74-01
74-01
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Já
jsem
vám
slíbil
že
vám
znovu
vyložím
to
co
jsem
včera
vykládal
třem
svým
přátelům
dokud
noci
neboť
nestačí
jak
jsem
si
včera
zjistil
napsat
a
vyložit
symbolismus
života
ježíše
krista
když
to
když
bys
to
nedovedl
aplikovat
uplatnit
u
potřeby
převést
do
praxe
kdybyste
nepoznali
ty
situace
ve
svém
vlastním
životě
a
kdybyste
si
ve
svém
životě
počínali
jinak
než
jak
by
si
počínali
ježíš
kristus
kdyby
v
té
situaci
byl
my
musíme
nám
může
nás
uspokojit
nějakým
způsobem
že
rozumíme
ježíši
kristu
třebas
symbolice
jeho
života
ale
nejde
prosím
vás
o
uspokojení
jde
o
to
praktikování
kde
o
to
abychom
se
měli
řídit
abychom
ho
měli
následovat
a
proto
jsem
se
s
nimi
hra
do
půl
noci
jak
ho
následovat
následovat
znamená
nejenom
si
vést
svou
ale
dovolit
mu
také
aby
on
měl
v
našem
životě
působit
protože
věřte
mi
nejsme
tak
daleko
abychom
si
mohli
dovolit
nepustil
ho
vůbec
jeho
osobnímu
působení
my
si
my
musíme
ho
aspoň
občas
mu
musíme
dovolit
aby
k
nám
promluvil
ne
slovy
ale
svým
činem.
My
opravdu
za
dané
situace
nedovolujeme
aby
k
nám
tímto
způsobem
promluvil
s
námi
se
nedějí
zázraky
jenom
proto
že
mu
nedovolujeme
aby
vstoupil
našeho
života
a
teď
vám
si
aby
vstoupil
jinak
než
pochopením
třeba
všeho
chápeme
aby
stouplo
i
svým
činem
když
svou
činností
svým
vlastním
životem
aby
tam
vstoupil
aby
jeho
život
se
stal
naším
životem
k
tomu
on
nás
vedl
abyste
byli
jedno
s
otcem
jako
já
s
ním
jedno
sem.
A
tak
dále
tak
tohleto
všechno
my
nesplňujeme
podmínky
a
my
jsme
včera
měli
debaklu
o
tom
jak
ty
podmínky
splnit
samozřejmě
ono
to
nejde
najednou
protože
víte
dobře
že
ježíš
kristus
neměl
mnoho
těch
učedníků
i
napřed
dvanáct
a
potom
to
padesát
sedm
a
to
bylo
všechno
co
měl
do
smrti.
Tím
nechtěl
říci
že
by
tomu
bylo
na
věky
tak
naopak
on
řekl
až
já
budu
povýšen
to
znamená
ukřižován
potáhnu
k
sobě
všechny
to
znamená
my
se
nemusíme
odlit
toto
že
měl
tak
málo
učedníků
a
že
by
se
nemůžeme
stát
vědomím
učedníky
páně
nýbrž
protože
už
je
po
jeho
smrti
do
jeho
povýšení
máme
právo
mu
věřit
že
nás
pod
tahne
všechny
že
není
mezi
námi
vím
že
nemůžeme
o
nikom
říct
že
jenom
povolaní
že
my
se
musíme
každý
považovat
za
vyvolené.
Vyvolené
ho
tou
láskou
ježíšově
a
čili
jestliže
víte
povolání
na
vinici
páně
tak
vyvolenost
podívá
v
tom
že
mu
dovolíte
aby
víru
kterou
jste
nabyli
on
směl
obnovovat
svými
skutky
aby
mezi
vaše
skutky
aspoň
občas
jste
dovolili
aby
něco
taky
udělalo
on
na
tohleto
si
myslíte
že
není
vůbec
možné
že
se
od
té
doby
zázraky
nedějí.
