EN | ES |

74-01

74-01


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


jsem vám slíbil že vám znovu vyložím to co jsem včera vykládal třem svým přátelům dokud noci neboť nestačí jak jsem si včera zjistil napsat a vyložit symbolismus života ježíše krista když to když bys to nedovedl aplikovat uplatnit u potřeby převést do praxe kdybyste nepoznali ty situace ve svém vlastním životě a kdybyste si ve svém životě počínali jinak než jak by si počínali ježíš kristus kdyby v situaci byl my musíme nám může nás uspokojit nějakým způsobem že rozumíme ježíši kristu třebas symbolice jeho života ale nejde prosím vás o uspokojení jde o to praktikování kde o to abychom se měli řídit abychom ho měli následovat a proto jsem se s nimi hra do půl noci jak ho následovat následovat znamená nejenom si vést svou ale dovolit mu také aby on měl v našem životě působit protože věřte mi nejsme tak daleko abychom si mohli dovolit nepustil ho vůbec jeho osobnímu působení my si my musíme ho aspoň občas mu musíme dovolit aby k nám promluvil ne slovy ale svým činem. My opravdu za dané situace nedovolujeme aby k nám tímto způsobem promluvil s námi se nedějí zázraky jenom proto že mu nedovolujeme aby vstoupil našeho života a teď vám si aby vstoupil jinak než pochopením třeba všeho chápeme aby stouplo i svým činem když svou činností svým vlastním životem aby tam vstoupil aby jeho život se stal naším životem k tomu on nás vedl abyste byli jedno s otcem jako s ním jedno sem. A tak dále tak tohleto všechno my nesplňujeme podmínky a my jsme včera měli debaklu o tom jak ty podmínky splnit samozřejmě ono to nejde najednou protože víte dobře že ježíš kristus neměl mnoho těch učedníků i napřed dvanáct a potom to padesát sedm a to bylo všechno co měl do smrti. Tím nechtěl říci že by tomu bylo na věky tak naopak on řekl budu povýšen to znamená ukřižován potáhnu k sobě všechny to znamená my se nemusíme odlit toto že měl tak málo učedníků a že by se nemůžeme stát vědomím učedníky páně nýbrž protože je po jeho smrti do jeho povýšení máme právo mu věřit že nás pod tahne všechny že není mezi námi vím že nemůžeme o nikom říct že jenom povolaní že my se musíme každý považovat za vyvolené. Vyvolené ho tou láskou ježíšově a čili jestliže víte povolání na vinici páně tak vyvolenost podívá v tom že mu dovolíte aby víru kterou jste nabyli on směl obnovovat svými skutky aby mezi vaše skutky aspoň občas jste dovolili aby něco taky udělalo on na tohleto si myslíte že není vůbec možné že se od doby zázraky nedějí. Ale že to z toho důvodu že mu nedovolujete aby vstoupil do vašeho života například tady že vstoupil tady do leta v okamžiku kdy jsem to tom chtěl začít vykládat on považuje za režii zase vím že je to právo které jsem dal ježíši aby vstoupil do jeho života. Žádná režie mám právo také dávat pokud se lidé dají a on se včera dal právo aby vstoupil on do jejich život víte protože nesmíte ti oddělenou bytostí že když ukáže jako se to stalo v koncentráku poprvně těch pět při vedeš ne to právo trvá jo žádná režie to je právo a ty máš taky právo a každý právo do života ježíše poznat to nebylo to nebyla žije to byla součást toho že jsem pozval do ho života ježíše. Prosím o tom mluvil no prosím vememe se o tom. A je i mně nejde o slovíčka by nemuselo vadit že to považujete za režii ale nechci ubírat k tomu pánu bohu na jeho ti nechci ubírat na tom pochopení jeho úmyslu on nechce vás život režírovat nýbrž on chce abyste mu patřili on tebe teďka pozval tomu aby se s naučil mu lépe tašek rozumíš si v tom výše režii v tom vím pozvánka se to tak aby člověk totiž dovolil bohu. Se zapůsobit tedy fyzickém životě se spůsobem že zastavím nebo zruším všechny příčiny proč on nemůže ne v životě si jsem tady jmenoval a dávám teďka konkrétní příklad zrovna ten který se ním dával včera v tom auto večer ještě ho jednou zopakuju při například aby nějaká osoba se upravil ano si to leta a ta osoba jsem neuzdravil znovu a znovu upadá do téže chorou. Můžeme to na to propojí kde je ta chyba proč pán bůh nevyslyší pro tak dalece milosrdný tak ho prosím a tak si to ten případ zasluhuje že neslyší kde jeho láska jediná chyba je v tom že mu nedovoluje aby udělal zázrak že si pořád