EN | ES |

Text view

77-06B-Praha


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


proti tomu nic, protože kdyby jste vy proti tomu měli něco, to by bylo špatné. To je jako kdyby při tom a to mělo týká jenom tak ještě další princip že tím dalším principem je nezainteresovanost interes česky mít zájem nač jako kdybych na to neměl zájem a vás pořád mám k tomu abyste měli zájem třetí deset to je teďka velice obtížné vám světle jak to myslím a si pomohu obdobami teď budete mít velikou přednost před všemi ostatními vy dva protože no možná že protože. M bude umíte analogicky myslet jako matematici a budete muset teďka se naučit analogicky myslet je tomu tak jako když třebas rozeznáváme bezstarostnost na jedné straně a svatou bezstarostnost na straně druhé obě dvě se totálně od sebe liší totálně čím je způsobená bezstarostnost člověka který není poznalý ani flegmatičností vlastnostmi které se nehodí na duchovní cestu hořeli nepoznalí pro něco bylo by to daleko lepší než vy se. Starají o se nestará napočátku protože ježíš kristus to tolik měl za zlé žáků se starají ne ten nemůže nikam dojít ten prostředek ze začatku ne obrovskou roli později pro li ztrácí nebo ji dokonce napřekážku víte si myslím předpokládám tak jsem to aspoň ty tom koncentráku že na toho jana na toho bartoloměje všichni ostatní si učedníci ježíšovi šli přišli i petra nevím a je přišli za ním jenom proto že se báli konce tak čistě světských měli starost o sebe šlo jim o vůbec si nešlo o ježíši jenom věřili podle toho co viděli že dělá že on je převede přes ten konec světa bez pohrou. Měla že voni se ocitnou ve věčným životě a ostatní všichni ti se s jeho unese zničí všechno bude zničeno a to bylo rozhodující že za myšlenek kdežto svatý jan a svatý bartoloměj nathanael se jmenuje tam původně bartolěj je další jeho jmého který dostal teprve tak tito dva mladíci mimochodem asi dvcetiletí byli nejmladší že měl za sebou bezvadný život než poustevničení po boku svatýho jana křtitele bavili jeho žáci ty prostě zřejmě přešli k ježíši na doporučeni toho svatýho jana křitele protože se ta křitel předtím svědkem pokřtění ježíše chápete prvého pokřtění ježíše po jeho vybojování vítězného zápasu. Na poušti ježíš teprve potom přijímal své žáky své učedníky a tak je velice pravděpodobné že svatý jan mu poslal sve nejlepší svazky ten je na jejich nejnadějnější žáky a řekl jim míst tam je pravésvětlo a za vás se nebudu muset stydět asi tak opravdu se za oba dva za nikoho z nich nemusel stydět zatím co svatý jan nezemřel nýbrž násilnou smrtí zažívat to my ten zmizel násilnou smrtí ze světa ale přednášel jak víte dobře tyto věci v indii a přednášet křesťanství v indii které mělo tak starou tradici naboženskou a takhle tolik moudrosti ve své tradici to byl nejtěžší. Úkol který mohl ježíš někomu svěřit to nemohl svěřit nikomu jinému to no se říct ani pavlovi to to to mohl svěřit jenom mladičkému nathanaelovi s otevřeným srdcem který byl schopen velkoryse se postavit po bok indické moudsti a sekundovat první oponovat na druhou roli a zřejmě taky tu druhou hry bezvadně protože jak nám dosvědčují zprávy o jeho působení a o těch máme stavy jenom o indů a mají velikou paměť nikoliv na data ale na události v tom mají velikou pamět a ti nám říkají ten svatej bartoloměj to byl člověk který opravdu se choval jako náš mudrc. To říct a na druhé straně byl tam taky tomáš v indii jestli z vlastní iniciativy nebo poslání přímo který poskytuju a ten založil jenom malinkou kolonii která ale vydržela takže my jsme velice vděční tomu že vydržela protže