80-19A
80-19A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Když
nevíte
a
ne
deseti
té
obecné
nýbrž
jenom
to
konkrétního
provedení
a
to
už
je
individuální
rozumíte
a
to
peníz
mylné
kdyby
tam
někdo
prozradil
taková
neska
propracované
rady
jo
tak
těmi
se
dá
žit
ovšem
obecné
na
neda
jak
vás
ní
seznamuji
já
a
jak
člověka
se
noe
by
svý
kterým
se
jiného
když
člověk
se
lež
bůh
seznámí
člověka
obecným
způsobem
se
stavem
jaké
je
a
jak
si
má
ním
počínat
tak
k
tomu
dává
sílu
aby
to
mohl
uskutečnit
kdežto
já
vám
žádnou
si
je
dodávám
k
tomu
aby
se
to
mohli
i
na
to
klidně
mohu
tady
vám
říkat
protože
nic
se
nestane
vy
todle
budete
uskutečňovat
pokud
nebudete
mít
to
vnuknutí
od
boha
protože.
Bych
tomu
potřebujete
nikoliv
vy
svou
nýbrž
si
mu
boží
když
jsme
už
se
ale
o
to
pokoušeli
a
víte
dobře
jenom
přivolením
síly
boží
sme
dokázali
něco
navíc
co
se
normální
modlitbou
nedokáže
jsme
oddělili
život
od
modlitby
tak
veliký
jako
to
dělá
ta
tisíce
let
křesťanská
tak
se
a
já
se
byl
nerad
abyste
touto
cestou
utrpení
kráčeli
i
vy
po
to
se
napsal
satanova
otázky
proč
se
dělo
to
nebo
ono
třeba
na
kříži
nebo
nějaké
košile
pády
ukázkově
života
samozřejmě
na
ty
otázky
zemí
ří
není
odpovědět
přímo
jak
se
ptáte
když
prostředí
tím
toho
předešlého
protože
to
nějak
souvisí
s
tím
předešlým.
To
mu
příklad
to
co
se
dělo
z
ježíše
na
kříži
je
závislé
na
to
jakými
prostředky
vo
to
na
ten
kříž
toto
on
se
na
ten
kříž
dostal
těm
tím
předešlým
životem
domě
sestoupil
od
boha
otce
na
tento
svět
a
neobětoval
se
za
lidi
a
ne
se
betlémě
netoužil
do
jordánu
nepřemohl
satana
neměl
učedníky
tři
roky
nedělal
zázraky
kdyby
to
nakonec
a
teď
do
sku
pomalej
zopakuju
ten
to
poslední
fázi
a
i
to
předešlé
na
třeba
vědět
kdyby
nakonec
byl
sebe
vzdal
s
ti
kterou
tím
získal
před
lidmi
úcty
kterou
získal
u
svých
žáků
moci
toho
měl
od
otce
kdyby
se
byl
toho
všeho
nestal
tak
se
nic
nemohl
ale
musel
se
vzdát
dobrovolně
tak
se
nic
nemohlo
stát
co
se.
Dělal
v
tom
kříži
když
se
vzdal
všech
darů
od
boha
tak
nakonec
se
od
něho
chtělo
aby
se
vzdal
toho
boha
který
ho
vedl
k
těm
darů
který
mu
umožnil
ty
těch
darů
užívat
jestliže
člověk
na
kterékoliv
fázi
se
nedokáže
dát
užitku
z
toho
co
mu
bůh
svěřil
tak
nemůže
za
ten
stupeň
dál
ano
kdyby
byla
si
panna
chtěla
nechat
ježíš
je
pro
sebe
a
nepustil
ho
k
tomu
že
von
musel
být
v
tom
co
je
jeho
otce
kdyby
si
byla
dělala
něho
právo
například
po
křtu
orgánu
a
vo
přemožen
satana
na
poušti
do
byla
na
jako
svého
syna
pořád
vedle
sebe
a
nepustil
o
mezi
tak
by
dělal
zázraky
kdyby
nebyla
pro
ježíše
prostě
ženou
kdo
je
má
matka
tak
v
tom
smyslu
ty
my
tímto
nebyla.
Prostě
ženou
se
mi
po
tobě
ženo
říká
jí
při
prvním
ne
matko
se
mi
po
tobě
ženo
říká
při
prvním
zázraku
v
kani
galilejské
že
a
ten
zázrak
provede
ne
kvůli
tomu
že
mu
to
řekla
matka
po
tam
je
zdůraznění
nýbrž
že
mu
to
řekla
žena
která
měla
soucit
je
mi
lidmi
kteří
neměli
to
hlas
tak
je
to
tak
on
si
dává
záležet
zvláště
ústy
svatýho
jana
v
tom
aby
to
bylo
dopovězeno
ti
to
přede
tam
mě
svatý
jan
který
to
čeho
do
povídá
do
posledního
písmene
teho
tomu
kříži
vys
člověk
který
se
vzdal
už
všem
darů
od
boha
i
před
mi
sebeúcty
osobu
vzdát
protože
klesal
pod
křížem
to
bylo
zdání
co
se
to
úcty
napřed
to
otcově
jeho
nepřátelé
ježíše
potom
odsoudí
ni
přátele
cé
za
boha.
