80-06A
80-06A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Po
smrti
já
jsem
se
třeba
nebude
tak
u
křesťané
si
pomáhají
svoje
že
říkají
dostaneme
ty
lota
nalé
oslabena
v
tomto
oslavenému
těle
jako
o
měli
je
kristus
se
s
bohem
spojím
a
to
bude
to
v
těle
výše
ano
to
ostatek
až
sem
mluví
ta
křesťanská
a
samozřejmě
s
tím
nesouhlasím
protože
oni
nemají
představu
o
tom
co
je
to
neosobním
vedením
a
s
tím
spojené
zažívání
boha
voni
jenom
občas
říkají
to
co
se
a
taky
to
říkám
měli
pan
molinos
že
to
co
se
mystikou
projevovalo
byla
jenom.
Před
ní
fáze
vývojová
že
osobně
s
bohem
sví
kali
a
to
způsobovalo
extaze
a
zase
vyhození
z
těchto
díváte
to
s
tou
nevědomostí
nebo
do
tou
opuštěnost
nebo
o
to
oddělenosti
pohybově
nosti
od
boha
nebo
pominou
si
vzpomínají
že
v
nikde
s
ním
spojením
a
tohleto
nepovažuji
tedy
se
sem
stav
tělesného
spojení
navrch
čili
jestliže
se
modlím
třebas
těla
tříštění
tak
si
říkám
ano
jestliže
je
nedostaneš
v
těle
tříštění
tak
vůbec
nic
se
nepřijat
člověk
si
tomu
stvořen
abyste
v
tomto
těle
s
bohem
spojit
ovšem
přiznává
že
se
při
koněm
svatém
pavlu
se
říká
jsem
měl
to
po
extazi
za
to
bylo
v
těle
nebo
mimo
ně
na
tom
to
nemohu
vět.
To
nevím
to
znamená
tělo
potřeboval
k
tomu
aby
se
to
stalo
čili
byl
v
těle
říše
ale
za
to
bylo
za
do
to
pociťovat
v
těle
nebo
ne
pocit
tělesnosti
při
tom
nebyl
to
už
je
trošičku
koupila
jestliže
to
řešení
v
těle
není
spojeno
s
pocitem
tělesnosti
tak
už
se
může
tomu
dodávat
nějaká
víra
protože
my
kolikrát
víme
že
se
spojujeme
věci
bez
pocitu
tělesnosti
máme
oni
to
zájem
třeba
tak
zapomínáme
na
svou
tělesnost
a
nesim
duševně
spojení
ano
a
já
si
myslím
že
toto
je
tady
dole
platné
že
ta
i
nahoře
že
pro
tu
zaujatost
která
se
znáte
a
proto
tažení
ze
strany
boží
nakonec
to
může
dopadnout
tak
že
ten
člověk
se
s
ním.
To
by
takhle
těle
spojen
tou
zaujatostí
která
stala
pomocí
těla
a
bez
něho
by
nemohla
to
naopak
kdyby
to
tělo
bylo
chápeme
a
nevyprodukovala
by
neuneslo
by
zaujatost
tak
by
to
spojení
nastalo
tak
je
tím
vím
takle
na
ně
jinak
ne
ovšem
abych
myslel
že
všechno
stane
mrtvých
a
vode
se
stýkat
svým
s
bohem
že
si
na
sebe
oblékna
tak
tělo
a
které
tady
mělo
to
ne
ale
je
to
ten
příbytek
pluhu
je
tady
mně
to
je
to
tělo
novém
příbytek
vozem
individualita
vědecká
individualita
lidská
zachována
to
sem
a
já
říkám
kdyby
třebas
se
chci
potřeboval
něco
dovede
od
duchovního
vůdce
a
je
třeba
by
byl
s.
K
tomu
vrozená
fyzicky
dosažitelné
ne
tak
nebyl
by
třeba
abych
si
ho
přivolal
ani
by
nebylo
třeba
abych
tam
do
té
indie
duševně
za
šel
vůbec
ne
se
setkáme
na
neutrální
poli
který
je
těžko
mluvit
si
je
to
v
indii
nebo
v
evropě
to
je
prostě
v
jiné
oblasti
kde
prostora
čas
nehraje
tak
velkou
roli
jako
tady
a
čím
větší
vyšší
úroveň
vedení
tím
menší
úlohu
tamhle
čas
a
prostor
čili
si
že
je
to
vedení
naprosto
dokonalé
tak
tam
vůbec
čas
a
prostor
zálohu
nehraje
nebo
jak
považuju
ten
moment
o
tom
koncentráku
potom
přepadení
tím
gestapákem.
A
dokonale
vedení
boží
jo
které
mu
nepřekáželo
ji
mě
pro
to
bylo
dokonale
tomu
nepřekážel
donese
vzdal
sama
sebe
a
takže
mě
byla
otevřená
třebas
bylo
mě
o
této
celé
poznání
smysl
ježíšova
života
teče
těmi
dovětky
to
tady
cestě
snažím
přeložit
do
češtiny
že
bylo
to
tam
ani
slovně
nebyl
toho
ovšem
ani
můj
dotazech
nevstal
na
konci
sedmnácti
em
temení
nestal
pro
jenom
odevzdali
že
se
člověk
odevzdá
právě
bohu
odevzdám
všechno
co
má
má
postavujou
vlastní
má
tak
v
tom
případě
je
tady
ihned
spojení
s
bohem
c
těle
chtěl
a
to
pravé
spojení
s
bohem.
