EN | ES |

77-06A-Praha

77-06A-Praha


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


patřila jen vytvořila těm kteří ty se o tom hodinového poměl nebo někde nesledovatelné člověku protože se a ta rodina do mně tak ten honza který jde osvobodit princeznu do boha kterou naší autoři opisovali vesele není slova. Modlí naším se nebo se vám taky to bývá a potom neměl sice se se vás je ti vysvětlení nemám o toho balastru tak by na nalepeno uvězněn tak nic zná vydán našem narodí jem tak vytažena radí nahlas seznámí. A nemůže je mohu která neznalostí tím vystoupí tam mnohotvárnosti vstoupila on se chce totiž a to popadá myšlen které nevypadá ho tak mu tam při tak se musí neříkám nechce dali málokteří nepotká stařenka babky se byl e ten ho dává to aby mu dál malým let asi to předstírá hodná a dává mu svého. On za ten stav mu říká dobré srdce pro s naší tančí tak to nové tiše a vám stane po prý ano kulatou prosím o pomoc jedno chetak navíc tak přijímá se dimenze opět tou pobýdkou to naději se do do do kobylku a tak říkám ani. To by se to vydobyl to asi ale ne když je nechápala míti někdy nevíme to který je živa jednak vidí si vespod nadaná se tak vůbec ve mohameda ale on tak oblasti se lepší no to by pořádní cnostní že malé tak. No to dobré vína ne bychom ho chodit a jako mně ta a potom na naší katolíka a se toho kamenovati tomu by. To je to soustava se tady si tak moc unavit zákona dotazován že by to nebylo neznámé tohoto a byl by se tím působení kdyby se řídit naopak to by se viděli celý vesmír věcí to musíte potom by se vidí a ve své cesty je to ho také a jsem po se sval zdroje. A vy to je toho zdroje vy býval kdybych to řekl nějak ne ne se toto zažívali prováděli celým vesmírem tak první třeba za marný vesírem procházeli neměli dojem ve vykonalo ital nesetkám prosit kvete zastav podstavcem není vidno podobně a byli využíváte ale přeci by jednostranná. tak ale bylo to ne ten honza měl po ruce on viděl tuto dostat se nevyseděli není naše dívenky se neměli lidi židem záměrně zatím písem aby jako jako seslal nanosit si dramaticky nestojí nemáte vybavován protože poznáte si dělá naše . Tam my mi my si pomoc ne pokulhává e to mít nevymyslel on tam je při by tam a myslím že to nedělám muset kdyby se pozoroval to posvětí ne že bychom se vedli museli kde to zasívat přibil na tak by být umírá naší pán tam by je se tomu tímto tam . Tomu nikdy na je tedy měl to je to my modli na ten a vy mysleno a to se asi budou to je patrno málo mysli souhlásky tak by to zdaleka líto pohledem nemáme tak napří pána my se nebo tam liší tomu kam aby vám jestě nebylo miloval sebe něco o demonstruje. Proudí anatomii m my tam to nepomůže vinou nová někam myslíme měl moc vás jediná tomu se to dává nedokonalí etak smysl pověsti rozumování toleruje se zbytečně je nutné dost navíc mu nám tady vo to do věku de si hlavy Ale tam bude taky nás tu nikde ne když se je rušen bolesti zbavi tak musím dělání a způsob svatosti více učitelé svatý vnitřní klove a mohl přesto říkají že existuje sedm čakramů páteři nena bát sebe nemyslí toto nehmotná lásky odpovídají si podstatě mít páteře není nejsou vůbec spáse a to je toho říkají že sou různá centra víc než jeden se způsobí že k vám česky které by na rozum rozumem a pomocí. Domov m říci neměl pití na vyprázdnění se osobní ne to o zákoníka se o dojít počasí potom zbavit do jiný pro to světských obrazů to nebylo mu bez tady se stavitel zakazovali dobro za boha třeba jenom