EN | ES |

80-09A

80-09A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


On ten dvacet ale to je do je druhu přípravy nevy telat přes den ten vejde doví způsob přípravy spočívá v tom že člověk se nesnaží zbytečně mluvit tomu říkám za hlavní vnitřního ticha že zbytečně že si zakáže pro den jako přípravu komu správnou koncentraci ticha si že si zakáže přemýšlet o zbytečných věcech ale ne zakazuje si přemýšlet o věcech které souvisí s tou koncentrací tím se dostane do toho stavu potom koncentračního snáze dále bude se snažit přes den co možná ztratit sama sebe nestane se ztrácí člověk. Pro sebe tím že pro někoho něco dělá nezištně nebo nějakou práci které třeba ani moc nehraje se snaží jít tu práci udělat dokonale nebo dokonaleji než dříve to všechno podle mého názoru je dobrá příprava pro koncentraci ticha mohlo by se těch argument vůbec ještě víc ale důležité je aby také před tou koncentrací a to je příprava blízká na to byla stále proto tak přípravu blízkou co je to blízká příprava bych radil aby i když nevedli tu je přes den o nějakém tématu duchovním si vzal po ruku nějaký před nějakým. Text který by ho dovedl nad schod to nemusí být zrovna duchovní věc ale třebas krásná literatura nebo pěkná hudba a ne nesmí si samo sebou nechat hlad během meditace nebo nejen centra ale předtím se může naladit a bylo by lépe aby to bylo obsahové na dění aby mu hudby třebas když je to ba přicházel text vcházel nějaký text meditační protože přejít z meditace citové do modlitby ticha je daleko snazší by člověk touhu se soustředit tak se správně soustředí ovšem upozorňuju vás na jednu věc že tímto způsobem navodit krátké době tou že s tím nevydržíte jakmile ta touha opadne začne. Civět a ne začnete jít nepřestane te jít a to je konec koncentrace jenom tak civět modlitba ticha musí být řek bych nasměrováno směrem k tomu bohu a ta tam se na jenom tak dlouho pokud po něm toužím čili hodit jako tichá koncentrace není vhodná pro člověka který vůbec nedovede u to bohu tuto touhu vzbudit proto se lépe hodí koncentrace písmen nebo a mantram jak k tomu ohradíme weinfurter jinde jsem radil píše koncentraci nebo ty slovní mana boží a to mně to koho to to tam všechno patří tak jsem to tak radil touhu po bohu samozřejmě jak by to bylo mechanické kteří kaly nebylo vůbec přibližováním se k by. Ale při písmenové konc zase promiňte mi že tři kam nebo písmenové si že tak to mám tady fotrovi trní při tom mantrická cvičení jak by se správně mělo říkat tam totiž se ta touha navozuje řek bych samočinně nebo obnově se samočinně jestliže nějak v tom mám tou vidím prostředek který naší k bohu jestliže opravdu toto mám za správné je to předmět víry jsem bohudík to nebyl předmět víry to mám tam je to to byl předměstí toky tam vede takže to to bylo neodolatelné to tam vedle na postoji stopu myslím že když je to jeho předměty to by to máli ram že tam bere že to tak rychle nepůjde ale přesto. Ten to přede víry vyžaduje jakou si obnovu víry během toho cvičení to znamená se musím občas uvědomit přerušit to mantrická téma zisk točení a uvědomí si proč to dělám protože bych mohl snadno skoncovat skončit z nějaké mechanické očekávání a to si zahrával že je to soustředění na boha kdybych například dneska přeříkával to jméno boží ho bez nevěděl co to je chápete že se ne soustředění na boha musím dět co to dělám si při vědomí a musím znát obsah totéž bych radil dětí jsi malou nějakou představu když například se opře koncentraci do nitra. To je představuje nějaký obraz tak je to nesmyslná představa když se představuje nejkrásnější podobu kriste krista nebo tady na dvě