78-Kaly-CD04-tr01
78-Kaly-CD04-tr01
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Tak
já
nebo
tak
já
opustím
tu
platformu
výkladu
kterou
jsem
se
kterou
jsem
včera
začal
že
jsem
začal
z
prvním
stupněm
vnuknutí
to
znamená
jak
jsem
to
teď
předvedl
osvícení
a
místo
abych
pokračoval
bez
stupních
dalších
se
hned
chopím
metod
které
vede
k
tomu
aby
člověk
se
setkal
s
bohem
a
protože
jsme
na
cestě
lásky
tak
budu
uvádět
jen
metody
které
patří
na
cestu
lásky
a
protože
nebylo.
To
by
správné
něco
vynalézat
když
před
námi
o
tom
může
žiš
tak
se
chopím
základního
jeho
požadavku
který
je
určen
pro
všechny
lidi
milovati
budeš
pána
boha
svého
z
celého
svého
srdce
z
veškeré
duše
mysli
a
síly
já
to
zkracuji
a
byl
dva
budeš
bližního
jako
sebe
první
co
by
bylo
třeba
říci
je
jaké
hledisko
patrně
ježíš
kristus
zastával
když
toto
radil
přes
dostával
hledisko
že
milovat
je
pro
všechny
možné
že
není
výjimek
protože
by
byl
řekl
patrně
její
síly
schopen.
Miluji
ale
on
toto
neřekl
m
naopak
řekl
to
je
první
přikázání
a
není
většího
než
toto
a
jesti
je
že
nějaké
přikázání
prvních
tak
s
tím
stojí
celá
ta
víra
náboženská
seto
učení
celá
ta
jeho
snaha
a
padá
s
tím
takže
jestliže
bychom
mu
upřeli
tuto
pravdu
že
všichni
můžeme
se
naučit
milovat
že
všichni
máme
možnost
milovat
tak
jsme
zavrhli
celým
člověče
tak
to
se
zatím
dovolovat
nebudeme
to
melu
ku
ještě
pokračovat
a
vidíme
jestli
obstojí
ježíš
no
a
tak
teďka
dál
jaké
ho
diskusí
zaujal
zaručeně
uspořádala
ty
prostředky
kterými
máme
milovat
podle
nějakého
hlediska
prvním
prostředkem
bylo
srdce.
Proč
srdce
je
na
prvním
místě
jmenováno
prože
touto
jí
člověk
byl
člověk
daleko
prostí
nepatřil
tolika
věcem
a
tak
poprvně
mnoha
věcem
jako
my
znal
málo
věcí
takže
mohl
přirozeným
způsobem
patřit
jim
více
a
do
hloubky
těm
mála
věcem
to
jako
když
má
jenom
někdo
jeden
peníz
nemá
jich
víc
tak
lpí
na
tom
jednom
penízy
má
někdo
mnohé
mnoho
peněz
tak
ty
si
třebas
na
všech
ale
oželí
ztrátu
jednoho
snáze
než
ten
kdo
má
jenom
jeden
peníz
a
nic
víc
čili
ten
starou.
Jaký
člověk
který
žil
ve
veliké
velice
úzkém
okruhu
myšlenek
také
v
úzkém
citovém
okruhu
nebyl
to
je
závislý
na
společenské
dělbě
práce
jako
je
dneska
člověk
nebyl
to
zaručeně
člověk
konzumní
společnosti
tenhleten
člověk
mohl
za
jeho
dob
začít
tím
prostředkem
který
ježíš
nazývá
srdce
což
je
prostředek
citu
protože
on
byl
zvyklí
celý
život
citově
náležet
k
tomu
malému
okruhu
předmětů
svého
citu
kdežto
my
máme
možnost
vzhledem
k
okolnostem
změněným
náležet
brzy
tomu
by
si
onom
vy
ste
podobáme
v
tomto
smyslu.
Nesprávně
malému
dítěti
které
od
jedné
hračky
přechází
ke
druhé
se
vším
si
polem
a
všechno
nás
přestává
brzo
bavit
čili
nesmí
době
tohleto
tu
většinu
dím
má
když
se
s
tím
začne
ne
když
se
v
tom
pokračuje
má
ten
blahý
následek
že
člověk
brzo
tu
je
že
cituju
vzbudil
zase
brzo
pohasl
a
že
není
schopen
ho
znovu
vzbudit
že
se
to
přechod
to
citové
poledne
neutralizovalo
a
že
už
není
živé
a
proto
bych
radil
aby
se
začalo
odjinud
ježíš
kristus
totiž
rady
když
svého
tady
kdo
miluje
boha
on
říkal
budou
poslouchal.
