Waveform view
prevzate-88-05
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Jsou
představou
obrazovou
o
čerpal
do
vyšších
lotosů
a
tím
si
zachovali
život
na
této
planetě
já
si
vzpomínám
že
přestože
jsem
na
ty
věci
šel
hora
já
jsem
šel
zcela
opačně
na
všechno
až
do
nikdy
ne
zdola
a
nikdy
někomu
nepřiměli
ačkoliv
mě
přemlouvali
si
to
to
buď
to
by
to
nedělejte
to
je
nesprávné
já
jsem
věděl
že
je
to
nesprávné
pro
mě
obecně
tak
on
ji
vůbec
jsem
je
nedobyli
říkali
jste
nerad
že
nebude
ty
mně
se
na
obrácen
cestu
naruby
všechno
na
hlavu
postavený
ale
často
že
sem
se
na
to
zhora
je
to
či
bral
shora
z
toho
poznání
které
mě
přemáhat
z
té
moci
boží
to
je
zrání
tady
vod
nýbrž
shora
z
té
moci
zhora
tak
je
znamená
z
toho
věčného
rozumíte
tak
tady
to
shora
Proto
já
shora
nepíšu
jak
se
dramaticky
má
psát
někdy
to
píšu
když
mně
jde
o
něco
opravdu
zhora
se
má
psa
já
píšu
z
abych
řetu
zvnitřku
že
je
to
z
toho
věčného
rozumíte
tak
to
vědomě
dělám
to
pohybu
vědomě
dělám
chybu
třebas
ve
svých
spisech
tak
vdech
z
interní
protože
nes
ne
sou
ná
vám
se
s
tou
šablonovitě
jaká
je
předepsáno
já
tam
potřebuju
interes
někde
tak
tam
dám
ačkoliv
vím
že
se
nemá
klást
částka
za
přívlastky
když
se
dá
můžete
ptát
jak
tato
moc
je
veliká
bez
obsažná
postiženo
meze
tím
nesmí
být
čáku
na
tam
daru
protože
mě
záleží
na
tom
abyste
jinak
chápali
zvlášť
věčná
záporná
zlá
velká
ne
aby
se
u
každého
staří
ten
člověk
tady
naší
budem
být
čám
to
jás.
Tím
to
sem
otevírání
shora
ten
lotos
otevírání
shora
se
neotvírá
z
lidské
vůle
to
je
přednost
toho
otevírání
ten
se
otevře
aniž
vím
jak
aniž
vím
proč
a
aniž
vím
který
a
na
tom
vůbec
nezáleží
ale
má
to
za
následek
že
do
té
oblasti
vědomí
vstoupím
celý
a
nejsem
v
jiné
oblasti
než
v
té
oblasti
toho
otevřené
lotosu
kdežto
protože
je
to
vědomí
které
de
shora
to
vědomí
to
jde
shora
z
z
neruší
to
vědomí
to
je
de
zdola
neruší
takže
já
si
mohu
být
vědomí
tohoto
světa
ne
umřu
a
přitom
požíváním
plně
otevřené
ho
lotosu
zhora
toto
znali
křesťanští
světci
takže
existují
je
u
nich
je
to
dokázáno
extaze
kdy
přem
chodili
kdy
při
ní
plakal
ty
při
jednali
extatický
jednali.
A
to
znamená
zachovávali
veškerou
činnost
zdola
při
tom
otevřením
lotosu
zhora
ale
když
jim
třebas
při
láskyplné
činnosti
kdo
řekl
nějaký
děkuju
za
ten
láskyplný
skutek
který
si
na
mě
provedl
tak
on
se
ten
dotyčný
pozastaví
a
řekne
co
jsem
udělal
dyť
já
ani
neví
že
něco
i
to
udělal
pán
bůh
já
nejsem
živ
nebo
sem
vám
terezie
říkala
mýma
rukama
že
ano
pracuje
kristus
měla
nohama
hodí
kristu
a
proto
mě
to
neunavuje
a
byla
to
se
sešle
že
nesmíte
si
myslet
že
když
oživíte
tuhletu
tělesnost
sebezáporem
že
ste
získali
nějaké
privilegium
které
věčně
musí
trati.
A
to
mluvím
právě
pro
václava
co
jednou
platilo
po
druhý
neplatí
z
toho
důvodu
že
se
si
na
to
sedli
nikde
nemáme
zaručenou
definitivní
i
ten
židovský
národ
byl
vyvoleným
národem
ve
kterém
se
spasitel
narodil
a
to
z
toho
udělali
panečku
to
bylo
hrozné
oni
se
prověřil
a
takže
ježíš
nedě
mi
plakal
to
bylo
co
říct
on
málokdy
pak
ale
to
bylo
pláči
tou
jisto.
Takže
upozorňuju
vás
že
když
máte
správné
východisko
živé
tak
si
toho
važte
za
prvé
a
za
druhé
si
nemyslete
že
východisko
je
konec
to
je
východisko
tebe
nástup
na
cestu
to
nám
má
umožnit
udělat
první
kroky
ale
nic
vám
to
víc
neumožňuje
udělat
první
kroky
kdyby
se
byla
umě
opakovala
ta
ten
nával
té
moci
a
toho
správného
a
toho
před
přemožen
bohem
a
kdybych
byl
toho
nebyl
poslušen
tak
to
zahynulo
na
každém
kroku
který
já
musím
říct
že
teď
už
je
to
záležitosti
disciplína
my
si
plyne
abych
si
toto
východisko
živé
nepřivlastňoval
nýbrž
věděl
že
ten
život
toho
východiska
je
od
boha
jako
je
celý
můj
život
od
boha
tak
to
je
specificky
božské
že
je
to
živé
to
už
je
potom
věc
inspirace.
Jak
se
stává
tím
božským
protože
to
je
božské
vod
boha
a
ne
moje
jestliže
takhle
k
tomu
přicházím
tak
si
to
začnu
přivlastňovat
ale
já
i
po
tom
návalu
toho
božství
který
mě
zavrhl
sedmnácti
letech
jsem
stačil
za
devět
let
ze
sebe
udělat
svatého
tele
já
se
cítil
být
svatým
fu
že
opravdu
to
je
hnus
a
toto
se
vám
nesmí
stát
ani
v
tom
malinkém
vy
si
nesmíte
sednout
na
to
východisko
vopravdu
platí
to
tomášovi
na
tom
mostě
do
vesnice
nesmí
zabydlit
ani
v
tom
krásnější
se
nesmí
ty
slabiny
v
tom
živém
východisko
to
východisko
je
jenom
aby
se
mohlo
jít
dál
se
toto
osoby
se
prošlo
a
ne
aby
se
tam
u
sedl
a
těšil
se
z
toho.
Když
se
těšil
ta
jeptiška
v
té
konci
před
tváří
to
fyzika
z
éry
z
té
extaze
svojí
tak
voni
tak
dlouho
nemilosrdně
třískal
do
tváří
a
se
z
toho
probral
říká
co
to
děláš
asi
já
vím
tady
o
lidech
neřestný
ch
kteří
žijou
tady
byli
a
ke
kterým
jsem
byl
poslán
a
ty
jsi
jinou
neřestí
tady
batolí
s
nějakou
extazí
a
tam
jiní
trpí
a
jsou
nesto
je
taky
neře
tvoje
přestane
toho
ne
ostnatý
a
jdi
za
mnou
a
i
tam
kam
já
nemůžu
jít
já
nemůžu
jít
k
těm
ne
že
s
tím
ženám
by
to
špatně
vykládali
já
pudu
těm
že
s
ním
mužům
a
tyto
než
že
s
tím
ženami
poslali
jeho
nadělal
veliké
skutky
zázraků
tom
převracet
lidi
protože
a
drž
se
zpátky
o
té
své
extaze
až
to
na
tebe
bude
tak
se
třískám.
A
na
tom
filmu
který
jsem
viděl
německy
o
této
terezie
bylo
jedině
dobré
jedině
jedině
správnou
jmen
který
tam
jediný
ze
všeho
co
co
to
bylo
to
krásně
zahazovali
špatně
uděláno
režie
bylo
kráse
že
vono
se
bičovali
schvaluju
bičování
ale
že
to
ukázal
všiml
že
ona
to
dělala
by
se
ví
vo
tom
že
to
je
dělal
a
bičovali
a
tu
svoji
tou
se
někde
zabydlit
to
on
ji
tam
bylo
dobře
jaký
tam
bylo
dobře
ne
nedělal
žádný
nic
než
ji
tam
bylo
dobře
tak
se
pořádně
třískl
aby
jim
tam
dobře
nebylo.
A
to
dělali
se
mnou
lékaři
pořádní
měří
se
aby
mě
tam
dobře
nebylo
v
tom
světě
měl
už
bylo
půldruhým
roce
která
si
v
tomto
světě
a
že
jsem
žravé
dítě
a
on
mě
nádherně
obézním
a
všechno
snové
matkou
neřestný
způsobem
celý
překonaný
a
po
a
všechno
co
pohladila
aby
mě
dostal
na
ty
operace
že
a
tak
je
tam
dostal
já
myslím
že
kdyby
nebyl
býval
tak
obecný
tam
nedostal
jsem
nepodal
v
tom
kloubu
no
ale
takové
obecný
dítě
snadno
podléhá
to
není
správné
vy
to
jako
lékaři
jistě
se
svými
dětmi
nedělali
nikdy
ale
tedy
čím
tu
dítě
tímto
bylo
hledí
a
modernější
tady
jiný
názor
ne
že.
Myslím
že
jsem
vám
vysvětlil
všechno
se
to
to
ti
východiska
týká
ale
ještě
bych
vyslechl
rád
vaše
dotazy
od
naděje
že
by
se
kdokoliv
z
vás
že
o
o
tom
nikdo
neřekl
už
od
bydlel
přestal
být
zabydlení
v
té
své
tělesnosti
není
naděje
tak
já
bych
řekl
že
těžko
se
vodu
představit
možná
že.
Když
to
není
ne
představy
že
to
není
pravda
to
je
jenom
názor
prosím
a
neříkám
něco
co
vím
nýbrž
jenom
provádím
názor
když
se
na
vás
tak
dívám
jak
jste
krásně
zabydlení
tak
říkám
to
bude
těžko
z
vás
toho
dostat
a
mě
tam
strašně
dobře
nebo
strašně
špatně
to
je
stejně
špatné
a
tak
to
se
zabíjen
taky
protože
říká
ghos
bolest
je
omyl
mysli
a
tak
dále
já
to
nebyla
a
to
si
přečtěte
zkoseni
hezky
vysvětleno.
