Waveform view
88-12B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
nařízení
který
všichni
indové
ctí
ať
už
věří
čemukoliv
zvířata
která
chodíte
zabíjet
a
lovit
pro
sebe
nesmíte
lovit
když
oni
se
milujou
to
ani
to
je
smrtelný
hřích
to
vám
před
bohem
nebude
odpuštěno
čili
nerušme
u
nikoho
připoutanost
jedinému
kdyby
se
to
zcela
světské
například
třeba
k
politice
no
tak
jak
si
poután
poli
od
toho
je
to
jestli
opravdu
přitom
ne
svou
peněženku
nýbrž
ideový
tak
je
to
v
pořádku
sou
věčnou
bytě
ženou
že
jo
no
postavením
ale
když
jsou
pro
větším
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
a
tak
to
je
další
takový
podotknutí
na
tu
cestu
že
když
to
ne
na
trhu
jde
na
konkrétní
oddanosti
tak
nemůžete
vůbec
mít
naději
na
bít
oddanost
k
něčemu
co
nevidíte.
Ale
jakmile
získal
se
o
to
oddanost
k
něčemu
takovou
že
na
sebe
přestanete
myslet
tak
jste
na
prahu
té
oddanosti
věčnosti
já
si
jenom
připomínám
výroky
manželů
krocích
kteří
by
nalezli
rádi
a
tak
dále
to
všechno
vám
známo
a
ty
byli
tak
zabránit
toho
svého
vědeckého
úkolu
záření
že
zapomněli
najít
dva
a
ne
li
podivuhodně
dlouho
ale
když
už
opravdu
byli
hladový
že
bychom
my
řekli
museli
ladem
padnout
ale
v
jim
tamto
krmení
museli
přinést
a
museli
je
na
krmit
tak
oni
byli
schopni
vám
chápat
něco
co
normální
člověk
nepochopí
oni
věděli
že
to
záření
které
objevilo
je
velikým
přínosem
pro
pokrok
vědy
ale
věděli
že
je
to
pouhé
dno
mythem
starý
se
lidmi
dokonale
věřícím
ale
tou.
Oni
byli
dokonale
vědoucí
mi
o
to
navrhl
pana
jako
že
začli
věřit
na
o
zasvětí
chvíli
věřit
oni
předtím
možná
věřili
ale
teď
přestali
věřit
oni
věděli
a
to
je
k
tomu
do
do
tomu
je
dopomohla
ta
zaujatost
pro
to
jediné
světské
jediné
o
to
byl
správný
ten
ty
čte
své
děti
a
své
bližní
taky
a
mějte
k
tomu
nemějte
jim
to
za
zlé
že
mají
dělat
věci
pořádně
celobytostně
že
se
musí
tak
sjednotit
jako
já
v
tom
vzteku
sem
se
bránil
těm
lekat
ruku
jsem
stýkat
vzdálený
ne
ale
byl
to
začátek
a
musíte
to
jestli
vychovatelská
chová
dítě
tak
si
začátku
takhle
začíná
nechá
ho
k
něčemu
přilnout.
To
nebraňte
dítěti
aby
vás
pokud
jste
matkou
nazýval
matkou
aby
vás
mělo
radši
než
všechno
ostatní
on
se
musí
na
něčem
to
naučit
to
dítě
se
musí
naučit
to
lásce
a
jak
se
to
má
zase
slunce
maska
musí
tomu
děti
dopřát
veškerou
svoji
něho
a
cokoliv
okatě
mu
může
naznačit
že
ho
miluje
potom
musí
samo
sebou
vod
síně
chy
ustupovat
protože
by
ho
vychovala
špatně
ale
musí
ho
mít
zase
naši
jiným
způsobem
jemnějším
méně
opičáctví
ne
napřed
musím
začít
opicích
ale
pak
musí
dál
a
toho
dokonale
připraví
k
tomu
aby
mohlo
jednou
pojmout
touhu
patřit
bohu.
Tak
to
byli
zásady
vých
pro
vychovatele
ale
tuhleti
lidé
jako
svatá
terezie
nebo
ten
ghos
svá
jsem
překládal
teďka
ty
nemluví
dětem
ty
vůbec
neznají
ani
ta
terezie
ani
ten
ghos
jogu
malý
dětí
do
to
já
se
nastoupil
ve
druhém
a
čtvrtém
roku
a
neví
v
čem
pozůstává
tak
od
nich
chtějí
to
jenom
poučení
o
tom
jak
dospělý
člověk
má
jednat
takže
to
je
v
pořádku
já
teďka
budu
třebas
svatou
terezii
překládat
možná
a
komentovat
zaručeně
a
v
tom
případě
je
to
pro
dospělé
lidi.
Ale
byl
tady
člověk
a
to
byl
ježíš
který
věděl
že
dítě
má
do
království
božího
blíž
a
doporučoval
jak
máme
k
tomu
bohu
pustit
dítě
nechte
maličkých
přijíti
ke
mně
to
znamená
postavte
mu
lidský
obraz
božské
dokonalosti
to
je
pro
všechny
vychovatele
který
vychovávají
dítě.
Já
jsem
nebyl
sledován
všemi
třemi
dětmi
v
tom
jestli
tento
příkaz
splním
ale
já
sem
ho
plnil
pro
všechny
tři
své
děti
a
jediná
ta
nejmladší
anička
na
to
včas
přišla
a
říka
mně
ty
chceš
jednat
správně
já
to
vidím
protože
bez
ohledu
na
to
jestli
je
to
příjemné
nebo
nepříjemné
když
jsi
přesvědčen
že
je
to
správné
tak
to
prostě
pros
u
mě
ale
já
ti
něco
řeknu
táto
řekla
ona
tím
musíš
taky
sám
jednat
správně
a
ne
to
pozorovat
jenom
u
mě
abych
já
jednal
správně
a
já
tedy
já
tě
budu
poslouchat
a
já
jsem
říkal
celo
to
si
na
to
pěstování
buď
tak
dobrá
až
něco
ví
že
dělám
nesprávně
hned
mě
to
vy
mě
ne
nesměl
v
tom
být
abych
tě
ukazoval
špatný
příklad
uděláš
pro
mě
nejlepší
službu
a
budeš
mít
nejmenším
dítětem
když
mě
tohleto
oznámil
tak
se
ty
dva
ostatní
říkají
nebo
to
byl
tvůj
miláček
o
to
že
se
byli
takle
se
hrany
protože
vona
mě
napovídala
ona
kdyby
mě
byla
napovídala
tak
já
sem
se
nikam
ne
nezabil.
