EN | ES |

80-06A

80-06A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Po smrti jsem se třeba nebude tak u křesťané si pomáhají svoje že říkají dostaneme ty lota nalé oslabena v tomto oslavenému těle jako o měli je kristus se s bohem spojím a to bude to v těle výše ano to ostatek sem mluví ta křesťanská a samozřejmě s tím nesouhlasím protože oni nemají představu o tom co je to neosobním vedením a s tím spojené zažívání boha voni jenom občas říkají to co se a taky to říkám měli pan molinos že to co se mystikou projevovalo byla jenom. Před fáze vývojová že osobně s bohem sví kali a to způsobovalo extaze a zase vyhození z těchto díváte to s tou nevědomostí nebo do tou opuštěnost nebo o to oddělenosti pohybově nosti od boha nebo pominou si vzpomínají že v nikde s ním spojením a tohleto nepovažuji tedy se sem stav tělesného spojení navrch čili jestliže se modlím třebas těla tříštění tak si říkám ano jestliže je nedostaneš v těle tříštění tak vůbec nic se nepřijat člověk si tomu stvořen abyste v tomto těle s bohem spojit ovšem přiznává že se při koněm svatém pavlu se říká jsem měl to po extazi za to bylo v těle nebo mimo na tom to nemohu vět. To nevím to znamená tělo potřeboval k tomu aby se to stalo čili byl v těle říše ale za to bylo za do to pociťovat v těle nebo ne pocit tělesnosti při tom nebyl to je trošičku koupila jestliže to řešení v těle není spojeno s pocitem tělesnosti tak se může tomu dodávat nějaká víra protože my kolikrát víme že se spojujeme věci bez pocitu tělesnosti máme oni to zájem třeba tak zapomínáme na svou tělesnost a nesim duševně spojení ano a si myslím že toto je tady dole platné že ta i nahoře že pro tu zaujatost která se znáte a proto tažení ze strany boží nakonec to může dopadnout tak že ten člověk se s ním. To by takhle těle spojen tou zaujatostí která stala pomocí těla a bez něho by nemohla to naopak kdyby to tělo bylo chápeme a nevyprodukovala by neuneslo by zaujatost tak by to spojení nastalo tak je tím vím takle na jinak ne ovšem abych myslel že všechno stane mrtvých a vode se stýkat svým s bohem že si na sebe oblékna tak tělo a které tady mělo to ne ale je to ten příbytek pluhu je tady mně to je to tělo novém příbytek vozem individualita vědecká individualita lidská zachována to sem a říkám kdyby třebas se chci potřeboval něco dovede od duchovního vůdce a je třeba by byl s. K tomu vrozená fyzicky dosažitelné ne tak nebyl by třeba abych si ho přivolal ani by nebylo třeba abych tam do indie duševně za šel vůbec ne se setkáme na neutrální poli který je těžko mluvit si je to v indii nebo v evropě to je prostě v jiné oblasti kde prostora čas nehraje tak velkou roli jako tady a čím větší vyšší úroveň vedení tím menší úlohu tamhle čas a prostor čili si že je to vedení naprosto dokonalé tak tam vůbec čas a prostor zálohu nehraje nebo jak považuju ten moment o tom koncentráku potom přepadení tím gestapákem. A dokonale vedení boží jo které mu nepřekáželo ji pro to bylo dokonale tomu nepřekážel donese vzdal sama sebe a takže byla otevřená třebas bylo o této celé poznání smysl ježíšova života teče těmi dovětky to tady cestě snažím přeložit do češtiny že bylo to tam ani slovně nebyl toho ovšem ani můj dotazech nevstal na konci sedmnácti em temení nestal pro jenom odevzdali že se člověk odevzdá právě bohu odevzdám všechno co postavujou vlastní tak v tom případě je tady ihned spojení s bohem c těle chtěl a to pravé spojení s bohem. Které jakoby tělo nebylo ale to tělo nepo chybně prostřední je nutným neboť aspoň poprvně by to nenastalo bez pomocí toho těla jak je to potom po smrti když to tělo neexistuje to je jiná jestli je to tělo oslabeno no si myslím že my přeceňujeme tělesnost po stát že si říkáme bez to dál nejde a myslím že je to dočasný prostředek spojení bohem