Nebo
omyl
vůle
taky
tak
to
říká
opravdu
já
pokud
jsem
vůlí
se
držel
a
oponoval
jsem
těm
lékařům
zase
měl
ohromnou
bolest
a
jak
chce
už
to
po
volil
já
jsem
na
to
vůlí
nestačil
tak
se
bylo
po
bolesti
to
má
ko
s
pravdu
tabule
najednou
přestala
být
přestala
být
moje
vůle
a
to
nestačilo
a
to
vůli
neudržel
jsem
se
při
živu
bylo
po
bolesti
rázem
bylo
po
bolesti
a
bylo
to
to
bolesti
s
tě
veliká.
Byla
neskutečná
byla
skutečná
a
byla
závislá
mé
osobní
vůli
a
tak
tak
každé
za
není
je
závislé
na
vaší
osobní
vůle
a
musíte
z
osobní
vůle
umět
slevit
a
teď
pro
vás
je
pro
podle
mého
názoru
daleko
užitečnější
a
oživit
něj
východisko
vydali
ty
každý
máme
nějakou
vitalitou
to
znamená
životnost
tomu
mu
po
životě
nebo
uplatnění
si
v
životě
to
už
není
povah
hodování
tělesnosti
to
už
je
užití
té
tělesnosti
tak
jak
si
to
představuji
že
by
to
mělo
být.
A
tato
vydali
ta
má
jiné
meze
u
zvířete
jiné
mezi
rostliny
a
jiné
meze
člověk
zvíře
a
rostla
nemůže
ty
meze
své
vydali
ty
překročit
kdežto
člověk
meze
své
vitalitou
může
překročit
on
dělá
něco
navíc
na
co
nestačí
takže
dejme
tomu
na
to
řeknu
způsobem
který
by
se
to
neřekli
chce
pochopit
něco
co
rozum
pochopit
nemůže
to
je
druhu
vy
tady
že
to
chcete
ale
nestačí
na
to
váš
rozum
a
tak
je
to
špatně
použít
ká
vitalitou
tomu
se
zvíře
nikdy
nesmí
ží
to
nechce
víc
než
co
může
rostlina
taky
nechce
víc
než
co
může.
Ale
člověk
je
prvním
tvorem
který
chce
víc
než
co
může
a
nezná
ty
meze
tomu
že
takže
se
sápe
k
tomu
co
nemůže
a
tím
se
dostává
do
situace
velice
rozporné
ze
které
si
neví
jinak
rady
než
aby
toho
nechal
a
tady
se
opakuje
úplně
obdobně
totéž
co
s
tou
tělesností
zanechá
té
touhy
to
vyřešit
svoji
vytáhnout
a
svůj
viny
schopnostmi
duševními
a
tím
se
dostane
za
to
za
tu
vitalitou
to
znamená
k
tomu
životu
ze
které
tak
ta
vitalitou
kterého
tak
si
tady
ta
pochází.
Když
ježíš
kristus
radí
milovati
budeš
v
té
příkaz
z
celé
duše
své
tak
říká
kam
až
to
můžeš
dotáhnout
že
veškerou
svou
vitalitou
použije
k
tomu
abys
miloval
boha
více
učinit
temu
že
a
když
to
použije
všech
svých
sil
abys
miloval
boha
tak
si
správně
použil
my
ta
lite
ale
nemá
to
ten
následek
že
by
z
toho
boha
poznával
ale
má
to
následek
že
ztratíš
sama
sebe
protože
pozná
že
to
nejde
on
tady
ježíš
kristus
nařizuje
něco
a
zároveň
dobře
věděl
že
to
nejde
způsobem
a
to
že
to
nejde
to
je
na
tom
to
nejlepší
řekni
václavovi.
Protože
to
nesmí
kdyby
to
šlo
tak
je
to
obracení
se
kvůli
k
té
vůli
lidské
a
ta
a
stát
nesahá
to
božském
něco
odvozeného
a
ne
původní
voni
podle
boží
od
ní
vůle
boží
je
si
muj
a
budeš
můj
kdežto
vůle
lidská
je
ta
se
tou
rádo
kde
to
nemohu
kde
a
takže
bych
mohl
říci
oživit
vitalitou
znamená
umět
bez
lítosti
odstoupit
od
své
životnosti
já
jsem
tehdy
v
tom
koncentráku
nestudoval
od
své
tělo
to
je
si
tělo
neuvědomoval
ale
já
jsem
odstupoval
od
své
touhy
žít.
Já
jsem
ty
tři
dni
předtím
než
jsem
se
dostal
k
tomu
esesmani
který
mě
chtěl
zabít
začel
vám
toužit
po
životě
po
tomto
pozemském
že
ten
se
vůbec
s
tím
netoužil
já
jsem
byl
celý
divný
nejenom
mně
jde
o
tento
bídný
život
já
jsem
najednou
objevil
nové
východisko
vy
tady
tu
kterou
jsem
ještě
neměl
o
živeno
protože
jsem
ji
pohraniční
od
boha
přeci
ne
a
mocí
boží
jsem
to
pozoroval
v
moci
boží
je
tomu
tak
je
to
je
na
jedno
když
je
tam
moc
boží
opustila
jako
že
mě
opustil
tak
jsem
byl
bez
té
pomoci
a
já
jsem
najednou
žebra
pane
bože
zachovám
naživu
na
tomto
hmotném
světě
já
už
budu
sekat
ještě
lepší
dobrotu
než
předtím
a
jak
jsem
to
myslel
když
mě
najednou
náhodou
přepadl
nějaký
esesman
adam
nějakou
aspoň
matku.
Jenom
je
dokonce
svolil
a
poradil
na
zem
a
kopal
do
mě
ale
pak
vode
mě
vodešel
ne
ne
nedobyli
to
bylo
v
těch
přednes
takových
mizerným
věci
toho
co
já
jsem
myslel
když
by
tam
po
kopal
a
položil
že
bude
po
mně
veta
že
mě
chce
doupata
pokud
koupal
novým
a
on
on
asi
podíval
na
číslo
viděl
toho
student
nesmíme
to
měl
zakázáno
zabít
tak
mě
pustil
ale
tam
jsem
prostě
se
stal
zase
ničím
to
východisko
které
mě
tak
daleko
dovedlo
to
ta
živá
tělesnost
až
tam
kam
mě
doprovází
moc
z
toho
pocházející.
To
jsem
musel
opustit
oboje
opustila
ta
moc
v
tom
bylo
snadné
opustit
východisku
protože
bylo
živé
a
tak
já
jsem
přestal
mít
živen
hodinku
tělesnosti
začal
jsem
se
sápat
pro
živen
nikoli
kou
život
vydali
ale
ještě
jsem
do
toho
nevstoupil
a
teprve
ten
esesman
jemu
pánbu
nebe
mě
k
tomu
dostal
já
to
východisko
vytratit
budu
vykládat
prosím
vás
v
tom
komentáři
co
tomu
osoby
takže
mě
promiňte
že
já
teďka
už
jenom
od
boha
dotazy.
Víte
a
si
to
tím
myslím
tím
tou
vitalitou
a
proč
sem
k
tomuto
východisku
přišel
a
proč
je
tomu
můžete
snáze
přijít
než
já
to
pět
to
měl
říct
ale
s
tím
asi
budu
končit
protože
zase
mám
někde
jinde
důležitější
věci
jako
že
se
a
obě
ne
strašně
důležité
protože
plný
blaho
to
můj
ideál
že
sta
každýho
člověka
je
specifický
neopakujte
mé
chyby.
A
také
neopakujte
to
utrpení
nechtěj
nepřejete
si
trp
jestli
si
trpěl
když
trpíte
tak
to
vždycky
musíte
vidět
že
trvá
nějakou
dobu
že
v
tom
našem
vaše
tedy
chyba
že
trpíte
není
to
chyba
boží
nebo
nějaká
nemilost
když
to
utrpení
mně
trvalo
tři
dni
tak
jedním
jsem
si
byl
jist
že
tady
je
nějaká
moje
chyba
nevěděl
sem
jaká
já
jsem
vám
nepřišel
na
to
že
jsem
se
považoval
svatýho
že
je
to
ta
hlavní
chyba
nebo
jsem
říkal
to
sem
udělal
než
nějakou
jinou
chybu
jasně
že
tě
taky
to
huse
dělal
ale
to
ještě
musíme
něco
vyčíst
takhle
trestán
a
to
jsem
nepřišel
až
potom
potom
osvícení
se
na
to
přišel
hned.
A
není
zapotřebí
to
dělej
jak
se
to
a
to
se
to
stane
to
neníc
nadaný
nemusí
člověk
vědět
proto
ať
není
zoufalý
nikdo
žádný
ani
václav
nemusím
právě
to
že
to
nevíte
na
tomto
největší
požehnání
že
je
tady
ta
nejistota
moudrost
nejistoty
ať
to
přečte
od
toho
vlast
má
to
asi
někde
k
dispozici
a
doufá
tam
se
doví
jaká
je
to
obrovská
stejně
nutná
jako
ta
moudrost
jistoty
se
kterou
já
jsem
žil
do
těch
šestadvaceti
let.
A
potom
jsem
při
ní
žil
z
moudrostí
nejistoty
a
tou
jsem
šel
kupředu
tak
rychle
se
stačilo
tři
dni
takovýho
života
abych
se
se
dostal
dalšího
stupně
viďte
necho
ku
to
se
podobá
tomu
jako
s
při
set
počítal
ježíš
na
to
první
za
ten
princ
stupeň
širokém
na
ten
druhý
a
tři
hodiny
na
ten
nebo
tři
dni
na
ten
třetí
že
ano
já
jsem
taky
psal
při
ní
na
nějaký
na
něco
samo
sebou
že
to
člověk
to
nezažívá
tak
dokonale
jako
ten
ježíš
kristus
ale
potřebuje
k
tomu
taky
nějaký
čas
asi
obalem
který
z
míru
ten
prudký
pohyb
té
moderně
za
ní
rádi.
