EN | ES |

81-02B

81-02B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


tomu jdete daleko opa opravdu který dej se dělí ko neplnil zbytkově řeknu stručně jen všemi že tito lidé topili hlad proto že podlehli to ničím působil myšlení si sem ského které se obalu od pusou neseme krista které dvou ty braní které za smělo a tej zakazoval a oni se pohotovosti do ji nedali zbraň na některé ze svým poznat se do jeho zdravý ani nevlastnili ale toho ducha tohoto způsobu myšlení přesto převzali. On totiž si mysleli že třeba umřít na kříži to byla chybná tradice křesťanská která toto prokazoval dokud neumře na kříži jako ježíš kristus nebudeš spasen se mi podstatě měli pravdu že na tom kříži nikdo neumře a že si vlastní síly a jestliže měli po meli aby se chápali na kříž aby tam umírali tak je odsuzoval celoživotní mu utrpení protože ten člověk pokud se sám o to snažil tak na a neumřel a je po osmnáct letech této marně snahy sem k tomu názoru že nemůže mytí umřít že je to pro. Že je nadlidský úkol a měla pravdu ten to osmnáct let svatýho františka zrozuje v asii to stranou tři roky potom umřel fyzicky tak že nepoval do tak dlouho a je toho také celý život například nedoví tobě teta to letí tato lovili semeno ne to celý život vrní a tento dělal ale za vy to mu to byl ž odpuštěno to takový dělali většino zásadní ale bylo to utrpení zbytečné protože ježíš krist ukázal že na kříž nikoho se jedenáctý nepouštějte křížem nechal rozprchnou aby nemuseli na ten kříž on neměl za zlý že to zapřeli pojďte přeci velkoryse tomu petrovi Že by zapře třikrát než kohout jednou za ka to byla rychlost a týrání a on ho před to udělal hlavou cíl své tohoto člověka který ho takhle velkoryse a tak prudce zapíral že on osvědčil jednu vlastnost při neznalosti sama sebe nebyl dotazem neznalostí sama se po upozorní nedalo sama sebe a to nebylo jeho vinou protože nepřišel eště do styku s duchem svatým potom toho ta svatého měl tak tahleta lotos odpadla toho pytel a proto se stal s tím vůdcem církve no ale svatý jan ukázal celé to křikem se dát ukřižovat jak by to byli bývalý měli křesťani pochopit všichni. Rozprchli utekli ze strachu že sami budou křižován roste přihází k tomu dotvořování ne že ho že přišlo taky vo život tak jedním svatý jan se chopil ráně panny marie axiomy protože si to zřejmě přála a on měl rád cítil s přišel po ten kříž a nedbal na to nebezpečí které hrozilo že řeknou vidíš zná se z jeho matkou to je jistě jeho učedník opravím úmyslu je kamenovat a tak dále tam bylo moc židů kteří toto mohli provést o sobě nevěděl on sebe opustil dávno než s otcem kříž přišel tam nešel. A jako jan on ta šel jako nic jako nikdo takže on neměl to ztratit on potom on nepotřeboval být křižován protože se dávno vnitřně určovat láskou se vnitřně člověk křižuje láskou své vnitřně je to jiné křižování než si vylez na kříž tomu způsobu dej také krista mu ty si uvědomovat že ježíš kristus potřeboval ukázat cestu je se obětoval aby to ukázku dohodli dokonce nebojíš kristus nedal tím to všem dobrou přitom snadnou si to aby ho ukřižovali nebyl by křižovat ale oni tomu dával příležitost on záměrně šedou sebe zmaření aby ukázal člověk taky. Záměrně tomu se do zmaření musí jít jenom že tam musí za pomoci spasitele a ne vlastní sil rozumíte to je tam ukázáno ne ta drobné chybička kterou křesťanství tady dělá o by vod otce úkol ježíše krista to a je spatně s to vysvětluje ten člověka není za ním je kdyby tam byli vody ti učedníci to by nebyl byto kdo by byl třeba ducha svatého akto a bylo by bývalo názvem to křesťanství byli všichni