EN | ES |

81-03A

81-03A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


On to byl to nese lidské je vinici tělo to všechno dohromady je prostředků cíl oni na těle tím a duševní tomu oběto se mohu potom milost okolí organismus tej by mohl to za den věčnosti ani tady povídavá mysl ani to tké tělo že jestliže my sme ztotožníme tímhletím lidským tělem nebo vůbec tím organizmem z prostředku jím tak se točíme do jednoho kruhu protože to co to podnítí se rovná kleci kleci ve které jsme uzavřeni máme nimi musíme být z tohoto ztotožnění To štěstí jsem z toho točí vyšel předškolním věc že ale je mi jakmile že se musí toto co tažení víc jinak je to ve svalování kruh ze které se nemůže teda začít správně se nějak do jistě říká že abraham je předobrazem je když je krista na kříži že to co udělal abraham s tím izákem že je obětovat no tak to za jako je takového jako utéct opřete jako bůh otec obětovat rodina na kříži říkal ten které menší tady se takhle to vykládá ano skute je trošičku že totiž aby abraham téměř oslabeno že rozvoji bůh jeho pokolení a komu se nese aby ten abraham byl. Schopen být veden neosobně znamená abych dostal svého lidství aby by to zvýšena úroveň boží tak musí překonat synovství vůči bohu tady se tady se vzdává sví abrahám to je to záležitostí se ježíše krista na kříži protože ten syn mu bude přísný ben od boha jako něco čím by rozmnožení ho pokolení od tamto jede tak říkalo a jestli je to tam ušlo čit tak on se toho musel vzdát kdyby se byl ježíš kristus nevzdal toho že ho otec opustil tak nedokončil celý ten ukazu toho ten mistrovství ukazu z toho přechodu z osobního vedení do neosobního antonín je to jasný vyšší modlitba než prosebná. Představuje oběť vysvětlím ano ježíš kristus jak jsme tady vykládali si se stáňou kdysi zní detailně žilo ty ježíšův od doby kdy přijal své učedníky byla soustavně oděno v to byla oběť předtím ale nejenom to ty učedníky ale pro to něco svět že a potom taky mezitím taky v pravou to se tomu a odpočinek abychom vysloveny šli a to skutečnosti ta oběť nebyla doprovázena žádnou prosebnou modlitbu tou vyšší prosebná modlitba ale nemůžeme ji lidské ze prosebnou protože při tom nic nevyslovil on přitom v těch učednících když že svou silou silou boží totiž. A tim za prosil k těm se v nich modlil takže ten jeho život byl prosebnou modlitbou ale byl byl ve smyslu oběti pro se o vyšší vyšší prosbou to byl liší probere totiž s tou prosbou kterou konám spojovat skutečnost zaží do toho všechno celou udělat aby se to a prob splnil a on udělal všecko aby ta prosba kterou vy svolal ke svému otci a na otec reagovat že musí věřit je učedníků udělal všecko pro to aby byl by toho hodni aby on byl toho taky hoden aby lidský co člověk že udělal všechno co do toho a bude se do toho všechno co může vůbec do toho vložit a tak potom dostal činnost lidskou na úroveň modlitby a to soustavná oběť životem o se pro ty učedníky oběti. A nejvíc se pro doby toho když je opustil to momentu když je opustil když je nechal na holičkách to byla kdyby si ve pro to na kříž ne a on to chápali jako opuštěnost to je jedno jak to člověka ale bylo to zase vyšší forma modlitby a řek bych prosebné odlit modlitby a nejenom za i by za celý svět tam potáhnu všechny říkal on to by byla prosba za celý svět a etapa ale seto vy aspoň mate to to vůbec nic společného rozumíš dobře to byla opravdu taková forma vysoká forma modlitby že my jsme schopni no ale opravdu ta nejvyšší modlitba musí být beze slova musí to být vtělení život do modlitby no jak ten v těle život do modlitby tak to není modlitba vyššího typu. Toto jak jsem tam říkal správně poznávání protože říkal že ska pocit se musí být nejvyšší obětí co za poučka správně toto odněkud opsal nebo nevím ale říkal to správně sám to nedělal