji tito způsobem na váže te styl svou rodinou musí tam všechny těžkosti přestat Jak to ovšem udělat když jste o tom není živ upozorňuju vás na jednu věc že spánek ze snem je spánek při kterém ten automatismus dvě začíná boha ano kdežto spánek bez nu to není toho druhu ne tam všechno spí všechno je útlum a tak nespadne mít sny ne ale umět si ve snu trošičku poroučet jenom se naučil dávno ve snu s takovým způsobem abych se dovedl zrušit do to stačí si to zařídit a měl uděláte to trvalo si to nařizoval se duši sem navodit jo takže. jsem co jsem říkal tak jsem začal při těch lékařích lékařem se neříkám člověk rodí ale pro lékař si musí mít předpoklady pochopitelně přímo etické a si myslím že by se povinně mělo každému lékaři kromě toho že se do něho ústí tolik věcí říci ty ještě nejsi lékaře když nemáš si to etické předpoklady jsem z toho bohužel svědkem že lékařská ta poušti ne kteří mají moc dobře všechno hlavě pohromadě všechno dělej na výbornou nebo velice dobře ne ale nebudou třebas do mi lékaři protože nemají tenhleten cit sobě bych každému ladem lékaři předpisovali aby prošel aspoň jedním soudem víte a kdyby prošel tím soudem tak by začal mít ten eticky skon. Jak se s že jsem ho začal být to nebylo zrození nebo genera tak a byl jsem se zrodil do toho těmi zásah lékařskými a tím prvním soudem který tam zažil stačí první soud aby v jeho mohl být lékař myslím že ze by mohl být lékař kdybych měl ještě víc toho hlavě tedy no ale jinak si ne vážím lékařů kteří třebas výborně zvládli svojí medicíny ale nemají k tomu pacienti poměr že to není nic právním toho ježíše krista vezme příležitost jako je co se stalo roku nultého a třicátého třetího nebo tak nějak okolo to a předtím to nebylo a katolická šlo taky tak vykládá že ti kdo předtím. Umřeli že museli počkat na a tak tam přijde pán ježíš pro vůbec ne to je věčná záležitost která probíhá co lidstvo listem je a toto bylo jenom to byla jenom ukázka názor na ukázka jak to probíhá abychom tomu rozuměli abychom za dva tisíce nebo za více než dva tisíce aspoň porozuměli jak následovat ježíše kristu je jak tam jít po cestě vůbec a tak například to se můžete dívat chcete abraham byl dávno ukřižován kristem než přišel ježíš kristus na kříž tímto způsobem. Že když se odstěhoval ze země ur kde měli majetek o stěhoval se s celým národem do země která nebyla jejich kraj byla svěřena do správcovství do pole správcovství ho hospodina to je moje země kterou vám dávám do zprávy říkali hospodin ano tak je bůh těl povýšit z vlastnění které nikam nevede do kolo správcovství které uvolňuje trošičku toho ducha lidského umožňuje větší rozběhu. No ale teď co se stalo tomu abrahamovi se narodil izák toho rozený syn a ono měl strašně rád on ho vlastnil to řeknu lidově tam to není takhle využito psáno ten hospodin se mu zjevil a říkal mu abraháme láska k mu synu stojí mezi mnou a tebou bych se mohl nemohl spolupracovat bych nemohl vézt my národ přes tebe kdyby vy si takle miloval kdyby si vlastnil toho syna proto tím mám tobě jednu radu jestli rád tak buď tak dobrý vezmi svého synu a obětuj nezmate a tu hru a obětuj on bez hlesu nabalil dříví na zadaného syna aby ho mohl zapálil dal dýku a šel. A když ho chtěl obětovat jak víte hospodin zastavil a říkal s ho obětoval to je to je to co křesťanský nepochopil ne vodejít od něčeho ne něco zabít nebo co takovýho když vnitřně se toho zbavil jo to to nemít to nevlastnit a od doby ten hospodin zase s ním komunikovat a mohl musí věřit že jeho pokon se rozrostl na tak to