EN | ES |

80-19A

80-19A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Když nevíte a ne deseti obecné nýbrž jenom to konkrétního provedení a to je individuální rozumíte a to peníz mylné kdyby tam někdo prozradil taková neska propracované rady jo tak těmi se žit ovšem obecné na neda jak vás seznamuji a jak člověka se noe by svý kterým se jiného když člověk se lež bůh seznámí člověka obecným způsobem se stavem jaké je a jak si ním počínat tak k tomu dává sílu aby to mohl uskutečnit kdežto vám žádnou si je dodávám k tomu aby se to mohli i na to klidně mohu tady vám říkat protože nic se nestane vy todle budete uskutečňovat pokud nebudete mít to vnuknutí od boha protože. Bych tomu potřebujete nikoliv vy svou nýbrž si mu boží když jsme se ale o to pokoušeli a víte dobře jenom přivolením síly boží sme dokázali něco navíc co se normální modlitbou nedokáže jsme oddělili život od modlitby tak veliký jako to dělá ta tisíce let křesťanská tak se a se byl nerad abyste touto cestou utrpení kráčeli i vy po to se napsal satanova otázky proč se dělo to nebo ono třeba na kříži nebo nějaké košile pády ukázkově života samozřejmě na ty otázky zemí ří není odpovědět přímo jak se ptáte když prostředí tím toho předešlého protože to nějak souvisí s tím předešlým. To mu příklad to co se dělo z ježíše na kříži je závislé na to jakými prostředky vo to na ten kříž toto on se na ten kříž dostal těm tím předešlým životem domě sestoupil od boha otce na tento svět a neobětoval se za lidi a ne se betlémě netoužil do jordánu nepřemohl satana neměl učedníky tři roky nedělal zázraky kdyby to nakonec a teď do sku pomalej zopakuju ten to poslední fázi a i to předešlé na třeba vědět kdyby nakonec byl sebe vzdal s ti kterou tím získal před lidmi úcty kterou získal u svých žáků moci toho měl od otce kdyby se byl toho všeho nestal tak se nic nemohl ale musel se vzdát dobrovolně tak se nic nemohlo stát co se. Dělal v tom kříži když se vzdal všech darů od boha tak nakonec se od něho chtělo aby se vzdal toho boha který ho vedl k těm darů který mu umožnil ty těch darů užívat jestliže člověk na kterékoliv fázi se nedokáže dát užitku z toho co mu bůh svěřil tak nemůže za ten stupeň dál ano kdyby byla si panna chtěla nechat ježíš je pro sebe a nepustil ho k tomu že von musel být v tom co je jeho otce kdyby si byla dělala něho právo například po křtu orgánu a vo přemožen satana na poušti do byla na jako svého syna pořád vedle sebe a nepustil o mezi tak by dělal zázraky kdyby nebyla pro ježíše prostě ženou kdo je matka tak v tom smyslu ty my tímto nebyla. Prostě ženou se mi po tobě ženo říká při prvním ne matko se mi po tobě ženo říká při prvním zázraku v kani galilejské že a ten zázrak provede ne kvůli tomu že mu to řekla matka po tam je zdůraznění nýbrž že mu to řekla žena která měla soucit je mi lidmi kteří neměli to hlas tak je to tak on si dává záležet zvláště ústy svatýho jana v tom aby to bylo dopovězeno ti to přede tam svatý jan který to čeho do povídá do posledního písmene teho tomu kříži vys člověk který se vzdal všem darů od boha i před mi sebeúcty osobu vzdát protože klesal pod křížem to bylo zdání co se to úcty napřed to otcově jeho nepřátelé ježíše potom odsoudí ni přátele za boha. I klesá pod křížem to neunese když je tak ubohý jako jako ty otci kteří vedle něho kráčí ničím sebe liší od nich když se tohoto všeho vzdává tak jsem tak udělal ještě málo on se musí zabito vedení ze kterého