A
že
nechat
sme
že
jako
jsme
pozadí
to
je
pořád
ono
se
výhoda
co
jsem
co
my
uneseme
a
proto
to
této
milosrdné
že
to
nemáme
co
neuneseme
to
bychom
se
to
nevěřili
tak
já
jsem
končil
prosím
vás
si
přitom
je
to
takhle
já
ho
můžu
pomlouvat
že
ska
je
po
smrti
finance
a
celé
nestane
páté
který
kacele
o
janovi
snaha
ne
jo
který
zemřel
seděli
lety
takže
ho
mohu
klidně
pomlouvat
o
ně
strašně
nad
žilo
pomlouvá
to
je
ta
výhoda
že
mi
to
nemá
za
zlý
a
ten
říkal
jednoho
dne
a
to
bylo
považ
době
ne
začátku
já
tam
he
neporoučí
karlových
varů
se
snažím
exercicního
ďábla
který
tam
řádí
po
chalupa.
A
já
mně
je
to
nejde
mohl
byste
mě
poradit
jak
na
to
jsem
si
skal
no
to
jednoduché
protože
vy
kněží
vyhnání
té
ďábla
be
ďábel
vůbec
není
ten
se
vám
směje
protože
to
není
obcování
dávat
to
není
evou
co
by
za
existuje
te
my
se
o
ni
to
s
nějakým
elementální
astrálem
nebo
něčím
a
to
vyháníme
ty
nejsou
hříšní
ty
prostě
není
na
tom
životě
a
mají
z
toho
nějaký
svůj
život
takže
se
tam
budou
držet
a
bylo
sám
držet
i
při
vašem
zru
ty
se
srdečně
cesta
při
vašem
vzorci
mu
a
on
říkal
co
mám
tedy
dělat
poraďte
jim
tohleto
já
jsem
tam
nikdy
nevymkla
pochopitelně.
Taky
nedovedu
taky
bych
se
mohl
kvali
zevní
tam
dělá
byla
vy
tím
že
neexistuje
děláme
a
tak
jsem
říkal
byli
tam
němci
před
vámi
zanechali
tam
věci
a
měli
moc
jako
málokterý
jiný
třebas
jiného
statku
který
opustil
za
klid
to
to
znamená
při
poutat
tvoji
svoji
představu
živou
představu
k
tomu
ředním
to
který
tam
ponechali
vy
házet
především
hnoji
z
je
z
toho
silo
rodiště
se
to
potřebujete
na
podat
to
vyhodit
na
pole
a
vy
házet
všechny
všechen
nábytek
o
mít
něte
znovu
z
všechny
stěny
nenechte
tam
nic
co
po
nich
zbylo
no
oni
říkají
ten
nábytek
je
skvělý
co
se
nám
nechce
ne
se
vám
nechce
co
jiná
věc
ví
ten
nábytek
toho
je
tam
v
tom
pohraniční
strašná
fůra
musíte
ten
svůj
spálit.
A
v
jiných
kalup
to
na
krást
ne
kde
to
není
poutanost
to
s
tím
prokletím
zase
po
něm
oni
to
udělali
a
bylo
po
po
atomu
a
tam
ty
bez
tam
kde
jiný
případ
v
plzni
přitom
nějaký
do
spánek
velice
citlivý
to
byl
se
ti
bil
a
oni
za
ním
lidi
chodili
to
zaměstnanci
ani
chodili
aby
jim
vyháněli
taky
tak
neplete
dálky
a
velký
ty
strašidla
baráku
tak
po
smrti
jednoho
člověka
v
tom
baráku
kde
von
zemřel
strašilo
a
ta
manželka
samo
sebou
přišla
na
toho
kdo
pána
chtěla
od
něj
aby
to
zrušil
aby
tam
mohla
vůbec
bydlet
že
tam
se
pojali
dveře
za
víra
otvýral
a
moc
věcí
se
dělo
s
h
ruky
všelijaký
bylo
slyšet
a
brání
věří
a
no
hrozný
věci
tam
děly
podání
kamenů
a
nikoho
to
nezabil
a
padalo
to
zavřený
okna.
Tak
pánem
protože
se
zná
s
nějakým
naším
známým
panem
šoku
přišel
společně
s
ním
ke
nazareta
pane
páku
by
jste
taky
jako
jako
ty
kněží
vy
taky
se
to
nějaké
zrozeno
vy
a
to
není
žádný
ďábel
říká
on
se
to
jeví
tak
a
ne
to
ten
mrtvý
a
vy
se
tam
podívejte
do
toho
domu
podívejte
se
a
řekněte
mně
co
tam
ta
manželka
v
tom
domě
udělala
tomu
jsem
tam
šel
podívat
a
ona
mu
říka
ani
co
tam
změnila
od
doby
mrzí
ono
mu
říkal
on
tam
neměl
takový
obrazy
já
nevím
proč
a
já
jsem
to
schovat
ale
to
z
kří
že
jsem
na
to
ne
toho
mělo
připomíná
při
tom
slzila
já
nechci
ho
pořád
opakovat
né
ale
to
jeho
podoby
za
například
a
tam
neměl
to
a
to
a
to
měl
strašně
rád.
A
já
jsem
to
odstranil
a
protože
mě
to
zase
jeho
připomíná
já
to
chci
tuto
odpoutat
tak
jsem
říkal
pánové
prosím
vás
zažít
ale
detailně
aby
se
všechno
vrátilo
na
původní
to
všechno
a
jestli
je
to
tam
manželka
nemůže
s
tím
manželem
vydržet
protože
ji
straší
tak
ať
se
na
čas
vystihuje
de
to
třeba
dneska
je
čtrnáct
dní
po
jeho
smrti
tak
ještě
šedesát
čtyři
dnů
bez
zapotřebí
aby
to
vydržela
mimo
domov
má
nějakou
příbuznou
ať
tam
jde
ať
tam
byli
těch
šedesát
dní
ať
se
potom
vrátí
po
ale
ať
dá
napřed
všechno
do
pořádku
jak
to
bylo
tehdy.
Jak
to
ten
manžel
tam
chtěl
mít
a
ona
to
všechno
dohledu
toho
původního
pořádku
vyndal
učistil
obrátila
plakala
nad
tím
a
odešla
od
toho
protože
je
to
připomínal
toho
manžela
odešla
od
toho
a
vrátila
se
za
šedesát
dní
a
nic
nestrašilo
a
a
neplakalo
na
pominou
nad
těmi
věcmi
toho
manželky
brzdou
že
tam
má
se
změnilo
její
poměr
k
tomu
no
tak
s
tím
taky
jak
to
má
jiný
názor
než
katolická
církev.
Žádný
satan
neexistuje
žádný
satan
nepomáhal
zkazit
dílo
boží
bůh
stvořil
dobré
i
zlé
nebo
je
to
žije
tento
řád
dualistický
ano
to
katolická
církev
nemůže
zatím
přiznat
že
by
mnoho
přišívat
věci
špatné
relativní
zlo
a
jeho
kabátu
si
ji
nezná
být
to
způs
hodné
že
ano
tak
když
to
nemohou
tak
budou
dělat
srst
ale
si
to
dneska
udělají
tak
dělají
stejnou
chyby
jako
středověku
že
tedy
to
prošlo
dneska
jim
to
přivede
nepřehlížejte
je
ten
rozdíl
a
je
to
pořád
jedno
a
totéž
je
to
všechno
ale
postaveno.
To
je
to
takhle
člověk
může
říct
to
za
mrtvým
životem
anebo
takzvaným
živým
životem
mrtvý
život
se
podobá
životu
nižší
z
tvorů
kteří
nemohou
svým
životem
dosáhnout
poslo
věk
svým
životem
dosáhnout
může
pokud
tam
oživí
nějaké
východisko
a
na
nějakém
tom
východisko
v
ve
nebo
víc
středisko
může
to
tak
nazvat
na
tom
budu
je
dál
nedostane
toho
viset
nespokojen
se
z
východiskem
nýbrž
na
něm
staví
dál
a
jak
jsme
si
říkali
dopoledne
že
je
třeba
s
tím
východiskem
někam
dojít
že
třebas
se
s
ním
rozloučit
když
ono
do
hraje
svou
roli
vono
mě
dovede
kam
až
může
neboť
jestli
to
neudělám
tak
může
nastat
bojí
buď
přešlapuje
na
místě
a
nebo
anebo
zároveň
přešla
to
jak
přešla
po
tak
se
dostanou
takový
dostaví
krize
a
krize
z
toho
důvodu
že
jsem
začal
přešlapovat
ježíš
kristus
oproti
na
měl
tu
výhodu
že
věděl
mim
přešlapovat
že
to
samo
šlo
s
tou
rodinou
a
tomu
šlo
věci
letech
tak
se
prostě
vodporoučí
říkal
nemám
matku
ne
bratry
nemám
domov.
Prosím
vás
neměli
z
toho
strach
on
ten
domov
měl
jenomže
vnitřně
když
mířil
do
věčnosti
tak
musel
přestat
mít
tady
do
nesměl
být
tady
zabydlení
jak
jsme
si
řekli
ten
moc
který
mě
lidský
život
je
mostem
do
věčnosti
ale
když
se
na
něm
zabili
tak
ho
nepřejdu
prostě
a
jak
vás
tady
vidím
všichni
zabydlení
a
o
tom
mostě
takže
vy
toto
východisko
nemáte
živé
takže
vy
nepřejdete
to
vám
lidově
jako
tak
říkám
že
abyste
nějakou
rozložit
a
jo
tak
rozešel
mají
taky
pro
toku
a
když
tedy
s
tím
prvním
východiskem
se
dostanu
až
k
jejímu
správnému
využití
tak
to
dopadá
takle
že
to
co
mně
to
první
východisko
otevřel.
To
já
do
posledního
puntíku
vyu
žiju
pro
prakticky
život
takže
dejme
tomu
když
u
mě
vlivem
lékaři
otevřely
východisko
tělesnost
tu
všichni
chápete
se
to
východisko
tělesnost
vaši
tělesnost
je
hlavní
strojem
vašeho
života
jak
se
vám
zdá
ale
otevřeli
mě
o
živili
mě
to
ti
způsobem
se
to
tělesnost
nechápal
jako
se
svého
života
nýbrž
jako
prostředek
toho
který
ve
mně
myslí
tak
jsem
se
jako
dítě
představoval
a
to
jsem
využíval
do
všech.