Jeho
příkazu
čili
řekl
nejsme
způsob
jak
se
naučím
milovat
boha
je
být
ho
poslušen
já
ho
mohu
být
poslušen
ovšem
jenom
té
míry
do
jaké
míry
poznám
jeho
vůli
no
tak
běžně
ji
mohu
poznávat
tím
že
znám
určitým
mravným
zákon
který
pochází
od
boha
znám
křesťanství
tak
tam
není
žádná
potom
konkrétní
události
a
záležitosti
které
neodpovídají
těm
obecným
pravidlům
kterým
jsem
se
naučil
z
nějaké
bible
nebo
nějakého
ateismu
a
tam
většinou
si
s
tím
nevím
rady
takže
v
tomto
případě
je
třeba
na
to
jít
disciplínou
to
znamená
já
musím.
Vědět
že
toto
sledování
duchovního
cíle
věčného
života
je
pravý
smysl
lidského
života
nejdůležitější
smysly
ského
života
že
všechno
ostatní
co
pomíjí
má
menší
důležitost
že
to
tuto
devizu
přijmu
za
svou
tak
tak
je
naděje
že
disciplína
kterou
která
za
tím
dojem
následovat
bude
živá
že
bude
vytrvalý
že
já
u
ní
udrží
kdybych
já
ale
začal
dotazovat
něco
jiného
ještě
v
životě
za
stejně
důležitého
nebo
chvílemi
něco
důležitějšího
než
je
toto
že
byl
co
chvíli
něco
jiného
přebylo
sou
důležitosti.
Aktuálností
tento
věčný
cíl
tak
pak
samo
sebou
budu
bojovat
i
v
této
disciplíně
proto
co
mně
chvilkově
bude
překrývat
tuto
výhledovou
důležitost
tak
proto
jsem
se
snažil
to
sem
říkal
posteli
stránek
abych
vám
zdůraznil
důležitost
abych
vám
vysvětlil
důležitost
z
toho
hledání
věčného
života
hledání
přeložím
království
boží
čili
ještě
jednou
řečeno
stačit
e
rozvedena
u
ježíše
krista
jinak
jimi
podrobnějšími
to
učením
než
cesta
lásky
ale
všechny
cesty
ať
do
jakákoliv
stojí
na
jednom
hle
hledejte
především
království
boží
a
vše
ostatní
vám
bude
přidáno.
A
ta
pro
základní
poučka
je
potom
rozvedl
na
na
jiných
místech
podle
toho
jakým
způsobem
člověk
jde
například
práci
na
poli
práci
v
domě
při
činnosti
nebo
zapři
sama
sebe
do
svůj
kříž
tak
dále
nebo
na
cestě
lásky
miluj
boha
a
miluj
bližního
a
my
teďka
chápeme
tento
rozpracovanosti
toho
zato
prvek
podle
lásku
vite
především
království
boží
a
vše
ostatní
vám
bude
přidáno
neboť
tenhleten
požadavek
ze
základní
to
nám
prozrazuje
že
když
se
ho
správně
chopíme
poznáme
v
tom
že
nám
ostatní
je
přidáno
že
to
účinkuje
že
to
jak
jsem
vám
už
říkal
několikrát
že
jenom
všechno
ostatní
přidáno
v
tom
nejsnáze
vidíme
působení
boží
protože
jste
se.
Jak
přičinil
o
to
aby
nám
to
bylo
přidáno
když
například
se
mnou
a
rozporu
proti
kterým
sem
k
tomu
vůbec
nevybíral
ty
příklady
jsem
vám
tady
uváděl
když
to
dělají
nenáročně
bez
ohledu
na
sebe
čeho
si
vůbec
nebyli
schopni
tak
prosím
tady
někdo
jiný
to
zrežíroval
než
já
to
je
pochopitelné
a
to
je
to
ostatní
co
mě
k
tomu
bylo
přidáno
mě
něco
z
toho
já
to
všechno
tady
nejmenuju
ale
to
co
je
nejokatější
to
co
mě
prozrazuje
že
tady
se
se
setkal
s
bohem
s
jeho
pomocí
a
že
tedy
začíná
působit
v
následcích
do
to
setkání.
