Waveform view
86-19B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
by
vás
že
to
je
oblasti
svadhistany
se
rozšíří
jiným
způsobem
když
se
tam
se
tam
šíří
jaksi
z
jednoho
směru
kterému
bych
si
a
řekl
zdola
to
ovšem
přebrat
ne
když
se
tam
šíří
shora
když
například
já
vstupuju
do
svadhistany
tak
tam
mohu
vstoupit
z
vyšší
úrovně
než
je
svadhistana
kdybych
se
snažil
tam
vstoupit
ze
svatyně
do
svatí
stany
to
je
nemožné
to
není
možné
já
bych
se
do
vědomí
ve
spánku
neprobudila
já
bych
tam
vědomě
nežil
samostatnost
je
dáno
tím
jsem
dostal
za
ten
za
tu
úroveň
výš
rozumíte
takže
kdybych
pánem
bohem
tak
se
dostal
přes
všechny
úrovně
do
kterékoliv
úrovně
ale
já
bych
ještě
o
tom
transformátor
propil
trošičku
dál
deště
budu
o
tom
mluvit
o
lásce
ostatní
já
bych
chtěl
promluvit
o
tom
takhle
že
totiž
ten
transformátor.
Má
eště
jinou
schopnost
než
jenom
transformovat
já
když
si
pomáhám
tou
funkci
transformační
tak
velice
redukuje
pohled
nebo
omezuje
pohled
na
člověka
člověk
je
tady
přeci
vyslán
od
boha
aby
se
k
bohu
vrátil
a
mezi
tím
mu
pomáhal
v
jeho
tvůrčí
činnost
aby
se
připojil
k
jeho
stvořitelské
i
vykupitel
i
osvětitelský
činnosti
celé
té
trojici
a
tuto
stránku
transformační
lidského
organizmu
zatím
opomenul
totiž
obyčejně
voni
nemluvím
to
nepovažuju
za
nutné
aby
to
věřící
obyčejný
říci
věděl
ale
ten
ne
obyčejnější
by
to
měl
vidět
protože
ono
mu
to
mohlo
v
té
kerý
strach
vadí
že
to
neví.
Totiž
dejme
tomu
já
budu
mluvit
o
jedné
situaci
o
nějaké
svaté
svatá
terezie
lišil
říkala
při
té
své
chorobě
jsem
byla
opuštěn
všemi
svatými
pánem
bohem
otcem
synem
duchem
svatým
nikdo
nepomohl
e
m
zíval
a
chtěla
nepomohl
mně
byla
se
te
pekel
to
asi
pořád
ale
obrátila
i
jsem
se
na
pannu
marii
nikdy
neopomněl
mně
podpořit
a
po
těch
tě
soustavně
udělal
co
to
je
za
arše
panna
marie
no
to
je
ten
úkol
lidský
se
kterým
se
tykal
že
totiž
máme
nesmrtelnou
duši
té
panna
maria
a
ta
má
úkol
toho
člověka
přivést
do
stavu
ve
kterém
je
platným
pomocníkem
božím.
A
sám
boha
nachází
a
tak
dále
čili
já
vím
že
i
ten
věřící
a
byla
to
světice
a
potřeboval
tuhletu
útěchu
z
této
stránky
ze
strany
nesmrtelné
duše
buddhy
a
že
tedy
to
není
tak
úplně
k
ničemu
že
je
to
naopak
velice
dobré
ovšem
když
jde
o
takovou
krajní
situaci
a
ona
prožívala
krajní
situaci
pochopitelně
tak.
Já
počítám
totiž
se
situace
mi
se
kterými
běžný
věřící
nepočítá
von
si
žije
jako
by
žili
věčně
jo
a
jako
by
mu
nikdy
nic
nechybělo
jako
by
ten
stav
víry
měl
být
trvalý
on
není
voni
snadno
na
rušit
temný
velice
křehký
situací
ve
které
žije
když
se
situace
změní
tak
víra
buď
ochabovalo
je
anebo
se
zvětšuje
já
nemluvím
o
kole
tě
změny
ale
když
se
změn
tak
prostě
se
mění
také
víra
víra
kolik
samá
záležitost
a
také
osvícení
je
kolik
samé
osvícení
ne
poznání
a
osvícení
je
kolísaví.
Takže
dejme
tomu
správně
říká
nějaký
světec
indii
ní
že
když
něco
řekl
svatý
pavel
já
už
nevím
co
že
nebyl
zono
moc
osvícený
a
myslím
že
tehdy
když
mluvil
nevím
to
určitě
o
tom
že
žena
má
ve
shromáždění
čet
a
to
si
to
kdyby
nám
tady
ženy
v
tomto
shromáždění
mlčel
kam
bychom
se
mi
dostali
smaže
má
že
na
mluvím
co
říkal
se.
Co
rozumíte
tomu
ženy
že
máte
mít
stejná
práva
jako
muži
pochopitelně
jenže
ženy
mají
bohužel
jako
muž
stěžují
pro
někud
větší
práva
než
muž
my
se
přeci
jenom
prudce
a
oni
jsou
matkami
ať
už
jsou
fakticky
matka
mi
nebo
nejsou
to
už
jsem
tady
říkal
kde
si
v
brně
už
to
nebudu
opakovat
a
tím
jsou
navíc
oproti
na
jo
ale
nebudu
to
dál
rozvádět.