Které
jakoby
tělo
nebylo
ale
to
tělo
nepo
chybně
prostřední
je
nutným
neboť
aspoň
poprvně
by
to
nenastalo
bez
pomocí
toho
těla
jak
je
to
potom
po
smrti
když
to
tělo
neexistuje
to
je
jiná
jestli
je
to
tělo
oslabeno
no
já
si
myslím
že
my
přeceňujeme
tělesnost
po
té
stát
že
si
říkáme
bez
ní
to
dál
nejde
a
myslím
že
je
to
dočasný
prostředek
spojení
bohem
který
je
vyměněno
z
lásky
příbytek
boha
což
je
potom
to
spojení
jakoby
v
těle
člověk
to
může
pociťovat
jako
satan
líčí
v
tom
hada
takový
tělesně
ocitla
v
tom
a
v
tom
příbytku
ne
bez
tento
ocitla
se
tam
tělesně
nebylo
ani
možné
aby
se
tam
odtělen
protože.
To
je
bezčasové
zařízení
tam
na
boha
a
není
možné
tam
tělesně
vůbec
vstoupit
protože
ale
to
těle
to
tělo
její
i
s
rozumem
i
chápání
normálním
lidským
toho
bylo
svědkem
tak
může
říct
a
mohla
zrodit
že
je
to
vzkříšení
v
těle
tělem
tělesné
tak
ona
to
těmi
tradic
a
nedělá
moc
velkou
chybu
přestože
to
tělo
nemělo
podobu
těla
ale
svými
účinky
se
choval
jako
tělo
jako
živé
tělo
to
znamená
jako
s
tam
byly
já
živ
teď
jde
na
tomto
světě
mezi
těmito
lidmi
tak
potom
jsem
živ
u
boha
a
mezi
jeho
svatými
prosím
tě
jestli
sem
tam
takhle
živ
u
toho
boha
tak
mohu
to
po.
Žal
za
příčí
v
těle
no
dě
protože
se
tam
zrovna
tak
že
mezi
nimi
jako
jsem
zařídím
teďka
mezi
vámi
jenomže
mám
tu
výhodu
že
všechno
jich
poznání
je
mi
otevřené
ne
do
chápou
brž
existence
že
tam
existuju
a
ne
věta
dochází
čili
tato
tělesnost
má
jinou
povahu
než
povahu
pohybovou
má
povahu
obsahovou
a
po
této
stránce
je
to
tělo
neboť
do
těla
také
nakonec
to
dostane
obsahově
na
přece
třebas
nějak
uvědomím
postupně
slovně
ale
pak
my
zůstane
psa
já
věřím
že
třeba.
To
dycky
to
ukazuju
když
umím
násobit
že
jo
že
to
obsahově
mě
obsaženo
já
obsahově
víme
to
násobit
a
potom
když
mně
dají
to
násobit
slovně
tak
to
jenom
převádím
přetočit
to
slovního
vyjádření
ale
podstata
nemě
je
obsahová
jo
sedmkrát
sedm
městě
řece
devět
to
tam
je
nějak
zapsáno
obsahově
a
ne
petr
se
a
převedu
to
do
české
řeči
kterou
každého
místo
se
tak
já
myslím
že
vypadá
to
spojení
s
bohem
těle
centra
bez
test
jakékoliv
projevy
hmoty
například
tělesného
organismu
v
tej
určitý
projev
konglomerátu
hmotných
prvků.
Nějak
organicky
za
sebe
skloubené
je
vlastně
takovou
soustavou
soustředění
řek
bych
na
nějakou
unk
se
navázali
ostatní
a
vytvořilo
to
dohromady
tohleto
všechno
to
je
strašně
dělo
duše
ně
řečeno
ale
jak
tady
všichni
jsme
tak
představujeme
určité
soustředění
vesmírových
prvků
já
bych
to
řekl
ještě
jak
to
říkal
jeli
v
tom
spisu
že
jdeme
se
nekonečný
a
tam
říkal
můžeme
říci
že
jsme
vezmi
zrození
neboť
si
není
v
nás
žádného
nebo
dovést
který
by
byl
už
dříve
neexistoval
mně.
Na
nějaké
planetě
nebo
na
nějakém
slunce
které
už
dávno
zmizel
vesmíru
a
u
nás
se
objevilo
jako
základ
naší
tělesné
soustavu
čili
po
tomto
po
této
stránce
jsme
dětmi
vesmíru
né
věz
ze
své
vězení
čili
opravdu
v
tom
vesmíru
kvalitativně
soustředěn
organizmy
se
znovu
dycky
tvůj
to
znamená
kvalita
do
té
hvězdy
byla
jiná
než
je
kvalita
lickýho
organizmu
to
jsme
zase
tak
hvězda
ale
kolektivně
už
na
vyšší
úrovni
neboť
máme
vědomí
a
soustředění
jako
takové
by
mělo
být
zase
kovaný.
