Waveform view
prevzate-kotouc-88-03
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Eště
chovali
ne
a
celé
ale
usne
mile
překvapil
že
on
byl
ochoten
na
to
se
ptal
odpověd
činem
to
se
nedá
to
že
zvědavosti
ale
aby
to
mohl
uskutečnit
a
když
to
uznal
tak
to
šel
uskutečnit
okamžitě
uskutečnit.
Kdežto
ti
moji
protože
ještě
přátelé
všechno
uznají
všechno
ale
nic
neuskuteční
nebo
strašně
málo
to
je
chyba
já
jsem
stejným
způsobem
měl
přátel
vo
ta
do
vědce
let
tak
úplně
na
stejné
úrovni
ale
to
nic
to
je
běžné
protože
člověku
to
dělá
dobře
si
to
poslechne
ale
špatně
mu
když
to
má
uskutečnit
že
já
jim
říkám
když
takhle
činí
to
pokazil
no
jo
já
jsem
vám
nedivím
protože
kdy
jste
k
nešel
objevil
že
se
vám
přišel
že
vás
přišel
zavraždit
zabít
tak
on
se
to
víte
protože
když
jsem
měl
to
zjevení
toho
jedná
dvacátého
prvního
listopadu
třicet
devět.
Kde
jsem
vlastně
prodělal
znovuzrození
určité
fázi
tak
jak
to
začlo
přestože
to
nebylo
časově
nějak
limitně
tam
často
nevydal
tak
se
o
to
že
jsem
pochopil
nebo
poznal
konec
světa
co
to
je
poznat
konec
světa
chtít
skončit
s
tím
světem
jako
že
to
není
můj
svět
potom
stvořeným
je
nestvořené
boží
věčné
a
teprve
pak
jsem
mohl
poznat
stvoření
světa.
Ty
jsi
stvořen
proto
aby
se
dostal
ke
konci
světa
a
abyste
to
znovuzrodit
vybereš
kristus
nezemřel
na
kříži
nemoh
vstát
z
mrtvých
přecito
to
byste
si
se
tak
jednoduchá
záležitost
my
musíme
umřít
abychom
mohli
vstát
z
mrtvých
to
je
pořád
nejde
to
to
já
se
nechovám
do
slušně
k
vám
protože
chci
taky
abyste
vnitřně
umřeli
a
mohli
se
znovuzrodit
že
ano
a
to
je
zaručeně
bolesti
le
protože
každý
se
máme
si
to
se
rád
já
taky
a
vy
taky
se
máte
rádi
si
způsobem
že
jo
já
když
jsem
tady
osobu
svými
řeči
tak
se
vám
taky
na
pochopitelně
to
museli
zabránit
ale
nemělo
by
to
být
z
toho
si
neberte
příklad.
Ale
dobře
že
ste
to
řekl
to
sem
moc
rád
co
to
znamená
vnitřně
umřít
kdybychom
ztratili
to
svoje
já
jak
se
to
takhle
říká
to
umře
ne
tak
nemůžeme
tady
na
tom
světě
vůbec
žít
my
jsme
tady
živi
protože
máme
nějaké
já
nepravé
já
ale
v
tom
a
nepravého
já
jsme
živi
tak
dlouho
dokud
není
narozen
tím
novým
já
jak
se
to
stalo
ta
smrt
z
toho
starého
já
u
mě
bezčasovém
okamžiku
bez
o
sami
dyť
už
i
ty
nádechu
nebo
náběh
k
tomu
jak
to
dělal
lékaři
byli
bezčasové
já
jsem
tam
nevnímal
přestal
jsem
po
určité
době
vnímat
čas
kdyby
byl
nepřestal
vnímat
čas
v
těch
operacích
a
vědomí
tak
jsem
měl
pořád
bolest
bude
si
je
vázána
na
čas
ale
když
jsem
vyšel
z
času
tak
jsem
vyšel
taky
z
bolesti
bohatec
si
to
že
to
je
spojitá
nádoba.
A
tak
zabít
to
já
znamená
odkázat
ho
k
jeho
úlo
kterou
má
právo
ještě
hrát
a
na
každé
úrovni
to
já
má
jiná
práva
jiná
práva
mělo
to
já
ježíšovi
a
budu
mluvit
ten
tak
ježíšovi
protože
to
je
příkladné
jiná
práva
mělo
to
já
ježíšovo
po
jeho
narození
a
až
do
třiceti
let
to
mělo
právo
mu
diktovat
poddanost
rodině
společnosti
služba
ji
a
tak
dále
a
von
neodporoval.
Pak
když
to
já
už
to
dělalo
samovolně
to
znamená
k
ten
o
práci
aby
poslouchal
ale
byl
dobrým
řemeslníkem
a
tak
dále
tak
proto
já
si
zamanul
že
bude
požadovat
na
tom
svém
nositeli
to
co
vono
chce
aby
se
mu
klaněl
a
tak
dále
tona
té
poušti
no
a
on
se
s
tím
já
vypořádal
postupně
postupně.
To
znamená
to
umírání
není
tak
jak
já
říkám
si
to
vždycky
bezčasová
záležitost
že
kdo
odejde
o
druhý
tak
je
to
bezčasové
prostě
si
odejde
a
už
tam
není
ti
rodiny
nebo
von
si
to
je
na
na
poušť
no
on
přijde
z
pouště
a
začne
mít
učedučedníky
a
tak
dále
a
tak
dále
on
odejde
na
kříž
ten
čas
tam
nehledal
i
to
je
to
špatně
pochopili
křesťani
že
například
umírají
celý
život
ne
ono
jim
to
nejde
vod
ruky
protože
to
není
záležitost
časová
já
jsem
ještě
dost
neodumřela
to
je
špatná
se
to
je
to
není
závislé
na
tom
jak
já
si
přeju
o
dům
ří
nýbrž
na
tom
příkazu
který
zatím
je.
Při
království
boží
je
přání
který
můžu
mít
ale
nemůžu
si
přát
milovat
protože
bych
potom
na
nějakém
vývojovém
stupni
přišel
k
tomu
že
my
to
dál
nejde
a
přestože
jsem
do
toho
do
táty
všechno
bylo
žil
že
sem
vkládal
boží
věci
do
toho
co
jsem
myslel
že
je
moje
já
jsem
zaměňoval
nevědomosti
o
to
je
to
s
to
je
ovšem
činí
velký
potíže
říct
to
není
ale
to
nevědomost
nás
způsobuje
veliký
těžkosti
tak
tohleto
berte
na
vědomí
že
to
já
se
musím
převádět
do
jiné
funkce
a
z
té
funkci
se
nepodobá
tomu
dřívějšímu
já
protože
plní
jinou
funkci
to
já
například
plnilo
funkci
v
těch
učednících
páně
to
já
ježíšovy
i
měli
různé
vlastnosti
a
je
to
jsou
to
vlastnosti
lidské
duše
ať
je
to
jidáš
nebo
já
bych
to
už
jedno.
A
teprve
když
je
opustil
tak
zase
se
dostal
přes
to
tu
úroveň
těch
lidských
vlastností
kterému
sloužily
už
tam
za
dvě
třeba
nebylo
usínat
že
ano
i
ti
vybrat
to
už
bylo
vidět
že
to
jako
končí
to
neptal
v
tom
se
nevyznáme
jinak
než
když
dobře
pochopíme
ježíšův
život
a
zařídíme
se
a
to
si
to
snadno
zjistíme
na
čem
jsme
a
co
máme
pravé
dělat
co
nemáme
dělat
to
jasně
ale
bez
pochopení
symboliky
ježíšova
života
si
nepomůžeme
ani
tím
že
rozumíme
všechny
jeho
podobenství
protože
jak
jsem
říkal
v
tom
podobenství
nemůže
být
všechno
obsaženo
že
v
tom
hlavním
podobenství
o
těch
moudrých
a
nemoudrých
pannách
řádí
nevěsta
a
ono
to
má
být
svatba.
A
vona
vona
to
schází
všude
tam
v
těch
podobenstvích
svolal
ten
král
nebo
do
to
byl
bohatý
muž
nějakou
hostinu
svatební
ale
o
to
se
tam
není
ani
slovo
se
zase
ne
a
hlavně
že
tam
měl
ty
lidi
který
moh
částečně
vyhodit
začne
tam
mohl
nechat
ho
tady
jde
o
toto
poučení
to
tam
má
právo
být
na
tom
a
ne
poučení
o
o
té
nevěstě
to
je
záležitost
boží
do
toho
nemáme
co
mluvit
a
to
nemáme
co
žebra.
Nevěřte
je
boží
je
naše
nesmrtelná
duše
a
ta
nemůže
být
spasen
a
ta
už
spasen
je
odjakživa
ne
ve
věčné
sme
v
bohu
a
né
bůh
mimo
nás
to
je
základní
omyl
křesťansky
my
žijeme
v
bohu
že
o
tom
nevíme
a
pak
boží
v
té
době
žijeme
už
částečným
vědomí
že
v
něm
žijeme
a
čím
dál
se
to
úplně
a
žijeme
bez
přestávky
v
bohu
jak
že
je
bez
přestávky
k
bohu
vědomě
tak
nemáme
tady
na
světě
co
dělat
jenom
kdybychom
měli
nějaký
úkol
vůči
bližním
roští
ano.
To
takzvané
duchovní
řešení
života
ne
něco
abstraktního
že
je
to
konkrétní
přístup
k
věcem
a
klidem
i
k
věcem
i
klidem
kdybych
se
byl
nenaučil
v
předškolním
věku
konkrétně
jednat
s
věcmi
jako
by
to
byli
živé
věc
brno
žalmy
tyto
se
to
bolí
že
tak
bych
se
byl
naučil
ani
konkrétně
takle
láska
ve
přestal
k
lidem
protože
všechno
je
jednota
a
kdybych
z
ní
vyjmul
nejhoršího
tvora
tak
by
to
všechno
zboural
vona
je
ještě
taky
tam
starat
ještě
to
není
vrchol
to
tedy
je
pravda
ale
jenom
v
tomto
smyslu.