Detailů
a
do
všech
vymožeností
který
to
svítá
totiž
já
jsem
se
zaměřil
na
přírodní
vědy
a
tam
jsem
se
stoprocentně
věnovat
těm
přírodním
vědám
především
tedy
všemi
na
tom
nezáleží
ale
to
muka
pro
statku
chemii
se
věnoval
a
tak
fanatickou
jsem
měl
jenom
tuto
chemii
na
mysli
žádnou
víru
v
boha
nic
jenom
chemii
a
jenomže.
Mě
bych
hodily
jiná
jako
neslušně
student
že
jo
nebylo
ve
které
třídě
ne
já
nevím
vy
měl
za
pro
mě
peněz
na
vysokoškolský
studia
byla
nezaměstnanou
to
byl
takový
ze
dvacátýho
devátýho
celé
evropě
to
statku
samotným
bylo
milion
zaměstnaný
to
maminka
měl
kdy
se
zůstat
kte
ta
mě
nemohla
zaručit
vysokou
školu
a
výšek
který
mě
byl
ochoten
udělat
tohleto
její
bratr
říkal
já
nemohu
vědět
vytk
ze
končil
a
jestli
se
to
ne
jaké
zaměstnáni
takže
sám
neměl
z
čeho
by
byl
živ
tak
byli
rádi
něku
benzín
maminky
no
a
já
jsem
tedy
tu
větou
situaci
uznal
a
musel
se
u
za
i
tu
školu
a
kterou
mně
dali
ne
vyhodili
z
toho
gymnázia
a
tak
v
prostě
jsem
vodešel
ale
tam
jsem
prostě
nechtí
vstoupil
a
poznal
jsem
během
jednoho
roku
už.
My
se
zaprvé
zanedbávám
to
studium
na
té
nové
škole
kam
se
zase
dostal
protože
jsem
to
mě
nebavilo
ta
ekonomika
a
tam
to
mě
bavilo
já
jsem
neměl
soustavný
sou
tam
nou
možnost
vedení
v
tom
oboru
tak
že
sem
věděl
že
přírodovědcem
nebudu
žádný
tak
jsem
dlouho
se
litoval
za
to
až
jsem
se
přestali
to
va
tak
co
jsem
v
tom
prvním
stupni
udělal
a
to
je
prosím
vás
já
sem
si
abyste
dělali
osobně
vy
můžete
z
prvního
stupně
který
je
oživen
sem
že
oživen
je
proto
že
se
tomu
člověk
plně
věnuje
a
tím
to
oživí
že
já
jsem
neměl
druhou
žádnou
lásku
než
tu
chemii
a
to
zjednodušuju
ne
tak
to
bylo
živé
můj
život
byl
sjednocen
okolo
té
chemie
chápejte.
A
když
si
člověk
nejde
takové
se
jsko
jediného
tak
trénuje
pod
duší
stupeň
neboť
tam
jsem
se
chce
přitažlivost
jediné
volantem
zaujetí
pro
jediného
ne
že
to
nebylo
to
vytí
pro
boha
to
to
zlo
pro
chemii
bohem
to
nic
společného
ale
byl
to
dobrý
ten
čili
v
tom
životě
můžete
projít
několika
takovými
východisko
v
každém
tomu
se
dostanu
až
do
samočinné
samovolného
stavu
že
vám
to
jde
tak
že
se
ničemu
jinému
už
nemůžete
věnovat
jak
vám
to
krásně
devátou
dělá
dobře
váspro
po
těle
otázky
že
ano
balík
to
odmocňuje
že
to
je
vono.
A
toto
ježíš
zažil
si
zádem
roce
svého
života
že
mu
tak
souhra
z
rodinou
a
s
se
společností
ve
které
byla
kde
by
studoval
pro
a
že
mu
tak
dokonale
na
že
už
nepotřeboval
k
tomu
věnovat
žádnou
tovíc
péčí
by
že
o
to
samo
šlo
a
to
by
byl
začal
přešlapovat
na
místě
a
to
sou
vybral
vznikla
nějaká
krize
vyz
václav
a
to
může
být
někdy
dokonce
i
tragické.
A
to
von
nemohl
jako
příkladný
život
takhle
ukazovat
tak
prostě
řekl
bohem
rodinou
že
věděl
své
věci
protože
von
šel
cestou
poznání
kdežto
když
mají
do
východisko
že
nejde
cestou
poznání
tak
neví
k
má
letím
cesta
tak
že
by
má
jít
na
další
východisko
ale
on
to
věděl
tak
je
ukazuje
jak
to
člověk
má
vidět
tak
dále
že
mu
to
samovolně
a
cho
takže
když
to
vyhrne
ježíš
kristus
připojil
k
té
samovolnosti.
Lidského
života
kdo
jenom
bez
naší
vůle
k
a
srdce
a
necháme
a
tak
dále
řekl
ty
funkce
do
samovolně
připojil
společenské
samovolnost
samovolnost
navenek
že
samovolně
a
bez
těžkostí
zpracoval
jak
s
tou
si
na
dlouho
tak
svou
rodinou
tak
s
těmi
druhá
že
jo
tak
s
tím
řemeslem
a
to
byl
pro
něho
signál
že
nechceli
připustit
krizi
a
musí
se
rozloučit
vnitřně
ne
prosím
vás
utéct
od
rodiny
vnitřně
rozloučit
se
s
tou
svou
rodinou
sou
společnosti
a
tak
dále.
Samozřejmě
vona
krize
nastal
po
tom
křtu
v
jordánu
se
musel
poprat
tím
satanášem
to
byla
krize
která
netrvalo
dlouho
postil
se
tam
čtyřicet
dní
o
to
jak
lze
bezvadná
třicet
dní
že
ano
protože
a
proč
se
vůbec
poctil
protože
chtěl
vyprovokovat
svoje
já
aby
bylo
ve
stavu
nouze
aby
mu
šlo
o
stále
ek
aby
se
konečně
projevilo
co
toto
člověka
ještě
dále
chce
a
když
člověk.
Nedbá
na
to
a
nedoví
se
od
svého
já
jaké
požadavky
k
němu
ještě
má
tak
nikdy
se
nemůže
dostat
z
jeho
osel
ale
to
jeho
jáčko
tomu
ježíši
přesně
řeklo
když
ho
vyprovokoval
to
moje
se
projevila
navenek
aby
se
nitro
objevilo
navenek
mu
přesně
řekl
co
chce
tam
se
mě
udělej
pro
mě
věci
teďka
se
sebou
čili
rodinou
tak
teď
máš
povinnost
klaněl
se
mě
svému
já
ten
arcisatanáš
on
říkal
dopad
jenom
pánu
bohu
to
tobě
ne
a
od
odmrštíme
ano
takže
von
nemohl
váznout
o
mu
musel
být
poddán
takže
je
to
jáčko
které
se
tam
projevilo
v
podobě
dvanácti
učedníků
po
tom
to
je
to
jsou
schopnosti
lidské
duše
přeloženo
do
češtiny.
My
jsou
učedníci
nýbrž
jednotlivé
schopnosti
charakteristické
pro
člověka
ty
mu
sloužily
ty
už
přes
něj
nešli
ale
byla
tam
jedna
to
byly
dáš
který
přes
něj
taky
nešel
ale
nebude
spokojen
s
tím
co
ten
ježíš
říká
nebo
dělá
nebo
navrhuje
a
navrhoval
lepší
nějaké
řešení
neboť
si
zachoval
velkou
míru
vlastní
osobní
vůle
která
je
v
osobním
spojení
s
rozumem
neosvícený
no
a
to
potom
vedlo
nakonec
ke
zradit
začátku
zda
nebyla
ale
vykonával
se
to
z
toho
že
na
tom
vyšším
stupni
už
potom
nesmí
člověk
mít
před
někde
jinde
než
v
tom
věčnu
a
on
ho
měl
ten
jidáš
eště
ve
svého
rozumu
ten
a
to
je
zrada
to
je
zrovna
toho
druhého
stupně
na
prvním
to
nevadí
já
jsem
tam
vůbec
nevěřil
na
ni
a
nic
se
nestalo
tak
toto
jsem
v
podstatě
říkal
ráno
ale
řek
sem
k
tomu
ještě
dodatku.
Že
tedy
je
třeba
nežít
mrtvými
životem
neřek
mrtví
pochovají
mrtvé
na
to
narážím
jak
říkal
ježíš
kristus
nýbrž
žít
živým
životem
a
ten
život
se
žije
živě
tím
že
mám
nějaké
to
východisko
oživené
u
mě
se
oživil
vlivem
lékařů
v
let
toho
sem
připoutali
se
na
tu
chemii
a
to
je
tedy
zcela
přirozená
záležitost
a
připomene
že
ano
ale
u
každého
je
tomu
trošku
jinak
protože
má
jiné
zájmy
a
není
pravděpodobné
že
ve
vašem
věku
včetně
pavla
a
už
je
mladý
by
byla
naděje
že
byste
mohli
mít
totéž
východisko
jako
já
to
znamená
tělesnost.
Vašim
východiskem
správným
je
a
myslím
že
to
pavlovi
nemusím
nařizovat
nebo
doporučoval
vydali
ta
vy
tady
to
to
je
správné
východisko
tam
na
vydali
tě
se
nedá
usnout
na
bavíme
protože
když
ji
člověk
pořád
ne
pěstuje
tak
vona
hm
žalu
toho
člověka
chá
a
bolí
to
že
nemůžete
člověk
něco
dělat
co
před
tím
chtěl
dělat
tak
dále
že
ano
a
tak
vidíte
že
u
mě
to
bylo
kombinovaná
vitalitou
lesní
no
to
přešlo
nějak
to
je
to
té
individuální
ale
vydali
tě
jako
jenom
východisku
není
třeba
ani
víry
nějakého
boha
nebo
věčnost
ale
prostě
jí
vyhovět
já
jsem
měl
a
máme
ho
dosud
v
gottwaldově
nějakýho
pana
hávu
který
je
mistr
nevytratí.