Takže
nezapomeňte
ve
že
vedle
toho
transformační
ho
stupně
smyslového
je
tady
stupeň
transformační
přes
nesmrtelnou
duši
té
transformační
stupeň
na
nesim
ně
dožitých
a
důležitější
než
přes
ty
smysly
neboť
ta
nesmrtelná
duše
ať
už
i
říkáme
andělé
strážní
nebo
jak
chceme
nad
námi
pořád
bdí
ta
je
totiž
na
rozdíl
od
smyslů.
Já
něčím
co
se
nedá
pat
co
je
pořád
bdělé
to
je
jediná
složka
naší
bytosti
vedle
a
manu
pochopitelně
která
ustavičně
bdí
čili
pořád
na
nás
do
blíží
a
to
nemůžeme
od
smyslů
říct
se
unaví
a
musí
si
jít
lehnout
to
dáno
extatickým
stavem
ského
organizmu
teď
si
už
řekli
asi
v
podstatě
všechno
od
transformační
schopnosti
lidského
těla
je
to
transformace
zhora
dolů.
Tak
to
je
pohled
první
pohled
druhý
transformace
zdola
nahoru
lidské
tělo
má
tu
schopnost
se
také
může
transformovat
všechno
časný
všechno
čas
né
na
všechno
věčného
všechno
jasné
i
to
tělo
je
to
pustá
teorie
po
celý
ale
já
to
musím
říct
teoreticky
napřed
všechno
čas
né
na
na
věčné
tak
si
představte
to
jsem
nepře
když
jsem
byl
nevíte
co
jsem
to
nepřidal
na
věčné
to
ne
že
jsem
byl
takový
hloupý
dítě
v
těch
sedmnácti
letech
eště
když
jsem
si
myslel
že
k
tomu
pánu
bohu
musí
mít
i
tělem.
Tak
jsem
opravdu
tak
dětsky
šel
i
tím
tělem
já
jsem
obětoval
i
to
tělo
že
to
tělo
v
očích
ostatních
lidí
mizel
vono
kdyby
se
na
o
tom
vyjádřil
ježíš
kristus
tak
by
řekl
to
co
řekl
ten
zahradnici
po
své
smrti
nedo
týkají
se
mě
neboť
já
stoupám
bohu
otci
tak
to
byl
takový
vzestup
otci
ale
nikdy
jsem
tam
nedospěl
ale
přesto
to
to
nějaký
takový
přechod
jsem
si
prověřil
na
za
sobě
na
své
zkušenosti
o
kterém
mi
řekli
jiný
kdyby
že
já
jsem
nevěděl
že
že
se
nevylil
to
neumím
udělat
že
není
to
pustá
teorie
že
ten
transformátor
lidský
má
schopnost
transformovat
toho
hmotné
na
život
věčný
vizte
henoch
bere
dech
ježíš.
A
nemůžu
kázal
se
protože
se
to
ne
povedlo
nebo
nemá
to
provést
nebo
není
to
v
záměru
božím
nebo
nejsme
tak
zralí
nebo
já
nevím
co
ale
věřte
mi
beztak
nikdy
mě
nedonutíte
abych
se
před
vámi
soustřeďoval
protože
mám
obavu
že
by
byl
neviditelný
nedos
aby
se
daleko
ale
byl
by
se
víte
kdyby
stupňoval
za
do
více
mám
téměř
jí
totiž
jsem
přitom
neviditelný
se
soustřeďuju
a
tak
já
to
nedělám
před
nikým.
A
teď
například
se
soustřeďuju
na
to
od
boha
ben
to
opačný
pro
od
boha
to
beru
a
vám
to
předává
kdežto
tam
když
se
soustřeďuju
a
to
je
dobrý
poukaz
na
správný
soustředění
tato
beru
a
bohu
to
odevzdávám
rozumíte
to
je
ten
rozdíl
ovšem
kdybych
já
si
alenko
dovolil
vám
to
já
jsem
vás
na
jedné
štěstí
teďka
se
na
dívám
vám
to
předat
jako
bohu
panečku
to
byste
se
musel
si
manželem
rovnou
rozloučit
to
já
si
musím
dát
pozor
abych
to
neudělal
by
bylo
po
ní
okamžitě.
Mě
jednou
přemluvil
jeden
člověk
na
to
znal
tady
tento
muž
nějaký
panu
ma
abych
se
aby
ho
naučil
soustředěn
a
se
to
poli
už
nikdy
neudělal
o
tom
že
na
věnovat
já
jsem
dlouho
odolával
nakonec
sem
souhlasili
místo
v
sobě
jsem
se
soustřeďoval
v
něm
to
by
byl
ten
člověk
zemřel
na
fleku
byl
zemřel
a
mě
by
byli
tu
smrt
nepřišli
oni
by
zjistili
nějakou
mrtvicí
nebo
něco
takového
ale
on
když
mu
šlo
opravdu
už
o
zlo
o
obec
nebo
kejhák
nebyl
aby
pro
říkáte
česky
já
nevím
ta
on
mě
uprosil
abych
s
tím
přestal.
Tak
já
jsem
přestal
on
přesto
ještě
byl
roky
asi
tak
půl
hodiny
než
se
vůbec
moc
byl
vyhoví
stav
pře
se
mého
žádost
tonou
v
něm
soustřeďoval
tak
to
si
prosím
vás
nepřejete
takže
já
budu
předstírat
s
vámi
že
se
soustřeďuju
tak
se
nesoustřeďuji
tak
jenom
vám
přeju
dobré
nebo
bohu
vás
podle
vzdávám
a
jsem
si
jist
kdyby
vás
bohu
upřímně
budu
odevzdávat
že
by
stejně
upřímně
budete
odporovat
a
bohu
se
neodevzdáte
se
se
nic
nestane.
