Waveform view
prevzate-kotouc-74-02A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
je
říkali
určitý
druh
soudu
ten
soud
samo
sebou
ježíš
kristus
to
nazval
soudem
je
to
velice
případně
nazván
ale
my
si
to
vysvětlíme
detailněji
tak
dejme
tomu
takový
jeden
sou
probíhal
když
panna
maria
nebo
svatýho
se
se
chystal
sloužit
jenom
ježíše
nebo
žít
jenom
pro
něj
to
odsoudil
svůj
předcházející
život
ne
jako
ničem
ale
jako
nepatřičný
už
k
tomu
stupni
ve
kterém
sloužil
ježíši
kdyby
si
byli
chtěli
ponechat
to
ten
minulý
způsob
života
nebyli
by
mohli
sloužit
ježíši
nebyli
by
mohli
ho
dostat
až
k
jordánu
nebyli
mohli
přispět
svým
podle
který
byl
absolutně
nutný
k
tomu
aby
se
do
toho
jaře
u
dostal
je
jejich
podíl
byl
nutný
protože
on
jim
byl
poddán
to
on
potřebuje
ten
člověk
čím
dál
jde
tím
víc
potřebuje
víc
a
výsle
a
že
nakonec
potřebuje
veškeré
mo
začátku
si
může
jít
celkem
sám
mistr
ale
čím
dál
tím
potřebuje
víc
společenství
lidí
společenství
duší
a
nakonec
opravdu
si
se
ani
představit
že
by
to
vůbec
jinak
šlo.
Takže
toto
rozhodnutí
udělat
tečku
za
tím
minulým
životem
to
jsme
to
to
se
dá
vyjádřit
v
tý
slovem
sou
já
jsem
usoudil
že
ten
minulý
život
přestane
rozum
životem
novým
a
jak
vám
známo
bible
když
člověk
dělá
takový
to
sou
dělá
to
posvěcení
božího
většinou
i
když
si
to
sám
neuvědomuje
tak
při
tom
to
posvěcení
božímu
přichází
na
pomoc
totiž
kdyby
nebylo
tamto
zvěstování
panny
marie
a
to
všechno
ostatní
tak
ona
by
tomu
byla
vůbec
nedošla
a
tak
u
nás
jestliže
děláme
taková
rozhodnutí
třebas
celý
život
žít
tak
a
ne
tak
jako
předtím
a
kvůli
takovému
a
takovému
cíli
já
to
řeknu
takhle
obecně
tak
k
tomu
vždycky
potřebuje
nějaké
posvěcení
že
jsem
to
také
v
tom
smyslu
chápal
a
proto
jsem
si
šel
na
to
generální
zpovědí
a
prosim
chtěl
mít
posvěcení
roz.
A
myslím
že
je
správné
nemusí
to
být
za
nadějí
toledu
tohoto
nevěří
nebo
po
my
to
proti
cesty
ale
protože
je
dejme
tomu
určitý
způsob
postupovat
v
tom
že
se
najednou
dověděl
něco
jsem
předtím
neměl
to
co
se
v
tom
je
bylo
velice
pokladny
ale
to
se
dělo
na
vnitřní
úrovni
kdežto
tohleto
se
doplnil
z
vnějška
a
je
to
menální
spojit
jsem
někomu
říkal
ne
a
někdo
mně
byl
tady
prostředníkem
při
tom
podává
toho
těla
páně
a
tak
dále
a
já
vám
řeknu
to
je.
Toto
prostřednictvím
třebas
byl
to
nějaký
prostředek
nikoliv
lidský
třebas
to
byla
modlitba
to
je
velice
důležitá
záležitost
protože
bychom
se
neobejde
žádný
krok
potom
když
se
obejde
tak
musí
se
to
dodatečně
doplnit
a
musí
se
pět
kráčet
k
tomu
bodu
kde
se
to
vynechalo
a
musí
se
to
znovu
nahradit
dejme
tomu
kdyby
si
sedl
k
nohám
osvícen
a
on
na
mě
přenesl
nějakou
duchovní
sílu
tak
mě
to
nic
nepomůže
k
tomu
vlastnímu
mému
vývojovém
stupni
já
za
často
promrhá
protože
to
transponoval
do
organismu
který
nebyl
téhož
ražení.
Asi
jako
když
se
trans
panuje
srdce
a
to
obyčejně
dlouho
nevydrží
za
tím
že
ano
protože
se
to
zasahovala
do
jiné
káně
a
ta
třebas
nepřijme
úplně
uká
novou
do
sebe
neza
roste
to
tak
dál
nebeskou
se
to
takže
vono
se
to
nikdy
nespojí
tak
aby
člověk
nemusel
znovu
vůči
sednout
k
tomu
mistrovi
a
znovu
přejmout
tu
sílu
a
nebo
aby
nemusel
si
to
sám
na
sobě
dosáhnout
co
ho
ten
mistr
naučil
to
sem
se
přesvědčil
sám
na
sobě
roku
třicet
sedm
set
takový
něco
zažil
od
toho
mistra
a
pak
třicet
devět
let
to
by
se
řídit
překonat
sám
na
svém
vlastním
těle
a
řek
bych
takzvanými
vlastními
prostředek.
Řekl
jsem
mluvil
s
naším
osobu
který
je
na
hranicích
mezi
normálním
takzvaným
životem
a
mezi
cestou
to
narození
nebo
před
těsně
před
narozením
to
je
celá
fáze
to
já
budu
jmenovat
narození
to
je
to
těhotenství
citována
panny
marie
to
všechno
jeden
jedna
oblast
ne
co
je
na
rozhraní
tak
tam
čím
dokonaleji
provedeme
soud
tím
je
a
za
asistence
řek
bych
boží.
