Waveform view
86-30B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Když
je
mu
zapomenout
sem
se
budu
chovat
jako
lepší
přítel
než
dosud
a
ovšem
to
se
bude
muset
odosobnit
pochopitelně
já
vím
že
jednou
jsem
toto
na
to
mockrát
nepraktikoval
a
jednou
jsem
toto
praktikoval
a
ten
dotyčný
říkal
titíž
je
to
profesor.
Na
škole
který
ho
ty
jsi
znal
tak
ho
nebudu
jmenovat
že
jsem
na
tebe
pořád
do
našel
celá
léta
a
že
ty
z
vlastně
taky
mou
vinou
ale
my
jsme
byli
pole
veliký
se
byl
vy
ho
že
ne
školství
a
a
ty
s
mě
projevoval
takovou
vděčnost
já
jsem
říkal
ty
si
já
si
musím
konečně
říct
co
jsem
vyvedl
typech
těle
říkat
já
jsem
říkal
neříkej
mi
co
z
ní
vyvedl
protože
právě
proto
že
jsem
věděl
že
s
mě
to
vyváděl
soustavně
pořád
odváděl
proto
jsem
byl
tobě
tak
dobrý.
To
jsem
se
na
tobě
učil
ho
osobně
jsem
se
na
sobě
učil
jak
se
má
jednat
proti
člověku
nebudešli
nenávidět
sebe
nevejde
říkali
š
kristus
mám
toto
přísnost
teďka
to
roz
se
nenávist
k
sobě
jak
já
jsem
měl
vždycky
na
rozhraní
všeho
co
se
násilím
jevilo
že
je
velkou
veliké
následně
jako
pokrok
skokem
jak
já
jsem
měl
vždycky
představy
o
tom
předešlém
sebe
sobě
že
jsem
byl
špatný
a
kdybych
nebylo
to
správné
pochopitelně
ale
nenáviděl
jsem
na
každém
tom
přechodu
sám
sebe
nenávidět
a
proto
jsem
vůbec
byl
schopen
udělat
ten
krok
kupředu
amen
pro
nenávidí
sám
sebe
nevejde
a
tak
dále
nebude
dál
nepovažujte
si
nenávidět
někoho
jiného
ale
považujte
se
nenávidět
sebe
když
to
má
ten
účel
abyste
se
mohli
odvrátit
od
sebe
a
dal
protože.
Já
to
řeknu
takhle
byl
nějaký
zacheus
a
měl
veliké
bohatství
byl
malé
postavy
já
už
vykládám
toho
ježíše
krista
radši
abych
se
k
tomu
jak
to
někde
dostal
a
šel
okolo
kristus
shromáždil
se
dav
a
on
chtěl
taky
ježíše
vidět
protože
byl
malé
postavy
vyleze
na
strom
ale
zrovna
ježíš
kristus
šel
postaven
závi
nedovedeme
a
ten
tam
tento
to
nemá
být
protože
ježíš
kristus
oko
to
má
padesátkrát
napsaný
zní
víte
to
je
škoda
protože
byl
malé
postavě
tak
by
léto
a
ježíše
po
něm
a
říkal
zachei
se
ze
stromu
já
dneska
k
tomu
je
večeře
zacheus
byl
strašně
vděčen
za
to
že
takhle
k
němu
promluvil
pán
ježíš
protože
ono
na
někoho
považoval
jak
slezl
a
přišel
toho
večeře
ba
tak
řekl
pane
všechno
co
tu
mám
ti
dám.
A
vem
si
to
všechno
jistěže
na
ty
dobročinný
účel
a
tak
dále
von
mě
des
to
ježíš
nenechá
že
boháčem
není
a
to
znamená
on
najednou
začal
prakticky
nenávidět
pravé
závidět
ne
zírat
se
v
sobě
v
duši
to
není
správná
nenávist
to
bych
nikomu
neradil
ale
vyvodím
z
toho
praktické
následky
on
začal
nenávist
je
bohatství
všechno
co
s
tím
souviselo
ale
ježíš
ho
z
toho
vyvedl
a
říkal
za
ch
já
to
říkám
delším
způsobem
jak
je
to
v
tom
evangeliu
kdybys
to
to
provedl
a
všechno
mě
odevzdal
tak
by
se
připravil
o
živobytí
celý
svůj
vr
všechny
lidí
který
tady
máš
já
bych
je
přeci
živit
nemohl
to
je
já
nemám
ten
úkol
je
to
bys
mě
by
mně
zdržovat
prosím
tě
dej
mi
polovinu
nebo
jsou
polovinu
já
provedu
všechno
co
chceš
abych
provedl
ale
tu
polovinu
si
nechal
podařit.
Čili
ta
pravá
nenávist
ta
skutečná
rady
faktická
která
se
opravit
obrací
k
činů
a
činy
dokumenty
to
znamená
vy
tak
vede
k
tomu
že
nám
není
všecko
hned
tato
nýbrž
je
nám
vždycky
polovina
zanechá
na
a
to
potom
jde
takovou
řadou
myslím
že
geometrie
že
potom
čtvrté
na
že
zase
z
té
čtete
smrti
a
tak
dále
čili
takhle
ten
či
jedno
nekonečna
takže
já
se
nekonečně
nenávidím
ale
stále
méně
a
méně
že
ano
až
tak
náležet
se
to
promění
v
lásku
protože
přechod
mezi
láskou
a
nenávistí
je
ten
kým
už
tak
kdo
umí
velice
nenávidět
ten
obyčejně
umí
taky
velice
milovat
to
je
známá
věc.