který je vyměněno z lásky příbytek boha což je potom to spojení jakoby v těle člověk to může pociťovat jako satan líčí v tom hada takový tělesně ocitla v tom a v tom příbytku ne bez tento ocitla se tam tělesně nebylo ani možné aby se tam odtělen protože. To je bezčasové zařízení tam na boha a není možné tam tělesně vůbec vstoupit protože ale to těle to tělo její i s rozumem i chápání normálním lidským toho bylo svědkem tak může říct a mohla zrodit že je to vzkříšení v těle tělem tělesné tak ona to těmi tradic a nedělá moc velkou chybu přestože to tělo nemělo podobu těla ale svými účinky se choval jako tělo jako živé tělo to znamená jako s tam byly živ teď jde na tomto světě mezi těmito lidmi tak potom jsem živ u boha a mezi jeho svatými prosím jestli sem tam takhle živ u toho boha tak mohu to po. Žal za příčí v těle no protože se tam zrovna tak že mezi nimi jako jsem zařídím teďka mezi vámi jenomže mám tu výhodu že všechno jich poznání je mi otevřené ne do chápou brž existence že tam existuju a ne věta dochází čili tato tělesnost jinou povahu než povahu pohybovou povahu obsahovou a po této stránce je to tělo neboť do těla také nakonec to dostane obsahově na přece třebas nějak uvědomím postupně slovně ale pak my zůstane psa věřím že třeba. To dycky to ukazuju když umím násobit že jo že to obsahově obsaženo obsahově víme to násobit a potom když mně dají to násobit slovně tak to jenom převádím přetočit to slovního vyjádření ale podstata nemě je obsahová jo sedmkrát sedm městě řece devět to tam je nějak zapsáno obsahově a ne petr se a převedu to do české řeči kterou každého místo se tak myslím že vypadá to spojení s bohem těle centra bez test jakékoliv projevy hmoty například tělesného organismu v tej určitý projev konglomerátu hmotných prvků. Nějak organicky za sebe skloubené je vlastně takovou soustavou soustředění řek bych na nějakou unk se navázali ostatní a vytvořilo to dohromady tohleto všechno to je strašně dělo duše řečeno ale jak tady všichni jsme tak představujeme určité soustředění vesmírových prvků bych to řekl ještě jak to říkal jeli v tom spisu že jdeme se nekonečný a tam říkal můžeme říci že jsme vezmi zrození neboť si není v nás žádného nebo dovést který by byl dříve neexistoval mně. Na nějaké planetě nebo na nějakém slunce které dávno zmizel vesmíru a u nás se objevilo jako základ naší tělesné soustavu čili po tomto po této stránce jsme dětmi vesmíru věz ze své vězení čili opravdu v tom vesmíru kvalitativně soustředěn organizmy se znovu dycky tvůj to znamená kvalita do hvězdy byla jiná než je kvalita lickýho organizmu to jsme zase tak hvězda ale kolektivně na vyšší úrovni neboť máme vědomí a soustředění jako takové by mělo být zase kovaný. Povýšení stavu mysl ne tedy ponížení kdybys kvalitativním povýšení stanou mi to znamená bychom vlastně na tom tvůrčím vys vesmíru bořitelem po v když se soustředíme bychom v ten soustředěnosti pokračovat je to pokračováním tedy tvůrčí činnosti boží když se soustřeďuje tak člověk pokračuje ve tvůrčí činnosti boží na to vás musím vůbec velice radikální upozornit protože si vás zastaralými sil že soustředěním se dostaneme k poznání boha což tedy není možné protože to se pokračuje v rozvíjení tvůrčího aktu božího to znamená to nás bůh pouští dál o sebe. A se rozvíjíme ve vesmíru vytvářením nového el kvalitativně vyššího takže soustředěním vytvoří teprve kvalitativně vyšší celek připravení na druhou funkci spasitelské bych bez tohoto předběžného soustředění nemě možné to další ale kdyby kdybychom se jenom soustředili jak se s bohem nesetkám to je to to nespadl ten nevěděl a soustředění považoval za vrchol všeho co člověk musí dělat a je to vrchol přípravě jenom kterou člověk může dělat je to aktivní stránka věci trest koncentrace mystická byste takle