To
tady
možná
bude
vědo
tam
ta
možná
bude
zpočátku
člověku
dělat
potíž
rozeznat
kdy
jde
působení
boží
a
kde
nikoliv
a
tu
bych
chtěl
říci
protože
nejsme
oddělenou
bytostí
ikdyž
si
myslíme
že
jsme
tak
milost
která
se
dostává
na
není
určena
jenom
pro
nás
nýbrž
je
vždycky
určena
pro
tak
silo
okruh
v
našeho
okolí
jaký
je
třeba
přizvat
k
tomu
aby
se
tato
milost
nebo
účinky
je
to
milosti
dokázali
prosadit
a
to
znamená
že
z.
A
tou
najednou
při
tom
našem
osvícení
nebo
osvícené
činnosti
působit
lidé
i
věci
i
okolnosti
i
události
způsobem
novým
jak
nikdy
předtím
nepůsobily
a
já
bych
to
nazval
biblickým
způsobem
já
jsem
to
už
jednou
učinil
že
jsme
svědky
zázraků
kolem
sebe
že
v
nás
působí
ta
milost
boží
než
jak
nás
udiví
že
působí
v
jiných
u
nich
jsme
nemohli
s
tím.
Vůbec
počítat
třeba
že
někdo
kdo
se
k
nám
stavěl
zády
a
nebyl
ochoten
nikdy
nám
pomoci
najednou
se
k
této
pomoci
dobrovolně
hlásí
ani
jsme
ho
o
to
požádali
nebo
jaksi
nedobrovolně
provádí
to
co
bychom
sami
my
nedokázali
provést
doplňuje
naší
činnost
tak
aby
aby
byla
komplexní
čili
bychom
mohli
říct
působení
milosti
boží
má
vždycky
komplexní
charakter
když
my
nějakým
způsobem
někam
k
něčemu
míříme
tak
nikdy
to
není
komplexní
vždycky
na
něco
zapomeneme
co
s
tím
souvisí
ale
pán
bůh
ne
zapomene
ani
nejmenší
den.
Dál
který
je
k
tomu
zapotřebí
všechny
servítky
jsou
všechny
lžičky
jsou
seřazené
všechno
je
naservírováno
tak
jak
by
nejlepší
člo
nejdokonaleji
poučen
člověk
nedokázal
to
znamená
já
si
vždycky
říkám
pane
bože
do
co
všechno
ty
se
přitom
staráš
snad
tak
malicherný
to
člověka
svádí
k
takovému
názoru
a
ne
ten
je
tak
důkladně
milující
ten
ví
jací
jsme
tvrdí
jak
jsme
nechápaví
a
že
nás
spíše
upozorní
na
jeho
lásku
taková
drobnůstka
na
kterou
bychom
nikdy
nevzpoměli
než
velká
věc
která
je
nám
samotné.
Já
například
že
jsme
živi
ale
že
že
přiloží
k
tomu
něco
co
jsme
bychom
nikdy
nepřiložili
o
co
bychom
se
nikdy
nepostarali
nebo
co
bychom
považovali
za
zdržování
kdybychom
se
s
tím
měli
vůbec
zabývat
to
nás
obyčejně
přesvědčí
nad
míru
mistrným
způsobem
to
sem
se
nesčetněkrát
opa
přesvědčím
čili
toto
jsou
největší
důkazy
toho
co
je
to
pravé
vnuknutí
a
pravá
pomoc
boží
a
pravé
osvícení
nejenom
toho
člověka
samotného
ale
celého
okolí
zvrácení
událostí
zvrácení
okolností
obrácení
všeho
naruby
do
té
míry
jak
je
to
potřebu
nemusel
vždycky
obrátit
všechno
naruby
tak
aby
to
šlo
proběhl
podle
vůle
boží
tak
se
co
potom
z
toho
vyjde
na
tom
mohu
sito
byl
projev
vůle
boží
toto
byl
vůbec
projev
boha
tak
se
s
ním
setkal.