I
klesá
pod
křížem
už
to
neunese
když
je
tak
ubohý
jako
jako
ty
otci
kteří
vedle
něho
kráčí
ničím
sebe
liší
od
nich
když
se
tohoto
všeho
vzdává
tak
jsem
tak
udělal
ještě
málo
on
se
musí
zabito
vedení
ze
kterého
vyplývaly
to
daně
rozumíte
to
je
důsledek
to
je
důsledně
a
samozřejmě
musí
vzdát
i
zdůvodnění
toho
že
byl
takhle
veden
odemě
opustit
to
důsledně
zdání
takovéto
půso
vzdání
se
musíme
dopracovat
ta
musí
nedejte
že
nejsme
ani
vědět
proč
se
to
děje
není
třeba
do
toto
se
opakuje
od
začátku
jestli
se
nevím
řekla
panna
maria
kterak
se
to
může
stát
že
já
porodím
syna.
Když
muže
nepoznávám
a
nezáleželo
na
tom
že
to
neví
a
zrovna
tak
a
to
my
to
já
řval
takových
nevědomostí
znázorněna
na
různých
stupních
je
různá
různých
se
u
tý
stupeň
nevědomosti
tak
znázorňován
životě
ježíše
krista
a
poslední
stupeň
nevědomostí
je
tam
v
tom
okamžiku
té
smrti
že
to
neví
to
mě
bože
opustil
tuto
vede
do
vo
člověk
zažívá
prosím
vás
v
tom
momentu
oceánu
jsem
neviděl
proč
tě
bůh
opustil
v
tom
poslednímu
tento
ustalo
pustit
k
vodě
než
to
to
jinak
a
když
se
obrátit
už
ani
k
bohu
protože
to
mně
taky
dopustil
ne
já
to
lišíme
jako
že
jsem
zase
se
vzdal
bohu
osm
vás
tou
abych
vám
to
zpřístupnil
ale
lžu
se
k
bohu
neobracet
v
té
chvíli
jsem
se
dal
celou
že
jsem
prostě
život
dal.
Tak
asi
jako
ho
dal
ježíš
kristus
vzdal
ho
bez
přítomnosti
boha
bez
jeho
zásahu
kdyby
tam
byl
sebemenší
náznak
zásahu
božího
neumřel
na
kříži
on
on
musel
deset
všechno
bohu
přestože
s
ním
už
přestal
mít
kontakt
on
se
musel
všeho
zdát
jo
a
neměl
už
ale
kontakt
ní
neměl
kontakt
to
byl
člověk
který
o
sobě
tvrdil
že
on
a
otec
jedno
jsou
ale
protože
při
tom
zůstával
být
menší
než
jak
otec
tak
z
tohoto
že
byl
menší
musel
vyvodit
důsledky
patřičným
okamžik
né
dřív
kdyby
to
byl
o
dvě
dřív
tak
se
stal
velká
chyba
jsem
se
dostal
na
kříž
to
vzdání
ze
začátku
nemůže
být
kompletní
přestože
upřímně
je
dycky
kompletní
člověk
ví
že
je
to
kompletní
neumí
vode
zabít.
Aby
dycky
stoprocentně
upřímně
od
očích
o
čem
ví
že
může
odevzdat
ale
neodevzdá
všechno
protože
se
nezná
když
se
dost
moc
dobře
znal
už
na
tom
kříži
ukazuje
že
v
té
fázi
se
člověk
moc
dobře
už
zná
tak
lépe
řečeno
a
že
už
ví
že
se
musí
vzdát
i
toho
vedení
osobního
i
když
neví
proč
to
ještě
nevíte
jsem
toho
neměl
jestli
pomodli
ba
je
vyslyšena
tom
kříži
ne
nevolte
nevěděli
odpovídá
tomu
vyslyšen
je
si
vo
to
vyslyšena
pravoslavní
má
nepovažoval
to
třista
ve
lidské
s
přestat
vyslyšení
ne
a
jsem
nepovažoval
tu
fázi
modlitby
rovná
se
života
v
tom
koncentráku
začátku
za
vyslyšen
modlitbu
devět
set.
Prováděnou
pane
bože
a
měli
tebe
více
než
sebe
a
než
cokoliv
jiného
já
jsem
nepovažoval
to
za
vyslyšen
modlitbu
když
jsem
tam
byl
týrán
od
boha
opuštěn
bez
nejmenší
útěchy
já
sem
to
nepovažoval
za
vyslyšen
modlitbu
já
jsem
nevěděl
to
děje
ale
ono
to
byla
vyslyšena
modlitba
způsob
vyslyšení
modlitby
který
člověk
rozumem
nechápe
prs
mě
opustil
do
člověk
neví
různé
druhé
vyslyšení
dopadla
jinak
než
jak
člověk
si
představuje
že
by
to
mělo
být
vyslyšen
rozumíte
asi
tak
a
nade
předat
je
to
vyšší
úrovních
té
způsob
myšlení
vyslyšení
jediný
než
vůbec
řek
svým
je
představit
víte
bůh
vině
člověka
ne
už
jenom
jako
stvořitel.
Že
ho
dostal
vývojem
do
toho
stavu
kdy
je
člověkem
když
ho
od
ho
miluje
jako
své
dítě
které
ze
k
sobě
a
které
se
musí
vzdát
čeho
stvořeného
dokud
nebude
nestvořený
nevejde
a
proto
ti
veškeré
útěchy
se
musí
vzdát
ten
pochází
ze
stvořeného
si
teď
si
přitom
všem
co
tady
říkám
uvědomovat
ten
domoci
to
ze
a
tedy
ukazoval
ježíš
kristus
svým
životem
že
totiž
on
si
přišel
jak
říkal
pouhý
nikdy
to
za
apoštolů
buďte
koních
a
to
nelhal
co
to
znamená
pojďte
ke
mně
ne
všichni
pro
cenu
člověka
to
se
má
rozvinulo
toho
jednu
nebo
ho
člověka.