A
když
někdo
ale
nechce
jenom
chodit
z
jedné
strany
na
druhou
most
a
ne
se
s
tím
unavit
tak
musí
mužové
svou
nenávist
a
tou
měrou
jaký
bude
umožňoval
bude
narůstat
na
druhé
straně
láska
já
jsem
tady
před
četl
to
pokušení
na
poušti
do
sem
tady
četl
a
tam
v
tom
pokušení
na
poušti
je
několik
je
zajímavý
slov
já
nevím
mám
to
ještě
jednou
přečíst
bylo
to
tam
do
toho
dáno
nebo
nebylo.
Já
totiž
vám
chci
říct
jednu
věc
teď
jsem
už
tak
daleko
u
toho
ježíše
že
už
si
myslíte
že
se
pro
nás
nehodí
protože
když
mluvím
o
historii
jeho
života
protože
to
je
historie
po
jeho
křtu
v
jordánu
já
ten
musel
bylo
dáno
nemám
tím
méně
to
co
se
stalo
potom
s
ježíšem
poušti
taky
za
sebou
nemám
čili
ten
satanáš
má
pořád
na
mě
ještě
vliv
ne
ale
takhle
to
neberte
protože
to
co
je
tam
jako
jednorázově
řečeno
tak
o
tom
platí
tohleto
že
je
tam
zmíněno
cesta
očistná
to
je
v
podstatě
to
co
se
ve
starém
zákoně
dělo
my
si
převedou
na
jednotlivce
starý
zákon
ne
čest
cesta
očistná
potom.
To
co
se
dělo
od
narození
ježíše
krista
až
do
kř
až
do
zmrtvýchvstání
tak
asi
nebo
ne
až
do
smrti
na
kříži
to
je
cesta
osvěcovací
a
potom
je
to
cesta
spojovací
přebytek
ale
to
se
týká
těch
kteří
z
té
historie
ježíšově
život
ježíšova
života
představují
lidské
složky
například
učedníci
a
všechno
ostatní
co
tam
je
čili
protože
pořád
při
tom
jsou
tak
se
to
týká
nás
všech
kdežto
on
sám
ježíš
kristus
představuje
chování
nebo
při
sluchová
nebo
vedení
tím
nesmrtelným
já
které
v
nás
je
ano
kdybyste
šli
cestou
poznání.
Tak
by
od
a
do
zet
všecko
bylo
pro
vás
ustavičně
platné
to
je
ta
nevýhoda
cesty
poznání
že
narůstá
zodpovědnost
takže
ten
kdo
je
na
cestě
poznání
dejme
tomu
po
narození
ježíše
krista
tak
musí
plně
starý
zákon
a
a
tak
to
jde
dál
tak
já
bych
teďka
ještě
jednou
vám
přečetl
napřed
je
vám
jasno
co
se
stalo
s
ježíšem
po
narození
jak
utíkal
ty
symboly
všechny
znáte
ne
proč
utíkal
před
herodesem
jestli
vám
to
někoho
není
dávat
tak
já
to
řeknu
heslovitě
aspoň
jo
tak
především
svatí
tři
králi.
Viděli
hvězdu
jeden
šel
z
jevu
je
nešel
z
východ
zasel
zápor
a
viděl
před
sebou
čili
to
by
ji
vnitřní
stav
takže
tady
jsou
mnohé
věci
líčeny
tak
že
vnitřní
stavy
se
prolínají
se
zevním
děním
a
to
se
těžko
rozpletu
kdy
mě
to
byly
nesrostlo
tedy
v
tom
jednadvacátého
listopadu
na
rád
tak
jsem
to
dodneška
nerozplyne
dejme
tomu
při
narození
páně
už
jsou
takové
věci
které
mluví
o
vnitřní
stavech
a
o
tom
jaký
to
mělo
následek
zevním
světě.
Tak
dejme
tomu
proč
se
radil
betlémě
bylo
způsobeno
tím
že
byl
vítán
měli
du
to
víte
a
velice
musel
odebrat
do
místa
a
rodit
ce
dovedete
proto
ne
betlém
ale
neměl
pro
ně
místo
tak
šli
do
té
stáje
tam
se
ježíš
narodil
vlita
tady
byla
tam
tady
zvířata
a
vnitřní
symbol
znamená
já
o
všechno
heslovitě
zvířata
v
té
stáji
stáj
naše
tělo
věří
a
ta
ida
a
pingala
no
ta
ty
jesličky
muladhara.
Že
svatý
josef
osvícený
rozum
a
to
by
stačilo
zevní
znaky
toho
že
se
ježíš
narodil
byly
bylo
křičet
anděle
prospěchu
sláva
na
výsostech
bohu
a
pokoj
lidem
dobré
vůle
ale
to
je
to
co
člověk
cítí
v
sobě
tu
obrovskou
slávu
to
obrovskou
moc
a
tu
radost
pastýři
cítí
v
sobě
to
prosté
nich
ne
vinit
než
že
se
raduje
stole
a
takového
stalo
a
je
přitahováno
to
lidské
prosté
světské
v
něm
k
tomu
té
stáji
to
znamená
v
tom
lidském
těle
konečně
se
objevuje
něco
co
člověk
může
v
tom
těle
uvnitř
oslavovat.