nemělo nazývat to je to napojení. Člověka na to co soustředěním aktivním provedl že tak čili tam vždycky nastává při tom takzvaném soustředění dvojí že napřed člověk nějakým výběrovým řízením prostě provede výběr takový že se do něho nevloží jiného než co tam v v tomto věrný třebas jediná myšlenka to je jedna věc to ještě s bohem nespojuje a druhá věc že tuto myšlenku opustí aniž by ztratil vědomí protože tato myšlenka vždycky pučí charakter a dokud nepudu. Jsme tvůrčí charakter veškerého stvoření nemůžeme se ocitnout v nestvořeném a ocitnout se bohu znamená ocitnout se v nestvořeném znamená nesmíme pokračovat jenom tvůrčí činnosti boží nebo nějak doplňovat nějakým soustředěním nebo jakýmkoliv způsobem jim to by byla asi tak v tom soustředění například vyslovování jména božího jeho bylo židů zakázáno a to z toho důvodu aby se jim vštípil do hlavy že kdyby ho vyslovovali tak by pokračovali tvůrčím charakteru tohoto jména božího čili vy ste od boha vlastně vzdalovali a jelikož to jméno boží mělo k bohu přivádět tak nesmí. To být vysloveno to znamená nesměl být přidat k tomu sprovozovat vena nebo tak jak si to řekl prvek tvůrčí a to je například lidská že to je tvůrčí prvek nebo povídavá mil takže dejme tomu vyslovování jména božího jeho člověka přivést do stavu trpného který následuje po správném vnitřním beze zrozeno duševním vyslovování v duchu vyslovování tohoto jména jestli člověk správně vyslovuje do to jméno boží totiž takle soustřeďování a to ještě to pivní je tak musí dojít k fázi tyto nemůže vyslovovat kdy mu to prostě nejde nebo to že by měl odpor duši tomu ale že mu to nejde a jsem byl z toho zoufalý že to nesl nevěděl. Tyto věci se neznám ale ono to nejde z toho důvodu že tady vyšší síla zabrzdí tvůrčí princip a nasadí to vinci spasitelský na návrat bohu a to není silách lidský aby to sám dokázal to je takříkajíc křesťany vlitá milost dar vod boha že jestliže člověk opravdu touží se tím vyslovování jména božího do boha dostat to znamená od sebe k němu jde a ne nepřejete aby moh přišel člověku to taky velká silami soustředění jestliže si přeje od sebe k bohu jít pomocí toho jména sedne na to jako na to jméno boží jako na prostředek dopravní bych tak řekl tak to je jedná správně ale jenom do určité doby. Do jaké to jde vůbec vyslovovat jakmile to nejde tak rozvinul tvůrčí prvek který obsažen v tomto mému do krajnosti a za ten kraj dál nemůže čelit protože stvoření dál nejde to máte meze a musí to z toho kraje odjinud vyš ani nejde jít nazpátek k tomu bohu tam nastává to řeklo přirovnání mého podobenství že že krista zpovídá otcovský dům a ta vzpomínka na to ský doma zvláštní charakter že vymaže tvůrčí prvek který tam byl předtím v tom soustředění obsažena člověk se vrací i způsobem že nemyslí slovně že nemyslí. Učím způsobem že vůbec nemyslí v našem smyslu slova že je bez konkrétní myšlenky a odebírám se tomu abstraktnímu pojetí božím to je ve zkratce o koncentraci no to si samozřejmě že jsem si pomohl příkladem nejsnáze vysvětlitelný které písmenová koncentrace jak se tomu říkalo uhnout že tam se to hmatatelně předvést opouští sem jméno které se vyslovuje ne ran to něho na stupeň nějaká nová skutečnost kterou jsem nazval spasitelským tažení takže kterému se nedá odolat a které musí člověk trpně se podvolit pokud se trpně nepo dvojí. Tak to všechno zmaří budete opravdu jenom soustřeďovat ale nikdy se s bohem nesetká když tuhletu druhou stránku nevezme trpně ale eště by mohlo s druhé nebezpečí že by při tomto zlou usnul a třetí nebezpečí že by po tomto zlou neměl dost sil udržet se při vědomí které nejenom usnula svůj že se při takovém vědomím které by ho vedlo že tam ho vede potom čisté vědomí kou zdrojové a jeho se přidržovat je velice obtížné z toho důvodu že lidská bude tady ještě