ještě svatý františek xaverský bych tam přišel někdy se sem století tak se s těmito tomášovci setkal v indii a zjistil jak vlastně ježíš tehdy učil oni se dušovali že o nic nepřidali a nic neubrali k tomu co je to máš če teď jaký je rozdíl mezi svatou a obyčejnou bezstarostností proti obyčejné bezstarostnosti jako ježíš měl mnoho výhrad protože byl si jist. Že je to lajdáctví to nebudu dál rozvádět to je prostě neobdělávání pole a všechny tyto věci které tam on říkal nechávání ladem neuži nevyužívání možností to to co vyčítal velice krutě nad pláčem v očích jeruzalému kdyby věděl že teďka přišla tvoje hodina a ze svým nechopil jakou lajdáckou bezstarostnost von si vůbec nectil a nemohl ji hodnotit jinak než odsouzením ta svatá bezstarostnost je tedy jak vidíte závislá na svatosti chtěl ježíš od učedníků. Aby byli svatě bezstarostní nese sebe asi učednících tak to oni si přeci museli být vědomí odpoví no okamžiku chci kus smyslem že co dělali před tím nebylo ve schodě s tím co dělali za jeho přítomnosti že jakmile vstoupili do jeho služeb tak řekl nebo do společenství s ním že okamžitě dělali zázraky okamžitě převraceli smysl života lidí toto nikdy je nenapadlo vůbec dělat a tomu neměl moc čili že ta moc nebyla vít oni si svatost které byly svědky a to je moc to světlo odpově vešlo véda věděti taky tak svami světlo ano tak tu svatost věděli že nemají svou nýbrž že. Je to svatost ježíšova o kterou se opírají a znějš všechno svatého dělají jestliže najednou vedle této svatosti začli být starostliví tak to znamená že se vymykali z tohoto vedení starostlivého člověka ani pán bůh nemůže řídit tak mocen není čili nezainteresovanost se musí v tomto smyslu brát musím všechno brát z rukou boží a moc kterou mám mám od něho a nemusím se starat kde vezmu jsemli postaven před úkol který na který mám normální. Po dostalo ze matikářem dejme tomu tak nesmím k tomu přistupovat cením těla nýbrž úkol jako úkol od boha ke kterému jsem zbaven tím jenom tím že dneska jsem matikářem přijel rybářem kdy vás je taky člověk tím že jsem prostě člověkem moje lidství vybavuje k tomu abych mohl být nositelem moci boží daleko větší míře než jak jsem toho dosud kam a ne jak to pociťuju zatím ale aby se to mohlo stát nesmím upadnout nazpátek do starostlivosti znamená jak to udělám jak to dopadne tak v tom přestalo musím do toho jít jako do úkolu. To od boha všechno musí být úkol od boha to tam projde sítem rozumu ten nerozumné že si nemohl počít boha a nemravné věci taky řád který nám do ježíš kristus do ruky dispozic a ten nepotřebuju žádný vnuknutí to je mi tady dáno to vejce tak na to věřitele toho řádu rozumně poznáva poznávanému se musím říct tak podle toho řádu se musím řídit tak nezainteresovanost znamená nebýt zainteresován natom jak to dopadne nebo jestli se mi to podaří nebo co z toho budu mít nýbrž jenom jestli sloužím bohu jak to mohu s sice sloužím bohu. Jestli si to tak jenom neprohlašuju tomu jenom ze začátku později to se tou jiné znaky o tom souvisí ale se lekat ku nemohu to ti podle jiného znaku než že jsem ochoten to dělat líp než kdybych to dělal protoho který zanikne to připravuju třeba říká nebo na chce třebas mámli před sebou žáka který potřebuje odemě výklad nějakého pravidla matematiského tak to pro nesmí být žák a nýbrž to musí být pro vyslanec od boha příležitost aby bohu sloužil abych protože že se nemohu stýkat s bohem kam se jenom s člověkem abych na měm dokázal jak bych jednal kdyby to byl bůh rozumíte kdyby tu potřebu měl bůh. Prosím vás to je obce je jenom analogické myšlení tohteto