A
tak
to
je
narození
ty
tři
krále
mu
nesou
ježíšovi
tři
dary
já
to
jenom
ve
zkratce
říkám
že
já
chci
říkat
něco
jiného
než
toto
co
znáte
za
to
tady
lo
a
myrhu
je
to
pomoc
zasvěcenců
která
od
doby
narození
ježíše
v
lidském
nitru
to
znamená
od
chvíle
prvního
znovuzrodit
začátku
první
o
znovuzrození.
Se
jeví
tak
že
dostávám
dostáváme
tyto
dary
zla
to
to
jest
vědomí
o
věčném
životě
za
to
je
jako
trvalý
ko
který
se
neklade
kaldl
klad
jedem
se
kuje
kostele
oltáře
a
tak
dále
má
se
vzbudit
narada
taky
u
těch
věřících
máte
vůli
úcta.
Tak
člověk
tady
dnem
získává
úctu
k
těmto
věcem
tak
velkou
abych
to
řekl
podle
své
zkušenosti
že
to
není
úcta
takovým
slova
smyslu
nýbrž
je
to
uznání
obrovské
uznání
ničím
nenahraditelná
a
ničím
nepřekonatelné
té
moci
boží
v
lidském
nitru
a
myrhu
to
je
symbol
pomazání
ježíše
krista
neboť
byl
pomazaný
páně
a
tak
dále
samozřejmě
to
se
týká
avatara
ale
pro
obyčejného
člověka
to
znamená
člověk
je
od
té
chvíle
předurčen
ně
k
té
další
fázi
až
po
to
pomazání
předurčení
předtím
neexistuje
v
této
tomto
smyslu
a
vždycky
je
předurčeno
to
co
si
člověk
vysloužil
na
tom
kterým
stupni
pak
už
je
to
předurčeno.
Jakmile
někam
dojdu
tak
už
je
to
předurčení
dalšího
stupně
nebo
náplně
toho
stupně
kam
jsem
se
dostal
tak
to
vypadá
fakticky
v
ke
učením
takže
já
se
dostal
při
svém
narození
na
svět
něčemu
tak
jsem
předurčen
k
lidskému
životu
to
je
jasné
to
jsem
říkal
o
těch
teďka
bych
mluvil
o
samou
a
janovi
na
a
ani
e
řeče
přišli
pokoji
ježíš
to
se
myslím
vykládal
nebo
psal
tady
jsem
to
vykládal
tady
ne
v
plzni
stáňo
prominete
na
to
bohu
muset
rodiště
jednou
je
tam
kapitola.
Když
plnilo
osm
dní
a
na
stál
čas
k
jeho
dobří
ce
dali
mu
jméno
ježíš
které
dostal
od
anděla
dříve
než
je
jim
matka
počala
když
uplynula
dny
jejich
očišťování
podle
zákona
mojžíšova
přenesli
ježíše
do
jeruzaléma
aby
s
ním
předstoupili
před
hospodina
jak
je
psáno
v
zákoně
páně
vše
co
je
mužského
rodu
a
otvírá
život
matky
bude
zasvěceno
hospodinu
a
aby
podle
stanovení
zákona
obětovali
dvě
lidsky
a
v
jeho
lopata
je
rozumně
žil
muž
jménem
amen
byl
to
člověk
spravedlivý
a
z
boží
očekával
potěšení
izraele
a
duch
svatý
byl
s
ním
je
mu
bylo
duchem
svatým
předkové
že
neumí
smrti
dokud
nepatří
hospodinova
mesiáše
a
tehdy
jeden
veden
duchem
přišel
do
chrámu
když
pak
rodiče
přinášel
ježíše
aby
splnili
co
od
děti
předpisovala
zákon
za
ho
si
mi
on
do
náručí
a
tak
to
chválila
boha
není
propouští
pokoj
svého
služebníka
pane
podle
svého
slova
neboť
mi
oči
viděli
tvé
spasení
které
si
připravil
před
všemi
národy
světlo
jež
bude
zjevením
pohanům
slávu
pro
tvůj
lidi.
Ježíšův
otec
a
matka
byli
plni
údivu
na
slovy
která
o
něm
slyšeli
a
svými
honím
požehnat
řekl
jeho
matce
marii
hle
on
je
dán
pádu
a
k
povstání
mnohých
izraeli
a
jako
znamení
kterému
se
budou
zmírat
i
tvou
vlastní
duši
pronikl
e
aby
vyšlo
najevo
myšlení
mnohých
sedí
že
já
to
i
proroky
a
na
dcera
samo
s
pokolení
a
srovnat
byla
jich
pokročilé
věku
když
se
jako
dívka
pro
vdala
že
já
se
svým
mužem
sedm
let
a
pak
byla
v
dobou
až
do
svého
osmdesát
tého
čtvrtého
roku
nevycházela
z
chrámu
ale
ne
i
nocí
sloužila
bohu
postihli
ba
mi
a
v
tu
chvíli
k
nim
přistoupila
chválila
boha
a
mluvila
o
tom
dítěti
všem
kteří
očekávali
vykoupení
jeruzaléma
když
josef
a
marie
vše
řádně
vykonal
podle
zákona
páně
vrátili
se
do
dal
do
svého
města
nazareta
dítě
rostl
cíle
moudrosti
a
milost
boží
byla
s
ním
toto
je
velice
významná
záležitost
na
pokraji
života
ježíše
krista
neboť
nám
svědčí
něco
o
tom
našem
nitru
co
se
v
něm
děje
onom
tady
vůbec
ježíš
kristus
ukázal
ukazuje
které
vnitřní
stavy
člověk
prožívá
a
v
tom
postupu
aby
se
v
sobě
vyznal
tak
tohleto
například
se
u
člověka
jeví
takhle.