vyplývaly to daně rozumíte to je důsledek to je důsledně a samozřejmě musí vzdát i zdůvodnění toho že byl takhle veden odemě opustit to důsledně zdání takovéto půso vzdání se musíme dopracovat ta musí nedejte že nejsme ani vědět proč se to děje není třeba do toto se opakuje od začátku jestli se nevím řekla panna maria kterak se to může stát že porodím syna. Když muže nepoznávám a nezáleželo na tom že to neví a zrovna tak a to my to řval takových nevědomostí znázorněna na různých stupních je různá různých se u stupeň nevědomosti tak znázorňován životě ježíše krista a poslední stupeň nevědomostí je tam v tom okamžiku smrti že to neví to bože opustil tuto vede do vo člověk zažívá prosím vás v tom momentu oceánu jsem neviděl proč bůh opustil v tom poslednímu tento ustalo pustit k vodě než to to jinak a když se obrátit ani k bohu protože to mně taky dopustil ne to lišíme jako že jsem zase se vzdal bohu osm vás tou abych vám to zpřístupnil ale lžu se k bohu neobracet v chvíli jsem se dal celou že jsem prostě život dal. Tak asi jako ho dal ježíš kristus vzdal ho bez přítomnosti boha bez jeho zásahu kdyby tam byl sebemenší náznak zásahu božího neumřel na kříži on on musel deset všechno bohu přestože s ním přestal mít kontakt on se musel všeho zdát jo a neměl ale kontakt neměl kontakt to byl člověk který o sobě tvrdil že on a otec jedno jsou ale protože při tom zůstával být menší než jak otec tak z tohoto že byl menší musel vyvodit důsledky patřičným okamžik dřív kdyby to byl o dvě dřív tak se stal velká chyba jsem se dostal na kříž to vzdání ze začátku nemůže být kompletní přestože upřímně je dycky kompletní člověk že je to kompletní neumí vode zabít. Aby dycky stoprocentně upřímně od očích o čem že může odevzdat ale neodevzdá všechno protože se nezná když se dost moc dobře znal na tom kříži ukazuje že v fázi se člověk moc dobře zná tak lépe řečeno a že že se musí vzdát i toho vedení osobního i když neví proč to ještě nevíte jsem toho neměl jestli pomodli ba je vyslyšena tom kříži ne nevolte nevěděli odpovídá tomu vyslyšen je si vo to vyslyšena pravoslavní nepovažoval to třista ve lidské s přestat vyslyšení ne a jsem nepovažoval tu fázi modlitby rovná se života v tom koncentráku začátku za vyslyšen modlitbu devět set. Prováděnou pane bože a měli tebe více než sebe a než cokoliv jiného jsem nepovažoval to za vyslyšen modlitbu když jsem tam byl týrán od boha opuštěn bez nejmenší útěchy sem to nepovažoval za vyslyšen modlitbu jsem nevěděl to děje ale ono to byla vyslyšena modlitba způsob vyslyšení modlitby který člověk rozumem nechápe prs opustil do člověk neví různé druhé vyslyšení dopadla jinak než jak člověk si představuje že by to mělo být vyslyšen rozumíte asi tak a nade předat je to vyšší úrovních způsob myšlení vyslyšení jediný než vůbec řek svým je představit víte bůh vině člověka ne jenom jako stvořitel. Že ho dostal vývojem do toho stavu kdy je člověkem když ho od ho miluje jako své dítě které ze k sobě a které se musí vzdát čeho stvořeného dokud nebude nestvořený nevejde a proto ti veškeré útěchy se musí vzdát ten pochází ze stvořeného si teď si přitom všem co tady říkám uvědomovat ten domoci to ze a tedy ukazoval ježíš kristus svým životem že totiž on si přišel jak říkal pouhý nikdy to za apoštolů buďte koních a to nelhal co to znamená pojďte ke mně ne všichni pro cenu člověka to se rozvinulo toho jednu nebo ho člověka. Ten je v rámci své bytosti taky všechen