Ten
je
v
rámci
své
bytosti
taky
všechen
a
nebo
jenom
částečný
a
protože
křesťani
si
to
vzali
jenom
do
hlavy
tak
jak
se
to
nejsnáz
pochopit
že
musí
být
v
křesťanství
jediné
na
světě
a
že
by
to
neměli
tohle
čela
být
anebo
považovat
za
nejenom
tak
to
bylo
pochopení
které
neodpovídá
pravdě
protože
všichni
je
taky
jeden
člověk
ale
celý
ano
víte
tahleta
integrace
lidského
nitra
která
je
tam
na
mojžíše
krista
líčeno
jako
události
konkrétní
vůči
nějaké
konkrétní
bytosti
třebas
nemusel
odpouštějí
hříchy
jeden
se
léčí
jeden
se
kříži
z
mrtvých
a
tak
jednomu
se
od
jednomu.
Že
nabízí
věčný
život
je
nemohu
to
odmítá
jeden
hrozí
e
tak
e
zdá
se
jako
by
ježíš
jednal
s
tím
nepostí
a
on
jedná
jedině
z
vy
lidskou
bytostí
jednou
jedinou
lidskou
bytostí
si
člověkem
jako
takovým
a
ukazujeme
ukazuje
nám
jak
jedná
z
různý
částmi
lidského
já
lidské
individuality
aby
je
všechny
ne
stejným
ale
svým
způsobem
způsobem
správným
přivedl
k
sobě
myslím
že
kdybych
tradici
řekl
že
vede
také
jidáše
a
že
ho
k
sobě
přivedl
že
by
stačil
tento
výrok
mluví
aby
celé
moje
učení
které
tady
přednáším
odsoudil.
Pochopitelné
dát
byl
zavržen
na
věky
protože
toto
vyvedl
ne
a
dostal
se
zaručeně
podle
názoru
křesťan
kapka
věčném
moji
a
tak
dále
to
tedy
je
hrůza
pochopena
dáš
z
toho
co
to
ukřižoval
nese
krista
a
kdyby
byl
ježíš
kristus
miloval
moc
k
tomu
moci
ježíšovi
byl
ukřižován
kdyby
se
byl
styl
ježíš
modlit
marná
vybrat
noha
jidášova
zradit
ale
on
se
chtěl
zmařit
co
chceš
udělat
říkal
mu
krizí
dav
a
udělají
a
rychle
a
dal
mu
tím
soustře
k
tomu
moc
tak
důležité
vědět
co
je
to
pole
mě
zrazovali
důležitý
ale
ten
teď
se
tam
nehodí
vysvětlovat.
A
hodina
a
zase
chopit
různých
kořenů
lidské
bytosti
lidská
bytost
kořen
jenom
ve
svých
předcích
geneticky
ale
lidská
bytost
kouření
předcházejících
vtěleních
lidská
bytost
kouření
v
celém
stvoření
celém
stvořeném
je
to
prostě
věcmi
malém
správně
ve
středověku
věděli
a
říkal
a
proto
je
třeba
si
pro
člověka
tam
kde
je
voni
je
v
noci
myslí
že
je
třeba
sedím
ska
tady
von
je
vině
porůznu
rozházel
rozptýlen
a
těká
někde
když
mně
to
si
jenom
sami
sebe
tak
jsem
nedivím
jestli
jste
schopni
mě
ustavičně
poslouchat
já
jsem
vám
není
v
že
nemůžete
ale
jestli
nemate
ká
vašimi
se
někam
jinak
by
si
nesplete
ty
to
nejde
to.
Mého
jestli
si
můžete
přitom
taky
pro
sebe
víme
tomu
že
tomu
tak
je
a
on
tomu
tak
je
tak
nejste
jenom
bytostí
zde
to
soukají
nýbrž
k
té
bytostí
také
vnitřně
jinak
jednající
například
odpočívající
si
třebas
jenom
a
tak
dále
a
to
už
je
jiný
člověk
než
který
zde
poslouchá
tu
jste
minimálně
vědma
lidmi
takže
nedodělal
tví
boží
nýbrž
je
rozdělen
člověk
a
proti
tomuto
rozdělení
bojuješ
kristus
dvojím
způsobem
že
pokud
se
mu
dá
za
mezi
tomu
rozvoje
například
tak
rostlinou
se
dá
zamezil
té
nejhlubší
způsob
proto
bylo
volní
člověka
že
rozpitváno
různé
starosti
které
jedno
za
druhou
mazal
jesi
se
nedá
mu
zabránit
základem
tak
se
musí
kterého
části
kosti
za
tím
člověkem
jít.
On
jde
za
ta
tě
nestav
to
hodí
za
tím
stavem
dětským
on
do
za
pro
celém
ky
za
nevěstkami
on
se
neštítí
za
zničení
tohoto
světa
on
de
zatím
farizej
starce
a
tak
dále
zákoníky
ke
všem
přichází
všem
má
své
slovo
někoho
se
mu
nepodaří
získat
vůbec
celá
místa
se
mu
nepodávej
nazaretu
nemůže
udělat
ani
jeden
zázrak
že
ho
nepřijímá
potřebuje
odezvu
na
druhé
straně
aby
vůbec
mohl
něco
učinit
tak
velice
důležitý
argumentovat
že
zázraku
je
třeba
také
toho
člověka
ne
já
jsem
tě
uzdravil
víra
tvá
v
těch
uzdravila
a
to
nelže
tak
se.
