EN | ES |

Text view

77-07B-78-01B-obrac


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tady je otázka paměti na jedné straně říkám že paměť překáží poznání a velice okolní ty neodstoupím poznání nemůže vy dočkat koupit a na druhé straně tu paměť vlastně ne vás soustavně pěstuje protože pořádně co píšu a cukání pamět a po jeho nějak na tom. Že že si to vezmete do hlavy a ne podle toho zařídí se ne jenom věc paměti to si to nebudete pořád číst znovu a znovu to budete pamatovat a to že je to poznal správné tak se nebudete řídit jak tuhleti dvě věci srovnat dohromady v okamžiku vstupu do domu otcova paměť o tom co jsem dělal den a to znamená pocit zásluhy. Taky z toho vyplývající musí jít stranou protože tam mám jiné úkoly tam na tom v tom domě maminky tam na tom poli jsem pracoval pro hospodáře nepřímo že jsem obdělával jeho pole jeho nástroje a podobně a tady v tom domě sloužím přímo jemu ano tento jiného ne nepřímo na jeho poli nýbrž jemu jestliže mám sloužit na jeho poli potřebuju k tomu paměti že musím vědět jak mám vít následek do ruky ne co musím si boha stát v tom nařídil to všechno otázka paměti a jak přijde jeho domu musím jenom vědět. Že jsem jeho služebník jeho služebník který jemu sloužit a co ode bude chtít to udělám přímo ode chce na čem můžu pamětně taky vědět že aby aby udál najít k tomu o taky že toho svým čili počáteční nějaká paměť tam hraje nějakou roli ale není to pro toho druhého si tam je pane bylo zbytečné si dopátrat co jsem před ten dělal dělat s vědomí ty nebo spisovatelem jsem to správně dělal to musí dělat ne tam lidu je tam vejdu sami nepřítelem i mnou a podaří nýbrž musím přímočaře sloužit hospodáře a to tím způsobem že se mu odevzdám a ee názorně jak dramaticky že mu dávám najíst ale to je vlastně že se mu odevzdám že odstupuju od sebe. A přistupuju k němu takovou měrou jak odstupuju otec budu k němu kdybych zůstal sám se sebou tak bych k němu nese přistoupil žil v tomto smyslu do jaké míry odstoupí od paměti čili od zapamatovali sama sebe tak do takové míry se spojuju syn hospodářem ale to by nebyla si celá odpověď proč jsem proti paměti protože tady se v tomto momentu když se ba byla nějaké duchovní cvičení dejme tomu si pomůžeme naším způsobem dělám cvičení písmenová neopakuju jméno boží. Tak samozřejmě to jméno boží opakuji to věc paměti se opakuju a že ho znám jak ho mám paměti a vy jakou technikou co mám dělat omítka na techniku a zmínka na to jméno způsobuje že to jméno opakuji třebas boha dejme tomu čili do míry dokud to dělám takhle je to otázka paměti a dokud tato paměť neodpadne tak se pomocí tohoto cvičení s bohem nespojím tak jsem to myslel čili ta paměť je zapotřebí když nastupují toto cvičení a kdybych na lpět a držel se a chtěl pořád to jméno říkat protože to mám paměti. Tak si znemožním to spojení jsem dlouho bojoval jim že mně to nešlo dál říkat že prostě jsem byl unášel za to jméno že jsem ztrácel schopnost ho vyslovit rozumíte nastával prudce spojovací stav potože se nic neříkal to jako začal o tom že se nikdy spojovací stav nezažil přeci tak hluboký tak přes třeba o tom že to byl nějaká špatná cesta tak jakmile se moh jsem tam zase vnutil to mého boží to postál jsem vylomeniny a z toho vidím že jsem tady paměť tam kam nepatřila. Že paměť je tady proto abych mohl komunikovat svým po světem není k tomu vůbec stalo že je na abych mohl žít ve věčném světem není protože jsem nikdy jenom stát bohem který by ovšem věděl mám prostě být jakém po věčným svědkem jeho otčím. Tam by neměl koukat čili z toho důvodu nebudu potřebovat paměti ano dotaz když se složení vstoupí do otcova domu a sloužit tomu hospodáři a jak kde tady