Tím
je
větší
naděje
že
ta
druhá
fáze
bude
probíhat
čistším
způsobem
dokonalejším
způsobem
rychlejším
a
nebudou
tam
takové
škraloupy
které
by
nám
vadily
které
bychom
o
tom
těžce
odstraňoval
vyšší
fázích
protože
bychom
měli
určité
skrupule
hory
bychom
se
těžko
varoval
to
volali
a
samozřejmě
že
na
rozhraní
mezi
křtem
v
jordánu
a
tím
předcházejícím
obdobím
kdy
ježíš
musel
být
v
tom
co
jeho
otce
a
být
poddán
svému
okolí
tam
je
sou
daleko
už
že
vyššího
rázu
tam
totiž
co
on
musel
udělat
zřejmě.
On
musel
svým
způsobem
odsoudit
ježíš
z
vlastní
iniciativy
celý
ten
způsob
že
musím
být
v
tom
a
mám
být
poddán
a
musí
za
tím
udělat
tečku
protože
pak
už
to
neexistovalo
to
je
vám
dobře
známo
kdo
je
má
matka
kdo
jsou
mí
bratři
taky
neexistoval
to
že
musím
být
v
tom
protože
pak
byl
spojen
s
vůlí
otcovou
že
kdyby
neudělal
tečku
za
tím
musím
být
v
tom
když
sám
svou
vůlí
pořád
těmi
dál
tak
to
vlastní
vůlí
přes
tuhletu
hranici
dál
nejde
on
by
se
pořád
plácali
na
té
úrovni
to
nám
velice
dobře
tímhletím
způsobem
vysvětlil
a
nemohl
by
ale
ani
krok
dál
na
to
má
upozorňuju
a
já
znám
mocí
hlavně
podle
weinfurter
si
myslí
že
mohu
chtít
jít
dál
ať
se
snaží
jakkoliv
a
e
když
jim
to
nemohu
mít
za
zlý
tak
oni
nemohou
ta.
A
ale
věřte
mi
to
že
mají
velikou
milost
dycky
se
stanou
do
nějak
hromadit
někým
kdo
tomu
rozumí
že
je
třeba
udělat
soud
dobrovolně
podstoupit
tou
nad
tím
způsobem
který
je
mi
před
bych
svatí
se
chci
být
přeci
v
tom
co
je
mého
otce
tak
se
na
tom
špatného
když
se
všemi
prostředky
snažím
že
ta
je
co
je
den
tady
ten
soud
velice
těžký
protože
proti
to
ti
bude
sedět
chtít
být
chtě
to
vůli
boží
a
to
si
už
sedí
nestát
a
potom
sebe
muset
tohoto
způsobu
myšlení
a
tohoto
způsobu
jednání
znaky
čili
já
myslím
že
při
takovém
soudu
by
člověk
sám
se
sebou
zbudoval
není
ti
že
si
tedy
je
vzal
na
pomoc
jana
křtitele
který
byl
obecně
znám
jako
muž
svatý
a.
Jemu
se
svěřil
při
té
přestavbě
svého
způsobu
hodnocení
to
je
zase
výměna
světel
výměna
hodnocení
výměna
no
vůbec
všeho
co
se
předtím
celý
od
toho
arzenál
prostředku
aby
mohlo
svítit
světlo
z
jiné
strany
to
znamená
přímo
z
vůle
boží
tak
k
tomu
něco
a
výměna
prostředků
taky
no
to
je
jasné
já
se
to
tomuto
soudu
vrátím
rozhraní
do
tohoto
stupně
ale
ž
ma
se
u
toho
soudu
tak
už
to
mu
potom
sundám
soudu
kterému
bychom
mohli
právem
říkat
poslední
to
je
soud
který
prodělával
ježíš
kristus
na
kříži
kde
bylo
jasně
vidět
že
se
u
oddaluje
dobré
od
zlého
lotr.
Který
se
obrátil
toto
který
jsem
neobrátil
ne
jeden
na
levici
jeden
po
pravici
úplně
to
tam
také
symbolicky
znázorněno
pochopili
že
ten
obraz
který
tam
dal
jako
že
se
všechno
soudí
platí
o
každém
z
nás
zvášť
individuálně
že
tedy
je
také
o
individuální
sou
i
když
přitom
už
je
strašně
moc
lidí
tam
při
tom
nebo
strašně
moc
podmínek
které
se
musí
splnit
nebo
prvků
které
při
tom
přihrávají
prostředků
kterých
je
při
tom
nutno
použít
jenom
si
představte
při
tom
druhém
soudu
existoval
svatý
jan
křtitel
a
co
tam
teď
figuruje
lidí
při
tom
posledním
soudu
ježíšově
na
kříži
viďte
a
vy
jste
mi
to
kdyby
někdo
z
nich
chyběla
tak
se
tak
to
nemohlo
proběhnout
ne
vytvářel
tos
plat
nebo
nějaký
ten
kalpa
nebo
by
tam
chyběl
ty
teta
přikládal
na
kříž
nebo
co
po
něm
plivali.
Nebo
ti
co
mu
to
mohli
dnes
kříž
to
je
všechno
bezvadně
rozepsán
poslední
soud
bezvadně
roz
protože
on
to
již
kristus
jedním
jednou
větou
řekl
třebas
jednou
ne
ale
pak
nám
to
zpracoval
detailně
protože
ono
to
nejde
skokem
nýbrž
ono
je
to
spěla
lovit
a
i
když
ta
fáze
toho
utrpení
nemá
trvat
dlouho
jak
se
k
ní
člověk
dopracovával
ne.
