EN | ES |

80-11A

80-11A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Na to vás upozorňuju protože se mi v tomhletom takou skálu od no dyž jde tady o to zahradu vede toho že tam kde taky jeden se přednost to věku a to de tedy vychováván teď přirozenosti lásky musím lidské přirozenosti lásky jaká míra lásky odpovídá lidské přirozenosti je leta láska dospěje na úroveň lidské přirozenosti tak máme tady základní pravé přirozené lásky ze které se volit láskou bohem dokud tady ta zákaz není budova tak je román že této strany. Těch bohů dostanem samozřejmě jsem teď mluvil o cestě lásky tam a tak dále ještě nátlaku tak předpokládám že nejsnazší strana dobou způsob jakým se otupení že k bohu je ze strany lásky není tak úplně pravda každého ta toto východisko není správné ale zatím se tohoto předpokladu chápu pro to aby měl být a zjednodušení jíte cestě lásky od přirozenosti lásky a poslání která se nám začne provede spojení s bohem láskou ten pohodlnou v že ten půda vojsku kolovat ve vědomí jako bůh milý. My rozumíte při po abyste si konkrétně za litoval aby to je to po bohem po nemá individuální charakter toho telefon na to dete rr bůh miluje nemiluju a to je spojení s bohem určité úrovni říkám že to dělá lidská záležitost je to dospělo lásce na určité úrovni ano o dospělosti pořádku úskalí je v tom že člověk když vypěstuje tak jak jsem říkal svou lásku je za pyšní pode se za láskyplného a dokud to takového považuje tak je suploval jeho žije že zase to úrovni a proto se nemůže s tím bohem setkat třeba aby se. Tohoto duše ho postoje vymanil tak co co jak to udělat podobrém volby ste to poradit aby to nešlo tak podzemí jako jsem vám to říkal že to umíte ale jak byste to radil i po dobrém prosím vám to řeknu pochopitelné nato řekněte tak jsme si asi řekli dosud že na že velkým úskalí na této cestě je že spojíme jednostranně jako lásku citovou a to je prostředek kterým se trvale ne nedá milovat cit chvilinku miluje. Za chvilinku nemiluje a nemůžeme se ho dopídit on tu nemů necítím potřebu milovat ten ten celý vytratit vodě prostě toho postě nemám sem chodí tam kde se byl holt předtím tak to je nedopatření jednostrannost přístupu citem čili se především o budu muset učit na této cestě přirozené lásky abych nevěnoval jenom citem abych miloval také duší vůlí on si nedovede někde vůbec představit se přepočítat bo rozumné že miluje tak lidově řečeno to je velice dovysvětleno vědomí jsem to v tom že ho vysvětlil dokonaleji tak stala cesta ale všemi to. Dostředné se mám dostat takovému stádiu kdy sice se ne se trval za budu milovat vy budu schopen tak bez zneklidňování vision víte ježíš se nenaučím tomu být milován tak jsem se naučil to podstatné stránce lásky která je trpná který mají velikou předložený před námi před měří se toto privace důležité stránky sama že to trpná záležitost také to není jenom mu dám aktivním milovat váže jestliže bůh se stali v lásce setkat tak nemusíme být připraveni k tomu. Abychom mohli být milováni víc a jestliže máli člověk k tomu abychom mohli být bohem milováni musíme se napřed naučit by milování lidmi do nebyl nikdy žádným člověkem milován tak bych to řekl asi ta se lidsky pomlouvali radši ne si to neutíkejte vnitřním miloval se nemá představu o tom co to je dít milování a o napřed než se člověk stane za představu než to vede jít jako nic to je dostat za půdu hodní hmotu a říká k musím napřed projít tou duchovnímu toho musím jít využít do krajnosti působí moc jestli mi to přehání tak svými. Ty tam kam nepatří pochopitelně ale to že se milován ještě konkrétní povaha lásky kterou musím projít jak neprojdu celou konkrétní těmi dvěma poli z lásky to celou prvním povahu lásky tak je to beznadějné nevstoupí