81-02B
81-02B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
tomu
jdete
daleko
opa
opravdu
který
dej
se
dělí
ko
neplnil
zbytkově
řeknu
stručně
jen
všemi
že
tito
lidé
topili
hlad
proto
že
podlehli
to
ničím
působil
myšlení
si
sem
ského
které
se
obalu
od
pusou
neseme
krista
které
dvou
ty
braní
které
za
smělo
a
tej
zakazoval
a
oni
se
pohotovosti
do
ji
nedali
zbraň
až
na
některé
ze
svým
poznat
se
do
jeho
zdravý
ani
nevlastnili
ale
toho
ducha
tohoto
způsobu
myšlení
přesto
převzali.
On
totiž
si
mysleli
že
třeba
umřít
na
kříži
to
byla
chybná
tradice
křesťanská
která
toto
prokazoval
dokud
neumře
na
kříži
jako
ježíš
kristus
nebudeš
spasen
se
mi
podstatě
měli
pravdu
že
na
tom
kříži
nikdo
neumře
a
že
si
vlastní
síly
a
jestliže
měli
po
meli
aby
se
chápali
na
kříž
aby
tam
umírali
tak
je
odsuzoval
celoživotní
mu
utrpení
protože
ten
člověk
pokud
se
sám
o
to
snažil
tak
na
a
neumřel
a
je
po
osmnáct
letech
této
marně
snahy
sem
k
tomu
názoru
že
nemůže
mytí
umřít
že
je
to
pro.
Že
je
nadlidský
úkol
a
měla
pravdu
ten
to
osmnáct
let
svatýho
františka
zrozuje
v
asii
to
stranou
tři
roky
potom
umřel
fyzicky
tak
že
nepoval
do
tak
dlouho
a
je
toho
také
celý
život
například
nedoví
tobě
teta
to
letí
tato
lovili
semeno
ne
to
celý
život
vrní
a
tento
dělal
ale
za
vy
to
mu
to
byl
ž
odpuštěno
to
takový
dělali
většino
zásadní
ale
bylo
to
utrpení
zbytečné
protože
ježíš
krist
ukázal
že
na
kříž
nikoho
se
jedenáctý
nepouštějte
křížem
nechal
rozprchnou
aby
nemuseli
na
ten
kříž
on
neměl
za
zlý
že
to
zapřeli
pojďte
přeci
velkoryse
tomu
petrovi
Že
by
zapře
třikrát
než
kohout
jednou
za
ka
to
byla
rychlost
a
týrání
a
on
ho
před
to
udělal
hlavou
cíl
své
tohoto
člověka
který
ho
takhle
velkoryse
a
tak
prudce
zapíral
že
on
osvědčil
jednu
vlastnost
při
té
neznalosti
sama
sebe
nebyl
dotazem
neznalostí
sama
se
po
upozorní
nedalo
sama
sebe
a
to
nebylo
jeho
vinou
protože
nepřišel
eště
do
styku
s
duchem
svatým
až
potom
toho
ta
svatého
měl
tak
už
tahleta
lotos
odpadla
toho
pytel
a
proto
se
stal
s
tím
vůdcem
církve
no
ale
svatý
jan
ukázal
celé
to
křikem
se
dát
ukřižovat
jak
by
to
byli
bývalý
měli
křesťani
pochopit
všichni.
Rozprchli
utekli
ze
strachu
že
sami
budou
křižován
roste
přihází
k
tomu
dotvořování
ne
že
ho
že
přišlo
taky
vo
život
tak
jedním
svatý
jan
se
chopil
ráně
panny
marie
axiomy
protože
si
to
zřejmě
přála
a
on
měl
rád
cítil
s
ní
přišel
po
ten
kříž
a
nedbal
na
to
nebezpečí
které
hrozilo
že
řeknou
vidíš
zná
se
z
jeho
matkou
to
je
jistě
jeho
učedník
opravím
úmyslu
je
kamenovat
a
tak
dále
tam
bylo
moc
židů
kteří
toto
mohli
provést
o
sobě
nevěděl
on
sebe
opustil
dávno
než
s
otcem
kříž
přišel
tam
nešel.
A
jako
jan
on
ta
šel
jako
nic
jako
nikdo
takže
on
neměl
to
ztratit
on
potom
on
nepotřeboval
být
křižován
protože
už
se
dávno
vnitřně
určovat
láskou
se
vnitřně
člověk
křižuje
láskou
své
vnitřně
je
to
jiné
křižování
než
si
vylez
na
kříž
tomu
způsobu
dej
také
krista
mu
ty
si
uvědomovat
že
ježíš
kristus
potřeboval
ukázat
cestu
je
se
obětoval
aby
to
ukázku
dohodli
dokonce
nebojíš
kristus
nedal
tím
to
všem
dobrou
přitom
snadnou
si
to
aby
ho
ukřižovali
nebyl
by
křižovat
ale
oni
tomu
dával
příležitost
on
záměrně
šedou
sebe
zmaření
aby
ukázal
člověk
taky.
Záměrně
tomu
se
do
zmaření
musí
jít
jenom
že
tam
musí
za
pomoci
spasitele
a
ne
vlastní
sil
rozumíte
to
je
tam
ukázáno
ne
ta
drobné
chybička
kterou
křesťanství
tady
dělá
o
by
vod
otce
úkol
ježíše
krista
to
ví
a
je
spatně
s
to
vysvětluje
ten
člověka
není
za
ním
je
kdyby
tam
byli
vody
ti
učedníci
to
by
nebyl
byto
kdo
by
byl
třeba
ducha
svatého
akto
a
bylo
by
bývalo
názvem
to
křesťanství
byli
všichni
by
všechny
byly
vymlátili
kdyby
se
mi
to
technice
krista
teď
nemůžete
za
mnou
přijíti
kam
já
jdu
ale
až
vám
pošlu
toho
ducha
těch
cele
tak
by
se
moc
za
mnou
cítí
a
pochopíte
všechno
to
ne
chopit
nemůžete
tak
to
je
to
rozdíl
my
si
nemůžeme
hrát
na
chtěl
ho
boha
potom
je
pořád
toho
vedení
toho
boží
vedení
potřebujeme
my
sami
o
sobě
neví
zeme
tu
posledních.