a jeho učedníci to nechápali jak to myslel ale dejme tomu když jsem měl ze začátku ten odpor vůči tomuto světu tak pro jak bylo těžké žít v tomto světě po těch sedmnácti letech tak by ho pro měl nechte všechno to co nestalo do nic obětovat rozumíte jsem pomocí mystické modlitby lehce s lehkým srdcem obětoval sama sebe takže ono každé zlo své dobro víte jsem to tady možná jednostranně líčil ale je tam i tento prvek že ta sebe oběť byla daleko snazší než u vás třebas. Ne že ten život neměl pro tu cenu tehdy o jednom říkám jenom to čáku nevědí že sem neklidem toto tomu konce v tom muzeu ten se do část badat a byl se tím unešena že jsem nebyl schopen lidské myšlenky nýbrž by se jenom unešena tak se nevěděl že se modlím dvojím způsobem rovného vo modlitbou jsem četl tu bavit a že z přecházím do nadarmo doby jak se ani jedno ani druhé nepovažoval za modlitbu protože jsem večer tento byl vědomě překračoval svou vůlí k modlitbě o které jsem o čekal koncentraci do na boha ne o jsem očekával spojení s bohem ale od toho to ne jak se neděje že to spojení s bohem. Tak jsem vůbec nevěděl čili oni teďka to nevím samozřejmě že ten svou první modlitby poli tep to možné čísle které bychom nikdy my pravověrný nevychovaní tradicí za modlitbu nepovažovali a taky křesťanští ji svým měli velikou práci aby přesvědčili ty svoje duchovní vůdce že to co dělají není jak se jim dát zahálka rozumíte nebo je to vyšší stav modlitby ono to někdy zahálka byl mělo to zneužívat ale ti pravý to ne zneužívali to nebyla zahálka to byl vyšší stav modlitby když se zdálo že nic nedělají a ta terezie dokonce radila je nejvýš hnutí prosté ruší tuhleten klid modlitby a porušuje ten stav nazírání samozřejmě to bylo v době kdy toto radila to bylo s tou spisu a o tom na to upozorňoval že to je chyba. To bylo to smyslu tak se on den vah nebo jaké teprve si on pardon cesta dokonalosti to bylo její první dílo o vzestupu duše k bohu a tam ještě nebyla na výši na které byla když psala třebas ten tak tak na nitra a tam je taky v těle do toho tahleta takovou jiných že považovala něco za chybného co chybné nebylo něco za správného to správné nebylo no tak to je jiná věc ale opravdu musíme v budoucnosti se naučit modlit duchu a správně a jestliže modlitba neodpovídá životu tak to není modlitba pravdě jo není to moje praze život tomu neodpovídá čili. Třebas prosebná modlitba otčenáš není modlitbou v pravdě když tomu za co prosím neodpovídá můj život když nestojím za to nebo o to aby přišlo království boží to znamená byl tem životě vládu třebas bůh o tom netrval jak se o tom modlim jak si to život jak je to modlitba správně to není a není to modlitba v duchu správném protože si myslím že tomu si vyslovovat a že to tím hasne k pouhé prohlašování to je pouhá forma která duchem nemá nic společného k tomu si být ten bůh který je tak fakticky životem k tomu být ten život modlitby otče náš to musí být živý pojetí boha no a to znamená i když tohle čáku není tak se k tomu musím propracovat a do doby nechce do toho pro pracuju. Tak se nemodlím v duchu nýbrž třebas jenom v pravdě onom nějak se musí začít že si přeju aby to byl můj otec ale duch toho ještě uniká přeci mám svého otce ceny na zemi ne tak nějak rady ducho v pravdě to je opravdu ta modlitba ve kterém není třeba říkat slova kde dokonale spojen život obsah modlitby to znamená otče náš jenom ta dvě slova znamenají že od otce všecko mám jsem zrozen někdy na počátku stvoření mýmu to nebudu dál vykládat a němu patří do ho domu patří a sem mimo jeho dům a tak tedy toužil se dostat nazpátek a tak dále to je pro slovo otčenáš to je ta pravda ve slovy obsažen. A ne to by otčenáš ale on to není otec jenom můj je to otec všechna z proto otčenáš nikoliv otče milý to znamená i o tom někdo neví tak je