jakou cenu tady strach protože měl strach před to udělal třeba špatně když jak to poznání pocit tady opravdu ježíš všude stanoví ideální postup ideální postup v tomto ideálním postupu ani na cestě činnosti nemá žádná krize místo nemá ani na k si činnosti ani na cestě poznání ale prakticky to dopadá tak že kromě na cestě lásky dycky krizím dochází protože. Člověk ideálně nepoznává člověk ideálně se taky nemiluje ano a člověk ideálně neslouží neposlouchá ideální a proto dochází těch krizí a a proto dokáže v ke těch strachu protože podívejte se třeba vraťme se k tomu jakobovi jak se přátel předtím setkáním se svým bratrem nezavrhl neměl čisté svědomí že si přál to vrozené tím taky přání tomu splnil a on se stal toho rozeným uměle. Podívejte se tohleto nečisté svědomí každý z nás protože nikdy o svém díle které se přesunout z rukou božích do našich lidských není dokonalé protože bylo prováděno přetlumočením lidským ano ne jako moje řeč kdybych třebas duchovně velice dobře poznával nedokonalé tlumočil seco co poznávám to je nutné a tak taky v jiných oborech bych pracoval jinak než tlumočil neboť je to taky jiné práci než to mocen tak bych to dělal velice nedokonalé a proto to nedokonalost neznalost a nepoznání tady existuje také strach. Ono to tohleto ježíš kristus říkal jinde a my nesmíme vytrhnout z jeho učení vůbec nic vy to musíme vzít jako celek ho kdybychom byli služebníky soustavy služebníky na poli a v domě praha nemám to prosím modlitbu toho ale jestliže se blížíme ke konci světa tak jak to líčí ježíš kristus bez toho že bychom byli klacky myslí že je a že nic jako moc chabým a co se nám může stát naopak to stane že to může stát to právě postaveno to se stane vždycky tak pak budou probíhat tyto změny velice dramaticky jak jsem to dneska několikrát říkal to znamená půjde z toho strach. Ten jakob měl strach ze svého bratra ezaua a tam si se o tom není zmínka ale zaručeně mu to ho to nezbavilo takovým bojoval neznámý člověk který ani neviděl že to tomuto být ještě horší než ta se svým bratrem ten jo strach že setkání svatém byl zastoupen řek bych vyšším řádem strachu tak to zlomilo jeho ten strach nemá jenom jsem to dosud cíl strach taky funkci velice pozitivní to je to co píše a lama ovšem sem to nepřekážel toto píše v tom vydobyli že si moudrosti i v nejistoty taky velká moudrosti že tady ale nevykládal protože si netroufám tolik jako pan alana ale jakmile si to přečtu od toho wattse projevem by. Tak si budu troufat toto to dneska jenom říkám také na se musím na se poučit od něj jakým způsobem se toho posílí to jako si být protože bych to chtěl stejným směrem zaměřit abych se ne nezrodí žil duchu možnostech možností která nestavte etakže pracuje také něco nového to obrana věc o jako bolest že ano když jako lékař je velice dobrá záležitost ne že bych bolest schvalovat toho je chápe. Ale je to ochrana že ano proč je horší věcem horečka není nic dobrá věc a je to lékař kolika výš velice užitečná záležitost do určitý míry a ten se ano a tak dále a takže bych opravdu mohl jako to ukončit tím způsobem že nemluvím o tom ještě nějak celistvě rozumíte protože jsem se dostal nakonec že si ale tohleto mám na mysli pořád že to neříkám celý se to vůbec nikdy celistvě neřeknu protože řeč lidská to může vykonal jenom z jedné strany vždycky zásad stany a bych musel zase ji obrátit a z druhé strany to říkal jako toho se říkal strach je nejhorší překážkou a ty říkám odvedla zlý přesto si to vedle sebe to říkám ne a obojí je pravda a oni bez něho se na určitém. To si ten druhu cesty člověk vůbec neobejde na konci by byl například nepoznal ten strach a než byli utíkal tolikrát tak jsem se po