vedu svou pořád prosím když někdo křičel ježíši smiluj se nade mnou někde na nějaké křižovatce chci vidět ne to byl slepý ne ani toho co křičel a řeknu přestaň si čet on se s tebou nebude bavit. Nebo přichází co a on přišel ještě víc ježíš přistoupil a říkal co chceš představ samo tou říše si ježíš styl svatý udělat přestal křičet že říkal ci vidět on ho utratil ale zeptal se ho co to navodit které symbolicky znázorněno co jsem dělat aby ježíš kristus mohl udělat ten zázrak uzdravení říci je vám to nejasné ale vám to vysvětlím je to dala taky pralo práci než intervenoval to dotyčné osobě prosím vás modlete se dost jako dosud abyste ten člověk uzdravil proti tomu nic nemám. Modlete se přestože se nespravuje neztratíte naději nestane peru pořád se modlete protože to že se neunavuje to vás neopravňuje k mínění že pán bůh se svou milosti za vámi není to vás jenom musí osvědčovali k tomu že se ještě dost nemodlit na jedné straně a na druhé straně který že jste nedala pánu bohu možnost aby vůbec zakročil aby vůbec moh neléčil že vy dobře víte že žádný lidský lék tady nepůsobí že může zapůsobit jenom on se svým zázrakem musel a právo k tomu možnost k tomu aby mohl osobitou zázračnou moc čili vy musíte v okamžiku když nemůžete dál prostě když si víte že ste vyčerpal všecky možnosti pro sebe. Musíte přestat prosit a v tom okamžiku kdy přes ne prosit musíte toho člověka který být uzdraven nebo řikali udělal ten prostě odevzdat do rukou božích si s ním dělá co chce ho uzdraví nebo ne vy ho musíte odevzdat do rukou božích a chceteli aby to bylo účinnější protože na tohleto nemáte právo totiž za jiných okolností než dyž sama se odevzdáte také s tím koho se se aby ježíš vyléčil nemáte jinak právo protože ježíš svůj život dal za ty které léčil chápete vy musíte také svůj život dát za toho které kterého chcete aby ježíš vyléčil. Čili všechny následky nese že s tím že prostě sama svůj život dáváte u za toho který jste to aby byl vyléčen za těch okolností nestojí nic cestě ježíšově zázraků a ten člověk bude neomylně uzdraven i když lékař které za si nevíry a on sám si taky nevracet zázraky se viděli jenom z toho může tohleto jsme zapomněli toto jsme nevyčetl tento návod jasný návod ježíšova života se nevyčetl. Že apoštolové všichni byli ochotni dát svůj život za ty který zachraňovali v těch jejích chorob oddělenosti od boha ne přiváděly bohu taky ten vůbec dali že tam vím ka prostého jana ne který ten život nedal a to vy se toho v tom co je v dvě a to tady nebudu vysvětlovat protože to by pomoc lopat do zmítá někam dál je tam vysvětleno odvolávám ale zůstane u tohoto případu konkrétně a to ještě konkrétně vysvětluje. Napřed nanečisto tak se mi bylo že asi tohleto podívejte se prosté jak umíte na kolenou pláčem nebo obyčejně to jedno ale nebudete umět dokonaleji prosit aniž se nestane ten od takovou se modlit se nevyléčí. Tak jsou v tom jenom je závady není v tom že by ježíš nebo kristu nebo bůh nebyl milost sedm závada tam není tu vedete ale jsou tam jiné dvě závady nebo že by dneska nemohl dělat zázrak že to celo před matce v ospalá vane pravda se přesvědčím na každým kroku o těch zázracích že sou ale dvě závady v tom sou že se se dost poctivě nemodlila se to dost postě nepřála víte co kolik století to stálo izraelském národu než si vymodlil ježíše krista a že jste v sobě nenašla pannu marii a naše se stopě svatýho lese který by byl řekl staň se chce si bibli řekli stránce teprve tím že řekli staň se. Tak měl možnost bůh způsobit že panna maria počala a ježíš kristus byl uchráněn před herodesem že kdyby oni kdy byl řadí o se například neposlechl a zůstal betlémě tak byl za vražděn ten ježíš kristus jako ostatní mláďátka je vám to jasný a kdy je panna maria neřekla staň se a to řeka přestože tomu nerozuměl v tom může stát přesto řekla staň se tak se ježíš kristus nemohl narodit je vám to jasný zase na ne na nic nedělat takové násilí aby řekl ty musíš oni přišel pořádat jak si myslíme že pána boha prosíme a stěna velkém omylu pán bůh prosí nás aby moh vstoupit do našeho života jedině tohleto je správné pojetí. To byste koukali jak chudák stojí před dveřmi a jak my ho nikdy nepouští nikdy ne by na místě pána boha tak to