Waveform view
prevzate-82-05
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
se
obrat
zákrok
tam
měli
patrný
na
tom
a
kterou
dneska
všechno
detailně
prohlédl
ne
a
to
nejsi
země
přáli
protože
věděli
že
to
budu
psát
že
o
tom
budu
mít
vykládat
že
je
to
přátele
budou
ptát
a
když
jenom
o
tu
schopnost
se
do
toho
astrálu
podívat
jako
se
dívám
na
vás
ne
jenom
se
mi
to
nepřeháním
já
to
teďka
to
se
už
nebudu
o
to
stojí
moc
sil
tělesných
ale
když
tu
schopnost
má
a
znovu
jest
takových
lidí
má
moc
tak
mě
zneužívají
v
pravém
slova
smyslu
k
tomu
aby
mně
všechno
ukázali
takže
oni
žil
se
o
mě
tam
tak
pečlivě
starají
tam
já
přijdu
že
mě
ukážu
třebas
s
mou
babičku
a
všecky
já
to
musím
s
nimi
setkat
podat
svou
ce
prohovořit
si
o
způsobu
života
všechno
je
byl
všechny
jako
byli
na
naverbováni
a
museli
ke
mně
pří
a
vykládal
si
o
sobě.
Takže
já
vám
to
du
všechno
vykládat
ta
přesně
bájeslovně
ale
já
jsem
se
moc
divil
že
například
moje
manželka
je
tam
chvilinku
se
může
už
setkat
nebavilo
a
ono
se
podává
už
uleví
on
manželce
které
já
jsem
neznal
třeba
vůbec
a
dostane
krátká
mluvila
obaleno
tam
nebo
tak
o
překážkách
a
přednostech
takového
způsobu
vstupu
a
všechno
mi
to
vysvětlila
a
ta
už
je
tam
otrok
třicet
třicet
čtyři
prosím
vás
a
vona
má
k
ní
okamžitý
přístup
dneska.
To
znamená
tam
je
to
asi
to
vzatým
způsobem
že
kdo
se
tam
dostane
po
smrti
nemá
přístup
vůbec
lidem
se
se
s
tam
už
delší
dobu
vůbec
ne
totiž
ho
vidí
zase
zhora
dolů
se
vidí
voni
to
jedno
vidí
ale
von
je
nevidí
ti
opuštěn
a
tak
dále
nikdo
se
vám
nevšímá
jak
se
mu
zdá
že
oni
vidí
a
nemohou
mu
pomoci
no
protože
von
je
nevidí
ani
hrubý
ještě
příliš
a
pro
tu
hrubost
dí
tu
jemu
tak
tadyhle
tento
případ
manželky
dokázal
že
když
se
na
už
v
době
ne
zemřela
se
naučila
vstupovat
nebo
mě
do
tamního
světa
takže
už
potom
překonala
moc
let
vývoje
tam
kdyby
se
člověk
tady
naučil
vidět
nemůže
říkat
k
tomu
mít.
Se
tam
sžívat
už
tam
prostředím
než
tady
umře
cviky
tak
by
tam
měl
velice
upravenou
cestu
ale
to
se
nedá
vůbec
navodit
normálně
protože
k
tomu
je
třeba
pomalé
smrti
pomalého
umírání
a
to
mu
komu
nepřeje
našich
rakovina
ne
tedy
bolestivé
ran
malovaný
tak
to
svatostí
nebo
tak
ne
že
přitom
my
se
člověk
sedmi
nemá
z
tohoto
lich
člověk
při
nem
rozletu
života
jako
byla
třebas
manželka
která
měla
všech
pět
pohromadě
eště
a
boha
si
to
všechno
konfrontovat
s
tomuto
vědomí
a
toho
o
tomto
světě
takže
mělo
by
to
třeba
ska
se
dát
stavu
světem
už
za
plného
života
božího.
A
pak
by
tam
vstoupil
ale
tak
přirozeným
způsobem
že
by
vůbec
nebylo
překážek
při
tom
vstupu
k
bez
toho
normálně
člověk
tam
vstupuji
tak
má
velké
překážky
velice
trpí
přechodně
asi
všecko
nemuseli
vůle
za
po
abychom
neži
vědom
že
je
na
se
ho
smrtí
od
něho
si
o
sobě
a
stane
se
nevynese
no
a
já
jsem
to
to
mě
pochopil
proč
že
je
vy
se
že
člověk
něco
měříme
se
smrtí
tak
se
vytváří
něco
z
tohoto
života
čemu
já
říkám
sbalení
času
poznamenám
sám
se
dojem
už
bezčasový
dojem
o
celém
obsahu
tohoto
života.
A
jestliže
tomu
bohu
je
obsaženo
ruka
myšlenka
nebo
jaká
situace
která
svou
podstatou
převýšila
ostatní
úroveň
toho
života
tak
tady
řek
bych
toho
obalem
plném
celého
toho
domu
takže
ten
balík
který
v
okamžiku
smrti
pomalé
smrti
člověk
v
podobě
dojmu
zanechává
u
boha.
Který
do
věčném
životě
o
tomto
životě
zápis
o
tomto
životě
ale
bezčasový
zápis
už
i
já
mu
říkám
dojem
to
je
to
co
se
potom
mohu
sem
koluje
ano
si
toho
se
nevtěluje
než
tento
dojem
těchto
dojmů
o
lidském
i
zvířecím
ne
životu
je
tam
spousta
jenomže
na
nás
se
nemůže
při
jevem
narození
nabalit
třeba
zvířecí
život
protože
aby
se
to
domova
o
tom
třeba
jediná
základna
oponují
záznam
blesk
dobrá
hmotný
bych
tak
řekl
záznam
pole
vyšší
jo
rodiče
zvířecí
tak
se
to
na
na
to
nabalí
ale
může
se
v
nás
nabalit
kterýkoli
ten
bohů
těch
ranců
které
se
tam
připravili
netouží
po
vtělení
a
bože
jak
jsme
si
zcela
říkali
se
nenabalí
jenom
lidem
balíkům
tou
nebojí
zmohu
majíc
co
se
hodí
na
tom
veliký
záznam
to
co
je
připravoval
tu
myšlenky
záznamem
takže
u
rozumně
jedné
se
narodí
děti
kteří
mají
různý
povahy
jestli
to
mě
pěstoval
protože
nemohou
si
dvě
děti
vzít
ten
tím
balík
na
sebe
když
ho
jenom
stopa
je
už
vědomá
i
stojící
dovolíte
si
musí
vzít
živého
balíku
takže
zavolejte
být
každý
svou
bude
a
povahy
když
o
dětsky
závi
se
a
stejným
pomoženo
jinou
se
nevychovatelnou
to
že
tam
ten
dojem
který
si
vzali
už
modlit
vašeho
bohu
dispozici
rozeznali
de
na
druh
to
přitom.
A
za
mohou
mě
když
se
narodí
dvojče
z
jednoho
plodu
z
jednoho
vajíčka
tak
ty
žijou
z
jednoho
a
jediného
balíku
to
mohu
být
absolutně
stejnou
osobuje
to
říká
i
ten
závi
všechno
ale
to
musím
opravdu
tento
případ
mimo
jinak
to
jinak
ne
různé
balíky
se
dá
se
dominikovi
je
kvete
někde
že
je
to
tady
je
tím
že
ten
genetický
zápis
je
původní
vo
uvedení
povahy
takže
zase
láká
hudební
balík
bych
tak
řekl
tak
to
moucha
světce
dodneška
jako
nezachovala
o
to
že
nedovolí.
A
to
věřím
v
boha
kréda
už
je
toto
vynecháno
vstoupí
do
toho
stavu
mluvíme
jenom
čeští
bratři
se
to
eště
modlí
ty
si
to
zachovali
ale
katolíci
už
to
víte
do
toho
velkou
toto
donutili
ti
tam
taky
nedávno
se
vám
svatý
se
mi
modlí
a
to
bylo
tak
já
byl
se
to
byla
tak
stará
tradice
křesťanská
že
se
mu
dala
to
pojetí
to
vlastně
všechno
teprve
utvářelo
už
se
to
chtělo
do
kréda
to
kdo
bylo
tak
o
šestého
z
tohoto
ale
tak
by
na
tom
to
je
už
mě
to
stouplo
petr
tam
bylo
čest
století
když
tam
bylo
tak
brzo
a
tomu
je
nějaké
opodstatnění
pochopitelně
a
mysleli.
Je
Je
to
snadno
pochopitelné,
já
myslím,
že
to
pochopíte
i
z
toho
krátkém
pojednání
které
tady
řeknu
že
ho
do
dvojnosti
a
co
tak
to
nevíme
to
a
tato
dvojnost
vyžaduje
aby
jak
zlo
relativní
tak
dobro
aktivní
do
živu
aby
odbyl
stránky
života
plnily
svou
punc
kdyby
mě
poměry
tak
se
zhroutí
ten
dualismus
čili
nebyl
by
dlouze
možný
vývoj.
Čili
proto
vzala
světě
musí
fungovat
relativní
zlo
je
relativní
dobro
a
kdo
je
relativně
dobrý
nedobrý
jak
říkal
kristus
o
sobě
já
nejsem
dobrý
nýbrž
jenom
tu
nebesích
otec
protože
on
byl
schopen
jako
člověk
provádět
relativní
dobro
tedy
za
jenom
dobro
bylo
relativní
a
potom
nebyl
dobrý
rozumíte
protože
jidáš
prováděl
relativní
zlo
tak
nebyl
taky
zato
je
pochopitelné
to
rozute
naplní.