Tak
za
se
o
tom
nebudu
mluvit
detailně
tak
jak
potom
jsem
to
o
tom
mluvil
už
jenom
do
svatého
jana
a
na
mnohých
jiných
místech
ačkoliv
ne
tímto
způsobem
tak
ve
spojitosti
s
tím
ostatním
to
mluvím
poprvně
s
vám
kam
on
to
jsem
si
rezervováno
na
tu
cestu
vědomí
protože
tady
fakticky
jde
o
ces
cestu
vědomí
já
musím
se
vědomí
svým
vědomím
patřit
něčemu
jinému
do
jordánu.
Já
musím
patřit
své
vůli
eště
vlastní
potom
vůli
otcově
a
pak
se
musím
vzdát
tomuto
vedení
vůle
boží
to
je
velice
prana
trpná
záležitost
mě
tak
dokonale
vedle
víte
jak
se
neradi
apoštolové
nebo
učedníci
páně
loučil
s
ježíšem
kristem
proč
nás
chceš
opustit
když
přeci
vole
jim
bylo
tak
dobře
a
já
si
myslím
že
tomu
ježíši
taky
nic
scházelo
pokud
ho
otec
vedl
jenže
ježíš
kristus
dobře
věděl
že
musí
opustit
tuto
vůli
otcovu
samosebou
opustit
vůli
otcovu
vzdát
se
jí.
Jako
se
vzdal
třebas
to
přecházet
života
do
toho
jordánu
to
obdobné
viďte
jako
ta
pramen
a
před
tím
zbavil
tak
to
jsou
stupně
jenom
jí
to
to
je
to
velice
snadno
všemu
dorozumět
všechno
analogické
viďte
to
jednoduchý
všecko
tak
že
tohleto
vzdání
musí
být
absolutně
dobrovolné
se
to
nemůže
být
vynucené
že
tady
se
opravdu
chce
aby
člověk
poslední
tah
udělal
svou
vlastní
vůlí.
Ta
tam
funguje
ještě
to
znamená
dobrovolně
do
toho
vstoupil
aby
žádným
přinucení
se
nedostal
na
kříž
žádným
přinucení
nikoho
se
nedostane
když
u
přeci
říkal
jasně
těm
svým
žákům
v
té
zahradě
ho
tam
no
tam
sebrali
ty
voják
ne
když
je
vzali
v
době
zemi
tak
ho
za
a
copak
si
myslíte
že
bych
nemohl
zavolat
a
pluk
andělů
mě
přišel
na
pomoc
ne
on
to
dobrovolně
postupoval
upozorňuju
vás
že
vy
ho
musíte
následovat
této
fázi
dobrovolně
umět
ovšem
hrozný
soud
který
sami
nad
senad
sebou
vykonáváte.
Kdyby
to
bylo
jenom
on
to
tam
ježíš
kristus
nemohl
takhle
znázornit
to
se
nedá
vůbec
nějakým
dějem
znázornit
aby
byl
řekl
a
vono
s
tím
souvisí
také
spasitelská
úloha
to
teprv
oni
z
toho
jeho
žáci
museli
vy
vět
vydedukovat
z
jeho
několika
málo
poznáme
že
on
třebas
řekl
teď
celkem
málo
dělám
pro
ni
a
to
říkám
vlastními
slovy
ale
až
potom
budu
povýšen
to
znamená
dostanu
se
na
kříž
potáhnu
všechny.
To
znamená
on
měl
sice
před
tím
spojení
už
se
všemi
bytostmi
ale
nebylo
tak
dokonale
jako
když
prošel
tímto
posledním
soudem
to
spojení
se
potom
zdokonalí
do
té
míry
že
může
kohokoliv
tahnout
dneska
a
z
jakémkoliv
čase
že
on
může
být
osobním
mým
průvodcem
od
té
chvíle
na
každém
mém
kroku
na
to
vás
upozorňuju.
Kdežto
předtím
byl
původcem
jenom
toho
do
například
křičel
já
chci
být
zbaven
třebas
slepoty
nebo
tak
něco
toho
se
všímal
a
jiných
z
toho
nic
neměl
a
víte
jak
málo
z
toho
měli
poměrně
to
učedníci
protože
většina
z
nich
ko
nevěřila
na
konec
a
ukázala
se
být
velice
chabá
a
kdežto
potom
už
ne
ti
co
vydrželi
těch
jedenáct
tak
ani
jeden
z
nich
chabý
nebyl
potom
byli
ještě
až
do
seslání
ducha
svatého
ale
jakmile
ten
tu
svatý
jan
sestoupil
tak
všichni
dobrovolně
postupovali
sou
třebas
smrti
toho
prostě
nebylo.
Já
jsem
zatím
provedl
jednu
takovou
škálu
sou
o
a
já
bych
chtěl
tady
přestat
abych
se
přesvědčil
jestli
tomu
dobře
rozumíte
teď
vám
všechny
ostatní
prospim
soudu
který
už
jsem
říkal
teď
vám
všechny
ostatní
prvky
které
hrál
roli
tři
tom
vzestupu
z
lidství
do
božství
vůle
ježíše
jimž
tedy
nám
znázorňoval
cestu
teď
vám
je
všechny
rozdělí
podle
toho
jak
sou
tám
nazvány
podle
názvů
každý
tam
měl
svoje
méno
panna
maria
svatý
josef
né
jidáš
měli
jméno
ovšem
se
něco
rozlišovat
podle
názvů
a
podle
tohoto
dělení
je
v
podstatě
věc.