Že
to
nějak
neutralizuje
takže
když
bychom
převtělil
plus
společném
soustřeďování
tak
by
to
bez
starosti
já
vás
ne
odvolán
z
tohoto
světa
ale
budu
vás
budu
vám
přát
aby
si
vás
pán
bůh
vzal
sobě
aby
vás
osvobodil
z
tohoto
vězení
které
si
jako
by
že
nechtějte
to
aby
vás
učinil
svobodné
a
vy
byste
si
to
nepřáli
nebo
faust
slovně
ale
ne
svým
sebezáporem
ten
za
vámi
nestojí
tak
že
se
to
nemůže
povede
se
nic
nestane.
Je
to
výborné
a
proto
se
nestane
ani
zato
josef
při
té
relaxaci
a
říše
mě
cesta
je
to
bezpečné
nicnedělání
zahájení
ve
velké
ale
v
pravém
svatýmu
zahájení
jo
hathajogin
našeho
typu
evropských
si
myslí
že
do
víc
o
kloudně
dělá
ale
ten
hadovi
který
mě
učil
hathajógu
ten
mě
ukázal
všech
osm
složek
a
ta
jógy
takže
když
se
ty
zvládnou
tak
ten
člověk
vědomě
spojuje
v
těle
vědomě
spojuje
s
bohem
takže
já
jsem
po
dvou
měsících
této
drezúra
patrně
už
nebyl
viditelné
jak
jsem
byl
i
tělesně
vlivem
hathajógu
spojen
s
bohem.
Ovšem
přechodně
jenom
extatický
to
indům
stačí
pro
indy
sem
zasvěcencem
to
evropani
bych
byl
býval
v
té
době
světcem
že
nejsem
ani
to
ani
ono
a
voni
taky
nejsou
svatí
oni
jsou
prostě
na
poloviční
cestě
obyčejný
jogin
ne
ten
partyzán
jogin
ský
jako
třebas
je
ramakrišna
nebo
šankaračárya
ana
to
je
něco
jiného
to
jsou
kabrňák
se
na
ně
hradu
dál
jestliže
tedy
člověk
má
schopnost
zamontovanou
sobě
schopnost
se
vrátit
k
bohu
má
tu
transformaci
dokonale
připraveno.
Tak
musí
proto
aby
se
to
mohlo
projevit
něco
udělat
musí
přežít
svoje
dospívání
to
znamená
fyzickou
dospělost
musí
přežít
svoji
mentální
dospělost
nic
víc
a
musí
během
toho
jak
mentální
rozpivá
příjmout
toto
za
správné
třeba
vírou
že
je
možné
se
transformovat
tak
aby
v
tomto
světě
v
tomto
životě
se
osvobodil
vědomě
a
byl
spojen
s
bohem
do
té
míry
bych
potřeboval
minimálně
každého
věřící
přeci
čistě
by
takhle
měl
rozšířit
svoji
víru
a
kdybychom
potom
měl
předepsat
v
čem
se
má
tedy
poučit
aby
tu
mentalista
dospělosti
nebo
mentální
dospělosti
užil
správně
k
tomu
spojení
tak
bych
řekl
poučení
je
jiné
nebo
mě
nedostačující
poučení
s
knížek
nebo
řeči
jiných
lidí
to
co
já
tady
dělám
nýbrž
poučení
musí
nastat
nemoh
musí
být
připraveno
nebo
musí
být
obdařen
nebo
musí
být
do
tvá.
Dokonalou
u
sebrat
člověka
to
znamená
my
se
musíme
zavřít
směrem
k
světu
a
otevřít
se
směrem
k
bohu
otevřít
svě
nebo
mu
nelze
vůlí
nýbrž
odevzdanost
a
zařídit
se
vůči
světu
nemohu
odevzdaností
nýbrž
sebezáporem
penze
je
člověk
spolu
seno
rovnováhou
smyslů
a
hranic
vědomí
my
máme
normální
ne
senzitivní
lidé
hranici
která
je
uzavřená
mezi
smyslovým
vjemem
a
rozumovým
zpracování
kdežto
sem
si
byl
má
schopnosti
postup
úroveň
smyslových
vjemů
tam
ne
třebas
vnímají
svými
jinými
smysly
třebas
zvířata
takže
třebas
lite
trávu
růst
a
a
zase
vlivem
toho
že
cloumají
touhletou
složkou
spodní
že
to
není
tak
úplně
jisté
pevné.
Tak
tady
ta
složka
také
není
tak
pevná
to
znamená
ne
že
by
pochybovali
o
svém
rozumu
ale
oni
ten
rozum
dovedou
snáze
odstranit
jako
překážku
než
normální
člověk
který
má
toto
tak
na
pevnou
ustaven
takže
dejme
tomu
vy
jste
ochotněji
pochopit
nebo
ne
pochopit
přijmout
za
správné
něco
co
by
přijal
za
správné
promiňte
mi
jenom
dítě
a
nějaká
janíka.
A
to
je
určitým
způsobem
blíže
království
božímu
protože
tomu
rozumu
tím
nic
nechybí
jenomže
se
snadno
jeho
mez
překračuje
ale
ne
tak
jak
sem
je
to
učil
lékaři
dyž
překročíme
mez
rozumu
tady
tak
rozsah
vědomí
zůstává
stejný
jenom
se
takhle
posune
když
předložíte
me
starý
tak
se
posune
takhle
takže
nemáte
zase
ten
rozum
rozumíte
tak
je
to
kdežto
ti
lékaři
způsobili
odstranili
vůbec
letu
překážku
smyslů
se
volně
rozběhl
to
vědomí
daleko
za
rozumu
ale
nemohlo
překonat
nesmrtelnou
duši
takže
ta
nesmrtelná
duše
začla
vypovídat.
