EN | ES |

78-Kaly-CD09-tr02

78-Kaly-CD09-tr02


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Při do to s to co z toho co si dotýkat jsem teďka říkal ale že jsem třebas na cestě k bohu vědomě ale ocitám se ve stavu takové vyrovnanosti takové zaujatosti den nedovedeme ani ten svět ani ten pán bůh šesti tak myslím že v tomto případě upřímná modlitba o to aby z toho byl vytržen je namístě upozorňuju vás ale že budete vyslyšeni ale dejte si pozor aby to nebylo na vás příliš silné to vytržení protože jestliže ta vaše modlitba je převže vám to vadí tak budete. Z toho vytrženi jak jsem vám říkal před chvílí když to vadí budete být že když vám to nevadí tak je to opravdu něco s čím si nevím rady jako by ale když si toho všimnete že jste takový vlažní a začne vám to vadit tak opravdu prosebnou modlit prosebná modlitba a víte že nejsem odplacen posednou modlitbou ale prosebná modlitba v mých očích zde je velice užitečná a velice důležitá protože ježíš kristus říká pojďte ke mně kteří jste unaveni to znamená modlitba to pochod k němu čili modlitbu bych považoval za užitečnou za správnou a bylo jestli bych upřímně si přál z tohoto stavu vyjít tak opravdu sám z toho nevyjdu budu muset přizvat toho ježíše který se mi nabízí. Že upřímně přizvete třeba že jste sami bezmocní tak budete vidět že jste si špatně představovali tohle vás občerství to bože to že vás občerství bude mít takové ve by zdánlivě zevní následky to znamená něco do vašeho života vstoupí z vnějšku jak se vám bude zdát co tu rovnováhu nebo takový takový to mrtvý ticho klid poruší to bude jeho osvěžení ale prosím vás i se toto stane když se stane to že když se stane to že najednou někdo začne zasahovat do vašeho života znějš a vy se před tím modliby abyste byli vytrženi se své malátnost netečnosti lenivosti nezasvětí vinit ten nástroj který vstoupil do vašeho živou. A on zato nemůže naopak vy byste měli k jestli dělá něco nešikovné ho pěkného byste ho měli litovat rozumíte jako litoval ježíš toho jidáše on ho litoval čím listina vy bylo on mu to nepřál tuto úlohu vy mu to taky nepřejete a hleďte zbavit toho aspoň svou lítosti a pomoct mu aby to co vykonat vykonal nebo tady se budete to poctivě třebas mylně jako jako zásad zla do vašeho života to se také může stát rozumíte protože vás to jsou samý omyl jeden za druhým to je dáno vaší míru nepoznání nevědomost tak slušno se toleto v tom to se stal nástrojem totiž opravdu všechno co se se mnou děje vstup. Jakéhokoliv prostředku který na působí považuju za vstup na stroje božího do mého života a proto nemu to nezazlívá te do životy jsem přestal zajímat že stav pak že mi to zabít pochopitelně jsem měl začátek šťastný vodou než ostnatý nějak sami násilně proti sobě zakročoval v tomto stádiu ano protože pak jenom království boží násilí trpí a násilím dobýváno ale vůči sobě náš lidi a nemate zrovna jako nemáte jako líčí bližnímu že máte a sebe milovat jako bližního a on byl proti tomu ježíš a se si všimli možná dělat násilností na vyžít a proto se a ten byl tam je všechno poleze potom. Ale ptáte a protože tam je jasně řečeno že nemáme zbraň brát proti příteli ne nepříteli a tak dále ne a do vítr zase z bouři a tak je tam dokonce řečeno tak taky nemáme vůči sobě který je taky na úrovni být v oblasti lásky a oni našeho bližního takhle nemáme zakročovat nýbrž my jestli máme snahu se z toho dostat tak to je vždycky dobrá známka že se z toho dostat můžeme a jestliže jsme ale malá a nemáme ani snahu ani to vy ste nebude modlit nebo když tak jenom formálně tak to je prosím závada hlubší která byla způsobená. Špatným zacházení prostředky dosud používané mi jsem piju mil vývoj na své cestě špatným postupem to se může stát že jsem místo do přerušil dozadu ano a to znamená v tomto případě klidně třebas malátnost si rozbor prostředky jimiž jsem šel a zjistit sem mystici jak sem ji užíval užíval li se mi ji je špatně k tomu civění tak pak samozřejmě bude zapotřebí se léčit toho rodu léčit nic jiného. To by se byl normální duševní lež bu myslím že není to sice věci lékaře světského ale je to věc trpělivosti s jakou budu se sebou zacházet tak aby těch prostředků které jsem a špatně bylo používáno jinak víte to je ten proces nenastává u každého často a můžete vzít na to jet čím tato tohoto stavu nicnedělání takového a je mi to všechno jeto ho stejně sti tento stav časem přejde sám a čte člověk ve stádiu kdy mu to zase přestane být jedno ne. Ale jak vám říkám když se to předejít dalšímu trvá tohoto stavu tak si to dělat rozbor klidný rozbor své situace kterou plete dělat tak příde tak