neboť on tam říkal o těch spasených že jsou kteří udělali nekomu něco dobrého že to udělali ježíš tak se to jenom obrátil rozumíte to udělaly jemu ačkoli to nepoznávali že to dělali sem vy to nemusíte poznávat že to děláte bohu vy to musí dělat daleko lépe než kdyby se to dělali by to byl pouhý žák rozumíte mi a to pro začátek stačí když to takhle budete dělat tak se zachovaly zainteresovanost jinou proti který ježíš my neměl protože on říkal hledejte království boží to byla zainteresovanost kterou nemám na mysli prti které nebojuju mluvím o nezainteresovanosti o všechno ostatní jo jo nejsem zainteresován na tom. Jestli třebas budu v tom nějaké uspokojení že řeknu teď sto udělal dobře nebo špatně nejsme se u oběví tento cit emocionální zažívá věcí tak hned tento cit obětuju ne nemůžu takhle to je další kroky to nemohu tady vysvětlovat to by nebylo správné ale zkrátka a dobře nezainteresovanost znamená neobracet to k sobě ty účinky mýbrž je obracet k bohu to znamená nebo sat na svém byla na dělat boží že ano to je způsobem že z počátku dělám je to navíc co bych nedělal by to sval na svém a to místo takhle dělám tak potom něco. A jsem tomu byl schopen přidat tomu a přednost co mohu ne nějak přebylo mám přidat to nemám do tady dost nějaké mezi toho tam přidám co mohu aby se bylo to možná ne dokonalejší i to takhle dělám tak je to správně pochopená cesta synové si no a se pomocí interpretace dostanu dostanu k vědomému spojení s bohem je vám bohužel nemohu líčit teď co jsem zažíval v tom stezkou šel ve koupila o televize se sem ta zainteresovanost nezainteresovanost se nemůže být totalně vesnice to nejde ale vždycky poctivě toho musím vložit takovou míru nezainteresovanosti. Že on tomu a takže jsem vám řídil jako že první co mohu udělat pro toho se tady řekl je a co jsem řekl ovšem jenom mezi řádky že ja nekonám příkaz toho kdo to zdánlivě dal nýbrž jenom konám příkaz boží rozumíte kdybych tohleto nedělal takto na sobě vůbec nepociťujete jinak co tady zažíváte se mnou než jako obyčejné řeči a nemožně dyk prostě dělám to tak abych tam vyčerpávájícím způsobem použil veškerou míru. Jo služby bohu a protože než vám vy máte dojem asistovat vezmu jednoho na paškál a rozebíram a tak máte dojem si konkrétně slouží a taky tak vyjadřuje to je takový as menévr když chci sloužit jemu tak musím velice konkrétně soužit rozumíte jakými slovy to odívám na tom nezáleží ja musím vám dát jenom pochopit že to konkretní počínání když na nemyslete si že ježíš kristus nesloužil bohu když léčil někoho ze slepoty ale konkrétně léčil slepotu tím de schromnutí jinde odpuštění si a tak dále to bylo kde zapotřebí na zrak. Si mrtvých konkrétně konkrétní úkol zdolával tak vám tady chci ukázat na těchto případech že jsem si toho vědom že musím konkrétní úkol zdolávat něják rozplizle pro nikoho že to musí být pro vás a tím je to pro boha že si se mi tady od boha vy jste to přeženu em v tomto oděvu vidím ovšem o něho odešel to jsou vaše těla vaše mysli a tak dále vidím jenom jeho projev ale vy jste zaručeně jeho projevy a si musím nesmírně vážit když vám na cti utrhám miloši tohoto projevu božího od vám v tom na třebas utrhám to vám mysle a. Do hlavy to bere vaše osobnost je oděvem a abyste možno k ten oděv pasovali tak ho strhávám někdy někdy vás zase přiodívam jo jak považuju za nutné protože někdy kdyby člověk nepřioděl ránu ona by krvácela rozumí obvázat a někdy kdyby obvaz nesňal tak by zbytečně způsobil v ráně něco to by nemělo tam třebas nastat si pomáhám taky nějaký možná svatým přirovnáním ale někdy je třeba