a nebo jenom částečný a protože křesťani si to vzali jenom do hlavy tak jak se to nejsnáz pochopit že musí být v křesťanství jediné na světě a že by to neměli tohle čela být anebo považovat za nejenom tak to bylo pochopení které neodpovídá pravdě protože všichni je taky jeden člověk ale celý ano víte tahleta integrace lidského nitra která je tam na mojžíše krista líčeno jako události konkrétní vůči nějaké konkrétní bytosti třebas nemusel odpouštějí hříchy jeden se léčí jeden se kříži z mrtvých a tak jednomu se od jednomu. Že nabízí věčný život je nemohu to odmítá jeden hrozí e tak e zdá se jako by ježíš jednal s tím nepostí a on jedná jedině z vy lidskou bytostí jednou jedinou lidskou bytostí si člověkem jako takovým a ukazujeme ukazuje nám jak jedná z různý částmi lidského lidské individuality aby je všechny ne stejným ale svým způsobem způsobem správným přivedl k sobě myslím že kdybych tradici řekl že vede také jidáše a že ho k sobě přivedl že by stačil tento výrok mluví aby celé moje učení které tady přednáším odsoudil. Pochopitelné dát byl zavržen na věky protože toto vyvedl ne a dostal se zaručeně podle názoru křesťan kapka věčném moji a tak dále to tedy je hrůza pochopena dáš z toho co to ukřižoval nese krista a kdyby byl ježíš kristus miloval moc k tomu moci ježíšovi byl ukřižován kdyby se byl styl ježíš modlit marná vybrat noha jidášova zradit ale on se chtěl zmařit co chceš udělat říkal mu krizí dav a udělají a rychle a dal mu tím soustře k tomu moc tak důležité vědět co je to pole zrazovali důležitý ale ten teď se tam nehodí vysvětlovat. A hodina a zase chopit různých kořenů lidské bytosti lidská bytost kořen jenom ve svých předcích geneticky ale lidská bytost kouření předcházejících vtěleních lidská bytost kouření v celém stvoření celém stvořeném je to prostě věcmi malém správně ve středověku věděli a říkal a proto je třeba si pro člověka tam kde je voni je v noci myslí že je třeba sedím ska tady von je vině porůznu rozházel rozptýlen a těká někde když mně to si jenom sami sebe tak jsem nedivím jestli jste schopni ustavičně poslouchat jsem vám není v že nemůžete ale jestli nemate vašimi se někam jinak by si nesplete ty to nejde to. Mého jestli si můžete přitom taky pro sebe víme tomu že tomu tak je a on tomu tak je tak nejste jenom bytostí zde to soukají nýbrž k bytostí také vnitřně jinak jednající například odpočívající si třebas jenom a tak dále a to je jiný člověk než který zde poslouchá tu jste minimálně vědma lidmi takže nedodělal tví boží nýbrž je rozdělen člověk a proti tomuto rozdělení bojuješ kristus dvojím způsobem že pokud se mu za mezi tomu rozvoje například tak rostlinou se zamezil nejhlubší způsob proto bylo volní člověka že rozpitváno různé starosti které jedno za druhou mazal jesi se nedá mu zabránit základem tak se musí kterého části kosti za tím člověkem jít. On jde za ta nestav to hodí za tím stavem dětským on do za pro celém ky za nevěstkami on se neštítí za zničení tohoto světa on de zatím farizej starce a tak dále zákoníky ke všem přichází všem své slovo někoho se mu nepodaří získat vůbec celá místa se mu nepodávej nazaretu nemůže udělat ani jeden zázrak že ho nepřijímá potřebuje odezvu na druhé straně aby vůbec mohl něco učinit tak velice důležitý argumentovat že zázraku je třeba také toho člověka ne jsem uzdravil víra tvá v těch uzdravila a to nelže tak se. A a to to jsem jinde rozvedl proč tomu tak je a že tomu opravdu