Waveform view
prevzate-kotouc-76-05A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Hodí
nějakým
jiným
životem
nebylo
by
bývalo
mně
po
chuti
kdybych
se
byl
vrátil
k
tomu
životu
který
jsem
žil
předtím
když
jsem
se
předtím
snažil
poctivě
jako
vy
k
tomu
bohu
vejít
do
jeho
věčného
života
vejít
tak
ono
to
mělo
jenom
částečný
úspěch
z
toho
důvodu
že
jsem
tam
šel
se
svým
životem
to
co
jsem
vám
tolikrát
prozrazoval
že
to
byla
největší
obtíž
kterou
měla
na
cestě
svatá
terezie
z
avily
tutéž
chybu
nedělal
po
dobu
devíti
let
ale
domnívám
se
pokud
se
na
to
vzpomenu
že
je
to
chybu
neudělám
po
té
zkušenosti
kterou
jsem
nabyl
v
koncentráku
čelem
se
dověděl
že
se
musím
odít
do
jiného
života
ne
už
do
se.
Že
tento
můj
život
nikdy
není
tím
co
by
se
mohlo
nazvat
svátečním
nebo
svatebním
oděvem
a
tedy
mě
nikdy
neopravňuje
abych
byl
přítomen
hostině
s
tím
hospodářem
nýbrž
do
té
doby
než
na
sebe
vezmu
ten
sváteční
oděv
svatební
oděv
jak
chcete
slavnostní
oděv
do
té
doby
se
jenom
žebrákem
nebo
mrzákem
kterého
někde
ctili
na
rohu
a
nedali
mu
příležitost
nebo
on
se
sám
neoděl
do
toho
svátečního
oděvu
potom
byl
vyhozen
tak
že
vy
se
pokaždé
cítíte
vyhozeni
já
vám
to
vysvětlím
ještě
na
výrocích
ježíše
krista
on
totiž.
Když
vzal
k
sobě
své
učedníky
tak
je
zbavil
veškerých
starostí
o
jejich
život
tím
že
je
z
tohoto
života
odňal
nejenom
to
že
je
odtamtud
odňal
ale
on
jim
do
života
vložil
svých
živ
napřed
nemohl
celý
oni
by
to
byli
neunesli
ale
vložili
mu
tam
do
takové
míry
jak
ho
unesli
a
to
byla
míra
značná
proti
tomu
co
my
zažíváme
že
když
oni
od
začátku
od
prvního
přístupu
k
němu
mohli
dělat
zázraky
mohli
kříst
křtít
s
následky
které
dneska
při
křtu
nevidíme
protože
to
od
začátku
mohli
dělat
tak
si
byli
jisti
jasně
vědomi
že
to
není
jejich
moc
nýbrž
že
je
to
moc
kterou
jim
dal
k
dispozici
ježíš
kristus
a
že
nejsou
ani
hodni
toho
a
kdykoliv
zapomněli
na
to
že
tuto
moc
mají
od
boha.
Tak
se
jim
nepodařilo
ten
zázrak
udělat
vrátili
se
s
nepořízenou
k
ježíši
a
říkali
tam
nám
to
nejde
tam
nám
to
nejde
a
vždycky
měl
na
to
jeden
jednu
jedinou
odpověď
že
jsou
malověrní
že
jsou
neschopní
proto
to
já
dodávám
abyste
tomu
dobře
rozuměli
že
to
začali
dělat
ze
svých
vlastních
sil
a
že
se
neopírali
o
tu
jeho
sílu
už
vzatí
se
říká
já
jsem
síla
koncentrační
ale
ne
ty
člověče
máš
sílu
koncentrační
nevyčítáte
nikomu
že
neumí
se
soustřeďovat
nebo
tak
to
tam
nikde
není
ani
ježíš
nic
takového
nevyčítá
svým
učedníkům
vyčítá
jim
jenom
že
se
neumí
o
něho
opřít
že
dyž
zdánlivě
spí
vedle
nich
tak
si
myslí
že
utonou
a
voni
utonou
voni
někde
na
málo
mohl
to
proto
že
nevztáhl
že
měli
obavy
že
se
starali
veškeré
starání
musíme
odložit
protože
tohle
naše
jsem
se
oboru
s
vámi
poznal
vy
vůbec
nevíte
co
je
to
moj
naše
já.