Takže
já
když
jsem
měl
schopnost
rozlišovací
rozumíte
ve
kterém
se
šel
co
je
správné
bez
námahy
rozumové
tak
my
to
říká
moje
nesmrtelná
duše
tak
ono
to
bylo
správné
opravdu
přestože
třebas
relativně
správné
to
znamená
pro
tu
chvíli
správné
protože
tam
není
recept
na
vždycky
nýbrž
jenom
pro
tu
chvíli
bylo
to
ale
absolutně
správné
pro
tu
chvíli
ale
ne
trvale
správné
nebo
pro
jeho
správné
ono
jim
uto
například
nebylo
správné
třeba
přitom
pozoroval
znám
byl
ve
správné
až
do
té
doby
to
se
to
uskutečnil
a
pak
už
přiznal
že
to
bylo
správné
byste
to
stačíme
neviděla
dobře
rady
z
pohlavní
silou
a
ona
ona
vámi
sloup
a
ty
výsek
této
síly
působily
oblasti
kde
normálně
nepůsobily
se
s
ní
takhle
když
se
iv
jak
zacházet
prominete
mě
že
se
to
byla
rozdat
nějakým
úzkým
tak
toto
nenastalo
já
vám
k
tomu
nemám
prosim
vás
promiňte
mně
dostal
už
je
to
tam
proč
je
tady
taková
pauza
mezi
vzkříšením
ježíše
krista
ne
z
mrtvých
a
sesláním
ducha
svatého.
Tak
jednoduše
by
se
to
napřed
se
to
řeknu
jednoduše
vysvětlil
tak
že
jde
o
dvě
akce
o
záležitost
ježíšovu
který
vstupuje
na
nebe
o
záležitost
lidskou
tedy
nikoliv
avatara
vtělení
božího
nýbrž
člověka
který
za
jiných
jenom
obdobný
okolností
se
dostává
do
stavu
nebe
a
ježíš
kristus
musel
ukázat
obojí
jak
on
se
dostává
jako
avatar
jako
vtělení
boží
a
jak
se
dostává
obyčejný
člověk
a
samozřejmě.
Nemohlo
se
to
stát
současně
já
to
řeknu
radši
jenom
na
ty
lidi
a
nechám
to
pána
ježíše
stranou
ježíš
kristus
vedl
ty
své
učedníky
ono
to
byly
jednodušší
tak
že
ukazoval
nám
na
jejich
případu
jak
věci
dodávají
v
člověku
že
všechno
jako
v
přírodě
potřebuje
dozrát
takže
dejme
tomu
čtyřicet
dní
začně
na
poušti
než
přišel
satanáš
ono
to
nešlo
bez
těch
čtyřiceti
dnů
a
tady
zrovna
těch
čtyřiceti
dnů
bylo
mezi
seslání
ducha
svatého
ne
a
mrtvých
stáni
všimněte
si
to
je
za
na
čtyřicet
takže
je
to
pochopitelné
že
je
tady.
Vyřčen
norm
zrání
a
každý
stav
zra
je
jiným
způsobem
je
jinak
náročný
na
zrání
má
jinou
vegetář
lhůtu
abychom
mluvili
našim
odborným
se
jazykům
že
mě
děly
že
ano
a
tak
například
dejme
tomu
to
zrání
od
narození
ježíše
krista
až
po
křest
jordánu
vě
tam
do
to
van
třiceti
lety
určité
skládá
ha
od
jordánu
až
po
smrt
na
kříži
tři
roky
smrt
hrobě
ta
tři
dni
a
tak
to
jde
dál
jo
tak
že
činíte
my
ho
tam
pojmenovány
žádný
tam
nechybí
takže
my
známe
rychlost
řek
bych
zrání
každá.
Každý
stav
zra
je
jinou
rychlostí
a
to
není
závislé
řek
bych
na
obtíž
nosti
toho
dozrávání
nýbrž
na
povaze
toho
dozrávání
co
to
dozrávali
například
u
těch
učedníků
páně
že
do
ní
museli
v
okamžiku
kdy
on
vstoupil
na
kříž
většina
z
nich
musela
přijď
názoru
že
byl
popraven
po
tupým
způsobem
že
přišel
o
život
jenom
svatý
jan
jak
to
slyšel
všech
pat
vynáší
věděl
že
ježíš
se
zmařil
že
nebyl
popraven
že
šel
za
tím
z
malém
dobrovolně
ano
že
říkal
jidášovi
co
si
udělat
lidi
rychle
a
on
odešel
a
zradil
čili
posouvat
termín
bych
tak
řekl
ano.
Potom
když
vlivem
toho
jak
odešel
o
těch
učedníků
všichni
učedníci
ztratili
víru
až
na
svatýho
jana
tak
on
musel
počkat
až
ten
stav
bez
naděje
dozraje
co
je
to
a
aby
dozrál
že
už
si
z
toho
stavu
nebudou
dělat
to
co
si
z
toho
dělali
v
prvním
okamžiku
svatý
petr
byl
jistě
znechucen
tím
jak
zapřeli
ježíše
krista
když
předtím
to
sil
pro
něho
meč
ne.