to jejich otec že ano a všeho stvořeného je otec a tak dále čili to je modlení se stravě todleto ano samozřejmě že i tato modlitba vpravdě může nastat teprve tehdy když se do toho přestanu vmýšlet nýbrž je mi to vlito že toho otce nějakým způsobem třebas ten nnn to mi temně sem ho poznáva těch sedmnácti je velice temně protože se on ještě nemohl ve mně jednat nemohl prostě ten lidský odezvu a takovou moc že znemožní bohu přemohou tíhu bohu aby v něm jedna prože on chce přetrhlo plynulost tvoření on ve mně bohu jednat teprve koncentráku kdy jsem se vzdal svého života že se vzdal toho. Kořen když se mu to stvořené vlastně vrátil že a potom moh začít ze jednat ty se ta nemoh začít vůbec eticky to bylo chvilkově když jsem se v zenu nějakým svým nějakou sou schopností do výšky a pak se tím že se musel spadnout ale tam jsem pokání zažíval stopa si pět měsíců to museli nějaký program sem si chodil s ním ne a dělo si by ten vědomě bral všecko a nemohu říct že při tom bylo dobře ni při tom vůbec nebylo přitom prostě jsem přitom na sebe nemyslel sem opravdu byl schopen jít po kříž a nemyslel jsem na to že tam jsou katany kteří mohu říct aha to je učedník páně to znamená přeloženo do situace dědíme střelit. Na to měli právo protože jsem chodil tobě pracovní mezi blok na to smrti lidi se střílelo ne a vono se to nestalo protože jsem chodil s tím bohem že jo přede sem ovšem všechnu patrnost zachovávat při tom se musel by bylo to studna domova sem lidskou opatrný on potom bůh do toho byl všechno ostatní to mám dovětek od vás se to tak těžké to to co tady říká že ani zesílit se nějaké větší kvantu moh si božího nemůže zastat prosím vás této myslel se odpojil je od tohletom přesvědčen tak ji chci věci vidí nekázal kdyby to měl opravdu něco co je určeno pro byla tak kdyby byl vyklubal přesvědčen o tom. Je to tak těžké aby to někdo následoval tak někoho ne vybízel k tomu abych ho následoval každé spis tej pral se to se menuje sladké jho a co tam podmínky za kterých to jho je sladké a břímě je lehké nikoliv velice těžké a kdokoliv ho bude následovat tak jak vám určil ten se tam dostane a ne někdo málokdo za tisíc let a právě nemůžete si že melete podle minulosti soudit opravdu ctnosti situace se nim protože jak říkají indové promiňte si pomohu indii pokračuje kalijuga pokračuje doba temna a podmínky se musí slevovat toho přístupu do království boží jinak by se to nebylo by to všechno zničilo všechno vzájemně ponížil vyhodil opo věci co to všechno takže dneska jsou to jsem se přeci v koncentráku podmínky daleko. Či než byli kdykoliv předtím a svatá terezie si toho všímá že si všimli tam z toho nějakého citát že to co ona leta podnikl a marně někdo za tři dni dokázal jo všimněte si to měl na to si na sebe tam píše čili ona to byl svědkem toho že doba je jiná a že kdyby jako se ty podmínky splnili a zřejmě ten dotyčný nebo tak ona by podmínky splnili tak není to těžké ska víme a vy se mnou víte o těch podmínkách všech stačí je splnit a okamžitě je to v pořádku není ne o tom se extaze což je správné kdyby dostal do stav tak je ale ty který je tady oslabuje ne. To bylo věš proto za tak těžké toto že se poctivě snaží a jak se ti zdá nikam to nevede ale tu děláš stejnou třebu jako člověk vedle tebe sedí příliš do toho staráš své vlastní vůle takže a ten lidský pozná ohromnou si úlevy že jiná od boha zase staví taky samé mu bohu bože proto kaší a takže nedovedeš tomu bohu aby usebe jestli dostatečně trpný na straně dáte modlit nenesete se to taky je není dost svět konečně vidíte on si ustavičně vybírá veli marty a nikoliv marie tomu sedí protože je v tom zapnutý tu jemu je tomu nedivím jsem nikdy v tom zaběhnutý nebyl jsem byl žení a ne takže nešlo lépe ta marie dycky že jenom. To je to i když třeba o dělat