Waveform view
89-09B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Šel
do
všeho
jednání
jako
do
něčeho
co
není
vymyšleno
mnou
a
co
mě
také
nebavilo
takle
například
to
vysokou
školu
mě
dostal
trerým
říkal
musí
studovat
nechte
škole
že
já
jsem
ti
době
kdy
si
chtěl
slova
z
toho
od
radil
to
se
neměl
peníze
tetě
mám
tak
budeš
studovat
tak
já
jsem
mu
říkal
styku
já
budu
citovat
jenom
kvůli
tobě
a
mě
to
nebaví
a
on
si
souhlasili
dyť
nemusíš
studovat
rychle
studoval
tedy
se
nemusel
jít
na
zkoušky
než
jsem
zpoznal
ne
vyhodili
ho
ze
školy
jako
dneska
se
chopil
osud
skoku
tak
udělal
zkoušku
tak
on
zapisoval
další
semeno
další
to
považovat
studoval
šest
let
místo
štyři
ale
za
těžké
roky
za
tři
se
měl
toho
kantoři
než
já
se
tam
líbilo
to
studiu
takovým
váže
tím
svět
člověk
musí
být
věže
a
tak
jsem
si
vyžil
koncentrák.
Ale
já
bych
se
byl
beztak
toho
se
tak
je
dostal
a
to
je
pro
vás
velice
důležité
vědět
že
to
já
to
neříkám
jenom
o
sobě
jako
příklad
že
kdyby
neměl
španělsku
chřipku
na
rozhraní
šestého
roku
tak
mě
vzali
do
školy
v
šesti
letech
o
mě
ale
nevzali
do
školy
to
jsem
byl
tak
ze
slabiny
tou
chorobou
to
byla
strašná
šipka
který
to
španělska
se
se
možná
vo
tom
slyšeli
vysokého
řeky
trvale
a
tak
dále
to
měla
dobrou
šest
roku
podobě
matky
tak
jsem
byl
tak
nesprávný
že
se
tam
přešel
jak
jsem
se
tak
vedlo
no
tak
to
dítě
nebereme
řekli
to
je
tak
slabé
že
ho
vodveďte
ho
domu
a
když
se
mi
nestane
a
za
rok
sem
přijde
jsem
šel
o
rok
později
kdybych
šel
nepřišel
o
rok
později
taky
při
té
pomalu
sti
svého
studia
aby
byl
doslova
i
to
inženýrství
o
které
mě
ještě
šlo
se
studoval
tak
dlouho
jenom
proto
nebo
všechno
možný
co
se
dal
nastudovat
se
i
na
vysoké
fakultě
ale
se
dělal
zkoušky
a
já
se
k
ten.
Protože
jsem
potřeboval
čas
proto
studium
duchovní
a
to
jsem
nemohl
mít
až
budu
zaměstnán
já
jsem
mu
by
zaměstnán
jako
kantor
né
já
jsem
nebyl
protože
slyšel
říkal
ne
si
jednou
kontrolní
dal
nevezme
ale
já
tě
budu
vydržet
svoji
dal
po
já
mám
peněz
dorostu
pořád
pomalinku
já
jsem
toho
tak
pomoc
ne
tak
že
jo
no
to
je
krásný
na
nebýt
toho
jsem
se
dostal
k
tomu
velkému
utrpení
a
proto
to
říkám
tak
s
vámi
tady
nemluvím
o
těch
věcech
protože
voni
nic
nevím
jsem
se
dověděl
v
tom
bezčasovém
okamžiku
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
to
je
prosím
obsahem
toho
co
teďka
říkám
nebýt
toho
utrpení
a
toho
jsem
se
vzdal
svýho
života
tak
vám
toto
neříkám
takže
bylo
to
zlo
že
jsem
takhle
pomalu
studoval
a
že
jsem
se
dostal
vlivem
toho
do
koncentráku
a
že
mě
nevzali
to
trošku
li
a
tak
dále
to
bylo
všechno
zlo
že
jsem
měl
tu
španělsku
si
je
se
všechno
nula
co
se
vyjde
špatnýho
objevilo
tak
to
jsem
měl
já
na
se
otázce
li
životem
a
smrti
tři
neděle
tam
při
té
straně
ké
klice
k
věci
osmnáct
že
mě
nevzali
školy
a.
Tak
dívejte
se
na
to
utrpení
tím
než
dosud
kde
se
na
nechci
propagovat
utrpení
ale
je
to
svým
druhem
nepochopitelné
požehnání
pokud
neza
trpnou
a
nezavrhne
boha
já
jsem
neměl
koho
jsem
nevěřil
ale
vy
si
nesmíte
dovolit
nadávat
na
pána
boha
a
i
když
jako
při
tom
nedával
ten
a
pana
balamutí
si
a
to
nebudu
tady
reprodukovat
na
pána
list
dokonale
nadával
na
pána
boha
až
jsem
pustím
spojil.
A
víte
proč
se
s
ním
spojil
protože
já
jsem
vedle
něho
daném
okamžiku
nedával
eště
líp
než
von
a
von
se
nad
tím
pozastavil
a
proč
ti
nedává
na
pána
boha
když
nic
není
když
si
nic
neboli
jsem
říkal
z
lásky
k
tobě
nadávám
na
boha
ale
já
vás
bezvadně
tak
to
chvilinku
poslouchal
a
mělo
ho
to
bolet
ještě
ty
ten
zákon
let
je
hodiny
nebo
mě
vzít
potom
opírám
té
měl
na
stole
a
to
není
kde
vzal
jo
vaši
čku
s
oběma
si
para
penzím
nebral
ho
nikdy
já
jsem
pořád
viděl
leta
že
to
tam
má
nedotčený
všecko
tak.