A
proto
nemohu
být
na
věky
zavržen
a
proto
ježíš
měl
to
dělat
také
v
pekle
aby
takzvané
zavržené
přijal
nazpátek
nebo
po
těch
sil
do
jako
to
šel
do
tam
dělal
to
se
při
tom
nebyli
ne
ale
aby
je
prostě
puncoval
na
užitečné
aby
ukázal
užitek
zla
relativního
ze
kterého
on
těžil
tu
způsobil
se
dostal
maří
a
mohl
ukázat
vůbec
celou
cestu
kdyby
totiž
nebylo
vydán
tak
tam
se
hrabali
všech
ostatních
jedenáct
apoštolů
ty
by
byli
dokázali
to
co
dokázal
on
ten
jidáš.
A
to
by
to
byl
taky
dokázal
že
by
mu
k
tomu
za
deště
ježíš
v
posledním
okamžiku
poznání
to
byla
to
tou
tekla
to
se
udělat
je
rychle
žiješ
kristus
se
vědomě
zmařil
a
to
vědomé
zmaření
nemohl
už
vývojovou
nýbrž
vinou
ježíšovou
protože
on
se
chtěl
znalý
u
se
moc
aby
to
ukázal
celou
postu
bez
zmaření
lidského
já
když
nemůže
a
nastoupit
cestu
vedení
duchem
svatým
neosobním
způsobem
to
hodně
došel
tak
bych
řekl
pomoci
si
ježíše
boj
dá
se
do
pekla
aby
si
ho
vzal
k
sobě
aby
ho
spasil
protože
už
nepotřeboval
ho
v
pekle
v
relativním
zlu
ono
to
latině
zla
vybavit
jako
vybavil
z
relativního
dobra
svý
ostatní
učedníky.
Tím
že
dostal
pod
vládu
ducha
svatého
ovšem
on
nemohl
na
tom
jidášovi
totéž
udělat
od
ho
nemohl
přizvat
k
těm
jedenácti
kteří
přivzali
do
svého
života
duch
vedení
ducha
svatého
neosobní
on
ho
musel
nechat
na
úrovni
osobního
vedení
ale
to
znamená
v
relativním
dobru
a
zlu
působení
těchto
bylo
prostý
na
to
aby
se
dostal
dál
ale
ne
je
navozuje
ho
duchovní
vývoj
zase
třesoucího
vývoje
že
jaký
získa
pro
jidášovi
dovede
se
oděla
částečně
pravdivé.
Čili
peklo
není
věčné
jako
zlo
žádné
zlo
které
tady
vidíte
není
věčné
to
všechno
relativní
a
co
je
relativní
má
zlatý
relativní
následky.
Nemůže
mít
něco
časného
věčný
následek,
ano?
dneska
třebas
předvádím
ze
života
že
krista
symbolikou
života
tak
že
mi
o
sebe
vyrovnat
obraz
mě
chcete
tou
ve
modlíte
obraz
z
toho
obrazu
to
musíte
umět
vybalit
na
otom
dáno
mám
pro
sebe
vybaleno
to
mě
žádný
stě
obrazu
li
dál
nemůže
význam
a
já
vás
mám
k
tomu
aby
to
prodat
význam
mělo
a
já
jsem
si
vědom
té
platnosti.
Mých
příkazů
nebo
doporučují
protože
by
tomu
taky
odrostete
já
jsem
celému
obrazu
še
života
odrostl
ve
svých
sedmnácti
letech
rodiště
daří
předčasně
taky
se
může
vy
předčasně
se
polohu
třicátém
nadát
kterou
slevit
protože
se
něco
předčasně
opustil
na
této
cestě
se
dělaly
veliké
chyby
tím
že
se
zahodí
prostředek
který
měl
ještě
sloužit
protože
nové
prostředky
které
nebo
listu
se
ještě
nehodí.
Ještě
mi
to
nic
by
rostlina
a
oni
se
si
odmítli
používat
a
nového
ještě
neumíme
použít
a
tam
je
to
to
nějakého
nakrmíte
a
třeba
který
celý
život
tak
tady
vás
potřebu
devět
nedívejte
se
na
tyhlety
obrazy
které
já
tady
říkám
jak
se
v
ní
to
ježíš
život
ježíše
krista
jako
něco
to
by
se
zase
mělo
obrazně
uskutečňovat
to
se
má
uskutečňovat
fakticky
a
přestala
to
na
svůj
život.
To
znamená
když
já
jsem
prodělal
třebas
ve
svém
životě
narození
ježíše
takle
mě
tak
jsem
tomu
nepotřeboval
ani
von
se
ježíš
narodil
v
betlémě
ani
toho
vědomí
děťátka
nebo
panny
marie
nebo
oslíka
nebo
stáda
nebo
že
to
co
tam
všechno
přitom
fungovalo
a
přesto
jsem
to
radil
bez
těchto
obrazů
já
jsem
je
prostě
světem
to
první
bohu
vedení
to
zná
na
rozumí
děťátka
vedle
zen
narození
uvědomuji
věčné
podstaty
v
tomto
lidském
těle
sem
zažil
bezobrazně
tam
to
neznal
žádný
obraz
betlému
nebo
takového
představa
člověka
v
tom
nebyla
to
nebyl
člověk
který
se
mi
tady
objevil
jako
pravá
moje
podstata
vůbec
tohleto
člověk.
Takže
v
proto
jsme
ale
obrázku
na
věci
šel
tak
vás
zbavil
abyste
nevyvede
v
tom
pochopení
toho
co
já
říkám
byl
ovce
subjektivní
jak
ležím
abyste
neviděli
po
letech
věcí
nýbrž
začátek
abyste
si
potom
věděli
rady
že
to
co
se
mu
bude
dít
že
nebereme
obrazně
po
podobou
od
sebe
ježíšem
ale
obsahem
to
bude
totožné.
Je
záležet
tom
obsahu
obsah
toho
co
jsme
stal
se
dáte
je
to
bylo
to
to
mě
zrození
krista
protože
od
té
doby
já
jsem
musel
být
v
tom
co
je
mého
otce
jako
o
sobě
to
prozradil
ježíš
kristus
do
letech
už
jsem
nevyšel
nikdy
ani
na
chvíli
z
toho
že
musí
být
v
tom
co
je
mého
otce
a
to
jsem
vám
prosím
vás
nestane
pokud
nezažijete
jednorázově
to
znovuzrození
v
tom
betlémě
upozorňuju
vás
že
já
jsem
se
narodil
nebo
ten
bůh
se
seděl
a
do
doby
v
betlémě
ne
to
je
fázi
vývojové
betlém
najednou
v
bezčasovým
okamžiku
jenom
proto
že
tady
byla
provedena
správná
příprava.
Pro
ten
okamžik
stylizace
života
od
útlého
mládí
ale
tuhlety
života
navozená
lékaři
kteří
způsobili
že
se
neztotožňoval
s
tělem
kdyby
byl
sebelépe
stylizoval
život
ale
ztotožňoval
se
s
tímto
tělem
tak
ta
stylizace
byla
málo
učinná
tak
lese
jenom
tehdy
účinná
když
já
toto
tělo
považuji
za
prostředek
toho
který
myslí
tak
se
to
tělo
musí
potom
poslouchat.
To
je
služebníkem
ničím
jít
a
z
této
pozice
stylizoval
život
takže
touto
tuhleti
života
takle
provedenou
se
překoná
velká
prostorem
vdova
ta
jenom
příklad
ve
stavu
zakotvena
tisíc
sedmi
sty
lety
před
touze
my
vše
krista
za
třináct
let
nebo
na
čtrnáct
let
to
není
žádný
zázrak
to
se
dá
překonat
za
vteřinu
ovšem
muselo
by
to
vy
ještě
na
jiné
úrovni
provedeno
než
jak
jsem
to
prováděl
já
prováděl
na
poměrně
nízké
úrovni
protože
představovat
si
sebe
že
sebe
za
myslící
princip
to
je
ještě
velice
neomalený
způsob
myšlení
to
mně
ještě
velice
mnoho
chyb
ne
se
s
tím
vystačil
od
tří
let
do
do
čtrnácti
moc
do
sedmnácti
let
ale
to
ještě
není
úplná
pravda
já
jsem
si
že
také
nemyslí
a
nebude
staniž
to
taky
největší
překážka
k
tomu
abych
se
dostal
za
toho
který
myslí
takže
když
se
ztotožním
s
tím
který
myslí
zabraňuji
si
úplně
vstup
tomu
který
bez
jižní
v.
Protože
pravé
vezeme
toho
druhu
že
nemusím
na
to
myslet
tak
je
činitele
do
do
jiný
než
myslící
vů
v
tom
cit
vůle
činitelem
a
to
je
to
přejete
ne
samým
aby
je
to
provedl
a
tak
dále
tam
se
úplně
do
zákonitosti
v
platnosti
než
na
tomto
světě
o
už
se
u
tý
zákonu
je
si
a
stal
ponětí
ne
než
tady
už
se
to
blíží
po
této
stránce
poznávání
té
božské
oblasti
poroučet
je
malý
přeci
jenom
to
vědomí
už
tam
které
tam
je
ale
od
boha
k
té
naše
vědomí
také
to
není
už
vzala
ten
obalu
a
to
litovat
ruší
odstavil
tak
se
to
vědomí
má
blíž
k
tomu
obrat
obal
blíž
tomu
vědomí
a
je
tam
to
to
všechno
daleko
prudší.