pouhá vývojová že jo ale šla kdežto u tebe ne ty jsi byl možná nechci sat ze svědomí ale možná se de sou pletení a důsledně v podniku po strachem je tady světelné by to moh o tom toužit no a myslím poctivou platí jo a důsledně prací kdežto bych tam tím postranní a doufám že ty taky tam nejsi tím postrkem jako byl on že protože my jsme někde na jiné pozici tady bych chtěl nechtěl dostávat myšlence že přece jen o to nějaké určeno nějaké dispozice máš o tom není pochyby to je něco čemu nemůžeme říkat předurčenost ale vy. Disponování něčemu si disponován a to to způsobuje dojem že je to velice těžké to čemu disponování nejsi ale dělej to cenu si disponován a za a dokažte v tom zastavit dokažte to dostavit když dovedeš něco takové krajnosti je bez zneklidňování nemůžeš dál třebas koncentrace dál nejde tak klidně nech klidně dech ale jenom na nějakou vteřinku ale neví ten dokud je neodpadne to zneklidnění ne nebo ten název na zneklidnění ten náběh na něj protože to tam samo brzdí to poznání boha a jakmile se je to opadne jakmile si zase klidný znovu začne jako kdyby si nikdy předtím byl. Nesoustřeďoval na boha a tomu se říká klepání a je to několikrát radím že není dobře naleznout na ty dveře teď někde ježíš kristus ne neradím proč on k on letí klepat to znamená to je přerušován způsob jo že není schopen ty nenutí se nevěřící jeho kteří ho si je neotevře když si ho bral myslíte že se to otevřít nějakou vůlí pořád určitý lidé ke kterým chodím do těch sklonil tady otec člověku že tam jednou říkal to se musí musí musí na to nemohou zapomenout protože v tom vidí základních chybu toho dotyčného člověka které taktika a opravdu věřte mi to a to jsem říkal panu starýmu panu válkovi kdybych na tomto světě cokoliv musel. Vůli musel tak jsem na této cestě úplně ztracen nic nemusím a proto mohu pro to mohu jak bych musel tak bych nemohl ježíš kristus nenutil učedníci k tomu aby se se musí udělat vůbec ne když to třebas ten jidáš z těl udělat jinak tak on mu dal to oso nebylo tedy moc hezké co dělal nadto se k tomu sílu a by mohl aby mohl dobře vás na to upozornit je ta vaše společné chyba aby se strašně víte že je to těžké protože správně pravý po hrubý ský šefr angelus silesius ano byli v tobě jenom špetka toho co se nazvat vůlí lidskou. Nevejde že to ztratí meze ského o tom rozhodujícím okamžiku musí ta vůle lidská pominou a to je ten nejposvátnějším okamžik že ten přes poje s bohem kdybych byl podle své vůle říkal musím opakováním jména božího se dostat k bohu to znamená nějakou metodou obecně řečeno k bohu jsem se nikdy nedostal sem musel všechny metody opustit a vždycky znovu opouštět nikdy se ze znovu nich pouště a znovu je opouštět aby se tam mohl dostat jenom ten kdo znovu opouští a znovu se do práce pouští a znovu ji opouští a v klidu se naučí to to házení a vycházení tak se to stane samovolným teprve ten se tam dostane tak že ani nevchází ani nevychází ani neví jestli vyšel ani neví jestli vešel jako jsem ze začátku nevěděli Že to modlitba že tam vcházím tam vychází se o tom nesnaží a jsem nemusel jsem toužil že a takovou byla temná že sem vlastně neměl jasnou představu o tom vůbec se na nikdy představu o ničem to je ta veliká výhoda cestě jsem tu představu neměl jsem nepotřeboval před tou potom odbourávat a to je vaše přednost že takovou představu taky nemáte ale nemějte tomu že je jinde jinde u pásky ba chyba jenom v tomhletom to schéma manipulaci s vůlí a ježíš kristus si dával záležet na tom aby tím svým celým životem pomalinku vedl člověka k tomu jak se na různých stupních vůlí vládnout třebas ve starém zákoně a to je začátek věcí a ten vyznávat ve starém zákoně učil. Lidi stylizaci života a to vy nevíte co to je že je to umět být veden dokázat být veden bez reptání být veden kdybych byl