Za
dvě
minuty
mu
to
přestalo
nadávání
bylo
taky
jaderné
že
von
otevřela
s
odpuštěním
pusu
a
koukali
jak
já
skvělé
dávám
aby
se
provinil
že
se
sekal
vůbec
ne
z
lásky
k
tobě
se
neprovinil
a
toho
dojel
a
von
za
pět
minut
měl
povolaných
a
ten
den
chodil
a
předtím
nemoh
chodit
on
to
přistupoval
u
mě
ale
nebylo
to
pravda
on
prostě
byl
jat
tou
láskou
boží
která
skrz
ně
mluvila
a
skrz
ně
udělala
ten
zázrak
jenže
podívejte
se
na
mě
na
můj
příklad
o
například
když
ře
krista
to
jsem
předtím
chodil
tři
měsíci
roky
ne
panu
jsi
mu
drobínek
a
ne
přemluvil
jsem
se
nepřemlouvali
jsem
o
k
tomu
aby
se
obrátili
přestane
že
on
říkal
to
jsem
vám
na
máš
než
to
tak
bolest
daleko
bože
já
nedával
nepřestanu
a
když
já
jsem
s
ním
byl
a
neměl
tu.
To
je
ten
záchvat
tak
vychovalo
řeči
bohu
naopak
no
tak
to
se
pokácel
pořád
to
je
jako
tyto
momentálně
trpí
něčím
krutým
tak
se
potácíme
vstou
vírou
a
nevíru
a
mezi
poměrem
kladným
a
záporné
vůči
bohu
jenomže
protože
ten
záporn
poměr
ten
klamou
rovnocennými
partnery
jako
všechny
páry
dvojic
se
tolik
toho
nestane
já
například
nebojuju
proti
ateismu
jenom
když
se
to
na
té
stav
to
řekne
že
já
jsem
věděl
že
ten
ateista
dělá
proto
pána
boha
v
než
ten
věřící
protože
by
je
nedokonalé
věřící
tak
kompromitují
tu
víru
a
kolik
pak
je
jich
dokonalí
kdežto
on
ten
materialismus
nekompromitoval
když
zatím
stoprocentně
jde.
Tak
jsem
to
myslím
vysvětlil
čeřínek
bylo
to
osmdesát
devět
první
den
patnáctém
dubna
devatenáct
set
osmdesát
tady
a
ten
v
idyla
pro
mě
vobjevení
tato
knížka
pro
děti
je
to
ho
nanana
a
na
dobrý
Bez
ohledu
na
to
že
by
bylo
je
především
zjevením
a
ta
autora
vůbec
neví
co
to
zjevení
je
vůbec
to
nevím
nýbrž
to
všechno
píše
jako
události
a
tedy
když
se
vynechal
slova
zjevení
bible
tak
to
vůbec
není
bible
a
je
to
v
líčení
jaký
slepý
jakých
událostí
spasitelské
a
vůbec
nedá
ani
rozumět
tím
méně
se
jimi
člověk
může
řídit
takže
také
psáno
tohleto
bude
možno
to
vojskem
že
se
toho
zhostit
především
že
to
budu
číst
si
kousíček
malinký
potom
řeknu
jak
to
tam
chyby.
A
mohu
tomu
dodat
třetí
fázi
vývojovou
že
řeknu
jak
by
si
představoval
že
bych
to
měl
říkat
anebo
skončím
a
vy
si
to
sami
převedete
podle
toho
návodu
jak
je
to
správné
na
říkání
pro
ty
děti
i
pro
ty
dospělé
toto
toto
řešení
bych
přijal
jako
nejsprávnější
protože
každý
se
jinak
založ
a
každý
na
to
dítě
i
na
sebe
musíte
ji
trošku
jinak
takže
co
já
bych
řekl
já
vám
to
zkusím
říct
ale
co
bych
já
vám
řekl
jak
já
bych
to
vyložil
tak
by
toto
někomu
zdálo
být
třeba
velice
účelné
nebo
velice
náročné
nebo
zase
ne
nesrozumitelné
málo
srozumitelné
a
tak.
A
to
bych
chtěl
tomu
předejít
když
si
to
každý
potom
co
já
řeknu
jak
by
to
měl
správně
být
co
na
tom
špatného
když
se
to
sami
přeberete
a
vedete
to
smyslový
potom
kde
to
bude
zapotřebí
tak
to
vypadat
za
nejlepší
no
protože
já
myslím
že
víc
nepotřebujete
napovědět
než
právě
tohleto
tak
to
je
na
věc
kterou
si
dělat
ovšem
je
to
celá
bible
takže
práce
bude
dost
mohou
podívejte
se
jaká
je
to
malá
knížka
se
snad
bývalý
to
jsou
to
u
této
hrani
ta
celý
nekončilo
ani
ovšem
v
malinkém
vydání
takový
drobné
slovíčka
ne
no
ale
ne
toho
co
z
toho
uděláme
za
vědomi
a
tohleto
je
také
jenom
s
dvacet
devět
jistě
třicet
městě
třicet
dva
věcí
se
dva
stránek
není
toho
moc
a
je
to
po
kapitolách
a
bible
to
hlavní
co
považujou
za
do
nejdůležitější
abyste
s
ní
řeklo
pro
děti.
Já
bych
byl
proto
dneska
začí
století
právním
dětem
překlad
do
řeči
pro
dospělé
jo
provést
a
protože
tady
nejsou
všichni
a
teprve
víta
začít
s
tou
terezií
protože
velice
záleží
aby
to
pokud
možno
slyšel
nejvíc
lidí
z
toho
důvodu
že
to
je
něco
co
se
jinde
píše
v
žádném
spisu
než
v
tomhletom
a
že
ta
zkušenost
kterou
jsem
o
to
měl
je
totožná
s
te
zkušeností
svatý
terezie
čili
že
to
mohu
dokumentovat
jako
správné
ovšem
když
to
převedu
do
jiné
řeči
batolí.
Já
jsem
měl
zakázáno
inteligentní
způsobem
komentovat
kus
kapitoly
kus
komnaty
šesté
od
kapitoly
jedenáctém
až
do
kapitoly
druhé
komnaty
sedmé
o
čest
do
sedmé
komnaty
ně
kousek
šestnáct
trnem
tak
to
jsem
tady
provedl
teď
dneska
jsem
to
čelem
to
dopsal
já
to
už
napsaná
to
je
tady
v
tom
se
podívat
abyste
mě
věřil
já
tady
jednomu
svědkové
to
dám
ukázat
abyste
věděli
že
toho
opravdu
mám
hotovo
no
prostě
nevzdával
se
do
svý
oči
osvětluje
už
do
svěřil
takhle
to
nemusí
živo
vláčet.
