77-06A-Praha
77-06A-Praha
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
patřila
jen
vytvořila
těm
kteří
ty
se
o
tom
hodinového
poměl
nebo
někde
nesledovatelné
člověku
protože
se
a
ta
rodina
do
mně
tak
ten
honza
který
jde
osvobodit
princeznu
do
boha
kterou
má
naší
autoři
opisovali
vesele
není
slova.
Modlí
naším
se
nebo
se
vám
taky
to
bývá
a
potom
neměl
sice
se
se
vás
je
ti
vysvětlení
nemám
o
toho
balastru
tak
by
na
ní
nalepeno
uvězněn
tak
nic
zná
vydán
našem
narodí
jem
tak
vytažena
radí
nahlas
seznámí.
A
nemůže
je
mohu
která
neznalostí
tím
vystoupí
tam
mnohotvárnosti
vstoupila
on
se
chce
totiž
a
to
má
popadá
myšlen
které
nevypadá
ho
tak
mu
tam
při
tak
se
musí
neříkám
nechce
dali
málokteří
nepotká
stařenka
babky
se
byl
e
ten
ho
dává
to
aby
mu
dál
malým
let
asi
to
předstírá
hodná
a
dává
mu
svého.
On
za
ten
stav
mu
říká
má
dobré
srdce
pro
s
naší
tančí
tak
to
nové
tiše
a
vám
stane
po
prý
ano
kulatou
prosím
o
pomoc
jedno
chetak
navíc
tak
přijímá
se
dimenze
opět
tou
pobýdkou
to
naději
se
do
do
do
kobylku
a
tak
říkám
ani.
To
by
se
to
vydobyl
to
asi
ale
ne
když
je
nechápala
té
míti
někdy
nevíme
to
který
je
živa
jednak
vidí
si
vespod
nadaná
se
tak
vůbec
ve
mohameda
ale
on
tak
oblasti
se
lepší
no
to
by
pořádní
cnostní
že
mě
malé
tak.
No
to
dobré
vína
ne
bychom
ho
chodit
a
jako
mně
ta
a
potom
na
naší
katolíka
a
já
se
toho
kamenovati
tomu
by.
To
je
to
soustava
se
tady
si
tak
moc
unavit
zákona
dotazován
že
by
to
nebylo
neznámé
tohoto
a
byl
by
se
tím
působení
kdyby
se
řídit
naopak
to
by
se
viděli
celý
vesmír
věcí
to
musíte
potom
by
se
vidí
a
ve
své
cesty
je
to
ho
také
a
já
jsem
po
se
sval
zdroje.
A
vy
to
je
toho
zdroje
vy
býval
kdybych
to
řekl
nějak
ne
ne
se
toto
zažívali
prováděli
celým
vesmírem
tak
první
třeba
za
marný
vesírem
procházeli
neměli
dojem
ve
vykonalo
ital
nesetkám
prosit
kvete
zastav
podstavcem
není
vidno
podobně
a
byli
využíváte
ale
přeci
by
jednostranná.
Já
tak
ale
bylo
to
ne
ten
honza
měl
po
ruce
on
viděl
tuto
dostat
se
nevyseděli
není
naše
dívenky
se
neměli
lidi
židem
záměrně
zatím
písem
aby
jako
jako
seslal
nanosit
si
dramaticky
nestojí
nemáte
vybavován
protože
poznáte
si
dělá
dá
naše
já.
Tam
my
mi
my
si
pomoc
ne
pokulhává
e
to
mít
nevymyslel
on
tam
je
při
by
tam
a
já
myslím
že
to
nedělám
muset
kdyby
se
pozoroval
to
ví
posvětí
ne
že
bychom
se
vedli
museli
kde
to
zasívat
přibil
na
tak
by
být
umírá
naší
pán
tam
by
je
se
tomu
tímto
tam
má.
Tomu
nikdy
na
je
tedy
měl
to
je
to
my
modli
na
ten
a
vy
mysleno
a
to
se
asi
budou
to
je
patrno
málo
mysli
souhlásky
tak
by
to
zdaleka
líto
pohledem
nemáme
tak
napří
pána
my
se
nebo
tam
liší
tomu
kam
aby
vám
jestě
nebylo
miloval
sebe
něco
o
demonstruje.