všechno po střílí sebe prvním zakro opravdu je to situace úplně opačná než jaký my víme na to vás upozorňuju tak když vy přestanete momentu když víc nemůže prostě v tom momentu odevzdáte bezeslovně toho ko setina ježíš kristus uzdravil jemu bezeslovně ona. A odevzdejte se sebe jako oběť za to i sebe jemu a teď a pak si pak od toho odstup te a nečekejte co se stane protože to zase by jste porušili jak to byste nevěřila jež kristus to by nemohl dál působit protože každé uzdravení probíhá momentě víte dobře že třeba v jednom případě za lidu na stejní lidí namazal oči toho slepého nebo ji oči a poslal ho k nějakému rybníku siloe e se zdá ne. Aby se tam umyl a teprve když se umyl tak viděl čili ne každé uzdravení může proběhnout rovně tím řekl ne každý u roní že proběhlo okamžitě nýbrž některá uzdravení některé změny v našem životě musí z milosrdenství božího probíhat pomalu aby toho člověka nezničil to je jenom milosrdenství boží aby ho nezničil aby on si v hlavě srovnal třeba že to normální průběh protože jemu ježíši nešlo o to aby viděli zázrak jemu šlo o to aby udělal on se nechtěl vytahovat kdybyste on nejednal jako když jsem tohleto jsem tady zažil sítem nazval zázrakem k neříkejte nikomu ceho že ste kteří ke nikomu o tom co se s tebou stalo byl úplně jiný. Že to jsem tady provedl to byla jenom instruktáž která je si musíte odmyslet že jsem se do toho zamíchal ano to nebylo správné že se nedovedl momentálně instruktáž udělat líp no to je moje neschopnost a když se to takhle provedete se mi řekl tak se najednou ocitne jak ten koho se te uzdravit aby byl uzdraven to je vše ten tak vy na jiné úrovni následků a příčin to znamená my jsme na úrovni následků a příčin které vedou k tomu že se se tady narodili že jsme dospěli že jsme se stali a že jsme umřeli. To je jedna úroveň přišli ze kterých není víme že kterých se nikdo nevím nemele jakmile narodíte působení boží ve vašem životě tak zároveň protože tam není jedno oddělené od druhého navodí te cení událostí která je na dcera jiné úrovni která nevede k hrobu nýbrž která vede do věčného života a to bude mít za následek že najednou se nebudou jít věci které se předtím děly a budou si být věci které by se jinak vůbec nestaly. To je starověku znali tu jinou řadu příčin a následky než kterou zažíváme svém běžném životě který vede k hrobu a k jejich prosil a mudrci popsal se jím předvídali co všechno ježíš kristus bude zažívat to je obecná znalost objektivní znalost zákonitosti příčin a následků na nadstavbě nad normálním citovým normálním že se normálním lidským životem takže my můžeme klidně říci že přijde další. Spasitel kdyby přišel co se s tím bude dít nebude to totéž co ježíšem kristem protože se bude z jiné úrovně postupovat ale se při znalosti úrovně budeme se moc říct proto nám vykládají třebas ti kteří nevěří že extazi škrt a říká dají i to je všechno opsáno se to obdobného seděl nitro něco obdobného se dělo s krišno že se obdobného seto do oděli jsem honem a podobně a celou řadu případů na říkají to je to tehdy ve tře dovolí bylo zcela běžné tenhleten mythus ne. Od indie po egypt no a nějaký mudrci z toho z přeliv život ježíše krista jsem ty okolnosti které jsou tam líčeny konkrétní okolnosti ty nám nedovolují abychom si něco tak nesmyslné vůbec odvážil myslet on to z konkretizovat všechno životem detailní mi událostmi ukázal že to opravdu udál a nestojí v cestě osobně nic proti tomu abych nepotřeboval věřit na nějaký zázrak když mu to tedy žádný zázrak nedělal. To všechno co je to šiler to je zcela přirozené na úrovni těch soustavy příčin a následků na které on se ocitl a na které se můžeme ocitnout i my kdykoliv se na úrovni odvede tak se ci zázraky takhle dějí a následkem toho se nemusíte starat a kdybyste se starali a přemýšleli tak z této úrovně padáte dolů na úroveň kdy se kde se zase staráte právem právem převýšíte. Totiž tahleta úroveň je úroveň kde ve zmaření člen přijdete na věci líp než když u nich přemýšlejte samosebou řeknete jak je to potom tím ostatním životem když musíme něco rozřešit to život to všechno hrneme na bedra boží a řekne ty bez přemýšlení to beztak víš tak to bych to tady namáhal není pravda a přemýšlivost začne mít třemi