A
a
to
to
už
jsem
jinde
rozvedl
proč
tomu
tak
je
a
že
tomu
opravdu
takhle
je
takže
bylo
zapotřebí
víry
toho
co
vyk
toho
lékaře
duše
duchovního
aby
se
vůbec
zázrak
mohl
stát
a
tak
nejsou
náhodou
čtyři
kořeny
rozdělil
nýbrž
tisíce
a
tisíce
kořínky
a
kořínek
a
nik
které
člověka
boží
v
tomto
světě
a
nechci
říct
že
by
se
musela
jedna
nebo
více
lite
pře
tahnout
aby
mohl
patřit
bohu
nýbrž
je
třeba
aby
ten
ten
byl
u
který
z
těch
kořínky
o
těch
dost
sahal
do
nebe
a
čím
dyc
těch
kořínky
je
pod
chycen
čím
tím
bezpečně
ji
tento
ten
ní.
Hru
a
nebude
zvrat
sem
jak
mluvil
ježíš
kristus
o
stavbě
skále
takže
není
třeba
aby
i
v
minulosti
ten
člověk
byl
třebas
mravní
od
toho
být
velice
nepravým
a
na
té
nemohlo
s
tím
mohl
postavit
velice
pevný
dím
je
to
jeden
z
kořenů
nutných
ten
ten
řád
jí
život
je
tedy
samo
shodují
pro
to
poznání
kdyby
se
na
posledního
voni
svatý
petr
nepozná
že
se
mýlí
v
sobě
že
je
nic
že
se
podíval
tohleto
zbytečně
já
tě
neradím
já
tě
ne
zapřu
ježíš
kristus
říkal
zapřeš
než
koho
jedno
za
trhá
třikrát
mě
zapřeš
a
tak
dále.
Čili
nebylo
třeba
zrušit
nebo
je
dělat
to
předešlé
nýbrž
být
si
vědom
toho
jakou
to
má
hodnotu
a
že
zrovna
na
tomhletom
bych
a
bych
jinou
vni
duševním
ale
ne
zrušení
faktické
stojí
duchovní
stavba
přepi
si
stála
prosimvás
tak
skála
která
se
taky
sobě
mýlil
na
té
skále
postavím
syntézou
oni
jdete
mi
zkáza
moci
pekel
nej
nepřemohou
prosím
vás
tomuto
říká
ten
který
se
v
sobě
takhle
mýlil
který
se
takhle
hodnotil
ale
položen
poznal
že
je
nic
mohl
na
tom
nic
postavit
vedou
temnost.
V
nic
přirozenosti
boží
a
mohl
jít
k
tomu
nic
přerostl
přednosti
boží
kdyby
se
mu
to
bylo
petrovi
nestalo
tak
se
nemohl
stát
opravdu
plně
s
tím
zástupcem
ježíšovým
neli
on
se
jí
mohl
stát
jenom
protože
teď
se
přesvědčil
von
metr
i
ježíše
krista
že
je
opravdu
kdyby
se
byl
aspoň
odhodlal
jako
svatý
jan
zapřít
se
do
té
míry
že
se
přestane
bát
o
svůj
život
a
půjde
po
ten
kříž
že
kdo
bude
ukázáno
ato
učedník
tebe
tak
zabíjíme
toho
kdyby
oni
nepopravilo
bylo
bistami
třebas
na
místě
kaž
je
opravdu
nic
přetváříme
jeho
mistr
který
zkrachoval
s
celým
svým
učením
tím
že
se
dostal
na
kříž
tak
to
chápal
okruh
al
s
tou
svou
vírou.
Že
ho
víra
byla
postavena
zázracích
ježíšových
a
ne
na
jeho
nic
kosti
a
tento
se
mohl
stát
učedníkem
tak
kterým
byl
vyvolen
ke
stalo
plnému
držení
církve
ne
svatý
jan
který
on
miloval
že
se
ta
lásky
má
veliké
přednosti
ale
nemůže
být
ve
vůči
prvkem
na
tomto
světě
a
nebude
dlouho
eště
to
asi
toto
chtěli
není
toho
ještě
ne
nesmrtelného
aby
toto
chtěli
mít
lásku
na
to
a
to
posvě
to
ještě
vidíme
se
nestane
ne
tak
je
tam
bethe
ve
stupně
na
stupni
nebude
moment
aspoň
možný
všeho
tak
by
se
nedalo
na
další
stupeň
tří
jako
když
se.
Já
té
jedna
pití
na
druhé
tak
to
musí
být
před
tak
taky
tadyhle
v
tomto
duchovní
oblasti
kterou
jsem
to
z
té
přechod
před
nebude
okamžitě
má
ten
přechod
před
tam
ve
se
třebas
znovu
ničím
ale
na
nějaké
únavou
které
nebo
jaká
je
to
úrodné
a
je
tam
zase
ničím
a
jenom
tak
se
nepodaří
dá
nohami
v
rámci
toho
smyslu
života
jak
jak
měla
žena
izraelském
národě
ničím
když
se
dalo
do
toho
aby
zrodil
zase
by
lese
krista
ježíš
kris
byl
ničím
v
betlémě
byl
ničím
v
jordáně
kdybych
byl
býval
ničím
tak
se
nepodal
svatýmu
janou
který
byl
obyčejný
člověk
byl
vtělený
dvou
musel
být
techniky
něčím
kdyby
si
byl
trošičku
dával
záležet
na
sobě
ty
mu
dále
víno
trošku
na
sto.