To
ještě
vztah
jaký
já
bych
to
řekl
jestliže
někdo
se
modlí
k
nějakému
bohu
na
nebesích
nebo
něčemu
vyššímu
než
je
sám
tak
dokazuje
na
že
se
nestal
tím
koho
chce
milovat
a
jak
se
s
ním
stane
tak
se
k
němu
nemodlí
tak
prostě
s
ním
žije
to
je
asi
jako
kdyby
šel
tadyhle
třebas
já
ukážu
tak
na
větu
nýbrž
je
síto
po
ulici
a
říkali
ví
co
ty
než
se
mnou
poli
si
deme
po
brně
deme
se
podívat
k
vám
a
tak
dále
a
říkala
a
dyc
jsme
to
domluvili
prostě
to
říkáš
takovým
že
smysl
té
udělal
kdyby
se
choval
tak
jak
když
je
přítomen
někdo
tak
proč
mu
říkat
já
vím
že
jsi
přítomen
ten
smysl
přeci
to
prosím
no
prostě
trpnost
nik
i
té
nejmenší
metafyzické
zkušenosti
je
založen
na
trpnosti.
Metodická
noste
není
založena
na
aktivitě
vůle
a
na
jakékoliv
aktivitě
ta
je
záře
na
trpnosti
čili
jestliže
někdo
máme
ta
fíku
zkušenost
tak
jenom
proto
že
buď
dobrovolně
nebo
na
dobrovolně
a
ale
dobrovolně
a
je
to
pro
ně
nic
nedělal
se
stal
trpný
ano
jsem
se
musel
stal
u
těch
lékařů
trpný
a
tak
to
začlo
a
proto
začla
umět
tak
brzo
to
metafyzická
zkušenost
přejte
si
to
protože
opravdu
musel
jsem
se
od
sebe
dostat
pryč
a
když
to
nešlo
po
dobrým
tak
to
násilí
to
dítě
to
ještě
vydrží
ale
kdyby
se
to
násilí
na
sobě
vykonal
dneska
dospělém
věku
tak
po
trpnost
jako
na
mě
vykonal
lékaři
tak
by
se
zabili
pozoruju
nebo
byste
se
pomohli
oni
ty
lékaři
beztak
nevěřili
že
že
nebudu
pomatený
ne
ale
ne
stalo
se
to.
Víme
ně
no
tak
trpnost
to
to
je
ta
trpnost
příklad
ježíšova
života
největší
dávka
trpnosti
spočívala
v
tom
že
on
přišel
na
tento
svět
jako
nevědomé
dítě
lidské
a
a
čímž
předtím
nebyl
to
bez
a
on
se
ponížil
tohoto
stavu
nevědomého
lidského
dítěte
protože
to
byla
při
vtělené
bohu
obrovská
to
bylo
obrovské
sebezapření.
Tak
brzo
se
mu
dostalo
v
podobě
těch
tří
svatých
tří
králů
po
na
učení
o
tom
odkud
přichází
ho
nenechal
ho
dlouho
náhodička
jako
nás
oni
už
si
říct
na
to
každý
do
myla
to
jsou
symboly
toho
co
musí
říct
že
nic
si
věčný
věčnosti
pocházíš
a
budeš
pomazán
zase
na
věčného
to
je
ta
kainově
a
to
to
to
oslavován
taky
takže
tomu
přišli
říct
a
nám
ponechali
jenom
symboly
zato
karla
myrhu
ale
my
se
v
tom
doufám
vyznáme
ale
následova
nestane
proto
že
bychom
v
tomto
věku
nebyli
ani
ochotni
ani
schopni.
Tuto
stálost
uplatňovat
dalo
metafyzickou
kterou
neumíte
uplatnit
tak
nemůže
boha
existovat
čili
trpnost
musí
být
musí
mít
protiváhu
že
ji
dovedete
platit
aktivně
uplatnit
ježíš
kristus
to
ve
taky
paní
že
byl
poddán
trpět
třebas
své
rodině
a
tak
dále
on
který
měl
tu
obrovskou
moudrost
za
sebou
že
sobě
který
takže
on
to
potom
už
začal
na
okapu
jako
míchat
trpnost
s
aktivitou
a
to
je
správně
pojatý
život
to
má
být
tak
zamícháno
že
když
je
zapotřebí
být
aktivní
tak
musím
být
aktivní
až
dobře
niko
sti
že
třeba
být
trpný
tak
mu
trpný
zase
tam
panna
maria
byla
trpná.
Dokonale
když
ji
poznáme
anděl
že
jo
kdyby
byla
malinko
zaváhal
jako
třebas
zachariáš
kdyby
byla
malinko
zavázal
tak
se
ten
ježíš
nemohl
narodit
to
bylo
zaviněno
způsobeno
tím
že
byla
úplně
dokonale
trpná
takhle
dokonale
trpná
má
být
naše
duše
když
se
k
ní
má
narodit
ježíš
kristus
byl
jsem
dokonale
trpný
když
jsem
vzdal
svůj
život
ona
vlastně
vzdala
ta
panna
maria
svoji
život
tam
v
tom
koncentrákem
vzdal
ten
svůj
život
a
vlivem
lékařů
jsem
ho
vzdal
předtím
ovšem
to
bylo
násilím
samo
sta
to
už
nás
my
vlastně
nebylo
to
teprve
vyhodil
že
mě
chce
zabít
ale
ještě
mi
nezabil
ne
takže
to
nějaký
pokrok
byl
ale
udělal
jsem
tam
při
tom
zase
v
tom
byl
taky
omyl
jako
v
tom
prvním
znovuzrození
a
prvního
obrácení
roku
sedmnáctého
jako
v
tom
dvacátém
šestadvacet
v
tom
koncentráku
byl
v
tom
omyl.
V
protože
já
jsem
si
říkal
ta
moje
dušičku
říká
a
teď
když
takové
obrovské
utrpení
který
tady
kolem
své
vidíš
zažíváš
utrpení
vidíš
že
bůh
spravedlivě
spravedlivě
zaměřuje
tobě
i
ostatní
a
že
tebe
se
nic
nedotýká
jenom
proto
že
si
v
jiném
postavení
než
se
byl
předtím
by
byl
v
něm
zůstal
dyť
si
tady
byl
při
dělat
dostali
facky
taky
o
to
byl
se
jenom
kolem
zase
k
zemi
stávám
se
ano
přeci
kolik
zemi
vámi
takovou
ránu
že
mě
skok
země
a
ne
potom
kopal
to
bylo
ty
první
tři
dni
ne
já
sem
dycky
dostal
všechno
vstupem
co
ty
vostatní
tělo
mu
se
to
nestalo
ale
my
se
to
stalo
a
potom
najednou
nic
abych
abych
to
bylo
jasné
pro
mě
aspoň
pro
mě
že.
Že
jako
jsem
chráněn
když
jsem
na
jiné
úrovni
a
tam
na
té
úrovni
jsem
byl
vopravdu
absolutně
trpný
po
té
stránce
že
jsem
to
bral
jako
samozřejmé
že
bůh
je
činitelem
že
bůh
je
poznávající
že
bůh
je
milující
já
ne
a
já
jsem
nikdy
nemiloval
já
jsem
nikdy
nepoznával
já
jsem
nikdy
neexistoval
von
je
to
který
ve
mně
existuje
a
já
skrze
něho
teprve
odvozené
existuje
ale
byl
v
tom
jeden
veliký
omyl
že
si
mysleli
že
je
to
vrcholem
myslel
v
sedmnácti
letech
jsem
si
my
se
potom
znovu
nezná
člověk
chce
potom
a
pro
se
musel
být
z
toho
vyvržen
po
pěti
měsících.
Abych
se
dal
do
stavu
kde
sem
kdybych
mohl
zase
kráčet
kupředu
čili
toho
dneska
uvažuje
jako
se
velice
správné
já
jsem
to
vždycky
vyšel
tak
prosím
se
provinil
co
by
sem
se
ztotožnil
s
tím
že
jsem
na
svobodě
politické
ne
a
my
jsme
tam
neměl
politickou
chou
to
duchovní
to
to
tak
když
se
chci
mít
vymanit
zlou
jo
výkladu
tak
zase
říkám
ale
ve
skutečnosti
je
to
jinak
na
se
než
škole
to
pravda
já
jsem
podlehl
tomu
ale
tomu
dojmu
že
jsem
na
politické
svobodě
ale
věděl
jsem
že
je
to
jenom
po
lidská
svoboda
žádná
jiná
tam
ta
pravá
chovala
no
ale
měl
sem
možnost
trávě
teď
teprve
začít
co
jsem
s
nikdy
předtím
nezačal
a
to
je
odpověď
tady
nový
našli
začít
být
správným
a
pravým
způsobem
trpný
já
jsem
si
nikdy
předtím
netroufal
mýt
ženu
nebo
se
voženit
ne
seže
ani
nedotkl
ani
jsem
se
to
nežení.
A
teď
jsem
se
najednou
voženil
protože
jsem
to
ne
považoval
ale
věděl
jsem
že
je
to
správné
že
bych
neudělal
další
krok
kdybych
nebyl
měl
vedle
sebe
partnera
životního
který
nebyl
můj
matku
sem
si
mohl
vždycky
přivlastňovat
nějak
ne
tatínka
ne
demě
umřel
ti
loučit
roku
ale
ale
ma
manželku
jsem
si
nesměl
ani
před
svatebním
čase
přivlastnit
tu
se
musel
brát
z
rukou
boží
va
říká
já
jsem
z
toho
měl
občas
tak
když
mi
toto
vykládal
před
svatbou
ale
potom
jsem
poznával
na
že
to
je
lepší
než
když
by
by
vyměnil
protože
já
jsem
se
cítil
ve
tebe
úžasně
svobodná.