Má
nemůžeme
vy
jedni
že
ani
vod
začátku
napřed
přechodech
funguje
najednou
milost
boží
panna
maria
že
jo
ne
přes
jordánu
cestu
den
milost
boží
to
na
kříži
ne
ta
tam
hraje
tu
hlavní
holi
a
člověk
se
tam
o
vás
trpně
ne
a
jestli
nechováte
tak
děláš
špatně
on
se
on
na
kříž
ukazuju
tuto
no
toho
člověka
o
třeba
osvíceného
jakým
sí
prokázat
aby
mohl
se
spojit
trval
s
bohem
no
a
ten
ježíš
řekl
přeci
těm
učedníkům
dříve
než
přišel
na
kříž
se
dohadoval
o
tom
jak
oni
končí
tento
život
že
o
pošlu
do
celého
světa
budete
kázat
a
všichni
přijdete
o
život
až
na
to
toho
jana
a
proč
ten
jan
zrovna
to
má
tu
protekci
oni
to
nevysvětlují
že
nebylo
možné
rozumově
jim
to
vysvětlit
rozumět
to.
Nemohli
pochopit
když
neměli
toho
ducha
svatého
který
by
to
byl
vysvětlil
rozumíte
ten
mu
svatý
o
teprve
říct
buď
se
pomocí
lásky
přiblížíš
optimálně
ke
kříži
jak
to
bylo
platí
a
a
pak
nedonu
se
dá
se
zemřít
jo
nebo
to
neuděláš
a
tak
to
dělá
většina
lidí
většina
schopností
a
pak
musí
zemřít
jako
jiní
lidé
to
znamená
třebas
mě
násilí
my
dobrovolně
z
tohoto
světa
nejde
ne
málo
kdo
se
a
není
tě
příkladem
v
tomto
smyslu
tak
se
tam
bylo
ukázáno
že
největší
předností
této
cesty
je
harmonickým
postup
že
ty
čtrnáctkrát
ka
je
vyváženo
aktivní
zámku
ten
jan
i
de
od
ten
třích
z
té.
Aktivita
ale
chová
se
absolutně
trpně
to
znamená
vůbec
nedbá
na
sebe
jako
by
nebyl
čili
být
jako
nic
jít
jako
nic
se
něco
jinýho
než
víc
mazat
jako
nějaké
vědní
si
to
mylně
se
staneme
to
vymazání
toho
já
je
nedbat
absolutně
nedbat
na
sebe
a
dbát
na
toho
koho
miluju
ne
a
klín
věcí
zapomenout
na
sebe
a
myslím
že
nebo
do
má
společnost
pletení
tady
na
člověka
vychovává
ho
k
tomuto
způsobu
jednání
podívejte
se
třebas
na
drobné
žáčka
ve
škole
ty
vědomosti
mu
vnucuje
od
začátku
až
do
konce
málokdy
se
tam
vyskytne
studení
typ
který
dobrovolně
to
saje
že
ano.
Přijímá
věčnou
to
většině
žáku
to
musíte
vnucovat
aspoň
z
začátku
než
v
tom
najdou
zálibu
ne
a
teprv
se
do
toho
naučit
úrovni
na
oň
myšlení
tak
už
to
potom
se
dělají
dobrovolně
ale
začátek
je
násilí
toto
násilí
které
my
konáme
na
tom
člověku
toho
násilí
které
si
musí
na
cestě
lásky
sobě
vnutit
také
on
musí
pro
věc
zapomenout
na
sebe
to
obsah
toho
násilí
lidé
násilí
nené
jinému
nehrozí
než
to
také
jiné
cestě
hrozí
celá
řada
jiných
než
scestí
jiných
odliv
než
je
tenhleten
ano
ten
smysl
ten
nános
ducha
ta
hrozí
člověku
který
nepochopil
tímto
způsobem
cestu
lásky.
To
že
on
nepochopili
to
musí
smyslové
činnosti
při
vyšších
fázích
modlitby
vzdát
a
toto
musí
být
násilím
mělo
smysly
u
mocen
té
ten
národ
smyslů
on
nepochopil
že
se
musí
vzdát
tozbytečné
a
tedy
musí
být
i
jeho
puch
za
temně
aby
nemohl
už
se
toho
mluvit
prosím
vás
největší
chyba
na
cestě
lásky
která
se
dělala
byla
spočívala
v
tom
že
v
oblasti
lásky
je
nejsnáze
přístupní
cit
tak
se
všechno
vsadili
na
kartu
citu
takže
obyčejné
modlitby
prosebné
nebo
jako
ne
by
přechod
naznačen
touto
tradici
přes
cestu
afektivní
přes
modlitbu.
Afektivní
to
znamená
přes
modlitbu
stoupajících
citů
hledejte
dospět
k
tomu
že
ty
city
vy
vrcholy
do
takové
míry
až
přešli
do
extatické
ho
stavu
jenže
kupodivu
to
extatické
o
stavu
se
spadl
dolů
do
stavu
oddělenosti
k
tomu
tak
bylo
to
ten
člověk
nezůstal
v
té
extazi
prostě
stane
dostal
spojen
s
bohem
pokusem
nazpátek
protože
na
extazi
stačí
citové
se
pět
kdežto
na
trvalý
stav
spásy
a
to
byl
moment
spásy
tak
se
na
toho
lito
práci
toto
nestačí
na
toho
ta
stát
je
třeba
dokonalého
lidsky
dokonalého
relativním
dokonalého
potom
od
sama
sebe
jak
to
ukazuje
svatý
jan
když
se
po
ten
cíl
zem
hrozila
smrt
a
to
nebyl
vůbec
vědom
jo
tak
je
sama
sebe.