Když
se
potřebuju
dostat
do
rozšířeného
vědomí
které
převede
mě
z
úzkého
rámce
vidění
na
vnímání
tohoto
světa
do
širšího
rámce
ní
tak
především
potřebuju
mít
zaujetí
pro
ten
svět
do
kterého
se
deru
a
ne
litovat
dechem
úplně
opačně
s
jak
rozumem
dyby
dělit
dechem
tak
to
bude
mít
za
následek
že
to
co
tím
zaujetím
dosáhnu
za
minutu
tak
tím
nepoval
dechem
dostanu
za
dvacet
let
a
to
je
povážlivé
ne
poučuju
tyto
nožičky
metody
převádět
křesťanskou
půdu
v
své
uplatnění
v
indii.
A
je
když
se
tak
se
svou
zde
vopil
je
nebezpečí
v
tom
že
se
některá
podmínka
opomene
jako
zbytečná
jakmile
se
to
udělá
tak
je
to
nesprávný
musí
se
při
každou
joze
za
plave
chy
podmínky
toho
za
kterých
to
cvičení
bylo
předepsáno
a
tak
tomu
ale
jistě
ne
jako
v
evropě
nejistě
to
se
ten
její
tě
povede
člověka
do
rozšířené
vědomí
ale
já
zůstanu
u
té
evropy
svatý
názorů.
To
člověk
který
extazí
se
dostal
do
rozšířeného
vědomí
víte
za
jemu
bytě
tamty
a
přijel
horečkách
se
může
věku
a
řekl
mu
asi
v
obsahu
takhle
já
si
tě
zachovávám
pro
svou
cíle
aby
z
ní
udělal
nějakou
a
proto
ti
zamane
tvůj
život
abys
u
toho
dožil
pro
sebe
nýbrž
pomlce
abys
všecko
dělal
ad
malověrní
k
větší
slávě
boží
na
oni
toto
heslo
potom
vzal
do
svého
štítu
a
k
větší
slávě
boží
to
všechno
dělal
to
je
ten
člověk
protože
byl
extatikem
tak
je
možno
tě
museli
jako
odpadek
probíhat
jede.
Nebo
museli
zříkat
síly
které
dožívá
i
indové
sidhis
zázračně
síly
a
které
ho
dovede
použít
velice
mistrně
že
jeho
pomoženo
stalo
v
mládí
že
a
to
mělo
poměrně
do
do
před
sebou
eště
že
tomu
ho
rozvinu
takže
on
třeba
tím
trval
své
žáky
přesně
područí
vybudoval
tak
hezky
přivádíte
vlastnosti
jako
svého
které
zhoršovalo
pro
jeho
musí
s
tím
v
a
v
jako
jsko
tak
aby
byl
lepší
než
indický
jogin
a
uměl
všechno
co
my
o
vim
a
než
japonský
vo
budí
stav
takže
když
tam
přišel
vynikal
nad
tyhlety
zen
buddhisti
a
ty
joginy.
A
je
to
to
od
za
pokroková
čtyřa
s
tou
se
vzkřísení
mi
ho
příklad
jenom
to
je
tedy
jako
se
ti
tedy
zázračný
ví
že
ano
to
de
že
nám
zákulisí
ježíšových
neudělal
asi
tolikrát
a
to
je
to
jiných
vyléčení
a
seřezal
uteču
tedy
sám
přitom
sebe
neuchránil
ale
zdá
se
že
které
bylo
tak
jednoduché
že
tam
se
nějak
překročení
jakou
pravomoc
a
to
se
nesmaže
tomu
duchovní
bolestí
přesně
dbát
na
to
aby
vydržovala
to
co
mu
dáno
do
vínku
a
co
co
má
prý
za
ta
já
atak
přepsat
pranu
a
okamžitě
byla
upálena
to
je
nemilosrdné
vleže
tady
je
tak
lidsky
měl
sednete
stavu
je
to
je
milost
úplně
dobrou.
Mohu
uměle
se
nebo
velice
pokrokový
způsob
myšlení
vylepšení
doříkat
že
se
za
to
máte
pokrokovosti
tak
my
se
té
že
je
to
velice
zaostalé
už
dneska
že
je
třeba
zase
tomu
něco
přidat
kdyby
tady
byl
sta
indovi
tak
by
nepřešlapoval
na
nás
to
nýbrž
by
šel
taky
dál.
Já
chci
právě
velice
cením
toho
výroku
který
napsala
borská
ve
svém
spisu
doktorka
zau
trubačů
doporučuju
se
přečtení
napíše
že
se
setkala
ta
doktorka
s
nějakým
mohamedánským
ten
a
ten
řekl
my
ve
svou
za
toho
mohameda
tak
jak
to
tehdy
se
vykládalo
se
o
tom
přemýšlet
a
přizpůsobit
to
možnost
sou
myšlení
a
nepokračovali.
Tato
věc
to
zaměří
člověkem
a
středem
není
čili
sta
pojď
nově
tak
založen
že
na
to
té
zpovědi
měnil
svou
silou
ducha
způsob
šlo
a
života
člověka
který
sedmdesáti
zpovídá
to
zpověď
na
druhé
straně
my
tak
svatý
je
zvyk
měl
tolik
lidí
kolem
sebe
kteří
toužili
po
tom
aby
se
s
ním
setkali
aby
chodili
se
zpověď
aby
viděli
svůj
život
že
on
přímější
vůli
nemohl
stačit
to
všechno
vybavit
takže
on
když
konal
svoje
kázání
které
nebyly
před
dvě
stě
lety
v
žádných
milióny
že
ano
takového
tak
on
to
dělal
před
odporem
na
veřejném
prostranství
kde
se
to
maloval
a
třicet
tisíc
lidí
se
tím
že
ho
vůbec
slyšeli.
A
on
si
vybíral
z
toho
davu
lidi
na
kterých
ukazoval
příklady
špatností
mi
říkal
ty
tamhle
v
rohu
stojící
ses
provinil
tímhletím
a
tímhletím
způsobem
tak
a
tak
je
to
celá
nalít
já
se
točí
se
obdobně
provinili
a
jestliže
vy
litujete
tohoto
provinění
jenom
opuštěnost
ne
hromadně
absolvoval
ne
já
na
absolutorium
hromadně
hříšníkům
střiženým
na
jedno
kopyto
tak
řekl
a
hříšní
střižené
na
jiné
kopyto
zase
zpovídal
to
se
neuměl
se
takhle
a
tak
odbavil
třeba
třicet
tisíc
lidí
za
jedno
za
jedno
kázání.
A
voni
opravdu
cítili
velikou
úlevu
a
se
ke
svým
hříchům
nevraceli
v
tomto
stránce
duševního
vlivu
největší
genius
vůbec
z
křesťanství
tohleto
já
ne
z
vane
dvě
n
vy
a
nes
a
tak
tenhleten
způsob
individuální
zpovědi
je
vhodný
tam
kde
ten
člověk
opravdu
potřebuje
se
zbavit.
Představ
o
své
vině
který
se
jinak
nemůže
přes
dostat
který
se
na
nemůže
než
než
je
svlíknout
než
je
někam
odhodit
my
sem
někde
zanechat
a
ten
tě
jeli
to
dělá
dobře
si
ten
jeho
balík
vin
bere
na
sebe
a
odvahu
bohu
samosebou
se
mu
nemůže
nechat
ale
odevzdává
bohu
dělá
správně
a
tím
se
zbavují
oba
dva
těchto
vin
a
ten
člověk
je
toto
svobodný
takže
správná
zpověď
by
měla
vypadat
tak
že
je
to
že
ta
vina
se
odbavuje
tím
že
se
vymaňuje
člověk
z
představy
od
té
viny
a
to
stačí
k
tomu
aby
ji
už
na
sobě
nenosil.
A
ta
obecná
zpověď
vo
tom
nebudu
vůbec
mluvit
že
je
to
je
výjimečný
případ
která
který
se
sice
některý
církvích
pěstuje
ale
pokud
jsem
si
všiml
tak
velike
velice
malou
účinností
nemají
toho
jana
z
vínem
a
krámu
zpověď
vylila
ze
k
tomu
aby
člověk
nezapomíná
že
to
řeší
které
který
se
otočil
sou
polohu
přívěskem
chromou
přímo
skon
ssnu
života
vypadali
dosavadního
smyslu
života
že
ukazovat
hříchy
je
jako
symptomatické
lí
léčení
lékařství
nemá
podle
následků
léčit
protože
si
tomu
a
ne
příčinu
pravou
příčina
pravá
tkví
ve
chybném
stanovení
smyslu
života
jestliže
zpověď
vypadá
tak
že
se
vyzpovídám
do
všech
hříchů
v
dobré
vůli
a
v
pravém
předsevzetí
se
polepšit
opět
upadnu
do
těch
hříchů
třeba
ne
do
všech
ale
do
některých
a
to
stačí.