takhle je takže bylo zapotřebí víry toho co vyk toho lékaře duše duchovního aby se vůbec zázrak mohl stát a tak nejsou náhodou čtyři kořeny rozdělil nýbrž tisíce a tisíce kořínky a kořínek a nik které člověka boží v tomto světě a nechci říct že by se musela jedna nebo více lite pře tahnout aby mohl patřit bohu nýbrž je třeba aby ten ten byl u který z těch kořínky o těch dost sahal do nebe a čím dyc těch kořínky je pod chycen čím tím bezpečně ji tento ten . Hru a nebude zvrat sem jak mluvil ježíš kristus o stavbě skále takže není třeba aby i v minulosti ten člověk byl třebas mravní od toho být velice nepravým a na nemohlo s tím mohl postavit velice pevný dím je to jeden z kořenů nutných ten ten řád život je tedy samo shodují pro to poznání kdyby se na posledního voni svatý petr nepozná že se mýlí v sobě že je nic že se podíval tohleto zbytečně neradím ne zapřu ježíš kristus říkal zapřeš než koho jedno za trhá třikrát zapřeš a tak dále. Čili nebylo třeba zrušit nebo je dělat to předešlé nýbrž být si vědom toho jakou to hodnotu a že zrovna na tomhletom bych a bych jinou vni duševním ale ne zrušení faktické stojí duchovní stavba přepi si stála prosimvás tak skála která se taky sobě mýlil na skále postavím syntézou oni jdete mi zkáza moci pekel nej nepřemohou prosím vás tomuto říká ten který se v sobě takhle mýlil který se takhle hodnotil ale položen poznal že je nic mohl na tom nic postavit vedou temnost. V nic přirozenosti boží a mohl jít k tomu nic přerostl přednosti boží kdyby se mu to bylo petrovi nestalo tak se nemohl stát opravdu plně s tím zástupcem ježíšovým neli on se mohl stát jenom protože teď se přesvědčil von metr i ježíše krista že je opravdu kdyby se byl aspoň odhodlal jako svatý jan zapřít se do míry že se přestane bát o svůj život a půjde po ten kříž že kdo bude ukázáno ato učedník tebe tak zabíjíme toho kdyby oni nepopravilo bylo bistami třebas na místě kaž je opravdu nic přetváříme jeho mistr který zkrachoval s celým svým učením tím že se dostal na kříž tak to chápal okruh al s tou svou vírou. Že ho víra byla postavena zázracích ježíšových a ne na jeho nic kosti a tento se mohl stát učedníkem tak kterým byl vyvolen ke stalo plnému držení církve ne svatý jan který on miloval že se ta lásky veliké přednosti ale nemůže být ve vůči prvkem na tomto světě a nebude dlouho eště to asi toto chtěli není toho ještě ne nesmrtelného aby toto chtěli mít lásku na to a to posvě to ještě vidíme se nestane ne tak je tam bethe ve stupně na stupni nebude moment aspoň možný všeho tak by se nedalo na další stupeň tří jako když se. jedna pití na druhé tak to musí být před tak taky tadyhle v tomto duchovní oblasti kterou jsem to z přechod před nebude okamžitě ten přechod před tam ve se třebas znovu ničím ale na nějaké únavou které nebo jaká je to úrodné a je tam zase ničím a jenom tak se nepodaří nohami v rámci toho smyslu života jak jak měla žena izraelském národě ničím když se dalo do toho aby zrodil zase by lese krista ježíš kris byl ničím v betlémě byl ničím v jordáně kdybych byl býval ničím tak se nepodal svatýmu janou který byl obyčejný člověk byl vtělený dvou musel být techniky něčím kdyby si byl trošičku dával záležet na sobě ty mu dále víno trošku na sto. Ale že to satan pokoušel kdyby mu trošku do zaživa na sobě tak nebyl satanovi podlehl že byl řekl tak dopad satan že si skočím třebas v věže a nic se nestalo nesměli prsty osobní vůbec ne a to zatím se potom