Jenom
a
to
není
věc
jenom
citu
té
věc
zapomenutí
na
sama
sebe
a
takovýto
stav
vede
ke
stavu
takový
dostat
mysli
takový
to
způsob
lásky
vede
bez
extáze
ke
spáse
ta
už
měl
svatý
jan
za
sebou
to
za
to
jen
bylo
rozený
extatik
a
když
třebas
šlo
o
to
nějakou
extazi
předvést
že
že
si
musí
nikom
tak
nikdy
nechyběl
svatý
jan
u
toho
ježíš
čivo
vybral
a
kdyby
se
ukázal
si
to
ta
například
se
vzdal
na
horu
tabor
nescházel
kam
jan
to
ti
já
tam
nescházel
byl
schopen
extatický
vnímat
to
co
se
tam
dělo
třebaže
je
obrazně
znamená
jenom
po
straně.
A
on
tam
viděl
jak
ježíš
mluví
s
mojžíšem
a
s
eliášem
chlubit
to
nebyl
byli
ale
oni
to
viděli
jak
spolu
mluví
a
vedle
při
tom
báječně
blaženě
kte
transpozici
do
lidských
smyslů
do
lidského
poznání
faktu
kterému
říkáme
obcování
svatých
oni
se
toho
komentoval
ale
nebylo
třeba
aby
mluvili
ale
ty
toho
měli
jenom
řeč
lety
dole
i
při
nic
ji
na
něco
nebyli
připraveni
dá
se
nevyšplhal
ježíš
kristus
vůbec
nepotřeboval
probouzet
vodí
sem
slovo
ale
by
jim
ve
spojení
rozumíte
mi
ale
jim
se
to
prochodil
jako
řeč
nebyl
kam
to
byl
nám
to
byla
jenom
vzroste
to
padla
víte
ten
nikam
to
tentýž
he
ale
bylo
to
tak
jenom
domeček
má.
Tady
tak
tyto
extaze
měl
svatý
jan
za
sebou
možná
že
neměl
extaze
jiné
za
sebou
protože
se
říká
že
na
tom
odpově
pas
sem
noste
psal
z
toho
zjevení
svatého
jana
třebas
von
znovu
potřeboval
extatický
zažít
celou
tu
cestu
ježíšovu
aby
moh
vysvětlit
tak
že
by
to
spojilo
starý
zákon
nebo
starověké
učení
znovu
věky
začí
moderní
ježíšovým
takže
já
splním
dílu
mystiky
jsem
tuto
část
učením
ježíšova
zapsáno
vezmete
která
na
považoval
eště
za
spojku
mezi
starověkým
a
ježíšovým
učením
se
to
by
bylo
napsáno
používat
ježíše
krista
tím
duchem
to
byla
spojka.
My
jsteli
od
ní
a
nebyla
to
dneška
pochopena
proto
se
bral
jako
věštění
nebo
se
to
nebylo
to
byli
vnitřní
stavy
které
tam
byly
detailně
vysvětleny
velice
to
je
tedy
veliká
chyba
že
se
to
nepochopil
ale
to
je
jiná
věc
jenom
ten
chtěl
říct
z
celku
že
ta
cesta
lásky
má
jiný
charakter
než
citový
a
jestliže
se
citem
vyšplhá
vyprá
člověk
do
extaze
musí
z
ní
spadnout
protože
za
tím
nestálo
odpoutání
se
od
sebe
ani
stále
jenom
vyšli
než
to
aby
člověk
se
dostal
do
stavu
trvalého
stavu
spásy
to
třeba
aby
trval
se
do
opustil
a
do
takové
nemiluje
sebe
opustit
za
kou
byli
zažívá
za
končí
stav
spásy
ten
má
také
své
stupně
kdyby
je
neměl
tak
se
po
smrti
nebo
na
věčnosti.
Nevíme
aby
se
mi
na
kazil
ta
ty
páskou
se
bytostně
ve
spánku
tak
sebe
obětí
a
proč
to
nebere
ke
spojení
vědomém
stejný
bohem
protože
toto
sebe
opouštění
ve
spánku
je
přechod
z
úrovně
hmotné
je
si
vědom
to
toho
ni
svět
vyléčil
způsobil
nebo
ne
všem
případu
v
astrální
si
vedeme
se
představ
asi
astrální
no
a
to
je
to
boji
které
jenom
toho
do
představ
do
světu
přestat
bez
představ
se
není
ne
že
ano
a
spasení
nově
spánkem
novým
ale
indové
říkají
že
toto
tapasja
jsem
vypadne
tě
spojení
s
bohem
že
to
odpočinek
že
to
ten
odpočinek
duše
u
boha
ne.
Vždyť
aktivního
že
by
člověk
odtamtud
něco
záleží
brž
jenom
se
tam
kde
odpočinou
protože
nevydrží
pořád
být
vědomí
v
tom
bych
na
svým
který
je
vědomí
tohoto
světa
při
si
od
něho
fleku
odpočinout
smysl
spánku
odpočinout
si
odbaví
ano
smysl
tvého
spánku
kdežto
jeho
spánku
snového
to
je
přesto
jenom
do
světa
představ
ano
ve
které
může
se
stýkat
třebas
i
zase
ten
se
má
můžeme
milovat
přebito
předávána
duchovní
cíl
a
protože
tam
neklade
svou
vůlí
velký
odpor
menšího
to
než
tady
při
tom
běžném
vědomí
a
proto
může
být
si
víc
tam
předesena
ale
toto
to
musí
je
ještě
realizovat
světě
protože
odjinud
od
ně
té
nedá
odstartovat
než
tady
z
této
vůli
ne
vždycky
příprava
musí
být
do
dokonal
a
ne
nedostatek
v
tom
že
je
to
se
zeptat.