Dva
staří
lidé
si
mého
a
stará
žena
ana
roky
na
sklonku
svého
života
přicházejí
se
pokon
k
ježíši
kristu
a
ten
si
mi
on
říká
že
na
to
právě
čekal
že
nemohl
umřít
li
tomu
tak
jestliže
člověk
dospěje
k
takové
moudrosti
vlivem
ctnostného
života
jako
třebas
ta
ana
nebo
ten
syn
tak
se
dok
minimálně
toho
že
může
být
nositelem
ježíše
krista.
A
to
je
velice
důležité
si
uvědomit
že
ctnosti
se
nevede
až
nahoru
ale
vede
k
tomuto
nositel
sví
ježíše
krista
takže
oni
ctnostným
životem
bohabojný
mi
tady
stojí
a
byli
přestali
v
našem
slova
smyslu
to
znamená
už
mohli
být
také
na
druhém
rohu
nebyli
protože
čekali
na
ježíše
jestliže
někdo
čeká
na
ježíše
to
se
a
tak
si
musíte
rychle
prodloužit
život
tak
nemůžete
umřít
fyzicky
až
se
ho
dočkáte
jenže
tím
se
může
také
stát
že
velice
brzo
zemře
nebo
se
ho
dočkat
to
velice
brzo
ale
pravidelně
tomu
tak
že.
Jsou
staří
to
znamená
pro
tento
život
už
nemají
žádný
smysl
takže
člověk
který
ztratí
zájem
o
tento
svět
je
vyhlídnuti
k
tomu
aby
byl
nositelem
ježíše
krista
to
je
ve
zkratce
tohleto
a
teď
je
tam
dvanácti
letý
v
chrám
také
jenom
všechno
ve
zkratce
protože
to
všechno
znáte
a
on
tam
říká.
Že
když
se
ztratil
v
tom
chrámu
a
vykládal
těm
učitelem
náboženským
izraelský
farizeům
a
se
do
celou
nebo
bavil
se
s
nimi
o
duchovních
věcech
tak
oni
šaty
nad
ním
jakou
má
moudrost
takže
on
se
držel
rodiče
ho
hledali
a
on
jim
řekl
tu
důležitou
větu
zdali
nevíte
že
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
že
musím
být
v
tom
se
mého
otce
a
tohleto
je
dalším
znakem
toho
že
člověk
prodělal.
To
první
co
se
v
životě
lidském
děje
při
tom
postupu
znovuzrození
že
totiž
přešel
přes
narození
ježíše
krista
protože
toto
se
v
mém
životě
stalo
už
tak
jsem
opravdu
nebyl
schopen
nebýt
v
tom
co
je
mého
otce
musel
jsem
v
tom
musel
jsem
to
bylo
to
byla
tak
velká
moc
proč
jsem
musel
protože
to
byla
tak
velká
most
mě
k
sobě
poutalo
takže
já
jsem
musel
kdyby
byl
nechtěl
tak
jsem
musel
prosím
vás
to
rozdíl
tedy
on
tady
vykládá
vlastně
podstatě
cestu
poznání.
To
je
vlasti
letech
protože
tam
ještě
člověk
normálně
když
je
člověk
je
věřícím
nemá
vůbec
stravu
o
tom
co
se
jeho
nitru
je
je
to
všechno
je
mu
to
všechno
skryto
ale
jestli
občas
se
to
projeví
navenek
tak
s
tímto
způsobem
kdežto
na
cestě
poznání
to
skryto
není
a
je
jeví
se
to
takhle
ovšem
k
nepoznání
pro
člověka
věřícího
se
dostat
děje
protože
já
jsem
pociťoval
moc
a
tadyhleten
ježíš
věděl
že
musí
být
v
tom
to
je
něco
jiného
ta
moc
moc
ale
byla
téže
povahy
že
se
musel
být
v
tom
co
je
našeho
společného
on
se
tak
deme
dál.
Dvanácti
let
mo
byl
potom
oddán
rodičům
já
křtitel
to
jsem
vyslovil
jinak
si
tele
jenom
bych
se
teďka
zastavil
u
ježíšova
původu
tam
se
vykládá
že
když
ježíš
začínal
své
dílo
bylo
mu
asi
třicet
let
jak
se
mělo
za
to
byl
syn
josefa
a
teď
to
tam
jmenovány
předkové
až
po
adama
a
nedotahne
z
těch
předků
také
david
a
když
teďka
obrátím
na
kterou
osm
set
čtyřicet
čtyři.