A
vona
měla
tu
velikou
výhodu
kterou
mám
málokterý
člověk
že
tu
svobodu
je
po
ní
nešlapalo
že
ji
neznevažovat
nevědomou
nebo
takového
nebo
ne
nebo
netečnosti
či
dětem
nebo
tak
nestačilo
to
k
tomu
aby
abych
ji
převedl
na
tu
cestu
kterou
jsem
vod
zprávu
znamená
tímto
životem
jít
vědomě
bohu
nebyla
svatou
terezii
která
to
věděla
předškolním
věku
že
k
nim
to
životem
učím
bohu
dojít
a
k
tomu
názoru
došla
teprve
po
šesti
letech
manželství
jak
k
tomu
názoru
přišla.
Tak
okamžitě
měla
za
prvé
vedení
duchovní
a
do
druhých
hrozný
utrpení
z
toho
doma
ně
oboru
jak
ta
strašně
trpěla
a
jak
ta
byla
skvělé
při
tom
vedena
to
kdybych
to
ale
já
jsem
tam
pokusím
je
sem
to
udělat
abyste
věděli
jak
to
vypadalo
na
den
měšec
rozporné
aby
to
byla
veliká
harmonie
protože
byla
vedena
v
dualismu
a
ta
musí
obavy
musím
stejný
právo
relativní
zlobila
tví
dobro
to
to
vedení
duchovní
bylo
relativní
dobro
a
ty
klacky
který
se
házeli
pod
nohy
neva
a
a
jinak
ne
nebylo
utáhli
přestože
byla
dospělá
neutralita
kosti
tak
to
hrozilo
sebevraždou
ne.
Ale
to
se
zase
chtělo
na
mně
když
jsem
si
přál
mít
partnera
který
není
můj
aby
mě
abych
dovolil
pánu
bohu
milostivě
že
by
mě
ukázal
že
jeho
nej
abych
aby
to
byl
fakt
a
ne
něco
co
co
se
si
přál
neboť
tady
jde
o
příkaz
milovati
budeš
bližního
jako
sebe
a
ne
uvažuje
o
tom
jestli
by
se
taky
mohl
ne
to
ne
tak
byl
jsem
čtyři
roky
takhle
pokoušen
kdy
manželka
nebyla
v
pravém
slova
smyslu
příčit
protože
na
to
nestačilo.
A
tu
musím
po
chválit
pepíčka
je
roku
že
jednou
sil
za
do
prádla
a
bylo
po
všem
zase
já
jsem
to
dokázal
dokázal
to
jeden
léčitel
který
na
ní
sahl
a
zase
z
minut
měla
po
těch
straní
potom
po
té
těžkostech
a
nebál
se
o
život
jako
jsem
mála
začla
se
bát
vo
život
protože
já
jsem
vlastně
bral
ten
život
to
si
musíme
ska
uvědomit
když
to
nebyl
život
pro
mě.
A
můj
součást
mého
života
a
bylo
to
část
přímo
božího
života
tak
o
mě
to
ukázal
do
té
koncentráku
když
se
to
můj
život
ten
tvůj
tak
tady
to
pouštím
abys
věděl
co
to
je
když
se
v
tom
moje
tak
musím
říct
že
to
byla
tvrdá
škola
a
nikomu
nedoporučuju
aby
si
přál
to
školou
projít
to
je
prostě
cesta
každého
člověka
ale
ne
napodobitelný
ta
je
jedinečná
lepší
ale
jedinečná
a
člověk
si
to
musí
dělat
po
svém
a
musí
v
toho
je
tam
rady
ve
svém
konkrétním
případu
ale
zcela
konkrétně
když
si
konkrétně
neporadí
tebe
se
například
tady
matiky
neporadí
a
s
tou
paní
tam
vedle
ní
to
je
chyba
tak
si
neporadí
a
nic
těmi
božskými
věcmi
marie
byste
tady
poslouchal
a
vona
si
musí
poradit
napřed
s
tou
svou
šedou.
A
pak
si
poradil
s
námi
snadno
tak
se
to
bude
zcela
běžné
ale
von
mě
vode
mě
se
chtělo
aby
už
to
bylo
aby
to
bylo
prostě
konkrétní
aby
aby
to
dosahoval
to
všechno
dění
že
jo
do
toho
hloupého
psaní
nějakého
statické
ho
výkladu
který
neměl
smysl
že
ano
tam
se
když
jsem
to
poznal
jako
stylem
já
jsem
pořád
počne
že
mám
k
dispozici
od
pána
boha
manželku
potom
děti
a
já
jsem
dobře
věděl
že
kdybych
jako
ty
ti
považoval
za
své
i
teďka
tak
je
okamžitě
zabiju
okamžitě
by
byli
z
tohoto
života
od
boha
nesmíme.
Prosím
chtěl
východisko
to
není
pro
to
je
napětí
označení
kdo
se
nenalezli
u
vás
by
vás
v
té
tělesnosti
časy
burcovali
že
se
pořádně
v
ní
zabili
a
se
tam
v
ní
zabydlení
a
proto
máte
si
těžkosti
vnikl
tou
tělesnosti
a
máte
těžkosti
prostředím
máte
různé
chyby
které
mám
taky
samo
sebou
ale
vy
jste
si
že
odtamtud
se
má
začít
opravovat
své
té
svatí
všechno
roste
vnitřku
má
správný
poměr
k
bohu
nemášli
pak
se
rodí
ty
chyby
pak
se
dojít
těžkosti
ty
životě
má
šli
nejsou
tu.
To
vám
chybělo
říkal
ježíš
kristus
učedníků
když
jste
stejnou
ty
tři
roky
chodili
věděla
dobře
že
odpověď
jedinečná
a
jedině
správná
nic
o
všechno
se
postarat
o
ty
běžné
věci
se
postaral
je
to
tam
atam
a
je
to
toho
a
to
a
tak
dále
že
ano
všechno
vědě
a
takhle
bůh
čem
jdoucí
všechno
ví
za
nás
a
my
jenom
musíme
jemu
patřit
za
ho
musíme
milost
té
těžká
záležitost
co
musíme
nemůžeme.
No
to
je
příkaz
který
radil
abyste
si
nemysleli
že
byste
dneska
mohli
nalézt
živou
tělesnost
už
nemele
tu
jste
ztratili
to
už
je
ztracen
to
té
tělesnosti
budete
už
jenom
skomírá
nic
víc
dříve
nebo
později
a
porůznu
jednou
chvilinku
to
bude
dobrých
no
to
bude
špatný
tak
je
to
se
všemi
se
mnou
taky
samo
sebou
jenže
to
že
to
skomírá
mě
tak
je
to
to
je
mně
vedlejší
než
to
protože
vy.
Ska
musí
Kdyby
vod
vás
byla
jenom
vydali
ta
taková
že
byste
ještě
hrnuli
prstem
tak
oni
se
musíte
opírat
jako
něco
co
od
boha
pochází
ano
není
le
není
těžké
se
opět
od
zdravého
člověka
s
velkou
vitalitou
ale
jak
říkal
laoce
je
těžké
se
opa
umírajícího
starce
vetchého
třesoucího
se
nad
hrobem
a
jestliže
toto
tento
stav
poz
nejožehavější
pro
tu
chvíli
ne
pro
vždycky
pro
tu
chvíli
tak
i
to
mě
vede
k
tomu
pravému
spojení
s
tou
věčností.
Takže
celý
život
i
před
posledním
dechem
je
stejně
užitečný
jako
tento
pro
dítěte
naše
ještě
užitečnější
já
jsem
se
nejenom
k
něčemu
došel
a
nějakému
duše
jsem
dospěl
věřit
totiž
nikdo
náhradní
dy
neumřel
jestliže
někoho
přejede
třebas
tramvaj
a
je
okamžitě
mrtev
na
místě
tak
to
máme
právo
považovat
za
náhlou
smrt
a
modlíme
se
právem
v
křesťanství
od
náhlé
smrti
osvoboď
pane
že
ano
to
je
řek
bych
výjimka
a
já
se
s
tím
nebudu
tady
zabývat
že
to
všechno
ostatní
například
mrtvi
ce
nebo
já
nevím
co
všechno.
Infarkt
no
to
nejsou
náhle
smrtí
prosím
vás
dál
smrt
to
tragická
smr
to
je
násilná
smrt
která
k
nám
přistupuje
z
vnějšku
ale
i
tady
to
bych
neměl
říkat
ale
já
to
řeknu
ať
se
zkazím
nebo
ať
vás
zkazím
i
tady
tím
že
je
přejede
tramvaj
se
jiném
já
a
ne
ten
tramvaj
a
nedal
pozor
všechny
těžké
události
mém
životě
si
zaviňuje
já
máme
takovou
partnerku
třebas
jako
má
tadleta
protože.
Já
jsem
neříkám
vaši
dobro
ty
že
tak
tak
jste
vy
na
to
zeme
především
je
vina
napolovic
ví
i
vaše
že
ano
já
totiž
nepovažuju
události
které
mě
potkává
za
něco
co
přichází
z
vnějšku
já
to
taky
já
o
tom
tak
mu
vim
jako
to
něco
tam
popředí
že
ta
tramvají
to
přicházet
zvnějšku
ne
ne
pro
mě
ne
já
vám
to
tak
musím
říkat
ale
já
vám
vědomě
neříkám
celou
pravdu
o
to
těžko
přichází
a
ta
velitel
odněkud
ne
takže
proseto
se
má
pravdu
nebo
ten
způs
tem
člověk
způsobem
si
ho
života
si
způsobil
ten
infarkt
jednal
prostě
nad
míru
svých
možností
kterými
tomu
ale
není
to
zvnějšku.
Je
to
z
vnitřku
já
si
tady
mě
já
řekla
kou
věc
že
se
s
ním
posledním
lidi
a
s
tím
základem
já
už
jsem
vám
neviděla
takového
jako
byl
před
tím
si
se
dlouho
v
člověku
připravuji
než
nastane
to
čemu
říkáme
náhle
to
co
je
náhlé
té
dlouho
připravován
a
kdyby
ten
člověk
byl
poctivě
poslouchal
toho
hlasu
toho
co
se
připravuje
tak
byl
udělal
opatření
ne
aby
se
to
nestalo
ale
aby
tím
prošel
bez
pohromy
nýbrž
užitkem
duchovním
a
já
si
myslím
že
je
to
případ
václav
který
z
toho
lidském
vyjde
to
se
teprve
dovíme
já
to
jenom
předvídá
jako
já
jsem
dycky
byl
špatný
prorok
ale
dokážete
to
krátkou.