Proudí
anatomii
m
my
tam
to
nepomůže
vinou
nová
někam
myslíme
měl
moc
vás
jediná
tomu
se
to
dává
nedokonalí
etak
smysl
pověsti
rozumování
toleruje
se
zbytečně
je
nutné
dost
navíc
mu
nám
tady
vo
to
do
věku
de
si
hlavy
Ale
tam
bude
taky
nás
tu
nikde
ne
když
se
je
rušen
bolesti
zbavi
tak
musím
dělání
a
způsob
svatosti
více
učitelé
svatý
vnitřní
klove
a
mohl
jí
přesto
říkají
že
existuje
sedm
čakramů
páteři
nena
bát
sebe
nemyslí
toto
nehmotná
lásky
odpovídají
si
podstatě
mít
páteře
není
nejsou
vůbec
spáse
a
to
je
toho
říkají
že
sou
různá
centra
víc
než
jeden
se
způsobí
že
k
vám
česky
které
by
na
rozum
rozumem
a
pomocí.
Domov
m
říci
neměl
pití
na
té
vyprázdnění
se
osobní
ne
to
o
zákoníka
se
o
dojít
počasí
potom
zbavit
do
jiný
pro
to
světských
obrazů
to
nebylo
mu
bez
tady
se
stavitel
zakazovali
dobro
za
boha
třeba
jenom
pochoval
třeba
bože
nebo
symbolem
ani
symbolem
někým
proviním
není
dobra
to
oni
dokázali
zvládnout
ale
nedokázali
ji
vlastnosti
se
svatýmu
televize
jo
to
je
zrodit
slabý
ne
by
se
jenom
děláte
naše
vyvolán
které
že
taky
jako.
Je
to
dokázala
tak
taky
no
a
tak
že
ví
mě
otupil
to
se
nedělá
tím
že
se
hodí
myslet
bývali
pojednat
je
do
tento
by
vemu
to
že
já
se
dvě
věci
zároveň
převádět
a
honíte
mi
sem
líbíte
na
dvou
židlích
a
co
se
mu
nepovedou
ta
nikdy
otupujete
příde
k
přestane
je
druhá
přestane
a
nic
se
tak
dlouho
no
v
novou
a
je
to
neví
já
vypotřebuje
zásobě
myšlenek
které
mě
přepadl
přepadne
kdyby
potřebuju
si
mám
trpělivost
jako
měl
ten
honza
tyto
trvá
i
dlouho
tento
připraví
mání
si.
Tak
mysli
je
při
na
ven
abyste
do
vydali
a
moudrost
ho
vede
po
tato
cesta
vrací
to
můj
dovedete
takového
za
byla
toho
dědečka
ne
ta
sem
to
nemohl
vyřešit
takhle
obrácený
takže
dostanu
se
té
moudrosti
a
pomocí
té
moudrosti
po
které
tam
by
to
které
už
není
bez
použijete
síly
svazování
tak
asi
byli
oslabit
lidé
a
to
vědom
naplňování
se
ten
popele
život
v
boha
připravován
sem
typu
toho
analyzovat
že
to
analyza
vnikli
zase
důležité
ta
moudrost
toho
dědečka
to
nic.
A
na
světem
opačným
způsobem
to
pořád
nabývá
na
musí
potom
aniž
by
stačila
od
vedeno
pozná
že
ale
to
to
se
vám
řekl
patří
do
cestu
poznání
je
to
považ
to
je
cesta
která
nevyžaduje
žádnou
víru
a
kdyby
to
by
měl
víru
že
se
doby
vstupovala
na
cestě
poznání
boha
kterého
nikdy
nepoznal
přesně
se
jí
musí
tak
dlouho
se
musí
od
vyprazdňovat
a
se
oddáte
stavy
mu
nejde
vadilo
protože
to
vadí
víc
než
víru
něco
tady
na
tomto
světě
vidí
tohleto
by
vidět
existuje
které
méně
nebezpečná
a
než
věřit
omylné
boha.