vystavit člověka votevřeně třeba světlu. Vy ho před světlem zahalit ne a tak je to při tom mém jednání si před připadám při tomto tady dělám jako pomocník velkého lékaře jako instrumentář rozumíte tak léčí ne on uzdravuje se pokus jak se pokouším se snažím léčit ale vím že to uzdravení je v jeho rukách jedine v jeho ka ovšem je taky v rukách vašich přitom si spolupráce no člověk nemá být blaží devátý horký nebo studený to je odliv. Toho nového si to studené vy taky mohli tomtoto ježíš hned na začátku své učitelské kariéry dal příkaz dal totiž příklad takové chaos zabaleno ti pro věc svatý jan tam poznává že proroci o tom psali že bude se svalovat touhou po čistotě chrámu božího dolovat čistota v touha po čistotě ráno božího a on symbolicky provedl tuhletu věc málokdy někoho třískal asi nikdy jinde ne ale tam ta důtky a z mlátil a vymlátil z chrámu všechny penězoměnce Čili tím nám jasně ukázal jak tu žhavost docílit že je to touha po čistotě díla který být zasvěceno jedině bohu a bez které mentální jednání třeba jeho okrajové oni ty učitelská bylo to kartám to znamená radovat když to bože tohleto tak se zase tamto to tady to není to je to není způsob který by někam vedl postavy nesmí být ano takže on ukázal to nejúčinnější prostředkem dalším je zásadní odmítá všeho co porušuje čistotu chrámu tady nevíte že chrámem. Boží k a du boží vás přebývá říkal svatý pavel chovejte se tak jako kdybyste byli tímto chrámem to je vznešená ta ke člověku tedy protože když člověku vidím tento chrám to znamená nejvyšší možný projev říká o ženského boha tak si to toho tohoto projevu budu vážit nade vše a to to mají velice zazl indové k ježíši že jsem nezastaví za je to stav jenom lidí že on přiká to spise učitelského úřadu a při tom smyslu svého povolání se musel všímat jenom lidí z toho důvodu že jenom člověk může se spojit vědomě s bohem zvířata nemohou. Žili těch si nevšímá jenom z toho důvodu že byl tady pro člověka poslán a člověku sloužil a proto tohoto chrámu vy máme vážit více než čehokoliv jiného a chtěl bych se vám přátelé do podobě krátce obuvi tato že jsem zapomněl doma dopise radovat že byl váhavý zel na které jsem měl rozluštit někdo tam se k tomu to rušení vyhnout kolego marto nepa do nýbrž ve chovat se kvůli tak by brzo stávat osvěženi se sem to sebou nevzal a nemohu slíbit ve dovede době to pracuji protože třebas tím času momentě dvanácti hodinou tu a nevím do. Že učit ale jakmile se uvolněn tak to ne tomu sednu a všechno vyřídím který se bohu šk tak by musíte říct že doufám že to co si přečetl z toho spojení mou nesrazil hřebínek hlavy nýbrž naopak ho postavila nohy protože to tam nemohl by se li tak aby to člověka jenom podněcovali nýbrž se sem mluvit do sku absolutně k tomu asi bude vadit protože jsem rozebíral jednu část věcí a noze byla jsem celé celku potom od vaším dohoda píši toho patrno do jaké míry sleví z toho absolutního povídání nebo z toho levnou zařizování na to jsem zamontoval do tohoto sílu. Spojení činnosti ujišťuji vás že píšu pořád o oper pryč a že ale to nebudu mít čas asi předpisovat na stroji a tedy to ani nedostanete do ruky tak si buďte zatím buďte tím spokojeni tím to máte a neměl že mi to za zlé protože zatím nemohu více udělat na vánoce vám přeju hodně daru duchovního a ve roku stejnou vemu jenom byste to antonínovi říct že hrozně vytírat zrak letím bývaly tomu milostivě protože my jsme neska měli příležitost srovnávat tu pavlíku tady tou manou kterou tady krmí po tady všemožně a na druhé straně krmit vy tam dopadli a vám se to lidí máte poslat do prahy. Všechny