Rozhodnutí
doktorem
ti
vadilo
že
to
takhle
tak
příprava
že
může
být
dokonalá
proto
že
nějaká
že
stupni
se
stává
není
za
jiných
podmínek
a
v
tom
a
z
toho
čím
jsme
čili
z
toho
něčeho
číst
a
v
tom
něco
čisté
je
velice
málo
z
toho
čista
pysky
jsme
takže
připravuje
do
z
toho
že
z
toho
důvodu
že
z
toho
co
poznáváme
o
sobě
můžeme
se
stát
ničím
z
toho
co
poznávám
a
to
stačí
na
tu
úroveň
a
na
to
správné
rozhodnutí
tak
dejme
tomu
ta
sem
si
myslel
v
koncentračním
táboře
že
jsem
život
to.
Páně
odevzdal
ani
nenapadlo
že
by
tomu
tak
nebylo
ale
pak
se
něco
přesvědčil
po
pěti
měsících
teprve
že
tomu
tak
nebylo
že
jsem
se
dokonale
neodevzdal
že
ta
příprava
nebyla
dokonalá
rozumět
bylo
správné
dokonale
protože
by
ho
byli
té
a
to
bylo
to
byla
celá
ono
dokonalost
ale
příprava
nebyly
není
byli
ta
příprava
té
něco
se
čte
od
člověka
musíte
rozlišovat
co
byste
šlo
o
člověka
to
je
dycky
dokonale
a
to
z
toho
je
nebude
důvodu
aby
ten
člověk
byl
závislý
na
tom
bohu
aby
zůstal
v
té
závislosti
já
bych
to
převedl
na
finanční
stránku
věci
my
máme
u
nás
velké
klice
při
rozpory.
Je
to
na
ní
a
dva
jednotlivých
bibli
české
a
slovenský
ty
rozpočet
těchto
republiky
jsou
zásadně
pasivní
a
ten
rozpočet
shledání
je
zásadně
předkové
a
z
těch
příbytků
se
hraní
ta
pasivity
nedostatky
v
těch
rozpočet
aby
ty
země
my
závislé
na
sebe
asi
aby
zůstali
být
věrný
té
vedena
tak
je
to
u
pána
boha
takhle
že
si
musí
být
uvědomila
to
čteme
to
hned
že
je
to
příprava
nebyla
dokonalá
dejme
tomu
když
bychom
třeba
to
vzali
na
m
případ
tak
začít
na
ty
žáky
živi
to
bylo
jejich
přípravou
k
tomu
aby
se
stali
učedníky
páně
to
si
vás
měla
bojuje
nebo
ne.
Lituje
setkání
tím
v
tělem
by
to
obyčejný
libido
by
černý
lidé
berme
to
tak
jak
to
bylo
na
jak
by
to
možná
bylo
bývalo
mohlo
být
ne
to
obyčejný
lidé
byli
chyceni
ježíšovým
kázáním
obecném
konci
konci
světa
a
pochopili
že
jediná
možnost
jak
se
z
toho
dostat
její
za
ježíšem
dáte
spasiti
z
tohoto
strašnýho
konce
který
radil
lidstvo
jak
se
jim
zdálo
a
protože
to
říká
jenom
kam
jí
říkali
to
nový
i
pro
to
kteří
tam
obcházeli
a
tak
se
tomu
přeložen
věřil
o
to
co
je
potřeboval
mít
kam
východě
jaká
to
byla
jaká
to
byla
příprava
tahleta
jejich
víra
to
dal
příprava
velice
špatná
protože
ježíš
kristus
spekulovat
přímo
s
tím
je
se
tak
dál
o
něm
mluvit
že
pro
špatné
pochopení
věci
jsou
jedině.
Schopni
za
ním
jít
jedni
schopni
udělat
správné
rozhodnutí
rozumíte
mě
kdyby
byl
řekl
pravdu
tak
jaký
i
řekl
později
celou
nejenom
takhle
částečnou
tak
by
byli
vůbec
za
ním
nešli
vy
bych
řekl
třebas
jenom
provaz
tam
to
vůbec
není
toužíte
aby
byl
spasen
někdo
kdo
spasen
být
nemůže
to
je
přeci
žil
kterým
jste
ztratit
jinak
a
nese
tedy
není
život
to
už
nemoh
mě
tím
v
tomto
to
nemoh
říct
ale
k
tomu
té
ztrátě
života
je
musel
dovést
a
když
je
dovedl
té
trávě
života
napřed
se
ztrátě
naději
spásu
na
spásu
že
je
tam
pustil
pod
tím
křížem
tak
je
vyvedl
z
prvního
špatného
připravován
jejich.
Když
oni
si
uvědomovali
že
to
že
opustili
své
rodiny
a
šli
za
ježíšem
že
to
nebylo
ještě
dost
co
do
toho
vložili
on
vždycky
snazší
jak
jsem
tam
pravil
v
tomto
spisu
opustit
své
než
sebe
oni
opustili
své
a
neopustili
sebe
neboť
sebe
sebe
se
drželi
tím
že
chtěli
spásu
pro
sebe
a
to
to
se
jim
nepodařilo
odbourat
ani
té
přípravě
tříletý
oni
přestože
pomáhali
lidé
ještě
nic
ne
ležel
tím
si
vy
dobou
pásku
vlastní
jo
a
teď
když
jim
ježíše
popravovali
tak
přišli
k
názoru
že
tomu
tak
nebude
protože
jejich
mistr
zemřel
potupnou
smrtí
a
tam
zkrachoval
nebyla
příprava
správná
ale
jestliže
se
jenom
rozutekli
a
vyčkávající
ježíšovu.