A
který
ho
nevidím
to
je
balamucení
proto
veta
na
cestě
poznání
to
neklade
už
tvor
manit
kde
ale
kterou
člověk
na
cestě
poznání
musí
jako
takovou
rozeznat
a
dívám
se
už
tady
ukazuje
on
von
místo
jiné
by
to
vám
užitá
neznala
vymaněn
svázání
takové
znal
jenom
přeskočit
nemohl
natahován
ke
sebe
slovním
jak
já
to
tady
analyticky
má
být
za
ale
co
se
doví
abyste
viděli
že
by
to
znali
principy
ocitlo
se
to
ne.
A
kdyby
to
můžete
podle
proporcionality
ti
ho
nadání
to
tam
to
porušil
nám
u
vás
je
nás
vy
potřebujete
dobýt
eliminovat
protože
do
učiteli
vy
poznáte
o
sebe
se
lpí
se
na
se
existenci
a
sedět
byla
samovolnosti
a
to
nemohl
tak
samém
poměru
na
se
u
vás
je
to
je
to
bylo
to
daleko
tím
té
bezvadně
husa
je
toto
toto
pohádce
ohodnocen
dovídá
to
je
poznání
bez
je
poznání
se
dostane
setni
a
tak
je
to
na
cestě
která
není
jenom
by
nemělo
otupení
že
to
poznání
velice
opatrně
kráčí.
Za
vlastní
činu
ten
honza
mu
to
dělá
poznání
se
dostavilo
zajímavost
dělá
to
způsobem
které
nejméně
myslíme
sebe
není
to
musí
na
plese
kterým
pomáhá
na
cestě
ne
že
na
té
cestě
sice
je
my
si
pomáhá
bez
ohledu
na
sebe
tak
babička
mu
se
ba
jak
ho
říkal
no
ty
máš
dobré
to
ten
dětem
tě
ty
ode
mě
bez
těch
shovívavý
a
to
větvi
každém
případě
a
to
je
ta
o
obecné
vybírá
věc
nepatrné.
Že
mu
nejde
o
odměnu
nemůže
o
to
aby
neurazil
tu
babičky
a
my
toho
takovýho
potká
ne
a
dycky
si
tímto
té
k
byla
si
zdánlivě
dcerou
to
by
tě
nesto
osel
přitom
miloval
izidě
brány
si
opravdu
svět
na
tomto
svět
na
nebrat
neosobně
protože
my
je
ne
simulace
do
které
se
zaklepe
a
se
ví
který
bereme
té
jako
si
to
musíme
být
ochotni
okamžitě
pustí
souhlas
jako
ti
jakože
to
nás
přes
není
to
nese
by
to
věci
lišíme
je
kde
No
a
tohleto
vlastnost
ten
honza
vybírala
nic
se
nelé
kdy
byl
dál
na
to
jako
pokoušel
a
třeba
sama
bita
říkala
moc
být
nebyl
pro
ni
kaluž
ničemu
chybět
nebyly
osvobodil
ten
se
to
na
to
nedá
smutno
obě
princezně
tak
se
dá
tolik
do
janem
mu
to
pořád
samotné
o
těch
principech
se
do
tam
bezvadně
zamontoval
protože
vysuší
celek
jenom
nějaký
aspekt
já
vám
tady
vyučuji
daleko
analyticky
abych
tam
kázal
význam
jednotlivých
aspekt
považuje
za
správné
ale
nepovažuju
to
za
metodu
sem
ho.
Nýbrž
ta
je
spadnu
netouž
to
před
nám
se
člověk
začatý
seže
se
všechno
si
rozhodovali
vůbec
mu
ho
provedl
si
tyto
věci
návodem
do
toho
se
nemáte
starověké
nahání
do
mu
radí
boží
to
je
předurčenost
nevyskytla
určeno
milosti
která
působí
té
vlivu
člověka
tam
nesmysl
tomu
se
řeklo
překonat
a
protože
to
je
třeba
překonat
a
proto
to
mimo
nebrat
kdyby
nebyli
těchto
kdyby
nebo
je
to
přetřídí
představy
zakončení
já
bych
vůbec
analyticky
postupoval
to
ten
píle
a
je
spal
zásadě
že
se
taky
zabavovala
tyto.