Ale
že
to
z
toho
důvodu
že
mu
nedovolujete
aby
vstoupil
do
vašeho
života
například
tady
že
vstoupil
tady
do
leta
v
okamžiku
kdy
jsem
to
tom
chtěl
začít
vykládat
on
považuje
za
režii
já
zase
vím
že
je
to
právo
které
jsem
dal
ježíši
aby
vstoupil
do
jeho
života.
Žádná
režie
já
mám
právo
také
dávat
pokud
se
lidé
dají
a
on
se
včera
dal
právo
aby
vstoupil
on
do
jejich
život
víte
protože
nesmíte
ti
oddělenou
bytostí
že
když
mě
ukáže
jako
se
to
stalo
v
koncentráku
poprvně
těch
pět
mě
při
vedeš
ne
to
právo
trvá
jo
žádná
režie
to
je
právo
a
ty
máš
taky
právo
a
každý
má
právo
do
života
ježíše
poznat
to
nebylo
to
nebyla
žije
to
byla
součást
toho
že
já
jsem
pozval
do
tý
ho
života
ježíše.
Prosím
o
tom
mluvil
no
prosím
vememe
se
o
tom.
A
je
i
mně
nejde
o
slovíčka
mě
by
nemuselo
vadit
že
to
považujete
za
režii
ale
já
nechci
ubírat
k
tomu
pánu
bohu
na
jeho
ti
nechci
ubírat
na
tom
pochopení
jeho
úmyslu
on
nechce
vás
život
režírovat
nýbrž
on
chce
abyste
mu
patřili
on
tebe
teďka
pozval
tomu
aby
se
s
naučil
mu
lépe
tašek
rozumíš
si
v
tom
výše
režii
já
v
tom
vím
pozvánka
se
to
tak
aby
člověk
totiž
dovolil
bohu.
Se
zapůsobit
tedy
fyzickém
životě
já
se
spůsobem
že
zastavím
nebo
zruším
všechny
příčiny
proč
on
nemůže
ne
v
životě
si
já
jsem
tady
jmenoval
a
dávám
teďka
konkrétní
příklad
zrovna
ten
který
se
ním
dával
včera
v
tom
auto
večer
ještě
ho
jednou
zopakuju
při
například
aby
nějaká
osoba
se
upravil
ano
si
to
leta
a
ta
osoba
jsem
neuzdravil
znovu
a
znovu
upadá
do
téže
chorou.
Můžeme
to
na
to
propojí
kde
je
ta
chyba
proč
mě
pán
bůh
nevyslyší
pro
ní
tak
dalece
milosrdný
tak
ho
prosím
a
tak
si
to
ten
případ
zasluhuje
že
mě
neslyší
kde
jeho
láska
jediná
chyba
je
v
tom
že
já
mu
nedovoluje
aby
udělal
zázrak
že
já
si
pořád
vedu
svou
já
pořád
prosím
když
někdo
křičel
ježíši
smiluj
se
nade
mnou
někde
na
nějaké
křižovatce
já
chci
vidět
ne
to
byl
slepý
ne
ani
toho
co
křičel
a
řeknu
přestaň
si
čet
on
se
s
tebou
nebude
bavit.
Nebo
už
přichází
co
a
on
přišel
ještě
víc
ježíš
přistoupil
a
říkal
co
chceš
představ
samo
tou
říše
si
ježíš
styl
svatý
udělat
přestal
křičet
že
říkal
ci
vidět
on
ho
utratil
ale
zeptal
se
ho
co
to
navodit
které
symbolicky
znázorněno
co
jsem
má
dělat
aby
ježíš
kristus
mohl
udělat
ten
zázrak
uzdravení
říci
je
vám
to
nejasné
ale
já
vám
to
vysvětlím
je
to
dala
taky
pralo
práci
než
intervenoval
to
dotyčné
osobě
prosím
vás
modlete
se
dost
jako
dosud
abyste
ten
člověk
uzdravil
proti
tomu
já
nic
nemám.