Co
se
s
sem
se
učil
vod
dětí
především
od
dětí
a
od
všech
třech
pochopitelně
po
jsem
měl
blízko
anebo
i
na
učení
ale
u
někoho
se
mě
to
zastane
u
toho
jendu
no
ale
to
lituju
do
dneška
to
se
nedá
to
nic
dělat
ale
u
tý
anežky
jsem
za
spal
nic
takže
jakmile
jsem
dělal
něco
co
on
považoval
za
nesprávné
ne
řikal
tato
toto
správné
ty
tady
lžeš
například
ne
se
říká
niko
tak
by
to
vysvětlit
v
čem
si
že
u
nebo
si
myslí
že
jenom
správně
on
je
to
vysvětloval
jako
dítě
schopnost
to
vysvětlit
bez
pardonu
něco
vytk
já
jsem
buď
to
přijal
že
je
to
bylo
nesprávné
anebo
jsem
vysvětlil
že
je
to
ne
že
je
to
správné
když
jsem
to
přijal
tak
musím
říct
s
jí
ti.
Že
nebyla
samo
limě
jako
ráda
za
to
že
jsem
že
jsem
jako
přiznal
pád
byla
stejně
ráda
jako
když
ona
neměla
pravdu
a
musel
ustoupit
naopak
tam
dojem
měl
jsem
dojem
vždycky
že
měla
až
se
mil
ona
ve
chtěla
mít
správného
a
měla
ráda
nastává
být
jedno
správně
a
tak
ona
si
veřejně
oddychl
tak
ty
jsi
jednal
přes
správně
ono
mě
nepropouštějí
ale
říká
já
jsem
rád
a
že
to
bylo
správné
to
řekla
o
objevilo
a
po
a
předtím
idea
poměrně
ne
protože
byla
nadšen
pro
tu
správnost
jo
do
dneška
je
jenomže
to
přehání
bohužel
to
je
doma
popel
to
je
hrůza
já
ji
musím
pořád
držet
v
šachu
a
musím
říkat
jez
nediv
té
domácnosti
tolik
rozdělený
práci
mezi
manžela
a
to
takovým
způsobem
spravedlivým
že
on
třičtvrtinou
ztratil
ne
a
to
mi
nejde
nějak.
A
ona
říká
a
je
to
spravedlivý
manžel
tři
čtvrtě
a
já
jednu
čtvrtou
a
já
říkám
dcero
jak
je
nepustím
od
sebe
ona
žije
na
periferii
města
a
ke
mně
přijde
málo
kdy
já
jsem
u
nich
taky
málokdy
tak
my
mně
jsem
tam
tak
maximálně
taky
jednou
za
týden
minimálně
jedno
na
na
dále
a
tak
že
ona
přijde
ale
vona
si
musí
sednout
a
ona
musí
si
vyslechnout
proč
manžel
tři
čtvrtě
a
vona
jednu
čtvrtým
protože
a
teprve
když
to
přizná
že
je
to
spravedlivé
rozdělení
úloh
von
si
čtvrtý
a
vona
jednu
smrti
a
když
přizná
že
mám
pravdu.
Tak
ji
pustím
ale
kdysi
nepustím
ona
se
možná
vymlouvá
že
už
tomu
rozumí
aby
se
mohl
svatý
práci
ale
to
já
dobře
poznám
na
to
by
se
dobře
známe
takže
ona
mě
to
dlouho
čidla
a
nebude
vedou
dvakrát
mi
to
vaší
naše
doba
ale
já
mluvím
o
tom
taky
s
jejím
manželem
nejenom
s
ní
pochopitelně
a
tak
se
omlouvám
všestranně
ne
nedělám
proti
němu
něco
mu
řeknu
radím
své
dceři
aby
přesunul
třičtvrtinou
dobách
úloh
na
tebe
je
to
už
totiž
nechal
pro
sebe
a
považuje
se
za
správné.
A
on
říká
no
to
nepovažuju
za
správné
a
já
tě
taky
nepustím
jako
nepustím
tu
moji
dceru
od
sebe
dokud
to
nepovažuju
za
správné
my
se
domluvíme
že
je
to
správné
a
on
to
přijme
za
správně
třičtvrtě
ne
já
jedno
smrti
na
a
já
mu
nakonec
řeknu
abych
potřít
přijal
že
beztak
vona
bude
dělat
tři
čtvrtě
a
ty
jednu
čtvrtýho
ale
kdybych
chtěl
nedonutil
k
tomu
tomu
přiznání
tak
by
neměl
svědomí
já
sem
chtěl
v
tobě
vzbudit
svědomí
a
to
jsem
vzbudil
takže
manželka
jeho
moje
dcera
říká
on
sem
měl
eš
on
se
doma
choval
jako
každý
muž
jako
není
pán
jako
vedl
všechno
jsou
moji
sluhové
děti
manželka
rodina
já
jsem
je
stáji
u
sebe
on
je
to
dobytek.
