Waveform view
prevzate-82-02
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Co
otec
chtěl
a
k
čemu
mu
otec
dal
sílu
on
ze
své
síly
a
ze
své
vůle
nic
nedělá
ani
se
učedníky
si
nevybral
ze
své
vůle
až
do
té
doby
ze
své
vůle
něco
dělal
ze
své
vůle
šel
do
jordánu
že
to
už
nešel
ze
tvor
mě
ale
na
poušť
to
už
ne
tam
hnal
každého
slova
tam
mějte
v
té
bibli
a
je
přesný
jogický
předpis
potom
dělal
z
vůle
otcovy
všechno
a
to
není
poslední
fáze
neboť
potřeboval
se
vzdát
i
tohoto
osobního
vedení
že.
Takže
no
na
kříži
prohlásit
bože
pročs
mě
opustil
a
dokonce
v
situaci
kdy
přestane
lidsky
chápat
proč
se
to
muselo
stát
to
je
to
v
nejlepším
pořádku
a
u
svých
učedníků
a
tak
tam
to
dá
na
druh
ta
když
se
opraveno
všechno
napsal
že
v
tom
množství
slov
kterými
já
plýtvám
jako
jirásek
málem
že
ano
co
to
snadno
ztratí
ne
ale
je
to
tam
všecko
čili
návod
že
krista
je
tak
dokonalý
že
i
indové
říkají
pro
toho
dosud
neobjevili
a
proč
řikáte
že
to
máme
udělat
my
když
nejsme
křesťany
to
musíte
udělat
vy
přátelé
vy
musíte
objevit
ježíše
krista
jeli
jste
objevit
a
následovat
toto
je
následování
čistota.
A
že
se
za
tou
ta
bohu
míře
zastat
říkal
jenom
se
mi
dovol
skutky
to
dobrou
vůlí
a
vším
co
dokážeme
ale
mu
tam
také
můžeme
mít
co
nedokážeme
svou
slabostí
a
všemi
svými
dostat
a
protože
tohoto
máme
každý
dost
nějak
u
vy
netroufáme
se
touto
půlkou
miluje
půlkou
já
mu
na
sebe
a
na
to
půlka
prosím
vás
špatnosti
a
půlka
u
nás
je
to
jistě
líp
u
mě
to
půlka
na
bych
nedokázal
toto
pokoj
abych
zakopal
zana
urazil
leta
se
si
vy
špatností.
Tak
to
je
hlavní
důvod
proč
se
nikam
nemohu
shrabat
protože
jestliže
třebas
propukne
u
mě
nějaká
špatnost
třeba
dejme
tomu
mně
chutná
tady
ten
koláč
že
já
si
já
si
netroufám
teďka
říci
abyste
mě
podali
jako
závažného
to
by
bylo
všechno
na
hlavu
postaveno
děkuji
se
stalo
tak
to
je
špatnost
že
ho
to
je
ta
půlka
to
je
ta
půlka
prosím
vás
jo
kdybych
já
tímhletím
nedokázal
jít
k
bohu
tak
jsem
porušil
vnitřní
rovnováhu
rozumíte
mi
použijete
se
od
vodě.
Já
vám
znovu
připomínám
situaci
kterou
líčí
nějaký
vypravěč
čínský
že
se
šel
konfucius
podívat
na
starého
za
otce
o
to
se
mohlo
stát
mysli
nic
století
ale
je
to
hezky
vymyšleno
a
našel
tam
starce
nad
hrobem
a
říkal
tomu
ta
se
na
oba
to
že
tebe
považují
za
největšího
mistra
a
říkal
by
jak
já
sester
já
jsem
tak
slabý
že
nic
nedokážu
a
to
jsou
slabostí
jdu
se
pořád
celobytostně
postele
bytostně
kdybych
byl
hodným
předrží
slabý
smrti
tak
tam
přeci
slabost
té
báječná
věc
jenom
si
troufat
tou
slabostí
k
bohu
jít
opravdu
ji.
A
neříkat
já
jsem
slabá
nemohu
kdyby
tom
vrtá
u
toho
rybníka
říkal
dyť
to
pomohla
to
tak
už
nemohlo
mnoho
dojít
že
mě
nikdo
tam
nedostane
včas
a
že
se
nebudu
zachránit
to
nesměl
udělat
on
musel
naopak
přejít
do
stavu
klidu
a
klidně
znovu
čekat
kdybyste
jenom
věděli
jak
bůh
čeká
u
prahu
našich
dveří
tak
by
se
taky
odvažovali
vy
čekat
a
vy
klepat.
Ale
bohužel
nevidíme
tu
druhou
stránku
bude
taky
mi
dveřmi
a
tak
nás
to
neinspiruje
k
tomu
abychom
my
z
druhé
strany
dělali
totéž
nebo
aspoň
to
napodobovali
trošičku
víc
se
nás
nechce
jak
tady
správně
říkáte
jednu
jedinou
výhodu
že
jsem
věděl
kdo
je
tak
mě
vesmí
o
těch
sedmnácti
let
že
toho
musím
přijít
a
to
nebylo
přičinění
přímé
nýbrž
to
byl
automatický
následek
zákonitý
následek
toho
že
jsem
vzdal
svůj
život
kdokoliv
to
udělá
i
když
to
dělá
nedokonale
ale
opravdu
celobytostně
tak
se
setká
s
tím
bohem
tak
výměna
dveřmi
a
nabude
o
tom
jistotu.
A
k
tomu
co
jsem
tady
učil
věci
že
byste
to
za
svým
berete
než
moc
začněte
by
života
tak
to
vdova
že
z
času
absolutně
žádného
protože
byl
ježíš
kristus
své
ukazoval
cestu
které
prase
už
jsem
to
do
menším
od
pozná
životem
ale
je
to
bezčasové
všecko
co
tam
uskutečni
všechny
hlavní
fáze
které
který
tam
šlo
prochází
jsou
vlastně
odstupem
od
času
takže
dejme
tomu
kdyby
se
to
chtělo
uskutečnit
v
tak
ran
věku
že
když
člověk
tě
nebude
dospělý
tak
by
na
to
umřel
na
ten
bezčasový
okamžik
to
byl
nemele
když
to
udělá
dospělou
tak
na
to
neumře
a
záleží
na
tom
mě
jak
se
mává.
Jestliže
by
ne
tomu
od
toho
co
mu
bůh
von
své
podstaty
utíká
ze
strachu
o
sebe
trvá
dlouho
a
když
to
utíká
tak
to
netrvá
za
že
tak
to
je
sochu
za
prvé
ale
poslušnosti
za
druhé
takže
i
to
závislost
na
času
nýbrž
na
poslušnosti
a
to
co
se
na
informovanosti
taky
strachu
poslušnosti
informovanosti
a
to
potom
nejsou
žádnou
poznámky
časové.
Protože
zapři
sama
sebe
se
dá
provést
okamžitě
se
že
všechno
je
symbol
tedy
i
ten
čas
že
nám
vůbec
o
času
kdo
mluví
o
čase
jako
o
symbolu
dete
důsledně
symbolicky
ho
to
tam
zarámováno
do
času
je
symbol
podstata
věci
po
svých
mimo
čas
a
mimo
prostor
ano
takže
když
se
člověk
dostane
do
oblasti
věčného
života
tak
zjistí
že
přijmete
u
boha
má
od
věčnosti
to
nezačlo
někdy
že
ho
tam
připraven
že
jenom
do
něho
vstupuje
vědomě
nazpátek
ne
když
mu
to
poklad
otázku
že
sem
to
to
říkal
kdy
jsi
začal
mít
spojení
s
bohem.
Tak
řekne
takhle
se
může
přát
psát
jenom
člověk
který
to
nerozumí
který
to
neprodělal
protože
to
nemohlo
ta
to
mystický
bylo
a
je
a
bude
ano
to
jak
je
spojen
boham
ovšem
bez
svého
vědomí
dozorem
tohoto
okrajového
to
bez
té
od
děláte
to
provinili
a
odvozeného
to
neví
ale
toto
tato
jakmile
se
z
toho
odvozeno
vymaní
do
toho
podstatného
tak
okamžitě
si
je
že
že
tam
je
věčně
prosím
vás
tady
opravdu
to
nové
co
bylo
v
nestanou
do
této
starost
zasvěcovací
je
to
že
kvantita
se
nahrazuje
kvalitou
ano.
Že
opravdu
ježíš
kristus
hlásal
kvalitu
a
ne
množství
nechci
množství
obětí
ne
ale
tu
takový
jako
s
tak
asi
já
to
říkám
obou
já
chci
mu
to
ví
v
tom
rozsev
totiž
jak
vám
minuta
u
té
rozchodu
není
vůbec
závory
se
stará
o
sebe
on
se
a
provádí
obě
se
obětuje
při
tom
to
je
možné
ale
mělo
sem
si
je
s
tonou
než
to
mostem
tím
to
ta
nová
kvalita
která
v
tom
by
je
známá
v
jedné
z
jógy
a
v
nich
ne.