pochoval třeba bože nebo symbolem ani symbolem někým proviním není dobra to oni dokázali zvládnout ale nedokázali ji vlastnosti se svatýmu televize jo to je zrodit slabý ne by se jenom děláte naše vyvolán které že taky jako. Je to dokázala tak taky no a tak že otupil to se nedělá tím že se hodí myslet bývali pojednat je do tento by vemu to že se dvě věci zároveň převádět a honíte mi sem líbíte na dvou židlích a co se mu nepovedou ta nikdy otupujete příde k přestane je druhá přestane a nic se tak dlouho no v novou a je to neví vypotřebuje zásobě myšlenek které přepadl přepadne kdyby potřebuju si mám trpělivost jako měl ten honza tyto trvá i dlouho tento připraví mání si. Tak mysli je při na ven abyste do vydali a moudrost ho vede po tato cesta vrací to můj dovedete takového za byla toho dědečka ne ta sem to nemohl vyřešit takhle obrácený takže dostanu se moudrosti a pomocí moudrosti po které tam by to které není bez použijete síly svazování tak asi byli oslabit lidé a to vědom naplňování se ten popele život v boha připravován sem typu toho analyzovat že to analyza vnikli zase důležité ta moudrost toho dědečka to nic. A na světem opačným způsobem to pořád nabývá na musí potom aniž by stačila od vedeno pozná že ale to to se vám řekl patří do cestu poznání je to považ to je cesta která nevyžaduje žádnou víru a kdyby to by měl víru že se doby vstupovala na cestě poznání boha kterého nikdy nepoznal přesně se musí tak dlouho se musí od vyprazdňovat a se oddáte stavy mu nejde vadilo protože to vadí víc než víru něco tady na tomto světě vidí tohleto by vidět existuje které méně nebezpečná a než věřit omylné boha. A který ho nevidím to je balamucení proto veta na cestě poznání to neklade tvor manit kde ale kterou člověk na cestě poznání musí jako takovou rozeznat a dívám se tady ukazuje on von místo jiné by to vám užitá neznala vymaněn svázání takové znal jenom přeskočit nemohl natahován ke sebe slovním jak to tady analyticky být za ale co se doví abyste viděli že by to znali principy ocitlo se to ne. A kdyby to můžete podle proporcionality ti ho nadání to tam to porušil nám u vás je nás vy potřebujete dobýt eliminovat protože do učiteli vy poznáte o sebe se lpí se na se existenci a sedět byla samovolnosti a to nemohl tak samém poměru na se u vás je to je to bylo to daleko tím bezvadně husa je toto toto pohádce ohodnocen dovídá to je poznání bez je poznání se dostane setni a tak je to na cestě která není jenom by nemělo otupení že to poznání velice opatrně kráčí. Za vlastní činu ten honza mu to dělá poznání se dostavilo zajímavost dělá to způsobem které nejméně myslíme sebe není to musí na plese kterým pomáhá na cestě ne že na cestě sice je my si pomáhá bez ohledu na sebe tak babička mu se ba jak ho říkal no ty máš dobré to ten dětem ty ode bez těch shovívavý a to větvi každém případě a to je ta o obecné vybírá věc nepatrné. Že mu nejde o odměnu nemůže o to aby neurazil tu babičky a my toho takovýho potká ne a dycky si tímto k byla si zdánlivě dcerou to by nesto osel přitom miloval izidě brány si opravdu svět na tomto svět na nebrat neosobně protože my je ne simulace do které se zaklepe a se který bereme jako si to musíme být ochotni okamžitě pustí souhlas jako ti jakože to nás přes není to nese by to věci lišíme je kde No a tohleto vlastnost ten honza vybírala nic se nelé kdy byl dál na to jako pokoušel a třeba sama bita říkala moc být nebyl pro ni kaluž ničemu chybět nebyly osvobodil