Takhle
mluví
za
svým
zatím
ne
takhle
s
ním
nesmíš
mi
jednat
ne
si
my
už
jsme
dáno
sou
dali
mu
dáno
se
otrokář
já
přeci
jednáš
jako
otrokář
on
se
učí
říká
no
pocitem
ženy
asi
tak
s
ním
jedno
nikdy
ne
já
jsem
říkal
vždycky
tak
jenomže
o
tom
nevíš
že
se
máš
rád
a
on
říkal
tomu
musíš
konkrétně
zdůvodnit
já
jsem
říkal
to
já
budu
muset
tobě
zajít
k
nim
na
celý
odpoledne
večer
on
má
po
práci
samo
sebou
moje
celá
má
taky
po
práci
jenom
že
tam
pořád
musí
něco
dělat
že
oni
si
ji
představujou
tu
domácnost
jako
zono
a.
Ono
pořád
něco
dělá
von
taky
něco
pracuje
v
i
a
cesta
mu
spát
tak
usne
a
spí
já
ho
nechalo
odpad
celou
hodinu
a
potom
zase
de
pracovat
a
já
jsem
tam
vono
jedná
hodina
jsem
tam
pořád
moje
zcela
ponoř
po
stává
a
zase
pracuje
jo
v
uva
loučím
k
kolikrát
si
usnul
za
tu
dobu
sá
jsem
tu
byl
a
kolikrát
usnula
poje
žena
co
se
mě
na
tu
byl
tím
tam
má
pravdu
jedno
se
to
děláme
já
ale
při
čas
těžký
mě
probudí
a
setká
nikdy
je
neprobudí
nikdy
se
nehodil
nechám
tě
spadnout
po
tě
bude
ještě
kolíbky
od
odstraňovat
překážky
donutit
květ
aby
nezval
neboť
ta
ta
spí.
Neboť
duševní
práce
potřebuje
jiný
režim
než
on
je
výzkumníkem
než
práce
bu
dnem
kdyby
nechala
to
co
se
vaří
v
tak
by
to
možná
vymazal
ale
i
vo
to
on
kdyby
si
neodpouští
by
nemohl
plně
hodnotě
pracovat
ten
musí
zrozovat
nulu
jako
by
tady
plně
zařazuje
při
katany
například
vít
já
mu
to
nemám
za
zlý
to
je
v
pořádku
se
musí
zdržovat
a
stala
to
umí
daleko
líp
než
ty
a
já
mu
to
nemám
za
zlý
ale
vy
vo
tom
že
my
tam
chrápe
to
já
vím
ale
to
je
v
nejlepším
pořádku
sem
na
to
nikomu
není
to
za
zlé
to
je
způs
té
režim.
Ten
stáňa
neusne
když
řídí
finance
v
tom
sem
podniku
ne
finanční
nějakém
velikém
podniku
která
misku
návody
se
možné
není
pře
ale
při
tom
neusne
ani
o
nenapadne
už
a
jestli
to
přesáhne
to
to
neusne
tak
padne
do
do
vám
řeknu
to
se
mu
stalo
vane
on
tam
řešil
duch
dvacet
milionů
korun
toho
podniku
neboť
on
tam
už
on
byl
na
penzista
oni
měli
dvacet
nu
dluh
vůči
státní
pokladny
a
to
je
dost
protože
tam
ty.
Vztahy
od
teso
dětské
se
tomu
říká
nefungovaly
a
někdo
jim
neplatil
tak
oni
nemohli
platit
taky
tak
staneme
prostě
za
těmi
dodávat
tele
od
byla
tele
dojít
a
musel
nutit
to
po
pohnut
říkal
na
nemůžete
ji
s
tím
když
sami
to
neplníte
a
tak
dále
tak
to
pomohla
na
úroveň
buňky
a
když
to
bylo
až
na
úroveň
many
po
pohan
tak
se
jim
tam
složil
prosím
tam
složil
protože
to
se
nedá
táhnout
na
úrovni
duševní
soustavně
takhle
to
se
nedá
vy
když
mě
máte
poslouchat
to
je.
Toto
můžete
ži
dvojím
způsobem
buď
mě
neposlouchá
což
děláte
všichni
anebo
usnou
co
dělá
tady
jenom
jenom
jeden
z
vás
někdy
to
dělá
tak
ta
ale
že
dneska
to
nedělá
sedi
vim
ale
je
by
to
dělá
mohu
to
de
a
vono
to
není
žádný
rozdíl
že
by
to
neposlouchá
ten
my
jste
že
posloucháte
a
o
neposluchnou
že
spí
ale
ten
aspoň
ví
že
spí
že
ano
ale
vy
nevíte
že
neslyšíte
vemte
že
nesvítil
si
myslí
že
mě
slyšíte
viďte
všechno
nima
se
a
ida
kdybyste
mě
slyšeli
tak
se
vás
ta
ne
totéž
co
se
mnou
protože
já
mluvím
z
ducha
a
ne
tudle
z
toho
co
jsem
přečetl
pod
tou
laich
při
tom
země
spisu
s
tím
bhakti
krišna
osobě
pravý
bůh
tedy
o
sobě
praví
já
jsem
síla
koncentrační
jak
jsem
si
tohleto
přečetl.
Tak
teď
se
div
to
jsem
věděl
tady
je
můj
domov
si
ne
dáváte
době
dohromady
vy
to
protože
spíte
při
té
řeči
kterou
já
nezavedl
při
i
citově
té
spíte
protože
vám
tam
tam
mám
to
nevejde
tady
je
můj
domov
já
se
v
tom
domluvu
usadil
na
celou
hodinu
už
se
nevěděl
co
je
v
tom
z
městu
děje
vůbec
se
než
byl
vyvolali
naštěstí
jsem
měl
otevřený
očko
jsem
zíral
ten
pomohu
na
ní
na
ni
sedí
neviděl
by
napřed
nemít
zase
nic
na
mě
ale
já
jsem
zíral
na
tu
mate
viděl
na
tu
mapu
já
jsem
taky
na
ní
neviděl
viďte
ale
jestliže
takhle
prominete
to
ode
mě
proměněný
tak
se
se
neocitl
na
jiné
úrovni
nýbrž
zůstáváte
na
té
úrovni
na
které
jste
a
tam
jste
dokonale
nevědomý
o
té
úrovni
na
které
já
jsem
a
to
má
za
následek
že
se
nezmění
čili
celá
ta
joga
i
tato
cesta
oddanosti
spočívá
v
tom
že
se
jde
z
jedné
úrovně
na
druhou
a
nejen
už
čili
na
té
první
nýbrž
na
té
druhé
potom
na
té
třetí
a
svatá
terezie
to
řadí
do
sedmi
úrovní
to
není
ještě
konec
ale
je
to
výborné
a.