I
při
svém
osmdesátém
roku
věku
ne
že
by
se
přerazit
prací
ale
ten
člověk
nikdy
nedokázal
si
vět
najednou
fleku
nebo
nic
nedělat
nebo
nemít
nějakýho
koníčka
ale
to
bude
záměrné
pořád
byl
vitální
takže
ono
se
mu
podařilo
během
toho
svýho
života
tu
vytratit
oživit
o
náš
živé
svýho
tenhle
zemře
na
věky
ten
si
bude
vědom
po
smrti
sama
sebe
bezvadně
a.
Proč
já
vím
že
oživil
to
si
protože
ho
oživil
i
ve
své
sedi
a
to
by
se
bylo
nemohlo
stát
kdyby
neměla
ona
zo
živý
vzor
takže
ona
prokazoval
takovou
vitalitou
vždycky
že
to
lékařství
dělala
levou
rukou
bych
tak
řekl
a
že
potom
mohla
jít
dál
a
ona
se
chopila
a
taky
byl
zaměstnancem
panna
háv
nějakými
roky
lidský
a
jak
vám
známo
von
tou
vitalitou
kterou
měl
živou
se
stal
pověstný
dobrým
učitelem
kdekoliv
jsem
člověk
objeví
tak
je
nejlepší
z
nejlepších
protože
ono
mu
nejde
když
máš
živou
vitalitou
jako
východisko
nejde
mu
o
to
aby
se
ukázal
než
aby
to
udělal
dobře
a
oděna
jemu
je
největší
ta
že
to
správně
udělá.
On
musí
být
o
málo
takový
pocit
spravedlivosti
nebo
potřebuje
být
spravedlivý
člověkem
já
jsem
neviděl
člověka
jiného
vedle
panna
huby
který
by
měl
takovou
potřebu
spravedlivosti
jako
má
on
to
je
nesprávné
řekne
to
já
bych
nedělal
a
to
je
správné
a
proto
to
budu
dělat
i
proti
svému
vlastnímu
zájmu
to
je
pan
ba
myst
že
ta
jeho
dcera
když
se
dostala
z
moci
toho
svýho
taktika
tak
to
bude
jeněco
jiného
než
se
se
moci
toho
takovým
nebo
svýho
šéfa
bývalého
dostal
ten
milost
každý
nejde
něho
zaměstnán
na
to
se
ocitla
mimo
domov
a
potřebovala
mimochodem
lasky
a
nebýt
mě
tak
se
ho
nako
neocitla
já
sem
tam
přepisovalo
všechny
ty
dokumenty
jo
aby
tam
mohla
být
lékařkou.
A
já
jsem
to
všechno
zavinil
prosím
kdyby
tam
nebyla
bývala
lékařka
by
se
byl
neodváděl
už
znovu
lékařství
studoval
jako
vhodných
v
těle
a
že
ji
to
potom
nosili
že
ano
to
co
jsem
tam
přetáhl
tak
se
tam
stala
ne
hned
ale
po
nějakých
zkouška
lékařkou
načase
ho
nas
a
dověděla
se
o
nějakým
bhagvanovi
ranní
jehož
východisko
jeho
východisko
byla
životnost
a
konkrétně
blaženost
života
ta
pravá
blaženost
života
ze
kterou
ze
které
bůh
tvoří
ustavičně
tento
svět
zbaveno
ti
vnitřní
toto
tvoří
no
a
von
protože
ty
svoje
bečka
nějak
nepřipravil
tak
chtěl
jenom
aby
na
začátku
toho
východiska
aby
se
oživil
to
východisko
byla
oběť.
Byla
oběť
ten
člověk
musí
obětovat
co
je
mu
nejmilejší
jako
ten
ježíš
obětovat
svou
rodinu
vnitřně
tak
i
v
tomto
východisku
životnosti
může
se
obětovat
všechno
je
se
člověk
má
nejradši
a
proto
za
ním
lesu
samým
milionář
že
ty
jsi
vědí
s
tím
lety
já
mám
milion
a
mám
ho
nejradši
tak
mohlo
dám
on
chudák
je
na
každým
nit
že
se
objeví
milionář
rázem
to
nejlepší
co
byli
mají
mu
tam
nesou
i
ta
jana.
Mu
tam
vodnese
třeba
toho
pana
aby
mu
tam
vodnesl
co
mě
a
co
se
tam
já
v
tom
hlasu
všechno
tam
dala
i
svoji
dobou
pověst
všecko
to
tam
vodnesl
prostě
a
řešil
tam
s
těmi
blaze
co
tam
byly
u
toho
radši
řešilo
a
já
bych
mohl
říci
že
to
tedy
byla
výjimka
a
že
to
nebyl
veden
pan
hádat
stále
ně
karel
makoň
nýbrž
že
to
bylo
založení
ty
jan
že
se
tak
tomu
zvrhla
se
takhle
zvrhá
ale
není
to
pravda
když
jsem
si
všiml
potom
miloše
skalickýho
doufám
že
mu
to
další
st
potože
to
by
bylo
neš
nepřeneseme
ne
kdybych
mu
to
další
já
nemám
příležitost
se
s
ním
já
bych
mu
to
byl
řekl
ale
von
mě
unikl
on
byl
kladou
jen
na
proces
celou
ho
tam
nebudu
po
toho
nic
že
to
mám
právě
na
tapetě.
A
tak
mu
řekni
laskavě
že
on
protože
musel
nechtěl
ale
musel
být
tak
život
jako
pan
háv
protože
by
byl
jako
u
nebral
něho
neobstál
no
odbývat
ho
mrtvý
že
ano
nosit
kříže
kaše
e
s
tím
souvisí
to
nedělá
to
napřed
radosti
dělá
to
z
donucení
a
to
je
ten
tento
správné
nalezení
živých
hodinky
ne
z
vlastní
vůle
ale
z
vůle
panna
hlavy
to
dělá
a
vůle
to
nahá
dělal
něco
ta
já
ale
bez
jejich
vůle
potom
v
tom
musela
nějakou
až
a
už
to
to
už
v
tom
byla
a
byla
by
bývala
doufá
byla
východisko
vopustil
a
ona
musela
něčemu
patřit
pořád
tak
a
se
dověděla
se
o
na
divy
všechen
majetek
který
se
tam
nastřádal
auto
všechno
to
prodala
a
stalo
ty
indie
tam
to
odevzdal
a
eště
mu
tam
vzdal
a
sloužila
tak
tam
byla
cuku
ruku
a
eště
jednou
potom
a
no
vlivem
toho
co
tam
zažila
když
potom
šla
do
prahy
tak
nevystřelila
v
tom
dál
pokračovat.
Protože
už
jednou
to
východisko
měla
oživené
a
nedostal
se
v
něm
až
do
konce
ani
do
dneška
se
z
toho
východiska
dokonce
dostanou
ano
ještě
to
prostě
nevyužil
to
vona
dobře
ví
že
neví
neumí
to
takhle
formovat
jako
já
to
říkám
já
jsem
taky
neměl
příležitost
s
ní
takhle
o
tom
mluvit
jako
to
mluvím
s
vámi
jasný
já
oni
mluvím
s
vámi
dokonale
než
bych
chtěl
nebýt
chtěl
já
ti
by
to
toto
pytel
říct
jí
ne
tak
ona
má
na
krku
dneska
partnera
životního
který
je
který
krizí
to
je
to
je
to
období
krizově
které
jsem
mluvil
na
rozhraní
jednoho
a
druhého
stupně
to
není
ten
partner
který
tý
zní
nýbrž
to
vona
která
neví
přejít
přes
to
přestože
jste
přechod
tak
je
to
u
toho
václava
taky
nemělo
anebo
nevědomost
neví
jak
na
to
nebo
mysli
to
je
konečný
způsob
kdepak
a
tak.
Teď
by
se
stal
pomlouvat
proto
já
jsem
to
potřeboval
jenom
proto
abych
mohl
nám
představit
co
ve
vašem
případě
je
zapotřebí
vy
se
nesmíte
ani
na
chvilinku
stá
zastavit
do
chvíli
stál
nejenom
že
stojí
opodál
a
na
té
co
si
se
nedá
stát
opodál
přátelé
na
té
co
se
se
okamžitě
padá
a
člověk
to
chápe
třebas
jako
nějaký
václav
se
vstoupil
do
pekel
tebou
vypad
a
tak
se
to
pociťuje
to
s
to
je
to
je
reálný
stav
která
mu
stoprocentně
věřím
nejnovějších
tak
je
to
je
to
není
věčné
a
je
to
přechodový
stav
a
tomu
toto
může
vidět
protože
neví
co
je
celé
pronásleduje
že
ano
já
už
vim
co
následek
tože
eto
snad
jsem
se
dostal
mě
trval
tři
dni
že
a
tak
vím
že
všechny
ctnosti
které
jsem
předtím
měl
mě
opustili
a
neměl
jsem
se
o
co
opřít
ani
o
to
vědomé
spojení
s
bohem
byl
jsem
prostě
na
kříži
bože
prostě
opustil
tam
křičel
ježíš
a
ani
neříkal
od
čeští
pořád
to
sem
otec
a
najednou
bude
jestliže
mně
te
každý
doslova.
A
pak
se
je
třeba
od
a
svého
ducha
to
znamená
co
von
vložil
tou
vitalitou
do
toho
co
dělal
tak
stoprocentně
a
tak
správně
s
takovým
vědomím
že
to
musí
dělat
tohoto
svého
se
musí
vzdát
vono
musí
už
od
určité
doby
jenom
o
to
že
je
to
správné
a
tím
se
rychle
dostane
přes
to
východisku
já
jsem
samozřejmě
u
toho
václava
způsobil
já
jsem
prevít
že
on
tím
on
kolem
e
že
kdyby
se
mě
byl
neza
dybychom
to
byli
několik
hodin
nedbat
ne
projednal
tak
byla
to
onkologa
nešel
já
jsem
mu
doporučoval
prosím
vás
promiňte
mně
být
onkologa
a
pak
se
ho
doporučoval
být
ve
straně.
On
to
to
si
to
se
mně
nedivte
jaká
že
mu
doporučuju
podle
toho
co
potřebuje
já
o
o
potřeba
ví
a
protože
když
už
tam
tím
onkologa
jednou
je
za
za
našich
poměrech
by
tam
neměl
být
jenom
autorem
že
by
tam
vy
i
politický
základ
k
tomu
aby
to
mohl
dělat
tak
suverénně
že
by
tam
mohl
zavést
tu
metodu
svýho
vnitřního
poznání
ne
a
to
za
dnešní
poměrů
mimo
není
možné
já
do
tý
saji
nevstoupil
a
já
mouše
pomohl
k
tomu
vystoupili
a
říkal
jsem
je
odůvodnil
sem
jim
že
to
není
možné
aby
byli
mimo
stranu.