Vy
si
myslíte
že
vaše
já
je
něco
co
něco
chce
nebo
mě
něco
nechce
kterému
něco
milé
nebo
nemilé
a
říkáte
já
když
nemám
žádné
touhy
světské
když
se
mi
o
všeho
oprostit
když
dovedu
všech
se
vším
se
vypořádat
a
já
už
žádné
málem
a
to
jste
na
velkém
omylu
to
že
žijete
v
pocitu
oddělenosti
do
je
mi
jasným
důkazem
že
máte
stoprocentně
jenom
a
nic
jiného
než
balast
já
že
nikdo
vás
tam
mi
nedrží
v
tom
pocitu
oddělenosti
a
pánbůh
z
má
rád
to
by
měl
vás
rád
ve
svém
domě
neoddělené
ten
přeci
je
tím
člověkem
který
z
vesla
malovat
toho
syna
a
neodmítá
ho
i
když
je
marnotratný
tak
a
teď
se
dostane
k
podstatě
věci
zapomínáte
na
jednu
věc
co
to
ten
ježíš
s
těmi
svými
učedníky
udělal.
On
je
měl
k
tomu
aby
ho
napodobovali
to
co
vám
ukázal
na
tom
následujte
nabyli
jsem
to
v
nějakých
těch
kapitolách
ale
dost
jsem
vám
nevysvětlil
kapitolu
velice
důležitou
která
je
sice
obdobná
ale
ono
je
třeba
vysvětlit
asi
všecko
celé
učení
ježíše
krista
nevynechat
něco
abychom
se
nestali
kacíři
nebo
bludaři
tak
dycky
hrozí
když
část
vydáváme
za
celek
a
to
je
jedna
jediná
věta
kterou
jsem
nevysvětlil
a
to
je
mé
jho
je
sladké
mé
břemeno
je
lehké
řekl
o
sobě
podškrtl
jsem
s
vámi
v
duchu
i
nahlas
slovo
mé
to
znamená
jakákoliv
břemena
jiná
jsou
těžká
dei
k
nim
k
němu
se
svým
břemenem
je
to
těžká
záležitost
proto
už
jsem
před
mnoha
lety
radil
odložte
svá
břemena.
A
nemyslete
si
že
je
uhlídáte
mimo
sebe
se
vám
budou
vracet
protože
jsem
na
ně
zvyklí
bez
toho
břemena
nedovedete
být
živi
poproste
boha
a
jinou
nemějte
jemu
prosbu
než
aby
vám
ta
vaše
břemena
u
sebe
na
chvíli
poschoval
aspoň
na
tu
chvíli
co
vy
k
němu
kráčíte
a
kráčejte
k
němu
tak
abyste
si
vzali
jeho
břemeno
na
sebe
jeho
jho
na
sebe
abyste
rovnou
kráčeli
ke
svobodě
ono
tak
rovnou
nejde
protože
nemáte
vůbec
schopnost
něco
takového
udržet
takovou
svou
nutily
ste
se
lekli
od
tý
byste
utekli.
To
by
se
vám
zdálo
být
jako
nic
jako
ztráta
sama
sebe
čili
vzít
na
sebe
jeho
břemeno
jeho
jho
znamená
v
pravém
slova
smyslu
ho
následovat
jeho
silami
by
nejen
zaměnit
svůj
život
se
dosud
měli
za
jeho
život
domě
to
bylo
velice
snadné
ačkoliv
jsem
si
to
předtím
nikdy
nevedlo
představit
ale
když
jsem
svůjživot
opravdově
odložil
a
v
životě
jsem
kupodivu
pokračoval
tak
jsem
nevědomky
vzal
na
sebe
život
boží.
Od
té
doby
totiž
nedá
mně
práci
nemusím
se
vmýšlet
do
toho
že
ten
život
který
mám
od
té
chvíle
co
jsem
nepřišel
o
život
nýbrž
jenom
vnitřně
jsem
o
něj
přišel
což
bylo
asi
víc
a
důležitější
že
od
té
chvíle
mám
ten
život
z
rukou
božích
tam
jsem
se
na
to
neodva
jinak
než
jako
na
zázrak
který
se
stal
v
tom
smyslu
že
ten
gestapák
když
mě
nezabil
tak
jeho
ruka
byla
zadržena
hospodinem
asi
jako
abraham
když
chtěl
zabít
svýho
syna
a
podo
obdobně.