hraje pořád nějakou roli a není úplně vymazána a musí přizvukovat musí souhlasit tímto bůh člověku dělá a tak bych se kdo jiné. Formy soustředění které weinfurter menuje tichá koncentrace neboť tuhletu koncentraci nevymyslel sice on ani kdo v evropě vymysleli patandžali neboť on říká soustředění je zavedení změny myslícího principu to znamená zamezí pobývání myšlenek zastavením myšlen čili zastavení se oživil za soustředění ovšem upozorňuju jednu věc jestliže se podaří zastavit proud tok myšlenek není ještě tím řečeno že by se člověk dostal do spojení s bohem jestli se ten proud myšlenek. Ve stavu je tvůrčí činnost ze stavu je stvořitelský úkol nebo podílení se na politické úkolu božím to je pravda jestli se nám podaří zastavit co je tedy vydal úkol tento proud tvůrčí činnosti boží tak jsme ho svědkem u nás vynese nitru tak to není ještě tím řečeno že bychom se vrátil nazpátek vůbec nic nejenom zastavili tvů čeho boží samosebou protože tvůrčí činnost boží ustavičně trvá a člověk není tak mocný aby mohl zastavit to znamená v šesti dnů a sedmý den odpočinku božího ustavičně probíhají že může průběhu vůbec pro to všechno se jednou ruku v ruce tak ho to vzdále neby to mělo vlastně rušit nebo tak nějak protože. Na probíhají tak kdybychom to zastavili nějak třebas jenom v tobě tak by to mělo nebyla jiná sek že bychom zrušili tuto svoji existence tak jestli je to to nemá stát tak potom to zastavení mysli musí nastat zase budu mluvit jenom obrazně zpětný pohyb do otcova domu jak se tam mluví v tom ilona rozhlásit to znamená ihned je třeba nastoupit zpětný po otci to znamená že člověk se musí podvolit tažení které nemá pcit tvůrčí to znamená nejeví se jako řeč nýbrž se jeví jako magnet činnost magnetu jako řek bych nadpřirozená poutanost jak tomu. Říkají křesťané jestliže se v tomto momentu neobjeví nadpřirozená poutanost které člověk nedovede nedovede odolat a nebojí se tak je to chybné ten člověk si myslel že se vyprázdnil ale nevyprazdňuje se potom celá ta koncentrace nevede zase nikam zjistit si jestli se člověk vyprázdnil nebo nevyprázdnil to je velice obtížná záležitost není to s tou a nemá do prostředku k tomu aby se o tom mohl přesvědčit lidsky a to z toho důvodu že něco je v nás čeho si nejsme vědomí a to je podvědomí a toho podvědomí je daleko více než otče i víme že ve vědomí je. Toto někde z těch se říká za budem číhá takže je nebezpečí jakmile podle víme řek bych v tom napětí svého vědomí směřující určitém svým em tak se vyvalí na nás celé to podvědomí a jestliže jsme byli za ti třebas nábožensky to máme znát zjevení by se krista pannu marii a nevím všechny svatý po že me to za veliké plus za vznešeném stav ale ve skutečnosti jenom stvůrčí dílny něco dalšího zevního vzali není to napojit nejsem křesťanští mysli to zažívali ale není to nutného než zastávku na cestě dostává. Která byla velice užitečná pro mystiky protože oni odtamtud brali sílu k dalšímu postupu zjevení totiž muselo přestat to nemohlo dlouho trvat to neudržel ale to vyprodukovali v člověku to byla síla k dalšímu kroku aby to diví třebas opakovalo mockrát takže samo naro nebo opravdově přestalo vydalo všechno to sílu bych tak řekl vydali do jiného prostřední za něj mého med jiného prostředku postupu a to je dosti li soustřeďovat do síly která člověka dokáže dovést tomu bohu nazpět čili tady ten moment. Nastává poněkud obě obvyklé způsobu proti tamtomu soustřeďování písmenovému tady se to píše vyhraňuje do obrazové činnosti a nebo když nedo obrazové tak do nějaké zvrhle do jakého zro stavu kde člověk a se usíná nebo ztrácí sílu dalšímu postupu a to se stává většinou tohleto protože tam je to všechno na ostří nože a přejít přes to na druhou stranu je velice divné ale v každém případě jestliže to podaří jestliže z toho ticha se