EN | ES |

81-10

81-10


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


fakta který je dycky trpný který nás nevíte šplhá na úrovni stylizace života vysoce před čil neboť je to nesmrtelná duše symbolizováno pannou marií tahleta je schopna v této fázi stylizace že to fakticky cesta zrodit ze sebe krista. A jenom ale v tom případě když lidsky protože sch znázorňován jako člověk svolení bude trpná tou aby se to stalo ale svou božskou stránku křesťany pochopili ze které se to radí znamená bůh se nemusí rodit mezi zase z toho po ského ten totiž zrodí vůbec nemůže on jest a takže musíme si uvědomovat že ta pana maria musí být pocit stránce symbolem něčeho božského ze kterého se to všechno rodí nebo proti se to v našem vědomí. A tady je popsáno na začátku že není k tomu třeba ničeho jiného než váha těch kteří zaséval která se postaví na stranu těch kteří nou jak to ježíš kristus říkal velice výrazně někteří za slívají někteří přídou a po no. A to byla první řadě panna maria ani ta nesmrtelná duše nemůže tnout tam kde člověk nezasel kdyby byl ten židovský národ dva tisíce let nestylizovali svůj život tak by se panna maria tam nebyla mohla objevit ani nesmrtelná duše nebyla by schopna zakročit čili tady ukazuju pořád jak od začátku je třeba toho lidského prvku a počínání lidského aby se ta trpnost vůbec někam dostala. Tady mám nějaký dovětek k tomu co jsem řekl o tom ráji když mluvím o ráj jako o něčem co bylo tak se dopouštím symbolické ho sestupu nebo používám symbolu jako by to byla skutečnost tak a vono to co tady říkám není pravdivé ve smyslu jak to fakticky je neboť ráj existuje že ano hmota existuje z ráje se padá to není něco co by se bylo stalo. To je ustavičně probíhající proces jako je ustavičně probíhajícím procesem stvoření ale kdybych to takhle vyložil tak jsem z kolem vedle to nemohu takhle vykládat o těch mou jsme skončit ono se to děje a je to fakt a musím říct jak na to máte jít tak to musím vykládat jako když se to stalo a jako když a to se udělat abyste člověk dostal nazpátek že jo ale upozorňuju vás že když byste to takhle chápali tak všechny otázky potom jako to chápu jako esli to chtěl pán bůh si to byl vůli boží otázky veskrze hloupé protože vono se to děje jo tak jak to že chtěl když se to děje. Tak to je tu otázku odmítám ano protože se mi nehodí do kontextu tohoto výkladu přeci jenom tak nízko sem nesestoupil my si výkladem tolik se to zase nepodlehli ten k tomu symbolismu abych zapomněl přitom že vykládám jenom symboly a ne čistou pravdu že stýkám s představu o tom co se děje a dokonce umožňuje tu představu přiblížit člověku tak si to vykládá jako že se to stalo. To je přiblížení představy to není skutečnost prosím vás všechny to těchto fikcí si buďte vědomi že vám přitom nelžu vám jenom vy du na ruku protože myslíte časoprostorové ale když sem se to dyc dověděl tak se vůbec nemyslel tím méně časoprostorové tyto věci že stvoření je kontinuální proces jsem se mi dělal rázem se vším tím ostatním se tady zvykli tady vykládal od doby při sestupu z koncentráku bych tak řekl to je si tak jak na vykládá jsem vykládal těm koncentráku ti zírali když vám byli svědky toho že jsem říkal že to je kontinuální proces to stvoření tam dověděla se tam čest šesti ho podání že jo do věděl jsem se to neučil to je sobě si naučený to není nikde napsáno že tam je to z přístupno všude vyviklal kteří jsou v časoprostoru a často prostorově myslí a logicky myslí abys to po sloup za sebou zařadili a aby mohli nasadit na moment kde právě sou jo na tu a tu vývojovou fázi ve které se pohybují kdyby se jim to nepřevedl to do toho času a prostoru tak by nevěděli kde jsou a kde mají začít další pochodem a protože mám na mysli nejenom pravdu ale také cestu. Po které se kráčet a ne jako laoc po kterém se kráčet nedá který mám na mysli cestu velice nedokonalou když to srovná s tím laocem se s tím směřuju protože napřed musí tady být pochopení takové jaké odpovídá úrovni mého postavení jsem také do doby než se se to dověděl an blok to všechno chápal časoprostor i ty indy jsem takhle bral prošli nějakým vývojem a dodneška říkám sousto toho bysem že ano on známo taky že jsou ale sou mám pravdu. No protože není žádná protekce na světě nevě ne svítilo světlo jenom na křesťany výše víte dobře že to světlo které za světlo tehdy v betlémě bylo zrovna vidět někde na východě a že odtamtud ti svatí tři králové přišli a co způsobili u toho narozeného ježíška oni ho přizpůsobit prudké vývoje která před ním stál ono by se bylo bývalo mohlo stát že by byl ten ježíš kristus utonul někde v nějaké extazi taky. Ale on potřeboval dostat do vínku ne začátku svý cesty zlato a jídlo a bylo to jsou symboly věčného života ponětí o věčném životě které my od začátku svého života nemáme když jsem třeba dejme tomu vlivem těch lékařů přestal chápat sebe tělo jako sebe nýbrž jako za pomocníka to nebylo to nebylo ponětí o věčném životě vůbec ne to bylo jenom rozlišování mezi tělem a mezi tím kdo myslí v tom těle trošku nějaký krůček malinký to byl ale to co se dostalo ježíši kristu s konec do vínku. K tomu umožňovalo aby okamžitě mohl pochopit a věděl že není jenom činem člověka nýbrž že je synem božím proč to potřeboval vědět od začátku protože kdyby si toho nebyl vědom býval tak jeho oběť nebyla tak účinná co by byl do toho vložil. Jenom to co my nebyl by z něho nikdo víc než my který máme příbytek o bohu boha kdežto on se měl vrátit jako bůh k bohu a ne jako člověk který tam přebývá v nějakém příbytku ano a proto musel vědět co do toho vložil že do toho vložil svoji božskou existenci to proto udivoval že dvanácti letech všechny ty radí tam v si nahoře jako moudrostí tam nad vnikal. Místo aby člověk vstupoval do extaze a řekli tam znázorněn třebas v bibli herodesem svatým josefem a pannou marií tak zvířaty které tam zažívají to tělo ježíškova a vším tím okolím i tím betlém em ty u stájí toto tělo tím je tam znázorněn to nic z toho nevstupuje do extaze. Ani ta panna maria nikdo ne ale mají osvícení ten svatý josef osvícení to zastupuje extazi že on co dělat že ježíš kristus žene tu cestu k bohu po jít kolejích než extatických extaze totiž nezprostředkuj příliš mnoho poznání jak jsem vám říkal dopoledne nebo včera nebo sem to napsal někde jenom zásobě poznání které mám že to z nás že to poznání chybné jako bylo u křesťanů chybné že voni považuje třebas nevezmou peklo za místo hájit za místo pána boha svou sama ja nevím co všecko tak ono se ty tohleto poznání se jenom nějakým způsobem násobil ten pán bůh se oděl do lepšího roucha to nebe bylo slavnostně to nebe bylo to peklo bylo pekelný ten ráj byl blažení všechno bylo znásobení ale nic tam na tom na lidské představy nebylo opraveno a jsem tomu dal korunu že sem lekl že když do toho samadhi do extaze toho satori tou pil shora tak oddanost císaři tak stoupla. Že byl pro něho ochoten protiva ne svou vlastní krev ale taky jeho a jiných názvů a tak dále úplně fakticky takže my jsme byli setkám toho že křesťanští mystici kolikrát radili lidem celému lidstvo něco na čím se náš rozumí zastavuje jak je to možné že takový velký světec mohl něco takového udělat tak například my se měl mnoho z největší extatiků v evropě svatýho bernard klervó kterého si nesmírně vážně jako extatika a je opravdu v citu sluhy abychom musí všichni vážil tento výjimečný člověk který se nazýval doktor extatický tehdy za svýho života tak nazvali ten rozpoutal si žáku válku nebylo zrovna požehnání pro lidstvo to jsme si zasadil ránu celýmu křesťanství když se pohani pro následovali a pohani se vraždili ne. A co asi kristus a to předtím tuhletu chybu dělal svatý pavel předtím šavel že dál radit křesťan on v tom svatým vedle pokračoval on sice do války sám nešel on si to tady od