A
to
je
bhaktijóze
že
tam
je
to
si
ale
velkou
roli
milost
boží
a
tak
dále
aby
nosností
a
když
to
tak
se
dá
toto
bez
toho
za
třicet
škole
změní
nepočítá
tedy
budou
dohoní
tam
je
určitá
technika
která
je
rozhodující
a
když
ji
člověk
nezvládne
tak
na
té
cestě
neuspěje
protože
ale
technikou
se
nedá
dojít
až
do
konce
ta
cesta
urychlovače
případů
končí
před
tou
smrtí
jak
kříži
tam
už
technika
neplatí
přeci
když
je
někdo
nekřižoval
to
jakápak
technika
on
se
sám
nekřižoval
až
na
to.
Že
nám
se
chtěl
zmařit
ne
nemůže
osobním
počínáním
se
nezmařil
by
se
byl
přibila
kříž
nebo
to
je
někdo
ho
přibil
na
kříž
tady
je
důležité
vědět
že
události
kolem
nás
nejsou
fakticky
událostmi
kolem
nás
to
jsou
vnitřní
záležitosti
veden
událostmi
nás
přesvědčuje
o
tom
že
všechno
co
je
bylo
kolem
je
také
součástí
našeho
vnitřního
života
to
velice
důležité
jak
reagujeme
na
zevní
události
neboť
jestliže
reagujeme
příliš
zaujatě
na
zevní
události
že
se
dáváme
zaujmout
zevní
dáti
příliš
tak
zapomínáme
na
vnitřní
stránku
svého
života
při
se
upíráme
na
zamířil
své
zaujatosti
pro
vnitřní
život.
Sem
udělal
nejužší
být
zkrátka
i
přitom
dělá
určitou
potíž
u
toho
si
to
toto
protože
já
zkušenost
osobní
zkušenostmi
si
převádět
do
slov
a
ta
zkušenost
vůbec
tedy
slovní
to
zkušenost
faktická
tak
toho
sem
převádět
do
po
oso
obleču
do
konce
fakta
v
tom
toho
a
jeho
slovo
žádnou
roli
já
bych
to
za
ním
přístupu
nějakým
dotykem
způsobem
jako
třeba
v
matčině
těle
zárodek
prodělává.
Za
bohu
tisíců
vývoj
od
těch
původních
obyvatel
země
kteří
žili
před
čtyři
sta
palestiny
lety
jenom
v
moři
ve
vodě
až
to
člověka
to
povolává
na
za
dědictví
tedy
ve
zkratce
ten
zárodek
přivedla
takovýhle
skok
nebo
takovýho
rozvoj
mečem
dělat
to
povede
za
lidi
těší
s
co
příroda
stačila
udělat
za
čtyři
sta
padesát
let
tak
na
mě
se
chtělo
abych
já
takovou
takové
období
asi
dvou
tisíc
let.
Si
rekonstruoval
svým
životem
to
znamená
normální
průběh
lidského
vývoje
směrem
k
věčnému
životu
který
by
normálně
trval
dva
tisíce
let
mám
za
úkol
provést
za
jeden
život
to
není
zdaleka
tak
velká
úloha
jako
když
to
příroda
to
dělá
sama
samovolně
čtyři
sta
psát
milionu
a
ne
za
devět
to
jsem
hotový
žabař.
To
to
úroveň
se
nelekl
pochopitelně
to
říkal
to
je
malinká
úloha
poměrně
ale
chápejte
když
dva
tisíce
let
já
mám
chtět
na
jenom
do
noh
života
ale
mám
to
komentovat
protože
to
co
dělám
jenom
komentář
to
je
takový
nějaký
já
říkám
no
to
opravdové
dí
tomuto
samotné
víra
to
by
dobře
na
tom
poznáváte
co
všechno
o
slova
to
komentář
k
tomu
dílu
když
to
takhle
vezmete
tak
se
mu
tak
musíte
prominout
že
tam
v
komentáři
jsou
mezery
protože
já
nevím
ani
jak
komentovat
to
mě
nikdo
neučí
k
tomu
mám
lidský
mozek
který
vytvořila
příroda
po
vývoji
čtyři
sta
padesát
miluje
trvajícím.
A
ještě
delším
protože
předtím
ty
v
tom
moři
taky
měli
nějaký
rozum
né
ovšem
nepatrný
a
já
tam
mám
v
tom
metodu
v
tom
komentáři
mezery
tam
mám
četné
a
proto
se
vás
ustavičně
dotazuji
podle
jakmile
vy
se
dotážete
já
to
předám
centru
které
mně
to
nařídilo
komentovat
já
se
dovím
obsahově
okamžitě
se
dovím
obsahově
co
mám
od
té
obsahově
to
mu
to
mu
tím
pomocí
češtiny
převést
do
do
jazyka
českého
a
to
mě
tak
velká
potíž
v
tom
na
to
se
udělám
tomu
koně
sku
tak
pořád
tady
na
kopyto
protože
nejsem
schopen
to
převést
třebas.
Do
širšího
jazykového
rámce
no
ale
dá
se
tomu
rozumět
de
totiž
tomu
centru
o
to
aby
těm
věcem
bylo
dneska
rozumět
že
viděli
pobili
kdy
se
bez
dorozumění
bez
porozumí
vůbec
pochopení
rozumového
bylo
možno
také
ne
vlivem
rozvoje
rozumových
zkušeností
tato
doba
pominula
a
zkušenost
která
se
bezeslovně
někde
nabírá
musí
být
převedena
na
úroveň
rozumového
chápání
to
je
ten
celý
úkol
to
my
tomu
případu.
Když
byl
viděl
umím
popoháněli
dej
to
delší
mozku
kuře
by
pod
vode
mě
ti
lidí
k
té
dí
věděli
kam
vývoj
věřili
tam
nikoli
ta
nebyl
v
tom
nejvyšším
slova
tu
a
to
byli
třeba
dejme
tomu
indičtí
zasvěcenci
anebo
židovští
je
sice
to
ale
umřete
si
protože
měli
starší
tradici
než
židi.
Na
to
šli
takovou
povede
mou
cestou
že
nechali
avatary
to
znamená
vtělení
boží
by
to
být
tehdy
až
ten
byl
když
jim
to
samotným
nešlo
esi
to
samotní
utáhnout
nemohli
to
řeknu
proč
tak
židi
nečekali
na
to
až
to
samotní
nebudou
moct
utáhnout
nýbrž
řek
bych
podobali
boha
k
tomu
aby
to
za
ně
táhl.
A
ne
až
jim
poteče
do
bot
a
řekne
vám
jak
to
bylo
možné
že
v
indii
přestože
měli
takový
živý
styk
s
tím
centrem
jak
já
tomu
říkám
to
vždycky
dopadlo
tak
že
mu
to
tam
sedmkrát
svým
té
menoval
při
intervenovat
přímo
avatar
aby
to
vůbec
postavena
mi
a
kdežto
v
takovém
izraeli
stačilo
jednou
ono
je
to
nedávná
doba
tak
se
s
bude
třeba
tam
za
takové
bytě
víra
ale
jak
jsem
vám
stal
v
spise
tak
se
za
různých
okolností
za
jiných
ono
než
se
indii
a
proč
te
indii
ke
dopadlo
protože
oni
způsobem
tradičním
si
předávali
duchovní
zkušenost.
Ten
by
teprve
předávání
oni
také
brzdí
indové
jiný
způsob
předávání
než
tradiční
že
to
na
to
zvyklí
minimálně
pět
tisíc
let
říkám
minimálně
a
že
to
být
asi
patnáct
nebo
dvacet
tisíc
let
ale
to
se
neříká
že
co
my
víme
co
není
to
je
vystupovat
vytk
je
to
pět
tisíc
let
to
se
dá
vystopovat
pozvat
se
dají
ty
lidi
kteří
při
tom
byli
ne
oni
jsou
proto
že
mu
musí
si
najít
žáka
střiženého
podle
mého
vzoru
připraveného
vnitřně
podle
jeho
vzoru
a
toho
dovede
tam
kam
se
ten
mistr
sám
dostal
to
znamená
sebere
mu
jeho
vůli
a
svou
nemů
sobě
pokud
ten
žák
je
poslušný.
Tak
aby
ten
žák
se
dostal
na
úroveň
toho
mistra
nedá
se
ale
zabránit
tomu
aby
se
při
tomto
tradování
přenášení
něco
neztratilo
vždycky
se
něco
ztratí
toto
minimální
prát
já
to
chápu
že
to
si
ten
velice
dobrý
ale
co
to
přeci
jenom
ztráty
takže
když
třebas
nějaký
mistr
vychoval
už
pátou
generaci
tak
ta
pátá
generace
je
k
nepoznání
plytká
devět
to
a
to
ramakrišnu
to
byl
velice
vašemi
pán
mistr
nad
mistry
partyzán
který
se
nespokojil
s
tímto
mistři
předali
nýbrž
moc
toho
ještě
k
tomu
přidal
to
ten
člověk
ve
čtvrté
generaci
měl
následovníky
typu
mulforda
přečtěte
si
žáka
rama
já
ta
ramakrišny
budeš
trpné
generaci
mulforda
co
z
něho
zbylo
to
je
chabé.