Tam
je
to
nějaký
na
motivováno
než
tady
takže
protože
od
té
doby
do
ru
život
jeho
rukou
tak
je
mi
také
snadné
v
tomto
životě
věčném
přebývat
bez
mezer
a
pro
vás
je
velice
těžké
tam
už
i
jenom
třeba
vstupovat
protože
nechápete
nebo
nechcete
pochopit
nebo
nevíte
že
musíte
vzít
jeho
a
ne
své
břemeno
na
sebe
nedbejte
na
své
břemeno
to
nechte
stranou
a
vezměte
si
jeho
břemeno
co
je
to
vzít
jeho
břemeno.
To
vám
musím
vysvětlit
co
je
to
vzít
jeho
jho
to
jest
vzít
jeho
úkoly
na
sebe
začátku
učil
své
učedníky
že
musí
se
podílet
na
jeho
úkolech
do
takové
míry
jak
on
je
plnil
a
to
znamená
napřed
ve
vel
velice
malém
oním
říkal
až
já
budu
povýšen
teprve
pak
budete
věci
větší
než
já
ale
to
to
je
doby
jenom
malinko
bylo
vidět
že
mohou
udělat
protože
ani
mu
takhle
zase
nevěřili
nebyli
toho
schopni
mu
tak
věřit.
On
plnil
úkoly
otcovy
neplnil
něco
co
by
on
sám
chtěl
nýbrž
co
chtěl
otec
čili
jestliže
já
si
přeju
aby
on
mě
poslal
do
světa
on
tak
já
na
tom
místě
kde
jsem
jsem
z
vůle
boží
jestli
to
upřímně
přeju
aby
on
mě
poslal
do
světa
abych
tam
nešel
sám
nýbrž
z
jeho
dopuštění
z
jeho
vůle
tak
já
jednoho
dne
začnu
v
tom
světě
být
tam
kde
on
je
chce
mít
i
když
nevím
proč
mě
tam
má
nebo
ještě
tam
chce
mít
to
to
nevím
na
tom
nezáleží
to
nebudu
rozbíhat
jsem
se
ba
ona
tam
to
jsem
byl
včera
ale
už
sem
tam
jinak
už
tam
nejsem.
Se
svými
hle
nýbrž
jsem
tam
z
jeho
čili
ta
moje
pozice
čím
víc
do
tohoto
budu
vrůstat
a
ono
se
bohužel
jenom
stupňovitě
dá
do
toho
vcházet
tím
bude
moje
postojem
snazší
a
tím
radostněji
budu
plnit
jeho
úkoly
a
ne
svoje
ty
moje
prosím
když
já
pracuju
na
hospodářově
poli
tak
protože
to
není
pole
moje
tak
si
to
úkol
který
dělám
pro
to
podáte
to
znamená
jemu
je
to
ve
prospěch
a
nemů
já
musím
dělat
všechno
ad
přede
gloriam
dei
to
znamená
k
větší
slávě
boží
řekl
by
svatý
ignác
z
loyoly
i
když
to
nebudu
ponořovat.
Fakticky
to
budu
ale
dělat
to
nejdrobnější
úkon
musí
sloužit
toho
slávě
musí
sloužit
jemu
ježíš
kristus
neřekl
syn
člověka
nepřišel
proto
aby
se
mu
sloužilo
než
aby
on
sloužil
ale
tím
že
nám
tohleto
řekl
jak
máme
sloužit
bohu
ne
jemu
jakmile
te
pracovat
na
jeho
poli
v
jeho
domě
tím
nám
vysvětlil
jak
veme
plnit
úkoly
které
na
sebe
vzal
ježíš
kristus
a
bez
tohoto
následování
ježíše
krista
nedokážete
vstupovat
protože
jestliže
váš
ostatní
život
nebude
vstupem
a
přes
třeba
velice
nenápadným
to
je
jedno
tak
ani
ta
vaše
koncentrace
záměrná
nebude
vstupem
i
zjistíte
jenom
že
to
neumíte
že
vám
to
nejde
protože
je
to
něco
jiného.
Než
se
děláte
přes
den
sedíte
na
dvou
židlích
a
stále
více
jenom
se
napínáte
abyste
z
jedné
stačili
na
tu
druhou
sednout
to
je
je
vnitřní
napětí
které
se
ve
vás
stupňuje
až
k
únavě
takže
potom
říkáte
jó
ze
začátku
mi
to
šlo
dokud
jsem
měl
nějaké
nadšení
dneska
už
ho
nemám
to
se
mýlíte
dneska
už
se
na
vás
chce
víc
tehdy
jste
těmi
prostředky
které
jste
tehdy
měli
po
ruce
stačili
nějakou
etapu
cesty
zdolat
ale
narazili
jste
na
zeď
kvalitativní
skok
a
po
něm
je
třeba
zasadit
nové
prostředky
a
především
prostředky
které
nejsou
mé
nýbrž
prostředky
ježíšovy
jeho
jho
jeho
břemeno.