od byl někde v klervó klidným životem jenomže on to byl tak přísný a zet že mu všichni věřili protože ono mu to myslelo jinak výborně on z násobil všechny zkušenosti křesťan který tady byli takže bych to tak to znal normální temení pocitem tak on měl stokrát víc než normální člověk a je to platný pořád vyk. A pořád se dělí lidské chyby při tom a tak ježíš kristus při tom dobře byl vědom dokud byl odkázán na osvícení na to že věděl odkud pochází tak si vůbec netroufal z toho souručenství s rodinou a prostředí ve kterém se narodil tam kde se tělo narodilo z toho vytěžit všechno co může to je další hnací prostředek který neříká nic svoje stavy. On opravdu byl oddán své rodině a přitom vynikal moudrosti protože byla to ta vzpomínka na tu na tu jsoucnost ze které odešel svým vědomím tak to je správně řečeno od toho otce jako odešel no a tak zase na ukazuje že vlastně my jsme na tom obdobně že přestože si to neuvědomujeme o to je naše oběť menší tak zase k tomu otci musíme jít jenže nemůžeme tak rychle jako on řekl dneska nemusíte se mnou tak kam dneska jdu a také to nebude mít tytéž následky jako když tam jdu. A ještě jednou opakuji protože to je velice důležité on do hry vložil daleko více než můžeme vložit my když extatik vloží do li tu svou extazi tak je zázrakem že zůstane na živu protože ten život který mimo extaze musí my zdát takle a nám připadá úplně přijatelné ale on tady srovnání když si rájem který prožíval ze kterého padl kteří pořád padá z ráje a tak když potom vstoupit do tohoto světa tak je z toho vrcholně nešťasten proto křesťanští mystici kteří přes svou představu o nebi a tak dále. Se nedostali a padalo tedy na zem toho z této představy dolů s extaze prožívali nejhroznější utrpení o kterém by vůbec nemáme představu protože duševní utrpení co vždycky větší než utrpení těch fyzická to vám jasné a ježíš kristus zažíval daleko vyšší utrpení před svým vstupem na na kříž než kterýkoliv světec je vidět z toho že se krví potil prosím vás to je to není maličkost krví se po ti. To ještě nebyl korunován tou trním ani tak takže to svýho on neteklo pro fyzické nějaké zranění nýbrž to byla ta tíha toho vědomí to byla tíha toho všeho co nesl co vznášel jako oběť do toho aby mohl se stát vykupitele spasitelem takže i ten extatik do určité míry se stává spasitelem o tom nepochybujte. Proč se můžeme na rozdíl od indické nauky dostat ježíš podle ježíšova příkladu na konec cesty za jeden život proč vůbec neplatí to co indové říkají a to co buddha říká nebo vostudu ostatního váha převtělení se dostanete tam do do toho stavu spásy buďte bez starosti je to jisté na ne ne straně říkají přítomný okamžik je dětinně důležitý a nesení říká říkají s jednou jedna mi ústy nohou vás čeká vzpomeňte si ale že nelžu že je to totéž jako když ten tanečník pod tím stromem podle toho legenda kterou vypráví ramakrišna tancovat a pro tu radost kterou měl když mu bylo řečeno že jenom tolikrát se vtělí to je těch listů na tom stromě pro tu radost se najednou ocitl v náruči boží a byl spasen. Tady vidíte že když se spojí lidská bytost veden jediný celek a třeba je to jenom emotivním způsobem radostí tak že je to že to znamená spásu proto ježíš kristus tolik opakoval radujte se opět pravím vám tak to řekl radujte se protože kdyby tato cesta nebyla nejradostnější tak to za jeden život nejde a ramakrišna ukázal za jeden život to jde když si radostní když si bohu vděčný za to že ta milost tady je pro tebe tento přítomný okamžik připravena přesune se ti říká budeš tady tak dlouho dokud kolik je těch listů na tom stromě to si neprotiřečí tonete rozumíš. Ano tam ře takže teď ježíš kristus ale věděl že člověk takhle kdyby to pochopil jako to chápe třeba vyšších že to nestačí že od pochopení k uskutečnění věci je velice daleko dneska víte řekli jim co jiní nevědí řekl ježíš si učedníkům ale to nestačí protože kdybych vám neseslal ducha utěšitele nevěděli byste ještě to další co potřebujete tomu aby se ocitli v náruči boží. Čili všechno co my s tady vykládáme a co voni ukazoval obrazem jenom obrazy to ukazoval to nebylo ani zdaleka tím co jim ten duch svatý ukazu bez obraz on je do toho vsunul tak rázem ne postupně také toleto tady vykládám jedno za druhým že by převáděl jako když kristus převáděl všechno o nějaké historické legenda ano ten duch svatý na jednou na sestoupil a voni byli beztak pochopení cesty po které se nedalo kráčet. To je ta pravá cesta po které se nedá tam je tady začátek toho laoce dobře věděl ten byl tak ne daleko ale jako moudrý neměl čím lidi to to neměl nikdy říct teprve dneska mu to můžeme vyčíst protože rozumíme jak to mu je jak je jak to vlastně myslel že ten který ne kráčí to znamená podstatě terezka se nedá ten který taky nekráčíte de tou pravou cestou ale po u se ne kráčí tak je to měl říct na se ani nestojí tam člověk je a jestliže ježíš kristus ovšem chtěl ukázat cestu tak ukazoval cestu po které se kráčí k bodu kde se nekráčíte je tohoto předtím taky zapotřebí přátelé toto indové dobře vědí a proto mají své mistry které kteří učí své žáky kráčet do bodu kde se neklečí ano. Je to to zase přerušil věčný život kterému vedl ježíš kristus k tomu věčnému životu nemohl přivést dál nás než jako žáky které vede mistr a žáky kteří zůstávají žáky do konce jak to dycky nazývám že pobývání ve věčnosti je ustavičné tíhnu ke věčnosti před chutí toho je když člověk třebas pojede nějakou extazí a ho to tak ta ne že nedovede se obejít bez dalšího vstupu teta řekl že tomu říkám náhražkový plnění nějaké takové ale ježíš kristus toto neukazovalo říkal jak to udělat aby trvale člověk tíhl čili aby na věčnosti jak tomu říkám konzervativní To by na konvergence a to znamená když stane třebas konzert je o o se tak nekonečno se to asi setká lidi ale jenom nekonečné jenom v nekonečno ne dřív a protože to nekonečno tak je stejně pravda v tom setkání nikdy a tak taky žádný světec nemůže být ježíšem kristem ani ježíš nemůže být ježíšem kristem dokud je jenom synem člověka on jim nebyl dokud dokud byl synem nějaké matky a dokud byl sou dokud byl součástí společenství lidského oni dokonce nebyl když prošel jordánem. A teprve prošel křížem tak poprvně hlásil zahradnici které se zjevil nedo týkají sem jdu k otci toho výroku si všimněte to není náhodně napsáno tam protože opravdu musel znova projít ten tím pochodem kterýmu sem projít i vy o všem jak vám říkám nejde to nikdy tak daleko jako u toho ježíše krista budeme pořád nějaký tak to jenom proč se pořád toho schází nedělej někde rovno de že to špatného těla není možné. Je to musí potom se nebudeme dál hádat ale je to tak jo budu pokračovat ano tak jestliže v první fázi vlastně vykládám jenom prošli zapotřebí extaze bavit je dneska nejde v celé přednost si nekladu vyšší cíle a kdybyste náhodou v těle nějaký vyšší cíl sledovat a chtěli ode jakou vyšší odpověď než co je to extaze a proč něm zapotřebí a kdy je zapotřebí tak na to vědomě odpověď nedává musel bych ji dal zvlášť a mimo rámec v této pásky tak bych tam do pásky to nedal protože vono by to do úrovně nezapadl ano se držím určité úrovně například jsem psal třebas v evangeliu svatého jana to se nelze představit jak jsem se musel násilím protože na určité úrovni a mluvím o tom prim ste ktery abych ten ucukl aby to nezmátlo je se byl pořád vědom toho. Že moudrý nesmí tím co nabyl někoho ta a kdybyste si všimli třebas evangelia svatýho jana tak je to určitá možná slušná úroveň by to tak poměřuje jinými by si toho druhu ale nic víc kdybych se do toho soukromě některým z vás pustil a kterýkoliv tělo například se na počátku bylo slovo sami znovu probírat ne na úrovni na tam napsáno tak byste a nena úrovni na které jsem to poznal protože to vůbec není je nevyslovitelné tak byste věděli že jsem se