neocitnu v takovém z bych. Stavu o kterém se dalo říct že je mouchy se že to na ji na říct nýbrž bez stavu tažení že se tam neocitnu v tomto stavu stavení tak jsem nedorostl do tohoto způsobu soustředění neměl bych se dále tímto způsobem kupředu brát jak správně staví toto terezie neměl by se znovu namáhat mohl být by definitivně v tomto smyslu odmítnut bych volit tedy jiný způsob soustředění co ste ji ticha za tichá koncentrace to by kralovství že děje opravdu odborné vedení takové tak vedeni jako zpovědi toho kdo se také soustřeďuje stím do to dokázal aby si konfrontoval výsledky aby se tam tento jemný pod. Ticha překročil neboť správně pravý křesťané že existuje nazírání získaný a nazírání lite takže víme tomu modlitba tiché koncentrace jako taková je získaná vlastnost vlivem činnosti toho člověka ale není to ta vlastnost boží která není získaná brž je daná vod boha a ta navazovat to získa nou vlastností že se opustí všecko co se získalo a jenom mysle nic se toho nechci říct odpad výslednice toho se použije pěkném pochodu do boha samozřejmě že každá lidská činnost vyžaduje určitou míru soustředění každá. Není nikde řečeno že by se tak musel soustřeďovat zrovna na boha aby dosáhl tohoto stavu které tam mluvím o tom byl stalo toho přelomu k tomu zřetelné tažení jestliže se proto je potom říkám že správný duch činnosti je stejně důležitý jako správné tu modlitbu lže člověk vystihne a on to vystihl toto případě správné ducha činnosti tak to tažení se samočinně dostavuje a bych řekl ještě k tomu další využít tohoto tažení je zase otázka jiná mysl o tom muset ze zvláštní přednášce potom hubit protože to není to se nedá vod být jsem se teprve v tom paní o pravém duchu činnosti to tam do začátek ne a tohleto znám samozřejmě by to jsem. Mohl radit a mohu říct jak si s tím zacházet a s tím si počínat že člověka by to nemělo vyřadit jeho běžném synovství a nemělo by to za se toto tak že vyřadit také čili jak to udělat to je vopravdu fyzická záležitost kterou budem se vyřešit aparát ano proč se prát ne že by to bylo tajemné ale že pro každého to jiné si budu muset když pustit se odpoutat abychom abych ho na to odpověděl sebrat od vás zkušenosti za jakých okolností se to stalo si dej pozor na to a pak lišit a podle toho poznám kterého pokud se tam razili a podle toho budu pokračovat aby totiž ta nastane jaký takovým zlo doprava doleva ne aby se to posly směrem vono kupodivu když se jde do otcova domu. To se kupodivu se odpadu tak se pořád se mým tělem no co nejde nazpátek jak se tam mluví v tom přirovnání to podobenství to je tam to čemu a je to na nedá jinak říct ne se ne od boha pryč a tou se boha spát ale to není ani tam ani nazpátek do ve vesmíru tak není nahoru ve a do že a a tady vůbec ne se nejmenší si je taková ta jde pořád jedním směrem to znamená v činnosti se pokračuje tak jako bych nedělal asi tak tam potom nastává to to jsem vám říkal mýma rukama pracuje kristus mýma nohama chodí tam to je ten přechod kdežto když se člověk odeberu činnosti a upadne do nějakého transu to je nesprávné to neuznává ano to opravdu se vás páteří se tou pátou to je velký zápor na lidských organismus potom kterému může podlehnout. Že od nedostanem případě na sebe tam nějaký akt ze nebo tak a kdybych šel stejným směrem že vám něco ze nastane nýbrž zastane prohloubení ského který bych mořeni dycky žilo a musím po stránce že člověk nemusí dát namáhat a že více veřejnosti je kvalitativně mnohem vyšší neříkám nejvyšší ale postupně vyšší asi tak jo tak obecně vít ale jak se tím je pasou detailně to pak jestliže ta činnost říká mi tady a po věda stane nestalo se efekt vnější než byla před tím tak to zase za následek prohloubení toho tažení upozorňuju vás na jednu věc že to pochopení strašení nesmíte se z toho strach z toho