všechno znáte bible ten abrahám byl živý a dodneška je živý izák do dneška živ že ano není mrtvý takže ježíš kristus když tam vykládá to je tady v tom také napsáno saduceů kteří mu vyčítali že věří na vzkříšení z mrtvých v těle že to je nemožné ukazuje na tu ženu která měla sedm mužů komu bude potom tam patřit a on říkal neznáte písmo. Tam je psáno že je to bůh živých a ne mrtvých které bůh izák abraham mojžíš a těch mrtvých vás to není bůh to to se teprve musí stát vaším bohem když budete živý ten poznáte jsem právě tím oživení automatismu dvě poznal co je to živý bůh tím předtím taky nebyl bůh bude sedmnácti letech jsem to poznal že je bůh nepotřeboval jsem tedy věřit jsem to poznal to nevadí ale každý se musí k tomuto propracovat nějakým způsobem a pak začne být živý no ten pomalu ty jenom živým fakticky a pak může tedy spolupracovat s tamtím vyšším světem a tohleto je důležité si uvědomit že celé lidstvo. Prožíval ve svých špičkách tenhleten stav ne jako třebas daleko vyšší ne to znamená absolutní komunikaci s bohem jako třeba henoch melchisedech a tak dále a jenom proto že nevlastnili to je zásada že byli správci majetku božího všechny z jeho rukou pocházíme ani jeden dech nemůžeme sami vyrobit všechno je na pozadí všeho je je ten automatismus jedna taky od něho a potom o toho vět potom to spojení s tím bohem se. Nevěřte prorok že to roku je ten jenom vidění cesty od každého z nás jde cesta k bohu o každého z náležet hotova napřed to se po ještě nešli je strohá za rostl strmá neschopná že jsme po něj eště nešli když se pojí pustíte poprvně tak se musíte porodí rad že ano podílu to de snáze a tak dále pořád musíte narážet znovu to prorazit jako nějakým prase bych tak řekl ale od každého z nás de cesta kupředu když von předpokládal že lidstvo se v podstatě nezmění a to myslím byl předpoklad správný se dostali na nízké úrovni duchovní na které bylo za jeho éry tak mohl vidět tam ta jeho cesta vede jo i toho francouzského na těch všech ostatních to mohl více ovšem to není věč věštění to je jenom vidění cesty přede psané to je přitom duše to je to si může zpřítomnit ano ale ono se to nemusí stát. vám to řeknu třebas si vymyslím svůj vlastní případ ne jak si ho vymýšlí teďka budu tím co je myšle že to nedělám ale budu si zánět co vmýšlet kdybych třebas se byl narodil nebyl touto chorobou postižen nebyl jsem operován neprošel jsem soudem tak jsem žil úplně jiným životem tomu věřim ne a měl jsem jiné cíle ne a nede jiný smysl života než dosud zrovna tak by byl neprošel druhou budí soudem a třeti maturitě jako jsem se to mi to styky jsem změnil smysl života čili správně říkají indové z obecně svaté když někdo se ne sanjasina to znamená stane se že brali nic tak se v vyléčen ze všech pout karmický ch ne nebo těch aspoň těch. Všelijakých těch a a tak dále mimo kasty že ano tak to platí o každém člověku a je v všech návodech jakmile se s o celém mění ve to platilo že ano jakmile se změní tak to neplatí takže to prosí není a zrovna tak ne prorokovali prorok co bude dělat ježíš kristus protože tou cestou voni prošli univerzálně platná cesta voni znali dokonce tak viděli se jim podaří mesiáše přivolat na zem do tak a tak bude dopadat to oni věděli ano. To ne to nebyli není věštěním jak by si to představujeme nýbrž to je znalost vlastní cesty a toto byla znalost francouzského navozeno znalost ducha evropy bych tak řekl asi tak a proto mohl všechny věci takhle pěkně vidět ovšem je otázka jestli tahleta válka která teďka byla přeci jenom trošičku