Takže
účinnost
je
chabá
z
toho
důvodu
že
jsem
se
dal
navést
k
tomu
abych
ukrajoval
sani
hlavy
a
nechal
saň
samou
nepo
neporušenou
místo
jedné
hlavy
narostly
tři
kdežto
když
jsem
třebas
šel
té
svoje
já
jsem
říkám
jenom
jednu
větu
dělat
pořádně
ale
tam
jsem
naštěstí
taky
pro
vás
je
to
štěstí
proto
tady
říkám
znovu
přišel
na
to
ne
svou
vlastní
vinou
že
dosavadní
smysl
mého
života
byl
chybně
volen.
Že
jsem
nežil
podle
toho
co
na
mně
bůh
chce
já
sem
si
žil
a
to
bylo
velice
snadné
z
mého
hlediska
bez
pána
boha
o
kterém
nás
let
já
jsem
ho
k
ničemu
nepotřeboval
já
mu
se
zevně
obešel
já
jsem
sice
se
snažil
o
spravedlivý
život
já
jsem
se
nemohl
zpovídat
z
nějakých
takových
hříchů
nějaké
prostopášnosti
to
to
se
nemoh
zpovídat
ale
já
jsem
se
vám
tam
zpovídal
k
věkem
jakému
údivu
doktora
urbana
to
byl
číslo
jedna
řád
františkánský
že
se
s
povídal
ty
smyslu
dosavadního
smyslu
života.
A
von
říkal
z
čeho
se
mi
to
tady
zpovídáte
já
jsem
říkal
já
se
spojí
nám
z
toho
že
jsem
zatím
žil
bez
boha
že
na
tom
vůbec
nevadilo
a
že
takový
život
nemá
smysl
že
je
to
život
plytký
a
pro
samá
smysl
protože
vede
ke
smrti
a
ke
zničení
vede
kromě
všech
těch
hřiven
které
máme
od
boha
takzvaná
celého
života
a
jestli
mně
tohleto
neuznáte
jako
největší
hřích
tak
to
je
spojeni
tady
nemám
co
dělat.
Vy
musíte
odsoudit
dosavadní
smysl
mého
života
znamená
hledání
prospěchu
v
tomto
světě
chtěl
být
přírodovědcem
a
tak
dále
jestli
mi
toto
neodsoudíte
tak
jsem
tady
kdyby
ten
aby
se
taky
zbytečný
já
potřebuji
abyste
to
prohlásil
za
mrtvích
neboť
to
vede
ke
smrti
ke
zkáze
ke
zničení
a
on
říkal
žádnou
zastavování
to
mě
zakazuje
já
to
nemohu
udělat
ne
ne
tam
hádali
a
já
jsem
začal
plakat
srdečně
tak
a
říkal
jsem
se
vás
já
nepláču
jako
herec
nýbrž
upřímně
mně
líto
že
mě
nepustíte
k
bohu
já
se
potřebuju
tohoto
smyslu
zbavit
na
to
to
sebou
tady
nechat
ten
smysl
toho
života
já
potřebuju
topit
nevymyslel
notak
jenž
celém
bude
bůh
a
služba
jemu.
A
on
říkal
jelikož
tomu
tak
je
a
vidím
upřímnou
snahu
bohu
sloužit
ego
te
absolvo
in
nomine
dei
já
tě
dávám
rozhřešení
ve
jménu
božím
a
my
si
potom
po
zpovědi
o
tom
promluvíme
ne
tam
to
eště
bylo
učení
víc
tam
tady
nebudu
já
jenom
chci
ten
tu
ukázku
stále
svoji
tady
říct
to
to
byla
stará
zvolit
protože
strana
zpověď
není
zpovídání
se
z
nějakých
tě
z
hříchů
nýbrž
že
smyslu
života
ten
zpovědník
by
měl
přijít
na
to
že
je
tady
že
jde
tady
o
chybný
smysl
života
a
proto
člověk
bloudí
po
různých
hříších.
Jestliže
my
se
dopouští
ženu
jenom
ze
slabosti
ale
smysl
života
má
správný
tak
je
velice
snadná
náprava
ze
všech
hříchů
a
jestliže
nepochopil
jiný
smysl
že
to
ta
než
za
kterých
dělal
ty
hříchy
beztrestně
a
tak
dále
tak
je
to
konec
žádná
světě
nemá
žádný
účel
a
tohleto
většina
kněží
vůbec
neví
oni
potom
ho
době
podobnýho
křesťanskou
duši
křesťana
že
by
ten
křesťan
nebyl
schopen
toho
aby
udělal
z
toho
svého
života
něco
jiného
aby
nastolil
tam
vládu
boží
že
se
ten
pes
neodváží
k
tomu
aby
vyzval
křesťana
nastol
vládu
boží
a
jemu
služ
a
jemu
podřiď
každé
svoje
hnutí
tak
je
příliš
levný
a
ten
hříšník
na
to
doplatí.
Když
my
se
na
rohu
na
kněze
aby
ho
podporoval
lidsky
na
otázky
to
do
toho
celé
nitky
znaku
formulkou
o
ní
smyslu
vůbec
nepřemýšlí
které
kdekdo
z
poslušnosti
tak
vás
upozorňuju
na
jednu
věc
že
s
těmito
kněžími
si
musí
podnět
jiným
radu
musíte
dát
za
pravdu
v
tom
smyslu
že
lidský
rozum
nemá
právo
aby
získal
od
porodila
tyto
věci
nehádal
proto
že
je
to
do
něj
nevejde.
Pro
logická
záležitost
jaké
schopen
rozum
jak
to
že
na
to
najednou
prožité
smyslu
života
a
teď
tím
se
obavu
nevěděl
neboť
to
modlete
se
o
duchovní
věci
nezajímal
kde
se
to
vedle
vzalo
on
si
po
tom
doktor
van
taky
potom
ptal
kde
se
to
nevzal
nebyla
moje
vina
to
nebyla
moje
přednost
to
byla
molo
boží
jak
tomu
říkají
křesťani
jedině
by
může
způsobit
tuto
změnu
v
člověku
ovšem
my
se
musíme
umět
k
tomu
disponovat.
A
smysl
života
je
právě
nejlepší
dispozicí
k
tomu
aby
ta
milost
člověka
zákonitě
našla
ne
a
když
tedy
třebas
člověk
stylizuje
život
nebyl
větě
třeba
ani
na
pána
boha
ale
tíze
ho
žil
aby
se
správným
životem
tak
věřte
mi
to
že
se
velice
ruce
přibližuje
k
tomu
zákroku
milosti
boží
tak
které
by
se
mu
bůh
zjeví
jako
okrasu
a
způsobí
je
ten
pas
po
novém
smyslu
to
tažení
do
nového
smyslu
života
jako
se
stalo
u
mě.
A
takže
mají
pravdu
celou
pro
mne
že
rozumně
jenom
zvědavý
ale
neplodný
v
této
smyslu
a
mají
právo
mu
odmítat
některé
odpovědi
protože
to
je
svině
která
šlape
po
perlích
nic
jiného
to
není
jim
to
voni
vám
to
řeknu
třebas
vysvětlí
a
vy
se
jako
rozumový
člověk
otřepete
a
na
chvilku
vo
tom
nevíte
a
jednak
je
si
zase
po
svém
rozumět
takovéhle
povahy
kdežto
zákon
boží
takovéhle
povahy
není
to
je
síla
která
přemáhá
člověka
vědomi
říkal
ten
kdo
přemáhá
mě
samého
že
ten
je
ten
pravý
můj
vůdce
a
činitel
a
ten
mě
jednoho
e
přemohl
mě
nevěřícího
ne
jak
se
měl
jak
je
to
proti
snadnou
úlohu
protože
jsem
mohl
klidně
říct
o
svém
životě
nebyl
k
ničemu
byl
bez
víry
šel
za
osobním
užitkem
ne.
Za
osobní
choutkou
že
to
tak
to
má
tak
moc
hříšná
kdy
to
přírodní
vědy
ne
no
ale
na
to
choutka
osobní
čili
s
duchovním
to
nemá
nic
společného
takže
já
jsem
měl
se
mu
příležitost
to
odhodit
kdežto
vy
který
jste
věřící
že
to
dejte
těžko
odhazovat
dosavadní
smysl
života
protože
já
jsem
přeci
věřil
já
nejste
jako
ten
karel
makoň
který
byl
neznabohem
tomu
se
to
vodhazovalo
mu
to
by
se
je
a
snáze
odhazoval
prostopášnýmu
za
tou
člově
ho
celnický
život
nebo
positu
ce
motto
nebo
karlovi
makoňovi
který
nebyl
sice
ani
si
lidí
ale
byl
světským
člověkem
a
že
se
do
pro
tento
svět
než
třeba
bude
vám
vám
to
bylo
velice
těžké
když
například
dejme
tomu
ten
bohatý
mládenec
chtěl
znát
podmínky
věčného
života.
Ježíš
kristus
říkal
a
poli
přikázání
božího
říkal
od
útlého
mládí
zaplesal
ježíš
jenomže
když
mu
ví
říkal
všechno
co
máš
rozdej
chudý
tak
nebyl
ochoten
a
odvrátil
se
od
něho
bych
se
neviděli
a
tak
vám
řeknu
kdy
jste
bohatí
vírou
která
není
bohužel
k
ničemu
protože
vás
nevede
k
vědomí
spojení
s
bohem
a
vy
jí
se
musíte
zbavit
pro
mysl
že
musíte
nahradit
zkušeností.