Kapitola
tady
je
závěr
ty
terezie
tady
to
končí
a
tohleto
je
komentář
podle
ruisbroeka
no
a
potom
ještě
a
dycky
tři
stránky
jedna
vaše
stránka
jo
takže
ještě
čtrnáctkrát
ne
tohleto
jedenáct
ale
k
ještě
tady
to
to
není
sklony
toho
co
tady
je
a
potom
může
ještě
být
komentář
moje
ten
pasek
níž
se
to
ten
to
bych
rád
začal
až
zítra
aby
tady
byl
ty
ostatní
aby
se
mohli
pozvat
zvláště.
Tady
není
pouhou
sem
alenky
tolik
řečí
okolo
toho
tažen
a
bo
ten
teprv
hlavně
ve
čtyry
hodiny
to
vždycky
slyším
poledne
takže
ten
to
je
zaručený
ale
i
to
mě
vadí
že
to
tady
není
no
dobře
tak
v
pořádku
tak
já
myslím
že
bych
mohl
se
pustit
dneska
do
se
toho
prvního
do
tý
bible
protože
to
je
tříštěna
dostane
se
to
v
postoj
u
nás
na
každé
fáze
je
to
a
nede
vrstev
dětem.
Tak
můžu
protože
máte
někdo
nějaký
opičí
názory
oliver
můj
za
svou
rodinu
za
barborku
moh
to
že
neví
to
že
jsem
ozvalo
musím
ručit
ne
tady
se
tam
ještě
kosti
jestli
mu
mluvit
za
bartolěj
a
je
už
je
už
o
mrtvi
tak
se
říká
já
vám
řeknu
ale
musím
omluvit
všechno
pochází
od
boha
prosím
ještě
jednou
z
čeho
cituju
je
to
a
nede
viz
vypráví
dětem
vypráví
starý
a
nový
zákon
dětem
je
to.
Asi
dvě
stě
třicet
tři
stránek
takže
to
by
se
mohlo
během
čtrnácti
dnů
dobra
že
jo
na
dlani
bychom
mohli
myslím
hotovi
já
jsem
si
to
nepřešli
ještě
celý
protože
se
hrozný
to
číst
a
taky
vy
jste
to
nevydrželi
ani
vyčíst
ale
začnu
hned
se
stvořením
světa
a
budu
oponovat
tomu
autoritativní
to
líčí
chybně
stvoření
světa
já
jsem
na
to
ním
potom
musím
trošku
dělit
já
musím
být
u
toho
já
nevidím
na
dálku
já
vidím
domů
k
té
divný
teď
musí
dávat
dobrý
pozor
budu
vyprávět
o
tom
jak
bůh
všecko
stvořil
před
dávné
a
dámy
časy
stvořil
bůh
nebe
a
zemi.
Hned
se
do
toho
pustím
tečky
řeknu
třebas
spůsobem
do
toho
nebo
oponuji
nebo
doplňuji
ne
před
dávné
mi
doby
všechno
bylo
stvořeno
jenomže
to
nebylo
stvořeno
před
dávné
mi
doba
mi
nýbrž
je
stvořeno
pořád
tvoření
je
věčná
záležitost
mohli
byste
mě
říci
tak
to
nikdy
nebylo
tak
jako
říkají
indové
vesmírová
noc
a
vesmírový
den
že
všechno
bůh
vdechl
do
sebe
a
všechno
ze
sebe
vydechuje
a
to
je
ta
manvantara
ve
které
žijeme
tak
to
nikdy
nebylo
to
je
kladeno
za
sebe
aby
se
to
stát
se
pochopilo.
Védy
o
sobě
praví
je
že
to
psáno
pro
lidi
kteří
nejsou
duchovně
vyspělý
a
že
každý
den
duchovně
jestli
musí
překonat
ti
védy
to
je
jediný
spis
na
světě
svatý
který
toto
o
sobě
říká
že
má
být
překonán
duchovním
pokrokem
že
to
jenom
základ
ze
kterého
se
dá
vycházeli
ti
to
základem
kterého
jsem
vám
vycházet
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
ale
jestliže
se
dělá
z
toho
tvoření
historie
tak
nemohu
nikdy
pochopit
Že
ta
ten
bůh
něco
si
nestvořil
a
neodešel
do
toho
nebo
zase
to
stvořil
a
je
při
tom
anebo
to
si
to
stvořil
a
tvoří
což
tedy
je
ve
celém
ve
stezka
patrno
že
pořád
se
něco
vytváří
a
pořád
se
něco
ničí
já
bych
si
šel
dál
pořád
vytváří
a
pořád
ničí
a
jak
je
to
možné
protože
všechno
stvořil
a
všechno
do
něho
se
spěje
čili
je
to
velký
jakou
říkám
velký
okruh
a
do
toho
okruhu
se
máme
dostat
když
se
dostane
do
toho
velkého
okruhu
z
pozice
člověka
tak
nemůžeme
být
zničeni.
Nýbrž
u
ne
být
z
věčně
ni
vědomě
s
věčně
protože
když
se
do
toho
velkého
k
dostane
jakýkoliv
jiný
ši
tvor
nemá
možnost
se
vrátit
protože
nemá
k
tomu
transformační
schopnost
kdežto
my
máme
a
protože
ji
máme
taky
jenom
zaručen
že
se
vrátíme
jakmile
ten
okruh
nastoupím
tak
to
je
v
první
sem
první
řádka
já
to
napřed
řeknu
a
potom
to
třebas
přestanu
říká
že
vám
to
nebude
líbit
nebo
když
to
bude
mít
říkat
jak
na
tom
nezáleží
a
co
řeknete
zlo
jak
chcete
já
vám
řeknu
jak
je
to
správné
a
potom
ty
jsi
mějte
co
chce
tak
prosím
jestliže
bych
to
měl
vykládat
dětem
tak
bych
říkal
podívej
se.