recepty tohoto krmení abyste aby je taky napodobovali tak ještě jednou vite se dobře a toti se rodiny let tak jenom bych chtěl by přestali s těmi různým chorobami je dycky znamená že tam někdo je nemocen u nich jako je to doufám vyčerpávající a že začnou být zase zdraví čekám že je při setkání mně umím všechny nejlepším zdraví a blahobytu bolí nevím jestli se tam dostanu protože nebudeme mít po letí prázdní nebo jaro prázdniny od třináctého do devatenáctého března by je budete mít patrně jindy a si budu muset protože jsem se to nebyl rozumíte zadrží nebo moc jít. Toto považovat protože se nemohu na delší dobu ulejvat od těch kubánci mezi tady přešla donesl se uli ne nějaký den dovršení ty tak to bude moc hrozí mně ta tím jen hrozí že tady budou půl roku a tak to je téměř to takže půdou neuvidíte nemohu do říct opravdu protože toto nedělej mám volno mohu pro těle ty vás někam do prahy se cesta vzdálená ve sto pro je cesta do prahy velice blízkou cestou a mohu ji atomová nikoliv sice kok to ono to tramvají z jedné strany prahy na druhou trvá déle než rychlý ke studni do prahy je to tak takže plně postatě tam se před dnešním prahy víc než strašný se před města třebas pobili ano to je do slov asi dvě hodiny základy se plně do prahy tak se tam nedočetl. A tak ale řeknu že od vždy za ředním účelem nechám pomohu dělat tou trest priori pou chy ukazovat do to taky ne a od vědu se na nějaký den podívat se boty režim nikomu nic nelíbí nějaké tady slibuju nikomu necítíme svýho mořem postavil nevěda oni mají hroznou slávu že měl kou že úloha to tam budou vystavovali přídetak my se tam. Je mu pří podivu hlavě tak na tom velice záleží abychom jakou hlavu tak to víte to jako jako duchovní člověku velice dát na tom bych na tom dneska neopustili je zařízeno tedy si drží to rozli to nábytek na nerozeznal snítky pod staré. On byl tam pokud byl tam při a ne nařízeno ne to u toho rybníku to vadí to ne a on ticha on nevím to tím dělali vím že byli rozpaky na tom potom vodou ty mysli předpisovali to nepodal nebo si tam nechali a mám dem že toho to eště nevědí co s tím že tam stává mám dojem kdyby to a nabýdli nějakýho brňani tak potom spočíst napadlo nabyli tak to je dávno poženeme se někomu třeba vzdát. Celý ser snů se stejnou tématu například číselnou a když jestliže tato téma ti ka kdysi začla a byla vysvětlena a není není k další dalšímu rušení žádný návod tak bych chtěl k tomu říct tohleto třebas objevují se tam čísla bere mají deseti součást dřív nebylo a la čísla celá na potýkam se ověřujete měl by si ho žák a po tím za tím ještě další císaři dokonce to znamená to je číselnou vedení jaksi točí slo celé představujete symbolice obecnou cestu kdežto to ze to za ten ho čárku to představuje osobní zabil. A víte se a teď kdyby se člověk dověděl co to znamená tak řehole toho možnosti pochopitelně ale protože jsem to vzdálený šel tak je tady téměř místo že nejde o dlouhodobý vedení nýbrž je o krátkou dobré vedení a to a jestliže přitom není nikoho kdo by to vysvětlil tak je také z toho zřejmou nejde o to aby člověk věděl toto znamená nýbrž aby se síle milosti která to obsaženo dovedl vy staví totiž mystický myslíme že je nejlepší vědět co čeká nebo co mám dělat nebo jak dosáhnout úspěch to ale na této cestě málokdy platí. Protože ten kdo to věděl to je někdo jiný než ten který se podle toho řídí kdyby byli totiž žáci ježíšovi věděli plným okamžiku když k němu přišli učedníci jak to s tím dopadne na kříži tak by těžká ho byli následovali ono bylo dobré že to nevěděli že si to představovali na se velice