Ke
které
se
musíte
disponovat
a
tak
dispozice
kterou
zkušenosti
je
velice
obtížná
záležitost
to
ste
štípnout
a
na
každém
kroku
stylizovat
svůj
život
to
znamená
jednat
ne
jak
se
mi
to
líbí
ale
jak
je
to
správné
na
to
měřítko
máte
i
křesťanství
co
je
správné
se
nesprávně
jestliže
dělám
něco
soustavně
nebo
žiju
soustavně
tak
jak
je
to
správné
co
v
rámci
křesťanství
tak
se
disponuju
k
tomu
ti
která
mě
někdo
hodné
záhadně
přepadne
a
já
najdu
svoji
vnitřní
podstatu
nesmrtelnou
a
potom
už
se
mě
bude
žít
síla
která
mě
nedovíte
vrátit
ke
svým
hříchu
rozumíte
mi
tak
je
to
co
bylo
v
těch
sedmnácti
letech.
To
je
jak
je
to
jsou
není
nikým
naukami
šesti
a
to
domů
jak
je
to
tam
hříchem
nebo
jak
to
srovnat
je
způsob
myšlení
zdánlivě
je
to
nesrovnatelné
protože
ramakrišna
například
říkal
jak
vy
křesťani
můžete
vůbec
dosáhnout
nějakého
spojení
vědomého
s
bohem
že
by
se
pořád
byl
to
dodo
teso
a
říká
se
aby
z
hříšní.
No
to
okřídlený
výrok
ramakrišny
ten
kam
dosáhnete
protože
máte
pocit
méněcennosti
pro
který
se
vrabec
ani
na
to
aby
to
hledali
k
bohu
to
tedy
takhle
na
to
nejde
říkají
to
je
naše
naše
veliká
přednost
voni
sice
znají
pojetí
hříchu
ale
říkají
o
něm
že
je
to
velice
slabý
nátěr
na
nesmrtelné
podstatě
boží
a
že
se
dá
smazat
daleko
snáze
že
například
nějakou
zpovědí
tím
že
se
člověk
dostane
pod
mistra
který
na
něho
přenese
část
svého
poznání
jenomže
to
je
velice
křehká
metoda
poučování
a
z
toho
důvodu
že
těch
mistrů
je
málo
a
čím
dál
méně
na
ten
počet
obyvatel
proti
obyvatel
roste
mnohokráte
rychleji
v
indii
než
ty
mistři
že
nerodí
podle
počtu
obyvatel
to
je
ta
prvé
a
za
druhé
ty
lidi
nemají
tendenci
k
tomu
bohu
jít
nýbrž
oni
se
smiřujou
také
s
tou
technikou
života
tím
předpisem
náboženským
který
berou
třebas
mechanicky.
A
v
tom
případě
ani
v
indii
to
nemá
lepší
výsledky
než
například
křesťanství
přestože
se
nebijou
tedy
v
prsa
že
říkají
oni
se
toho
mínění
že
na
loďce
poznání
překonají
všechny
své
hříchy
jak
bhaga
kdyby
si
nevědomky
mezi
říct
malo
svého
poznání
přeplavíš
se
přes
oceán
svých
hříchů
čili
oni
proti
hříšnosti
staví
poznání
já
jsem
úplně
jejich
názoru
protože
u
se
mu
sice
definovat
to
poznání
to
poznání
té
ten
své
ke
sedmnácti
letech
ty
ta
byla
mě
z
oblasti
těch
svých
o
které
jsem
dělal
předtím
a
ne
nenesete
tím
nebyl
schopen
vrátit
o
to
dělal
rudého
ne
ale
tamty
už
ne
protože
už
jsem
vyrostl
z
toho
smyslu
života.
Takže
nutí
poznání
se
dostávali
za
ten
smysl
dosavadní
smysl
života
nabývají
nový
smysl
ale
říkám
jeli
tam
nové
tísni
že
proviňujou
proti
tamté
zákonitosti
do
té
vstoupili
když
to
ti
každé
zákonitosti
se
můžete
proviňovat
tak
se
po
točit
tohleto
karmické
nároku
na
to
jak
svou
mu
říkají
a
tam
se
pozná
proti
vyšší
zákonitosti
a
se
provinil
ko
větší
takže
nemusíte
že
ten
ná
sem
to
už
nevstoupil
vyvíjelo
oblasti
do
druhé
když
například
žák
třebas
ježíšův
se
dopustil
nové
chybičky
umí
že
pro
sebe
a
moh
vůli
proti
vůle
ježíše
krista
tak
se
nakonec
stal
zrádcem
jidáš
víta
to
byla
veliká
chyba
že
že
tomu
dopustil
to
kdybyste
dopustil
předek
na
úrovni
karmické
jenom
pouhé
tak
lásky
to
nemá.
Tak
tím
jsem
odbyl
indii
a
teďka
odbydu
ještě
stejným
způsobem
čínu
nevíte
rychle
již
tamto
se
jenom
asii
hodnot
nosný
a
nectnostných
hříchů
na
straně
jedné
a
velice
se
nedostane
dělat
i
příjemný
a
nepříjemných
věcí
jestli
totiž
je
člověku
něco
nepříjemného
ale
je
to
správné
a
on
to
proto
nedělá
že
je
to
nepříjemné
tak
se
proviňuje
proti
tomu
správnému.
A
to
je
vlastně
ten
hřích
to
pojetí
hříchu
jestliže
je
mu
příjemné
něco
a
není
to
třebas
správné
a
von
to
dělá
tak
se
taky
proviňuje
že
a
když
tedy
a
vůbec
když
dělá
něco
co
dělá
jenom
to
co
příjemné
nebo
já
na
to
co
mu
nepříjemné
tak
se
totálně
proviňuje
proti
všemu
jít
za
správným
životem
bez
ohledu
na
to
jesti
je
to
pro
něho
příjemné
nebo
nepříjemné
se
s
ní
bylo
a
mezi
příjemným
přímo
je
velice
strohý
způsob
řízení
lidského
života
který
za
celé
velice
strohá
a
myslím
že
málokterý
číňan
tam
to
dosáhl
to
je
věc
toho
kam
se
dostali
tady
cestu
po
které
se
vláčet.
A
to
je
cesta
která
se
mění
křesťané
domu
jako
velice
obtížná
protože
ježíš
kristus
jak
jsem
to
pořád
předváděl
na
těch
obrazech
neživot
té
si
velice
je
to
cesta
po
které
se
dále
upozorňuju
vás
se
mnou
se
pravdu
dá
se
kráčet
pokud
obraz
vám
slouží
a
ten
obraz
a
myslí
a
dokonce
musíte
jednou
si
přestat
po
náma
tím
obrazem
já
vám
to
předvedu
na
ji
životě
ježíše
krista.
On
osobní
vedení
které
sloužilo
jeho
žákům
novým
po
ty
tři
roky
je
mohlo
vést
přesně
pocit
tři
roky
dokud
ježíš
s
nimi
chodil
jakmile
dohrál
roli
osobního
vůdce
a
to
šlo
velice
prudce
tam
protože
to
bylo
velice
vyspělé
vedení
tak
nesmí
se
už
vracet
k
obrazu
obraznému
vedení
o
jedno
říkal
to
nebe
ví
že
ano
to
už
potom
se
musí
za
podobenství
to
znamená
obecně
mysleno
za
jakýkoliv
obraz
za
jakoukoliv
představu
a
vedení
duchem
svatým
bylo
vedení
nelidské
nad
cestou
za
představou
za
ský
za
veškerým
lidským
přístupem
to
znamená
na
to
cesta
po
níž
se
nedá
kráčet
tak
ježíš
kristus
vedl
přes
po
níž
se
dá
kráčet
k
cestě
po
níž
se
nedá
kráčet
a
to
je
myslím
postup
daleko
srozumitelnější
než
rovnou
začít
tam
kde
se
kráčet
nedá
ne
a
takže
číňané
opravdu
pokud
byste
se
s
nimi
setkali
a
byli
by
osvíceni
by
uznali
tuto
přednost
ježíšova
učení
že
člověk
není
schopen
rovnou
bez
představy
se
do
toho
pustit
té
pomůcka
nepostradatelná
pro
normálního
člověka.
Opravdu
byl
jak
to
starý
zákon
opisoval
z
pravém
starších
větších
stavy
záko
na
bude
se
mých
tak
tam
tomu
vestoje
beru
posměch
těch
lidí
pomocí
tě
bodech
anděli
a
já
se
to
do
nato
že
toto
je
dědictví
toho
přesně
platon
dualistického
způsobu
myšlení
které
se
nám
do
dnešní
doby
zachovalo
třebas
zla
stisku
to
ještě
existuje
v
persii
že
je
to
malinkých
enklávách
na
zla
bůh
dobra
jenom
proti
tomu
bojují
to
je
obraz.
Kterým
obraz
jenom
tej
mám
místě
vlast
a
du
ale
protože
žádné
to
dobru
a
obraz
je
taky
podobenství
by
mě
na
to
du
úplně
nýbrž
jenom
částečně
tak
taky
tenhleten
vystihuje
pravdu
ne
z
malinké
části
takovou
část
která
stačila
na
kde
způsob
myšlení
aby
uklidnila
tehdejší
mysli
neska
už
nestačí
nedo
to
nemusíme
zavrhovat
jestli
něco
vysvětlit
jako
na
nakou
nedostačující
bazi
základnu
která
už
nám
dneska
nedostačuje
protože
dneska
do
toho
stáda
ne
daleko
větší
míru
pochopení
než
jsme
mohli
tehdy
když
lidi
byli
negramotní
a
neměli
školy
a
neměli
nová
uspokojím
je
taky
od
pána
boha
takže
není
bych
chtěl
udělat
škrt
se
zlato
čet.