Chabé
ho
duchovního
založení
nebo
řek
bych
nejlepším
případě
školské
ho
podání
ze
kterého
si
musí
v
té
žák
potom
umět
víc
do
vyššího
způsobu
nažrán
a
já
bych
to
řekl
promiňte
mi
o
sebe
máte
matiku
kdybyste
šlo
věk
chtěl
naučit
vyšší
matematice
ne
neovládal
by
celek
elementární
matematiky
tady
mu
tam
vždycky
v
té
vyšší
něco
chybělo
pokud
by
tomu
chtěl
ovšem
rozumět
já
to
napři
na
vzorečky
to
o
tom
nechybí
nic
je
to
tak
čili
musí
mít
to
předešlé
bez
mezer
jako
celek
zvládnuto
a
ne
po
částkách
jenom
aby
to
bylo
nesouvisel
jedno
s
druhým
aby
von
věděl
už
dříve
když
násobil
že
vlastně
se
tam
třebas
podvědomí
to
už
je
jedno
a
aby
zase
to
násobení
a
sečítání
odít
ta
aplikovat
na
dělení
a
umocňování
a
odmocňování
a
tak
to
šlo
pořádal
až
na
to
vyšší
matiku.
A
tadyhle
taky
zrovna
tak
takže
že
vám
teďka
budu
mluvit
o
jednotlivých
sl
složka
tak
to
za
vás
mi
to
promiňte
já
myslím
že
to
přesto
má
svůj
účel
protože
to
tak
nedokonale
protože
to
takhle
rozkouskoval
vidíme
před
sebou
tenhleten
svět
rozkouskovaný
ale
upozorňuju
vás
hned
napřed
na
to
že
ježíš
kristus
takhle
svět
od
jordánu
neviděl
do
jordánu
ho
viděl
rozkouskovaný
ale
o
životu
ho
viděl
jako
jednotu
jenom
věděl
že
ta
jednota
není
toho
druhu
že
by
si
byli
všichni
rovný
v
tom
poznání
ale
všichni
jsou
rovni
v
možnostech.
Ano
aspoň
sice
živých
bytostí
lidských
takže
pro
něho
nebylo
vona
lidského
který
by
neměl
stejná
práva
jako
kterýkoliv
jiný
třebas
ctnostný
člověk
mě
stejná
právě
jako
ten
vrcholný
hříšní
protože
všimli
tohleto
se
myslím
ve
své
tradiční
křesťanské
dobře
nerozuměl
tomu
to
je
tak
řízně
zavrhovali
hříšný
ti
totomu
jsme
upalování
to
by
byl
smířit
kdy
kterým
netroufal
tohleto
on
měl
pro
ně
ty
nejlaskavější
slova
a
já
myslím
že
plným
právem
protože
takový
hříšník
více
miluje
tomu
dohovoru
do
mu
odpustil
než
ten
do
jako
bylo
odpuštěno
málo
a
na
to
naděje
tady
dycky
stává
takže
my
například
dejme
tomu
když
mluvíme
z
ekonomickou
tak
my
se
všímáme
základní
i
takzvaných
po
ten
cizích
pro
ten
silní
základ
to
znamená
kteří
ještě
dneska
na
uzná
nic
nekouká
ale
budoucnosti
možná
budou
na
kupovat
a
nebylo
by
správné
si
nevšíml.
By
bylo
by
správné
tyto
věci
skrývat
před
těmi
kteří
bez
nemají
za
tím
dneska
naději
ale
budou
se
ti
budou
mít
to
pochopit
a
podle
toho
se
zařídit
proto
ježíš
kristus
například
kázal
v
této
době
a
tam
chci
začít
i
pro
lidi
kteří
neměli
zatím
naději
se
dostat
na
úroveň
třebas
těch
jeho
žáků
a
on
jim
to
říkal
v
obrazech
ne
kterým
oni
nerozuměli
ale
dělalo
jim
to
moc
dobře
že
to
poslouchají
moc
to
byli
pro
ně
klepy
nebo
takového
něco
nebo
hezký
povídání
ne
a
ono
mi
to
dělalo
dobře
z
jiných
důvodů
než
že
to
byli
hezké
klepy
ale
že
se
to
říkal
ježíš
kristus.
Jinými
slovy
řečeno
že
on
dokázal
při
které
řeči
přestože
nemohl
způsobit
aby
tomu
porozuměli
dokázal
propojil
vůli
otcovu
do
nich
a
ta
začla
na
nich
mocněji
pracovat
neboť
bůh
si
nepřeje
nic
víc
než
abychom
byli
s
ním
spojeni
než
kdyby
byli
zůstali
oddělenými
bytostmi
jako
byli
předtím
on
částečně
je
na
polil
na
tu
vůli
otcovu
říkám
do
určité
míry
jak
byli
únosný
kdyby
byl
napojuje
větší
měrou
tak
by
mu
tam
byli
umírali
nebo
takového
něco.
On
nemohl
příliš
mnoho
ale
jinak
by
byl
nekázal
jinak
by
to
bylo
pro
vadné
že
je
co
tam
dělá
protože
apoštolům
řekl
vám
je
dáno
porozumět
a
tam
že
ty
nemají
uši
liší
a
ty
nemají
oči
k
vidění
ne
tak
to
to
jim
neudělal
vůbec
neprosí
za
z
těchto
důvodů
který
vám
tady
říkal
v
těch
důvod
čtyři
ale
na
tom
nezáleží
já
jsem
jeho
kázání
pro
dav
vám
teďka
před
vedl
jak
tomu
rozumět
perlu
další
prvek
ano
ačkoliv
to
není
všechno
také
rozdělil
převest
zázraky
ne
jak
a
prodělal
zázraky
to
je
propojil
jov
lidské
vůle
už
daleko
dokonalejším
způsobem
než
přikázání
to
řeknu
na
jednoduchém
případu
kdy
přímo
ježíš
kristus
nee
ale
kdy
přímo
nám
ukázal
podle
to
jak
se
choval
jak
to
vlastně
dělá
že
třeba.