neposlal tolik vo kousek dál tím von nemohl počítat v tom svém vidění. Jestli přeci jenom jsme to nevzali nějakou jinou jinou a teďka zase se vrátím k sobě vám třebas stupínku nařízeno pomuc přerušil tebe z okraje obrovského kruhu do jednoho a téhož středu a když máme blízkou cestu někomu jinému tak ty cesty tou temně paralelně vedle sebe proč to nekonečně vysvěl tuto toto rovno věky ne týkají se v nekonečnou a takže veme panně jestli se mi zalíbí přestat toho druhého tak mohu přejít ze své cesty detailní cesty z toho svého přítele běda ale pak se týká tak co se na toho přítele že se převýšil nazpátek se vrátím k tomu svému a zdržuje se zbytečně chodím po tom okruhu nahoře a nejdu do středu ne nebo po některé části zatím okruhem chodím takhle a ne dostředné čili to se nedoporučuje ano. Jenomže celý člo karmy kolektivní co karma národů tam je vopravdu důležité vědět že některé národy se učí věcem které předtím neznali a to může změnit v jejich čte v tomto smyslu v době a dostat byla ještě práce určeno pro chudé lidi. Dneska je práce pro všechny mi te kdo by nepracoval tak se neživí a to znamená že všichni lidé jsou nuceni sebe opouštět daleko větší měrou než tehdy který tomu vodila jenom pro sebe kdyby to dneska dělal jenom pro sebe někdo kampak by dospěli ty státy s tou vyspěla technickou kulturou že musí většinou probudily věnovat na oltář vlasti bych tak řekl nebo společnosti malou část produkt mohou nechat pro sebe že jo jak říkal marta hodnota hodnota že ho řeky řečeno. To změnilo také osud národu protože dneska člověk je vychováván prudce k tomu aby se byl opouštěl aby nebyl svůj že a dokonce takový člověk který je svůj ve svém zaměstnaný tak je k nevydržení ta oni ho tam nemají rádi protože von to tam pořád vede svou a nedělá to co voni potřebujou dneska potřebuje společnost lidi kteří dělají tu věc která se od něho požaduje že ano a to chtějí ve všech znáte a co celistvý k pilinky nebo tak aby mu byl rozvoje tak udělali veliký kroku před že je tomu takhle je tak možná že nejde ne po linii předvídal zastaneme co chvíli můžeme jít po jiné linie která něco jiného předepsaný ta je taky předepsán. Je že se ne za rok po se nešlo teď se po jde a ona se vyšle todle to možná které mám dojem že teď tato válka byla takovým vyšlete do nových kolejí protože to co se mně stalo v koncentráku nebylo asi náhodné co lidí se chytl za nos co lidí přechodnou život ne a to jenom pro tu bídu kterou zažívali proto utrpení a pro ty stresové okamžiky proto do toho vnucen vmanévrován se do situace ze kterou vůbec nepočítali že čili mám dojem že jsme tou vinou kou toho vyšlapal tolik že by tato vůbec nemusela nastat jo to je můj názor. jsem vám včera slíbil že vás provedu pokud je to vůbec možné po cestě poznání tak prakticky aby se dala uskutečnit aby se dala uskutečnit upozorňuju vás že jakékoliv recepty na kterékoliv cestě vy znova jinak než lékařský recept vezmeš si tolik a tolik pilulky nebo tak že a vono to byl ty aktivity takhle se tady nedá předpisovat tady se řekne podobně jako na cestě lásky tak je na si poznání něco a ten člověk se musí volně podle svého založení tím řídit volně podle svého založení hřích toto opakuji ne se bych jako to neřekl jednou a nebyl by tomu ještě tře potřetí na tom velice záleží aby si každý troufal to přizpůsobit okolnostem ve kterých žije on musí pružně toho léku užívat takže dejme tomu když pro cestu lásky platí. Základní pravidlo milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého se vším mysli své