A
mu
po
se
žáky
a
ti
vůbec
nestojí
za
řeč
k
tomu
se
vůbec
nemusíme
vracet
marden
a
jiný
to
po
prospěch
žabaři
už
že
ten
ramakrišna
to
nemohl
zachránit
že
to
dostalo
do
prostředí
kde
které
ovlivnilo
to
původní
poznání
tak
že
ho
modifikovalo
zcela
lidským
způsobem
a
všechno
božské
se
z
toho
ztratil
takovou
erozi
bych
tak
řekl
v
indii
nepoznáme
tam
to
prostředí
je
příhodnější
pro
tu
tradici
ale
přesto
ta
eroze
tam
také
působí
a
proto
se
musí
vždycky
vyskytnout
v
té
indii
buď
avatar
anebo
nějaký
člověk
který
zkrátka
se
nespokojí
tou
tradicí.
A
jde
přes
ní
a
zda
takovým
člověkem
byl
například
buddha
že
že
se
nespokojil
s
tradicí
a
bylo
to
tady
sama
o
ně
nikoliv
jenom
z
jeho
strany
ale
nestranit
ch
mistrů
protože
ho
jeden
za
druhým
vyhazoval
od
sebe
že
je
nevhodný
než
šikovně
neschopný
neschopný
vedení
a
je
to
pochopitelné
převedeme
to
do
normální
mluvy
protože
on
nebyl
při
žen
podle
žádného
toho
mistra
který
ho
vedl
a
že
on
ten
mistr
jenom
slepě
rozdal
je
nevhodný
a
že
byl
podnět
ne
jinde
to
nepozná
už
tak
daleko
to
jde
takže
on
byl
vhodný
jenom
tehdy
to
další
postup
kdy
ztratil
víru
ve
všechny
ty
mistry.
I
ve
vlastní
pokrok
a
protože
ten
jeho
vlastní
pokrok
byl
obsahem
celého
jeho
života
a
snažení
nic
jiného
už
nežilo
k
tomu
budu
ho
v
v
tom
gotamo
ještě
ne
do
buddha
než
tato
touha
poznat
věčný
život
a
protože
neměl
jiné
lásky
než
které
se
když
jste
dal
z
toho
poznání
říkal
těmito
prostředky
to
nedosáhnu
on
se
dá
jenom
těch
prostředků
té
touhy
se
nemohl
vzdát
ta
v
něm
byla
zakotvena
velice
pevně
protože
měl
k
tomu
svůj
vývoj
za
sebou
tak
jak
vám
známo
posadil
se
cítil
na
s
na
sobě
to
na
něj
bez
že
ta
věčnost
na
něho
at
že
ho
atakuje
a
získal
nirvánu
ne
za
to
je
ten
stav
za
hranice
té
víry
v
mistra
bez
mistra
se
dostal
dál
přímým
vhledem
do
toho
centra
k
já
k
tomu
řiká
ne
takových
tam
bylo
víc
ramakrišna
šankaračárja
patandžali
a
všechny
vzáve
mé
ne.
A
tuhleti
mužové
nestačili
nikdy
na
to
aby
udržovali
ten
oheň
na
takové
výši
že
by
tím
netrpělo
aby
tím
netrpělo
aby
tím
netrpěla
úroveň
duchovní
celého
toho
národa
dneska
jsme
zase
svědky
toho
že
ta
úroveň
náboženská
v
indii
je
velice
nízká
indičtí
mudrci
k
tomu
říkají
je
nás
velice
málo
a
můžeme
velice
málo
lidí
vychovat
nemůžeme
si
troufat
vychovávat
víc
lidí
nikdo
z
nás
neunese
výchovu
víc
než
třiceti
lidí
a
to
při
množství
lidí
v
indii
které
mnohonásobně
větší
než
bylo
dřív
nestačí.
Takže
dejme
tomu
když
ti
staří
indičtí
mudrci
pracovali
v
indii
která
měla
asi
padesát
miliónů
obyvatel
a
dneska
má
minimálně
patnáctkrát
více
že
tak
prosím
vás
to
nejde
od
na
to
nestačí
na
to
kvantum
lidí
nestačí
takže
pro
tam
taková
i
náboženská
bída
a
oni
už
jsou
na
tom
tak
že
tolerujou
třeba
mě
který
je
kritizuje
za
tohleto
když
uznám
že
přece
jenom
drží
to
světlo
a
že
kdyby
jich
dnes
nebylo
na
zeměkouli
tak
není
vůbec
žádné
jiné
centrum.
Které
by
to
světlo
duchovní
udrželo
není
nikde
ani
v
evropě
ani
ani
ani
sice
dneska
jedině
v
indii
jsou
schopni
toto
udržovat
mají
hrstku
lidí
ještě
asi
dva
nebo
tři
někde
v
číně
někde
na
filipínách
ale
to
všechno
takže
jsou
ochotni
ve
člověka
který
sice
z
jejich
metodou
nesouhlasí.
Ale
víte
ty
jejich
metody
jsou
vlastní
kterým
stačí
a
té
můj
případ
já
těmi
vysvětlím
se
plně
toto
neji
ale
s
metodou
ne
ale
jsou
naštěstí
mezi
nimi
dneska
žijící
lidé
jako
třebas
yesudian
který
nesouhlasí
ani
s
tou
metodou
a
proto
například
dejme
tomu
když
jsem
překládal
je
budou
světů
tak
byl
při
tom.
A
ten
komentář
vedl
a
dával
pozor
aby
v
něm
nebylo
ani
slova
více
ani
slova
méně
než
co
si
přeje
od
komentáře
velice
slabý
velice
chabý
že
takhle
oni
si
předávají
takhle
by
si
představují
že
bude
předávána
jejich
tradice
na
západ
jenom
v
tomto
měřítku
kdežto
to
ostatní
co
tam
není
co
by
tam
byl
třebas
já
přidal
celý
ten
spis
em
nevzdálit
velice
plytký
taky
si
ho
přečtěte
a
uvidíte
že
takový
je
to
všechno
ostatní
oni
radil
beneš
ka
jenom
veškerým
očima.
A
říkají
je
jsou
předsta
mají
představu
o
tom
že
to
velice
nebezpečné
něco
navíc
oproti
tomu
říct
nebo
napsat
to
je
totéž
protože
by
se
to
mohlo
zneužít
byste
to
co
to
nám
říká
co
vlnkou
o
těm
o
tom
vojenském
možném
zneužití
ne
to
je
a
to
oni
si
přejou
svou
lidé
si
přijal
že
se
nestalo
že
protože
to
sou
lidé
epizoda
přejou
mír
tihleti
a
žádný
to
střeží
před
lidmi
kteří
by
to
chtěli
zneužít
například
prvek
účely
a
v
tom
nimi
plně
samo
sebou
souhlasím
tak.
To
je
druhý
úvod
tak
zase
přinést
toho
je
tahleta
že
když
mě
ti
lékaři
v
tom
kultem
věku
naučili
ne
toto
tělo
to
s
tímto
tělem
muž
prohloubí
prostředkem
toho
který
myslí
to
se
u
praze
bezvadně
po
čtrnáctinásobné
operaci
za
vědomí
jednoho
půl
až
tří
let.
Tak
je
přeskočili
tomu
k
tomu
abych
já
ten
po
těle
to
a
potřeby
těla
a
desítky
odstupem
než
jak
jsem
na
to
dívají
ostatní
lidé
a
rozute
život
kterém
ty
mluvíš
způsobem
stylizovaným
já
jsem
od
té
chvíle
ten
život
stylizoval
to
znamená
já
se
mu
nenechal
rozběhnout
tak
jak
se
rozbíhal
u
všech
vás
nýbrž
já
jsem
ho
nechal
rozbíhat
jako
něco
co
je
pod
dozorem
někoho
kdo
není
tím
do
se
chce
rozběhnout
tak
tělesnost
se
chce
rozběhnout
se
se
také
rozvinout
že
ano
to
všech
stránkách
od
normálního
chtění
toužení
po
běžných
věcech
až
po
pohlavní
život
ne
to
asi
končí
ta
ty
tužby
všecky
to
asi
vrcholí
nějak
nebo
umělecká
činnost
tam
taky
to
se
další
tak.