Neboť
on
říkal
maličko
a
neuzříte
se
mají
školu
víme
se
on
tomu
věřili
ve
matou
byl
a
on
zvědavi
že
tak
dopadne
nebo
ne
potom
jsem
co
se
stalo
tak
očekávali
a
dočkali
se
příprava
nebyla
dokonalá
ale
rozhodnutí
které
potom
udělali
že
opravdu
nejsou
na
konci
a
že
musí
nové
prostředky
přizvat
to
jest
větší
pomoc
od
boha
ducha
svatého
věřitele
to
bylo
nové
rozumíte
lé
bylo
zatčen
dokonalé
protože
bylo
vnuknuto
bohem
do
vnuknuto
tím
ježíšem
i
s
tedy
tam
vede
přišel
taky
říkal
na
namaluje
to
znamená
vyšší
stav
modlitby
na
ní
ani
přenesl
toho
a
toho
nebyli
schopni
předtím
tohoto
pokoje
on
byly
nepokojná
pokolení
všichni
tak
rozhodnutí
které
člověk
dělá.
To
obyčejně
bývá
věc
vnuknuta
které
na
něm
dokonalé
obyčejně
tak
bývá
dejme
tomu
já
si
myslím
takhle
že
to
dopadalo
že
třebas
ježíš
kázal
ne
a
někdo
najednou
byl
chycen
a
ne
s
ježíšem
šel
asi
tak
je
to
rád
předvádím
na
případu
svatýho
matouše
svatý
matouš
totiž
byl
celý
ten
a
hýřil
a
do
se
ke
se
o
ježíši
a
řekl
si
co
mistr
jako
ježíš
takovým
to
svým
životem
může
s
námi
pořídit
jenom
zvědav
co
s
ním
pořídíme
když
si
jo
pozve
do
té
společnosti
ti
žil
a
to
zval
si
ho
tam
to
mi
zítra
nejde.
Přece
je
nás
udělat
a
pokus
e
s
tou
svou
znalostí
lidí
a
tou
svou
moc
nás
obrátit
řekl
to
jistě
výstižně
protože
věděl
že
se
to
nemůže
stát
je
se
jistotu
pozemskou
třeba
taky
za
něco
stojí
která
je
nepřekládám
když
na
ní
člověk
trvá
ježíš
tam
přišel
a
nikoho
že
začal
obracet
nýbrž
si
vy
žádal
jenom
aby
směl
říct
jedno
podobenství
a
mluvil
o
ponese
mravným
syn
a
jak
mluvil
to
podobenství
a
do
toho
vkládal
ducha
moc
boží
a
to
způsobilo
že
najednou
v
tom
matouš
dozrávali
rozhodnutí
na
které
ani
nepomyslel
předtím
na
které
ani
přípravu
neudělal.
Byl
jaká
je
to
příprava
být
zvědav
příprava
velice
dokonalá
neudělal
přípravě
vždycky
ne
dokonalá
ale
rozhodnutí
bylo
dokonale
protože
on
opouští
tu
společnost
ne
běží
za
ježíšem
který
se
odešel
z
té
společnosti
a
říká
pane
vezmeš
za
svým
žáka
a
říká
v
prosim
ano
beru
a
to
se
stalo
během
krátké
doby
do
tu
přípravu
provedl
za
toho
matouše
boží
to
něco
vlitého
že
ten
člověk
přitom
kterou
udělal
člověk
ta
byla
velice
slabá
například
bych
mohl
o
sobě
říci
že
přípravu
na
to
obrácení
první
které
ten
byl
za
sedmnácti
letech
se
nekonal
ten
mě
žádnou
já
jsem
se
nestaral
boží
věci
já
jsem
neměl
na
to
opo
nejmenší
zájem
osobu
udělat
přípravu
i
na
vopakoval
spočívá
v
tom
že.
To
se
stal
na
své
úrovni
ničím
na
své
nízké
úrovni
ničím
neboť
to
co
mě
bavilo
jsem
nemohl
dál
produkovat
a
tím
jsem
si
připadalo
že
jsem
jí
připadalo
nebyl
ničím
ale
stačí
že
člověk
se
upřímně
připadá
být
ničím
na
ty
měsíc
úrovni
se
obyčejně
nedostavuje
pěknej
víc
stupni
jenom
proto
že
člověku
to
je
připadá
že
je
ničím
rozumíte
ale
není
svým
ještě
ano
ale
upřímně
mu
to
připadá
že
je
ničím
jako
mně
upřímně
to
připravujete
ničím
nebo
nejednání
já
jsem
byl
jako
nic
v
té
nemocnici
dotoho
veden
uměla
bez
pomoci
ty
lidi
byli
ponechán
smrti
a
je
taky
jednali
jako
správném
tak
prosím
to
je
tam
se
cítil
být
téměř
ničím
když
mě.
Čili
tam
říkali
když
čteme
ty
vaše
spisy
tak
se
s
ním
tak
malý
tak
něco
tím
tak
chatrné
že
je
nám
studnou
já
jsem
říkal
to
velká
chyba
protože
se
ještě
malý
jenom
teprve
ta
až
sebete
cit
ničím
třebaže
chybně
to
je
jedno
tak
to
bude
dobré
východisko
pro
nové
rozhodnutí
protože
to
rozvinutí
které
potom
nastane
když
se
člověk
cítí
být
ničím
upřímně
ctít
ničím
to
je
vlitá
záležitost
a
tím
pádem
je
dokonale
zrovna
jako
třebas
u
toho
matouše
rozhodnutí
jenom
bylo
dokonale
silou
toho
ježíše
krista
a
ta
tam
se
nevejde
do
člověka
dokud
ten
člověk
není
aspoň
ve
svém
vědomí
ničím
něčím
maličko
jenom
tak
tam
nemá
tak
síla
boží.