A
tak
dále
tak
jenom
vám
říkám
že
to
je
dialektický
záležitost
a
že
to
se
nedá
šablonovitě
někomu
předepsat
bych
já
ale
předepsal
ano
stoly
aby
se
to
pil
dostali
tak
by
ho
držel
takovým
způsobem
že
by
mě
prostě
vyloučil
se
třeba
svých
přátel
to
je
v
pořádku
voni
neví
do
toho
je
ale
já
to
neudělám
takže
on
zůstávám
jim
přítelem
že
ano
ale
já
sem
měl
taky
co
dělat
z
václav
aby
toto
všechno
sponou
teď
je
to
a
krizi
protože
on
nemůže
zůstat
sedět
na
fleku
tam
se
padá
z
každého
východiska
se
padá
když
já
ho
někam
dovedu
a
už
to
dál
něm
nedokážu
táhnout
tak
se
padne
že
dá
se
zastavit
na
třetí
kristus
věděl
dyť
to
co
zažíval
na
poušti
ježíš
to
byl
taky
svým
způsobem
pád
při
zažil
by
si
nádherný
způsob
zasvěcení
v
tom
jordánu
najednou
si
tady
nějaký
satanáše
ho
poňoukal
a
říká
mu
něco
takový
nesmysly
že
a
on
to
musí
vyslechnout
musí
tomu
čelit
učit
se
na
ně
prostě
to
je
na
každém
tom
předělu
je
zapotřebí
todleto
a
samosebou
čím
je
kratší
ten
předěl
tím
lepší
tou
zase
tam
si
dlouho
to
je
vyčerpání
zbytečný
sil.
No
a
myslím
že
to
je
všechno
jsem
všechny
okolo
po
mluvil
po
všech
sem
dále
hnojem
že
ano
tak
že
už
nemůžu
víc
je
mi
to
nejde
dál
ale
kdybyste
ještě
chtěli
někdo
zvláště
pavel
abych
k
tomu
něco
ještě
dál
protože
do
podle
při
tom
nebyl
nebylo
mu
nemusí
to
být
jasné
tak
já
bych
byl
ochoten
to
objasnit
kterékoliv
stránky
protože
to
je
prakticky
použitelné
to
není
na
co
nebeského
co
nám
padlo
z
hůry
nýbrž
to
je
zacházení
životem
tak
aby
ten
život
nekončilo
jako
u
zvířete
když
já
neživým
žádné
to
středisko
které
zvíře
nemá
tak
jsem
jako
zvíře
které
nemá
a
nemůže
mít
to
svědka
protože
ho
vůbec
nevlastní
mě
není
zamontováno
že
zemře
jako
dítě
vlak
zvíře
nemůže
spojovací
na
vědomí
věčný
život
žádným
svých
řekne
to
člověk
nejenom
že
může
a
vtělovat
ale
měl
by
se
za
tohoto
života
do
toho
vědomého
stavu
věčného
života
vejít
a
on
by
měl
poznat
že
z
věčnosti
pochází
ze
než
se
narodil
tak
byl
nestvořený.
A
až
umře
že
je
zase
půjde
do
stavu
nestvořeného
tohleto
to
znamená
že
musí
přijmout
myšlenku
aspoň
dneska
jako
správnou
později
jako
myšlenku
kterou
poznává
že
je
správná
to
je
rozdíl
ale
i
ta
představa
je
dobrá
dobrým
začátkem
že
z
věčnosti
přichází
do
věčnosti
se
vrací
a
že
v
tom
musí
provést
v
tomto
životě
oživení
východiska
využitím
toho
východiska
oživení
dalšího
východiska
a
tak
to
poje
dá
až
po
živí
minimálně
si
východiska
a
pak
už
přetáhneme
mého
člověka
do
té
věčnosti
je
východiskem
to
nepude
ve
takže
bych
dokázal
tu
cestu
existenční
a
to
jsem
ještě
taky
ano
říkal
že
by
by
dokázal
aspoň
věřit
v
tom
že
všechno
co
na
tomto
světě
je
celý
vesmír.
S
každou
maličkostí
všechno
pochází
od
boha
nic
není
nikoho
jiného
nic
není
moje
nýbrž
je
toho
boha
a
tedy
mně
zbývá
jenom
jediné
když
mu
je
to
bylo
propůjčeno
jako
v
té
podobenství
o
hřivna
zase
vrátit
čili
je
to
návrat
navrácení
toho
co
jsem
to
mně
bylo
propůjčeno
zdarma
a
bez
mého
nárok
ní
protože
já
nic
se
do
tohoto
života
dostal
příkazem
já
si
ten
život
přeci
nevymyslel
že
sem
stavu
ste
jako
byl
dobrý
že
to
do
přikázal.
Říká
dali
mi
to
rodiče
částečně
si
že
mě
třebas
chtěli
mít
no
to
se
to
vybral
hezky
ano
ale
chtěli
mi
třebas
mít
tak
mě
mají
ne
ale
to
není
ten
pravý
příklad
voni
byl
jenom
při
dušovali
nějakému
vyššímu
příkazu
ten
příklad
z
ní
že
nesmrtelná
duše
potřebuje
objekt
pomocí
něhož
e
reprodukční
nebo
řek
bych
transformační
objev
močí
pomocí
něho
by
se
součást
časného
starověkým
a
protože
všechno
v
čase
vzájemně
propojeno
všechno
spolu
souvisí
v
tom
vesmíru
takže
když
se
jedna
částka
propojí
do
toho
věcí
ho
nazpátek
potáhnu
celý
vesmír
čista
se
spoluspasitelem
malinké
míře
pochopitelně
ale
přeci
nějak
a
tento
pokrok
má
na
mysli
to
věčné.
A
protože
nemůže
to
nikdo
udělat
než
člověk
nebo
tvor
mu
podobný
tvoru
podobně
zase
s
kopl
komplexním
transformátorem
který
transformuje
který
je
schopen
za
toho
všechno
věčné
začas
né
a
všechno
cesta
a
věčné
a
takový
tvorové
jsou
chodem
ve
vesmíru
ne
v
naší
soustavě
skutečným
tak
protože
ve
směr
nesmírně
obrovský
tak
to
dělají
na
různých
stranách
vesmíru
takle
jako
my
a
popotáhne
stran.
Čili
nás
ten
tvůrce
má
k
tomu
abychom
se
tady
spolutvůrci
takhle
musíme
na
život
nahlížet
takže
když
třebas
malou
nějaký
vobrázek
tak
jsem
spolu
tu
ce
protože
se
u
něho
zastavil
ano
ale
nesmí
na
to
hleděl
jako
na
nějakou
abstraktní
ke
z
bude
malou
nýbrž
na
spolu
tvoření
jestli
jsem
k
tomu
nějakým
způsobem
puzen
tak
nevím
že
nevím
to
sice
a
nepotřebuju
to
vědět
že
je
to
puzen
tam
shora
v
té
věčnosti
abych
to
to
dělal
a
já
si
myslím
že
to
dělám
pro
ukájení
svého
domova
omyl
to
si
mohu
myslet
a
nemá
vadí
ale
ono
to
tak
není
tak
myslím
že
jsem
to
řekl
všechno
tak
a
tento
na
mě
spravedliví
co
si
myslíš
máš
ty
větší
vitalitou
než
manželka
nebo
naopak.
Já
vás
by
si
že
to
že
si
ho
já
taky
to
musí
proto
se
ptá
na
tu
vytratit
protože
to
není
její
východisko
ženy
je
především
východisko
nikoliv
vitalitou
nýbrž
spíš
trpnější
stránkách
a
to
je
mateřství
a
proto
je
v
tomto
bodě
tak
těžce
zkoušen
protože
je
na
přechodu
do
vyššího
stupně
východiska
do
jiného
východiska
třebas
vypadli
tyto
jedno
a
musí
být
musí
se
stát
někým
do
ne
oželí
ale
kdo
pochopí
že
všechny
těžkosti
které
má
sou
zaviněna
tou
vítovu
a
nějakým
manželem
nebo
nějakým
dítětem
víš
co
mě
řekla
paní
kamenická
je
se
podíval
na
tebe
říkal
no
to
není
případ
víty
a
nějakýho
jejího
syna
té
případ
jenom
víty.
Snažte
se
působit
na
ví
tu
všechny
se
to
obrátí
říká
a
byl
bych
rád
kdyby
by
manžel
věděl
že
jeho
východisko
není
tvoje
východisko
a
že
právě
že
máte
oba
dva
jiná
východiska
že
se
můžete
bezvadně
doplňovat
když
to
přijmete
jako
fakt
nebudete
vnucovat
svoje
východisko
tomu
druhému
nebude
manžel
to
říkat
no
ty
fikcí
plán
a
a
naopak
zase
se
byl
říkat
ty
se
dobře
a
hrne
a
z
brzda
brát
to
to
si
dělejte
si
vzájemně
to
je
nepochopení
jiného
východiska
ano
jsem
dopoledne
neříkal.
Nedá
se
zabránit
tomu
aby
se
neopakoval
všechno
co
se
objevilo
v
ježíšově
životě
tomu
se
nedá
zabránit
že
ukázal
ideální
případ
smy
životem
a
když
tam
na
začátku
bylo
pronásledování
herodem
z
pohřben
padesáti
až
šedesát
mladý
vít
jíte
z
betléma
do
dvou
let
všechno
to
tam
poradil
tak
to
té
přestane
našem
životě
co
my
toho
povím
kdyby
to
byla
jenom
padesátky
tím
že
rezignujete
na
to
že
byste
pokračoval
v
tom
svém
východisku
tak
vraždí
te
mláďátka
těch
duchovních
nový
nových
věcí
v
sobě
poradíme
strašně
moc
že
to
ne
praktikuje
me
to
co
víme
když
praktiku
deme
to
co
víme
tak
nic
nezavrhne
tak
například
ježíš
unikl
do
egypta.