Ale
to
bych
působil
také
pracovali
všichni
věci
temného
třeba
ne
kteří
že
zanechali
člověka
řešení
jeho
rozumovým
předpisy
tam
tedy
takže
dejme
tomu
takový
páter
bodu
šedesát
osm
se
to
je
řek
neponičili
zachoval
si
všechny
člověk
předsudky
o
pekle
nevy
po
můstek
ne
jak
vykládají
krista
to
je
ta
kdyby
si
to
byl
pro
tebe
na
to
nikdo
nedokázal
do
jsem
ale
to
zásadně
to
je
smysl
aby
se
viděl
jak
nemožně
to
vypadat
tomu
na.
Taky
nevadilo
jemu
ne
protože
on
si
toho
utrpení
který
není
nedělal
ale
my
bychom
to
utrpení
nesli
ne
vyvolal
myslel
že
musí
zařídí
ka
ne
to
bylo
vod
něho
mocí
jeho
tíhu
ani
fakticky
pocit
má
a
to
při
nesliboval
si
mu
přišel
na
to
ten
pěti
let
se
znám
podoba
nestřelí
si
že
se
rozhoduje
někde
v
pravdě
do
itálii
vzal
lidí
se
velikých
hříšní
nestrašil
a
pořád
vy
zle
protože
ta
tíha
je
hříchy
na
měl
tý
a
když
jsem
pěti
dělili
přišel
k
němu.
Tak
on
mu
říkal
už
v
lásky
ke
mě
jako
bližnímu
prosím
tě
se
je
to
vypovídat
dá
ještě
chy
si
hříchy
znám
dispozice
a
činí
pokání
protože
já
už
to
tuto
svých
říci
nemohu
ne
on
potřeboval
abyste
pitvali
od
sebe
vyprázdnili
do
toto
vyprázdnění
tam
ta
míti
na
to
je
těchto
pořád
stejné
ta
moudrost
toho
byla
úžasná
toho
já
ale
kdo
se
mě
měl
cestu
k
které
mu
vadily
jemu
ne
ale
já
vás
nemohu
u
těch
předpisů
nechat
se
do
věcích
nebo
je
to
je
starověký
nesmí
třeba
svatý
židé
protože
už
ani
ježíš
je
nenechával
při
tom
přestal
toho
ten
mojžíš
kdyby
mně
no
protože
si
mě
přes
podáte
já
věřím
že
vaše
sice
sou
někde
že
jí
doznat.
Milovat
a
proto
se
mu
jsme
tohoto
stavu
tam
jsem
doufám
neopomněl
říci
že
ten
honza
vliv
přechá
až
se
tak
byla
na
takže
měl
mysli
obojí
princezna
jeho
to
se
při
tom
my
pozváním
stal
neustane
od
čekání
toho
pocitu
že
překážek
tou
víno
on
pořád
on
nechal
tu
komu
pásek
to
aby
se
pásly
samoúčelné
nýbrž
aby
mohla
ho
donést
to
je
princezna
povalil
ten
člověk
nesmí
ani
chvíli
dělat
něco
co
by
mu
zastřeno
cíl
aby
se
mu
nestalo.
Dílem
vyprázdnit
my
s
rozumíte
to
by
byla
velká
chyba
to
není
nikde
myslet
celkem
a
to
myslím
že
si
patě
vidět
tomu
honzovi
to
bylo
prostě
ke
lépe
mu
to
bylo
bývalo
se
na
tou
pobrat
a
probyl
tam
měl
hezkou
se
on
svý
tam
cesta
ne
a
měla
vel
pobyt
rajtoval
si
tam
umíte
nebo
se
a
kázat
doby
a
po
kobylku
nic
z
toho
přestalo
rozumíte
mi
proto
necivěl
jenom
že
ten
vědomý
že
to
aby
z
to
bylo
velice
realita
on
věděl
že
tu
princeznu
nese
nemůžeme
setkat
věcem
a
že
touhu
ji
osvobození
že
tady
mám
jednu
myšlenku
kterou
bych
chtěl
zodpovědět
to
jsem
ona
souvisí
z
mnoha
jinými
ženami
které
jsem
mezitím
se.