Že
nejdokonalejší
setkání
s
bohem
je
v
této
fázi
setkávání
se
s
jeho
vůlí
s
projevem
jeho
vůle
kterou
jsem
dosud
neznal
protože
to
je
setkání
s
jeho
mocí
která
působí
ve
všech
údech
stvořeného
tam
kam
člověk
svou
silou
a
svou
mocí
nemůže
nikdy
dosáhnout
a
to
je
přeci
přesvědčující
dále
bych
chtěl
mluvit
o
tom
jakou
disciplínou
pokračovat
na
této
cestě
lásky
pro
to
jsme
si
říkali
jestliže
člověk
není
schopen
jít
tou
citovou
stránkou
nebo
jenom
občas
jí
vypomáhat
pak
hrozí
nebezpečí.
Že
citový
postup
nebude
systematický
a
to
by
bylo
na
závadu
celé
cesty
my
máme
zvolit
jenom
takový
způsob
postupu
který
by
zaručoval
plynulý
systém
to
systém
tak
snadno
proveditelné
že
nebude
vyžadovat
příliš
mnoho
technického
nadání
aby
totiž
pro
techniku
kterou
musí
zavést
nemusel
zapomenout
na
konečný
cíl
toho
snažení
stává
se
totiž
že
když
se
předepíše
detailně
systém
který
má
člověk
zachovávat
že
myslím
na.
Techniku
kterou
má
provést
kterou
má
splnit
kterou
má
si
osvojit
a
dokonale
ztratí
na
cestě
z
dohledu
směr
smysl
toho
co
dělá
to
se
stává
nejenom
při
takzvané
mystické
koncentraci
že
člověk
začne
nejlepší
vůli
soustřeďovat
na
boha
ale
pak
to
vůbec
soustřeďovat
na
boha
není
tak
je
to
honění
nějaké
techniky
nýbrž
se
stává
i
v
běžném
životě
když
člověk
jde
za
tím
aby
plnil
vůli
boží
ale
pak
se
nakonec
zakousne
do
určitého
případu
tak
že
tam
vykonává
jenom
vůli
svou
a
nebo
snaží
se
dokonale
technicky
provést
to
co
je
před
ním
takže
není
třeba
si
na
každém
kroku
říkat
tu
božím
a
tu
do
říma
ale.
Mít
na
mysli
ten
jednotní
smysl
všeho
toho
co
dělám
když
to
nepospojuju
tímto
jednotní
smyslem
tak
zase
sem
roztěkaný
zase
se
vyčerpávám
přes
příliš
tím
co
by
mě
jinak
to
bez
nevyčerpalo
důležité
přitom
je
že
ať
zvolím
jakoukoliv
cestu
když
jakýkoliv
systém
každý
z
nich
pokud
je
správně
zvolen
má
za
následek
že
čím
dál
mně
to
jde
líp
s
menší
námahu
protože
se
vyvolává
pomoc
boží
která
stojí
za
mnou
a
tak
aniž
si
to
přeju
aniž
po
tom.
Toužím
vykonává
čím
dál
tím
víc
pohlavní
a
já
jenom
dobrovolně
přisluhuji
já
jsem
vždycky
jenom
ministrantem
takovým
nejsem
tím
knězem
přitom
když
naopak
můj
systém
se
stává
stále
náročnější
a
vyčerpávám
e
tak
je
špatně
zvolen
neboť
my
dobře
víme
co
ježíš
kristus
dokázal
před
jordánem
co
dokázal
po
něm
až
do
smrti
na
kříži
a
co
dokázal
potom
po
seslání
ducha
svatého
to
jsou
nesrovnatelně
zvyšující
se
možnosti
zde
ukázány
při
svém
musíte
uznat
že
způsobem.
Jakým
prováděl
například
zázraky
že
to
že
tímto
způsobem
se
nemusel
namahat
kdežto
my
bychom
nemohli
nic
takového
provést
to
byl
byla
hrozná
no
a
ještě
by
to
nedopadlo
čili
pro
mnohonásobně
dokonalejší
činnost
vyžadoval
mnohonásobně
menší
úsilí
byl
zapotřebí
mnohonásobně
menšího
úsilí
a
to
je
při
každém
tom
svému
složitý
hlediskem
správnosti
proč
je
tomu
tak
protože
jestliže
člověk
do
toho
systému
správně
zamontoval
sebezápor
a
snažil
se
poctivě
o
tento
sebezápor
tak
tento
sebezápor
uvolní
dosud
latentní
síly.