by všechny byly vymlátili kdyby se mi to technice krista teď nemůžete za mnou přijíti kam jdu ale vám pošlu toho ducha těch cele tak by se moc za mnou cítí a pochopíte všechno to ne chopit nemůžete tak to je to rozdíl my si nemůžeme hrát na chtěl ho boha potom je pořád toho vedení toho boží vedení potřebujeme my sami o sobě neví zeme tu posledních. nemůžeme vy jedni že ani vod začátku napřed přechodech funguje najednou milost boží panna maria že jo ne přes jordánu cestu den milost boží to na kříži ne ta tam hraje tu hlavní holi a člověk se tam o vás trpně ne a jestli nechováte tak děláš špatně on se on na kříž ukazuju tuto no toho člověka o třeba osvíceného jakým prokázat aby mohl se spojit trval s bohem no a ten ježíš řekl přeci těm učedníkům dříve než přišel na kříž se dohadoval o tom jak oni končí tento život že o pošlu do celého světa budete kázat a všichni přijdete o život na to toho jana a proč ten jan zrovna to tu protekci oni to nevysvětlují že nebylo možné rozumově jim to vysvětlit rozumět to. Nemohli pochopit když neměli toho ducha svatého který by to byl vysvětlil rozumíte ten mu svatý o teprve říct buď se pomocí lásky přiblížíš optimálně ke kříži jak to bylo platí a a pak nedonu se se zemřít jo nebo to neuděláš a tak to dělá většina lidí většina schopností a pak musí zemřít jako jiní lidé to znamená třebas násilí my dobrovolně z tohoto světa nejde ne málo kdo se a není příkladem v tomto smyslu tak se tam bylo ukázáno že největší předností této cesty je harmonickým postup že ty čtrnáctkrát ka je vyváženo aktivní zámku ten jan i de od ten třích z . Aktivita ale chová se absolutně trpně to znamená vůbec nedbá na sebe jako by nebyl čili být jako nic jít jako nic se něco jinýho než víc mazat jako nějaké vědní si to mylně se staneme to vymazání toho je nedbat absolutně nedbat na sebe a dbát na toho koho miluju ne a klín věcí zapomenout na sebe a myslím že nebo do společnost pletení tady na člověka vychovává ho k tomuto způsobu jednání podívejte se třebas na drobné žáčka ve škole ty vědomosti mu vnucuje od začátku do konce málokdy se tam vyskytne studení typ který dobrovolně to saje že ano. Přijímá věčnou to většině žáku to musíte vnucovat aspoň z začátku než v tom najdou zálibu ne a teprv se do toho naučit úrovni na myšlení tak to potom se dělají dobrovolně ale začátek je násilí toto násilí které my konáme na tom člověku toho násilí které si musí na cestě lásky sobě vnutit také on musí pro věc zapomenout na sebe to obsah toho násilí lidé násilí nené jinému nehrozí než to také jiné cestě hrozí celá řada jiných než scestí jiných odliv než je tenhleten ano ten smysl ten nános ducha ta hrozí člověku který nepochopil tímto způsobem cestu lásky. To že on nepochopili to musí smyslové činnosti při vyšších fázích modlitby vzdát a toto musí být násilím mělo smysly u mocen ten národ smyslů on nepochopil že se musí vzdát tozbytečné a tedy musí být i jeho puch za temně aby nemohl se toho mluvit prosím vás největší chyba na cestě lásky která se dělala byla spočívala v tom že v oblasti lásky je nejsnáze přístupní cit tak se všechno vsadili na kartu citu takže obyčejné modlitby prosebné nebo jako ne by přechod naznačen touto tradici přes cestu afektivní přes modlitbu. Afektivní to znamená přes modlitbu stoupajících citů hledejte dospět k tomu že ty city vy vrcholy do takové míry přešli do extatické ho stavu jenže kupodivu to extatické o stavu se spadl dolů do stavu oddělenosti k tomu tak bylo to ten člověk nezůstal v extazi prostě stane dostal spojen s bohem pokusem nazpátek protože na extazi stačí