nebo nějakého světce když to nemá obsah že to jenom trvale si nepochybuj že jde tak jednostranně založen že by povede na krásu kterou si sám vykoupil by doved být stržen k soustředění na boha něco jiného tos e které byl svědkem s svého přičinil máme mysli třeba s tou kateřina jen kou která viděla rozpletu o louku kopretin upadal do extaze jaký to nadchlo a z toho dělat velikost a nekážu boží nebo ramakrišna viděl letící jhu nebo něco tak. To by ho krásné formulaci do trojúhelník a to ho tak to nadchne tam zažil extázi tak to je nedomyšlené záležet to to je působení zvnějška na toho člověka je co co si sám ne nevymyslel nepřitáhl a jestliže my ří záměrně za tím stavem zaujatosti tak musíme mít za to že musí u dát nějaký obsah bez toho obsahu ničemu to nevede není to by soustředění na boha chápejte to hrncích husí nebo co to bylo u toho král a měl svůj obsah to vidění jak je to jaká je to velikost boží ráje to nádor na tom nebi ta forma to zařízení to je to za za mou. To za tím stojí která to takhle dovolil řídit tykat si přeci sou obyčejně tak on se takhle sedí ne nebo ta krása bylo na těch kopretin v tom viděla tu čistotu boží tak svatá kateřina někdo by se to neviděl znám zase jinýho člověka který pohledem do krajiny tak unešena že když chvíli to obrátil do nitra tak tam obrazy ten obsah z toho a tím obsahem se dostal k tomu spojení musí to mít vždycky obsah tak jsem byl dotázán jak bych to udělal kdyby mně to padla nějaká radost z čistě duchové podstaty že bych třeba vodstřelil textu že bych s tím souhlasili. Je to uneslo že by byl zaujat že by citu to zaujatost vůči pravdě ne bych ji byl jat unešena tedy vnitřně radoval to radostně a jsem radil že je to radost bych věnoval bohu usměrnit do boha ho vysvětlit obětoval bohu jak jak vystoupila bych prostě trní řadě zastavil tak svého myšlení zažil bych se ne na tu se my se ale nohu a běžet myšlenky dál radost oprostit od slova slovo tady bylo třebas řečeno ze které ho paradoxech ale tady není a dobře tomu tak že ta do přetrvává to slovo. To že přetrvává to slovo ze kterého ta radost pocházela to je v pořádku ale přetrvává potom že v tom byl asi nějak by který v tom sou byl obsažen a to je do boží a boží patří k božímu čili bych to tohoto ducha který z toho zbyl vychází dosti to bych vnořil hluboce do svým způsobem soustředíte a podat bohu ticha do svého nitra tam bych to nořil a hleděl bych tam za tím jít celý celý by se snažil tam položit do to a pokud bych měl dojem třebas mylný že se tam nesim a vědo tomu nejdou jiné myšlenky zjistil že radost sice unikla ale místo to znamená zážitek není. Tady radosti ale místo tohoto záležito se dostavuje něco jako stav stav spojení opravdu se najednou něco odívá o tom co se odívá jako ty jsi nebo nebo tak práva boku zrakového ne slovně to neslyším tím jsem to provedl převede do stavu takže jsem tím plní ale jinak než rozený tiše tak se mně to nutí zachovávat ticho a udržuje mi to v tichu co mně předtím přineslo na dost ne teď to udržuje v těch ale s tichu nad přirozeném jak se by se vyjádřili křesťan se starostí mince o kterém nepochybuju že není země že tedy ten duch byl pravý dere neboť když jsem ho poslal tam. Odkud vyšel tak se tam ujal tak tam nesl ovoce které nesmí stát jenom musím vědět že tam že to tam patří ono by se mohlo o čem také stát to že by to nebyl ten pravý dům ale bych z toho měl dobrý dojem bych tím byl unešena nevadí tady na omylu nezáleží záleží na mém na představy že u sebe kus radosti tady objevil se říkám že tam odevzdávám člověk a oběti se mu vrátí tak je to pojatého názoru volání boží to je si. Bylo to slovně