do stavu spojení láskou jsem například do tohoto pojetí že jsem milován dospělí po vozem teprve v posledním momentu představovalo podivejte to okolí tak je to pauza že jsem začal tom gestapáku vidět někoho kdo měl že sme zbavit toho vidí ho života. Který byl ničemu a že to je projev nejvyšší lásky jako mně může projevit když je zabíjet ano sem se tomu taky dostal na poslední modlení celá opomíjela jak jsem za zle se mate že miluje jsem nedokázal být milován jsem to ještě von centrem vyčítal mako ty si jeden z důvodů proč musím zažít budoucnosti veliké utrpení z jaké a vede sem že lehké nebo ani nebezpečí života že ty příliš miluješ a máš milovat především boha a tři nový se nemá dost zasívat a k bohu tak jsem jim to přímo říkal takže vona jednou životě přede mnou plakala jenom ten tenkrát protože měla mně opravdu ráda a ne. Když to ale mu to se mi to si pro si to to taky vina při ale toho že jsem neuměl přijmout lásku že sem neuměl být milovaný to nebude pochopili to je jaká je v tom si a jsem to měl za zlem a říkám že právem malé jak jsem nemiloval mít částečně omlouvá to že jsem ten řadou nitkou nepoznal do doby a že jsem nebyl žádnou divu milován prosím se se neměl zkušenosti cenu který třebas máte vy a tak jsem to pozval za ctění sebe samého kdybych byl někým milován prosím vás to to je to úskalí které je velice nese musím umět obejít podobrém naučit výron. Co ti ho tím do statky je výchově různí tady vždycky u těch došli touto cestou lásky veliké nedostatky aby k utrpení ne že by tím se dopouštěli nějaký hříchů ale museli trpět pro nerovnováhu která tady byla například dejme tomu když někdo miluje a neumí bilo vám musí vzniknout nerovnováha proč chci aby člověk byl taky milován nejenom aby miloval protože potom jestliže nemáteli člověk přirozený základ nesmí vlastnostech nemůže na těch přirozených základech které nemá nic stavět musí každém oboru tu první citu stany. Postavit sám třeba je tisíce si rozdal staví za něj bůh ale když ten trpně lásce na to těla není postavena není v tom základu tak vázne ta trpnost lásky nahoře tak si vysvětlujeme že bylo možno kultu za doby za naší křesťanské éry ze strany boží zažívat jenom po stránce citové protože člověk se stal tví by vychováván jednostranně citově a na tom a tam taky byl schopen jaké také trpnost nebylo to stoprocentní. Jelikož se ten křesťanský člověk si dostával že boha bude mít znamená že by nebo her milován jako ho miluje to je pravda ale bude milován tak že ten bůh pro jeho tady bude budu to si tam na věčnosti nějak se z toho veli nevím to je asi to ne to představuji vůbec a to mělo ten neblahý následek že to základu výchovy byla veliká chyba kdyby se bylo učilo že ten nich který se učil milovat boha být také milován svými představený a to se učit ten představený také to uskuteční na tom svým. Žáku tak by ten žák byl vybaven býval všestranně by představený se kolikrát chovali k těm podřízení jako krásy ten o diktátor to byl od který dání by všechna moudrost by a na jejich straně a nesnažili se vůbec o to aby milovali toho ho vedli něco jiného byl ježíš kristus ten opravdu chtěl od těch svých učedníků aby dokázali bydlo ještě v posledním poslední tvém jednání před smrtí jim myl nohy matka si tohle zjevit a říkal kdybych neuměl to splátek. Kdybys ty nechtěl být ode milován jako převedu to řeči kterou teď vedu tak nebudeš číst a nedostanete do toho království božího vůbec tato trpná stránka tu museli voni taky zažívají cením se mi vládnout a to je platí petr který napřed nechtěl abych byl takle ryba prosazování tahleta stá láska když se dotekl co z toho kyne tak on takle myslí facto obrátil se protože fakticky nebyl schopen trpné lásky jenom když zatemňuje co bude