třebas nedokázal být veden to okamžiku se by se to nedokázal tak se celý proces vývoje zastavil následovat neznamená jenom aktivně chtít něco udělat nýbrž dát se trpně vést to musí jít jedno ruku v ruce pozměnit že je to tolikrát říkám dokolečka že vím že se opakuji a teďka jenom proto že tady je tak ba a to maličkost kdyby se dělo jaká je to maličkost abyste neříkali že to těžké on se tomu člověk musí učit běžné lidské praxi. Když třebas nějakému člověku k moment toho které na kterou vy a ukazuju něco radím ale ne z pozice lidské vůle nýbrž protože vím že to tak být a on to neudělá on proseb svoje vůli tak přesvědčuje on přesvědčuje ten ix že dosud v takové situaci že nemůže vejít protože on zaprvé nepoznal těch do to a k tomu to radí to vůbec nepozná to tedy byla veliká chyba jako asi nepoznali třebas ti občanem radostí po jim to tam radil kdo tam přišel i v tom na to že prozradil to je jedna chyba a druhá byl ochoten udělat jenom to co on sám považovat za dobré to znamená ten x je hotový dáš no kam to může dopracovat než k tomu že se obětí znamená ono to musím. Končit teprve v okamžiku smrti potom u toho člověka volá nepochybuju že ty se tam dostaneš na beton v okamžiku smrti ale pozdě bychom vás potřebovali teď protože to si myslíte že ky pozvat nějakýho extatika plzni aby ho něco vykládal ne vy byste měli být světlem a máte na to věk ne a průpravu že on tam chybělo tohleten jediný bod přátelé proč byste nemohli odbourat tuhletu chybu to by bylo vo že je to hřích který není nikde v desateru který nikde v žádným seznam hříchu proviním zeptat ne není obsažen a církev o něm vůbec neví a ze spravovali ko asi víry nemá zkušenost naopak zkušenost chybnou že slepý tam vedli slepé no a tak na to nesmíte do. A proto jsem tak zdlouhavě popisoval v celém tom spisu sladké jho v tom čtvrtém pátém dílu to jak manipulace vůlí jak manipulace s vědomím protože to je důležité pro vás ano pro každého člověka a potom se to jho stává lehké tam kdyby si to znovu přečtli tak byste našli všechny vých všechna východiska ke sladkému jhu všechna sou tam obsažena v naší vy stav i své východisko které vám zatím chybí a to je ne oni bych to tam von prostoupeno tak hledisko tam nejsou na shromáždění jedno vedle druhého prože lidsky vyplývají z určité určitého stupně přitom vývojového sobě na každém stupni je to východisko trošku jiné ale je to tam všechna vymenoval co tady ten dotyčný vykládá o tom že přeci klepe že jsou. To nějakým způsobem na tady vysvětlil něco řečeno o jedné věci přesvědčuje o tom co mohu pochopit ani ramakrišna boha pozval unese to byl zasvěcen zemi v jeho době který měl pozvěte toho světce doby vona na krišna byl začátečníkem v tomto oboru a on se ho tam v tom jako mladíka který by se potřeboval u něho něčemu při učil aby se se vy žáky tělo přišel soustřeďovat tak na neměl ty v tom nic a přišel kam a začal se soustřeďovat totiž začal se soustře nese řekl donese soustřeďovat zaujme to soustřeďovací porodu třebas to tak maso něte si to po svém jak vy jste schopni se soustřeďovat a potom když to dělal nějakou dobu tak jim řekl děkuji vám za to že my soustředili soto s vám. A hezky ne a tam se ramakrišnu a co si o tom myslíš si myslím že kráva tomu dělat nerozumím jak je možný my tomu říct byl me se soustřeďovat říká a nebo se říká člověk sami to je smysl protože by to člověk k tomu poměr k tomu co a pak se soustředí na toho boha a nebo ho nemá a matko povinnost a pak se to brzo vejce pro starém mechanismem formou která vůbec nikam nevede řekl ramakrišna a nemám co bych tomu dodal když jsem přišel třebas začátkem své cesty do takového koutku že taky řekli a teď se deme soustřeďovat napřed o sebrali sny zážitky a takové věci. Protože je teď se ve tak jsem říkal dobře budu taky ale když potom