Tak
se
tam
dočítáme
v
kapitole
na
jde
psané
sport
o
syna
davida
řekl
jim
jak
mohou
nazývat
mesiáše
synem
david
vždyť
sám
david
praví
v
knize
žalmu
řekl
hospodin
mému
pánu
u
sedni
po
mé
pravici
dokud
neplodná
tele
za
pod
nových
nohou
david
tedy
nazývá
mesiáše
pánem
jak
potom
může
být
jeho
synem.
Rozumíte
tomu
tak
podívejte
se
především
je
tady
jedna
věc
důležitá
u
sedí
po
mé
pravici
dokud
ne
položí
své
přátele
za
pod
nos
svých
mnohou
totiž
to
praví
david
vize
žalmu
řekl
hospodin
mému
pánu
řeklo
pod
mému
pánu
tady
hospodin
pomlouvá
pánu
toho
davida
čili
převedeno
nám
srozumitelnější
řeči
bohužel
to
bude
indická
řeč
tady
brahmu
polovinu
ano.
A
u
sedění
pom
pravici
neboť
atman
výkonným
hospodinem
nebo
výchovný
prahem
v
člověku
tak
sedí
na
pravici
je
vykonavatelem
pravice
je
symbolem
činnosti
dokud
ne
porodím
své
přátele
za
podotknout
nohou
to
znamená
on
je
neprojeven
on
tam
sedí
u
boha
na
pravici
a
to
my
nevíme
kde
ten
h
je
tam
nejsme
v
té
oblasti
tak
ale
tady
je
jako
mýlí
nebo
byli
od
toho
o
tom
spor
když
david
nazývá
mesiáše
pánem
jak
potom
může
být
jeho
synem
díte
jak
je
to
v
těžko
vysvětlit
když
jako
nevíme
že
tím
pánem
je
to
naše
vnitřní
já.
A
jak
může
být
synem
da
vidím
to
je
nepochopitelné
protože
se
ten
mesiáš
narodil
jakoby
josefa
a
z
josefa
se
nenarodil
protože
panna
maria
o
těch
lenocha
svatého
tahleta
kapitola
je
zákonitá
nebo
snadná
k
vysvětlení
abych
vysvětlil
duální
podání
jedné
a
téže
pravdy
tady
je
napsáno
přímo
když
začil
své
jméno
bylo
mu
třicet
let
jak
se
mělo
za
to
byl
s
ind
josefa
a
teď
se
udává
celý
rok
me
od
adama
a
po
josefa
přes
davida
to
dům
david
jako
by
se
narodil
z
josefa
čili
samo
evangelium
to
píše
jakoby
to
byl
syn
josefu.
A
my
víme
že
to
nebyl
syny
josef
tak
co
tam
to
napovídá
my
si
myslíme
že
jsme
dětmi
svých
předků
a
fakticky
jsme
dětmi
božími
a
proto
tady
ten
rozpor
de
mesiáš
to
je
dítě
boží
ale
zároveň
musí
použít
k
tomu
aby
se
to
mohlo
stát
proč
se
ho
chtěli
rodí
rodičů
lidských
a
tak
také
v
našem
soukromém
životě
nevzdálit
jenom
podškrtávám
z
toho
jenom
dětmi
svých
rodičů
a
bez
krutosti
jsme
také
dětmi
božími.
Tak
kdyby
to
byli
neřekli
takhle
pojmu
že
jednoho
považujou
za
josefa
syna
a
podruhý
tam
vykládají
jak
ona
o
to
ona
ducha
svatého
ta
nebudu
ani
číst
takže
je
tam
jasně
řečeno
v
témže
evangeliu
že
to
není
syny
josef
tahleta
dvojnost
to
není
nedopatření
nýbrž
to
vysvětlení
vnitřní
a
zevní
podstaty
přátelé.
Protože
tady
mluví
o
vnitřní
stavech
tak
to
je
to
bylo
sdělena
já
nevím
jestli
se
vám
je
to
jasné
si
neřek
a
takhle
to
vykládá
nebude
to
budu
pykat
lev
neji
taky
může
ale
já
bych
chtěl
abyste
z
toho
vyvodili
že
to
hlavní
co
jste
tady
děje
s
člověkem
je
to
že
pochází
od
boha
a
tím
byl
právě
mesiášem
a
ne
tím
že
byl
z
domu
do
vdova
to
je
jeho
pozemské
pozemská
energie
ale
proto
se
nikdo
z
nás
se
stáváme
sem
proto
to
pozemské
následova
od
adama
třebas
do
nás
to
řekneme
lidově.
Je
to
jasné
no
tak
teď
dál
já
to
pytel
jsme
probral
přes
sme
probral
pokušení
na
poušti
to
by
vyžadovalo
ještě
malinké
vysvětlení
plný
ducha
svatého
vrata
se
ježíš
o
ty
orgánu
ducho
vodil
po
poušti
čtyřicet
dní
a
ďábel
ho
pokoušel
protože
zanechal
svou
rodinu
to
znamená
zanechal
celý
vývoj
který
mu
posloužil
k
tomu
aby
mohl
jít
do
jordánu
a
nic
nového
ještě
nedělal.