považoval za doví jakého ne ale protože jsem nikdy vlastní asii strach nepřekonal takový sem nýbrž ho za překonal jak do jiný tak se dověděl závažnou věc že člověk sám věci nikdy neudělá nepotřebuje ty ty někoho druhého druhým ovšem nemusí být dycky člověk druhým že být prostředek kterého on užíváte potopen druh kdo by smím prostředkem přenesl že to nejsem to je protože se nýbrž dál se někdo druhý ale sám o sobě nemohlo tratě taky někdo druhý který přepadl jako tam ten neznámým. Člověk který přepadl toho jakoba ano a víte tak bude něho zlobil on se jako zvítězil na jedné straně na data opustil jakoba stal se izraelem to bylo výtečné to byli se zápas strachem celou nos kdy to rupa a když to jako prohraje musel být krutý západ trval celou noc mluvil k lidem o tom jak se mají lidmi setkával a že na tom velice záleží příliš duchovním pokroku tak jim říkal něco čemu němci říkají. Obchodní dopis ech že se máme postavit na stanovisko toho cíli kterým debaklem ano i ten to znamená to jsem ke kterému tam mluvím jako si nějak to záleží vedle nikoho nechodim jako když je to kus dřeva i když nepotřebuje mojí pomoci se mu nebudu nikdy vnucovat pochopitelně tak je to pro člověk který není méně mnou nese a méně člověkem nejsem stejnou lidskou stojí a je sem od boha poslán na ten svět je jeho zástupcem ve se nemohu dneska vůbec stýkat s bohem jenom přes božího to dokážu si musím si být každého setkání velice vděčen boží za něj velice těšení. On takhle nemluvil martin buber jenom vám to vysvětluji jako detailněji jak na to asi šel tak on tam například říkal přátelé dobře si myslete do do tohoto vám si napovědět setká dejte se se svými přáteli a se všemi lidmi tak že byste cítili že k nim přicházíte. A teďka říkal několikrát dům ty ty ty ty nic jak to neví že to je slovem ty ale o mantry museli vidět a to říká takovým způsobem že se o tom měl dojem že on domě proniká to bytosti ten řek ačkoliv to bylo na to černý před deseti lety nebo to nedonu padesát devět to je menší tohoto etika poslaná tedy umění setkávat považuju za přípravný krok na cestě lásky upozorňuju vás že todleto neumíme. A že jsem proto považoval za nutné do tohoto vtělit přes ty ostatní kroky které jsem na to byste koncentraci ale ještě pro vás něco jiného co také mám jako nejde že totiž musíme rozlišovat ten způsob dosahování jsem do toho odešel jedno že tam se nedosahuje je tím že se dosahuje nebo tím že nám záleží na tom abychom dosáhli nýbrž. Tam dosahujeme tím že deme za tím a k tomu ke komu chceme bez ohledu na to že nám to něco poskytuje opravdu vcházím účelově se te proto se ba dost toho gotvaldova že si mysíte že vám to něco o to nemám za zlé že to v pořádku ale to je lidský způsob setkávání kdežto ten který navrhoval martin buber který se mi modlí a to vám teď navrhnu to je na rozdíl od zážitku oblast a. My můžeme jít k bohu abychom ho zažívali a nemůžeme také k bohu abychom k němu nabyli lepšího stavu a zásadně ti kteří šli k bohu tím způsobem že ho chtěli zažívat nikdy se neosvobodí li nikdy nedošli spasení nikdo z nich měli třebas je extaze ale tam to končilo byli velice vystřízlivěl z toho vždycky vyšli a z roku mo to líčí v hlavě a dokonce nemocný protože nebylo tady zázemí toho správného stavu nýbrž jenom touha dosahovat zážitku ano jsem byl naštěstí tohoto způsobu myšlení ušetřeno to lže jsem nevěděl to se stane ani při prvním v tom zážitku ani při tom to znali si o tom koncentráku ani mezi tím nikdy jsem neměl tušení a taky se to nedá dost dobře předvídat se se mnou stane jaký zážitek budu mít. Víte dobře ježíš kristus účel učil tomu přístavu k tomu stavu klidem od prvního momentu neučil ty svoje učedníky