se do soustřeďovali které tady co na to říká se říkal nemá to ducha tím se nikam nedostanete v tom není láska to nedělejte tak se tam víckrát nemusel uhodit mně vyloučil říkají kde si tu lásku máme vyčítat smrt ve vás to zapsaný se to několikrát na to upozorňuju že to dodneška přechováváno to dělali dokud křesťani vyvozovat čili vás ky sobě protože ho dohoní ale to ti dítko sečítat letec ypsilon vy si sedne a začne soustřeďovat všichni my tisíci vaši proveďte to takhle geny všichni do posledního dobra se nikoho dejme nepoznal tak. Na tom zraku nikam se nedostali že to stal třeba tých plní povinnost ani víc nikdy moji první povinností nestalo to byla moje potřeba to je rozdíl potřeba a povinnost tedy musí se člověk propracovat k tomu aby to byla jeho potřeba zbývá víc je pře proto co k tomu aby to byla lidská potřeba třeba vy přednější aby to bylo vostatní boží především nevyzná říkají š kristus hledejte království boží především tak on jim to nezařizujete jak se to protože on to rozepisuje svým životem kdyby někdo noze psal tak by to byl pouhý příkaz nebo to jako pevný příkaz. On to nepsal o pití obětí se mu života a řekl jsem vám jaká to byla obrovská oběť když on jako vtělení by přišel na svět a byl si vědom toho odkud přišel že takže jestliže se chce člověk pro to co a této potřebě aby především na království boží aby taky všechno ostatní opřel taky samo sebou to že s tím bohem sebe vědomě spojovat tak musí dělat něco jiného toto ne jako povinnost on totiž říkal nebyla moje povinnost na ten svět přišli upřít a to potřeba lásky boží to lidstvo někam do dovést a vy musíte v této potřeby boží následovat to první co udělal. Bylo že učedníky kteří tam přišli to tady zkazka v tví boží pro sebe hned do klidem aby dělali dobře aby pomáhal bible a tak dále když ty dotyčný kterému mluvím toho všeho ty si schopen a je ten než a proto je mně také líto že si nemůže toto je modlitba to co si tady jako jsem to nevěděl že něco byla modlitba co bylo ta nejlepší modlitba daleko lepší než to že si třikrát řekneš nějaký jméno boží a proti tomu nejsem to z toho nějak vyplývá jsem tomu tento méno božího opakoval tak do hlasem mimo opakovat prostě nastoupil bůh a vzájemně to slovo z úst prosím to bylo v pořádku ale bych ho byl řekl jenom třikrát tak mělo z úst nebral co polámal. A to by to bylo to by to byl někam nebo tak sem musel to do boží tak do a říkat se bůh tak vyš tak přiblížil že jsem nebyl schopen ho vládu tady byl rozumíte asi tak ale ti staří měl nějakou pa vínku co ty jsi s dělal to byla tak skryli a výsostná modlitba člověče že sem přitom plakal dost říkal jsem tady ten dotyčný se dostal konečky správné formě modlitby která ho osvobodí ale von tu modlitbu bohužel vůbec nepoznal že je to ho test tady si něco zmeškali ne že by musel to poznat zrovna že to a modlitba ale že je to je ten styl ty si opravdu totéž poznal ve svém podniku ve své činnosti že občas je to takhle. Šlo mate na to a to byla ta správná modlitba kdybys tutéž správnou modlitbu byl pěstoval třebas vůči ostatním členem rodiny kdybyste to byl vědět že to modlitba po se nevěděl to není to co je vina tak by to bylo zase všechno dopadlo jinak nesmíš si myslet že když jste nějaké těžkosti najdou třebas v rodině nesmíš těmi se že považuju ty že si za člen za diskusi toho če národní to považuju za těžkosti způsoben především no i když nevy na co tomu dostát na tom nezáleží para taky nebylo jak se to může stát že se jim narodí ježíš kristus ale ber za berte jakou jako takovou správnou pravdu opravdu pravdu že duchu. Mně založený člověk všechny důvody pro to věřit že všechno dobré ty všechno zlé co se děje v jeho okolí on daleko víc ovlivňuje než kdokoliv jiný že kolikrát vším jaksi svým zásahem a svým způsobem v dobrém ovlivnilo