ukázáno okamžiku jako smrtí tohleto jsou za vlasy pochodu které jsou ve psány velice pěkně do doby popsané života my vše krista a kromě toho jsou komentována a to je to vykoná jeho slovy to to komentář ten život je to hlavní a tomu se vy bez nerozuměl tak a to mohlo dospět jsem tam nediktoval smysl úkol to je zakotven do mohlo mému tak se. Se bez vysvětlení toto pod obešel dělo to třicet devět že sedm a dvacet let téměř svého života nic mi to nevadilo nemůžete proto o to rodiny zasvětit své za jenom proto že nevíte že by to mělo to obecně platný ale v kontextu ten ko malý význam my se mi se že taky sou skupiny pásek skupiny samohlásek kombinace například dejme tomu on konce ale je to něco jiného než lesem a než o samo čili kopec artikulace to a se veliká řada. Vždycky každá se komunisti znamená něco jiného než původní a původní e znamená žlutou barvou která odpovídá třebas chlast rákosí v přírodě ne a určité duševní pochod určité duševní pohodě která tak může být navozena třeba vy si posloucháte na krajní ka hraní ve větru ch vím jediném válku chlast rákosí tam se naučíte vnitřně chápe toho ke v sobě nazývat a obecně i znamená ve všech jací ch hladkost plat německy líz francouzsky lízo španělsky italsky a tak dále moh být to. Jaký česky všude kde je se vyjadřuje nad to své ve všech abych i do evropských říkám ind evropských nikoliv mimo ind evropských tam na to drobínek na vyjádření hladkosti zase nemusí dělat řval tím e tak je i v rámci ch jinde roky jazyků hladkost vyjadřují na potkají řekněme španělé líto a my říkáme my se k tomu hladkosti která se vyjadřuje tak někde na po neví my se k tomu dostane přes se ho hrdelní viďte kdežto román a řekne to je charakter naší povahy v tom je názorné chránit slovenský povahy tohleto a když slyším tu slova tou řeč a poznávání třebas řečí román tak si uvědomuju že do. Jaké míry jazyk pro definuje povahu lidskou no a když komplet olej jako o tak to znamená říma z boží který jako takový mocně působí třebas svou mocí lidském těle jsem ho používal na záhadného řeky třebas nevěděl jsem že to přívlastky modlíte a on musí se věděl něco co se člověk nemohl doví a tak jsem viděl že e ve mně za žene horečku pokud řek se nebyla příliš potká a dal se začátcích jako preventivní které tak jsem to zahálím podle zase ne to nahání myslím že kdybych byl tímto nepomáhal to musel pohádek tak že by byl na tu ale na to zemře v předškolním věku ale to el někomu pomohlo. Vite se a dejme tomu gabriel je a anděl míchal je archanděl když před to dáte něco jiného tak to znamená konkrétní vlastnost boží kdyby si přečtli do škole to naznačeno ve spise který jsem se vám mystický slabosti kam od marta a sou všechna andělská jména a jakým způsobem se andělé dívají tam byste se dověděli jak pomocí určitého andělé se dostat k určité vlastnosti latemu efekt možná že by to ani neměl doporučovat on to není tak úplně ale je mi zcela jasné proč například dejme tomu se zjedno panně marii přívlastky božích podobě gabriel a nikoliv podobě bycha který vyhnal lidi z ráje a bere muž boží. No tak to tak oproti že mu než muž tady bůh oponoval ženu duchovní oblasti protože tady duch sestupoval člověka takže nemohl to udělat jiný než zavrhl i že ano to dělat žádný jiný archanděl nebo prostředníkem božím takže není třeba tak tam to není ukázal ani není možné že noty ze svého jména takové důsledky jako sem voni ža bych je byl nikdy osobně nevyvodil kdyby mně bylo na to