Mě
které
působí
za
člověka
takže
nejenom
že
působí
bůh
jako
takový
poli
bychom
ji
zvnějška
ovšem
nesprávný
pojem
pojetí
ale
působí
i
tyto
síly
nitra
které
jsem
nikdy
do
využíval
a
které
není
začínám
objevovat
důležité
je
aby
se
člověk
nezastavoval
na
této
cestě
proto
se
víte
už
za
starého
zákona
to
znamenalo
zastavení
se
na
to
hořícím
městem
kolikrát
něco
hoří
něco
se
spaluje
něco
něco
umírá
a
byl
by
velice
hezký
pohled
na
to
kdybych
mohl
si
říct
mohl
vidět
tak
ve
mně
hoří
taková
a
taková
částí
špatností
ta
moje
sodoma
a
gomora
ale
jestliže
se
chci
pozastavit.
A
hledět
to
na
tu
zkázu
kterou
způsobil
můj
sebezápor
zkázu
toho
špatného
tak
vždycky
zůstanu
trčet
a
ne
se
mě
solný
sloup
a
to
vás
upozorňuju
že
se
zajít
i
ve
chvíli
úspěchu
když
jsem
se
vymanil
se
zajetí
toho
špatného
co
jsem
objevil
za
špatné
to
znamená
po
každém
úspěchu
spěchat
dál
nikoliv
se
těšit
z
dosaženého
částečného
úspěchu
tadyhle
totiž
s
touto
tomto
momentu
mohu
prokázat
největší
míru
sebezáporu
zapírat
se
v
něčem
co
nepovažuju
za
správné
to
je
snadné
ale
zapírat
se
v
něčem
co
mě
dělá
dobře
a
za
nesprávné
to
nepovažuji
naopak.
To
úspěchem
toho
dosáhl
to
vyžaduje
daleko
větší
sebezápor
a
to
je
nejužitečnější
na
této
cestě
já
bych
řekl
dostavíli
se
úspěch
a
já
se
u
něho
nezastavím
je
to
dvojnásobný
úspěch
minimálně
dvojnásobný
úspěch
to
se
letí
přímo
skokem
přímo
se
skáče
přes
hory
bych
tak
řekl
protože
nezaměnil
jsem
částečný
cíl
za
cíl
konečný
nebo
ten
částečný
byl
prostředkem
jenom
k
tomu
konečnému
si
a
jsem
nezaměnil
ten
prostředek
za
cíl
a
to
nám
hrozí
v
každé
fázi
protože
všechno
se
děje
etapovitě
já
se
nedostávám
obyčejně
až
do
konce
to
nikdy
ne
a
rád
bych
postál
aspoň
chvíli
a
těch
se
z
toho
co
jsem
vydobyl.
Vědami
tohleto
stále
mnoho
lidí
duchovní
život
to
znamená
znamenalo
to
že
definitivně
rezignovali
další
postup
a
začli
potom
nedostatku
sebekritiky
to
co
dosáhli
považoval
za
konečný
úspěch
a
jestli
si
to
tímto
způsobem
provedu
hlavně
na
tomto
přechodu
z
jedné
fáze
do
druhé
tak
další
hledisko
správného
postupuje
to
že
shledávám
že
na
další
fázi
se
méně
musím
namáhat
stále
méně
se
namáhám
až
nakonec
nic
nedělám
fakticky
protože
vrchol
nejvyšší
činnosti
je
jako
bych
nic
nedělal
protože
to
když.
Se
snažím
a
dělám
ještě
něco
to
není
dokonalý
způsob
snažení
nejdokonalejší
způsob
snažení
je
takový
že
se
dá
označit
zevním
pozorovatelem
když
že
to
nic
není
že
jako
nic
nedělám
já
bych
se
tady
od
boha
na
laoceho
který
říká
že
se
zdá
jakoby
to
tao
vůbec
nic
nedělalo
a
že
to
si
tohleto
myslí
tak
celkem
se
mu
to
nemůže
mít
za
zlé
ale
on
zná
v
tom
smyslu
nic
že
u
všeho
při
všem
a
proto
není
konkrétně
nikdy
ale
harmonicky
všechno
rozvíjí
a
to
je
to
harmonické
rozvoj
lidské
bytosti
to
je
možný
jenom
v
pozdějších
fázích
jenom
tím
že
já
už
nemám
nějak.