Když
tam
někdo
křičel
ježíši
mluvy
se
nade
mnou
a
byl
slepý
tak
on
k
němu
přišel
a
zeptal
se
ho
co
chceš
věděl
to
dobře
tím
propojil
vůli
svou
nebo
chopil
se
vůle
toho
člověka
která
byla
která
vlastně
představovala
soustředění
všech
životních
schopností
a
všech
možností
toho
člověka
do
toho
volního
projevu
i
té
a
když
se
to
podaří
takhle
jedním
výkřikem
nebo
jedním
projevem
jakéhokoliv
propojil
celou
lidskou
bytost
a
chopit
se
jí
a
odnést
do
vůle
otcovy
tak
se
stane
zázrak.
Kdyby
ten
člověk
potom
moc
netoužil
aby
byl
uzdraven
tak
se
stal
za
nemoh
stát
on
potřeboval
k
tomu
propojení
celé
jeho
bytosti
na
vůli
otcovu
že
on
to
z
vlastní
vůle
ježíš
nedělal
z
vůle
otcovi
ano
a
v
té
vůli
otcově
je
obsaženo
je
opravený
jakýkoliv
zázrak
víte
prosim
mohl
dovolit
udělat
jakýkoliv
zázrak
kdekoliv
kde
byla
splnil
stane
ta
podmínka
propojení.
To
je
bytosti
k
na
kterou
chtěl
dělat
za
na
kterém
chtěli
let
za
namítnete
mi
a
co
pak
takový
případ
kdy
třeba
žena
matka
lká
nad
svým
synem
ne
který
zemřel
a
on
toho
z
jejího
syna
tří
mrtvých
jak
tady
bylo
propojení
tady
bylo
propojení
které
nám
není
na
první
pro
pohled
patrno
že
když
ta
matka
opravdu
když
lkala
a
srdce
novou
sekala
tak
do
toho
pláče
a
dal
celou
svoji
bytost
to
propojení
tady
existovalo
ale
protože
nejsme
jeden
od
druhého
fakticky
oddělen
a
proto
dělal
kvůli
tomu
svého
v
tak
propojení
existovalo
zase
rozumíte
to
velice
jasně
bych
vám
možná
nešlo.
Porozumět
jinému
druhu
zázraku
a
jiný
zázrak
než
jakých
ces
nemůže
může
například
ovšem
my
osobně
bychom
to
nekázal
nebo
jeho
žáci
ježíšovi
by
to
neprocházel
že
by
to
dokázal
například
já
si
myslím
že
třeba
to
jste
mě
měli
hned
poklást
otázku
jak
to
bylo
s
odpuštěním
hříchů
ne
to
je
ten
zázrak
největší
když
tam
byl
ten
chromý
já
myslim
že
byl
chromý
tak
byli
při
tom
jiní
lidé
on
mu
říkal
odpouštějí
se
tobě
hříchy.
A
oni
řekli
ale
to
se
mu
to
pěkně
řiká
a
kdo
to
pozná
ne
a
že
se
mu
ty
hříchy
odpustili
by
to
nepoznáváme
to
si
může
jenom
tak
říkat
a
on
říkal
abyste
si
nemysleli
že
odpuštění
hříchu
něco
menšího
to
je
něco
většího
než
uzdravení
tak
já
ho
taky
mimochodem
uzdravím
a
taky
ho
uzdravil
tak
už
tak
jenom
mimochodem
říkal
tak
to
je
takovýho
pří
matiky
ve
skutečnosti
kdybychom
chtěli
tady
navodit
zázrak
poznání
duchovního
tak
musíme
umět
navozovat
zázrak
odpuštění
hříchů.
Protože
před
bez
odpuštění
hříchů
bez
toho
soudu
o
kterém
jsme
tady
říkali
nad
člověkem
není
možno
přejít
do
věčnosti
a
teď
je
otázka
jestli
by
si
člověk
mohl
vůbec
dovolit
odpustit
někomu
říci
sám
z
vlastní
mě
já
bych
totiž
posvěcení
proto
abych
mohl
odpouštět
hříchy
mohu
mít
dvojího
druhu.
Jeden
druh
je
dokonalého
posvěcení
jako
měl
ježíš
kristus
že
byl
spojen
s
vůlí
otcovou
takže
věděl
komu
má
odpustit
hřích
jako
mu
ne
a
povýšil
potom
do
toho
stavu
i
své
žáky
své
apoštoly
cokoliv
rozvážete
na
zem
bude
zvažovat
nezi
cokoliv
svážete
na
zemi
bude
svázáno
i
na
nebi
to
znamená
dali
stejného
práva
odpoutávat
člověka
třebas
od
hříchů
anebo
je
nechávat
spoutat
že
ta
nikdy
tehdy
nestalo
že
by
musel
setkat
vyrob
že
jako
já
nevím
proč
to
dneska
se
tak
nedělá
to
to
je
benevolence
která
se
draze
platí
to
se
to
se
cítí
neuvědomuje
jak
draze
platí
tuhletu
benevolenci
to
by
neměla
dělat.
To
ukazuje
zbytečně
hezkou
tvář
to
není
v
že
milosrdenství
boží
je
všeobecné
ten
člověk
musí
prokázat
jasně
že
činí
opravdu
předsevzetí
se
polepšit
a
že
to
chce
napravit
jo
třebaže
se
ne
od
něho
nemůže
chtít
nikdy
se
nemůže
dít
aby
vrátil
to
co
po
škodil
protože
nemá
vůbec
prostředky
k
tomu
že
lidské
to
je
správné
ale
co
maximálně
může
udělat
to
se
mu
musí
za
pokání
dát
ne
dvakrát
počet
a
zdráv
z
té
hrůza.