ukázáno jak je mám vodit jak to stanoví můj program v si myslím že normálně ve jménu lidském které nebude takhle člověk světová den program není vůbec zakotven je zakopané de jinde v jiné oblasti než je ho méně například překvapilo v čem. No to vodna protože mám dojem že tam něco je zakotveno ale v tomto jménu vůbec nic jsem právě nic láskou toho března v tom set jedna otázka co je to koních cestě co je ta ka po se žena protože nemáte stane možná podoba do slova pokrok na jednoznačně ne že jedno jste jedna taková známka pokroku duchovního je že člověk odchází od sebou a přibližuje se k bohu počne se kolem sebe ne to žádný pokrok čili tohleto jak se u člověka děje tak je tam nějaká chyba v systému totiž život lickýho povahu. Točení se kolem sebe a tím se člověk udržuje v tomto stvořeném není to chybné protože na tam nějaký ještě úkol ale jestliže by měl jenom u toho toho zůstat tak by nebylo možné od sebe odejít nebylo nového setkat s bohem je obavy na inak kufru a to není v neměla účinek spojovací a proto by toto nelo devizou že teče nebo že se nemodlit nebo že mu to nejde nebo že nedělá pokrok si a úplně někde jinde že se vrací příležitost návrat k sobě je například do vyšších fázích modlitby katastrofu která z nižší fází modlitby vůbec. Ničím mu tomu čím katastrofální není ale o vyšší fázích modlitby náza k sobě je opravdu trest trestuhodné a jestliže okolnosti zdánlivě zevní člověka mají k tomu aby se k sobě vrátil ke svoje situaci takovým způsobem čistě lidským zná sám sám bez boha svým vlastním osudem si vlastní hodnocením tak je to vlastně znak začátečníka vrací si zase počátku nic se nestalo že se vrátil za komu začátku duchovní vývoje a musí si uvědomit že z toho čáku musí do se dál že se musí zase pět době vrátit k těm výšinami do kterých dospěl předtím. A musíte dělat bez zneklidňování protože člověk je schopen se vrátit k sobě v každém případě jestliže by nevěděl ale jak ze sebe zase vyjít tak by vlastně ta cesta tím končila ten pokrok by se nemohl dál rozvíjet to se mi očekával sebe nebo točení se prováděno ne sem jeto cesta dycky otcova nebo jako dál třebas nějaké schopnosti vlastnosti a tak dále kdyby se nemocen tu vlastnost prosit boží v sobě vypěstovat tak by se nemohl ocitnout ve fázi učedníka Ježíšova nemohlo by projít za řádně osobní vedení a nemohl by tedy jak tak velký skok a by přešlo pravého se do vedení on musí tím způsobem sobě dobou vlastnosti které mohou být vedeni osobně veden bohem ale když si že ten to roste se nedospěje tak mentalista vedení která mu bude chybět a to byl jako vytržení pr tadyto bosko patě zůstane na snažte na to upozorňoval že to co rama ne byste ekhart účel po udál jít jako nic to je ideál opravdu na konci cesty ale o nikde nelíčil jakým způsobem se k tomu kdo prací. A to na to mělo řádový pravidla která mu k tomu pomáhala musí se že jo novou řádový nichu kteří pro před to ji řádu a praxi řádu takže oni za sebou měli přísně stylizovaný život a nejde sebou úkol který ten řád jim svěřil byto sice život který nebyl všestranně rozvíjen to byla nevýhoda ale přeci to byl jasný duchovní úkol každý duchovní úkol čili neměli do duchovní úkol a dělal pochodování ten úkol realizoval ho pomocí boží síly tak se stal učedníkem páně čili oni neposkytovali v tu fázi oni nebyli hned ničím někde. A v tom svém řádu že oni něčím byli tak je ten mistr ekhart byl něčím v tom řádu a ne malým že ano a myslím že největší chyba je v tom