mnohé co se tady dělo s několikrát vykládal že se z cesty opravdu svědkem zázraku že se tak se zásah ani nemohl to šlo samo najednou co to tady zázračně převrátil všecko tam se modlil vy totiž vůbec všichni z dosud nerozeznávali ten pravý způsob odlit by která nespočívá te svou měla city zvlášť to formulaci na si po trpí a musí se to neformuluj to vůbec nic není. Se tam si zformoval formovat třebas bych vztah k pavle ano skvěle to formu a to byla modlitba to byla modlitba životem síto přál aby do tady vyšlo ty si považoval za svou cenu dybyste se ty smysl nejednal vůbec hůř ne že svou vlastní dcerou že by býval ochoten ji adoptivního se nedal a co si všechno pro ni udělal a to jenom co o čem vím vím že jsi schopen daleko větší věcí i pro svou manžel věže ty nevíš co je to tak vyšší modlitba a prostě si něco dělal co o čem si nevěděl co to vlastně děláš většina lidí neví co dělají a to je tvůj případ a v tom je nechci říct taženi a je v tom to neštěstí toho že to nejde tak řekli kupředu si to představuješ ty musíš. To dneska vědět že modlitba sem se dostat o tom dostatečně do zpovídal a ještě to byl říkám že to do píšu a to se ho napsané tak to jenom jsem pošlu někdy jak jsme si k tomu dostanu ještě to do říkám co to je ten vyšší způsob jak tedy na to jít se tam nadpisů a v stránky tady jsou že je to svět řečtí ale ono to je v začátek že to bude několik strany nebude toho tolik ale doufám že to bude dokonce aby se podle toho dalo zařídit zaručeně bude tam rada k tomu jak udělat z vnitřní modlitby potřebu ano a nikoliv povinnost jak to hlásal a mater třebas vás tiše ale weinfurter to byla jeho jedna těší chyb a přitom to byla velká přednost zároveň že přece jenom bylo to lepší když to považovala povinnost než je vydělali nějaký hrozný věci vite o to se bohu za to menší ale bylo to zlo. Pro je to nikdy nebyla povinnost z toho důvodu že jsem těžce nesl tento život jako nějakou povinnost v kůži lidské tady být a tamto všechno co jsem chtěl dělat co byla moje potřeba jsem dělal za radostí obrovskou radostí že to jsem se musel o trhat musel odporovat abych nebyl celé tím pohlcení protože jsem si byl dobře vědom že to jedno strany vývoj a že to vede k nějakým utrpení než by byl se ho bál ale že že to není ukázkově jsem měl ukazovat cestou pokud možno bez velkého utrpení proto abych si prověřil co je příčinou utrpení které nějaký osud nýbrž to chybí na cestě které člověk může úmyslně páchal nebo nemysl je páchal a může taky záměr. Na odbourávat ano a proto celé to moje povídání tady kdybysme přiletěl neska příležitost něco provést takového a budeš to tu příležitost plnit jako si povedu stavem kou no tak prosím to co budeš dělat ty jako říkáš osel přihrál říkáte tou se jedno a jak si to myslíš když je to ve jako ukázáno tak mostu tomu lidi ne jako modlitbu zpovídat muž metodou schopen za vy jako si byl schopen ty tažení tyto nebo jako modlitby nýbrž jako jsou zády dělené ho loď to bylo vono se o to byly si si člověk svoje pje si o tobě vždycky. Musíme člověk láskyplný ovšem nevíš co s tou láskou není se o tom se za víš nebo zapírá nebo tak něco o a to je je to prvotní tady nežili ten do nové tak taky si zla seděla a ale také to bylo jako povinnost to je zajímavé že to tam bylo mělo to stejný podobu jako u tebe kteří do něco povinnost vyklá dělala a moc se divila že i to nejde teprve se vám to líčil to umí žít když se dovedla na tu dálku z toho ty to že o tom že musí předložit boji se ze sebe svlíknout ze všech svých těžkostí ve všech svých útrap ze všech svých bolestí starostí teď máš velikou příležitost že z toho svý. Ne ten a potom vstoupí jako čistý duch do modlitby tak se opravdu vykoupe v posilu boží a jakmile se vykoupe okamžitě se na vleže do toho co u toho pána boha byl schováno nebude