A
že
to
u
každého
není
to
o
pohlavním
životě
u
každého
jak
tam
je
k
činnost
tam
to
nevrcholí
u
každýho
takhle
že
já
jsem
to
nenechal
do
vědou
do
těchto
kolejí
protože
jsem
měl
nad
sebou
pána
té
ten
který
myslí
žádný
zázrak
se
který
se
to
pozval
ale
to
dítě
se
mu
nevěděl
že
to
mozková
ku
na
tuto
uživí
ne
která
snad
pokoje
myšlení
to
jak
říkal
ateisty
naopak
já
jsem
viděl
právě
druhou
transu
věci
kterou
napojili
nevědí
že
to
do
té
mocné
tak
vodněkud
čiší
ta
síla
myslet
že
tam
nějaký
náboj
ne
který
není
dodáván
jenom
tím
že
člověk
jí
anebo
dýchá.
Nýbrž
že
je
tam
dodáván
ještě
z
jiného
pramene
kterému
říkáme
pranické
proudění
což
už
hraničí
s
hmotou
to
už
je
něco
o
čem
se
teprv
badá
co
by
to
mohlo
být
ne
není
třeba
to
přesně
vědět
co
to
je
protože
já
vím
že
to
funguje
a
ne
ve
víme
o
zákonitostech
za
jakých
to
funguje
já
sem
to
řečeno
předváděl
co
se
s
tím
udělal
třebas
v
okamžiku
přestat
své
manželky
a
tak
dále
a
jak
jsem
navodil
rozšířené
vědomí
vlivem
pranického
dýchání
ne
a
k
tomuto
toho
útlého
mládí
se
uvádí
a
jsem
měl
možnost
dělat
protože
jsem
nežil
podle
toho
ne
tak
to
si
to
žádala
například
tělesnost
měla
hlad
tělesnost
měla
žízeň
tělesnosti
se
chtělo
spát
děti
se
něco
líbilo
já
sem
si
se
něco
nelíbilo
něco
chtěl
poslouchat
něco
nechtěl
posouvat
někoho
který
poslaná
tak
dát
to
všechno
jsem
š
sem
se
hodnotil
jako
spády
tělesnosti
a
neko
vůli
toho
který
myslí.
Vůle
toho
které
který
myslí
byla
řek
bych
neutrální
ta
neměla
povahu
já
chci
jíst
já
chci
pít
já
chci
spát
nýbrž
já
to
chci
já
tomu
chci
rozumět
já
chci
jednat
správně
já
se
stanu
jenom
u
toho
já
chci
jednat
správně
jak
jsem
se
potřeboval
dovědět
co
je
to
jedno
správně
když
jsem
takhle
se
ztotožnil
s
tím
který
myslí
abych
moh
tomu
tělu
nějak
poroučet
a
to
na
toho
šlo
se
ně
po
každý
jinak.
Tak
jsem
se
opřel
ně
os
přednost
starších
lidí
se
ta
babičky
maminky
a
všech
stačí
na
to
že
tam
se
říká
se
nezkušení
ti
to
nemohou
vědět
ale
ty
to
žijou
delší
dobu
v
životě
tomu
předvect
co
se
má
to
se
nemá
se
jich
tato
se
má
to
se
nemá
a
přebíral
jsem
si
to
tím
který
myslí
to
sem
považoval
za
správné
jsem
přijal
a
proto
kteří
žil
nebo
za
nestane
sem
od
to
děl
úplně
chladnokrevně
odhodil
tak
jsem
vám
říkal
že
už
v
předškolním
věku
jsem
odhodil
víru
v
boha
například
že
to
se
mně
nehodilo
do
toho
mého
receptu
správně
jednat
neboť
jednat
správně
proto
aby
se
dostal
do
nebe
se
mi
nezdálo
být
rozumné.
Protože
se
zeptal
těch
dovedli
co
toto
nebyla
tak
nevěděli
anebo
nebo
mluvili
jak
jsem
říkal
věci
které
mně
neseděli
sedět
na
pána
boha
na
jeho
svatý
jsem
si
říkal
to
bude
strašná
otrava
takže
já
jsem
měl
největší
strach
z
toho
že
se
dostanu
do
nebe
po
smrti
a
za
všechno
možné
abych
se
do
toho
nebe
nedostal
a
tím
končila
moje
víra
promiňte
mi
tady
jste
věřící
já
vám
nechci
po
vaší
řek
šlapat
já
si
velice
cením
ale
vlivem
toho
že
jsem
takhle
se
odosobnil
nebo
zbavil
tou
ale
to
si
tělesností
nebo
jsem
ji
revidoval
nebo
její
touhy
a
podobně
tak
jsem
se
stal
i
k
těmto
závěrům
předčasně
možná.
Ale
tím
horlivěji
jsem
se
držel
toho
co
bylo
správné
tak
já
sem
o
těch
svých
ty
operace
končit
sí
let
až
do
těch
sedmnácti
let
dělal
něco
co
židovský
národ
pod
vedením
svých
mistrů
prováděl
na
podkladě
záznamů
které
o
tom
oni
zanechali
v
těch
pěti
knihách
mojžíšových.
Kde
bylo
sepsáno
do
podrobnosti
co
se
má
co
se
nemá
dělat
samo
sebou
to
mně
nebylo
známo
já
jsem
to
na
to
zeptal
svých
starších
to
znamená
rodičů
a
tak
dále
a
tím
mě
řekli
toto
děláš
správně
to
dneska
já
se
podle
toho
řídil
a
za
to
co
bylo
nesprávné
jsem
se
trestal
tam
ten
se
taky
po
trestech
já
jsem
nečekal
nějaké
nebe
nebo
takhle
já
jsem
si
myslel
že
se
to
musí
všechno
vyřídit
na
místě
se
na
takové
věci
nevěřil
a
ne
těle
sem
si
zatěžovat
svědomí
tak
že
jsem
se
opravdu
krutě
trestal.
Ale
musím
říct
že
jsem
se
také
odměňoval
to
byla
veliká
chyba
ne
se
odměňoval
uspokojením
z
toho
že
to
dělám
dobře
tuto
odměnu
jsem
bral
hojně
byl
jsem
sám
se
sebou
spokojen
je
to
vycházelo
a
nespokojen
že
je
to
nevycházelo
nedalo
to
to
na
té
úrovni
jinak
dělat
a
já
myslím
že
toto
trpěli
i
židovští
zasvěcenci
tomu
židovskému
národu
protože
mu
slibovali
když
budete
sekat
dobrotu
tak
ten
hospodin
s
vámi
bude
vycházet
bude
vás
chránit
proti
nepřátelům
a
nepřátelé
vás
nepřemohou
a
tedy
voni
dyž
nepřátelé
nepřemohli
měli
uspokojení
že
to
dělají
ve
se.
Tomu
toho
na
tak
a
naopak
když
máte
nebudete
to
dodržovat
nepřítel
přijde
sedmý
eva
uvedla
tuto
tý
aby
se
to
bylo
tak
dále
a
to
všechno
mělo
předehru
ta
tam
všechna
zapsána
to
by
byli
v
tom
se
zákoně
a
my
víme
přesně
že
to
byly
následky
určitých
čili
vyhmátnutelných
z
toho
starého
zákona
z
těch
dějin
toho
židovského
tak
uhnete
tisíc
sedm
set
let
já
sem
v
klidu
a
bez
vědomí
náboženského
a
bez
víry.
Asi
tak
jako
fakticky
nevěřili
ty
běžní
lidé
v
židovském
národě
jenom
ty
esence
ty
měli
vrcholnou
víru
a
je
do
nosti
jak
jsem
plete
se
za
sedmnáct
let
dostal
na
úroveň
člověka
židovského
který
prošel
tím
vývojem
tisíc
sedmi
set
let
to
to
dá
zvládnout
prosím
vás
i
u
dítěte
aniž
ještě
rozvinulo
život
a
rozví
to
víra
ho
stylizovaně
ale
no
to
stylizované
rodin
života
je
víc
než
normální
těkavý
život
který
se
rozbíhá
do
všech
směrů
po
ní
roviny
pravila
smysly.
Rozvinutí
života
by
mělo
mít
nějaký
řád
a
si
jako
třebas
jo
se
toho
tu
krásnou
růži
v
tom
mě
řád
toho
rozvoje
toho
květu
tady
to
není
nějak
šířeno
v
tomto
dyško
že
ano
pomůže
no
a
ono
právě
že
to
bylo
stylizováno
opravdu
přísně
řek
bych
vědecky
jedním
směrem
ne
za
účelem
spásy
to
potom
koncem
netoužil
tak
jsem
mohl
době
třinácti
čtrnácti
let
ne
třinácti
let
se
dostat
tam
před
to
narození
ježíše.
Betlémě
já
tady
mluvím
o
symbolice
ježíšova
života
v
té
širší
poloze
od
odchodu
z
babylónu
tedy
ze
země
asyrs
asyřanů
až
do
jeho
zmrtvýchstání
a
tak
dále
a
hledám
tu
aplikaci
ve
svém
životě
o
které
jsem
měla
to
nevěděl
ale
potom
že
se
to
dělá
ten
jsem
to
do
toho
vmontoval
no.