Toto
změna
stavu
my
jsme
na
jiné
úrovni
tím
svým
stavem
dění
nejsi
na
nejsem
stejným
způsobem
bdělý
jako
jste
vy
jak
ste
si
všimli
jak
nebo
se
všímáte
já
si
nemohu
polevit
v
té
řeči
bdělosti
a
protože
já
nepotřebuju
se
podněcovat
bdělosti
protože
to
je
nutkání
které
je
silnější
než
moje
normální
nesmí
normální
stav
bdělosti
já
jenom
se
prostě
musím
snažit
to
převést
do
češtiny
a
to
mně
nejde
dneska
do
egypta
španělština
ne
čeština
no
ale
to
nevadí
já
to
potřebuju
protože
bych
se
jinak
nezmocnili
svatý
terezie
a
musím
se
dostat
do
španělštiny
jako
do
svého
rodného
jazyka
jinak
to
nepůjde
a
no
a
to
je
podstata
každé
cesty
k
bohu
že
oni
napřed
ti
učedníci
páně
patřili
si
modlila
to
byla
jedna
úrovně
tak
patřili
si
kristu
to
byla
druhá
úroveň
a
pak
jim
i
tuto
úroveň
vzal
ježíš
kristus
ano
neboť
vstoupil
na
kříž
voni
mi
že
je
všeho
konec
a
pak
ji
zase
vzal
tu
úroveň
že
byl
s
nimi
po
tom
kříži
ne
za
čtyřicet
dní
tu
úroveň
stal
stoupla
nebesa
že
ho
během
a
von
nebyl.
A
teprve
za
čtyřicet
dní
seslal
ducha
svatýho
že
čili
tam
jsou
nějaké
mezery
upozorňuju
mezi
těmi
stavy
různými
mezi
úrovněmi
těch
stavů
tyto
mezery
jsou
tím
nejbezpečnější
a
tím
co
člověka
nejvíc
uspává
protože
člověk
někam
se
do
hrabe
a
už
tam
zůstane
civět
to
tedy
nesmí
dělat
kdybych
já
to
udělal
na
té
úrovni
a
sen
sem
a
zůstal
tam
civět
tak
na
ní
nezůstane
pro
já
z
ní
okamžitě
spadl.
Tam
na
této
cestě
když
oddanost
ochabuje
tak
ji
musíte
všemi
prostředky
podněcovat
aby
se
zase
vzbudila
neboť
nebýt
oddaný
na
cestě
oddanosti
znamená
konec
té
cesty
to
je
ta
nevýhoda
této
cesty
že
ono
se
musí
stupňovat
sedmnácti
letech
bez
mého
přičinění
se
oddanost
tak
vystupňovala
že
do
dneška
mně
to
drží
já
se
nemusím
nutit
k
tomu
aby
byl
oddán
této
věci
a
když
například
o
tom
mluvím
tak
jenom
menujou
ono
zůstává
porušena
ta
není
ani
umenšovat
ani
zvětšován
ta
je.
A
tu
si
vzpomínám
že
v
době
než
jsem
se
dostal
na
tuhletu
cestu
vědomě
na
kterém
dneska
jsem
tak
jsem
se
ocitl
ve
vysokém
klášteře
to
jsem
ještě
do
této
cestě
neměl
zdání
a
na
boha
jsem
nevěřil
ale
uměl
jsem
dobře
latinsky
protože
jsem
byl
v
karta
že
sem
řízného
na
ti
záře
a
šest
hodin
tý
mě
latinu
a
tady
to
se
třech
musel
učit
na
k
a
tak
ten
představený
do
kláštera
ten
se
tam
provázal
dva
studenty
říkal
no
to
je
ten
mladík
umí
že
to
je
překládá
tomu
druhému
ten
neměl
latinu
se
mu
to
šlo
překládat
jedna
ty
tam
bylo
úrazu
tak
říkal
jen
překládají
neroste
já
to
poslouchám
a
teď
ale
předvedu
tadyhle
mě
přerostl
to
co
je
tady
v
těch
něho
voknem
a
já
jsem
překládal
Ty
knížky
které
tady
jsou
a
ve
kterých
je
veliká
moudrost
nejsou
pravou
moudrostí
je
jenom
chabý
od
lest
moudrosti
kdyby
si
všechno
zvládl
co
je
v
této
knize
že
se
v
ní
ha
vůbec
by
ani
nepřičichl
k
pravému
dosti
právo
dost
nevznikla
někde
když
se
psán
to
knížka
nýbrž
to
je
moudrost
která
je
věčná
bez
začátku
bez
konce
to
je
uchovat
a
překládají
dál
tady
tu
lásku
já
jsem
říkal
přelož
překládal
jsem
pochopitelně
jestliže
si
člověče
myslíš
že
miluješ
bližního
nebo
že
vůbec
nějak
miluješ.