se vším duše své se vší síly své a bližního jako sebe tak to je všeobecný předpis který se musí přizpůsobit u každého jedince jeho možnostem církev katolická například z tohoto celkového předpisu uskutečnila za tím jenom jenom první pasáž milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého a tím vydržela dva tisíce let neví co je to z celé duše neví co je to z celé mysli neví co je to z mezeru silou neví co to milovat bližního jako jako sebe to vůbec neumím lidem vysvětlit ani vysvětlit než mu aby to u nich někdo dělal. jsem napřed myslel cestu lásky to vám nebudu dneska předvádět ale přesto se trošičku vi všimnu toho jaké chyby se dělají nebo kam malinko se dostala třebas ta evropa nebo to učení křesťanské aplikaci například dejme tomu když voni si dneska mylně myslí že stačí milovat srdcem a tím chtějí zastat celou tu lásku k bohu tak to vede k výbuchem extatickým. Které končí velikými stagnace mi přes ten člověk se cítí být blízko boha který extazi a pak najednou upadne do jako by se mu zdálo nemilost a tam se potácíme dobu svatý jan na to našel nějaký takový recept vysvětlení ten národ ducha ten noc mysl ale to všechno jenom záplata na cestu poznání neboť musí něja být trošičku ruku v ruce s tou cestou lásky také cesta poznání ten člověk měl byly věci lépe poznávat úměrně svému pokroku na cestě lásky a to se tam neděje protože voni nezlomí prostředky cesty poznání nebo voni ani nepoznali ježíš kristus vedle cesty lásky ne jako hlavní ale vedle cesty lásky taky hlásal cestu poznání. A tomu se ale vůbec nedopracuje tam to na spěla ky aspoň ten první bod miluj se ho srdce propagovat a považuju to za celou lásku omylem dobře to vědě a neví jak na to kdežto na cestě poznání nevědí bůbec nic protože to říkají je tajemství ale pak ježíš lhal. Když říkal nebude nic skrytého všechno bude jasné všechno bude ho se pochopit a prosím dva tisíce let a on se to nestalo jako by lhal nelhal jenomže když se někdo ohradu v tom co dokázal a řekne dost tady to končí zrovna jako kterákoliv věda když jste to udělá tak si způsobuje že se nemůže z určitého momentu hnout dál například věda devatenáctého století a osmnáct tého a devatenáct objevila rozum jako hlavní činitel pokroku no jestli z toho nesleví. Tím tak brzo budou ovšem musel rozhodovat v každé vědě v každé technice i v lékařství celé mile kaž celé tvými vědců aby vůbec něco dali ještě dohromady a to bude tak těžkopádné a čím dál těžkopádně že nakonec jednou uznají že kdyby byli jiné prostředky že by to bylo asi lepší na to nemůžeme čekat v jiné prostředky známe ne a znali je když všichni lidé přede mnou takových ekhart znala to tatraj a to ne že nesměli o tom mluvit jinak by se byli se setkali za zákonem kdy se to tvrdě trestáni zákonem který tehdy vládl. Tak jsem chtěl jenom říci že když vám dneska budu vykládat cestu poznání tak ji neberte jako něco odděleného cesty a a s ky nýbrž jako dovětek který nemůže vám dneska poskytnout třebas církevní učení toho důvodu že nechápe symboliku ježíšova života a musím říct že se bez vešel do roku do cíle říct devět to znamená bylo dvaceti šesti dvaceti sedmi let svýho života a taky to tu tuze nevadilo ale že jsem se to dověděl v tom okamžiku tam jakmile ten gestapák chtěl zabít nebo ten esesman chtěl zabít zato jsem velice vděčen a od doby vím že ten ježíš kristus učil také cestu poznání. jsem na cestě byl ale bez znalosti ježíše krista jenomže nastal okamžik kdy to bez znalosti ježíše krista dál by bylo bývalo nešlo protože von prozrazuje tím