Povýšení
stavu
mysl
ne
tedy
ponížení
kdybys
kvalitativním
povýšení
stanou
mi
to
znamená
bychom
vlastně
na
tom
tvůrčím
vys
vesmíru
bořitelem
po
v
té
když
se
soustředíme
bychom
v
ten
soustředěnosti
pokračovat
je
to
pokračováním
tedy
tvůrčí
činnosti
boží
když
se
soustřeďuje
tak
člověk
pokračuje
ve
tvůrčí
činnosti
boží
na
to
vás
musím
vůbec
velice
radikální
upozornit
protože
si
vás
zastaralými
sil
že
soustředěním
se
dostaneme
k
poznání
boha
což
tedy
není
možné
protože
to
se
pokračuje
v
rozvíjení
tvůrčího
aktu
božího
to
znamená
to
nás
bůh
pouští
dál
o
sebe.
A
se
rozvíjíme
ve
vesmíru
vytvářením
nového
el
kvalitativně
vyššího
takže
soustředěním
vytvoří
teprve
kvalitativně
vyšší
celek
připravení
na
druhou
funkci
spasitelské
bych
bez
tohoto
předběžného
soustředění
nemě
možné
to
další
ale
kdyby
kdybychom
se
jenom
soustředili
jak
se
s
bohem
nesetkám
to
je
to
to
nespadl
ten
nevěděl
a
soustředění
považoval
za
vrchol
všeho
co
člověk
musí
dělat
a
je
to
vrchol
přípravě
jenom
kterou
člověk
může
dělat
je
to
aktivní
stránka
věci
trest
koncentrace
mystická
byste
takle
nemělo
už
nazývat
to
je
to
né
napojení.
Člověka
na
to
co
soustředěním
aktivním
provedl
že
tak
čili
tam
vždycky
nastává
při
tom
takzvaném
soustředění
dvojí
že
napřed
člověk
nějakým
výběrovým
řízením
prostě
provede
výběr
takový
že
se
do
něho
nevloží
jiného
než
co
tam
v
té
v
tomto
věrný
třebas
jediná
myšlenka
to
je
jedna
věc
to
ještě
s
bohem
nespojuje
a
druhá
věc
že
tuto
myšlenku
opustí
aniž
by
ztratil
vědomí
protože
tato
myšlenka
má
vždycky
pučí
charakter
a
dokud
nepudu.
Jsme
tvůrčí
charakter
veškerého
stvoření
nemůžeme
se
ocitnout
v
nestvořeném
a
ocitnout
se
bohu
znamená
ocitnout
se
v
nestvořeném
znamená
nesmíme
pokračovat
jenom
tvůrčí
činnosti
boží
nebo
nějak
doplňovat
nějakým
soustředěním
nebo
jakýmkoliv
způsobem
jim
to
by
byla
asi
tak
v
tom
soustředění
například
vyslovování
jména
božího
jeho
vá
bylo
židů
zakázáno
a
to
z
toho
důvodu
aby
se
jim
vštípil
do
hlavy
že
kdyby
ho
vyslovovali
tak
by
pokračovali
tvůrčím
charakteru
tohoto
jména
božího
čili
vy
ste
od
boha
vlastně
vzdalovali
a
jelikož
to
jméno
boží
mělo
k
bohu
přivádět
tak
nesmí.
To
být
vysloveno
to
znamená
nesměl
být
přidat
k
tomu
sprovozovat
vena
nebo
tak
jak
si
to
řekl
prvek
tvůrčí
a
to
je
například
lidská
že
to
je
tvůrčí
prvek
nebo
povídavá
mil
takže
dejme
tomu
vyslovování
jména
božího
jeho
člověka
přivést
do
stavu
trpného
který
následuje
po
správném
vnitřním
beze
zrozeno
duševním
vyslovování
v
duchu
vyslovování
tohoto
jména
jestli
člověk
správně
vyslovuje
do
to
jméno
boží
totiž
takle
soustřeďování
a
to
ještě
to
pivní
je
tak
musí
dojít
k
fázi
tyto
nemůže
vyslovovat
kdy
mu
to
prostě
nejde
nebo
to
že
by
měl
odpor
duši
tomu
ale
že
mu
to
nejde
a
já
jsem
byl
z
toho
zoufalý
že
mě
to
nesl
nevěděl.
Tyto
věci
se
neznám
ale
ono
to
nejde
z
toho
důvodu
že
tady
vyšší
síla
zabrzdí
tvůrčí
princip
a
nasadí
to
vinci
spasitelský
na
návrat
bohu
a
to
už
není
silách
lidský
aby
to
sám
dokázal
to
už
je
takříkajíc
křesťany
vlitá
milost
dar
vod
boha
že
jestliže
člověk
opravdu
touží
se
tím
vyslovování
jména
božího
do
boha
dostat
to
znamená
od
sebe
k
němu
jde
a
ne
nepřejete
aby
moh
přišel
člověku
to
taky
velká
silami
soustředění
jestliže
si
přeje
od
sebe
k
bohu
jít
pomocí
toho
jména
sedne
na
to
jako
na
to
jméno
boží
jako
na
prostředek
dopravní
bych
tak
řekl
tak
to
je
jedná
správně
ale
jenom
do
určité
doby.