se dostaví sama naléhavost jen jenom proto že děláte chladnokrevně rozbor bez citového zaujetí nic oni ani toho rozboru tak to to to nevím co by vám poradil proč říkám že to a nemá takovou cenu protože vy se dostáváte k tomu znovu jakému si znovu užití prostředků kterými jste neuspěli znovu užití aspoň mentální mu byl znovu jako z. Šijete ve své mysli ve své paměti by tam vytváříte magické pole vyrovnávat jsem si často všiml že jsem co dělat mi tohoto typu že stačilo když jsem ho nechal vyzpovídat sobě on musel přesně říct že sám tu nuly nechtěl udělat nebo byl víme tanec že ji nechtěl dělat ze že mu to bylo všechno jedno ale mně to jedno nebylo když jsem poznal ovšem to stezka prosím buď tak dobrý a vyzpovídej se mi se svýho života misto nelíbí jak je teďka vidím zburcovala jsem v něm takovou ne bych touhu být mých očích lepší než jak ho vidím ne napřed aby vůbec toho starého stejnost dostal a že se mi toto pro. Že ho to on se mi poctivě vyzpovídal a nic jsem nechtěl aby formuloval tu svou malátnost příčiny které si myslí že k tomu vedli a vždycky nejenom jedno vždycky se mi stalo že po této formulaci on nebyl dále malá on nebyl dál lidí protože on něco v sobě srovnal o něco o sobě formuloval on se o ničem vnitřně přesvědčil jenom tou formulací o čem předtím nebyl přesvědčen a toto přesvědčení ho podnítilo další činnost ja sem postaveno případě jako obrovskou to je instituce jedinečná když se provádí upřímně čili opravdu třebas do vrby. Viz prožívat ale opravdu se vysloví nad to to ten třeba si zapsat to by bylo taky du zpovědi všechno co předcházelo k tomu stavu malátnost a ono se to tam postrádá takže ty drobné si které se rozložil se dohromady složím a vytvoří se nový po ten cíl na kterém přemůže stav věda když tato rovnovážný se dosáhne tak ji zakoušíme buď v životě mimo modlitbu a nebo v životě v modlitbě a tam vždycky přes tento bod rovnovážně je přejít dál do dalšího nerodí. To dalšího bodu nerovnová nosti a tak se nemůže stát že při v tomto stádiu modlitby například nejsme to nepovažuju za tragické že je to považuju za stav rovnovážně který jsme dost peklo své dospěli a protože nevíme si rady s tím že usínáme a nemůžeme tomu zabránit při modlitbě tak musím z jednat nerovnováhu jak jsem modlitby nedokážu přesto po toho věčnosti dostat musím nerovnováhu zjednat když musím nabrat dechu musím předběho dením světským životem modlitbu a tím poskytnu nový podnět pro pro nový stav modlitby abych z něho vyšel i v modlitbě to se tam přenese musím něco navíc nějaké odosobnění jaké se jako sebezápor provést zevním životě a to jsem je rázem objeví. O tom účinkem modlitbě tam najednou ten spánek překonal ačkoliv jsem přímo proti němu nebojoval rozumíte a naopak když moje modlitba je čiperná a můj život nikoliv a tam jsem se dostal do odvážné stavu tak se snažím ještě přidat v modlitbě a přenese se to do toho běžného života ovšem musím tomu v tomto případě pomoci se to dělá opačně z modlitby do života tak k tomu jsem si uměle pomáhá takovou vědomě protože vždycky člověk ten není ta modlitba de ji přeceňovat v věnovat se jenom to poznal na sobě a zanedbávat rovní život tak potom dyc převést účinky modlitby do zevního života k se musím donutit k většímu sebezápor není život tím se mi přelití. Do zevního života to jsem potřeboval ještě říct ano protože zjednávání rovnovážné ho stavu rozvázány který řekl harmonického postupu jak zevním tak zimu vnitřním životě na cestě lásky je proto tak důležité důležitější nejí de protože na této jediné cestě je možno zažívat něco co je sladké jho to znamená ji bez krizí ale jenom za za těchto okolností které jsem tady jmenoval na jiných cesta například cestě činnosti vůbec bez krizí se neobejdeme to nejde na cestě poznání taky ne na cestě lásky ano ale musíte dbát těchto principů které jsem tady vedl a jale potom ještě zdůraznil v tom spisu jsem tam ještě nedostal to je budu ta styku s bohem tak samo sebou to bylo něco tak velkolepý pro každého člověka dožívá že mu zase po tej a ten zevní život začnou zanedbávat a. Tam vznikla do rovnováha a utrpení takže lidé kteří milovali boha velice trpěli a mírně záko k bohu úměrně vít trpěli to je zcela běžný ale není to správné to nebylo správné ne že by byli nedospěli výsledku správnému ale přes velké utrpení nechci vás mít k tomu aby se báli utrpení ale je to zbytečné není to příkladné po naše okolí nedělejte to hleďte z lásky k bližnímu se vyrovnal utrpením tak aby nebylo aby se mu bránili že by mu vyžívat bázlivý nýbrž že bude to čelit vnitřní rovnováhu ano.

Download XMLDownload textWaveform view