citové se pět kdežto na trvalý stav spásy a to byl moment spásy tak se na toho lito práci toto nestačí na toho ta stát je třeba dokonalého lidsky dokonalého relativním dokonalého potom od sama sebe jak to ukazuje svatý jan když se po ten cíl zem hrozila smrt a to nebyl vůbec vědom jo tak je sama sebe. Jenom a to není věc jenom citu věc zapomenutí na sama sebe a takovýto stav vede ke stavu takový dostat mysli takový to způsob lásky vede bez extáze ke spáse ta měl svatý jan za sebou to za to jen bylo rozený extatik a když třebas šlo o to nějakou extazi předvést že že si musí nikom tak nikdy nechyběl svatý jan u toho ježíš čivo vybral a kdyby se ukázal si to ta například se vzdal na horu tabor nescházel kam jan to ti tam nescházel byl schopen extatický vnímat to co se tam dělo třebaže je obrazně znamená jenom po straně. A on tam viděl jak ježíš mluví s mojžíšem a s eliášem chlubit to nebyl byli ale oni to viděli jak spolu mluví a vedle při tom báječně blaženě kte transpozici do lidských smyslů do lidského poznání faktu kterému říkáme obcování svatých oni se toho komentoval ale nebylo třeba aby mluvili ale ty toho měli jenom řeč lety dole i při nic ji na něco nebyli připraveni se nevyšplhal ježíš kristus vůbec nepotřeboval probouzet vodí sem slovo ale by jim ve spojení rozumíte mi ale jim se to prochodil jako řeč nebyl kam to byl nám to byla jenom vzroste to padla víte ten nikam to tentýž he ale bylo to tak jenom domeček . Tady tak tyto extaze měl svatý jan za sebou možná že neměl extaze jiné za sebou protože se říká že na tom odpově pas sem noste psal z toho zjevení svatého jana třebas von znovu potřeboval extatický zažít celou tu cestu ježíšovu aby moh vysvětlit tak že by to spojilo starý zákon nebo starověké učení znovu věky začí moderní ježíšovým takže splním dílu mystiky jsem tuto část učením ježíšova zapsáno vezmete která na považoval eště za spojku mezi starověkým a ježíšovým učením se to by bylo napsáno používat ježíše krista tím duchem to byla spojka. My jsteli od a nebyla to dneška pochopena proto se bral jako věštění nebo se to nebylo to byli vnitřní stavy které tam byly detailně vysvětleny velice to je tedy veliká chyba že se to nepochopil ale to je jiná věc jenom ten chtěl říct z celku že ta cesta lásky jiný charakter než citový a jestliže se citem vyšplhá vyprá člověk do extaze musí z spadnout protože za tím nestálo odpoutání se od sebe ani stále jenom vyšli než to aby člověk se dostal do stavu trvalého stavu spásy to třeba aby trval se do opustil a do takové nemiluje sebe opustit za kou byli zažívá za končí stav spásy ten také své stupně kdyby je neměl tak se po smrti nebo na věčnosti. Nevíme aby se mi na kazil ta ty páskou se bytostně ve spánku tak sebe obětí a proč to nebere ke spojení vědomém stejný bohem protože toto sebe opouštění ve spánku je přechod z úrovně hmotné je si vědom to toho ni svět vyléčil způsobil nebo ne všem případu v astrální si vedeme se představ asi astrální no a to je to boji které jenom toho do představ do světu přestat bez představ se není ne že ano a spasení nově spánkem novým ale indové říkají že toto tapasja jsem vypadne spojení s bohem že to odpočinek že to ten odpočinek duše u boha ne. Vždyť aktivního že by člověk odtamtud něco záleží brž jenom se tam kde odpočinou protože nevydrží pořád být vědomí v tom bych na svým který je vědomí tohoto světa při si od něho fleku odpočinout smysl spánku odpočinout si odbaví ano smysl tvého spánku kdežto jeho spánku snového to je přesto jenom do světa představ ano ve které může se stýkat třebas i zase ten