Takže
co
tím
chci
říct
všechno
se
rodí
z
vnitřku
znovu
opakuju
čili
i
ty
zevní
události
z
od
nás
z
vnitřku
že
já
jsem
v
této
republice
v
tomto
režimu
nikdy
jste
mně
neposlušen
ani
v
tajně
si
ne
nadávám
za
tento
režim
nebo
na
nějaký
jiný
a
ne
spolupracuju
s
tím
nadáváním
těch
ostatních
ví
jak
dneska
je
nedávají
to
to
to
hrůza
ale
já
to
nepovažuju
za
užitečné.
Protože
oni
jsou
nevědomí
oni
nevědí
co
činí
oni
nevědí
že
tady
nejsou
náhodou
na
tom
světě
že
kdyby
to
šlo
po
dobrým
všechno
s
nimi
tak
by
to
šlo
po
dobrým
pán
bůh
by
z
toho
měl
největšího
kam
lidsky
že
ano
ale
protože
to
podobě
nejde
tak
jsou
vychováni
ale
takhle
se
mluvil
třebas
těmi
kterým
napřed
se
dala
půda
pak
se
jim
to
sebral
tak
nebo
s
těmi
továrny
a
měl
jsem
se
vším
možnost
takhle
o
tom
mluvit
ptože
vžil
na
tom
přelomu
a
který
ke
mně
přicházejí
a
tak
si
duchu
je
založen
tak
nás
to
toho
vyvedla
teď
mě
napsal
to
nedali
ani
korunu
sebrali
a
eště
mě
za
to
uvěznili
do
tže
se
mi
něco
řekl
k
tomu
no
ale.
Já
bych
vám
řekl
jeden
příklad
za
všechny
ten
tam
nezapíšeme
jo
přítele
který
si
myslel
dycky
že
z
mě
na
prostředí
že
totiž
vypadne
z
toho
prostřední
do
domu
tam
není
příznivý
bude
mít
kladný
následek
pro
jeho
život
a
ono
se
ukázalo
že
to
není
pravda
odstranili
jsme
mu
všechny
překážky
v
osobních
stech
s
jeho
cesty
a
ono
to
bylo
čím
dál
horší
protože
hlavní
chyba
byla
v
jeho
silné
osobní
vůli
která
ho
z
něho
udělala
skvělého
pracovník
na
pracovišti
ale
nikoliv
v
těle
ho
do
vy
baterka
lstí
božího
že
tam
se
musí
a
ne
chce.
Když
to
chce
člověk
on
to
chce
tak
to
na
určitém
bodě
zabrzdí
na
emigroval
dívám
tak
že
lidi
si
od
změny
toho
prostředí
slibujou
větší
svobodu
většinou
že
ano
lepší
vyžití
prostě
lepší
využití
toho
života
ne
a
chtějí
tím
taky
dokázat
nejmenším
míře
že
oponujou
tím
prostředím
ze
kterého
vyšli
ne
a
takže
to
je
pro
mě
u
těch
z
realitě
nic
jiného
zrada
realitě
ta
realita
je
tady
pro
mě.
A
já
se
s
ní
musím
umět
vypořádat
ale
si
musím
mít
čelit
prvkem
se
nešel
já
neříkám
že
ti
marty
se
mají
hůř
než
my
nebo
že
se
marií
tobe
neřešim
a
jenom
říkám
že
vnitřní
vnitřní
správnost
to
věci
nepochopili
větší
až
to
má
ale
vím
jak
se
to
malo
že
jestliže.
Bych
třebas
já
emigroval
dříve
ne
teďka
třebas
po
smrti
své
manželky
jsem
měl
povinnosti
vůči
dětem
a
vůči
nikomu
abych
ty
spisy
tam
mohl
vydat
že
ano
tak
by
se
mě
nikdo
nemohl
divit
a
dělal
bych
to
z
duchovních
důvodů
jenomže
já
mám
nařízeno
to
nevěda
tak
co
bych
tam
utíkal
dyž
že
správné
to
nevydal
protože
dyť
já
vás
přátel
strašně
zavazuju
dyť
já
vás
uvádím
do
utrpení
že
von
tyhlety
věci
říká
pokud
to
nebudete
uskutečňovat
to
co
vám
tady
říkám
na
to
na
říká
vám
do
jestliže
před
tím
přitom
tomu
nějaké
pom
buďte
za
ní
rádi
to
jsem
vám
nic
nezařizujete
a
také
nejste
nic
jím
vázáni
že
ano
ale
jakmile
mluvím.
To
je
všechno
nesmírně
závazné
protože
já
opravdu
mluvím
ze
zkušenosti
metafyzické
zkušenosti
a
kdybych
byl
kazatelem
na
kazatel
některý
nemá
tu
vyhnout
nemá
jenom
víru
tak
můžete
vo
tom
pochybovat
ale
vo
tom
pochybuje
nic
působím
že
to
neuskutečníte
a
to
je
po
chybnost
nechci
říct
zavržení
hodná
ale
trestuhodné
ale
není
to
tam
to
škola
pásky
tak
že
jsme
na
tomto
světě
jako
li
jako
člověk
to
je
úžasná
vymoženost
za
kterou
může
jedině
tvůrce.
Že
von
se
svým
stvořením
dospěl
k
této
fázi
vyvinutý
člověka
na
této
zemi
let
to
je
ten
který
trvá
miliardy
let
ne
vy
se
tady
člověk
objevil
to
miliardy
let
jak
dlouho
trvá
vesmír
tak
dlouho
trvá
tento
vývoj
se
na
vrcholu
toho
vývoje
dostali
sem
jako
lidé
až
sem
je
to
vůle
boží
ale
od
toho
metru
všechno
ostatní
cestami
děje
je
čím
dál
tím
jsme
starším
zamíchá
vůle
lidská
do
vůle
boží
takže
rodiče
naši
vychovatelé
nás
učí
abychom
dělali
to
co
od
nás
svět
chce
a
ne
co
od
nás
chce
pánbůh
třebas
přiloží
k
tomu
aby
to
bylo
dobré
ne
to
jo.
Ale
to
je
všechno
ale
nevíte
znají
vůli
boží
tak
že
nemůžou
chtít
to
co
chce
bůh
to
nemohou
v
co
chtějí
a
jenom
abychom
byli
dobří
ne
ale
abychom
sloužili
to
společnosti
a
to
je
tedy
dokonale
pomíchané
naše
osobní
vůle
s
vůlí
boží
čili
jedná
k
ště
pořád
udržuje
na
tom
životě
to
je
způsobeno
tím
že
v
nás
funguje
jeho
automatismus
jedna
to
dělal
všechno
automaticky
toto
zasahujeme
nebo
se
nesnažíme
zasahovat
někdy
taky
ano
ale
čím
do
toho
věkové
ve
tím
je
to
horší
no
a
takže
jak
vás
tady
všichni
mám
tak
z
vůle
boží
te
tady
proto
že
se
stanovili
a
jste
lidi
pro
je
a
v
té
vůli
boží
zůstává
že
k
bohu
se
musíte
vrátit
ať
jste
te
nebo
nechcete
musíte
a
teď
a
ne
až
někdy
po
smrti.
To
je
důležité
vědět
nebo
ale
víc
ve
vůli
boží
není
to
mezitím
jakou
s
tou
uděláte
písničky
jako
ta
hraje
písečku
života
to
je
vaše
věc
někdo
p
choval
kterým
oběví
pána
boha
někdo
p
chováte
oběví
a
hmotné
své
poměry
je
nich
zhlédnuti
že
ano
a
a
tak
dále
mezi
tím
je
záda
jiným
minci
a
tak
tohleto
je
prostě
vůle
lidská.
Nebo
vůle
toho
prostředí
ve
kterém
člověk
já
který
člověk
musí
sloužit
čili
nepovažujte
osud
ta
něco
bohem
předepsaného
nýbrž
za
bohem
je
za
člověkem
dokonale
dopisovali
každým
okamžikem
a
každou
chvíli
my
jsme
stroji
toho
konkrétního
osudu
který
tady
máme
tak
jsem
to
chtěl
ano
to
tam
byl
v
ní
i
za
největší
umění
v
životě
ne
se
člověk
setká
osobně
s
bohem
to
ne
ale
že
umí
zapomenou
to
se
má
zapomenout
a
že
umíme
na
to
si
má
spojenou.
A
já
vám
řeknu
nesmysl
stáří
sem
chátrat
já
bych
si
vzpomenou
tak
já
si
to
musím
představit
já
vím
co
je
to
už
vzpomínka
to
mě
zachránil
vůbec
při
nějaké
té
paměti
příklad
třeba
mluvím
o
tom
že
před
eckhart
existovali
duchovní
borců
kteří
byli
na
stejně
výši
jako
eckhart
ale
já
pravdu
na
kola
by
otročil
kdepak
ve
francii
byl
nějaký
ego
pod
svatého
byto
řecku
byl
nějaký
realita
se
do
a
tak
dále
a
mnoho
jiných
mezitím.
A
už
dávno
před
kristem
byli
takový
lidi
jako
třeba
se
teďka
dověděl
z
toho
německy
ho
spisu
že
takový
člověkem
jako
byl
třebas
to
znamená
že
sme
tisku
po
schopnosti
jako
byl
třebas
ten
eckhart
byl
už
ten
herakleita
v
tom
pátém
století
před
kristem
že
ano
to
jsem
na
to
zíral
se
to
dověděl
převedl
že
ten
člověk
který
ten
je
mezi
to
nepíšeme
nějakou
tendencí
ale
proč
to
všechno
říkám
že
já
když
teďka
třebas
jsem
potřeboval
když
jsem
toto
vykládal
svým
přátelům
citovou
vodkud
jsem
to
vzal
aby
se
mohli
tam
taky
podívat
jsme
si
ne
spojen
ani
na
autora
ani
na
název
co
mě
zbývalo
když
to
když
jsem
věděl
že
správné
abych
to
věděl
že
jsem
se
na
to
podíval
představa
je
umět
zříct
duševně.