Modlete
se
přestože
se
nespravuje
neztratíte
naději
nestane
té
peru
pořád
se
modlete
protože
to
že
se
neunavuje
to
vás
neopravňuje
k
mínění
že
pán
bůh
se
svou
milosti
za
vámi
není
to
vás
jenom
musí
osvědčovali
k
tomu
že
se
té
ještě
dost
nemodlit
na
jedné
straně
a
na
druhé
straně
který
že
jste
nedala
pánu
bohu
možnost
aby
vůbec
zakročil
aby
vůbec
moh
neléčil
že
vy
dobře
víte
že
žádný
lidský
lék
tady
nepůsobí
že
může
zapůsobit
jenom
on
se
svým
zázrakem
musel
a
právo
k
tomu
možnost
k
tomu
aby
mohl
osobitou
zázračnou
moc
čili
vy
musíte
v
okamžiku
když
už
nemůžete
dál
prostě
když
si
víte
že
ste
vyčerpal
všecky
možnosti
pro
sebe.
Musíte
přestat
prosit
a
v
tom
okamžiku
kdy
přes
ne
prosit
musíte
toho
člověka
který
má
být
uzdraven
nebo
řikali
udělal
ten
prostě
odevzdat
do
rukou
božích
ať
si
s
ním
dělá
co
chce
ať
ho
uzdraví
nebo
ne
vy
ho
musíte
odevzdat
do
rukou
božích
a
chceteli
aby
to
bylo
účinnější
protože
na
tohleto
nemáte
právo
totiž
za
jiných
okolností
než
dyž
sama
se
odevzdáte
také
s
tím
koho
se
se
aby
ježíš
vyléčil
nemáte
jinak
právo
protože
ježíš
svůj
život
dal
za
ty
které
léčil
chápete
vy
musíte
také
svůj
život
dát
za
toho
které
kterého
chcete
aby
ježíš
vyléčil.
Čili
všechny
následky
nese
že
s
tím
že
prostě
sama
svůj
život
dáváte
u
za
toho
který
jste
to
aby
byl
vyléčen
za
těch
okolností
nestojí
nic
cestě
ježíšově
zázraků
a
ten
člověk
bude
neomylně
uzdraven
i
když
lékař
které
za
si
nevíry
a
on
sám
si
taky
nevracet
zázraky
se
viděli
jenom
z
toho
může
tohleto
jsme
zapomněli
toto
jsme
nevyčetl
tento
návod
jasný
návod
ježíšova
života
se
nevyčetl.
Že
apoštolové
všichni
byli
ochotni
dát
svůj
život
za
ty
který
zachraňovali
v
těch
jejích
chorob
oddělenosti
od
boha
ne
přiváděly
bohu
taky
ten
vůbec
dali
že
tam
vím
ka
prostého
jana
ne
který
ten
život
nedal
a
to
vy
se
toho
v
tom
co
je
v
dvě
a
já
to
tady
nebudu
vysvětlovat
protože
to
by
pomoc
lopat
do
zmítá
někam
dál
je
tam
vysvětleno
odvolávám
ale
zůstane
u
tohoto
případu
konkrétně
a
to
ještě
konkrétně
vysvětluje.
Napřed
nanečisto
tak
já
se
mi
bylo
že
asi
tohleto
podívejte
se
prosté
jak
umíte
na
kolenou
pláčem
nebo
obyčejně
to
jedno
ale
až
už
nebudete
umět
dokonaleji
prosit
aniž
se
nestane
ten
od
takovou
se
modlit
se
nevyléčí.