Není
na
světě
nic
co
by
nebylo
stvořeno
ale
ten
kdo
to
stvořil
to
ustavičně
dotvořuje
nic
není
hotovo
podívej
se
ty
jsi
přišel
na
tento
svět
no
narodil
se
z
maminky
byl
si
hotovým
člověkem
byl
ale
byl
jsi
malým
člověk
člověkem
který
všemu
ještě
nerozuměl
a
který
se
musel
mnohýmu
učit
a
do
dneška
až
si
starší
když
dospělý
nebo
kdyby
konce
starcem
tak
se
musí
znovu
učit
v
každém
věku
se
musí
učit
jak
se
svým
věkem
například
zacházet
a
ve
stáří
je
to
daleko
těžší
než
mládí
to
si
pamatuji
já
to
vidím
na
sobě
tak
ber
to
takhle
já
to
takhle
dost
e
by
to
samo
se
nevykládal
ale
já
vám
říkám
jak
na
to
myšlenkový
je
jdu
abyste
seděli
jak
si
to
představuju
takže
ty
jsi
nejenom
byl
stvořen
ale
ty
jsi
ustavičně
do
toho
řvát
a
až
vyjdeš
z
tohoto
světa
co
by
mrtvola
tak
není
konec
z
toho
tvůrčího
aktu
protože
nejsi
jenom
tím
o
čem
víš
nýbrž
si
taky
tím
o
čem
nevíš
a
taky
tedy
neděláš
jenom
to
co
víš
že
děláš
ale
taky
děláš
něco
o
čem
nevíš
viděla
tak
tohleto
je
základ
toho
mého
myšlení
to
vyvo
třebas
říkal
tomu
děti
podle
to
věku
jak
jak
je
jaké
bible
ale
zaručeně
bych
neřekl
že
něco
bylo
stvořeno
udělal
z
toho
historii
která
končila
to
je
první
velká
chyba
tady.
A
předáni
mi
a
dál
mi
časy
tvořil
bůh
nebe
a
země
v
nebi
bylo
krásně
radostně
a
všechno
bylo
jako
ve
světle
protože
tam
bydlel
bůh
se
svými
anděly
prosím
vás
to
je
zase
všechno
základní
chybně
my
totiž
když
tady
máme
nějaké
nějaký
příbytek
na
tomto
světě
tak
si
představujeme
boha
podle
člověka
to
základní
chyba
že
on
má
taky
někde
příbytek
a
to
je
nebe
a
to
je
místo
a
to
není
já
vím
že
bych
vás
byl
příliš
řízný
kdybych
řekl
tady
nejste
jenom
jako
to
člověk
je
nako
tělo
nýbrž
tady
jste
především
jako
duševní
stav
potom
samo
sebou
tak
jako
tělesný
stav
ale
v
každém
případě
se
tady
stavem.
Já
bych
k
tomu
dítěti
to
asi
musel
vykládat
delší
dobu
aby
musel
říct
podívej
se
když
si
klidné
dítě
a
poslouchá
učí
se
nebo
to
ti
předpisuje
děláš
a
co
je
správné
děláš
tak
si
v
dobrém
duševním
stavu
když
si
nemocný
nejsi
v
dobrém
tělesném
stavu
ta
už
přiznává
že
je
to
stav
příležitost
stoprocentně
přiznejte
jako
daleko
důležitý
pravdu
že
než
že
máš
tělo
protože
to
to
přivlastňování
to
stojí
moc
duchovního
kapitolu
toho
všechno
může
promarnit
ž
je
co
máš
tak
ven
za
na
to
je
že
všechno
ztratíš
v
tomto
světě
nikdo
si
o
tudle
čili
co
máš
to
ztratíš
a.
Kdybyste
byl
stavem
tak
je
to
absolutně
beznadějný
že
všechno
by
si
ztratil
co
máš
ztratíš
ale
stav
e
ta
ňácí
ty
přechází
z
jednoho
stavu
do
druhého
jednou
si
takový
podruhý
si
ona
ti
je
to
už
si
ve
stavu
spánku
jenom
si
nestav
v
tělem
jednou
v
podobě
lé
jednou
za
směrem
a
tak
dále
to
jsou
různé
stavy
a
ten
pán
bůh
je
ve
stavu
nebe
výš
jak
je
to
stav
té
stav
v
němž
jsou
obsaženy
všechny
nižší
stavy
i
ten
náš.
My
jsme
tam
u
něho
obsaženi
jenom
tím
stavem
a
proto
neuvědomujeme
protože
my
sebe
zastav
taky
nepovažujeme
a
neřkuli
abychom
boha
považovali
za
stav
čili
pro
tes
ním
nestýkáme
a
proto
o
něm
nemáme
vědomí
protože
se
považujeme
za
tělo
to
je
není
to
chybné
když
jsme
také
tělo
ale
později
se
doví
mých
úst
že
to
tělo
je
pomocníkem
toho
který
v
tobě
myslíte
na
se
pomocníkem
v
tobě
toho
který
je
řídí
a
který
v
tobě
žije
a
tak
dál
tak
to
bych
tady
jako
opravil
tímto
způsobem
jistota
by
nezůstala
ani
řádka
správná
bydlí
tam
se
svým
anděly
bydlet
tady.
A
bydlet
ve
stavu
nebe
je
rozdílné
v
tom
smyslu
že
tady
jsem
vázán
na
tělo
tak
mocně
na
pružné
tělo
že
si
musím
dávat
líbit
abych
někde
konkrétně
bydlel
s
tím
tělem
abych
tam
to
tělo
měl
ale
kdybych
se
už
uvolnil
třebas
jenom
malinko
dál
tam
kde
jsou
třeba
naši
mrtvý
to
je
malinko
to
není
to
je
to
není
to
co
je
kde
je
bůh
tak
už
by
vám
tolik
na
tělo
ačkoli
bych
chtělo
pořád
ještě
měla
jemné
to
by
nebude
tak
neprodlužovalo
nebyl
vázán
ani
tolik
na
ten
čas
ani
tolik
na
ten
prostor
a
už
bych
o
tom
neříkal
že
prostě
tam
bydlí
já
bych
jako
spíše
co
tam
se
a
to
je
správné.