ničemu jinému než mít správný stav klidem oni definoval bližního tak řeknou se znovu dělat definoval pomoc bližnímu oni definoval sílu která tu pravou moc přináší po ty tři věci bych ty první vězení třeba rozvádět ale tato poslední bouře bude třeba vám ještě vysvětlit jednou že to že to víte ale přesto to připomenout jenom že totiž člověk si myslí že k tomu bližnímu přistupuje on kdežto měl by vědět. Že kdyby chtěl sám člověk bližnímu nemoc někomu živém přistoupit že by nepřistoupila neboť by k tomu neměl sílu nebyl by živ on tam přistupuje životem který od boha on tam přistupuje uvědomte sílu kterou od boha a on tam přistupuje láskou který od boha čili kdo to přistupuje k tomu lidí on mu se za ním jenom mohu všelijak trati a takže ten který přichází je on a ten který je navštěvováni ke kterému kazí je zase on to si ty bože říká martin buber tady totiž jde mně o jednu věc že jako kterákoliv nějak se ta. I tato přivést pojem a stojí na cestě lásky něco jiného než spojen to poznání nebo nečinnosti když třebas se snažím spojit s bohem na cestě činnosti se snažím dělat věci právě vy poslušen jedna tak ten by nám místě jednal správně hospodářství kolik pro sebe nýbrž pro hospodáře pořád při tom mohu mít ve své duši zrak že budu za to trestáni to neudělal pocit lásky nebo tak lásky nemusím uspěju a cestě činnosti a po se na to napřed protože to snazší tehdy když vůbec orání nevím když tvrdě vykonává jako o to platí pro svého pánu bezvadně to víte prosím ale na cestě lásky. By to bez snahu k bohu vůbec nešlo tam první řadě je vztah a všem jak na cestě činnosti tak se lásky je ježíš kristus maxima ten se aby ten služebník byl buď na poli a nebo kdo ale někde jinde ne to je maximální požadavek to je každou chvilinku nic ne ježíše ne na poli a ne v době mužem se pro cestu činnosti nechci říct vyřízení ale proti to činost jsme slabý jsme si uvědomovat že na nestačí a že musíme nějak na kaina že taky vysvětlit ale mi to ale na cestě lásky tam je maxima sto úplně sino hlediska. Tam nechce buď jenom na poli a tomu do vůbec nic takového nechce tam říká miluj pána boha svého z celého srdce které my si které duše celé síly své se vás totálně úplně se to znamená celé jak tohleto vůbec možné to je stejný maxima ismus jako tam v činnosti tam se vyvede to jak trvá není viďte a tady není se jiná alternativ než miluj miluji tak si dobře řeknete jak mohu milovat celá k boha když ho nevidím když ho neznám. Když se na něm tolik nezáleží když to chvíli záleží na čemkoliv jiném více a to musím vyřešit a kdyby na tom nezáleželo tak bych to nevyřešil takové mám jevy a jsou správné lidové loví jak na to tedy zase tím buber svým systémem setkání musím opravdu vyspat první pro toto cestě trpělivě čekat na moment vy mám příležitost se setkat s bližním a vy si napří tichu se na mají te byli jste uměl násilí tak je jsem byl obal že se budete učit setkat s proto dispozice ve se vám dál bližní. Jakmile se s ním jednou celobytostně setká jako se setkáváte sami se sebou dosud třeba někdy celobytostně neříkám že dycky se to mi sebou trávení taky že ano tak opravdu se stanete tím svým kdo vám ještě něco poradí víte že je tím člověk který uměl správně milovat ježíše to ta jan li se od něho nevzdaloval jsme si šli jak se na to do upozorněn jedním člověkem že letím osoba ten kdo adresu na jednu věc to tim to je ta jednu věc ne přečet na tohleto nemyslete si o sobě. Že máte k dispozici jenom tělo že vidí se někam k někomu aby se s nimi setkal to je promítnu ty bys dyby na tom bylo závislé setkání to by bylo velice těžko pád se setkávám jenom tím komu se dobré se ten to není ve svobodní bych neřekl že by to bylo úplně