To
si
ještě
nepoznal
co
je
to
láska
láska
nezačíná
tím
že
máš
před
sebou
objektivní
můžeš
milovat
láska
je
a
je
nedozírně
pro
všechno
stvořené
tady
nikdy
se
neodvrací
svou
tváří
od
stvořeného
a
on
říkal
ten
představený
člověče
tebe
beru
vstup
do
mýho
kláštera
protože
ty
jsi
vrcholně
věřící
to
nevěřící
by
to
takhle
nemoh
toužit
si
řekl
ducha
to
popad
a
ne
tu
literu
když
střílet
do
viděl
když
je
bylo
kláštera
tak
tam
vůbec
toho
ducha
nepřečte
latinsky
zápisu
víte
ale
toho
ducha
kde
to
ten
člověk
sebe
a
byl
te
říkat
to
tam
vůbec
není
je
to
tam
tam
je
taky
ten
duch
a
já
jsem
mu
říkal
důstojný
pane
já
do
toho
kláštera
nevstoupí
jediného
důvodu
že
jsem
absolutně
nevěřící
já
toho
pána
boha
vašeho
nevěřím.
A
von
říkal
tak
pak
sem
nevěřící
já
a
jakým
způsobem
se
největším
že
nevěřím
tobě
který
říká
že
si
nevěřící
a
to
mně
promiň
že
takhle
mi
to
nikdo
nepřiložili
to
musí
ucha
a
ty
jsi
věřící
vstup
do
našeho
klape
se
nás
tady
sedm
čechů
a
šest
němců
jakmile
přijde
ještě
další
nema
bude
představili
to
kláštera
němec
a
von
se
v
něm
s
přibývajícími
nepřebýval
ty
jako
čechem
tu
a
posílit
ten
nás
všecky
živil
zde
říkal
nepudu
nepudu
a
nešel
sem
opravdu
žalostný
se
na
to
mnou
díval
díval
se
je
dokud
jsem
nezmizel
za
obzor
pořád
ještě
doufám
že
se
obrátím
třebas
a
vrátím
se
k
němu
hlásit
a
byl
jsem
tvrdí
protože
když
je
já
tomu
nevěřím
co
bych
tam
to.
Se
to
rozjede
řítím
člověkem
který
ho
natrénoval
lékaři
ale
ne
ve
víře
ale
v
odstupu
od
sama
sebe
neboť
říká
ježíš
kristus
chcešli
za
mnou
přijíti
a
na
této
cestě
odolnosti
si
můžete
přát
jít
za
ním
přijít
zapři
sama
sebe
a
to
mě
učili
ti
lékaři
jo
a
celý
život
vás
to
učí
zapři
sama
sebe
ten
že
by
mě
to
učili
radikálně
a
já
čas
vezmi
svůj
kříž
a
následuj
mě
když
jako
nevezmeme
ten
kříž
a
jenom
se
sebe
zapřete
to
je
málo
já
vám
převedu
se
to
sebezápor
sem
přeroste
blíže
předškolním
předškolní
události
mé.
Já
jsem
se
byl
lékařem
se
to
naučili
to
to
to
je
vymlouvá
viďte
naučil
mě
se
ztekat
pořádně
jak
se
žádný
tě
tak
se
ta
neumí
jako
já
já
jsem
to
a
ten
se
tím
no
to
nana
to
za
mlčím
ať
jsem
dobrý
nevlastní
mizera
já
jsem
vám
tak
dokonale
vztekal
po
zásadních
tele
že
když
jsem
se
celý
propojil
v
tom
tekl
že
jsem
byl
jenom
s
tak
že
mě
pěna
léta
vod
huby
tak
jsem
už
ještě
to
s
tím
vztekem
neprosadím
co
to
dítě
chtělo
prosadit
nesmyslně
to
je
něco
o
prosadit
to
je
jedno
co
a
dítě
dovede
být
paličatý
to
konce
se
přepne
na
zem
a
ráno
ha
manžela
poli
do
to
je
takový
je
já
jsem
takový
právě
byl
posteli.
Ale
když
už
jsem
jako
tím
vztekem
to
nemohl
dosáhnout
a
všichni
odstoupil
vode
mě
on
se
nehřešili
věc
tím
že
by
mě
byli
na
řezali
a
tím
by
země
byli
vztek
vymlátili
to
je
fakt
ale
tam
na
ně
nikdo
ruku
přeložil
protože
voni
mě
strašně
vytažena
tu
ruku
a
měli
mě
hrozně
rádi
a
tak
by
se
se
ztekat
tak
odešli
spokojen
odlišná
tekla
dál
na
prázdno
a
tu
jsem
si
že
to
nejde
že
není
kdo
do
měly
že
nám
tě
mě
neberou
vážně
a
že
tedy
je
třeba
od
toho
odstoupit
já
jsem
od
toho
vzteku
odstoupil.
A
protože
jsem
byl
jenom
vztekem
ničím
jiným
už
to
jsem
dokázal
takovou
dokonalosti
kdo
ve
vzteku
nedokážete
tím
že
já
mám
před
vámi
vzteklo
přednost
a
jsem
to
dokázal
tak
jsem
se
nevrátil
k
tomu
proto
jsem
se
vztekal
já
jsem
opustil
aniž
jsem
věděl
že
jsem
to
udělal
i
to
pro
to
jsem
se
vztekal
ale
za
se
ocitl
nové
situaci
ne
už
nebylo
pro
co
se
vztekal
že
se
ale
vám
dívá
na
svět
jinak
než
a
se
díváte
vy
nebo
jak
se
ráně
díváme
já
jsem
viděl
poprvně
v
slunce
kultem
bych
tak
řekl
symbolicky
čínsky
to
znamená
já
jsem
viděl
situaci
jak
má
být
řešena
přes
rozbíhal
nějaká
situace
a
já
jsem
věděl
jak
se
má
řešit
příklad
konkrétní
babička
navlíkl
jeho.