Do
jaké
to
jde
vůbec
vyslovovat
jakmile
to
nejde
tak
rozvinul
tvůrčí
prvek
který
obsažen
v
tomto
mému
do
krajnosti
a
za
ten
kraj
dál
nemůže
čelit
protože
stvoření
dál
nejde
to
máte
meze
a
musí
to
z
toho
kraje
odjinud
vyš
ani
nejde
jít
nazpátek
k
tomu
bohu
tam
nastává
to
řeklo
přirovnání
mého
podobenství
že
že
krista
zpovídá
otcovský
dům
a
ta
vzpomínka
na
to
ský
doma
zvláštní
charakter
že
vymaže
tvůrčí
prvek
který
tam
byl
předtím
v
tom
soustředění
obsažena
člověk
se
vrací
i
způsobem
že
už
nemyslí
slovně
že
už
nemyslí.
Učím
způsobem
že
vůbec
nemyslí
v
našem
smyslu
slova
že
je
bez
konkrétní
myšlenky
a
odebírám
se
tomu
abstraktnímu
pojetí
božím
to
je
ve
zkratce
o
koncentraci
no
to
si
samozřejmě
že
já
jsem
si
pomohl
příkladem
nejsnáze
vysvětlitelný
které
písmenová
koncentrace
jak
se
tomu
říkalo
uhnout
že
tam
se
to
hmatatelně
předvést
opouští
sem
jméno
které
se
vyslovuje
ne
ran
to
něho
na
stupeň
nějaká
nová
skutečnost
kterou
jsem
nazval
spasitelským
tažení
takže
kterému
se
nedá
odolat
a
které
musí
člověk
trpně
se
podvolit
pokud
se
trpně
nepo
dvojí.
Tak
to
všechno
zmaří
budete
opravdu
jenom
soustřeďovat
ale
nikdy
se
s
bohem
nesetká
když
tuhletu
druhou
stránku
nevezme
trpně
ale
eště
by
mohlo
s
druhé
nebezpečí
že
by
při
tomto
zlou
usnul
a
třetí
nebezpečí
že
by
po
tomto
zlou
neměl
dost
sil
udržet
se
při
vědomí
které
nejenom
usnula
svůj
že
se
při
takovém
vědomím
které
by
ho
vedlo
že
tam
ho
vede
potom
čisté
vědomí
kou
zdrojové
a
jeho
se
přidržovat
je
velice
obtížné
z
toho
důvodu
že
lidská
bude
tady
ještě
hraje
pořád
nějakou
roli
a
není
úplně
vymazána
a
musí
přizvukovat
musí
souhlasit
tímto
bůh
člověku
dělá
a
tak
bych
se
kdo
jiné.
Formy
soustředění
které
weinfurter
menuje
tichá
koncentrace
neboť
tuhletu
koncentraci
nevymyslel
sice
on
ani
kdo
v
evropě
vymysleli
patandžali
neboť
on
říká
soustředění
je
zavedení
změny
myslícího
principu
to
znamená
zamezí
pobývání
myšlenek
zastavením
myšlen
čili
zastavení
se
oživil
za
soustředění
ovšem
upozorňuju
jednu
věc
jestliže
se
podaří
zastavit
proud
tok
myšlenek
není
ještě
tím
řečeno
že
by
se
člověk
dostal
do
spojení
s
bohem
jestli
se
ten
proud
myšlenek.
Ve
stavu
je
tvůrčí
činnost
ze
stavu
je
stvořitelský
úkol
nebo
podílení
se
na
politické
úkolu
božím
to
je
pravda
jestli
se
nám
podaří
zastavit
co
je
tedy
vydal
úkol
tento
proud
tvůrčí
činnosti
boží
tak
jsme
ho
svědkem
u
nás
vynese
nitru
tak
to
není
ještě
tím
řečeno
že
bychom
se
vrátil
nazpátek
vůbec
nic
nejenom
zastavili
tvů
čeho
boží
samosebou
protože
tvůrčí
činnost
boží
ustavičně
trvá
a
člověk
není
tak
mocný
aby
mohl
zastavit
to
znamená
v
šesti
dnů
a
sedmý
den
odpočinku
božího
ustavičně
probíhají
že
může
průběhu
vůbec
pro
to
všechno
se
jednou
ruku
v
ruce
tak
ho
to
vzdále
neby
to
mělo
vlastně
rušit
nebo
tak
nějak
protože.
Na
probíhají
tak
kdybychom
to
zastavili
nějak
třebas
jenom
v
tobě
tak
by
to
mělo
nebyla
jiná
sek
že
bychom
zrušili
tuto
svoji
existence
tak
jestli
je
to
to
nemá
stát
tak
potom
to
zastavení
mysli
musí
nastat
zase
budu
mluvit
jenom
obrazně
zpětný
pohyb
do
otcova
domu
jak
se
tam
mluví
v
tom
ilona
rozhlásit
to
znamená
ihned
je
třeba
nastoupit
zpětný
po
otci
to
znamená
že
člověk
se
musí
podvolit
tažení
které
nemá
pcit
tvůrčí
to
znamená
nejeví
se
jako
řeč
nýbrž
se
jeví
jako
magnet
činnost
magnetu
jako
řek
bych
nadpřirozená
poutanost
jak
tomu.