ne tak asi no ale nezištně ne a to tedy způsobili tuto toho svatého petra veliké utrpení lotos nedorostl včas tento. Ale on ježíš kristus ukazoval a řekl přímo zdali pak celou tu dobu se s vámi chodil vám něco si voni všechno jim opatřit ukazoval na sebe jako na dobrého pastýř který pro by mu ty zanechá tele stádu a jde když je ztracena za vezme na svá bedra a přinese stádu a velkou to radost a takhle se právo řekl on si oni byli svědky opravdu přepadli lásky ježíšovi on je učil aby byli milováni a ukazoval že to to mohou čekat od otce který podívejme ne a tak dále s tím směřoval tak nevím proč to křesťanství nevyčetl todleto že tam na tolika místech tak jasně řečeno. Samozřejmě o něm musel naučit napřed do to snášet prostě smířit cesty umět obočí nepovažovat to za chybné že mistr mívá no my například to kdyby se byl někdo to opravdu tomu vzepřel tak mně byl spasen na to upozorňuju čili on musel trpné se se učit na úkor byl na každé úrovni na které jsme ten musíme se trpné učit kromě aktivní milovati budeš od toho musíš to je a aktivní stránka a neví zámku budeš milován a to je tam ale častěji to budeš mít vám ukazuje jak jakou od mají jako oni mají moc jakou mají tím jak to milování od boha jak jak je po těch žije který ježíš. A jak je říká ten neříká to pro dělat co po po jiné nedělá a tak dále a že na každým pokud tam poznal jak je učil k tomu trpnému vyměnovat jenže to se nedalo předepisovat člověku protože to jsem se do ukazovat čili on bez tak ten předpis který je tam o lásce aktivní to obsáhne starého zákona jako známo a on ho tento předpis jenom naplňuje svým životem v heslech se ptá na to co je první příkaz ne domu ta odpovídá sám za odpovídá von mého souhlasí ten předpis byl zámal jeho zákon víme dobře že i hospodinu učil svůj národ toho abyste s nimi s tím žijem. Milován že je nová sám je poslušen ano tak u cenu poslušna je dostatečně vychován proto aby láska boží se tím začal zračit tak aby byla v jeho vědomí to znamená zjednává rovnováha mezi láskou trpnou a aktivním a člověk se dostal tam že je mu samozřejmé že bude milovat a že bude milován tak pak je tady další těžkost že touto láskou svou je se snažit dostat dál než kam se slíbíte muset mez přechodnou. Že se musím vzdát vlastní lásky a odevzdat se lásce boží svítí tři že toto nebylo všechno to co jsem uskutečnil že to nebyla pravá láska že sem nemiloval ani jsem nebyl milován v tom smyslu oběti který jsem který nebyl bůh tak se musím smířit s tím že musím zatím na stavu boží a se věnovat a zase trpně a tu milovat a zase aktivně ne a tak poznáte neboť to je napsáno evangeliu že musím se snažit o tom milovat teho srdce a tak dále tak řečeno. Ale my jsme si řekli že pochopit kde jsou meze toho a kdy by a jak máme k bohu dát tři dosa on nás ukázal svou lásku to že není to se nedá vyjádřit s tím slovem nýbrž to se vyjádřit jedině příkladem ježíšovým celým jeho životem tak dejme tomu první takový zásah lásky boží je kde člověk je při tom trpný je zvěstování panně marii myslete narazí symbol je tam dále a tak těch ukáže je tam celá za do a my jsme si během doby jsme tady uvedli aspoň. Útěk do egypta jako vedení od boha láskou neboť se stalo o tom co dělat svatým mohu potom jsme si to vyložil jako poslušnost ježíšovu ve dvanácti letech potom jsme si to bylo žili jako vstup jordánu že byl ten tím janem stylem potom jsme si to vyložil doufám jako čtyřicet dní sku kterým vyvolal satana by se brát kříž utrpení na kříži a všechno susovi tlelo pobyt hrozně. Všechno je vysvětleno naše konci světa je si spise nemusím se zabývat jenom pořád zůstává otázkou že kde jsou ty přechod z lidské snahy o lásku aktivní i trpnou do lásky aktivní trpné boží taky bůh milován no a bůh