A
protože
měla
špatný
zrak
tak
jí
to
nešlo
navlíct
já
jsem
to
situace
viděl
z
druhýho
břehu
já
jsem
věděl
jak
se
jeho
na
vé
člo
se
kázal
že
to
tam
je
trénink
ve
světce
a
ne
někde
mimo
konkrétní
které
to
musí
být
říká
babičko
puč
mi
to
já
to
nalžu
okamžitě
jsem
to
ale
dítě
má
zrak
daleko
lepší
a
já
jsem
říkal
babička
a
jsou
ty
maska
eště
zrakový
ale
se
řeklo
babičku
mi
to
tak
baví
dělat
navlíkat
jehly
dej
mi
ještě
jednu
o
tom
já
mám
tady
různých
bavil
a
to
já
to
potřebuju
musel
zase
na
vládnout
tady
tě
dávám
na
na
stíhala
mě
nebo
na
trhal
mě
nit
různých
barev
dala
mně
to
dispozici
jeli
mě
tam
předložil
a
já
se
je
všechny
bravurně
navlék.
Ale
mně
to
nepustil
já
jsem
šel
v
domě
bylo
jedenáct
dalších
deset
dalších
nemů
já
jsem
šel
od
rodiny
k
rodině
a
já
jsem
dne
žádal
aby
mě
nechali
navlíkat
jehly
babička
satana
říkal
prosím
vás
to
je
to
dítě
posedlí
navlíkat
mi
ani
a
vono
mu
to
jde
tak
mu
to
promiňte
netouž
na
hlínou
aspoň
jednu
jeho
kálení
jednu
nebo
více
jeh
je
v
domě
a
já
jsem
se
úplně
vybalovat
síle
která
mě
vedla
k
tomu
abych
správně
na
vleku
a
bylo
po
té
slasti
se
kterou
jsem
to
dělal
já
jsem
to
prostě
vypotřeboval
a
takhle
to
bylo
do
sedmnácti
let
já
jsem
vždycky
po
vyprázdnění
mysli
to
je
to
sebezápor.
Musel
nastoupit
druhou
věc
vezmi
svůj
kříž
já
jsem
to
posled
musel
vlastní
vůlí
už
udělal
to
už
je
braní
vlastního
kříže
te
nejenom
sebe
zapřít
to
by
nestačilo
to
sou
mouchy
nýbrž
to
se
musel
hned
vzít
kříž
a
hned
to
konkrétně
udělat
a
tam
novouku
jsem
měl
vod
boha
sílu
k
tomu
abych
to
prováděl
a
to
jsem
poznal
že
to
prostě
došlo
a
síla
došla
já
jsem
byla
se
normální
jako
jste
vy
a
tak
už
se
netoužil
po
dalších
jeho
ale
se
brzo
někdy
ztekat
zase
pro
jinou
věc
zase
se
vyskytl
nová
situace
jiná
než
proto
jsem
s
pekla
a
tak
to
šlo
pořád
dokolečka
já
myslím
že
to
máte
jasně
vysvětleno
a
tak
to
vyvo
dopadá
i
u
dítěte
každého
že
nesmíte
se
bát
jeho
vzteku
nebo
nesto
považoval
za
něco
nenormálního.
V
to
chce
být
sjednocena
teče
to
touží
po
sjednocení
s
bohem
no
to
neví
že
jo
to
učí
pocit
nuceni
s
věčným
životem
a
tak
se
ho
ost
tě
toho
projevem
ta
modlete
klidně
ztekat
a
až
se
vy
jste
ka
tak
ho
postavte
záměrně
před
citu
kterou
by
mělo
řešit
a
víte
jakým
způsobem
se
to
dítě
k
tomu
postaví
protože
se
předtím
vztekal
že
před
tím
sjednotil
než
do
sebe
zapřel
když
to
opustil
to
těká
ne
tam
řekl
z
té
karta
mořem
když
když
sebe
opustil
když
sebe
zapřel
tak
má
taky
schopností
svou
kříž
a
kdybyste
mu
nedali
příležitost
ten
kříž
aby
bralo
tak
vono
soustavně
promeškáváte
to
druhé
to
braní
kříže
a
nemůže
následovat
krista.
To
není
to
a
nám
jde
o
to
abyste
se
dostali
do
té
žít
kdy
následujte
já
nezná
kladu
jít
než
následuj
ale
protože
soustavně
doručí
a
soustavy
se
zapírám
jak
jsem
se
v
tomto
případě
vašem
zapřel
že
jsem
nezůstal
doma
v
těchto
pantoflích
kde
mně
bylo
bývalo
dobře
to
je
sebezápor
nic
víc
protože
to
něco
stojí
jak
mi
říkal
nějakým
martiš
to
není
pravda
nejhorší
je
že
já
že
je
mně
doma
dobře.
Ale
že
já
vím
že
užitečnější
být
de
gotvaldově
tak
sebe
zapřu
a
jedu
do
gottwaldova
samozřejmě
to
se
mně
náležitě
o
solí
protože
ten
vlak
mezi
plzni
a
pravou
nechce
z
fleku
zmešká
v
praze
připojí
a
já
musím
se
dostat
nějakým
pokud
způsobem
tomu
druhému
vlas
sem
se
dostal
ještě
že
sem
předložím
že
sem
na
být
hodinu
předložil
detailu
přeložil
ze
ale
přeci
to
po
nějak
s
tíhy
dostal
jsem
se
do
toho
vlaku
a
ten
vlak
znovu
nejede.
Aby
nebylo
abych
se
nepřišel
jako
rozpaků
že
to
je
opravdu
milost
od
boha
že
já
jen
do
toho
gottwaldova
se
na
to
nepřišli
vite
že
to
úžasná
milost
je
to
pravé
lásky
nejvyšší
že
to
nejede
že
kdyby
to
jeho
tak
že
bych
si
myslel
něco
úplně
chybného
a
on
to
jednou
nejenom
takovým
loži
to
nedo
osm
hodin
že
já
jsem
si
způsobil
tím
že
to
jenom
osvobodí
že
to
jeho
přesune
že
jsem
v
tom
vlaku
na
styl
pořádně
protože
voni
tady
topili
ale
když
to
potom
jeho
přes
všem
po
jiné
trati
vedlejší
a
teprve
za
osm
hodin
zpoždění
to
ví
o
do
prahy
a
ne
topili
já
jsem
napil
a
já
jsem
potom
dostal
záchvat
le
vidí
kolik.