To
dělat
pro
ten
člověk
je
pořád
chycen
za
tuto
úroveň
on
se
musí
od
této
úrovni
svým
vědomím
odpoutat
sou
ni
odpoutat
především
svou
vůlí
protože
tady
máme
to
dělat
stvůrčí
vůli
boží
která
nás
poutá
k
tomuto
stvořeném
a
když
ta
tvůrčí
vůle
boží
odpadne
tak
by
se
jiná
vůle
boží
nastoupit
spasitelská
a
ta
vede
člověka
opačným
směrem
k
bohu
ti
říkají
že
při
přechodu
kdy
do
naší
úrovně
na
vyšší
úroveň
na
jinou
vůbec
u
jeden
a
především
je
takové
vyšší
třebas
už
jenže
je
astrál
ale
totálně
jim
rajskou.
Že
člověk
musí
překonat
práce
prahy
oni
si
ho
představit
osobně
oni
ho
třeba
kdy
vidí
ničím
zápas
a
říkali
že
kdo
nepřeje
ten
jenže
a
té
vyšší
úrovni
se
lebedit
ho
vidí
osobně
zrovna
těchže
to
z
jakých
důvodů
viděli
osobně
nejvyšší
na
eliáše
vybití
pána
ježíše
jak
jsem
vám
říkal
se
svítili
vůbec
tají
je
nepotřeboval
květ
nepotřeboval
musí
sem
a
s
eliášem
mýlit
řečí
kterou
rozuměli
ti
učedníci
a
tak
že
co
on
se
doslechnu
se
dělo
při
tom
obcování
těch
svatých
tady
když
člověk
přechází
na
jinou
úroveň.
A
setká
se
s
osobně
nějakým
strachem
prahu
tak
je
to
něco
málo
z
toho
strachu
kterým
si
překládat
o
sama
sebe
protože
aby
moh
přejít
na
vyšší
úrovní
sí
se
ztratit
na
té
mší
úrovni
musí
tam
být
ničím
jinak
nepřejde
a
je
to
něco
málo
zachová
z
toho
strachu
a
protože
je
osobností
kterou
neumí
od
dojat
neví
co
je
to
oddělení
obrazy
to
co
mu
eště
vzdáleno
na
doslova
se
setká
představou
nějakou
osobní
představou
o
tom
strážci
pravou
například
a
jeví
se
mu
to
jako
příšera
která
mu
brání
tomu
vstupu
samozřejmě
že
kdo
nemá
tyhlety
představy
lidské
odstavci
pracuje
setkal
jenom
ze
strachem.
Například
to
manželka
setká
jenom
se
strachem
a
ze
žádnou
příšeru
že
nemá
tyhlety
představy
a
já
se
tam
teďka
taky
jenom
ze
strachem
ničím
jiným
a
to
je
ten
strážce
prahu
a
co
je
to
ten
strach
ten
sebeláska
to
je
stupeň
je
poznání
protože
já
jsem
si
vědom
jenom
toho
že
toto
je
skutečnost
a
nevím
eště
nějaké
jiné
kůže
nosti
vstupuji
tak
mám
nic
tak
že
je
to
nic
že
já
se
byste
ničím
na
této
úrovni
ničím
o
čem
neví
že
tím
jsem
já
vědomě
že
jsem
ničím
ale
čím
jsem
ještě
nevědomě
o
tom
neví
a
to
něco
to
je
moje
osobnost
která
je
představí
toho
strážce
pravdu
to
znamená
kdybychom
porovnali
tí
případů
setkání
správcem
pravdu
u
všech
možných
mladíků.
Ní
se
s
ním
nesetkávali
tak
by
se
v
každém
případě
zjistil
že
si
to
ztraceno
představovali
jinak
nikdo
by
ho
nelíčil
stejně
to
je
kdyby
že
je
to
otázka
ji
představy
ale
za
tou
představuje
skutečnost
to
je
strach
tak
to
by
mělo
tohleto
stačit
k
tomu
abyste
si
uvědomili
že
člověk
který
se
stane
ničím
v
tom
mystické
slova
smyslu
že
na
tom
světě
nehledá
toto
zle
dá
magii
stupni
na
té
sebe
zase
sebeuspokojení
nýbrž
je
tam
víc
se
nedě
přiveden
bohem
že
jo
jako
jsem
tam
byl
převeden
se
nastat
to
se
nemůže
setkat
se
správcem
prahu
takovéto
formě
jelikož
tam
nejde
za
sebou
kvůli
sobě
nýbrž
je
tam
při
tažen.
Já
myslím
že
svatý
matouš
když
by
takhle
přitažené
na
vyšší
úroveň
že
žádný
strach
nepociťovat
pociťovali
strach
učedníci
páně
teprve
tehdy
když
jim
šlo
jak
se
zdálo
o
život
tam
v
té
smrti
ježíše
krista
a
říkal
se
zase
že
vy
do
ten
stav
neposlal
že
to
byl
svatý
jan
neboť
neboť
on
se
necítí
být
už
něčím
byl
ničím
se
tak
by
to
odpověděl
řekl
je
dáno
způsobem
přestup
přechodu
na
ni
přecházím
na
honza
nýbrž
když
to
mi
tam
přichází
to
přípravě
která
spočívat
to
že
se
od
sebe
vyprázdní
to
magik
vůbec
nepadá
uzdu
vedena
bez
vlastní
vě
potom
vlita
do
mě
na
ni
jste
jako
říkal
točí
vůle
boží
spasitelská
vůle.