A
nebudu
ji
moci
samotnou
říci
třeba
já
to
sobě
napřed
to
co
se
mně
řekl
vy
třebas
když
se
modlím
otčenáš
náš
zdejší
tak
je
to
naprosto
nesmysl
a
to
to
máme
možná
poctivě
tohleto
zrovna
tohleto
jediné
otčenáše
protože
nám
o
tom
de
tak
jsme
se
divit
že
ho
vezdejší
nepřijde
ani
z
nebe
ani
vodnikud
naopak
můžu
při
této
do
pří
upřímně
míněné
modlitbě
zemřít
hlady
a
vodnikud
pomoc
nepřijde
protože
nepředchází
ten
řád
hodnot
není
to
zařazeno
do
toho
řádu
hodnot
v
jakém
to
vidí
ježíš
a
v
jaké
souvislosti
on
to
doporučuje
on
dop
doporučuje
do
tu
modlitbu
chléb
náš
vezdejší
v
nějaké
souvislosti
to
bytosti
z
toho
co
předchází
řádově
ale
taky
i
souvisí
toho
to
nebyl
my
si
myslíme
jako
že
ten
řád
hodnot
který
je.
Třeba
splnit
od
shora
až
k
tomu
chlebu
a
to
to
potom
dále
že
už
jako
na
tom
nahoře
nemůže
nic
měnit
není
pravda
i
ta
poslední
poučka
mění
hodnotu
té
modlitby
to
znamená
účinnost
té
modlitby
o
ke
vezdejší
tak
to
myslím
dejme
tomu
kdyby
si
teďka
vzal
takovou
nějakou
myšlenku
posvěť
se
jméno
tvé
tak
samozřejmě
toto
vůbec
není
možné
provést
já
začnu
jenom
od
začátku
to
probírat
ne
až
do
konce
především
bez
toho
co
předchází
ve
těn
toho
bez
dodržování
toho
co
je
tam
napřed
předtím
posvěť
se
jméno
to
asi
tím
je
otčenáš
ne
nebeský
prostě
se
jméno
tvé
to
znamená
já
mohu
posvěcovat.
To
jméno
boží
jenom
tehdy
když
dneska
nevím
jak
náleží
je
nevím
co
to
je
já
ho
ho
protože
jenom
tehdy
když
se
utíkám
ke
svému
bohu
jako
k
otci
jako
ke
svému
zdroji
svého
života
ne
otec
to
je
symbol
zdroje
života
stroji
toho
života
ke
zdroji
všeho
to
mám
že
bez
otce
bych
neexistoval
to
jestliže
řeknem
utíkám
musím
taky
vědět
kde
ten
otec
v
jakém
stavu
on
se
nachází
abych
se
nedivil
že
se
s
ním
nesetkávám
že
tedy
je
ve
stavu
nebe
znamená
ve
stavu
klidu
ve
kterém
já
nejsem
a
protože
nejsem
ve
stavu
klidu
tak
jsem
tou
vlnkou
na
oceánu
a
nejsem
tou
hloubkou
ve
které
von
je
ne
a
proti
nesetkáme
tak
toto
když
si
takhle
trošičku
uvědomím
tak
potom.
Sám
přijdu
k
ná
názoru
co
to
je
asi
posvěcené
nové
že
že
to
je
vlastně
ta
k
tomu
té
funkci
té
moci
boží
ve
starověku
jak
jsem
vám
předváděl
včera
jméno
dycky
bylo
symbolem
a
ještě
v
tom
otčenáši
je
také
symbolem
určité
moci
a
určitého
uskutečnění
určitého
nadání
a
s
a
nebudeš
se
na
dva
jako
vůbec
matky
zranit
znamená
bůh
vítězí
to
znamená
je
mu
dána
moc
tomu
jakobovi
aby
byl
nositelem
aby
udržel
tuto
sílu
aby
mostem
této
síly
která
je
schopna
vysvětlit
aby
poznával
to
jiná
stránka
věci.
Jenom
být
nositelem
že
bůh
je
činitel
jak
jsem
to
vykládal
po
této
stránky
včera
se
tam
zmítá
ne
o
to
aby
dycky
je
to
správný
vyšlo
to
že
správné
tam
vysvětluje
tak
když
já
takhle
napřed
vím
že
nemodlímli
se
nebo
nepřejili
se
obracet
poznáte
svou
mysl
do
stavu
nebe
do
stavu
otcova
do
otcova
když
nemířím
do
otcova
domu
tak
řekl
svou
myslí
aspoň
když
říkám
otčenáš
a
je
jedno
že
je
za
horama
tak
nemohu
prostě
ta
jeho
jméno
naopak
když
budu
vyslovovat
to
otčenáš
v
tom
smyslu
jako
touha
po
otci
jako
když
ho
vopravdu
volám
když
to
nebude
forma
to
bude
deklarování
nýbrž
volání
po
jeho
domově
o
tom
dost
tak
samovolně
z
toho
vyplyne.