miloval že a teď to musím vědět vědomí teď to musí do se nějak před devět bych pokračoval jenom v tom čeho vlilo at a budu ji milován tím že se něco třebas ve ani nebo jak si křesťani konce říkal že budu přičten navštěvováni to to nějak budu rozhodovat jak si to myslel správně nebo ne tak to ještě není pociťování nebo zažívání nebo zakoušení boha v sobě. To nastává teprve tehdy sám sebe ztratím tady byla řečeno jedním z vás práce že láska sama sebe čili pochopitelně že je tomu tak ale těžko říci že by sama sebe ukřižovali vlastní sílu to nejde zana jako to nejsou číst terezii jako tady je u nikoho z nás do určité míry člověk lže ukřižovat těla kou je pravda ale přes tu nepatrnou míru jakou jsem může on sám křižovat se dání nedá poznává sat terezii a to se vám to vyložil jak nám to potom nakonec takže dát obecnou radu kde ne ne protože se musí. To najít musíme si uvědomit kde toho konec obětavě dělá toto na jednom příkladu života bohužel že mohu jinak tak třeba sem opakoval jméno boží ne krávou to šlo opakovat roku jsem tím jménem božím projevil svoji lásku k bohu že jsem k němu chtěl víte že to jak se vzdát se těl se bůh sebe mu obětovat lito v nejlepším pořádku když mně to nešlo říkat nevím byl nechtěl no tak jsem to chtěl živé něčem chtěl ale vono to nešlo protože vzal bůh slovo ústa postavil se do proti proudu bych tak řekl že by mocnějším než moje rozhodnutí a moje vůle se dostalo. Pomocí slova božího k bohu tak jsem dlouho oponoval a znova znovu a chtěl jsem prosadit prostředek o kterém jsem byl přesvědčen nosili vyprostili je to prostředek správný žiletkou všech prostředcích o kterých jsme přešli s tou správné z teprve e třebas správně pokud vy máte od ničí toku ale nerozumíte tomu nerozumíte vůbec tomu ani při lásce jak je ten jenom slovu božím že sem opakoval to vysvětlit sem ne od začátku jistotu a vy na za jaký vitální okolo se tou svou dostal že to nebylo weifurter jsem myslel že tam je napsáno čili o to bylo vod boha dáno jsem si myslel jak jsem se myslel jsem měl jistotu že ten prostředek tam dovede a ono se najednou začlo ukazovat že ten pro. Řekni sám nedáte a jsem to obec nemohl říkat ne tak jsem z toho nezoufali protože jsem měl před tím prostředkem to to bylo to všechno zboural všechny jistoty které na to zakazovalo jako to ten bytostí na to jedno vám tady říkal by byli pak vědí protože jedno koutku vykoupen a jedním z těch bodů jistoty bylo duchovní cvičení které který jsme se nedostane spojí s bohem najednou ho nemohu provádět špatně jsem to modlil nebo on tam dovedlo ale jenom tam kam nemohlo dovést rozumíte ovšem v tom původním znění nebylo a dělej to a to a jsem to dělal a to těch dvou dovede svou ale tak daleko kam se bude moci dovést to tam se než jako nemůžete neba toto případ tak to nemůže. Dělat tak nemůžete provádět ten a tento byl a lásky to a ten prováděl se chtěl se dvě tak to jméno říkala jinak jsem použil k tomu bohu odejít se mu obětovat tam tam byla ze správně skloubené trpná a sví stránka lásky a toto lepším pořádku přesně nebyli opět takhle skloubené tak je to k němu nedovedl dokud se nepochopil že ten duch toho tam doved ten tuto modlitby který a když být pravý co jsem nebyl řece by to nebylo možné aby byl schopen ten ten jediný půso a tam doved a to je bez par bez bez představy bez ruku jako tam tuto zvukově představa vnitřně ne tomu se v padnou ale ta touha ten prostředek tou chvílí když jsem nemohl nic formulovat antoníne. Ten prostředek se neseslal používat jsem si neuvědomoval samozřejmě fakticky tím prostředkem se tam stal ale jsem si nebyl vědom že ho používá je to stezkou člověk je zvyklí něco dělat vložit se do toho to správné tak se mu stává že když se do něčeho vloží zvláště se