se můžeme milovat přebito předávána duchovní cíl a protože tam neklade svou vůlí velký odpor menšího to než tady při tom běžném vědomí a proto může být si víc tam předesena ale toto to musí je ještě realizovat světě protože odjinud od nedá odstartovat než tady z této vůli ne vždycky příprava musí být do dokonal a ne nedostatek v tom že je to se zeptat. Rozhodnutí doktorem ti vadilo že to takhle tak příprava že může být dokonalá proto že nějaká že stupni se stává není za jiných podmínek a v tom a z toho čím jsme čili z toho něčeho číst a v tom něco čisté je velice málo z toho čista pysky jsme takže připravuje do z toho že z toho důvodu že z toho co poznáváme o sobě můžeme se stát ničím z toho co poznávám a to stačí na tu úroveň a na to správné rozhodnutí tak dejme tomu ta sem si myslel v koncentračním táboře že jsem život to. Páně odevzdal ani nenapadlo že by tomu tak nebylo ale pak se něco přesvědčil po pěti měsících teprve že tomu tak nebylo že jsem se dokonale neodevzdal že ta příprava nebyla dokonalá rozumět bylo správné dokonale protože by ho byli a to bylo to byla celá ono dokonalost ale příprava nebyly není byli ta příprava něco se čte od člověka musíte rozlišovat co byste šlo o člověka to je dycky dokonale a to z toho je nebude důvodu aby ten člověk byl závislý na tom bohu aby zůstal v závislosti bych to převedl na finanční stránku věci my máme u nás velké klice při rozpory. Je to na a dva jednotlivých bibli české a slovenský ty rozpočet těchto republiky jsou zásadně pasivní a ten rozpočet shledání je zásadně předkové a z těch příbytků se hraní ta pasivity nedostatky v těch rozpočet aby ty země my závislé na sebe asi aby zůstali být věrný vedena tak je to u pána boha takhle že si musí být uvědomila to čteme to hned že je to příprava nebyla dokonalá dejme tomu když bychom třeba to vzali na m případ tak začít na ty žáky živi to bylo jejich přípravou k tomu aby se stali učedníky páně to si vás měla bojuje nebo ne. Lituje setkání tím v tělem by to obyčejný libido by černý lidé berme to tak jak to bylo na jak by to možná bylo bývalo mohlo být ne to obyčejný lidé byli chyceni ježíšovým kázáním obecném konci konci světa a pochopili že jediná možnost jak se z toho dostat její za ježíšem dáte spasiti z tohoto strašnýho konce který radil lidstvo jak se jim zdálo a protože to říká jenom kam říkali to nový i pro to kteří tam obcházeli a tak se tomu přeložen věřil o to co je potřeboval mít kam východě jaká to byla jaká to byla příprava tahleta jejich víra to dal příprava velice špatná protože ježíš kristus spekulovat přímo s tím je se tak dál o něm mluvit že pro špatné pochopení věci jsou jedině. Schopni za ním jít jedni schopni udělat správné rozhodnutí rozumíte kdyby byl řekl pravdu tak jaký i řekl později celou nejenom takhle částečnou tak by byli vůbec za ním nešli vy bych řekl třebas jenom provaz tam to vůbec není toužíte aby byl spasen někdo kdo spasen být nemůže to je přeci žil kterým jste ztratit jinak a nese tedy není život to nemoh tím v tomto to nemoh říct ale k tomu ztrátě života je musel dovést a když je dovedl trávě života napřed se ztrátě naději spásu na spásu že je tam pustil pod tím křížem tak je vyvedl z prvního špatného připravován jejich. Když oni si uvědomovali že to že opustili své rodiny a šli za ježíšem že to nebylo ještě dost co do toho vložili on vždycky snazší jak jsem tam pravil v tomto spisu opustit své než sebe oni opustili své a neopustili sebe neboť sebe sebe se drželi tím že chtěli spásu pro sebe a to to se jim nepodařilo odbourat ani přípravě tříletý oni přestože