A
to
způsobuje
se
tam
na
operaci
lidi
a
jsem
se
dostal
na
operaci
ve
viz
způsobil
za
sem
se
tam
moh
vědomě
neextaticky
zastavit
mysl
a
přesvědčit
se
jestli
platí
to
osvobození
toho
vědomí
takže
by
to
vědomí
se
setkal
ko
šestou
podstatou
věčné
setkával
by
se
s
bohem
a
vono
kupodivu
když
jsem
to
dokázal
v
okamžiku
kdy
mě
tu
a
jestli
chtěli
zavést
ty
jsem
dokázal
být
vědomí
tak
já
jsem
setkal
s
bohem
věčností
no
a
vidíte
a
člověk
by
mohl
myslet
těch
osm
hodin
strádání
v
tom
vlaku
v
tom
hrazdě
tam
bylo
pod
nulu
a
z
toho
opravdu
to
bylo
všechno
to
bylo
s
špatné
to
bylo
výborné
protože
jsi
potřeboval
zjistit
a
já
bych
to
o
vlastní
iniciativy
nedokázal
to
muselo
být
takhle
s
skutečno
jinak
bez
mé
vůle
jak
je
to
s
tím
vědomím
jestli
to
platí
po
celý
ský
život
ano
politicky
života
platí
že
můžete
vědomí
o
samostatně
tam
může
se
vědomě
ocitnout
v
náruči
boží.
Tak
to
vám
říkám
jenom
proto
abyste
věděli
že
nikdy
není
pozdě
na
tuhlety
věci
že
to
není
záležitost
času
nýbrž
je
to
záležitost
zaujatosti
a
vy
si
musíte
tu
zaujatost
umět
pěstovat
když
neumíte
být
zaujatost
že
on
za
bohem
nic
se
nestane
nemá
přednost
ten
který
si
myslí
že
je
zaujat
bohem
protože
možná
zanedbává
tento
svět
znamená
tento
svět
tak
nerozumí
proč
to
je
o
to
světě
je
vy
mu
rozumíte
víte
proč
se
tady
tady
proto
abyste
ten
svět
užili
to
je
správný
abyste
o
byli
oddáni
to
je
správné
a
čím
budete
ode
nižší
tě
to
lepší
to
sem
mohou
udivit
katoličtí
teologové
že
mohl
ježíš
kristus
odpustit
lotrovi
na
kříži
když
celý
život
byl
jenom
o
tr.
Že
my
ho
odpo
odpustit
maří
magdaleně
a
jiným
ženě
u
studny
a
nejlepším
způsobem
v
té
řízené
ženě
u
studny
odpustil
nejokatější
způsobem
a
to
jak
když
tam
stála
a
měla
být
souzeni
kam
jmenován
neboť
zákon
říkal
při
zrno
ženu
je
nutno
kamenovati
vás
není
bude
zajímat
jenom
to
že
přiloží
mužem
se
nekonal
ale
ženu
hodinku
to
kamenovali
a
mě
už
ruce
kamene.
A
říkali
my
se
chtěli
ho
zkoušel
co
říkáš
zákon
nám
nařizuje
ukamenovat
a
mu
říkal
zákon
mám
to
nařizuje
ale
já
vám
něco
poradím
do
že
bych
byl
proti
tomu
abyste
ji
komentoval
on
se
to
ono
kamenovat
se
má
podle
zákona
to
je
zákon
na
tom
je
nemohu
nic
měnit
já
jsem
nepřišel
zákony
nýbrž
jenom
naplnit
a
teď
se
podívejte
na
ten
naplnění
jak
to
neplníme
tak
do
je
bez
hříchu
vezmi
kámen
a
odpo
ní
první
odložil
ten
kámen
do
ruky
toho
jednoho.
A
přitom
napsal
jeho
jméno
do
písku
jeho
jméno
do
písku
a
ne
jenom
jeho
jméno
jeho
hřích
do
písku
on
to
byl
rabindranáte
že
se
dopustil
toho
a
to
svých
u
a
protože
věděl
že
před
kristem
to
není
utajena
že
je
hříšný
tak
amen
pustil
nebo
ho
dal
dalšímu
a
přišel
druhý
kamenem
když
když
začal
zase
psát
hřích
toho
druhého
do
písku
tam
ten
smazal
napsal
druhý
on
si
ho
přesvědčena
mu
kam.
A
tak
všichni
poušť
pustili
ten
kámen
protože
nikdo
nebyl
bez
hříchu
a
ježíš
se
k
podívej
se
mají
právo
tě
kamenovat
zákon
to
doporučuje
a
nikdo
tě
nekonal
tak
ty
pane
zřejmě
si
bez
hříchu
to
vidím
ty
máš
právo
kamenovat
on
říkal
když
tě
nekonali
ani
ti
co
mají
hříchy
jak
tím
tak
se
mu
ukamenovat
já
který
jsem
ve
hříchu
já
nemohu.
Já
tě
kamenovat
taky
nebudu
ale
já
ti
něco
řeknu
on
to
takhle
dlouze
neříkal
pochopitelně
já
ti
osobě
nechám
nějakou
vizitku
nehřeš
více
a
on
ji
dal
sílu
k
tomu
aby
ne
zeši
o
tom
já
vím
tento
sedmnácti
letech
zažil
mě
na
tedy
sílu
k
tomu
abych
se
žil
jsem
nemohl
řešit
ona
chudinka
nemohla
řešit
a
to
by
bylo
výtečně
že
nemohla
řešit
von
jim
místo
kamenovati
dal
věší
mendl
že
musela
sloužit
bohu.