Posvěť
se
jméno
protože
už
tlí
nesmím
lidi
je
tím
jeho
jméno
a
tím
že
se
s
ním
jeho
jméno
dostávám
jak
jsem
tam
u
toho
jakoba
o
tom
mluvil
moc
která
z
toho
jména
vyplývá
a
tak
dále
bude
tady
mám
dotaz
proč
neuveď
nás
v
pokusit
daleko
se
tak
zásadní
věc
a
proč
některým
svatým
stačilo
říct
otče
náš
váhat
napřed
na
to
poslední
počínati
neuveď
nás
tušení
protože
to
souvisí
neuveď
nás
v
to
přejete
vším
tím
co
předchází
my
jsme
v
pokušení
na
příklad
modlit
se
o
ten
chléb
myšlení
zří
se
na
čemkoliv
jiném.
Co
tam
předchází
a
to
považovat
za
hlavní
třebas
odpusť
nám
naše
viny
to
se
mi
zdáli
velice
důležité
ale
kdybychom
to
postavily
na
první
to
tak
by
to
mělo
za
následek
že
byli
uvedeni
v
pokušení
tou
vybýdkou
tou
pobýdkou
boží
to
je
řečeno
konkrétně
na
otčenáši
ale
vono
to
platí
obecně
tím
že
já
žiju
v
tomto
světě
a
že
v
něm
hledám
řád
hodnot
je
zatím
otčenáši
a
nacházím
ho
tam
třeba
nejsem
ještě
nikdy
pro
toho
abych
nepovažoval
nebo
aby
začal
považovat
lépe
řečeno
tuhleten
prostoty
sem
to
říci
na
nejsem
zbaven
pokušení.
Abych
považoval
tento
svět
za
jedině
skutečný
to
je
pokušení
které
mě
neustále
pronásleduje
já
se
musím
nějak
míst
o
tom
že
existuje
nějaký
bůh
nebo
něco
mimo
tento
svět
a
já
se
stýkám
jenom
s
tím
co
tě
ten
vnitřní
čili
když
člověk
projde
celou
tou
škálou
hodnot
a
ta
byla
tím
předesena
musím
to
uzavřít
neuveď
nás
v
pokušení
a
bohatého
že
a
proč
protože
ve
všem
tom
je
nebezpečí
jedno
jedno
vzít
po
druhém
jednoho
oddělit
od
svého
a
tímto
začít
vidět
tak
jak
vidím
tento
svět
a
to
je
vidění
falešné
této
největší
pokušení
které
mě
tady
potkává
který
je
pod
boha
že
ano
on
mě
nemá
uvést
v
pokušení
ne
nějaký
satanáš
on
mě
umožňuje
pomocí
tohoto
vývojového.
Stádia
existence
kterýmu
říkáme
lidské
tělo
živé
vidět
zvlášť
osvícen
zvlášť
vidět
sochu
zvášť
vě
kohokoliv
jiného
kteroukoliv
je
vnímat
dokonce
čas
průběh
jeho
čili
on
je
uvádí
do
tohoto
pokušení
že
mi
toto
předkládá
a
dokonce
nedovoluje
abych
něco
jiného
viděl
protože
vidí
to
mi
to
dovolil
tak
mě
znemožní
další
pokrok
je
ta
bída
já
musím
něčem
najít
odrazovy
se
tam
pevně
musím
stát
v
tom
materialismu
opravdu
to
je
materialismus
do
té
proto
že
ale
pravý
potřebný
když
to
pokušení
nepřekonám
když
si
nebudu
přát
dostat
se
za
to
i
pro
tohoto
potřen
tak
se
nedostane
já
si
musím
nakonec
přát
abych
všechno
viděl.