opravdu násilím držel na určité úrovni a že velice důležité úroveň zachovávat a u mnohých lidí kteří. To berou pokaždý živé stránky a taky z jiné úrovně nevidím toto zachování jednoty úrovně a takže to člověkem sloup a to bych nerad když sám i zasloužím taky toho občas dělám záměrně psže spíte ne tak to dělám jenom z toho důvodu abych vás probudil ale pak to vysvětlím a mluvím se že jsem s vámi za to cloumal ne kdybych totiž byl ježíš kristus například ne pochopitelně řekl slovo které znal. Člověku nepoznalým ne připravené tak místo aby ho spasil a aby to slovo který by vypadalo jako velice užitečné tak bych ho nestačili by pio namístě zabil jo vy jíme ze zkušenosti ramakrišnovi že by byl zabil toho lékařka ano tej na něm chtěl osvícení a tak je důležité vědět že ježíš postupoval metodicky že radí teď místo extaze je tomu že to vyřešit taky ten ale je místo extaze radí postupovat tím že budu chápat smysl tohoto života neboť když byl oddán proti naučit tesařinu nastudoval písma svatá měli abste tak byl oddán společnosti která toto znala toto od něho vyžadovala ne. A on říká když toto člověk nebude mít za sebou není naděje že by mohl na to něco varovat na slabý základ se nedá nic činnému na rohu a ten silný roupy nebo ten zlou ptej si vyžaduje příliš mnoho síly pro sebe ten pohltí ten základ a zahyne potom i s tím základem ano to je jako asi když nějaký si opačně se chová jako si opačný potom i to platí se usadí na malé roli tak je za za hubí když se usadí na velké rostlině tak ji nezabít a rostlina ho uživí a on roste si ano a duchovní poznání se jeví na každém stupni když předčasně nastoupí jako vrcholný vykořisťovat el. Její například sedmnáctým roku to poznání předčasně nastoupilo a choval se jako vykořisťovat neboť mně mělo k tomu abych opustil tento život s tím to znamená vykořisťovat to životu plně poznání toho rušilo co to bylo poznání bylo to poznání nepravém ne jenom bylo na roubována předčasně nezralé plod a neza základ a to stačilo k tomu že to hrozilo za vůbe ním toho základu že. Ježíš kristus když potom přijal po křtu v jordánu učedníky tak je soustavně napájeli boží silou silou od otce kterou přejí malo otce to je něco jiného jak se napájí touto silou člověk který doupata ten chvilinku to vydrží být napájet a odtamtud vypadne nechtěně vypadl se to totiž neunesete organizmus. To je příliš slabý musí odejít jinak by ho to spálilo ramakrišna říká když někdo zažívá někdy by kalpa samadhi které musí trvat tři dni aby mělo za následek určité ustoupí ru poznání tak je třeba toho člověka být potom ho aby se z toho dostal aby si upoma to svou tělesnost aby nezahynul tam rozvinuté nebezpečí že ten člověk zahyne a nepřinese světu to požehnání které by z toho vyplynulo kdyby se vrátil živý a i i Ramakrišnu byli tloukli. si ty lidi běda kteří ho tloukli aby tam nezůstal že si vzal do hlavy že musí světu tyhlety věci říct a ještě že nám to řekl to byl partyzán ten šel nejdál tam člověk může vůbec dojít tam došel ale jiní třebas veme tomu rama na Mahariši se daleko nedostali to měl pravdu branky říkal že něco za jakou. A si pokud jsem to slyšel z toho jeho posledního odkazu tak tam právě tohleto znovu opakuje že to za jogou je to hlavní čeho je schopna evropa a západ se chytit a tak si to tak je tak to řekl velice správně no ale se vrátím k tomu ježíši kristu tak je jsem ale podle důkaz že kdo dostává soustavně od boha sílu k tomu aby nebyl sám činný nýbrž z moci boží činný ten nepotřebuje procházet extazí ano a to ježíš kristus dělal dál. Kdy se to může stát to se může stát jenom tehdy když se udělá správné rozhodnutí je i u změnit smysl života ti učedníci páně změnil smysl života rozhodli se pro změnu smyslu života ale no se rozhodli nýbrž správně to prováděli oni opustili to co smyslu jejich života neodpovídalo to je příliš obrazně řečeno přátelé to na to natropil moc neštěstí mezi křesťanskými následovat ježíše krista že voni odpouštěli rodiny šli na poušť a tam hrůzou konstatoval že to nejde že to požehnání které měli učedníci páně když tři roky chodili vedle ježíše asi ježíšem že se nedostavuje a řekli si aha to je proto že on tam byl tělesně přítomen a tady pro tělesně přítomen není chyba to je špatná argumentace my musíme ježíše krista které s navozovat to je tam to okamžitě bohužel opravňuje jenom znázorněná on to nic to nepřevedl do v těch opravu pryč ven do faktu ne obrazně ch oni nevěděli že se musí všechno vít jako obraz že k tomu musí najít eliášem ve skutečnosti který je která není obrazem Co je to tělesně následovat krista tělesná sva krista je dělat to co je ve vůli boží jakmile poznám vůli boží a do jaký míry poznám tak tak jiná sleduju bez ohledu na svou vlastní vůli a to je tělesné na se dají se to musím dělat tělem to se chce ty se to ne když těle následoval ježíše krista neznamená že s ním pořád chodili nýbrž on je poslal někomu aby někde způsobili tím duchem ten duch ale působil skrz jejich tělo to byla ta tělesný to bylo to tělesné následování nejenom že by si to mysleli že následují ale je to uskutečňovali svým životem svým tělem každým krokem pro to mohla svatá terezy že sama nepáčí za kráčí ježíš kristus a že sama nemá ruce vin že její ruce sou u ježíše krista tak je správné schopen tělesného následování ona tělesně následovala ježíše krista a dokud se dostaneme z této fáze tělesného následování tak nejsme učedníky páně nejsme učedníky páně neocitnete se to kříže. A to znamená dříve než bychom se mohli pod ním s ježíšem ocitnout tak buď utečeme se stran o sebe petr to by nebylo tak zlý to se dovoluje že tam je zbavilo je dovoleno protože člověk je nevědomí pro tu nevědomost kterou ale ta míra zbavilo kterou prokázal jidáš to škole není to vede k sebezničení nepravém že to spáchal sebevraždu vzor jak se to nemá dělat život si nedal žít otci vzal. Tak co je to ještě jednou do to znamená následovat tělesně tělesně následovat znamená na to touha na tu pouhou stylizaci života tam musí po tím být na tu oddanost tomuto světu to tam musí být na křest v jordánu to bych měl chtěl si co to je protože ježíš kristus ten křest v jordánu u těch svých učit u těch svých učedníků nějakých jinak vyprodukoval než sám o prožil úroveň toho křtu který přenesl na své učedníky byla dána mírou odosobním těch učedníků. A ta víra osobním toho ježíše krista byla daleko větší než těch otom všech učedník takže oni nemohl předvést křest v jordánu když člověk prožívá se v jordánu tak ho prožívá na z pohledy a stále hlouběji jinak to nejde jako jednorázový úkon to nejde to je plynulý tok hloubky poznání je člověk pořád vstupuje do větší hloubky jsem nedivím těm abyste že chtějí chtít jenom tak aby tam bylo hodně vody aby po topili celý od člověka v tom něco je člověk takhle do takové hloubky vstupovat aby ten křest byl dokonale ovšem hmotná voda to nestačí pochopitelně. No tak ten ježíš kristus ten křest jordánu zastal u těch svých učedníků tím že když oni se vzdali těch svých rodin tak on jim za toho dal moc kterou v tom jordán předal ko tou nesli tu moc kterou získal v tom jordánu ano tak jako kdyby prošli kapse toho tam pustím hned jak víte ho považuju svůj život za experiment psychologie a tak tedy myslím že tuhletu kapitolu kterou jsem teďka právě psal bude dobře vám vylíčit protože je to velice poučné. Pro i pro vás protože v situaci ve které jsem se ocitl se ocitne každý z nás a tak je dobře o tom být napřed informován mimochodem manželka o tom byla informován způsobem který vám vylíčím a kterým kterému ale nerozuměla ale důležité bylo zase to rozuměl takže jsem si to vysvětlil pro sebe a jsem to řekl tak jak to unesla ne protože přirozeně každý člověk ztra ze smrti jsem si myslel že jsem vadí že jsem vyrostl z toho takových plane a když jsem byl v koncentráku