A
co
to
je
svým
kdybych
ten
symbol
odhalil
tak
bych
řekl
egypt
to
je
místo
plný
hrnců
žádný
duchovní
místo
to
je
místo
kde
shora
vůbec
žádná
ona
neteče
symbolicky
a
všechno
de
zdola
a
taky
je
tam
to
blaho
větší
bylo
tedy
než
bylo
v
tom
izraeli
a
tak
to
je
příklad
řízeno
a
ten
člověk
se
musí
ze
začátku
smířit
s
tím
že
aby
jeho
já
dorostlo
při
jakémkoliv
východisku
do
takového
stavu
že
by
hnulo
všechno
na
svůj
mlýn
že
by
bylo
životní
že
by
taky
mohlo
přitem
tu
vytratit
tu
k
tomu
jiném
tělesném
východisku
tak
musí
napřed
se
pořádně
stát
pořádným
já
ne
musí
být
stoprocentně
svý
ten
člověk
aby
mohl
přestat
být
svůj
to
je
to
je
ta
bída
že
napřed
musím
dělat
to
co
bude
odporovat
za
chvilinku
k
tomu
co
jsem
dělal
ne
jho
to
musí
někam
dotahovat
dopomoci
od
toho
ustoupit
a
pokud
to
pokud
dobrou
pokud
možno
dobrovolně
a
ne
aby
na
mně
si
tak
násilně
jako
na
mě
že
ano
to
to
nejsou
jakékoliv
vyhodilo
nýbrž
člověk
za
prvé
má
nějakou
výchovu
společnosti
ve
které
žije.
A
tato
výchova
způsobuje
že
je
mu
něco
blíz
ho
něco
vzdálenější
ho
ale
vy
mně
řeknete
dyť
sme
v
nás
bylo
tolik
rodině
a
vona
jediná
je
takhle
vitální
jakápak
výchova
ší
se
dostali
výchovu
stejnou
řeknete
to
je
věc
o
vrozeného
takže
prosím
vás
neříkejte
může
to
předcházející
vtěleních
ale
my
se
dobře
v
té
genetice
nevyznáme
kdy
který
jen
kdyžs
veme
tam
vrch
ne
tam
se
dostane
navrch
to
my
nemůžeme
dost
dobře
předvídat
když
se
dítě
narodí
a.
Takže
když
se
ptali
ramakrišny
jestli
jako
mu
není
proti
srsti
že
je
tolik
náboženství
tak
von
říkal
je
jich
málo
by
říkal
když
se
mně
myslí
vlastní
náboženství
a
to
nemyslel
na
náboženství
při
jenom
nýbrž
svůj
životní
směr
a
čím
dřív
se
do
toho
směru
dostane
tím
je
já
jsem
se
do
toho
směru
dostal
už
na
tom
gymnáziu
jsem
chtěl
být
chemikem
že.
Považoval
ježíšem
už
nebudu
ale
vono
to
se
době
že
se
sloužilo
tak
vychovatelé
taky
mají
k
tomu
co
říci
ty
by
měli
se
snažit
tě
aby
mělo
o
něco
zájem
aby
když
k
tomu
má
nadání
ten
zájmovou
sobě
pět
schovat
aby
se
mu
ho
oddat
aby
bylo
opravdu
takovým
malým
mozart
který
se
musel
nařízení
svýho
otce
věnovat
hudbě
má
bez
něho
skvělý
dík
že
ano
a
tadyhle
to
my
životě
to
nemusí
zdát
pan
a
my
to
vy
cokoliv
jiného
ale
o
to
mi
takový
sjednocení
bytosti
za
něčím.
Například
dejme
tomu
já
mám
nějaký
vnouček
šesté
třídě
a
když
se
rozhodoval
o
to
semeno
způsobil
nějak
i
někdy
v
páté
třídě
že
mají
být
rozdělena
tříd
na
te
kostela
nějakou
už
ne
šesté
tří
do
tak
tak
se
mně
samo
sebou
ptali
do
kam
bych
já
radil
aby
se
ten
baví
dal
volně
voni
zájem.
Ale
já
jsem
zjistil
že
má
skvělou
schopnost
kombinací
že
umí
myslet
matematicky
říkal
na
matematikou
vědec
a
už
je
tam
chudák
a
vono
mu
tam
na
té
matematické
věci
de
jenom
ta
matka
ostatní
ne
protože
by
to
musel
studovat
ale
to
co
za
nemusí
to
mu
jde
samo
fyzika
od
taky
že
jo
to
je
vynikající
tak
víte
to
je
dědeček
chudák
všechno
skute
když
ten
člověk
se
sám
nevyzná
v
tom
čí
je
a
co
ti
a
k
čemu
míří
tak
mu
to
musí
za
ně
ten
vychovatel
jsem
v
tom
případě
byl
zastupuje
vychovatele
mu
to
musí
sám
předepsat
čekat
až
toto
dí
rozhodne
a
sebe
najde
až
dokáže
kolem
něčeho
se
točit
mečem
se
stoprocentně
věnovat
to
nespadne
z
nebe
nýbrž
to
se
mu
k
tomu
musí
dát
výchova.
Teď
jenom
u
toho
pavlík
a
ještě
způsobem
psal
správně
tvrdý
tak
to
bude
těžko
tomu
na
tom
nezáří
se
toho
kantorovi
nemoh
mě
jak
nám
to
nebo
za
to
nás
to
píšu
tak
na
to
že
si
strašně
hodnotí
tu
matiku
a
tu
chybu
že
jí
dobře
znal
že
to
moje
cena
nemůže
mít
všichni
na
chuti
říká
ji
kde
se
to
dítě
že
je
to
v
něm
sebralo
si
já
jsem
nebyl
na
fyziku
ani
na
matiku
no
a
najednou
to
tak
zkrátka
je
to
takhle
že
neživíme
li
východisko
nedivíte
nic
jiného
a
ten
ta
vaše
cesta
bude
bezútěšné
nikam
nepovede
práce
budete
příkaz
a
dokolečka
se
zlákat
na
jednom
místě
a
nebudete
chtít
samozřejmě.
Ale
není
to
tak
bez
naděje
já
bych
moh
všechno
lidstvo
rozdělit
na
dva
takové
tábor
jedni
kteří
v
podstatě
nejsou
tak
všeobecné
člověče
nadaní
aby
mohli
od
cokoliv
zabalit
a
vono
jim
to
do
určité
míry
šlo
nýbrž
jsou
speciálně
nadaní
jenom
na
něco
a
ty
jsou
na
tom
sice
po
seanci
dobře
jak
jsem
tady
ukazoval
mají
snadno
nějaké
východisko
oživí
ale
na
druhé
straně
možná
taky
vůbec
nic
neudělají
pořádně
a
když
neudělal
nic
pořádně
tak
se
taky
nikam
nedostanou.
Tak
co
bych
já
vám
radil
vy
se
jmenuje
te
jak
s
ním
nemá
aničku
co
by
vám
radil
abyste
něco
dělali
pořádně
ale
to
nesmí
být
malicherná
věc
k
tomu
se
něco
co
se
dá
celoživotně
provádět
budeteli
něco
provádět
pořádně
stoprocentně
proti
se
vlastní
vůle
že
si
říkal
toho
setne
třeba
abych
já
se
k
tomu
tolik
věnoval
a
za
těsta
případ
nastane
tak
oživíte
východisko
nemusíte
vědět
jak
se
to
stane
to
pan
maria
také
nejednal
jak
může
porodit
toho
toho
syna
božího
ne
nemuseli
dět
ale
dělat
něco
pořádně.
No
to
já
myslím
když
by
tady
anička
nebyla
že
ano
že
by
pan
manžel
nepřistupoval
že
ona
je
schopna
něco
dělat
pořádný
sice
výjimečné
že
ano
ale
přeci
jenom
něco
ne
a
kdyby
toto
věděl
že
je
to
správné
východisko
tak
by
to
napřed
dělal
proti
své
vlastní
vůli
a
dělal
by
to
tak
dlouho
proti
vlastní
úrovně
by
to
neseděl
vono
to
nešlo
až
by
tu
vůli
potřeboval
takové
míry
že
by
ji
nepřekážel
v
tom
sestupu
k
tomu
duchovní
že
tam
nám
nejvíc
vadí
osobní
vůle
takže
odstranit
neo
nalezení
nějakého
východiska
nýbrž
o
překonání
sama
sebe
zapři
sám
sebe
to
je
správné
oživení
východiska.
Ona
jak
se
vám
na
poradil
jak
se
tam
by
sebelepší
to
je
to
tak
kde
to
podle
to
du
tak
ani
mě
vyjde
vstříc
při
příchodu
a
řekne
já
mám
živé
východě
stavu
manžele
ještě
ne
protože
je
to
nepořádně
že
ano
no
založen
to
byl
jeho
otec
a
ten
ho
donutil
a
protože
ho
nutil
soustavně
tak
už
ho
šesti
letech
mohl
koncertovat
ale
kdyby
neměl
toho
otce
tak
nikam
se
nedostal
žádným
hudební
ke
nebyl
ten
nebyl
na
čem
pro
hudbu
do
uchem
je
to
takhle
říkám
mně
moje
dcera
ten
pavel
má
bude
nitru
chleba
petr
nemá.
Já
jsem
říkal
co
že
půl
sobcem
mně
se
jím
řík
pánu
a
denně
jsme
ten
den
sluh
za
týden
ho
měl
za
týden
a
předtím
vůbec
neměl
ve
sklon
o
by
zoufalí
říkal
to
ten
nedostává
jednu
písečku
na
ten
týden
zpíval
jakoukoliv
písničky
ať
mi
kdo
nevykládá
že
to
nemá
hudební
nadán
to
je
jenom
někde
vespod
se
vědět
jak
na
to
se
zanech
hudebníky
kam
když
se
musí
psala
jedním
prstem
na
klavír
a
von
to
po
mně
reprodukovat
a
pak
řekla
ještě
nějakou
písku
ještě
nějaká
potom
svý
zpíval
k
tomu
panečku
a
nikdy
netáhl
vedle
a
když
jsem
já
já
protekce
napomenu
sem
říkal
teď
tam
udělám
někde
chybu
zla
jsem
třebas
tesařem
dokáže
postavil
a
tam
se
něco
třebas
špatně
dál
na
klavíru
a
on
říkal
vyskočil
cit
za
týden.