k tomu honí věcem ze začátku de těžko a potom mu to de léčení okamžiku by mu to jde lehčí a samo tento okamžik to je vedeno to je moment který představuje přechod z vlastní síly dost. Byli boží neboť to že mu to jde samo je znakem že se za správnou cestou to šlo stále že kdy muselo kdyby přitom třebas usínám kdyby při tom menže nastavší potíže tak jde chybně ale jakmile se stane že mu to jde stále lépe to pořádku ne ale tak našel správným směr a jak mu to jde úplně samo tak najednou to vůbec nejde najednou to přestane to je ta mez o které tady mluvím tam je třeba přejít se aktivity do trpnosti před. Tak to dělat ne že bych přestal toužit po tom cíli ale přestanu používat toho prostředku který jsem zatím úspěchem používal a jakmile toto udělám a nepřestanu samo sebou jít tou touhou jako takovou tak bez bolestně bez těžkostí přejdu ze své sví do svými boží aktivity do trpností pokud to toto vám taky na novou on něco musím ji a nějaký základ musím přirozený vás v trpnosti by to mělo j bez bolestně bez násilí bez utrpení kdyby to jako sobě dokázal totiž kdyby byl tak dalece poslušným a tak dalece poučení aby včas přestal. Aby při tom nezavrhne prostředek který užívá před toto co vám říkám to se musí třebas tisíckrát opakovat si třebas jako tady říkám jak to písmenové cvičení to jméno boží a on si ten se nestáli divím to výborně jde to jsem měl za sebou a tak vám to najednou vůbec nejde to jsem si s tím nevěděl rady to sem toho měl nechat se za u čisté touhy obrazy do za vite duchovní hmoty jak tomu říká chaosem odvrhnou na stranu nezavedl tím ten prostředek samotným protože když jsem když by to udělali jedenkrát tak se daleko za ty žranici a dostal za setra to byla malá když tam du potom třeba to větší mám větší rychlost bych tak řekl dostanu se zase kousek dál. Tak zanechám ten prostředek a tak to opakuju tak dlouho znova zlo na to že ten prostředek s námi a znovu a znovu přecházím do pomoci boží nakonec sám bůh všechno tam dělá nemám vůbec nic si že lepší než vyklá pohádku spočívá v tom že když začne jednat moh tak mu nestačím sekundovat udělal něco čeho se dopustil molinos ono se dopustil toho že po určitém nasycení své duše dál netoužil a to bylo způsobeno tím že není někdo z velký rozběhnout člověk získá přípravou správnou přípravou. A u něho nebyla správně proveden že právě provedená rozpo příprava tak člověk tento slepý bod je uspokojen určitou mírou poznání v mírou uskutečnění přejde setrvačnost a jestliže nepřijde ste dalsí tak tam zůstane trčet myslím že se to podobá takovému místu na vedení elektrické to řekněme probu svou že on přejde přes určitou sebou část proč se třeba nosti právě jestliže jste v přípravě na pomýšlel jenom na sebe byste se nenaučili do s věříš milovat bližního a ten naděje že byste s tímto deset vyšli tak dalece bohu říkat máte dojít nuceni opravdu v zále. Něco co můžete obětovat kdyby to byla něco velice špatného i to by bylo to dycky řečeno možné potřebovat maří magdalena ne ale musíte mít něco čeho že se vzdali a sobě to pro vás ne tím velikou cenu a čeho se vzdáte a to se ochotni obětovat když toto máte k dispozici tak tento slepý bod přejít překročit jinak se osmdesát takové rovnováze která nikam nevede zůstanete trčet mezi nebem a zen z to mnohým lidem to nebyl jenom molinos nemodlila te neon se do daleko nejvíce ze všech došli na této na tu s touto cestou a jenom ty zvlášť vzetí kteří měli heslo. Toto ještě nejsi ty a to to ještě není pravý platil si mohli jít dál nikdy na se cestě se nespokojit s tím co jste právě dosáhl mu vám takovým sem nebo principem na cestě vedoucím že nikdy se nesmí zastavit nikdy si osobně myslíte jsem svatý nebo jsem dosáhl poznání boha tam jsou stupně samozřejmě