Říkají
křesťané
jestliže
se
v
tomto
momentu
neobjeví
nadpřirozená
poutanost
které
člověk
nedovede
nedovede
odolat
a
nebojí
se
tak
je
to
chybné
ten
člověk
si
myslel
že
se
vyprázdnil
ale
nevyprazdňuje
se
potom
celá
ta
koncentrace
nevede
zase
nikam
zjistit
si
jestli
se
člověk
vyprázdnil
nebo
nevyprázdnil
to
je
velice
obtížná
záležitost
není
to
s
tou
a
nemá
do
prostředku
k
tomu
aby
se
o
tom
mohl
přesvědčit
lidsky
a
to
z
toho
důvodu
že
něco
je
v
nás
čeho
si
nejsme
vědomí
a
to
je
podvědomí
a
toho
podvědomí
je
daleko
více
než
otče
i
víme
že
ve
vědomí
je.
Toto
někde
z
těch
se
říká
za
budem
číhá
takže
je
nebezpečí
jakmile
podle
víme
řek
bych
v
tom
napětí
svého
vědomí
směřující
určitém
svým
em
tak
se
vyvalí
na
nás
celé
to
podvědomí
a
jestliže
jsme
byli
za
ti
třebas
nábožensky
to
máme
znát
zjevení
mě
by
se
krista
pannu
marii
a
nevím
všechny
svatý
po
že
me
to
za
veliké
plus
za
vznešeném
stav
ale
ve
skutečnosti
jenom
stvůrčí
dílny
mé
něco
dalšího
zevního
vzali
není
to
napojit
nejsem
křesťanští
mysli
to
zažívali
ale
není
to
nutného
než
zastávku
na
cestě
dostává.
Která
byla
velice
užitečná
pro
mystiky
protože
oni
odtamtud
brali
sílu
k
dalšímu
postupu
zjevení
totiž
muselo
přestat
to
nemohlo
dlouho
trvat
to
neudržel
ale
to
vyprodukovali
v
člověku
to
byla
síla
k
dalšímu
kroku
aby
to
diví
třebas
opakovalo
mockrát
takže
už
samo
naro
nebo
opravdově
přestalo
vydalo
všechno
to
sílu
bych
tak
řekl
vydali
do
jiného
prostřední
za
něj
mého
med
jiného
prostředku
postupu
a
to
je
dosti
li
soustřeďovat
do
síly
která
člověka
dokáže
dovést
tomu
bohu
nazpět
čili
tady
ten
moment.
Nastává
poněkud
obě
obvyklé
způsobu
proti
tamtomu
soustřeďování
písmenovému
tady
se
to
píše
vyhraňuje
do
obrazové
činnosti
a
nebo
když
nedo
obrazové
tak
do
nějaké
zvrhle
do
jakého
zro
stavu
kde
člověk
a
se
usíná
nebo
ztrácí
sílu
dalšímu
postupu
a
to
se
stává
většinou
tohleto
protože
tam
je
to
všechno
na
ostří
nože
a
přejít
přes
to
na
druhou
stranu
je
velice
divné
ale
v
každém
případě
jestliže
to
podaří
jestliže
z
toho
ticha
se
neocitnu
v
takovém
z
bych.
Stavu
o
kterém
se
dalo
říct
že
je
mouchy
se
že
to
mě
na
ji
na
říct
nýbrž
bez
stavu
tažení
že
se
tam
neocitnu
v
tomto
stavu
stavení
tak
jsem
nedorostl
do
tohoto
způsobu
soustředění
neměl
bych
se
dále
tímto
způsobem
kupředu
brát
jak
správně
staví
toto
terezie
neměl
by
se
znovu
namáhat
mohl
být
by
definitivně
v
tomto
smyslu
odmítnut
bych
volit
tedy
jiný
způsob
soustředění
co
ste
ji
ticha
za
tichá
koncentrace
to
by
kralovství
že
děje
opravdu
odborné
vedení
takové
tak
vedeni
jako
zpovědi
toho
kdo
se
také
soustřeďuje
stím
do
to
už
dokázal
aby
si
konfrontoval
výsledky
aby
se
tam
tento
jemný
pod.
Ticha
překročil
neboť
správně
pravý
křesťané
že
existuje
nazírání
získaný
a
nazírání
lite
takže
víme
tomu
modlitba
tiché
koncentrace
jako
taková
je
získaná
vlastnost
vlivem
té
činnosti
toho
člověka
ale
není
to
ta
vlastnost
boží
která
není
získaná
brž
je
daná
vod
boha
a
ta
má
navazovat
to
získa
nou
vlastností
že
se
opustí
všecko
co
se
získalo
a
jenom
mysle
nic
se
toho
nechci
říct
odpad
výslednice
toho
se
použije
pěkném
pochodu
do
boha
samozřejmě
že
každá
lidská
činnost
vyžaduje
určitou
míru
soustředění
každá.
Není
nikde
řečeno
že
by
se
tak
musel
soustřeďovat
zrovna
na
boha
aby
dosáhl
tohoto
stavu
které
já
tam
mluvím
o
tom
byl
stalo
toho
přelomu
k
tomu
zřetelné
tažení
jestliže
se
proto
je
potom
říkám
že
správný
duch
činnosti
je
stejně
důležitý
jako
správné
tu
modlitbu
lže
člověk
vystihne
a
on
to
vystihl
toto
případě
správné
ducha
činnosti
tak
to
tažení
se
samočinně
dostavuje
a
já
bych
řekl
ještě
k
tomu
další
využít
tohoto
tažení
je
zase
otázka
jiná
mysl
o
tom
muset
ze
zvláštní
přednášce
potom
hubit
protože
to
není
to
se
nedá
vod
být
já
jsem
se
teprve
v
tom
paní
o
pravém
duchu
činnosti
to
tam
do
začátek
ne
a
tohleto
znám
samozřejmě
by
to
jsem.