A
ostatní
byli
víceméně
znechucení
taky
takže
k
tomu
bylo
třeba
určitá
doba
aby
se
mohlo
stát
to
další
to
znamená
aby
mohli
dát
svůj
pokoj
on
tam
mezi
ně
přišel
a
předal
m
svůj
pokrok
to
znamená
ten
mír
svobody
který
kterým
byl
nositelem
a
ten
předcházel
tomu
seslání
ducha
svatého
protože
on
duch
svatý
nemůže
do
oblasti
která
není
pocitové
a
tak
řekl
vůbec
se
vstoupit
do
té
obírat
mysli
tam
se
nevejde
tam
není
na
něho
místo
a
musí
klidně
zůstat
stranou
do
té
doby
než
je
člověk
pokud
člověk
není
pasivitou
to
jsou
ty
hlavní
důvody
stačí
to
upozorňuju
vás
že
ježíš
přišel
naplnit
kromě
jiného
taky
starý
zákon
a
tam
stará
tam
kabale
byla
dobře
známá
ne
jak
si
myslí
naši
věci
že
až
někdy
po
kristu
tam
byla
dávno
známá
takže
odborníci
kteří
například
ten
v
těch
kvasem
ten.
Ten
žit
co
my
tam
jako
měl
nějaký
ten
ten
se
to
starý
zákon
jak
navštívili
ty
tři
cizince
jenom
toto
pasáž
nic
víc
navštívil
ty
tři
cizince
toho
abrahama
v
tom
stanu
ne
a
von
mě
to
přečetl
hebrejsky
rozebral
mě
to
čí
sen
hodnotu
vě
kabalistická
a
jmenoval
ně
tři
anděli
který
tam
vešli
z
toho
on
by
četl
jména
třech
andělů.
Tak
takhle
znali
kabale
staří
lidé
kteří
psali
ten
starý
zákon
no
to
vypadá
jako
že
to
pro
lidi
jenom
běžně
založené
ale
no
v
tom
je
hluboká
skutečnost
jiná
kterou
když
to
jenom
kabalisté
protože
znali
tu
kabale
tak
potom
se
jim
muselo
podle
té
jejich
víry
všechno
konat
takže
dejme
tomu
čtyřicet
let
bu
bloudili
na
poušti
ne
a
ta
čtyřicítka
jak
víte
v
různých
rozmezí
časových
lese
znovu
je
a
nově
roli
například
taky
že
byl
čtyřicet
dní
na
poušti
ti
ředním
to
seslání
ducha
svatého
a
tak
dále
čili
je
v
tom
nějaká
doba
zrání
a
mysli
to
dovede
vysvětlit
i
přirozeně.
Že
za
čtyřicet
let
v
tehdejší
době
na
příklad
když
jde
o
tu
poušť
po
které
se
o
ni
lhali
do
palestiny
že
vymřeli
celé
pokolení
to
tedy
se
nadlouho
nežilo
normální
pokolení
vím
že
ta
který
by
za
pětadvacet
let
a
on
potřeboval
hospodin
a
ten
mojžíš
také
aby
všichni
svědci
toho
blahobytu
v
egyptě
vymřeli
aby
se
jim
nechtělo
nazpátek
tak
se
to
uměle
udělalo
těmi
čtyřiceti
roky
to
zaručeně
uživí
že
mi
všichni
že
nevím
že
ten
neumřel
ten
mojžíš
to
je
dáno
jenom
tím
že
měl
nějaký
jiný
úkol
který
přesahovala
tu
normální
dobu
životnosti
normálně
šk
my
se
budete
možná
divit
jak
je
to
možné
že
ta
kráse
židi
žili
když
předtím
ty
věky
těch
předešlých
jsou
tam
jmenovány
na
staletí
že.
Tak
to
je
to
jsou
jmenovány
výjimky
ale
není
jmenován
obyčejný
člověk
tam
ta
most
dal
veliká
a
proč
ska
takže
tu
kabale
naposled
bezvadně
znal
třebas
svatý
jan
když
psal
svou
a
po
kali
že
tam
je
všechno
bezvadně
kabalistická
vyjádřeno
i
v
tom
jeho
evangeliu
takže
tam
je
to
kabalistická
bezvadně
vyjádřeno
on
tím
těl
pomáhat
když
čtenáři
k
tomu
aby
židovskému
čtenáři
k
tomu
aby
to
správně
pochopil.
No
to
jisto
je
že
je
obdoba
životě
duchovním
mezi
znovuzrozením
z
vody
a
znovuzrození
z
ducha
je
tam
do
tak
to
je
ten
vývoj
by
se
mohl
takle
jako
na
to
na
pasovat
ale
není
to
asi
čísel
ně
podložené
protože
to
čísel
né
podle
není
bylo
z
jiných
důvodů
aby
člověk
snáze
pochopil
podle
dané
ho
čísla
co
to
je
to
je
informací
součástí
například
já
to
mohu
ukázat
dokázat
třebas
na
svatým
janu
ho
zjevení
že
on
říká
dá
člověku
číslo
šest.
A
tomu
velkému
srdci
šest
set
šedesát
šest
to
znamená
jáčko
v
trojí
v
to
domine
světě
je
tím
velkým
satanášem
a
ta
ne
tam
jsou
vnitřní
stavy
vylíčeny
ale
aby
tomu
člověk
rozuměl
dost
rozumí
kabale
tak
se
tak
to
taky
čísel
mě
oděl
na
marně
se
v
tom
hledají
nějaké
budoucí
události
ani
jedna
tam
není
to
je
všechno
to
jsou
všechno
vnitřní
zlosti
a
oděla
do
čísel
nich
o
symbolu
aby
tomu
kabalistická
tomu
rozumím
bezvadně
jako
soustavu
vnitřní
stav.