ten se to na to nedá smutno obě princezně tak se tolik do janem mu to pořád samotné o těch principech se do tam bezvadně zamontoval protože vysuší celek jenom nějaký aspekt vám tady vyučuji daleko analyticky abych tam kázal význam jednotlivých aspekt považuje za správné ale nepovažuju to za metodu sem ho. Nýbrž ta je spadnu netouž to před nám se člověk začatý seže se všechno si rozhodovali vůbec mu ho provedl si tyto věci návodem do toho se nemáte starověké nahání do mu radí boží to je předurčenost nevyskytla určeno milosti která působí vlivu člověka tam nesmysl tomu se řeklo překonat a protože to je třeba překonat a proto to mimo nebrat kdyby nebyli těchto kdyby nebo je to přetřídí představy zakončení bych vůbec analyticky postupoval to ten píle a je spal zásadě že se taky zabavovala tyto. Ale to bych působil také pracovali všichni věci temného třeba ne kteří že zanechali člověka řešení jeho rozumovým předpisy tam tedy takže dejme tomu takový páter bodu šedesát osm se to je řek neponičili zachoval si všechny člověk předsudky o pekle nevy po můstek ne jak vykládají krista to je ta kdyby si to byl pro tebe na to nikdo nedokázal do jsem ale to zásadně to je smysl aby se viděl jak nemožně to vypadat tomu na. Taky nevadilo jemu ne protože on si toho utrpení který není nedělal ale my bychom to utrpení nesli ne vyvolal myslel že musí zařídí ka ne to bylo vod něho mocí jeho tíhu ani fakticky pocit a to při nesliboval si mu přišel na to ten pěti let se znám podoba nestřelí si že se rozhoduje někde v pravdě do itálii vzal lidí se velikých hříšní nestrašil a pořád vy zle protože ta tíha je hříchy na měl a když jsem pěti dělili přišel k němu. Tak on mu říkal v lásky ke jako bližnímu prosím se je to vypovídat ještě chy si hříchy znám dispozice a činí pokání protože to tuto svých říci nemohu ne on potřeboval abyste pitvali od sebe vyprázdnili do toto vyprázdnění tam ta míti na to je těchto pořád stejné ta moudrost toho byla úžasná toho ale kdo se měl cestu k které mu vadily jemu ne ale vás nemohu u těch předpisů nechat se do věcích nebo je to je starověký nesmí třeba svatý židé protože ani ježíš je nenechával při tom přestal toho ten mojžíš kdyby mně no protože si přes podáte věřím že vaše sice sou někde že doznat. Milovat a proto se mu jsme tohoto stavu tam jsem doufám neopomněl říci že ten honza vliv přechá se tak byla na takže měl mysli obojí princezna jeho to se při tom my pozváním stal neustane od čekání toho pocitu že překážek tou víno on pořád on nechal tu komu pásek to aby se pásly samoúčelné nýbrž aby mohla ho donést to je princezna povalil ten člověk nesmí ani chvíli dělat něco co by mu zastřeno cíl aby se mu nestalo. Dílem vyprázdnit my s rozumíte to by byla velká chyba to není nikde myslet celkem a to myslím že si patě vidět tomu honzovi to bylo prostě ke lépe mu to bylo bývalo se na tou pobrat a probyl tam měl hezkou se on svý tam cesta ne a měla vel pobyt rajtoval si tam umíte nebo se a kázat doby a po kobylku nic z toho přestalo rozumíte mi proto necivěl jenom že ten vědomý že to aby z to bylo velice realita on věděl že tu princeznu nese nemůžeme setkat věcem a že touhu ji osvobození že tady mám jednu myšlenku kterou bych chtěl zodpovědět to jsem ona souvisí z mnoha jinými ženami které jsem mezitím se. A nebudu ji moci samotnou říci třeba to sobě napřed to co se mně řekl vy třebas když se modlím otčenáš náš zdejší tak je to naprosto nesmysl a to to máme možná poctivě