Mohl
radit
a
mohu
říct
jak
si
s
tím
zacházet
a
s
tím
si
počínat
že
člověka
by
to
nemělo
vyřadit
jeho
běžném
synovství
a
nemělo
by
to
za
se
toto
tak
že
jí
vyřadit
také
čili
jak
to
udělat
to
je
vopravdu
fyzická
záležitost
kterou
budem
se
vyřešit
aparát
ano
proč
se
prát
ne
že
by
to
bylo
tajemné
ale
že
pro
každého
to
jiné
já
si
budu
muset
když
pustit
se
odpoutat
abychom
abych
ho
na
to
odpověděl
sebrat
od
vás
zkušenosti
za
jakých
okolností
se
to
stalo
si
dej
pozor
na
to
a
pak
lišit
a
já
podle
toho
poznám
kterého
pokud
se
tam
razili
a
podle
toho
budu
pokračovat
aby
totiž
ta
nastane
jaký
takovým
zlo
doprava
doleva
ne
aby
se
to
posly
směrem
vono
kupodivu
když
se
jde
do
otcova
domu.
To
se
kupodivu
se
odpadu
tak
se
pořád
se
mým
tělem
no
co
nejde
nazpátek
jak
se
tam
mluví
v
tom
přirovnání
to
podobenství
to
je
tam
to
čemu
a
je
to
na
nedá
jinak
říct
ne
se
ne
od
boha
pryč
a
tou
se
boha
spát
ale
to
není
ani
tam
ani
nazpátek
do
ve
vesmíru
tak
není
nahoru
ve
a
do
že
a
a
tady
vůbec
ne
se
nejmenší
si
je
taková
ta
jde
pořád
jedním
směrem
to
znamená
v
činnosti
se
pokračuje
tak
jako
bych
nedělal
asi
tak
tam
potom
nastává
to
to
jsem
vám
říkal
mýma
rukama
pracuje
kristus
mýma
nohama
chodí
tam
to
je
ten
přechod
kdežto
když
se
člověk
odeberu
té
činnosti
a
upadne
do
nějakého
transu
to
je
nesprávné
to
neuznává
ano
to
opravdu
se
vás
páteří
se
tou
pátou
to
je
velký
zápor
na
lidských
organismus
potom
kterému
může
podlehnout.
Že
od
nedostanem
případě
na
sebe
tam
nějaký
akt
ze
nebo
tak
a
kdybych
šel
stejným
směrem
že
vám
něco
ze
nastane
nýbrž
zastane
prohloubení
ského
který
bych
mořeni
dycky
žilo
a
musím
po
té
stránce
že
člověk
nemusí
dát
namáhat
a
že
více
veřejnosti
je
kvalitativně
mnohem
vyšší
neříkám
nejvyšší
ale
postupně
vyšší
asi
tak
jo
tak
obecně
dá
vít
ale
jak
se
tím
je
pasou
detailně
tě
to
pak
jestliže
ta
činnost
říká
mi
tady
a
po
věda
stane
nestalo
se
mě
efekt
vnější
než
byla
před
tím
tak
to
má
zase
za
následek
prohloubení
toho
tažení
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
to
pochopení
strašení
nesmíte
se
z
toho
strach
z
toho
prohloubení
toho
tažení
není
nevede
do
extáze
nýbrž
to
proud.
Oni
to
tažení
vede
ke
kvalitě
ke
kvalitě
nejenom
té
činnosti
ale
toho
člověka
toho
jeho
vědomí
on
totiž
člověk
jak
jsem
vám
tady
napověděl
ska
může
přemýšlet
povídavě
může
přemýšlet
obsahově
ale
to
je
teprve
druhý
stupeň
a
může
přemýšlet
bez
obsahově
to
je
třetí
stupeň
já
všem
ten
cosem
daleko
vyšší
že
totiž
vůbec
nepotřebuje
obsahu
nic
žádné
žádnou
páru
a
ono
to
de
a
provede
věc
o
které
se
o
tom
diví
že
jí
provedl
ten
tu
věc
probere
provede
vše
upozorňuju
že
a
já
mohu
se
musím
bohužel.
Na
vás
abyste
trpně
přiblížili
von
začne
automatismus
dvě
a
automatismu
dvě
má
jednu
charakteru
vlastnost
kterou
nemá
o
tom
ismus
jedna
totiž
propojuje
člověka
jeho
okolí
a
s
událostmi
časo
prostorově
jak
prostorově
tak
časově
takže
ten
člověk
zase
jednat
ostatních
lidech
to
je
zase
von
ten
automatismus
může
jednat
jako
ježíš
jednal
v
jiných
lidech
on
se
sám
zmařil
na
kříži
nikdo
by
mu
byl
vlásek
kříže
na
hlavě
kdyby
on
byl
nechtěl
zemi
a
že
on
říkal
se
si
tomu
svatýmu
petrovi
prosím
tě
co
mě
k
nám
kdy
teď
mi
kdo
mě
za
týkají
kde
bych
mohl
na
požádán
že
stavy
andělů
který
by
mě
ochránil
jak
to
nechci.