vám mysl začne mít povahu prostředku služeb. Protože přemýšlím potom v tom této zkušenosti není starost jak se to jeví třebas lidem kteří neví nějaké zkušenosti to postaveno nýbrž to je služebník který slouží vám řeknu to je po veškeré starosti protože to je ta přemýšlí milosti jeden z noha služebníků který slouží i služebníce přeci nemusí starat jestli nějakou starost tak jenom jedinou aby ta jeho služba byla opravdu službou aby to aby nesloužil z tobě nýbrž jemu aby hospodařil dřina mi které nejsou jeho. Aby si nikdy nepřivlastnili nic z toho se je mu dáno dispozici aby pomocí toho sloužil neboť to mu je dáno daleko víc hřiven než komukoliv jinému protože se stal vybraným služebníkem který vědomě užívá hřiven které nejsou jeho ovšem on musí z toho vyvodit všechny důsledky že který že totiž si viděla taky nároky nejmenší na to aby z toho něco si pro sebe nechal kdyby si z toho něco malinko nechal pro sebe třebas uspokojení že je služebníkem tak padne mrtev ano to znamená dostane se do toho stádia vývojového kdy zase nebyl služebníkem že se zase musí starat kdy přebývá temno stech jejích to znamená když se cítí oddělen od boha když se musí nechte do cesta toto že nikdo to za neumřela. A ne i takzvané přirozené dary jak my tomu říkáme třeba rozum smysly ne cit a tak dále co od pána boha to pochopitelně protože jsme vinu vlivem prostředí ve kterém jsme žili se rozvinuly v den prostředí a to se žili a my máme povinnost je využívat do krajnosti to znamená rozvinout je a nemáme právo jak jsem před chvilinkou říkal tím pomoc od boha sme si nepomohli tím světlem které nám sví tím že je tem rozumu ne napřed vůbec se je vám nepouštět získat pomoc boží. Když jste upozornili tím malinko máte k dispozici musí to malé co máte dispozici od něho taky využít pochopitelně a do krajnosti jakmile to do radosti využít a tak a u dovedete od toho odstoupit ne přestanete rozumovat do stavíte povídavou mysl a obětujete bohu tu svou neschopnost to rozřešit aniž se dále ptáte jo tak v tom okamžiku pán bůh vás nectí a odpoví když například poklade otázku tak nekladu otázku bohu pak nebo že neřeknu to nebože tady se mi ten a ten ptá na to a to buď tak dobrý a odpovězte teďka v tom a ta čekám odpověď úplně špatně. se přeci nepotřebuju boha když je vševědoucí pojato je to ruším je mu milost to šlo pu po jeho velikosti jestliže jestliže mně někdo otázku a si s tím nevím rady s nejlepším pořádku nemůžu sice člověk ne nemůžete čím vydali a ne abych se ptal boha nýbrž toho člověka. I s tou otázkou obětuju pokud jedině stojíme jednání a teď se stane dvojí buď ten člověk byl jenom zvědavý ovšem to říkám jenom školsky vono se jiné nestane tak jak to říkám jenom to nebo jenom ono říkám dva krajní případy svou mezi případy buďte člověk jenom z jednom a chce to být že dosti nechcete podle toho zařídit pak se nedovím vůbec nic anebo do vědomosti ještě zapadá taky hotova se přiblížit k bohu tak se dovím tolik nebo může ku tolik kolik se zasluhuje aby ho to nemá to anebo je veden jedině touhu po bohu a tak dostanu odtamtud takovou přemíru poznání. Že kdybych mu řek jenom slovo jenom slovo ne to všechno se tam o to se nedá bez vyříkat tak se mu řekl víc než kdybych provedl velký výklad v tom slovu bude ta síla to jediné svobody větší síla než daleko větším a delším mohutnějšímu opisu ne proto říkal ten setník ježíši nechoď k tomu mimo služebník který je na smrt nemocen mám také své sluhy řekne jenom a jim vyšším nařídím aby dělali to nebo ono tak oni udělali taky řekne no slovo a můj se si bedra stalose a tak toto slovo takhle když když to někdo chce aby opravdu. Se uzdravil rozumíš kdybyste opravdu chtěl uzdravit a takhle mně po kladl otázku a jsem si nevěděl rady kdyby ta poctivě byla návodu strana jak na tak na to teprv podobný vedena třeba je nepoctivě šedivý to byla na obrovskému tak stačí říct slovo to je prostředek do kterého se oděla moc boží je tobě tne najednou pochopíš to jednoho slova takový věci že dlouhým povídáním si to nikdy nepochopil a přesto si potom uvědomím sem slyšel jenom jedno slovo nebo jednu věc a jsem toho tolik pochopil to byla oděna toho že si opravdu chtěl se uzdravit ne si ji.

Download XMLDownload textWaveform view