Opravdu
vzniku
tohoto
vesmíru
a
existenci
člověka
při
tom
že
totiž
mírové
odkud
se
to
opisovali
neměl
ještě
porodu
upozorňuju
vás
toto
pojem
dost
dovrší
který
tak
vznikl
v
evropě
teprve
po
kristu
sumerové
považovali
to
nebe
jako
něco
jako
takovou
nějakou
desku
která
je
posázená
nezbavila
stálicemi
ho
v
oběžnicemi
a
tak
dále
a
nepříliš
vzdálenou
to
nemá
to
mohu
je
to
tí
vesmíru
čili
voni
si
považovali
tuto
zem
za
střed
toho
přidat
se
poraděno
ten
geocentrismus.
Kde
je
základem
všech
tehdejších
poznatků
například
tehdejší
astrologie
nebo
tak
a
proto
to
všechno
víceméně
pro
kočku
no
ale
něco
na
tom
přeci
je
když
se
totiž
člověk
v
těle
na
tomto
světě
tak
získává
k
tomuto
světu
poměr
né
k
nějakému
lidé
galaxii
nebo
vynese
stav
sluneční
k
tomuto
a
když
se
zde
stole
tak
bezpečně
můžeme
říct
že
se
z
té
stojí
zase
znovu
čili
já
nemusí
takhle
to
nesmíte
zajímat
že
je
to
že
on
něco
už
víme
jako
nemohl
vůbec
zajímat
tamty
starý
sumery
kteří
nám
napsali
starý
zákon
ten
začátek
tu
genezi
to
je
od
mi
odnesl
malinko
mě
no
já
chci
mluvit
k
věci
stvoření
tak
člověk
nepotřeboval
v
té
fázi.
Než
se
stal
hmotným
na
této
planetě
než
se
ztotožnil
s
tímto
tělem
nepotřeboval
vůbec
tuhletu
planetu
ani
ve
stavu
a
to
proto
říká
byla
dostali
zanedbáno
eva
nemoh
tady
existovat
ve
to
dal
tady
nemoh
existovat
když
to
byla
ta
a
takže
on
on
tady
nebyl
to
všechno
co
se
děje
se
mu
v
otcově
domu
se
vydělal
na
této
plete
to
se
dělo
víte
průběhu
času
a
prostoru
mimochodem
probíhající
daleko
pomaleji
než
zde
probíhá
čas
a
prostor
takže
se
k
že
den
jednoho
anděla
je
náš
celý
život.
Tak
pomalu
jde
jeho
den
kupředu
no
tak
jestli
se
o
tom
co
chcete
to
je
podání
to
je
tradiční
podání
tohleto
a
vy
se
těžko
setkáte
s
andělem
už
proto
a
to
je
ještě
upadneme
on
žije
víno
časoprostorové
dimenzi
on
se
ještě
se
s
bezčasovostí
úplně
rozloučil
ale
ještě
úplně
za
stouplo
tohoto
prudce
se
točí
skoky
jak
tomu
říkají
indové.
Tak
že
už
ten
čas
pomalu
pomíjí
a
říká
se
že
vydržíte
ani
dělal
do
konce
manvantáry
do
konce
existence
veškerého
vesmíru
tak
to
olovo
nebo
říkal
to
to
pravé
nepravda
ale
i
z
toho
že
člověk
má
ve
svých
možnostech
ve
svém
rejstříku
také
tu
možnost
prodloužit
čas
nebo
ho
zkrátit
nebo
ho
úplně
sbalit
to
všechno
je
v
něm
protože
on
je
vesmír
v
malém
a
nejenom
vesmír
v
malém
von
je
nositelem
tvůrce
celého
vesmíru
takže
nehledejte
příbytek
boha
někde
jinde
než
lidské
nitru
že
sem
se
to
někde
stalo.
Někde
někde
na
nebi
nebo
někde
v
ráji
nebo
to
tam
musí
být
takhle
líčeno
aby
to
bylo
pochopitelné
jako
místo
to
byla
to
hroznou
ránu
a
božství
toho
potože
to
dá
na
místo
není
je
to
stav
a
čili
dostaneme
vstoupit
do
stavu
ráje
neska
můžeme
odtamtud
vypadnout
dneska
můžeme
stavět
do
stavu
nebe
vědomého
postupuje
možného
takové
nemožné
jestliže
toto
je
možné
tak
tak
se
taky
snadno
vyznáme
v
tom
jak
to
bylo
světem
než
se
sem
nastěhoval
na
chůze.
Je
mu
ho
aby
existoval
stav
který
tam
rajský
bez
těla
pochopitelně
proto
že
je
to
stav
daleko
dokonalejší
než
stav
vězně
v
těle
celé
to
tady
vyděděna
v
tomto
těle
když
se
to
hodně
mírně
řekne
a
to
tam
nemá
to
tělo
tak
hrubé
tak
hrubého
záření
složené
jako
tady
to
a
tedy
je
méně
veden
vůbec
není
ze
téměř
vůbec
ne
ještě
věci
čili
je
to
takže
správná
odpověď
na
to
jste
se
ptal
zní
člověk
když
byl
otc
v
odhodit
domě
byl
ve
stavu
ve
kterém
nebyl
vázán
na
tělo
šel
odtamtud
svázal
se
s
tělem.
Taková
naděje
toho
že
se
dostane
nazpátek
spočívá
v
tom
že
všechno
co
si
odtamtud
za
promarní
a
až
nebude
mít
nic
z
toho
co
je
co
ho
poutá
co
ho
sváže
co
váze
to
tělem
tak
si
vzpomene
protože
nebude
mít
tu
klec
to
do
ní
spotřebovanou
tak
si
přirozeným
způsobem
vzpomene
na
otcovský
dům
to
znamená
jak
ten
stav
v
nebi
nebo
v
ráji
nebo
jak
chcete
a
vrátí
se
tam
bude
mít
touhu
po
tom
já
rozumíte
těch
sedmnácti
letech
jsem
si
vzpomněl
že
si
vzpomněla
mé
nesmrtelná
duše
ne
já
jsem
byl
jenom
toho
si
vědom
to
stačilo
a
to
zvrátilo
můj
způsob
života
takže
vím
co
je
to
odcházet
z
domova
odhalit
se
do
něho
vracet
to
není
věc
která
by
se
jednou
byla
stala
nýbrž
to
je
věc
která
se
děje
a
děje
se
tak
dlouho
dokud
nepřejdeme
ze
stavu
dění
do
stavu
nedění
jak
jsem
vám
tam
trošku
naznačil
v
tom
o
tři
ano
duchovní
cestě
na
těch
rozích
úrovních
vládnou
obdobné
zákonitosti
s
touhletou.
Takže
když
se
ocitnete
na
a
svolení
úrovni
tak
se
vám
stanete
omylem
ovšem
všechno
do
celkem
který
dovede
rozsuzovat
nás
všecky
tady
a
že
je
vy
břídilové
vy
a
tak
dále
protože
on
snazším
způsobem
dosahuje
věci
které
my
tady
těžkým
způsobem
dosahujeme
třebas
určité
míry
rozšíření
vědomí
on
dosahuje
snáze
než
my
u
něho
řeknou
i
vás
vidíme
my
víme
to
si
o
nás
myslíte
my
tam
komentuje
tak
by
ho
to
nemáte
ani
páru
nanejvýš
mělo
by
vezmou
a
to
se
s
amet
a
ještě
to
přibarvíte
tou
představivostí
takže
nedáte
dohromady
to
co
jsme
neřekli
a
co
vy
víte
vůbec
to
nerozluší
úrovni
to
o
sebe
čili
je
to
na
nic
co
se
od
nás
dovídáte
takže
já
chci
říci
na
každé
úrovni
je
obdobná
zákonitost
která
vládne
na
této
úrovni
a
to
způsobuje
že
my
určitou
úroveň
vyšší
považujeme
třebas
za
vrchol
a
dával
mi
za
vrchol
to
vrcholem
není
třeba
svatý
pavel.
Byl
zasvěcen
gamalielem
jistě
skvělým
učitelem
svatý
pavel
než
se
byl
obrácen
ježíšem
byl
zasvěcen
gamalielem
a
zase
se
byl
tím
způsobem
že
voni
star
starozákonní
oci
neuměli
překonat
úplně
své
já
a
když
nepřekonají
že
bude
jak
na
to
jak
překonat
úplně
většina
ví
který
dělal
jako
jak
překonat
své
já
tak
to
já
sem
pořád
plete
do
řeči
té
duchovní
a
nedovoluje
aby
byli
trvalo
zůstávali
ve
stavu
spásy
oni
tam
sodomu
nahlídli
jako
dnešní
indové
zrovna
tak
to
stejné
dobro
ke
ještě
bohužel
a
dycky
tam
na
nebudou
tomu
se
rázem
nebo
samadhi.