No
eště
takhle
ste
kladl
a
jak
byste
tu
otázku
dokončil
jestli
je
to
jako
vždycky
jinak
nebo
jestli
je
to
tak
já
to
jenom
tak
na
tom
na
jediní
řeknu
tak
přeci
jenom
vykládáte
to
tak
že
se
tomu
dá
se
to
dá
odpovědět
polovičatě
že
totiž
to
co
ježíš
kristus
svým
životem
ukazuje
a
to
se
ukázalo
ve
starém
zákoně
to
je
ala.
A
jednorázově
provedeno
všecko
co
se
v
lidském
životě
děje
na
splátky
například
dejme
tomu
proč
si
myslíte
že
já
jsem
byl
čtrnáctkrát
operován
protože
chce
podobnou
ji
řeknou
lékaři
ho
neměli
a
ty
byly
ka
neměli
nic
já
bych
k
tomu
zabránil
a
to
je
pravda
zevní
pravda
to
je
ale
vnitřně
pro
to
není
on
to
čtrnáctkrát
opakoval
proč
se
potom
opakovalo
totéž
na
jiné
úrovni
když
já
jsem
pokud
mimo
je
záznam
je
jsou
úplné
já
jsem
prošel
čtrnácti
extázemi.
A
a
to
není
žádné
číslo
čtyřicet
nebo
se
takovýho
není
tady
nějaká
normy
pro
toho
člověka
takže
já
bych
jenom
chtěl
říct
že
pro
každého
člověka
jsou
trošku
jiné
normy
a
tam
je
jenom
šablonovitě
že
normy
sou
takhle
se
to
dá
povede
lehce
aby
jako
alenka
měla
radost
že
v
totiž
sebelépe
poznává
tak
tím
je
víc
a
větší
míře
zodpovědný
za
to
aby
co
poznává
taky
plnil
neboť
vám
vždycky
říkám
že
rozdíl
mezi
poznáním
světským
a
duchovním
když
já
duchovně
necho
poznávám
je
to
pro
mě
závazné
kdybych
já
byl
například
lékařem
není
myslím
pro
mě
závazné
abych
musel
léčit
ne.
Ale
když
není
to
pro
mě
záva
nemusím
let
ale
když
to
věci
poznávám
tak
si
všimněte
já
jsem
to
to
co
vám
dneska
říkám
poznal
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
a
já
to
dneska
kolik
je
to
let
ještě
pořád
vykládám
je
to
cítím
závaznosti
já
byl
rád
kdybyste
tu
závažnost
se
mnou
cítili
aspoň
na
mě
viděli
že
já
to
záva
po
tolika
letech
se
závazné
považuju
že
kdokoliv
si
o
to
řekne
tak
já
za
ním
jedu
fakticky
za
ním
jednu
on
nemusí
je
za
mnou
nýbrže
do
za
ni
pro
s
mám
radost
že
mu
to
mohu
říct
protože
první.
V
první
známka
mého
jakého
také
ho
z
duchovního
poznání
sedmnácti
letech
byla
ta
že
jsem
dva
dni
plakal
nad
lidmi
kteří
to
neví
jak
chce
mi
to
zdálo
být
báječné
a
jak
se
mi
to
zdá
být
osvobozující
a
jak
jsem
je
litovat
že
to
neví
a
že
nemám
prostředek
jak
jim
to
říct
tak
mě
prosím
vás
promiňte
že
já
se
konečně
k
tomu
prostředku
dostávám
a
nevěl
mě
při
tom
domnění
že
to
účinkuje
a
kdybyste
to
domnění
neměli
nechám
bych
těch
nejsnáz
a
řekněte
mi
neučinit
potřeboval
bych
to
mít
jasněji
přede
předepsáno
ale
prosím
je
v
tom
jednáte
těch
přepi
bude
celá
řada.
A
vy
si
musíte
uvědomit
že
upřímnosti
tadyhle
největší
roli
žádný
kompromis
nesmím
dělat
žádné
sedění
na
dvou
židlích
že
když
upřímně
se
chopím
té
cesty
tak
musím
tam
jít
celobytostně
vším
co
mám
k
dispozici
v
tomto
životě
všechno
se
musí
stát
prostředkem
k
tomu
abych
došel
do
té
věčnosti
abyste
našel
království
boží.
A
to
když
splníte
tak
ty
návody
budou
účinné
když
si
necháte
něco
málo
stranou
pro
sebe
eště
tak
se
vám
stane
to
co
se
stalo
buď
k
tomu
co
zakopal
synu
že
byl
odkázán
do
temnot
vnějších
znamená
zase
zůstalo
pít
nevědomí
nespojí
vědomě
s
bohem
a
nebo
se
ho
stane
to
co
těm
nima
manželům
kteří
upřeli
za
temu
petrovi
kus
majetku
který
měli
odevzdat
do
společného
na
sníst
padli
mrtvi
k
zemi
znamená
zase
byli
tak
mrtví
jako
byli
předtím
to
je
tím
řečeno.