pomáhali lidé ještě nic ne ležel tím si vy dobou pásku vlastní jo a teď když jim ježíše popravovali tak přišli k názoru že tomu tak nebude protože jejich mistr zemřel potupnou smrtí a tam zkrachoval nebyla příprava správná ale jestliže se jenom rozutekli a vyčkávající ježíšovu. Neboť on říkal maličko a neuzříte se mají školu víme se on tomu věřili ve matou byl a on zvědavi že tak dopadne nebo ne potom jsem co se stalo tak očekávali a dočkali se příprava nebyla dokonalá ale rozhodnutí které potom udělali že opravdu nejsou na konci a že musí nové prostředky přizvat to jest větší pomoc od boha ducha svatého věřitele to bylo nové rozumíte bylo zatčen dokonalé protože bylo vnuknuto bohem do vnuknuto tím ježíšem i s tedy tam vede přišel taky říkal na namaluje to znamená vyšší stav modlitby na ani přenesl toho a toho nebyli schopni předtím tohoto pokoje on byly nepokojná pokolení všichni tak rozhodnutí které člověk dělá. To obyčejně bývá věc vnuknuta které na něm dokonalé obyčejně tak bývá dejme tomu si myslím takhle že to dopadalo že třebas ježíš kázal ne a někdo najednou byl chycen a ne s ježíšem šel asi tak je to rád předvádím na případu svatýho matouše svatý matouš totiž byl celý ten a hýřil a do se ke se o ježíši a řekl si co mistr jako ježíš takovým to svým životem může s námi pořídit jenom zvědav co s ním pořídíme když si jo pozve do společnosti ti žil a to zval si ho tam to mi zítra nejde. Přece je nás udělat a pokus e s tou svou znalostí lidí a tou svou moc nás obrátit řekl to jistě výstižně protože věděl že se to nemůže stát je se jistotu pozemskou třeba taky za něco stojí která je nepřekládám když na člověk trvá ježíš tam přišel a nikoho že začal obracet nýbrž si vy žádal jenom aby směl říct jedno podobenství a mluvil o ponese mravným syn a jak mluvil to podobenství a do toho vkládal ducha moc boží a to způsobilo že najednou v tom matouš dozrávali rozhodnutí na které ani nepomyslel předtím na které ani přípravu neudělal. Byl jaká je to příprava být zvědav příprava velice dokonalá neudělal přípravě vždycky ne dokonalá ale rozhodnutí bylo dokonale protože on opouští tu společnost ne běží za ježíšem který se odešel z společnosti a říká pane vezmeš za svým žáka a říká v prosim ano beru a to se stalo během krátké doby do tu přípravu provedl za toho matouše boží to něco vlitého že ten člověk přitom kterou udělal člověk ta byla velice slabá například bych mohl o sobě říci že přípravu na to obrácení první které ten byl za sedmnácti letech se nekonal ten žádnou jsem se nestaral boží věci jsem neměl na to opo nejmenší zájem osobu udělat přípravu i na vopakoval spočívá v tom že. To se stal na své úrovni ničím na své nízké úrovni ničím neboť to co bavilo jsem nemohl dál produkovat a tím jsem si připadalo že jsem připadalo nebyl ničím ale stačí že člověk se upřímně připadá být ničím na ty měsíc úrovni se obyčejně nedostavuje pěknej víc stupni jenom proto že člověku to je připadá že je ničím rozumíte ale není svým ještě ano ale upřímně mu to připadá že je ničím jako mně upřímně to připravujete ničím nebo nejednání jsem byl jako nic v nemocnici dotoho veden uměla bez pomoci ty lidi byli ponechán smrti a je taky jednali jako správném tak prosím to je tam se cítil být téměř ničím když . Čili tam říkali když čteme ty vaše spisy tak se s ním tak malý tak něco tím tak chatrné že je nám studnou jsem říkal to velká chyba protože se ještě malý jenom teprve ta sebete cit ničím třebaže chybně to je jedno tak to bude dobré východisko pro nové rozhodnutí protože to rozvinutí které potom nastane když se