Nevěřte
tomu
že
byste
vy
při
dospělém
věku
potřebovali
čtrnáct
nebo
třináct
let
tomu
abyste
dospěli
k
narození
ježíše
v
betlémě
rovná
se
ve
svém
těle
rovná
se
ve
svém
vědomí
uvědomovat
si
svou
nesmrtelnou
podstatu
která
definuje
jenom
to
narození
v
betlémě
nesmrtelnou
podstatu
že
to
je
že
to
sem
já
že
to
je
moje
pravé
já
to
je
ta
pravá
individualita
která
se
nerodí
tím
že
se
tady
rodí
ve
vědomí
mém
nýbrž
ta
je.
Dříve
než
abraham
byl
ano
jenže
já
se
o
tom
teprve
dovídám
jakmile
se
to
narodí
v
tom
betlémě
to
znamená
v
mým
těle
a
tam
se
to
dovídám
jenom
takovým
řek
bych
mlhavým
způsobem
spíš
že
se
cítím
být
napřed
těhotný
tím
novým
životem
a
pak
se
cítím
být
obdařen
tím
životem
který
ještě
nemá
vypovídací
schopnost
ale
už
tu
je
tak
hmatatelně.
Že
se
nemohu
zbavit
té
jistoty
že
on
je
pravým
životem
který
nastupuje
po
tomhletom
životě
tak
já
jsem
vám
říkal
že
není
třeba
k
tomu
zrovna
těch
čtrnácti
let
nebo
třinácti
anebo
tisíci
sedmi
set
let
nebo
nějakých
převtělování
to
kterou
všechno
skrupule
to
není
pravda
to
je
všechno
co
to
co
tady
líčím
jsou
bezčasové
záležitosti
to
buď
před
nutí
časoprostoru
kterému
nutný
vědom
dá
pochod.
Já
musím
dovolit
aby
k
tomu
došlo
já
tady
mluvím
o
podmínkách
za
kterých
to
dovoluji
když
to
dovolím
to
otázka
mé
vůle
tak
se
to
prostě
stane
to
je
zákonité
to
nízká
náhoda
nebo
nějaká
milost
jak
si
myslí
křesťan
on
to
tím
je
ohromná
milost
ale
jde
jim
způsobem
je
to
představujou
křesťané
a
bylo
starý
zaručeně
byla
že
to
přeci
není
jenom
tak
náhodné
co
tady
sednout
dělo
ale
nespočívala
v
tom
že
by
mně
muselo
být
něco
odpuštěno
no
tak
to
né.
Nýbrž
jestliže
člověk
poskytne
průchod
té
moci
boží
tomu
říkají
věřící
lidé
tak
ona
tu
je
zákonitě
tu
je
a
působí
já
zase
přeskočím
kus
cesty
a
chopím
se
těch
učedníků
páně
kteří
prostě
dali
pochod
té
moci
boží
do
určité
míry
jenom
v
těch
třech
letech
učednictví
když
si
za
ježíšem
tím
způsobem
že
dali
přednost
spáse
osobní
za
kterou
šli
a
proto
šli
za
ježíšem
před
smrtí
na
tomto
světě
a
službě
rodině
a
vydělávání
si
a
tak
dále
a
tím
se
dostali
na
jinou
úroveň
volní
k
jinému
disponování
vůlí
ještě
disponovali
vůlí
osobní.
Nezanechávali
předčasně
tak
se
musí
rozvíjet
na
různých
úrovních
i
na
to
té
úrovni
když
člověk
jde
za
vlastní
spásou
třeba
nic
jiného
nedokáží
zatím
oni
nic
jiného
nedokázali
než
ji
za
vlastní
stát
možná
že
ten
svatý
jan
já
nepochybuju
vo
tom
osobně
vám
říkám
možná
ale
o
tom
nepochybuju
nešel
za
vlastní
spáse
že
by
šel
za
ježíšem
že
mu
šlo
opravdu
o
toho
ježíše
mám
dojem
že
ano
budete
nikdy
od
něho
nevzdaloval
protože
opravdu
s
ním
spolupracoval
způsobem
jakým
nebyli
schopni
spolupracovat
ostatní
učedníci
to
bylo
nejlépe
vidět
pod
tím
křížem
by
se
o
mě
utekl
a
von
tam
šel
bez
ohledu
na
jana
bez
ohledu
na
sebe
bez
ohledu
na
to
že
přijde
o
život
by
tam
se
objeví
jako
učit
páně
že
to
tak
nou
pověsí
janu
nevěděl
o
janovi
už
nevěděl
že.
On
byl
ty
ježíšem
který
by
se
na
kříži
a
proto
se
mu
nemohlo
nic
stát
už
jednou
visel
na
kříži
už
nebyl
pod
tím
křížem
to
rozdvojení
je
tam
jenom
symbolicky
napsáno
tak
abychom
my
tomu
rozuměli
protože
je
to
všechno
já
tady
líčím
život
ježíšův
jako
přesnou
jógu
do
všech
podrobností
vypracovanou
tak
jak
si
žádný
ind
indický
mistr
netroufal
to
popsat
pole
to
ještě
tajné
kteří
ho
tajemství
jako
pro
normálního
křesťana
je
to
tajemství
to
je
tajemství
spasitelské
zlem
těch
tajemství
tam
je
ta
letí
svatého
růžence
máme
že
on
samá
tajemství
jedno
tajemství
za
druhé
ale
přeci
ježíš
řekl
vůbec
nebude
žádné
věci
tajemné
která
by
nebyla
odhalena
ale
jestli
nelhal
a
on
a
tak
se
to
musí
jednou
ví
tak
se
to
taky
říká
to
nejsem
já
vám
to
není
moje
privilegium
žasnu
kolik
lidí
to
dneska
zrovna
tímtéž
způsobem
říká
na
všech
stranách
světa
dneska
zrovna
na
tuto
dobu
třebas
to
hlavně
říkají
tak
tam
je
teďka
noc
ještě
že
tak
tam
to
momentálně
neříkají
tyto
to
budou
říkat
nebo
odpadu
plačou
říkat
zase
za
to
říkáme
to
na
všech
stranách
světa
protože
doba
zralá.
Proto
aby
to
dneska
aby
se
konečně
porozumělo
tomu
ježíši
kristu
jako
symbolice
života
lidského
která
není
ti
sobě
sebe
žije
dotažena
do
konce
není
prodělána
dokonce
po
té
symbolice
lidského
života
deme
jenom
do
určité
fáze
a
tam
končíme
lidskou
smrtí
nechci
říct
jsme
žabaři
ale
prostě
nejdeme
dál
když
kristus
ukázal
jak
provést
tu
nástavbu
ne
toho
včas
než
se
umře
fyzicky
já
se
vrátím
prosím
vás
k
té
své
není
zkušenosti.
Tak
když
potom
v
sedmnácti
letech
se
u
mě
v
tom
těle
narodil
ježíš
tedy
v
betlémě
a
ty
detaily
vám
nebudu
vůbec
předvádět
protože
je
to
všechno
popsáno
v
mých
spisech
ne
potom
se
na
mně
už
nechtělo
abych
stylizoval
život
jako
jsem
to
dělal
před
tím
abych
byl
si
sám
soudcem
to
už
by
bylo
nestačilo
tady
na
této
cestě
totiž
platí
já
vám
pořád
opakuji
že
prostředky
které
jsou
výtečné
v
určité
fázi
pak
ztrácí.
Tuhletu
tažnou
sílu
a
vůbec
odůvodnění
a
když
jsou
ještě
ne
když
se
dostanou
když
je
přetáhneme
čem
další
vyšší
fáze
tak
jsou
nedospělý
proto
a
obnovuji
to
co
tam
mám
provést
a
to
je
důležité
vědět
že
na
každém
tom
přechodu
a
člověk
přechází
přes
mnoho
přechodů
přes
mnoha
přechodných
období
my
tomu
říkáme
krize.
Že
po
nich
se
třeba
vracíme
k
tomu
původnímu
protože
nevíme
jak
dál
a
nějak
to
všelijak
flastrikujeme
tak
po
takový
krizi
která
se
úspěšně
překoná
přechodem
do
vyšší
fáze
vývojové
nemohu
se
chopit
beztrestně
prostředků
které
jsem
užíval
předtím
bude
to
by
se
a
ne
jeden
kompromis
v
udělat
že
bych
k
těm
prostředkům
dodal
další
to
prosím
ano
tam
chci
mít
nějaký
organický
přechod
já
nemohu
najednou
se
chopit
nových
prostředků
které
ten
den
já
musím
aplikací
toho
minulého
něco
nového
najít
a
co
jsem
tam
našel
to
už
nebylo.