A
takový
pavel
je
to
by
několik
takových
asi
a
o
takovým
jednom
mluví
že
že
neví
že
to
bylo
v
těle
nebo
mimo
ně
jak
to
bylo
vstup
do
třetího
nebe
a
tak
dále
to
můžete
přečíst
jeho
epištol
tento
to
vede
přestože
měl
takové
vysoké
zasvěcení
ne
jak
se
o
extatický
život
vraždil
křesťany
tak
tím
se
vám
chtěl
říci
že
to
je
ten
způsob
je
dneska
zastaralý
pavel
sám
ho
považoval
za
překonaný
a
proto
bůbec
schopen
za
ježíšem
to
je
neextatický
způsob
cesty
a.
Ten
kdo
byl
napřed
k
tenkému
přeplývání
boha
do
člověka
božího
vědomí
do
člověka
a
čím
dál
mohutnějšímu
přeplývání
tohoto
vědomí
do
své
ka
a
to
vědomí
úplně
zaplaví
lidskou
mysl
a
mysl
lidská
se
z
toho
nevybaví
a
žije
pro
to
vědomí
božího
ona
moc
boží
vědomě
pro
člověka
vědomě
působí
v
lidském
těle
tomuhle
ideál
křesťanství
tam
vedení
kristus
tam
nevede
žádná
indická
joga
ani
atena
žádná
nevede
do
těl
indii
a
chce
v
indii
udělat
něco
víc
musí
partyzánsky
za
jogou
jak
správně
pochopil
ani
že
musíme
být
nauka
za
jogou
která
nebo
člověka
dá
takový
pavel
tam
vždycky
byli
v
indii
jsou
tam
o
budou
tam
poslední
vůbec
naší
aurobindo
si
padesáti
letech
tohoto
století.
Takže
jestliže
se
někdo
neextatickým
způsobem
dostane
k
tomu
podílení
se
na
věčném
životě
i
když
oni
třebas
po
daleko
ale
je
tam
vstoupil
tam
neextaticky
tak
má
jedinečnou
možnost
extazi
správně
zařazovat
letničáři
jsou
specificky
extatikové
a
protože
nemají
zabité
já
a
nemohou
ho
ani
zabít
že
ho
potřebujou
který
dílo
jaká
ty
ve
které
to
jesli
ho
zabít
to
bylo
katastrofální
tak
oni
nemohou
mít
soustavné
spojení
s
bohem
ani
slabé.
A
tím
ta
extaze
není
na
úrovni
na
které
je
třebas
i
počáteční
úroveň
poznání
křesťana
jestliže
křesťan
se
na
to
za
to
třebas
mnozí
svatí
na
vědomí
boží
soustavně
tak
pak
jeho
život
se
stává
modlitbou
kdežto
zi
je
třeba
tří
do
extaze
aby
se
spojili
s
bohem
ale
tam
potom
není
neví
ko
s
tím
se
to
spojujou
a
na
jaké
úrovni
ta
extaze
byla
já
to
nebylo
prodat
že
třebas
tibeťani
kteří
jsou
velcí
teoretikové
znají
sto
šest
druhů
extazí
to
šest
druhů
extazí
a
já
bych
tak
řekl
bych
tak
jsem
si
přečetl
ty
tibeťany.
Když
ta
sto
šestá
má
vrcholu
teprv
extazí
na
který
takových
následuje
ne
tomu
jaké
bude
život
bez
extazí
bez
potřebuje
k
tomu
ne
trvalého
přeplývání
boha
do
bude
mít
ho
tak
ta
ta
jak
si
pamatuju
kterou
je
uče
na
usebe
pěstujíce
je
tak
asi
dvacátém
stupni
je
pravda
že
léčí
hraně
tehdy
když
se
tomu
když
je
komu
všichni
dohromady
a
tou
metodou
a
ne
tedy
ke
tito
tomu
nemocnému
to
je
pořádku.
Ale
upozorňuju
vás
na
to
že
to
že
to
vydáno
když
odpouštění
hříchů
pomocí
něhož
se
člověk
vybavuje
z
pravomoci
této
úrovně
znamená
vybavuje
se
z
toho
vězení
dostane
se
za
tuto
klec
mu
to
opuštění
říci
to
vypadává
z
klece
času
času
a
prostoru
a
ježíš
kristus
jednou
tomu
odpustil
hříchy
víte
chromému
od
narození
nebo
tak
nějak
ne
a
přítomní
kariéru
to
seto
říká
do
tak
pozná
co
je
to
že
jsi
mu
otupil
ty
hříchy
a
on
říká.
Abyste
si
uvědomili
že
je
snazší
uzdravovat
bez
a
pouště
hříchy
tak
já
tě
taky
já
vám
tohoto
taky
uzdravím
uzdravil
ho
taky
to
snažíte
nižší
úkol
o
to
vy
oblasti
oni
dělali
zázraky
všichni
dohromady
museli
tím
jednou
přestat
ne
tedy
být
z
této
omezené
sféry
ty
zázraky
byly
zapotřebí
přesvědčili
člověka
ale
dalšího
byli
schopni
teprve
až
přijali
ducha
svatého
a
toto
si
jetsli
představu
jako
přijetí
ducha
svatého
páně
přijetím
ducha
svatého
není
tomto
by
se
měli
poučit
už
z
církve
svaté
pel
přiváděla
svatého
před
každým
koncilem
minimálně
a
při
každé
lepší
pobožnosti.
A
je
to
nejhrubší
neomalenost
jaké
se
dopouští
protože
co
už
ty
koncily
vyvedly
nesmyslů
po
tom
zvaní
ducha
svatého
a
co
už
dalších
neomaleností
provedli
lidé
kteří
se
dovolávali
duchem
duchu
ducha
svatého
to
co
donekonečna
totiž
přivolat
ducha
svatého
nemůžete
modlitbou
prosebnou
té
základní
omyl
ať
to
byla
reptání
a
neboť
to
dělá
katolická
církev
nebo
kdokoliv
jiný
ducha
duch
svatý
se
přivolává
zkušeností
která
jde
za
zkušenost
na
kříži
rozumná
teprve
ten
kdo
umřel
na
kříži.
Je
schopen
toho
aby
na
sebe
vázal
vedení
duchem
svatým
rozumíte
mně
dobře
jiný
není
toho
schopen
čili
ani
jeden
letničář
ani
jeden
není
to
je
schopen
léčit
to
je
ale
není
schopen
třeba
dokazovat
to
co
si
představu
že
to
ducha
duch
svatý
té
jiná
úroveň
daleko
držení
než
tahleta
ale
s
duchem
stavem
to
vůbec
nemá
nic
společně
o
takže
voni
sami
sebe
klamou
jo
tak
to
možná
někomu
nevadí
ne
ale
mně
to
vadí
protože
vím
že
se
klamou.
Víte
my
tam
těžko
i
v
obyčejném
spiritismu
se
dopátráme
toho
kdo
tam
vlastně
mluví
do
tam
vlastně
jedná
von
nám
legitimaci
nepředloží
občanskou
ne
a
trapné
je
když
například
komenský
vystupuje
ve
třech
třebas
seancích
najednou
né
chudák
na
třech
místech
a
lemována
a
a
vůbec
to
není
komenský
pochopitelně
a
tak
je
to
tady
taky
tak
například
to
mluvení
těch
řečí
já
jsem
si
to
vyslechl
na
pásce
té
nenene
smyslná
záležitost.
To
není
vůbec
žádná
řeč
to
nemá
zákonitosti
artikulované
mluvy
to
je
něco
to
to
to
se
může
jenom
nějakému
primitivovi
vnutit
jako
řeč
nebo
a
do
do
toho
něco
vydedukuje
ten
musí
být
inspirován
jinak
než
to
odečí
tou
vírou
nebo
tak
nějak
e
se
k
není
spasen
bude
jistě
výrok
správný
ale
vo
obstojí
samostatně
jenom
tehdy
kdyby
byl
ježíš
kristus
mrtvicí
jeho
neřek.
A
my
můžeme
brát
my
musíme
brát
musíme
brát
ježíše
krista
celého
a
kdy
byla
stačila
ta
víra
tato
spásu
tak
by
byl
to
všechno
neřekl
vedle
toho
toho
vedle
ice
a
ani
je
to
všechno
neudělal
ani
byl
že
touto
na
kříž
a
tak
dále
by
toho
nemusel
dělat
čili
nepravdu
jeden
nemá
ukázka
kacířství
jemu
věc
vydávat
za
celek
a
jedno
věci
uznat
o
celku
než
to
máte
z
celku
usuzovat
o
dodat
stech.
Tak
to
má
být
úplně
opačně
a
to
je
běžná
chyba
všech
křesťanských
sekt
všech
i
katolictví
všech
voni
se
voni
se
dojel
k
ježíše
krista
ne
vám
celé
had
věcí
třeba
sekal
vobejdou
jako
tajemství
že
se
toho
bojí
nevědí
jak
to
ježíš
kristus
jasně
řekl
že
nesmí
být
mít
kryt
ho
tak
i
tomu
tak
má
být
tak
se
tomu
nesmí
být
hýbat
tak
řeknu
nevím
ne
a
ne
řeknuli
to
tajemství
a
nesmí
se
to
říkat
nebo
je
to
ne
je
to
hříšné
spoléhání
na
rozum
a
jak
to
všechno
odůvodňujou
aby
se
stalo
vyvlíkli
na
i
nevíme
devět
zachází
nám
zkušenost
a
musíme
za
ní
ne
ne
a
tamto
dokud
to
všechno
neozřejmíme
tak
by
měli
mluvit
ne
ten
atak
tady
se
nesmí
zůstat
stát
jak
říkala
ilona
borská.