ale ta si to uvědomit ten obsah toho co tady říkám to neříkám to bych to zrušil ale ty voláš to znamená za tebe jdu nikoliv si tady buď tady se mnou to jsem rád žil jsem přišel je to nedalo sem přišel a toho nejsem hoden půjdu za tebou tak ten setne který se za tím ježíšem ano to je to je tele mizeru vom boží a dole doby tu radost pociťuju na novo jak se vrátil tak to považuje za boha boží a přeruším veškerou činnost a nerušila a podle tomu a. Tak se a eště mystici bohužel nebyli tak ten poučeni a velice často při takové to radosti upadli do hlubokých odliv nebo do takových temných nocí podle toho kde byli mysli a nebo ducha a to stoho do že nevěděli že to není určeno pro vyšší pro zážitek nýbrže to volání boží který chce aby člověk od sebe odstoupil aby to svoje ego nechal stranou a to znamená když to uděláte vám radím že od toho odstoupíte do boha samozřejmě tak budete posílat něco úplně opačného nebo je to zažívat pak než odliv dete život stránku. Ten odliv při milosti boží myslím ztrátu sama sebe ne o diktuje sti tou státu sama sebe čili bude mít třebas do čáku místo radosti za následek stavy úzkost své možné úzkostliví mu jeví bych tak řekl ale bylo stav lásky skutečnosti protože on třeba to odevzdá pokud možno z lásky myslím že člověk si toho nedovedete zvážit a že to všemu to nepatří a pro to že se to objevila na úrovni tělesné a z vůle úrovně tělesné to nepocházelo že to patří tam odkud to vyšlo úrovni jiné než tělesné. Ne toho předešli předejít krizí na této cestě velice obtížné myslím že žádný hlubokým přemýšlení se krizím nepřejde ale prostým odevzdáváním čím větší měrou se člověk odevzdá tím snáze zabránit krizí protože dobře vám známo z toho četl co jste si přečetli že čím dál tím větší míra i kvality nezdá se na nás ce a jestliže nám skočit mírou a konto odevzdání to vycházelo tak později nám to vycházet nebude a budeme se zbytečně divit že nás bůh opustil ne my jsme nebyli do toho ochotni více přidat musel ský upřímně do toho rodit všechno co máme k dispozici ne si ku blaženosti nechat pro sebe usa dosti pro sebe. Čím větší je roští větší odevzdanost například čím větší blaženosti větší odevzdanost blaženosti musí mít na to jak to člověk neudělá nestane se mnoho jenom s tou odmyslet toto nedost bůh se jako by podobě odvrátil ve snu si se se do nevyprázdnil je se do správný a proto že není ve mně další místo pro boha jestliže se mi nepodaří tu radost nebo vlažnost to dostávat nezneklidňujte se neberte s především je třeba aspoň zachovat klid je tady ta radost a budiž bude při tom klidný a když tedy mám budu aspoň vděčný a pokud možno tu vděčnost nebudu vyjadřovat slovy nýbrž stavem věčnost je tím to dostanu na to tato na kterou do radím abyste to dostal. To to na ty se ho principu zavržené svatým taem aby mohl ze narůstat ježíš kristus musím se zmenšovat a je otázka jestli stavem třebas blaženosti nebo zážitkem blaženosti a do ty seznamuji to otázka na to aby se nezná kdy nezačne dalo o který dělené že se ti naplnil se že se s tím obalu a že se s tím ohrožují vůči bohu že se že tím tady to je veliké pokušení si to přivlastnit na žádný úrovni z to nesmím přivlastnit to jsou za lid toho to jsou přinese to mně a musím odstavit pro pořád tady pro voze znamená jemu se to nedá s tím nějak se s tím nějak bavit to se mu musí odevzdat to to nám to na umožňuje ne se hospodářem setkat ne tak to. Stavu se setkat s tím že je pevný třebas radosti od něho pocházející odevzdám dvě hřivny moj míru odevzdat jedné lidé jsou dvě nebo nejmi vděčnosti rozumíš radost a vděčnost jedné hřivny dvě ten princip toho odevzdání může být