Ale
že
to
satan
pokoušel
kdyby
mu
trošku
do
zaživa
na
sobě
tak
nebyl
satanovi
podlehl
že
byl
řekl
tak
já
tě
dopad
satan
že
já
si
skočím
třebas
v
té
věže
a
nic
se
nestalo
nesměli
prsty
osobní
vůbec
ne
a
to
zatím
se
potom
ukázáno
okamžiku
jako
smrtí
tohleto
jsou
za
vlasy
pochodu
které
jsou
ve
psány
velice
pěkně
do
té
doby
popsané
života
my
vše
krista
a
kromě
toho
jsou
komentována
a
to
je
to
vykoná
jeho
slovy
to
to
ví
komentář
ten
život
je
to
hlavní
a
tomu
se
vy
bez
nerozuměl
tak
a
to
mohlo
dospět
jsem
tam
nediktoval
smysl
úkol
to
je
zakotven
do
mohlo
mému
tak
se.
Se
bez
vysvětlení
toto
pod
obešel
dělo
to
třicet
devět
že
má
sedm
a
dvacet
let
téměř
svého
života
nic
mi
to
nevadilo
nemůžete
proto
o
to
rodiny
zasvětit
své
za
jenom
proto
že
nevíte
že
by
to
mělo
to
obecně
platný
ale
v
kontextu
ten
ko
malý
význam
my
se
mi
se
že
taky
sou
skupiny
pásek
skupiny
samohlásek
kombinace
například
dejme
tomu
on
konce
ale
je
to
něco
jiného
než
lesem
a
než
o
samo
čili
kopec
artikulace
to
a
se
veliká
řada.
Vždycky
každá
se
komunisti
znamená
něco
jiného
než
původní
a
původní
e
znamená
žlutou
barvou
která
odpovídá
třebas
chlast
mí
rákosí
v
přírodě
ne
a
určité
duševní
pochod
určité
duševní
pohodě
která
tak
může
být
navozena
třeba
vy
si
posloucháte
na
krajní
ka
hraní
ve
větru
ch
vím
jediném
válku
chlast
ní
rákosí
tam
se
naučíte
vnitřně
chápe
toho
ke
v
sobě
nazývat
a
obecně
i
znamená
ve
všech
jací
ch
hladkost
plat
německy
líz
francouzsky
lízo
španělsky
italsky
a
tak
dále
moh
být
to.
Jaký
česky
všude
kde
je
se
vyjadřuje
nad
to
své
ve
všech
abych
i
do
evropských
říkám
ind
evropských
nikoliv
mimo
ind
evropských
tam
na
to
drobínek
na
vyjádření
hladkosti
zase
nemusí
dělat
řval
tím
e
tak
je
i
v
rámci
ch
jinde
roky
jazyků
hladkost
vyjadřují
na
potkají
řekněme
španělé
líto
a
my
říkáme
my
se
k
tomu
té
hladkosti
která
se
vyjadřuje
tak
někde
na
po
neví
my
se
k
tomu
dostane
přes
se
ho
hrdelní
viďte
kdežto
román
a
řekne
to
je
charakter
naší
povahy
v
tom
je
názorné
chránit
slovenský
povahy
tohleto
a
já
když
slyším
tu
slova
tou
řeč
a
poznávání
třebas
řečí
román
tak
si
uvědomuju
že
do.
Jaké
míry
jazyk
pro
definuje
povahu
lidskou
no
a
když
komplet
olej
jako
o
tak
to
znamená
říma
z
té
boží
který
jako
takový
mocně
působí
třebas
svou
mocí
lidském
těle
já
jsem
ho
používal
na
záhadného
řeky
třebas
nevěděl
jsem
že
to
přívlastky
modlíte
a
on
musí
se
věděl
něco
co
se
člověk
nemohl
doví
a
tak
jsem
viděl
že
e
ve
mně
za
žene
horečku
pokud
řek
se
nebyla
příliš
potká
a
dal
se
začátcích
jako
preventivní
které
mě
tak
jsem
to
zahálím
podle
zase
ne
to
nahání
já
myslím
že
kdybych
byl
tímto
nepomáhal
to
musel
pohádek
tak
že
by
byl
na
tu
ale
na
to
zemře
už
v
předškolním
věku
ale
to
el
někomu
pomohlo.
Vite
se
a
dejme
tomu
gabriel
je
a
anděl
míchal
je
archanděl
když
před
to
dáte
něco
jiného
tak
to
znamená
konkrétní
vlastnost
boží
kdyby
si
přečtli
do
škole
to
naznačeno
ve
spise
který
jsem
se
vám
mystický
slabosti
kam
od
marta
a
sou
všechna
andělská
jména
a
jakým
způsobem
se
andělé
dívají
tam
byste
se
dověděli
jak
pomocí
určitého
andělé
se
dostat
k
určité
vlastnosti
latemu
efekt
možná
že
by
to
ani
neměl
doporučovat
on
to
není
tak
úplně
ale
je
mi
zcela
jasné
proč
například
dejme
tomu
se
zjedno
panně
marii
přívlastky
božích
podobě
gabriel
a
nikoliv
podobě
bycha
který
vyhnal
lidi
z
ráje
a
bere
muž
už
boží.
No
tak
to
tak
má
oproti
že
mu
než
muž
tady
bůh
oponoval
ženu
duchovní
oblasti
protože
tady
duch
sestupoval
člověka
takže
nemohl
to
udělat
jiný
než
zavrhl
i
že
ano
to
dělat
žádný
jiný
archanděl
nebo
jí
prostředníkem
božím
takže
není
třeba
tak
tam
to
není
ukázal
ani
není
možné
že
noty
ze
svého
jména
takové
důsledky
jako
já
sem
voni
ža
bych
je
byl
nikdy
osobně
nevyvodil
kdyby
mně
bylo
na
to
ukázáno
jak
je
mám
vodit
jak
to
stanoví
můj
program
v
já
si
myslím
že
normálně
ve
jménu
lidském
které
nebude
takhle
člověk
světová
den
program
není
vůbec
zakotven
je
zakopané
de
jinde
v
jiné
oblasti
než
je
ho
méně
například
překvapilo
v
čem.