Ten
mohamed
byl
poslán
vod
allaha
ne
dobytku
ale
lidem
a
lidé
mají
schopnost
přemýšlet
si
mají
o
tom
pořád
se
to
pořád
to
opravovat
to
pojetí
které
ten
mohamed
přinesl
velkou
přednost
že
řekl
že
doslova
svatého
písmo
sou
dobytí
hříchem
a
jestliže
se
dneska
někdo
mu
vod
tví
opírá
o
doslovné
znění
mohamedových
výroků
tak
se
staví
vlastně
proti
mohamedovi
a
já
každého
mohamedána
kosti
při
tom
s
činost
pěti
mluvil
usadím
tím
tím
že
takhle
otrocky
bere
si
do
pusy
mohameda
nesmějí
být
například
mu
dokážu
jak
to
mohlo
e
myslel
s
těmi
bohatými
a
chudými
ano.
A
von
pokud
má
to
říká
to
svým
bratřím
nemohu
sdělit
protože
vy
jste
to
ani
a
podobně
že
jo
tak
ten
to
říkám
marně
s
to
je
že
se
tam
stala
nějaká
osudná
chyba
pro
mu
hmatat
dokud
ji
nepřekonají
a
to
nebude
tak
brzo
nebudou
nikdy
takovým
konstruktivním
činitelem
v
oblasti
náboženství
to
náboženství
dneska
je
méněcenné
vedle
i
vedle
toho
ubohého
křesťanství
a
vedle
indických
náboženství
roku
že
kdo
je
ospravedlnit.
Do
toho
domu
ti
boží
a
to
tomuto
vleku
je
svatý
pavel
a
oni
sobě
musel
vidět
že
nebyl
ze
svých
skutků
ospravedlněn
to
znamená
přijat
u
boha
to
se
myslí
tím
pole
stavem
protože
skutky
jeho
nebo
že
ho
do
do
vyprá
tvé
křesťany
aby
jako
byl
moh
si
zasloužit
abych
moh
říct
že
se
jako
vyplatí
zasloužil
oni
se
přijít
k
jednoduchému
názoru
že
nebyl
ze
skutků
omilostněn
nýbrž
byl
omilostněn
prostě
z
vůle
boží
z
něho
sti
milosti
zdarma
dané.
A
tady
jeden
z
největších
omylů
svatýho
pavla
na
to
vás
upozorňuju
protože
on
bohužel
do
tohoto
způsobu
myšlení
nedorostl
totiž
my
si
myslíme
že
jako
byl
po
všech
stránkách
tím
bohem
tak
osvícen
že
vždycky
toho
domu
čistou
pravdu
není
to
pravda
kdyby
se
podívali
ne
nebo
veselá
potopí
nebo
ne
něco
si
zabil
že
mě
dovolí
ve
zároveň
toho
uchu
přistane
přitom
si
vzpomíná
asi
na
to
své
mládí
starozákonní
a
takleto
tam
do
toho.
A
ona
by
se
to
my
před
opravdu
to
výrocích
pavla
tak
jak
by
měl
znít
dnes
kdy
lidé
umírají
často
a
nemohou
přitom
ani
jednou
postem
čtete
tak
to
draku
on
takovýhle
hromadný
vraždění
mu
vidět
nikde
tam
neměl
k
tomu
příležitost
takže
to
není
jeho
vina
tam
prosím
vás
by
za
dával
deset
byla
idylka
ne
to
k
tomu
zavraždit
nebo
když
když
řídit
zvadl
křesťany
to
byla
udělat
to
i
to
tedy
o
to
této
válce
takového
něco
takovou
bezmocnost
kterou
dělá
s
naší
a
viděl
v
koncentráku
tak
bylo
tehdy
asi
tři
třináct
tisíc
lidí
ale
všichni
absolutně
bezmocní
když
někdo
chtěl
dokázat
svoji
moc
tak
to
byla
okamžitá
jeho
smrt
o
nic
jinýho
nedokázal
takže
ostatní
se
ani
nesnažili
dokazovat
svoji
svoji
nadvládu
nebo
opozici
nebo
něco
takového
tak
jestlipak
takovýhle
člověk
takle
bezmocný
nějaký
privilegium
u
boha
než
ale
to
odpovím.
Tak
bych
se
ještě
všiml
toho
pavla
on
opomněl
jednu
věc
že
a
já
jsem
to
tam
poznamenal
ne
a
ne
statkem
vo
ale
potom
někde
jinde
už
po
svém
později
že
totiž
asi
to
od
vě
myslím
že
když
člověk
nemoh
možnost
se
bránit
situaci
do
které
se
dostane
bylo
by
to
nesmyslné
se
bránit
tak
a
nezneklidní
se
nedá
neproviňuje
se
proti
situaci
jako
třeba
ti
učedníci
páně
kteří
pluli
po
jezeře
né
byla
bouřka
a
čím
víc
se
báli
tím
byla
bouřka
větší
protože
tím
že
se
člověk
bojí
tak
vzbuzuje
proti
sobě
prostředí
ve
kterým
žije
to
on
si
neuvědomuje
že
vytváří
situace
úplně
jiné
které
by
nenastaly
kdyby
nebyl
neklidný
ano
české
před
nebyla
by
bouřka.
Musíte
tím
může
vylití
a
ne
že
byla
bouřka
není
to
tak
objektivní
záležitost
za
jakou
to
považujeme
objektivní
tady
králi
to
byl
ten
ten
pan
postavil
přede
mnou
že
tam
vedle
tak
ten
si
věci
pořád
stěžuje
a
pořád
to
spolu
řešíme
a
proto
to
nemůžeme
dořešit
že
má
vedle
sebe
pacienta
který
to
nemá
všechno
pohromadě
v
hlavě
už
ne
a
s
tím
je
těžko
potom
vycházet
a
považovat
za
za
božího
prostředníka
nebo
tak
nějak
a
ten
svatý
pavel
zkrátka
přicházel
postupně
přitom
že
stoupat
sva
na
vraždění
křesťanů
k
názoru
že
ti
křesťani
nejsou
tak
špatní
za
jaké
je
považuje.
To
vedení
té
obce
izraelské
že
když
oni
jsou
ochotni
pro
krista
se
obětovat
bezhlas
bezhlesně
bez
odporu
dávají
svůj
život
všanc
že
patrně
v
tom
musí
být
nějaká
síla
vnitřní
kterou
on
ještě
nepochopil
a
proto
čím
dál
pokračoval
v
tomto
pronásledování
křesťanů
tím
více
byl
přesvědčen
že
nedělá
správně.
A
až
už
byl
úplně
přesvědčen
že
to
co
dělá
je
nesprávný
ale
nevzdával
se
toho
jenom
protože
měl
závazek
vůči
izraelské
obci
a
v
tom
pokračoval
řekne
takovou
setrvačnosti
ale
věděl
že
je
to
veliké
provinění
tak
by
to
je
to
okamžik
kdyby
to
bylo
nesnesitelné
kdy
on
zkrátka
nebyl
schopen
v
tom
vůbec
pokračovat
rezignoval
na
to
ať
si
říká
obec
moje
co
chce
já
nemohu
dál.
Pane
bože
to
je
nás
dispozici
jak
tohleto
vyřkl
a
jestli
to
taky
takhle
neměl
tak
v
tom
tu
byl
kristus
a
vzal
si
ho
k
sobě
protože
on
byl
zcela
bez
viny
a
nebyla
to
věc
milosti
nýbrž
byla
to
věc
zvláštního
druhu
připravenosti
že
vzdaluji
život
ovšem
skrz
nějakou
chybu
on
je
vždycky
snáze
vzdávat
život
skrz
nějakou
chybu
než
skrz
nějakou
přednost
panečku
kdybych
já
byl
býval
měl
nějakou
přednost
v
tom
životě
já
bych
ho
byl
nevyměnil
za
nový
smysl
života
ale
že
já
jsem
neviděl
v
těch
sedmnácti
letech
nic
dobrého
v
tom
svým
víru
a
životě
který
byl
bez
boha
protože
nebyl
bez
boha
tak
nebyl
dobrý
jednoduše
myšleno
tak
jsem
mohl
snadno
vzdát
a
on
pokusem
vraždil
křesťany
taky
to
se
nemohl
vzdát
zatím
jistě
nešlo
moc
k
duhu
ani
se
mu
to
moc
nelíbilo
aby
byl
rád
každým
okamžikem
s
tím
přestal
tak
mu
ježíš
kristus
tím
osvícením
dal
kou
příležitost
ne.
Tak
není
pravda
že
někdo
je
ty
byl
pavel
býval
uměle
s
tou
beze
skutků
nýbrž
dovede
ukuje
opačných
než
který
moh
přičítat
kdo
byl
sobě
ty
skutky
do
tak
z
jestli
se
se
samo
sebou
samým
že
sebe
vzdal
důležité
aby
se
člověk
sebe
dovedl
vzdát
a
jak
vám
říkám
je
těžší
vzdát
se
dobrýho
člověka
než
špatného
von
se
toho
špatného
dobře
vzdal
smr
vzdal
a
proto
byl
omilostněn.
Text view •
Help