Tak
tam
nastala
tak
tam
se
to
takové
mocenský
válku
tak
se
do
toho
má
možnost
snadno
ten
dostat
nepřítel
satan
to
mocenský
válku
my
tady
zvláštní
povahy
že
to
jáčko
které
pomáhalo
a
pomáhá
člověku
aby
se
rozvíjel
to
životě
jakmile
nastane
v
této
činnosti
tohoto
jáčko
vakuum
znamená
už
nemá
co
vylepšit
na
tom
svět
na
té
světské
podstatě
toho
člověka
ten
člověk
se
si
říká
toto
je
konec
my
sil
dal
já
to
nemohu
vylepšit
tak
v
té
chvíli
jak
říká
správně
géte
ten
vystihl
tento
moment
má
moc.
Ten
mefistofeles
ďábel
nad
autem
a
tady
je
to
v
malém
a
potom
je
to
dále
velkém
ale
jsou
to
stupně
téže
řady
proč
mohl
satan
pokoušet
ježíše
protože
tady
nastalo
válku
to
jeden
z
důvodů
samo
sebou
já
ti
důvodů
vodu
víc
si
budete
chtít
ale
má
právo
ten
satan
pro
toto
vakuum
které
vzniklo
si
vzít
toho
ježíše
k
sobě
to
znamená
aby
ježíš
podlehl
tomu
pokušení
nemá
tehdy
když.
Je
ta
když
člověk
vystihne
příležitost
že
to
pokušení
je
tady
proto
aby
vůbec
se
setkal
se
svým
já
k
té
poloze
která
už
dělá
našeho
já
za
tím
důležitého
a
užitečného
satana
dokud
my
se
nepoznáme
jako
satan
své
já
které
považujeme
za
sebe
se
toto
já
které
vím
to
sem
já
tak
nemůžeme
ho
překonat
to
svoje
já
a
kdybychom
se
do
toho
vmýšleli
předčasně
tak
od
bourám
náš
hnací
prostředek
kterým
se
dostáváme
až
za
ten
jordán
nebo
aspoň
k
tomu
jordánu
tento
moment
je
přitom
velice
důležitý
a
ďábel
mu
řekl
jsili
syn
boží
řekni
tomu
to
kameni
a
je
z
něho
chléb
nebo
je
psáno
člověk
nebude
říkal
on
na
to
živ
jenom
chlebem.
Člověk
totiž
má
tendenci
z
tohoto
života
těžit
jenom
pro
tento
život
jenom
pro
tu
tělesnou
část
tělo
duše
proto
části
mouše
a
kdyby
zůstal
u
toho
tak
by
vlastně
podlehl
satanovi
který
mu
ten
chleba
nabízí
ten
satan
mu
nabízí
tenhleten
chleba
to
znamená
tento
svět
je
sje
dualistický
a
ten
satan
tah
je
stejnou
roli
jako
ten
pekař
který
ten
chleba
pekla
čili
má
stejná
práva
jako
stvořitel
upozorňuju
vás
dále
je
tam
řečeno.
Vedl
ho
ďábel
vzhůru
a
ukázal
mu
všechna
království
země
z
toho
je
zvlášť
dobře
patrno
že
ho
vodil
po
jeho
vnitřním
stavu
a
ta
je
to
obrazem
řečeno
že
ho
vedl
vzhůru
furt
je
do
tohoto
do
tohoto
stavu
daleko
hlubšího
než
je
to
s
těmi
chleba
ukázal
mu
jednom
živu
všechna
království
země
to
se
žádného
místa
pozemského
nedá
vidět
pochopitelně
kdybychom
zem
považovali
za
laťku
tak
daleko
vidět
není
čili
jdete
zaručeně
o
vnitřní
stav
že
totiž
vidí
člověk
v
tomto
stavu
kdy
je
i
pustí
řetězu
satana
protože
ho
nezaměstnán
na
tom
vzestupu
vidí
všechnu
moc
která
by
člověku
mohla
kynou
na
tomto
stupni
že
by
byl
mocen.
Tohoto
všeho
ale
ježíš
mu
říká
budeš
my
se
mi
klanit
jo
ne
bude
to
všechno
té
a
když
mu
říká
je
psáno
budeš
se
klanět
hospodinu
bohu
svému
a
jeho
jediného
uctívá
on
tady
totálně
odmítl
vlastnění
to
nejlepší
tady
v
tom
vlastnění
ukázáno
na
to
nejlepší
na
na
to
kralování
že.
Čili
tady
vidíte
že
pro
člověka
který
prochází
touto
fází
jaký
to
věřící
nebo
nevěřící
je
nejdůležitější
jestli
má
jít
dál
aby
přestal
vlastnit
to
je
konečně
vidět
z
toho
že
ježíš
kristus
opustil
svou
rodinu
přestal
vlastní
že
to
byla
jeho
pokud
dá
bude
přivedl
do
jeruzaléma
postaveno
na
vrcholy
chrámu
a
řekl
mu
jsili
syn
boží
vrní
se
odtud
dolů
je
psáno
andělům
svým
dá
o
tobě
příkaz
aby
tě
ochránil
a
nauce
tě
vezmou
aby
narazil
novou
svou
na
kámen
když
mu
odpověděl
sat
je
psáno
nebudeš
opouštět
pokoušet
hospodina
boha
svého
když
ďábel
skončil
všechno
pokušení
odešel
od
něho
až
do
dané
chvíle
tak.