svým životem symboliku o svého života takové řekl se ne česky řeknu nápad rysy že že člověk na je nemůže přijít i při nejlepší vůli a když jsou vynalezne proč by to člověk vynalezl tak se tady budu všímat těch nápad ježíšových no vsoukly svatyto nápad těch pouček jeho životem. Protože na cestě poznání hrajou daleko větší roli než cestě lásky ještě těla ty tam je to velice jednoduché všecko o jednoduché nezmohli sme taky z toho moc za dva tisíce let ale tady je to tady by to bylo tak složité kdyby to člověk chtěl sám pro zkoumat že by se nikam nedostal nedostal by se do situace kde by si nevěděl se svým rozumem rady on musí se dostat do rozšířeného vědomí včas a pomocí schopnosti které jsou za smysly které jsou za rozumovou činností musí si pomoci k vědomostem které potom užije rozumově a smyslově než že by je odhodil von je indie von je původně prostě dostane tam kam to patří. Takže prosím vás kde ten král tu aplikaci toho učení se krista na jednotlivé lidský život upozorňuju vás že je to jako jak to dycky říkám z jako s matematickým vzorci rovnice od vo neznámých třebas nějaký algoritmus že jednat dvě se rovná míru se plus mým za moci na a tak dále a do dobro dvěma a takže podle tohoto algoritmu. Se potom může řešit rovnice o dvou neznámých jenom se na tom nasadí jenomže jedna rovnice od volená mých celo si padá i sat rukou plus dvě ix plus celé rovná se nula a druhá vypadá třebas tři ix latu ho mínus čtyři ix rovná se nula a cítí vypadá pět kladnou rovná se nula že jo anebo se pět nebo tak nějak jenom absolutní si to je tam a všechny se tady řešit podle tohoto základního vzorečku s nějakou aplikací za horo mnou a tak je to v lidském životě vy nejste nikdo z vás přesný vzorec i na druhou a extatik plus bx plus c rovná se nula tak nikdo z nás ne vypadal tak vypadal jenom kristus. A my padáme třebas tři ix na druhou mínu dvě ix plus dvanáct rovná se nula a teď musíme tamto předělat na sebe když toto se nám nepodaří tak jsme s celým poddaní ježíše krista vyřízeni my musíme umět obecné převést na konkrétní případ jo jako matematice čili musíme se naučit analogické mu myšlení na kdyby se budoucnosti tato cesta propagoval a učila na škole jako že se bude učit a musíme si ještě počkat myslel ještě to nezačal učit člověk logické myšlení nebo se matiku by se kam veliký důraz a kromě toho by se muselo začít s výchovou toho člověka trošku jinak než jak se začíná nyní během toho přednášky mu příležitost říct jaké principy výchovný by se museli zavést aby ten člověk včas se dostal k tomu čemu se jaký v přeškolním věku taky dostal aby jednal správně. Podle takzvaného rozumového uvažování říkám takzvaného protože ten rozum byl něčím řízen a schopností rozlišovací ten rozum nemá velkou schopnost rozlišovací k tomu musíte k straší dyško pádné nástroj to musíte všechno jako rozumově logickým přednést aby on to mohl vůbec použít brž učím tu rovnici o tomu neznámých tak musím na řadě příkladu těmto předvést aby aby se potom rozběhl po jiných případech a samostatně a tak taky tom životě se musí v různých situacích umět člověk obracet aby potom obecně i v nejpraktičtěji je se například stalo po dlouhé cestě. To je z poznání když jsem vod vod těch tří a půl let do šestadvaceti něco zažil že jsem najednou si nevěděl rady s tím koncentrákem pro toho příliš bylo silné a ne vyskytovalo s to běžném případu tak jsem tím nevěděl rady to se může stát prosím je tak ho člověku který byl takhle před tím od mládí vlastně poučován jak by se mělo poučovat nebo to nic