Tak
jsou
v
tom
jenom
je
závady
není
v
tom
že
by
ježíš
nebo
kristu
nebo
bůh
nebyl
milost
sedm
závada
tam
není
tu
vedete
ale
jsou
tam
jiné
dvě
závady
nebo
že
by
už
dneska
nemohl
dělat
zázrak
že
to
už
celo
před
matce
v
ospalá
vane
pravda
se
přesvědčím
na
každým
kroku
o
těch
zázracích
že
sou
ale
dvě
závady
v
tom
sou
že
se
se
dost
poctivě
nemodlila
se
to
dost
postě
nepřála
víte
co
kolik
století
to
stálo
izraelském
národu
než
si
vymodlil
ježíše
krista
a
že
jste
v
sobě
nenašla
pannu
marii
a
naše
se
stopě
svatýho
lese
který
by
byl
řekl
staň
se
chce
si
bibli
řekli
stránce
teprve
tím
že
řekli
staň
se.
Tak
měl
možnost
bůh
způsobit
že
panna
maria
počala
a
ježíš
kristus
byl
uchráněn
před
herodesem
že
kdyby
oni
kdy
byl
řadí
o
se
například
neposlechl
a
zůstal
betlémě
tak
byl
za
vražděn
ten
ježíš
kristus
jako
ostatní
mláďátka
je
vám
to
jasný
a
kdy
je
panna
maria
neřekla
staň
se
a
to
řeka
přestože
tomu
nerozuměl
v
tom
může
stát
přesto
řekla
staň
se
tak
se
ježíš
kristus
nemohl
narodit
je
vám
to
jasný
zase
na
mě
ne
na
nic
nedělat
takové
násilí
aby
řekl
ty
musíš
oni
přišel
pořádat
jak
si
myslíme
že
pána
boha
prosíme
a
stěna
velkém
omylu
pán
bůh
prosí
nás
aby
moh
vstoupit
do
našeho
života
jedině
tohleto
je
správné
pojetí.
To
byste
koukali
jak
chudák
stojí
před
dveřmi
a
jak
my
ho
nikdy
nepouští
nikdy
ne
já
by
na
místě
pána
boha
tak
to
všechno
po
střílí
sebe
prvním
zakro
opravdu
je
to
situace
úplně
opačná
než
jaký
my
víme
na
to
vás
upozorňuju
tak
když
vy
přestanete
momentu
když
víc
nemůže
té
prostě
v
tom
momentu
odevzdáte
bezeslovně
toho
ko
setina
tý
ježíš
kristus
uzdravil
jemu
bezeslovně
ona.
A
odevzdejte
se
sebe
jako
oběť
za
to
i
sebe
jemu
a
teď
a
pak
si
pak
od
toho
odstup
te
a
nečekejte
co
se
stane
protože
to
už
zase
by
jste
porušili
jak
to
byste
nevěřila
jež
kristus
to
by
nemohl
dál
působit
protože
né
každé
uzdravení
probíhá
momentě
víte
dobře
že
třeba
v
jednom
případě
za
lidu
na
stejní
lidí
namazal
oči
toho
slepého
nebo
už
ji
oči
a
poslal
ho
k
nějakému
rybníku
siloe
e
se
zdá
ne.
Aby
se
tam
umyl
a
teprve
když
se
umyl
tak
viděl
čili
ne
každé
uzdravení
může
proběhnout
rovně
tím
řekl
ne
každý
u
roní
že
proběhlo
okamžitě
nýbrž
některá
uzdravení
některé
změny
v
našem
životě
musí
z
milosrdenství
božího
probíhat
pomalu
aby
toho
člověka
nezničil
to
je
jenom
milosrdenství
boží
aby
ho
nezničil
aby
on
si
v
hlavě
srovnal
třeba
že
to
má
normální
průběh
protože
jemu
ježíši
nešlo
o
to
aby
viděli
zázrak
jemu
šlo
o
to
aby
udělal
on
se
nechtěl
vytahovat
kdybyste
on
nejednal
jako
já
když
jsem
tohleto
jsem
tady
zažil
sítem
nazval
zázrakem
k
neříkejte
nikomu
ceho
že
ste
kteří
ke
nikomu
o
tom
co
se
s
tebou
stalo
byl
úplně
jiný.