Možno
vyčíst
z
toho
který
myslel
já
jsem
se
také
přestal
ztotožňovat
s
tím
který
myslel
já
jsem
začal
přenesli
to
to
je
ta
nejdůležitější
změna
považovat
toho
který
myslel
protože
rozmýšlí
věci
a
je
mohlo
svý
věci
podškrtávám
slovo
jenom
rozmýšlí
o
věcech
za
překážku
ta
hr
ne
větší
překážku
toho
abych
se
dostal
dál
ano
čili
já
tím
nepopírám
rozumovou
činnost
ale
já
jí
podřazoval
od
tý
chvíle.
K
tomu
kdo
nemyslí
v
člověku
ale
ví
kdyby
nevěděl
nemá
tam
místa
ale
ví
napřed
to
ví
způsobem
který
je
nevypověditelný
a
kdo
se
jako
dostane
to
jenom
do
této
fáze
tak
říká
to
je
tajemství
o
kterém
se
nedá
mluvit
omyl
on
to
musí
se
to
do
další
fáze
a
bude
potom
umět
o
tom
něják
aspoň
lovit
neříkám
že
tím
potřebu
jak
to
zkušenost
to
ne
tak
už
ho
se
musí
nabýt
vlastní
iniciativou
ale
může
dát
do
dýku
k
tomu
aby
ten
člověk
nedělal
vylomeniny
na
té
cestě
a
aby
šel
směrem
který
je
žádoucí
aby
se
dostal
na
cestě.
No
a
teď
kdo
je
to
ten
kdo
ví
ten
se
to
ztotožněna
na
se
v
říká
je
to
už
el
na
tom
přechodu
v
mém
životě
byla
extaze
bohužel
říkám
dneska
říkám
pokusili
jsem
za
ní
byl
strašně
rád
ale
i
ta
extaze
kterou
si
myslitele
křesťanští
tolik
cenili
je
něco
co
musí
být
překonáno
to
není
obecně
přístupná
záležitost
nebo
prostředek
vypovídací.
Nýbrž
to
jenom
náhražka
pro
bohu
byl
dění
protože
jaké
je
to
vědění
které
se
tam
člověku
v
extazi
dostává
on
najednou
vstoupí
do
vědomí
o
něčem
o
čem
předtím
nevěděl
co
má
daleko
větší
životní
nebo
syn
mší
životní
dynamiku
než
má
celý
tento
život
tak
že
to
to
domu
potom
působí
i
když
to
přestane
ten
ten
zážitek
ale
to
je
všechno
ten
zanik
přestane
a
doznívá
jenom
tou
náplní
která
přežila
v
jestliže
ta
extaze
neopakuje
tak
ochabuje
ten
záži
ten
ten
dovětek
ta
ozvěna
je
pořád
slabší
že
dejme
tomu
u
takových
třebas
jako
kojené
měl
za
život
tři
extaze.
Nebo
když
zen
buddhista
japonský
má
jedno
satori
což
jest
extaze
a
vono
mu
to
stačí
tak
se
odsuzuje
k
polovičnímu
úspěchu
o
tu
ze
své
stagnaci
a
co
toho
potom
vyvodí
může
mít
nedozírně
špatné
následky
nejenom
na
něho
ale
i
na
celé
lidstvo
se
de
si
to
že
svatý
pavel
který
měl
a
sebou
extazi
vraždil
křesťany
to
přeci
nebylo
hezké
jak
se
tomu
dobra
po
věděl
že
to
nemá
dělat.
Nebo
indič
japonští
zasvěcenci
vedli
japonskou
válku
v
tomto
období
byl
se
to
mé
války
a
co
na
to
odplul
a
kdyby
jich
nebylo
těch
sedm
hist
tak
tu
válku
bez
japonci
ani
a
tak
dlouho
úspěšně
poměrně
úspěšně
nepůsobili
ten
jejich
hlavní
velitel
když
ho
sestřelili
letadlem
ještě
byl
nalezen
té
pozici
satori.
Ještě
po
smrti
to
leta
mezi
vyprostili
že
tak
je
vidět
jak
ten
jejich
hlavní
velitel
to
vedl
a
kudy
to
vedl
a
jaké
pozice
polovičně
vzdělaného
mystika
takže
extatikové
i
v
evropě
i
v
americe
i
v
asii
udělali
moc
zla
a
já
jí
to
nemohu
z
této
pozice
odpustit
protože
dejme
tomu
jestliže
jeden
největší
extatiků
evropských
svatý
bernard
skládal
druhou
křížovou
válku
naše
takoví
nemusel
tu
druhou
podávat
potom
to
bylo
strašný
zle
co
jsme
proti
tě
poštvali
islámský
svět
celý
se
nemuselo
vůbec
stát
se
s
ním
mohli
dobře
vycházet
s
tím
tam
s
kým
světem.
Tak
udělal
moc
velké
zle
a
moci
mysleli
dělá
dobře
že
mu
takový
mystik
poloviční
extatik
šedá
eminence
odstoupil
to
toho
válku
tak
musíme
říct
že
nebýt
třicetileté
války
nebyla
ani
tato
druhá
světová
válka
když
si
to
historik
takhle
rozebere
všecko
tak
tam
začlo
něco
co
se
nedalo
zastavit
a
o
čem
jeden
muž
v
minulém
století
řekl
vy
nás
francouze
litujete
že
jsme
podal
tak
těžkou
revoluci
tedy
ve
se
u
nás
prolilo
a
tolik
chybných
věcí
se
provedlo
skácelo
se
a
zmrhalo
se
co
se
nemělo
zmrhat
ale
litujte
sebe
že
to
je
začátek
revolucí.
To
bude
revoluce
už
permanentní
kterou
nikdo
nezastaví
a
mohl
by
to
zastavit
jenom
ten
nebo
ti
kteří
by
porozuměli
zákulisí
toho
zrychleného
točení
se
kola
osudu
se
to
točí
zrychleně
že
to
nějaká
fáze
ze
které
se
musí
zakročit
z
jiné
strany
než
pohybem.
Ve
které
se
musí
zakročit
z
té
strany
kde
není
pohyb
a
jak
jsem
se
dostal
zpětně
k
tomu
kde
ten
který
člověku
radí
okamžik
od
okamžiku
když
se
v
něm
narodí
ten
ježíš
že
je
to
ten
ten
není
v
pohybu
se
na
na
mu
začat
oponovat
s
nějakou
stálou
existencí
která
se
nepotřebuje
rozvíjet
která
prostě
jest
a
která
jest
novou
po
stránce
existenční
to
zrodila
pozdě
před
přecházím
na
zkušenosti
pozdější
která
které
potom
nastaly
asi
po
devíti
letech
ale
mohu
proti
dneska
sumárně
ta
zkušenost
je
že
existuje
nejenom
v
oblasti
toto
já
bych
tak
řekl
pravé
jenom
oblasti
existenční
nýbrž
také
v
oblasti
lásky
v
oblasti
poznání
té
strašně
důležité
protože
dneska
se
dostáváme
třebas
po
stránce
poznání
do
oblastí
už
v
každé
vědě
nejenom
řekněme
v
technice.
A
nebo
v
lékařství
že
jeden
člověk
není
schopen
rozhodnout
správně
že
se
musí
rozhodnout
týmově
protože
každý
zvládl
nějakou
speciální
pasáž
té
te
vědy
nebo
techniky
tak
se
staneme
do
takových
konců
že
je
to
velice
těžkopádné
to
další
dobývání
pozic
tímto
směrem
tom
povím
směrem
tomu
ten
myšlení
když
von
to
někde
je
všechno
hotové
bez
pohybu
ale
bohužel
bez
frekvence.
My
dosud
dovedeme
poctivou
jenom
to
co
má
nějakou
frekvenci
by
na
to
máme
vlastní
aparát
organický
který
se
vyžívá
v
určité
frekvenční
fázi
v
podstatě
odvozené
od
slunečního
záření
a
nebude
máme
tomu
dispozici
jiné
části
o
kterých
nevíme
že
to
je
v
jiné
frekvenci
také
pohybem
za
frekvencí
se
něčeho
zmocňují
a
to
všechno
hrozně
pomalá
záležitost
protože
je
tady
nějaký
základ
bez
frekvence
a
protože
bez
trikem
se
může
v
tom
být
v
klidu
obsaženo
všechno
co
jinde
je
v
pohybu
je
tam
totéž
v
klidu
co
jinde
v
pohybu
až
dá
břemene
to
dostává
do
pohybu
e
frekvence
to
tam
ale
to
bez
pohybu
ano
tak
tuhletu
já
jsem
se
shledal
ovšem
jak
to
dneska
vykládám
tak
jsem
to
museli
tak
tuze
nebo
nedovedl
se
takový
světle
že
je
to
řečeno.