člověk cítí být ničím upřímně ctít ničím to je vlitá záležitost a tím pádem je dokonale zrovna jako třebas u toho matouše rozhodnutí jenom bylo dokonale silou toho ježíše krista a ta tam se nevejde do člověka dokud ten člověk není aspoň ve svém vědomí ničím něčím maličko jenom tak tam nemá tak síla boží. To dělat pro ten člověk je pořád chycen za tuto úroveň on se musí od této úrovni svým vědomím odpoutat sou ni odpoutat především svou vůlí protože tady máme to dělat stvůrčí vůli boží která nás poutá k tomuto stvořeném a když ta tvůrčí vůle boží odpadne tak by se jiná vůle boží nastoupit spasitelská a ta vede člověka opačným směrem k bohu ti říkají že při přechodu kdy do naší úrovně na vyšší úroveň na jinou vůbec u jeden a především je takové vyšší třebas jenže je astrál ale totálně jim rajskou. Že člověk musí překonat práce prahy oni si ho představit osobně oni ho třeba kdy vidí ničím zápas a říkali že kdo nepřeje ten jenže a vyšší úrovni se lebedit ho vidí osobně zrovna těchže to z jakých důvodů viděli osobně nejvyšší na eliáše vybití pána ježíše jak jsem vám říkal se svítili vůbec tají je nepotřeboval květ nepotřeboval musí sem a s eliášem mýlit řečí kterou rozuměli ti učedníci a tak že co on se doslechnu se dělo při tom obcování těch svatých tady když člověk přechází na jinou úroveň. A setká se s osobně nějakým strachem prahu tak je to něco málo z toho strachu kterým si překládat o sama sebe protože aby moh přejít na vyšší úrovní se ztratit na mší úrovni musí tam být ničím jinak nepřejde a je to něco málo zachová z toho strachu a protože je osobností kterou neumí od dojat neví co je to oddělení obrazy to co mu eště vzdáleno na doslova se setká představou nějakou osobní představou o tom strážci pravou například a jeví se mu to jako příšera která mu brání tomu vstupu samozřejmě že kdo nemá tyhlety představy lidské odstavci pracuje setkal jenom ze strachem. Například to manželka setká jenom se strachem a ze žádnou příšeru že nemá tyhlety představy a se tam teďka taky jenom ze strachem ničím jiným a to je ten strážce prahu a co je to ten strach ten sebeláska to je stupeň je poznání protože jsem si vědom jenom toho že toto je skutečnost a nevím eště nějaké jiné kůže nosti vstupuji tak mám nic tak že je to nic že se byste ničím na této úrovni ničím o čem neví že tím jsem vědomě že jsem ničím ale čím jsem ještě nevědomě o tom neví a to něco to je moje osobnost která je představí toho strážce pravdu to znamená kdybychom porovnali případů setkání správcem pravdu u všech možných mladíků. se s ním nesetkávali tak by se v každém případě zjistil že si to ztraceno představovali jinak nikdo by ho nelíčil stejně to je kdyby že je to otázka ji představy ale za tou představuje skutečnost to je strach tak to by mělo tohleto stačit k tomu abyste si uvědomili že člověk který se stane ničím v tom mystické slova smyslu že na tom světě nehledá toto zle magii stupni na sebe zase sebeuspokojení nýbrž je tam víc se nedě přiveden bohem že jo jako jsem tam byl převeden se nastat to se nemůže setkat se správcem prahu takovéto formě jelikož tam nejde za sebou kvůli sobě nýbrž je tam při tažen. myslím že svatý matouš když by takhle přitažené na vyšší úroveň že žádný strach nepociťovat pociťovali strach učedníci páně teprve tehdy když jim šlo jak se zdálo o život tam v smrti ježíše krista a říkal se zase že vy do ten stav neposlal že to byl svatý jan neboť neboť on se necítí být něčím byl ničím se tak by to odpověděl řekl je dáno způsobem přestup přechodu na ni přecházím na honza nýbrž když to mi tam přichází to