bezprostřední a čím bezprostředně ší tím lépe ano je to násobení hřiven va pozoruju tím dověřit hospoda to jako ta nebo ale je to pravda a musím vám to říci když jsou otázky ne odpovědi zde nejsou otázky je své odpověď stačí příklad někdo z vás se ptá miláně co se ale chci odpovědět nesmím. A kdybych se zrovna tak ta z toho božství tak od povinnost a je to to kolikrát říkal ani jednou mu napadne ptát ce jako by setkáte a nikdy jsem se neptal nikdy jsem se neptal to se ptal prosím to možné ale vy že se nedostaví kdy odpověď ale kdykoliv jsem se neptal od sem dos nedostal čili o to že ještě jednou když by se ptát musel a tu lidi když se ptáte otřepete to odpověď tak to řiká se neptá vás uvažuje za inteligentní za člověka tytyto dělá vozem rozumové oblasti byste se nestali protože této oblasti není to to se ptáte dále se poklad. A vaše touha po odpovědi je správná vy potřebujete odpověď pro svůj duchovní vzestup tyto dětí ty předpokládám tak mohu se neptal to znamená je vezmi boží protože on je láskyplný tam odpovědět může otázka za předložená ne ale bohu jeli člověče na bohu je dopovězena a odpovídám odpově vy se tam znovu nedostal bych odpověď nemohl by interpretace vysvětlit to co jako bych chcete vysvětlit dejte se na čistota meditace především. Že je to zaručeně je něco jiného než rozumová činnost to pochopí protože jestliže jste přijali rozumově nějaké mantram za správné tak vás upozorňuju na to že to budete říkat tak dlouho se zmechanizuje kam nás nedovede jezte ale se chopili obsahu toho mantramu a jeho výrazem bylo třebas nějaké to slovo tak tento obsah pokud je správně vás dovede ke zdroj jakmile vás tam dovede nebylo tebe schopni to mantram dát říkal dál říkat jakmile se zde to se nevypadlo to že ty to nemu to mantram protože máte zkušenost de la a my to vedlo. A on vás tam znovu dovede a zase tím obsahem kdybyste ale nevystřelil ten obsah nový tak samotné mantram masa žádné dovede čili kdyby je do věřil v nějaký obsah mantramu který třebas ten tom náma nemá v sobě a dominik tak to mám tohoto dovede to zázračným skutku za vede to tu víru kterou mantram ale nemáme když člověk přeříkávalo tak neříkej vůbec na ho do ne a pole prostě něco přeříkávám hanička to bude to bude takovému otupení že v meditaci chybí po tom jedna ze slova to je bdění stav a je to takový postaven se to nechali vedeli šlo. Věk a tak dále jsem vám radil ale jinak protože jsem ale těle mantram za radit hlouposti a neříkal z buďte touhu a dokud v touze setrvává te tak s hleďte spět dost zdroje jakmile tou vy prchá znovu ji bytě a tak dále tak to opakujte přes to přítele jako klepání tohleto je tak jenom ze způsobů jak se to dělat není to je jediný způsob to taženo patří nebo náleží jiný způsob podle toho to vyhovuje že by bylo právě tolik odpovědí jako ta řek ne ne jedno pojetí a není není ale nedom tom zenon a všecko no to to to vidí se. To není že stát protože to nedovolujete dejte se něco takového dovolit to to dělat se na co takovou oboru to je formulace které bych chtěl z přes nit dejme tomu před tím sedmnáctým letům rokem se mu řadu problém co se mu bude v tom životě vyženeme dělat to co chci dělat něco právě studuji po se mně nehodí to mezera provézt nebudu líčit velice komplikované všecko co se si pošlu budu v kanceláři třeba to nevydržení jsem prázdným neveto všechno jak je problém to bylo ubohá jedna odpověď které kdyby byl domova převede bych se byl velice bál a sama sebe zbav se těchto problémů neměj je nezabíjej se. My odstup od nich odstup pomocí toho že odstupuješ od problému od sebe a dostaneš jeden jediný lék a to sem v tom je lék