To
se
mnou
úplně
uká
ne
já
jsem
nikdy
taky
když
jsem
měl
jako
takové
pokání
dostal
tohleto
nedělal
to
musím
prozradit
nepovažoval
za
malicherně
jak
to
to
mnoha
knězem
něco
vykládal
ovšem
mimo
zpověď
samozřejmě
říkal
ono
mi
máme
určitým
předpisů
nebo
m
my
považujeme
taky
ze
malicherný
ne
ale
na
tím
z
toho
dělají
něco
co
si
ty
lidi
potom
neváží
když
oni
dělí
pokání
v
podobě
dvakrát
otče
náš
dvakrát
za
tou
tím
vás
řekněte
mi
spravedlivě
co
to
je
to
správné
pokání
je
změnit
ne
vrátit
se
napravit
té
správné
pokání.
Ale
komu
se
odpustí
hříchu
v
pravém
slova
smyslu
ten
není
schopen
aspoň
dočasně
že
než
měl
se
třebas
na
kaše
dělá
přenesli
to
říká
lidově
ne
tak
se
den
tedy
není
schopen
dělat
hřích
hnedhned
ty
může
do
toho
vstoupit
se
změnil
jeho
život
se
změnil
a
posvěcení
je
dvojího
druhé
st
tady
napověděl
že
buď
ten
kdo
odpouštíš
hřích
je
spojen
s
vůlí
otcovou
a
to
byl
ježíš
kristus
anebo
věří
že
má
posvěcení
od
otce
nebo
od
krista
prostě
od
boha
ale
musí
tomu
věřit
a
tito
dva
ovšem
tohleto
je
vždycky
otázka
víry
a
záleží
na
síle
té
víry
to
tom
všem
ostatním
tak
to
už
je
problematické
ale
ale
existuje
to.
Jsou
je
tělesně
tedy
o
odpouštět
sám
svých
aby
aby
mu
bylo
odpuštěno
ale
jak
dokázáno
dokonale
odpustit
hříchy
a
jak
tady
je
po
asi
mu
nejde
a
jak
potom
může
chtít
aby
to
byl
nich
odpuštěny
sám
nedokáže
odpustit
upozorňuju
vás
že
na
tohleto
ježíš
kristus
vůbec
nemyslel
že
někomu
odpustil
tak
tím
je
řečeno
že
tomu
komu
on
učil
hříchy
že
ten
dotyčný
patrně
komu
tý
hříchy
by
odpuštěny
že
také
odpustil
a
dokonale
protože
nemůže
se
nikomu
odpustit
vopravdu
nemůže
se
kdo
neodpustí
o
něm
způsobil
stav
že
on
ten
člověk
sám
odpustil
všechny
hříchy
a
to
bylo
a
součást
toho
odpuštění
vo
tom
nepochybujte
jak
se
to
může
dosáhnout.
Totiž
jsou
druhým
mystických
modlit
a
to
jsou
činy
je
modlitba
mystice
znamená
trpnější
tím
tento
projev
o
kterém
budu
mluvit
v
tom
hraje
větší
roli
jsou
druhy
modliteb
mystických
kde
se
ztrácí
paměť
a
dokonale
se
ztrácí
paměť
protože
a
kdyby
se
dostal
ti
lá
tak
by
ta
modlitba
neproběhlo
tak
jak
má
probíhat
vůbec
by
se
člověk
nedostal
do
těch
výšin
tam
se
dostane
například
dejme
tomu
když
se
chci
vědomě
spojit
s
věčností
s
boha
to
tak
já
musím
do
a
neztratit
lidskou
pamět
víte
já
vám
řeknu
co
je
tohle
je
to
tu
chvíli
toho
spojení
samozřejmě.
Ke
spojení
s
bohem
je
možná
jenom
ta
tys
okolností
že
člověkem
ženo
který
má
lidské
vlastnosti
a
začne
být
svým
způsobem
tou
vůlí
boží
je
tím
do
té
míry
spojen
e
že
v
ničem
ji
neodporuje
nic
na
ní
nechce
protože
přivlastňovat
svých
chápat
chtít
ji
uchopit
tý
přivlastnit
to
všechno
ruší
toto
spojení
ano.
A
za
těch
okolností
nejsou
vůbec
žádné
překážky
aby
se
s
ní
spojil
s
tou
vůlí
boží
a
aby
z
ní
měl
všechno
to
co
je
ve
vůli
boží
ne
to
co
on
chce
a
to
co
je
život
že
odpuštění
třebas
hříšníkům
nebo
všem
domě
křivdil
je
možné
vlastně
jenom
v
mystické
modlitby
a
ježíš
kristus
odpouštěl
všem.
V
odpustím
pane
neboť
nevědí
co
činí
i
těm
kteří
ho
tam
vrodil
mučili
protože
zažíval
tento
druh
vnitřního
rozpoložení
a
soustavně
třeba
jako
já
že
dycky
do
toho
musím
nějak
přecházet
ne
to
je
můj
stav
veliký
stav
nedokonalosti
ale
u
něho
samozřejmě
to
tak
nebylo
ten
v
tomto
byl
trvale
soustavně
pocit
tři
roky
teprve
v
okamžiku
smrti
důvodů
jiných
než
o
kterých
tady
byla
řeč
to
ztratil
to
spojení.
No
tak
kdyby
nenastalo
to
toto
to
tato
e
bych
ztráta
lidství
to
ještě
ve
stát
paměti
v
okamžiku
kdy
se
člověk
spojuje
s
vůlí
boží
tak
by
nemohl
s
bohem
spolupracovat
na
a
samo
sebou
to
souvisí
taky
s
odpuštěním
hříchů
protože
v
to
v
té
chvíli
kdy
člověk
takhle
obce
s
bohem
jednak
není
pro
tu
chvíli
není
hříšný
a
neví
vo
hříšnících
né
a
každého
by
byl
ochoten
považovat
za
za
někoho
kdo
schopen
se
přes
všechny
hříchy
dostat
pánu
bohu
ty
hříchy
by
neznamenal
v
očí
takového
člověka
vůbec
nic
když
by
tady
byla
dobrá
vůle.
