EN | ES |

78-Kaly-CD11-tr04

78-Kaly-CD11-tr04


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Že se se mi stává že my přátelé předkládají konkrétní úkoly jak se si to nebo ono v jejich světském životě ne v duchovním a tu si vždycky vzpomínám na ježíše krista který zásadně nebyl proti řešení světských záležitostí jakéhokoliv druhu neměl pro každého nejenom slovu slovo útěchy bohužel nic víc nemám to ale měl také pro něho pomocnou ruku připraveno takže on nikdy ne odbyl třebas plačící ženu platit si rodiče skládají lidi nemocné a tak dále nikdy ne to tam nemáme jsme toho svědky v tom co je tam řekl vyjádřeno v těch evangeliích a proč aby nám dal příklad že nemáme podceňovat ten pro světský život tento světský život. To kupodivu je základem veškeré naší duchovnosti jak se bude utvářel tento světský život tak bude dopad náš život duchovní to je jednota nelze vůbec oddělit ti co světského osvětli je co duchovního my se musíme smířit s tím že tady na tomto lidském poli na lidském štěstí se budu je štěstí věčné a nikde jinde nikde za hranicemi tohoto světa nýbrž tady jakým způsobem řeším vedení záležitosti takovým způsobem budu schopen řešit záležitosti duchovní to znamená neosvědčí li se v malém nemohu se osvědčit ani ve velkém jak by bylo řekl ježíš kristus a co to znamená a světa se v malém když třebas nemám to osvícení aby věděl co je dobré co mám udělat tak zvláštním způsobem. Se mohu poradit s kristem ne tak když nevím tedy co sám dělat a jenom v tom případě když nevím co sám dělat jinak o neobtěžujte ne tak že bych říkal pane si kriste pomoc a nutným jak mám jednat to bych považoval to nejhorší co můžete udělat nýbrž bych měl za to že především bůh o všech našich těžkostech nic před ním není skryto napovídat v nebo nutit ho do nějakého řešení které se mi páčí by bylo nesprávné také nemám právo chtít aby pomáhal když nevyčerpá všechny možnosti které mám k dispozici abych si pomohl sám čili hledím Věci řešit sám jakmile věc nejde a mně to začíná zneklidňovat tak přestože v jiných případech u jiného člověka kdy se to nezneklidní nenastala uměla stává tak to je pro rozhodný okamžik když jsem se ocitl na střeše roven na kraji svých možností nesmím přejít do takového zneklidnění které by mnou pokraji toho zneklidnění musím od toho to se k ustoupit do oblasti ale dokonalého ústup z řešení to znamená musím přestat věc řešit třebas na několik vteřin ale protože vím a věci naléhavá a vím že musím věc vyřešit tak se tím nevzdáváme řešení si musím jenom zakázat ale ustat za absolutně na to zakázat jeho nesmím . Ty na to myslet je by neměla být nimy tak naléhavá abych nemohl dokázat aspoň film na ni nemyslet a za chvíli zase na ni začnu věřte zase se budu snažit o řešení jakmile by to nebude zneklidňovat opět odstoupím a tolikrát jsou opakovat věc dořešil jestliže věc nevyřeší asi moc schopen řešit klidu lépe řečeno jestliže nebudu schopen řešit v klidu a mámli k dispozici víru tak pak mám právo se obrátit na boha o pomoc ale dříve nejsem pro to pořád stát pána boha za šlo a na každým rozhodnu se s dělat služebníka jestliže poctivě vyčerpám lidské možnosti tak pak musím totiž mám právo. Mít za to že bude pomoženo ale jestliže jsem nevyčerpal lidské možnosti tak jsem se neocitl tam kde končí lidská možnost a kde mám právo žádat pomoc vyšším protože nebylo by správné potírat svoje lidství se jednou člověkem a jsem stvořen jako člověk musím se chovat jako člověk v každém případě že se jako člověk nechovám se choval jako zvíře nebo jako méněcenný člověk který není schopen řešení pro nějakou pro nějaké pohodlí nebo nedůsledně nebo ne vytrvalost platnost a tak dále tak to prosím dává veliké velice malé byli na budoucí duchovní vod proto jestliže jsem i v běžném životě vlažných. Když jsem tam ani studuje ani horký tak nebudu ani horký listu nic v tom duchovním životě kdežto když se snažím řešit věci světské v klidu tak jak jsem to tady řekl dorůstá do řešení věcí duchovních a to je prosím řečeno pro ty kteří nejsou třeba pokyn a duchovní cestou ale mají právo na klid tehdy když si ho přejít dělo proto aby tou duchovní cestou mohli jít žádné jiném případě na ten klid právo nemají jestliže napřed mají touhu jít cestou duchovní to znamená za tím cílem věčným jako před ním cílem svého života jenom v tom případě mají právo na klid kdyby to tak