Ve
starém
zákoně
opravdu
zmínka
já
teďka
nevím
kde
to
přesně
je
tady
na
to
odvolán
dole
že
je
před
povědět
no
že
ten
si
já
se
skočí
a
že
se
mu
nestane
že
k
čistého
chrámu
ale
když
se
mu
před
soudem
vyčítalo
že
to
neudělal
a
proto
není
mesiášem
vůbec
se
nebránil
protože
on
to
udělal
ani
se
mu
nestalo
při
tom
se
skoku
tady
to
není
samo
sebou
on
tady
tady
si
neskočil
a.
Voni
nepochopili
že
to
co
dělal
v
určité
době
a
vám
řeknu
kdy
je
tím
skokem
z
toho
vrcholu
chrámu
on
to
vyjádřil
slovy
který
také
ho
stáli
smrt
bože
tento
chrám
a
já
ho
za
tři
dni
postavím
to
byl
jeho
skok
protože
von
co
říkal
tak
bylo
pravda
jako
by
vodnikud
neskočil
jako
bych
rá
byl
pod
ním
s
bohem
a
tím
si
z
něho
skočil.
Srovnává
jí
se
tydlety
věci
z
to
s
tím
chce
vnitřním
životě
člověka
děje
že
totiž
tam
ty
těžkosti
v
dosahování
sou
žádné
jelikož
člověk
nedosahuje
dosahuje
za
něj
bůh
tak
tak
je
to
takže
on
může
z
bořitelem
ten
tráva
tím
si
může
vlastně
skočit
a
teď
je
tady
důležité
kázání
nazaretě
začátek
ježíšovi
činnosti
spočívá
v
tom
že
vrátil
se
v
moci
ducha
do
galilejské
se
rozšířila
po
svém
okolí
učil
v
jejich
si
na
kována
všichni
ho
velmi
chválila
přišel
do
nazareta
kde
vyrostl
podle
svého
obyčejně
vešel
v
svobodní
den
do
syna
jako
kdy
a
povstal
aby
četl
s
písma
byl
radím
podali
mu
k
němu
proroka
i
za
še
otevřeli
a
nalézt
kde
je
psáno
ducho
spodní
jest
nade
mnou.
Ve
starém
zákoně
pořád
du
hospodinův
byl
byl
pod
ním
nebo
nad
ním
pardon
neboť
ruka
páně
byla
nad
ním
to
všechno
před
znamená
vá
bez
starém
zákoně
začátek
extaze
tak
toto
nechtět
jako
něco
obyčejného
nýbrž
jako
výtěžek
z
extaze
která
se
stala
ve
starém
zákoně
tomu
i
za
jao
prosím
vás
on
to
v
té
extazi
viděl
tohleto.
Mlu
hospodinu
svět
nade
mnou
a
proto
ne
pomazal
říká
i
za
š
abych
přinesl
chudým
radostnou
zvěst
a
po
stane
abych
vyhlásil
za
jakou
pro
puštěn
a
slepý
navrácení
zraku
abych
opustil
deptal
na
svou
du
abych
vyhlásil
této
milosti
hospodinovi
prosím
vás
když
tam
budete
číst
tak
tam
uslyšíte
zrovna
to
takhle
to
znamená
on
tam
mluví
v
první
osobě
a
mluví
to
za
já
jako
on
by
byl
při
mesiášem.
A
tak
se
nedivte
že
občas
takový
proroky
voni
kamenovali
protože
oni
se
tak
dokonale
ztotožňovali
s
duchem
nebo
s
bohem
že
mluvil
o
tom
jako
v
prvním
páně
já
tady
a
tak
dále
velice
instruktivně
na
jedné
straně
a
velice
orgán
velice
drze
sebe
prohlašovali
za
boha
tu
toto
nosti
pociťovali
tak
přesně
že
nezbylo
nic
jiného
než
je
buď
vyhnat
protože
se
rouhal
v
očích
lidí
a
nebo
je
kamenovat
a
ukamenovat
to
se
obojí
stávalo
těmto
prorokům.
Tak
to
je
smysl
vstupu
ježíše
na
svět
uzdravení
poslaného
v
kufru
a
to
nebudu
číst
činnost
kafe
jak
ty
jemně
vycházeli
z
těch
posledních
a
říkali
ty
jsi
syn
boží
a
je
zajímavý
že
to
poznávali
jde
oni
a
lidé
ještě
ne
povolání
rybář
zavolal
rybářem
a
to
je
zvláštní
způsob
povolání
který
bychom
si
měli
vysvětlit.
Jednou
se
na
něj
lidé
tlačil
aby
slyšeli
boží
slovo
a
on
stál
břehu
jezera
genezaretském
tu
viděl
že
břehu
jsou
dvě
lodi
živá
zní
si
vystoupil
a
vybíraly
sítě
vstoupili
do
jedné
vstoupil
do
jedné
z
lite
a
patřil
a
všimni
a
požádal
ho
aby
odrazily
kousek
od
břehu
posadil
se
a
z
lodi
učil
zástupy
když
přestal
mluvit
řekl
šimona
zda
je
na
hlubinu
a
puste
své
sítě
slovu
čemu
odpověděl
mistře
na
máli
jsme
se
po
celou
noc
a
nic
se
nechytli
ale
na
to
slovo
pustím
sítě
a
když
to
učinili
za
hrnu
lilie
množství
až
se
jim
sítě
trhal
tady
znamení
svým
společným
na
druhé
rodiny
jim
přišli
na
pomoc
oni
přijeli
a
naplnil
jeli
dvě
obě
lodi
až
se
potápí
li.