No
to
vodna
protože
mám
dojem
že
tam
něco
je
zakotveno
ale
v
tomto
jménu
vůbec
nic
já
jsem
právě
nic
láskou
toho
března
v
tom
set
jedna
otázka
co
je
to
koních
cestě
co
je
ta
ka
po
se
žena
protože
nemáte
stane
možná
podoba
do
slova
pokrok
na
jednoznačně
ne
že
jedno
jste
jedna
taková
známka
pokroku
duchovního
je
že
člověk
odchází
od
sebou
a
přibližuje
se
k
bohu
počne
se
kolem
sebe
ne
to
žádný
pokrok
čili
tohleto
jak
se
u
člověka
děje
tak
je
tam
nějaká
chyba
v
systému
má
totiž
život
lickýho
povahu.
Točení
se
kolem
sebe
a
tím
se
člověk
udržuje
v
tomto
stvořeném
není
to
chybné
protože
na
tam
nějaký
ještě
úkol
ale
jestliže
by
měl
jenom
u
toho
toho
zůstat
tak
by
nebylo
možné
od
sebe
odejít
nebylo
nového
setkat
s
bohem
je
obavy
na
inak
kufru
a
to
není
v
neměla
účinek
spojovací
a
proto
by
toto
nelo
devizou
že
mě
teče
nebo
že
se
nemodlit
nebo
že
mu
to
nejde
nebo
že
nedělá
pokrok
až
si
a
úplně
někde
jinde
že
se
vrací
příležitost
návrat
k
sobě
je
například
do
vyšších
fázích
modlitby
katastrofu
která
z
nižší
fází
modlitby
vůbec.
Ničím
mu
tomu
čím
katastrofální
není
ale
o
vyšší
fázích
modlitby
náza
k
sobě
je
opravdu
trest
té
trestuhodné
a
jestliže
okolnosti
zdánlivě
zevní
člověka
mají
k
tomu
aby
se
k
sobě
vrátil
ke
svoje
situaci
takovým
způsobem
čistě
lidským
zná
sám
sám
bez
boha
svým
vlastním
osudem
si
vlastní
hodnocením
tak
je
to
vlastně
znak
začátečníka
vrací
si
zase
počátku
nic
se
nestalo
že
se
vrátil
za
komu
začátku
duchovní
vývoje
a
musí
si
uvědomit
že
z
toho
čáku
musí
do
se
dál
že
se
musí
zase
pět
době
vrátit
k
těm
výšinami
do
kterých
dospěl
předtím.
A
musíte
dělat
bez
zneklidňování
protože
člověk
je
schopen
se
vrátit
k
sobě
v
každém
případě
jestliže
by
nevěděl
ale
jak
ze
sebe
zase
vyjít
tak
by
vlastně
ta
cesta
tím
končila
ten
pokrok
by
se
nemohl
dál
rozvíjet
to
se
mi
očekával
sebe
nebo
točení
se
prováděno
ne
sem
já
jeto
cesta
dycky
otcova
nebo
jako
dál
třebas
nějaké
schopnosti
vlastnosti
a
tak
dále
kdyby
se
nemocen
tu
vlastnost
prosit
boží
v
sobě
vypěstovat
tak
by
se
nemohl
ocitnout
ve
fázi
učedníka
Ježíšova
nemohlo
by
projít
za
řádně
osobní
vedení
a
nemohl
by
tedy
jak
tak
velký
skok
a
by
přešlo
pravého
se
do
vedení
on
musí
mě
tím
způsobem
sobě
dobou
vlastnosti
které
mohou
být
vedeni
osobně
veden
bohem
ale
když
si
že
ten
to
roste
se
nedospěje
tak
mentalista
vedení
která
mu
bude
chybět
a
to
byl
jako
vytržení
pr
tadyto
bosko
patě
zůstane
na
snažte
na
to
upozorňoval
že
to
co
rama
ne
byste
ekhart
účel
po
udál
jít
jako
nic
to
je
ideál
opravdu
na
konci
cesty
ale
o
nikde
nelíčil
jakým
způsobem
se
k
tomu
kdo
prací.
A
to
na
to
mělo
řádový
pravidla
která
mu
k
tomu
pomáhala
musí
se
že
jo
novou
řádový
nichu
kteří
pro
před
to
ji
řádu
a
praxi
řádu
takže
oni
za
sebou
měli
přísně
stylizovaný
život
a
nejde
sebou
úkol
který
ten
řád
jim
svěřil
byto
sice
život
který
nebyl
všestranně
rozvíjen
to
byla
nevýhoda
ale
přeci
to
byl
jasný
duchovní
úkol
každý
ně
duchovní
úkol
čili
neměli
do
duchovní
úkol
a
dělal
pochodování
ten
úkol
realizoval
ho
pomocí
boží
síly
tak
už
se
stal
učedníkem
páně
čili
oni
neposkytovali
v
té
tu
fázi
oni
nebyli
hned
ničím
někde.