A
já
sem
já
představu
vám
tak
silnou
já
se
podívám
a
vidím
před
sebou
píle
o
obaleno
knížku
tu
s
tou
dva
tisíce
stránek
tu
s
tou
a
jmenuje
se
to
a
ry
prema
hind
la
mystik
je
to
psáno
francouzsky
a
doporučuje
ní
ten
náš
totiž
a
sou
ský
akademie
meli
který
do
kterého
jsem
poslouchal
jeho.
Pak
vám
sousto
kulturu
a
mě
ta
roku
učil
tohoto
nebo
ně
odkázal
abych
si
učil
svůj
svých
motto
to
bere
ona
a
za
dva
měsíce
se
se
se
mi
z
toho
vyzpovídal
a
vyzpovídal
mě
tímto
způsobem
aby
si
nemyslel
že
by
francouzi
ne
na
tom
von
byl
strašně
patro
při
tom
tom
tak
zle
že
se
musíš
utíkat
jenom
k
nějakýmu
eckhartovi
toto
se
takový
kapacita
měli
už
dávno
před
tím
to
sico
vyspělý
člověk
byl
takle
patrioty
že
ano
tak
je
na
přesto
ne.
A
když
jsem
stejným
způsobem
ve
styku
duchovním
styku
s
tím
s
a
vykládal
španělsku
kulturu
františku
mariina
tak
si
mě
taky
za
to
protože
já
jsem
byl
asi
jediný
z
toho
shromáždění
který
mu
král
otázky
španělsky
a
to
si
strašně
cenil
a
takže
mně
říkal
já
bych
vám
doporučoval
abyste
tu
kulturu
španělsku
nepovažoval
za
začínající
třináctém
století
začal
někdo
z
začal
psát
španělsky
a
se
světem
že
že
ladí
že
ano
a
teď
jmenoval
celou
řadu
autorů
kteří
sice
ptali
latinsky
ale
byli
to
španělé
vyložený
španěl
odolal
se
na
harmonickým
takdále
všechno
to
měl
aničku
tak
se
musel
uznat
že
jsou
opravdu
kulturu
v
starší
než
španělska
kultura
a
to
byla
ale
španělska
úkor
a
že
konci
že
si
vím
tak
ctil
si
ty
španělským
rod
španěl
španělé
bral
jako
vedoucí
celé
římské
říše
a
nebyly
to
jenom
při
dva.
A
když
jsem
mluvil
o
téže
věci
že
chodil
zároveň
tentýž
rok
to
jsem
studoval
mizerně
tedy
to
jsem
chodil
na
oliver
tu
místo
aby
chodil
na
tu
fakulta
na
italsky
kulturu
z
nějakýmu
lota
a
kterou
to
milán
řek
nám
byl
vyslán
sta
a
říkal
takový
taková
kapat
tak
nám
poslaná
na
stářím
vás
to
já
si
nemůžu
vynechat
nechal
sem
školskou
a
hodil
sem
za
eto
to
a
bude
to
s
ním
mluvil
italsky
tak
on
mě
stejně
odkázal
na
prameny
italsky
kultury
takže
já
vypadal
strašně
se
čtení
a
já
sem
už
šel
po
těch
spisech
to
nepotřeboval
ba
braní
že
veliká
výhoda.
Že
jsem
věci
bral
konkrétně
jak
mě
to
naučili
to
kali
tady
tě
zabíjejí
to
bylo
konkrétní
no
už
neklapalo
to
de
taky
bude
pít
tak
s
ním
tak
tím
z
něho
nebude
než
toho
ni
sloup
fleku
se
nene
a
tomu
přeci
nemůže
přát
když
víme
dneska
jak
na
to
omezení
otáčet
tomu
to
jak
se
provinil
se
mu
do
toho
poje
za
ním
že
by
nevědomí
jak
se
ho
křivdí
nějaké
pořádné
stromy
nemoh
on
se
provinil
protože
je
to
omyl
jeho
osobní
vůle
jo
čili
to
je
definice
hříchu
zch
rovná
se
omyl
osobní
vůle.
A
on
se
ho
drží
toho
umět
vzpomíná
na
něj
zoufale
a
tak
dále
to
a
nechá
by
se
ten
pád
té
úrovně
je
tak
silnou
záležitostí
že
já
když
jsem
padl
v
těch
svých
přiloží
který
jsem
se
plnil
jehova
tak
mě
trvalo
rok
až
čistě
tě
nese
se
dostal
do
situace
ve
kterém
jsem
byl
ochoten
bez
lítosti
přestat
být
si
dovětkem
se
to
potom
toužit
přestat
víc
v
tom
skvěle
stavu
rovnovážném.
Jak
jsem
v
něm
převtělil
protože
každá
úroveň
má
svůj
nová
stav
jenom
že
ten
má
své
konce
jakmile
se
dostane
na
konec
určitého
stupně
a
o
svět
po
rovnováze
stavu
a
o
je
to
to
stavu
že
po
rovnovážném
výpadní
tam
a
to
není
jeho
vina
nýbrž
to
by
na
pokroku
a
to
nepovažuje
za
vinu
každý
pokroku
vede
k
těmto
koncům
těmto
přechodů
a
ono
je
opravdu
chybné
když
člověk
natolik
a
říká
to
jinak
než
takhle
jak
se
jako
nešika
mou
se
krát
takhle.
Že
je
to
nepřekonatelné
přechod
do
další
fáze
a
že
von
si
může
vybrat
to
má
právo
buďte
nic
představit
představy
zůstat
u
toho
u
toho
hořícího
města
to
řekne
a
gomory
pak
ustane
sloupem
anebo
se
dá
tím
abrahamem
na
cestu
krycí
si
vůbec
nemyslím
že
mu
to
nějak
pomůže
když
si
nepomůže
tám
sám
sobě
překonat
a
to
je
v
moci
člověka
tohleto
vracení
se
spět.
Nevracel
se
spět
nevzpomíná
to
že
tam
bylo
tak
něco
výtečného
je
tam
bylo
něco
také
ani
to
ani
ono
to
jsou
přechodné
stavy
přes
které
musíš
umět
jednou
který
bez
lítosti
já
kdybych
byl
se
malinko
litoval
když
žete
se
esesman
řekl
teď
tě
zabiju
jenom
ně
na
tom
počkej
kdybyste
momentu
eště
sebe
litovat
tak
nezabil
z
vůz
vode
mě
neutekl
že
měl
to
zabíjet
ale
když
já
jsem
sebe
nelitoval
tak
jsem
neexistoval
že
by
ho
tak
toto
různou
odešel
to
je
mě
neviděl
bude.
Kdyby
mě
stokrát
potom
neviděl
nikdo
kdo
měl
na
mě
namířenou
pušku
a
sedl
a
do
vostatní
střílel
do
se
tou
puškou
podepřena
zprotivili
že
jsem
nebyl
na
úrovni
toho
bylo
ismus
ne
důležité
má
své
fáze
a
on
je
na
nějaké
úrovni
bílé
eště
povaloval
dualismu
na
kterém
on
byl
na
jiné
úrovni
toho
dualismu
a
niž
úrovni
se
s
ní
smířit
mě
tam
platili
zákon
jiné
než
na
vyšší
důležité
úrovni
že
ta
dualismu
taky
své
meze
já
jsem
žil
pořád
ještě
bylo
ismy
když
jsem
byl
v
tom
koncentráku
trošku
ne
ale
už
tam
mě
neplatilo
nic
dotoho
proti
ostatním
věří.
Že
si
někdo
myslí
a
budu
mluvit
protože
v
tom
si
do
toho
nepochopí
pochopte
okolní
že
jo
takže
jestli
on
si
někdo
myslí
že
já
jsem
ho
přiměl
takovému
zážitku
abyste
vracel
až
pil
před
narozením
a
to
bohu
lámání
toho
to
bylo
mezi
tím
tak
vás
upozorňuju
na
jednu
věc
že
základní
omyl
je
v
tom
že
tím
že
to
myšlenkou
je
odbourává
tak
fakticky
to
neodborně
ten
já
jsem
ho
taky
tomu
dali
ku
neměl
nikomu
se
nikom
tomu
velice
neměl
já
jsem
mu
to
za
řek
mohlo
vysvětlit
že
to
indové
znají
ne
jak
se
dostat
za
toto
vtělení
a
tadyto
tak
dále.
Ale
ne
radil
jsem
nikomu
aby
to
dělal
a
taky
jsem
dal
metodu
jak
to
má
udělat
tak
že
on
tu
metodu
absolutně
neznáte
mi
jasno
že
a
nám
jak
se
tomu
dostat
a
takže
on
mi
tady
prozrazuje
s
tím
svým
zážitkem
že
vůbec
neví
co
je
to
dostat
se
za
hranice
této
úrovně
na
které
právě
žije
podstatou
toho
jak
se
dostanu
toho
úroveň
je
překonat
tato
sta.
A
vrátit
se
do
toto
prostoru
nikoliv
nějakým
osudem
toto
dělá
nýbrž
umístění
se
jinde
v
tom
proto
z
toho
věčného
víte
v
tomto
za
to
dneska
myslím
že
jo
a
to
je
pochopte
von
absolutně
neovládá
tak
že
se
to
může
stát
o
nějaké
silami
je
o
nějakém
lidstva
tak
dále
to
von
jako
ve
své
křesťana
musí
chápat
že
lituje
no
součástí
nějakého
většího
celku
a
že
je
to
podobno
i
tak
by
nějaký
úkolům
po
kterých
tedy
může
je
nějakým
pásu
a
tak
dále
to
je
všechno
co
jsou
všechny
stěl
představy
ale
když
někdo
ví
jak
se
chtěli
na
věcem
dochází
tak
ví
že
tohleto
je
čisté
fakta
rovní.