Když
to
šimon
petr
viděl
padl
ježíšovi
k
nohám
a
řekl
odejdi
ode
mne
pane
dyť
já
jsem
člověk
hříšní
neboť
jeho
i
všechny
říc
ním
byli
pojal
úžasná
tím
novém
ryb
stejně
jakuba
a
jana
syn
sebevyšší
m
rovným
i
druhy
ježíš
řekl
šimon
nový
nebo
jestli
o
této
chvíle
bude
člověk
lidí
přidali
toti
zemi
všechno
tam
nechali
a
šli
dál
na
této
cestě
dostat
dochází
tak
se
k
povolání
povolání
člověka
do
věčnosti
napřed
je
volá
než
tam
vstoupí
a
tu
vás
upozorňuju
na
to
že
přitom
volání.
Nesmí
se
bát
vstoupit
na
hlubinu
když
zůstane
měl
tý
ustane
i
bázlivý
tady
bázeň
zabraňuje
člověku
aby
něco
pozná
ale
když
od
start
od
břehu
za
loví
mnoho
ryb
to
znamená
mnoho
dobrých
myšlenek
se
z
tohoto
prvního
zázraku
z
tohoto
povolání
člověka
zrodí
a
bude
z
toho
užitek
všeobecný
tak.
Já
sem
vám
se
tam
budu
samo
sebou
odpovídat
e
v
té
a
řečnická
otázka
a
kterou
nechci
od
vás
odpověď
jak
vypadá
povolání
člověka
obecně
povolání
člověka
obecně
padá
tak
že
obyčejně
nestaly
ale
obyčejně
neúspěchu
se
rodí
veliký
úspěch
moment
neúspěchu
je
nejužitečnější
a
nejplodnější
k
tomu
aby
došlo
opravdu
mého
povolání
ovšem
do
povolání
muže
se
přežít
anebo
uplatnit
správně
to
vy
správně
využito
jenom
tehdy
když
člověk
se
nebojí
té
hlubiny
toho
neznáma
do
kterého
vstupuje.
Ta
bázeň
byla
mně
úžasně
veliká
před
sebe
jsem
měl
za
sebou
něco
čemu
se
říká
štrnáct
nesebere
při
vědomí
a
tam
ta
blaze
už
měla
být
dávno
překonána
nebyla
v
sedmnácti
letech
jsem
znovu
měl
hroznou
bázeň
z
toho
co
se
mnou
děje
protože
jsem
byl
povolává
a
já
jsem
nevěřil
na
boha
nevěděl
že
jsem
co
je
to
povolání
tak
to
první
povolání
nebylo
ani
blažené
ani
to
bylo
projev
boží
slávy
a
moci
ale
když
jsem
to
potom
reprodukovat
neboť
mě
bylo
naznačeno
v
tom
prvním
povolání
že
dostanu
prostředek
kterým
se
tento
vstup
k
bohu
bude
opakovat
a
jak
jsem
potom
ten
prostředek
opakoval
já
jsem
ho
dostal
opakoval
tak
potom
nastupoval
lidsky
napřed
bázeň
a
potom
teprve
radost
nebo
poznání
neučil
a
kolem
seděli
farizeové
a
učitelé
zákona
kteří
se
sešli
ze
všech
dalekých
a
jistých
vesnici
jeruzaléma
moc
páně
byla
s
ním
aby
uzdravoval
a
ho
pro
táhli
tím
stropem
co
byste
řekli
že
by
to
mohlo
být.
Že
ho
pustil
především
že
strop
kdy
se
nemohli
pro
tlačit
a
to
se
dostat
že
je
to
náš
je
to
naše
vnitřní
podstata
čili
vycházíme
z
toho
že
od
boha
jdeme
přátel
té
tady
vysvětleno
tak
taky
tím
můžeme
přijít
to
jako
vod
třech
takhle
jasně
mi
to
tam
který
prostě
my
to
vy
vysvětlit
přesto
si
to
že
do
dneška
na
to
nemohu
zapomenout
to
je
jednoduché
co
tady
vůbec
nikdy
nikde
bibli
není
spojka
nebo
spojovací
věta
kterou
by
se
všecko
vysvětlil
rázem
to
způsobuje
že
si
to
vůbec
nikdo
nevysvětlil
třebas
dva
tisíce
let
tak
po
dva
tisíce
let
nepřišli
na
to
že
když
on
odpustil
hříchy.
Že
neudělal
něco
jiného
než
že
smazal
karmu
ale
když
smazal
karmu
tak
se
měla
ochrnutí
toho
slepý
toho
člověka
zbavit
ztratit
neztratila
se
kdyby
karma
tedy
spočívala
nějaké
minulosti
před
tímto
životem
nebo
tak
nějak
tak
to
mělo
spojitost
tak
by
byl
tak
by
stačila
malinká
etika
a
to
tam
není
že
ale
já
vám
řeknu
jinak
protože
karma
nesouvisí
s
odpuštěním
hříchů.
Text view •
Help