tak jsem tak strašně bál o život že jsem si opravil svůj názor na sebe a mohu říct tedy že nikdo z toho není výjimky vím vyňat tak tam to bylo takhle bych měl napřed promluvit takovou obecnou kapitolou o zřízení nebo vedení událostmi protože bez této teorie nezvládnete potom ty praktické ukázku. Tak jestliže člověk dosáhne buď ve svých skutcích a ten obtížné začít od skutků nebo ve svém modlitbě takové úrovně že pomocí buď těch skutků a nebo modlitby rozšíří svoje vědomí tak tomu říkám nově že krmí automatismus dvě jestliže rozšíří to vědomí tak z toho širšího vědomím přichází informace které normálně člověk nemá. Jestliže který jsem v těch sedmnácti letech rozšířil to vědomí do míry že trvale nebo aspoň míst v přírodních okamžicích přesahovala úroveň nebo rozsah vědomí které normálně člověk tak se to stalo hlavně tím že jsem měl předtím velice dlouhou praxi v odosobňování je jsem to štěstí že jsem že ti lékaři naučili nepovažovat tělo za sebe jak jsem vám to líčil v umění žít a to nebudu líčit znovu že prostě naučili považovat své vědomí za sebe a vědomí k dispozici kromě jiného také to to tělo s tím traf močí za řízením kterému říkám zase někde automatismus jedna to taky nebudu vylíčil říkat znovu protože to je tam šli napsáno ale také k dispozici další automatismus který není za zapojený a ten se za poje jenom když člověk rozšíří vědomí tak jestliže modlitba například se dostane takové fáze že při přestávám mluvit a prodlužuje se mi dech nebudu mluvit o způsob dech modlitbě a on mi ten o těch následcích že to bych se dostal úplně najednou kapitolu a bylo by to hrozně dlouhé vašem to na pani jde. Tak jestliže se dostanu při modlitbě rozšiřování vědomí které za následek kromě jiného zevní následek snadno i pozorovatelny že se prodlužuje dech případně se zastavuje dech tak v tomto případě pro tu pro tuto jinou frekvenci dechu se dostává člověk do jiné oblasti tak řek bych do jiné frekvence v jiného prostředí dejme tomu astrálním životě je taková frekvence nová že nepřekáží této naší nové frekvenci takže dejme tomu člověk který je astrálu může být tady myslím můžeme například na něj sednout a ona nepřekáží rozumíte. Ale bylo zajímavé že třebas kdyby to bylo okamžitě po smrti tak jsem si zjistil že překáží člověk totiž prudce po smrti se si teďka zjistil na lidi třicet dřív ale ne tak podrobně teďka dělám zkoušky s tím člověk po smrti prudce ztrácí tuto frekvenci a přechází do jiné a ta jiná může prolínat tuhletu třebas dlouhé veli mohou být vedle krátkých vl a vzájemně se neotýká ani se nemíchá že a taky je to tak nějak tam zařízeno takže když třebas manželka chtěla po své smrti se mnou je k dceři do prahy. A velice ato stála protože věděla že ta dcera je taková plakat a že si to bude moc brát přeci tu smrt tak se mi to rosolu říkal jsem si říkal jsem ji ty bys přišla k nějakému úrazu v tom vlaku ty nepotřebuješ užívat dopravní strastem a ty se tam šel ocitnout jiným způsobem který ještě neznáš se kterým se seznámí uděláme to tímto způsobem ty si tady lehne sem na tohleto místo do téhleté postele při kraj a počkej asi zavolat se ti za volám a budeš okamžitě v praze nýbrž potřebovat toho rychlík který pojede a opravdu na tam věrně čeká v posteli kam se vykládal místo a když jsem potom se ocitl po několika hodinách u dcery tak se mi zavolal pomocí toho rozšířeného vědomí na frekvenci na které ona žije. To musí tam do definice se dostat rozumíte a musím tam vstoupit do frekvence a tam vstoupím tak se s mohu stýkat že ano tak jsem prostě i pozval takovým způsobem že byla to špatně naměřena že do mně úplně vrazil a tedy to jsem tedy viděl jak ještě se člověk je poměrně hmotný mně to se mnou za cloumalo že jsem věděl že tam je jenomže když jsem potom volí prahy to bylo vysoce smrti nějak tak ona mně to se požádal v praze nenechávej tady. Dovol mně abyste se se dostala pryč protože tady se bojí se na se bál se jsem říkal tady je maminka že to na to je moc mi to hru za a jak to jsem se nebáli byla živa teď se bojím sem říkal by bez toho nosti mezi jeví protože ta je na na jiné frekvenci svatby musela něco zařídit aby se mohla zde vy a to ty neumí zařídit tak je taky učit nebudu těžit nemůže ale byla to marné tak man lekne ne řeka prosím vezme se říkal teď musíš ovšem tady někam dokonala abysme překážela a si zase pozvu nazpátek zase se s ním praštil do postele v plzni. Ale je zajímavé jak cti no tak to bych to je zprostředka to zde se zpočátku tak řekl jsem že aby člověk se mohl takhle ne jako médiem ale vědomě stýkat že by starou kolik oblastí jinou tak musí do rozšířit frekvenci svého vědomí totiž když vědomí jako takové to je věčná záležitost to není dočasná nějaká záležitost přejde přes filtr tohoto těla říkám přestane automatismus jedna přes ten světe tak dostane určitou frekvenci a pro tuto frekvenci vnímáme tenhleten svět a nemůžeme vnímat vůbec nic jiného a je to v pořádku takže když někdo nevěří na nic jiného nemáme mu to mít za zlé protože jak by měl když je frekvence jednoznačně zaměřena na tohleto kdyby ale rozšířil své vědomí tak by najednou zjistil že je na jiné frekvenci chytá něco jiného a jak jsem vám říkal toto pak protože tady zpočátku se nebyli ty lékaři naučili při tom že mně bez anetík čtrnáctkrát operovali odbavit se od bolesti tělesné. Jde o o že se vlastně chvíli co jsem neměl vědomí bolesti byl spojen více z vědomím jako takovým než tou svou tělesnost tak tělesnost byla jaksi stranu vědomí tu bylo vědomi bylo zachováno čili tělesnosti jsem v chvíli používali jenom k tomu abych si uvědomoval sebe protože uvědomte vědomí jako takové není možné ve uvědomování si sebe s nějakého toho jáství to by byla se další kapitola kterou taky zde nemíní rozvádět. Teď co se stalo jakmile jsem potom ty operace přežil byl hnát tak ty lékaři řekli mamince aby se se tam přišel ukazovat se čas protože zažili první případ kdy ten člověk se zbavil pocitu tělesnosti a přitom zůstal vědomí neupadnu bez vědomí jako se stává ne že to je to dítě že nebude asi úplně normální že tedy bude třeba sledovat a ono normální nebylo a není to to dítě protože ono nepovažuje jako vy své tělo zase a to je bohužel bohu že normální se hrůza tohleto že normální jsem hrozila že takhle normální jsem toto tělo se vším aparátem který nám funguje je nástrojem mého vědomí ano. A když takhle jsem ohlížel na své tělo od toho útlého mládí tak jsem pomocí toho vědomí soudil svoji tělesnost je ctnost co to je mám hlad máme žízeň a šel také jiného ty si se mi spáse unaven jsem bdělý to všechno je vlivem tělesnosti že vědomí těmto změnám nepodléhal ale vlivem toho že se prostředí pro se vám větru je s živou tělesností tak podléhá těmto změnám a touha a odporu a kladu a všemu tomu ostatnímu. A jen dal a jsem tedy v tomto případě byl soudcem své tělesnosti to znamená abyste vy řekli sebe samého od rána do večera do sedmnácti let sem se soudil toto je správné toto je nesprávné toto od tebe tělo smýt toto otevře to nesmí chtít tak dejme tomu nesmělo budeme chtít příliš a tak dále zase se se ptal rodičů nebo svých příbuzných co se co se nemá a jsem jim věřil že se to tak když soustavy tak to musí přece vědět a potom se zařídil ano a jsem plně ruce práce s tím řízením své tělesnosti to si ho děti sedmnácti let a potom prosím jak tuhletu praxi. Tak bylo malinkých krůček tomu abych tělesnost znovu odbavil za okolností které znáte umění žít z toho smyslu umění žít a ocitl se vlastně tváří v tvář jemnému životu protože jsem pořád vlastně to vědomí které je součástí věčného života v sobě jako takové živil nebo prostě udržovat bez stavu který není úplně slouženo z tělesnosti tak asi nadřazen tělesnosti proto nadřazenost tělesnosti bylo k němu blíže než u jiných lidí no a potom když tomu přistoupila