A
těmito
novými
prostředky
dojdete
zase
kus
cesty
ale
ne
až
nakonec
to
tam
ježíš
ukázal
jenom
to
osobním
vedením
do
té
osobně
vedeni
jeli
to
pod
kříž
a
tam
do
sebe
ten
se
se
chopit
nových
prostředků
a
tamty
zahodit
jestli
to
neuděláte
na
sebete
říkat
jak
to
jak
to
je
možné
že
já
celý
život
umírám
a
pořád
toho
není
konec
co
pak
jsme
neměli
psíka
ze
života
svatých
že
celý
život
nosili
třebas
stigmata
a
ne
nekončilo
to
to
byla
jejich
klade
přednost
i
my
si
myslíme
době
jaká
milost
je
potkala
když
se
to
dalo
tři
hodně
to
byla
veliká
milost
ale
potom
už
ne.
Já
dělám
prosím
výjimku
u
takovýho
třeba
pátera
pia
který
to
bral
vědomě
tady
jiné
lidi
protože
si
to
myslel
že
je
tak
je
nutné
a
že
že
to
jinak
nejde
že
by
to
pán
bůh
třeba
neunesl
protože
měl
k
němu
tak
láskyplný
poměr
že
by
tyto
úkoly
které
na
sebe
vzal
při
obracení
hříšníků
kdyby
nechtěl
předat
ježíši
nebo
panně
marii
nebo
někomu
jinému
ačkoliv
dobře
věděl
já
si
pamatuju
na
jeho
výrok
když
uzdravil
tu
holčičku
která
neviděla
až
mu
tam
děkovali
skal
nenese
dělal
panna
maria.
Říkali
jste
mi
tady
jednu
námitku
že
tady
musím
někdy
rozlišovat
kdy
vlastně
přestat
a
těmi
silami
božími
že
tam
je
těžké
to
rozhraní
vystihnout
samo
sebou
dělámli
přípravu
například
na
tu
vnitřní
koncentraci
tak
to
co
si
před
tím
říkám
to
říkám
z
vlastních
sil
pochopitelně
ale
neslibujte
si
od
toho
nic
jiného
než
odvádění
našeho
já
na
pravou
cestu
převod
jeho
převod
přechod.
To
přechodné
stádium
jakmile
mám
dojem
že
to
moje
já
souhlasí
s
tím
aby
bylo
převedeno
tak
pak
už
ho
vkládám
do
rukou
božích
a
si
dobře
vědom
toho
že
ono
beztak
od
něho
pochází
svým
původem
ne
tím
co
vyvinulo
tím
původem
zkoušel
tohoto
roce
tu
který
tady
byl
nahrán
soustředit
odevzdat
se
bohu
spoutanými
vědomě
že
se
to
nestalo
ani
k
bylo
případě.
To
není
vinen
bůh
pře
sme
si
řekli
když
to
jsme
vyměnil
sami
protože
něco
tam
v
tom
vadilo
teď
jsme
se
hleděli
pomocí
toho
co
teď
po
vyloženo
dopídit
těch
příčin
tohoto
dotalo
a
kdyby
se
to
shrnulo
tak
by
se
dalo
říci
ještě
tohleto
k
tomu
že
totiž
člověk
nezná
pravou
míru.
Toho
co
chce
co
může
chtít
když
člověk
chce
a
odezva
není
toho
druhu
že
by
dosahoval
co
chce
tak
přeci
bez
jakýhokoliv
vzruchu
musí
si
přiznat
že
lidsky
udělal
co
mohl
a
že
tedy
v
klidu
podškrtávám
v
klidu
musí
od
této
své
snahy
ustoupit
co
byla
okamžik
ale
pera
okamžik
ustoupí
od
této
své
snahy
a.