A
v
tom
svém
řádu
že
oni
něčím
byli
tak
je
ten
mistr
ekhart
byl
něčím
v
tom
řádu
a
ne
malým
že
ano
a
já
myslím
že
největší
chyba
je
v
tom
která
může
vyplývat
z
mých
spisů
my
si
to
člověk
přečte
že
si
myslí
že
někde
musí
definitivně
být
že
tam
musí
se
udržet
že
musí
se
kvalifikovat
jako
bytost
na
určitém
vzestupu
určité
úrovni
což
není
správné
já
bych
o
sobě
řekl
že
každou
chvíli
jsem
jde
že
není
žádosti
tvar
na
žádném
stupni
pro
pro
nikoho
určena
že
třeba
pořád
se
snažit
o
úroveň
která
náleží
určitému
stupni
a
ta
úroveň
se
dá
definovat
tím.
Tím
že
méně
patřím
sobě
méně
se
vracím
k
sobě
a
vít
něde
dycky
o
ně
třebas
světskou
ale
do
mně
o
světskou
věc
tím
jsem
nic
k
jiné
pojetí
než
jak
se
třebas
člověk
tím
spisů
může
stávat
totiž
dejme
tomu
ošetřovat
nebo
hlídat
nějakou
káru
ne
znamená
být
také
ničím
na
určité
úrovni
a
tak
tomu
že
být
c
úřadu
tak
to
musím
že
být
všude
že
ten
život
se
organicky
nespojí
z
modlitbou
tak
vždycky
z
každé
vyšší
fáze
modlitby
člověk
spadne
nad
pátek
do
ustav
do
opravdu
nic
ale
v
tom
nejhorším
slova
smyslu
protože
neuměl
spojit
ten
svůj
život
vodit
bohu
tak.
Aby
ho
to
život
táhl
nahoru
aby
mu
byl
pomůckou
na
každém
kroku
že
to
po
každého
velice
těžké
pro
mě
taky
zrovna
jako
po
vás
čeho
se
sem
vy
sebe
svými
silami
tak
ještě
to
my
nikdy
to
neni
říkám
ještě
to
není
ale
tak
nikdy
to
není
ještě
spojovat
modlitba
to
že
působí
svou
vlastní
vůlí
a
dokud
je
v
tom
jeho
daný
vůle
tak
v
tom
nemůže
být
místo
rozvi
boží
která
je
jiné
charakteru
než
ta
vůle
která
když
se
ne
vyje
božím
celkové
pro
to
aby
člověk
měl
bez
poloviny
existovat
a
touto
vůlí
člověk
máme
tu
a
z
jinou
bude
není
schopen
manipulovat
zatím
to
té
výši
na
které
je.
Čili
tady
správně
říkáte
napovídáte
že
mezi
tou
činnosti
kterou
člověk
dělá
ze
sebe
tou
vlastní
silou
svou
vlastní
námahu
přičiněním
poctivosti
ale
jakým
vlastnostmi
ne
se
stavem
k
nějakému
konci
a
jestliže
má
teďka
něco
drze
strany
začít
co
sám
o
nedělá
tak
někde
tam
si
být
trati
přechod
a
o
tomto
přechodu
není
žádná
informace
co
to
je
o
té
to
jsou
ty
dva
řeka
ze
tak
se
o
ni
vodil
v
té
koncentraci
to
psovitá
koncentrace
poprvně
a
potom
později
mockrát
té
opravdu
mu
sek
který
není
silama
ale
jisto
je
toto
tohle
když
člověk
rozvine
svou
činnost
v
klid.
Až
do
nezačí
mezi
ale
v
klidu
nesmí
přitom
zneklidněn
kdyby
se
čím
dál
tím
vydělal
tak
to
je
optimálně
rozvinutí
ano
jestliže
člověk
rozvinutou
činnost
optimálně
má
bez
zneklidňování
tak
tak
se
tento
můstek
sám
dostaví
sám
vznikne
jestliže
člověk
po
seděla
osmi
sani
nedělal
pro
sebeuspokojení
nýbrž
pro
věc
o
mu
o
věc
to
že
mu
šlo
o
věc
způsobit
dostatečně
vyšel
ze
sebe
dostat
ještě
zapomněl
na
sebe
a
vzniká
vysoko
toho
boha
který
představujete
muset
k
se
dostaví
znovu
vůle
která
ovšem
není
už
člověka.
Která
to
co
je
jak
se
člověku
zdá
samovolně
ale
je
to
je
ostatní
zase
na
to
dívají
řekne
že
ten
člověk
krajně
vynalézá
nebo
do
toho
vkládá
svoji
vlastní
víry
aby
to
ještě
dotázal
na
tom
přechodu
se
tomu
činí
modlitby
třebas
prosebně
slovní
domova
nějak
tato
o
tom
přechodu
do
modlitby
která
potom
nepotřebuje
na
tom
ní
žádný
jednotné
recept
proč
protože
každý
den
z
jiné
pozice
o
dělam
budeteli
třebas
antonína
ním
tady
stáňa
víme
zase
vít
a
tak
dále
každý
odjinud
já
myslím
že
záleží
na
tom
jakým
způsobem
člověk.
Sám
sebe
poznává
jakým
to
znamená
v
tom
nejlepším
slova
smyslu
že
totiž
vím
že
už
více
nemůže
a
není
tím
zde
lidová
ale
jestli
vědom
toho
že
dělá
všecko
co
může
a
domu
při
tom
oděv
aby
opravdu
do
věci
vede
všechno
co
může
a
to
je
každého
jiná
situace
například
my
sedmnácti
letech
sem
více
nemohl
do
přijete
tak
o
toho
bylo
strašně
málo
co
se
to
toho
vložil
strašně
málo
ale
byla
to
jediná
mé
a
za
ne
a
přesto
to
bylo
tak
tak
to
mělo
tak
velké
účinky
protože
jsem
více
nemohl
fakticky
se
více
nemohl
a
to
platí
o
každém
z
vás
čili
to
je
recept
takhle
daný
jenom
obecně
ale
konkrétně
někomu
poradit
nelze.