A
ten
přeci
zmařit
toto
dílo
nesmíš
rušit
on
to
řekla
ta
dlouze
ne
na
jednom
to
rozvádím
abych
vám
zdůvodnil
proč
mu
že
ho
nutil
aby
ho
nebránil
který
ježíš
jednal
v
těch
kteří
ho
popravovali
jedna
těch
který
ho
zahazovali
te
si
všimli
v
tom
já
člověku
to
ve
všech
jednal
které
automatismus
dvě
nejedná
jenom
člověku
samém
jako
automaticky
jedna
nýbrž
jedná
v
celém
všem
okolí
do
takové
míry
jak
je
zapotřebí
on
dobře
ví
a
tam
kam
až
má
jít
a
kde
ta
pravomoc
a
o
končí
o
činnou
tam
a
tam
končí
právě
a
až
je
třeba
to
zařídit
tak
ty
máš
dojem
že
událost
ti
do
na
ruku
a
je
to
automatismus
dvě
který
ježíš
který
není
svý
způsobem
oddělenosti
bych
tak
řekl
ano
tady
dotaz.
Karma
to
je
veliký
velice
široký
pojem
je
to
jeden
ze
zákonu
který
se
dá
poměrně
nejsnáze
vystopovat
ve
veškeré
dění
jeden
zákonu
božích
a
proto
není
divu
že
lidé
přibližuji
karmě
větší
úlohu
než
jakou
fakticky
má
nebo
že
úlohu
karmy
odděluju
od
slovy
jiné
zákonitosti
která
tady
taky
existuje
řekl
jsem
že
těch
hraní
zákonů
takle
dohromady
svázaných
na
sebe
závislí
kde
je
nepůsobí
na
druhým
je
asi
šestnáct
a
jeden
nejbližších
zákon
který
doplňuje
karmu
a
který
nám
poněkud
praví
poněkud
opravy
náš
pojem
karmy
je
zákon
hrů
já.
Nebudu
karmu
vykládat
v
tom
v
té
chvíli
jak
oni
mluví
indové
prosím
vás
to
by
byla
strašně
dlouho
pojednání
ale
budu
ji
každého
jak
potřebuju
k
tomu
aby
vysvětlil
karma
takže
až
se
podíváte
naučeno
slovníku
tak
vidíte
že
zdarma
je
něco
neříkám
jiného
ale
něco
daleko
obsažnějšího
než
jak
já
to
tady
líčím
já
to
jenom
budu
aplikovat
na
lidský
život
a
řeknu
asi
toho
člověk
je
svým
založení
svým
nadání
tím
charakterem
předurčen
něčemu
čemu
říká
karmické
předurčení
ve
skutečnosti
jsou
to
dispozice
nikoliv
ještě
zákon
že
by
to
muselo
tak
být
podle
který.
I
když
se
řídí
v
životě
tak
jeho
život
probíhá
co
možná
nejhlubším
způsobem
zase
nejmenšího
odporu
jemu
to
jde
téměř
samo
s
je
to
zrození
básně
se
no
tak
to
masité
mu
ne
dobře
co
k
tomu
pustím
a
tak
dále
že
to
člověk
zurčí
třebas
řemesla
musíme
tomu
řemeslu
ta
těžkostem
ale
běda
když
tomu
řemeslníka
který
je
zrozen
takhle
který
má
tyto
dispozice
ve
dovolíme
aby
to
řemeslo
provozovala
ani
třebas
jako
melou
nebo
ani
jako
nějakou
zálibu
osobní
zájmu
ví
o
nějakou
jako
za
mučilo
ho
otrhaná
od
jeho
dary
od
jeho
povolanosti
a
přivolává
me
na
něho
karmu
podle
to
to.
Tvrdě
zkoušen
že
ne
vykonává
to
k
čemu
je
připraven
ano
až
do
přestane
vykonávat
to
k
čemu
je
svým
vývojem
předešlým
tomu
říkáte
karmickým
ty
je
připraven
tak
nastupuje
zákon
karmy
teprve
teď
stíhala
za
to
bude
mu
to
nejde
on
má
v
tom
velikým
překážky
a
tak
dále
a
tak
dále
a
třebas
i
umírá
lže
by
třebas
někdo
byl
výhradně
nou
bytostí
která
by
se
přímo
dra
za
něčím
a
dělo
okolí
toho
člověka
by
mu
nedovolil
aby
se
vyžil
v
tomto
oboru
v
této
činnosti
tak
ho
odvolají
ze
světa
odvahu
vzdálím
způsobem
protože
on
nezemře
tím
že
třeba
zrozena
že
nemůže
dělat
to
a
to
řemeslo.