To
že
já
jako
to
ode
musí
souhlas
víš
nemyslí
taky
že
měl
bokem
nadání
maličký
že
mu
to
nedělal
radost
když
mu
jeho
učitelé
říkali
že
že
nikdy
znovu
malíře
nebude
tedy
aby
se
daleko
něho
nemyslí
že
nejlepší
matematik
dvacátého
století
a
ta
byl
matematik
ten
propadal
z
matematiky
na
gymnáziu
a
stal
se
něho
nejlepší
matematiky
věc
kerning
nadání
je
dobrá
věc
ale
je
to
slabá
toho
čemu
my
česky
říkáme
ital.
Když
ale
dobře
ho
přitáhnout
k
tomu
sedění
u
věci
proti
jeho
vůli
a
když
překonáme
jeho
bude
nemysli
že
ten
je
ten
petřík
říkal
když
se
tam
chtěl
první
den
říkal
dědečku
pro
mě
asi
pohádky
a
plakal
mě
při
tom
prase
vykonal
po
tentokrát
pohádka
a
nebude
dokud
my
nemůžeš
za
ten
do
aspoň
jednou
písničky
ale
von
měl
rád
moje
pohádky
a
ještě
radši
povídání
ježíši
kristu
tak
dělal
všechno
možné
aby
to
vnučku
zvládl
a
když
za
půl
nezvládl
je
nutných
čku
ta
do
večera
zvládnu
tři
a
on
říkal
já
sem
se
tam
při
ta
sekal
tomu
pohádky
no
a
pak
se
ho
za
pohádky
chytl
on
překonal
svoji
nevědomou
negramotní
to
byla
na
vědomost
a
ne
rama
to
sama
on
si
nebyl
vědom
toho
že
v
každém
člověku
je
nesmírné
nadání
v
každém
než
to
nedovedeme
dostat
na.
Já
si
je
dost
dobře
nedovedu
pomoci
třebas
tady
s
tím
janíčkem
ale
věřte
mi
to
že
kdybych
měl
ho
pomoci
neříkám
za
týden
tak
bych
musel
přijít
to
je
nutné
na
systém
jak
ho
z
toho
prekérní
nespojím
cesta
dostal
bez
pásku
beze
všeho
protože
v
každém
člověku
je
všecko
je
řek
je
za
tak
dokonalým
pravomoci
aparátem
věčného
na
čas
jak
často
na
věčné
jako
že
kdokoliv
jiný
o
kterém
říkáme
že
takzvaně
normálně
co
já
neznám
normálně
normální
lidi
je
to
člověk
který
je
měl
to
štěstí
aby
se
dostal
do
takového
řádu
výchovy
který
by
v
jeho
specielním
případu
jemu
vyhovovala
který
by
ho
chytil.
Tak
kdy
ten
můj
vnouček
byl
už
ve
druhé
třídy
kdy
ještě
neuměl
vůbec
zasívat
nic
potom
nešlo
a
neměl
z
toho
tedy
na
ten
toho
jedničku
pochopitelně
a
ta
učitelky
prostě
sama
neměla
se
bude
mít
s
tak
odvolat
dvojka
to
představit
že
to
dokum
hlad
ale
manžel
teda
má
hodit
ní
u
vlastně
v
jeho
moje
dcera
která
má
ode
mě
sku
tak
říkala
prosím
tě
já
mu
to
vštěpuju
před
ním
zpívám
a
von
to
nereptal
nedokážu
ne
vých
a
vono
stačilo
motivace.
Bude
pohádka
nebo
nebude
on
říkal
bude
se
říkal
tak
bude
písničky
a
už
to
šlo
už
se
bez
a
dneska
by
bez
hudby
nedokázal
být
a
dneska
už
říká
moje
dcera
pomá
lepší
vůle
ní
nadání
nectností
no
tak
nelamte
nad
nikým
hůl
jenomže
naši
vychovatelé
včetně
lékařů
si
neví
z
jak
je
trošičku
odchylku
od
normálu
s
tím
neví
rady
se
mnou
si
taky
nevěděl
lékaři
tady
říkali
když
to
dítě
nevrátíte
do
života
je
případ
janíčka
tak
něho
nic
nebude
teď
je
to
na
vás
na
matce
abyste
ho
vrátil
a
to
života
aby
vod
vás
poznával
jako
svou
matku
za
každá
všech
okolností
a
nás
jako
své
tyranů
to
by
poznával
jsem
příště
přijdete
tam
příště
přišel
a
já
se
musí
poznal
jako
matku
a
ty
lékaře
jako
své
terezce
křičel
nedo
to
ne
do
toho
do
toho
že
ano
aby
mě
k
nim
zase
neposlal
chytat
se
maminky
jako
svý
záštitu
ale
maminka
mě
vydal
se
se
za
mých
očích
ale
vydal
mě
těm
lékař
tak
ono
je
někdy
dobře
vydat
to
dítě
tam
kde
se
může
něco
udělat
že.
To
mně
dokonce
volal
a
a
to
psal
chtěli
roky
že
okamžitě
se
dostaví
já
jsem
měl
školu
nemohl
jsem
byl
sám
o
živitelce
rodiny
tři
dětí
takže
spáchá
sebe
že
skočí
z
toho
vokna
o
to
druhý
poschodí
takže
zní
nic
nezbylo
tak
jsem
ho
ne
tři
během
ale
nevyléčil
jsem
ji
nevyléčil
taky
toto
nevyléčí
nemysli
si
protože
tady
jde
zřejmě
opřechod
opřechod
z
jednoho
stupně
zadrhne
a
to
nemůžeme
tak
jenom
škodit
nějakou
formulkou
na
to
není
formulka
na
to
je
si
jste
a
já
bych
tě
ten
systém
nějak
předvedl
v
čem
ten
systém
spočívá
tak
ti
radím
abyste
spojoval
s
nějakým
léčitele
který
má
schopnost
lidské
mysli
vymazat
takový
to
musí
postoje
co
tam
nepatří.
Tak
dejme
tomu
moje
manželka
měla
ty
roky
tyto
těžkosti
by
to
tam
dáváte
ne
to
dobru
u
to
tam
dalo
to
máš
postup
věcí
měla
ti
roky
těžkosti
dobře
a
nemohl
jsem
jít
neuměl
jsem
to
nové
jsem
to
jistého
dostat
domova
jsem
ji
všelijak
ne
skákal
sem
ono
je
s
nešla
ani
ven
já
jsem
musel
s
mít
na
kupovat
takže
ani
tě
na
to
nepřišli
že
on
je
v
tom
strašné
stavu
nezvolí
ani
nikdo
z
ze
sou
sedmou
já
jsem
ji
čloek
doprovázen
a
vona
se
vedle
mě
si
dělat
velice
na
výši
vůbec
jiný
nevadilo
žádný
stav
neměla
zázrak
byla
vedle
mě
se
vám
mu
tam
vedle
tam
ti
mít
a
můžu
a
teprve
za
čtyři
roky
to
bylo
roku
řízení
padesát
pět.
A
to
už
tedy
se
narodili
padesát
padesát
jedna
až
čtyřicet
šest
na
konci
roku
třicet
přepych
čtyřicet
sedum
to
už
měla
všechny
tři
děti
že
ano
a
takle
byl
byla
s
odpuštěním
sama
nešla
a
já
jsem
s
nima
jezdil
do
rovné
a
každý
rok
na
letý
bit
moravy
do
ošelíně
a
to
všechno
tisíc
byl
sem
s
ní
vona
hladce
zvládl
ale
e
e
byl
nebyl
s
ní
ani
krok
neudělá
to
byla
zvláštní
druh
ani
a
to
chápu
protože
to
potom
jsem
ochoten
vy
říkat.
Ale
v
tom
roku
padesát
pátém
se
byli
na
letním
bytě
zároveň
s
léčitele
josefem
zezulku
který
kterýho
jsem
tam
pozval
ne
kvůli
své
manželce
ale
kvůli
tomu
že
byl
veliký
houba
a
tam
v
tom
ovšem
měli
strašně
moc
mouky
se
tam
bezvadně
jako
na
ho
za
houba
žil
a
já
jsem
říkal
hned
asi
druhý
den
tomu
léčitel
moje
manželka
má
takový
tísni
stavy
že
a
mělo
to
pohani
během
toho
ten
sví
proti
žila
mu
v
tom
neměl
ten
bez
doktor
dělat
k
tak
já
jsem
mu
řekl
máte
tisíc
ta
je
neudělá
krok
sama
tady
je
jenom
proto
že
já
jsem
tu
a
že
někdo
s
ní
a
tak
dále
a
že
se
může
o
někoho
opřít
on
říkal
no
a
teď
to
nebude
za
si
ji
ne
dne
na
deset
minut
do
padá.
A
za
deset
minut
moje
manželka
opadla
pán
a
chaos
sama
se
říkal
tak
to
de
spáchal
sebevraždu
a
že
já
se
ptal
vyšla
od
vina
toho
zezulku
se
s
tebou
dělá
oko
nic
co
to
ti
říkají
ten
nemá
vůbec
žádnou
schopnost
nic
mi
já
jsem
ji
nevěděla
někteří
kali
teplo
nebo
co
nic
sem
nechtěla
a
šla
vzala
dbáte
a
ak
jsem
ten
mana
sem
se
ji
neptal
proč
berte
pane
ale
pozadí
jsem
jí
ona
tahá
plnit
vánek
prvek
a
přišla
slavnostně
nazpátek
já
sem
už
byl
na
pokraji
lesa
já
jsem
jenom
stal
stát
se
do
toho
lesa
nešel
jsem
viděl
že
je
trhá
bodu
ty
tak
že
to
není
tak
zlé
jak
si
já
se
stavu
a
když
čest
takový
hlásila
neska
budou
budovali.
A
já
jsem
říkal
a
kde
to
byla
ona
hrstka
a
já
se
dostal
byla
sama
a
proč
bych
to
nebyla
sama
dyť
si
tě
roky
samo
nešla
já
jsem
štyřech
roky
sama
nikam
nešla
že
ho
máš
pravdu
on
to
země
vymazal
takového
kdyby
poznala
má
po
těžkostech
na
protože
jsem
sebe
vymazat
něco
se
má
vymazat
ale
se
smířit
s
tou
smrtí
tolika
do
nás
nedivím
to
je
přirozené.
Text view •
Help