Tak
vás
prosím
abyste
to
co
vám
řeknu
dal
relativno
ale
smrtelné
vážně
je
možno
brát
smrt
radostně
nevím
ale
opravdu
je
to
nejradostnější
okamžik
mého
života
dá
jsem
konečně
umřel
v
tom
koncentráku
protože
tam
jsem
vzdal
svůj
života
umřel
jsem
ale
dokonale
se
ho
vzdal
pokud
jsem
se
znal
čeho
jsem
na
sobě
znal
bez
mezer
bez
jakékoliv
výhrad
bez
lítosti
nad
sebou
jsem
vzdal
a
proto
jsem
mohl
umřít
a
pro
se
od
té
doby
pět
měsíců
byl
tak
šťasten
že
jsem
ani
v
nejhorším
utrpením
necítil
to
utrpení
nebo
zažíval
jsem
ho
že
jsem
svobodna
mohl
se
svou
podnikat
těmto
trpěli
čili
moh
jsem
říci
s
jedním
tuhletím
myslím
že
ho
sem
je
utrpení
ale
není
trpícího.
Nebylo
trpícího
a
utrpení
kam
bylo
dost
že
první
křesťani
kteří
byli
mučeni
já
jsem
mu
učení
nebyl
chápej
šli
na
tu
smrt
jistou
z
se
a
s
radostí
protože
věděli
že
ztratí
život
a
takže
ho
naleznout
ten
věčný
život
když
zatím
to
pozemský
protože
oni
šli
cestou
víry
tady
šel
nevěřící
člověk
k
tomu
bohu
tady
se
já
jsem
tady
podobá
tomu
pavlovi
který
nevěřil
na
toho
krista
a
byl
jim
po
prácem
rozumíš
asi
tak
řek
bych
asi
tohleto.
Ten
člověk
když
se
narodí
zase
může
se
toho
narození
promiňte
mi
a
když
se
pomalinku
v
rodí
do
tohoto
světa
tím
že
přijme
za
svůj
omezenosti
za
svoji
za
svou
omezenosti
smyslů
a
rozumu
tak
se
ocitne
aniž
to
ví
nevě
se
ní
kterého
má
naučit
tomu
aby
se
mu
napřed
nenutil
aby
z
něho
toužil
uniknout
sobecky
uniknout
a
proto
hledá
všelijaké
slasti
v
tom
posvětí
a
nejenom
ty
strasti
a
potom
aby
pochopil
že
dokud
nenajde
boha
že
žádná
radovan
ka
postupné
nikam
ho
nedovede
že
jeho
zmaří
tak
jako
tak
a
potom
hledal
nikoliv
radosti
světské
nebo
pomíjející
a
šel
za
tou
radostí
svobody
tak
řekl
ovšem
když
šel
za
dosti
svobody
za
sousto
tah
nedá
promiňte
mně
tak
to
není
konec
cesty
neboť
on
to
dělá
pro
sebe
a
o
musí
se
dostat
pod
kříž
a
tam
musí
stačit
tuto
víru
a
tak
to
jde
dál
ne.
A
už
si
říká
na
ten
pokoje
toho
seslání
svatého
tedy
takhle
to
sice
u
mě
nešlo
ale
bylo
to
obdobné
a
to
můžu
dobře
pochopit
protože
ono
to
cestou
víry
nešlo
o
to
sou
poznání
toto
taky
tak
pomalu
daleko
pomaleji
než
u
těch
věřících
učedníků
protože
ty
udělali
velice
dobrý
první
krok
že
ta
víra
je
přiměl
k
tomu
že
to
to
co
měli
nejradši
na
tom
světě
a
to
byla
jejich
rodina
ty
poměry
ve
kterých
žili
toho
se
zřekli
jednorázově
najednou
a
nezažil
hnali
nazpět
jo.
Kdežto
u
mě
než
já
jsem
se
zřekl
přírodní
věd
to
trvalo
rok
a
tři
čtvrtě
a
kdyby
mě
byli
z
toho
násilí
nevyhnal
pro
nějaký
zevní
podmínky
že
nebyly
finance
na
vysokých
školy
tak
já
bych
byl
na
těch
přírodní
vědách
zůstal
by
byl
dneska
dělal
nějakýho
přírodovědce
možná
že
úspěšné
možná
že
neúspěch
to
já
nevím
ale
byl
bych
tak
šťasten
přírodní
vě
že
bych
ne
nezažil
hl
po
duchovní
věda
naprosto
no
čili
to
je
víte
to
je
jiří
s
to.
To
není
tak
záslužné
jako
u
těch
učedníků
páně
ty
museli
pořádně
uvěřit
ježíše
krista
ta
víra
má
tuto
povahu
že
když
se
uvěří
pořádně
tak
unese
toho
člověka
a
tedy
klepu
unese
toho
člověka
do
úžasný
výšek
ze
kterých
on
zase
záhy
spadne
nebo
za
čtrnáct
dní
už
k
tomu
nevěřili
a
on
musel
udělat
nový
zázrak
v
kani
galilejské
první
a
abyste
tomu
věřili
čili
víra
potřebuje
být
aktuální
činná
oni
věřili
že
je
dovede
k
té
spáse
během
tohoto
života
to
byla
taková
vzdálená
ulice
a
blízká
aktu
ce
byla
v
tom
že
museli
vidět
účinnost.