A
on
třebas
převede
auto
nebo
nebo
dostane
nějakou
chorobu
která
nesouvisí
tím
povolání
a
na
ni
zem
takhle
to
vypadá
s
člověkem
který
nemůže
vykonávat
to
k
čemu
je
povoláni
správně
říká
svatá
terezie
jakýkoliv
duchovní
pokrok
je
závislý
na
znalosti
sama
sebe
jestli
je
člověk
zná
sebe
do
té
míry
že
ví
co
má
děl
k
čemu
se
hodí
nehrne
se
do
toho
čemu
se
nehodí
naopak
rozvíjí
se
to
v
čem
se
ho
o
čemu
se
hodí
pak
do
krajnosti
rozvine
svoji
lidskou
bytost
kterou
by
jinak
rozvinout
nemohl
a
z
této
krajní
pozice
rozvinuté
lidské
bytosti
je
nejsnazší
přístup
k
bohu
v
jiného
místa
dokonce.
Ten
přístup
tady
není
to
znamená
plnění
zákona
hlavně
nesmírně
důležité
pokud
se
sice
lidské
činnosti
aby
ten
člověk
vůbec
dospěl
k
tomu
co
se
nazývá
duchovní
zájmy
jestliže
někomu
jsme
rostla
ze
sebe
nějaké
duchovní
zájmy
musíme
se
postarat
o
to
aby
plnil
svoji
dál
jestliže
nesplní
svoji
harmonikou
marie
se
snažíme
aplikovat
nějaké
duchovní
tažení
manas
nevyjde
pak
když
mu
dovolíme
aby
se
rozvinul
tak
bez
jakýkoliv
potíží
bez
utrpení
vstoupí
na
duchovní
cestě
bez
násilí
protože
darmo
člověka
je
policie
na
konci
ale
musí
být
musí
tomu
předcházet.
Rozvinutí
tvůrčí
činnosti
boží
v
tom
směru
jak
je
člověk
k
tomu
disponován
my
se
nemůžeme
rozvinout
všestranně
tohoto
pusť
mez
hadu
my
se
musíme
rozvinout
jednostranně
tak
abychom
všechno
co
vole
dispozici
použili
celé
té
party
barev
máme
dispozici
bychom
využili
a
pak
je
naděje
že
bez
bolestně
a
samovolně
samozřejmě
při
touze
k
duchovním
záležitostím
dokud
tohleto
neuděláme
tak
i
když
je
duchovně
založení
tak
tam
jednoho
dne
si
temno
jak
se
říká
na
obec
a
řekl
je
a
dal
nemohu
že
je
nám
brání
je
plně
nádhery
stranu
tady
bylo
řečeno
to
znamená
do
do
mluveno
jestliže
já.
Ním
do
posledního
puntíku
jsme
nepadli
ale
poměrně
do
potřebuje
až
ale
také
konce
všechno
co
co
mohu
vykonat
takže
nemám
těžké
svědomí
že
jsem
to
neudělal
tak
se
uvolňuju
kam
jak
přestávám
být
vázán
vysvětlím
a
svou
sounáležitostí
s
tím
co
jsem
měl
vykonat
já
se
ulovil
zvláštním
způsobem
tím
že
to
vykonám
vono
je
totiž
těžko
se
uvolnit
karmy
tím
že
to
nekonám
se
od
toho
vzdaluju
třebas
se
toho
bojím
že
to
nevykonával
to
je
velice
obtížná
cesta
taky
se
dá
po
ní
takle
ale
nedoporučuju
v
té
cesta
velikého
utrpení
na
to
dělali
křesťanští
světci
tohleto
takhle
oklesťovat
lidské
bytosti
kdežto
u
poznal
jsem
že
ta
jako
snazší
je
dostat
se
na.
Konec
jedné
cesty
a
odtamtud
nastoupit
další
nedělat
skok
tam
někde
na
tom
přelomu
nýbrž
dostat
se
až
pod
schod
na
kterým
vystoupím
nebo
jestliže
já
například
plným
úkol
jenom
proto
abych
se
viz
karmy
není
to
ničí
pátého
na
tom
mám
plné
právo
babiček
povinnost
protože
bez
bez
toho
to
zažít
jedním
je
mohu
jít
dál
mě
bych
se
bezohledně
na
to
že
mám
nějaký
duchovní
úkol
sebou
snažit
plnit
ano
a
proto
například
dejme
tomu
indové
radí
ve
středním
věku
se
voženil
děti
všechno
zaři
rodinou
a
teprve
potom
se
odeberu
to
soukromý
tak
to
je
dary
způsob
myšlení
protože
jestliže
toto
můžou
to.
Stačí
mysli
že
neudělal
to
nebo
že
měl
děti
a
že
že
že
se
nevylil
ne
tak
ho
to
potom
brzdí
i
v
tom
starém
věku
než
to
u
toho
člověka
který
všechno
vykonal
to
mohl
vykonat
v
tom
styděli
produktivním
potom
zase
už
tohleto
nebrzdilo
má
to
určitou
nevýhodu
že
když
to
dělá
jenom
pro
to
aby
se
vyžil
že
tam
nestává
v
pravým
slova
susovi
cíl
kdežto
když
má
na
mysli
jako
inda
na
mysli
pro
duchovní
země
tak
to
dělá
z
důvodů
duchovní
ano
pro
malý
volní
tak
veliké
potíže
s
tou
poutat
u
nich
si
že
je
to
duchovní
úkol
to
nemohl
mít
to
odbourat
a
pokud
to
náboženské
myšlení
bude
takové
tak
to
neodborně....
Download XML • Download text
• Waveform view