Že
to
jsem
já
tady
provedl
to
byla
jenom
instruktáž
která
je
si
musíte
odmyslet
že
jsem
se
do
toho
zamíchal
ano
to
nebylo
správné
že
se
nedovedl
momentálně
instruktáž
udělat
líp
no
to
je
moje
neschopnost
a
když
se
to
takhle
provedete
se
mi
řekl
tak
se
najednou
ocitne
jak
ten
koho
se
te
uzdravit
aby
byl
uzdraven
to
je
vše
ten
tak
vy
na
jiné
úrovni
následků
a
příčin
to
znamená
my
jsme
na
úrovni
následků
a
příčin
které
vedou
k
tomu
že
se
se
tady
narodili
že
jsme
dospěli
že
jsme
se
stali
a
že
jsme
umřeli.
To
je
jedna
úroveň
přišli
ze
kterých
není
víme
že
kterých
se
nikdo
nevím
nemele
jakmile
narodíte
působení
boží
ve
vašem
životě
tak
zároveň
protože
tam
není
jedno
oddělené
od
druhého
navodí
te
cení
událostí
která
je
na
dcera
jiné
úrovni
která
nevede
k
hrobu
nýbrž
která
vede
do
věčného
života
a
to
bude
mít
za
následek
že
najednou
se
nebudou
jít
věci
které
se
předtím
děly
a
budou
si
být
věci
které
by
se
jinak
vůbec
nestaly.
To
je
starověku
znali
tu
jinou
řadu
příčin
a
následky
než
kterou
zažíváme
svém
běžném
životě
který
vede
k
hrobu
a
k
jejich
prosil
a
mudrci
popsal
se
jím
předvídali
co
všechno
ježíš
kristus
bude
zažívat
to
je
obecná
znalost
objektivní
znalost
zákonitosti
příčin
a
následků
na
té
nadstavbě
nad
normálním
citovým
normálním
že
se
normálním
lidským
životem
takže
my
můžeme
klidně
říci
že
až
přijde
další.
Spasitel
kdyby
přišel
co
se
s
tím
bude
dít
nebude
to
totéž
co
ježíšem
kristem
protože
se
bude
z
jiné
úrovně
postupovat
ale
se
při
znalosti
té
úrovně
budeme
se
moc
říct
proto
nám
vykládají
třebas
ti
kteří
nevěří
že
extazi
škrt
a
říká
dají
i
to
je
všechno
opsáno
se
to
obdobného
seděl
nitro
něco
obdobného
se
dělo
s
krišno
že
se
obdobného
seto
do
oděli
jsem
honem
a
podobně
a
celou
řadu
případů
na
říkají
to
je
to
tehdy
ve
tře
dovolí
bylo
zcela
běžné
tenhleten
mythus
ne.
Od
indie
až
po
egypt
no
a
nějaký
mudrci
z
toho
z
přeliv
život
ježíše
krista
jsem
ty
okolnosti
které
jsou
tam
líčeny
konkrétní
okolnosti
ty
nám
nedovolují
abychom
si
něco
tak
nesmyslné
vůbec
odvážil
myslet
on
to
z
konkretizovat
všechno
životem
detailní
mi
událostmi
ukázal
že
to
opravdu
udál
a
mě
nestojí
v
cestě
osobně
nic
proti
tomu
abych
nepotřeboval
věřit
na
nějaký
zázrak
když
mu
to
tedy
žádný
zázrak
nedělal.