To
se
polepšit
a
kdyby
ten
člověk
opravdu
byl
ochoten
s
tou
vůlí
se
přenést
do
té
vůle
boží
a
jí
se
dokonale
podrobit
jako
to
dokázala
svým
postojem
tam
maří
magdalena
nebo
jak
to
dokázal
ten
lotr
na
kříži
se
vším
nejme
dalšího
pro
a
to
jest
panny
marie
panna
marie
jak
víte
hraje
zvláštní
roli
je
to
vlastně
syn
způsobem
iniciativa
všeho
toho
co
se
ježíšem
kristem
stav
neboť
kdyby
vona
byla
volila.
To
nic
se
nedalo
na
pochod
toho
co
se
potom
dělal
je
zajímavý
že
se
rozpoutává
celý
ten
život
ježíšův
zde
na
zemi
vlivem
pouhého
přivolení
tady
marii
čili
trpným
stavem
se
přivolává
činnost
něte
si
to
je
zásadní
porozumění
věci
a
já
na
tom
trvám
se
si
uvědomovali
že.
Začátek
veškeré
činnosti
je
trpný
stav
to
bych
mohl
vylíčit
i
na
celém
vývoji
vesmíru
na
celém
vývoji
tvorstva
jak
se
trpně
třebas
chovají
bakterie
proti
tomu
jak
se
ne
trpně
chová
člověka
a
tak
dále
jak
se
trpně
třebas
chovají
chemické
jatky
podle
toho
jak
je
dáme
dohromady
prostě
pozici
dát
líbit
to
co
víme
že
odpovídá
té
zákonitosti
že
jo
když
vystihneme
zákonitost
třeba
toho
slučování
tak
ono
se
to
povede
k
vystihneme
všechny
ty
okolnosti
které
s
tím
ne
čili
to
je
absolutní
trpnost.
A
při
tom
z
naší
strany
to
byla
činnost
ale
použili
jsme
té
základní
trpnosti
která
je
v
tom
obsažena
v
každém
aktivním
dílu
je
základní
trpnost
obsažena
a
my
si
musíme
uvědomit
že
jestli
je
jednou
chceme
být
vlastně
činný
mi
spolupracovníky
božími
tak
musíme
přes
tento
trpný
stav
přejít
a
panna
maria
nás
právě
poučuje
o
tom
jak
se
to
dělá
a
jakou
má
ta
trpnost
funkci
od
začátku
až
do
konce
tak
já
vynechám
všechny
ty
fáze
které
jsme
si
už
vysvětlili
třebas
s
tím
narozením
páně
to
všechno
vám
je
úplně
jasné.
A
možná
že
vám
i
jasné
to
jak
udělala
první
zázrak
tak
je
vidět
že
zase
byla
na
počátku
zázraku
sem
tože
to
zase
rozpoutala
celou
tu
sérii
zázraků
ne
ježíš
tam
říká
e
kani
galilejské
kdy
ona
zakročil
abyste
zázrak
udělal
povím
o
takovým
místě
kde
by
ho
někoho
krčil
ramen
jestli
je
to
na
místě
vite
by
zaručeně
třebas
nikdo
z
nás
zázrakem
nezačal.
A
když
ji
po
znamená
k
tomu
ví
že
nenastane
ještě
můj
čas
asi
v
tom
smyslu
a
ty
už
mě
k
tomu
máš
co
ti
je
potom
a
čili
to
potom
to
samosebou
udělá
protože
ona
to
vlastně
rozpoutá
tou
trpnosti
že
ona
ne
neudělal
ten
zázrak
viďte
ale
k
tomu
dála
tou
trpností
podnět
že
ona
jim
tam
asi
patrně
řekla
i
té
já
n
dělat
nemohu
ale
tadyhle
mám
syna
tento
zařídí
tak
jim
to
asi
slíbila
přibyla
při
tom
trpná
dala
podnět
tímto
druhem
trpnosti
no
tady
se
na
mě
my
oku
chápou
jako
je
že
to
to
to
není
ovšem
v
tom
smyslu
že
se
nevykonal
zázrak.
Tímhletím
je
to
trpnost
sedm
k
tomu
to
přirovnám
k
tomu
vykonání
toho
zázraku
ano
totiž
tak
my
chápeme
trpnost
to
si
možná
budeme
moc
příležitost
říci
ten
pojem
trpnosti
jsme
si
ještě
nevyjadřovalo
až
si
několik
takových
vstupů
trpnosti
říkáme
když
jak
správně
křesťanští
mystici
říkají
trpnost
má
taky
své
stupně
a
tahle
tenhle
ten
stupeň
trpnosti
nebyl
ještě
ten
stoprocentní
trpnost
ano
také
dejme
tomu
ten
stupeň
trpnosti
při
tom
narození
páně
přitom
početí
nebyl
ještě
ten
vrcholný
stupeň
trpnosti
ten
dohoní
stupeň
trpnosti
panna
maria
ukázána
teprve
pod
křížem
když
se
vzdával
toho
svého
syna
bez
hlesu
ano
to
byl
vrchol
trpnosti
a
tohleto
musíme
umět
i
my
zase
řekneme
při
té
vnitřní
modlitbě
ano
samozřejmě
když
se
panna
maria
potom
vzdala
svého
syna
tak
touto
chvíli
jeho
mu
vlastně
umožnila
umřít
to
si
musíte
dobře
uvědomit
proto
svatá
terezie
z
lidi
říká
Že
do
posledního
dechu
ji
panna
maria
provázeli
že
a
že
s
ní
šla
na
smrt
to
je
to
se
stala
pod
křížem
a
tak
dále
to
je
ono
jakmile
přestane
jakmile
je
třeba
zjedno
vá
na
tomu
janovi
ježíš
kristus
mí
umřít
on
byl
vůbec
nesměl
umřít
bez
této
trpné
stránky
věci
to
vám
budiž
jasno
ale
já
zůstanu
ještě
chvilinku
u
té
prostřední
fáze
a
to
znamená
jak
ona
podnítilo
ježíše
k
tomu
aby
dělal
zázrak
a
měla
jasné
vědomí
o
tom
že
ježíš
může
ty
zázraky
dělat
a
že
už
je
načase
aby
je
dělá.