Toho
slibu
a
to
viděli
v
té
zázračnosti
svého
a
jeho
počínání
než
to
tyto
stavy
správně
rozlišit
jsou
duchovní
nebo
jestli
jsou
jiné
nižší
úrovně
například
mediální
povahy
snadno
rozeznat
když
budete
mít
dobrou
vůli
to
při
tom
je
třeba
mít
protože
jestliže
například
to
řeknu
zase
konkrétně
když
jsem
já
nevím
asi
roku
sedmdesát
sem
to
to
je
tak
já
jsem
byl
odporováno
sem
desátý
jedna
na
tunelu
tak
když
já
jsem
přitom
se
napřed
odevzdal
k
tomu
bohu
tak
jsem
mohl
zažívat
dvojí.
Když
jsem
si
zachoval
vědomí
jsem
zachoval
vědomí
během
té
operace
ale
ne
vědomí
ten
bolest
to
znamená
ne
vědomí
těla
tak
se
mohu
zažít
to
je
něco
podobného
jako
to
se
mě
přejde
do
těch
lékařích
v
tom
přeškolním
věku
rozumíš
já
jsem
v
tom
měl
nějakou
praxi
takže
on
operovali
já
jsem
necítil
tělo
ale
byl
jsem
vědomí
ale
byste
vědomí
na
úrovni
spojení
s
bohem
to
mě
mohlo
potkat
anebo
druhá
věc
o
tři
že
jsem
byl
taky
nevědomý
úplně
že
že
mě
úplně
do
toho
transu
dostali
ne
a
třetí
věc
že
jsem
jako
někteří
ti
svědkové
body
ho
podle
toho
nad
tím
operačního
sám
nebo
nad
tím
nebo
slyšel
ti
lékaři
co
si
říkají
ne.
A
prostě
díval
se
na
své
tělo
to
dívat
se
takový
stran
ech
na
své
tělo
je
hotové
neštěstí
protože
není
duchovního
to
je
jenom
vymýcení
se
z
jednoho
těla
do
jiného
těla
se
lidí
tělem
dívám
který
má
také
na
kterou
se
na
poutalo
ty
smysly
jak
jsem
neztratil
sám
sebe
jsem
jenom
přešel
z
jednoho
těla
jednoho
oděvu
do
jiného
oděvu
a
tím
jiným
oděvem
sem
se
díval
z
toho
jiného
oděvu
které
také
váže
který
tam
je
váže
smysly
díval
na
to
tělo
takže
jiný
člověk
kterého
vy
neznáte
mně
říkal
já
jsem
při
té
operaci
zažíval
úžasnou
věc
mně
to
zrovna
říkal
já
jsem
viděl
jak
ti
lékaři.
Mně
operujou
co
při
tom
říkají
ne
a
samosebou
celá
ta
společnost
která
při
tom
byla
říkal
to
je
úžasný
a
já
vám
řeknu
kdyby
se
mi
to
bylo
stalo
tohleto
tak
jsem
se
propadl
hanbit
že
von
přešel
nebyl
schopen
přejít
nějakou
vyšší
od
o
nic
přešel
z
jedné
hmotný
do
jiné
je
jemnější
hmoty
ta
hmota
se
vy
místě
já
odpovídám
na
to
pořád
jo
to
se
snadno
rozezná
todleto.
Kdežto
tam
jsem
nebyl
tělesný
oděl
jsem
nevěděl
byl
jsem
duchem
ono
to
bylo
poměrně
snadné
ačkoliv
jsem
to
co
dělal
přípravu
sem
myslel
že
to
budou
výtečné
poměrně
budou
břez
že
to
bude
bolet
takže
je
to
nebude
asi
tak
snadné
do
citem
klid
my
sem
dělal
jsem
přitom
od
osm
dvacátého
nor
až
do
sedmého
července
téhož
o
do
že
dost
dlouho
mi
to
trvalo
jsem
dal
lékař
mu
svolení
teď
ale
stál
to
za
to
já
bych
k
tomu
ještě
dál
že.
Koncentrace
sama
kterou
jsem
musel
za
tím
účelem
znovu
trénovat
protože
musela
být
tak
hluboká
abych
se
odpoutal
od
pocitu
tělesnosti
tak
koncentrace
ta
ten
trénink
této
koncentrace
při
všech
těch
zkušenostech
které
jsem
tetě
měl
ně
trval
vod
na
do
července
čili
nebylo
to
ani
pro
mě
který
měla
sebou
tys
extáze
tak
snadné
jak
si
myslíte
protože
proč
asi
to
by
vám
mě
nechat
z
ráno
hádat
nenechám
se
že
trápili
že
v
tom
byla
účelnost
a
to
je
ten
důvod
proč
vám
to
taky
nejde
to.
Ono
to
je
den
ani
tomu
kdo
to
zkušenost
už
má
aby
to
při
nasazení
takové
účelnost
znovu
nabyl
jíte
to
je
rána
a
já
jsem
musel
se
spokojit
s
tím
že
jsem
za
tímto
účelem
nedosáhl
osmadvacet
minut
klidu
jako
je
při
jak
se
zase
nutné
nýbrž
dvanácti
a
touto
přípravou
dvanácti
vteřinového
klidu
jsem
přistupoval
k
té
operaci
a
ono
těch
dvanácti
který
už
jsem
nabyl
to
dosahoval
nic
víc
že
já
jsem
dosáhl
jenom
dharana
tím
způsobem
jak
vyjdete
dosahnete
dharana
to
už
teďka
ta
zkušenost
za
to
stála
vona
tři
to
znamená
napojení
na
věčné
ale
musel
by
dává
asi
udělat
jedno
nějakou
jaký
hrani
nějaký
takový
úkony
třebas
a
nestre
aby
to
šlo
dál
za
tu
vaší
dharana
a
to
naší
za
to.
Text view •
Help