správné protože se to je ta formální či víckrát se to opakuje tím je to římani ke. Jako se modlím něco vrata a neví vůbec to modlím to poctivě za přeci od není ale on o tom neví o tom také tedy kdyby se měl za přípravě říkal tak to ani nemohu vysvětlit říkal jak to mechanicky říkám a tak to dopadá posednou modlitbou za bližního a ale tohleto setkání se duše duší to je něco jiného nám to věku nějaký obraz nějakou představu každý člověk je svůj a řekl není takový jaký jsem edouška to vedení vyšší velikou předci šel. Když ta ani tam že on byl to jenom fyzicky ale i duševně hlavně řešení jsem si dneska opakuju svatou něco z toho dopoledne jsem dneska doplňuje přísnost rozebírat a tuto myšlenku svatého pavla a se byste ve výrocích svatého pavla on říkal to řeknu lidově jenom obecně tak ne přesně jak on nebudu přip to tady v tom vašem napsáno určeno pro teďka to ho tady ruky. Vy máte za zlé říká svatý pavel že když mluvím te židy že mluvím jako žit jako člověk který martou zákon na zákona je poslušen protože kdybych nemluvil v židům jako žit oni by nevěřili a bych je nemohl ke kristu přivést tak mluvím on to neříká jako žit nýbrž jako se zákona ale musíte mi věřit že nejsem že zákona. jsem nad tím zákon ten zákon nepotřebuju protože že je ne některé zákon dokud neznám zákonodárce musím se spokojit se zákonem ale jakmile jdou poznám zákonodárství ti s tím zákonodárcem než si připomenout zákon jako to potíž přivedli existenci božího vám to jako děláte když prostě se dneska se zákona tak vás chci přimět k tomu aby se setkali třebas bližním ale nakonec zákonodárcem a říkal jim tam dál to pavel. Jak bych by pak mluvím třebas pohany tak vidím máte zase za zlé žádnému jako člověk se zákona nýbrž mluvím jako pohan musím mluvit jako pohani jinak by ty pohané nevěřili a bych je nezískal někde přeci o to abych je získal pro krista se tedy snažím být vším každým abych moh každému posloužit vtažen kori abych mohl každému posloužit nebýt nikdy sám sebou myslím že svatý provedou dobře rozuměl a že když potom u svatýho pavla čtete třebas něco jako předurčení ze kterého zákona což. Hrubě napadá ty lásku tak musí židům kteří věřil napřed určený na druhé straně když mluví si koryty kteří byli pohané o lásce jako prvním příkazu a na předurčení vůbec nepomyslet tak zase výkon před sebou a ne že ani v jednom ani druhém případě on si duševně šel ne tělesně duševně šel tím že nastal ten dopis pro toho komu píše a tu byl rád kdybyste příští moje spisy vám přijdou třeba toleto že teďka to zvlášť potřebu a se vrátit mám mohl dostat. Abyste pochopili že jsem to psal jako jsem setkání s vámi každým s vámi ne jako cestu činnosti jsem se nepotřeboval sami vidět a že jsem se nepotřeboval vás zajímat nepotřeboval protože na se vyčistí ta láska je druhořadě záležitostí i ten kdo měl strach a myslím že si služebníci kteří hospodařili s těmi hřivnami byli přesvědčeni o tom že jejich hospodáře a velice přísným jak ten jeden z nich prozradí vím že jsi přísný a že. Že by že ten nou tam kde jsi nezasel říká mu přímo a proto jsem to radši zakopal ne se ovšem stalo on s tím mělo podařit to nebyla správně pochopená činnost a ti ostatní tam nemluví o tom že milovali toho pána a tak je nechal za to že milovali toho hospodáře nýbrž jenom že dobře hospodařili prosím vás na cestě činnosti stačilo dobře hospodařit tady na na tuto cestu na sledován uvádím nemůžete jenom tuhletím arzenál vstoupit ani tam jemu se topit na cestě lásky musíte úplně z jiné strany na to jít strany setkání první krok myslíme. Že mám za to že je pozdě by pán ty to ta vidím že se dokázat bokem na to řeka přípravka cizí vy to za odlučuje abyste se na setkání