Stavu
musíme
dokázat
říkat
že
v
něm
sme
ne
že
v
něm
vidíme
byl
bez
nesmysl
a
protože
jsme
stavem
tak
vedle
toho
že
bydlí
především
my
jsme
v
tom
stavu
ano
je
vám
tuhleto
prosím
vás
jsem
vědět
jestli
ji
ne
tak
to
řekněte
s
matko
jasně
této
kašle
o
jeho
stavu
protože
v
jakém
stavu
se
nachází
tak
to
s
ním
dopadá
než
totiž
je
ve
stavu
rozhárané
že
a
neklidně
a
nepozornost
né
tak
to
vždycky
dopadne
špatně
a
když
je
ve
stavu
soustředěnosti
a
jiné
tedy
opačné
ek
se
jmenoval
tak
to
dopadá
dobře.
Tak
a
teď
bych
šel
kousek
dál
prosím
bůh
je
nějaká
dokonalá
bytost
to
znamená
představují
toho
pána
boha
podle
lidských
vlastností
co
je
u
člověka
dobrého
to
posuzujou
taky
bohu
jenomže
jak
pak
je
ten
bůh
divně
dobrý
když
trpí
tolik
neštěstí
krutosti
ne
utrpení
na
světě
není
dobrý
v
tom
našem
smyslu
jak
my
si
to
představujeme
to
by
dobrý
bůh
nedělal
a
přeci
je
dobrý
je
dobrý
jiným
způsobem
než
lidským
a
teď
bych
ji
musel
předvádět
co
je
to
jiný
způsob
dobroty
než
lidský
když
ten
bůh
je
ví
totiž
všecko
je
vševědoucí
je
všudy
přitom
tak
zná
ta
mysli
o
kterých
my
nevíme
kdyby
jednomu
udělal
dobře.
A
myslel
by
si
že
by
si
nemyslí
myslel
by
si
že
je
musí
všem
dělat
dobře
tak
by
toho
zneužil
všichni
kdo
se
mají
rádi
a
měli
by
se
nejlíp
kdežto
ty
co
by
milovali
třebas
boha
a
nemilovaly
by
tolik
sebe
když
se
měli
nejhůř
protože
by
na
sebe
nedali
a
od
boha
být
se
nedostali
dobrého
nemůžete
n
bůh
jenom
propagovat
dobro
musí
držet
na
uzdy
relativní
dobro
i
relativní
zlo
držet
nutí
obě
dvě
stránky
čili
jak
se
tady
správně
říká
v
první
rádce
bůh
stvořil
všech
když
tvořil
všech
tak
stvořil
dobré
i
zlé
prosím
žádný
satan
se
do
toho
nikdy
nepletl.
A
o
tom
si
promluvíme
až
později
co
tady
bude
hned
příležitost
k
tomu
ale
teďka
nemůže
to
vys
vysvětlit
na
jednom
já
to
nebudu
moci
vysvětlit
hned
odkážu
na
další
stránku
protože
všechno
se
nedá
první
a
tak
by
svět
ne
není
na
proto
podklad
ale
bude
proto
potkat
za
chvilinku
protože
například
dejme
tomu
až
se
budou
mi
odpadu
z
ráje
tak
to
byl
had
a
za
ním
stál
satan
se
tam
praví
tady
v
tom
tak
tam
to
budu
moci
světit
jo
tak
toto
že
to
ještě
neprosit
to
stav
všeobsahující.
Jsem
je
to
živý
stav
všeobsahující
eště
lépe
ale
tam
překrásná
zpívali
jenže
na
zemi
nikdo
nebyl
nebylo
to
tam
ani
rohu
hezké
byla
tam
zima
ticho
ma
taková
ma
že
by
se
dala
nožem
kraje
celá
zde
mě
byla
tehdy
přikryto
vodou
myslel
si
bůh
učinit
zemi
krásnou
řekl
buď
světlo
to
ještě
řekl
buď
seto
si
nechám
napří
příště
poslechl
ale
umyl
ste
si
si
že
učinit
zeměkouli
tady
to
stvoření
které
prodělává
nej
všichni
jsme
ve
mě
matčina
lůžko
lůna.
Je
tam
ta
nevíme
kdy
to
světlo
tam
vzniká
ale
dejme
tomu
že
během
toho
tvůrčího
aktu
ne
v
tom
matčině
těle
se
tam
jinými
očima
etickým
a
tak
už
to
kážeme
vidět
ono
se
to
zrak
obyčejným
musel
musí
taky
trnem
se
jenom
najednou
vidět
že
se
vidí
tento
svět
to
je
důsledek
jiného
vidění
a
to
vzniká
už
dříve
než
vidění
tohoto
světa
čili
my
jsme
v
matčině
lůnu
byli
všichni
přikryto
vodou
tak
na
to
dejte
tak
to
stvoření
padá
přeberte
si
to
na
aktuální
případ
svůj
vlastní
buď
světlo
řekl
a
bylo
světlo
protože
to
řekl
bůh.
Co
mu
to
se
děje
když
tak
nastal
večer
odstranil
ze
mě
zase
ve
mě
tady
se
předpokládá
u
dítěte
že
bude
nějak
nějaké
astronomicky
znalosti
tak
víte
bůh
nemusí
říct
bude
ma
že
slunce
za
jde
to
obzor
až
se
všechno
točí
všechno
je
v
pohybu
a
tak
je
třeba
v
čas
mu
říci
že
to
co
u
boha
je
stavem
on
převedl
do
děje.
A
ustavičně
do
děje
převádí
tu
schopnost
má
a
proto
slunce
vychází
a
zapadá
my
říkáme
to
je
astronomicky
záležitost
to
není
pouhá
strojnické
záležitost
to
je
následek
toho
že
všechno
je
v
bohu
a
má
tam
svou
funkci
a
všechno
má
jinou
funkci
nic
stejnou
kdybychom
si
vzali
všechny
lidi
dohromady
a
jiném
člověk
nemá
stejnou
funkci
na
této
zemi
jak
to
ten
druhý
nemyslím
že
v
tom
že
něčím
ale
že
třebas
je
tě
tem
starcem
dospělým
člověkem
zdravým
mrzákem
a
tak
podobně.