Jako
celek
je
to
chápal
jako
vy
emalaci
nebo
projev
boží
nějak
to
a
to
samo
otčenáši
nemůže
být
obsaženo
že
tam
je
řád
hodnot
vyjmenován
analiticky
vyjmenovám
takže
tam
není
nikde
žádná
syntéza
analitika
milostivě
zachovávat
rozbor
řádu
hodnot
neboť
měl
to
v
úmyslu
jindy
zase
to
dal
dohromady
tedy
se
království
boží
té
syntéza
že
ostatní
vám
bude
přidáno
jako
by
nic
neexistovalo
jako
by
se
nic
nemuselo
dělat
než
to
viďte
a
tady
neměl
vzadu
věcí
nejenom
neteklo
sví
boží
celou
řadu
věcí
o
rozpitvává
tento
úkol
a
roky
jakosti
jinde
než
otčenáši
taky.
Nedělá
tím
chybu
nýbrž
ukazuje
jinou
stránku
z
jiného
pohledu
na
to
de
a
proto
musel
to
uzavřít
tím
neuveď
nás
tím
a
zbav
nás
zlého
protože
je
víte
že
by
člověk
při
tomhletom
všem
v
tom
zachovávání
dokonce
toho
řádu
zažíval
zlo
tak
by
mohl
zanevřít
na
všechno
to
svoje
hledání
nemoh
muiho
opustit
krizím
svědomím
k
čemu
je
to
všechno
platné
že
já
o
těchto
věcech
bádám
tohoto
snažím
když
já
podléhám
zlu
a
když
já
jsem
bezbranný
sem
toto
byla
moje
krize
v
tom
koncentráku
je
tam
to
prostě
já
jsem
na
to
sebevzdání
ten
gestapák
ho
tady
je
ostnatý
drát
přes
který
nemužu
když
me
bije
tak
tomu
se
nechat
být
když
mě
zabije
musí
to
nechat
líbit
tuto
bezradnost
viděl
kde
jsi
ty
božeže
takže
toto
zbavení
zlého
které
potom
následovalo
otom
osvícení
to
tam
nastalo.
Považuju
od
té
doby
za
velice
mé
kdyby
já
byl
pořád
podléhali
těm
ranám
protože
bych
máme
nese
se
to
poznání
by
byl
zase
třeba
se
zbavil
ne
důvěry
to
vedení
tak
protože
jsem
nepodléhal
králi
na
mě
nedo
ne
nedo
vážil
jsem
netrpěl
nepodal
jsem
zlému
tak
jsem
byl
vnitřně
svobodný
viděl
tam
to
místo
on
pardon
a
mohl
jsem
vykonat
ten
úkol
sem
tam
ten
mě
měl
čilibyly
zjednány
pro
mě
zvláštní
postit
kterými
celý
ten
řád
hodnot
který
jsem
pochopil
v
té
chvíli
byl
zakončen
uzavřen
okruh
nepovažoval
v
oblasti
zla
a
dobra
nýbrž
jak
tomu
říkají
indové
nad
gunami
to
je
cha
není
ani
ctnosti
ani
nectnosti
ani
zlo
ani
dobro.
Je
to
chvíle
nedotýkala
pán
bůh
nemůže
nikoho
vést
do
má
sebemenší
radí
to
jsme
viděli
já
jsem
byl
taky
přál
na
jidášovi
není
nepatrné
například
víte
vo
tom
nemohla
se
svým
aby
nějaká
žena
něho
byla
do
jeho
maje
to
mohl
dát
tomu
prodat
a
rozhodnutím
celé
a
správné
lásky
plné
ale
von
se
rozcházel
vů
ježíšovou
nebo
země
vnitřní
stoho
prej
a
ježíš
mu
to
vyčítal
jako
k
tomu
nerozumíte
tak
podobně
že
hříchy
nevyčítal
ale
tuto
neposlušnost
tuto
nepoddajnost
vyčítá
protože
dobře
věděl
že
to
nakonec
končí
nebo
vrcholí
ze
zrady.