nějaká vnitřní modlitba která způsobila prodloužím dechu tak to mělo za následek že se u začal objevovat život nový jak to křesťani nazývají třebas narození ježíše v betlémě nebo nesmím se to to co všechno symboly a to řeknu bez těchto symbolu ten nový život spočívá v tom že člověk krví. A opatřuje de sem automatismus které je který by bez tohoto krmení a ve z toho dýchání pro něj nemohl být živ a jakmile se toto děje že ten automatismus je něčím živen tak on vstává z mrtvých ona je na nenu zjišťuji že tady je schopnost u člověka kterou předtím neobjevil že předtím člověk žil řekne nám velice málo procent a teďka o to automatické další žije na víc to automatické z čeho žijeme a to si bez tak neuvědomuje že jenom klepe srdce že nám fungovat sekrece že nám se třeba všechno všechno funguje automaticky že srdce nech to je opomene to je to matiku dvě. Který taky tam ta ten nás spojuje se širší okruhem mimo tělesným to ho ani funkce takže ježíš kristus který měl ten automatismus dvě úplně živý moh říct a nelhal přitom cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích mých nebo svých v jedno mně jste učinili on věděl že to že to jako jemu čistě on to cítil na sobě on tuto spojitosti ti nesto když dejme tomu vám někdo něco udělá tak ostatní to nevědí co již přitom vona nejsou že ano kdežto on říkal cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratří svých mějte učinili to měl ta duše to je jasná výpověď o životě automatismus dvě tento automatismus dvě nás po muže. Ne uměle ale přirozeným způsobem nějakým nadpřirozeným z okolním světem ale nejenom s tím okolním světem ale i s tím zákulisím světem to znamená události které zde se dějí ti mají nějaké zákulisí žádná událost nevzniká jenom tady na tom světě a nemá následky jenom tady na tom světě je to znamená příčiny i následky jsou na obou břeh jak tady tak někde jinde to je ne úrovně události tak vám teďka uvedu zase do tohoto jak jsem byl tomu učený ono totiž naučit se to chápat pomocí tohoto rozumu to znamená automatismu jedna převest tam odsud sem do tohoto života je poměrně obtížná záležitost ono to je všechno takové abstraktní upozorňuju vás jenom že není to žádné tušení o kterém budu mluvit není to žádná soustava tušení. Všechna tušení která jsem ty měl klamal toto je soustava jistot přestože jim nerozumíme jednal je jisté že přestože jim nerozumíme tak ono to funguje a my se dva temně dovídáme jak to tedy je a jaké byly toho příčiny a jaké budou následky vám nemohu bohužel z tohoto vedení událostmi mnoho říct protože tady platí jedna zásada jestliže někdo říká se v evangeliu svatého matouše kapitola třináct našel poklad na poli. Tak ho ukryl a všechno co měl pro dal aby si mohl koupit to pole to je recept jak zacházet s tímhletím automatismem dvě jestliže totiž člověk by prozradil to zákulisí toho dění někomu tak tuto stránku kterou prozradil nemůže více krát použít vím také proč ale to nebudu tady říkat to po dělo přednáška nemůže jít dále použít takže sám tady prozrazuju jenom protože to co nebudu chtít použít z tohoto ovládání stálosti nebo rozporu s mění událostmi a nebo říkat to co se děje denně se mnou a to co je vlastně soustavné ale to co potřebuju dále pro svůj život a pro své vedení protože byl bych bez toho potom se musel obejít a ta bych nerad. To je špatná práce když člověk se opírá o něco co je mu přidáno na cestě na cestě toto svoje ti všechno předané na ci příjemné věci hrajou velikou roli protože jestliže hledá někdo království boží a není mu všechno přidáno tak jsem nedovede zbavit nějakých úzkost strach pocitu nebezpečí starostí a tak dále a všechno tohleto zneklidňuje a to ten neblahý následek který že ho to rozpojuje z teho kole říkám kteroukoliv vyšší oblasti neklid rozpojuje než to klid spojuje. A tak teď budu zase říkat to co jsem kdy si a všude řek říkal jenom těch pár případů na které se nebudou nikdy opakovat nepřeju si to aby se opakovali dohrály svou roli tak víte promiňte že tam bude musí se opakovat něčem nedá se nic dělat je to asi napsal umění žít začalo to to jak jsem byl vůči tomu co to v širším vědomí dokáže a k čemu pomoci nebo že odstraňovat překážky na cestě i malicherně překážky k tomu jsem byl učený pomalinku protože jsem nerozuměl ten řeči toho těch událostí události k nám mluví jinak než tak jak jsme zvyklí třebas někdo mi řekne třebas něco tam hledě nebo tam nejde to je to m rozumět ale co je za tím dál tomu nerozumíme a dneska si myslím že každá událost i každé slovo lidské své pozadí. A že se může být može rady tomu nerozumíme protože bychom se museli podo tím řídit tady totiž je jedna další zásada a jsem všechny asi jdete nevím menoval že to není v rámci tohoto této přednášku ve tože naší zase ta je být poslušen tohoto řek bych vnuknutí nebo tohoto poznání tak že člověk není poslušen tak to upadá tato schopnost a marnotratné je to šíře vědomí protože ono člověka nevede. Od těch starostí a ne na rozšiřuje jeho poznání tak jsem když si o tom psal takhle první případ tohoto druhu jsem zažil na svých studií ch na ekonomické škola s tou zaříkal a tam si dva lidé dva student podávali a říkali si na chodby uprostřed za vůli a říkali si třebas františku dneska ve čtyři hodiny a schránkou ne jak se to říkali no tak nějak a tato událost poprvně v životě způsobila že jsem se na ni úplnou způsobem který si tato událost nezasluhoval vy se vůbec neměla týkat dva mládence říkali že se se do dneska po po navo si na. Ale jsem si říkal proč u toho zůstávám svou myslí proč se to pořád stírám do mysli a to události to jsem nevěděl ani jaké zákulisí že to události v tom dosaženo ale odpoledne jsem šel k nějakým na dům v plzni na návštěvu a nebyly doma a teprve tam se si uvědomil že tatáž hodina jakou si říkali ty za mládence na chorobě neříkám no tak na nějaké stopě sem ale to další toto sil maličkost to na to bych nebyl upozorňoval tak tak nutkavým způsobem. Toto pro tebe význam ča slovo se neslyšel věděl jsem to prová význam při u tomu o těch snad a maminka hlásí byl tady pan nesvorným to byl duchovní přítel a chtěl aby si k nim šel že je tam etak to petr k vím a svině a pro jižní plzni byl tady jenom půl hodiny a bylo by dobře kdyby se byli setkali protože to je nejlepší pracovní v tomto oboru ne vidí ona čos skute žije a malá příležitost se s ním setkat a bylo by dobře se setkali jsem velice litoval říkal jsem si aha tomu rozumím celému to byla velice pro důležitá věc abych věděl že mám dělat něco jiného než normálně a za půl roku na téže chodby v tomtéž patře si dva lidé dodávají a klas a říkají na shledanou tu a studiu. A jsem okamžitě věděl že ten den taky maminka na jednu to jsem si uvědomil se situace opakuje a tak jsem tím na to nešel že sem tam byste zase objednal ale nešel jsem tam zůstal se dovoluje potom omluvili jestli se tam byl že nebyl doma aby si prominutím tam ale šel za se doma přišel pan nesvorným říct zase je tady petr klímy leda to svině a zase by se mohli vidět tentokrát při doma který po ne a říkal jenom pro určité události jsem doma jinak by byl toho taky nevydržel šel jsem s ním se známe sem se petrem klímy a mělo to promluvit nedozírné následky čili to jsem potom pochopil teprve poleze toto stalo řekne roku třicet nebo třicet jedna v tomto století a roku třicet sedm eště to mělo tyhlety doteky se ocitl pas ve francii to lidsky nejedná jako duch ne že se tam výpravou že jsem točil a hledal jsem tam spisy šli a doma ho se protože jsem předtím četl ramen rada mystický a činí život není indii a tam se dobyto vých susovi píše jako jediném žijícími velkém světle indie. A když to řekl roven ona tak jsem ho věřil ale neměl jsem vůbec příležitost se s tím nějak seznámit a dneska k jeho spisy a tak dále věkem že při auto mi dokonce je evropský