na všechno opravdu byl my jsme se si říkali že tyto věci z metodou vejde to poznání věčnosti a bez metody také nejde o to znamená že napřed je třeba určitého úsilí aby trvalého užili třebaže přerušován a vede mého tak voře dokud je vůbec možného unést jakmile. Je pro neustále slova nesmí si zoufá že vo usilovat a ze vedlo protože bych měl napřed vědět že tím silovém mi nedosáhnu že jenom potřebuju usilovat jakmile v tom usuzování se dostanu do stádia kdy si že nezneklidním ale přestanu usilovat abych mohl znovu usilovat tak dlouho nebudu potřebovat usilovat a dostane dostaví se výsledek tak se dostanu do proudu který samovolně je ponese do věčnosti že to asi nemusel zmatení vysvětlím ještě na podobenství který řek ježíš kristus. Jeden hospodář majiteli nic zavolal na více a říci někoho nějaké jevy že tam po celé dodáno přešli z tomu a tedy když si do času dovršuji a když začal ro těla tak každému dal stejnou odměnu ji se ty co přišli začátku a to ří jesliže ne se dostali stejnou odměnu tak ty co přišli večer tak se vás tam mohli udělat ty co přišli večer tolik práce jako by to přišli ráno nemohli dělali velice málo práce dostali stejnou odměnu co je to za spravedlivost to odpověď na. To co jsem před tím řekl nevím jestli to jsou soudnější a synem jestli vám to do vysvětlim na jenom do se přírodní zatím to sto von předem se všemi slevil stejnou do jede ale voni se jiného právě proč in je že to spravedlivé mohu to na co se tady naráží na to že jim to slíbil nebo na míru o práce kterou provedli je to rozhodující se věcí že je to slíbil to asi ano jedna věc ale je rozhodující míra práce kterou odvedli vědec ne vůbec ne ten neznám vás jako velice u svítí lidi a by vás často líto že při tolika úsilí jak se vám dále do . Dáváte nic a znam lidi nežije úsilí ne tamtoho začal se říká vůbec se jak nenamáhal a dostávají jak je to možné todleto jedno odpověď tady máme vašich řád že by to pole dobré vůle pracovat na poli hospodářově toho pána vinit a za tuto dobrou vůli byli odměnění ano prosím vy si to to nestačíte jestliže třebas si bohatého otce sám majetníci život cnostní a nebylo mu to za za těžko cestě vida přišel za ježíšem říkal které získal život věcí. Tak ten ježíš mu říkal koná dobro žiješ podle zákona on říkal ano zaradoval si ježíš na tou skutečností a řekl a teď tedy bude jenom třeba aby všechno co máš rozdat rozdal chudým a následovat zesmutněl že byl bohatý a odešel následovala jeden případ druhý případ přišla positu ta dosažení lidí vám dotazu a pokorně si lamové a když se jenom na to díval ještě neříkal je mu to reagovat ty farizeové ke kterým přišel náš a vona se vetřel a oni se říkali kdyby to byl mistr kdyby to byl mesiáš by to byl člověk. Vědoucí moudrý tak věděl koho to u svých nohou a vyhnal by on to nedělal to je vidět že není tím za koho se staví si ji stal co si myslíte ale vám pravím tato žena hodně milovala a proto je opuštěno staň a ne řece řešil třetí případ ke studni přichází samaritánka ke studni u které ježíš počasí sám sám nemá tam svoje apoštoly natočen tedy žita okolnost a on předstírá žízeň a říká denní víte. Protože často se stává že ten člověk neví že bůh si ho přeje člověk a netuší ani si netroufal ani neví to formulovat ani neví jak se tomu mohu přijít žit a hned ale vzápětí nejsi byla ochotno mu dát napít ale nečeká dána p nýbrž navazuje tím tu příležitost promluvit a říká ale víš ty máš vodu po které se znovu žízní kdybych se napl tak bych lidí se neměl ale jak vám budu po které se nejvíc tu kdybych ti dal tak by nikdy neživil a řekl to voda a on by to být odpověděl. I říká když kdyby těla bych