A
to
tedy
je
dis
na
to
je
třeba
disciplína
přes
celý
větě
proti
tomu
vždycky
dělej
to
po
dělej
tamto
ale
sloužit
bohu
to
a
že
může
být
za
to
nejsi
nejsvětštější
věcí
služba
bohu
na
to
oni
nepřišli
nikdo
vám
to
nepřijde
že
že
to
tam
je
zatím
ta
to
myslíte
že
já
se
tady
vytahuju
to
je
služba
bohu
ptát
v
tom
jemu
komentáři
k
tomu
hradu
nitra
bude
přidáno
jak
se
chovat
v
tomto
světě
pochopitelně
protože
když
se
neumím
osvědčit
v
malém
a
to
je
život
v
tomto
světě
tak
se
nemohu
osvědčit
ve
velkém
a
to
je
život
pro
věčnost
takže
já
v
tom
komentáři
vás
budu
učit
jak
na
různých
stupních
máte
žít
v
tomto
světě
a
podívejme
se
protože
nemohla
to
víc
času
budu
to
teďka
míst
čeřínku
času
víc
já
nemohu
to
všechno
tedy
předvést
ale
mohu
vám
říct
zásady.
Že
totiž
se
podívám
na
život
ježíše
krista
a
z
toho
ty
zásady
vy
čtu
mu
rozumím
o
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
najednou
rozumím
se
to
nestudoval
na
to
jsem
věděl
jak
to
je
s
tou
symbolikou
bez
ztráty
času
bez
studia
tak
chápejte
je
to
bez
tudy
a
určené
tak
to
má
pro
podivný
zle
poučenost
ale
pro
podivný
zle
také
zvláštního
druhu
moudrosti
to
musí
mít
a
to
bych
chtěl
abyste
tuto
stránku
aspoň
v
tom
viděli.
Nejenom
abyste
to
viděli
člověka
zásadně
nepoučeného
naučeného
nemoudré
ho
nena
studovaný
ho
jako
že
jsem
ale
abyste
to
viděli
také
moudrost
která
moje
a
která
je
za
tím
a
to
moudrost
zatím
pro
zíral
přes
tu
úroveň
toho
života
ježíše
krista
a
vypadá
takhle
on
se
jinak
choval
k
tomuto
světu
než
přišli
svatí
tři
králové
jako
hloupé
dětskou
které
ani
nevnímá
tento
svět
ani
neví
že
od
boha
přichází
jako
žádné
dítě
to
neví
a
ono
přichází
každé
dítě
neboť
máme
dvě
složky
složku
genetickou
a
složku
věčnou
do
genetickou
složkou
považujeme
považ
pocházíme
z
celého
tohoto
vesmíru
nejenom
ze
své
matky
a
s
tou
věčnou
složkou
z
ničeho
nepocházíme
nýbrž
s
tou
věčnou
složkou
sme
ten
rozdíl
sme
a
nepocházíme
takže
jestliže
tomu
je
takhle.
Tak
musíme
se
podívat
teď
na
život
ježíšův
on
si
do
příchodu
svatých
říkal
nevěděl
nebyl
vědom
toho
že
od
věčnosti
pochází
oni
ho
na
to
pomlouvali
voni
mu
to
připomněli
těmi
symboly
těmi
v
těle
darů
to
slovo
každý
do
milou
a
zlato
nýbrž
o
symbol
toho
co
za
tím
oni
měli
v
úmyslu
to
že
tím
měli
v
úmyslu
byla
ta
hvězda
další
symbol
která
je
vedla
každého
z
jiný
strany
jednoho
z
jeho
jednoho
se
západ
jednoho
z
východu
se
do
nikoho
cítí
směr
to
vedl
a
to
je
smysl
toho
poselství
který
přinesli.
Že
a
máme
jakékoliv
východisko
vždycky
nás
vede
správně
a
nestavte
východisko
jednoho
člověka
proti
východisku
druhého
člověka
to
je
první
zásada
že
totiž
šli
z
východu
musíš
jít
úplně
opačně
než
ten
donese
za
hadu
dete
proti
sobě
a
můžete
se
dokonce
pobije
a
můžete
dokonce
proti
sobě
tvá
jako
se
to
církvích
a
náboženství
děje
no
to
je
nesmyslné
prostě
jde
témuž
středu
do
toho
betléma
jako
každý
z
nás
a
v
tom
betlémě
lidském
těle
se
musí
vědomě
narodit
ten
ježíš
vědomí
tvor
boží.
A
pak
to
jde
dál
tento
tvor
do
třiceti
let
byl
oddán
rodině
nej
nejdelší
z
část
jeho
života
byla
oddanost
rodině
ale
dokonalá
oddanost
tak
dokonalá
že
ve
dvanácti
letech
by
byl
se
zapomněl
v
tom
klášteře
a
nebo
v
tom
krámu
a
bavil
se
tam
božský
věcech
s
těmi
ja
viny
a
za
dva
dni
byl
nalezen
rodiči
tak
řekl
co
mně
tady
páčí
copak
nevíte
že
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
ale
přesto
poslechl
matku
a
vodešel
s
ní
do
jejího
domova
a
byl
jim
oddán
až
do
třeti
let
a
je
seto
strašně
důležité
že
ať
ví
ten
něco
nebo
nevíte
něco
a
za
tím
dete
nebo
nejde
to
za
tou
věčností
musíte
být
oddáni
tomuto
světu
a
tak
dlouho
dokud
vám
to
nejde
samo.
Jak
ta
oddanost
je
tak
samovolná
že
už
se
nemusel
namahat
abyste
byli
oddáni
se
samovolně
oddáni
pak
se
to
rovná
oddanosti
nebo
to
je
samovolnosti
pardon
toho
automatismu
který
vás
způsobil
že
vám
srdce
bije
že
pohybuju
třebas
vnitřnosti
a
já
všecko
co
tam
samotný
funguje
prostě
všechno
co
způsobuje
náš
život
kde
samovolně.
Text view •
Help