vzdělaný člověk že anglicky univerzity dvoje není vzdělání a že tedy asi něco taky v hlavě a že jenom asi dobře evropa a amerika rozumí a že by nám tedy mohl něco od duchovní věci říci když svůj tam odešel to byla francouzka enkláva v indii a jenomže jak se dostat do po mysleli a jak si ty spisy od něho dostat no do toho konečný se dostat nebylo tak obtížné jako ty spisy od něho získat na teďka přijdu do toho mysleme v paříži to je podání muzeu a hledám tam toho autora my jsem se s den tam bude muzeu mohli mít takový jako odborníka ne a přijde za mnou jeden muž a říká mně jsem žár osobní žák ší a rodina to se. A hledáte tady mi ho mistra spisy nehledejte je my vám je poslem je vám pošle a dávám vám právo překladu aniž byste musel za to něco platit no jsem byl tak překvapen no ani nemocné ale prostě nevzpomněl jsem přitom že se mám představit a že mám říct a trestu a von se a se od poroučet pozdravil a vodešel tak sem tam ještě potom ale vaší výšky nesen byste vzpomněl že se možná adresu a že on mi to chtějí poslat ne říká to všechno zkažený pro tu svoji nepřítomnosti myšlenkou sem mu neřekl a tres jsem se přivede před mise veme tam nebyl tam jedno které ve to vona ulice no a za několik měsíců petra klímy z vítě přišel do pěstovat vně. Jakmile se seznámil i v plzni tak jsem zjistil že on my taky a protože jsem dostal z potěšeni všechny francouzské spisy čili atomizace a nemám tady nikoho kdo by to přeložil tak ti je tady posílá tak oni neznalosti adresy něco přes petra klidu poslali plzně přesně na moji adresu protože to trpí moje a tak toto mohu říkat a že tu se být kát nestane svý a dobyto je mrtev ne a mi další spisy pociťovat nebude další nepíšu tak i sem to přeložil do češtiny všem to nemáte asi protože to byl zaprotokolováno to na opise to někde bude existovat ale něco máte Tak to končí takovýhle výklad to abyste věděli jak ta spojitost události kde za hranice samotné osobnosti ještě jeden případ který jsem taky myslím líčil žít ale také nebude se opakovat takže mohu klidně ho říct roku tisíc set třicet poslední ten školy jsem složil vysvědčení někam aby na něj m nebo moc viděl proto jsem neměl o hezký vysvědčení jsem tak jako byl na propadnutí protože jsem studoval se ty věci ale ty duchovní a tak maminka se s tím smířil a že tam tou vysoko mysl neznámy ale to je vedlejší jsem. Šel honem na pro varu aby doma zbytečně neslyšel nějaký řeči že jsem to mohl udělat taky jinak to že tu když ho a tam bylo krásné počasí tak jsem se tam šel vykoupal lehnu si na laika abych se trošku vyslovil o tom dobře ch v plzni a nějaká dívka daleko ode takových třicet roků šlápnout a za křičí se topí podívám se tou stranou a vona se ne topí asi ji bral jenom studené voda tak zakřičela takhle hloupě se topí ale jsem zase na tomto výši ku poznal že. Tento vytk pro nějaký význam zase se nebyl ještě tak daleko to že to bylo roku asi třicet na čáku cesty že jsem těmto symbolu nerozuměl mluví lidi totiž symbolicky to toho co říkají za jejich řečí a za jich jednání je ti pol te důležité vědět a tomuto symbolu člověk nerozumí a jsem taky nerozuměl sem jenom věděl že na kovárny nemám co dělat že tam nemám být to jsem jasně rozuměl že dívka se nedopili tak za celou a ty nemusím a je to tak nutkavé že někde někde něco vázne šel jsem domů se podívat kde by to mohlo být ne maminka opakovala na cestu z plzně to byla plat něja z toho plné roce jsem ji nepomáhá jsem se vyvaroval na koupaliště že ano dostal jsem vyčiněno za to no a těžko jsme stačili vlak stačili jsme to nějak ale za minutu vody jasné jenom protože to co vyvolal třetím ale kdyby ta dívka byla nespočívala do toho tak jsem se nebo nebyla vy přiklad tak jsem se tam nedostal otec tamten tak nectili po takových maličkostech je převeden ale co stýkáte jenom a teď se teď tam jest pozor starosti se se třicet ale teď to třiatřiceti ti se šesti že čtyři koncem války jsem vyučoval tehdy na večerní škole denní školy se tehdy zavřeli myslí že byli před zavřeným právě a ale vo černý se vyučoval jsem začal večer když kole a odporem rozdávat se třídě vysvědčení. A dopoledne bylo krásné počítat se šel na koupaliště do totálního objekt tam uvnitř továrny je to koupaliště že proti třea citát budovu a co atam přijdu nějaká dívka bylo tam pět nebo šest lidí nějaká dívka táboru a za křičí se to p podívám se tím směrem vůbec se ne to píli poznal jsem okamžitě že to se opakuje z toho roku třicátého a že tam nemám co dělat sbalil jsem rychle svých pět sebete že jsem rozvedeno knížku oblékl jsem se latině a šel jsem bráně zrozena došel byl po plachet a všichni museli nazí do studený ch krytu tam se jenom točil plave a šel sem domu ale tak v takových maličkostech je člověk veden v takových malost ch je chráněn samo sebou větší věcech teprve. Není chráněn tak aby se vůbec nic nestalo to ne ale abyste stalo co je výhodné pro to aby zůstal na cestě je důležité aby člověk zůstanu cestě člověk nezůstává na cestě když strach když nějaké obavy když nějaké starosti to vcházíte z cesty to není vůbec cesta to je něco co vede k smrti na tomto světě zničení celého toho lidského života proto ježíš kristus nejvíc měl za zlé svým žákům že se strachoval že byli neklidný nic jiného je nevyšla žádný hříchy nevyčítal než proč se strachujete vždyť jsem s vámi. No a co se staráte dyť i tak obyčejná k ta napo lepší šat měli neměl kašle man ve vší slávě své je tam řečeno úplně pravdivě to takhle říkal že tohleto je největší překážka na cestě člověk jak strach není na cestě když například měli oni strach na tom jezeře kde byla ta že se strhla bouřka tak bouřka se pro ten jejich strach pořád věnoval utrpení se zvětšuje strachem starosti a tak dále a kdyby byli nebývalým měli ten tak tak božská vůbec nemusela nastat. No ale to bych moc daleko se dostal k o tématu toho posledního dne školním roku roku čtyřiačtyřicet od podle se rozdával vysvědčení a jeden žák mém er říkal pane pode když se nám občas se měl čas něco říkal do života ne se víme naposled jak by se tam začně co říct život jsem říkal no bože vám řeknu něco o tom co se mi dneska stalo protože kdyby bych nerad abyste ode dneška kdokoliv z vás považoval věci které se tady dějí na světě za náhodné třebas považujete setkání s někým za náhodné ale to co je za tím setkáním není náhodné a to je špatné že to považujete za návodu protože se tím nemůžete vážně řídit. Tak se kuse stalo to a říkal jsem o dívce jak jednou nějakou třicet dovolí a dneska znovu a jak jsem šel domů protože jsem věděl že na tom koupaliště nemám být se říká škoda že nikdo z vás nebyl toho svědkem měl bych aspoň tentokrát nějaké důvody k tomu abych se s vámi a toto oděli zkušeností a jeden říkal jsem ve řikate na budova zaměstnán my jsme nepracoval protože bylo hlásné nebezpečí napřed příprava k příprava ne a ovšem to se seno mistry. A jsem viděl jak jsem přišel na koupaliště a zbavil jste najednou své věci a jsem s těšil zase říkal no ten člověk dělá dyť to je nemožné on se řekou že se to rozmysli ono to kantoři a teďka svým že se měl nějaký jiný důvod který mistr neska vysvětlil prosím vás ty věci mně vysvětlete a se tomu budu celo životě věnovat taky se tomu do dneška věnuje proto jeho jméno neříkám protože on je z brna a bych ho tady měl zase na krku a že další lidi nepotřebuju on on ty duši věci dělá ne takže čili dělá tyto pořádku nepotřebuje žádný vaší lidí sobě stačí a tak protože byste se to nevešel takový zeměkouli učení zbystření jiného. A tak myslím že jsem jako úvodem vám vysvětlil co je to vedení událostmi že něco je za těmi kvůli sami běžného dění a člověk rozšíření vědomí to pochopí musí se tomu dlouho dobu vychovávat jako třebas ta výchova mně ještě pořád probíhá ale vychová se k tomu tak že tomu nakonec rozumí a může se podle toho řídit