Ale
není
to
nýbrž
žádným
skutečný
zážitek
a
ne
to
já
to
nebudu
vyčítat
do
bysem
že
by
ho
musel
kříst
ne
ano
to
by
zaručeně
nepovažoval
za
na
to
velkou
výhodu
no
tak
já
bych
chtěl
říct
že
po
co
tady
je
to
se
mu
zdálo
že
je
to
překonání
toho
to
časového
úseku
není
překonání
svatého
dietu
z
toho
důvodu
řeknete
mu
všem
že
on
se
neocitl
za
tím
časovým
úsekem.
Nýbrž
z
jednoho
že
to
byl
ostatní
šel
do
jiného
úseku
přes
nějaké
semitský
možná
se
prsou
to
je
možný
on
se
ale
jenom
do
ale
nic
neotevřel
to
taky
vidět
těch
následků
které
to
demě
čili
ono
je
možnost
se
dostat
do
jiného
časného
úseku
z
tohoto
ve
kterém
právě
žijeme
jenom
přes
věčnost
není
možnost
aby
se
ocitl
v
jiném
cosem
smyslu
když
bych
mezi
to
nepřešel
se
věčnost
kdybych
například
se
chtěl
třebas
ocitnout
v
době
celá
ta
je
postaví
teďka
tady
a
žil
si
tam
jako
teď
tady
žiju
tak
vědomě
si
žil
tak
bych
musel
se
dostat
na
před
do
věčnosti
a
odtamtud
se
provedl
naděje
se
dostat
do
kteréhokoliv
času
úseku
ne
tedy
že
bych
postupně
se
přibližoval
k
tomu
období
toho
co
je
za
to
ne
které
úplně
špatně
bude
na
metoda
nýbrž
to
transkripce
nastat
pohyb
že
já
teďka
se
kvantita
svého
nějakého
malinkého
kontroly
doví
zde
a
ten
čoek
kvantu
vědomí
byl
době
se
za
nově
rozumíte
mně.
To
neví
von
to
let
on
si
se
to
jde
tohleto
svou
se
dělat
to
de
jenom
když
se
člověk
staré
vědomím
věčném
bytosti
své
věčného
základu
která
z
věčnosti
přichází
rodiče
se
laika
dál
vědom
kluše
na
civět
na
to
asi
o
tom
za
tom
může
to
je
jasný
ne
dětmi
totiž
to
se
bylo
to
byl
fakt
u
setkal
s
nějakým
letním
oponoval
ale
on
měl
takový
dojem
že
se
tou
opozici
těch
lidí
stojí
vše
odpouštějí
láska
ne
abych
se
nedíval
na
to
jis
opozici
nelaskavý
tokem
nýbrž
bůh
nestrávil
ten
tomu
říkám
to
s
takovým.
Eva
mi
to
tak
si
to
česky
rovno
duše
rovnou
každého
miluje
vytí
kteří
mu
oponuji
kteří
s
tím
svou
vlast
a
to
od
soukat
taky
chce
aby
tak
ho
my
si
tady
miloval
čili
tohleto
byla
inspirace
to
byla
pravá
inspirace
jak
má
milovat
a
inspirace
správná
není
jenom
vědět
jak
ale
mít
moc
k
tomu
abych
to
tak
prováděl.
Já
doufám
že
mi
potom
bylo
také
něco
z
té
moci
kterou
už
další
případech
bude
smět
zacházet
tak
aby
mohl
milovat
fikcí
opičí
ky
si
si
opozici
stejných
způsobem
na
ať
se
nedá
mýlit
to
že
je
proti
těm
politik
některým
vystupoval
ježíš
kristus
velice
vehementně
a
řek
bych
nemírně
nelaskavý
když
jste
farizeové
nebo
učíte
krámu
to
bylo
proto
že
nešlo
o
nějakou
politický
ho
mě
nýbrž
slovo
chybný
výklad
zákon
a
že
si
myslel
i
když
tlí
formu
že
plní
zákon
celý
kdežto
forma
ta
byla
zvěstováno
mojžíšem
a
duch
tého
zákona
byl
zvěstováno
eliášem.
Ale
dokud
neplní
jak
z
toho
mojžíše
tak
toho
eliáše
tak
to
ne
vůbec
žádné
plnění
kdyby
začli
jenom
s
tím
duchem
tak
by
to
byla
taky
chyba
žák
mojžíši
eliáš
v
elíša
lze
tedy
cesty
to
má
být
správně
ten
plní
ten
se
chytl
ducha
toho
eliáše
a
tak
taky
všechno
zbabral
ne
nedá
se
v
tom
ke
začít
učí
se
obojí
forma
ta
forma
namarupa
to
říkají
indové
i
ten
duch
toho
ty
na
mu
a
to
právě
je
věc
velice
důležitá
a
já
bych
m
tedy
přál
aby
v
budoucnosti
nedal
se
zítra
v
tomto
klidu
nebo
v
této
lásce
nestranně
tím
že
někdo.
Je
lásky
hodný
a
někdo
té
lásky
hoden
není
že
dva
bůh
všechny
miluje
stejně
to
je
nelidská
láska
a
dalším
je
tady
řeč
o
to
jestli
naše
podstata
je
prázdné
vědomí
tak
zdánlivě
naší
podstatu
je
prázdné
vědomí
protože
se
na
v
pohledu
vnějška
jeví
jako
prázdné
když
jsem
se
ocitl
a
jenom
proto
a
není
to
pravda
ocitli
po
kterékoliv
těch
tentokrát
synem
se
ocitl
v
prázdné
vědomí
dokonce
blaženém
pravé
vědomí
takže
mě
nechybělo
nic
z
toho
co
jsem
do
toho
vědomí
vkládal
v
tomto
životě
to
své
já
sví
to
mě
nechybělo
já
jsem
odstoupil
od
toho
a
kdyby
mě
byli
v
přitom
nechali
tak
jsem
umřel
tak
blaženství
veliké
mořeni
jsem
umřel.
My
naštěstí
je
v
tom
nenechali
tak
se
v
tady
ještě
jako
to
by
strašila
ale
je
tedy
toto
prázdnotě
lidskou
úly
nebo
doplněno
lidskou
vůlí
tím
je
podmíněno
a
tím
vzniká
nepravá
individualita
lidská
je
tomu
takhle
není
tomu
pokrat
sice
je
pravda
že
lidská
vůle
pozměňuje
čisté
vědomí
všemi
možnými
způsoby
jeho
pozice
takže
my
se
čím
jednom
vůbec
nemůžeme
setkat
to
vědomí
je
vždycky
zamícháno
s
naší
osobní
vůlí
naši
osobní
představou
z
naší
naším
počínáním
v
našimi
činy
indie
je
řeknu
naší
karmou
to
je
tak
všeobecně
ostrý
to
moc
dobře
nevíte
šli.
Ale
není
přesto
pravda
že
to
vědomí
který
je
základem
toho
co
se
na
to
navěšují
je
opravdu
prázdné
to
vědomí
je
obecně
silné
a
když
se
něco
obecně
plné
tak
je
plné
vším
a
protože
je
plné
vším
tak
se
z
toho
specifické
ho
hlediska
lidského
kde
se
chápe
jenom
to
nebo
ono
výlučně
něco
se
nemůže
nic
obecně
platného
vůbec
pochopit
a
vím
že
tomu
rozumět
doufám
že
jo
takže
máme
dojem
že
je
to
prázdné
a
ono
to
prázdné
není
je
to
všeobecně
plné
vším
plné
v
tom
vědomí
je
všechno
a
řešena
se
za
najednou
tak
by
musela
na
na
sebe
se
citovat
těle
která
je
zastal
u
mě
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
která
obecně
známá.
Je
to
prostě
se
o
tom
to
po
opakuju
abyste
si
na
tom
člověku
který
to
zažil
prověřil
jak
se
to
má
vlastnit
ani
jak
to
musí
zažívat
to
je
zákonitost
kdy
to
dal
zákonitost
poctivý
ne
v
tom
přímo
ale
pocit
zatím
tak
by
se
to
neopakoval
tak
já
to
opakuju
tolikrát
že
si
uvědomili
že
to
je
zákon
taky
pro
vás
že
jinak
to
nejde
že
než
ztratit
sama
sebe
zapřít
sama
sebe
a
pak
se
tam
objeví
co
je
všeobecného
v
tom
či
takzvaném
systém
lidem
tam
je
co
bylo
přestože
světa
to
bylo
po
konci
co
bude
po
konci
světa
to
by
přes
začátkem
a
při
začátku
světa
a
co
při
udržování
toho
světa
všecko
tám
je
ovšem
celýho
do
svýho
myslím
všechno
tam
ale
protože
tam
všechno
na
jedné
haldě
tady
se
zvnějšku
tu
přibližuju
tak
je
to
řek
bych.
Bezvadná
hmota
do
které
si
vůbec
nevezme
ale
když
se
tam
nepřibližuje
já
nýbrž
to
své
já
opustím
tak
v
nik
vnitřku
navenek
vnitřně
to
vytáh
dne
všechno
a
něco
vytahovat
a
jestli
to
bude
velice
konkrétní
konkrétní
zážitek
stvoření
věta
jak
jsem
o
částečně
výši
v
tom
komentáři
ke
studně
sebe
výchově
jako
tam
si
to
dobře
všimněte
protože
to
je
z
tohoto
zážitku
je
dvacátého
jedenáctý
třicet
devět
za
to
kousek
jak
to
s
tím
stvořením
na
svým
bylo
je
že
my
jsme
totiž
padáme
nikdo
z
nás
nevynechal
ráji
kdy
do
z
nás
nebyl
v
ráji
pokoušen
hadem
všichni
jste
byli
pokušení
hadem
a
všichni
jsme
tady
jsem
přišli
potom
pokušení
a
potom
pátrá
v
okamžiku
narození
ano
čili
to
věčný
případ
opakování
no
tak
to
asi
sino
ty
bytosti
tam
na
tom
druhým
břehu
nesnesu
aby
se
jim
ho
a
ale
nikam
prosím
teďka
tady
pro
mě
není
to
abych
ji
nemohl
otupoval
tak
že
si
životem
nevedla
to
dobře
žil
že
ale
ona
ví
že
to
co
ví
neumí
a
a
dokonce
i
nechce
uskutečnit
to
jsem
představit
kdyby
to
neučila
kdyby
neměla
ty
svoje
starosti
a
toto
všecko
že
by
to
pán
bůh
asi
za
ní
nezastavím
tak
radši
se
do
toho
pánu
bohu
plete
no
a
a
to
je
ta
lež.