tohleto zrovna tohleto jediné otčenáše protože nám o tom de tak jsme se divit že ho vezdejší nepřijde ani z nebe ani vodnikud naopak můžu při této do pří upřímně míněné modlitbě zemřít hlady a vodnikud pomoc nepřijde protože nepředchází ten řád hodnot není to zařazeno do toho řádu hodnot v jakém to vidí ježíš a v jaké souvislosti on to doporučuje on dop doporučuje do tu modlitbu chléb náš vezdejší v nějaké souvislosti to bytosti z toho co předchází řádově ale taky i souvisí toho to nebyl my si myslíme jako že ten řád hodnot který je. Třeba splnit od shora k tomu chlebu a to to potom dále že jako na tom nahoře nemůže nic měnit není pravda i ta poslední poučka mění hodnotu modlitby to znamená účinnost modlitby o ke vezdejší tak to myslím dejme tomu kdyby si teďka vzal takovou nějakou myšlenku posvěť se jméno tvé tak samozřejmě toto vůbec není možné provést začnu jenom od začátku to probírat ne do konce především bez toho co předchází ve těn toho bez dodržování toho co je tam napřed předtím posvěť se jméno to asi tím je otčenáš ne nebeský prostě se jméno tvé to znamená mohu posvěcovat. To jméno boží jenom tehdy když dneska nevím jak náleží je nevím co to je ho ho protože jenom tehdy když se utíkám ke svému bohu jako k otci jako ke svému zdroji svého života ne otec to je symbol zdroje života stroji toho života ke zdroji všeho to mám že bez otce bych neexistoval to jestliže řeknem utíkám musím taky vědět kde ten otec v jakém stavu on se nachází abych se nedivil že se s ním nesetkávám že tedy je ve stavu nebe znamená ve stavu klidu ve kterém nejsem a protože nejsem ve stavu klidu tak jsem tou vlnkou na oceánu a nejsem tou hloubkou ve které von je ne a proti nesetkáme tak toto když si takhle trošičku uvědomím tak potom. Sám přijdu k názoru co to je asi posvěcené nové že že to je vlastně ta k tomu funkci moci boží ve starověku jak jsem vám předváděl včera jméno dycky bylo symbolem a ještě v tom otčenáši je také symbolem určité moci a určitého uskutečnění určitého nadání a s a nebudeš se na dva jako vůbec matky zranit znamená bůh vítězí to znamená je mu dána moc tomu jakobovi aby byl nositelem aby udržel tuto sílu aby mostem této síly která je schopna vysvětlit aby poznával to jiná stránka věci. Jenom být nositelem že bůh je činitel jak jsem to vykládal po této stránky včera se tam zmítá ne o to aby dycky je to správný vyšlo to že správné tam vysvětluje tak když takhle napřed vím že nemodlímli se nebo nepřejili se obracet poznáte svou mysl do stavu nebe do stavu otcova do otcova když nemířím do otcova domu tak řekl svou myslí aspoň když říkám otčenáš a je jedno že je za horama tak nemohu prostě ta jeho jméno naopak když budu vyslovovat to otčenáš v tom smyslu jako touha po otci jako když ho vopravdu volám když to nebude forma to bude deklarování nýbrž volání po jeho domově o tom dost tak samovolně z toho vyplyne. Posvěť se jméno protože tlí nesmím lidi je tím jeho jméno a tím že se s ním jeho jméno dostávám jak jsem tam u toho jakoba o tom mluvil moc která z toho jména vyplývá a tak dále bude tady mám dotaz proč neuveď nás v pokusit daleko se tak zásadní věc a proč některým svatým stačilo říct otče náš váhat napřed na to poslední počínati neuveď nás tušení protože to souvisí neuveď nás v to přejete vším tím co předchází my jsme v pokušení na příklad modlit se o ten chléb myšlení zří se na čemkoliv jiném. Co tam předchází a to považovat za hlavní třebas odpusť nám naše viny to se mi zdáli