pokud se tomu řídí po jsem se tím řídí tak to o neuniknete se nýbrž to s ním jde pořád dál zvětšuje se to stupňuje se stalo se dokonalejší a teď bych to ještě ozřejmil na případu svým manželky když jsme se třebas stěhoval sem z gotvaldova. Do plzně tak jsme li s toho věkem a na cestě mezi prahu a berou nem manžela si držela vlez meze aby se nerozebíral tu lest vylila to na tom není nic věřit la hřbetem tak milostem že a vedou sázku notak nic víc jenomže zase tato událost tak za tam a na mysli jsem hned věděl co za je musíte myslet že jsem mezitím prodělal určité určitou fázi zkušenosti velice intenzivní v tom koncentráku tak že tam to pokročila velice rychle kupředu tomuto to porozumění tomu zákulisí nebo když jsem tam poprvně přišel. Tak jsem psal ten den seznam těch spolu vězni a přitom světlo světovým jak to jsem tehdy ještě věděl že světlo ne skonání nevidím tedy jsem viděl tělo a v tom světe jsem rázem poznával že to budu psát ještě jednou že pudu z toho pacientu bublina jak víte asi z toho umění žít jsem nešel do doby prý dokud jsem nesplnil nějaké jiné podmínky které jako si byli obsaženy bylo v tom světle obsaženo zároveň vidí vize e se staroza kterým se měl tam těmto vědomostem pomoci čtyř se mi podařilo do doby k pěti měsíců pomoci oni to přijali je na těch je lékařem, dva jsou z nich lékaři, Hanzlíček v Bohnicích primář a doktor Došel v jižních Čechách. vám to na lékaře štěstí. A on tam vy sami vysokoškoláci se to se mi to vysezená cti listopad e tak není v že tam byl nesmím také lékaři ale tenhleten hanička mně oponoval že se na vykládal ten svým lidem to je ty věci tak von říkal ty je tady oblbování neni že je to opíjí to náboženství to nic jiného není tady to proměním protože oni beztak kdyby se i na svých starosti tak aspoň myslíte takové hlouposti jako říkáš ty ale bych to nikdy nemohl příjmout a když jsem potom poslední den měl psát se to jsem tam byl poslední ten zase měl přátel seznam ne předpoklad den ne ne posledním že něco ten seznam tak přišla řada na získa a těch ne se na psát o se stříleli každý ty nesetkal se se na říkal to psát nebudu to je lékaře na konto přál poprvně a on se toho ujme protože tak šla můžete mít gestapák dyby to stali rovině ještě dál zapřít znovu protože že to píšu jesi ten tak to nepsal jsem říkal to psát taky nebudu protože bych to psal tak pudu domu říkal člověče jsem psychiatr A to tak stouplo do hlavy že opravdu to ty si hotoví cvo kdybych si dneska se náhodou domů tedy tak na všechno co stavy říkal věřit protože co to to by bylo to by bylo zvládna do za a von večer se mnou šel domu ne do to eště jakou aplikoval šel jako ještě do rána nevěděl jestli se podle domu nebo ne jsme byli v takovém místě kde nebyla ani okna a byl tam vidí zubním rád a a šaty jsme dostali a nic tak on říkal víš ty se na tom asi jako třeba ta je nalomené taky takové nějaké hlas ani nerozumí a ten hlasy říkal zvítězíš nezemřeš a ona šla ústně na popravu by se zase se stane zázrak žádný se nestal byla popraven a tak mi asi pro me taky na popravu eště než jsme potom druhý den dostali před bránu v šatech. To je nám vrátili tak řekl to je vodí hezký že nám vrací šaty ale není nevypadá to že budeme domů protože byla nás na místa strojní puška budeme asi tady veřejně nad postele jako okolí nebo nevím co přišel ten lát vír to byl blázen pěti násobí vrah a nadával na v nutným stylem že byste zasluhovali okamžitě být popraven a že by to nás do slabé na to říkal hitler dneska narození ne tak von dal měst ty jsme domu který se nad člověk dělal jak řádil proto ne jak to bral všemi deseti jestli možno být než desíti tak ještě víc. A po těchto zkušenostech se kterých jsem prozradil jenom jednu jedinou protože ostatní ještě běží a proto je nebude zrazuju a jak jsem říkal začátku tak po těch to působnost tech samozřejmě nebylo problémem když například manželka rozdíl a ten med a když jsem přitom měl jistotu že jakmile to udělá ještě jednou takže zemře ne tak potom když když dávno předtím než se dostal do nemocnice než začal ta choroba než to všechno dění k smrti nastalo když roz rozdělíme ta nehrozilo a rozbil i tu dobu ve které ten med byl tak jsem pochopil že to je konečně jeho života takže jsem to věděl dřív než vlivem těchto událostí jsem to věděl dřív než to věděli lékaři lékaři to věděli konce minulého roku ale tak by to řekli. jsem toho le nikomu metru protože co co budu chtít aby někdo měli to a to nemá cenu protože nejsem politováníhodného lito sám sebe nelituju kdyby člověk se když se šlo litujete poslední to jsou poslední věci člověka začít se bylito a to je to cesta zpět cesta bez cesta to je to je cesta no prostě to sejít cesty sebe nelitujete zásadně ne dělejte tak aby se nebyli politováníhodného nelitujete sebe to je to se obrací te od boha k sobě a to si za zabraňujeme cestu k bohu takže není třeba konto at nebo takovýho protože sebe nelituju a je to kdybych se velitel tak to by byl musí čas ne když jsem se to dověděl že jo. A jsem si samozřejmě říkal teď máš velikou příležitost kromě toho se věnovat v manželce ověřit si mnoho věcí které si dříve nemohl tak konkrétně ověřit protože máš před sebou osob která toto určeno v dohledné době datum nikdy v tomhletom není který smrti není obsažen a to je ten si že jsem tam třebas měl vnuknutí jak se tomu říká budeš to sat ještě jednou tak budeš z toho koncentráku proč ne ale za těch podmínek že tam těch pět lidí získá ne dříve než těch pěti získá pro tu duchovní cestu a těch pět lidí jsem jasně poznám mezi všemi lidmi takže sem věděl koho mám na starosti a nemusel sem příště svoje schopnosti na jiných lidech kteří nebyli nadějí. jsem to sice nedodržovat a to pravidlo ale mohl jsem to učinit a bylo by to bývalo stačilo tady vidíte že jak toto vedení se rozšiřuje z osoby na širší okruh to je právě vlastnost automatismu věření spojí je se širším okruhem se kterým normálně bych necítil spojitost no a se tam budu styčný protože nechci od těch dál se tedy považujete za smutné moc říkat jenom to co je poučné tak dejme tomu. Koncem roku po operaci manželky lékař který operoval prozradil že ty stíny napití jsou charakteristické prase takový nový že to normální řetu perla není takového abych pra na vědomí že rozsev z toho konečnou po těch nerad jak si zjistili nějakou promarní extazí a jinými způsoby odtamtud to de a. Teďka je ještě budeme obsahová říkal jsem říkal a proč ji budete odvažovat že by si to celým tělem že by se neřekl lékaři musíme dělat všecko tak se také říká ne aby se neřekl no tak aby se neřeklo musím dívat na všechny lékaře taky by se to dělal palce no dobře latinsky to říkáme tajili vydáváme. No a tak jsem říkal tak to se ještě to my lidé můžete si věřit do ceho ošetření a my se to budeš svůj ink rozmýšlet mně říkal no ona je tak při síle ona by mohla být držet týden ale vona by mohla vydržet tak ještě tři měsíce a to pro se všeobecný tak dokud to nezachová ti ten tradici tak na to všechno to srdce tak ono to ještě půjde možná o nějaké čas a dlouho to zvadnete no tak jsem se odvolána pepíčka zezulku a šel jsem do do prahy sní a on říkal no jestli to ro se tak jsem s ním manželce neříkal nic o lékaři neřekli pochopitelně to říkal jenom jsem to napsal ne zvukově v praze a on říkal že si je to zase tak to ti bude zachovat určitou větu a bude dělat to co chci tak to těla dostanu pryč. A opravdu za tři měsíce po několikanásobně si dycky týden zase týden ozařování od něho rengen ukázal že napití to není a pro hmatání vnitřnosti že to je něk to říkal tam také nic není jo a tak se ta doktorka šiva divila a říká tak jenom tam choďme v tomu pepíčkovi se znově a víme co to bude dělat my jsme to sami zvědavý jenomže chudák. Pepíček ruka si dal praví vode a nejsem lékař jsem mu říkal stáni to