To
všechno
co
je
to
šiler
né
to
je
zcela
přirozené
na
úrovni
těch
té
soustavy
příčin
a
následků
na
které
on
se
ocitl
a
na
které
se
můžeme
ocitnout
i
my
kdykoliv
se
na
té
úrovni
odvede
tak
se
ci
zázraky
takhle
dějí
a
následkem
toho
se
nemusíte
starat
a
kdybyste
se
starali
a
přemýšleli
tak
z
této
úrovně
padáte
dolů
na
úroveň
kdy
se
kde
se
zase
staráte
právem
právem
převýšíte.
Totiž
tahleta
úroveň
je
úroveň
kde
ve
zmaření
člen
přijdete
na
věci
líp
než
když
u
nich
přemýšlejte
samosebou
řeknete
jak
je
to
potom
tím
ostatním
životem
když
musíme
něco
rozřešit
to
život
to
všechno
hrneme
na
bedra
boží
a
řekne
ty
bez
přemýšlení
to
beztak
víš
tak
to
já
bych
to
tady
namáhal
není
pravda
a
přemýšlivost
začne
mít
třemi
vám
mysl
začne
mít
povahu
prostředku
služeb.
Protože
přemýšlím
potom
v
tom
této
zkušenosti
není
už
starost
jak
se
to
jeví
třebas
lidem
kteří
neví
nějaké
zkušenosti
to
postaveno
nýbrž
to
je
služebník
který
slouží
já
vám
řeknu
to
je
po
veškeré
starosti
protože
to
je
ta
přemýšlí
vá
milosti
jeden
z
noha
služebníků
který
slouží
i
služebníce
přeci
nemusí
starat
jestli
má
nějakou
starost
tak
jenom
jedinou
aby
ta
jeho
služba
byla
opravdu
službou
aby
to
aby
nesloužil
z
tobě
nýbrž
jemu
aby
hospodařil
dřina
mi
které
nejsou
jeho.
Aby
si
nikdy
nepřivlastnili
nic
z
toho
se
je
mu
dáno
dispozici
aby
pomocí
toho
sloužil
neboť
to
mu
je
dáno
daleko
víc
hřiven
než
komukoliv
jinému
protože
se
stal
vybraným
služebníkem
který
vědomě
užívá
hřiven
které
nejsou
jeho
ovšem
on
musí
z
toho
vyvodit
všechny
důsledky
že
který
že
totiž
si
viděla
taky
nároky
nejmenší
na
to
aby
z
toho
něco
si
pro
sebe
nechal
kdyby
si
z
toho
něco
malinko
nechal
pro
sebe
třebas
uspokojení
že
je
služebníkem
tak
padne
mrtev
ano
to
znamená
dostane
se
do
toho
stádia
vývojového
kdy
zase
nebyl
služebníkem
že
se
zase
musí
starat
kdy
přebývá
temno
stech
jejích
to
znamená
když
se
cítí
oddělen
od
boha
když
se
musí
tě
nechte
do
cesta
toto
že
nikdo
to
za
ně
neumřela.
A
ne
i
takzvané
přirozené
dary
jak
my
tomu
říkáme
třeba
rozum
smysly
ne
cit
a
tak
dále
co
od
pána
boha
to
pochopitelně
protože
jsme
vinu
vlivem
prostředí
ve
kterém
jsme
žili
se
rozvinuly
v
den
prostředí
a
to
se
žili
a
my
máme
povinnost
je
využívat
do
krajnosti
to
znamená
rozvinout
je
a
nemáme
právo
jak
jsem
před
chvilinkou
říkal
tím
pomoc
od
boha
sme
si
nepomohli
tím
světlem
které
nám
sví
tím
že
je
tem
rozumu
ne
napřed
vůbec
se
je
vám
nepouštět
získat
pomoc
boží.