To
znamená
ve
mě
jiného
druhu
jiného
charakteru
neříkám
jenom
otci
to
ne
a
původu
stejného
ale
jiného
charakteru
jiného
smyslu
kdežto
matka
nedá
sil
dalšího
působení
tentýž
jako
tady
jenom
že
pro
šířeno
tam
že
si
bude
moci
víc
se
dovolit
na
té
vyšší
úrovni
více
může
to
znamená
to
výši
svou
vůli
té
magicky
způsob
svalování
a
tak
vám
že
být
také
modlitba
celá
to
může
být
magické
proces
svou
vůlí
člověk
si
vyvinuté
něco
to
tak
takhle
nejedná
ten
se
vůle
vzdává
na
těch
sedmnáct
letech
nevěděl
co
bych
si
přál
od
toho
světa
že
si
nepřál
od
tohoto
světa
ani
od
pána
boha
vůbec
nic
jsem
byl
absolutně
všem
padat
vně
vyprázdněn
od
sebe
jak
jsem
se
neznal
ne.
A
tím
se
do
mě
vila
tam
moc
boží
moc
jeho
poznání
totiž
ptáte
po
první
extázi
tedy
to
jsem
vůbec
ne
rozpoznal
jako
jak
se
tím
pochodem
řečeno
v
těch
sedmnácti
letech
toho
kdyby
to
mi
byli
řekli
ty
si
prošel
srazit
bych
se
byl
divili
co
to
je
ta
je
i
u
mě
jmenovat
stalo
se
to
do
té
první
extazi
nastal
země
stav
ve
kterém
jsem
netoužil
po
ničení
jiném
než
pořá
radu
bylo
téhož
stavu
poznávání
jako
jsem
v
něm
byl
v
tom
muzeu
tak
jsem
oponuje
veškerou
pětkou
činnost
která
tam
nevedla
která
mě
podle
mého
názoru
odváděl
od
tohoto
stavu
protože
já
jsem
teď
byl
nucen
zase
dal
tu
doba
ta
udělat
světské
věci
které
mě
nebavilo
okolností.
Tobě
není
rázem
sama
sebe
on
hledá
v
tom
stavu
útěchu
pro
sebe
ne
citově
sice
a
protože
hledá
útěchu
vlastně
pro
sebe
tak
nemůže
se
zmoci
na
nic
jiného
než
na
citové
zpět
z
toho
by
že
vniknout
jedině
extáze
protože
tam
chybí
ztrá
dokonalá
dokonaleší
ztráta
sama
sebe
která
by
mohla
přejít
ve
stav
spásy
a
nikoliv
okamžik
státy
do
toho
že
se
jenom
okamžik
spásy
to
doba
po
kterou
ještě
si
vidíte
spravovat
tak
k
a
jakmile
doma
sne
tak
se
člověk
musí
z
té
extaze
vrátit
nazpátek
čili
je
to
experiment
vé
pro
byto
podle
mého
názoru
zbytečné
ve
dvacátém
století
ale
si
že
další
také
že
to
byl.
Takový
stav
kterým
procházeli
mystikové
z
toho
důvodu
že
nevěděli
co
je
to
být
ničím
na
té
své
úrovni
že
tam
něčím
šli
že
si
tam
šli
pro
pána
boha
a
ne
aby
tam
sebe
tomu
bohu
obětovali
to
bylo
pomíchané
jedno
s
druhým
asi
tak
že
a
tím
z
toho
vyšla
jenom
extáze
já
sem
to
jinde
vysvětlil
dokonaleji
jak
je
zemi
si
momentem
spásy
a
stavem
spásy
a
my
se
tady
už
říkal
ne
ty
a
já
jsem
jim
patrně
byl
nejde
k
tomu
bohu
za
účelem
aby
od
něho
získal
nějaký
nějakou
vymoženost
pro
tento
život
nýbrž.
Že
za
ním
aby
mu
náležel
jenomže
nemá
představu
o
tom
ani
lidskou
ani
vyšší
co
je
to
náležet
bohu
že
je
to
je
věc
nemůže
nás
pokud
se
člověk
sám
sebe
vzdá
tím
čím
se
nezná
nemůže
bohu
náležet
může
náležet
touhy
jenom
tím
čím
se
dá
čili
mírou
sebeobětování
to
do
té
vopravdu
magik
uznává
správné
ale
mystik
že
mi
dělat
sebeobětování
odpovídá
potom
míře
poznání
nebo
jak
se
to
může
říct
pomodlitebním
stylu
výš.
Čili
odpovídá
výši
mystické
modlitby
výši
nazírání
ne
hloubky
roce
nazírání
odpovídá
no
a
tenhleten
případ
že
ten
člověk
neví
co
je
to
patřit
bohu
co
je
to
být
jím
za
nebo
to
jenom
na
takové
úrovni
jako
třebas
smí
sedmnácti
let
a
to
je
málo
a
hlubšího
vzetí
od
boha
nezažil
eště
a
teď
je
tažen
dál
hlubšímu
sebe
opuštění
tak
toho
takhle
ká
říká
si
vždyť
jsem
ztratil
on
si
nic
neříkal
já
to
tak
přednáším
tady
ne
že
kdyby
stačili
ještě
více
tak
že
by
vůbec
už
neexistoval
že
by
tím
končilo
všechno
že
by
to
neříkal
masarik
takovou
metafyzickou
kaší
kterou
on
se
nechtěl
ptát
ne.