ta ale přesto že si žena která pěti že by se o sobě mohl říci nejsi hodna tak velkého dar to mně nevadí máš pět mužů že tu vodu nabízíme hrozila modrost protože manou lidem že ho vývod všecko aby že a do vystavoval a zavolal na ostatní lidi a by to bylo moc hezký ne že tam mesiáš že nectíte von von odporoval tu můžu další případ tomu šíři ne o lotr veden z nich se rouhal ježíši. Kdyby byl synem božím tak by se vstoupil z kříže a věl bys taky dosti lásky abys nás o svobodu zase utrpení ale že si otrok tak to neuděláš to říkal pane se ti nechci doufat jsem špatný ale poznávám si tím boží pomíjející na a tak dále prosím pamatujte si že všechno tak podobenství jsou symbolické od začátku taková že je omluví třeba o marnotratném synu že to se děje to pořád de když mu o zvaní za vinici to se pořád dějě to se nestalo jednou když mluví o třebas o hřivnách to se nestalo jednou nýbrž to se pořád opakuje když on. Vstupuje na kříž to se nestalo tehdy to je historická vůle třeba stouplo nestalo no to vůbec nezáleží to se ale pořád děje a to je po vědečtěji a jestli je tady nějaký slib od boha dostaneš jeden den dál tak ten si o začátku stvoření osel stvoření existuje an nepomine dokud stvoření tady podle dokud bude jeho vinici pokud bude vy nás a dokud bude den a táhnou bude ne okolí z nás kdykoliv přijde na tu vinici tak jak se od něho požaduje tu svou odměnu protože je to trvalé tažení boží kterého nejsme my zatím svědky trvalý slibovat svolení on začal vopravdu tvořit proto. Aby to k sobě zase vzal aby nám tu odměnu z toho stvořeného odevzdal to není větší hodiny a ne židem de na přátelé kdyby byla větší odměnu to by bylo špatné tím se moc nestane i stane to že když se ten syn vrátí to je jako když stane tu od němu jeden den že ten syn vrátil do otcova domu pak jsou jenom zabíjen lepší tele a blátě šat dám krásným prstem a bude se s ním radovat mít ne to je ten jeden den přišel nerozhodnost během stvoření se to stavu to znamená během toho dne na které vnímá co se toho úsilí tam v tom podobenství to jsme tady rozebral musí. Těch do tam byli vod rána je bylo jako většině těch tam při něčem pochopitelně že po předpokládám že taky pro celé to přeje jenom venku právem co rozčiloval by se přišli ráno se dostali jenom nenene a tu bych chtěl vysvětlit hodnotu toho že se nic nedělá což tam ty nedělali celý den nic vedle toho úsilí které se musí taky projevit pochopitelně nemůže být jednoho z jeho odvodit správně a taky se zády obrací k tomu když polední úsilí a přesto kdyby nepolevilo úsilí tak vůbec nemůžete sahnout v spáse bez se po vás lajdáctví nechci přimět ale omezuje. Že si například budhův pomohl tesaře jedno jedenkrát po lovil své disciplíně když jsem vám řekl disciplina o se bodech výborná věc ale si my vám neřekl k tomu a to jsem bohužel zatím neřekl že je třeba taky umět od disciplínou jako bych ji nikdy by nezačal dělat tak se udělal sem se dopustil veliké křivdy vy se potom mysli potom vystižení te v tom úsilí že je to chyba nebo újma ne první den co povel buddha a poprvně malinko více pojedl ještě dvanáct let předtím se tam. Tak cítil že na něho sestupuje milost boží tak velká že ji nemůže odolat a to se stupňovalo pozvat tu poznal vnu spojení s bohem že ho tomu říkáme ten ta k tomu říká on mi ma zní to jinak to de ina definice tohoto že věci živi strany se to nebylo krát ne soustředíte se tak že bylo to tlačit jsem vám to kolikrát ale je před tím říkal to být klepání jak říkal ježíš kristus klepání to je tlak a polední rada to ven a a poleze na hodná stejným význam ano vy si se přestali to tím že voni část menoval jedni těm