Když
pak
nastala
večer
ocitla
se
země
zase
ve
tmě
ano
tak
to
je
že
každý
večer
přesný
vá
vždy
znovu
a
znovu
bůh
řekl
když
je
světlo
jeden
když
je
no
má
jenom
tak
uplynula
první
den
druhý
den
pokračoval
bůh
ve
svém
dílem
řekl
a
září
nad
zemí
moravu
nebe
a
hned
se
stalo
na
moravě
obloze
splynuli
krásné
s
něho
bílé
obrátky
vypadalo
to
moc
hezky
a
zase
najdeš
večer
a
tak
uvěřil
druhý
den
celá
země
byla
stále
ještě
pod
vodou
sedím
dne
všem
bůh
osud
velký
země
a
za
hrál
z
ní
všechnu
vodu
a
budu
řekl
souč
země
voda
je.
V
bo
moře
po
té
nechal
bůh
na
suché
zemi
růst
všechno
možné
trávu
květiny
a
stromy
vidí
tak
krásně
vono
a
nádherně
k
vedlo
ví
trval
listí
stromu
a
ty
krásně
všimli
a
jak
krásná
byla
země
ní
ale
to
se
ho
dne
bylo
všech
ří
stvořil
slunce
teprve
potom
stvořil
slunce
no
to
tedy
chyba
se
ta
lama
to
do
ale
se
spojit
na
se
smutek
bylo
světlo
ne.
No
teprve
to
tý
hodné
ráno
stalo
na
nebi
stoupala
stále
výše
a
hledě
označovalo
zemi
květiny
otáčet
své
hlavičky
za
jasný
světlem
a
dospěl
tady
to
plné
krásy
na
večer
pak
nestalo
sluníčko
stále
níž
aniž
až
na
konec
celé
ma
protože
na
nebi
se
objevil
měsíc
který
bůh
také
stvořil
spolu
se
spitím
hvězdami
a
bůh
řekl
slunce
ať
cítí
ve
dne
a
mě
si
zmoci
to
se
také
stalo
pak
na
nešel
pátý
den
jestlipak
víš
co
v
něm
bůh
všechno
stvořil
ryby
a
psány
kdyby
si
hnali
do
vodě
a
tak
si
pro
spojovali
s
konat
stromu
jako
bych
chtěli
bohu
ukázat
jak
se
ze
všeho
radují
bůh
naučil
taky
stavět
ní
zda
po
věděl.
A
teď
musíte
nakládat
vajíčka
vy
sedět
si
je
a
pak
se
z
nich
vyu
mladá
začat
a
tak
vás
bude
na
zemi
stále
víc
a
víc
a
tak
to
plynul
pátý
den
šestého
dne
však
bůh
stvořil
o
nejkrásnější
se
čeho
stvoření
nejen
svět
koně
pravici
otce
a
králík
velikán
ského
slona
a
maličkou
myš
ti
všichni
bohem
byli
stvoření
ale
bůh
řekl
teď
udělám
člověka
a
člověk
se
mi
bude
podobat
i
stvořil
bůh
prvního
člověka
a
nazval
jej
adam
překl
adam
budeš
pasovat
nade
vším
co
jsem
učinil
na
tr
a
mi
ptáky
a
z
věří
všechno
tě
musí
poslechnout
a
ty
musíš
poslouchat
ne.
K
tomu
všemu
adam
moc
dobře
rozuměl
tak
plynul
všech
týden
se
mého
dne
však
bůh
odpočinou
od
svého
díla
protože
ze
mě
byla
zcela
hotová
s
po
žehral
tento
sedmý
den
od
tohoto
okamžiku
měli
také
lidé
vždy
sedmého
dne
odpočívat
od
své
práce
a
tak
není
na
světě
nic
co
by
bůh
ne
neučinil
na
celém
světě
není
ani
jeden
chlapce
že
stát
post
o
které
by
bůh
nepoval
ale
tak
budeš
na
tohle
vždy
pamatovat.
A
to
se
hezky
pamatuje
kdyby
to
dítě
nebylo
vnímají
než
si
představujou
ty
dospělý
takhle
podceňovat
dítě
no
to
já
jsem
se
bouřili
takhle
mi
to
vykládá
tak
babička
ale
to
by
mi
to
mě
vedlo
k
neví
ře
na
to
upozorňuju
že
takových
drzí
chlapce
jako
jsem
byl
já
to
vede
k
přímo
k
neví
že
protože
dospělý
člověk
také
nemůže
myslet
a
co
to
dítě
za
to
má
vy
ty
to
má
opustit
když
se
má
z
toho
že
to
toho
zříct
to
není
možné
čili
tady
už
je
nutné
rozeznávat
stav
od
bytí.
A
musíme
se
s
tím
nějak
vypořádat
tohleto
je
psáno
podle
mojžíše
bych
řekl
ten
mojžíš
při
tom
nemohl
být
protože
to
se
naše
naše
nesmí
láska
byla
založena
nebo
z
vznikla
před
miliardami
let
a
von
žil
teprve
teď
nedavno
čili
odkud
to
věděl
odkud
to
bral
ze
svého
duševního
stavu
toto
zažil
ve
své
duši
šest
dní
za
co
to
vrátilo
naše
zní
všecko
to
byla
zkratka
opravdu
inteligentní
a.
Tohleto
dítě
snadno
pochopí
že
když
při
tom
nebyl
tak
to
buď
od
někoho
slyšel
o
někoho
opsal
anebo
to
zažil
až
mu
to
vysvětlím
že
jsem
to
zažil
já
to
ovšem
to
snu
svými
já
mu
to
tím
já
jsem
to
zažil
a
ne
za
šest
a
ne
za
vteřinu
nýbrž
ve
čtete
bezčasovém
okamžiku
zrovna
jako
ten
mojžíš
tento
jenom
pro
nás
oděl
do
obraz
a
my
mu
musím
za
to
být
věčný
proto
se
to
dá
pochopit
dítě
to
pochopí
snadno
dospělý
člověk
se
z
toho
řekne
a
nemůže
tomu
věřit
a
k
tomu
tě
odsuzovat
dítě
nebudu.