všecko do toho konečnému on to všechno stalo do toho konečný a tam to veta takže nakonec ono on to do těla nepustil tamto ne nemohlo při ale zapomněl na páteř nebo prošlo to páteří vám přesně páteří do hlavy tady se dal názor tou i v hmatatelný úplně mezi obrazové a z tohoto si o do hlavy tak že napřed ochrnutí a tak to šlo dál poslední tři nedělalo nevěděla že ona ta moje a ten nemohla postavit ale vona se také zbylo to jsem mohl takže zase to před taky tajemné ale teď jsem byl pomocí ještě řízen v tom smyslu co mám dělat tak například jsem říkal teď by možná když to není v těle bylo hodný o zážitek konečný pže tamto je ne že tam to se souká odtamtud nedostal a tak jsem ji chtěl přimět k tomu aby šla k lékaři aby šla se o září dodatečně a bylo by to možná pomohl prodloužit nějak život. Ale ona prvně oponoval a tu noc se mi to před tou noci si to vnucoval se jim dal ten ten se jeli jsme do nemocnice která mají ženské cítí prvního máje tak se taky ne do nemocnice ale na tom to bylo jiné tam na pravé straně stála takovém velikém výkladu na životní velikosti panna maria a díval se na a jsem pochopil z toho že si k sobě zve takže tak jsem říkal do nemocnice nebudeme bezstarosti. A za čas měla to se na to v let když ještě vůbec to nebylo tak aktivní my neměla žádný bolesti v hlavě místa koho vo tom konečný ko a tak si dal další sem tak se dal další sen kde se ocitla uprostřed lidí kteří tak takovou posvátnou tichostí obcházeli takovou obrovskou sou kterou dobře neviděla ta byla pro ni jako do za střádá na životní velikosti tak co ta jestli byla živá asi byla živá proto se otáčet pro těch lidech nebo řek bych každý měl de se po něm otčím a jsem tam nebyl a ten jej průvodce je víře když jsem a na to ptala kdy se setkám přileje taky manžel a von říkal ne ne si tam kam manžel teďka nepřijde tam přijde za tak a tak dlouho teďka jmenovala nepoval nějaký roky. A setká se tam s ním jako s knězem to jsem tedy pochopil že je to že to se odebírám do zaplaví a že tam dneska ještě nepozoruje to nějakou nějaký pátek ještě držím po její smrti a že tedy se musím připravit na ten odchod tak jsem podnikl věci na odchod a to tímto způsobem musí si myslet že všechno je postaveno na znalosti vnitřní modlitby takže sám teďka budu říkat to jsou závěry z toho mého poznání ona měla tak prudké záchvaty bolesti hlavy a kříže a tady v tom krku jak to z toho. Názoru šlo do hlavy že skvěle la a nakonec ztrácel dech co toho popadl a očích si takhle napravo jak ztrácel vědomí tohoto světa a v chvíli se mi bral pravou ruku a nebo rukou a dozadu se mi dával do la svou pravou ruku a dýchal jsem zpomalení jako při vnitřní modlitbě že kdybyste to dělali totéž tak se to nepodaří protože to se musí nenásilně vzpomene hlesu kteří ta jemu normálním dýchání tak to porušíte a jsem míchal vzpomene si říkal pomalým všestranně dýchá bez násilí a zavedl jsem u dech kdyby totiž kdybych to byl neudělal tak umřela se prvním při prvním takovým velikém záchvatů byla by ztratila dech a nikdo v jeho neboli než to když tohle když se provádí ten dech in člověkem tak to ten následek že nemusí dýchat a mozková kůra je pořád živena pranou takže neodumře na stavu změny ani na sedni ci nic takového takže ona se pomalinku z toho dostává ale dostává se z toho. Tím způsobem jak dýchám ona popadne rytmus mého dechu ona popadá lidu svého dechu a říká tak pomalu jako ovšem když se přibližně dýchá třikrát pomaleji než dýcháme my tak tato frekvence je vhodná proto abychom viděli astrální svět zrovna astrální se tak se tak to podá třikrát delším dechu tak frekvence a musí se ještě ten de provádět určitým sedím o kterým tady nebudu mluvit aby se to náhodu taky nedělali a když. Se tam delší dobu jsem pořád ještě dýchal za možná se držel tu ruku na hlavě a pořád úpravu ji ruku byl se měl jistotu že ten de se rychle a že ona se dostává z toho vidění nebo zažívání tamního světa do zažívání zase jenom tohoto světa tyto oblasti jsou tvrdě odděleni tím že jinak dýcháme kdybychom týkaly třikrát pomaleji tak vidíme zcela jiný svět než tenhleten to přesvědčuje o tom ne že plete mája ale že beze sebe existujou skutečně zkušenost skutečnosti které jsou rozhraničená jenom třeba frekvencí dechu například frekvenci nebudete jiným způsobem ale tak je frekvencí dechu takže ona se z toho dostala tak nemohla hned pochopit že odtamtud byla vypuzen. A že tamto co tam zažívala mit nezažívá takže říkala něco my tady chybí protože bude neměla bycha normálně a něco je nechybělo jsem říkal ani tak nezajímá co tady chybí jako zajímá kdo ti tady chybí protože musel tam nějak živě žít na říkal ano mně tady chybí tatínek poslední tři neděle ona si tam špacírovat statkem přestat si to ten tatínek zemřel dobře před deseti lety a ona se tam okamžitě celku s ním setkala a to se opakovalo po všechny tuhlety stavy toho pomalého dýchání že vona byla vědomě v astrálním světě kam normálně člověk přichází po smrti ovšem když nějaký ty takový řek bych a on je jak se říká tak asi tam jenže není si toho vědom když to ona si toho byla dobře vědoma takže ona nakonec řekla jsem se smířila že patřím do jiného světa a že tedy jak se tomu říkáte na světě a umřu. Jenom a takže předtím velký strach se smrti tyto ne že stal s nima spřátelil takhle si představuju přechod do dostali do tam svýho života ji opravdu nemohu litovat protože ona potom řekla no jenom jsem tělo bolesti věděla za tělo klidu a štěstí a radosti nic víc nic se je to víme na šat nic jiného to není a ty mně musíš slíbit že tady nebudu tělesně že nebudeš plakat protože to bys těch svých spisech lhal že tam říkáš že s jiným měl že si bral jako nástroj z rukou božích že jsem byla hřivnou pro ten večeru směl nějak hospodařit a když si hospodář rovinu při máš radost a ne žal. Neboť to v pořádku přeci jsem samo svoji to slíbil taky ne nevidíte plakat a nemyslel že se nějak nevím vzkříšení sem se trošku vůbec ne ale ne proto že byl že by byl mu ten nýbrž že jsem moc moc musel bohatý při tom jsem měl školu a ji na starosti a chyby vynechal jeden záhad tak byla při něm umřela a ne jsem musel příkladný základu být i v noci a oni před ty záchvaty dost rychle opakovali a takže ten poslední ten devátého listopadu jsem poprvně že se nemohl školu odložit odpolední svěřil službu své dceři ani se a domníval jsem se že třeba závan nepřijde protože měla celkem klid a na tam předtím lékařská ráno a říkala ona e při síle to buďte bezstarosti může totiž kolik dneska tam umře To ne dají taky nějaký kapky na utišení bolesti na ji tady taky taky na i všem bolest je těžko jak by to byli že patnáct skopec a zase ale celek ty kapky nedáte ale jak jsem vodešel jak jsem vytáhl paty z domu a tak manželka se do uprosil a ty kapky dostala tedy a asi rozhodoval že a taky že neuměla to s tou rukou ale ten trvaleji toho dechu a jenom neuměla tu neměla do šidí ne tu frekvenci pro násobnou tak proto když jako ona ztratila ten dech tak prostě dostat a definitivně jsem přišel domů a nedýchá sice dal dýchání spis dopis ale to nepomohlo obnovil jsem sice dech ale přitom potom lékaři a říkali nechte toho tak jsou změna si nic i a chtěli to být vyřízený jsem případ. Tak to vyřídili ale byl bych ty vášně možná nějak delší dobu ale asi to nemělo být no ale tak tadyhle zkušenost předtím než ona odešla teď je skute zkušenost také stejně důležitá potom když ten člověk odejde pochopitelně když mám tu schopnost vědomě se v oblasti pohybovat tak tam mohu také jednat s člověkem ke kterému vám poměrně blízko a se kterým by se tam rádce kr tak jsem zavedl hned styk se svou manželkou pomocí tohoto stavu vědomého stavu přechodu ne nějakého neduálního stavu že když tam přecházím tak musím z pomalý dech máte jenom jednu nevýhodu.

Download XMLDownload textWaveform view