nebylo nedělali to S tímto závěrem tak by to mělo sice z nás a že by mnoho věcí vyřešil toho byl vyřešil které dříve neřeší nemohli vyřešit tím že prožíval tohoto zlatého klíče ale mělo by to ten blahý následek že by se jim to jevilo jako zvýšené utrpení nás potkává nesmíme svalovat na boha to co nás potká sbaluje zásadně jenom na se třeba se můžeme mýlit na tom nezáleží že jsem ji ve sbaluje to zase na sebe si například myslím že všechno co se okolo děje že jsem vy nejá pro nemusí to být pravda pro ale na tom vůbec nezáleží zabraňuju horším z že kdybych to svalovali kol jiného tak. Se ubírám přímou cestou psychiatrii za prvé a za druhé někomu křivdim no pán bůh to vydrží ne ale mohu civět taky lidem a to horší věc a to bych nerad abyste to dělali považuju když jsme příklad by moje dítě onemocní něčím nebo mělo nějaké potíže tak bych nehledal chyby u toho dítěte přestože bylo evidentní je to zavinil třeba jsou nepatrnou bych uznával že svůj podíl na tom taky mělo to bych uznával ale hlavní podíl jsem měl který jsem byl za to dítě odpovědí přestože nevím jak se to mohlo stát na tom nezáleží prosím vás tady platí pravidlo panny marie se se ještě nevím kterak se to může stát na tom ale nezáleží. Ale nevěděl a to se to může stát ale zrodila ze sebe krista ale nevěděli jak se to může stát to nevadí jako tamty nevěděli jak sloužili tomu ježíši kristu když někoho navštívili nemocné na tom vůbec nezáleží vy musíte řešit události z hlediska vlastní viny to ale nemá přivádět do neklidu nýbrž k řešení vlastní viny zatím nepoznatelné mám tady na tom svou vinu co se v mém okolí děje za ště rodině a takhle to protože kdybych toho nebyl hoden tak by se to v rodině nedělo to. I toho dobrého i toho zlého se děje v rodině musím být hoden že že je to moje rodina to je rovná se to sem kdyby to nebyla moje rodina tak samo sebou tady něco jiného kdyby jako jsem neměl svou matku neměl své děti neměl to je bratry který něco jiného matka točení cele jiné a předpokládám normálního člověka který svoje bližní co blízké bližní tedy příbuzné který ještě není vědomě učedníkem ježíšovým a v tom případě musí postupovat jinak než učedníky ježíšův ze začátku ano musí prostě to přičítat sobě tu chybu a jestliže sobě ji pít tak sobě také ukládám pokání především. A si myslím že to je to je velice účinná zbraň totiž pomůcka k tomu abych řešil abych znal pravé příčiny kdykoliv jsem to tímto způsobem dělal tak to mělo za následek že jsem brzo rozuměl pravé příčině a mohl tedy odstranit a tím se odstranili také někdy následky vám to říkám proto že jsem se někdo dovedl tuhletu věc jeden zpovědník uložil svému krev chce tady taky říct tomu kající za veliké hříchy malé pokání a ten hříšník asi vědomí těch svý velkých hříchů. Se za nějakou dobu vrátil k tomu svému zpovědní kori ale do na to byl zavřený skrze a tam se bičovali a ten zpovědník mu řekl nechtějí na abych ukládala větší pokání ty bys nesnesl se za ten byl bytu to nechce abyste dělali jenom chci říct že že za nás využít kristus upozorňuju vás ta chceme nebo nechceme jestliže vaše pokání je třebas i malé on to ostatní jestli je to veme dobré vůle bere na sebe okamžitě bere samočinně na sebe takže správně řekl svaté terezii moje utrpení na kříži ti předávám a tím může zvítězit my se můžeme opravdu opřít. O jeho ustavičné utrpení které z lásky lidstvu s námi trpí že on je s námi v žaláři on je s námi nemocný on je s námi při všech našich těžkostech on je o nás ve z vědomí totiž tohoto si nejsem vědom jeho ne ale on nás čili o sama musí být při všem co jim máme čili o stav musí tyto věci snášet my nemusíme na jeho bedra vůbec přenášet ono je to na na jeho bedra přeneseno ale bychom neměli být prostě této věčnosti a měli bychom na důkaz toho že to víme sme si že jsme vděčni za tuto jeho lásku aspoň něco málo pokání také učinit v každém neřešim nebo neřešitelné nebo neřešitelné případy svého života a mohu vám říct ty jenom tolik že v tom případě. Se dovíte jak věc máte řešit ale pak se mu musíte podle toho zařídit pak se v chvíli začínáte stávat učedníky ježíšovými neboť on je poučoval vy jste byli poučeni a to je obsah toho učednictví že jste poučováni jakmile jste poučováni okolnostmi k tomu říkám vedení událostmi okolnostmi to je učedník v první fáze učednictví jo páně vedle ježíše.

Download XMLDownload textWaveform view