prohloubení toho tažení není nevede do extáze nýbrž to proud. Oni to tažení vede ke kvalitě ke kvalitě nejenom činnosti ale toho člověka toho jeho vědomí on totiž člověk jak jsem vám tady napověděl ska může přemýšlet povídavě může přemýšlet obsahově ale to je teprve druhý stupeň a může přemýšlet bez obsahově to je třetí stupeň všem ten cosem daleko vyšší že totiž vůbec nepotřebuje obsahu nic žádné žádnou páru a ono to de a provede věc o které se o tom diví že provedl ten tu věc probere provede vše upozorňuju že a mohu se musím bohužel. Na vás abyste trpně přiblížili von začne automatismus dvě a automatismu dvě jednu charakteru vlastnost kterou nemá o tom ismus jedna totiž propojuje člověka jeho okolí a s událostmi časo prostorově jak prostorově tak časově takže ten člověk zase jednat ostatních lidech to je zase von ten automatismus může jednat jako ježíš jednal v jiných lidech on se sám zmařil na kříži nikdo by mu byl vlásek kříže na hlavě kdyby on byl nechtěl zemi a že on říkal se si tomu svatýmu petrovi prosím co k nám kdy teď mi kdo za týkají kde bych mohl na požádán že stavy andělů který by ochránil jak to nechci. A ten přeci zmařit toto dílo nesmíš rušit on to řekla ta dlouze ne na jednom to rozvádím abych vám zdůvodnil proč mu že ho nutil aby ho nebránil který ježíš jednal v těch kteří ho popravovali jedna těch který ho zahazovali te si všimli v tom člověku to ve všech jednal které automatismus dvě nejedná jenom člověku samém jako automaticky jedna nýbrž jedná v celém všem okolí do takové míry jak je zapotřebí on dobře a tam kam jít a kde ta pravomoc a o končí o činnou tam a tam končí právě a je třeba to zařídit tak ty máš dojem že událost ti do na ruku a je to automatismus dvě který ježíš který není svý způsobem oddělenosti bych tak řekl ano tady dotaz. Karma to je veliký velice široký pojem je to jeden ze zákonu který se poměrně nejsnáze vystopovat ve veškeré dění jeden zákonu božích a proto není divu že lidé přibližuji karmě větší úlohu než jakou fakticky nebo že úlohu karmy odděluju od slovy jiné zákonitosti která tady taky existuje řekl jsem že těch hraní zákonů takle dohromady svázaných na sebe závislí kde je nepůsobí na druhým je asi šestnáct a jeden nejbližších zákon který doplňuje karmu a který nám poněkud praví poněkud opravy náš pojem karmy je zákon hrů . Nebudu karmu vykládat v tom v chvíli jak oni mluví indové prosím vás to by byla strašně dlouho pojednání ale budu ji každého jak potřebuju k tomu aby vysvětlil karma takže se podíváte naučeno slovníku tak vidíte že zdarma je něco neříkám jiného ale něco daleko obsažnějšího než jak to tady líčím to jenom budu aplikovat na lidský život a řeknu asi toho člověk je svým založení svým nadání tím charakterem předurčen něčemu čemu říká karmické předurčení ve skutečnosti jsou to dispozice nikoliv ještě zákon že by to muselo tak být podle který. I když se řídí v životě tak jeho život probíhá co možná nejhlubším způsobem zase nejmenšího odporu jemu to jde téměř samo s je to zrození básně se no tak to masité mu ne dobře co k tomu pustím a tak dále že to člověk zurčí třebas řemesla musíme tomu řemeslu ta těžkostem ale běda když tomu řemeslníka který je zrozen takhle který tyto dispozice ve dovolíme aby to řemeslo provozovala ani třebas jako melou nebo ani jako nějakou zálibu osobní zájmu o nějakou jako za mučilo ho otrhaná od jeho dary od jeho povolanosti a přivolává me na něho karmu podle to to. Tvrdě zkoušen že ne vykonává to k čemu je připraven ano do přestane vykonávat to k čemu je svým vývojem předešlým tomu říkáte karmickým ty je připraven tak nastupuje zákon karmy teprve teď stíhala za to bude mu to nejde on v tom velikým překážky a tak dále a tak dále a třebas i umírá lže by třebas někdo byl výhradně nou bytostí která by se přímo