To
je
ta
pravá
drzá
než
no
a
za
to
se
padá
já
potřebám
vaj
a
vona
postoje
ano
cítím
s
tou
konceptu
velice
velice
srdečně
takže
jsem
rád
že
není
jsem
známe
já
jsem
po
té
stránce
horší
na
tom
že
je
mně
to
dalo
práci
na
to
ale
si
to
práci
nedalo
tedyto
jde
modlit
a
aby
to
neměl
podruhý
tak
já
jsem
tady
proto
abych
prozradil
že
to
nespravedlivý
způsob
života
vůči
pánu
bohu
že
prostě
přeci
jenom
něčemu
ještě
rozumem
víc
než
pán
bůh
a
já
ale
a
teďka
alenka
jo
a
následkem
toho
von
musí
občas
ukázat
a
teď
si
tomu
rozumějí
teď
si
pod
autem
a
teď
má
zlomenou
věku
a
vyletím
tě
z
toho
strašidelných
provazu
kde
mně
do
toho
mluvíš
že
ano
a
tak
orgán
nemůže
dělat
to
co
dělá
ty
starosti
se
na
jedné
straně
se
usnadňují
že.
Neztratí
v
konci
bohu
a
není
ale
na
druhé
stane
se
její
že
nemůže
tou
rukou
dělat
co
to
dělal
předtím
tože
ono
je
třeba
prana
tou
rukou
to
ani
jeden
útlý
zbytečně
nestvořil
neboť
si
představuje
udává
bůh
že
musíme
všemi
úly
pomáhat
a
ono
musíme
pomáhat
ne
tady
odsud
to
je
taky
dobrý
ale
není
to
to
nejsprávnější
než
staneš
že
kupovat
od
sebe
něco
sebe
vzdát
své
osobní
vůle
nebo
osobní
vůle
je
to
co
překáží
mezi
mnou
a
bohu
a
co
jedině
stojí
v
tom
že
já
si
nemohu
uvědomit
že
jsem
věčnou
bytost
dotyčného
ode
mě
mate
taky
strach
z
té
věčnosti
vede
to
je
smyslem
nesetlelo
to
je
to
už
tadyhle
paní
kolegyně
mazáčová
výše
to
je
nadávka
teď
jsem
ji
právě
vynadal
paní
doktorka.
A
nedá
vám
paní
kolegyně
když
potřebuji
vy
nad
to
bych
si
říkal
tak
jak
se
nadává
né
já
říkám
sva
an
doktorka
paní
kolegyně
a
podobně
a
to
je
nadávka
jednou
jsem
řekl
pane
neživí
než
to
byla
nadávka
a
je
mi
líto
že
že
to
nepochopil
no
to
nevadí
ale
do
do
evy
ší
řeknu
ty
zvrhla
niko
paní
doktorka
no
tak
výkon
uhodilo
že
to
s
nimi
svým
strašně
zle
že
bych
nejradši
zabijou
vnitřně
byla
by
strašně
šťastná
kdyby
se
mi
to
podařilo
že
já
to
nedokážu
masa
sebe
opustit
tato
vona
zase
dává
dobře
pozor
aby
to
neudělal
nedotáhnete
taky
všichni
ostatní
je
dávat
pozor
nemusím
protože.
Že
to
za
mě
udělal
esesmani
to
je
to
je
krásný
na
to
dělali
lékaři
a
pak
to
dělal
esesman
říkal
tak
si
počkej
a
m
tak
já
jsem
měl
na
se
mohl
čekat
svítí
zblázní
nebo
jsem
říkal
je
to
zbytečné
který
to
vás
že
to
bude
tak
nastane
že
je
to
jistý
se
musí
době
ve
snu
si
že
ten
ho
pokud
to
chcete
neví
o
mnoha
já
a
mluvím
o
mnoha
těle
ta
malo
ka
tak
menuje
ale
ví
voní
okraje
nízko
umístění
tělo
vrah
malo
vaš
a
tak
dále
jo
lota
nýbrž
moc
zeptám
menuje
jsem
je
všechny
ani
nepřítel
protože
ten
zbytečné
se
zabývat.
S
tou
indickou
znalostí
těch
svých
kde
se
cítí
to
já
vím
domovem
ale
nic
z
těch
domovů
kde
se
cítí
být
domovem
není
pravým
domovem
nýbrž
jenom
představou
že
tam
je
domovem
čili
není
to
pravé
kde
on
má
právo
spočinout
nemá
právo
se
zabydlit
ani
v
nejvyšším
neby
se
nesmí
zabydlit
to
je
teprve
zdržování
kam
se
hrabe
václav
se
svým
zdržováním
jeli
tomu
kdy
se
zabili
v
nejvyšším
nevi
a
tam
já
mého
úplně
spojen
po
další
pokon
protože
i
poměr
a
to
si
vás
to
pro
voči
ne
poslouchejte
nebo
pomoci
takže
jedem
to
podle
do
vás
a
ona
to
se
zvlášť
v
rámci
dualismu.
Platí
takzvané
nízké
páry
dvojic
ke
nás
tady
pou
tají
k
tomu
zákon
dualismu
a
potom
vyšší
a
nejvyšší
nejvyšším
jedním
z
nejvyšších
párů
dvojic
stvořitel
a
stvořené
to
je
tak
jenom
to
sou
taky
jenom
páry
dvojic
které
existují
jenom
řádu
byla
lidma
za
ním
není
stvořitele
není
stvořeného
to
třeba
vysvětlovat
si
to
strašně
zdlouhavé
a
ex
bych
to
vysvětlil
tak
byste
mi
řekli
jako
ty
kterým
jsem
vykládal
vo
abstinent
někde
na
moravě
řecky
se
mě
a
to
řekl
a
kam
to
tentýž
jinak
když
se
tomu
nepříteli
jako
jako
okna
zatleskala
ský
leta
je
lepšího
uměle
za
karnaku
vodou
nebo
něci
a
to
znamená
pojetí
tohoto
světa
to
je
ta
ska
se
tak
piju
tohleto
oplývá
tak
že
já
tímto
způsobem
podpora
nebudu
ale
řeknu
to
co
jsem
tady
ráno
už
předešlá
protože
oni
jsou
ti
dotyčný
který
jsem
to
řekl
si
jist
tím
že
jste
při
tom
nutit
nebudou
z
toho
domu
že
to
řeknu
asi
úplně
jinak
že
se
to
říkal
jim
ani
že
sice
jsem
vezeme
síně.
Ono
mi
to
ale
nepude
protože
já
nevím
co
jsem
říkal
já
vím
jenom
o
čem
jsem
mluvil
obsah
vy
měla
vím
termínu
v
očích
od
jde
ale
to
jsem
při
tom
řekl
ani
slovo
nevím
co
já
umím
zapomenout
co
jsem
náza
nena
tu
abych
to
mohl
vzít
z
toho
pokladu
ve
které
mě
všecko
tak
musím
zapomenout
na
havel
jsem
který
jsem
k
tomu
dal
já
musím
z
toho
hlavu
vodil
první
obyčejná
stařecké
napomenout
to
je
nesmírně
veliké
umění
které
dokáže
jenom
ten
komu
je
dáno
aby
nebyl
svůj
temně
dáno
já
jsem
si
to
nedal
ale
je
mi
to
dáno
takže
když
já
se
teďka
budu
mluvit
o
tom
co
je
sou
to
meze
techniky
a
to
je
za
těmi
mezemi
techniky
a
že
je
nebezpečné
se
poletovat
jenom
technickým
způsobem
kupředu
ať
je
to
technika
čistě
hmotná
že
se
vynalézat
věci
jako
třeba
tu
dove
smíru
a
tak
dále
a
to
je
pravá
dává
v
těch
částečkách
už
a
tomu
anebo
ať
už
je
to
duchovní
pokrok
že
začnu
chápat
věci.
Nebo
vnímat
věci
které
jsou
za
touto
úrovní
v
obojím
je
založeno
nebo
ukryté
veliké
nebezpečí
když
u
toho
ustrnu
tak
se
ocitnu
v
nebezpečné
fázi
krizově
já
na
jakoukoliv
když
se
dostanu
na
horšího
ruší
mez
jakýkoliv
lidských
možností
tak
se
dostane
do
krizově
ho
období
lidstvo
pokud
se
tak
vidíme
ska
je
takové
krize
ve
fázi
kdy
bude
moci
ještě
mnoho
přidat
k
tomu
rozumovému
pochopení
vesmíru
a
všeho
moc
tak
ale
už
je
to
na
takových
hranicí
že
normální
člověk
bez
velké
lidi
nemůže
pochopit
ani
třebas
pojem
relativity.