I
když
ježíš
se
ukazuje
svou
řečí
ukazuje
že
toho
že
to
tak
ještě
nemělo
být
ona
totiž
způsobuje
něco
čemu
my
říkáme
atalyto
že
ano
on
je
urychlovače
určitých
procesu
ta
trpnost
je
především
urychlovače
procesu
řekl
jsem
vám
co
by
mně
to
dalo
práce
že
bych
já
vy
spekulovat
odpověď
a
některé
vaše
dotazy
ale
jak
se
si
možná
všimli
já
vůbec
se
nemusím
rozmýšlet
ne
protože
znám
tohoto
urychlovače
toto
ta
ne
narada
ji
znám
taky
použiju
a
tím
se
úžasně
proces
spojích
lí
i
když
by
pán
ježíš
na
tom
místě
řekl
co
ti
ženou
porozumíte.
Samozřejmě
byste
řekli
tak
to
je
nějaké
provinění
ne
kdyby
panna
maria
nebyla
to
takle
popohnaly
tak
té
smrti
ježíšově
to
stalo
a
ta
nastala
později
o
tom
není
pochyby
na
tady
tou
trpnosti
rozhodoval
kdy
co
nastane
ano
trpnost
má
totiž
zvláštní
význam
právě
v
oblasti
času
a
prostoru
že
totiž
ta
panna
maria
také
představuje
transformátor
který
musí
být
vložen
mezi
bezčasovost
a
mezi
časoprostor
jinýho
transformátoru
u
nás
není
než
jí
samotné
že
ona
všechno
předělávám
s
z
věčnosti
do
časoprostoru
to
je
její
funkce
a
také
samozřejmě
opačně
časoprostoru
převádí
potom
do
věčnosti
protože
jak
vám
známo
ježíš
kristus
na
nebe
vstoupil
a
ona
byla
na
nebe
vzata
za.
To
znamená
má
schopnost
být
vzata
na
nebe
to
znamená
do
bezčasovosti
jako
do
té
časové
to
převádí
z
té
časové
si
to
převádí
nazpátek
do
bezčasovosti
víte
tak
transformátor
ho
byl
strany
my
takový
forma
to
myslím
sme
eště
nevyvinul
no
ale
ona
už
takovou
takovým
transformátorem
je
já
myslím
že
tím
je
velice
přesně
definována
panna
maria
čili
obrovská
funkce
která
se
nedá
ničím
jiným
zastat
a
upozorňuju
vás
jenom
ještě
jedna
jednu
věc
ne
kousky
je
to
tak
jak
vám
to
ty
předvádím
to
není
naše
má
má
duše
má
nesmrtelná
podstata
ten
se
dá
potom
tak
jako
taková
jedna
jediná.
A
má
jenom
protože
si
že
si
přivlastňuji
a
že
mám
na
to
do
určité
doby
právo
si
pannu
marii
přivlastňovat
protože
ona
přeci
převedla
věčnou
co
v
časové
si
taky
do
vlastnictví
všeho
toho
co
s
tím
souvisí
ale
po
určité
době
už
si
přivlastním
a
ne
nesmím
a
nemohu
už
je
to
zase
rodička
boží
protože
kdybych
ustrnuli
na
tomto
přivlastňování
panny
marie
tak
bych
nemohl
vnitřně
umřít
jako
kdyby
si
byl
pán
ježíš
nechal
panu
marii
pro
sebe
jako
matku
a
nebo
by
rozdal
svatému
janu
to
je
myslím
to
teďka
jasný
to
je
ten
proces
musí
být
vite
jakých
podrobností
jsme
poučováni
ježíši
vy
životem
a
že
není
nemáme
právo
vynechat
ani
jednu
písmeno
z
toho
ať
někdo
dneska
říká
že
toto
je
někde
vymyšleno
když
ono
tam
všechno
takhle
sedí
že
tam
není
vymyšleno
to
že
tam
něco
vypuštěn
to
je
možný
že
se
něco
ztratilo
ale
nic
se
nepřidal
točení
ne
tam
všechny
zázraky
a
všechny
takhle
sedí
kdežto
třebas
honzo
všechno
přesně
vysvětlit
ale
už
dneska
víte
že
ten
náznaky
že
si
to
všechno
jednou
vysvětlíme
tady
jsou
všechny
předpoklady
už
pro
to
dneska
do
do
snadný
století
jsou
dříve
nebyli
dneska
jsou
protože
věda
dělá
tak
velké
pokroky
že
my
máme
právo.
Prože
sem
krok
protože
jinak
by
celé
náboženství
muselo
zkrachovat
jelikož
nemůže
stavět
dál
na
víře
když
všechno
ostatní
se
staví
na
poznání
my
musíme
také
stavět
na
poznání
prosím
vás
tady
se
to
na
vědomí
a
ne
říkejte
se
chtěl
tě
vymožeností
poznání
a
tu
jsem
u
další
složky
panny
marie
jejich
další
hlavní
funkce
je
poznávat
umožňoval
poznání
protože
když
tak
já
mohu
po
po
této
spojit
se
poznávat
věčné
věci
a
správně
hodnotit
správně
hodnotit
věci
čas
ne
pomocí
věčnosti
ona
je
tedy.
Text view •
Help