A
s
tímhletím
já
manipuloval
ježíš
kristus
nebo
s
tím
se
stýkal
jako
já
od
těch
sedmnácti
let
ovšem
von
daleko
dokonaleji
jako
avatar
pochopitelně
já
jsem
obyčejný
člověk
a
do
těch
třiceti
svých
let
to
mu
tohleto
napovídalo
čím
se
měl
dále
řídit
a
já
chci
právě
ty
to
taky
kou
stránku
zachytit
z
té
symboliky
lidského
života
on
se
nemohl
stát
už
pouhým
soudcem.
Vůbec
ne
aby
soudil
sám
sebe
já
jsem
také
v
tom
útlém
mládí
nebyl
jenom
sám
sobě
soudcem
pomocí
toho
který
ve
mně
myslí
vono
to
občas
bylo
neúnosné
pořád
se
sou
jak
jsem
vám
včera
říkal
já
jsem
většinu
dne
už
v
předškolním
věku
jsem
si
zpíval
abych
se
nemusel
abych
se
nemusel
soudit
a
tím
jsem
si
zpíval
tak
jsem
odcházel
od
sama
sebe
a
odpočíval
jsem
si
od
toho
soudce
který
ve
mně
soudil
tu
tělesnost.
No
a
ten
ježíš
ale
o
sobě
řekl
ve
dvanácti
letech
když
ho
tam
našli
v
tom
chrámu
kde
vykládal
s
těmi
farizeji
a
zákoníky
se
tam
ztratil
zdali
nevíte
že
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
čili
on
už
si
nebyl
soudcem
sou
ten
byl
ten
otec
že
jo
on
tam
musel
být
to
na
to
vede
bezvadně
tu
změnu.
Která
nastala
oproti
tomu
kdy
se
chtělo
od
židovskýho
národa
až
do
narození
ježíše
krista
aby
sám
sebe
soudil
aby
sám
posuzoval
měl
to
napsané
že
se
to
jinde
co
má
dělat
to
se
nemá
vůle
tam
potom
děje
se
po
správné
dostane
a
to
se
to
posuzovalo
z
hlediska
vyššího
poznání
bych
tomu
tak
řekl
lidově
to
znamená
neska
toho
který
není
z
toho
tu
jehož
vědomosti
nejsou
psané
bych
tak
řekl
nejsou
nikdy
někde
kodifikované
se.
To
je
rezervou
řečeno
že
kodifikace
tu
je
uzákonění
tu
je
je
to
jiná
sféra
zákonitosti
než
kterou
tady
poznáváme
na
tomto
světě
že
se
ocitá
v
jiné
sféře
zákonitosti
která
je
zrovna
tak
ucelená
jako
tahleta
zákonitost
zde
na
tomto
světě
když
se
tam
například
zvíře
proviní
proti
zákonitosti
svého
života
když
nežije
jako
jiné
zvíře
svého
druhu
tak
na
to
vodě
doplatí
se
samého
jiné
zvíře
nebo
zahyne
nějakou
chorobou
nebo
prostě
zaplatí.
A
to
zvíře
tak
na
to
doplácí
když
se
nežije
že
se
nevíte
li
přirozeným
zákony
které
tady
vládnou
ty
by
měl
člověk
dokonale
znát
nou
a
ne
by
se
jimi
řídit
žádným
vyšším
nějakým
řádem
protože
rozpětí
pravé
rozvinutí
života
spočívá
v
tom
že
správně
vystihne
zákonitosti
tohoto
života
a
jimi
se
řídí
přátelé
žádný
zázrak
žádný
napomínání
ze
strany
pána
boha
vůbec
ne.
Ale
je
výborné
že
jsme
dostali
se
tak
daleko
ti
zákonitost
to
života
už
chápeme
to
že
bychom
se
jimi
tak
je
ještě
řídit
to
máme
bohužel
daleko
a
kdyby
tomu
tak
bylo
tak
rozvineme
velice
prudce
tento
život
a
to
rychle
točení
se
kola
která
to
teďka
svědky
ti
indové
ano
a
chtějí
aby
se
zakončilo
narada
a
si
tak
ucelenosti
ono
by
se
to
dalo
taky
zažít
tak
že
by
tak
celá
budu
zase
založila
ne
že
nějaký
katastrofy
a
ono
by
se
zastavilo
všecko
jenže
to
není
žádoucí
ale
četli
taky
není
žádoucí
který
nám
kyne
že
ano
taky
není
žádný
kompromis
se
bude
muset
najít
mezi
tím
někde
já
se
dostanu
k
té
vyšší
zákonitosti
ježíš
nám
vysvětlil
tím
životem
do
třeti
let
zhruba
co
to
je.
Že
on
teď
mohl
být
beztrestně
a
bez
nebezpečí
oddán
lidem
mezi
kterými
žil
pokud
mu
to
neporušovalo
ten
pocit
že
musel
být
přitom
v
tom
co
jeho
otce
rozumíte
s
tím
co
měl
ve
vědomí
od
otce
ne
nepřicházel
k
otci
z
kde
napřed
k
lidem
a
všimněte
si
že
tomuto
učil
ježíš
své
učedníky
jak
se
ten
věnovat
boha
který
ho
nezbytná
větě
bližního
kterého
máte
před
sebou
musíte
pomáhat
bližnímu
to
je
ta
pravá
cesta
a
chci
noste
den
tví
a
ne
oběti
a
tak
dále
a
tak
dále
to
je
největší
v
této
zákonitosti
tak
každý
kdo
podle
této
zákonitosti
žije
a
nestaví
se
na
vlastní
nohy
v
tom
smyslu
že
říká
co
je
mi
do
toho
co
je
mi
do
tamtoho
mně
jenom
do
mě
samého
takhle
už
von
nesmí
žít
v
této
chápe
to
muž
musí
také
něco
do
toho
prostředí
ve
kterém
žije.
A
k
tomu
nás
bezvadně
vychovává
kterákoliv
lidská
ten
je
mi
ani
nevíme
že
si
toho
nejsme
vědomi
že
se
tažní
koně
kteří
něčím
sílu
předávají
tomu
nákladu
který
tam
a
nemají
z
toho
nic
než
ten
obyčejný
život
to
patrně
je
tak
že
člověk
má
a
čím
dál
tím
ne
společnost
čím
dál
tím
více
a
to
my
si
to
to
žitý
pro
tento
věk
todleto
ale
blaženost
to
je
v
pořádku
to
nás
neruší
dominik
která
musí
na
arabelu
je
tedy
když
on
přitom
pro
vůle
prodlužuje
a
on
už
má
co
toto
dušovat.
Co
ten
otec
chce
v
tom
smyslu
aby
se
ten
člověk
neztratil
v
té
lidské
společnosti
nýbrž
aby
mu
zůstal
věren
tou
idou
lidské
stejnost
upozorňují
předtím
ten
člověk
tou
že
jenom
tobě
to
to
narození
vše
krista
teď
už
slouží
té
lidské
společnosti
jestliže
toto
dodržuje
a
tyto
se
nespustí
toho
otce
to
znamená
té
vůle
toho
který
nemyslí
už
který
ví
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
a
dospěje
k
další
fázi.
A
to
je
k
se
jordán
zase
se
tam
musí
opakovat
totéž
co
předtím
při
narození
ježíše
krista
a
před
ním
ta
má
maria
se
vzdala
svého
života
ve
společnosti
židovské
jako
svobodná
matka
se
musela
vzdát
ale
udělala
to
bez
hlesu
bez
bez
repliky
tak
ten
ježíš
musel
se
na
to
matku
obrátit
ani
se
nesměl
odloučit
do
svou
rodinou.
Jak
to
pole
do
tý
učedníků
neue
nedoorej
pole
nechoď
toho
být
svého
otce
nechať
mrtví
pochovávali
mrtvé
zrovna
tak
on
odešel
od
své
rodiny
a
šel
do
jordánu
vás
tohleto
je
důležité
na
každém
přechodu
ať
jich
podáte
kolik
chcete
a
on
se
ten
přechod
někdy
prodělává
na
splátky
takže
vy
máte
dojem
že
jste
prodělali
jeden
přechod
nebo
vy
jste
prodělali
padesát
přechodů
pardon
a
vy
to
co
pak
udělali
jeden
protože
to
to
je
tady
jednorázově
ukázáno
v
ježíšově
životě
to
člověk
musí
se
a
tisíckrát
o
to
a
tato
dovršil
vůbec.
Že
on
se
strefuje
on
přeci
jedná
jako
nevědomý
vůbec
neví
co
dělá
odpustím
pane
neboť
oni
nevědí
co
dělají
říká
když
se
modlí
za
ty
s
sví
ukřižovatele
ty
svoje
co
co
tam
trápili
ne
protože
modlí
se
správně
jelikož
ví
že
člověk
neví
co
dělá
on
je
to
mě
byli
co
prováděli
jako
skvělou
věc
která
dej
křižovali
že
to
nevadí
stalo
se
to
a
kdyby
to
byli
věděli
tak
by
to
byli
vůbec
nedělali
oni
to
nesměli
vědět
nebo
tak
vůbec
nesmí
být
poučeni
vo
tom
co
děláme
ale
byl
to
by
to
kázali
dělat
tak
by
někdo
skočil
propasti
kdyby
si
nebyl
jist
tím.