která může vyplývat z mých spisů my si to člověk přečte že si myslí že někde musí definitivně být že tam musí se udržet že musí se kvalifikovat jako bytost na určitém vzestupu určité úrovni což není správné bych o sobě řekl že každou chvíli jsem jde že není žádosti tvar na žádném stupni pro pro nikoho určena že třeba pořád se snažit o úroveň která náleží určitému stupni a ta úroveň se definovat tím. Tím že méně patřím sobě méně se vracím k sobě a vít něde dycky o třebas světskou ale do mně o světskou věc tím jsem nic k jiné pojetí než jak se třebas člověk tím spisů může stávat totiž dejme tomu ošetřovat nebo hlídat nějakou káru ne znamená být také ničím na určité úrovni a tak tomu že být c úřadu tak to musím že být všude že ten život se organicky nespojí z modlitbou tak vždycky z každé vyšší fáze modlitby člověk spadne nad pátek do ustav do opravdu nic ale v tom nejhorším slova smyslu protože neuměl spojit ten svůj život vodit bohu tak. Aby ho to život táhl nahoru aby mu byl pomůckou na každém kroku že to po každého velice těžké pro taky zrovna jako po vás čeho se sem vy sebe svými silami tak ještě to my nikdy to neni říkám ještě to není ale tak nikdy to není ještě spojovat modlitba to že působí svou vlastní vůlí a dokud je v tom jeho daný vůle tak v tom nemůže být místo rozvi boží která je jiné charakteru než ta vůle která když se ne vyje božím celkové pro to aby člověk měl bez poloviny existovat a touto vůlí člověk máme tu a z jinou bude není schopen manipulovat zatím to výši na které je. Čili tady správně říkáte napovídáte že mezi tou činnosti kterou člověk dělá ze sebe tou vlastní silou svou vlastní námahu přičiněním poctivosti ale jakým vlastnostmi ne se stavem k nějakému konci a jestliže teďka něco drze strany začít co sám o nedělá tak někde tam si být trati přechod a o tomto přechodu není žádná informace co to je o to jsou ty dva řeka ze tak se o ni vodil v koncentraci to psovitá koncentrace poprvně a potom později mockrát opravdu mu sek který není silama ale jisto je toto tohle když člověk rozvine svou činnost v klid. do nezačí mezi ale v klidu nesmí přitom zneklidněn kdyby se čím dál tím vydělal tak to je optimálně rozvinutí ano jestliže člověk rozvinutou činnost optimálně bez zneklidňování tak tak se tento můstek sám dostaví sám vznikne jestliže člověk po seděla osmi sani nedělal pro sebeuspokojení nýbrž pro věc o mu o věc to že mu šlo o věc způsobit dostatečně vyšel ze sebe dostat ještě zapomněl na sebe a vzniká vysoko toho boha který představujete muset k se dostaví znovu vůle která ovšem není člověka. Která to co je jak se člověku zdá samovolně ale je to je ostatní zase na to dívají řekne že ten člověk krajně vynalézá nebo do toho vkládá svoji vlastní víry aby to ještě dotázal na tom přechodu se tomu činí modlitby třebas prosebně slovní domova nějak tato o tom přechodu do modlitby která potom nepotřebuje na tom žádný jednotné recept proč protože každý den z jiné pozice o dělam budeteli třebas antonína ním tady stáňa víme zase vít a tak dále každý odjinud myslím že záleží na tom jakým způsobem člověk. Sám sebe poznává jakým to znamená v tom nejlepším slova smyslu že totiž vím že více nemůže a není tím zde lidová ale jestli vědom toho že dělá všecko co může a domu při tom oděv aby opravdu do věci vede všechno co může a to je každého jiná situace například my sedmnácti letech sem více nemohl do přijete tak o toho bylo strašně málo co se to toho