mocí připravil protože nehřešit to tak jako předtím nikdy že ten a nově jako by to první je život je na tom to nové vám že by bitím tak lidi které nám a celý to mi přátelství nakloněn tím tak nenebolelo. Sání protože bysme opsal tak kolem případě že je přítelem copak a byla to stav jako byla v tom moc ta tam potkáte ne ale jestli by začnu přítele kterého znám tak to neznamená že bych nemohl stopa jak jsem se s tím římská a tak jak ho znám nejsem že to setkání které proto mu nebylo to čekání ještě bohem ani zdaleka ne to setkání jenom člověkem masa a skočí které proběhlo na úrovni čistě ani ve mně ani v něm nezanechali to. Kdežto setkání s bližním na nové vyšší úrovní a to je jako skok každá se skokem sou ten které tam při vkládal viset na tom spisu vlivem dokonalou přípravu to řikám v tom že se snažím chycené to setká jako by to byl takzvaná kdyby sám sobě k sobě měl při kdyby sebe měl tam na v po strašně dlouhé době to nejsme my cizí abych to setkání s mým bližním bylo stejně důkladný stejně dobře míněné jako že bych sám se sebou se takhle měl se zkazil totiž do tady úzkou poučení je tady ježíš kristus říká miluji se ho byly jako sebeláska někde musí za a ono taky setkání jestliže setkání neměli toho by že jako sebe ne víc jako sebe tak nenabádal nikdy. Ten tak když mu který spojovací účinek a který je přeci o tom že existuje bůh prosím vás opravdu se ten by domýšliví nelhal a říkají navštívil nějaký ho nemocného a nějakého vzali a a to se to že se setkal s vím že to učinil pro dnešního z bratří jeho jemu učinili tak my smysl tím že obratem prověřil za tím průměrně to je nejsnazší dejme mu nejenom chtěl pomoci že jsem si chtěl opravdu kaž ono totiž počátku těžko můžete od člověka vít aby udělal nesprávný stav vím že jako strašně pomalu ale pro vás mu nikdy ze začátku. To setkání zážitkem jsem zásadně proti tomu ne budoucnosti potom na podíleli ale ze začátku musí být zážitkem to znamená vy musíte toho druhého překonávat zažívat a protože si nemůžete být vyplýval jestli vás vyvodí anebo jestli vás přijme milostivě tak to to setkání provedete ten zážitek setkání si provedete tam by soukromé na. se s ním setkal tak se vám tady vykládal třeba pak velice a budí zdánlivě ne se dva setkali boj rodina tom boji se setkali napřed vstala to nebo tady by se to vy to listem líto o touha to co v tom vlastně bylo že to mou ale a kdyby se byli nesetkali napřed ve stavu asi ten boje tak potom ten boj dobrota jinak to že se napřed čekali výše stavu naši. Ne je zase spolu bojovat mělo za následek určitý to tak si to práce který uměl setkávat to je umění praví setkání a tomu vás se naučit do toto umění vládne ten se opravdu žádoucím novém setká se svým bližním žádoucím psem pro oběti strany že opo obětuje to je to pojem někde který napřed je to umět nit zážitek sem setkávám a on mi neodporuje tam sem kráva poté jak chci jak si to představuji ideálně postím setkám ne a proto se setkám. Jedním těle a možná že víc pivě během toho setkání ale že se se tím setkal svým duševně tak to nikdy nebude tak strašné rozčarování jako by to bylo kdybych to byl napřed nepřipravil titul ac to je jedna věc kterou bych trošičku bych to odbočim říkali jiným mnozí lidé my například zrovna nějaký antonín který to není tenhleten ten tykal jsem poctivě se připravoval na soustředění na boha dělal jsem koncentraci do nohou a měl jsem opravdu touhu vysokost udělat správně ale čím déle se mi dělal i méně sem se na toho boha. Tím méně jsem byl nadšen tím svým počínáním a tím více jsem prováděl nějakou techniku k úplnému zmechanizovaně vysvětlili prosím říkal čili je to no tak teď nebudu vysvětlovat ale je tady bývá přípravě