velice důležité ale kdybychom to postavily na první to tak by to mělo za následek že byli uvedeni v pokušení tou vybýdkou tou pobýdkou boží to je řečeno konkrétně na otčenáši ale vono to platí obecně tím že žiju v tomto světě a že v něm hledám řád hodnot je zatím otčenáši a nacházím ho tam třeba nejsem ještě nikdy pro toho abych nepovažoval nebo aby začal považovat lépe řečeno tuhleten prostoty sem to říci na nejsem zbaven pokušení. Abych považoval tento svět za jedině skutečný to je pokušení které neustále pronásleduje se musím nějak míst o tom že existuje nějaký bůh nebo něco mimo tento svět a se stýkám jenom s tím co ten vnitřní čili když člověk projde celou tou škálou hodnot a ta byla tím předesena musím to uzavřít neuveď nás v pokušení a bohatého že a proč protože ve všem tom je nebezpečí jedno jedno vzít po druhém jednoho oddělit od svého a tímto začít vidět tak jak vidím tento svět a to je vidění falešné této největší pokušení které tady potkává který je pod boha že ano on nemá uvést v pokušení ne nějaký satanáš on umožňuje pomocí tohoto vývojového. Stádia existence kterýmu říkáme lidské tělo živé vidět zvlášť osvícen zvlášť vidět sochu zvášť kohokoliv jiného kteroukoliv je vnímat dokonce čas průběh jeho čili on je uvádí do tohoto pokušení že mi toto předkládá a dokonce nedovoluje abych něco jiného viděl protože vidí to mi to dovolil tak znemožní další pokrok je ta bída musím něčem najít odrazovy se tam pevně musím stát v tom materialismu opravdu to je materialismus do proto že ale pravý potřebný když to pokušení nepřekonám když si nebudu přát dostat se za to i pro tohoto potřen tak se nedostane si musím nakonec přát abych všechno viděl. Jako celek je to chápal jako vy emalaci nebo projev boží nějak to a to samo otčenáši nemůže být obsaženo že tam je řád hodnot vyjmenován analiticky vyjmenovám takže tam není nikde žádná syntéza analitika milostivě zachovávat rozbor řádu hodnot neboť měl to v úmyslu jindy zase to dal dohromady tedy se království boží syntéza že ostatní vám bude přidáno jako by nic neexistovalo jako by se nic nemuselo dělat než to viďte a tady neměl vzadu věcí nejenom neteklo sví boží celou řadu věcí o rozpitvává tento úkol a roky jakosti jinde než otčenáši taky. Nedělá tím chybu nýbrž ukazuje jinou stránku z jiného pohledu na to de a proto musel to uzavřít tím neuveď nás tím a zbav nás zlého protože je víte že by člověk při tomhletom všem v tom zachovávání dokonce toho řádu zažíval zlo tak by mohl zanevřít na všechno to svoje hledání nemoh muiho opustit krizím svědomím k čemu je to všechno platné že o těchto věcech bádám tohoto snažím když podléhám zlu a když jsem bezbranný sem toto byla moje krize v tom koncentráku je tam to prostě jsem na to sebevzdání ten gestapák ho tady je ostnatý drát přes který nemužu když me bije tak tomu se nechat být když zabije musí to nechat líbit tuto bezradnost viděl kde jsi ty božeže takže toto zbavení zlého které potom následovalo otom osvícení to tam nastalo. Považuju od doby za velice kdyby byl pořád podléhali těm ranám protože bych máme nese se to poznání by byl zase třeba se zbavil ne důvěry to vedení tak protože jsem nepodléhal králi na nedo ne nedo vážil jsem netrpěl nepodal jsem zlému tak jsem byl vnitřně svobodný viděl tam to místo on pardon a mohl jsem vykonat ten úkol sem tam ten měl čilibyly zjednány pro zvláštní postit kterými celý ten řád hodnot který jsem pochopil v chvíli byl zakončen uzavřen okruh