Ty
až
budeš
dospělý
musíš
ne
musí
věřit
musí
v
takovém
stavu
kde
byl
schopen
toto
pochopit
čili
musíš
pro
to
pochopení
jak
co
udělat
a
kdyby
se
mi
to
dítě
mohlo
zeptat
co
pro
to
mám
udělat
to
vyplývá
z
toho
co
udělal
adam
a
eva
a
co
udělali
potom
v
jeho
jejich
synové
dva
starší
kain
a
mladší
abel
já
myslím
že
aby
se
aby
to
nepodal
že
bych
nemusel
to
citovat
bych
moh
rovnou
říci
to
co
vy
všichni
víte
ale
něco
přece
jenom
budu
muset
říct
tady
bylo
co
protože
vy
ste
nepochopili
co
tam
je
všechno
ši
dne
ho
nevzpoměli
byste
si
na
to.
Není
zase
tě
co
by
mu
neučil
ale
tam
dál
adam
a
eva
nadpis
a
tam
se
procházel
překrásná
zemí
řeka
sou
zahradou
trávě
velik
květiny
a
v
korun
tomu
svý
a
listy
na
novou
u
vysezené
vody
různých
stromů
se
tady
se
odít
balamutí
tou
krásou
a
okolí
bát
že
ona
ne
schopností
dostává
se
do
stavu
s
ní
mění
a
v
tom
stavu
to
přijímá
ale
normální
stav
bdělém
jako
jsem
byl
při
té
babičce
dyž
jsem
chodil
do
toho
kostela
se
to
nedá
vzít
ani
tomu
děti
se
nedá
před
předestřít
a
se
stírám
byl
ká
hrozný
a
anály
a
mnoho
dalších
tak
je
tam
bylo
mnoho
různých
zvířat
ale
všechna
sem
se
chovala
mile
a
klidně
je
tady
já
bych
zase
si
dětem
řeknu
nebo
svým
mostem
že
jsem
to
řekl
že
jsem
v
tom
stavu
ráje
taky
byl
všude
to
se
musel
s
tim
e
se
jednou
ztotožní
člověk
se
stavem
ví
že
z
toho
obydlí
svého
do
toho
stavu
přeje
do
stavu
to
je
možné
pro
každého
ta
cesta
otevřená
že
se
musí
vzdát
toho
bydlení
nesmím
ho
vlastnit
když
se
toto
moje
bydlení
tak
nemůžu
prožívat
hraně
stav
já
prožívám
správně
to
bydlení
já
cítím
že
bydlí
někde
příklad
protože.
Bych
si
moh
myslet
že
teď
budu
týden
bydlet
tady
honem
za
platil
abych
s
tím
neměl
nic
společno
to
není
to
není
nějaká
moje
svornost
jsem
to
zaplatili
jako
první
z
toho
důvodu
možná
nevím
jestli
je
možno
si
ho
viď
protože
jsem
si
říkal
nebudu
mít
starosti
o
toto
bydlení
jedna
starosti
o
ten
starosti
bylo
mít
ostatní
že
jo
já
jenom
o
tom
tady
budu
dělat
co
z
toho
stavu
vyvedu
na
venek
já
mluvím
z
nějakého
stavu
vědomí
a
ten
stavění
předávám
a
ne
to
bydlení.
To
nepodceňuju
kdyby
to
bydlení
ta
je
nebylo
tak
já
tady
nemůžu
nic
mluvit
je
v
pořádku
ale
já
mu
tomu
musím
dát
takovou
úroveň
nebo
musím
dovolit
aby
to
vládlo
tam
ne
to
má
vládnout
aby
se
to
nepřešlo
někam
tam
to
nepatří
no
tak
to
je
věc
velice
důležitá
tudleto
tak
když
jsem
třebas
já
vím
vysvětlím
těm
dětem
jak
jsem
v
tom
ráji
byl
s
těmi
husami
jak
jsem
tam
neměl
tělo
a
proto
je
toto
všecko
možné
než
to
budu
číst
tak
tím
třeba
řeknu
to
to
je
všechno
možné
že
ten
ráj
existuje
nyní
já
jsem
v
něm
byl
a
vím
že
tam
jsem
neměl
tělo
jak
tam
kdybych
byl
let
jak
jsem
tam
mohl
chtít
někoho
žrát
když
jste
neměl
vítě
které
touží
po
masu.
A
má
hlad
když
tam
nikdo
z
nás
neměl
tělo
ani
ty
husy
ani
já
tak
kdyby
tam
byl
ti
a
tak
taky
nemá
tělo
tak
taky
někdo
nebude
nebude
nikomu
školit
tam
si
zvířat
všechna
rovná
v
tom
ráji
v
tom
stavu
ráje
a
jenom
ve
stavu
ráje
kdyby
to
bylo
bydlení
tak
už
s
nejsou
slova
tamto
si
rovného
stav
sám
nemůže
můj
škodit
ten
se
musí
projevit
nějakým
činem
a
teprve
pak
může
být
škodlivé
ano
tak
by
se
může
ovšem
projevit
školy
o
myšlenkou
pochopitelně
ale
to
je
taky
syn
způsobem
skutek
už
bych
mohl
odbýt
ten
pobyt
v
tom
stát
v
tom
ráji
a
řekl
jednoho
dne
se
stalo.
Že
řekl
hospodin
dobra
aby
člověk
byl
sám
a
dal
mu
tu
evu
tady
je
zajímavý
jak
podléhá
ta
autora
ačkoliv
té
žena
člověk
se
cítil
být
sám
dal
mu
ženu
do
toto
není
člověk
to
mohlo
být
zcela
opačně
taky
tohle
to
je
ještě
pouto
ho
že
žena
je
méně
než
muž.