Já
sem
si
možná
přiměje
netroufám
ani
jedno
slovo
se
zákona
nového
si
aby
si
to
to
tam
patřičně
vode
mě
slyšeli
a
kdybyste
tam
našli
něco
tak
nehodí
do
mého
způsobu
výkladu
prosím
vás
by
vám
velice
vděčen
abyste
mě
to
oznámil
jako
že
moc
nerad
víš
protože
si
přát
co
jiného
toho
obecného
tak
na
takovou
repliku
bych
vám
opa
okamžitě
reagovalo
protože
jsem
za
ní
úžasně
vděčen
protože
té
soustavě
sedím
viděl
jak
jsem
byl
její
svědkem
bych
se
natočeno
není
mezer
nebylo
mezer
a
já
jsem
mohl
jenom
po
zapomenout
ano
ale
není
také
sino
spojenou
žádná
mezera
tam
jestli
by
po
neplatilo
omezil
to.
A
od
to
by
mělo
platit
o
celém
našem
životě
ten
by
bez
mezer
měl
být
prací
že
na
poli
a
nebo
v
domě
samozřejmě
zásadní
věc
dalšího
že
se
to
nařizovat
sebou
že
věci
příjemnější
nepomůžete
nepříjemné
vynechávám
nebo
je
nedělá
tak
to
nemusíme
dělat
tak
to
nectím
jako
povinnost
tam
do
toto
je
velice
nenastal
dělat
nebudu
a
věci
příjemné
naopak
tom
se
vžíváme
ne
a
to
děláme
řádně
a
nebo
tomu
přebývám
to
podrží
ono
je
opravdu
zapotřebí
samo
zvolte
ní
cestu
nic
nevede
nic
uchopovat
ani
jestli
příjemné
ani
vešli
nepříjemné.
A
musí
být
velikou
útěchu
že
jako
přejdou
příjemné
chvilky
života
taky
příliš
do
nepříjemné
když
s
těmi
příjemným
nacházíme
tak
jak
se
má
zacházet
v
tom
případě
šedou
nepříjemné
mu
na
zeti
je
pouštíme
zrušit
víte
dobře
já
to
často
připomíná
a
pro
mě
že
tady
znovu
bude
to
to
je
to
ve
cestám
že
ten
satan
tomu
metodou
touto
vy
řekl
já
nebudu
mít
na
tebe
dříve
právo
dokud
nebudeš
mít
zalíbení
té
chvíli
kterou
zažíváme
řekneš
té
chvíli
kterou
budeš
zažívat
velkou
kéž
by
ty
zůstala
stát
abych
já
moh
tebe
pořád
zažívat
já
to
kam
synovi
toho
sice
tak
v
tom
pře
chvíli
mám
právo
si.
Pro
sebe
opravdu
nic
ne
naplní
opačné
straně
než
kam
víme
nebo
má
deme
od
boha
pryč
když
se
hneme
okamžiku
příjemném
anebo
ses
odporem
díváme
na
nevěděli
všechny
i
tou
tady
proto
abychom
si
počínat
jako
přímý
své
se
musím
to
přijmout
a
musím
začít
umístit
ale
když
to
dělám
protekčně
jenom
jednostranně
s
jinými
věcmi
že
to
držím
a
pouštím
to
nerad
a
tak
dále
tak
pak
se
nesmíme
divit
že
taky
nepřiměje
umět
přetrvávají
bez
mého
bez
mé
touhy
čili
nerozlišovat
obecně
řečeno
mezi
příjemným
přímo
to
je
další
zásada
na
této
cestě
která
člověka
dělá
že
bych
konstant.
A
konstanta
české
řeči
duchovní
je
bůh
která
člověk
to
dělá
bůh
něho
nepřibližuje
k
bohu
člověka
víc
než
konstantní
jednal
třeba
třeba
by
nebylo
příliš
moudré
a
třeba
by
nebylo
na
příliš
vysoké
vesmírové
dodáno
tak
ta
pro
prostá
vede
nemají
nějakou
intelektuální
úroveň
to
každého
to
přidržuje
toho
jediného
i
to
království
boží
které
se
dá
přidáno
to
znamená
vaše
jednání
s
nějakým
jako
konstantní
povahu
ano
vím
matematický
které
nedohoníte
matiky
to
je
pořád
je
borská
k
vám
ostatní
já
se
dívám
na
vás
protože
musím
to
posuzovat
vámi
jestli
jako.
Download XML • Download text
• Waveform view