To
říkal
a
ta
je
mi
líto
ale
to
se
lidově
vysvětlit
nedá
a
to
je
co
padesátjedna
aktivity
proti
tomu
ostatním
přece
po
té
relativitě
ještě
dalšího
to
ale
bylo
to
všechno
základem
byl
projev
aktivity
kdyby
byli
se
lidi
drželi
toho
že
to
co
znají
je
absolutně
pravda
tak
by
nemohl
jít
dojít
pojmu
relativity
a
kdyby
byl
šli
plnou
relativity
tak
byste
si
k
tomu
co
vám
teďka
taky
říkám
říkal
jsem
to
stejně
ráno
jako
to
říkám
teďka
že
ano
že
jo
doslova
ani
slovo
tam
nestojí
a
kam
na
kameni
není
zase
nestojí
tam
kde
stále
kdybych
to
říkal
odpoledne
tak
to
budu
říkat
že
se
úplně
jinak
ale
nebudete
to
za
odporovat
že
na
tom
zajímavý
že
tam
něco
mohu
brát
a
je
to
čím
by
se
na
to
bere
tím
víc
tam
toho
je
k
dispozici
čili
to
je
ten
zázrak
rozmnožení
chlebů
přátel
ta
ustavičně
nic
nezažívám
čili
tam
to
beru
tím
víc
odtamtud
mohu
dávat
a
tím
méně
toho.
Ubývá
vůbec
to
o
neužíval
tak
že
bylo
tehdy
ještě
dvanáct
koš
odpad
je
těch
pásek
a
to
by
čekat
tak
tadyhle
tomu
země
bude
taky
tak
takže
jestliže
dneska
lidstvo
jde
za
rozvíjení
a
tomu
třebas
té
krásná
věc
víte
že
to
dělá
pomocí
obrovských
energii
tak
my
si
musíme
uvědomit
že
byl
středověku
a
byl
starověký
kdy
se
totéž
dělalo
ale
bez
těch
velkých
energii
daleko
přirozenější
způsobem
například
opakovanou
destilací
až
se
vyrobil
těžká
voda
a
z
toho
se
taky
dal
rozbít
a
tak.
A
to
znali
se
věcí
alchymisté
a
vy
jste
to
tam
a
tak
dozvěděli
z
toho
koutu
nitro
kouzelník
ne
spisu
máte
to
někdo
se
že
to
někdo
to
je
to
tak
si
to
někdo
pučte
abyste
to
přešli
tam
to
krásně
řečeno
oni
to
dokázali
pro
sami
ska
z
velikými
těžkostmi
dokazujeme
to
znamená
se
to
jdeme
čistě
technicky
a
ne
inspirace
jak
na
to
šli
ti
sice
alchymisté
tak
musím
do
toho
vkládat
čím
dál
těžkopádně
prvek
takže
dejme
tomu
chcemeli.
Že
se
dostat
jenom
na
on
bit
běhu
nějaké
družice
okolo
země
tak
musíme
překonat
to
třetí
žení
nutili
zem
sou
a
s
ní
do
té
míry
aby
musel
volně
mohli
pohybovat
po
tom
okolností
země
a
to
je
málo
se
ještě
potom
se
musel
další
bychom
vůlí
tak
byste
se
stali
svatá
mi
říkat
tak
dále
ale
to
jsou
úžasný
energie
takže
když
se
například
bychom
se
chtěli
dneska
dostat
jenom
na
nějakou
jinou
galaxii
tak
by
to
byli
kdybychom
se
byli
svěch
sví
světla
tak
by
to
byli
světelné
rozli
čili
ty
touto
rychlostí
by
to
bylo
strašně
pomalé
a
přeci
jenom
pánbůh
musí
být
pozici
aby
nepotřeboval
tohoto
těžkopádného
prostředku
se
lidského
voní
aby
mohl
být
všudy
přítomní.
Má
být
příliš
to
mě
tak
tímto
způsobem
to
nedělá
on
to
dělá
tím
že
je
ve
všem
a
dařilo
že
už
tam
je
takže
když
se
dostat
na
jeho
pozici
tak
jste
zná
tak
na
faktem
ta
ry
nebo
na
jiné
galaxii
nebo
kdekoliv
na
zemi
jako
stejný
kde
von
je
taky
nikde
ten
měrou
je
nikde
jako
je
všude
čili
se
všem
dosti
je
také
obsaženo
že
je
taky
nikde
zároveň
všude
a
za
vane
to
je
nepochopitelné
to
ne
záležito
to
pochopení
pochopit
ale
věřte
mi
to
že
například
dejme
tomu
moje
manželka
protože
není
jak
daleko.
Která
se
do
tohoto
stavu
bez
přepisování
pohybové
ho
být
kdekoliv
ocitla
už
době
než
zemřela
na
tomto
světě
tak
si
tento
stav
tou
tu
schopnost
do
stavu
vstupuju
vstupovat
zachovává
i
po
smrti
takže
ona
po
smrti
může
být
protože
už
tady
v
něm
byla
o
to
světě
kdekoliv
aspoň
v
rámci
našeho
být
ského
okolí
kde
už
tehdy
byla
před
smrtí
takže
mně
může
třebas
spojit
s
vědomím
jedné
celý
kraje
v
praze
a
druhé
celý
ta
v
plzni
že
to
udělat
současně.
A
může
mě
třebas
nechat
pohlédnout
na
tvář
té
dcery
a
to
je
celý
a
z
toho
mýho
syna
a
já
tam
s
nima
momentálně
nejsem
ale
vona
tam
s
tím
maje
když
je
toho
zapotřebí
to
chce
dokázat
že
už
tam
v
té
úrovni
poměrně
velice
nízké
už
není
vázán
na
čas
a
prostor
a
že
se
neocitla
různých
místech
tím
že
by
tam
chtěla
být
jenom
že
tam
musela
nějak
přenést
vodletěla
ko
andělíčka
nýbrž
že
tam
prostě
je
vy
tam
chce
být
a
když
tam
potřebuje
být
jenom
pro
mohou
to
se
ti
řeknu
že
třebas
zemřel
u
nezval
dítě
jeho
sice
se
věnovali.
A
u
trápilo
se
v
podstatě
a
ty
rodiče
mě
požádali
abych
jim
odpověděl
na
otázku
jak
tomu
to
malé
při
a
půl
letu
staré
víte
přišlo
aby
takhle
zahynul
nimy
rodiči
prosím
se
styl
který
tě
spáse
vracíte
a
já
jsem
říkal
proti
se
já
jsem
jednou
jedenkrát
že
manželku
a
zpověď
a
nebudu
doufám
žádat
já
to
krát
jsem
je
nakolik
ch
tam
jsem
to
nedokázal
tak
jsem
si
zavolal
do
svého
snu
bdělého
samozřejmě
to
nebyl
normální
sen
já
tam
nejsem
tranzu
nějakému
sem
tam
ve
vědomí
jako
jsem
tady
a
ovšem
tuhleto
taky
transu
ale
je
to
takový
ten
jako
tenhleten
ti
sem
tam
vědomě
se
svým
vědomím.
A
tam
jsem
se
s
ním
omlouval
o
tom
jakým
způsobem
toho
david
samo
sem
vám
tak
víte
ten
přiletí
těch
setkat
se
a
dovědět
o
něm
jak
to
přišlo
a
esi
na
tom
zle
nebo
co
se
to
stalo
a
ona
řekla
jo
když
to
představuješ
nějak
laskavě
jesiže
je
ten
náš
vět
je
tak
malý
a
po
ten
váš
to
je
daleko
širší
než
je
ten
váš
ve
kterém
právě
mentálně
žijete
ale
já
to
může
zařídit
se
s
ním
setkat
když
ho
znáš
toho
matný
toho
baví
a
jestli
ho
neznáš
nenajdeme
ale
si
ho
dobře
znáš
tak
ho
najdeme
a
protože
mám
vizuálním
paměti
a
jednou
jeden
dál
jsem
toho
malého
navíc
a
viděl
tak
jsem
si
zapomínal
za
vy
a
litoval
jsem
v
té
vizuálním
a
ta
je
řek
bych.
Dost
nepomíjející
těžko
pomíjející
sem
tam
toho
martina
našel
jsem
už
nedovede
představit
ale
jsem
tam
za
hmát
po
té
postile
postavil
živý
jsem
se
stavu
a
říkal
dost
já
už
vidím
tvoji
představu
už
po
ní
jdu
a
s
myslela
mě
sboru
a
já
jsem
čekal
v
tom
bdělém
stavu
ve
spánku
na
ní
a
za
hodinu
asi
tak
jsem
si
to
sestupovala
hodinách
za
rodinu
se
objevila
a
zvěstovali
jo
martinkovi
že
na
tom
vedení
naopak
že
na
to
velice
dobře
a
že
se
vám
je
ke
svým
rodičům
nelásky
protože
pokusili
o
víta
ono
má
právo
opustit
taky
si
rodiče
a
k
ní
se
choval
ke
své
masa
bylo
by
s
ní
šlo
až
ke
mně
do
toho
mého
stavu
a
byl
by
se
s
ní
tam
se
taky
tatínkem
aby
se
mi
byl
taky
přestal
taky
byl
ke
mně
přivolovat
to
není
zapotřebí
tak
jsem
jí
to
zabrzdil
říkal
jsem
ne
to
mělo
sem
nemohl
nějaký
věřím
ne
a
tak
dále
a
říkám
má
závidění
hodný
postavení
svobody.
Kterou
nemám
ani
já
ani
v
jeho
větší
on
je
daleko
svobodnější
tvorem
nevím
tam
to
povede
to
já
neumím
tu
soudit
říkala
ona
ale
zaručeně
se
nestal
nesvobodným
tím
že
ho
odsoudila
ty
rodiče
k
smrti
v
tom
čili
taková
smrt
malého
dítěte
kterou
nezabil
není
nějakým
prokletím
nebo
nějakým
těžkým
osudem
nýbrž
je
velice
krásným
si
na
to
jsem
potřeboval
mezi
tím
vložit
to
se
má
neříkal
protože
ty
název
pochopíte.
To
je
to
ta
tosce
narozdíl
otce
tam
po
tře
přede
přejít
tím
přesune
se
pohyb
tohleto
co
manželka
prováděla
nebyl
pohyb
já
jsem
při
tom
nepotřeboval
hnout
když
se
našlapat
a
když
mě
převede
svoji
dceru
moji
dceru
je
si
svojí
taky
samosebou
nebo
svého
syna
to
nepotřebuje
se
na
to
na
ona
ho
prostě
to
vědomí
začne
mít.
Text view •
Help