že to málo do toho vložil ten se mezi tím nasycen a jestli spokojen a kdo hodně do toho vložil ten se necítí ne spokojen neví se nasycen a jde dál to jsme si říkali u toho milarepy. Co se od něho všeho chtělo a on se potom necítil také na sice on na ten stím u získat tam bylo řečeno malé že při za řekne komu ale to nebylo to pravé co chtěl toužili po větší zasvěcení o větší moudrosti a taky se stal potom byl že ty ve tké mystiky jenom pro to sebe ukřižování ale je je základem toho se křižování bylo že on se připravil dokonale svou odhodlanost a možná že taky tím milý životem který byl špatný vyvražděna z toho si soudem že není k ničemu že je malý se to musí nějak zasloužit této cestě lásky hraje velikou roli zasvěceno. Tím hodnocení že z milosti boží z milosti boží se člověk začne hodnotit tak jak by se bez této milosti vy nehodnotit nám si že v těch sedmnácti let sem jsem hodnotil jako člověk absolutně nehodný a on je tak těch šestadvaceti letech zase jako absolutně nehodný člověk ho pomoct absolutně nehodný člověk a to zachránilo že se mohl jít dál jako nic na této cestě je třeba být znovu a znovu tím protože láska nesnese opozici v něčem tam jste být absolutně svobodný a takovým se jenom tehdy když. Na druhé straně ne polínka hodnota která by stavy a proti lásky hodnota pomíjející musíte totiž obětovat a když to nedovedete rozumově odůvodnit jako že to se obyčejně nedá tak vám to ji být zlosti boží představy o jinak jako my to bylo představený že jsem nic že jsem k ničemu lidé kteří v těchto fázích plačou upřímně hořce nad svou špatností čela to moc dobře my jsme se tedy udělat takový přehled o kterém jsme si řekli že nejtěžším vode na této cestě je přejít takový opa přirozené lásky při které člověk miluje vlastní vůle která kyž. Ta první láska takzvaná přirozená je taková kde člověk vlastně nedělá nic jiného než ten ve vůli protože nedá se to nazvat láskou kralovat smyslu z toho důvodu že on používá síly od boha neví že to používáte síly ale používají podoba sní vůle podle vlastní rozhodnutí úplně slepě protože neví kam máte fakticky to on jenom usuzuješ že by tak mělo vydržet to velice dobrý které není v lásce totiž ve vůli pardon a vůle pro nás e láska čili velice dobré volní cvičení ale nic víc kdyby jako nám o tom mohl kristus něco říct tak by říkal vy jste ještě nemilovali to ne jako by řekl vy jste nežili ne to není ještě láska na této lásce tedy bych ještě k. To je to takhle asi máte benzín znáte a jede te podle vlastní úvahy kam chcete a nestre se o to odkud ten bez se vzali nikdo ho tam zatočil ten život tady se říká že je to tady to je láska slepá ale velice užitečná v tom smyslu že vás dopraví do stádia schopnosti užívat i potom nikoliv jako slepý nýbrž jako vědoucí a ta druhá láska přeskočím ten mezi stupeň je taková kdy člověk se vymaní ze své vlastní vůle a chce milovat jakmile se vyvalí vy při ruším mají. Že se vlastní vůle a nepřestane s tím tažení k lásce znamená se pokračovat v tom že bude ti da dále milovat tak zjišťuje jednu věc že odkud teče ten den z to který máte se aparátu z toho svého automatismu a za druhé kam máte protože předmět jeho lásky se mu jeví jako důležitý tím eště lépe řečeno jako jedině živý mezi všemi mrtvými toto tento. Výběr který děláte při tom ten často naznačil ježíš kristus o těch lidech které on takhle miloval říkal že mu je otec poslal to je takový opis toho faktu že on poznával tam svoji pozornost no ale naprosto bezpečně anebo konáno při že nazaretě nebude dělat zázraky a tak dále opačně také negativně pozici tento člověk který to způsobem miluje co dělá jak způsobem co dělá že to neví on ale jestli sem toho co bůh o tom co dělat rozumíte mi čili toto svědectví to to pravé