Já
bych
taky
ne
no
ale
to
se
mýlí
protože
ono
jde
jenom
o
to
aby
ztratil
všecko
o
čem
neví
že
ještě
to
neztratil
a
toho
je
daleko
více
než
co
ví
že
ztratil
a
z
toho
vzniká
ten
celý
staré
se
ho
najednou
bere
něco
co
co
nemůžete
né
co
je
iracionální
a
von
se
dostáváme
do
úrovně
takové
nejistoty
že
vstupuje
do
prázdna
a
to
je
příliš
silné
na
každého
člověka
neboť
on
nechápe
ještě
že
kristus
vedl
člověka
krycí
ve
něčeho
vyššího
do
synovství
božího
a
to
už
není
lidství
být
synem
božím
a
ne
synem
člověka
to
je
veliký
rozdíl.
No
tak
tím
chci
vysvětlit
proč
jsem
tam
na
těch
hranicích
tohoto
přechodu
pořád
strašné
utíkal
někdy
se
někdy
říkám
se
tomu
dá
za
brát
někdy
ne
vždycky
protože
záleží
na
tom
jak
se
člověk
cítí
nebo
jak
je
odevzdání
touhou
po
bohu
do
toho
vstupuje
a
je
zajímavé
že
když
člověk
uteče
prachy
před
bohem
tak
jeho
touha
po
bohu
ještě
stoupne
to
je
na
tom
zajímavý
než
že
byl
zavržen
a
ona
stoupne
takže
on
tam
podivíte
s
větší
touhou
po
bohu
mu
patřit
sta
do
aby
mu
patřil
větší
víc
to
užít
se
mu
lidé
a
nedbat
na
to
že
se
člověk
zničí
takže
když
jsem
do
toho
když
jsem
poprvně
utekl
třebas
tak
se
mu
teklo
možná
já
to
řeknu
časově
je
to
sice.
Za
vlasy
přitažené
třebas
za
deset
minut
ne
podruhý
za
dvacet
minut
a
třebas
po
čtrnácté
třeba
za
půl
hodiny
možná
že
za
delší
dobu
protože
jsem
byl
úplně
tuhý
a
studený
já
nevím
zraku
dobu
člověk
sedne
že
se
nemůže
ani
hnout
ani
prstem
nemůže
hnout
co
se
mu
vůbec
nefunguje
a
oni
mu
to
nevadí
ale
von
si
zjišťuje
že
je
mrtev
on
se
najednou
stane
sám
sebou
znovu
kupodivu
něj
vně
mně
si
byla
tak
krve
na
kapka
života
lidského
a
ta
stačila
k
tomu
aby
si
uvědomil
sám
sebe
jako
oddělené
bytosti
od
boha
a
k
nim
se
zase
vrací
protože
prodělal
extazi
nebo
dělal
stav
spásy
to
dělali
jemu
okamžik
spásy
přesto
bylo
třebas
při
hodno
které
hodiny
na
tom
nezáleží
to
pořád
jenom
poletovat.
Nebyl
připraven
zkrátka
celý
ten
řekl
jsem
že
míra
se
tam
přesně
řečeno
že
míra
nebo
výše
modlitby
je
dána
vírou
sebe
ztráty
asi
tak
v
samotná
nesli
to
zrovna
také
ale
to
ten
smysl
ne
to
je
pravda
ta
úroveň
se
modlitbě
je
dána
tou
mírou
sebe
ztráta
a
sebe
jenom
platí
a
tu
jemu
způsobem
tady
opomenul
říci
že
ta
modlitba
má
nějakou
setrvačnost
se
kterou
se
člověk
říkáte
k
tomu
bohu
a
vynese
ho
vždycky
kupředu
jako
teďka
vykládal
právě
přeci
před
chvílí
tou
že
dycky
déle
jsem
si
vzpomněl
na
sebe
za
delší
dobu
to
budu
přijet
stavy
že
to
je
ta
se.
Ten
vlastnost
která
způsobuje
že
na
stáni
se
nerovnováha
takže
člověk
byl
mání
třebas
na
konec
té
modlitby
ale
přeci
její
vynese
dál
než
jaká
byla
míra
jeho
sebeztrátě
jo
čili
podstatě
se
dá
říct
velikost
sebou
hloubka
vnitřní
modlitby
nebo
výše
my
si
modlitby
spočívá
vy
závislá
přímo
závislá
na
míře
sebezáporu
nebo
míře
sebe
ztráty
to
je
pravda
ale
věřte
mi
to
že
by
bylo
správně
říct
že
to
závislost
a
nikoliv
úměrnost
úměrné
je
totiž
když
k
obrat
stojí
korunu
věky
stojí
koruny
to
úměrnost
ale
závislost
je
jak
nějaká
jiná
čím
větší
máš
plat
ty
poměrně
větší
má
za
ní
zdi.
No
čili
tady
progrese
ano
je
to
je
to
podobno
jako
úměra
a
není
to
totéž
a
tady
nejde
o
takovou
závislost
při
tom
tak
řekl
ano
takže
a
ta
modlitba
přehání
situaci
do
ubývá
vynese
člověka
dál
takže
jak
vám
říkám
když
jsem
vyšel
z
toho
strachem
z
té
extáze
tak
jsem
potom
měl
větší
touhu
po
bohu
nebyl
nezas
tím
a
ta
mě
zase
potom
vynese
dál
a
tak
dále
čili
absolutní
rovnováha
tady
není
je
to
jenom
závislosti
na
bytost
tady
nějaká
je
ale
rovná
to
není
jo
prosím
vás
co
je
to
tak
čili
nemohu
být
že
by
to
nebylo
za
aby
se
na
sobě
tam
výše
modlitbě
závislá
na
míře
sebeobětování
ale
je
to
závislost
není
to
uměl
no
to
že
tam
z
toho
uměl
tato
si
obrat
ano
závislost
o
to.
Download XML • Download text
• Waveform view