Když
pokud
my
si
totiž
vědom
toho
že
když
na
něho
bude
čekat
nějaká
síť
dole
že
ho
chytí
voni
ne
že
se
může
zeptat
tak
tam
skočí
ale
když
by
si
vědom
že
tam
skočí
a
bude
po
něm
tak
by
tam
neskočil
že
by
to
byl
sebevrah
a
to
není
příklad
správný
ale
na
každém
tom
rozchodu
z
jedné
úrovně
na
druhé
musí
být
člověk
takovým
vnitřním
sebevrahem
musí
ten
mi
smysl
života
dokonale
vyměnit
pokud
se
to
dá
dokonale
vyměnit
za
nový
smysl
života
a
změna
tedy
je
ve
smyslu
který
přikládáme
životu
napřed
nevědomě
a
potom
vědomě
ale
dycky
celobytostně
jakmile
sedíme
na
dvou
židlích
tak.
Na
té
úrovni
vyšší
nikam
se
nedostaneme
to
ježíš
kristus
na
to
dbal
a
pořád
připomínal
neseďte
nebo
žilích
že
ano
tak
tady
ty
vyšší
fáze
nebudu
líčit
podrobně
neboť
já
jsem
vám
princip
vysvětlil
té
cesty
jestliže
pochopitelně
v
této
symbolice
ti
učedníci
páně
představují
lidské
vlastnosti
zasetí
jednoho
a
téhož
člověka
a
manipulaci
s
nimi
tak
pak
samozřejmě
je
to
všechno
velice
toho
mylné
a
člověk
má
vědět
má
z
toho
co
by
se
to
vědět
co
má
dělat.
A
co
ho
čeká
že
ho
čeká
další
krize
další
přechod
že
totiž
když
se
někdo
ocitne
v
jordánu
a
zažije
tam
vědomí
já
to
přece
jen
musím
nějak
trošku
definovat
nejenom
že
nositelem
věčného
života
nýbrž
že
je
že
věčný
život
je
jediný
činitel
v
té
rozdíl
že
jediný
vylití
on
ten
věčný
život
jediný
činitel
a
jediný
existující
toho
milé
vyvodili
indové
že
toto
iluze
pravda
když
toto
se
tam
doví.
Tak
pak
už
je
pří
tělesnost
je
přívěskem
tohoto
vědění
on
říkal
ježíš
o
sobě
jestli
já
něco
dělám
pro
sebe
nevěřte
mně
nic
nedělá
to
se
protože
já
nemám
kam
bych
hlavy
sklonil
syn
člověka
nemá
kam
by
hlavy
slovu
neměl
tady
tomu
toto
tělo
se
vším
tím
komfortem
tohoto
světa
nebylo
jeho
domovem
prosím
vás
on
věděl
že
má
domov
někde
na
příbytek
u
boha
bych
tak
řekl
lidsky
řečeno
nebo
jeho
hantýrkou
mluveno
čili
on
už
vlastně
od
chvíle
kdy
se
dostal
k
jordánu
a
potom
kdy
přemohl
toho
satana
to
znamená
sám
sebe
na
té
poušti
se
dostává
do
vývojové
fáze
kde
nic
nedělá
přátel.
A
my
ho
vidíme
v
horečné
činnosti
tak
sem
vám
to
nevhodný
zázrak
na
zázraku
když
to
vim
s
tím
byl
jindy
tak
můj
argument
i
se
její
je
že
my
neudělal
že
žádný
zázrak
neudělal
a
to
mě
potom
chápou
vy
vyčítáte
jim
říkám
proč
von
dělal
zázraky
když
to
do
vás
jenom
fakírové
kteří
jsou
podružní
sou
svým
duchovním
vzestupem
a
von
si
to
dělal
ježíš
kristus
avatar
jak
je
to
možné
nedělal
zázraky.
To
to
my
vidíme
jako
zázraky
to
byla
moc
boží
která
je
v
každém
realizována
kdo
absolutně
poslouchá
plně
že
on
byl
do
té
míry
poslušen
té
moci
že
sám
sebe
zmařil
na
kříži
prosim
vás
to
je
nejvyšší
míra
poslušnosti
kterou
nám
ukázal
nebo
nikdo
nekonal
nemůže
více
dát
než
svůj
život
ne
nemá
k
dispozici
a
on
bez
reptání
to
dal
to
byla
tedy
tamas
otci
nevídaná
historii
lidstva
tímhletou
proto
fází
se
dostává
za
indické
učení
nad
ně
nad
to
indické
učení.
A
to
postrádají
všichni
indičtí
mudrci
kteří
se
sami
nad
tuto
fázi
nedostali
kteří
jenom
omílají
to
co
udělali
jejich
předkové
anebo
koketují
ježíšem
kristem
což
není
totéž
jako
to
uskutečnit
oni
třebas
vědí
že
ježíš
kristus
jak
něco
navíc
a
jenom
s
tím
koketují
jenom
o
tom
hezky
mluví
ale
nerealizovali
to
se
to
pozná
podle
s
podle
jich
skutků
člověk
podle
jejich
mluvy
a
podle
všeho
podle
každého
hnutí
jestliže
potom
se
ježíš
vzdává
tohoto
osobního
vedení
tak
on
to
tam
prohlašuje
na
kříži
bože
pročs
mě
opustil
tak
ten
člověk
který
umírá
při
tom
definitivně
umírá
že
tam
už
není
třeba
člověka
na
další
ho
na
zažívali
není
třeba
člověka
ježíš
vede
člověka
k
nadlidství
za
lidství
toto
je
třeba
si
uvědomit
ne
k
nějakému
převtělování
nebo
upře
to
a
jako
světec
ani
k
tomu
ne
nýbrž
za
lidství
vede
k
příbytku
u
boha
ano.
Kdyby
se
setkali
třebas
s
nějakým
takovým
svatým
já
jsem
to
říkám
tak
švandovně
protože
to
dobře
stali
který
má
takový
příbytek
u
boha
tak
byste
žasli
co
on
má
práce
jestli
jste
si
teďka
po
tom
mém
výkladu
uvědomili
co
práce
vykonal
ježíš
kristus
nadlidské
práce
už
když
z
moci
boží
něco
dělal
po
ty
tři
roky
tak
teďka
si
ty
představte
co
nadlidské
práce
udělá
člověk
který
má
už
příbytek
u
boha
to
není
záležitost
do
rance
na
že
si
tam
odpočívá
v
pokoji.
Pokoj
to
je
ale
nikoliv
odpočinek
protože
tam
už
se
nedělá
tím
že
se
musím
moc
pohybovat
že
čím
víc
se
namahám
tak
tím
víc
toho
udělám
čím
méně
se
namahám
tím
víc
toho
udělám
to
je
nepřímá
úměrnost
prosím
vás
a
to
je
třeba
pochopit
že
tomu
tak
ježíš
kristus
čím
nemusel
namáhal
tím
více
provedl
už
za
doby
existence
těch
tří
let
mezi
těmi
svými
žáky
a
ti
žáci
jakmile
začli
někde
namáhat
tak
mu
to
nešlo
o
to
nejde
tamtoho
zlého
ducha
vy
vymítnout
říkal
odívám
to
šlo
a
ježíš
to
jenom
modlitbou
a
teď
jim
to
neni
předvedl
a
toho
zlého
ducha
vymítl.
Jak
to
je
to
o
převedl
aby
to
všechno
převedl
na
normální
choroby
ale
nechci
nějak
nestačí
nemá
to
čas
jenom
říct
že
moc
ta
modlitba
to
jim
předvedl
nebyla
slovní
modlitba
to
byl
skutek
modlitba
nevytahuje
svou
s
tím
skutkem
který
je
za
pohybem
způsobil
že
pozastavil
nějaký
pohyb
nějakým
směrem
libovolně
jak
ste
mě
ne
nějaké
chorobě
nebo
já
umím
všechny
ty
zázraky
vysvětlit
zcela
přirozeným
způsobem
konstatuju
se
na
přirozeným
tužba
přirozeného
v
tom
není
ano
bohužel
se
to
dneška
vykládá
jako
zázraky
a
ten
pojem
já
musím
zachovávat
protože
se
to
nezná
jinak
ne
a
teď
co
se
chtělo
dál
aby
ten
který
už
nemůže
věkem
působil
dál
a
to
se
se
od
každého
z
nás
aby
jednou
až
nebudeme
lidmi
mohli
jste
působit
tím
více
na
toto
co
je
stvořené
než
jsme
mohli
z
toho
úzké
z
toho
úzkého
pole
možností
pokud
jsme
lidmi
byli.
Text view •
Help