vědění takže on může o sobě říct ne sokratem vím že nevím a nepo. Nebude to vědět ale proto protože si to nepřivlastňuje se vzdal sama sebe se vzdal to je vlastní vůle tak to je charakter pravé lásky na druhém řeku chci jenom milovat a ještě fakticky nemiluje jenom vám to milovat to tady nějak na hra cha tady jmenuju láskou to považ chci věnovat to považuju právě za základ v za tušení bych tak řek ze začátku základu pravé lásky protože to chci milovat je připojení se tomu bohu kterých se milovat a jako by ještě nemilovalo je to kdybych to chtěl milovat to v mých očích je láska projev lásky protože jsem vyslyšel vlastně lásku. Boží která chce milovat i když nemá předmět lásky před sebou a když se nikam naleje nebyli vám provázku nemusí mít vůbec předmět a existuje jestli ve mně existuje taková teta ještě nemá před veta existuje tak je to záruka že tady něco působí ve mně buď je to vzpomínka na tom vůle že jsem živen miloval a že tomu vrátit sem na trénovat v tom a nechci o to ustoupit to je něco jiného a neplete něco co mně jako přepadl bych tak řekl napadena nemě nebo v něm přemůže touha nebo přemáhá něco ulamovat vcházím to třeba že jakmile to schází že nemohu nikoho milovat tak. To je výborný znakem přechodu na do lásky nikoliv slepé nýbrž živé vědoucí ano že takový světec opravdový ten opravdu indii neměl vůbec koho milovat ale jenom by zažíval ten proud lásky sobě a ti to který by se dal vysvětlit jako chci v milovat který by nepřestával a pořád by v něm panu ne tajně běžel ona by v něm se vyvíjel tak ten by byl vlastně spojen s bohem takže ono to svědčí něco o spojení s bohem tuhleto ono vůbec je to takhle jakmile se člověk ocitne na druhé straně. A skrz něho svědomím lidským miluje bůh tak si říká vždycky miloval skrze bůh jenomže jsem to sobě přivlastňovat protože jsem neměl vzdání odroste tady když mám touhu milovat tak zdroje něco vplývá nemám zdání třeba z toho zdroje ale je to v pořádku protože jsem zatím slepý ne ale je to dobrý znak je to znal ce važte prosím že od boha přicházíme a bohu se vracíme prosím vás tím těžko myslel vracíme ale celkem bez těch kostí od boha ty přicházíme čili kdybychom mohli se dovědět co se děje malý dítětem tak bychom zjistili že ta láska ještě. Není zastřeno nějakými dojmy z tohoto světa že ten proud který nenalezli ještě v tomto světě předmět pořád plyne a nějak se střádá by prostě ten stav nádržkou lásky a potřebuje aby se a láska uplatnila si nemyslím že je to odděleno od ostatních věcí od potřeby že nějakých od touhy po díle nebo opicí všechno je to skloubené tak dohromady to jedno jedno o druhého člověk nerozezná ale tak jsem se přesvědčil nedavno že je to právě láska která v tom dítěti ještě nebyla zastřená no a tak si myslím to je názor že i v člověku který není spojen s bohem že on. se tento proud dostane na venek přestože tady není před vět lásky před očima toho člověka ze se některým případě stany jak dítě o to to usilovat taky ježíš kristus jako dítě abychom byli protože tam se jenom objeví v člověku vlastnosti nebo schopnosti nebo tendence tele předtím neměl ne v tom například dejme tomu že to dítě důvěrou de člověku který mu může věda nebo ten a kterou kážeme k tomu že věřit tam ti nedotahne že jo to tak takhle samovolně když člověk někdy jedná jako je tak může sobě objevit pro lásky a potřebu lásky a když najde objekt dobré když najde ten podobně a je nenasyceným myslím že dokonce to dělá po tom velice zle v tom člověku když ho nenají nenajdete před ne že ti lidé klášteřích strádal jako malé děti vět že neměli komu věnovat svoji nějakou asi tak že se tyto dopustil a veliký si by že mu nedala příležitost takhle uplatní sama sebe.

Download XMLDownload textWaveform view