platné čili oni mohou i v takovém případě jako vem nastat okamžiky kdy si ani ten dobře poučen člověk neví rady to prosím vás to je u lékařství to je všude todleto že najednou to je nějaká anomálii viďte někde. No a tak to se nevylučuje takže tento můj výklad nemůžete daleko jít aby počítá s těmito případy ten nebude počítat s krajními případy na budou stranách takovým minimální o poznání a takovou maximální o poznání a a takových pekel situací které vypadají jako že se na toho člověka shrnul bez jeho viny to byla jenom jeho vina z ničeho nevidím třebas hitlera nebo esesmany se tam mučili nýbrž sebe jo. A k tomuto pojetí života když přijdete tak se naučíte zpětně z cesty poznání milovat lidi nemáte nikomu za zlý že vás týrán oponuje te samo sebou necháte setra ale nemáte mu to za zlý nezačíná to ho nenávidět protože víte že neví on co dělá tak za nevědomost obci nebudete párat kdy se budete jenom by nevědomci bránit ne nebudete se zdravé věřit ztekat pusu do huby do huby sebe ne tak to nebudete dělat to nesmíte to rozumné ale nebudete ho považovat za špatného protože je tygrem nebo protože řezníka. Do toho úkolu musel nějakým způsobem růst a dal mu to třebas velkou práci a kdybyste ho od toho úkolu osvobodili jako jsem tehdy o dobyli toho gestapáka nebo jestli mana tak mu to bude dělat velice dobře a bude to pro něho velice prospěšné když on to třebas nebude moci vyjádřit tak to se musel všechno jako prevence zařídit aby se to chápali v pravým slova smyslu abyste na to nehleděl na jaké na jaké absolutní učení nýbrž takové volné pružné učení které u ježíše krista je uvedeno tou symbolikou je jeho života totiž symbol jeden význam skvělý jeden způsob skvělý že se aplikovat různým způsobem. Neříkám špatným způsobem nebo ne patřičným způsobem ale různým způsobem jsem u rovnice o dvou neznámých tak se každá každá rovnice o dvou neznámých jakémkoliv tvaru podle těch vzorů základních vypučí podle toho algoritmu podle toho postupu který je na to navazuje se vypočítavost postupu tři že tak některým musím poznat který mám použít a podle tohoto použiju tam tři způsob se chci taky rozhodnout a to rozumově se rozhodnout na to nepotřebuju žádné vaší ře vědomí ale musím znát základní vzorec vás dneska budu učit jenom základním vzoru. A to se tím že je to chcete na to nemám čas a taky by to bylo nesprávné kdybych jako si říkal tak tadyhleten doktor abrahám jako tak vidím pro toho by se zrodil ten a ten vzorec takle aplikovat možná že bych to věděl ale pro dnešní situaci a vy se mění te den ze dne když si myslí že to není tak zlý mění že se třebas do stabilní není to pravda my sme každou chvíli na jiné úrovni jo a to by zase bylo třeba honem k vám přeskočit a znovu vás obsluhovali na jiné úrovni to není možné za za člověkem nemůžu chodit to si musel za sebou hodit sami že ježíš kristus chodil za každým člověkem tam kde byl a buďte bez starosti že když to symbolikou pochopit tak ona za vámi pude tak kde ji budete potřebovat to je ta jediná vymoženost jedinečná vymoženost toho celého učení že totiž dejme tomu když on říkal nějaké podobenství. Tak si to někdo bylo žil nějakým způsobem je to bylo žili tím způsobem a při si to vykládali po svém asi i správně tak jak je to stačili on třebas mluvil o tom rozsévači který rozsévač jedno semeno a ono padl na skálu druhý do roští a třetí na cestu se obalí o ptáci a jenom jedno z nich na úrodnou půdu a něco z tohoto užitek tak říkal svým učedníkům tyto chápali těm se to jenom líbilo protože mají uši a neslyší