Tím
zároveň
fakticky
se
odevzdá
bohu
protože
když
ustoupí
to
neznamená
že
rozepisuje
nýbrž
jenom
ustoupí
od
své
snahy
protože
se
ukázala
být
neúčinná
nepřestal
mít
tuto
touhu
nýbrž
přestal
používat
prostředků
kterou
třeba
tuto
touhu
jak
se
tam
menoval
že
například
sem
přišel
že
se
po
obětoval
že
tady
s
námi
to
a
to
prováděl
a
tak
dále
všechnu
metodu
musíme
v
určitém
momentu
a
to
v
tom
když
jsme
dosáhli
jo
vrcholného
použití
musíme
tu
metodu
opustit.
A
opustit
ji
najednou
ne
po
částkách
a
to
se
nedá
pro
sáhne
tím
že
se
odevzdám
bohu
víte
ono
je
velice
těžko
být
bohu
odevzdán
když
člověk
má
dojem
že
ten
bůh
vo
něho
nedbá
nebo
že
vedle
něho
spí
to
se
stalo
třeba
těm
učedníkům
na
jezeře
ge
genezaretském
že
se
strhla
bouřka
protože
oni
si
všimli
že
ježíš
spí
a
to
byl
důvod
proč
vznikla
bouřka
aby
totiž
se
jim
dokázalo
že
i
když
do
lidské
vědomí
není
to
že
nás
má
bůh
ve
svém
vědomí.
Nesmíme
ztrácet
klidu
jinak
nezastavíme
bouřku
naopak
ji
rozpoutáváme
neuklidníme
se
nemůžeme
v
bohu
spočinout
o
to
ježíš
kristus
řekl
tehdy
svým
apoštolům
vy
malověrní
což
nejsem
s
vámi
upozorňuju
vás
že
když
vystupňujete
svou
vůlí
všechnu
snahu
se
s
bohem
spojit
zůstává
bůh
s
vámi
i
když
nepociťujete
to
spojení.
Můžete
si
ho
považovat
za
za
stav
spánku
prosím
symbolicky
to
je
jedno
jak
se
se
ale
zůstává
s
vámi
čili
kdybyste
se
mu
opravdu
odevzdali
tak
by
do
vás
vstoupil
svou
vlastní
vůlí
a
jeho
vůle
rovná
se
láska
čili
byste
pociťovali
jak
vás
miluje
a
byli
byste
strženi
touto
láskou
neodolali
byste
jí
byli
jste
nakaženi
a
zatím
toho
milovat
způsobem
jakým
jste
dosud
nemilovali
a
mohli
byste
si
vštípit
do
hlavy
že
a
snadno
si
uvědomit
že
to
není
vaše
láska
že
je
to
láska
jeho
kterou
ho
milujete
tento
převrat
bych
chtěl
abyste
vás
tam
rozpor
v
tom.
Že
člověk
nezná
třeba
co
ho
čeká
nebo
co
bude
budoucnosti
muset
plnit
aby
se
mohl
vymlouvat
že
protože
neví
co
má
dělat
takže
je
na
tom
hůř
než
ten
kdo
ví
co
má
dělat
kdo
ví
co
má
dělat
to
je
ten
který
plnil
podmínky
na
určitém
stupni
mi
podmínky
na
určitém
stupni
na
kterém
jsem
a
ty
podmínky
jsou
známy
ze
symboliky
ježíšova
života
všechny
do
všech
podrobností
plnímli
je
dostanu
se
na
vrchol
tohoto
stupně.
A
dál
nic
nevím
protože
obyčejně
považuji
tento
vrchol
tohoto
stupně
za
krizi
dneska
už
po
tom
vysvětlení
co
máte
byste
neměli
považovat
za
krizi
ale
dejme
to
nejsem
to
tak
jeví
protože
s
podmínkami
které
jsem
plnil
přicházela
vždycky
určitá
pohoda
stá
vyrovnanost
určitý
klid
vnitřní
teď
plním
podmínky
nadále
a
všechno
odplývá
nastává
odliv
a
to
z
toho
důvodu
že
spěji
vyprázdnění
od
toho
co
už
dohrálo
svou
roli
to
nemusím
umět
si
takhle
kvalifikovat
ale
je
to
fakt.