Podívejte
se
tam
je
líčeno
že
uspal
tvrdě
adama
to
tady
není
v
tomto
prostředí
ti
to
je
na
ně
moc
silně
a
že
mu
žebra
prvé
spánku
vyrobil
ženu
to
je
prosím
pravda
v
jiném
smyslu
než
jak
to
neska
chápete
kdybyste
byli
schopni
anebo
ochotni
to
vedle
mě
vyslechnout
abych
to
oceanem
ale
proti
to
není
která
později
do
toho
pustím
a
zaručeně
jestliže
mě
člověk
ve
vodejít
ze
stavu
neduálnosti
nedvojnost
že
byl
jenom
sám
dostavuje
duální
že
byly
dva
že
to
byli
dycky
páry.
Tak
musel
být
tvrdě
uspal
v
jednom
stavu
aby
se
mohl
objevit
stav
druhý
to
je
zákonitost
změny
stavu
když
například
ne
usnete
tak
nejste
ve
spánku
než
se
to
jiném
stavu
spánku
a
když
ztratíte
spánek
a
jste
ve
stavu
zase
bdělém
že
musíte
ztratit
spánek
abyste
byli
bdělí
čili
vně
na
stavu
je
tím
vysvětlená
čili
té
vině
na
stavů
tuhleto
se
tam
líčí
čili
opravdu
hudba
na
to
dětí
abych
pochopili
jakém
soustavu
a
že
stav
je
tím
podstatným
co
z
nich
dělá
určitého
člověka
určité
povahy
už
ty
vlastnosti
musí
schopností
a
neskončí
to
dítě
se
nerad
učí.
Tak
ten
stav
odporu
proti
tomu
učení
způsobem
že
má
špatný
známky
a
a
tak
vůbec
neposlouchá
podobně
tak
když
já
se
dostanou
kdyby
se
dostal
tuhletím
předtím
svoje
vnoučata
tak
bych
jim
vysvětloval
jak
se
mají
učit
například
a
tím
bych
je
učil
správnému
stavu
že
můžou
měnit
stav
stav
neposlušné
ho
žáka
nebo
neposlouchá
zákaz
pozor
ne
nějaká
když
jsem
menuje
přišel
třebas
těm
svým
dočasne
do
prahy
tak
jsem
změnil
za
ten
pude
co
tam
jsem
považoval
za
důležité
změnit
jejich
stav
k
té
škole
jejich
poměr
k
té
škole
poměr
to
stav
a
vlivem
toho
například
ten
jak
jsem
vám
říkal
některým
tomu
nešlo
na
rozum.
Jaký
smysl
má
fyzika
nebo
chemie
a
obojí
se
mu
vysvětlil
tak
že
z
toho
žáka
druhý
den
byl
výborný
žák
je
to
přijmete
ch
a
před
tím
měl
tam
taky
pětky
občas
ale
to
se
dokázalo
za
půl
dne
že
jsem
vycházel
z
toho
stavu
já
jsem
říkal
podívej
se
ty
jaký
jsi
blázen
jesi
myslíš
že
ta
fyzika
není
k
ničemu
tak
nám
dneska
říká
že
v
atomu
je
elektron
pro
tom
a
neutron
je
to
nejmenší
náboj
záporné.
Proto
nejmenší
náboj
kladný
neutron
spojka
mezi
oběma
podívej
se
to
tě
vykládal
o
to
jejich
nosti
boží
jak
se
to
nemoh
pochopit
a
jak
to
ten
fyziky
každý
chápe
že
i
v
atomu
i
v
tom
nejmenší
ten
není
že
se
který
nikdo
ještě
neviděl
ale
jenom
předpokládáme
nikdo
neviděl
atom
ale
se
volám
protože
následky
z
je
jsou
vidět
toho
složení
a
my
ty
následky
teď
si
ten
se
boží
taky
vidíme
a
takhle
takhle
mu
to
vykládám
samo
sebou
daleko
šířeji
celý
odpoledne
se
mi
to
vykládal
tak
on
říkal
jak
von
ten
pán
bůh
jejich
v
tom
atomu
koryty
ne
on
je
však
protože
ten
atom
je
bohu
my
to
vidím
jako
pán
je
v
atomu
je
tam
pro
jedině
je
tam
trojjediný
to
je
nepochopitelné
ji
na
každé
šest
v
tom
a
dohromady
propojeno
tak
že
to
těžko
dá
rozvoji
tak
je
to
pevná
základna
pro
existenci
celé
hmoty.
No
a
on
říkal
no
tak
vono
je
to
výtečné
ono
mě
to
vykládá
proč
to
je
takhle
a
proč
to
není
jinak
já
jsem
toho
je
řečeno
moje
kulhal
počínali
se
s
technický
těch
jeho
etické
počtu
že
jo
tak
on
on
mu
taky
nešlo
před
tím
se
nevěděl
proč
jsem
říkal
to
má
takový
patočky
ne
mě
do
vynechá
ona
to
co
to
slovo
had
štyři
nebo
tak
taky
jesli
všemu
to
vysvětlil
no
a
von
druhý
den
přišel
do
školy
a
voni
to
tam
probíhal
žádným
pokoje
přidal
tomu
samo
sebou
nerozuměl
ale
von
tomu
dobře
rozuměl
a
on
to
vykládal
s
těma
má
se
vším
s
tím
atomovým
učitelky
měla
telefon
a
za
volám
mé
dceři
co
se
to
s
tím
stalo
přes
noc
ono
řeka
byl
to
lidi
řeče.
Ale
to
se
před
tím
stalo
tak
ho
tam
poslat
vy
počátek
nechat
tam
protože
já
nevím
na
to
nestačí
oni
mi
dávají
pozor
bojovali
pozor
že
neví
proč
to
je
nemůže
ale
pozor
tou
beztak
nepozorností
ten
stav
musí
nás
řídit
a
ne
jenom
do
nich
hlásat
nějaký
vědomosti
to
nestačí
já
jsem
apeloval
na
stav
je
ho
duše
když
například
nejme
tomu
ten
petřík
před
rokem
přišel
že
nemá
bude
být
sluh.
Text view •
Help