dra za něčím a dělo okolí toho člověka by mu nedovolil aby se vyžil v tomto oboru v této činnosti tak ho odvolají ze světa odvahu vzdálím způsobem protože on nezemře tím že třeba zrozena že nemůže dělat to a to řemeslo. A on třebas převede auto nebo nebo dostane nějakou chorobu která nesouvisí tím povolání a na ni zem takhle to vypadá s člověkem který nemůže vykonávat to k čemu je povoláni správně říká svatá terezie jakýkoliv duchovní pokrok je závislý na znalosti sama sebe jestli je člověk zná sebe do míry že co děl k čemu se hodí nehrne se do toho čemu se nehodí naopak rozvíjí se to v čem se ho o čemu se hodí pak do krajnosti rozvine svoji lidskou bytost kterou by jinak rozvinout nemohl a z této krajní pozice rozvinuté lidské bytosti je nejsnazší přístup k bohu v jiného místa dokonce. Ten přístup tady není to znamená plnění zákona hlavně nesmírně důležité pokud se sice lidské činnosti aby ten člověk vůbec dospěl k tomu co se nazývá duchovní zájmy jestliže někomu jsme rostla ze sebe nějaké duchovní zájmy musíme se postarat o to aby plnil svoji dál jestliže nesplní svoji harmonikou marie se snažíme aplikovat nějaké duchovní tažení manas nevyjde pak když mu dovolíme aby se rozvinul tak bez jakýkoliv potíží bez utrpení vstoupí na duchovní cestě bez násilí protože darmo člověka je policie na konci ale musí být musí tomu předcházet. Rozvinutí tvůrčí činnosti boží v tom směru jak je člověk k tomu disponován my se nemůžeme rozvinout všestranně tohoto pusť mez hadu my se musíme rozvinout jednostranně tak abychom všechno co vole dispozici použili celé party barev máme dispozici bychom využili a pak je naděje že bez bolestně a samovolně samozřejmě při touze k duchovním záležitostím dokud tohleto neuděláme tak i když je duchovně založení tak tam jednoho dne si temno jak se říká na obec a řekl je a dal nemohu že je nám brání je plně nádhery stranu tady bylo řečeno to znamená do do mluveno jestliže . Ním do posledního puntíku jsme nepadli ale poměrně do potřebuje ale také konce všechno co co mohu vykonat takže nemám těžké svědomí že jsem to neudělal tak se uvolňuju kam jak přestávám být vázán vysvětlím a svou sounáležitostí s tím co jsem měl vykonat se ulovil zvláštním způsobem tím že to vykonám vono je totiž těžko se uvolnit karmy tím že to nekonám se od toho vzdaluju třebas se toho bojím že to nevykonával to je velice obtížná cesta taky se po takle ale nedoporučuju v cesta velikého utrpení na to dělali křesťanští světci tohleto takhle oklesťovat lidské bytosti kdežto u poznal jsem že ta jako snazší je dostat se na. Konec jedné cesty a odtamtud nastoupit další nedělat skok tam někde na tom přelomu nýbrž dostat se pod schod na kterým vystoupím nebo jestliže například plným úkol jenom proto abych se viz karmy není to ničí pátého na tom mám plné právo babiček povinnost protože bez bez toho to zažít jedním je mohu jít dál bych se bezohledně na to že mám nějaký duchovní úkol sebou snažit plnit ano a proto například dejme tomu indové radí ve středním věku se voženil děti všechno zaři rodinou a teprve potom se odeberu to soukromý tak to je dary způsob myšlení protože jestliže toto můžou to. Stačí mysli že neudělal to nebo že měl děti a že že že se nevylil ne tak ho to potom brzdí i v tom starém věku než to u toho člověka který všechno vykonal to mohl vykonat v tom styděli produktivním potom zase tohleto nebrzdilo to určitou nevýhodu že když to dělá jenom pro to aby se vyžil že tam nestává v pravým slova susovi cíl kdežto když na mysli jako inda na mysli pro duchovní země tak to dělá z důvodů duchovní ano pro malý volní tak veliké potíže s tou poutat u nich si že je to duchovní úkol to nemohl mít to odbourat a pokud to náboženské myšlení bude takové tak to neodborně....

Download XMLDownload textWaveform view