laskavě že to pro lineárně nahoru dokonce si přestávali že bude konečně ta a že oni v tom konci světa přijdou toho dobře že ho spasen ani to není získání bylo že tou milostí že přitom že například dejme tomu oni ačkoli byli obyčejnými rybáři okamžitě mohli dělat zázraky viděl jistě že to jeho silou potom není pocit tak. Tohleto bylo rozhodující a teď třeba si že člověk je takhle veden na kapitolu symbolikou všimnou jestli něco v tom lidském životě se změnil se tam to přerostl nebo jestli někteří něčeho bylo třeba lidského nebo tak neboť v tom snu není důležitější že se to vysvětlí slovně a dokonce nebezpečný že kdyby se to slovně vysvětlit že by se to třeba ani nebylo možno třeba nebo že by to že by to člověk pochoval že by se tím to to si je neřídil z toho vypadne nebezpečí se mohl by se to stát kdežto když se to nedovím tak se nic nebere na milosti která na to byla nabalena lépe řečeno ono se tím rozvíjela milost tím že probíhá nějaký dej jednám si to my tady žijeme. Tak tím se odbavuje to je věčnosti pro nás život ten náš život by nebyl schopen jestli si z toho va ani chvilinku kdyby se odtamtud pořád ne rozvíjel kdyby ten proces tvůrčí boží pořád nepokračoval kdybychom nebyli pořád tvoření pro každý den to každou přecito nou vytváření my opravdu jsme živi z toho jaká milost nás potká a jakmile by nás míra tak umíráme ano nemůžeme bez toho být živi existence boží v něho všechno bereme a tak to těch snů do také prase ti této tady proto aby nás na dáli milostí kterou bychom normálně nebyli scho. Na sebe asimilovat kdybyste taková série půda tak bych to považoval za napomenutí že nerealizoval to původní číslo éry kterým to začlo protože je to asi situace že musím být ustavičně znovu nějak tím je tím milosti podněcováno je to to zlého není sem prostě za ta milost je to vedení tady je ale jestliže se to děje pořád na úrovni tak bych v tom osobně viděl napomenutí protože ona by se to mělo přesunout do oblasti vědomí. Když mně například kdyby se zdál sen takového obsahu tak první co by napadlo čím jsem se provinil to je zásada řešení každého smějete bych a to nepřišel k se asi za další ten to že se a zdá byste mi tak dlouho bych tu milost převedl do běžného vědomí dyby tupou uměl pnapravit že bych konečně si to nepotřeboval nechat zdát nýbrž že bych do toho plul do situace která se mi těmi smy tráva to jsem zásadně proti soustavu vedení s nímž je že to moje osobní zaujetí proti to možná že to nemá být a jsem přesvědčen na mnoha marnotratnovství kteří po celý život byli vede nimi ale se vůbec nedostali protože si to dali líbit ne. A vo dělali z toho jenom ti du se přijde se těší a další sem a že se o to byl napovězeno naštěstí tomu mocněji takže tolik neudělal a kdyby to byli tomu rozuměli tak se dopouštěli věci si byli se v tom shlídli že věřit jak jsem nahlédl do těch svých s to jsou velice návodné případy jenomže v době kdy to došlo bylo pozice že to jsou její poukaz na dvou denní nebo denní poukaz co se dalšího počít a jestli to neuděláš tak prostě jenom se otevírají dveře někam to je potom jedno dis tomu nerozumí co dělá hlavním že si vědom že tu milost tady máš a že z žije když by byl si vědom toho co to znamená. Tak každý výklad který bych podal například kdyby jednostranný že by daleko jedno straně s než to vedení samotnou milosti si vím když například přiblížím ke svému snu před mnoha mnoha lety pro žitému jak si ho dneska vysvětlím jinak jako asi když se to třebas ty moje román tak si to zase vysvětlit se jinak než předtím nebo vidí tam něco nového ne tak taky v tom viděl úplně