Takže
s
hrůzou
konstatuji
že
těmi
podmínkami
kterými
jsem
dřív
měl
určité
úspěchy
určité
výsledky
dneska
už
nemám
to
není
že
jsem
zvlažněl
nebo
něco
takového
jak
vy
tady
říkáte
to
je
chybný
názor
nýbrž
to
je
proto
že
už
potřebuji
splnit
nové
další
podmínky
na
kvalitativně
jiném
stupni
činu
taky
kvalitativně
jiné
podmínky
ne
kvantitu
od
kvantita
tady
nehraje
roli
jak
dlouho
se
soustřeďujete
jak
dlouho
děláte
to
nebo
ono
to
nehraje
roli
ale
kvalita
intenzita
ta
je
důležitá
takže
dejme
tomu
když
někdo
dojde
do
konce
toho
stupně
kde
stačilo
plnit
zákon
nad
sebou
to
je
jasná
podmínka
vyjádřená
starým
zákonem
a
jasně
řečeno
když
toto
bude
člověk
plnit
že
zrodí
ze
sebe
ježíše
krista.
Pak
kdyby
chtěl
se
spokojit
po
tomto
zrození
jenom
s
plněním
těchto
podmínek
tak
by
toho
ježíše
nabyl
v
pravým
slova
smyslu
zabil
stal
by
se
herodesem
a
ten
věčný
život
by
přestal
v
něm
vědomě
existovat
naštěstí
je
tady
ježíš
kristus
který
nám
říká
co
se
má
dít
po
jeho
narození
že
se
máme
stát
josefem
pěstounem
ježíše
a
co
se
má
potom
stát
ježíš
to
znamená.
Ten
nás
který
si
přeje
jít
dál
protože
josef
je
ta
část
naše
bytost
naší
bytosti
která
si
přeje
jenom
toho
ježíše
udržovat
to
znamená
pro
něho
žít
my
máme
jinou
část
s
vlastní
je
to
ovšem
jednota
která
tohoto
prostředku
využívá
k
tomu
aby
se
vývojově
dostala
dál
a
tato
vývojová
část
je
označena
ježíšem
a
tento
ježíš
si
přeje
aby
se
stal
vědomým
synem
božím
tak
jak
jím
byl
kdysi
na
věčnosti
a
proto
plní
podmínky
nové
které
předtím
vůbec
nemusel
člověk
plnit
když
žil
v
starozákonních
podmínkách
že
totiž
musí
se
snažit
o
to.
Aby
byl
v
tom
co
je
jeho
otce
a
kromě
toho
musí
být
oddán
svému
okolí
to
znamená
musí
najít
podporu
ve
světě
bez
té
podpory
se
ještě
neobejde
ovšem
i
v
té
podpoře
a
to
já
jednou
vysvětlím
detailně
jsou
vývojové
rozdíly
podpora
od
světa
jiná
když
jsou
v
egyptě
jiná
když
se
vrátí
z
nazare
to
znamená
léta
protože
tam
se
například
začíná
s
akto
aktivitou
toho
ježíše
a
není
tady
spolehnutí
jenom
na
tu
část
která.
Je
znázorněna
tím
josefem
ale
v
každém
případě
nemusíme
se
starat
na
to
co
potom
o
to
se
nemusí
starat
protože
jakmile
dojdeme
do
konce
toho
stupně
jak
jsme
vystupňujeme
všechny
možnosti
lidské
dovršíme
všechno
co
můžeme
udělat
tak
pak
se
od
nás
chce
jenom
abychom
se
bez
ohlížení
vyprázdnili
od
sebe
který
tyto
podmínky
plnil
to
znamená
přestali
plnit
tyto
podmínky
přestali
lpít
na
tom
co
jsem
před
tím
dělal
přestali
si
vyčítat
taky
ten
odliv
a
to
všecko
vyprázdnili
se
tak
že
by
se
mohl
v
nich
provést
už
bez
metody
příliv
nebo
přechod
do
vyššího
stupně
ten
se
děje
jenom
za
podmínky
vyprázdnění
na
každém
přechodu
když
toto
aplikujeme
na
slova
ježíšova
mé
jho
je
lehké
mé
jho
je
sladké
a
břemeno
mé
lehké
jest
tak
platí
o
každém
stupni
že
než
se
na
tom
stupni
zabili.
Tak
to
břemeno
ještě
lehké
není
jakmile
si
ale
zvykneme
na
ty
nové
podmínky
které
jsou
dycky
trošíčku
né
protože
neumíme
v
jako
tě
se
otáčet
jakmile
se
zvykneme
na
ty
nové
podmínky
tak
se
to
břemeno
na
tom
stupni
stává
lehkým
a
jho
sladkým
tak
dlouho
než
se
dospěl
dalšímu
stupni
a
tam
zase
obdobně
na
každém
stupni
je
to
břemeno
lehké
protože
plníme
podmínky
ježíše.
Text view •
Help