Ježíš
kristus
ale
že
je
třeba
mít
důvěru
v
to
vedení
boží
tak
konkrétní
že
se
člověk
dá
vest
a
ne
že
chce
své
oběví
vést
k
tomu
co
má
to
vedení
udělat
ano
tak
třeba
dejme
tomu
jidáš
napovídal
ježíši
co
by
se
mělo
udělat
omeze
za
mostu
vyložena
na
hlavu
ježíšovu
ne
to
na
povídání
vedení
a
proto
se
stal
nakonec
dát
sem
že
takhle
že
neuměl
být
veden
jí
že
třeba
stejnému
se
dát
vest
jako
něco
konkrétně
provádět
ježíš
snad
že
jidáš
dělal
stejným
způsobem
zázraky
a
stejně
křtil
stejně.
A
dobro
jako
ostatní
učedníci
ničím
se
ne
lišil
nich
ale
přeci
v
něm
hledá
touha
nebýt
jenom
veden
k
tomu
co
dělal
a
k
tomu
co
získal
tím
že
byl
veden
sílu
nýbrž
dělat
to
po
svém
a
dokud
předek
to
dělá
pro
ve
svém
taky
před
tím
mostem
eště
rozumíte
to
přestane
dělat
po
svém
a
to
že
to
to
všechno
svého
napřed
tak
se
najednou
ocitne
za
mostem
a
co
to
nedá
vysvětlit
je
by
se
ono
poprvně
sem
si
troufal
že
si
si
toho
asi
modlit
si
říci
ale
u
toho
si
troufám
a
co
si
to
dostal
tří
že
ste
svatá
dělal
velikou
chybu.
To
že
člověka
přiváděla
na
kříž
že
chtěla
aby
se
my
se
při
aby
se
křižoval
aby
se
uklovala
jestliže
se
neumí
tak
nemůže
být
spasen
které
absolutně
chybný
názor
ježíš
kristus
totiž
ukazoval
to
jste
mohl
to
bylo
svatí
že
voni
neuměli
čí
život
ježíše
krista
že
oni
nevěděli
že
ježíš
kristus
nedal
ani
jednoho
učedníka
sebou
na
kříž
že
sám
se
zmařil
zrovna
ráně
se
snažil
na
kříži
šel
za
tím
záměrně
krok
za
krokem
od
začátku
to
říkal
že
až
do
té
výše
po
táhne
k
sobě
všechny
já
že
by
že
by
to
ani
na
bylo
možné
než
až
budu
povýšen
na
tom
kříži
čili
připravit.
A
učedníky
na
tohleto
ukřižování
na
to
povýšení
jak
ona
říká
pole
se
na
zem
tenhleten
ježíš
ukazuje
ty
svým
životem
jenom
je
třeba
u
mě
něm
číst
domě
ho
máme
následovat
a
do
jaké
míry
máme
jeho
nechat
za
sebe
jednat
to
je
právě
ten
můstek
o
kterém
tady
pořád
mluvíme
tam
to
kříži
opravdu
je
spasitelem
on
jedná
za
nás
a
nikdo
to
za
měj
nemůže
udělat
nikdo
z
nás
vy
se
můžeme
maximálně
k
tomu
kříži
nějak
přiblížit
že
to
se
to
vy
dáme
co
můžeme
snažte
se
nejpoctivěji
co
můžete
o
to
se
odosobnit
až
bylo
té
ukončit.
Svých
sil
nezoufejte
si
protože
nebyl
odosobnění
jsem
se
snažil
devět
let
o
tohleto
a
to
se
tak
jsem
si
zjistil
odosobněný
jsem
aby
mě
teplo
opravdu
nebo
takový
šlo
o
obyčejný
lidský
stanete
nic
si
antoníne
z
toho
nedělej
to
je
to
je
tosce
a
běžná
záležitosti
s
nevidí
a
nikdo
jiný
není
nikdo
nejsme
bohem
jo
který
mě
náš
úděl
tě
zase
karma
nemáme
být
vedeni
ano
a
kdyby
k
tomu
nebylo
šlo
kdybychom
se
vzpěčoval
tomuto
vedení
tak
se
staneme
jidášem
a
když
se
nebudeme
pečovat
tak
třebas
jenom
zapřete
a
nebo
vůbec
ne
zapřete
jako
svatý
já
a
kolem
pod
kříž
a
to
je
to
nejideálnější
přiblížení
na
své
kře
kříži
a
vy
se
se
přiblížit
esiže
ne.
Můžeme
si
že
církev
nutila
lidi
aby
se
křižovali
tak
způsobovali
způsobovala
že
oni
se
celý
život
křižovali
celý
život
a
nebylo
toho
konce
oni
leta
byli
nositelé
třebas
stigmat
a
neumřeli
prosím
vás
byl
ježíš
kristus
nositelem
stigmat
nějaký
léta
to
přeci
byla
to
byla
otázka
nějaký
hodin
maximálně
tří
dnů
ne
a
jestliže
to
trvá
delší
dobu
předek
tak
je
tam
někde
nějaká
chyba
se
stát
ne
o
něčem
po
čeho
na
vůbec
nic
není
a
co
nemůžeme
nikdy
provést
lidskou
silou.
Download XML • Download text
• Waveform view