Když
jste
upozornili
tím
malinko
máte
k
dispozici
musí
to
malé
co
máte
dispozici
od
něho
taky
využít
pochopitelně
a
do
krajnosti
jakmile
to
do
radosti
využít
a
tak
a
u
dovedete
od
toho
odstoupit
ne
přestanete
rozumovat
do
stavíte
povídavou
mysl
a
obětujete
bohu
tu
svou
neschopnost
to
rozřešit
aniž
se
už
dále
ptáte
jo
tak
v
tom
okamžiku
pán
bůh
vás
nectí
a
odpoví
když
například
mě
poklade
otázku
tak
já
nekladu
otázku
bohu
pak
nebo
že
neřeknu
to
nebože
tady
se
mi
ten
a
ten
ptá
na
to
a
to
buď
tak
dobrý
a
odpovězte
já
teďka
v
tom
a
ta
čekám
odpověď
úplně
špatně.
Já
se
přeci
nepotřebuju
boha
tá
když
je
vševědoucí
pojato
je
to
ruším
je
mu
milost
to
šlo
pu
po
jeho
velikosti
jestliže
jestliže
mně
někdo
dá
otázku
a
já
si
s
tím
nevím
rady
s
nejlepším
pořádku
nemůžu
sice
člověk
ne
nemůžete
čím
vydali
a
ne
abych
se
ptal
boha
nýbrž
já
toho
člověka.
I
s
tou
otázkou
obětuju
pokud
jedině
stojíme
jednání
a
teď
se
stane
dvojí
buď
ten
člověk
byl
jenom
zvědavý
ovšem
já
to
říkám
jenom
školsky
vono
se
jiné
nestane
tak
jak
já
to
říkám
jenom
to
nebo
jenom
ono
já
říkám
dva
krajní
případy
svou
mezi
případy
buďte
člověk
jenom
z
jednom
a
chce
to
být
že
dosti
nechcete
podle
toho
zařídit
pak
se
nedovím
vůbec
nic
anebo
do
té
vědomosti
ještě
zapadá
taky
hotova
se
přiblížit
k
bohu
tak
se
dovím
tolik
nebo
může
ku
tolik
kolik
se
zasluhuje
aby
ho
to
nemá
to
anebo
je
veden
jedině
touhu
po
bohu
a
tak
já
dostanu
odtamtud
takovou
přemíru
poznání.
Že
kdybych
mu
řek
jenom
slovo
jenom
slovo
ne
to
všechno
se
tam
o
to
se
nedá
bez
vyříkat
tak
se
mu
řekl
víc
než
kdybych
provedl
velký
výklad
v
tom
slovu
bude
ta
síla
to
jediné
svobody
větší
síla
než
daleko
větším
a
delším
mohutnějšímu
opisu
ne
proto
říkal
ten
setník
ježíši
nechoď
k
tomu
mimo
služebník
který
je
na
smrt
nemocen
já
mám
také
své
sluhy
řekne
jenom
a
já
jim
vyšším
nařídím
aby
dělali
to
nebo
ono
tak
oni
udělali
taky
řekne
no
slovo
a
můj
se
si
bedra
stalose
a
tak
toto
slovo
takhle
když
když
to
někdo
chce
aby
opravdu.
Se
uzdravil
rozumíš
kdybyste
opravdu
chtěl
uzdravit
a
takhle
mně
po
kladl
otázku
a
já
jsem
si
nevěděl
rady
kdyby
ta
poctivě
byla
návodu
strana
jak
na
mé
tak
na
to
teprv
podobný
vedena
třeba
je
nepoctivě
šedivý
to
byla
na
obrovskému
tak
stačí
říct
slovo
to
je
prostředek
do
kterého
se
oděla
moc
boží
je
tobě
tne
najednou
pochopíš
to
jednoho
slova
takový
věci
že
dlouhým
povídáním
si
to
nikdy
nepochopil
a
přesto
si
potom
uvědomím
sem
slyšel
jenom
jedno
slovo
nebo
jednu
věc
a
já
jsem
toho
tolik
pochopil
to
byla
oděna
toho
že
si
opravdu
chtěl
se
uzdravit
ne
si
ji.
Download XML • Download text
• Waveform view