přípravě která spočívat to že se od sebe vyprázdní to magik vůbec nepadá uzdu vedena bez vlastní potom vlita do na ni jste jako říkal točí vůle boží spasitelská vůle. To znamená ve jiného druhu jiného charakteru neříkám jenom otci to ne a původu stejného ale jiného charakteru jiného smyslu kdežto matka nedá sil dalšího působení tentýž jako tady jenom že pro šířeno tam že si bude moci víc se dovolit na vyšší úrovni více může to znamená to výši svou vůli magicky způsob svalování a tak vám že být také modlitba celá to může být magické proces svou vůlí člověk si vyvinuté něco to tak takhle nejedná ten se vůle vzdává na těch sedmnáct letech nevěděl co bych si přál od toho světa že si nepřál od tohoto světa ani od pána boha vůbec nic jsem byl absolutně všem padat vně vyprázdněn od sebe jak jsem se neznal ne. A tím se do vila tam moc boží moc jeho poznání totiž ptáte po první extázi tedy to jsem vůbec ne rozpoznal jako jak se tím pochodem řečeno v těch sedmnácti letech toho kdyby to mi byli řekli ty si prošel srazit bych se byl divili co to je ta je i u jmenovat stalo se to do první extazi nastal země stav ve kterém jsem netoužil po ničení jiném než pořá radu bylo téhož stavu poznávání jako jsem v něm byl v tom muzeu tak jsem oponuje veškerou pětkou činnost která tam nevedla která podle mého názoru odváděl od tohoto stavu protože jsem teď byl nucen zase dal tu doba ta udělat světské věci které nebavilo okolností. Tobě není rázem sama sebe on hledá v tom stavu útěchu pro sebe ne citově sice a protože hledá útěchu vlastně pro sebe tak nemůže se zmoci na nic jiného než na citové zpět z toho by že vniknout jedině extáze protože tam chybí ztrá dokonalá dokonaleší ztráta sama sebe která by mohla přejít ve stav spásy a nikoliv okamžik státy do toho že se jenom okamžik spásy to doba po kterou ještě si vidíte spravovat tak k a jakmile doma sne tak se člověk musí z extaze vrátit nazpátek čili je to experiment pro byto podle mého názoru zbytečné ve dvacátém století ale si že další také že to byl. Takový stav kterým procházeli mystikové z toho důvodu že nevěděli co je to být ničím na své úrovni že tam něčím šli že si tam šli pro pána boha a ne aby tam sebe tomu bohu obětovali to bylo pomíchané jedno s druhým asi tak že a tím z toho vyšla jenom extáze sem to jinde vysvětlil dokonaleji jak je zemi si momentem spásy a stavem spásy a my se tady říkal ne ty a jsem jim patrně byl nejde k tomu bohu za účelem aby od něho získal nějaký nějakou vymoženost pro tento život nýbrž. Že za ním aby mu náležel jenomže nemá představu o tom ani lidskou ani vyšší co je to náležet bohu že je to je věc nemůže nás pokud se člověk sám sebe vzdá tím čím se nezná nemůže bohu náležet může náležet touhy jenom tím čím se čili mírou sebeobětování to do vopravdu magik uznává správné ale mystik že mi dělat sebeobětování odpovídá potom míře poznání nebo jak se to může říct pomodlitebním stylu výš. Čili odpovídá výši mystické modlitby výši nazírání ne hloubky roce nazírání odpovídá no a tenhleten případ že ten člověk neví co je to patřit bohu co je to být jím za nebo to jenom na takové úrovni jako třebas smí sedmnácti let a to je málo a hlubšího vzetí od boha nezažil eště a teď je tažen dál hlubšímu sebe opuštění tak toho takhle říká si vždyť jsem ztratil on si nic neříkal to tak přednáším tady ne že kdyby stačili ještě více tak že by vůbec neexistoval že by tím končilo všechno že by to neříkal masarik takovou metafyzickou kaší kterou on se nechtěl ptát ne. bych taky ne no ale to se mýlí protože ono jde jenom o to aby ztratil všecko o čem neví