je mají voči a nevidí ale vám je dáno to mu rozumějí a ty to vysvětlil to zoufale mírným způsobem že člověk než ka žasne jak málo jim toho řekl. Tak to dneska my víme daleko více a nitrem daleko duchaplněji vysvětlit než von to ježíš kristus vysvětlil ona je věděl to člo tak dělal protože voni měli před tím poznáním oni si cestou lásky a to poznání pokulhávalo a on věděl co se do nich vejde a vešlo se do nich velice málo když například dejme tomu svatý petr někdy pustil a promluvil k ježíšovi a vono to vůbec ne souviselo z poznání které by byl ježíš u něho mohl předpokládat tak mu říkal satane odejdi ode satane a zase a když mu s vytoužil taky musí lito tak říkal tohleto maso nezjevilo ty jsi opravdový ty jsi opravdu bohem navštívený člověk že sebe udělám skálu a tak dále jenom pro ten okamžik toho svitu který v něm chvilinku existovat. Tak toto taky ještě bylo třeba přes ono by vo se třeba předvest a toho tolik že by se vůbec vlastní přednášce nedostal a to nebudu dělat protože ve vás zatím takle uvedou a se musím dovolat i hodin dostat ke konci to radši udělám tak abych se dostal daleko dřív konci abyste jeho mi doplnit kdyby vám to něco nebylo jasného nemůžete přerušit během cesty mého výkladu a začnu od adama. Stvoření člověka je první taková záležitost kterou je možno ještě na cestě poznání rozumem pochopit a my si to tedy z přístupni rozumu tam nikde není řečeno že by byl tam vznikl člověk nýbrž tam vznikla jeho hmotná podstata pro ji tam psáno vdechl mu duši že ano to je limě. Tak to neznamená že ten člověk předtím neexistoval tak duše byla u toho boha rozumíte von jenom předal hmotě čili byl to byl tak to je základní omyl vůbec církve a všech těch vykladači přeješ že si myslí že tam vznikl člověk ne tam vznikly jeho hmotný život a tak dala to nebudu bych mohl takle opravdu moc zajímavý věci mám říct se říci že na tom prvním omylu který voni tak řadí se řadí celá řada omylů dalších a to jde do takových nesmyslů že nakonec se to všechno strašně tajemné to vůbec tajemné není aspoň bych se měl zastavit u toho kaina a byla aspoň pak malinkou. Taky to toho pádu z ráje a to všechno nemůžu to přímo nesouvisí s naší cestou ale aspoň do toho kaina a byla jestliže oni obětovali oba dva jak ten ábel tak ten kain tomu hospodinovi za zapadnou oběť jakýho ber notak a ten kus oběti kainově se plazit po zemi a ten kouří a bylo by oběti stoupala přímo k nebi poznali oba dva že ta oběť ábela je přímá na milostivě tím bohem a ta oběť kainově ne že k nevy nemůže stoupat jako symbol a tak ten kain to vyřešil jenom tím potom zabil toho a byla a bylo po požehnání viďte a jak se říká z toho kaina tedy pochází všichni lidé rozumíte. Nejsou kainově znamení na svém těle a je zajímavé že ten hospodin se proto moc na toho kaina nehněval a vzal ho na milost a vytvořil z něho lidské plemeno prosím vás tohleto je všechno podání pohádkové ale je na tom základ pravdy že totiž bylo třeba aby se při tam vývoji do toho hmotného života dostal dualismus v celé své šíři ten člověk v ráji eště nežil plně dualisticky dualismu nepotřebovala příklad do ke se mu dalšímu vývoji a teď ho to zlo bůh povýšil na rovnocenného partnera se kterým se musí počítat. A kdyby to zlo neexistovalo tak my nemáme pokroku nemáme možnost pokračovat na tebe těch berte to na vědomí a nedívejte se na slovo jako na svého nepřítele na této cestě nýbrž jako na svého nejlepšího pomocníka bez kterého se vůbec neobejde te toho hlavně říkám na adresu lékař.

Download XMLDownload textWaveform view