snového a říct říkám si jak jsem tehdy nevěděl že to je vedení k tomu a k tomu abych to byl býval udělal ale kdybych to byl býval udělal tak to mělo obyčejně neblahé následky protože ten ten je tady proto nevysvětlil jestli je to viděli nějakou záhad že to tak být že totiž kdyby měl být vysvětlit jak k tomu mám klíč zrovna jako třebas ten základní sem se vzdal tak zrovna letli sem tam přišel aby to měl by světle ne a ty další kupodivu. Že ti koho a tam si to nevysvětlují nebo nevím to nějak vysvětluje asi ne cit vším pořádku neber to tragicky ale se jednou dostali do opakoval tak to mezi tím a odít sedneme na pole velmi to jako minulost jako milost ten přešla a budeme si říkat čím to asi bylo jo budeme se dohadovat to se budeme jenom dohadovat vono by bylo dobře si k tomu snu tak ten to stalo mezi tím napsat události které nebyly normální které zatím snem nebo předtím snem předcházeli tím byste člověk sám dostal na úroveň výkladové asi o těch mám dojem že vy jako míříte jsem mýlím že my ste zatím k tomu abyste. Nastoupili cestu lásky k bohu protože když někoho miluju tak na něho myslím asi tak nějak ovšem nevím jestli si přečtli právě to co jsem napsal misku koncentraci v tom spisu anebo jestli jsem to řekl špatně ale si jak to děláte absolutně nesouhlasím prosím vás si to chcete to jedno a si na jenom říkám vám říkám vysvětlím prostě nesouhlasí ano my musíme zásadně rozeznávat jakým způsobem se dosahuje na této duchovní cestě řekni způsobem se dosahuje běžném životě to jsou dva velkého víry v tomto běžném životě ve kterém žijeme dosahuje dostaneme něco tím že něco dělám Se snažím se toho zmocnit snažím to vyřešit snažím to dokázat se a nevadí že v tom nějaký uspokojení a že vám to třebas užitek čili to je takové kri kterým se ubírá konání a myšlení v tomto světě myslím že nikdo z nás jak tak vy v tomto světě neděláme práci jenom z toho důvodu abychom dělali nýbrž že na to přináší určité spokojení že jsme pro to třeba nějak školení a proto to děláme a tak víme není míře že vám to něco vynáší nemyslí mi jenom peníze a musím kromě tou uspokojení také řek bych že nám to přináší či tou místo tu že tom světě k něčemu ten protože je za tím nedokážu dělat nic. Jiného to by zajistil to mně dalo jistotu podobnou kdybych dělal něco co by třeba bylo jenom myšlení na voják který se prvně říkáte tak bych neměl dojem že ten se zhostil svých úkolů v tomto světě dobře protože bych zanedbával třeba jestli světské a to není správné to bych nebyl na poli vy nepo nepochopil se to smysl lidského života nesmím zanedbávat kou činnost pochopitelně tak prosím bylo by dobře si říct jednu věc to je toto dosahování duchovním světě jestliže toto mám nějak vyřešit tak se s vašim dovolenim obrátim na velice dobrého myslitele a tím je martin buber martin buber je filozof. Původem žit který žil v německu potom za války ve spojitosti velký protože se mu to vysvěl jako žit že by za jedla a tam nevydržel a tento martin buber napsal filozofii jejíž hlavní podstata je v češtině přeloženo je to spis a ty a ten si ten významné dílo ovšem jsem si vědom toho že to saleskýho z než to my znás nevím to moh mluvit a všechny ty nás nikdo to to se nejsme vidět filozofický tak se zatím ho věky psal snažím poučovat poučování to jiného než ta logicky spis toho ne mi nedělal ne nezdá být správné ne postavení. A tak tento martin buber který to tak si to dycky podával že možná že z toho nevybere te to co vám teď řeknu jsem totiž poslouchal které vyz při tu jeho letech takovou vzpomínku tak....

Download XMLDownload textWaveform view