většinu z ne to poleze a tak voni byli nepřipravil k tomu že nebylo mi i tam. Říši a že ano ne aby si řekl do smrti nebudeme nic dělat to ne oni tady na to co slyšeli že se platí a že mají ta souzeni šli bych tak řekl to se kolikrát může stát to co se stalo i když jsem se ocitl potom v tom centru a říkal jsem co pak jsem pane bože se devět let nesnažil a co pak chci letí vedle to bylo stejné jako u těch učební kteří přes den nedělali a tam si dělali přes den jsem byl tím co přes den dělal a nedával sem na poměry jak žít jak tomu přijdu že ti to tato zvířata postoje ti a nako stejně marný nemají těch od boha jak to čeho pořádnou protekci že ještě nedostává ten den ale jsem na se na dával jsem. Byl sku lepší než je e jako dva v tom přirovnání že ano ale prosím vás nechoval jsem se správně protože jsem měl vědět že tam konečně pán bůh do pomohl k takovému odpočinku neumí poznatek mu že říká beze tam byli ta tak taky ne neprší života ale k tomu k úlevě k tomu odstoupení od toho úsilí které není všecko se na přestal usilovat stouplo sem se je to pro kočku co musím na to upozornit jsem tím udělal pořád ale tam jsem přestal neříkal nikam to nevedlo je to špatné to si s tím přestat a jak se fakticky se ve zkratce říci jak jsem přestal tak najednou jsem pocítil milost boží která někam jeden. Oběti stránky věci mají velkou význam velký význam i to úsilí i to polední kusy odpočinek prostě jen bych chtěl říci že kdyby to začalo jenom tím pohledem tak je to chyba že menší chyba je začít tím úsilí říkám menší chyba protože ti co si že večer ty musela potom mluví o menší chyby ne že by to chyba vůbec nebyla lépe by bylo říká radovan by by se neuchovalo kdyby to ale šlo to je pustá teorie co tak nejde o on člověk musí usilovat ano ale měl by si vědom druhé stránky věci o ten jsme tady mluvili je to takhle tady mám. Námi ty že to je to co jsem tady vykládal že že to odporuje postavení služebníka na poli ten přeci musel být děly od rádo večer a nepřišla k večeru tak ho pán potom vyrazil a přišel se navečeřeli a přišel jenom prosím vás upozorňuju vás že tamto podobenství o tom služebníky o postavení služebníka bylo podobenství o služebníků směli v by služebník poměru ve byl zavázán od rána do večera pracovat než to zde v tomto podobenství se měl o na jakém pracovník který nebyl služebníkem toho vy toho pána vinici ano čili jestliže někdo naopak se může chovat tak že přes. Nepřijde dát se najednou by toto na jinou ce dát se na jinou to změna dát se zaujmout ne pro každého je připraveno ráno aby se dal zaujmout tak se zaujetím by na tom to rozhodující on je se zaujal pro tu práci dostane svou odměnu no tak bych to rozřešeny se říká tohleto textu jestliže myslí to minulost třebas na to co se se a dřeli jak vám to nešlo a to se na váháte tak nemůžete být zasvěcení z toho důvodu že nejste v přítomnosti proto se tím zneklidňování musíte opravdu za na toho antonína poustevníka ne v tom smyslu začínat jako první den ale být tak. Který tak klidně jako byste první den začínali jako byste neměli vůbec žádnou zásluhu o věc které velice důležité jsem si uvědomil a to byla veliká vývoje cesty když jsem potom po šlapal po výhodu opravdu radovat smyslu že jsem věděl mně se si toho vůbec nezasloužil jsem v tom přišla slepý k houslím že jsem žádnou zásluhu předtím neměl jsem si nemohl myslet na milio a když se na to myslel tak jsem ji zavrhl podus totálně zavrhl a to by to správné ode jsem ji od sebe jako s se se ty dělal že jsem začal jít intenzivně přítomnosti to byla vůle záchrana proto se z toho zasvěcení něco měl.

Download XMLDownload textWaveform view