že ještě to neztratil a toho je daleko více než co že ztratil a z toho vzniká ten celý staré se ho najednou bere něco co co nemůžete co je iracionální a von se dostáváme do úrovně takové nejistoty že vstupuje do prázdna a to je příliš silné na každého člověka neboť on nechápe ještě že kristus vedl člověka krycí ve něčeho vyššího do synovství božího a to není lidství být synem božím a ne synem člověka to je veliký rozdíl. No tak tím chci vysvětlit proč jsem tam na těch hranicích tohoto přechodu pořád strašné utíkal někdy se někdy říkám se tomu za brát někdy ne vždycky protože záleží na tom jak se člověk cítí nebo jak je odevzdání touhou po bohu do toho vstupuje a je zajímavé že když člověk uteče prachy před bohem tak jeho touha po bohu ještě stoupne to je na tom zajímavý než že byl zavržen a ona stoupne takže on tam podivíte s větší touhou po bohu mu patřit sta do aby mu patřil větší víc to užít se mu lidé a nedbat na to že se člověk zničí takže když jsem do toho když jsem poprvně utekl třebas tak se mu teklo možná to řeknu časově je to sice. Za vlasy přitažené třebas za deset minut ne podruhý za dvacet minut a třebas po čtrnácté třeba za půl hodiny možná že za delší dobu protože jsem byl úplně tuhý a studený nevím zraku dobu člověk sedne že se nemůže ani hnout ani prstem nemůže hnout co se mu vůbec nefunguje a oni mu to nevadí ale von si zjišťuje že je mrtev on se najednou stane sám sebou znovu kupodivu něj vně mně si byla tak krve na kapka života lidského a ta stačila k tomu aby si uvědomil sám sebe jako oddělené bytosti od boha a k nim se zase vrací protože prodělal extazi nebo dělal stav spásy to dělali jemu okamžik spásy přesto bylo třebas při hodno které hodiny na tom nezáleží to pořád jenom poletovat. Nebyl připraven zkrátka celý ten řekl jsem že míra se tam přesně řečeno že míra nebo výše modlitby je dána vírou sebe ztráty asi tak v samotná nesli to zrovna také ale to ten smysl ne to je pravda ta úroveň se modlitbě je dána tou mírou sebe ztráta a sebe jenom platí a tu jemu způsobem tady opomenul říci že ta modlitba nějakou setrvačnost se kterou se člověk říkáte k tomu bohu a vynese ho vždycky kupředu jako teďka vykládal právě přeci před chvílí tou že dycky déle jsem si vzpomněl na sebe za delší dobu to budu přijet stavy že to je ta se. Ten vlastnost která způsobuje že na stáni se nerovnováha takže člověk byl mání třebas na konec modlitby ale přeci její vynese dál než jaká byla míra jeho sebeztrátě jo čili podstatě se říct velikost sebou hloubka vnitřní modlitby nebo výše my si modlitby spočívá vy závislá přímo závislá na míře sebezáporu nebo míře sebe ztráty to je pravda ale věřte mi to že by bylo správně říct že to závislost a nikoliv úměrnost úměrné je totiž když k obrat stojí korunu věky stojí koruny to úměrnost ale závislost je jak nějaká jiná čím větší máš plat ty poměrně větší za zdi. No čili tady progrese ano je to je to podobno jako úměra a není to totéž a tady nejde o takovou závislost při tom tak řekl ano takže a ta modlitba přehání situaci do ubývá vynese člověka dál takže jak vám říkám když jsem vyšel z toho strachem z extáze tak jsem potom měl větší touhu po bohu nebyl nezas tím a ta zase potom vynese dál a tak dále čili absolutní rovnováha tady není je to jenom závislosti na bytost tady nějaká je ale rovná to není jo prosím vás co je to tak čili nemohu být že by to nebylo za aby se na sobě tam výše modlitbě závislá na míře sebeobětování ale je to závislost není to uměl no to že tam z toho uměl tato si obrat ano závislost o to.

Download XMLDownload textWaveform view