nepovažoval v oblasti zla a dobra nýbrž jak tomu říkají indové nad gunami to je cha není ani ctnosti ani nectnosti ani zlo ani dobro. Je to chvíle nedotýkala pán bůh nemůže nikoho vést do sebemenší radí to jsme viděli jsem byl taky přál na jidášovi není nepatrné například víte vo tom nemohla se svým aby nějaká žena něho byla do jeho maje to mohl dát tomu prodat a rozhodnutím celé a správné lásky plné ale von se rozcházel ježíšovou nebo země vnitřní stoho prej a ježíš mu to vyčítal jako k tomu nerozumíte tak podobně že hříchy nevyčítal ale tuto neposlušnost tuto nepoddajnost vyčítá protože dobře věděl že to nakonec končí nebo vrcholí ze zrady. sem si možná přiměje netroufám ani jedno slovo se zákona nového si aby si to to tam patřičně vode slyšeli a kdybyste tam našli něco tak nehodí do mého způsobu výkladu prosím vás by vám velice vděčen abyste to oznámil jako že moc nerad víš protože si přát co jiného toho obecného tak na takovou repliku bych vám opa okamžitě reagovalo protože jsem za úžasně vděčen protože soustavě sedím viděl jak jsem byl její svědkem bych se natočeno není mezer nebylo mezer a jsem mohl jenom po zapomenout ano ale není také sino spojenou žádná mezera tam jestli by po neplatilo omezil to. A od to by mělo platit o celém našem životě ten by bez mezer měl být prací že na poli a nebo v domě samozřejmě zásadní věc dalšího že se to nařizovat sebou že věci příjemnější nepomůžete nepříjemné vynechávám nebo je nedělá tak to nemusíme dělat tak to nectím jako povinnost tam do toto je velice nenastal dělat nebudu a věci příjemné naopak tom se vžíváme ne a to děláme řádně a nebo tomu přebývám to podrží ono je opravdu zapotřebí samo zvolte cestu nic nevede nic uchopovat ani jestli příjemné ani vešli nepříjemné. A musí být velikou útěchu že jako přejdou příjemné chvilky života taky příliš do nepříjemné když s těmi příjemným nacházíme tak jak se zacházet v tom případě šedou nepříjemné mu na zeti je pouštíme zrušit víte dobře to často připomíná a pro že tady znovu bude to to je to ve cestám že ten satan tomu metodou touto vy řekl nebudu mít na tebe dříve právo dokud nebudeš mít zalíbení chvíli kterou zažíváme řekneš chvíli kterou budeš zažívat velkou kéž by ty zůstala stát abych moh tebe pořád zažívat to kam synovi toho sice tak v tom pře chvíli mám právo si. Pro sebe opravdu nic ne naplní opačné straně než kam víme nebo deme od boha pryč když se hneme okamžiku příjemném anebo ses odporem díváme na nevěděli všechny i tou tady proto abychom si počínat jako přímý své se musím to přijmout a musím začít umístit ale když to dělám protekčně jenom jednostranně s jinými věcmi že to držím a pouštím to nerad a tak dále tak pak se nesmíme divit že taky nepřiměje umět přetrvávají bez mého bez touhy čili nerozlišovat obecně řečeno mezi příjemným přímo to je další zásada na této cestě která člověka dělá že bych konstant. A konstanta české řeči duchovní je bůh která člověk to dělá bůh něho nepřibližuje k bohu člověka víc než konstantní jednal třeba třeba by nebylo příliš moudré a třeba by nebylo na příliš vysoké vesmírové dodáno tak ta pro prostá vede nemají nějakou intelektuální úroveň to každého to přidržuje toho jediného i to království boží které se přidáno to znamená vaše jednání s nějakým jako konstantní povahu ano vím matematický které nedohoníte matiky to je pořád je borská k vám ostatní se dívám na vás protože musím to posuzovat vámi jestli jako.

Download XMLDownload textWaveform view