Jít
hlavní
článek
nebo
hlavní
prostředek
kterým
se
ubírám
nýbrž
všecko
postupně
stále
více
věcí
a
nakonec
všecko
mě
slouží
k
tomu
pokroku
že
a
už
ten
z
toho
systému
několika
nebo
jednoho
nebo
několika
prostředků
jsem
přešel
na
systém
všeho
co
je
mi
k
dispozici
jako
prostředků
k
cíli
dosažení
cíle
asi
tak
že
jestliže
dříve
mně
pomáhali
jenom
lidi
kteří
to
se
mnou
mysleli
dobře
potom
mně
pomohli
i
nepřátele
a
někdy
víc
než
ti
přátelé
a
proto
mě
pomáhají
všechny
okolnosti
a
všechno
mě
pomáhá
natolik
že
já
vlastně
přitom
nic
nedělám
já
jenom
divím
a
neodporuju
nýbrž
koordinuju
všechno
to
svým
promysli
cíl
cílevědomým
úmyslem.
Protože
na
této
cestě
celé
se
setkáváme
s
různou
manipulací
vůle
neboť
se
sta
lásky
není
ničím
jiní
než
správnou
manipulací
vůle
když
se
řekne
správná
manipulace
vůlí
tak
se
tím
chci
říct
že
není
možno
s
vůlí
ze
začátku
zacházet
stejným
způsobem
jako
na
konci
v
začátku
je
třeba
do
toho
nasadit
všecku
vůli
kterou
mám
k
dispozici
si
že
částečně
si
nechám
na
něco
jiného
svou
vůli
že
co
se
vymkne
v
tom
této
metodě
tak
mě
to
zabrzdí
později
se
mi
stane
řada
důkazů.
Jak
spolupracuji
s
bohem
a
začne
do
mého
života
vstupovat
za
mého
vědomí
za
mého
svědectví
vůle
boží
a
já
se
jí
už
jenom
podřizuju
takže
ono
to
plynule
ze
tak
že
čím
dál
víc
se
podřizuji
vůli
boží
až
na
to
neúplně
ztratím
vlastní
vůli
v
té
chvíli
kdy
úplně
ztratil
vlastní
vůli
jsem
schopen
být
nejčinnější
nikoliv
nejpasivnější
závidění
hodná
činnost
mě
doprovází
protože
já
zmohu
daleko
více
touto
vůlí
boží
a
jeho
mocí
než
svou
vlastní
pochopitelně
tak
obdiv
na
straně
lidí
co
ten
nebo
onen
svatý
dokázal
je
chybný
obdiv
protože
to
za
ně.
Nebo
dokázal
bůh
jestliže
v
této
fázi
kdy
za
něho
pracoval
už
bůh
to
není
v
začátku
to
není
tak
se
ale
této
fázi
kdy
za
něho
už
bůh
pracoval
on
si
ten
svatý
občas
myslí
jaký
je
kabrňák
tak
to
dříve
nebo
později
způsobí
jeho
pár
nebo
zastavení
na
cestě
čím
dál
stoupá
tím
víc
si
musí
uvědomovat
že
sám
vůbec
nic
nemůže
a
svatost
pravá
začíná
teprve
tam
že
ten
člověk
o
sobě
ví
že
vůbec
nic
sám
nedělá
vůbec
nic
sám
nedělá
že
jenom
průchodícím
domem
vůle
boží
to
by
bylo
asi
tak
všechno
o
tom
co
tady
jsem
tě.
Říci
o
disciplíně
zkrátka
je
třeba
se
chytnout
správného
receptu
a
tím
správným
vesele
je
život
ježíšův
tam
je
přesně
vidět
jak
on
manipuloval
s
vůlí
v
první
fázi
druhé
a
další
a
zepředu
napřed
utíkal
potom
už
jenom
od
toho
odcházel
potom
o
to
vůbec
neodcházel
a
tak
dále
to
tam
přenosu
dá
vyčíst
a
to
už
jsem
mockrát
vysvětloval
čit
dokonalý
máme
k
dispozici
a
je
to
recept
především
na
cestu
lásky
ten
je
nejdokonalejší
nedokonalý
svým
způsobem
popsán
v
jež
životě
ježíše
krista.
Download XML • Download text
• Waveform view