ta příprava nebyla dokonalá si žil během toho dne na se jiné úrovni než na kterou se snažil vstoupit i když se na to těšil se nějaký zážitek tao nenastal toho dlužen odtamtud vyvržen pět ten člověk který tam nepatřil svým způsobem života takže. vám řeknu případ a podle také to asi přitažené dokdy bych jsem měl setkat s nějakým lotrem nebo to řeknu jinak se v podělí se setkám s vládneme ano kterého se rodina bojí a bojí se ho odvezu z toho vlády více že bys to eště vyváděl paličkou za tím nemohou pozvat protože on prý nevadí do míry aby a tím do koho tam toho odvezu ale upozorňuju vás na to že toho člověka jako beránka vod vedu na tu ticha ti vůbec nebude odporovat. Protože se na to několik dní připravuje které rodině jsem to řekl a přesně nám situaci za jakým za které my se dostaneme na tu vysvětli dneska znám jako tam ten pole starý budoval nevedou a to je protože mám nějakou zkušenost připraveno ale vám musím prozradit že když jsem byl kdysi ze své konstelaci tažen popravu předem o toho pána boha němu tak jsem mu oponoval nebyl jsem připravoval ten ta nebudete se na do míry aby se zbavil sebelásky jednu je být ještě v stravě doporučoval veli o nějaké důležité setkání někde si přejete to na druhou proto věku neobrátil ale dostat na cestu na které si díte by měl být tak prosím vás znaky naše odbourat tu vlastnost ve svém života. Kterou u něho se se odbourat nebo na kterou u něho se petrovu jeli tuhleto neudělá tak on bez vás vás pozná spolu viním kain a vůbec na něho nebudete mít li že ale ve vás pozná někoho jiného to setkání před vaším vnitřním bych tem který vůbec navrch nakolik ta vypad tohleto je při přípravě velice důležité ježíš dobře své učedníky také připravit. Nás setkání vidím neboť oni napřed dával případ a tím že jim dal příklad a říkal etika vůli dám dal jsem vám měl napolovic zajištěno dobrou přípravu žáky k tomu aby ji setkání nemusím dopadlo uzdravení mimo antonín pojato byl člověk který každý den ten podíl za tím dal znovu dlouhou abysme oběma by byl vytvořil. To na to že tolik let sloužil mohlo by se stát že by se sebe že by si sebe vážil že by například ty sebe neměl že by si říkal tak musím do čili a po zítra udělám něco lepšího totiž on neřeklo dát pět let a to to bože to znovu aby na poušti berou proměnil na pokraji tahali kterou plnil ste to upírá ji to nebo moc potopa dokázal daleko širokou nemodli podivoval minulá a ne věci a dobytka cesty tam na pěstovat to byl velice fakticky svatých řezali pláče to byl jeden z první hermes. To vniká kterým by založil řekla která někde ale každý den začínat to totu ne že bych neměl a těm lidem kteří svým žili ten tak stupni ale on začíná ten tak znovu budovat znovu ne že by nebyl že by neznal toho dost ho říkal do si to přichází tak daleko to nemohlo jít ale ten člověk se kterým jednal den předtím a teď nově s ním jednal na druhý ten to byl nově k němu přicházející vyvo přicházejí ten a nově kajícím asi ž nově přicházející vých nová návštěvu boží si vzpomínám to my na byste přednost že obvykle tomuto ve starém zákoně učili tak. Že ukazovaly na příchod nějakýho do domu to heslo které my říkáme učilo domu toho domu budo domu ne to je ze starého zákona abrahama nebo abraham získal takovou jenom nástavbu dvou andělům a kteří k němu vysvětlit a on je přijal cením ho sodomu bude mu a když se rozumíme tady ne na to se ambrozie tak sme jakou milostí byl tím že je přijal nadán spojit to o toho nesliboval to nepomůže to to podílet jako bohu nebo tisíci nic nejsemli to je znovu jako bo a znovu a svou prože o těch tisíckrát třeba zklame tak vy znovu zatím to je ta trpělivost svatá.

Download XMLDownload textWaveform view