se toho zříkat nemá sebe jako ježíš kristus všechno co on na sebe brát co pán uzná za vhodné aby aby to nesl tak se do něj obsah toho co ponese a velice prudce takže nekone se nic co si bůh nepřeje nýbrž ponese jenom to co jeho života bude dát potřebu patřit bohu a jelikož ta potřeba ve ptal důkazy tak nebudeš čekat nějakou formální soustřeďovací příležitost nýbrž budeš němu upírají během dne. Jako díte třebas že teďka zrodit úplná pozornost na tyhlety věci že to neunavuje vás samozřejmě ano to je samozřejmé ale mně ne protože je to dělám celého s potřeby ne za kolika manželi na osel od boha ke posedne to se utrpení vím že jsem nemohl s se záko poznat že na tam mučili ty gestapáci ta zvířata a když neprotekčně mučili stejně tak jako ty ostatní kteří neměli vodu honí věcech ani páru že jsem nemohl to považovat za projev lásky boží ale dneska vím a věděl jsem to v tomto koncentrák jsem se z zaradoval že když jsem v tom začal vidět to těžko říct začal vidět když jsem byl nucen to vzít na. Jiný konec jako návod k tomu opustit sama sebe když to podoby nešlo a opustil jsem sebe tak v tu chvíli tady stál bůh nebylo to nic těžkého co by za tisíc se nemohlo být u ani uděláno nýbrž co bylo bez kteří hotovo co nevyžaduje vůbec žádnou čas žádný často je bezčasová záležitost záleží na tom postoj toho člověka různý poslouchají a přicházejí v podobě utrpení proto že neříkám nejsme hodni ale že neuneseme neuneseme radostná po se svým neuneseme to je těžší než ne ztra dost než utrpení nesmi to tady mám mezi vámi člověka který nedokáže ne strádat a on si pořád uká. úkoly kterými více nebo méně trpí a někdy mu to o i na nervy a to je prosím snazší ale není to tak účinné jako umět se vyrovnat ra dost radost obětovat bohu utrpením byl to bylo samo sebou také je velice těžké a toho dotyčného se musel z radosti násilím vymanit ano aby se vzdal konečně my jste byli všichni svědky toho jak určitý člověk v kalech jsem nechtěl dát vymanit za lodi kterou tam zažíval že jo m se jmenoval no no a tak to je to. Si to utrpení po tady je objektivně si říká to není to považuje oběví ale máte dojem že je objektivní a takže jednou taky končí někdy začíná nekončí ale ta radost kéž by nekončila a jestliže si přejeme aby nekončila tak máme jinou potřebu než jakou máme mít my nemám mít potřebu se radovat my máme mít potřebu hledat království boží tohleto byla jedna za základní chyb k tradice že v těla přimět člověka k tomu aby měl potřebu zažívat blaženost věčnou to je veliká chyba to vedlo k však představám kde to končilo to blažeností a nekončilo to ale spásou ale nějakou blažeností. A nebyla to važ blaženost věčná byli z toho tak ce vyvedeni zkušeností řek bych vyvrženi z této extatické blaženosti říkal jsem vám že tedy tato třeba patřit bohu vzrůstá sebeobětováním a že stačí obětovat se pomocí utrpení než pomocí ho dosti ovšem upozorňován že ta potřeba člověku mou ztráta není o tom neustálou oběti no a jestliže by se člověk spokojil určitou vírou která věčnýmu vedla tak zítra k tomu nepovede on musí oběť stupňovat a ta jsem nevstupuje tím že mává rukama nebo nohama. Vynese dělá nějakou činností nýbrž stejnou měrou typu stavem přátelé k tomu se vyváženo ne si myslet čím víc něco vyvedu tímto bude lepší jestliže tu rovnováhu z jednáte tak ta potřeba patřit bohu bude úměrně narůstat a pak znáte že prostředky které budete tříd na této cestě jsou přesně uvedeny životem ježíše krista který mu doufám rozumíte to tady všechno bylo vysvětleno že tedy nelze tímtéž prostředkem kterým se ježíš narodí v nás vstoupit do jordánu to není možné a není tímtéž proč sem kterým sestupuje do jordánu vstoupit na kříž a není tím než prostředkem možno získat seslání ducha svatého. Tak to ty by se na na.

Download XMLDownload textWaveform view