vložil strašně málo ale byla to jediná a za ne a přesto to bylo tak tak to mělo tak velké účinky protože jsem více nemohl fakticky se více nemohl a to platí o každém z vás čili to je recept takhle daný jenom obecně ale konkrétně někomu poradit nelze. Ježíš kristus ale že je třeba mít důvěru v to vedení boží tak konkrétní že se člověk vest a ne že chce své oběví vést k tomu co to vedení udělat ano tak třeba dejme tomu jidáš napovídal ježíši co by se mělo udělat omeze za mostu vyložena na hlavu ježíšovu ne to na povídání vedení a proto se stal nakonec dát sem že takhle že neuměl být veden že třeba stejnému se dát vest jako něco konkrétně provádět ježíš snad že jidáš dělal stejným způsobem zázraky a stejně křtil stejně. A dobro jako ostatní učedníci ničím se ne lišil nich ale přeci v něm hledá touha nebýt jenom veden k tomu co dělal a k tomu co získal tím že byl veden sílu nýbrž dělat to po svém a dokud předek to dělá pro ve svém taky před tím mostem eště rozumíte to přestane dělat po svém a to že to to všechno svého napřed tak se najednou ocitne za mostem a co to nedá vysvětlit je by se ono poprvně sem si troufal že si si toho asi modlit si říci ale u toho si troufám a co si to dostal tří že ste svatá dělal velikou chybu. To že člověka přiváděla na kříž že chtěla aby se my se při aby se křižoval aby se uklovala jestliže se neumí tak nemůže být spasen které absolutně chybný názor ježíš kristus totiž ukazoval to jste mohl to bylo svatí že voni neuměli čí život ježíše krista že oni nevěděli že ježíš kristus nedal ani jednoho učedníka sebou na kříž že sám se zmařil zrovna ráně se snažil na kříži šel za tím záměrně krok za krokem od začátku to říkal že do výše po táhne k sobě všechny že by že by to ani na bylo možné než budu povýšen na tom kříži čili připravit. A učedníky na tohleto ukřižování na to povýšení jak ona říká pole se na zem tenhleten ježíš ukazuje ty svým životem jenom je třeba u něm číst domě ho máme následovat a do jaké míry máme jeho nechat za sebe jednat to je právě ten můstek o kterém tady pořád mluvíme tam to kříži opravdu je spasitelem on jedná za nás a nikdo to za měj nemůže udělat nikdo z nás vy se můžeme maximálně k tomu kříži nějak přiblížit že to se to vy dáme co můžeme snažte se nejpoctivěji co můžete o to se odosobnit bylo ukončit. Svých sil nezoufejte si protože nebyl odosobnění jsem se snažil devět let o tohleto a to se tak jsem si zjistil odosobněný jsem aby teplo opravdu nebo takový šlo o obyčejný lidský stanete nic si antoníne z toho nedělej to je to je tosce a běžná záležitosti s nevidí a nikdo jiný není nikdo nejsme bohem jo který náš úděl zase karma nemáme být vedeni ano a kdyby k tomu nebylo šlo kdybychom se vzpěčoval tomuto vedení tak se staneme jidášem a když se nebudeme pečovat tak třebas jenom zapřete a nebo vůbec ne zapřete jako svatý a kolem pod kříž a to je to nejideálnější přiblížení na své kře kříži a vy se se přiblížit esiže ne. Můžeme si že církev nutila lidi aby se křižovali tak způsobovali způsobovala že oni se celý život křižovali celý život a nebylo toho konce oni leta byli nositelé třebas stigmat a neumřeli prosím vás byl ježíš kristus nositelem stigmat nějaký léta to přeci byla to byla otázka nějaký hodin maximálně tří dnů ne a jestliže to trvá delší dobu předek tak je tam někde nějaká chyba se stát ne o něčem po čeho na vůbec nic není a co nemůžeme nikdy provést lidskou silou.

Download XMLDownload textWaveform view